AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE
Als je eerder goed gelezen had dan had je gelezen dat dit alleen gold tijdens een speciale VIPavond afgelopen woensdag? en je VIP lid moest worden, de prijs gold dan ook alleen als je fysiek aanwezig bent bij FOKA na aanmelding. Bij laten bezorgen kwamen er weer € 40,- bovenop, als er echt geen mogelijkheid was voor fysieke aanwezigheid kon je op een bellijst geplaatst worden en zou je gebeld worden diezelfde avond of je nog steeds interesse hebt om zo de deal te sluiten... dus nee op dit moment is de 55c7 niet voor die prijs in NL te koop....
sowieso zijn de prijzen hier vermeld verkregen door zelf actief de desbetreffende winkel/website te benaderen met vermelding van dit forum hierdoor vaker succes hebbende om de absolute bodemprijs los te peuteren, die prijzen vind je dus niet op hun websites zelf... volg net als ik dit forum secuur en regelmatig.
BarryS schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:57:
Ben ik te laat of denken jullie dat het ook deze week nog mogelijk is om een 55C7 te scoren voor 1450 euro? Dat is namelijk wel zeker een mooie prijs. Bij welke winkel zou ik moeten kijken? Als ik namelijk op de websites kijk van Foka e.d. dan kost hij nu overal 1999.
Ik verkocht mijn UE46F6650 voor €300. Dat is toch echt wel heel wat minder dan de KS7000. Zonde idd om die KS7000 voor € 300 te verkopen.schumi1986 schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:29:
[...]
Tsja de UE49KS7000 is echt wel meer waard dan 300euro
[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 19-12-2017 21:28 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Pff ks kan je meer dan 500 voor krijgen, zeer goede tv.Planespotter schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:47:
Ben ook in de markt voor de 55C7. Heb nu een jaar een Samsung UE49KS7000 maar wil toch wel een maatje groter en mooier. Heb een paar zaken een inruilverzoek gedaan en Plattetv.nl kan mij de C7 verkopen voor 1199 met inruil van m’n huidige tv.
Ga er nog over nadenken maar vind het wel een prima prijs eigenlijk. Scheelt mij weer de moeite om mijn Samsung te verkopen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dat zijn nou prijzen die NL winkels ook moeten hanteren! Wordt volgende maand toch een ritje Duitslandlvrijn schreef op woensdag 20 december 2017 @ 00:27:
65w7 bij mm Hamburg 3999

Iets beter dan de €7250 die ze mij toen aanboden. Als ze volgende maand de aanbieding nog hebben lopen. Meestal betreft het een lokale aanbieding.randomice schreef op woensdag 20 december 2017 @ 07:45:
[...]
Dat zijn nou prijzen die NL winkels ook moeten hanteren! Wordt volgende maand toch een ritje Duitsland. In de MM Amsterdam wilde ze er wel 750 euro van af doen op 6999,-
LG OLED65W7V
De smartphone willen ze dan gegarandeerd voor 400 euro terug kopen dus de netto prijs wordt dan 1999.
Nu kreeg ik In een ander topic door dat deze prijs alsnog veel te hoog was daar FOKA en Smits leveren voor 2050 euro en dat daar ook nog de V30 actie overheen gaat.
Dus komt dan op iets van 1500 euro netto?
Nou, ik heb net gebeld met verkoper Santos bij de FOKA.
Hij zei gelijk dat ik dit via Tweakers had en dat hij dit niet kan bevestigen.
Er staan er zat op voorraad, dat wist hij wel en ik ben doorverwezen naar info@foka.nl.
Daar zit 1 persoon en die behandeld de prijsaanvragen?
Bij Smits had ik iemand aan de lijn en die had het inderdaad over de speciale prijs van 2799 zoals op de site staat maar heb afgesproken te mailen met zijn collega via het contactformulier.
Voorlopig dus eigenlijk weinig wijzer, van de LG V30 actie wist FOKA af maar niet precies hoe het zat.
Smits zei alleen dat dat zou kunnen zijn?
Dankzij deze topic had ik vrijdag bij FOKA de 55c7 gekocht voor 1579 inc verzending.
Ik weet het, het is wat hoger dan de vip avond van een paar dagen ervoor, ach ja alsnog een mooi product.
Thanks ieder
[ Voor 92% gewijzigd door BugBoy op 20-12-2017 11:25 ]
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Heeft iemand zo'n VIP account die even de prijzen kan checken?
Aaron van de helpdesk wilde niks loslaten. Ook niet toen ik dit forum noemde waar reeds staat "Hificorner.nl: €2739 (vip lid voor 10 eur)"
ericsaskia schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:15:
Ik heb bij plattetv een aanbieding van de LG OLED55E7N voor 2399 euro, daaroverheen komt dan nog de LG V30 smartphone actie.
De smartphone willen ze dan gegarandeerd voor 400 euro terug kopen dus de netto prijs wordt dan 1999.
Nu kreeg ik In een ander topic door dat deze prijs alsnog veel te hoog was daar FOKA en Smits leveren voor 2050 euro en dat daar ook nog de V30 actie overheen gaat.
Dus komt dan op iets van 1500 euro netto?
Nou, ik heb net gebeld met verkoper Santos bij de FOKA.
Hij zei gelijk dat ik dit via Tweakers had en dat hij dit niet kan bevestigen.
Er staan er zat op voorraad, dat wist hij wel en ik ben doorverwezen naar info@foka.nl.
Daar zit 1 persoon en die behandeld de prijsaanvragen?
Bij Smits had ik iemand aan de lijn en die had het inderdaad over de speciale prijs van 2799 zoals op de site staat maar heb afgesproken te mailen met zijn collega via het contactformulier.
Voorlopig dus eigenlijk weinig wijzer, van de LG V30 actie wist FOKA af maar niet precies hoe het zat.
Smits zei alleen dat dat zou kunnen zijn?
Basement Bios ---- Exo-S
LG 65C7V € 2849 bij Kijoo (ken het niet)Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:00:
De LG 65C7V is nu €2.898 bij Plasmavisie.nl
pricewatch: LG OLED65C7V Zwart
2739 euro klopt idd voor de 65C7v. De 65EZW954 is 4199 euro, niet echt speciaal dus.roystas schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:38:
Net gesproken met Hificorner.nl betreffende een VIP account en de LG OLED65C7V of de PANASONIC TX-65EZW954.
Heeft iemand zo'n VIP account die even de prijzen kan checken?
Aaron van de helpdesk wilde niks loslaten. Ook niet toen ik dit forum noemde waar reeds staat "Hificorner.nl: €2739 (vip lid voor 10 eur)"
Verschillende acties hier geven mij toch al de hoop dat de prijs van de C-serie snel rond de 2500 euro zal zitten, zeker met de 8 serie in aantocht.
Wat zijn hier de ervaringen met de MM BTW dagen?
Een paar jaar terug had de MM er een hadje van om enkele weken voor de actie de prijzen te verhogen, waardoor je effectief geen of nauwelijks korting kreeg. Dat kwam ze op een hoop kritiek te staan.
Is dit nog steeds zo? Ik heb zelf nog niet eerder actief meegedaan aan die actie.
Ik denk er aan om de eerste dag vrij te nemen en bij ons in de stad in ieder geval de MM binnen te lopen en kijken wat er te regelen valt...
plattetv.nl voor 2399 geannuleerd en net besteld bij FOKA, de LG OLED55E7N voor 2050 en dan de toezegging op papier dat ik nog in aanmerking kom voor de LG V30 actieissepower schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:38:
Bij foka hebben ze mij dit adres gegeven : winkel@foka.nl...
[...]
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/17-0465
De prijsverhogingen net voor bepaalde acties heb ik ze de afgelopen maanden ook nog zien doen, zou me verbazen als ze dat voor de BTW dagen niet gaan doen.Nyarlathotep schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:27:
Ik ga de knoop doorhakken met de MM BTW dagen. Ik ga voor een 65 inch OLED van LG. Nog even kijken of ik voor het C-model of luxere E-model (met die mooie glasplaat) ga.
Verschillende acties hier geven mij toch al de hoop dat de prijs van de C-serie snel rond de 2500 euro zal zitten, zeker met de 8 serie in aantocht.
Wat zijn hier de ervaringen met de MM BTW dagen?
Een paar jaar terug had de MM er een hadje van om enkele weken voor de actie de prijzen te verhogen, waardoor je effectief geen of nauwelijks korting kreeg. Dat kwam ze op een hoop kritiek te staan.
Is dit nog steeds zo? Ik heb zelf nog niet eerder actief meegedaan aan die actie.
Ik denk er aan om de eerste dag vrij te nemen en bij ons in de stad in ieder geval de MM binnen te lopen en kijken wat er te regelen valt...
Tot wanneer geldt die actie? Er staat steeds “als je besteld in de actieperiode” maar geen specifieke datum.ericsaskia schreef op woensdag 20 december 2017 @ 17:18:
[...]
plattetv.nl voor 2399 geannuleerd en net besteld bij FOKA, de LG OLED55E7N voor 2050 en dan de toezegging op papier dat ik nog in aanmerking kom voor de LG V30 actie![]()
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/17-0465
Is de € 2050 incl bezorgen?
Dank. Had ik gedaan maar de eerste 8 sites gaven mij niet het antwoord.Jelle92 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:03:
Doe zelf ook een beetje moeite en Google https://www.lgpromotions.nl
Blijkbaar verkeerde zoekterm gehanteerd.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Ik zou ook wel voor een 65-inch model willen gaan, maar het prijsverschil met de 55-inch is me te groot (een 800/900 euro). Ik hou dit topic al lange tijd in de gaten en zie dat er eerst flink onderhandeld moest worden om op prijzen van een 1700/1800 euro uit te komen, en dit nu al standaard word aangeboden en er nog wel wat meer af te onderhandelen is. Dus dat is zeer gunstig. Als LG dan ook nog eens met een cashback actie komt is het nog interessanter! (de smartphone die je er nu bij krijgt zit ik niet op te wachten, laat ze dan een korting geven).
Bedankt voor deze tip!!! Heb de tv bij Foka besteld voor 1579. Makkelijk verdient!Freestuff schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:27:
[...]
Ik heb vorig week Foka en Smits gebeld, beide nu duurder Foka 1579 EUR en Smits 1569 EUR beide inclusief verzendkosten.
Bij Smits ging er 50 EUR af als je de TV zelf ophaalt.
Smits geeft aan dat de inkoopprijs nu hoger is, Foka geeft aan dat LG tijdens de VIP avond een paar tientjes extra korting heeft gegeven.
2050 = beslissen en zelf afhalenLekkerbek312 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 18:48:
[...]
Tot wanneer geldt die actie? Er staat steeds “als je besteld in de actieperiode” maar geen specifieke datum.
Is de € 2050 incl bezorgen?
2080 = beslissen incl. bezorging
Na 10% cadeau kaart dus eigenlijk nog maar 2700.
Best mooi ding.
Er staat ook een 77g7 😍
Verwijderd
Volgens mij zijn zij geen officieel dealer, dus is het de vraag of je recht hebt op thuisservice van LG.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:00:
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2017 09:12 ]
En voor de 55E7 ongetwijfeld 2700/1,21=€2231,40. Maar dan wel zonder de V30 omdat die actie dan al voorbij is zodra de BTW dagen beginnen. Kortom zoals met zoveel producten niet interessant.Powder Toastman schreef op donderdag 21 december 2017 @ 00:51:
Zou niet teveel verwachten van de BTW dagen van de MM. Ik voorspel voor een 55cv7 een prijs van 1999 / 1,21 = 1652 euro. Niet echt interessant. En een 65cv7 3499 / 1,21 = 2892. Foka en consorten zijn voordeliger.
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
17.3%Renegade666 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 23:00:
Mensen die denk 21% korting te krijgen bij de btw lose dagen ben ik bang dat ze worden teleur gesteld...
Of je moet iemand kennen die bij mm werkt,hun krijgen rond 30 procent korting.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Niks bijzonders. Voor die prijs heb je ‘m ook bij BuyMi, en daar heb ik ‘m 3 weken geleden voor 2750 euro gekocht. Als je ze belt krijg je ‘m waarschijnlijk nog steeds voor die prijs.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:00:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Gisteren bij Apollo in Almere geweest de 65C7V voor 2650.- alleen was er een levertijd van 4 weken..Exirion schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 00:10:
[...]
Niks bijzonders. Voor die prijs heb je ‘m ook bij BuyMi, en daar heb ik ‘m 3 weken geleden voor 2750 euro gekocht. Als je ze belt krijg je ‘m waarschijnlijk nog steeds voor die prijs.
Wat ik als antwoord kreeg paar weken geleden:aotholland schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:40:
Weet iemand wanneer 65pos9602 in NL te koop is?
Philips komt wel met een 65POS9002 maar waarschijnlijk pas eind van dit jaar.
LG OLED55C7 kost bij ons € 1620,- en de 65C7 kost € 2799,-
Indien u via internet iets besteld heeft u 14 dagen herroepingsrecht, dus ook bij ons.
Met vriendelijke groet,
Frank
Apollo Almere
mooie deal vind ik en lekker dichtbij. (volgens mee kan kan ik dan ook nog een lg smartphone opvragen bij lg)
Graag wil ik iedereen bedanken die op dit forum de juiste prijzen hebben afgegeven, en ook de duidelijke manier om een betere deal te kunnen sluiten in plaats van de vraag prijs te betalen
Je kan best een telefoon aanvragen maar of je hem krijgt is wat andersn brusse schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:23:
Gister gebeld met Apollo Almere, voor een lg 55c7v en kan hem zaterdag halen voor 1580,00 was voldoende op voorraad, kon ook gratis verstuurd worden .
mooie deal vind ik en lekker dichtbij. (volgens mee kan kan ik dan ook nog een lg smartphone opvragen bij lg)
Graag wil ik iedereen bedanken die op dit forum de juiste prijzen hebben afgegeven, en ook de duidelijke manier om een betere deal te kunnen sluiten in plaats van de vraag prijs te betalen
![]()
![]()
![]()
![]()
de LG V30 is enkel bij de E7 modellen niet C7, of is er bij de C7 een andere telefoon-actie dan?n brusse schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:23:
(volgens mee kan kan ik dan ook nog een lg smartphone opvragen bij lg)
bedankt voor de reactie
Mensen, deze vraag is al 23x voorbij gekomen. Is Google stuk? Kijk hier voor alle LG promoties en hier voor de actievoorwaarden wat betreft de V30. Voor het gemak nog een screenshotje:gotjee schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:03:
[...]
de LG V30 is enkel bij de E7 modellen niet C7, of is er bij de C7 een andere telefoon-actie dan?

En nu de volgende keer even zelf je best doen

Relax, vandaar mijn antwoord dat het volgens mij enkel op de E7 is aan die persoon, ik weet bij welke modellen de V30 bij komt.SayWhatAgain! schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:54:
[...]
Ik vraag mij nou toch af, er wordt in de V30 voorwaarden gesproken over max 1000 euro korting op adviesprijzen en via Plasmavisie kreeg ik dit bericht:SayWhatAgain! schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:54:
[...]
Mensen, deze vraag is al 23x voorbij gekomen. Is Google stuk? Kijk hier voor alle LG promoties en hier voor de actievoorwaarden wat betreft de V30. Voor het gemak nog een screenshotje:
[afbeelding]
Dergelijke acties gelden enkel bij de deelnemende winkels met de VERPLICHTE adviesprijzen.
Deze winkels kunt u terug vinden op de website van de fabrikant.
Al onze prijzen zijn reeds strikt netto en hier zijn geen acties of kortingen meer op van toepassing.
Plasmavisie is al 15 jaar lang geen deelnemende winkel; daar wij ons niet conformeren aan de verplicht gestelde adviesprijzen
[ Voor 5% gewijzigd door ericsaskia op 22-12-2017 14:20 ]
Plasmavisie is sowieso geen LG dealer, dus geldt de actie daar niet. In de link die ik geef, kun je ook een link naar deelnemende winkels vinden. Ook zijn er in dit topic tal van voorbeelden te vinden van mensen die succesvol aan eerdere acties hebben meegedaan.ericsaskia schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:19:
[...]
Ik vraag mij nou toch af, er wordt in de V30 voorwaarden gesproken over max 1000 euro korting op adviesprijzen en via Plasmavisie kreeg ik dit bericht:
[...]
Verwijderd
Ik heb bij Platte tv deze tv met de 6 maanden gratis Netflix actie voor 1600€ Mee gekregen.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:46:
Hartelijk dank aan de tweakers op dit forum, naar aanleiding van deze thread heb ik vandaag de lg oled 55C7V gekocht bij Smits Arnhem voor €1599,-. Scheelde toch weer 150 met de prijs die ik had gekregen bij plattetv.nl!!! Superblij!
Heb wel een maand geleden een aanbod in de MediaMarkt van Nordhorn gekregen van 4000 Euro voor de W7, maar eigenlijk vind ik het geluid van de wel coole soundbar te slecht.
Ik blijf toch m'n eigen audioset met electrostaten gebruiken en daar kan geen enkele soundbar tegen op.
[ Voor 25% gewijzigd door JBdV1 op 23-12-2017 17:20 ]
Verwijderd
Dat is dezelfde reden (audio) waarom ik nu naar de C7 zit te kijken. Geef mij 't beeld maar van de C7 en 't geluid via mijn versterker. Ga van de week m'n geluk even proberen bij de MM, misschien zijn ze in kerst stemming nog. Eens zien wat voor prijs daarvoor te regelen isJBdV1 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 17:14:
Ik ben zelf op zoek naar de goedkoopste 65 inch Oled van 2017 LG OLED 65E7 of C7. De E7 met V30 is waarschijnlijk de beste deal.
Heb wel een maand geleden een aanbod in de MediaMarkt van Nordhorn gekregen van 4000 Euro voor de W7, maar eigenlijk vind ik het geluid van de wel coole soundbar te slecht.
Ik blijf toch m'n eigen audioset met electrostaten gebruiken en daar kan geen enkele soundbar tegen op.
Enige twijfel is nog of 55 inch of 65 inch. Laat wel weten wat 't geworden is en voor welke prijs.
Heel eerlijk gezegd zou ik je de moeite besparen. Er zijn er meer geweest die bij de MM een deal probeerden te maken, maar van een koude kermis thuis kwamen. De verkopers daar gaan niet mee in de prijs die je bij andere aanbieders krijgt.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:47:
[...]
Dat is dezelfde reden (audio) waarom ik nu naar de C7 zit te kijken. Geef mij 't beeld maar van de C7 en 't geluid via mijn versterker. Ga van de week m'n geluk even proberen bij de MM, misschien zijn ze in kerst stemming nog. Eens zien wat voor prijs daarvoor te regelen is
Enige twijfel is nog of 55 inch of 65 inch. Laat wel weten wat 't geworden is en voor welke prijs.
De kans is groter dat je op straat ergens een koffer met 1 miljoen euro vindt dan dat de Mediamarkt uit eigen beweging een concurrerende prijs gaat geven. Enkel wanneer er winkels in de nabije omgeving zijn die een lagere prijs hebben wil de MM meegaan met deze prijs. Dit heeft echter ook weer een boel voorwaarden en tevens doen bepaalde (internet)winkels niet mee.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:47:
[...]
Dat is dezelfde reden (audio) waarom ik nu naar de C7 zit te kijken. Geef mij 't beeld maar van de C7 en 't geluid via mijn versterker. Ga van de week m'n geluk even proberen bij de MM, misschien zijn ze in kerst stemming nog. Eens zien wat voor prijs daarvoor te regelen is
Ik heb zelf een keer de ervaring gehad dat de de prijs van Paradigit niet wilde matchen omdat deze winkel er financieel absoluut niet goed voorstond en daarom op de lijst stond met winkels die nee met de pricematch mee doen...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
https://www.mydealz.de/gruppe/oled-fernseher
Op deze site staan regelmatig Duitse aanbiedingen. Het is niet de meest overzichtelijk site en regelmatig staan er deals die specifiek voor 1 winkel zijn. Wat zoekwerk op Google levert dan weer op dat er vaak meerdere vestigingen zijn die dezelfde prijs hebben.
Toen ik vorige maand op zoek was naar die LG 65 B7 heb ik ook van bovenstaande site gebruik gemaakt om te kijken welke vestigingen nog meer de prijs van €2222 hadden.
Verder is er nog https://www.kaufda.de/webapp/de/shelf/51.331703/6.559343
Dit is een soort Duitse Spotta met veel lokale folders. Ook hier werd het tijdens mijn zoektocht duidelijk dat grote winkels zoals Saturn en Mediamarkt ook lokaal (per regio) behoorlijk verschillende aanbiedingen hebben.
Het vereist dus aardig wat zoekwerk maar bovenstaande sites zijn alvast beginpunten die met een beetje geluk toch wel mooie deals op kunnen leveren!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd
Tsjaa, en 1,5 week geleden kon iedereen deze tv bij Foka ophalen voor 1449,-maus3142 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:57:
[...]
Ik heb bij Platte tv deze tv met de 6 maanden gratis Netflix actie voor 1600€ Mee gekregen.
En zo gaan die dingen...
Verwijderd
Zit om de hoek en heb wel 's vaker nette deals gehad. En anders zijn er inderdaad nog andere aanbiedersBinnetie schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:43:
[...]
Heel eerlijk gezegd zou ik je de moeite besparen. Er zijn er meer geweest die bij de MM een deal probeerden te maken, maar van een koude kermis thuis kwamen. De verkopers daar gaan niet mee in de prijs die je bij andere aanbieders krijgt.
https://www.2dehands.be/a...6790.html?top_zoekertje=1
Zet dan even type (55C7) en prijs (€1649) er bij zodat niet iedereen op die link hoeft te klikken. Niet een heel scherpe prijs als je het vergelijkt met enkele NL aanbieders.Schumi_wk schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:19:
kwam deze tegen bij het zoeken op 2dehands.be. Is wel nieuw denk ik.
https://www.2dehands.be/a...6790.html?top_zoekertje=1
En nog misleiding ook:SayWhatAgain! schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:41:
[...]
Zet dan even type (55C7) en prijs (€1649) er bij zodat niet iedereen op die link hoeft te klikken. Niet een heel scherpe prijs als je het vergelijkt met enkele NL aanbieders.
Weekpromo : De laagste prijs van Belgie en zelfs heel Europa
[ Voor 96% gewijzigd door Rob66 op 25-12-2017 22:26 . Reden: verkeerde forum groep ]
Ik denk dat je vraag beter terecht komt in het ervaringen topic of algemene oled topic... Zie rode tekst.Rob66 schreef op maandag 25 december 2017 @ 16:07:
Keuze maken!
Ben volgens mij een standaard tv kijker. kijk tv en films en spel geen games.
Zit ongeveer 4,5m van de tv. Ik ben nu gaan twijfel tussen de LG OLED65C7V en de LG led 65SJ850V. prijs verschil is nu circa € 1.000,00. Heb ze allebei bij MM in het echt gezien, maar ik vraag me af of Led ook niet goed genoeg is. Gewoon oled kopen of nu nog 1x led tv en wachten op volgende generaties Oled.
ik weet ik moet zelf beslissen, maar heeft iemand nog aanvullende informatie waardoor mijn keuze iets makkelijker wordt?
Veel te duur. Mediamarkt heeft geen goede prijzen voor LG oleds.ferrypeeters schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:16:
Gisteren zag ik bij de mediamarkt in Eindhoven (Ekkersrijt) de LG b7 en de philips 9002 voor 1777.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Begrijp ik dat de prijs relatief wat hoger ligt dan bij de usual suspects. Toch zijn het m.i. geen hele slechte prijzen, op de phlips gaat nog cashback vanaf.Hulleman schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:38:
[...]
Veel te duur. Mediamarkt heeft geen goede prijzen voor LG oleds.
Vorig jaar is de B-serie ongeveer 500 euro gedaald rond februari - maart. Dat zal nu waarschijnlijk niet gebeuren maar een paar honderd euro goedkoper is wel te verwachten.GovertNL schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:26:
Nog even mensen en dan is de CES. Ben benieuwd met wat voor nieuwe toestellen men gaat komen en wat dit met de prijzen van de huidige OLEDs gaat doen.
Ja dat is interessant. Ondanks dat de PW prijzen niet de echte laagste prijzen zijn, kan je ze wel gebruiken om het verloop te volgen. De 55B6 deed dit:GovertNL schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:26:
Nog even mensen en dan is de CES. Ben benieuwd met wat voor nieuwe toestellen men gaat komen en wat dit met de prijzen van de huidige OLEDs gaat doen.
Rond februari nog een stevige drop en daarna langzaam en continu zakkend nar 1500. De blauwe lijn (Adviesprijs/hoogste prijs) zakt in februari.
Vergelijk je dit met de 55C7:
Dan valt op dat de prijsverlaging erg geleidelijk verloopt. Continu naar de huidige prijs van 1500-1800). Er is al een adviesprijsverlaging geweest.
Mogelijk komt er nog zo'n februari adviesprijsdrop naar 1600, maar het zou me niet verbazen als ze hem op 2000 advies houden. Ik gok dat-ie uiteindelijk voor < 1250 verkocht gaat worden (met goede verkrijgbaarheid) rond april.
[ Voor 6% gewijzigd door JvS op 26-12-2017 10:56 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik denk dat die 2000 vrij realistisch is ook gezien de b7 al voor 2222 te koop is geweest.
Heb de slaapkamer zo verbouwd dat ik daar precies een 65" kwijt kan met bekabeling onzichtbaar door de wanden weggewerkt.
De B6 is pas later in het jaar uitgekomen, precies daar waar de prijs ineens inkeldert van 4000. Zo anders ziet het prijsverloop er daarna niet uit toch? En de blauwe lijn is de gemiddelde prijs, niet de advies/hoogste prijs ...JvS schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:54:
[...]
Ja dat is interessant. Ondanks dat de PW prijzen niet de echte laagste prijzen zijn, kan je ze wel gebruiken om het verloop te volgen. De 55B6 deed dit:
[afbeelding]
Rond februari nog een stevige drop en daarna langzaam en continu zakkend nar 1500. De blauwe lijn (Adviesprijs/hoogste prijs) zakt in februari.
Vergelijk je dit met de 55C7:
[afbeelding]
Dan valt op dat de prijsverlaging erg geleidelijk verloopt. Continu naar de huidige prijs van 1500-1800). Er is al een adviesprijsverlaging geweest.
Mogelijk komt er nog zo'n februari adviesprijsdrop naar 1600, maar het zou me niet verbazen als ze hem op 2000 advies houden. Ik gok dat-ie uiteindelijk voor < 1250 verkocht gaat worden (met goede verkrijgbaarheid) rond april.
[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 26-12-2017 11:53 ]
Bedoel je 1250 voor de 55C7?JvS schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:54:
[...]
Misschien dan gauw mijn 55B6 van de hand doen!?
Over ~ een half jaar dus pas, waar ga je in de tussentijd op kijken als je nu je B6 verkoopt?Yucei schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:04:
[...]
Bedoel je 1250 voor de 55C7?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Waarom zou je?Yucei schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:04:
[...]
Bedoel je 1250 voor de 55C7?

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Ga ik ook niet doen, blijft gewoon een dijk ve tv, wel had ik liever dat de ingebouwde Youtube app HDR ondersteunde, want maak daar extreem veel gebruik van.
Gaat toch nergens meer over om na 1 jaar weer van TV te veranderen. Hoezo economische crisis, las hier ook al dat iemand een 65 inch van 2000 wel waard vond voor de slaapkamerionn schreef op woensdag 27 december 2017 @ 00:23:
[...]
Waarom niet. De C7 is zeker de moeite waard om over te stappen.
[ Voor 3% gewijzigd door road rebel op 27-12-2017 08:11 ]
Wat maakt het uit. De oude tv wordt doorverkocht. Beetje handelen en het is gewoon de moeite waard om elk jaar het nieuwste te halen.bvbal79 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:03:
[...]
Gaat toch nergens meer over om na 1 jaar weer van TV te veranderen. Hoezo economische crisis, las hier ook al dat iemand een 65 inch van 2000 wel waard vond voor de slaapkamerIeder zijn deugd maar laten we dat niet als de standaard hier neer zetten.
Jouw standaard is niet die van iemand anders. Met al die ideeën, gedachten en wensen maken wij samen de standaard. Die ligt ergens in het midden dus maak je geen zorgen.bvbal79 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:03:
[...]
Gaat toch nergens meer over om na 1 jaar weer van TV te veranderen. Hoezo economische crisis, las hier ook al dat iemand een 65 inch van 2000 wel waard vond voor de slaapkamerIeder zijn deugd maar laten we dat niet als de standaard hier neer zetten.
Mijn vriendin vind een nieuwe tv überhaupt onzin. Zo zie je maar dat een ieder zijn eigen idee heeft over wat gewoon is.
Verwijderd
Nu bij Euronics XXL duitsland. 65C7 voor 2499 euro
Bij ao.de met kortingscode de 65b7 voor 2499euro
140km rijden voor mij vind ik toch net iets teveel anders was ik hem gaan halen
Die deal bij Apollo voor 2650 is wel netjes.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Denk je nou echt dat het verschil tussen een B6 en C7 zichtbaar is bij normaal gebruik? In 99,5% van de gevallen echt niet, en in die 0,5% moeten de tv's beiden naast elkaar staan. En dan nog...ionn schreef op woensdag 27 december 2017 @ 00:23:
[...]
Waarom niet. De C7 is zeker de moeite waard om over te stappen.
Natuurlijk moet iedereen dat voor zich zelf beslissen, maar de moeite (en veel weggegooid geld) waard? Nou echt niet!
De B6 is en blijft, ondanks de 7-serie, gewoon een high end top tv.
Ja dat denk ik, want dat weet ik. Ik heb zelf die switch gemaakt.Vulcan750 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:09:
[...]
Denk je nou echt dat het verschil tussen een B6 en C7 zichtbaar is bij normaal gebruik? In 99,5% van de gevallen echt niet, en in die 0,5% moeten de tv's beiden naast elkaar staan. En dan nog...
Natuurlijk moet iedereen dat voor zich zelf beslissen, maar de moeite (en veel weggegooid geld) waard? Nou echt niet!
De B6 is en blijft, ondanks de 7-serie, gewoon een high end top tv.
Als je zelf die switch niet hebt gemaakt kun je dat niet eens weten. Het helderheidsverschil is night and day. Zowel SDR als HDR en HDR game mode. Daarnaast het voordeel voor SDR gamen in isf is zeker die 150,- waard die ik hen betaald.
Oké, misschien (vast) zal het voor enkele games wat uitmaken, maar verder echt is het verschil verwaarloosbaar. Het allergrootste verschil zit tussen de oren. Maar als jou dat gelukkig maakt, prima toch! Je hebt je B6 wel behoorlijk aan de prijs kunnen verkopen, dat maakt natuurlijk wel uit. Maar ik denk dat deze upgrade voor de meeste mensen eerder rond de 500 euro zou kosten, en dat is best een hoop geld om een paar games net iets mooier te kunnen spelen.ionn schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:49:
[...]
Ja dat denk ik, want dat weet ik. Ik heb zelf die switch gemaakt.
Als je zelf die switch niet hebt gemaakt kun je dat niet eens weten. Het helderheidsverschil is night and day. Zowel SDR als HDR en HDR game mode. Daarnaast het voordeel voor SDR gamen in isf is zeker die 150,- waard die ik hen betaald.
Ik vind het überhaupt zonde om op een Oled te gamen (meer kans op inbranden), maar dat is geheel persoonlijk.
Het zou natuurlijk jammer zijn om hem nu aan te schaffen en er volgende maand achter te komen dat de prijs naar bv. €2.000 gaat vanwege de nieuwe modellen. Of is dat niet realistisch gedacht?
Ikzelf wacht nog even tot eind januari. Ook iets met dertiende maand...
waar blijven deze prijzen hierzo in NL ????
https://www.melectronics.ch/de/p/770336500000?
[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 28-12-2017 08:21 . Reden: Affiliate-link ]
Dan zal je toch eerst die Anti-BTW Partij moeten oprichtenEddyJ_NL schreef op woensdag 27 december 2017 @ 20:15:
die prijzen moeten toch echt lager kunnen. Aanbieding in zwitserland van de 65C7V voor 2499CHF ofwel zo'n €2300
waar blijven deze prijzen hierzo in NL ????
https://www.melectronics.ch/de/p/770336500000?
[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 28-12-2017 08:21 ]
Toch zie je dat, na introductie van het nieuwe model , de oude modellen niet in een vrije val komen qua prijs, getuige de 55e6v (1850) en de 55e7n (vanaf 2050)apis29 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 02:48:
[...]
Dan zal je toch eerst die Anti-BTW Partij moeten oprichten(omgerekend naar NL BTW is die prijs gewoon 2600)
doos achterin de auto, dekentje eroverheen en de douane ambtenaar vriendelijk aankijken als je de grens overgaat....... nix btwapis29 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 02:48:
[...]
Dan zal je toch eerst die Anti-BTW Partij moeten oprichten(omgerekend naar NL BTW is die prijs gewoon 2600)
De LG 65E7 kon ik aankopen voor 3200€
Veel goedkoper dan dat is hij momenteel (in NL) niet te krijgen denk ik.
De verzending verliep via PostNL Extra@Home. Mooi systeem want je ziet het aantal aflever adressen voor jou. Gezien de kerstdagen verschoof het tijdstip naar achteren en plotseling kreeg ik een half uur voor levering een sms-je dat ik een nieuwe afleverdatum moest prikken. Het ging niet meer lukken.
Gelijk gebeld en na wat uitzoek werk werd ik keurig terug gebeld door iemand van PostNL en een half uur later stond de bezorger toch nog op de stoep.
Hier kan Hificorner natuurlijk niks aan doen
En de TV... Super!!!! Ik had een tien jaar oude 42 HD ready plasma TV dus de vooruitgang is wel te zien
Met een Zwitsers kenteken gaat het nog een stuk makkelijkerEddyJ_NL schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:13:
[...]
doos achterin de auto, dekentje eroverheen en de douane ambtenaar vriendelijk aankijken als je de grens overgaat....... nix btw
Snel geregeld
edit: Oef, net op tijd dat ik de post zie over Apollo. Nog eens 200 euro korting it is. Thanks Gigagiel!
[ Voor 11% gewijzigd door London op 28-12-2017 17:56 ]
Tesla M3LR '21
Bij Apollo is de 55E7 morgen nu te koop voor €1999,- + LG V30 (link)Planespotter schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:45:
Nou even een mailtje gedaan naar een paar zaken voor de 55C7 en de 55E7 en binnen 5 minuten telefoontje van Smits dat de C7 voor 1599 en E7 voor 2199 te koop is. E7 mét LG V30 dus uiteindelijk nog eens 500-650 (of iets in die richting iig) van de prijs af.
Snel geregeldM'n 49'' Samsung verkoop ik aan een vriend voor 675 dus in the end een LG 55E7 voor 2199 - 600 (ff gemiddeld genomen voor de LG) - 675 = 924 euro
[ Voor 13% gewijzigd door Gigagiel op 28-12-2017 17:59 ]
Is er al te koop voor 2000. Ga 'm meteen bestellen. Gratis bezorgen trouwens. Goede deal zonder gedoe van bellen en onderhandelen.Gigagiel schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:48:
[...]
Bij Apollo is de 55E7 morgen te koop voor €1999,- + LG V30 (link)
[ Voor 13% gewijzigd door VV40 op 28-12-2017 18:09 ]
+ het verlies op je oude samsungPlanespotter schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:45:
Nou even een mailtje gedaan naar een paar zaken voor de 55C7 en de 55E7 en binnen 5 minuten telefoontje van Smits dat de C7 voor 1599 en E7 voor 2199 te koop is. E7 mét LG V30 dus uiteindelijk nog eens 500-650 (of iets in die richting iig) van de prijs af.
Snel geregeldM'n 49'' Samsung verkoop ik aan een vriend voor 675 dus in the end een LG 55E7 voor 2199 - 600 (ff gemiddeld genomen voor de LG) - 675 = 924 euro
edit: Oef, net op tijd dat ik de post zie over Apollo. Nog eens 200 euro korting it is. Thanks Gigagiel!
Maar leuke deal zo!
Verwijderd
Mooie tv en redelijk nette prijs. maar niet de goedkoopste. Drie weken geleden kon ik de zelfde tv voor 2600 euro meekrijgen, bij een nederlandse webshop en ook voor dat geld bij een Nl fysieke winkel (foka). beiden voor een Nederlands model. (ik vind dat relevant). En mocht je een duits model niet zo erg vinden, de tv is enige tijd voor €2222 af te haken geweest. zie eerder op dit forum.roystas schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:02:
Net voor de Kerst een LG 65C7V bij hificorner gekocht. Wel even hun helpdesk gevraagd of hij echt wel op voorraad was. Dit was inderdaad het geval. Prijs met een tientje VIP lidmaatschap is 2739 euro.
Veel goedkoper dan dat is hij momenteel (in NL) niet te krijgen denk ik.
De verzending verliep via PostNL Extra@Home. Mooi systeem want je ziet het aantal aflever adressen voor jou. Gezien de kerstdagen verschoof het tijdstip naar achteren en plotseling kreeg ik een half uur voor levering een sms-je dat ik een nieuwe afleverdatum moest prikken. Het ging niet meer lukken.![]()
Gelijk gebeld en na wat uitzoek werk werd ik keurig terug gebeld door iemand van PostNL en een half uur later stond de bezorger toch nog op de stoep.
Hier kan Hificorner natuurlijk niks aan doen
En de TV... Super!!!! Ik had een tien jaar oude 42 HD ready plasma TV dus de vooruitgang is wel te zien
maar, je hebt er geen slechte deal mee gescoord, zolang je een Nl model hebt.
geniet ervan, mooie tv!
Zeker mooie deal! Ik heb em ook meteen besteld. Op moment dat die V30 binnen is meteen op marktplaats voor 500 a 600eu en je hebt de E7N voor 1399 a 1499 eu. Not bad denk ik zoVV40 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:56:
[...]
Is er al te koop voor 2000. Ga 'm meteen bestellen. Gratis bezorgen trouwens. Goede deal zonder gedoe van bellen en onderhandelen.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
- Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"