Mijn eerste inschrijving heb ik gedaan met een McLaren? Dat moet natuurlijk gewoon de AMG GT3 zijn.phoentje schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 17:22:
Ff rustig met skins mensen. Voor aankomende race geen skins nog. Daarna kijken we nog even hoe of wat. De deelnemerlijst is nog niet eens klaar
Aarrggh!
Jongens, i need help. Ik ben zoals jullie allemaal hier wel weten bezig met die single player challenges. Nou zijn er een aantal waar ik al een heel eind mee ben en een aantal waar ik gewoon geen stap verder mee kom dan easy.
Ik wil de RX-7 @ Imola race halen. Maar de setups die ik heb (zelfs met wat pielen) zijn niet heel stabiel, geven niet het vertrouwen in de auto wat ik nodig heb om lekker op gang te komen en hard te gaan.
Nu is mijn vraag aan jullie, kan iemand mij voorzien van een fijne setup?
Zelf kom ik er niet uit en ik wil graag gewoon verder met mijn challenges zonder heel de flat bij elkaar te vloeken
Dankjewel alvast voor de hulp
Jongens, i need help. Ik ben zoals jullie allemaal hier wel weten bezig met die single player challenges. Nou zijn er een aantal waar ik al een heel eind mee ben en een aantal waar ik gewoon geen stap verder mee kom dan easy.
Ik wil de RX-7 @ Imola race halen. Maar de setups die ik heb (zelfs met wat pielen) zijn niet heel stabiel, geven niet het vertrouwen in de auto wat ik nodig heb om lekker op gang te komen en hard te gaan.
Zelf kom ik er niet uit en ik wil graag gewoon verder met mijn challenges zonder heel de flat bij elkaar te vloeken
Kan je net zo goed gewoon je echte naam alleen gebruiken? HahahKayeos72 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:11:
Persoonlijk; vind ik het handig dat je je eigen naam gebruikt met de combi van de naam die je hier gebruikt. Dan weet IK sneller wie wie is.
Daarom heb ik alvast mijn "profile" aangepast naar Peter Kayeos72 Kaijen. Dit gezegd hebbende, ga ik de volgorde nog wel aanpassen, maar het idee blijft hetzelfde.
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Haha, herkenbaar... De time trials gaan vrij makkelijk allemaal op goud. Maar de races zijn een dramaLampuhkap schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 18:03:
Aarrggh!
Iemand die het al eens gelukt is om een server op een andere PC te laten draaien, waar Steam niet opstaat, via SteamCMD?
EDIT: Hoeft schijnbaar niet, heb het al draaiende
EDIT: Hoeft schijnbaar niet, heb het al draaiende
[ Voor 18% gewijzigd door Fryslanboy op 05-05-2017 21:00 ]
Heren! Wat extra informatie voor de aankomende race(s).
A.s. maandag zullen we een enkele server draaien met max 24 man. De regel hier in is dat de personen die in de 1e race van het kampioenschap meegedaan hebben voorrang krijgen. Daarna op datum van inchrijvingen toevoegingen.
Echter omdat we nu 29 personen hebben die zich aangemeld hebben is het bijna de moeite waard om een 2e server te draaien. Deze draait inmiddels al en kan in feite mee doen met het kampioenschap incl stats.
Alleen een dingetje... stel dat we 30 personen hebben en dus 15/15 gaan rijden en er komen mensen niet opdagen of vallen af tijdens de race heeft dit direct impact op de overige deelnemers. De komende dagen zullen we moeten beslissen hoe we dit aanpakken waar de animo ineens heel erg hoog geworden is.
De definitieve lijst met deelnemers indien we met 1 server rijden zal ik of mike zondag posten
A.s. maandag zullen we een enkele server draaien met max 24 man. De regel hier in is dat de personen die in de 1e race van het kampioenschap meegedaan hebben voorrang krijgen. Daarna op datum van inchrijvingen toevoegingen.
Echter omdat we nu 29 personen hebben die zich aangemeld hebben is het bijna de moeite waard om een 2e server te draaien. Deze draait inmiddels al en kan in feite mee doen met het kampioenschap incl stats.
Alleen een dingetje... stel dat we 30 personen hebben en dus 15/15 gaan rijden en er komen mensen niet opdagen of vallen af tijdens de race heeft dit direct impact op de overige deelnemers. De komende dagen zullen we moeten beslissen hoe we dit aanpakken waar de animo ineens heel erg hoog geworden is.
De definitieve lijst met deelnemers indien we met 1 server rijden zal ik of mike zondag posten
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Als je via linux met steamCMD bedoelt dan ja, dat is me gelukt.Fryslanboy schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 20:02:
Iemand die het al eens gelukt is om een server op een andere PC te laten draaien, waar Steam niet opstaat, via SteamCMD?
Via deze link: https://b.joaoubaldo.com/...ted-server-in-linux-post/
Maar het is makkelijker, eenvoudigere enzo als je alles regelt met de acServerManager.
Die staat in je server map in de AC map in steam op je gamepc.
Dan config je de server hoe je m hebben wel daarop en kan je de hele mikmak uploaden naar je linux/windows remote pc via ftp direct vanuit de acServerManager
Ik heb zo relatief makkelijk nu 9 servers draaien op een VM met 1 thread die ook allemaal voorzien zijn van sTracker + MinoRating
Via Linux heb ik het niet, via de laptop (die ik naast de PC heb)
Heb het nu wel klaar met AC Track Cycle. Die hele server map ik gekopieërd naar de laptop, en alles draait zo
perfect!
Nu nog meerdere mappen maken, zodat ik net zoals wat je aangeeft meerdere servers kan draaien. Eerst maar om te testen
Dat met die sTracker en MR wil ik ook nog wel even uitvogelen.
Heb het nu wel klaar met AC Track Cycle. Die hele server map ik gekopieërd naar de laptop, en alles draait zo
perfect!
Nu nog meerdere mappen maken, zodat ik net zoals wat je aangeeft meerdere servers kan draaien. Eerst maar om te testen
zolang je de tijden erbij neemt en een snelle groep en de rest in een groep gooit, zal het altijd goed komen, al zul je ook met 10 man rijden.phoentje schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 20:59:
Heren! Wat extra informatie voor de aankomende race(s).
qua uitslag in het kampioenschap wordt het wel tricky.. hoewel, als je naar de eindtijden kijkt, de totaal gereden tijd per deelnemer, kun je altijd een top 10 formeren ongeacht op welke server je reed.
het zou dan kunnen dat de top 3 van de langzamere groep toch sneller uit komt dan de langzaamsten in de top 10 van de snelle server.
[ Voor 9% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-05-2017 21:12 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Met die acServerManager maakt t idd niet uit of je remote pc linux of windows is, werkt allebei.Fryslanboy schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 21:05:
Via Linux heb ik het niet, via de laptop (die ik naast de PC heb)
perfect!
en sTracker en MR werken ook op beide platformen.
Is relatief makkelijk allemaal, alleen je moet wel goed alle porten bijhouden, want geloof me dat zijn er veel

Als je nog vragen heb weet je me te vinden
Waar komt die mega interesse opeens vandaan? Zie mensen voorbij komen, die ik nog nooit heb gezien, zitten die hier ook op het forum?
[ Voor 12% gewijzigd door -Sander- op 05-05-2017 21:22 ]
Er zijn enkele van andere legeaus gekomen en idd ook een aantal onbekende...
Waarschijnlijk willen ze ook net als ons lekker een uurtje scheuren en geen sprint races meer doen...
@Alfa90_Buttje
Zolang je de tijden erbij neemt en een snelle groep en de rest in een groep gooit
Alsof het vee is.... zo jammer dit. 😂😂
Waarschijnlijk willen ze ook net als ons lekker een uurtje scheuren en geen sprint races meer doen...
@Alfa90_Buttje
Zolang je de tijden erbij neemt en een snelle groep en de rest in een groep gooit
Alsof het vee is.... zo jammer dit. 😂😂
[ Voor 31% gewijzigd door PRM2D4 op 05-05-2017 21:38 ]
Dat had ik ook ja, dat ik dacht, wie zijn dit nou weer. Die zijn ineens ook actief de laatste dagen / weken.-Sander- schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 21:22:
Waar komt die mega interesse opeens vandaan? Zie mensen voorbij komen, die ik nog nooit heb gezien, zitten die hier ook op het forum?
@phoentje Ik lees nu vast eroverheen, maar krijgen we dan ook twee aparte kampioenschappen qua standen? Dus twee verschillende klasse niveau's? Dan train je dus wel met elkaar, maar qua race opgesplitst in twee eigen klassen?
...
bedoeling is gewoon voor het huidige kampioenschap dat zoveel mogelijk man kunnen racen.Luxicon schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 21:36:
[...]
Dat had ik ook ja, dat ik dacht, wie zijn dit nou weer. Die zijn ineens ook actief de laatste dagen / weken.
@phoentje Ik lees nu vast eroverheen, maar krijgen we dan ook twee aparte kampioenschappen qua standen? Dus twee verschillende klasse niveau's? Dan train je dus wel met elkaar, maar qua race opgesplitst in twee eigen klassen?
In een server kan bijv. maar 24 man, we hebben nu meer.
Dus of 2 servers voor het zelfde kampioenschap of als mensen op het laatste moment afzeggen weer terug naar 1.
Nog geen idee. We brainstormen nogLuxicon schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 21:36:
[...]
Dat had ik ook ja, dat ik dacht, wie zijn dit nou weer. Die zijn ineens ook actief de laatste dagen / weken.
Maar om je een idee te geven. Ik heb nu al 2 servers draaien. Beiden stats combineren op de bestaande pagina. Op de live pagina kun je wel een switch maken naar acserver en acserver2.
Hoi,
Heb me wellicht niet echt voorgesteld maar wel eerder aangegeven dat ik nieuw ben in dit topic.
Mijn echte naam is mijn forum naam inverted
Heb een jaar of 10 geleden actief GTR2 gereden en zelfs in league gereden.
Dus kan wel zeggen dat ik een serieuze simmer ben. Heb een paar jaar niks gedaan maar toen Assetto kwam het stuur weer afgestoft en was meteen weer hooked.
Vind het wel mooi dat er zo fair gereden word want die public servers zijn gewoon ruk
Dus.
We zien elkaar wel on-track
Heb me wellicht niet echt voorgesteld maar wel eerder aangegeven dat ik nieuw ben in dit topic.
Mijn echte naam is mijn forum naam inverted
Heb een jaar of 10 geleden actief GTR2 gereden en zelfs in league gereden.
Dus kan wel zeggen dat ik een serieuze simmer ben. Heb een paar jaar niks gedaan maar toen Assetto kwam het stuur weer afgestoft en was meteen weer hooked.
Vind het wel mooi dat er zo fair gereden word want die public servers zijn gewoon ruk
Dus.
We zien elkaar wel on-track
Het opsplitsen en alles in 1 klassement houden wordt lastig met punten lijkt mij..
En als je wat punten achter staat in het snelle klassement, dan zou je dus een mindere quali kunnen doen en dan zo je punten pakken in de 2 poule zeg maar.
Persoonlijk zou ik het makkelijk houden, ook voor jullie en wie het eerst komt die eerst maalt. En maar eerst is zien of je die 30 gaat halen. Want er zullen er heus paar afvallen...
En als je wat punten achter staat in het snelle klassement, dan zou je dus een mindere quali kunnen doen en dan zo je punten pakken in de 2 poule zeg maar.
Persoonlijk zou ik het makkelijk houden, ook voor jullie en wie het eerst komt die eerst maalt. En maar eerst is zien of je die 30 gaat halen. Want er zullen er heus paar afvallen...
Oke zo, maar dan krijg je van de langzamere groep ook een nummer 1 die de volle punten krijgt?johnnyverhoeff schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 21:41:
[...]
bedoeling is gewoon voor het huidige kampioenschap dat zoveel mogelijk man kunnen racen.
In een server kan bijv. maar 24 man, we hebben nu meer.
Dus of 2 servers voor het zelfde kampioenschap of als mensen op het laatste moment afzeggen weer terug naar 1.
...
ja daar zijn rene en ik nu druk mee in discussie op TS
Blijft allemaal lastig kwa punten telling
Blijft allemaal lastig kwa punten telling
Als we nu opeens met 2 servers gaan rijden en een andere puntentelling gaan aanhouden, weet ik niet of we de eerste race dan wel moeten meetellen?
Als ik een suggestie mag doen :
Stel je maakt twee kwalificatie sessies en de eerste is in eliminatie vorm.
Dan gaan dus alleen de eerste 24 door naar ACserver1
De overige deelnemers gaan dan naar ACserver2 en doen daar nogmaals qually
Zit je alleen met de tijdindeling.
Dan heb je een eerlijk gevecht tussen even snelle rijders op beide servers en zou je een soort van Tier2 kampioenschap kunnen doen ?
Tis maar n idee...
Stel je maakt twee kwalificatie sessies en de eerste is in eliminatie vorm.
Dan gaan dus alleen de eerste 24 door naar ACserver1
De overige deelnemers gaan dan naar ACserver2 en doen daar nogmaals qually
Zit je alleen met de tijdindeling.
Dan heb je een eerlijk gevecht tussen even snelle rijders op beide servers en zou je een soort van Tier2 kampioenschap kunnen doen ?
Tis maar n idee...
Heren heren heren....
Nogmaals jullie zijn goed bezig en willen uiteraard alles in goede banen laten lopen.. en ik maar denk ook de rest waarderen dit enorm, maar maak het je niet te moeilijk...
Houdt het bij 1 server en de laatkomers hebben gewoon pech.. en 30 inschrijvingen ga er maar vanuit dat er heus wat weg vallen...
En voor me zelf pratend.. ik was er door me baas de 1e race helaas niet bij.. en als ik nu te laat ben met inschrijven vind ik het heus niet erg om een stap op zij te doen en een weekje te wachten..
Nogmaals jullie zijn goed bezig en willen uiteraard alles in goede banen laten lopen.. en ik maar denk ook de rest waarderen dit enorm, maar maak het je niet te moeilijk...
Houdt het bij 1 server en de laatkomers hebben gewoon pech.. en 30 inschrijvingen ga er maar vanuit dat er heus wat weg vallen...
En voor me zelf pratend.. ik was er door me baas de 1e race helaas niet bij.. en als ik nu te laat ben met inschrijven vind ik het heus niet erg om een stap op zij te doen en een weekje te wachten..
De hoeveelheid inschijvingen geeft wel stof tot nadenken voor vervolgraces iig. Hoe pak je het aan bij drukte en inschrijvingen.
Nog even en er komt een soort loting
Zeker waar... misschien dan een idee om een gt3 en een gt2 kampioenschap te doen als je dan toch 2 servers heb draaien...-Sander- schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 22:05:
De hoeveelheid inschijvingen geeft wel stof tot nadenken voor vervolgraces iig. Hoe pak je het aan bij drukte en inschrijvingen.
Dan wordt het gesplits en hebben de mensen de keuze welke klasse ze doen...en hoef je niet moeilijk te doen met punten en kan iedereen gewoon de baan op 😆
Edit:
En vergeet niet als er 25 racers of meer op de baan zijn of kunnen ook enkele een flinke framedrop zullen hebben wat ook niet handig is..
[ Voor 11% gewijzigd door PRM2D4 op 05-05-2017 22:18 ]
We zijn nu aant pielen met de osrw versie maar krijgen m niet aan de praat.....
Wat ik al eens eerder opperde van de week, al je in de lobby traint doordeweeks, kun je deze als kwali kwalificeren en zo dus het kaf van koren scheidden. Maar of dit simpel is weet ik dus niet.
Chaos is just stuff, which hasn't been sorted yet!
Die pack/link die ik stuurde daar van gewoon die bestanden die je download in de trackmap van ac gooien... er staat ook en filmpje op joeptjoep 😆phoentje schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 22:34:
We zijn nu aant pielen met de osrw versie maar krijgen m niet aan de praat.....
Edit:
http://www.assettocorsa.n...xtra-pit-boxes-1-7.28132/
http://www.racedepartment...8-grid-spots-addon.14755/
http://www.racedepartment...-24-hours-of-lemans.2482/
http://www.racedepartment...daytona-roadcourse.14277/
http://www.racedepartment...hai-tianma-circuit.12904/
[ Voor 38% gewijzigd door PRM2D4 op 05-05-2017 23:25 ]
oops had een auto geselecteerd bij het registeren maar dat moest dus niet, staan nu 2 jos_thebossen ingeschreven
Alle osrw versies van die banen werken wel, offline.promise2die4 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 22:36:
[...]
Die pack/link die ik stuurde daar van gewoon die bestanden die je download in de trackmap van ac gooien... er staat ook en filmpje op joeptjoep 😆
Edit:
http://www.assettocorsa.n...xtra-pit-boxes-1-7.28132/
http://www.racedepartment...8-grid-spots-addon.14755/
http://www.racedepartment...-24-hours-of-lemans.2482/
http://www.racedepartment...daytona-roadcourse.14277/
http://www.racedepartment...hai-tianma-circuit.12904/
Maar sommige (zoals imola) kunnen niet worden geselecteerd door asetto voor online racen.
Inmiddels heb ik wel een omweg gevonden, maar rene zal er niet blij van worden
Maar in principe kunnen we nu met 32 man op imola mits iedereen de goede mod download
Pohh, als je top 10 finisht in de 1e race, wordt dat een taaie 2e race met de reverse starting grid!johnnyverhoeff schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 23:56:
[...]
Maar in principe kunnen we nu met 32 man op imola mits iedereen de goede mod download
Dag allen, ik zal mezelf ook even voorstellen. Ik ben 1 van de nieuwelingen die zich ingeschreven heeft en waarvan jullie je afvragen 'waar komt die ineens vandaan'? Ik was deze week in de training server te vinden onder de naam gertje.
Ik heb nog geen ervaring in league racing maar zit al een tijd te zoeken naar een game + groep waar mensen een serieus rondje willen rijden en waarin het niet een first turn drama is. Ik bekeek de stream van Bas Berkhout afgelopen race en dat zag er top uit, respectvol maar toch competitive. Het is logisch dat de actieve rijders van vorige races voor gaan, maar ik stel me graag beschikbaar als er toch een plekje vrij komt of om eventueel te rijden op een tweede server
Tot ziens on track!
Ik heb nog geen ervaring in league racing maar zit al een tijd te zoeken naar een game + groep waar mensen een serieus rondje willen rijden en waarin het niet een first turn drama is. Ik bekeek de stream van Bas Berkhout afgelopen race en dat zag er top uit, respectvol maar toch competitive. Het is logisch dat de actieve rijders van vorige races voor gaan, maar ik stel me graag beschikbaar als er toch een plekje vrij komt of om eventueel te rijden op een tweede server
Tot ziens on track!
Ik moet nog zien dat het goed gaat met 32 man op 1 server .. eerste bocht wordt een slome optocht of carnage .. en de framerate zal dit ook geen goed doen ben ik bang. Offline even een race geprobeerd met 15 auto's en daar waren beide niet om over naar huis te schrijven.
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dan zal ik ook weer eens een keer iets van me laten horen. Ik heb er ook aan gedacht om me voor de komende race in te schrijven. Ik zal er lang niet iedere week bij zijn en het zou me dan ook meer gaan om af en toe een serieuze race te rijden dan meestrijden in het kampioenschap. Al zal dat dan eerder ook ergens achteraan zijn dan voorin.
Ik heb via Racing League wel ooit eerder een kampioenschap gereden en op dit moment tijd vrij maken voor een race lukt nog wel, maar wekelijks een redelijke voorbereiding niet.
Als ik het zo lees zijn er inmiddels ruim genoeg deelnemers en zijn het er teveel voor 1 server. Als er maandag ook op een tweede server geraced gaat worden dan houdt ik me aanbevolen om daar op mee te rijden. Ik houdt dit topic wel in de gaten.
ps. als er een tweede server wordt gebruikt lijkt het me handig dat in TS een subchannel wordt aangemaakt daarvoor zodat degene van server 2 daar in gaan zitten.
Als ik het zo lees zijn er inmiddels ruim genoeg deelnemers en zijn het er teveel voor 1 server. Als er maandag ook op een tweede server geraced gaat worden dan houdt ik me aanbevolen om daar op mee te rijden. Ik houdt dit topic wel in de gaten.
ps. als er een tweede server wordt gebruikt lijkt het me handig dat in TS een subchannel wordt aangemaakt daarvoor zodat degene van server 2 daar in gaan zitten.
Ja dat idee heb ik dus ook zoals eerder aangegeven... sommige hebben wel een videokaartje om op 1 scherm en met 15 auto's te racen, maar met 30 auto's is het een heel ander verhaal....Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:32:
Ik moet nog zien dat het goed gaat met 32 man op 1 server .. eerste bocht wordt een slome optocht of carnage .. en de framerate zal dit ook geen goed doen ben ik bang. Offline even een race geprobeerd met 15 auto's en daar waren beide niet om over naar huis te schrijven.
Ondanks het wel gaaf is met 30 man de baan op te gaan is het wel een groter risico dat er iets fout gaat.
Mocht de opkomst hoog blijven, en daar is best kans van met de inzet die geleverd wordt door rene en Mike is dit misschien ook een idee.( niet helemaal uitgedacht)
In de week voor de race tijdens de practice races een tijd neer zetten.
Op de dag van de race wordt er gekeken of het op 1 server past. Zoniet de groep in gelijke delen verdelen.
Dit lijkt me beter dan 1 server vol en 1 server met 5 man.
Maar dan... De nr. 1 en 2 van de tweede server krijgen een wildcard voor de volgende race op server 1, tja en de laatste van server 1 moeten zich bewijzen op server 2.
Op die manier is er heel veel motivatie om te winnen of niet te verliezen.
Waarschijnlijk zitten er een hoop haken en ogen aan, en klinkt het beter in mijn hoofd dan dat het in werkelijkheid zal zijn.
In de week voor de race tijdens de practice races een tijd neer zetten.
Op de dag van de race wordt er gekeken of het op 1 server past. Zoniet de groep in gelijke delen verdelen.
Dit lijkt me beter dan 1 server vol en 1 server met 5 man.
Maar dan... De nr. 1 en 2 van de tweede server krijgen een wildcard voor de volgende race op server 1, tja en de laatste van server 1 moeten zich bewijzen op server 2.
Op die manier is er heel veel motivatie om te winnen of niet te verliezen.
Waarschijnlijk zitten er een hoop haken en ogen aan, en klinkt het beter in mijn hoofd dan dat het in werkelijkheid zal zijn.
Niet om lullig te doen, maar ik doe net in me eerste ronde ooit met de F40 (inclusief crash in de 3 fach rechts bocht) een 7:45 (http://www.radiators-cham...6&carId=59&driverId=21746)Lampuhkap schreef op maandag 1 mei 2017 @ 21:40:
Aww yess! Eigen PB weer eens goed bijgeschaafd
Op semi-slicks die half versleten waren en nog 90 liter brandstof in de tank
[afbeelding]
Mijn advies zou zijn kijk even naar je camber en toe instellingen, dan voelt ie wat stabieler aan
Beetje lullig, half versleten semis en 90 L

[ Voor 3% gewijzigd door Shva op 06-05-2017 14:33 ]
Ja maar dat is zijn PB. Dus hij heeft niet beter gedaan op goede banden en legere tank...
Buiten dat ik wou alleen advies geven...
Ik rijd altijd met volle tank, zodat ik nooit zonder komt te staan als je eenmaal lekker bezig bent.
Ding lust nogal een flinke slok (ruim 10 liter per rondje
)
Versleten semi's heb je zo voor elkaar hoor
Die dingen gaan vrij rap. Rondje of 3 heb je nodig en dan is de meest optimale laag er wel af 
En ja, ook geen standaard setup.
Stabiel is ie wel, remmen daarentegen doet ie wat minder lekker
Ding lust nogal een flinke slok (ruim 10 liter per rondje
Versleten semi's heb je zo voor elkaar hoor
En ja, ook geen standaard setup.
Erg fraai
https://twitch.tv/madmikeplays
Ik ben er morgenavond niet bij helaas, goede race gewenst in ieder geval
Tadaaa
@phoentje is er al wat bekend voor morgen.. kan iedereen mee doen???
jordan 191 1.0 mod released:
http://www.racedepartment...ads/categories/ac-cars.6/
update voor de rover mini:
http://www.racedepartment...r-mini-cooper-1-3i.11576/
http://www.racedepartment...ads/categories/ac-cars.6/
update voor de rover mini:
http://www.racedepartment...r-mini-cooper-1-3i.11576/
Heren! Belangrijke informatie voor morgen en het verdere verloop van DIT kampioenschap.
Omdat wij het kampioenschap begonnen zijn met een aantal personen welke minder is dan 24 personen zullen we deze dan ook afmaken op een enkele server. (dit zijn dus nog 4 dagen).
Dit zou namelijk ook de al uitgegeven punten in de war gooien als wij een 2e server inzetten.
De personen die in race 1 al hebben meegereden krijgen uiteraard voorrang in de volgende races. De plaatsen zullen worden opgevuld met de personen die zich ook aangemeld hebben. Dit doen we op volgorde van datum van inschrijving.
De personen in deze lijst: http://www.assetto-corsa.nl/huidige-inschrijvingen/ met een groen of oranje blokje doen morgen mee. Kun je morgen alsnog niet?? Meld je aub VOOR de race nog af via een PM aan mij. Dan kan een ander in jou plaats alsnog mee doen!!! (doe je dit niet dan krijg je definitief geen voorrang meer in het verloop van dit kampioenschap).
Momenteel kunnen daardoor helaas 3 mensen niet mee doen maar dat is even niet anders. Ik wil iedereen wel uitnodigen om gewoon doordeweeks te komen oefenen zodat je gelijk bekend raakt met de overige leden.
Voor de toekomst zijn we bezig met een plannetje en een berekening om een puntenschema te maken op basis van een inzet van 1 of 2 servers.Hier komen we nog op terug. Omdat dit te kort dag is passen we dit dus niet toe op dit kampioenschap.
Het idee wordt dan als volgt: Je kan de gehele week oefenen. Bij bijv. een inschrijflijst van 30 personen zullen de top 15 plaats nemen op server 1. De overige 15 op server 2. De punten verdeling blijft daar t zelfde.
Hebben we echter een dag maar 20 personen die deelnemen dan zal op die dag een andere punten verdeling gelden zodat er geen voordeel gehaald kan worden uit het racen op 2 servers. Hoe precies? Daar komen we ook nog op terug zodat we dit kunnen inzetten op het volgende kampioenschap!
Helaas moet het op deze manier maar niemand had verwacht dat er plots zo veel animo zou zijn. Helaas kunnen we hier niet iedereen mee bedienen op de juiste manier maar we vragen jullie begrip hiervoor!
To be continued!
De deelnemers voor morgen zijn dus:
Rene Vos
Mike Bult
Alexander de Loor
Jur Verlouw
gertje
Bas Berkhout
Jeroen Jongen
Jeroen.Tubee
HAT
Alfa90_Buttje
Ivo de Groot
Ricardo Smits
PTR83
Dennis Krol
Benny Ramaekers
Jan willem van Wijngen
Peter Kaijen
Bart Jansen
Michiel Hutman
Tha real slim shady
JohnnyV
ar33
Jos_theboss
Hanziater
Omdat wij het kampioenschap begonnen zijn met een aantal personen welke minder is dan 24 personen zullen we deze dan ook afmaken op een enkele server. (dit zijn dus nog 4 dagen).
Dit zou namelijk ook de al uitgegeven punten in de war gooien als wij een 2e server inzetten.
De personen die in race 1 al hebben meegereden krijgen uiteraard voorrang in de volgende races. De plaatsen zullen worden opgevuld met de personen die zich ook aangemeld hebben. Dit doen we op volgorde van datum van inschrijving.
De personen in deze lijst: http://www.assetto-corsa.nl/huidige-inschrijvingen/ met een groen of oranje blokje doen morgen mee. Kun je morgen alsnog niet?? Meld je aub VOOR de race nog af via een PM aan mij. Dan kan een ander in jou plaats alsnog mee doen!!! (doe je dit niet dan krijg je definitief geen voorrang meer in het verloop van dit kampioenschap).
Momenteel kunnen daardoor helaas 3 mensen niet mee doen maar dat is even niet anders. Ik wil iedereen wel uitnodigen om gewoon doordeweeks te komen oefenen zodat je gelijk bekend raakt met de overige leden.
Voor de toekomst zijn we bezig met een plannetje en een berekening om een puntenschema te maken op basis van een inzet van 1 of 2 servers.Hier komen we nog op terug. Omdat dit te kort dag is passen we dit dus niet toe op dit kampioenschap.
Het idee wordt dan als volgt: Je kan de gehele week oefenen. Bij bijv. een inschrijflijst van 30 personen zullen de top 15 plaats nemen op server 1. De overige 15 op server 2. De punten verdeling blijft daar t zelfde.
Hebben we echter een dag maar 20 personen die deelnemen dan zal op die dag een andere punten verdeling gelden zodat er geen voordeel gehaald kan worden uit het racen op 2 servers. Hoe precies? Daar komen we ook nog op terug zodat we dit kunnen inzetten op het volgende kampioenschap!
Helaas moet het op deze manier maar niemand had verwacht dat er plots zo veel animo zou zijn. Helaas kunnen we hier niet iedereen mee bedienen op de juiste manier maar we vragen jullie begrip hiervoor!
To be continued!
De deelnemers voor morgen zijn dus:
Rene Vos
Mike Bult
Alexander de Loor
Jur Verlouw
gertje
Bas Berkhout
Jeroen Jongen
Jeroen.Tubee
HAT
Alfa90_Buttje
Ivo de Groot
Ricardo Smits
PTR83
Dennis Krol
Benny Ramaekers
Jan willem van Wijngen
Peter Kaijen
Bart Jansen
Michiel Hutman
Tha real slim shady
JohnnyV
ar33
Jos_theboss
Hanziater
Duidelijk... wens jullie veel plezier vanavond.
En neem aan dat bij de nieuwe indeling het kampioenschappen opnieuw begint??
Nieuwe klasse en inderdaad nieuw kampioenschappromise2die4 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 06:52:
Duidelijk... wens jullie veel plezier vanavond.
Ik heb mij afgemeld voor vanavond. Lig al twee dagen plat met fikse verkoudheid en bijbehorende hoofd- en keelpijn. Ik heb Rene ook een pm gestuurd.
En ook om de baan te leren kennen... want ik heb een vermoeden dat sommige de baan niet echt kunnen dromen zeg maar.[b][message=51149317,noline]phoentje schreef op zondag 7 mei 2017 @
Ik wil iedereen wel uitnodigen om gewoon doordeweeks te komen oefenen zodat je gelijk bekend raakt met de overige leden.
Dit is wel noodzakelijk, want geen baan kennis kan grote gevolgen hebben.. 😉
@Pos2007 beterschap kerel...👍
[ Voor 4% gewijzigd door PRM2D4 op 08-05-2017 09:21 ]
En dit is voor mij de reden geweest om me af te meldenpromise2die4 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:20:
[...]
En ook om de baan te leren kennen... want ik heb een vermoeden dat sommige de baan niet echt kunnen dromen zeg maar.
Dit is wel noodzakelijk, want geen baan kennis kan grote gevolgen hebben.. 😉
@Pos2007 beterschap kerel...👍
@phoentje Goed geregeld en duidelijk gecommuniceerd. Het lijkt mij sterk als mensen problemen hebben met deze oplossing.
Volgende week 15 mei, kan ik niet mee doen. Bij deze meld ik mij alvast af voor 15 mei dus. Iemand mag dus mijn plekje overnemen
Vandaag scheur ik natuurlijk nog wel mee
Volgende week 15 mei, kan ik niet mee doen. Bij deze meld ik mij alvast af voor 15 mei dus. Iemand mag dus mijn plekje overnemen
Vandaag scheur ik natuurlijk nog wel mee
[ Voor 8% gewijzigd door Hupske op 08-05-2017 09:58 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
@phoentje @mjmbult pas je wel op dat het niet te bewerkelijk wordt allemaal?! Straks ben je meer tijd kwijt aan het geregel/georganiseer dan aan het rijden .. dat kan niet de bedoeling zijn.

Komt goed!Alfa90_Buttje schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:46:
@phoentje @mjmbult pas je wel op dat het niet te bewerkelijk wordt allemaal?! Straks ben je meer tijd kwijt aan het geregel/georganiseer dan aan het rijden .. dat kan niet de bedoeling zijn.
Er zijn zojuist 1 plek vrij gekomen. Ik heb de lijst aangepast.
Hanziater je kan mee doen
[ Voor 3% gewijzigd door phoentje op 08-05-2017 10:00 ]
We komen er niet onderuit om duidelijk structuur aan te brengenAlfa90_Buttje schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:46:
Super, ik heb de bandenwarmers vast klaar gelegd voor vanavond!
Zeiden ze bij ers ook hahaha 😂😂😂mjmbult schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:23:
[...]
We houden de regels zo luchtig mogelijk maar we ontkomen er niet aan duidelijke afspraken te maken om het voor iedereen leuk te houden.
Maar goed er zijn genoeg ideeën geopperd lijkt mij zo... en aangezien de animo groot is in de gt3 zou een gt2 ook niet verkeerd zijn toch?,... hint 😛
topic start post heb ik wat aangepast. Nieuwe info erin en ook wat nieuwe downloads. Owh en refferentie naar de site voor de multiplayer races die worden georganiseerd hier.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchDevil79 op 08-05-2017 18:17 ]
Ik ben vanwege drukte op het werk een tijdje niet van de partij geweest. Vanavond weer tijd; zie wat uitvallers, misschien kan ik meedoen. Heb me in ieder geval via deze url aangemeld. Ik hoor het wel
Je vergeet alleen de must haves;DutchDevil79 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:51:
topic start post heb ik wat aangepast. Nieuwe info erin en ook wat nieuwe downloads. Owh en refferentie naar de site voor de onlien races die worden georganiseerd hier.
Mclaren 720s
Ferrari f12 ftd....
Vanavond ben ik ook van de partij met de Audi R8 LMS!
Ik heb alleen de Dreampacks en het Japanese pack(Gewoon omdat die Mazda koel is) is dit voldoende om te kunnen joinen?
Ik heb alleen de Dreampacks en het Japanese pack(Gewoon omdat die Mazda koel is) is dit voldoende om te kunnen joinen?
[ Voor 53% gewijzigd door NickvB op 08-05-2017 18:38 ]
Ik denk dat je net zoals mij te laat bent, ik heb me overigens helemaal niet ingeschreven, en dat je tevens niet de benodigde dlc's hebt. Zie http://www.assetto-corsa.nl/downloads
Voor de inschrijvingenover ik heb begrpee is groen mee mogen doen.
http://www.assetto-corsa.nl/huidige-inschrijvingen/
Ik denk dat ik dadelijk effe ga oefenen, op TS meeluister en misschien als die er is een stream er bij open zet.
Is het mogelijk om de tweede server ook hetzelfde in te stellen en dat degene die niet mee kunnen doen voor de fun daar toch kunnen racen?
Ik denk dat ik dadelijk effe ga oefenen, op TS meeluister en misschien als die er is een stream er bij open zet.
Is het mogelijk om de tweede server ook hetzelfde in te stellen en dat degene die niet mee kunnen doen voor de fun daar toch kunnen racen?
[ Voor 14% gewijzigd door _A3 op 08-05-2017 19:10 ]
En zoals gewoonlijk voor de thuisblijvers:
https://www.twitch.tv/underctrlnl
Superziek trouwens, zelfs Teamspeak wordt gestreamdbazzard schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:24:
Ik dacht trouwens even dat de race al begonnen was

[ Voor 12% gewijzigd door -Sander- op 08-05-2017 19:35 ]
Ik heb helaas de juiste DLC niet_A3 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:01:
Ik denk dat je net zoals mij te laat bent, ik heb me overigens helemaal niet ingeschreven, en dat je tevens niet de benodigde dlc's hebt. Zie http://www.assetto-corsa.nl/downloads
Laatst dacht ik gelezen te hebben dat de dreampacks voldoende waren en de Porsche packs alleen aanbevolen.
Iemand zin om nog rondje te rijden op andere server?
Er zijn wat server van johnny beschikbaar.._A3 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:01:
@Alfa90_Buttje misschien idee om ook in de 1e post de servers erin te zetten van johhny 😉
Ik hoor het graagpromise2die4 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:01:
[...]
Er zijn wat server van johnny beschikbaar..
@Alfa90_Buttje misschien idee om ook in de 1e post de servers erin te zetten van johhny 😉
@NickvB je kan ook ff de assetto servers search app voor android downloaden in de google app store...
@johnnyverhoeff kun je even jou server informatie ergens plaasten... tnx 👍
@johnnyverhoeff kun je even jou server informatie ergens plaasten... tnx 👍
Weet iemand wat voor audio-app hij gebruikt voor de teamradio? Echt supergaaf!bazzard schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:24:
Crew ChiefNickvB schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:38:
[...]
Weet iemand wat voor audio-app hij gebruikt voor de teamradio? Echt supergaaf!
ik ben geen TSpromise2die4 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:01:
[...]
Er zijn wat server van johnny beschikbaar..
/me schopt @DutchDevil79
Vanuit teamspeak. Johnny, wij moeten goede momenten geven. Maar kan iemand de replays dan even uploaden? Dan kunnen we je een pm sturen met tde juiste momenten. (ik moet nog even uitzoeken hoe ik dat doe
)
Ik moet overigens voor de eerste ronde mijn excuses aanbieden. Tikte net iemand aan de achterkant aan, waardoor er daarna een kettingreactie ontstond
@Alfa90_Buttje De laatste ronde verdedigde je wel goed op mij. Kon er niet langs komen, ondanks dat ik een seconde sneller was
Ik moet overigens voor de eerste ronde mijn excuses aanbieden. Tikte net iemand aan de achterkant aan, waardoor er daarna een kettingreactie ontstond

@Alfa90_Buttje De laatste ronde verdedigde je wel goed op mij. Kon er niet langs komen, ondanks dat ik een seconde sneller was
[ Voor 55% gewijzigd door Hupske op 08-05-2017 21:37 ]
tjah .. toch nog een beetje lol gehad dan
wat een pokke baan/auto/setupweetikveel .. kwam maar een heel enkele keer in een 1:45'er ... niet sneller te krijgen dat ding. Heb volgens mij zo'n beetje alles wel geprobeerd. Eerste Qualy was een ramp .. letterlijk 1 foutloze ronde daarna alleen maar ellende .. in de race toch nog 12e tot ik een tik kreeg van een Porsche (Michiel Hutman?) en spinde. Daarna 15e gefinished. Tweede race 11e geworden zonder grote fouten. Helaas niet meer mogelijk dan dat.
Als iemand een lekkere setup heeft met de 488 GT3 op Imola, dan hou ik mij aanbevolen /me schopt JohnnyV

wat een pokke baan/auto/setupweetikveel .. kwam maar een heel enkele keer in een 1:45'er ... niet sneller te krijgen dat ding. Heb volgens mij zo'n beetje alles wel geprobeerd. Eerste Qualy was een ramp .. letterlijk 1 foutloze ronde daarna alleen maar ellende .. in de race toch nog 12e tot ik een tik kreeg van een Porsche (Michiel Hutman?) en spinde. Daarna 15e gefinished. Tweede race 11e geworden zonder grote fouten. Helaas niet meer mogelijk dan dat.
Als iemand een lekkere setup heeft met de 488 GT3 op Imola, dan hou ik mij aanbevolen /me schopt JohnnyV
[ Voor 19% gewijzigd door Alfa Novanta op 08-05-2017 21:37 ]
Heb 'm ff terug gekeken en dat was inderdaad te wild. Excuses.Alfa90_Buttje schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:34:
in de race toch nog 12e tot ik een tik kreeg van een Porsche (Michiel Hutman?)
Eerste race was ruk, was goed weg maar werd een beetje ongelukkig het gras op gedrukt waarna ik eraf spinde. Daarna achteraan gereden, nog wat mensen ingehaald, maar helaas net geen 10e geworden.
Tweede race wat voorzichtiger gestart en door wat malheur bij anderen lag ik al vrij snel 4e. Niet verwacht dat ik dat vol kon houden, maar ik kon zowaar aanhaken bij de vechtende toppers. Toen Bart en Johnny Jeroen voorbij waren konden ze pace gaan rijden en waren ze me te snel. Echter wel P4 vast kunnen houden
Poeh, het zat niet erg mee vandaag zeg. De eerste race begon goed, totdat ik wat langzamer uit de 1e rechterknik kwam, waardoor iemand dacht in de snelle linker is een goede plek om in te halen.
Vol op het achterwiel geraakt natuurlijk. Daarna nog 1 keer na de korte chicane vol moet uitwijken omdat iemand die daar gespind was en die vlak voor me ineens begon te rijden.
2e race had ik verwacht op front row te mogen starten, maar blijkbaar was er geen reverse grid. Naja de race begon redelijk, maar toen kwam ik weer iemand tegen die na de 1e snelle knik toch weer terug de baan op wilde, waardoor ik moest uitwijken. Weer in de muur
Nee, dit was niet mijn dag, hopelijk volgende keer weer endurance. Dat sprinten ligt mijn niet, duurt meestal 5 a 6 ronden voordat ik er een beetje in zit, dan is de race alweer bijna afgelopen. Wel jmmer, Imola ligt me meestal wel.
Dus graag voor de volgende keer: Niet proberen in te halen in snelle bochten waar maar 1 auto tegelijk door kan (want je hebt pas recht op je plaats als je er volledig naast zit) en beter opletten als je opnieuw de baan op gaat. Ik zal het zelf ook proberen
Overigens kon ik ook niet op teamspeak komen door onderstaande melding. Iemand een idee?
insufficient client permissions (failed on i_client_max_channel_subscriptions)

2e race had ik verwacht op front row te mogen starten, maar blijkbaar was er geen reverse grid. Naja de race begon redelijk, maar toen kwam ik weer iemand tegen die na de 1e snelle knik toch weer terug de baan op wilde, waardoor ik moest uitwijken. Weer in de muur

Dus graag voor de volgende keer: Niet proberen in te halen in snelle bochten waar maar 1 auto tegelijk door kan (want je hebt pas recht op je plaats als je er volledig naast zit) en beter opletten als je opnieuw de baan op gaat. Ik zal het zelf ook proberen
Overigens kon ik ook niet op teamspeak komen door onderstaande melding. Iemand een idee?
insufficient client permissions (failed on i_client_max_channel_subscriptions)
Steam - PTR83
Helaas in race 2 mee in de valse start van Slim gevolgd.....
Moet wel even melden dat Hat minder agressief moet rijden. Je hebt in race 1 EN in race 2 dezelfde fout gemaakt in de scherpe bocht naar boven. Insturen terwijl er iemand aan de binnenkant zit..?
Moet wel even melden dat Hat minder agressief moet rijden. Je hebt in race 1 EN in race 2 dezelfde fout gemaakt in de scherpe bocht naar boven. Insturen terwijl er iemand aan de binnenkant zit..?
np, je was stukken sneller, dan liggen de rempunten wel eens wat eerder .. en zeker als ik dan niet helemaal lekker uit kom, dan zit je achterin, dus het is niet alleen jouw schuldlezut schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:42:
[...]
Heb 'm ff terug gekeken en dat was inderdaad te wild. Excuses.
goed gereden manEerste race was ruk, was goed weg maar werd een beetje ongelukkig het gras op gedrukt waarna ik eraf spinde. Daarna achteraan gereden, nog wat mensen ingehaald, maar helaas net geen 10e geworden.
Tweede race wat voorzichtiger gestart en door wat malheur bij anderen lag ik al vrij snel 4e. Niet verwacht dat ik dat vol kon houden, maar ik kon zowaar aanhaken bij de vechtende toppers. Toen Bart en Johnny Jeroen voorbij waren konden ze pace gaan rijden en waren ze me te snel. Echter wel P4 vast kunnen houden
Ach, ik ben toch al met 0-verwachting de race in gegaan onder het mom .. we zien wel waar het schip strand. Uiteindelijk met baggertijden toch nog van 19e naar 15e naar 11e weten op te klimmen, tja

?? Ik rijd geen ferrari, mij te duurAlfa90_Buttje schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:34:
tjah .. toch nog een beetje lol gehad dan![]()
Dit zijn de servers die ik nu heb draaien:
- AAA Green Hell MR[AB]
- AAA Green Hell 2 MR[AB]
- AAA Porsche Super Cup MR[AB]
- AAA Lamborghini Super Trofeo Cup MR[AB]
- AAA Ferrari Corse Clienti MR[AB]
- AAA Drift Party #1 MR[AB]
- AAA Drift Party #1.1 MR[AB]
- AAA Drift Party #2 MR[AB]
- AAA Drift Party #3 MR[AB]
- AAA Drift Party #4 MR[AB]
- AAA GT3 Spa + Reversed Grid MR[AB]
Zoek op AAA en gij zult vinden.
Momenten MOETEN jullie niet zoeken, maar het MAG uiteraard.
Hoe meer momenten hou leuker
Verder: 1e race was beetje in niemandsland rijden voor mij na de 1e lap.
2e race extreem spannend (vond ik)
@Hupske en anderen, hier de replay met als het goed is beide races:
https://we.tl/KUxbd9jWOE
[ Voor 4% gewijzigd door JohnnyV op 08-05-2017 21:52 ]
Jammer van de eerste race, na het ontwijken van de eerste chaos hard aangetikt in de tweede (snelle) chicane. Mijn excuses voor het de baan opkomen daar. Ik dacht dat ik verder op het gras zat, blokkeerde volgens mij een Audi... Daarna ternauwernood een dubbele spin ontweken na Piratelli waarna ik vol van achteren werd geraakt. Toen achteraan verder, nog een leuke inhaalactie kunnen maken en nog redelijk kunnen rijden.
Tweede race ging een stuk leuker voor mij. Geen crashes en nog kort kunnen vechten met Mike. Jammer dat je je verremde, die Nissan moet daar wat vroeg in de ankers.
Ik heb het nog niet nagekeken, maar volgens mij gaf ik een klein tikje in de binnenkant van de linkerbocht na de eerste chicane bij een inhaalactie daar. Ik zat er vanuit mijn perspectief goed naast en dacht dat ik genoeg ruimte liet. Zoniet, sorry, hopelijk heeft het je race niet te veel beïnvloed.
Organisatie, bedankt weer!
Tweede race ging een stuk leuker voor mij. Geen crashes en nog kort kunnen vechten met Mike. Jammer dat je je verremde, die Nissan moet daar wat vroeg in de ankers.
Ik heb het nog niet nagekeken, maar volgens mij gaf ik een klein tikje in de binnenkant van de linkerbocht na de eerste chicane bij een inhaalactie daar. Ik zat er vanuit mijn perspectief goed naast en dacht dat ik genoeg ruimte liet. Zoniet, sorry, hopelijk heeft het je race niet te veel beïnvloed.
Organisatie, bedankt weer!
Eerste race ging aardig, jammer dat het geen full reversed grid is..
In de een na laatste ronde ging het toch fout, een spin 2 gekookte banden en die ronden 4 plekken verloren.
Tweede race was het treurig. In de tweede ronde reed ik naast Jeroen op het rechte stuk, we raakte elkaar en ging er met 200 af met het gevolg 15 seconde op de laatste man.
Ik was ook dat moment woedend, dacht dat hij in stuurde, maar de replay vertelde me toch wat anders. Volgens mij had Jeroen er niet te veel las van.
Wat ik nog steeds niet snap dat er altijd minimaal vier mensen zijn op tweakers.net die mijn races live meekijken
In de een na laatste ronde ging het toch fout, een spin 2 gekookte banden en die ronden 4 plekken verloren.
Tweede race was het treurig. In de tweede ronde reed ik naast Jeroen op het rechte stuk, we raakte elkaar en ging er met 200 af met het gevolg 15 seconde op de laatste man.
Ik was ook dat moment woedend, dacht dat hij in stuurde, maar de replay vertelde me toch wat anders. Volgens mij had Jeroen er niet te veel las van.
Wat ik nog steeds niet snap dat er altijd minimaal vier mensen zijn op tweakers.net die mijn races live meekijken
Jammer dat ik niet kon meedoen, ik had wel veel geoefend. Ik moet wel zeggen, mijn force feedback is bij Assetto Corsa een beetje de weg kwijt. Het lijkt erop dat het wel goed werkt met bijvoorbeeld rFactor 2. Ik heb geen idee wat ik eraan kan doen, hopelijk krijg ik het binnenkort opgelost.
@phoentje Krijgen de mensen die de eerste race meededen, het hele kampioenschap voorrang, of wordt ook 'afgewogen' wie zich afmeldt voor een race, bijvoorbeeld afgelopen race?
@phoentje Krijgen de mensen die de eerste race meededen, het hele kampioenschap voorrang, of wordt ook 'afgewogen' wie zich afmeldt voor een race, bijvoorbeeld afgelopen race?
...
Does gek
Momenten?Dit zijn de servers die ik nu heb draaien:
[...]
Zoek op AAA en gij zult vinden.
Momenten MOETEN jullie niet zoeken, maar het MAG uiteraard.
Hoe meer momenten hou leuker
@Alfa90_Buttje van die actie momentjes voor inde comp.
Maar race 1 heb ik zo goed als af.
Nu Race 2 nog
Maar race 1 heb ik zo goed als af.
Nu Race 2 nog
[ Voor 33% gewijzigd door JohnnyV op 08-05-2017 22:37 ]
Ow voor een replay? Geen idee..
Heren,
Ik heb weer genoten.
Qually ging niet helemaal volgens plan.
ik kon nog 0,2s/0,3s beter en had eigenlijk P4 moeten staan.
Moet misschien niet zeuren want P8 was nog steeds prima.
En mijn kracht zit met name in de eerste ronde de gaten vinden en op de juiste momenten aanvallen.
Dus voor de race had ik wel n goed gevoel.
Race1
Had een redelijke start en leek even opgeslokt te worden maar bij de eerste bocht werd er ook voorin wel erg vroeg geremd mijn inziens.
Ik koos bewust de buitenkant omdat de chicane zo loopt en lag na de eerste chicane op P5
Gertje had volgens mij een slechte start want die kwam achter mij terecht en ik zat Jur op de huid de eerste paar ronden. Ik zette alles op alles om hem onder druk te zetten en we maakte beide wat foutjes maar op Imola is het lastig inhalen. Uiteindelijk heb ik te vroeg mijn kruid verschoten en met de snellere Gert achter me verhuisde het gevecht naar voren naar een verdediging naar hem.
Had teveel van mijn banden geeist en Gert was gewoon sneller maar was niet van plan hem zomaar langs te laten.
we hadden n mooi gevecht voor n paar ronden.
Weet even niet meer hoe het precies ging maar hij haalde me in en ik haalde weer terug in.
Tweede gevecht deur aan deur ging ook goed tot aqua toen ik een fout maakte en hem aantikte.
Heb toen gewacht en viel toen terug naar P8
Gert en Rene reden voor me en mijn banden werden steeds slechter.
rechtsvoor maar met name achter.
En na laatste ronde was al tricky en de laatste ronde was ik hem bijna kwijt in de eerste chicane.
Het was of spinnen of door het gras.
Vreemd genoeg leken Gert en Rene ook problemen te hebben en liep ik weer in.
Ik besloot nog een poging te wagen en liep weer in op hun twee.
Pakte de laatste chicane aggressief en zat op Rene zijn staart.
En na laatste bocht met een beetje duw en trekwerk kreeg ik hem nog langs rene.
P7, niet slecht maar had beter verwacht.
Race2
Gaaf!
Reverse grid. Dus P4.
Slimshady (?) maakte een te snelle start en Hat voor me reageerde daarop (bleek later).
Rene en Gert lagen even voor me maar kan me vaag iets herinneren van de een na laatste bocht weer en dat ik alle zeilen bij moest zetten om de Z4 stopt te krijgen en niet te spinnen. Om een of andere reden kreeg ik hem langs Rene en lag ik voor Gert.
Het werden harde maar faire gevechten.
Einde van de tweede ronde lag ik, na een drive through voor Hat en Shady ,ineens P1.
Ik dacht even dat er misschien 1 verplichte pitstop moest worden gemaakt maar zette dat meteen uit mijn hoofd.
Had namelijk Bart en Johnny in mijn nek die met een enorme snelheid op me af kwamen boenderen.
Had echter geen zin om me zomaar gewonnen te geven dus heb mijn positie zo eerlijk mogelijk proberen te verdedigen
Bart was wat met zijn lampen aan het blinken maar daar was ik niet van onder de indruk
Bij mij is het niet, na u majesteit!
Focus op steeds een goede exit uit de bochten met een rechtstuk erna en het was een mooi gevecht met ons drieeen.
Het was duidelijk dat zij wel sneller waren maar na 5 a 6 ronden kwamen ze me langs en kon ik ze nog best goed volgen.
Michiel Hutman reed volgens mij achter me en die kon ik op afstand houden.
P3!
Blij mee.
En heren, top geregeld!
Ik heb weer genoten.
Qually ging niet helemaal volgens plan.
ik kon nog 0,2s/0,3s beter en had eigenlijk P4 moeten staan.
Moet misschien niet zeuren want P8 was nog steeds prima.
En mijn kracht zit met name in de eerste ronde de gaten vinden en op de juiste momenten aanvallen.
Dus voor de race had ik wel n goed gevoel.
Race1
Had een redelijke start en leek even opgeslokt te worden maar bij de eerste bocht werd er ook voorin wel erg vroeg geremd mijn inziens.
Ik koos bewust de buitenkant omdat de chicane zo loopt en lag na de eerste chicane op P5
Gertje had volgens mij een slechte start want die kwam achter mij terecht en ik zat Jur op de huid de eerste paar ronden. Ik zette alles op alles om hem onder druk te zetten en we maakte beide wat foutjes maar op Imola is het lastig inhalen. Uiteindelijk heb ik te vroeg mijn kruid verschoten en met de snellere Gert achter me verhuisde het gevecht naar voren naar een verdediging naar hem.
Had teveel van mijn banden geeist en Gert was gewoon sneller maar was niet van plan hem zomaar langs te laten.
we hadden n mooi gevecht voor n paar ronden.
Weet even niet meer hoe het precies ging maar hij haalde me in en ik haalde weer terug in.
Tweede gevecht deur aan deur ging ook goed tot aqua toen ik een fout maakte en hem aantikte.
Heb toen gewacht en viel toen terug naar P8
Gert en Rene reden voor me en mijn banden werden steeds slechter.
rechtsvoor maar met name achter.
En na laatste ronde was al tricky en de laatste ronde was ik hem bijna kwijt in de eerste chicane.
Het was of spinnen of door het gras.
Vreemd genoeg leken Gert en Rene ook problemen te hebben en liep ik weer in.
Ik besloot nog een poging te wagen en liep weer in op hun twee.
Pakte de laatste chicane aggressief en zat op Rene zijn staart.
En na laatste bocht met een beetje duw en trekwerk kreeg ik hem nog langs rene.
P7, niet slecht maar had beter verwacht.
Race2
Gaaf!
Reverse grid. Dus P4.
Slimshady (?) maakte een te snelle start en Hat voor me reageerde daarop (bleek later).
Rene en Gert lagen even voor me maar kan me vaag iets herinneren van de een na laatste bocht weer en dat ik alle zeilen bij moest zetten om de Z4 stopt te krijgen en niet te spinnen. Om een of andere reden kreeg ik hem langs Rene en lag ik voor Gert.
Het werden harde maar faire gevechten.
Einde van de tweede ronde lag ik, na een drive through voor Hat en Shady ,ineens P1.
Ik dacht even dat er misschien 1 verplichte pitstop moest worden gemaakt maar zette dat meteen uit mijn hoofd.
Had namelijk Bart en Johnny in mijn nek die met een enorme snelheid op me af kwamen boenderen.
Had echter geen zin om me zomaar gewonnen te geven dus heb mijn positie zo eerlijk mogelijk proberen te verdedigen
Bart was wat met zijn lampen aan het blinken maar daar was ik niet van onder de indruk
Focus op steeds een goede exit uit de bochten met een rechtstuk erna en het was een mooi gevecht met ons drieeen.
Het was duidelijk dat zij wel sneller waren maar na 5 a 6 ronden kwamen ze me langs en kon ik ze nog best goed volgen.
Michiel Hutman reed volgens mij achter me en die kon ik op afstand houden.
P3!
Blij mee.
En heren, top geregeld!
hahahnegnojneorej schreef op maandag 8 mei 2017 @ 22:41:
In principe als ze race 1 gereden hebben en race 2 ook ja dan wel. Maar hier en daar wat afvallers al tijdens deze race en volgende race doen er sowieso een aantal niet mee dus dan zit je wel gebakkenLuxicon schreef op maandag 8 mei 2017 @ 22:32:
Jammer dat ik niet kon meedoen, ik had wel veel geoefend. Ik moet wel zeggen, mijn force feedback is bij Assetto Corsa een beetje de weg kwijt. Het lijkt erop dat het wel goed werkt met bijvoorbeeld rFactor 2. Ik heb geen idee wat ik eraan kan doen, hopelijk krijg ik het binnenkort opgelost.
Zal morgen de inschrijving even aanmaken voor race 3!
[ Voor 3% gewijzigd door phoentje op 08-05-2017 22:54 ]
Ik probeerde je uit je concentratie te krijgen
WOEi, gedeeld 12e met Gertje en Mike 
http://www.assetto-corsa.nl/tussenstanden/
De eerste 6 plekken zijn toch wel vergeven, maar van 12 naar 7 is misschien nog wat mogelijk.
Manmanman, wat een kanonnen voorin! Niet normaal!

http://www.assetto-corsa.nl/tussenstanden/
De eerste 6 plekken zijn toch wel vergeven, maar van 12 naar 7 is misschien nog wat mogelijk.
Manmanman, wat een kanonnen voorin! Niet normaal!
[ Voor 55% gewijzigd door Alfa Novanta op 08-05-2017 23:13 ]
2x dezelfde fout, tja. Kijk iedereen zal daar een visie over hebben, maar als ik niet ingestuurd had dan was ik ook 2x van de baan gevlogen. Snap dat het vervelend voor je is, zo zie ik het echter niet. Ik heb tijdens de 2e race iemand van de baan getikt door mijn schuld, daar heb ik ook netjes op gewacht tot hij uit de grindbak was en toen weer aangesloten. Ben ik 3 plekken door verloren, maar in mijn visie rij ik fair en geeft het ook toe als ik fout zit.phoentje schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:44:
Helaas in race 2 mee in de valse start van Slim gevolgd.....
Wow, in het begin is echt totaal mijn fout. Daar hebben er een hoop hinder van gehad
Ik remde net niet hard genoeg aan waardoor ik iemand net aan de achterkant aantikte. Vanaf 29 minuten in de replay en ben zelf car 16.
Ik kan niks anders dan mijn excuses aanbieden. Maar goed dat ik komende races niet meer mee kan doen
Daarna kon ik weer weer in de achtervolging, maar dat ging waardeloos. Zat achter Alfa(31:30) en maakte daar een aparte rem actie(waarschijnlijk om zelf niet te wijd te gaan) waar ik totaal niet op had gerekend, dus ik ging weer de baan af en kon weer opnieuw beginnen.
Rond de 33 minuten dan eindelijk mijn eerste normale inhaal actie, ondanks dat ik eerst inhield om hem ruimte te geven, maar hij remde daarna nog veel harder door
Op 35:00 van alles moeten ontwijken wat gelukkig goed ging. Echter 3 tellen later ging het volledig mis in de chicane en was ik vervolgens een boksbal. Wederom mijn eigen fout, voor mijn eigen lijn remde ik wel op tijd, maar de auto voor mij remde zo een 25 meter eerder. Hierdoor zat ik er veel te snel naast en kon ik niet anders meer dan zoveel mogelijk naar de binnenkant sturen en hopen dat ik hem zal missen. Of naar buiten zien te sturen, maar dan had ik denk ik eerder zijn achterkant al aangetitk. Gelukkig hield hij hem wel normaal op de baan, maar ben daar met 4 auto's in contact geweest.
Jullie zitten vooraan te zeuren op 1 rijder, maar de eerste race had dat ook echt wel op mij gemogen.
Daarna nog wel een leuk en fair gevecht gehad (36:00) met in het eerste gedeelte gekookte bandjes, waardoor zijn exits een stuk beter waren. Gelukkig koelden ze weer af en daarna was ik ook wel sneller, maar had wel een tijd nodig om hem in te halen. Volgens mij ging dit om P21 ofzo
Ik heb er echt een tijd kort achter gezeten, maar rond 39:30 kon ik er voorbij komen. Rondjes van .45 rijden om naar voren te komen. Om bij Peter k te komen en van 44:30 ging het weer mis. Zat er naast en hij stuurt naar binnen, hops ging ik weer van de baan. bandjes weer over de rooie, dus was mooi glibberen en glijen. P22, meer zat er niet in.
Race 2 ging gelukkig een heel stuk beter en heb ik wonderbaarlijk geen ongeluk gehad
Net als in de eerste race een goede start, waar ik 2 plekken pak(eerste race zelfs 4). vanaf 56:00 op het rechte stuk in de slipstream er voorbij.
Vervolgens maak ik zelf een flinke fout, waardoor ik een tijd door het gras moest rijden om niet opeens voor iemand zijn neus op te duiken. Toen kwam ik achter Slim Shady te zitten die ik niet bij kon houden, vanaf toen dacht ik dat ik in leegte ging rijden.
Viel mee, vanaf 1uur en 4 kwam ik met 3 personen bij een bocht te zitten. Mijn exit was een heel stuk beter dan die van hun, waardoor er en rare situatie ontstond. Door de lag? verdwijnt er 1 in het scherm en verder kon ik aan de binnenkant iets aan remmen en er voorbij. Volgens mij een cleane actie.
Daarna jacht gemaakt op Alfa, die in de laatste ronde mij goed verdedigde. (1 uur 14) Uiteindelijk P12 en een stuk beter dan race 1

Ik kan niks anders dan mijn excuses aanbieden. Maar goed dat ik komende races niet meer mee kan doen
Daarna kon ik weer weer in de achtervolging, maar dat ging waardeloos. Zat achter Alfa(31:30) en maakte daar een aparte rem actie(waarschijnlijk om zelf niet te wijd te gaan) waar ik totaal niet op had gerekend, dus ik ging weer de baan af en kon weer opnieuw beginnen.
Rond de 33 minuten dan eindelijk mijn eerste normale inhaal actie, ondanks dat ik eerst inhield om hem ruimte te geven, maar hij remde daarna nog veel harder door
Op 35:00 van alles moeten ontwijken wat gelukkig goed ging. Echter 3 tellen later ging het volledig mis in de chicane en was ik vervolgens een boksbal. Wederom mijn eigen fout, voor mijn eigen lijn remde ik wel op tijd, maar de auto voor mij remde zo een 25 meter eerder. Hierdoor zat ik er veel te snel naast en kon ik niet anders meer dan zoveel mogelijk naar de binnenkant sturen en hopen dat ik hem zal missen. Of naar buiten zien te sturen, maar dan had ik denk ik eerder zijn achterkant al aangetitk. Gelukkig hield hij hem wel normaal op de baan, maar ben daar met 4 auto's in contact geweest.
Jullie zitten vooraan te zeuren op 1 rijder, maar de eerste race had dat ook echt wel op mij gemogen.
Daarna nog wel een leuk en fair gevecht gehad (36:00) met in het eerste gedeelte gekookte bandjes, waardoor zijn exits een stuk beter waren. Gelukkig koelden ze weer af en daarna was ik ook wel sneller, maar had wel een tijd nodig om hem in te halen. Volgens mij ging dit om P21 ofzo
Race 2 ging gelukkig een heel stuk beter en heb ik wonderbaarlijk geen ongeluk gehad
Vervolgens maak ik zelf een flinke fout, waardoor ik een tijd door het gras moest rijden om niet opeens voor iemand zijn neus op te duiken. Toen kwam ik achter Slim Shady te zitten die ik niet bij kon houden, vanaf toen dacht ik dat ik in leegte ging rijden.
Viel mee, vanaf 1uur en 4 kwam ik met 3 personen bij een bocht te zitten. Mijn exit was een heel stuk beter dan die van hun, waardoor er en rare situatie ontstond. Door de lag? verdwijnt er 1 in het scherm en verder kon ik aan de binnenkant iets aan remmen en er voorbij. Volgens mij een cleane actie.
Daarna jacht gemaakt op Alfa, die in de laatste ronde mij goed verdedigde. (1 uur 14) Uiteindelijk P12 en een stuk beter dan race 1

(gertje ben ik dus)
Zo dat was dan m'n eerste race, heb er van genoten. Na een verrassend goede quali met een PB op plaats 3 begonnen. Ik was vergeten om ook een keer een racestart te oefenen, kwam dan ook niet al te best weg maar lag naar de 1e bochten toch nog 5e. Maakte het in die haarspeld Jeroen misschien iets te makkelijk door wel erg wijd te rijden en daardoor 6e met een klein gaatje achter me. Kon toen het gevecht tussen Jur en Jeroen mooi even aanschouwen, waarna ik weer kon aansluiten. Toen voor flink wat ronden aan de bumper van Jeroen gehangen maar die was verdedigend erg goed bezig. Op een gegeven moment hebben we een halve lap zij aan zij afgelegd waarna we in aqua elkaar helaas aantikten. Door alle adrenaline dacht ik niet genoeg na over het rejoinen op de track bij Rene, excuses daarvoor, dat scheelde niet veel. Kon Rene later op het rechte stuk met de hurican power pakken en had toen een groot gat voor me. Race uitgereden op die positie, verloor de concentratie wel een beetje waardoor rene en jeroen nog gevaarlijk dichtbij kwamen. P6, en veel adrenaline rijker.
Race twee begon eigenlijk per ongeluk goed, schrok van de snel vertrekkende mannen voor me waardoor ik uit reactie ook opschakelde en eigenlijk de perfecte start maakte, meteen een positie te pakken. Kwam toen erg slecht door de kleine chicane, en Rene voor mij ook. Daardoor samen met Rene en Jeroen bergafwaards op die bocht af. Was met al mijn aandacht bij hen waardoor ik mn rempunt kompleet miste en het grind in reed. Terug naar P9. Toen een aantal rondjes later het grootste adrenaline moment beleeft waarbij ik met een goede exit jos en jur voorbij kon opweg naar de snelle chicane. Werd toen nogal zenuwachtig van jos achter me en ging een paar ronden later in de fout waardoor ik zogoed als achteraan lag.
Moet duidelijk nog aan mn raceskills en concentratie werken maar ik vond het geweldig om te doen. Bedankt allen voor de fun en de admins voor de organisatie!
Zo dat was dan m'n eerste race, heb er van genoten. Na een verrassend goede quali met een PB op plaats 3 begonnen. Ik was vergeten om ook een keer een racestart te oefenen, kwam dan ook niet al te best weg maar lag naar de 1e bochten toch nog 5e. Maakte het in die haarspeld Jeroen misschien iets te makkelijk door wel erg wijd te rijden en daardoor 6e met een klein gaatje achter me. Kon toen het gevecht tussen Jur en Jeroen mooi even aanschouwen, waarna ik weer kon aansluiten. Toen voor flink wat ronden aan de bumper van Jeroen gehangen maar die was verdedigend erg goed bezig. Op een gegeven moment hebben we een halve lap zij aan zij afgelegd waarna we in aqua elkaar helaas aantikten. Door alle adrenaline dacht ik niet genoeg na over het rejoinen op de track bij Rene, excuses daarvoor, dat scheelde niet veel. Kon Rene later op het rechte stuk met de hurican power pakken en had toen een groot gat voor me. Race uitgereden op die positie, verloor de concentratie wel een beetje waardoor rene en jeroen nog gevaarlijk dichtbij kwamen. P6, en veel adrenaline rijker.
Race twee begon eigenlijk per ongeluk goed, schrok van de snel vertrekkende mannen voor me waardoor ik uit reactie ook opschakelde en eigenlijk de perfecte start maakte, meteen een positie te pakken. Kwam toen erg slecht door de kleine chicane, en Rene voor mij ook. Daardoor samen met Rene en Jeroen bergafwaards op die bocht af. Was met al mijn aandacht bij hen waardoor ik mn rempunt kompleet miste en het grind in reed. Terug naar P9. Toen een aantal rondjes later het grootste adrenaline moment beleeft waarbij ik met een goede exit jos en jur voorbij kon opweg naar de snelle chicane. Werd toen nogal zenuwachtig van jos achter me en ging een paar ronden later in de fout waardoor ik zogoed als achteraan lag.
Moet duidelijk nog aan mn raceskills en concentratie werken maar ik vond het geweldig om te doen. Bedankt allen voor de fun en de admins voor de organisatie!
[quote]negnojneorej schreef op maandag 8 mei 2017 @ 22:41:
Heren,
Race2
Gaaf!
Reverse grid. Dus P4.
Inderdaad, ik reageerde op de start van Simshady, dat was inderdaad niet handig. Trok hem in z'n 1 en zag de lampen nog op rood staan. Als je tijdens een race met zoveel mensen vooraan staat, brengt dat blijkbaar toch klotsende oksels met zich mee
Heren,
Race2
Gaaf!
Reverse grid. Dus P4.
Inderdaad, ik reageerde op de start van Simshady, dat was inderdaad niet handig. Trok hem in z'n 1 en zag de lampen nog op rood staan. Als je tijdens een race met zoveel mensen vooraan staat, brengt dat blijkbaar toch klotsende oksels met zich mee
Ik zal morgen de replay even online zetten. Dan zie je exact wat er gebeurt is. Wellicht denk je er dan anders over. Ik zat daar namelijk aan de binnenkant waar jij aan de buitenkant er langs wilde. Ik zat echter nog altijd binnen. Insturen is dan geen optie als je probeert in te halen. Dan moet je toch echt lossen ipv in te willen halen.HAT_W schreef op maandag 8 mei 2017 @ 23:16:
[...]
2x dezelfde fout, tja. Kijk iedereen zal daar een visie over hebben, maar als ik niet ingestuurd had dan was ik ook 2x van de baan gevlogen. Snap dat het vervelend voor je is, zo zie ik het echter niet. Ik heb tijdens de 2e race iemand van de baan getikt door mijn schuld, daar heb ik ook netjes op gewacht tot hij uit de grindbak was en toen weer aangesloten. Ben ik 3 plekken door verloren, maar in mijn visie rij ik fair en geeft het ook toe als ik fout zit.
Twee leuke wedstrijden gereden.
(Voor de oplettenden, ik ben Hanziater ingame, en had hier nog niet gepost eigenlijk)
In aanloop een setup van Johnny gehad. Ik kon er tot gister niet sneller dan 1.44.7 mee rijden. Dat terwijl er zeker nog een seconde in de auto zat. In practice nog de halve setup omgegooid naar een hardere afstelling, en dat werkte goed. Veel meer voorspelbaarheid, waardoor ik in Q meer vertrouwen kon opbouwen en zodoende mijn tijd kon verbeteren. In Q een PB gezet van 1.44.4, hoewel ik in die ronde de eerste sector aardig flink verknoeid had.
Niettemin is een 11de start plek wel redelijk waar ik verwachtte te starten vanavond. Ik zie dat de competitie ook best wel fors is hierzo, aangezien 3 tot 4 tiende langzamer (mijn oude PB) startplek 17 zou betekenen.
Start van race 1 ging wel redelijk. In beide races zat ik in de eerste paar bochten wel redelijk veel op curbs en tegen de gras rand aan, waardoor licht contact (om toch alle 4 wielen op het asfalt te zetten) niet onvermijdelijk was. Ik meen in bochten 5/6 Villeneuve er een paar mensen voor mijn neus spinden. Ik kon daar gelukkig door heen zigzaggen en al gauw opschuiven naar plek 7. Vervolgens lange tijd achter gertje en Jeroen aangereden, hoewel die mij eigenlijk een maatje te groot waren. Ik was drukker bezig met het gat naar Slim Shady, die op gegeven moment ook angstvallig dichtbij kwam.
Op den duur zag ik inderdaad ook dat gertje en Jeroen zij aan zij gingen voor een halve ronde. Totdat ze overdwars stonden in Minerali. Een paar ronden later had Jur een zelfde moment in die buurt, waardoor ik uiteindelijk op P4 kwam te liggen.
Race 2 had ik niet een hele bijzondere start. Ik viel volgens mij zelfs terug tot buiten de top 10, wederom vanwege onhandig getrek op curbs waardoor veel mensen om mij heen konden rijden. Gelukkig ben ik niet in de val gestapt van valse starts, en lag ik na een ronde toch nog op P9.
De eerste paar ronden had ik nog aansluiting op Jos, Michiel, etc. , met achter mij Ivo, maar veel meer dan tempo bijhouden wilde niet. Ik heb nog geprobeerd Ivo achter mij te houden. Bij nader inzien de 1ste keer bij chicaan ook iets te ambiteus, maar het staat mij niet meer bij hoe ver je er precies naast zat. Paar ronden later viel ik echter wel terug naar plek 8, en probeerde ik Alexander voor te blijven.
In ronde 10 kon ik Jur weer voor bij steken omdat hij naast de baan was geraakt. Het was toen een kwestie van uit rijden, met redelijke gaten naar voor of achter mij.
Om eerlijk te zijn was P7 tot P8 plek waar ik hoorde te finishen in beide races. Maar was al met al erg leuk, en lekker competitief midden veld zo te zien!
Zo te horen heb ik wel geluk gehad met de spins e.d. waar sommige mensen zeker niet zoveel voordeel bij hadden. Dat maakt het middenveld vaak wel erg lastig, omdat er altijd wel iets voor je gebeurd waar je hoogstwaarschijnlijk omheen moet sturen.
(Voor de oplettenden, ik ben Hanziater ingame, en had hier nog niet gepost eigenlijk)
In aanloop een setup van Johnny gehad. Ik kon er tot gister niet sneller dan 1.44.7 mee rijden. Dat terwijl er zeker nog een seconde in de auto zat. In practice nog de halve setup omgegooid naar een hardere afstelling, en dat werkte goed. Veel meer voorspelbaarheid, waardoor ik in Q meer vertrouwen kon opbouwen en zodoende mijn tijd kon verbeteren. In Q een PB gezet van 1.44.4, hoewel ik in die ronde de eerste sector aardig flink verknoeid had.
Niettemin is een 11de start plek wel redelijk waar ik verwachtte te starten vanavond. Ik zie dat de competitie ook best wel fors is hierzo, aangezien 3 tot 4 tiende langzamer (mijn oude PB) startplek 17 zou betekenen.
Start van race 1 ging wel redelijk. In beide races zat ik in de eerste paar bochten wel redelijk veel op curbs en tegen de gras rand aan, waardoor licht contact (om toch alle 4 wielen op het asfalt te zetten) niet onvermijdelijk was. Ik meen in bochten 5/6 Villeneuve er een paar mensen voor mijn neus spinden. Ik kon daar gelukkig door heen zigzaggen en al gauw opschuiven naar plek 7. Vervolgens lange tijd achter gertje en Jeroen aangereden, hoewel die mij eigenlijk een maatje te groot waren. Ik was drukker bezig met het gat naar Slim Shady, die op gegeven moment ook angstvallig dichtbij kwam.
Op den duur zag ik inderdaad ook dat gertje en Jeroen zij aan zij gingen voor een halve ronde. Totdat ze overdwars stonden in Minerali. Een paar ronden later had Jur een zelfde moment in die buurt, waardoor ik uiteindelijk op P4 kwam te liggen.
Race 2 had ik niet een hele bijzondere start. Ik viel volgens mij zelfs terug tot buiten de top 10, wederom vanwege onhandig getrek op curbs waardoor veel mensen om mij heen konden rijden. Gelukkig ben ik niet in de val gestapt van valse starts, en lag ik na een ronde toch nog op P9.
De eerste paar ronden had ik nog aansluiting op Jos, Michiel, etc. , met achter mij Ivo, maar veel meer dan tempo bijhouden wilde niet. Ik heb nog geprobeerd Ivo achter mij te houden. Bij nader inzien de 1ste keer bij chicaan ook iets te ambiteus, maar het staat mij niet meer bij hoe ver je er precies naast zat. Paar ronden later viel ik echter wel terug naar plek 8, en probeerde ik Alexander voor te blijven.
In ronde 10 kon ik Jur weer voor bij steken omdat hij naast de baan was geraakt. Het was toen een kwestie van uit rijden, met redelijke gaten naar voor of achter mij.
Om eerlijk te zijn was P7 tot P8 plek waar ik hoorde te finishen in beide races. Maar was al met al erg leuk, en lekker competitief midden veld zo te zien!
Zo te horen heb ik wel geluk gehad met de spins e.d. waar sommige mensen zeker niet zoveel voordeel bij hadden. Dat maakt het middenveld vaak wel erg lastig, omdat er altijd wel iets voor je gebeurd waar je hoogstwaarschijnlijk omheen moet sturen.
Jongens we willen met nadruk zeggen dat iedereen echt gebruik moet maken van HeliCorsa. Het is wel gebleken dat nog niet iedereen deze geïnstalleerd heeft.
Heren de filmpjes zijn gereed.
Veel actie = veel film = veel werk
Als je een filmpje leuk vind, druk dan even op 'vind ik leuk' (Dat vind IK namelijk leuk
)
Als je m niet leuk vind, kan je drukken op 'vind ik niet leuk' (Maar hoeft niet hoor
)
Lekker veel actie in de beide races.
Ik heb ook een langere versie van het gevecht voor P1 gemaakt.
Dat gevecht ging tussen mij, bart, jeroen jongen en Jur.
Zweet druppels waren overal in ieder geval bij mij
[YouTube: https://youtu.be/hkVqUMKcs-Y]
[YouTube: https://youtu.be/cANVvlS-INE]
[YouTube: https://youtu.be/1xfWvtls3mg]
Uiteraard even geduld op joeptoep, voor de volledige glorie wat heet 1440p60
Veel actie = veel film = veel werk
Als je een filmpje leuk vind, druk dan even op 'vind ik leuk' (Dat vind IK namelijk leuk
Als je m niet leuk vind, kan je drukken op 'vind ik niet leuk' (Maar hoeft niet hoor
Lekker veel actie in de beide races.
Ik heb ook een langere versie van het gevecht voor P1 gemaakt.
Dat gevecht ging tussen mij, bart, jeroen jongen en Jur.
Zweet druppels waren overal in ieder geval bij mij
[YouTube: https://youtu.be/hkVqUMKcs-Y]
[YouTube: https://youtu.be/cANVvlS-INE]
[YouTube: https://youtu.be/1xfWvtls3mg]
Uiteraard even geduld op joeptoep, voor de volledige glorie wat heet 1440p60
Assetto-Corsa.nl - GT3 Kampioenschap

Maandag 15-05-2017 - Brands Hatch- 2 x Sprint Race
Event & Time schedule
19.30 | Practice
20.00 | Qualify
20.30 | Race 1 & 2 (sprint races 15 laps)
Inschrijven t/m Zaterdag 13 mei - 18.00uur
Host Settings
- Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community
- Server password: tweakers
- Race settings
Teamspeak
- Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
- Password: tweakers
Extra info:
- Let op! Indien je al in een andere race binnen het kampioenschap hebt meegedaan is de auto keuze dus niet meer mogelijk!
- Personen die zich nieuw inschrijven en dus nog niet meegedaan hebben binnen het kampioenschap komen uiteraard automatisch op de reserve lijst indien iemand zich aanmeld die al eerder heeft meegedaan
- http://steamcommunity.com/groups/acSimRacing Wordt lid van de Steam Community!
- (SIM) RACING RULES http://www.minorating.com/Rules
Race 3???phoentje schreef op maandag 8 mei 2017 @ 22:53:
[...]
In principe als ze race 1 gereden hebben en race 2 ook ja dan wel. Maar hier en daar wat afvallers al tijdens deze race en volgende race doen er sowieso een aantal niet mee dus dan zit je wel gebakken
Zal morgen de inschrijving even aanmaken voor race 3!
Er zou toch opnieuw begonnen worden met nieuwe indeling en kampioenschap of mis ik nu iets??
Anders kom ik nooit aan de bak en had ik gister met vrouwlief niet gaan eten en was ik wel op de bank gaan slapen😂😂
Edit:
Heb me ingeschreven

[ Voor 15% gewijzigd door PRM2D4 op 09-05-2017 08:39 ]