Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelofz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:58
Dan heb je Ac niet goed gekoppeld, al heb ik Simhub alleen voor andere toepassingen gebruikt. Er zijn zoveel apps dat het (haast) ondenkbaar is dat je een overlay app nodig hebt. Ik heb Simhub wel werkend gehad op telefoon voor snelheid, rondetijden, banden, dat soort dingen, dat werkte prima.

Moest je geen app van simhub in AC actief hebben?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mart_99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 16:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mti_yJ_SsK9n0N7iwLLjEuJKDe8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3zlXbi20dYtcVJeeKq8iL1hG.png?f=fotoalbum_large

Voor iedereen die het leuk vind om in competitie verband met AC te racen: dit jaar organiseer ik samen met een team van de DNRT (race competitie in 'het echt') weer de DNRT eSports competitie. Opgezet door enthousiastelingen, met mods gemaakt speciaal voor deze compo. We rijden met de Mercedes SLK, Mazda MX-5, Peugeot 206 GTi, en de enige originele AC auto, de BMW E30 M3 (group A).

We rijden op Zandvoort, Le Mans Bugatti, Zolder en Oschersleben. Voor de top 3 zijn er ook nog prijzen te winnen, en de 1e prijs is een licentiecursus in een echte racer! Zo heeft Isaac Gillissen 2 jaar geleden ook de opstap gemaakt naar het echte rijden. Meteen de 2e prijs, een paar uur les van hem :) Als 3e prijs stelt SIM-LAB een pedalenset beschikbaar.

Alle niveaus zijn welkom, het gaat tenslotte om de lol! We hebben een Discord met alle info + downloads en hangen daar rond om te helpen waar nodig.

Het seizoen is 5 races en start op 28 januari. De races worden live uitgezonden op YouTube, en voorzien van commentaar.

Meedoen? Meer info? check de site: https://www.dnrt-esports.nl/

Error #152 - Windows not found: (C)heer (P)arty (D)ance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roelofz
Oeh, die ziet er gaaf uit!

Wij hebben iets langere series (februari tot juni), ik kom deze week nog met een aankondiging (ieder even zijn ruimte in aankondigen), maar jullie hebben zeker ook wat moois staan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:39
@Mart_99 Leuk idee! ik ga proberen om voor die tijd m'n rig weer helemaal in elkaar te hebben, maar gezien dat ie al ruim een half jaar in onderdelen over de zolder verdeeld ligt weet ik niet of ik dat ga halen op tijd :')

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mart_99
kroegtijger schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:36:
@Mart_99 Leuk idee! ik ga proberen om voor die tijd m'n rig weer helemaal in elkaar te hebben, maar gezien dat ie al ruim een half jaar in onderdelen over de zolder verdeeld ligt weet ik niet of ik dat ga halen op tijd :')
Een goed excuus om hem weer op te bouwen zou ik zeggen :P
Er is ook een test-server, dus je kan alvast proberen of het allemaal werkt voordat de echte kwalificatie en races starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 10:37
Voor de AC VR gebruikers die een moderne Nvidia kaart hebben en zich ergen aan shimmer/zaagtanden, probeer eens deze instellingen: VR Racing
VR Racing

[ Voor 17% gewijzigd door Toine1 op 11-01-2024 06:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 23:53
Toine1 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 06:15:
Voor de AC VR gebruikers die een moderne Nvidia kaart hebben en zich ergen aan shimmer/zaagtanden, probeer eens deze instellingen: VR Racing
VR Racing
je achterliggende URL / link klopt niet

(moest zijn: Toine1 in "VR Racing")

https://www.techpowerup.com/review/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:11
Mis in de FP nog wel e.e.a. over must have mods over de kwaliteit zoals Pure/Sol en alle extra graphic mods. Iemand een goede start?

Zelf deze gevonden https://www.simracinghub.nl/beste-assetto-corsa-mods/

Deze werkt met Sol ipv Pure, terwijl ik betere dingen hoor over Pure. Iemand die daar nog wat van vind? De developer van beide gaf ook nog even commentaar

Just to throw in some details:

There are 2 major differences to Sol.

Pure has a complete different lighting.
In Sol and every other weather script, lights (CSP car and track lights) must be adapted to the day times. Because the daylight in AC does not realy differs to night. So if lights are not shutoff while day, they are visible and lit the landscape like in the night, because the sunlight and the ambient light are way to low. Thats because of the seemless integration of lights in AC. They were just added to the simple lighting model of AC.
But if sun and ambient light is much stronger at day (like 10 times of the original values), those additional lights became weaker by the contrast to the "real" world light. And therefore all those adaptions to the CSP lights don't need to be done.
Further, the lights in tunnels work also by default, because CSP lights are not touched.

Due to the much better autoexposure algorithms in Pure, it finally works like it should. Typical eye and camera behaviors, when reacting to low or bright light, can be now simulated properly.
Also by this new algorithms, the autoexposure is not fluctuating while looking around in the car (this is finalized with the upcomming Pure dev preview).

Pure has a much better code
As i'm the developer of both, i'm not realy proud of the way i coded Sol.
In LUA, which is the base of the weatherFX scripts, memory allocations can be slow down the system. If many memory is allocated in every new frame, it must be cleaned after some time. This takes much time and slows down the CPU. In Sol, massive allocation happens within a frame - i didn't know to do it better.

In Pure i allocate nearly no new memory while a frame. All memory is reused, if possible. That speed up the execution of Pure tremendously.
It has so much speed more, i was even able to remove the "rare update" cylcles. A rare update logic just updates things after certain frames, or if it is needed. BUT this will lead to very different frame times.
So in Sol you will have short frames and long frames. This leads to a microstutter like behavior.
In Pure the frame times are nearly equal, because i do not a single rare update in it. In every frame the whole "world" (lighting and other stuff like clouds) is calculated.

Just open the "Render Stats CSP" app and look at the CPU chart. You will see the difference (CPU spikes in Sol, smooth CPU in Pure) and you will clearly feel the difference when driving, esp in corners.

Sure therefore the FPS of Pure seems a little lower, BUT the FPS in Sol are just higher, because of the averaging of those many short frames and less long frames.

There are many other things which Pure makes better
- usage of high res skydomes (static but nice skies, which brings many fps back). They can produce moving cloud shadows, which causing nearly no fps loss.
- autoexposure with deactivated post-processing
- better VR support
- better fog engine (6 fog layers)
- LUA apps (Pure Config, Pure Planner). By using LUA apps, the communication between the weather script and the app happens in frame time. Therfore the changes made in the app are instantly visible.
- Color reproduction is much better.

Hope this is not to long and tiring. But Pure is not just like a new Sol. It addresses and solves many problems of AC, CSP and Sol.

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
In ieder geval genoeg info over te vinden online lijkt me...

Pure was destijds betalend. Daarom gewoon Sol genomen, en dat was voor mij (voorlopig) voldoende verbetering tov base-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:24
VRC heeft de Prototype H - Pageau 9T8 (is dus de Peugeot 9X8 hypercar) uitgebracht. Dit is toch wel één van de meest uitgebreide auto’s qua features die ik gezien heb in AC en CM met CSP zijn ook vereist. $5.29 voor één pay mod car vind ik wel wat hoog en is dan ook hun duurste auto tot nu toe.

[ Voor 5% gewijzigd door PatrickC op 13-01-2024 08:33 ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:00
TiezZ_BE schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 12:27:
In ieder geval genoeg info over te vinden online lijkt me...

Pure was destijds betalend. Daarom gewoon Sol genomen, en dat was voor mij (voorlopig) voldoende verbetering tov base-game
Sol is EOL. Pure is the way forward voor Peter Boese.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roelofz
Hoi AC racer,

Dutch Understeer Squad is onze Sim Racing community die nu een jaar actief is in AC en ACC.

We hebben een lekker divers jaar achter de rug met BTCC raceseries (jaren 90 sedans), de F4 serie (open wheelers) en de FUN series waar de nadruk op gekke wagens/banen en omstandigheden ligt, als ook een serie waar we op oude banen rijden met oudere wagens. In alle series hebben we een gespreid veld met snellere helden, dan wel normale doorzetters!😎

Natuurlijk zetten we dit door in het nieuwe jaar en de voorbereidingen zijn in volle gang.

Als eerste hebben we een nieuwe race serie waar je middels de voorloop race (verplichte deelname) als nieuw lid kan meedoen: Het DUS Touring Car Championship!

Afbeeldingslocatie: https://www.dusracing.nl/images/thumbs/AC_fast_champ_poster_notracks_S01-2024.jpg

In de DTCC hebben we weer een serie wagens gevonden waar je heerlijk mee kan racen, voor en achterwielgedreven. Moderne techniek en uiteraard allemaal op elkaar afgestemd

Afbeeldingslocatie: https://www.dusracing.nl/images/thumbs/AC_fast_champ_poster_S01-2024.jpg

Meedoen? Dan even lid worden van onze Discord en je aanmelden via announcements.

https://discord.gg/HYKWHfKTus

Let op: voor de eerste voorloop-race op 22 januari is deelname verplicht voor nieuwe leden om toegang te krijgen tot de resterende races.

PS: Dit is de eerste serie die we nu vrijgeven voor deelname, er volgt nog meer in de komende weken in de FUN series, deze starten in Februari!

Happy Racing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
Rivanov schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 10:16:
[...]

Jup, maar het werkt gewoon, en ziet er meer dan acceptabel uit tov base-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Rivanov schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 10:16:
[...]

Zojuist ook maar eens Patreon lid geworden. Ik zag dat Peter Boese flink wat leden (bijna 65k) heeft. Als hij daar elke maand $1 per lid van beurt, dan verdient hij goed aan dat Pure. Je kunt natuurlijk maar één maandje lid blijven, maar dan krijg je ook geen nieuwe versies met eventuele bugfixes meer.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
TiezZ_BE schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 16:59:
[...]

Jup, maar het werkt gewoon, en ziet er meer dan acceptabel uit tov base-game.
Sol werkt ook “nog”. Maar wordt niet meer ontwikkeld.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Rivanov schreef op zondag 14 januari 2024 @ 07:21:
[...]

Sol werkt ook “nog”. Maar wordt niet meer ontwikkeld.
De vraag is of dat zo blijft met nieuwere CSP versies, maar ook daar kun je op een oude versie blijven draaien, maar dan ga je wel alle nieuwe ontwikkelingen missen in CSP.

[ Voor 17% gewijzigd door PatrickC op 14-01-2024 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
PatrickC schreef op zondag 14 januari 2024 @ 08:47:
[...]

De vraag is of dat zo blijft met nieuwere CSP versies, maar ook daar kun je op een oude versie blijven draaien, maar dan ga je wel alle nieuwe ontwikkelingen missen in CSP.
[YouTube: Don't Hold Off - This Upgrade to Assetto Corsa Is Huge ! ┃Links under vid]
Vandaar m'n "nog". ;)
Het beste is om gewoon over te stappen op Pure.

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 14-01-2024 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Heb Sol nu verwijderd en laatste versies van CM, CSP en Pure geïnstalleerd. Werkt als een zonnetje en het ziet er allemaal nog beter ui dan met Sol.

Als je ziet wat VRC met die Pageau 9T8 icm laatste versie van CSP kan doen, dan gaan ze echt een uitdaging krijgen bij KS met AC2. Zeker nu 2 kopstukken bij KS zijn vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Vind Sol er al prima uit zien, maar ben toch ook wel nieuwsgierig naar Pure. Toch maar eens als test een hele euro tegenaan gooien dan.

Sinds vorige week ipv rijden met een controller een TX 458 Italia in huis. Koopje op marktplaats. Maakt het rijden echt zoveel leuker dat het nu al op een kleine verslaving begint te lijken. Wel even een soort van mount gemaakt waar de pedalen op vast zitten en ik de wieltjes van mijn bureaustoel in kan plaatsen, anders rol ik steeds verder achteruit vanaf mijn bureau. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:33
pjlgt schreef op zondag 14 januari 2024 @ 11:35:
Vind Sol er al prima uit zien, maar ben toch ook wel nieuwsgierig naar Pure. Toch maar eens als test een hele euro tegenaan gooien dan.

Sinds vorige week ipv rijden met een controller een TX 458 Italia in huis. Koopje op marktplaats. Maakt het rijden echt zoveel leuker dat het nu al op een kleine verslaving begint te lijken. Wel even een soort van mount gemaakt waar de pedalen op vast zitten en ik de wieltjes van mijn bureaustoel in kan plaatsen, anders rol ik steeds verder achteruit vanaf mijn bureau. :+
And so it begins....

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:39
Mart_99 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 13:28:
[...]

Een goed excuus om hem weer op te bouwen zou ik zeggen :P
Er is ook een test-server, dus je kan alvast proberen of het allemaal werkt voordat de echte kwalificatie en races starten.
Sinds gisterenavond zit het ding weer voor grofweg 90% in elkaar en kan ik weer rondjes rijden *O*
het is nog wel 1 grote ravage verder op zolder...kabels die overal lopen, beeldschermen op verhuisdozen etc, maar er kan weer gereden worden oOo

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelofz
Kabelbrij vanaf mijn (houten) rig is ook groots, wat je allemaal niet nodig hebt hahahha
Maar lekker dat je het weer draaiend hebt, voor online racen is er genoeg keuze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Altijd fascinerend om naar onweer te kijken en te luisteren. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelofz
Je zag hem ook, al, humor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mart_99
kroegtijger schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:44:
[...]

Sinds gisterenavond zit het ding weer voor grofweg 90% in elkaar en kan ik weer rondjes rijden *O*
het is nog wel 1 grote ravage verder op zolder...kabels die overal lopen, beeldschermen op verhuisdozen etc, maar er kan weer gereden worden oOo
Goed bezig! Let op dat de kwalificatie aanstaande dinsdag start (t/m zaterdag). Tot dan! 😉

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• roelofz
Dutch Understeer Squad is een community rond simracen in AC.

We zijn nu ruim een jaar actief en hebben nu 3 series lopen: 1 wat serieuzere en 2 series waar ook wat lol in zit, je ook prima kan kennismaken met simracen en ons als groep racegekken.

maandag start in de categorie lol "Kampf der Zwergen¨, waar we met kleinere auto's (klasse oude mini's, Fiat's, Autobianchi's) de strijd tegen elkaar aangaan.

Afbeeldingslocatie: https://dusracing.nl/images/thumbs/AC_fun_champ_poster_S01-2024.jpg

Niet te moeilijke auto's waar je direct al veel lol mee kan beleven.

Daarnaast hebben we ook weer een serie afgetrapt met oude circuits (vaak levensgevaarlijk en nu veilig te doen vanaf je simstoel). Iedere race daarvan staat op zich en iedere race tref je ook een andere auto aan. Ook hier kun je makkelijk instappen, is er geen voorsprong voor anderen, begin je iedere keer weer opnieuw.
Afbeeldingslocatie: https://dusracing.nl/images/thumbs/AC_old_champ_poster_S01-2024.jpg

Interesse?

Aanmelden op DUS
na aanmelden vind je de links voor deze series in Announcements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Laatst online: 01-09 16:45
assetto corsa rem en gas verkeerd om krijg mijn Logitech stuur niet goed ingesteld in dit spel heel jammer.

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HachiPudi
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 15-09 17:12
mmxmmx schreef op maandag 19 februari 2024 @ 18:33:
assetto corsa rem en gas verkeerd om krijg mijn Logitech stuur niet goed ingesteld in dit spel heel jammer.
Bij pedaal instellingen staat een optie "inverted" om ze om te draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Laatst online: 01-09 16:45
HachiPudi schreef op maandag 19 februari 2024 @ 18:55:
[...]

Bij pedaal instellingen staat een optie "inverted" om ze om te draaien.
Ga nu meteen proberen thanks man _/-\o_

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:23

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

En zo, in de week dat Le Mans Ultimate uitkwam, heb ik de 100.000km op sx_lemans geëvenaard. Dat zijn 7339 rondes. Op naar de 10.000 rondes. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0fc69sISR-zv0jYod66BLW5FpkQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mnnTdUtZyJEIviw7rMCSbJUW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Nieuwe versie van Pure…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tummie555
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-08 22:34
Één van de nieuwe features is "multilingual support".

Als iemand iets raars ziet in de Nederlandse vertaling, of een suggestie heeft voor een betere vertaling van sommige stukken tekst, stuur mij dan even een bericht of schrijf @Tummie555 . Ik heb de vertaling geschreven voor Peter Boese, maar sommige onderwerpen vertaalden zich moeilijk naar het Nederlands. Zelfs al is het 1 woord wat je graag aangepast ziet. Ik vraag me af hoeveel mensen de NL vertaling gaan gebruiken aangezien we (geloof ik) het hoogste ratio aan engels-sprekenden hebben in Nederland, maar toch wil ik graag dat de vertaling de beste versie is die het kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 15-09 19:37
Ziet er heel erg netjes uit. Maar zelf heb ik toch een probleem met zulke toevoegingen aan een spel, namelijk veel te veel instellingen voor van alles en nog wat waar ikzelf absoluut niet uit kom. Voor noobs zoals ikzelf zou een simpele uitvoering die ready to race is meer dan voldoende zijn. Geen lastige instellingen, gewoon installeren en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Edwinlzv schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 18:28:
Ziet er heel erg netjes uit. Maar zelf heb ik toch een probleem met zulke toevoegingen aan een spel, namelijk veel te veel instellingen voor van alles en nog wat waar ikzelf absoluut niet uit kom. Voor noobs zoals ikzelf zou een simpele uitvoering die ready to race is meer dan voldoende zijn. Geen lastige instellingen, gewoon installeren en klaar.
Er zit gewoon een installatie script bij en na het wijzigen van een paar settings (weather controller en weer selectie in het Drive menu) in Content Manager werkt het al. Echt een fluitje van een cent… zelfs voor noobs. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Tummie555 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:12:
[...]
Ik heb de vertaling geschreven voor Peter Boese, maar sommige onderwerpen vertaalden zich moeilijk naar het Nederlands.
Als je dan wat andere vertalingen ziet als die je had aangeleverd, weet dan dat die van mijn hand zijn. Peter had me voor de alpha/development-versies gevraagd om de vertaling te bekijken en ik heb wat je/u-verbeteringen gemaakt en wat niet gebruikelijke Nederlandse woorden vervangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
Vandaag ook maar eens de v0.2.3-preview1 versie van CSP aangeschaft zodat ook regen ondersteund wordt. Ziet er echt geweldig uit icm Pure en de extended physics ondersteuning voor auto’s. Aanrader!
Voor degene die Duits verstaan…

[ Voor 26% gewijzigd door PatrickC op 10-03-2024 16:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
Assetto Corsa Evo? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toine1
De Pure 0.2.70 van Peter Boese, is uitgebracht.
Ik heb het vermoeden, dat “grondmist” voor VR gebruikers ideaal is om die vervelende shimmer op de staaldraden van hekwerken, telefoon/stroomkabels en vangrails the bedekken. Ga dit volgende weekend ook zeker uitproberen. Waar ik alleen nog tegen aanloop is het gebruik van de CSP0.2.3 testversie, hier zitten nl altijd vervelende bugs in. Zelf heb ik nog de aanbevolen 1.79, die waarschijnlijk niet te combineren is met de laatst uitgebrachte Pure.

edit er is ook al een 0.271 met correcties. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Toine1 op 04-05-2024 22:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
VRC heeft de Ferrenzo P49 uitgebracht, wat natuur de Ferrari 499P Hypercar is.

[ Voor 24% gewijzigd door PatrickC op 04-05-2024 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
Ik blijf het een immersion killer vinden van jewelste, vooral de Adonis van RSS is gewoonweg idioot, maarja de licenties.
Op GTplanet is er een discussie van vergelijkbare 499P LM versies, https://www.gtplanet.net/...scussion.307899/page-4379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Toine1 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 09:18:
Ik blijf het een immersion killer vinden van jewelste, vooral de Adonis van RSS is gewoonweg idioot, maarja de licenties.
Op GTplanet is er een discussie van vergelijkbare 499P LM versies, https://www.gtplanet.net/...scussion.307899/page-4379
Gelukkig is er Overtake.gg (formerly known as RaceDepartment).

https://www.overtake.gg/d...tegories/assetto-corsa.1/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toine1
Ik heb eindelijk mijn rijwind systeem aan de praat gekregen. Ik zit al vanaf 2020 te klooien om dit werkend te krijgen maar ik kreeg het maar niet werkende, ook testen met 4 verschillende PMW PC ventilatoren haalde niets uit. Ik stond op het punt om dan maar te gaan voor deze kit, https://www.symprojects.c...roller/fan-controller-new want de zomer is in aantocht en mijn mancave op zolder kan het nl heel warm zijn.
Het wordt een te lang verhaal wat ik hier wou beschrijven waarom het nu wel werkt, maar dit is denk ik nvt, echter mijn bevindingen:

Mijn voorkeur als VR racer, is een stille ventilator met een groot toeren bereik van zeer laag (stilstand) tot hoog. Zodat je echt het verschil voelbaar ook opmerkt, persoonlijk vind ik van de geteste https://tweakers.net/pric...e/1834532;248715;1274335/ en een oude Dell fan, de uitvoering: Silverstone Air Penetrator 120i Pro, 120mm het beste werkte, let hierbij ook op de bescherming. Deze Silverstone is trouwens de enige in de lijst die daadwerkelijk 0tpm heeft, de Scythe heeft dit echt niet.
Bij de Artic en Scythe merk je ook veel minder dat de luchtverplaatsing veranderd. De Dell daarin tegen is ook bij zijn laagste toerental zo krachtig dat je constant in de tocht zit terwijl bij zijn hoogste stand hij zeer veel lawaai maakt.
Zeer handig is een bescherm rooster aan beide zijden van je ventilator, diverse malen gehad dat mijn vingers contact maakte met de ventilator en bij die Dell is dit echt auw.
Software, Simhub kreeg ik niet werkende en ik heb gekozen voor @Royale oplossing:
https://www.overtake.gg/t...corsa.133999/page-2#posts
Op de eerste pagina van de TS zie je het aansluit principe welke ik heb toegepast, dus zonder een motorshield, alleen gebruik ik als voeding een oude PSU, die ik dan weer combineer met een rumble systeem. Een aan/uit schakelaar is niet nodig als je een ventilator gebruikt welke vanuit stilstand (0tpm) kan werken.

Rest mij nog voor de komende winter een combinatie te maken met ventilator/straal kacheltje, want na een paar uurtjes racen krijg je anders geheid een verkoudheid door die gegenereerde rijwind.

[ Voor 5% gewijzigd door Toine1 op 19-05-2024 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:36
Toine1 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 11:55:
Ik heb eindelijk mijn rijwind systeem aan de praat gekregen. Ik zit al vanaf 2020 te klooien om dit werkend te krijgen maar ik kreeg het maar niet werkende...... Ik stond op het punt om ..... waarom het nu wel werkt
De aanhouder wint _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
Klopt en een andere UNO R3, notabene een imitatie die dus wel werkt, waarschijnlijk heb ik de originele UNO R3 ooit opgeblazen en natuurlijk het afstappen van het veel te complex geworden Simhub.
Trouwens mocht de moderator denken dit hoort niet thuis in de Assetto Corsa hoek, ik gebruik alleen maar AC en ik zou niet weten of dit zou werken in een andere racesims.
Ik ben trouwens nog wel opzoek naar een (gratis) basshaker of rumble software, heeft er iemand een advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
De features van CSP worden alsmaar uitgebreid… voor degene die Duits verstaan, deze video :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roelofz
Waarom nog een nieuwe game? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ik heb even Track FX uitgeprobeerd met dezelfde auto en track als Champion Joe in zijn video. Inderdaad… erg goed! Daarna meteen even WRC opgestart… nou… dan vind ik deze Track FX in AC veel beter aanvoelen, maar moet voor WRC nog wel mijn Fanatec GT DD Pro finetunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
roelofz schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:08:
Waarom nog een nieuwe game? :-)
Waarschijnlijk bedoel je hier de nog te releasen AC Evo mee, maar nu was ik toevallig AMs2-VR aan het uit proberen en tov de 10y oude AC in VR mode, viel me de eye candy behoorlijk tegen. Vooral de shimmer op de hekwerken viel me op, dit is zo achterhaald en kan echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Nieuws wat betreft Pure, CSP en LCS. De huidige Pure 0.271 wordt Pure Gamma 1.0 en niet meer verder ontwikkeld en Peter Boese gaat verder met Pure LCS. Lijkt mij een verstandige keuze.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2diZ01KRVZQIIeWCS2FHbja808I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VbrzqpMAdtqdY1yVb8y2O5nh.jpg?f=fotoalbum_large
This is an announcement! This is not a release!

After many attempts to transform Pure to support “Linear Color Space” (LCS), I came to the conclusion that Pure utilizes too many workaround strategies to look great in “Gamma Color Space” (Gamma). Unfortunately, those workarounds turned out to be incompatible with LCS shaders. So I had no choice but to take drastic measures in order to ensure long term compatibility with LCS.

Pure 0.271 is being renamed to “Pure Gamma” and is now considered version 1.0. Pure in its current state is a done deal for me. Its lighting calculations are, in my opinion, absolutely suitable and the optimum that can be achieved with Gamma shaders.

However, to achieve even better results with LCS, I decided to build the future Pure on an already existing and functional basis.

I use the “default” weather style from Ilja and will incorporate all the features that make Pure so special:

The skydomes, its realistic light levels in daylight condition, extended ambient lighting, the advanced exposure calculation, its scripting interface and therefore the interface for modders as well as the control via Pure Config are part of the new “Pure LCS”.

The initial release of Pure LCS at the beginning of July will contain all of Pure's basic elements. The follow up release in early September will add skydomes and Pure's shaders, such as sunblinding-, groundfog-, lightning- and the landscape shader. With this update the basic re-work will be completed and a new foundation for further development is created.

Currently all Pure LCS features are working so nothing stands in the way of an early July release.

[ Voor 9% gewijzigd door PatrickC op 09-06-2024 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Er komen intussen 2x per week developer releases van PureLCS uit en we zijn met name aan het kijken om de overall beeldkwaliteit op orde te krijgen. De release van vorige week was overall te grijs en had vrijwel geen highlights. In ieder geval in VR. In de versie van gisterenochtend zijn een hoop opmerkingen verwerkt en ik hoef nog maar weinig extra aanpassingen in Pure Config te doen. PureLCS is nu nog op basis van CSP WeatherFX wolken en niet de billboardclouds. Ook zitten de shaders (sunblinding, groundfog etc.) er nog niet in. Deze eerste stap is zorgen dat alles vanuit de basis weer goed werkt zonder alle code van PureGamma.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Vergelijking Pure Gamma vs. Pure LCS.

https://acstuff.ru/u/comparison/Nk7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Heb de RSS “Porsche” vandaag gekocht en ook de update van de “BMW” binnengehaald. In eerste instantie kwam ik niet van mijn plek! Alleen als ik de koppeling helemaal intrapte en dan maar heel licht op liet komen en flink gas gaf, kwamen ze van hun plek. Iets te veel de koppeling op laten komen activeerde meteen de antistall. Maar zie zojuist 2 e-mails binnenkomen voor beide auto’s met hierin een hotfix… :o
We have issued a small hotfix for the MP-H Protech P96 V8 that removes the antistall feature and adds the missing downshift protection.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
Op dit moment kost Assetto Corsa 2 euro, t/m 27 juni.

https://store.steampowered.com/app/244210/Assetto_Corsa/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Snowymoon heeft de TAA implementatie voor ETS 2 afgerond en gaat nu verder met andere games. Te beginnen met Assetto Corsa. :)

www.snowymoon.io

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
Assetto Corsa EVO Steam Store page staat inmiddels online.

https://store.steampowere...058630/Assetto_Corsa_EVO/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:40
Tijd voor een dedicated topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
Ik heb hem op het verlanglijstje staan. Ben wel benieuwd want alle mods van AC hebben de lat wel verschrikkelijk hoog gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
En geruchten gaan dat AC Evo geen mods gaan ondersteunen. Althans, dat heb ik volgens mij een keer ergens gelezen en/of gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
Jardier is wel erg enthousiast.

@Rivanov volgens Jardier worden mods wel ondersteund.

YouTube: Assetto Corsa EVO Is Coming Soon!

[ Voor 102% gewijzigd door Edwinlzv op 28-06-2024 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Edwinlzv schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 21:40:
Jardier is wel erg enthousiast.

@Rivanov volgens Jardier worden mods wel ondersteund.

YouTube: Assetto Corsa EVO Is Coming Soon!
Natuurlijk is mister ACC enthousiast. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Rivanov schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 21:22:
En geruchten gaan dat AC Evo geen mods gaan ondersteunen. Althans, dat heb ik volgens mij een keer ergens gelezen en/of gehoord.
Dat zou een gigantische gemiste kans zijn. Assetto Corsa is niet alleen populair omdat het een goede race game is, maar ook door de mods die de community heeft gemaakt.

Ik hoop dat de ontwikkelaar dit ook ziet. Ik zou als ik hun was zelfs eigen mod tools uitbrengen voor de nieuwe Assetto Corsa Evo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Peter Boese heeft een niewe Pure versie uitgebracht, met Pure Gamma 1.0 en Pure LCS 0.4. De LCS versie bevat nog niet alle features van de Gamma versie zoals b.v. de skydomes, maar je ziet nu al dat met LCS een nog hogere kwaliteit gehaald kan worden. In september zal dan de Pure LCS versie verder uitgebreid worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toine1
Rivanov schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 21:22:
Hier een ander bericht over de AC Evo mods
https://traxion.gg/assett...than-the-series-original/
:+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toine1
Ik denk bij de meeste AC veteranen al bekent en wie weet ook hier al beschreven, maar voor degene die dit nog niet op de hoogte zijn. Er is een heel mooie en vooral actuele lijst met bijna alle AC tracks https://docs.google.com/s...iTqWJmrnMHHh323A/htmlview

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Ilja Jusupov aka x4fab heeft weer een nieuwe release van CSP uitbebracht, met een ook een Rally Copilot app en Rally Stage mode. Volledige lijst met changes:
https://gist.github.com/g...612b276a3f591ab0e4374525a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
VRC legt de lat weer wat hoger met de Formula Alpha 24.
https://www.virtual-racing-cars.com/p/ac-formula-alpha-2024/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
We hebben een nieuwe rally game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
Hier een wip bericht gevonden van RSS op GTplanet, uiteraard ben ik weer meer geïnteresseerd in W196 uit 1955. Ik hoop nu wel dat de persoon achter RSS nu eindelijk eens wat meer aandacht geeft aan VR gebruik, want tov andere paymodders, ( URD), loopt hij op dit VR aspect echt achter.
https://www.gtplanet.net/...sion.307899/post-14306081
Ik heb trouwens Pure1.45 geprobeerd en er weer er afgegooid. Wat me als eerste opviel was dat alles qua instellingen zeer complex was (less is more), het vreet voor mijn VR systeem echt te veel performance en Nividia VRSS kan niet samen werken met Pure1.45 grondmist.
De grondmist om shimmer in VR te camoufleren, was trouwens voor mij de reden om Pure1.45 uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Als ik eerlijk mag zijn, vind ik het best wel slecht eruit zien. Kwa gameplay zal het misschien best goed zijn maar kwa grafisch. Het voelt toch best wel kaal aan. De kleuren zijn ook zo overbelicht, daar irriteer ik me nog het meeste aan.

Daarnaast die grote vierkanten in beeld als er een bocht gaat komen, bah dat is iets wat ik meteen uitzet. Doe het dan ergens anders, maar toch niet vlak boven op de weg.

Dan download ik liever DiRT Rally 1, dan deze mod voor AC.

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 03-08-2024 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Toine1 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:00:
Ik heb trouwens Pure1.45 geprobeerd en er weer er afgegooid. Wat me als eerste opviel was dat alles qua instellingen zeer complex was (less is more), het vreet voor mijn VR systeem echt te veel performance en Nividia VRSS kan niet samen werken met Pure1.45 grondmist.
De grondmist om shimmer in VR te camoufleren, was trouwens voor mij de reden om Pure1.45 uit te proberen.
Klopt, de skydomes voor LCS zijn nog niet geïntegreerd in deze versie. Intussen werkt dat wel goed in de alpha-testversies en heeft Peter tevens nog een paar andere code-wijzigingen doorgevoerd waardoor de performance enorm is toegenomen. Begin september zal de volgende public release uitkomen met al deze wijzigingen. Je kan Pure 1.45 wel gewoon gebruiken in de Gamma-mode waarin de skydomes wel werken en tevens enkele bugfixes zijn toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Toonen1988 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:43:
[...]

Als ik eerlijk mag zijn, vind ik het best wel slecht eruit zien. Kwa gameplay zal het misschien best goed zijn maar kwa grafisch. Het voelt toch best wel kaal aan. De kleuren zijn ook zo overbelicht, daar irriteer ik me nog het meeste aan.

Daarnaast die grote vierkanten in beeld als er een bocht gaat komen, bah dat is iets wat ik meteen uitzet. Doe het dan ergens anders, maar toch niet vlak boven op de weg.

Dan download ik liever DiRT Rally 1, dan deze mod voor AC.
Dat het kaal aanvoelt en kleuren overbelicht zijn, heeft niets met de rally optie in CSP te maken, maar met de track en graphics settings die Champion Joe voor deze video heeft gebruikt. Ik heb een tijdje terug Track FX geprobeerd in CSP en vond de physics en FFB beter dan in Dirt Rally 1/2 en de laatste WRC game van EA. Dat het er niet zo gepolijst uitziet is toch begrijpelijk, omdat AC niet een dedicated rally game is? Ik vind het gewoon knap wat er allemaal gerealiseerd kan worden in CSP met AC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Deze ziet er al heel anders uit @Toonen1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
Mss toch maar eens proberen. EA WRC is nog steeds een drama in VR als ik de berichtgeving mag geloven. (Ja het werkt redelijk als je alles op low zet maar dat is niet de bedoeling)

• Toonen1988
Kijk, dit ziet er goed uit. :)

Niet meer die lelijke overdreven kleuren en ook kwa omgeving ziet het beter uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 15-08-2024 19:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinneDsOnline
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-08 10:41
Goedenavond!

Ons nieuwe DUS kampioenschap begint binnenkort! We zoeken nog enthousiaste racers om samen de uitdaging aan te gaan. Wil jij ook mee racen en deel uitmaken van onze geweldige community? Wil je meteen je plek reserveren of meer informatie, sluit je dan aan bij onze Discord !

https://discord.com/invite/HYKWHfKTus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JmnHn9nJFVa6aq8a5q3NjEv0dqQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mvLK45r9VTqXS0Jh3cBdQb5I.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinneDsOnline
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-08 10:41
We hebben onze eerste oefen race gehad. Het seizoen start officieel 9 september! Discord link staat hierboven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Peter Boese legt de lat steeds hoger met Pure. Ongelofelijk wat er allemaal mogelijk is met CSP icm Pure in AC. Nu heeft Pure dus ook volledige ondersteuning van LCS en nog een flink aantal andere verbeteringen, grafisch en performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
Ik heb eindelijk een systeem gevonden met 2 ventilatoren die afhankelijk van de rijrichting werkt. https://paulchanvin.fr/mes-projets/assettocorsawindsim/ Simhub kan vermoedelijk niet met twee separate PWM signalen omgaan of je moet een specifieke motorshield erbij hebben.
Inmiddels de eerste testen gedraaid in AC en het werkt. Ik moet alleen nog uitvogelen wat precies die instellingen voor effect hebben.
De maker heb ik trouwens ook gevraagd via Email om een fatsoenlijke stoel of bas shaker te maken. O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Toine1 op 14-09-2024 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
Rivanov schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 16:35:
Snowymoon heeft de TAA implementatie voor ETS 2 afgerond en gaat nu verder met andere games. Te beginnen met Assetto Corsa. :)

[YouTube: Assetto Corsa TAA (Temporal Anti Aliasing) - No More Aliasing, Flickering, Shimmering]

www.snowymoon.io
Ik ben hiermee aan het experimenteren en de TAA/FXAA resultaten op shimmer/zaagtanden/flickering zijn in VR ietsjes beter dan de mogelijkheden die CM heeft, zonder dat ik veel aan FPS moet inleveren. Zie ook de link voor mijn oude CM instellingen https://gathering.tweaker...message/77757650#77757650
Overigens heeft die TAA ook wat negatieve aspecten.

DLAA vond ik weer minder, alleen heb ik dit gedaan zonder internet verbinding. Nu lees ik iets over de AI, klopt het dat ik voor DLAA de internet verbinding open moet houden, zodat er verbinding gemaakt kan worden met de AI server? Want die AI zal wel niet in mijn Nvidia driver zitten. :?

[ Voor 10% gewijzigd door Toine1 op 15-09-2024 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:26
Is er ook een Supercars mod voor AC? Wel eens naar gezocht maar nooit iets kunnen vinden of misschien zoek ik niet genoeg ;)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
aveenhuysen schreef op zondag 15 september 2024 @ 23:15:
Is er ook een Supercars mod voor AC? Wel eens naar gezocht maar nooit iets kunnen vinden of misschien zoek ik niet genoeg ;)
Bijna alle auto’s zijn beschikbaar… heb je al eens gezocht, b.v. op Overtake (voormalig RaceDepartment)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:26
PatrickC schreef op maandag 16 september 2024 @ 00:47:
[...]

Bijna alle auto’s zijn beschikbaar… heb je al eens gezocht, b.v. op Overtake (voormalig RaceDepartment)?
Bedankt voor de tip wel eens gezocht bij RaceDepartment vroeger, maar nu naamswijziging?

Update: ingelogd en prima mod ontdekt Dunlop Super2 Series. Gisteren gekeken weer zón race maar wat een spektakel toch weer :) :) :)

[ Voor 17% gewijzigd door aveenhuysen op 16-09-2024 10:18 ]

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:49
Ik ben nieuw bij AC, speel tot nu toe enkel ACC maar probeer een mod van de Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport te installeren.
Had er een gevonden en geïnstalleerd met de content manager maar als ik een sessie probeer te laden ermee gaat hij terug naar het menu...

Lijkt mij iets mis met die mod.
Zijn er bepaalde sites waar altijd goeie mods vandaan te halen zijn ofzo?

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

• Toine1
Ik installeer ze altijd manueel, niet meer via CM. Kans op fouten kwam nl geregeld voor. Hoe je de cars manueel moet installeren kun je vinden op de diverse YT filmpjes.
Maar mogelijk is je download corrupt, kijk eens op https://www.assetto-fr.com/garage/peugeot/ wie weet zit er zelfs een veel beter gemaakte car mod tussen.
Verder zit er in CM een analyse tool die je kan vertellen wat er mis is. Uit mijn hoofd ga naar “Cars” je ziet dan al je cars, dan klik je op de bewuste car zodat deze zichtbaar wordt, waarna geheel onderaan en onder een selectie knop is de analyse tool. Klik hierop en kijk wat hij aangeeft.

[ Voor 52% gewijzigd door Toine1 op 26-09-2024 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 07:49
https://techtroduce.com/a...ning-to-automotive-roots/

Nog langer wachten op assetto corsa evo....

[ Voor 8% gewijzigd door robb. op 30-09-2024 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ziet er echt geweldig uit. Hopelijk is mijn RTX 4080 snel genoeg in VR op de Quest 3. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Ben upgrade pc aan het uitstellen tot release (momenteel i5 13600K + RTX3080). Mik een beetje op de nieuwe AMD 3D cpu's + 5090.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tummie555
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-08 22:34
Ben weer doorgeslagen tijdens het "updaten" van een bestaande mod. Zit ontzettend veel werk in, maar de materialen die ik heb gebruikt werken niet goed samen met LCS. Kan geen kwaad om te downloaden en zelf te bepalen wat je ervan vindt. Op mijn pc is die prachtig geworden. Hollandse glorie.

[ Voor 13% gewijzigd door Tummie555 op 13-10-2024 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
RSS brengt 4 nieuwe auto’s uit op één dag. Als je het nieuwe “Formula Hybrid® League Pack 24 Edition” koopt, dan kost je dat tijdelijk maar €9,99 voor 6 auto’s waaronder ook deze 4 nieuwe auto’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Pure 2.35 new features. Met name grote verbeteringen bij het weergeven van skydomes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

[ Voor 50% gewijzigd door Tortelli op 25-12-2024 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Het ziet er allemaal geweldig uit, maar… een Driving Academy… waar je dan licenties moet halen om in bepaalde auto’s te mogen rijden? Dat klinkt meer als Gran Turismo. Ik wil gewoon in elke auto die in de game zit kunnen rijden, zonder eerst licenties te moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Vind ik ook hoogst irritant, simpelweg omdat ik daar gewoon geen tijd voor heb momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
RSS blijft nieuwe mods uitbrengen, waarschijnlijk ook nu, omdat zo dadelijk AC EVO in de schijnwerpers zal komen te staan. Naast de GT-M Protech P92 F6 (aka Porsche 992 GT3 R), https://store.racesimstudio.com/p/gt-m-championship-phase-2/ ,ook een gratis versie van Silversone, https://store.racesimstudio.com/p/track-silverstone-2020s/ .

Verders zijn er ook nieuwe versies van CSP en Pure uitgekomen, met nu ook ondersteuning voor sneeuw. Toch nog een witte kerst? o<:)

[ Voor 21% gewijzigd door PatrickC op 26-12-2024 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HachiPudi
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 15-09 17:12
PatrickC schreef op woensdag 25 december 2024 @ 13:32:
[...]

Het ziet er allemaal geweldig uit, maar… een Driving Academy… waar je dan licenties moet halen om in bepaalde auto’s te mogen rijden? Dat klinkt meer als Gran Turismo. Ik wil gewoon in elke auto die in de game zit kunnen rijden, zonder eerst licenties te moeten halen.
Tortelli schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:18:
Vind ik ook hoogst irritant, simpelweg omdat ik daar gewoon geen tijd voor heb momenteel.
Speculatie natuurlijk, maar ze vertellen over die licenties in de context van het stukje "economie" wat ze willen introduceren. Volgens mij heeft dat alleen betrekking op het hele multiplayer / open-world gebeuren in de Eiffel regio, waar sowieso enige tijdsinvestering gemoeid mee zal gaan.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze voor singleplayer die licenties vereist gaan maken.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:09

Superkiwi

Hoi doei

Ik ga ervan uit dat het geen driving academy wordt zoals in Gran Turismo waarbij je deze moet doorlopen om auto's vrij te spelen. Als ik de presentator goed begrijp is het puur bedoeld om bepaalde secties van een circuit te leren, gekoppeld aan time trial leaderboards. Ik vermaak me altijd prima met dat soort onderdelen; het halen van time trials en 'rijbewijzen' haal ik altijd veel voldoening uit :)

*edit
Vwb het driving academy / driving license gedeelte: ik weet het ook niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 26-12-2024 20:53 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• PatrickC
Ik hoor Marco Massarutto toch duidelijk zeggen dat je met het behalen van de licenses auto’s kunt vrijspelen. Kijk de video vanaf ongeveer 3:10 nog maar eens.

Pagina: 1 ... 128 129 Laatste