Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Arkman
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 17:25
pffff vandaag mijn oude rift DK2 afgestoft en aangesloten en na een kwartier Nordschleife en Bathurst: YouTube: Paul Haenen (als Buster Fonteijn) - Ik Ben Een Beetje Misselijk 8)7 8)7 8)7

Verder wel heel gave ervaring, alleen jammer dat het beeld van de DK2 zo ruk is...eens kijken of ik er aan kan wennen.

Arkman wijzigde deze reactie 24-11-2019 13:39 (23%)

@bobopalmtree
Misschien dat het op Donnington werkt om heel/toe (throttle blip) aan te zetten?
Arkman schreef op zondag 24 november 2019 @ 13:36:
pffff vandaag mijn oude rift DK2 afgestoft en aangesloten en na een kwartier Nordschleife en Bathurst: YouTube: Paul Haenen (als Buster Fonteijn) - Ik Ben Een Beetje Misselijk 8)7 8)7 8)7

Verder wel heel gave ervaring, alleen jammer dat het beeld van de DK2 zo ruk is...eens kijken of ik er aan kan wennen.
Als je videokaart nog wat ruimte heeft kun je ook kiezen om de supersampling wat omhoog te zetten.
Mijn CV1 met 1070Ti deed destijds 1.3 of 130% met redelijk gemak

raymondw wijzigde deze reactie 24-11-2019 13:47 (76%)

to linux or not ,that's my quest... | AMD 3600X | Trident Z 3600C14 | Asus X470-Pro | 970 EVO 500GB | EVGA 2080 XC | iRacing

• H-Alien
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16:01

H-Alien

aka Schenk

nldls schreef op zondag 24 november 2019 @ 13:29:
Het is al een clean instal. Daarvoor werkte het wel
Snap ik maar om 1 of andere reden was het nogmaals downloaden bij mij de truc (of het deactiveren/activeren). Slaat nergens op want daarvoor werkte het ook prima maar goed, life is strange.

• nldls
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 13-12 16:04
Ik heb net maar een complete clean install gedaan. Nu werkt het weer.

• Arkman
raymondw schreef op zondag 24 november 2019 @ 13:44:
@bobopalmtree
Misschien dat het op Donnington werkt om heel/toe (throttle blip) aan te zetten?

[...]

Als je videokaart nog wat ruimte heeft kun je ook kiezen om de supersampling wat omhoog te zetten.
Mijn CV1 met 1070Ti deed destijds 1.3 of 130% met redelijk gemak
Op het moment zit er een 1080TI in en heb ss op 1.6 gezet maar de resolutie + screendoor van de DK2 maakt dat het geen enkel effect heeft :N

Hopelijk stopt de <+:) binnenkort een rift s in mijn schoen :)F
@Arkman
Hier een gelukkige bezitter van een O'+
Geen ervaring met een Rift S

https://360rumors.com/sam...h-resolution-vr-headsets/

to linux or not ,that's my quest... | AMD 3600X | Trident Z 3600C14 | Asus X470-Pro | 970 EVO 500GB | EVGA 2080 XC | iRacing

• bobopalmtree
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 12:35
raymondw schreef op zondag 24 november 2019 @ 13:44:
@bobopalmtree
Staat bij mij al aan.

• TiezZ_BE
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14:37
Deze werkt niet ivm funcup: https://www.racedepartmen...yalami-2016.29786/history
(nieuwe versie sinds vandaag)

TiezZ_BE wijzigde deze reactie 24-11-2019 21:17 (14%)

tx, update hem morgen

Reminder! Vanavond Deel 4 van alle grote battles tijdens de Leon Cup!

2night is the night! :)

Assetto-Corsa.nl - Seat Leon TCR Euro Cup

Reglementen

• Je bent aanwezig op Discord met een werkende microfoon
  • Je hebt Helicorsa of een vergelijkbare addon actief!
  • Je rijdt met een echte naam (dus geen nicknames)
  • Je houd je aan de race etiketten. http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/

Tijdschema

• 19.45-20.00 – Practice (15min))
  • 20.00-20.25 – Qualify Practice (25min))
  • 20.25-20.30 – Pause (5min))
  • 20.30-20.50 – Race 1(20min))
  • 20.50-20.55 – Pause (5min))
  • 20.55-21.15 – Race 2(20min)Reversed Grid)

Tracks

04-11-2019 - Silverstone National
11-11-2019 - Barbagallo Raceway
18-11-2019 - Brands Hatch Indy

25-11-2019 - Donington Park National

02-12-2019 - Nurburgring Sprint GT
09-12-2019 - Red Bull Ring National
16-12-2019 - Vallelunga Club
23-12-2019 - Road Atlanta Short Course

Server Info

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers
  • Server password: tweakers
  • Weer instellingen: Dynamic
  • Car damage: 25%
  • Address: https://discord.gg/qe7U5VP (aub met een echte naam aanmelden met de optie /nick , je zal dan de juiste permissies krijgen om te spreken op het kanaal)

Downloads

Videos & Gameplay!

Tussenstanden!

phoentje wijzigde deze reactie 25-11-2019 09:02 (3%)

AMD Ryzen 5 3600X / Asus PRIME X470-PRO / G.Skill Trident Z F4-3200 / Gigabyte Aorus GeForce RTX 2080 Ti Xtreme 11G / Valve Index VR headset / Samsung C34F791WQ / Fanatec ClubSport V2.5 / Heusinkveld Sprint / ClubSport Wheel BMW GT2 & F1

Arkman schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:35:
Hopelijk stopt de <+:) binnenkort een rift s in mijn schoen :)F
bij deze in de Black Friday aanbieding *O*

Vraagje,
als je vanaf de Logitech G27 omhoog kijkt, welke set racepedalen met loadcell zou je dan als eerste tegenkomen? En kun je die pedalen dan gebruiken in combinatie met het stuur van de G27?

edit: is dat dan de Fanatec CSL Elite Pedals met loadcell ?
https://fanatec.com/eu-en/pedals/csl-elite-pedals-lc

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 25-11-2019 11:52 (101%)

AMD Ryzen 7 2700X | ASRock X470 Taichi | 16GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX2070 Windforce 8GB GDDR6 | 31TB Areca Powered | Windows 10 x64 | Oculus Rift Bundle (Rift + Touch)

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

@Alfa90_Buttje dat lijkt mij idd de CSL Elite LC te zijn. Zit me afgelopen dagen ook te verdiepen hopende op een leuke Black Friday deal. Dus geen persoonlijke ervaring.

Qua rempedaal lijkt het een gelijkspel te tussen de elite en de duurdere V3 van fanatec. Qua gas en clutch lijkt de v3 wel beter en degelijker gebouwd (is bij de elite gewoon een potentiometer) maar of dat het prijsverschil waard is....who knows. Bij de v3 schijnt wel weer de brake mod toevoeging ah 30 euri nodig te zijn voor vergelijkbaar remgevoel tov de elite.

Edit: zolang je een usb poort over hebt gewoon naast de g27 te gebruiken ;)

Edit 2: rem en gas omgedraaid, verwarrend. Laatste toevoeging: Met jouw snelheid zou een upgrade van pedalen overigens verboden moeten worden.

H-Alien wijzigde deze reactie 25-11-2019 14:04 (16%)

Alfa90_Buttje schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:48:

[...]

bij deze in de Black Friday aanbieding *O*

Vraagje,
als je vanaf de Logitech G27 omhoog kijkt, welke set racepedalen met loadcell zou je dan als eerste tegenkomen? En kun je die pedalen dan gebruiken in combinatie met het stuur van de G27?

edit: is dat dan de Fanatec CSL Elite Pedals met loadcell ?
https://fanatec.com/eu-en/pedals/csl-elite-pedals-lc
[Afbeelding]

Ja dit is de meest geschikte als opvolger.
En ja in combinatie met je G27 te gebruiken. Hij kan los aangestuurd worden., Ik had hem eerst naast mijn G29 staan.
Wel gelijk de LC combi aanschaffen!

AMD Ryzen 5 3600X / Asus PRIME X470-PRO / G.Skill Trident Z F4-3200 / Gigabyte Aorus GeForce RTX 2080 Ti Xtreme 11G / Valve Index VR headset / Samsung C34F791WQ / Fanatec ClubSport V2.5 / Heusinkveld Sprint / ClubSport Wheel BMW GT2 & F1

@H-Alien Als je "recreatief" raced dan is de CSL Elite LC een leuke instap!
Waar je zeker over moet nadenken zijn de plastic onderdelen, dat is echt een zwakke plek bij pedalen.

Ben je wat actiever aan het rijden dan de V3's
De V3 pedalen zijn al wat steviger, maar ook hier is er nog wel wat bespaart op kwaliteit.

of iets verder sparen en gaan voor de top : Heusinkveld
https://heusinkveld.com/p...ls-sprint/?v=796834e7a283

Ik heb met alle drie de sets ervaring en in dit geval krijg je bij alle drie de modellen waarvoor je betaalt!
(tevreden gebruiker van HS Sprints op dit moment :D )

/edit
ik zie in een ander topic dat de fanatec BF de V3 is voor 299
dat is bijna een no brainer ;)

raymondw wijzigde deze reactie 25-11-2019 15:04 (8%)

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

@raymondw idd vooral recreatief maar wel steeds meer...glijdende schaal enzo. Gelukkig liggen die Heusinks met alle verbouwingen afgelopen 2 jaar gewoon buiten budget dus dat scheelt :D

Edit: Ah die bf v3 is ook inclusief brake mod (volgens topic, zie nog niks bij fanatec zelf). Hmm neigde naar csl maar v3 wordt optie :) correctie, staat op Facebook pagina van fanatec. Worden definitief de v3's.

H-Alien wijzigde deze reactie 25-11-2019 15:59 (40%)

raymondw schreef op maandag 25 november 2019 @ 15:02:
@H-Alien Als je "recreatief" raced dan is de CSL Elite LC een leuke instap!
Waar je zeker over moet nadenken zijn de plastic onderdelen, dat is echt een zwakke plek bij pedalen.

Ben je wat actiever aan het rijden dan de V3's
De V3 pedalen zijn al wat steviger, maar ook hier is er nog wel wat bespaart op kwaliteit.

Ik heb met alle drie de sets ervaring en in dit geval krijg je bij alle drie de modellen waarvoor je betaalt!
(tevreden gebruiker van HS Sprints op dit moment :D )
heb ik het goed als de CSL aluminium voet heeft met kunststof pedalen? Dus het staande-bewegende deel.
ik zie in een ander topic dat de fanatec BF de V3 is voor 299
dat is bijna een no brainer ;)
whut .. waar ??!? :o

AMD Ryzen 7 2700X | ASRock X470 Taichi | 16GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX2070 Windforce 8GB GDDR6 | 31TB Areca Powered | Windows 10 x64 | Oculus Rift Bundle (Rift + Touch)

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

aankondiging van Fanatec op hun facebook page. Vanaf vrijdag te bestellen op hun website, is inclusief de brake mod dus best een goede deal.
H-Alien schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:14:
@Alfa90_Buttje dat lijkt mij idd de CSL Elite LC te zijn. Zit me afgelopen dagen ook te verdiepen hopende op een leuke Black Friday deal.

Edit: zolang je een usb poort over hebt gewoon naast de g27 te gebruiken ;)
de taichi heeft een stuk of 8 dus dat loopt wel los :)
Edit 2: Laatste toevoeging: Met jouw snelheid zou een upgrade van pedalen overigens verboden moeten worden.
awwwww O+
H-Alien schreef op maandag 25 november 2019 @ 16:56:
aankondiging van Fanatec op hun facebook page. Vanaf vrijdag te bestellen op hun website, is inclusief de brake mod dus best een goede deal.
dank, ik had hem net gevonden !!! O+ :>

incl. Brake-performance kit!

Omg .. dat is echt een no-brainer O+

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 25-11-2019 17:18 (23%)

• tomolino
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 13-12 19:02
Sinds een week heb ik problemen met m'n g27 en AC;

Wanneer ik het stuur ook maar 2 of 3 graden naar links of rechts draai gaat het stuur ingame meteen vol naar links of recht, alsof je met pijltjes van je toetsenbord rijdt zeg maar. Heeft iemand een oplossing?
@tomolino wat gebeurt er in de logitech software als je daar test? Als hij het daar ook doet zou je denken dat er iets met de hardware is... of je hebt het aantal graden extreem laag, zegmaar 2 graden irl is haaks de bomen in ingame :+

• tomolino
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 13-12 19:02
Stuur werkt perfect in Iracing, dus daar kan het niet aan liggen.
Lut instellingen staan ook goed, echter doet hij wel raar in de logitech profiler...
@tomolino hmmz.. ik wil wel een keer meekijken met teamviewer anders. Wieweet..

• CoronelHimself
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 16:56

CoronelHimself

Division Brabant

Voor de mensen die de DRM Revival Mod nog niet hebben hij is momenteel in de aanbieding met 50% korting

Ook op alle auto's van RaceSimStudio (RSS) zit momenteel 50% korting.

En ook URD United Racing Design heeft alles in de aanbieding (percentage wisselen)

Ik post normaal geen skins maar deze is echt briljant, echt super detaileerd. 8)

CoronelHimself wijzigde deze reactie 25-11-2019 21:39 (25%)

Steam - PTR83

Gefeliciteerd @raymondw je was verreweg de snelste op de baan! Een whopping 9 puntjes ingelopen *O*
En 3 poles op rij :o :o @bobopalmtree ook prima gereden btw :)B

Gefeliciteerd @Jurrr90 voortreffelijk gereden ook, klein foutje in race 1 maar foutloos in race 2! d:)b

Werd uiteindelijk toch nog even close met @phoentje maar erheen is 1... maar ik kwam net wat te kort.
Prima gereden maar wel weer balen van race 1 hoor :(:)

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 26-11-2019 01:12 (8%)

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 00:00:
Gefeliciteerd @raymondw je was verreweg de snelste op de baan! Een whopping 9 puntjes ingelopen *O*
En 3 poles op rij :o :o @bobopalmtree ook prima gereden btw :)B

Gefeliciteerd @Jurrr90 voortreffelijk gereden ook, klein foutje in race 1 maar foutloos in race 2! d:)b

Werd uiteindelijk toch nog even close met @phoentje maar erheen is 1... maar ik kwam net wat te kort.
Prima gereden maar wel weer balen van race 1 hoor :(:)
Ja vond ik ook, ik zag je stil staan midden in bocht 1, zie dat er voldoende plek is buitom (zat ik toch al) ramt iemand jouw waardoor ik in de zandbak word geduwd. En dan zit je meteen bijna achteraan voor je daar weer uit bent. :+

Voor de rest kon ik vandaag tijdens de quali absoluut niet volgen, gelukkig in de race nog wel wat kunnen vechten. Om de 1 of andere reden had ik brandstof tekort in race 1, zag het al aankomen en was al 2 ronden aan het brandstof sparen, alleen viel die net stil na de laatste chicane. Gratis plek voor Rene.

2e race in het begin aardig wat mensen kunnen pakken, reed ook lange tijd op de 4e plek. Totdat de wagen ineens besloot om naar links uit te breken tijdens het aanremmen voor de chicane. Dit is echt iets waar ik met deze wagen niet aan kan "wennen" dat random uitbreken van de achterkant. Ik had tijdens de P en Q nog wat lopen testen met de remdruk en rembalans. Maar dat uitbreken kan ik daar niet mee voorkomen. Ik hoor mensen zeggen dat ze de remdruk nog verder naar voren zetten, maar dat zou 80% ofzo moeten zijn.

Ben wel benieuwd waar anderen met racen, zelf heb ik geprobeerd tussen de 70 en 75%. Maar die heftige uitbraken van de achterkant voorkom ik daar niet mee.

Steam - PTR83

CoronelHimself schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 07:47:
Maar dat uitbreken kan ik daar niet mee voorkomen. Ik hoor mensen zeggen dat ze de remdruk nog verder naar voren zetten, maar dat zou 80% ofzo moeten zijn.

Ben wel benieuwd waar anderen met racen, zelf heb ik geprobeerd tussen de 70 en 75%. Maar die heftige uitbraken van de achterkant voorkom ik daar niet mee.
Je rem balans naar achter verplaatsen zorgt ervoor dat je achterkant blokkeert.
Blokkeren is 100% uitbreken!

Mijn tip (voor wat hij waard is) : 77, tijdens een race voel je af en toe een wiebel, dan even een rondje 78 om de boel te koelen en dan weer op 77.

Race verslag Donnington *O*
Practice ging wel oke, maar wederom op de allerlaatste ronde een goeie tijd...

Qualy was de temp iets anders dan tijdens practice, ik kan dat merken in de setup.
Dus uit mijn garage de vorige versie gepakt en mijn qualy afgesloten met een PB!

Race1
Vooraan gestart met een absolute poepstart, hij viel helemaal stil tijdens de launch...
Tijdens de race in cruise mode gegaan en op 1 of 2 kleine foutjes na de afstand tot @Jurrr90 continue op 2 a 3 sec gehouden. Dat @Alfa90_Buttje er voorbij ging toch maar wat extra gaan rijden.
Ik heb het idee dat iedereen zich verrekend heeft door mijn iets hogere pace tijdens de race.

Race2
Achteraan gestart en in de eerste ronde @Alfa90_Buttje en @phoentje proberen uit te remmen
Ging niet goed, door het zand en 2 a 4 sec achterstand.
Daarna met lagere racepace rustig aan naar P5 kunnen rijden, alleen @CoronelHimself bood wat tegenstand, maar die ruimde zichzelf op, dus op P4 laatste ronde gereden.

Volgende week Nurburgring!
Tips : rem balans ;)
en ook wel de juiste bandenspanning...

@CoronelHimself klopt wat Raymond zegt, alles minder dan 76% is een potentiële pickup/schuiver. Zit ook rond de 77-78% en dan nog piepen de achterbandjes dat het een lieve lust is :')

Nou ben ik ff kwijt wie jij ook alweer bent, Patrick S toch? :D

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:05:
@CoronelHimself klopt wat Raymond zegt, alles minder dan 76% is een potentiële pickup/schuiver. Zit ook rond de 77-78% en dan nog piepen de achterbandjes dat het een lieve lust is :')

Nou ben ik ff kwijt wie jij ook alweer bent, Patrick S toch? :D
Bijna goed, geen S maar Mister T voor jou.

Steam - PTR83

Ja die ja :+

Mooie avond gisteren op Donington!

Mijn 3e plek op de grid kon ik direct omzetten in een P2 in bocht 1 tijdens race 1. Ik zat aan de binnenzijde van @Alfa90_Buttje maar met een minimale schamp waarbij we beiden elkaar genoeg ruimte gaven brak mijn auto toch uit. Helaas was het daarna mahem! Een aantal konden mij ontwijken en een aantal wilde dwars door mij heen. Gevolg: ondanks de lage damage toch een gele voor en achtervleugel. Nadat ik in het gras terecht kwam kon ik aardig mijn pace weer oppakken vanaf de laatste positie met een flinke achterstand op de rest van het veld. Met een 1min26 waarbij de voorhoede op een 1min17 zat in de eerste ronde kon ik gelukkig snel mijn aansluiting weer vinden richting de achterhoede door continu een lage 1.10 en hoge 1.09 te klokken.
Na een mooie inhaalrace kon ik door fouten van anderen en degelijke inhaalacties en zelfs OP de lijn vanwege een lage fuel (oh en die van @Jurrr90 ook) de streep nog als 4e passeren!

Race2, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik had vooraf mijn start goed geoefend en ook in race 2 kon ik weer met een wereld start beginnen. Een beetje opletten in bocht 1 vanwege de langzamere jongens die toch wat andere rempunten aanhielden. Bumper aan bumper en deur aan deur kon ik de 1e posities snel oppikken en de aansluiting vinden met de top 3.
Vanaf dat punt kon ik een paar tienden wegsnoepen richting Jur die op P1 reed. Achter mij was het na wat vechten Klaas die op zijn beurt weer tienden wegsnoepte richting ons. De pace echter van Jur en Klaas was vrijwel identiek... Foutloos doorrijden was dus de truc, echte aanval acties bleven hierdoor uit maar de spanning zat er goed in. 1 x knipperen was een plek inleveren.
Met een nette P2 kon ik race 2 eindigen.

P.s. ik rijd op 71% rem balans, op tijd remmen lost ook een boel op en laten rollen. Te laat remmen en dus harder remmen zorgt voor onbalans en uitbreken. Dus je kan OF je rembalans verder naar voren zetten waardoor je later kan remmen OF zo laten en vroeg remmen inclusief uitlaten rollen door de remdruk te laten afnemen. Persoonlijke voorkeur denk ik.

phoentje wijzigde deze reactie 26-11-2019 12:00 (9%)

• nils7
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 07-12 00:06
Weet iemand hoe ik het beste een replay van de gehele race kan opslaan?

iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

@nils7 in AC heb je een replay mogelijkheid, dit is ruwe game data.
Deze kun je met BV OBS streamen naar een file of Youtube.
Maar je moet de hele race weer door akkeren.

• nils7
raymondw schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:09:
@nils7 in AC heb je een replay mogelijkheid, dit is ruwe game data.
Deze kun je met BV OBS streamen naar een file of Youtube.
Maar je moet de hele race weer door akkeren.
Thanks.
Mijn replay is vaak maar rond de 2 minuten.
Is er een manier om de replay na de race anders te doen?
Ik zou het best live willen streamen of opslaan maar vinde race van "buitenaf" camera positie leuker om terug te kijken dan cockpit view (die versie van de race kende ik al).

@nils7 dan moet je je replay data op 1000MB zetten.
De replay kun zelf camera posities kiezen, net als tijdens de race (al is dat niet handig ;) )

• jin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 17:51
nils7 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:05:
Weet iemand hoe ik het beste een replay van de gehele race kan opslaan?
Zoek eens op AC Replay Grabber. ideale tool !

Twitch

Round 5!

Reglementen

Tijdschema

Tracks

Server Info

• Address: https://discord.gg/qe7U5VP (aub met een echte naam aanmelden met de optie /nick , je zal dan de juiste permissies krijgen om te spreken op het kanaal)

Downloads

Videos & Gameplay!

Tussenstanden!

• nils7
jin schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:04:
[...]

Zoek eens op AC Replay Grabber. ideale tool !
Oeh thnx.

Voor de mensen die ook content manager gebruiken.
Ik heb het geluid en banden gereplaced (in de hoop dat ze ook fysiek zouden veranderen maar dat is niet).

Nu wilde ik het terug zetten maar bij het geluid krijg ik een foutmelding dat ie niet als dezelfde naam gebruikt kan worden. Dus het geluid is echt weg. En de banden staan ook niet meer in het lijstje.
Ik mod alleen skins of hele auto’s dus waar het geluid of banden staan durf ik niet te zeggen.

Iemand enig idee het te restoren?
Het gaat om de KS Ferrari F2004. Het geluid kan ik denk ik wel terug halen omdat ik die bij een andere mod auto had geplaatst (die geen geluid had) maar de banden is me een raadsel...

• Kloever
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 13-12 12:12
CoronelHimself schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:46:
Voor de mensen die de DRM Revival Mod nog niet hebben hij is momenteel in de aanbieding met 50% korting

Ook op alle auto's van RaceSimStudio (RSS) zit momenteel 50% korting.

En ook URD United Racing Design heeft alles in de aanbieding (percentage wisselen)

[
Pfff, die Black Friday sales zijn niet goed voor mijn bankrekening. GT1 Evo, LCD kuip stoel nu al op de kop getikt. Vrijdag hopelijk de Clubsport V3, DD1 en BMW stuur halen.

Ryzen 5 2600 | Corsair Vengeance LPX 16G | MSI B450 Tomahawk | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | BMW Rim | iRacing Profiel

@Kloever pics :9

@raymondw gaan we morgen nog racen? Volgens mij heb ik de aankondiging gemist... je hebt Kyalami opgezet zag ik... wordt dat hem?

Ow en dat is dus tevens de Endurance race?

Volgens mij heeft pas 2 man hem geoefend -O-

Bij deze de downloadlink:
https://www.racedepartment.com/downloads/kyalami-2016.29786/

misschien een idee hem even officieel aan te kondigen en één week door te schuiven? Anders staan we weer met 3 man aan de start ...

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 27-11-2019 22:06 (134%)

• Kloever
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 13-12 12:12
Zo snel ik alles binnen heb en opgebouwd heb plaats ik zeker foto's 😄

Ryzen 5 2600 | Corsair Vengeance LPX 16G | MSI B450 Tomahawk | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | BMW Rim | iRacing Profiel

• aph3x
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 10-12 08:27
Hallo luitjes, zal hier ook es weer posten. Laatste jaar aan een aardig projectje gewerkt, wat we net hebben gereleased. Erg interessant voor de liefhebbers van oude hokken O+ en fantastisch voor close online racing 8)

RELEASED Touring Car Legends 18 car Mod Pack v1.0

The Goodwood Revival St Mary’s trophy was our muse... This mod represents the Historic Touring Car Legends Mod, covering a number of legendary touring cars of the 60’s and 70’s. It started as a little side project but it turned out to a full mod pack containing 18 different cars. Our goal was to use a realistic physics set, with as much real data as possible. This means that most cars have unique 'build from scratch' suspension physics, engines and gearbox. We tried to reproduce the vehicle dynamics of the era, so you do need to balance the cars and be gently with your weight transfers, else you will be fighting inertia big time. Despite the big difference between the cars you can actually race them very closely, depending on tracktype, the (dis)advantages per car will be magnified. Enjoy the battle!

May the downforce be with you!
Bazza & DrDoomslab

Installation Notes:
Unpack to: ...\SteamLibrary\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars

Credits:
Conversions/ 3d Modelling: DrDoomslab, Pessio (Mini), Bonkers Designs (Jaguar), Legion, Mac Ten (911), Velo, Pitone, Rex T, Steven Stirpe, SmallBlock Hero, S3r1U5.
Physics: Bazza + some borrowed stock Kunos parts
Sounds: Kunos, Riri59870 (Porsche 911), Velo and various unknown sources.
Skins: by SBH, Ned, Mick24300, Zwiss, Highbank, carmar, Black-Coffee, Legion, Ben Dovah, schUPpor, Pessio, muzikant, jcrr, whoops, rustem323, Turbina, Andy-R, shadow118, BDA, Bonkers Designs, DrDoomslab. (sorry if I forgot someone)

Special Thanks:
- Ted Hough for testing and consulting on the physics. Great Tuturials mate!
- 50foot Elvis and Dirk Steffen for their thoroughly Beta testing.
- Thanks to all the modders involved for giving us permission to use their work in this carpack! And the community on the F1C forum/ VAC Discord for their support,
Special thanks to vintage simracing fans / youtubers: Ted Hough (great driving tutorials), Mike from Simracing604, Singleracer , the Extra Mile, Chris Haye, Random Callsign and last but not least Billy Strange (keep on rockin!)

Where to find us:
- We’re based at the F1 Classic Forum with many other vintage simracing fans.
- Visit us at: http://f1classic.forumotion.com/
- Discord: https://discord.me/vintageac Vintage Assetto Corsa Online Racing Community
- Discord: https://discord.me/thracing Tarnhoerner Racing; Vintage AC league

The download is split into two separate packs:
TC 60's pack
Austin Healey 3000, Lotus Cortina, Ford Fairlane, Ford Mustang, Hillman Imp, Jaguar mkII, MG-A, MG-B GT, Mini Cooper, Toyota 2000GT
Download: http://www.mediafire.com/..._%25281_of_2%2529.7z/file

TC 70's pack
Porsche 911RS 2.7, Alfa GTA, Alpine A110, AMG 300SEL, BMW2002, Datsun 510, Ford Escort, Mazda RX3
Download: http://www.mediafire.com/..._%25282_of_2%2529.7z/file

Release Notes PDF
(contains detailed per car description and links to many vintage race tracks and links to other vintage mod packs)
http://www.mediafire.com/....0_Release_Notes.pdf/file

Previews:

@aph3x fantastisch werk weer!! _O_

• AWagen
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 13-12 11:20
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:24:
misschien een idee hem even officieel aan te kondigen en één week door te schuiven? Anders staan we weer met 3 man aan de start ...

Iets schuiven is wel een optie als we inderdaad maar weer met zijn 3'en starten. Let wel dat volgende week donderdag een speciale avond is waarop allicht niet iedereen, inclusief ondergetekende, niet kan! <+:)

En heb offline al wat meer geoefend, wou je qua rondetijden niet wijzer maken dan noodzakelijk! :P

AMD Ryzen 7 2700X | Asus ROG Strix X470-F GAMING | 2x Nvidia GTX 1080TI FE | 16GB G.Skill Trident Z 3000C15 | Lian Li PC-O11 Dynamic | Corsair Force MP510 240GB | 2x Samsung 860 QVO 1TB RAID 0 | Thrustmaster T300 Ferrari Alcantara | Assetto Corsa

@AWagen ah, kijk, goed bezig! :)

zit je al in de 43'ers ?! :P

Kyalami lijkt mij wel een leuke baan voor de endurance, omdat ie lekker nieuw is en heerlijke niveauverschillen .. en tricky blinde bochten!

We kunnen ook een poll opzetten met wat opties, maar Raymond moet het maar zeggen. Zijn feestje *O*

5 december lijkt me inderdaad niet zo'n geschikte dag idd .. dus dan zou het naar vrijdag kunnen m.i.

Door verplichtingen op kantoor ben ik vandaag verhinderd met de Funcup.
Ik schuif hem door naar 6 of 7 Dec!
--> Poll <--

Vrijdag Funcup GT3

Funcup GT3

Vrijdag 6-12-2019 racen we Watkins Glen voor de FunCup!

Indien je nog niet veel ervaring hebt met online races raad ik de McLaren 650s GT3 aan.
Redelijk eenvoudig te rijden en super stabiel!

Tijden
19.30 - 20.00 Practice
20.00 - 20.15 Qualy
20.15 - 21.30 Race

Gedurende de rest van de week zal er een practice server aanstaan.

Tracks

- Brands Hatch - 3 Okt 2019 <- Test race, telt niet mee!
- Watkins Glen - 10 Okt 2019
- Brands Hatch - 18 Okt 2019
- Silverstone - 24 Okt 2019
- Nordschleife - 31 Okt 2019 - pratice en qualy ineen en 1 langere race ivm tijd
- Barbagallo - 8 Nov 2019
- Road Atlanta - Short - 14 Nov 2019
- Suzuka - 21 Nov 2019
- Endurance (75 min) - Watkins Glen - 6 Dec 2019

Downloads

Passwd : tweakers
Regels

- Fair racing
- Geen verplichte pitstop
- Race onder je eigen naam
- Voice chat via Discord
- 100% tyre wear
- 100% fuel
- 45% damage

Discord

Address: https://discord.gg/qe7U5VP (aub met een echte naam aanmelden met de optie /nick , je zal dan de juiste permissies krijgen om te spreken op het kanaal)

Server / Password

De server gaat om 19.30 van Practice naar race mode!
Server : Tweakers Fun Cup | GT3 | RACE
Password : tweakers

Stats

Stats url

Tips

• FightingAce
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 17:28
@aph3x Nice! Ziet er weer uit als een leuk pakket wagens. ik had al previews voorbij zien komen bij Billy Strange en Chris Haye.

• AWagen
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:43:

@AWagen ah, kijk, goed bezig! :)

zit je al in de 43'ers ?! :P

Kyalami lijkt mij wel een leuke baan voor de endurance, omdat ie lekker nieuw is en heerlijke niveauverschillen .. en tricky blinde bochten!
Inderdaad wel een leuke technische baan! Duurt wel even voordat je daar echt wat op kan gaan pushen.

Gezien we toch op Watkins Glen gaan endurancen, ik zat al in de 42's maar voel me nog steeds niet heel bekend met de baan, dus er zit nog wel wat tijd in :9~

AMD Ryzen 7 2700X | Asus ROG Strix X470-F GAMING | 2x Nvidia GTX 1080TI FE | 16GB G.Skill Trident Z 3000C15 | Lian Li PC-O11 Dynamic | Corsair Force MP510 240GB | 2x Samsung 860 QVO 1TB RAID 0 | Thrustmaster T300 Ferrari Alcantara | Assetto Corsa

AWagen schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:55:
Inderdaad wel een leuke technische baan! Duurt wel even voordat je daar echt wat op kan gaan pushen.
inderdaad, ik heb ook nog geen foutloze/perfecte lap gereden.
k zat al in de 42's maar voel me nog steeds niet heel bekend met de baan, dus er zit nog wel wat tijd in :9~
42'er klinkt wel erg goed al _/-\o_
Gezien we toch op Watkins Glen gaan endurancen ..
en nou zullen we het nooit weten .. -O-

@garriej welkom :) .. alle Kunos GT3 auto's. Mocht je 1 niet online zien, dan moet je raymond ff vragen.

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 28-11-2019 10:12 (9%)

• garriej
  • Laatst online: 13:49

garriej

Ik las ondertieten.

Gezien de ultimate edition maar 11 euro was op steam door de sale. Ook deze maar is gekocht. Misschien doe ik wel mee volgende week :) Al vaker getwijfeld om AC te kopen, ooit begonnen met PC en toen PC2 en de F1 games. En eigenlijk het afgelopen jaar alleen maar iracing gespeeld. Maar zo'n league is wel leuk om mee te doen natuurlijk.

Welke auto's mogen allemaal mee gereden worden in de Gt3 funcup?(@Alfa90_Buttje BMW z4 gt3 it is O+ ) of is die info allemaal te vinden op discord?

garriej wijzigde deze reactie 28-11-2019 10:14 (4%)

iRacing Profile | Youtube

• AWagen
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:01:
[...]

inderdaad, ik heb ook nog geen foutloze/perfecte lap gereden.
Het zou wel spannend zijn geweest op deze baan als iedereen nog niet geoefend had. Ik had al wel een kleine Nordschleife voor ogen betreft uitstapjes van de baan haha
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:01:
[...]

en nou zullen we het nooit weten .. -O-
:-(

@Alfa90_Buttje @AWagen
We kunnen altijd een race plannen, Dec komt er aan, er zijn genoeg vrije avonden

Heeft iemand hier deze?

Ik zag dat er tril-motortjes op de gas en rem zitten! :o

Nou wil ik ze helemaal !! :9~ :+

serieus: is dat wat? kan me er weinig bij voorstellen .. trillen ze op de kerbs? of bij gasgeven? 7(8)7

edit: ah wait ..
Rumble motors are now present on the backside of the gas and brake pedals, translating feeling to both pedals. The new vibration motor on the gas pedal will indicate if you lose grip and should power down. The second motor on the brake warns you if you brake too hard and lock the tyres.
dat klinkt eigenlijk nog wel nuttig ook ..

Zou ze klokslag 00:00 bestellen .. blijkt het pas morgenochtend 09:00 in te gaan 8)7

De Rift S is iig onderweg :Y)
kan 30 dagen retour als het tegenvalt

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 29-11-2019 00:09 (19%)

• Arkman
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 00:07:

Wat ik ervan gelezen heb op diverse fora; race en flight-sim is mijn verwachting dat je er super blij mee gaat zijn, mits je ogen binnen de juiste IPD-range vallen. B)

Ondanks weinig verschil op papier qua specs met de oude Rift, bevalt het LCD paneel erg goed door de aanwezigheid van veel meer subpixels. Dat betekent meer "clarity" en minder screendoor.

Alleen de zwartwaardes schenen iets minder te zijn vergeleken het Oledscherm van de CV1, maar niet dramatisch.

Het geluid schijnt wel super ruk suboptimaal te zijn, nul bas; wat logisch is met zulke kleine drivers. Maar je kunt er nog altijd een andere koptelefoon inpluggen.

't is dat ik teveel last heb van :r :r motion sickness, :X anders had ik hem zelf ook besteld. :'(

Veel plezier ermee en ben benieuwd naar je ervaringen :Y

• Arkman

Heeft iemand hier deze?

[Afbeelding]

[Afbeelding]

serieus: is dat wat? kan me er weinig bij voorstellen .. trillen ze op de kerbs? of bij gasgeven? 7(8)7

[...]

Waarschijnlijk had er wel bij moeten staan "Als uw spel zulks ondersteunt", maar ben benieuwd.

Toevallig vandaag een vrije dag, Alfa? :+
Arkman schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 06:42:
Wat ik ervan gelezen heb op diverse fora; race en flight-sim is mijn verwachting dat je er super blij mee gaat zijn, mits je ogen binnen de juiste IPD-range vallen. B)
Dat is idd een dingetje waar je maar op 1 manier achterkomt. Bovendien kun je hem wel softwarematig aanpassen dus zal eens kijken hoe dat gaat... zal het wel even laten weten hier :)
Ondanks weinig verschil op papier qua specs met de oude Rift, bevalt het LCD paneel erg goed door de aanwezigheid van veel meer subpixels. Dat betekent meer "clarity" en minder screendoor.

Alleen de zwartwaardes schenen iets minder te zijn vergeleken het Oledscherm van de CV1, maar niet dramatisch.
[...]
Het geluid schijnt wel super ruk suboptimaal te zijn, nul bas; wat logisch is met zulke kleine drivers. Maar je kunt er nog altijd een andere koptelefoon inpluggen.
Ja stomme zet van Oculus. Daarom heb ik toch maar een setje Koss ksc75 besteld, dat schijnen exact dezelfde drivers te zijn als van de originele Rift CV1 O+ mooi is anders, maar ff zwart maken dan valt het misschien wel mee.
Arkman schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 06:48:
Waarschijnlijk had er wel bij moeten staan "Als uw spel zulks ondersteunt", maar ben benieuwd.
Volgens een review zou AC het moeten ondersteunen, maar kijken, ik zie het als een extraatje, leuk als het werkt en anders pech gehad.
Toevallig vandaag een vrije dag, Alfa? :+
Nee, nog ff doorbikkelen vandaag O-)
't is dat ik teveel last heb van :r :r motion sickness, :X anders had ik hem zelf ook besteld. :'(
Kom gerust testen als je wil. Bij mij was het een kwestie van wennen maar kan nu gerust 1,5 uur rijden op de Nordschleife incl. kwalificatie O+

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 29-11-2019 07:25 (17%)

• jfeelders
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13-12 07:39

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik heb zojuist ook een Rif S besteld als vervanging voor mijn gewone Rift. Ik ben reuze benieuwd naar het beeld. De upgrade naar een HP Reverb vond ik iets te duur en er waren te weinig Black Friday deals.

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Fanatec V3 pedals - check.

Me 2 :)

alleen op de site staat
Ready to ship today,
Delivery time appr. 1-3 workdays
.. staat er vlak voor het afrekenen
Sold out
.. nouja, ik ga maar uit van een foutje, ik heb betaald, nu moeten hun maar zien te leveren en anders duurt het een paar weken, overleef ik ook wel (hoop ik) :D

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:28:

Me 2 :)

alleen op de site staat

[...]

.. staat er vlak voor het afrekenen

[...]

.. nouja, ik ga maar uit van een foutje, ik heb betaald, nu moeten hun maar zien te leveren en anders duurt het een paar weken, overleef ik ook wel (hoop ik) :D
Ja ik heb ze ook besteld, gaf ook aan sold out, maar dat geloof ik ook niet zo. Ook een Wheelbase 2.5 en formula carbon stuur erbij besteld.

Dat is toch een leuk kerstkado voor mezelf en een flinke upgrade tov de g29 die ik nu heb :D

Ik zie nu in de orderbevestiging het volgende:
itemart nopricetotal
ClubSport Pedals V3 Brake Performance KitCSP_V3_BPK€29.95€299.95

als dat maar goed gaat :+

@Alfa90_Buttje @H-Alien Hoe staat dat bij jullie?

garriej wijzigde deze reactie 29-11-2019 09:58 (24%)

• Jurrr90
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 16:00

Jurrr90

Capt_Buttons

Ik heb de V3 met Preformance kit. Goede pedalen en zeker een goede aankoop voor de BF prijs! Die tril-motortjes zijn weinig toegevoegde waarde vind ik. Ze zijn te traag en voegen aan de beleving weinig toe en heb ze dan ook uit gezet.

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

garriej schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:31:
[...]

Ja ik heb ze ook besteld, gaf ook aan sold out, maar dat geloof ik ook niet zo. Ook een Wheelbase 2.5 en formula carbon stuur erbij besteld.

Dat is toch een leuk kerstkado voor mezelf en een flinke upgrade tov de g29 die ik nu heb :D

Ik zie nu in de orderbevestiging het volgende:
itemart nopricetotal
ClubSport Pedals V3 Brake Performance KitCSP_V3_BPK€29.95€299.95

als dat maar goed gaat :+

@Alfa90_Buttje @H-Alien Hoe staat dat bij jullie?
Jup, bij mij hetzelfde :) Typen is niet helemaal hun ding denk ik :o

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

H-Alien schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:09:
[...]

Jup, bij mij hetzelfde :) Typen is niet helemaal hun ding denk ik :o
Zie ook dit topic: garriej in "Simracing Q&A topic"

Volgens mij is het bij iedereen "fout"

• TiezZ_BE
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14:37

Die ga ik vandaag ook bestellen om eens te zien hoe die bevalt <+:)

• PRM2D4
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 17:51

Heeft iemand hier deze?

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[...]

dat klinkt eigenlijk nog wel nuttig ook ..

Zou ze klokslag 00:00 bestellen .. blijkt het pas morgenochtend 09:00 in te gaan 8)7

Ik heb die set al geruime tijd die dempers werken super die trilmotors merk je niks van ja als alles uit staat en je ff een rumble test doet.

Maar als je rijd merk je er echt niks van.

Verder zou ik de set daarop niet afkeuren want daar ga je spijt van krijgen🤪

SRHI GOES DTM AND F3 WITH AC,.... AND GT3 WITH ACC!!! WANNA JOIN: https://discord.gg/vhaJSeH

• Dev0o
  • Registratie: maart 2018
  • Niet online

Dev0o

AC, ACC, PC2, DCS

Jurrr90 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:53:
[...]

Ik heb de V3 met Preformance kit. Goede pedalen en zeker een goede aankoop voor de BF prijs! Die tril-motortjes zijn weinig toegevoegde waarde vind ik. Ze zijn te traag en voegen aan de beleving weinig toe en heb ze dan ook uit gezet.
Ik heb een set CSL elite met loadcell gemonteerd op een "kist" waaronder ik een basspump heb geschroefd (goedkope variant van een buttkicker). Met Simhub zo ingesteld dat deze op bepaalde frequenties gaat trillen bij wheelblock en spin. Werkt op zich best goed, je voelt zo precies in je voeten wanneer je begint te blokkeren tijdens het remmen. Hoe dat met die trilmotoren in de V3's werkt weet ik niet, maar als daar vertraging in zit heb je er natuurlijk niets aan.

(naast de basspump onder de pedalen, ook drie in de stoel gemonteerd (Links, rechts en achter), is een goedkope oplossing met een prima gevoel van immersie, erg tevreden over).

i7,GTX2070,16Gb,3x24",Rift-s,TM300,FanatecCSLelite

het is onderhand best wel een zooitje op de Fanatec website en forum ... de ClubSport Pedals V3 zijn nu compleet van de website verdwenen, out-of-existence !! :o
Another temporary technical issue. It will be back online soon
en in de bevestiging staat alleen de ClubSport Pedals V3 Brake Performance Kit voor € 29,95

het is best een rel aan het worden, gelukkig was ik op tijd :+ :S

* Alfa90_Buttje klopt op hout, klopt op hout 7(8)7

edit:
@H-Alien nee, hun waren 9 uur te laat :+ .. ik zat er helemaal klaar voor @ 00:00 ... en toen direct om 8:58 bestelling gefixed en 09:02 de bevestiging gekregen.
Dear Alfa90_Buttje,
Thank you for your order at Fanatec (Nummer: 101xxxx) on 29 Nov 2019 at 09:02
edit2: en de pedalen zijn weer online and available !! *O*

https://fanatec.com/eu-en...y/clubsport-pedals-v3-pro

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 29-11-2019 12:06 (57%)

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:45:
...

het is best een rel aan het worden, gelukkig was ik op tijd :+ :S

* Alfa90_Buttje klopt op hout, klopt op hout 7(8)7

sterker nog, je was 9 uur te vroeg :+

• Arkman
jfeelders schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 07:27:
Ik heb zojuist ook een Rif S besteld als vervanging voor mijn gewone Rift. Ik ben reuze benieuwd naar het beeld. De upgrade naar een HP Reverb vond ik iets te duur en er waren te weinig Black Friday deals.
Bij een HP Reverb of een Valve index heb je wel een heeeeeeeele dikke GPU nodig wil je daar het volledige potentieel uithalen, dus tel de kosten van de toekomstige 3080TI er maar boven op. :X

Op een flight-sim forum las ik dat zelf mensen met een 2080TI er niet vrolijk van werden door de frame rate dips. 8)7

En de WMR-software schijnt ook "geen onverdeeld genoegen te zijn" :N

• Arkman
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 07:21:
[...]

[...]

Nee, nog ff doorbikkelen vandaag O-)

Doorbikkelen!? Met die matsbaan van jou? :+

[...]

Kom gerust testen als je wil. Bij mij was het een kwestie van wennen maar kan nu gerust 1,5 uur rijden op de Nordschleife incl. kwalificatie O+
Dat is super aardig aangeboden! Echter woon ik zelf in Midden Nederland en van de brandstofkosten heb ik dan al bijna een halve rift s bij elkaar.

Maar mocht iemand in Midden Nederland dit aanbod hebben, dan zou ik het nog wel een keer willen proberen. De emmer zal ik dan zelf meenemen.
Arkman schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:29:
Dat is super aardig aangeboden! Echter woon ik zelf in Midden Nederland en van de brandstofkosten heb ik dan al bijna een halve rift s bij elkaar.

Maar mocht iemand in Midden Nederland dit aanbod hebben, dan zou ik het nog wel een keer willen proberen. De emmer zal ik dan zelf meenemen.
Net boven Amsterdam, je bent welkom
Tevreden Samsung Odyssey Plus gebruiker :*)

Arkman schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:29:
pff .. dan ben je al halverwege immers.

45 minuten naar Zwolle en 1u15 naar Utrecht.
De emmer zal ik dan zelf meenemen.
_O- :')

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

aph3x schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:54:
Hallo luitjes, zal hier ook es weer posten. Laatste jaar aan een aardig projectje gewerkt, wat we net hebben gereleased. Erg interessant voor de liefhebbers van oude hokken O+ en fantastisch voor close online racing 8)

RELEASED Touring Car Legends 18 car Mod Pack v1.0

[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

The Goodwood Revival St Mary’s trophy was our muse... This mod represents the Historic Touring Car Legends Mod, covering a number of legendary touring cars of the 60’s and 70’s. It started as a little side project but it turned out to a full mod pack containing 18 different cars. Our goal was to use a realistic physics set, with as much real data as possible. This means that most cars have unique 'build from scratch' suspension physics, engines and gearbox. We tried to reproduce the vehicle dynamics of the era, so you do need to balance the cars and be gently with your weight transfers, else you will be fighting inertia big time. Despite the big difference between the cars you can actually race them very closely, depending on tracktype, the (dis)advantages per car will be magnified. Enjoy the battle!

May the downforce be with you!
Bazza & DrDoomslab

Installation Notes:
Unpack to: ...\SteamLibrary\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars

Credits:
Conversions/ 3d Modelling: DrDoomslab, Pessio (Mini), Bonkers Designs (Jaguar), Legion, Mac Ten (911), Velo, Pitone, Rex T, Steven Stirpe, SmallBlock Hero, S3r1U5.
Physics: Bazza + some borrowed stock Kunos parts
Sounds: Kunos, Riri59870 (Porsche 911), Velo and various unknown sources.
Skins: by SBH, Ned, Mick24300, Zwiss, Highbank, carmar, Black-Coffee, Legion, Ben Dovah, schUPpor, Pessio, muzikant, jcrr, whoops, rustem323, Turbina, Andy-R, shadow118, BDA, Bonkers Designs, DrDoomslab. (sorry if I forgot someone)

Special Thanks:
- Ted Hough for testing and consulting on the physics. Great Tuturials mate!
- 50foot Elvis and Dirk Steffen for their thoroughly Beta testing.
- Thanks to all the modders involved for giving us permission to use their work in this carpack! And the community on the F1C forum/ VAC Discord for their support,
Special thanks to vintage simracing fans / youtubers: Ted Hough (great driving tutorials), Mike from Simracing604, Singleracer , the Extra Mile, Chris Haye, Random Callsign and last but not least Billy Strange (keep on rockin!)

Where to find us:
- We’re based at the F1 Classic Forum with many other vintage simracing fans.
- Visit us at: http://f1classic.forumotion.com/
- Discord: https://discord.me/vintageac Vintage Assetto Corsa Online Racing Community
- Discord: https://discord.me/thracing Tarnhoerner Racing; Vintage AC league

The download is split into two separate packs:
TC 60's pack
Austin Healey 3000, Lotus Cortina, Ford Fairlane, Ford Mustang, Hillman Imp, Jaguar mkII, MG-A, MG-B GT, Mini Cooper, Toyota 2000GT
Download: http://www.mediafire.com/..._%25281_of_2%2529.7z/file

TC 70's pack
Porsche 911RS 2.7, Alfa GTA, Alpine A110, AMG 300SEL, BMW2002, Datsun 510, Ford Escort, Mazda RX3
Download: http://www.mediafire.com/..._%25282_of_2%2529.7z/file

Release Notes PDF
(contains detailed per car description and links to many vintage race tracks and links to other vintage mod packs)
http://www.mediafire.com/....0_Release_Notes.pdf/file

Previews:
[YouTube: Touring Car Legends! Free Mod Pack for Assetto Corsa Preview]
[YouTube: Assetto Corsa Mod Preview - Touring Car Legends]
Net eindelijk wat tijd vrijgemaakt om deze mod te testen. En als liefhebber van oude bakken en tracks. Maar eens begonnen rijden op Riverside Short (echt nog een old-skool track), heb ze nog niet allemaal gehad maar de Alfa en de Alpine zijn echt lekkere gooi en smijt auto's. De Mercedes rijdt als een varken :+ Dus dat lijkt me ook correct, wat zullen er vroeger een hoop mensen hebben lopen balen als ze achter dit hok terecht kwam in de bochten, om vervolgens helemaal zoek te worden gereden op de rechte stukken.

Ook nog even Kyalami gechecked. Lekker baantje hoor! Kan alvast gaan oefenen voordat hij ook aan ACC wordt toegevoegd. De eerste laps met de GT4 Clubsport gedaan en daarna met de MX5 cup.

Uiteindelijk toch de stoute schoenen aangedaan en de IER P13C gekocht, ik was nog een beetje sceptisch over alle loftuigingen die diverse JijBuizers hadden over deze wagen, maar ja dit is echt de beste mod (die ik in mij bezit heb) zelfs nog beter dan de GT1 mod van RSS. Wat een wagen, dit is hoe LMP moet zijn, geen hybride meuk maar gewoon ouderwets racen. Zeker een aanrader voor iedereen die van LMP's houd. <3 (kost minimaal 4,75 dollar)

CoronelHimself wijzigde deze reactie 29-11-2019 17:02 (6%)

Steam - PTR83

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

@raymondw hoe kan het dat iedereen een topsnelheid van 231/232km/h noteerd en jij 240km/h. Stiekum een boostknop geinstalleerd? :D

Of een driedubbele slipstream?

En ik zie dat je voor de endurance ook de Audi LMP heb geselecteerd, ik dacht dat het een GT3 only-fest werd? Als het nu de Toyota LMP was, dan ben ik misschien nog wel over te halen om een keer in een hybride te racen.

CoronelHimself wijzigde deze reactie 01-12-2019 21:19 (51%)

Steam - PTR83

@CoronelHimself daar zit ik mij ook al de hele week over te verwonderen .. dit is echt een heel groot verschil. Ik rijdt een betere lijn, betere exit en nog knalt ie er voorbij, niet te zuinig. Scheelt wel een halve seconde 8)7 Je ziet bij mij in de 6 dat de turbodruk en dus acceleratie afneemt en bij jopie knalt ie doodleuk door..

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 01-12-2019 21:26 (29%)

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Ik heb gisteren tot mijn spijt permanent AC uit mijn bieb verwijderd. Heb het gisteren weer eens opgestart. Maar werd helemaal knetter van die inferieure Force Feedback. (Had ook eigenlijk geen zin om de rest van de 700 achievements te halen. 90% zijn niet eens haalbaar ivm nieuwe / veranderde physics / tyre-model)

Vergelijken met rFactor 2, AMS en Raceroom zijn die drie lichtjaren verder. Heb wel voor 19.84 ofzo ACC aangeschaft. Ben benieuwd. Straks even opstarten. Vind Blaincpain en de hele regulatie wel netjes.

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Alfa90_Buttje schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:24:

@CoronelHimself daar zit ik mij ook al de hele week over te verwonderen .. dit is echt een heel groot verschil. Ik rijdt een betere lijn, betere exit en nog knalt ie er voorbij, niet te zuinig. Scheelt wel een halve seconde 8)7 Je ziet bij mij in de 6 dat de turbodruk en dus acceleratie afneemt en bij jopie knalt ie doodleuk door..
Ik heb even mijn setup op de drag strip getest en hij kwam na 2 km pas op een topsnelheid van 234km/h. Pas na wat aanpassingen, bandendruk voor maximaal (grotere diameter), chassis hoogte op 60mm, (effective) toe-in zo dicht mogelijk bij nul (+10 voor en -10 achter zo uit mijn hoofd) lucht temperatuur zo koud mogelijk en toen liep die eindelijk 240km/h net voordat hij de 2km passeerde. :+

Nu loopt het rechte stuk van de Nurburgring iets naar beneden en met misschien een driedubbele slipstream zou het kunnen. De turbo levert aan het einde nauwelijks nog vermogen (kun je zien aan de oranje lijn op de GUI snelheidsmeter). En ik wist ook niet in welke richting de drag strip ligt, dus had de wind maar op minimaal gezet in plaats van maximaal in de kont. :+

Steam - PTR83

Aangezien er (ook door mij) vreemd werd gekeken naar de Leon TCR blijkt het mogelijk te zijn ALLE uitvoeringen door elkaar heen te rijden.
Dus 1.1 t/m 1.9 kan allemaal op 1 server!
En van 1.9 zijn er twee uitvoeringen.
Foutje in de mod :(

Na overleg met @phoentje hierbij de snelste versie van de Leon
Let wel dat deze onstabiel is in de bochten, ronde tijd is ..... een gokje.....

https://we.tl/t-Im9IEYfNCA

Maar je kan er 240 mee halen :D

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

raymondw schreef op zondag 1 december 2019 @ 23:44:
Aangezien er (ook door mij) vreemd werd gekeken naar de Leon TCR blijkt het mogelijk te zijn ALLE uitvoeringen door elkaar heen te rijden.
Dus 1.1 t/m 1.9 kan allemaal op 1 server!
En van 1.9 zijn er twee uitvoeringen.
Foutje in de mod :(

Na overleg met @phoentje hierbij de snelste versie van de Leon
Let wel dat deze onstabiel is in de bochten, ronde tijd is ..... een gokje.....

https://we.tl/t-Im9IEYfNCA

Maar je kan er 240 mee halen :D
Ik ben verbaasd dat dit geen checksum failure opleverd. Als ik dit zo lees kan je ook “eigen” versie inzetten. Valt me wel tegen van AC.

Steam - PTR83

CoronelHimself schreef op zondag 1 december 2019 @ 23:52:
[...]

Ik ben verbaasd dat dit geen checksum failure opleverd. Als ik dit zo lees kan je ook “eigen” versie inzetten. Valt me wel tegen van AC.
Wat dacht je van mij?
Ik heb de T5 no-drs zo aangepast dat er maar 1 versie per track werkte, icm de acd beveiliging.

En dan dit... het voelt dubbel en ik weet zeker dat ik slecht slaap vannacht.
Ik heb met @Alfa90_Buttje nog PB contact gehad dat het niet kan door "checks" in AC.

Ja normaliter kan dit ook niet. Vandaar dat ik het ook niet in die richting had gezocht maar ik had wel door dat het niet gewoon een kwestie was van een betere setup of een betere lijn. Ik heb zo vaak het rechte stuk gereden maar short shiften of door jekkeren, bij 232 was de koek op, de turbo haakte af dus hoe wil je dan nog in zo'n korte tijd naar 240 gaan?! Nou zo dus... 8)7

Wel heel erg zuur, want dit wil je niet, Raymond heeft toevallig een betere mod versie gehad dan wat er op Rene's server stond, maar het had ook andersom kunnen zijn. Dan reden wij 240 en snapte Raymond niet waarom hij op 232 steken bleef.

We zijn pas op de helft, nu allemaal dezelfde versie gebruiken, dan maar kijken waar we uitkomen.
@phoentje moet maar zeggen welke we gaan rijden. De snelle of gewoon de 1.9

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Ja het enige wat ik me nu kan voorstellen is dat het in de basis precies dezelfde versie is en dat alleen de setup anders is. Dus met langere versnellingen, waarschijnlijk gemaakt door iemand die ook gefrustreerd was door de korte versnellingen en de lage topsnelheid. :D

Steam - PTR83

De grip is ook anders, meer tractie bocht uit maar tegelijkertijd bocht in misschien wat minder. Ik win sector 1 en 2 een halve seconde maar verlies 3 tiende in de laatste chicane en laatste bocht. En door de hogere snelheid kloppen de rempunten ook niet meer helemaal. Denk dat je wel je setup zou moeten aanpassen hierop maar daar ben ik nog niet uit. Ik reed met relatief gemak een 1:30:179 nu maar er zit nog zeker 3 tiende in, misschien nog iets meer.

Voor de groep zou het imo beter zijn gewoon met de oude te blijven rijden, anders moet je hier nog helemaal doorheen vanavond. Uiteindelijk rijdt de snellere versie wel wat leuker.

Het verklaart misschien wel waarom Raymond op Brands Hatch Indy zo vlot van achter naar voren kwam terwijl ik steken bleef en ook het gemak waarmee ie op kop reed op Donington :P

Maar nogmaals erg zuur dit want zo wil je niet winnen.. Ray zeker niet. :(:)

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 02-12-2019 07:25 (65%)

Reminder voor vanavond!!
Belangrijke toevoeging. Je dient de laatste versie van de Seat Leon te downloaden. Dit ivm het eerdere bericht van Raymond. Er zal nu wel een mismatch plaatsvinden bij het gebruik van een verkeerde versie.
Zie de downloads sectie hier beneden. Met dank aan @raymondw

Reglementen

Tijdschema

Tracks

Server Info

Downloads

Videos & Gameplay!

Tussenstanden!

Ik heb er vanochtend extra tijd ingestoken, op de server werd er geen CRC check gedaan door ontbrekende bestanden in de TCR map.
Geen CRC betekent dat ALLES wat je maar wil gebruikt kan worden, je zou zelfs een F1 engine in de TCR kunnen leggen zonder een error.

Na wat aanpassingen aan de mod hebben we vanaf nu wel een CRC check
@phoentje gaat de nieuwe versie online zetten

/edit
Dat gaat snel zo :) Versie staat al online

raymondw wijzigde deze reactie 02-12-2019 09:35 (6%)

goed bezig heren d:)b

is dit nu de 232km/u of de 240km/u versie?

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Ik kan helaas niet meedoen vandaag.

Steam - PTR83

We hebben vanmiddag enorm zitten pielen, maar het werkt.
Server beheer met tig versies maakte het er niet makkelijker op...

Het is uiteindelijk de 240km/h versie geworden.
Dus iedereen kan vanavond een PB rijden :+

raymondw wijzigde deze reactie 02-12-2019 18:56 (18%)

• AeoIus
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 16:31
garriej schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:09:
Gezien de ultimate edition maar 11 euro was op steam door de sale. Ook deze maar is gekocht.
Dit ;)
Heb met name Dirt Rally gespeeld met grote tussenpozen afgelopen jaren en heel lang geleden een actieve Live for Speed speler geweest maar mijn G25 had het begeven.

Maar ja in oktober stond de G29 voor €140 te koop op Amazon dus die maar gehaald en ben dus nu sinds een paar dagen AC aan het spelen en aan het afzien 8)7

Ik moet eerst even wennen aan het rijgedrag binnen AC voor ik me ergens online in ga mengen hoor. Maar ik zal dit volgen en wie weet kom ik nog een keertje mee doen 8) .

In LFS kon je makkelijk setups uitwisselen. Is er ook zo iets in AC?

BF5: MrKlinkers Steam/Dirt Rally/Assetto Corsa: MrKlinkers

• 7sem10
  • Registratie: november 2016
  • Nu online
AeoIus schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:02:
[...]
Dit ;)
Heb met name Dirt Rally gespeeld met grote tussenpozen afgelopen jaren en heel lang geleden een actieve Live for Speed speler geweest maar mijn G25 had het begeven.

Maar ja in oktober stond de G29 voor €140 te koop op Amazon dus die maar gehaald en ben dus nu sinds een paar dagen AC aan het spelen en aan het afzien 8)7

Ik moet eerst even wennen aan het rijgedrag binnen AC voor ik me ergens online in ga mengen hoor. Maar ik zal dit volgen en wie weet kom ik nog een keertje mee doen 8) .

In LFS kon je makkelijk setups uitwisselen. Is er ook zo iets in AC?
Jazeker, alle configs worden on disk opgeslagen in een standaard pad. Je kunt hier on the fly configs toevoegen van andere mensen. Deze staan uit mn hoofd in: %userprofile%\Documents\Assetto Corsa\setups\ per car+track.

Er is ook een mod waarmee je setups kan uitwisselen, maar dit vind ik zelf niet echt een succes: http://thesetupmarket.com/

Ik ben persoonlijk ook pas recentelijk AC beginnen te spelen en ik kan je aanraden gewoon met de base-setups te beginnen en maar minimaal dingen aan te passen (misschien aero/tyre pressures/brake pressure,balance). De default setups zijn namelijk best wel oke.

@ erik (ik weet je nick niet hier) .. excuus van die tik gister. Ik dacht dat ik ertussen kon, maar je deed de deur dicht. Ik zag mijn fout in en probeerde je nog rechtdoor te duwen zodat we door konden, maar dat mislukte en je ging alsnog in de rondte .. toen zat ik ff in dubio of ik op je moest wachten .. en na het rechte stuk besloten dat alsnog te doen. Maar het leed was toch al geschied.. my bad, sorry :-(

@phoentje je hebt gelijk, je had het recht deze lijn te kiezen. Ik heb me erin laten tillen omdat je het hele rechte stuk in de midden bleef rijden en je mij daarmee de rechterkant leek te gunnen O+ en ik dacht dit voort te zetten tot aan bocht 1 .. maar toen presenteerde jij me ineens op het gras. :S En toen je remde kon ik nergens anders meer heen .. en dus ging ik als een projectiel door het gras. Ik dacht dat we elkaar ruimte gaven, maar jij was dat anders van plan, geeft niet, jouw recht, maar ik was hier niet op bedacht. Ik had eerder moeten liften/remmen/uitwijken. Ik denk trouwens wel dat, dát ook nog steeds in tranen zou zijn geëindigd, mijn remacties kennende. Was je maar gewoon uiterst rechts gaan zitten, dan had ik het links moeten proberen. Ik ging er nu vanuit dat je mij de ruimte zou geven, jij erop ging gokken dat ik zou doorschieten (wat waarschijnlijk ook zou zijn gebeurt) zodat jij er achterlangs kon cutten om toch weer ervoor bocht 2 in te gaan. Dat was de veiligere optie geweest. Ik ben allang blij dat we @AWagen niet hebben meegenomen in onze stunt. :F

Het misselijke van deze auto's is, het snelheidsverschil op het rechte stuk is minimaal, dat ook al heb je een betere exit en een slipstream .. je komt er hooguit half-naast .. en dan moet je in de bocht/chicane/whatever alsnog het probleem zien op te lossen. Het hele rechte stuk had ik de mindset -ik heb de betere exit+slipstream en zet hem er naast- .. maar aan het eind van het rechte stuk was ik eigenlijk nog geen centimeter opgeschoten.

Ik zag het als een race-incident, maar jij mocht dit gewoon doen. Dus wissel onze punten maar om. Np.
Maar wees next time ajb wat duidelijker en block de binnenkant af. Ik had mijzelf voorgenomen contact te vermijden en nu dit weer. Niet leuk. Niet de bedoeling.

Verder wél leuk gereden. Hele mooie pole. Stomme kont breekt uit in race 1 en ik ga linksaf i.p.v. rechtsaf, maar Harry had later hetzelfde en toen was ik er alsnog voorbij en won de race. Jammer, had het liever op de baan geprobeerd, maar dit heb je niet in de hand. Je ging echt als de brandweer! @Marius191185 :(:)

Gister btw mijn eerste race gereden met de Oculus Rift S 8) .. tijdens een eerdere poging was ik nog niet onverdeeld gelukkig, maar gister ging het eigenlijk prima! Zat nu wel goed op het hoofd en het beeld is echt veel mooier, aanzienlijk minder SDE en i.t.t. wat ze zeggen vind ik dat hij goede zwartwaarden heeft! O+
Alleen het geluid van AC uit de headstrap is ronduit kut. De Oculus apps zijn wel okay, maar in AC dus niet dus je moet oortjes gebruiken. En je moet vooraf voldoende licht regelen, anders gaat hij mid-race ineens op zwart zodra het donker wordt 8)7

Vandaag komen de Fanatec pedalen binnen dus hopelijk eindelijk wat meer controle over de remmen in kritieke situaties. oOo

• AWagen
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:41:
@phoentje je hebt gelijk, je had het recht deze lijn te kiezen. Ik heb me erin laten tillen omdat je het hele rechte stuk in de midden bleef rijden en je mij daarmee de rechterkant leek te gunnen O+ en ik dacht dit voort te zetten tot aan bocht 1 .. maar toen presenteerde jij me ineens op het gras. :S En toen je remde kon ik nergens anders meer heen .. en dus ging ik als een projectiel door het gras. Ik dacht dat we elkaar ruimte gaven, maar jij was dat anders van plan, geeft niet, jouw recht, maar ik was hier niet op bedacht. Ik had eerder moeten liften/remmen/uitwijken. Ik denk trouwens wel dat, dát ook nog steeds in tranen zou zijn geëindigd, mijn remacties kennende. Was je maar gewoon uiterst rechts gaan zitten, dan had ik het links moeten proberen. Ik ging er nu vanuit dat je mij de ruimte zou geven, jij erop ging gokken dat ik zou doorschieten (wat waarschijnlijk ook zou zijn gebeurt) zodat jij er achterlangs kon cutten om toch weer ervoor bocht 2 in te gaan. Dat was de veiligere optie geweest. Ik ben allang blij dat we @AWagen niet hebben meegenomen in onze stunt. :F
Ik zag het al aankomen met de chaos gedurende de hele race! :9

Sowieso was het voor mij slechts de 2e keer in deze auto en met de pace die ik had besloot ik maar niemand in de weg te rijden. Dat is hier een beetje mijn geluk geweest haha

Zo had ik weer wat tijd en ruimte over om mijzelf uit te schakelen tijdens diverse rempunten _O-

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

...

Vandaag komen de Fanatec pedalen binnen dus hopelijk eindelijk wat meer controle over de remmen in kritieke situaties. oOo
Heeft mijn UPS knakker de bezorgrace gewonnen? :D Die Zandvoort presentatie video is echt spuuglelijk zeg. Zet er dan even een echte trackdesigner op ofzo...

@ erik (ik weet je nick niet hier) .. excuus van die tik gister. Ik dacht dat ik ertussen kon, maar je deed de deur dicht. Ik zag mijn fout in en probeerde je nog rechtdoor te duwen zodat we door konden, maar dat mislukte en je ging alsnog in de rondte .. toen zat ik ff in dubio of ik op je moest wachten .. en na het rechte stuk besloten dat alsnog te doen. Maar het leed was toch al geschied.. my bad, sorry :-(

Het misselijke van deze auto's is, het snelheidsverschil op het rechte stuk is minimaal, dat ook al heb je een betere exit en een slipstream .. je komt er hooguit half-naast .. en dan moet je in de bocht/chicane/whatever alsnog het probleem zien op te lossen. Het hele rechte stuk had ik de mindset -ik heb de betere exit+slipstream en zet hem er naast- .. maar aan het eind van het rechte stuk was ik eigenlijk nog geen centimeter opgeschoten.

Ik zag het als een race-incident, maar jij mocht dit gewoon doen. Dus wissel onze punten maar om. Np.
Maar wees next time ajb wat duidelijker en block de binnenkant af. Ik had mijzelf voorgenomen contact te vermijden en nu dit weer. Niet leuk. Niet de bedoeling.

Verder wél leuk gereden. Hele mooie pole. Stomme kont breekt uit in race 1 en ik ga linksaf i.p.v. rechtsaf, maar Harry had later hetzelfde en toen was ik er alsnog voorbij en won de race. Jammer, had het liever op de baan geprobeerd, maar dit heb je niet in de hand. Je ging echt als de brandweer! @Marius191185 :(:)

Gister btw mijn eerste race gereden met de Oculus Rift S 8) .. tijdens een eerdere poging was ik nog niet onverdeeld gelukkig, maar gister ging het eigenlijk prima! Zat nu wel goed op het hoofd en het beeld is echt veel mooier, aanzienlijk minder SDE en i.t.t. wat ze zeggen vind ik dat hij goede zwartwaarden heeft! O+
Alleen het geluid van AC uit de headstrap is ronduit kut. De Oculus apps zijn wel okay, maar in AC dus niet dus je moet oortjes gebruiken. En je moet vooraf voldoende licht regelen, anders gaat hij mid-race ineens op zwart zodra het donker wordt 8)7

Excuus al aanvaard, gisteren echter even een heet hoofd dus maar niet te lang blijven hangen. De reden van mijn actie is als volgt geweest, aangezien ik mij zelf aan positioneren was voor een uitremactie op Arwin bleek ik aardig in het midden van de baan hangen, ik zag je in mijn helicorsa in mijn rechter achterhoek zitten. Je zat daar nog altijd niet direct naast mij en had ik dus nog wat ruimte om iets naar rechts te gaan. Arwin hield ook aardig ver van de linkerkant af waardoor ik mijzelf iets verder naar rechts moest bewegen om vanuit daar iets later aan te remmen. Dit ging opzich best aardig maar jij probeerde op jouw beurt ons alle twee uit remmen wellicht? Hoewel dit eigenlijk nooit meer had gekund, die bocht wordt dan zowat 180graden die je moet maken en dat is in T1 vragen om brokken. Ik had dus eigenlijk verwacht dat je die actie al niet meer zou gaan inzetten waar die zo goed als niet meer haalbaar zou zijn... Wel dus :o
Al met al denk ik dat er soms iets meer tijd genomen moet worden voordat iemand een actie plaatst. Ik hoor te vaak, oh sorry, gaatje dacht ik dat er was, maar was er niet etc etc. Iets beter voorbereiden wellicht en niet direct de 1e mogelijkheid zonder te observeren aanvliegen met alle consequenties van dien.
Maar gebeurd is gebeurd en op naar de volgende race.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

H-Alien schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:29:
[...]

Heeft mijn UPS knakker de bezorgrace gewonnen? :D Die Zandvoort presentatie video is echt spuuglelijk zeg. Zet er dan even een echte trackdesigner op ofzo...
Waren er om 10:30 :+ maar ben zelf nog niet thuis :X

garriej wijzigde deze reactie 03-12-2019 15:11 (6%)

garriej schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:11:
Waren er om 10:30 :+ maar ben zelf nog niet thuis :X
Mijn afleverbevestiging is van 13:37 !! echt serieus! :+

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 16:02:
[...]

Mijn afleverbevestiging is van 13:37 !! echt serieus! :+
Dan hebben we een duidelijke winnaar 8)

dankje. Zou je willen beloven dat het de laatste was :'(
Ik had dus eigenlijk verwacht dat je die actie al niet meer zou gaan inzetten waar die zo goed als niet meer haalbaar zou zijn... Wel dus :o
jah, nee niet de beste actie achteraf .. daarom, waarschijnlijk was ik toch wel rechtdoor gevlogen
Al met al denk ik dat er soms iets meer tijd genomen moet worden voordat iemand een actie plaatst.
ja, je zou denken dat een compleet recht stuk tijd genoeg zou zijn .. 8)7
Ik hoor te vaak, oh sorry, gaatje dacht ik dat er was, maar was er niet etc etc. Iets beter voorbereiden wellicht en niet direct de 1e mogelijkheid zonder te observeren aanvliegen met alle consequenties van dien.
tjah, op Brands Hatch was ik misschien weer te afwachtend en kwam ik niet door het veld heen .. hier is het ruimer .. maar inhalen met deze auto's valt niet mee .. en zeker niet op de rechte stukken tenzij iemand echt een slechte exit heeft en de berm meeneemt. Bij Erik was het echt zo'n split second dingetje wat een foute gok was. Toch ook wel mooie acties geplaatst hier en daar gelukkig alleen die vergeet je dan zo snel weer :')
Maar gebeurd is gebeurd en op naar de volgende race.
jup ..

G.A.S word je niet sneller van ;)
Hoogstens kun je je gear wat minder de schuld geven...

Vandaag gereden met een goedkoop Logitech setje op de beurs, wat een hoop crap als je een DD met custom stuur gewend bent.....
Twee rondjes Top Gear circuit met een 720s ;w

Mijn race was gisteren niet veel aan, bij de reversed versie resette mijn WMR zich en keek ik tegen de onderkant van mijn pedalen aan.
Op naar volgende week }:|

LPG bedoel je? Of wat anders? :?
Vandaag gereden met een goedkoop Logitech setje op de beurs, wat een hoop crap als je een DD met custom stuur gewend bent.....
Twee rondjes Top Gear circuit met een 720s ;w
heeej, geen logitech bashen hé .. prima spul!! :P
Mijn race was gisteren niet veel aan, bij de reversed versie resette mijn WMR zich en keek ik tegen de onderkant van mijn pedalen aan.
je bedoelt race 1? Daar ben je op 44s gefinished. Race 2 was je nog 4e

Pagina: 1 ... 114 115 116 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True