Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06:36
@phoentje Toch geen Zandvoort dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 19:38

mjmbult

Mike

Nee, Zandvoort heeft niet genoeg pitboxen

https://twitch.tv/madmikeplays

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 15:42
promise2die4 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:40:
Heb weer wat gemist zo te lezen en te zien in de replays....

Fijn zo'n baas die op laatst ff vraagt of je nog wat langer wil blijven... 😠😠
:(:)

maaareuh, ondanks wat negatieve geluiden in het begin toen Paul Ricard werd aangekondigd en de baan listig bleek en wat ruwe test-races, kunnen we denk ik wel concluderen dat de endurance gister een HUGE SUCCESS is geworden! De baan heeft een aantal tricky stukken waar meerdere lijnen mogelijk zijn, waar genoeg kans ontstaat voor close racing! Ook in de middenmoot maar ook achterin waren leuke battle's dus kudos voor René (& Mike) !! d:)b
mjmbult schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:52:
euhm .. ideetje .. 2 kwalificatie sprint-races van 8 laps? Waarbij de eerste 7 (afhankelijk van aantal plekken) van beide races door gaan naar de final (endurance) race (en de rest kan toekijken via een stream?!) Misschien niet optimaal, maar geeft ook weer een andere lading aan de race. Er zullen nog wel eens meer circuits zijn waar meer animo dan plekken voor zijn. Gezien de populariteit van AC hier op het moment, kunnen er ook zo 40 liefhebbers zijn. Eventueel kun je de sprint races gelijktijdig houden op 2 servers, zodat je niet op elkaar zit te wachten.

Zomaar een hersenspinsel 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-05-2017 09:05 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FightingAce
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:58:

[...]

euhm .. ideetje .. 2 kwalificatie sprint-races van 8 laps? Waarbij de eerste 7 (afhankelijk van aantal plekken) van beide races door gaan naar de final (endurance) race (en de rest kan toekijken via een stream?!) Misschien niet optimaal, maar geeft ook weer een andere lading aan de race. Er zullen nog wel eens meer circuits zijn waar meer animo dan plekken voor zijn. Gezien de populariteit van AC hier op het moment, kunnen er ook zo 40 liefhebbers zijn. Eventueel kun je de sprint races gelijktijdig houden op 2 servers, zodat je niet op elkaar zit te wachten.

Jammer, ik keek wel een beetje uit naar Zandvoort. Maargoed, liever een goed gevulde race. Daarom zou ik ook niet zo snel kiezen om de boel te splitsen. Hoewel ik niet voorin mee kan doen, vind ik het wel mooi om te zien wat er mogelijk is met de wagens. Geeft toch een soort drive om beter te rijden.

En ik kom toch om zelf te rijden, niet om een stream te kijken ;) . No offense, maar dan kijk ik liever een echte race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Goed idee alpha, we gaan even kijken wat de mogelijkheden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

phoentje schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:21:

Assetto-Corsa.nl - GT3 Kampioenschap

Maandag 08-05-2017 - Imola - 2 x GT3 Sprint Race

Event & Time schedule

19.30 | Practice
20.00 | Qualify
20.30 | Race 1 & 2 (sprint races 12 laps)

Inschrijven 8 mei t/m Zondag 7 mei - 12.00uur

Host Settings

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community

• Server password: tweakers
  • Race settings

Teamspeak

• Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
  • Password: tweakers

Extra info:

• Let op! Indien je al in een andere race binnen het kampioenschap hebt meegedaan is de auto keuze dus niet meer mogelijk!
  • [b]Personen die zich nieuw inschrijven en dus nog niet meegedaan hebben binnen het kampioenschap komen uiteraard automatisch op de reserve lijst indien iemand zich aanmeld die al eerder heeft meegedaan
  • http://steamcommunity.com/groups/acSimRacing Wordt lid van de Steam Community!
  • (SIM) RACING RULES http://www.minorating.com/Rules

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
bazzard schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 07:21:
[...]

Gaaf gemaakt!

Is het misschien mogelijk om in de replay de ronde en de positie van de auto in beeld weer te geven? Dat zou misschien leuke info zijn.
Alleen de ronde is mogelijk en dan alleen bij degene van wie de replay is.
Dus in dit geval alleen bij mij, de rest laat ie gewoon ronde 1 zien :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 07:56:
[...]

Thanks, weten we iig meteen op welke tijd we ons kunnen stukbijten :+

[...]

Epic!!!! _/-\o_

Hoe doe je dat zo snel?! Zelf de gevechten lopen zoeken dus??
De eerste 6 minuten goed op die Ferrari letten, die is best wel aardig in actie verwikkeld O+
Verderop ook hele mooie acties van anderen (waarvan ik de namen niet zie, misschien tip om die aan te zetten)

Wel jammer dat je de battle for 10th place op het eind gemist hebt met @phoentje @Jurrr90 en ondergetekende, maar wel in beeld hebt hoe ik Peter in de BMW op een ronde zet :+

Maar ik heb zelf gauw een filmpje gemaakt van die battle .. begint wat tam, maar je ziet mij wat teveel pushen en bijna een spin maken waardoor René en Jur ineens heel dichtbij komen!

[video]

(Geen tijd gehad om met camera te switchen, moest er met de hond uit) :P
Ja ik heb zelf alles gezocht, 1 persoon heeft met PM gezegd welke ronde ik voor hem moest kijken.
Maar ja ik kan niet alles opmerken, dan ben ik 20 uur bezig 8)7

Als mensen nu nog zeggen dit en dat moet erin kan ik de compilatie nog wel updaten ;)

Oh ja en zoals ik al eerder zei, die namen boven de autos staan aan, maar omdat de camera zover weg is worden ze nog niet boven de auto gezet :(
En omdat het replay is kan je, voor zover ik weet, op geen andere manier mooie tabel ofzo krijgen met de namen :(

[ Voor 9% gewijzigd door JohnnyV op 02-05-2017 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
@johnnyverhoeff euhm misshien is dit hieronder wat?! Leaderboard negeren, die is statisch 8)7 .. maar Realtime app springt misschien wel mee met diegene die je in beeld hebt. Zou je even moeten testen (ik heb hier de hele tijd mezelf in beeld omdat ik met de hond te lopen was)

FightingAce schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:41:
Jammer, ik keek wel een beetje uit naar Zandvoort. Maargoed, liever een goed gevulde race. Daarom zou ik ook niet zo snel kiezen om de boel te splitsen. Hoewel ik niet voorin mee kan doen, vind ik het wel mooi om te zien wat er mogelijk is met de wagens. Geeft toch een soort drive om beter te rijden.

En ik kom toch om zelf te rijden, niet om een stream te kijken ;) . No offense, maar dan kijk ik liever een echte race.
snap ik, maar dan moet je dus gewoon beter je best doen en kijken dat je binnen de top 7(?) finisht! >:)

op een nette manier! ;)
mjmbult schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:58:
Goed idee alpha alfa, we gaan even kijken wat de mogelijkheden zijn
dankje :)

there i fixed it :>

[ Voor 81% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-05-2017 12:15 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
Ja de enige app die een beetje werkt in de replay is inderdaad 'realtime'.

Maar ook niet helemaal want: iedereen is positie nummer -1, Alleen degene van wie de replay is in geel.
Als je dus bij iemand anders gaat kijken dan zie je niet wie om hem heen rijd.
Ook de standaard map app in assetto laat alleen ziet waar jij rijd in de replay.
Beetje frustrerend.

Maar ik ga dadelijk even een testje doen met die Bcast app nog een keer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
idd, da's wel lame, maar was er al bang voor
.. of misschien dat er een plugin is ?! Zullen vast meer zich aan gestoord hebben

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV
De data is gewoon niet opgeslagen in de replay file heb ik begrepen.
Dus kan geen plugin wat aan doen.
Tenzij er een app is die ze eigen replay maakt, oo, effe zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
Hmm,
Net even een test gedaan met die Bcast app.
Hij werkt niet goed in de replay vanwege de missende data.

Dus nu heb ik een sessie gehost en met twee accounts de server in, JohnnyV en JohnnyV2 :+
Alleen beide hebben dezelfde steam id.

Op de ene PC dus die Bcast app en de andere PC zelf racen.
Gaat opzich best goed, die Bcast app werkt dan goed.
Hij schakelt netjes tussen verschillende camera's bij de mensen die het dichts op elkaar zitten.

Alleen waarschijnlijk door de dubbele account met dezelfde steam id, gaat het fout met de tijden opslaan die ik rijd.
Ook wordt ik niet erkend als zijnde gefinishd |:(

Twee nadeel is dat de PC die de Bcast doet gewoon een rijder is en een auto heeft.
Die staat dus of stil op de grid in tijdens de race, tenzij iemand anders bij mij in huis effe op ESC kan drukken terug naar de pits en weer gaan rijden maar dan in de pits blijven.
Of hij blijft in de pits en dan dus met dat lelijke schermpje ervoor met de chat enzo.
Dan zou ook iemand effe op t rijden symbool moeten drukken.

Als ik nou iemand anders zn steam account mag 'lenen' zou het allemaal mooier kunnen gaan :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Ik heb je compilatiefilmpje op de site gezet Johnny, thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 22:14
johnnyverhoeff schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:40:
Of hij blijft in de pits en dan dus met dat lelijke schermpje ervoor met de chat enzo.
Dan zou ook iemand effe op t rijden symbool moeten drukken.
Die schermpjes in de pit kun je ook voor een groot deel wegdrukken zonder te gaan rijden :) Moet je nog een keer op het icoontje klikken van het menu waar je dan in zit.

Live-stream van de races met alle gevechten in beeld is natuurlijk super gaaf, maar wel jammer dat je daar dan een pitbox voor moet inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayeos72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-11-2023

Kayeos72

~ Peter~

mjmbult schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:52:
De Zandvoort OSRW versie??

Helaas staan de OSRW versies niet meer op racedepartment.com, maar via Google, kwam ik hier op uit;
xgn.com.au, waar de download nog beschikbaar is..

[ Voor 29% gewijzigd door Kayeos72 op 02-05-2017 16:23 ]

Chaos is just stuff, which hasn't been sorted yet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 10:44
Wat is jullie snelste tijd met de GT3 RS op de Ring eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
Lampuhkap schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 17:13:
Wat is jullie snelste tijd met de GT3 RS op de Ring eigenlijk?
met de volledige baan, 7:30, maar is al een tijdje geleden en in 3 rondjes neer gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-07-2023
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:58:
[...]

Opzich leuk idee, maar stel je wordt er in de eerste bocht uit getikt dan is het een flinke klus om terug te komen in paar rondes dus is je volgende race eigenlijk al naar de klotuh... zeker als er geen safety cars zijn..en aangezien er best nog mensen zijn die de race in bocht 1 willen winnen of een foutje maken..

En daarbij zullen het dan steeds de zelfde zijn die door gaan naar race 2.. want ik zit zelf ook vaak bij de laatste en dan wordt mij en vele andere dus race 2 ontnomen op deze manier.. en tuurlijk zou je zeggen dan moet je beter je best doen en meer trainen.. maar he ik heb ook nog een leven buiten ac en presteer al op me top haha 😆

Ik zou bijna zeggen maak dan 2 servers (mits niet teveel werk) 1 voor de winners en 1 voor de losers van race 1 dan hoeven we niet op de bank te kijken.. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsty
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-02-2021

bsty

Bart J

Voor de liefhebbers die er geen genoeg van kunnen krijgen is er vanavond via GTHQ.nl een multiclaas endurance op Sebring.

Dinsdag 2 mei 2017
19.00 uur - practice server open (inloop en final setup)
20.00 uur - kwalificatie - 20 minuten
20.20 uur - Race 01 - 60 minuten - mandatory pitstop

Auto: Porsche 919 2016 / Porsche 911 RSR 2017 / Corvette C7R (resp. DLC - Porsche Pack #3, DreamPack #1)
Circuit: Sebring (MOD)
Setup: Free
Bijzonderheid: Verplicht om de andere klasse te kiezen dan je vorige race hebt gereden.

Oefen server
De oefenserver is Minorated AB en open lobby en staat aan vanaf de woensdag vóór de geplande race. Iedereen kan joinen. De races zijn kort om zo aan te spreken bij het grotere publiek.

Race server
Deze server is Minorated AB en zal wachtwoord beveiligd zijn met het wachtwoord GTHQ. Enkel de mensen via de fora zullen hierbij aanwezig zijn.

- Sebring -
www.mediafire.com/file/smidlr6dzg8oj2d/sebring.rar

[ Voor 6% gewijzigd door bsty op 02-05-2017 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
johnnyverhoeff schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:23:
De data is gewoon niet opgeslagen in de replay file heb ik begrepen.
Dus kan geen plugin wat aan doen.
Tenzij er een app is die ze eigen replay maakt, oo, effe zoeken :+
Acreplaygrabber is your solution..... i think haha..

http://xgn.com.au/index.php?topic=598.0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV
promise2die4 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 18:15:
[...]

Acreplaygrabber is your solution..... i think haha..

http://xgn.com.au/index.php?topic=598.0
nope.
Dit kopieert alleen de nog naamloze replay file.
Is alleen handig wanneer je zelf vergeet de replay te saven.
Voor de rest verandert het niks aan de data die wordt opgeslagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:46

Hupske

AFCA

Moet je je nu weer opnieuw inschrijven voor 8 mei of ben je automatisch ingeschreven als je de eerste race al mee reed? :+

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
promise2die4 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 18:10:
Opzich leuk idee, maar stel je wordt er in de eerste bocht uit getikt dan is het een flinke klus om terug te komen in paar rondes dus is je volgende race eigenlijk al naar de klotuh... zeker als er geen safety cars zijn..en aangezien er best nog mensen zijn die de race in bocht 1 willen winnen of een foutje maken..

En daarbij zullen het dan steeds de zelfde zijn die door gaan naar race 2.. want ik zit zelf ook vaak bij de laatste en dan wordt mij en vele andere dus race 2 ontnomen op deze manier.. en tuurlijk zou je zeggen dan moet je beter je best doen en meer trainen.. maar he ik heb ook nog een leven buiten ac en presteer al op me top haha 😆

Ik zou bijna zeggen maak dan 2 servers (mits niet teveel werk) 1 voor de winners en 1 voor de losers van race 1 dan hoeven we niet op de bank te kijken.. 😉
Je hebt helemaal gelijk. Als er zoveel op het spel staat, is ellende in de eerste bocht(en) zeer waarschijnlijk. Dit kun je nog proberen met een rijdende start op te lossen.. Wat misschien beter, simpeler is, een week lang een server laten draaien en een ww erop, zodat alleen tweakers erop komen, en dan de snelste laptimes opsplitsen in een snelle en minder snelle groep en dan die in 2 races opdelen, dus snelle groep en langzamere groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
johnnyverhoeff schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 18:22:
[...]

nope.
Dit kopieert alleen de nog naamloze replay file.
Is alleen handig wanneer je zelf vergeet de replay te saven.
Voor de rest verandert het niks aan de data die wordt opgeslagen
Ow.. ok.. was proberen waard toch haha maar helaaaaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:56:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Als er zoveel op het spel staat, is ellende in de eerste bocht(en) zeer waarschijnlijk. Dit kun je nog proberen met een rijdende start op te lossen.. Wat misschien beter, simpeler is, een week lang een server laten draaien en een ww erop, zodat alleen tweakers erop komen, en dan de snelste laptimes opsplitsen in een snelle en minder snelle groep en dan die in 2 races opdelen, dus snelle groep en langzamere groep.
Dat klinkt al beter, vind ik. :) Denk ook dat als je moet splitsen dit best gewoon obv een time trial doet. Dat kan mogelijk ook gewoon vlak voor de race gebeuren.

Een ander idee is dat je een ranking gaat bijhouden van iedereen die meedoet met races. Zoiets als de TrueSkill ranking die Microsoft gebruikt om spelers van gelijkaardig niveau met elkaar te matchen. Na een aantal races zou zo'n rank betrouwbaar genoeg moeten zijn om te gaan opsplitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Ja exact, AC heeft zeker nergens enige ranking ingebouwd of middels plugins oid?!? Ben het tot op heden iig nog niet tegengekomen. Handmatig is wat bewerkelijk en newbies hebben nog geen rank, wat je met een week lang laten rijden voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

Hupske schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:10:
Moet je je nu weer opnieuw inschrijven voor 8 mei of ben je automatisch ingeschreven als je de eerste race al mee reed? :+
Het eerste http://www.assetto-corsa.nl/inschrijven-8-mei/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Heb er al 65 oefenronde op zitten en dan heb je nog steeds 2 personen die sneller zijn dan jou met 40 ronden minder op de teller :+

Daarbij verwacht ik ook niet dat ik ooit nog maar iets in de buurt kom van de tijd die ik tot op heden heb gereden. Voor mijn gevoel maakte ik daar geen enkel foutje, maar blijkbaar is er nog steeds genoeg te vinden aan de snelheid als je de andere tijden ziet.

Nu eerst ervoor zorgen dat ik stabiele rondjes in de 1.45 kan gaan rijden, voordat ik weer bezig ga met mijn kwalificatie ronde :9

@Jurrr90 Bedankt voor het antwoord.

[ Voor 3% gewijzigd door Hupske op 02-05-2017 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:13

CoronelHimself

Division Brabant

Ik heb me ingeschreven denk ik tenminste? Maar waar kan ik dat terugvinden?

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

Hej organisatoren, ik weet niet hoe het werkt, maar als ik online ronden rij, in de lobby, wordt mijn snelste tijd geregistreerd, toch? Dit is dan toch een kwalificatie systeem pure sang? Dit is alleen nodig als de lobbies te klein worden naar mijn mening.

Aansluitend aan dit verhaal en over de race van maandag, ik lag als langzaamste vd server na 1! ronde als 14e (van de 21) over de finish. Komt dat alleen dat de langzamere, de snellere eraf tikken of hinderen?

Dit is slechts een visie van mijn kant.

[ Voor 6% gewijzigd door Kayeos72 op 02-05-2017 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
@johnnyverhoeff .. omg! :o

Die laptimes van jou tijdens de race gister, de nr. 2 (ook niet misselijk) op 13,5 seconden gereden!! zo vlak ! :o

Ik tel 15x 2:05 en 11x 2:06 ...........

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/e1/9a/14/e19a14b5138064954e33e47409cbfc11.png

saaie race zeker :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:13:
@johnnyverhoeff .. omg! :o

Die laptimes van jou tijdens de race gister, de nr. 2 (ook niet misselijk) op 13,5 seconden gereden!! zo vlak ! :o

Ik tel 15x 2:05 en 11x 2:06 ...........

[afbeelding]

saaie race zeker :+
Ik zal wel als een snob of hoe t ook heet, klinken maar ik had gewoon sneller gekund/gemoeten, maar het ging gewoon niet, waarom weet ik niet.
Ook in de Q kwam ik niet onder de 2:05.2 ofzo terwijl mijn snelste tijd 2:04.5 was en ik relatief makkelijk 2:04.8 kan halen.

Maar alsnog bedankt voor het compliment _/-\o_ :D O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

Hier is nog een link, maar daarvoor moet je je wel registreren:

http://www.schwarzbierbud...orderby,4/page,2/lang,en/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyV
Net even een compilatie gemaakt van de GTHQ Endurance race voor uw kijkplezier :)
Was een leuke race aan het begin ik heb nog leuke battles gehad.
Totdat ik opeens gedisconnect werd :(

Laatste bocht is altijd weer een verrassing hoe je daar door heen gaat.
In ieder geval niet zoals het gaat in het laatste stukje van de film :+

[YouTube: https://youtu.be/OeH5bDYivzQ]

Uiteraard even geduld voor de kwaliteit :X

Man wat klinken die corvettes heerlijk smerig :o
Ook de porsches RSR klinken lekker.
En de klappen bij schakelen van die 919 ook mooi :9~

[ Voor 19% gewijzigd door JohnnyV op 02-05-2017 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
johnnyverhoeff schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:26:
Ik zal wel als een snob of hoe t ook heet, klinken maar ik had gewoon sneller gekund/gemoeten, maar het ging gewoon niet, waarom weet ik niet.
Ook in de Q kwam ik niet onder de 2:05.2 ofzo terwijl mijn snelste tijd 2:04.5 was en ik relatief makkelijk 2:04.8 kan halen.
omdat de temperatuur nu hoger was als eerder tijdens het oefenen eerder?! :?
Ik kwam ook niet meer onder de 2:06:7 terwijl ik 24-4 nog een 2:06:027 had gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 23:41:
[...]

omdat de temperatuur nu hoger was als eerder tijdens het oefenen eerder?! :?
Ik kwam ook niet meer onder de 2:06:7 terwijl ik 24-4 nog een 2:06:027 had gereden.
Ja toen de temp wat lager was had ik idd die 2:04.5 gereden.
Maar ook met de hogere temps heb ik gewoon nog 2:04.7 gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Niet geheel overbodige info. Als je op Paul Ricard hebt gereden met een auto en je selecteert nu een andere auto dan zal ik je resultaten schrappen van de endurance. :) (mits je die uberhaupt hebt :) )

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
johnnyverhoeff schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 23:17:
Man wat klinken die corvettes heerlijk smerig :o
Ook de porsches RSR klinken lekker.
En de klappen bij schakelen van die 919 ook mooi :9~
Idd, doodzonde dat de Corvette's niet meer meedoen in het WEC. Ik ben vorig jaar bij de 6h van Spa geweest en de vettes hebben nog wel even doorgedreund in mijn hoofd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

phoentje schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 23:54:
Niet geheel overbodige info. Als je op Paul Ricard hebt gereden met een auto en je selecteert nu een andere auto dan zal ik je resultaten schrappen van de endurance. :) (mits je die uberhaupt hebt :) )
Dus ik kan nog gewoon switchen van auto? De resultaten interesseren mij toch niet, want ik kan niet aan elke race deelnemen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohnnyV
lezut schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 07:34:
[...]

Idd, doodzonde dat de Corvette's niet meer meedoen in het WEC. Ik ben vorig jaar bij de 6h van Spa geweest en de vettes hebben nog wel even doorgedreund in mijn hoofd :+
Ik ga dit jaar naar Le Mans.
Kan niet wachten voor die 919, Corvettes, Ferrari's, Porsches en Astons . :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
Le Mans is gaaf idd, ben in 2015 geweest en ga dit jaar ook weer. Sta jij ook op de camping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
lezut schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:18:
Le Mans is gaaf idd, ben in 2015 geweest en ga dit jaar ook weer. Sta jij ook op de camping?
Eerste keer dat ik ga, samen met een vriend die voor Ford werkt.
Hij mag gaan vanwege de Ford GT :)
Hij had het wel over een camping ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Vanochtend weer aan het scheuren, maar snapte er maar niks van dat ik weer langzamer was dan gisteren.

Maar de omgevingstemperatuur is weer 6 graden omhoog en de baantemperatuur 9 graden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dissidend
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:32
hmmm staat de temperatuur niet enigszins vast dan? Zie op de website bij de race info 23gr baan temperatuur staan.

Deze week bijna geen tijd om te oefenen dus hoop dat het verschil niet al te groot zal zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Dissidend op 03-05-2017 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MikeyMan schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 07:28:
Zijn er meer mensen met issues in AC met een g25 stuur? Rechtdoor gaat het stuur alle kanten op. Daardoor haast niet speelbaar.
Anyone? Met andere spellen heb ik er geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 13:25
Probeer eens de app FFBClip te installeren, daarmee zou het beter moeten gaan.

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
MikeyMan schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 07:28:
Zijn er meer mensen met issues in AC met een g25 stuur? Rechtdoor gaat het stuur alle kanten op. Daardoor haast niet speelbaar.
Ik had je bericht niet gezien .. maar je bedoelt het in rechte lijn bijna ongecontroleerd rammelen/schudden van het stuur?

even putten uit eigen werk :P
ingame zijn nog genoeg settings (gain, aantal graden!) en met de LUT Generator (AC tool) kun je ook nog het gevoel verbeteren. En ook nu nog leer ik dingen bij, zoals GTHQ_Dije aangaf, de FFBclip (AC tool) te gebruiken.
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:44:
[...]

Maar geen geschud en gerammel meer op het rechte eind .. nu zo stil en strak als een snaar !! oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5s1FVPNBPnh89HTLncVlbTvm/full.png
Met LUT generator en FFBclip op dynamic.

Ik denk dat Road effects en minimum force er grotendeels voor verantwoordelijk waren,
/me minimum force stond op 5% .. maar kan nu waarschijnlijk veel genuanceerder en fijner regelen, dus zachter.

Scheelt weer een ander stuur kopen :P

^dat dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Thanks! Lutgenerator had ik al gevonden. FFBClip niet. Eens kijken hoe dat gaat.

Effect komt volgens mij vooral doordat bij de G25 er twee motoren tegen elkaar in werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Dat effect heet clippen van de FFB, die app detecteert dat en stelt aan de hand daarvan de FFB kracht van de auto bij waarin je rijdt.

Instellen op Static en Auto, dat geeft voor mijn stuur de beste instelling (Fanatec). Gebruikte dit met mijn Logitech G920 ook, die is kwa internals redelijk gelijk aan de G25 dacht ik

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Hupske schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:04:
Vanochtend weer aan het scheuren, maar snapte er maar niks van dat ik weer langzamer was dan gisteren.

Maar de omgevingstemperatuur is weer 6 graden omhoog en de baantemperatuur 9 graden :+
Kan dit komen door de tijdsduur van de practice? Als de practice bv ingesteld staat om10.00 uur 's morgens te beginnen dan is het minder warm dan 3 uur later, dan is het op de baan 13.00 uur en dan zal dus warmer zijn. Met Hotlap is dit volgens mij wel zo. Als je dus op het einde van de practice instapt is het warmer of kouder dan in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
MikeyMan schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:43:
Thanks! Lutgenerator had ik al gevonden. FFBClip niet. Eens kijken hoe dat gaat.

Effect komt volgens mij vooral doordat bij de G25 er twee motoren tegen elkaar in werken.
de beste oplossing is deze volgens mij:
Ik denk dat Road effects en minimum force er grotendeels voor verantwoordelijk waren,
* minimum force stond op 5% .. maar kan nu waarschijnlijk veel genuanceerder en fijner regelen, dus zachter.
en daarnaast met LUTgenerator en ffbclip gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Moet zeggen dat die LUT generator het met mijn stuur alleen maar erger maakte, sinds ik alleen FFBClip gebruik werkt het een stuk beter

My iRacing

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

MikeyMan schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:43:

Op de website heb ik alle downloads vermeld die aan te raden zijn. Ook de Skinpack is daar te vinden: http://www.assetto-corsa.nl/downloads/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
@MikeyMan Met die LUT generator zou je moeten uitkijken dit kan het probleem verergeren... en als je dan ook nog die ffbclip gebruikt klopt er geen pepernoot meer van.. ik heb mijn stuur helemaal opnieuw moeten instellen toen, want het gevoel was echt niet goed..

Zou het lekker bij ffbclip houden en met de standaard instellingen van ac beetje rommelen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@promise2die4 @mjmbult @Riqy @Alfa90_Buttje Thanks guys!

Het werkt als een tierelier zo!
Verbaas me wel over die auto functie, aangezien die voor verschillende auto's ook verschillende waardes oplevert. Vraag me af of dat het verschil in karakter tussen de auto's neutraliseert.

Enige waar ik nog tegenaan loop is een dead zone in het midden van de FFB. Maar das met alle spellen zo. Lijkt me software, want hij draait er wel mooi doorheen. Maar het geeft iets van 'slack' ofzo

[ Voor 25% gewijzigd door MikeyMan op 03-05-2017 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

Klinkt interessant, ga zo ook eens pielen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Voor degene die echt klassiek willen gaan rijden. Een 1937 F1 mod. 6 Liter V16 of zo erin en gaan haha. Ook vet geluid.

Afbeeldingslocatie: http://shop.sim-dream.com/wp-content/uploads/2017/04/11.jpg

Download:
https://www.dropbox.com/s...d5/F1_1937_online.7z?dl=0

Owh en ik zal de start post binnenkort wel is updaten. Kan wel wat nieuwe info gebruiken. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door DutchDevil79 op 03-05-2017 17:50 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
MikeyMan schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 17:30:
@promise2die4 @mjmbult @Riqy @Alfa90_Buttje Thanks guys!

Het werkt als een tierelier zo!
Verbaas me wel over die auto functie, aangezien die voor verschillende auto's ook verschillende waardes oplevert. Vraag me af of dat het verschil in karakter tussen de auto's neutraliseert.

Enige waar ik nog tegenaan loop is een dead zone in het midden van de FFB. Maar das met alle spellen zo. Lijkt me software, want hij draait er wel mooi doorheen. Maar het geeft iets van 'slack' ofzo
Die deadzone zou je in de instellingen eruit kunnen halen hoor dat is niet goed als je daar last van hebt... 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

promise2die4 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 18:06:
[...]

Die deadzone zou je in de instellingen eruit kunnen halen hoor dat is niet goed als je daar last van hebt... 😉
Het is geen deadzone als in 'geen input rond het midden', maar een stukje zonder weerstand rond het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
MikeyMan schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 18:15:
[...]

Het is geen deadzone als in 'geen input rond het midden', maar een stukje zonder weerstand rond het midden.
Hmmmm dat is apart.. staat ffbclip wel op dynamisch???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

Yihoe, ik heb alles gedaan zoals jullie opgegeven hebben en wat de desbetreffende site aangeeft!
Het werkt! Ik heb geen Force Feedback meer!!!

Owww wacht das natuurlijk niet goed |:(

"tuurlijk maak je een foto met de vorige settings... |:( |:( |:( 8)7

ahhh, enabled van 1 naar 0 gezet _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Kayeos72 op 03-05-2017 19:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
bsty schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:30:
[...]

Dus ik kan nog gewoon switchen van auto? De resultaten interesseren mij toch niet, want ik kan niet aan elke race deelnemen :P
Is natuurlijk niet de bedoeling 8)7

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Goed bezig met de website zie ik. Elke dag zie ik meerdere veranderingen plaatsvinden :)

Alleen waarom zijn bij sommige de stats wel precies te zien en bij andere weer niet? Daarmee bedoel ik, welke assists ze gebruiken, wat hun fuel was etc.
Of moeten die personen dan nog eerst eens speciaal appje downloaden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohnnyV
Hupske schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:52:
Goed bezig met de website zie ik. Elke dag zie ik meerdere veranderingen plaatsvinden :)

Alleen waarom zijn bij sommige de stats wel precies te zien en bij andere weer niet? Daarmee bedoel ik, welke assists ze gebruiken, wat hun fuel was etc.
Of moeten die personen dan nog eerst eens speciaal appje downloaden?
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/

Super handige app.
Kan je ook setups mee uitwisselen.
En hij kan automatische setups opslaan als je nieuw PB gereden heb.
En hij doet nog zoveel meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

phoentje schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:11:
[...]

Nee ik houd het bij de AMG! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
zetten jullie vanavond 8 uur ook even de auto stil langs de kant? :P ;)

Afbeeldingslocatie: https://www.4en5mei.nl/tmp/media/afbeeldingen/herdenkenmogelijk_w592_h333_bg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
phoentje schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:11:
[...]

als er de BMW M6 gt3 of de aston gt3 bij zat of de corvette gt3 dan had ik zo geswitched hoor :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ik heb echt totaal geen plezier in de baan. Die curbs zijn echt dodelijk voor de Porsche. Raakt ze maar iets aan en je bent je auto kwijt.

Dan zit ik Bart of Johny te volgen en die vliegen er vol over heen zonder dat zo een curb maar enig effect op ze heeft. Als ik letterlijk de zelfde lijn neem stuitert mijn autootje alle kanten op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

Hupske schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 18:20:
Ik heb echt totaal geen plezier in de baan. Die curbs zijn echt dodelijk voor de Porsche. Raakt ze maar iets aan en je bent je auto kwijt.

Dan zit ik Bart of Johny te volgen en die vliegen er vol over heen zonder dat zo een curb maar enig effect op ze heeft. Als ik letterlijk de zelfde lijn neem stuitert mijn autootje alle kanten op :+
Rijd je met de standaard setup? Kan nog al een verschil uitmaken of je er wel of niet vol overheen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

@bsty ik rijd niet met de standaard setup. Uit de setup market heb je 3 setups, alleen die maken weinig verschil.

Zelf nog wat gespeeld met de suspension, dempers en vleugelafstellingen, maar dan was het zelfs beter om met de standaard setup te rijden :+

Achja met de tijd komt het verstand en zal ik zelf een setup begrijpen om te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW van Wijngen
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08:59
liggen de AC servers er uit >>>????

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:31
Had ik eerder deze avond ook last van.

En nog iets. Iemand die Race Essentials gebruikt, en wél z'n tyremanager heeft uitgeschakeld?

EDIT: Lees verkeerd. Blijkt alleen tyre wear te zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Fryslanboy op 04-05-2017 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 22:11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit iets voor de snelle rijders onder ons?

http://frontpage.fok.nl/n...m-f1-wagen-te-testen.html

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JohnnyV
Even wat ik snel in elkaar geknutseld heb:
Een Git repository met als primair doel dat we daar onze skins in kwijt kunnen en relatief eenvoudig kunnen synchroniseren met elkaar.
Ook kan hiermee apps/tracks/cars worden gesyncd, maar dat komt later :)

Op dit moment zit @mjmbult , @phoentje en @Dissidend der skins erin.
En de apps FFBClip (zonder combos.ini) en Helicorsa.
Die zitten erin omdat die apps gewoon ontzettend handig zijn, en ik durf wel te stellen dat helicorsa verplicht moest zijn :+

Als je naar deze link gaat http://git.verhoeff215.nl/GoT/assettocorsa/tree/master
Dan zie je aan de rechterkant de download knop.
Dan kan je alles tegelijk downloaden als zip file.
Die kan je dan samenvoegen met je assettocorsa map in je steam bibliotheek en je hebt alle apps en skins e.d. die er NU in staan.

De uitleg hoe dit gemakkelijk gesyncd kan worden komt nog, waarschijnlijk met een soort video tutorial of geschreven (waarschijnlijk door @phoentje :+ )

De bedoeling is dat waarschijnlijk alleen ik, @mjmbult en @phoentje toegang krijgen om skins/apps enzo te uploaden.

Als jullie nog vragen/opmerkingen hebben hoor ik t wel.
De gedetailleerde uitleg komt snel :X

Maar als je al weet hoe git enz. werkt dan kan je de repo al gewoon clonen middels http en verplaatsen naar je AC map, en dan in de toekomst gewoon een pull doen :)

[ Voor 6% gewijzigd door JohnnyV op 05-05-2017 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

Mooi initiatief mannen, goed bezig!!

Om even terug te komen op helicorsa; ik gebruik het al sinds dat ik AC speel, maar het is niet 100% zuiver, althans bij mij. Wanneer de app weergeeft dat ik met mijn bolide volledig voorbij een andere bolide ben, is dat vaak in het echt nog net niet zo. Soms is dat wel misleidend en kan voor brokken zorgen. Is dit ook bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
bsty schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 00:57:

Om even terug te komen op helicorsa; ik gebruik het al sinds dat ik AC speel, maar het is niet 100% zuiver, althans bij mij. Wanneer de app weergeeft dat ik met mijn bolide volledig voorbij een andere bolide ben, is dat vaak in het echt nog net niet zo. Soms is dat wel misleidend en kan voor brokken zorgen. Is dit ook bij jullie?
Ik probeer zoveel mogelijk op mn spiegels te rijden.
Maar dat gaat niet altijd, vanwege die stomme stoelen met die flaporen in GT autos :+

Maar als helicorsa zegt dat ik er voorbij ben heb ik nog nooit meegemaakt dat ik die persoon nog raak.
Kan te maken hebben met dat jij en/of die andere persoon aan (kleine) drift hoek heeft (overstuur).
Dan werkt helicorsa idd niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik sowieso geen helicorsa, CrewChief is mijn hulpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Hupske schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:11:
@bsty ik rijd niet met de standaard setup. Uit de setup market heb je 3 setups, alleen die maken weinig verschil.

Zelf nog wat gespeeld met de suspension, dempers en vleugelafstellingen, maar dan was het zelfs beter om met de standaard setup te rijden :+

Achja met de tijd komt het verstand en zal ik zelf een setup begrijpen om te maken.
Beste is ook noet de setups te gebruilen van setupmarket.. vaak zijn dit oude setups met verkeerde bandenmodel... vaak is het type 7,8 of 9 en we rijden dan 10 en daar zit veel verschil in.. en setups zijn vaak persoonlijk...

Edit:
Voor wie trouwens nog paar leuke auto's wil rijden check:

Mclaren 720s
Ferrari F12 TDF

Het zijn wel mods maar zeker de moeite waard. En ik kan nu ff geen links plaatsen maar ffies googlen en je hebt ze gevonden..

[ Voor 14% gewijzigd door PRM2D4 op 05-05-2017 06:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FightingAce
bsty schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 00:57:

Helicorsa is dan ook een inschatting. De grootte van de auto's is niet bekend bij de app, evenals de richting en hoek van andere autoś om je heen. Maar mijn ervaring is toch dat ik vrij goed op Helicorsa kan vertrouwen en daarmee zeer close kan rijden. Maar het is goed de beperkingen te kennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

Goed werk jongens,

Ik heb sinds kort het kleurvirus te pakken, dus ik zou dus ook graag online met mijn kleuren willen touren..

Hoor het wel als ik tot het selecte groepje priveliveries mag toetreden...

[ Voor 13% gewijzigd door Kayeos72 op 05-05-2017 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Kayeos72 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:25:
Goed werk jongens,

Ik heb sinds kort het kleurvirus te pakken, dus ik zou dus ook graag online met mijn kleuren willen touren..

Hoor het wel als ik tot het selecte groepje priveliveries mag toetreden...
Prima, je kunt je liverie naar Rene mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

johnnyverhoeff schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 00:15:
Even wat ik snel in elkaar geknutseld heb:
Een Git repository met als primair doel dat we daar onze skins in kwijt kunnen en relatief eenvoudig kunnen synchroniseren met elkaar.
Ook kan hiermee apps/tracks/cars worden gesyncd, maar dat komt later :)

Op dit moment zit @mjmbult , @phoentje en @Dissidend der skins erin.
En de apps FFBClip (zonder combos.ini) en Helicorsa.
Die zitten erin omdat die apps gewoon ontzettend handig zijn, en ik durf wel te stellen dat helicorsa verplicht moest zijn :+

Als je naar deze link gaat http://git.verhoeff215.nl/GoT/assettocorsa/tree/master
Dan zie je aan de rechterkant de download knop.
Dan kan je alles tegelijk downloaden als zip file.
Die kan je dan samenvoegen met je assettocorsa map in je steam bibliotheek en je hebt alle apps en skins e.d. die er NU in staan.

De uitleg hoe dit gemakkelijk gesyncd kan worden komt nog, waarschijnlijk met een soort video tutorial of geschreven (waarschijnlijk door @phoentje :+ )

De bedoeling is dat waarschijnlijk alleen ik, @mjmbult en @phoentje toegang krijgen om skins/apps enzo te uploaden.

De gedetailleerde uitleg komt snel :X

Maar als je al weet hoe git enz. werkt dan kan je de repo al gewoon clonen middels http en verplaatsen naar je AC map, en dan in de toekomst gewoon een pull doen :)
Thanks voor je inbreng Johnny.

P.s. Er is ook een skin beschikbaar van Ivo de Groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
mjmbult schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:36:
[...]

Thanks voor je inbreng Johnny.

P.s. Er is ook een skin beschikbaar van Ivo de Groot
Die zit er toch in, de nissan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Owja sorry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
mjmbult schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:35:
[...]

Prima, je kunt je liverie naar Rene mailen
en welk email adres hoort daar bij??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

promise2die4 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:54:
[...]

en welk email adres hoort daar bij??

[ Voor 22% gewijzigd door bsty op 05-05-2017 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Ik had een PM gestuurd, maar goed nu staat het op het wereldwijdeweb lol

[ Voor 6% gewijzigd door mjmbult op 05-05-2017 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

mjmbult schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:11:
[...]

Ik had een PM gestuurd, maar goed nu staat het op het wereldwijdeweb lol
Jij vroeg erom.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

Okay, noob alert,

wat plaats ik in de mail, de folder met complete inhoud van de gewenste skin?

Skin is nog " under construction" wannneer is de uiterste inleverdatum?

[ Voor 27% gewijzigd door Kayeos72 op 05-05-2017 15:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Nee promise vroeg erom *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
blij dat er niet om mij email werd gevraagd haha SPAMMUH die handel >:) >:) >:)

trouwens de site ziet er netjes uit heren TOPPIE!!!

wel 1 ding,....misschien idee om ook even bij downloads teamspeak erbij te zetten en dat dit wel aangeraden wordt te gebruiken tijdens de quali/race zodat als er wat is we iedereen kunnen inlichten en ook leren kennen (vandaar ook de echte namen en geen nicknames zo handig zijn) 8)

EDIT:
@phoentje @mjmbult als je op de site bij downloads op skins drukt kom je bij helicorsa uit.... }:O

[ Voor 11% gewijzigd door Gropah op 05-05-2017 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

Persoonlijk; vind ik het handig dat je je eigen naam gebruikt met de combi van de naam die je hier gebruikt. Dan weet IK sneller wie wie is.

Daarom heb ik alvast mijn "profile" aangepast naar Peter Kayeos72 Kaijen. Dit gezegd hebbende, ga ik de volgorde nog wel aanpassen, maar het idee blijft hetzelfde.

[ Voor 17% gewijzigd door Kayeos72 op 05-05-2017 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

johnnyverhoeff schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 00:15:

misschien een idee om de apps los te doen van de skins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Haal even snel weg!!!!!!

[ Voor 7% gewijzigd door phoentje op 05-05-2017 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

phoentje schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:24:
[...]

Haal even snel weg!!!!!!
Vond het ook niet handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Die ptrackers app is echt super. 1 ding vind ik superhandig, als het goed werkt. De setups voor PB zijn niet juist. Dat is de één-na-laatste setup of iets dergelijks. Dus wel een eigen setup, maar niet met de laatste aanpassing. Dat juist zo belangrijk is. :)

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-10 20:00

-Sander-

///M Powerrrrrr

mjmbult schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:34:
[...]

Vond het ook niet handig
Jij moet ook nog ff een quote bewerken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Ff rustig met skins mensen. Voor aankomende race geen skins nog. Daarna kijken we nog even hoe of wat. De deelnemerlijst is nog niet eens klaar

Pagina: 1 ... 33 ... 129 Laatste