Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 21:04
Wat zijn een beetje the packages/addons die ik moet hebben om fatsoenlijk online te kunnen racen?
Momenteel zijn veel servers grijs. Wil bijvoorbeeld rondjes draaien op de server van Johnny Verhoef.

Dank!

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayeos72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-11-2023

Kayeos72

~ Peter~

Oxi; F9 uit m'n hoofd..

Chaos is just stuff, which hasn't been sorted yet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

Het was inderdaad F9 :). Vanochted nog wat rondjes gereden op circuit Catalunya. Kwam toch echt niet verder dan een 2:01 in een Tatuus. Als ik dit ga vergelijken op RSR dan zou ik uitkomen op een 47e plek, oftewel 1-na laatste haha.

Ben er nog niet precies achter wanneer de RSR app mijn tijden onthoud. Want op Catalunya heeft hij geen tijden geregistreert (lampje is een hele ronde groen geweest (niet buiten de baan geweest dus)). Heb de tijden nu gereden in een online server. Of moet ik dit doen tijdens "Hot-Lap"?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayeos72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-11-2023

Kayeos72

~ Peter~

Verder voor je apps, de grootste bron voor je spel, vindt je op racedeparment.com. kijk daar eens wat je past. Het is daar aanwezig wat je zoekt, jij moet alleen nog uitzoeken welke van de apps die jij prefereert. Happy hunting. Verder wordt er hier altijd wel over apps gepraat...

Chaos is just stuff, which hasn't been sorted yet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:42
Oxigeon schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 22:55:
[...]

Ik bedoel meer de cockpit settings als bv field of view enzo.
Je fov kun je in het menu onder grafische opties instellen.
ikbengoofy schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 01:14:
Wat zijn een beetje the packages/addons die ik moet hebben om fatsoenlijk online te kunnen racen?
Momenteel zijn veel servers grijs. Wil bijvoorbeeld rondjes draaien op de server van Johnny Verhoef.
Dat is een paar pagina's terug nog aangegeven, de dreampack's, red pack, porsche season pass.
Oxigeon schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 09:16:
Ben er nog niet precies achter wanneer de RSR app mijn tijden onthoud. Want op Catalunya heeft hij geen tijden geregistreert (lampje is een hele ronde groen geweest (niet buiten de baan geweest dus)). Heb de tijden nu gereden in een online server. Of moet ik dit doen tijdens "Hot-Lap"?
Allereerst moet je ingame bij de RSR app de actuele tijden zien staan, als er connecting to server oid staat zal hij het iig niet doen. Verder maakt het niet uit wat/hoe je rijdt zolang het balletje idd maar groen is. Wel is het zo dat mod-banen zeer beperkt online op hun website zichtbaar zijn. Die tijden zie je dan alleen ingame staan.

[ Voor 142% gewijzigd door Alfa Novanta op 29-04-2017 10:19 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
ikbengoofy schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 01:14:

Dank!
Voor die van mij heb je geloof ik alle dream packs en alle porsche dlcs nodig.
Maar soms voeg ik autos toe of verwijder ik ze.

Maar er zijn ook zat andere Nordschleife servers beschikbaar he, met andere content.
Maar je ben welkom om op die van mij te rijden.
Als iemand andere autos graag wil heben kan ik ze evt. ook toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-07-2023
Oxigeon schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 22:12:
Sinds vandaag dan ook in het bezit van de game. Heb eigenlijk alleen maar wat Practise gereden op SPA in een Pagani Zonda. De eerste paar rondes kwam ik niet verder dan een 2:34. Maar na een aantal rondes weet je toch alweer beter waar je moet remmen etc. Uiteindelijk een tijd gereden van 2:27 in een race die al bezig was (wist niet dat je die kon joinen)...

Daarna een practise waar ik wat geklooit heb met de apps die de game rijk is en 1 ronde gereden van 7:31 haha. Wat denk je nu, de game heeft die ronde onthouden :S. Waarom niet die snelle ronde?

Op dit moment gebruik ik de volgende apps:
- Helicorsa
- Ptracker
- Hier wil ik de RSR tracker nog bijvoegen (beetje tijden vergelijken is wel leuk)

Welke apps zijn nog meer handig? En zijn er bepaalde instellingen die ik moet instellen?
Blader even 1 of 2 pagina's terug ik heb daar wat app links geplaatst voor goed werkende en nuttige apps 😊

@Luxicon als linksvoor warmer wordt zou je daar wat minder camber op kunnen zetten afhankelijk van de bochten of zet je bandendruk wat hoger.. door zo te spelen kom je er wel uit denk ik..

[ Voor 8% gewijzigd door PRM2D4 op 29-04-2017 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:32
johnnyverhoeff schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 20:50:
[...]

lijkt weinig animo te zijn.
Maar er staat in ieder geval altijd een server van mijn online: 'AAA Green Hell MR[AB]'
Stracker van deze server kan je vinden op http://racing.verhoeff215.nl/
Afgelopen dagen ook een paar keer op je server geweest ; 1 van de weinige servers waar soms een admin is ; is echt wel te merken, de meesten gaan gewoon netjes aan de kant indien je sneller bent.

(Wellicht dat MR ook wat helpt ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
MEN-O schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 16:45:
[...]

Afgelopen dagen ook een paar keer op je server geweest ; 1 van de weinige servers waar soms een admin is ; is echt wel te merken, de meesten gaan gewoon netjes aan de kant indien je sneller bent.

(Wellicht dat MR ook wat helpt ?)
Voornamelijk dat MR helpt.
Die heb ik op AB gezet, dus alleen de mensen die weinig brokken per km maken kunnen erop :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JohnnyV
Nou ik heb de smaak te pakken met assetto servers.
Ik heb nu door hoe je er meerdere makkelijk kan opzetten samen met sTracker en MinoRating.
Ik moest alleen wel even een nieuwe database gebruiken. ( Sorry @bobopalmtree, dus je tijd is weg, ik was nog 6s sneller >:) )

Ik heb nu dus 3 servers permanent draaien:
- AAA Green Hell MR[AB] : Nordschleife touristenfaht
- A!1 Porsche Super Cup MR[AB] : allemaal Porsche GT3 Cup autos
- A!1 Lamborghini Super Trofeo Cup MR[AB] : allemaal Lambos ST

Alle server hebben MR AB om de brokkenpiloten weg te houden en ze worden gemonitord door sTracker op :
racing.verhoeff215.nl

Bij de 'show last combo' knop kan je dus de juiste server selecteren.
Ook de Livemap werkt voor alle servers en alle auto logos :)

Als mensen andere servers willen hebben met andere combos kan ik dat evt wel regelen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
@johnnyverhoeff

Misschien lmp en gte auto's.... 😉

Elke week nieuwe baan...

[ Voor 18% gewijzigd door PRM2D4 op 29-04-2017 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
johnnyverhoeff schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:58:
Nou ik heb de smaak te pakken met assetto servers.
Ik heb nu door hoe je er meerdere makkelijk kan opzetten samen met sTracker en MinoRating.
Ik moest alleen wel even een nieuwe database gebruiken. ( Sorry @bobopalmtree, dus je tijd is weg, ik was nog 6s sneller >:) )

Ik heb nu dus 3 servers permanent draaien:
- AAA Green Hell MR[AB] : Nordschleife touristenfaht
- A!1 Porsche Super Cup MR[AB] : allemaal Porsche GT3 Cup autos
- A!1 Lamborghini Super Trofeo Cup MR[AB] : allemaal Lambos ST

Alle server hebben MR AB om de brokkenpiloten weg te houden en ze worden gemonitord door sTracker op :
racing.verhoeff215.nl

Bij de 'show last combo' knop kan je dus de juiste server selecteren.
Ook de Livemap werkt voor alle servers en alle auto logos :)

Als mensen andere servers willen hebben met andere combos kan ik dat evt wel regelen :+
@DutchDevil79 misschien een idee dit in de TS op te nemen? En idem voor Phoentje's website e.d.
Ook mis ik nog het verhaal met mods, packs en apps.

Misschien een idee nog wat anderen mede TS te maken misschien? :P

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
johnnyverhoeff schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:58:
...
...
Mja ik vond het al niet slecht dat ik nog redelijk dicht bij je tijd zat. De dag dat ik een snellere tijd neerzet dan jij, hoop ik dat die wat langer blijft staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
promise2die4 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 21:05:
@johnnyverhoeff

Misschien lmp en gte auto's.... 😉

Elke week nieuwe baan...
Wil je dan alleen practice dat je dus alleen tijden kan neerzetten, of ook met race erbij ?
De porsche en Lambo cup staan nu iig wel op Q en R.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
johnnyverhoeff schreef op zondag 30 april 2017 @ 01:06:
[...]

Wil je dan alleen practice dat je dus alleen tijden kan neerzetten, of ook met race erbij ?
De porsche en Lambo cup staan nu iig wel op Q en R.
Zou practice doen als het niet teveel werk is maandag t/m zaterdag en zondag Q/R.. dan kun je dus een week lang de beste tijd neer zetten voor die track en gelijk trainen... en zondag racen.. of alleen practice de hele week 😆

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zojuist ook maar de Porsche Season Pass gekocht. Kan ik net in wat meer servers racen. De Red pack komt wel een keertje zodra die ergens in een aanbieding te vinden is. Toch een mooie game.

Rondjes rijden. Steeds weer opnieuw het rempunt bekijken, later remmen, misschien eerder remmen. En zo steeds weer wat van de tijd afrijden. Elke keer via RSR kijken wat de tijden zijn (waar ik totaal niet aan kan tippen waarvan ik denk, poehee die ander die boven me staat is 2 seconden sneller) denken dat dat wel erg ver weg is... Daarna een snelle ronde en die 2 seconden er weer vanaf rijden haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:00

-Sander-

///M Powerrrrrr

Nog meer liefhebbers om ff te oefenen voor morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dissidend
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:32
Vanavond ben ik er nog wel even.
Al m'n setups ed kwijt ivm reinstall windows, helemaal vergeten een backup te maken :X

Hopelijk is het crashen van AC nu verholpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 22:11
Hebben hier meer mensen de app Setup Market? Bij een offline practice werkt ie prima, maar online krijg ik het niet werkend. Hebben meer mensen dit probleem gehad? Hij blijft maar aangeven, Fetching server...

Krijg daarbij ook geen user interface van de app, gewoon een zwart blok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
dunno, deed het hier altijd goed, staan alleen weinig setups in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:31
Geen probleem'n mee. Misschien even updaten, overwriten, opnieuw in de UI aanklikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:06

Hupske

AFCA

Wat betreft het kampioenschap. Ik kan morgen wel mee racen en heel misschien de week erna ook nog.Die laatste 3 weken heb ik geen enkele mogelijkheid om mee te doen. Neem aan dat dat geen probleem is? Alleen zonde voor de behaalde punten :+
Jordy8 schreef op zondag 30 april 2017 @ 18:39:
Hebben hier meer mensen de app Setup Market? Bij een offline practice werkt ie prima, maar online krijg ik het niet werkend. Hebben meer mensen dit probleem gehad? Hij blijft maar aangeven, Fetching server...

Ja zelfde probleem heb ik ook. Niet een mogelijkheid om je offline setup te onthouden en dan online toe te passen?

[ Voor 51% gewijzigd door Hupske op 30-04-2017 20:35 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jordy8 schreef op zondag 30 april 2017 @ 18:39:

Vandaag heb ik geen problemen gehad met deze app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
@phoentje Ik zie nog geen Mercedes AMG GT3 op de server. Kan je die nog toevoegen aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:58

Racing_Reporter

Contentmaker

Eens kijken of het zo een beetje wil lukken om te joinen, eerste keer racen sinds verhuizing :) Is er nog iemand online?

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:24
Racing_Reporter schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:56:
Eens kijken of het zo een beetje wil lukken om te joinen, eerste keer racen sinds verhuizing :) Is er nog iemand online?
Half uurtje terug was het nog aardig druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Inschrijvingen zijn al gesloten? Maar het is nog zondag :X

Anders wil ik er nog wel bij voor morgen O-)

[ Voor 30% gewijzigd door Hupske op 30-04-2017 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
bobopalmtree schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:01:
@phoentje Ik zie nog geen Mercedes AMG GT3 op de server. Kan je die nog toevoegen aub?
Die had ik ook wel willen testen. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
bobopalmtree schreef op zondag 30 april 2017 @ 21:01:
Sorry man, zojuist gedaan. De server moet ik alleen even herstarten als er niemand op zit.
Ben 3 dagen incognito geweest @ WSBK Assen ;)

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Server gestart benny;

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Hupske schreef op zondag 30 april 2017 @ 22:22:
Inschrijvingen zijn al gesloten? Maar het is nog zondag :X

Anders wil ik er nog wel bij voor morgen O-)
Ingame naam en auto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Dennis Krol. Graag met de Porsche :) Super werk verrichten jullie trouwens. d:)b

En dan nu nog maar wat oefen rondjes rijden, anders is p22 het hoogst haalbare :+

[ Voor 27% gewijzigd door Hupske op 01-05-2017 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• negnojneorej
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-10 20:09
Hoi,

Rijd vanavond voor het eerst een race met jullie.
Heb de laatste paar dagen al wat getrained en moet zeggen er word fair gereden maar ook hard :)

Even een vraag.
Op de assetto-corsa.nl website staan niet de regelementen.
Waar kan ik de regels vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

http://www.minorating.com/Rules

Hier de basic regels.
Komt er op neer, geen gebeuk (contact). Hou er rekening mee dat er verschillende auto rijden met verschillende remafstanden en sommige kunnen gewoon beter (harder remmen). Hou dus voldoende afstand zodat je altijd kunt anticiperen.

Blijf binnen de lijnen en let op bij terugkomen op de baan mocht je er vanaf gaan.

oww en belangrijk, have fun :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FightingAce
Nog een vraagje over de race van vanavond. Wordt minimaal 1 pitstop verplicht of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

En niet de race verlaten als het even tegenzit, dat is wel een belangrijke ;), hoe kut het ook gaat iemand moet laatste worden. Pitstop is naar mijn weten niet verplicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ah gisteren ook al wat rondjes gemaakt en vandaag weer, maar het gaat voor geen ene meter. Ben gewoon 2 seconden langzamer dan eerst en daarbij glij ik nu ook nog eens meer van de baan af. Dat wordt denk ik vanavond rondjes van 2:10 om de finish maar te halen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

Hupske schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:57:
Ah gisteren ook al wat rondjes gemaakt en vandaag weer, maar het gaat voor geen ene meter. Ben gewoon 2 seconden langzamer dan eerst en daarbij glij ik nu ook nog eens meer van de baan af. Dat wordt denk ik vanavond rondjes van 2:10 om de finish maar te halen :9
Komt denk ik omdat de temperatuur is verhoogd. Hij is nu rond de 26 graden en dat is vrij warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
Jurrr90 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:59:
[...]

Komt denk ik omdat de temperatuur is verhoogd. Hij is nu rond de 26 graden en dat is vrij warm.
Ah dat verklaart het oververhitten van linksvoor. Ik had daar in de race vorige week geen last van en met dezelfde setup gisteren wel 8)7 .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Aah, dus nu moet je eigenlijk wat meer voordeel hebben van de medium banden. Nou weer verder oefenen en mij dus minder irriteren dat ik een stuk langzamer ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
Ik weet ook niet waarom de temperatuur nu ongeveer 8 graden hoger is dan bij de test race.

Ik weet niet meer of de pit stop verplicht was of niet, maar ik denk dat je fuel tank daar anders over denkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
negnojneorej schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:24:
Hoi,

Rijd vanavond voor het eerst een race met jullie.
Heb de laatste paar dagen al wat getrained en moet zeggen er word fair gereden maar ook hard :)

Even een vraag.
Op de assetto-corsa.nl website staan niet de regelementen.
Waar kan ik de regels vinden ?
Gebruik de helicorsa app dat is wel een must.
En houdt rekening mee qua remmen en de afstanden van de andere..

M.a.w. gebruik je gezonde verstand dan kom je een ein en escape niet of ga zitten klote als het tegen zit..

Laters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 13:25
Jurrr90 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:59:
[...]

Gaat dit zo blijven vanavond? Dan kan ik (en ik de denk meer mensen) mijn complete setup weer gaan aanpassen...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

Riqy schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:49:
[...]

Gaat dit zo blijven vanavond? Dan kan ik (en ik de denk meer mensen) mijn complete setup weer gaan aanpassen...
Is volgens mij sinds kort na de testrace. Dus goede kans dat je er al op gereden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ik begin vanavond wel ff een uurtje eerder, dan oefen ik nog wel ff (dan ga ik op safe)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Hupske schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:57:
Had ik dus ook!
.. en toch werden er nog steeds snelle tijden gereden .. ik kan er echt niet bij, 2.04 zelfs :/

Uiteindelijk een lange stint op mediums gereden waarbij ik relatief gemakkelijk 2:07 en 2:08 reed. Ten opzichte van een 2:06:9 op soft nog best goed! Maar of dit enigszins competitief gaat zijn ... ik vrees van niet :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Alfa90_Buttje schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:56:
[...]

Had ik dus ook!
.. en toch werden er nog steeds snelle tijden gereden .. ik kan er echt niet bij, 2.04 zelfs :/

Uiteindelijk een lange stint op mediums gereden waarbij ik relatief gemakkelijk 2:07 en 2:08 reed. Ten opzichte van een 2:06:9 op soft nog best goed! Maar of dit enigszins competitief gaat zijn ... ik vrees van niet :/
Nah wel competitief met mij dan :9 Op de medium net 14 rondjes in de 2:08 laag gereden. Alleen daarna waren ze aardig aan het slijten. Daarbij had ik mijn tank ook volgegooid voor 40 ronden.

De soft is wel een seconden sneller per ronde en slijt eigenlijk ook niet heel hard :X Maar verliest ook veel meer de controle, dus wellicht is het helemaal niet verstandig daarmee te rijden. Je wint dan wel een seconde per ronde, maar je verliest wel 30 seconden doordat je op een ijsbaan aan rijden bent.

Je moet in ieder geval wel 1 keer de pits in om nieuwe bandjes er onder te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

Alfa90_Buttje schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:56:
[...]

Had ik dus ook!

Om te winnen misschien niet :p .. maar ik rij op M met veel fuel ook niet sneller dan een 2:07 gisteravond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Ik kon aardig meekomen met jou gister, zou leuk zijn als dat vanavond ook weer zo gaat :)

vooral die inhaalactie van mij op't laatst :P .. niet die gare spin verderop :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Nu ga ik twijfelen, of ik op S of de M band moet gaan rijden. Het ging gister niet veel trager dan op de S en sommige bochten gingen lekkerder (die langer doordraaier).

Is de baantemperatuur vanavond hetzelfde als nu, of gaat dat nog veranderen?

@johnnyverhoeff Volgens mij maakte ik gister een foutje, waardoor we elkaar raakte. Ik wou aan de kant gaan, zodat je er makkelijk voorbij kon, maar doordat ik geen gas meer gaf, ging het mis denk ik. :P

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV
Luxicon schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:06:
@johnnyverhoeff Volgens mij maakte ik gister een foutje, waardoor we elkaar raakte. Ik wou aan de kant gaan, zodat je er makkelijk voorbij kon, maar doordat ik geen gas meer gaf, ging het mis denk ik. :P
ja beetje miscommunicatie :X
Ach kan gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:42

RKD

Luxicon schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:06:
Nu ga ik twijfelen, of ik op S of de M band moet gaan rijden. Het ging gister niet veel trager dan op de S en sommige bochten gingen lekkerder (die langer doordraaier).

Is de baantemperatuur vanavond hetzelfde als nu, of gaat dat nog veranderen?

Temperatuur blijft gelijk. Ik had gisteren alleen begrepen dat 1 pitstop verplicht is, dus ik ga voor S aangezien ik toch niet teveel vraag van de banden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
RKD schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:21:
[...]

Temperatuur blijft gelijk. Ik had gisteren alleen begrepen dat 1 pitstop verplicht is, dus ik ga voor S aangezien ik toch niet teveel vraag van de banden.
Nu ga ik toch twijfelen... :/ Maar ik ben bang dat ik bij deze temperatuur de softs niet ga heelhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
je kunt natuurlijk ook 3 stints op softs rijden, dus 2 pit stops
of een langere op M en een kortere op S
of alles op hard en alleen stoppen voor peut :P

[ Voor 42% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-05-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
maja dan moet je wel 2x (ik gok) 40-50 seconden pit tijd erbij rekenen, hoe goed ga je dan nog uitkomen...

My iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
tja .. dat is dus de gok :)

offtopic:
was dat nou een ninja edit?! :P

edit2: ja dus :+

edit3: nou heb ik jou ge-ninja'd _O-

[ Voor 101% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-05-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Alfa90_Buttje schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:48:
2x .. of wou jij 3x stoppen!? Mag ook :)
had em al aangepast :+

My iRacing

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JW van Wijngen
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07-10 11:51
jongens jongens (volgens mij rijden hier geen meisjes :o )
wat een gelul allemaal :( :( :(

1 keer een spin en je bent uit geluld over baan temp en banden.

dus een kleine tip. blijf op de baan en ram niemand 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 19:38

mjmbult

Mike

JW van Wijngen schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:21:

Bij deze maak ik je nu al driver of the day

https://twitch.tv/madmikeplays

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Riqy schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:49:
[...]

Alleen tijdens de testrace stond hij op 20 graden. De server instelling zou inderdaad gewoon 26 graden zijn. Zie ook de settings in de kalender op de site.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:58

Racing_Reporter

Contentmaker

Tussen haakjes: https://www.facebook.com/asrformula/posts/844854799004967

Ferrari F2004 - 2004
www.asrformula.com
V0.4 (30/04/2017)
Credits:
ASR Formula Team
3D model: Raff19
Physics: The Engineer
Sounds: elmariachi90
Skins and Texture: alesanchez
Helmet skins: alesanchez
Suit and Gloves: simontek27
3D Helmet: rf900r
Particular Thanks: BabbuBabbu and Simone Corfini
Instalation notes:
Please delete all files of any previous versions of this mod.
Copy the content folder inside “AC Files” to your AC directory.
Please, be sure to install our custom driver inside “assettocorsa\content\driver”.
Changelog:
V0.4:
- New physics (by The Engineer)
- Update and fix little 3d parts (babbu babbu) and texture (alesanchez/simontek27)
- New Icon Preview
- New Display (simontek27)

Kost 1,50 euro, maar dan heb je ook wat. Die gameplay was supergaaf :)

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 22:14
JW van Wijngen schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:21:

Toch vind ik het wel goed dat het opgemerkt wordt, zo help je elkaar toch om een leukere race te hebben. Die paar graden kan een race op de softs een drama maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

Is pitten nou verplicht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dissidend
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:32
Ik gok dat ze gaan zeggen dat jij minimaal 2x moet >:) :P

Maar ik dacht vrije keuze.

[ Voor 20% gewijzigd door Dissidend op 01-05-2017 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
@phoentje
Ik bedoelde de andere de andere AMG GT3 (niet de SLS) :-)

[ Voor 3% gewijzigd door bobopalmtree op 01-05-2017 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

En weer voor de thuisblijvers: https://www.twitch.tv/underctrlnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Pfff 'balen'. Ik ben nog bij vrienden en had de tijd niet in de gaten. Tenzij de racd en half uur later kan beginnen, kan ik helaas niet mee racen. Had / heb er net zo'n zin in.
In ieder geval excuses voor het afzeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Luxicon op 01-05-2017 20:26 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 21:04
Fijn!~
Wil kijken of ik eens mij kan rijden met tweakers, en dit geeft een inzicht tot in hoevere het "gezellig is" onderling.

De stream startte met vuile #$&^(*$ hond op TS. gezellig! Gaat dat altijd zo? :D

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 10:44
Aww yess! Eigen PB weer eens goed bijgeschaafd :D
Op semi-slicks die half versleten waren en nog 90 liter brandstof in de tank :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kB6e5nAm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:31
Wat is de naam van de "spotter app" als je begrijpt wat ik bedoel :)

Edit:
http://www.racedepartment.com/downloads/spotter.2307/

Deze..? Hij heet toevallig ook spotter 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door R0y. op 01-05-2017 21:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

nee dat is niet het normale taalgebruik.

De spotter app is pit crew :)
Zoals als hieronder crew chief.
Lees wel even de manual, je moet ook nog een plugin installeren.

[ Voor 42% gewijzigd door bazzard op 02-05-2017 07:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobopalmtree
Spotter is volgens mij "Crew Chief".
http://forum.projectcarsg...gineer-for-console-amp-PC
Is een link naar pCars forum, maar werkt ook voor AC.

[ Voor 15% gewijzigd door bobopalmtree op 01-05-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Mooie race! Als iemand de race hier wil plaatsen zal dat mooi zijn. Wil het wel graag terug zien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4gaJHMalEXENW8n0SdAPZFmN/full.png

14 cuts heb ik behaald. Voornamelijk na het rechte stuk waar je de bocht vol gas naar rechts hebt.
Wat houden die crashes in? Kan mij niet voorstellen dat ik 20 crashes heb gehad.

Overigens voor iedereen aan te raden. Bekijk mijn start. Ik had mijn stuur nog verkeerd staan, dus ik spin gelijk naar rechts toe :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsty
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-02-2021

bsty

Bart J

bedankt voor het racen vanavond, was leuk!

Voor de liefhebbers die er geen genoeg van kunnen krijgen is er morgen via GTHQ.nl een multiclaas endurance op Sebring.

Dinsdag 2 mei 2017
19.00 uur - practice server open (inloop en final setup)
20.00 uur - kwalificatie - 20 minuten
20.20 uur - Race 01 - 60 minuten - mandatory pitstop

Auto: Porsche 919 2016 / Porsche 911 RSR 2017 / Corvette C7R (resp. DLC - Porsche Pack #3, DreamPack #1)
Circuit: Sebring (MOD)
Setup: Free
Bijzonderheid: Verplicht om de andere klasse te kiezen dan je vorige race hebt gereden.

Oefen server
De oefenserver is Minorated AB en open lobby en staat aan vanaf de woensdag vóór de geplande race. Iedereen kan joinen. De races zijn kort om zo aan te spreken bij het grotere publiek.

Race server
Deze server is Minorated AB en zal wachtwoord beveiligd zijn met het wachtwoord GTHQ. Enkel de mensen via de fora zullen hierbij aanwezig zijn.

- Sebring -
www.mediafire.com/file/smidlr6dzg8oj2d/sebring.rar

[ Voor 23% gewijzigd door bsty op 01-05-2017 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
@bsty aaaaah jammer dat er geen tijd meer is te oefenen, had graag meegedaan, volgende week bijvoorbeeld, mooi afgewisseld met @phoentje ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
Die "crashes" zijn misschien het resultaat van latency. Ik heb niemand geraakt, dan zou het schadeicoon moeten flikkeren, maar zat wel een paar keer zeer dicht op anderen en heb 2 crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
Me Mic doet t effe niet, maar Ik was degene die vorige keer die compilatie had gemaakt.
Dat moet jammer genoeg allemaal met de hand.
Want die Bcast app die alle gevechten automatisch opzoekt, werkt voor zover ik weet alleen in een race sessie en niet in een replay.
In de replay is niet alle informatie beschikbaar...

Ik wil weer zo een soort compilatie maken, maar dan moeten mensen even aangeven bij welke lap de actie is geweest.
Voor 20+ man 1 uur terugkijken is niet te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
ah .. is dat een andere app ;(

was net even aan het pielen met Camtool idd, maar je moet verschillende camera standpunten definiëren op verschillende tijden?!

[ Voor 68% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-05-2017 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Iemand al bezig om gewoon het replay bestand te uploaden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Mooie rondetijden zeg. Volgens mij heb ik wat moois gemist, ik had echt de setup net zo goed voor elkaar.. ik had niet gedacht dat dat etentje zo snel zou gaan.. nouja, volgende week weer een kans :)

[ Voor 53% gewijzigd door Luxicon op 01-05-2017 22:32 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

ikbengoofy schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:33:
[...]

Fijn!~
Wil kijken of ik eens mij kan rijden met tweakers, en dit geeft een inzicht tot in hoevere het "gezellig is" onderling.

De stream startte met vuile #$&^(*$ hond op TS. gezellig! Gaat dat altijd zo? :D
Hahaha heerlijk! Nee dat is eigenlijk zelden zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

johnnyverhoeff schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:11:

Ik wil weer zo een soort compilatie maken, maar dan moeten mensen even aangeven bij welke lap de actie is geweest.
Voor 20+ man 1 uur terugkijken is niet te doen :P
oww de laatste 5 a 6 ronden van Bennie en mij waren zo spannend. Het betere inhaal en verdedigings werk als je het mij vraagt. :*)

De laatste 2 ronden(rond 22:50 online)
YouTube: Endurance Paul Ricard last 2 laps

Hele race is hier terug te zien: https://www.twitch.tv/videos/139397976

[ Voor 6% gewijzigd door bazzard op 01-05-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• negnojneorej
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-10 20:09
Ik heb genoten van de race.

@johnnyverhoeff ik heb helaas geen replay opgeslagen maar wil best n poging wagen om wat gevechten op te zoeken.
Die waren bij mij op het einde pas te vinden.

Had een mega start van P8 (?) naar P5 in de eerste ronde en kon de nr 2-3-4 voor me steeds in gevecht zien en bij blijven.

We gingen ook met zn allen de pit in maar ik was zo dom geweest om mijn banden niet te wisselen, setting stond verkeerd.
Dus op de versleten mediums kwam ik door een kortere stop vlak achter Johnny de baan op.
die liep natuurlijk meteen weg want ik was 2s per rondje langzamer.
Kon ik twee dingen doen. nogmaals pitten voor banden of kijken hoeveel tijdverlies ik had en proberen mijn plek te verdedigen.

Uiteindelijk besloten om door te rijden omdat ik toch n paar seconden op Ivo, Jos en Michiel had.
Die kwamen steeds dichterbij en kon ze uiteindelijk niet achter me houden.
RealSlimShady? kwam me ook nog voorbij maar spinde een paar ronden voor het eind van de baan en ook Jos was hem geloof ik kwijt bij de laatste bocht waardoor ik alsnog als P4 eindigde.

Het ging gruwelijk hard voorin en ik heb het naar mijn zin gehad.
Op naar zandvoort !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Mijn start was best goed al zeg ik het zelf ... met de Ferrari door de midden een man of 5 ingehaald?? Van 17 naar 12 naar 10e plek. Na de pitstop 13e en later weer 10e. Zo'n 6 ronden van het eind kwamen René en Jurrr mij achterop waardoor ik foutjes begon te maken, waarop René er makkelijk langs kwam, maar ik wel heel goed kon aanhaken, tot de acceleratie op start-finish, daar legt de Ferrari het af, toen een gevecht met Jurrr waarbij ik een paar keer weer voor kwam en dan hij weer, door verschillende lijnen te rijden. Maar ook hier liep hij weg op start-finish.. waardoor ik de aansluiting verloor. Uiteindelijk dus 12e gefinisht. De mannen in de top 10 reden ook echt snellere tijden, 2:06 of 2:05 waar ik op mediums 2:07:6 gereden heb op zijn snelste, dankzij René en Jurrr ;)

Zal ook nog even kijken of ik die laatste laps kan vastleggen :)

Een erg technische baan. Misschien zijn mijn lijnen wel goed, maar ik verlies het in de eerste 3 versnellingen vanuit langzame bochten, waar er zeker 5 van waren.
Hupske schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:32:
Iemand al bezig om gewoon het replay bestand te uploaden? :)
ja ik, speciaal voor jou O+

@hieronder: grapjas :P

[ Voor 12% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-05-2017 23:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV
dit is mijn replay: https://we.tl/KW8XOsmJ2d
@Hupske

[ Voor 11% gewijzigd door JohnnyV op 01-05-2017 23:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

bazzard schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:38:
[...]

oww de laatste 5 a 6 ronden van Bennie en mij waren zo spannend. Het betere inhaal en verdedigings werk als je het mij vraagt. :*)

De laatste 2 ronden(rond 22:50 online)
YouTube: Endurance Paul Ricard last 2 laps

Hele race is hier terug te zien: https://www.twitch.tv/videos/139397976
We zijn paar keer in gevecht geweest met elkaar. Alleen mijn ronde tijden zijn 2 seconden sneller, dus als ik weer dicht bij je was moest ik ongelooflijk opletten op je rempunten. Ik heb je daarom ook een keer aangetikt, gelukkig had je daar zo te zien geen hinder van.

Overigens is het aan te raden om op 40:30 bij de start in je spiegels te kijken :*)
Alfa90_Buttje schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:54:

ja ik, speciaal voor jou O+

@hieronder: grapjas :P

Ik dank jullie allebei heren :>

[ Voor 19% gewijzigd door Hupske op 01-05-2017 23:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV
@Alfa90_Buttje
Was net begonnen en toen zag ik die van jou :P
Maar ja met 500 mbit/s upload zal ik iets sneller zijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
hier de mijne voor de volledigheid :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV
bsty schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:02:
bedankt voor het racen vanavond, was leuk!

Voor de liefhebbers die er geen genoeg van kunnen krijgen is er morgen via GTHQ.nl een multiclaas endurance op Sebring.

Dinsdag 2 mei 2017
19.00 uur - practice server open (inloop en final setup)
20.00 uur - kwalificatie - 20 minuten
20.20 uur - Race 01 - 60 minuten - mandatory pitstop

Auto: Porsche 919 2016 / Porsche 911 RSR 2017 / Corvette C7R (resp. DLC - Porsche Pack #3, DreamPack #1)
Circuit: Sebring (MOD)
Setup: Free
Bijzonderheid: Verplicht om de andere klasse te kiezen dan je vorige race hebt gereden.

Oefen server
De oefenserver is Minorated AB en open lobby en staat aan vanaf de woensdag vóór de geplande race. Iedereen kan joinen. De races zijn kort om zo aan te spreken bij het grotere publiek.

Race server
Deze server is Minorated AB en zal wachtwoord beveiligd zijn met het wachtwoord GTHQ. Enkel de mensen via de fora zullen hierbij aanwezig zijn.

- Sebring -
www.mediafire.com/file/smidlr6dzg8oj2d/sebring.rar
Man man man, wat een draak van een circuit.
Kan nooit Amerikaans zijn, veel teveel bochten en jeetje mina wat een hobbels overal.
Daar kunnen fabrikanten zo der suspensie tests op doen 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
btw, gefeliciteerd @johnnyverhoeff Ivo de Groot en Michiel Hutman! _/-\o_

Kennelijk had @Shva aks JosstheBoss z'n dag niet .. geen stops zag ik?!
Alles op Medium gedaan en een draaier?

en nog een feli @johnnyverhoeff voor de fastest lap van de race!! 2:05:465
manmanman .. wat een tijden voorin !!! :o :o :o :o

@bobopalmtree een wat grillige race verloop .. zijn we niet helemaal van jou gewend. :(:)

[ Voor 24% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-05-2017 00:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Spel dan pas 2 en halve week in mijn bezit, maar het is elke cent al waard geweest :9~ Op Zandvoort kan ik nog mee racen, daarna ben ik helaas elke week verhinderd :'(

Jur we hebben echt mooi 4 ronden binnen een seconden achter elkaar aan gereden. Waarbij ik soms een volledig andere lijn moest rijden, zodat jij niet aan de binnenkant er langs kon. En dan zat je in een sector weer volledig in mijn bumper om de volgende sector weer een gat te moeten laten.
Waar het bij mij mis ging is dat mijn achterwiel alleen op een hogere stuk curb kwam, waardoor ik in de spin raakte :( Daarna ook maar gelijk de pits in om nieuwe bandjes erop te leggen, anders had ik nog een ronde met gloeiende banden moeten uithouden.

Verder heb ik nog wel meer bijzondere momenten gehad. In de pits mijn stop voorbij rijden, waardoor ik in de achteruit moest.
Bij de start mijn stuur fout staan, waardoor ik gelijk op de muur afging en iemand goed afsneed.
Verder doordat ik zelf af en toe de baan afgleed nog wel in duels gekomen met Bas en Benny, zo kon ik mijn inhaal skills eens oefenen. Zitten vast leuke beelden tussen. Een moment bijna met zijn 3en naast elkaar en dan maar kijken wie het langst durft te wachten met remmen :+

Ricardo kwam ook in een ronde uit de pits, doordat ik achter Bas zat zag ik dat niet. Kon op het laatste moment er nog net omheen komen O-)

De laatste 6 ronden heb ik in eenzaamheid gereden. Jur/Alfa zat 15 seconden voor mij en Bas zat weer 15 seconden achter mij.
De laatste 2 ronden rustig aan gereden, zodat ik niet weer een onnodige glij partij mee hoefde te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

Alfa90_Buttje schreef op maandag 1 mei 2017 @ 23:59:
btw, gefeliciteerd @johnnyverhoeff Ivo de Groot en Michiel Hutman! _/-\o_

Kennelijk had @Shva aks JosstheBoss z'n dag niet .. geen stops zag ik?!
Alles op Medium gedaan en een draaier?

en nog een feli @johnnyverhoeff voor de fastest lap van de race!! 2:05:465
manmanman .. wat een tijden voorin !!! :o :o :o :o

@bobopalmtree een wat grillige race verloop .. zijn we niet helemaal van jou gewend. :'(
ja khad wel een pitstop gemaakt, 2 keer op softs gereden.

In de qualy een 2.04.8 gereden, in de race niet meer dan een 2.05.6, bandjes werden toch wat te warm denk ik met meer fuel.

wel mooi geraced met De groot en Hutman, kwam na de pitstop vlak achter ze terecht, helaas had ik de tyre pressure in pit setup op 16 psi laten staan dus op een gegeven moment werden de banden te warm en had ik een plotse spin.

na de spin kwamen de bandjes niet terug en werd het een drift festijn :)

dus wel vermakelijke race eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Shva schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 00:14:
ja khad wel een pitstop gemaakt, 2 keer op softs gereden.
ah, ja ik zie de rondetijd van 2:42 idd .. bugje in stracker?! ar33/Sander's pitstop werd ook niet geregistreerd.
na de spin kwamen de bandjes niet terug en werd het een drift festijn :)

dus wel vermakelijke race eigenlijk :P
d:)b

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JohnnyV
Na een PB gereden te hebben op Imola voor volgende week, ben ik vast bezig geweest met actie zoeken in de race :)

De compilatie:

[YouTube: https://youtu.be/_31zI_2s7Fc]

Even wachten op de betere kwaliteit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 00:18:
[...]

ah, ja ik zie de rondetijd van 2:42 idd .. bugje in stracker?! ar33/Sander's pitstop werd ook niet geregistreerd.

[...]

d:)b
Heeft te maken met ptracker. Als die uit hebt staan gok ik.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

johnnyverhoeff schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 02:02:
Na een PB gereden te hebben op Imola voor volgende week, ben ik vast bezig geweest met actie zoeken in de race :)

De compilatie:

[video]

Even wachten op de betere kwaliteit :+
Gaaf gemaakt!

Is het misschien mogelijk om in de replay de ronde en de positie van de auto in beeld weer te geven? Dat zou misschien leuke info zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zijn er meer mensen met issues in AC met een g25 stuur? Rechtdoor gaat het stuur alle kanten op. Daardoor haast niet speelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
johnnyverhoeff schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 02:02:
Na een PB gereden te hebben op Imola voor volgende week
Thanks, weten we iig meteen op welke tijd we ons kunnen stukbijten :+
, ben ik vast bezig geweest met actie zoeken in de race :)

De compilatie:

[video]
Epic!!!! _/-\o_

Hoe doe je dat zo snel?! Zelf de gevechten lopen zoeken dus??
De eerste 6 minuten goed op die Ferrari letten, die is best wel aardig in actie verwikkeld O+
Verderop ook hele mooie acties van anderen (waarvan ik de namen niet zie, misschien tip om die aan te zetten)

Wel jammer dat je de battle for 10th place op het eind gemist hebt met @phoentje @Jurrr90 en ondergetekende, maar wel in beeld hebt hoe ik Peter in de BMW op een ronde zet :+
Edit: zojuist even beter gekeken, je hebt wel een stukje van de battle met Jurrr, maar niet alles ;)

Maar ik heb zelf gauw een filmpje gemaakt van die battle .. begint wat tam, maar je ziet mij wat teveel pushen en bijna een spin maken waardoor René en Jur ineens heel dichtbij komen!

Vanaf 6:30 ontstaan de battles, daarvoor is voor de spanningopbouw :+

(Geen tijd gehad om met camera te switchen, moest er met de hond uit) :P

[ Voor 5% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-05-2017 19:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online

Assetto-Corsa.nl - GT3 Kampioenschap

Afbeeldingslocatie: http://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2017/05/Tweakers-Sprintrace-GT3_IMOLA.jpg

Maandag 08-05-2017 - Imola - 2 x GT3 Sprint Race

Event & Time schedule

19.30 | Practice
20.00 | Qualify
20.30 | Race 1 & 2 (sprint races 12 laps)

Inschrijven 8 mei t/m Zondag 7 mei - 12.00uur

Host Settings

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community

• Server password: tweakers
  • Race settings

Teamspeak

• Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
  • Password: tweakers

Extra info:

• Let op! Indien je al in een andere race binnen het kampioenschap hebt meegedaan is de auto keuze dus niet meer mogelijk!
  • [b]Personen die zich nieuw inschrijven en dus nog niet meegedaan hebben binnen het kampioenschap komen uiteraard automatisch op de reserve lijst indien iemand zich aanmeld die al eerder heeft meegedaan
  • http://steamcommunity.com/groups/acSimRacing Wordt lid van de Steam Community!
  • (SIM) RACING RULES http://www.minorating.com/Rules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Heb weer wat gemist zo te lezen en te zien in de replays....

Fijn zo'n baas die op laatst ff vraagt of je nog wat langer wil blijven... 😠😠
Pagina: 1 ... 32 ... 129 Laatste