• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

Exirion

Gadgetfetisjist

willieboy90 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:58:
Update omtrent (extra) garantie van AO. Ze hebben me uitgelegd waarom ze geen extra (pixel) garantie aanbieden. Bij OLED zouden er bijna nooit meer dode pixels voorkomen
Ik heb hetzelfde van meerdere leveranciers gehoord. Er is me beloofd de TV zonder problemen om te ruilen als er pixelfouten in zouden zitten. LG Nederland schijnt er ook niet moeilijk over te doen en zelfs na een tijdje een nieuw panel te regelen als zich iets voordoet. Hoewel ik vaak pech heb gehad met TV's en monitoren, is mijn TV volledig vrij van pixelfouten. Geen oplichtende stuck pixels en ook geen zwarte bij een wit schern.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• vinbrutus
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-09 08:58
Hier in hasselt in de carrefour staat de lg oled 55eg9a7v aan 1499€ en nu met Black friday hanteren ze per 100€ dat je uitgeeft krijg je een aankoopbon van 20€. Komt dus op 300€ aan bonnen. Ze hebben ook de laagste prijs garantie in vergelijking met winkels binnen de 30km. En betalen het prijsverschil terug. De mediamarkt is daar ongeveer 5km vandaan en daar staat hij aan 999€. Hmm interessant mss proberen dan heb ik hem mss aan 999€ en 300€ aankoopbonnen :D

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 13:18
vinbrutus schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:36:
Hier in hasselt in de carrefour staat de lg oled 55eg9a7v aan 1499€ en nu met Black friday hanteren ze per 100€ dat je uitgeeft krijg je een aankoopbon van 20€. Komt dus op 300€ aan bonnen. Ze hebben ook de laagste prijs garantie in vergelijking met winkels binnen de 30km. En betalen het prijsverschil terug. De mediamarkt is daar ongeveer 5km vandaan en daar staat hij aan 999€. Hmm interessant mss proberen dan heb ik hem mss aan 999€ en 300€ aankoopbonnen :D
Dat zou wel een hele goede deal zijn. Eens kijken of ik hier in de buurt hetzelfde kan bekomen.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

• DMC90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 18:02
Exirion schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:33:
[...]

Ik heb hetzelfde van meerdere leveranciers gehoord. Er is me beloofd de TV zonder problemen om te ruilen als er pixelfouten in zouden zitten. LG Nederland schijnt er ook niet moeilijk over te doen en zelfs na een tijdje een nieuw panel te regelen als zich iets voordoet. Hoewel ik vaak pech heb gehad met TV's en monitoren, is mijn TV volledig vrij van pixelfouten. Geen oplichtende stuck pixels en ook geen zwarte bij een wit schern.
Goed om te horen! Toch vind ik het een fijn idee om toch de extra (schijn) garantie te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:03
Hulleman schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:29:
Reactie gehad van AO. Je kunt de tv laten reserveren voor € 1.499. Je krijgt een link voor de idealbetaling als ze de tv binnen hebben. Je moet alleen ff wat gegevens mailen, zodat ze de reservering in het systeem kunnen zetten.

Ik heb gereserveerd *O*
Zie mijn post daar staat de info al maar mooi hoop dat ze er genoeg ingekocht hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

vinbrutus schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:36:
Mochten ze met die prijs van €999,- meegaan lijkt het mij dat je op basis van die prijs bonnen krijgt, dus geen €300,- aan bonnen maar €200,-

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• matth111
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 14:54
Net de OLED55C7 in huis gehaald voor 1550 EUR (België). Iets meer dan bij OA.nl

[ Voor 6% gewijzigd door matth111 op 23-11-2017 15:34 ]

• BoltYes
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:23

BoltYes

This is the Way

matth111 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:19:
Net de OLED55C7 in huis gehaald voor 1550 EUR. Iets meer dan bij OA.nl
Waar mag dat zijn als ik vragen mag?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• andyke69
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01 20:00
Waar als ik vragen mag? 😊
Net de OLED55C7 in huis gehaald voor 1550 EUR. Iets meer dan bij OA.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 09:44
andyke69 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:25:
Waar als ik vragen mag? 😊
[...]
Ik sta momenteel op het punt van aanschaffen en ben dus ben ook erg benieuwd waar je de lg c7 voor 1550 hebt gekocht?

Verwijderd

Ik wordt gek😁

Ik had de sony 65a1 afgeschreven omdat hij te duur is en schuin staat. Weet niet of ik hieraan kan wennen.
Ook ondersteund hij geen dolby vision.
Maar kan hem nu voor 3200 krijgen.
Min de cashback van 300 is 2900.

De Lg oled65E7 waar ik eigelijk voor ging is 2999 met telefoon dus kan 2500 worden.
Maar beeld hiervan is weer iets minder mooi dan de sony maar is verder een top tv.

Keuzes...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:33:
[...]

Weet je ook hoe ze omgaan met inbranden\ongelijke slijtage, wordt dat ook vergoed? Dit is een veel meer reëele bedreiging voor oled.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:28
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:53:
Ik wordt gek😁

Ik had de sony 65a1 afgeschreven omdat hij te duur is en schuin staat. Weet niet of ik hieraan kan wennen.

De Lg oled65E7 waar ik eigelijk voor ging is 2999 met telefoon dus kan 2500 worden.
Maar beeld hiervan is weer iets minder mooi dan de sony maar is verder een top tv.

Keuzes...
Ze hebben toch gewoon hetzelfde paneel? Ik vind schuin staan of erg ver van de muur bij hangen al genoeg reden om niet de A1 te nemen. Hij is nog duurder ook.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:52
Nederlandse Euronics kan niet lager dan 1799 voor de 55" met jaar extra garantie.
En Panasonic TX55EZW954 €2499.- en achteraf nog eens €200 cashback

Saturn stuntprijzen zijn schijnbaar niet voor niets, hij wist me te melden dat Metro group aan het potten zijn voor de overname van BCC

[ Voor 13% gewijzigd door alki op 23-11-2017 16:19 ]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:28
alki schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:09:
Nederlandse Euronics kan niet lager dan 1799 voor de 55" met jaar extra garantie.

Saturn stuntprijzen zijn schijnbaar niet voor niets, hij wist me te melden dat MM group aan het potten zijn voor de overname van BCC
MM groep verdient zelf niet eens zoveel (Metro maakt dacht ik zelfs verlies) en BCC is in handen van een grote Franse club. Buiten dat wordt het elektronicalandschap dan wel heel kaal.

Ik vraag me eerder af waar die Italiaanse prijzen e.d. vandaan komen. Die liggen nog een factor onder de Duitse prijs.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• alki
Señor Sjon schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:11:
[...]

MM groep verdient zelf niet eens zoveel (Metro maakt dacht ik zelfs verlies) en BCC is in handen van een grote Franse club. Buiten dat wordt het elektronicalandschap dan wel heel kaal.

Ik vraag me eerder af waar die Italiaanse prijzen e.d. vandaan komen. Die liggen nog een factor onder de Duitse prijs.
De metrogroup bedoel ik ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KapteinJonz
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 03-08 12:01
Ik wordt gek😁

Keuzes...
Ik werd gek van de bagger firmware issues van LG op mn C7. Veel teveel haken en ogen.

Dat was bij Sony (ik heb de X900E een tijdje gehad), ondanks de vooroordelen over Android TV, stukken beter op orde.

Gezien dat minieme verschil zou ik voor de Sony gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marco270
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik heb net de LG 65E7 besteld bij FOKA.
5 jaar garantie en een LV30 (en nog net Netflix)
Voor 2999,-

Er was er nu nog 1

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
Ik wordt gek😁

Keuzes...
Naar wat er her en der te lezen is schijnt de Dolby Vision support ergens Q1 2018 beschikbaar te komen op de X1 modellen van Sony. Via een firmware update. Nog niks officieel bekend voor zover ik weet.

Die prijs is op zich wel netjes!

Zit zelf ook te twijfelen tussen de Sony A1 en de LG E7, alleen dan de 55” variant
Ik vind de beeldbeleving (puur persoonlijk dus) van de Sony net iets fijner, zeker bij snel bewegende beelden en ik vind ook de vormgeving van de A1 iets mooier.
Het schuin staan en de hogere prijs zijn de mindere kanten.

Hoop stiekem dat de 55” A1 nog ergens richting de 2000 euro duikt dit weekend.

[ Voor 1% gewijzigd door maestrodesigns op 23-11-2017 16:32 . Reden: extra info over update (firmware) ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:21
Marco270 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:21:
Ik heb net de LG 65E7 besteld bij FOKA.
5 jaar garantie en een LV30 (en nog net Netflix)
Voor 2999,-

Er was er nu nog 1
Klopt, die andere had ik net besteld. Toen waren er nog 2 voor die prijs ;)
Ik twijfelde tussen deze en de Sony 65A1 die trouwens voor 3099,- bij Foka te kopen is op dit moment.

Het kastje waar hij op komt te staan is de bovenkant van glas, niet in het voordeel van de Sony i.v.m het spiegelen. Verder schijnen ze na de laatste firmware op de LG redelijk aan elkaar gewaagd te zijn.

Ook las ik dat Sony pas in maart 2018 met de DV update komt i.p.v. nog dit jaar, info van een Duits forum n.a.v. een recente Sony 'show' in Berlijn. Niet echt betrouwbaar in hun beloftes dus......

Qua vormgeving had de E7 niet mijn voorkeur, ik heb geen (interne) speakers nodig maar op dit moment is hij goedkoper dan de slecht tot niet verkrijgbare 65C7 (Foka heeft 80 C7's in bestelling), dit als je de telefoon voor 400/500 euro kan verkopen (Foka biedt aan hem voor 300,- euro terug te kopen).
Sowieso krijg je 6 maanden Premium Netflix op je account bijgeschreven.

Ongetwijfeld zullen de prijzen nog gaan zakken, zeker als de nieuwe modellen geïntroduceerd worden met ook nog eens een lagere advies/verkoopprijs maar zo kun je wel blijven wachten.

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:31
Ik wordt gek😁

Keuzes...
Was de beeld processing niet veel beter bij de Sony? Zou dat niet de reden zijn om juist geen LG te halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prostie34
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-07 14:39
Even off-opic dan maar.

Persoonlijk natuurlijk maar een vriend van mij heeft een Sony 65A1 Oled staan maar vindt deze echt te schuin staan en wat betreft het beeld nou niet merkbaar beter dan mijn LG 65C7.

Sterker nog het is maar de vraag of de trillingen (geluid) scherm welke behoorlijk zijn op lange termijn gevolgen zal hebben voor de Sony A1 serie. Dit zal ongetwijfend gestest zijn maar niet op de langere termijn. De trillingen zijn toch wel duidelijk merkbaar.

Maargoed nu weer on-topic dan maar.

Verwijderd

omdat de voorraad voor de C7 bij ao.nl op is heb ik plattetv zojuist gevraagd dezelfde of betere aanbieding te doen, reactie was as volgt:

Dit is een onofficiële dealer,dit houdt in dat u een erg grote kans heeft een importmodel te ontvangen die niet vallen onder de NL garantievoorwaarden en ook nog eens bij defecten naar het buitenland gestuurd worden ter reparatie. Ik kan het product aanbieden voor 1649.

Klopt het dat ao.nl geen dealer is en dat er schermen niet onder deze NL garantie zouden vallen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Trenzer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 14:47
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:19:
omdat de voorraad voor de C7 bij ao.nl op is heb ik plattetv zojuist gevraagd dezelfde of betere aanbieding te doen, reactie was as volgt:

Dit is een onofficiële dealer,dit houdt in dat u een erg grote kans heeft een importmodel te ontvangen die niet vallen onder de NL garantievoorwaarden en ook nog eens bij defecten naar het buitenland gestuurd worden ter reparatie. Ik kan het product aanbieden voor 1649.

Klopt het dat ao.nl geen dealer is en dat er schermen niet onder deze NL garantie zouden vallen?
Ik zou zeggen, lees de afgelopen pagina's even terug om te zien wat men hier in het algemeen vindt van plattetv. :X

• Liveau
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-09 16:01
Plattetv heeft mij een aanbod van 2145 gedaan voor de 55E7. Toch enigszins interessant. Zeker omdat een lokale witgoedboer die prijs wel wil matchen incl bezorgen met naar eigen zeggen betere service.

• Binnetie
  • Laatst online: 21:19
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:19:

Maar heeft iemand Plattetv al eens om de oren geslagen met die LG telefoon actie waar AO als dealer op die lijst staat: https://promo.deskservice...65/17-0465_winkels_NL.pdf
Ben wel benieuwd naar die reactie van Plattetv, want ze staan gewoon op de dealerlijst.

Verwijderd

Binnetie schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:55:
[...]

Maar heeft iemand Plattetv al eens om de oren geslagen met die LG telefoon actie waar AO als dealer op die lijst staat: https://promo.deskservice...65/17-0465_winkels_NL.pdf
Ben wel benieuwd naar die reactie van Plattetv, want ze staan gewoon op de dealerlijst.
Volgens mij is het zelfs strafbaar wat ze doen bij plattetv

https://www.ls-advocatens...l/smaad-laster-belediging

Verwijderd

Binnetie schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:55:
[...]

Als ik dat had geweten had ik het gevraagd in de chat. Ik was opzoek naar een dergelijke lijst

• Schumi_wk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17:49
Net de OLED55C7 in huis gehaald voor 1550 EUR (België). Iets meer dan bij OA.nl
Volgens mij zal dit gebeurt zijn bij Art&Craft, heb gemaild deze week maar had wel prijs gevraagd voor 3 tv's.
wie weet kan een groepsaankoop meer teweeg brengen maar kreeg ook een prijs van 1550.

• CK3v1N
  • Laatst online: 16-09 13:18
Op de site staat hij aan 1849..

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 21:19
Haha nu allemaal een mailtje opstellen dat je de TV voor 1649-20% wilt hebben anders zou je je als voorbeeldig burger moeten wenden tot de gedupeerde (AO) en je burgerplicht moeten doen door de smaad te melden + de instanties op de hoogte moeten brengen.

Dat gaat ze meer kosten dan een paar TV's voor heel weinig weg te doen. Onze eerste BF deal is dus binnen :)

Alle gekheid op een stokje, het is toch te triest voor woorden dat men zomaar iets roept? En ook nog compleet verzonnen informatie verstrekken.

Trouwens mochten er nog mensen VVV bonnen hebben liggen, in sommige gevallen willen een winkel ze ook wel eens aannemen terwijl ze het normaal niet doen. Had een keer 300 aan VVV bonnen waar ik niets mee deed. Kreeg er nog 250 euro korting voor op een TV (jaar of 10 terug)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik heb de allerlaatste (volgens de verkoper) lg 65E7
Prijs net als de rest 2999.
Bedankt allemaal voor de hulp.
En ik zie jullie terug in de oled gebruikers topic 😁
Foka

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 10:27

PK

[...]

Weet je ook hoe ze omgaan met inbranden\ongelijke slijtage, wordt dat ook vergoed? Dit is een veel meer reëele bedreiging voor oled.
Prijzentopic!

Verwijderd

Edit

[ Voor 143% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2017 19:56 ]

• Schumi_wk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17:49
Een mail sturen of bellen en je gaat wel een kortingscode krijgen. Zal wel een BF prijs zijn, stond eergisteren nog aan 1999.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:52:
Is plasmavisie een no-go toevallig? Daar staat de lg65c7 toch al een tijdje te koop voor 2839 ipv 2999,- van Foka? Of tv reus met €2729,- ?

(Plattetv meldde in een chat dat bovenstaande geen officiele dealers zijn overigens). Is dat voor degenen die bij Foka kopen het argument om 2999 te betalen?
Ik heb ‘m bij BuyMi gehaald voor 2749 euro. Op de site staat ie voor 2799, maar voor 50 minder kun je ‘m meenemen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist bij Mediamarkt Middelburg gekeken of Oled's ook meededen in de blackfriday actie en kon de 55C7 nu alvast mee nemen voor €1599,- :) :) :) daar hoefde ik niet lang over na de denken :P

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:58
Liveau schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:33:
Plattetv heeft mij een aanbod van 2145 gedaan voor de 55E7. Toch enigszins interessant. Zeker omdat een lokale witgoedboer die prijs wel wil matchen incl bezorgen met naar eigen zeggen betere service.
Bij AO is die goedkoper 1999 euro+50 euro bezorgkosten.net mail gehad.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 09:44
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:01:
Zojuist bij Mediamarkt Middelburg gekeken of Oled's ook meededen in de blackfriday actie en kon de 55C7 nu alvast mee nemen voor €1599,- :) :) :) daar hoefde ik niet lang over na de denken :P
Dat is mooi om te horen, woon ongeveer 15 minuten van Middelburg vandaan en ga er morgen ook 1 ophalen!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:16

DoctorV64

Cosmopoliet

Even een noobvraag, hoe groot is de doos?
Dit om te kijken of hij in mijn sedan past.

[ Voor 5% gewijzigd door DoctorV64 op 23-11-2017 20:25 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tonkmen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11-2024
Op apollo.nl staan de black friday deals. Geen grote verrassingen, o.a. 65a1 eur 3.385 voor de cashback of ps4 en de 55pos9002 voor eur 1.620 voor cashback.

• wieboratortje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-05 12:22
DoctorV64 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:19:
[...]

46''

Verwijderd

[...]

140 lang bij 75 hoog gok ik zo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:43

D_V

[...]

Dit om te kijken of hij in mijn sedan past.
code:
1
2
3
4
5
6
7
Afmetingen
Afmetingen met doos 1446 x 810 x 207
Set zonder voet 1230 x 710 x 46.6
Set met voet    1230 x 750 x 217
VESA    300 x 200
Gewicht met verpakking  25.1 Kilo
Gewicht met voet    19.2 kilo

http://www.lg.com/nl/televisies/lg-OLED55C7V-oled-tv

• Macdaddy73
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-04-2022
Sorry verkeerd gelezen, blackfriday actie, voor dat bedrag ga ik er morgen ook een halen _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Macdaddy73 op 23-11-2017 21:03 ]

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:34
Macdaddy73 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:47:
[...]

Sorry verkeerd gelezen, blackfriday actie, voor dat bedrag ga ik er morgen ook een halen _/-\o_
Ja jemig; €1599,-?! De 55C7V staat momenteel voor € 1.829,- in de pricewatch, 1599 is echt een goede prijs... En ik had net besloten (lees: mijn vrouw) dat we best nog even kunnen wachten met een nieuwe TV (nu een 42" 720P toestel)...

Bekabelde WIFI

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid.. volgens de verkoper
Is deze aanbieding alleen in dit filiaal :Y

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:28

Thermometer

Whoop Whoop!

Ook ik moet jullie erg bedanken voor de discussies e.d. de afgelopen tijd. Zaterdag ga ik de 55” C7 ophalen bij Smits in Arnhem voor de black friday prijs (1599,-).

Sinds de B6 check ik ‘t topic al wekelijks en nu eindelijk is het binnen m’n budget O-)

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:52
Saturn.de biedt de LG 65B7D aan voor €2222:
http://www.saturn.de/de/product/_lg-65b7d-2241967.html

• mightym
  • Laatst online: 17-09 20:39
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:19:
[...]

Even voor de duidelijkheid.. volgens de verkoper
Is deze aanbieding alleen in dit filiaal :Y
Hadden ze ook een mooie 65" aanbieding?

32 kWp PV + 54kWh ESS+ 7.5 kW Mitsubishi Ecodan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben er
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-03-2022
55c7v bij apallo 1580 euro kan vast nog lager

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

AO 1499, maar uitverkocht pas in december binnen. Te horen gekregen dat dit de vaste prijs zal worden. Wil er namelijk nog een halen.

Verwijderd

mightym schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:50:
[...]

Hadden ze ook een mooie 65" aanbieding?
Had mij alleen gericht op de 55C7.. maar ga er wel vanuit. Je zou het altijd ff kunnen vragen natuurlijk

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Ben er schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:13:
55c7v bij apallo 1580 euro kan vast nog lager
Heb je een link? Of is dit een aanbieding nadat je contact opneemt? :)

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Remius schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:28:
[...]

Even op de website kijken teveel moeite? :)

https://www.apollo.nl/nl/...5c7-black-friday/?pos=100

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:19
Remius schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:28:
[...]

Als je ze mailt komen ze met €1580. Zal wellicht nog iets goedkoper kunnen, maar goedkoper dan € 1499 bij AO kan ik me niet voorstellen.

Edit: dat is ook de BF deal zie ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 23-11-2017 22:34 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-08 09:18
AntraXxX schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:45:
[...]

Ja, dit is de link die ik via de email had gekregen om de LG 55C7V voor 1.580,- te kunnen bestellen:
https://www.apollo.nl/nl/571259

Sorry voor mijn wat latere reactie, maar ik wilde eerst even navraag bij Apollo doen of ik deze link mocht delen (leek me wel zo netjes).
Nog bedankt voor de link tip! :) Heb hem vandaag binnen gekregen, net op tijd om de Netflix actie nog te claimen :*)

Verwijderd

Timen schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:33:
[...]

Nog bedankt voor de link tip! :) Heb hem vandaag binnen gekregen, net op tijd om de Netflix actie nog te claimen :*)
Netflix actie kan je tot december claimen. Is niet nodig omdat nu te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2017 22:38 ]

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Ik heb blijkbaar echt met mijn neus gekeken, kon het niet vinden op de site ^^”. Thnx!

Verwijderd

Dit is een hele nette actie toch?

https://www.apollo.nl/nl/...-12-black-friday/?pos=114

€1620 voor een 55 inch OLED.
Komt ook nog eens €200 cashback bij :9

• alki
Nog 1 uurtje dan kopen we oled voir 1000 euro :+

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Eine Lieferung ist nicht möglich, da der Artikel online ausverkauft ist.
Oftewel uitverkocht, je ziet dit staan als je in de winkelwagen kijkt.

Verwijderd

alki schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:02:
Nog 1 uurtje dan kopen we oled voir 1000 euro :+
Hou me maar op de hoogte dan :D

• DMC90
Ik twijfel om nu nog last minute een order bij apollo te plaatsen. Kan ik toch nog gebruik maken van 6 maanden gratis netflix, bespaart toch 90 euro... vraag me af of we morgen nog betere deals gaan vinden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:01
willieboy90 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:24:
Ik twijfel om nu nog last minute een order bij apollo te plaatsen. Kan ik toch nog gebruik maken van 6 maanden gratis netflix, bespaart toch 90 euro... vraag me af of we morgen nog betere deals gaan vinden...
persoonlijk denk ik dat we echt op het laagste zitten.
Morgen zal de tv echt niet 100 euro goedkoper zijn....

Er zijn al hele goede deals voorbij gekomen

• Trenzer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 14:47
Ik wacht al zo lang, die Black Friday kan er ook nog wel bij .. en wie weet, zijn er nog gekke acties. Of zakken ze volgende week nog eens met 50 of 100 euro. ;)

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 11:32
Denk niet dat ze nog lager gaan. De deals die nu op het forum worden gedeeld, worden misschien morgen door de winkels zelf publiekelijk gezet. Zou me niets verbazen als de Black Friday prijzen toch nog boven de hier gedeelde prijzen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyBorr
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-12-2024
De LG OLED65C7V:
Bij Plasmavisie nu: € 2.798,00
Bij Buymi:€ 2.799,00

Voor mijzelf € 2500,00 als limiet gesteld..zou dat realistisch zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:53
Als je naar Duitsland wil is het mogelijk even goed laatste stuk van dit topic lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMC90
CrazyBorr schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:17:
De LG OLED65C7V:
Bij Plasmavisie nu: € 2.798,00
Bij Buymi:€ 2.799,00

Voor mijzelf € 2500,00 als limiet gesteld..zou dat realistisch zijn?
Theoretisch zou je de 65E7 voor 2500 moeten kunnen krijgen na verkoop van de LG V30. Prijs die momenteel nog niet wordt aangeboden voor de 65C7. Blijf de prijs van de 65C7 ten op zichte van de andere modellen erg hoog vinden.

Edit: dacht dat foka de 65E7 verkocht voor 2999,-.

[ Voor 4% gewijzigd door DMC90 op 24-11-2017 00:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
Lg 55e7n voor 1899 bij duitse saturn
http://www.saturn.de/de/product/_lg-oled55e7n-2270330.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyBorr
willieboy90 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:32:
[...]

Theoretisch zou je de 65E7 voor 2500 moeten kunnen krijgen na verkoop van de LG V30. Prijs die momenteel nog niet wordt aangeboden voor de 65C7. Blijf de prijs van de 65C7 ten op zichte van de andere modellen erg hoog vinden.

Edit: dacht dat foka de 65E7 verkocht voor 2999,-.
Dank voor je reactie. Het is meer of jullie denken dat er in de loop van de dag/dagen tegen elkaar opgeboden gaat worden. Ik heb niet echt ervaring met Black Friday etc.
Verwachten jullie dat de prijzen nog zakken? Of geven de bedrijven gelijk hun minimum prijs "bloot"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSrs
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-02 13:19
bedankt voor de link, wie rijd ermee? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SambaL-
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 13:50
CrazyBorr schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:36:
[...]

Dank voor je reactie. Het is meer of jullie denken dat er in de loop van de dag/dagen tegen elkaar opgeboden gaat worden. Ik heb niet echt ervaring met Black Friday etc.
Verwachten jullie dat de prijzen nog zakken? Of geven de bedrijven gelijk hun minimum prijs "bloot"
Ik zou niet al te veel van Black Friday verwachten in Nederland. De hype is vooralsnog groter dan de uiteindelijke "sale". Ik zit nu zo op de MM site te kijken en het is qua teevee deals echt droevig.

Kun je echt veel beter de prijzen de komende tijd in de gaten houden die dalende zijn en uiteraard dit topic. ;)
En als je er voor open staat zeker de Duitse zaken in de gaten houden.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:44

MazeWing

The plot thickens...

De Black Friday sale bij de MM is wel heel schraal. Het zijn eigenlijk niet eens aanbiedingen te noemen...

Gelukkig bieden ze wel een 65C6 aan voor de schappelijke prijs van €3599 Een echt koopje voor een 2016 model! Benieuwd of ze ook gratis glijmiddel erbij leveren zodat het wat minder pijn doet dat je genaaid wordt.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSrs
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-02 13:19
Weet iemand of je bij aanschaf van een e7 in Duitsland nog recht hebt op de V30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.A.T.R.I.C.K
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
WhySoSrs schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:39:
[...]

duur, geen telefoon, toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
WhySoSrs schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:39:
[...]

dan kan je hem toch beter in Nederland halen voor 1999 inclusief gratis V30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aggressor schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:48:
[...]

dan kan je hem toch beter in Nederland halen voor 1999 inclusief gratis V30
Hoe kom je aan de prijs, vandaag nog gebeld en ze zeiden dat de laagste prijs 2099 was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:49:
[...]

Hoe kom je aan de prijs, vandaag nog gebeld en ze zeiden dat de laagste prijs 2099 was?
moet je het topic ff doorlezen ....

Smits kan hem leveren voor 1999 en verzenden kost 49 extra.
(vorige week iig wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aggressor schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:53:
[...]

moet je het topic ff doorlezen ....

Smits kan hem leveren voor 1999 en verzenden kost 49 extra.
(vorige week iig wel)
Ik lees altijd het topic door en je bedoelt de deal die ik zelf heb geplaatst. Dat is inderdaad exclusief verzendkosten.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2017 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:54:
[...]
Ik lees altijd het topic door en 1999 bij AO is gewoon niet waar.
AO?
Waarom zou dat niet kunnen?
meerdere mensen hebben hem bij AO besteld voor 2049 meen ik (inclusief verzenden)

En ik heb het over smits ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aggressor schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:56:
[...]

AO?
Waarom zou dat niet kunnen?
meerdere mensen hebben hem bij AO besteld voor 2049 meen ik (inclusief verzenden)

En ik heb het over smits ;)
Had AO gebeld dus vandaar, maar Smits deal had ik zelf geplaatst. Voor mij net te ver rijden en het zou fijn zijn als er een deal was inclusief verzendkosten voor 1999.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:35:
[...]

Netflix actie kan je tot december claimen. Is niet nodig omdat nu te doen.
Niet zeker op een 66b7d dat je buiten de Benelux kocht?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:57:
[...]

Had AO gebeld dus vandaar, maar Smits deal had ik zelf geplaatst. Voor mij net te ver rijden en het zou fijn zijn als er een deal was inclusief verzendkosten voor 1999.
over 49 euro ga je toch niet moeilijk doen?
het is al een nette prijs ...
inc 6 maanden netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aggressor schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:58:
[...]

over 49 euro ga je toch niet moeilijk doen?
het is al een nette prijs ...
inc 6 maanden netflix
Verzendkosten betalen vind ik eigenlijk vrij onzin, op zo'n dure aanschaf. Bij de meeste op Smits na hoef je daarvoor vaak niet te betalen. En de V30 actie loopt tot januari dus geen haast. Is ook niet een tv voor mezelf.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2017 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Bij Saturn is de 65b7 nu echt helemaal op volgens mij. In geen enkele winkel af te halen (ook niet na x dagen) en online ook uitverkocht. Ook niet zo gek met die prijs.

Ben erg blij dat (deze keer) niet achter het net heb gevist. Meestal ben ik of te laat of heb iets te vroeg gekocht.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SambaL-
MazeWing schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 01:10:
Bij Saturn is de 65b7 nu echt helemaal op volgens mij. In geen enkele winkel af te halen (ook niet na x dagen) en online ook uitverkocht. Ook niet zo gek met die prijs.

Ben erg blij dat (deze keer) niet achter het net heb gevist. Meestal ben ik of te laat of heb iets te vroeg gekocht.
Ik vond het eerlijk gezegd best meevallen. Toen ik 2 dagen nadat de actie prijs bekend was mijn bestelde TV op ging halen in filiaal Bochelt stonden er nog 2 in doos in de winkel, en het was er best druk.
Maar ondanks dat ben ik blij dat ik hem via de website heb kunnen reserveren. Je weet maar nooit met dit soort prijzen.

[ Voor 9% gewijzigd door -SambaL- op 24-11-2017 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

-SambaL- schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 01:14:
[...]

Ik vond het eerlijk gezegd best meevallen. Toen ik 2 dagen nadat de actie prijs bekend was mijn bestelde TV op ging halen in filiaal Bochelt stonden er nog 2 in doos in de winkel, en het was er best druk.
Het blijft natuurlijk een tv van dik boven de 2000 euro. Een bedrag dat verreweg de meeste mensen nooit aan een tv willen/kunnen uitgeven. Ook zijn er een gigantische hoeveelheid Saturn winkels met allemaal hun eigen voorraad. Denk dus dat er een behoorlijk aantal exemplaren verkocht zijn als je ze van het hele land bij elkaar op telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyBorr
Over de LG OLED65C7V en de prijzen bij Plasmavisie en Buymi.
Ik had net een chat met plattetv.nl en vroeg om een Black Friday voorstel: 2999,-
Toen melde ik dat ik op 2 sites prijzen had gezien van rond de 2798,-
Zijn opmerking:
"Plasmavisie en buy mi zijn geen officieel dealers. Dit is een onofficiële dealer,dit houdt in dat u een erg grote kans heeft een importmodel te ontvangen die niet vallen onder de NL garantievoorwaarden en ook nog eens bij defecten naar het buitenland gestuurd worden ter reparatie`
Is dit waar?
Hoe kun je dit vooraf controleren?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• -SambaL-
Gaan we weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon geen Plattetv berichten hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyBorr
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 01:27:
Gewoon geen Plattetv berichten hier....
Mijn oprechte excuses...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

CrazyBorr schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 01:21:

Is dit waar?
Wellicht met de zoekbalk? het is met regelmaat voorbij gekomen.

En inderdaad, het gaat eens tijd worden dat PlatteTV op z;n donder krijgt met deze uitspraken.

[ Voor 29% gewijzigd door Fietsbel op 24-11-2017 01:58 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrazyBorr schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 01:21:
Over de LG OLED65C7V en de prijzen bij Plasmavisie en Buymi.
Ik had net een chat met plattetv.nl en vroeg om een Black Friday voorstel: 2999,-
Toen melde ik dat ik op 2 sites prijzen had gezien van rond de 2798,-
Zijn opmerking:
"Plasmavisie en buy mi zijn geen officieel dealers. Dit is een onofficiële dealer,dit houdt in dat u een erg grote kans heeft een importmodel te ontvangen die niet vallen onder de NL garantievoorwaarden en ook nog eens bij defecten naar het buitenland gestuurd worden ter reparatie`
Is dit waar?
Klopt wel. Plasmavisie is inderdaad geen officieel LG dealer. Dit heb ik na een akkefietje met dit bedrijf van LG vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:50
Toch mooi, voor 2222: http://www.saturn.de/de/product/_lg-65b7d-2241967.html

MÁÁR: Werkt die met een Ziggo Ci+ kaart?

Lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

39

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Zo, n.a.v. o.a. dit topic heb ik zojuist gebruik gemaakt van de Black Friday aanbieding van Apollo en de LG OLED55C7 besteld voor € 1580.- d:)b
Misschien gekkenwerk om dat midden in de nacht te doen, maar ik was toch (even) wakker en heb tóch een tv “nodig” voor m’n nieuwe huis; :7
En ik wilde niet achter het net vissen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:34
Er gebeurt weinig op de Pricewatch, ik had toch wel wat actie verwacht vandaag met de 55" modellen in ieder geval...

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Pagina: 1 ... 84 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"