Zie de TW, iets van eigen inzet is wel gewenst...
[ Voor 79% gewijzigd door FeaR op 24-06-2017 21:59 ]
motabeatz.com
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 79% gewijzigd door FeaR op 24-06-2017 21:59 ]
motabeatz.com
Dan mis ik de soundbar en 3Dago schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 08:48:
[...]
Waarom koop je niet de C7V voor €1999? Dan spaar je nog een paar maanden door voor een beugel van €30.
Nederlandse versies hebben ook gewoon een lichtsensor. Deze zit verwerkt in de rand van het scherm.dinandus schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 22:19:
De Duitse versies beschikken over een Dual Tuner, de Europese slechts een enkele tuner.
Verder heeft de Duitse versie nog een lichtsensor welke op de V series ontbreekt.
Reschindler's List vertelt dat de E6V €1.950 kost bij Electroworld Veen en €1.999 bij Smits Arnhem.herman602 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 00:29:
Dan mis ik de soundbar en 3D
Net gekeken klopt niks meer van.ago schreef op zondag 25 juni 2017 @ 02:53:
[...]
Reschindler's List vertelt dat de E6V €1.950 kost bij Electroworld Veen en €1.999 bij Smits Arnhem.
Ik heb zelfs gisteren de prijs naar € 1649,- kunnen krijgen, het was voor mij heel simpel; of ik laat hem overkomen uit België (Audiovision) of ik wil hem nu meenemen voor € 1649,- maar heeft wel wat tijd en moeite gekost (paar keer heen en weer gebeld).Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 17:23:
[...]
Wat zeg je tegen die mensen?
Ik heb ook net een offerte gevraagd, ze gingen tot €1749 voor een "importmodel" (enkel fabrieksgarantie via buitenland) met €59 voor het driejarig ondersteuningsplan.
Gekeken? Op hun websites? Je moet altijd bellen voor scherpe prijzen.herman602 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 08:58:
Net gekeken klopt niks meer van.
Verwijderd
Smits ook €1950,-ago schreef op zondag 25 juni 2017 @ 02:53:
[...]
Reschindler's List vertelt dat de E6V €1.950 kost bij Electroworld Veen en €1.999 bij Smits Arnhem.
[ Voor 9% gewijzigd door StelioKontos op 25-06-2017 15:46 ]
Of hij echt van LG was is niet echt relevant voor het topic, maar hij zei letterlijk "wat ze hier doen met de prijs maakt mij niks uit, als jij ergens anders een LG koopt vind ik het ook goed." Hij zei verder ook niks MM specifieks, voor prijzen moest iemand anders van de MM komen.Prostie34 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:27:
Een LG medewerker bij de MediaMarkt?
Lijkt mij niet en laat je dis niet voor de gek houden.
In Apeldoorn is zowel de 55b6v en de e6v op voorraad ook de oudere 910 of 920 wat ik zag vandaag.martijnpatelski schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:10:
[...]
Mij is in ieder gevel beloofd dat ik me niet hoef te haasten om snel een 2016 model te kopen, als dat een verkoper van de mediamarkt was was hij niet goed in verkopen.
Verwijderd
Op het moment heb ik een zwarte stip onder in mijn B6 zitten van een paar mm (geen groot probleem maar voor een tv van dit bedrag mag dit wel opgelost worden). Ik heb daarom een reparatie verzoek gedaan via LG echter was een maand geleden het scherm al slecht leverbaar (reparatie 2x uitgesteld). Vervolgens gaf de LG monteur aan dat ik hij een wissel ging doen voor een nieuwe B6. Deze bleek echter ook niet meer leverbaar (circa 2 weken geleden). Oplossing is het uitzoeken van een nieuwe tv voor het zelfde bedrag bij de verkopende partij (in mijn geval BCC). Bij de BCC was de B6 echter nog wel (lokaal)beschikbaar en de C7 nog niet leverbaar (lees 1,5 week geleden). Ik heb toen besloten de reparatie uit te stellen. Ik ga een deze dagen even langs om mijn B6 te wisselen voor een C7.martijnpatelski schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:10:
[...]
Of hij echt van LG was is niet echt relevant voor het topic, maar hij zei letterlijk "wat ze hier doen met de prijs maakt mij niks uit, als jij ergens anders een LG koopt vind ik het ook goed." Hij zei verder ook niks MM specifieks, voor prijzen moest iemand anders van de MM komen.
Mijn punt is dat het dus wel raar is dat andere winkel zogenaamd schaarste heeft op het 2016 model (de goedkope winkels dus) terwijl het 2016 model gewoon op de LG site staat en MM zegt dat ze ze gewoon kunnen inkopen. Wat dan wel weer apart is is dat ze op de webshop van de MM als uitverkocht staan.
Mij is in ieder gevel beloofd dat ik me niet hoef te haasten om snel een 2016 model te kopen, als dat een verkoper van de mediamarkt was was hij niet goed in verkopen.
Prostie34 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:40:
Goedenavond,
Bedankt voor je bijdragen. Een aanhef en sluiting als zijnde een mail of iets dergelijks doen we niet op het forum en mag je voortaan achterwege laten.Groet Robert
En Smits Arnhem voor €1950?A4-tje schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:43:
Na lang wikken en wegen en vooral dit forum in de gaten houden ben ik gegaan voor de 55c7. Voornammaste reden om voor 2007 model te kiezen was de betere afhandeling van wit (abl), zie ook YouTube: LG C7 vs B7 2017 OLED TV
Prijzen opgevraagd per mail bij de bekende suppliers:
Foka, € 2050
Konrad, €2299 plus 3 jaar garantie
Electroworld veen, €1999 met 2 jaar Lg garantie
Hofma, moest bellen voor prijs. Gedaan en gingen voor €2299 met de normale garantie van 2 jaar Lg en de consumentengarantie die er altijd op zit tot 5 jaar. Zei dat ze niet lager konden gaan ondanks mijn referentie aan dit forum. Zal dus mogelijk ook nog afhangen van wie je spreekt. Meldde wel dat de 2016 modellen moeilijker aan te komen zijn momenteel.
Uiteindelijke bij Foka kunnen afhalen en nu dus al erg blij mee. Was dichterbij dan veen dus vandaar dat ik voor Foka gegaan ben.
Ow de post van gister 13:26 is dan niet bijgewerkt, die heb je gemist.A4-tje schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:17:
[...]
Smits niet gevraagd omdat die op 2150 stond vanuit resinman zn post op 1 april. Weet ik dus niet.
Gaat daarbij om de e6v, ik heb de c7vago schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:18:
[...]
Ow de post van gister 13:26 is dan niet bijgewerkt, die heb je gemist.
Zit er serieus op dat ding aan één kant boven een verdikking voor het merk. Of is dat gewoon voor de internetfoto's dat Loewe net iets meer in beeld komt? Kan zijn dat het IRL meevalt, maar voor een designmerk als Loewe had ik dit niet verwacht.Pionier84 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:06:
Binnenkort leverbaar:
Loewe Bild 4.55 OLED o.a. Expert €2999.
Verwijderd
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Die hebben ze niet meer, stond al eerder hier vermeld. Hou rekening met een forse afschrijving op je Samsung, had je beter een paar maanden door kunnen sparen.hmr schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:39:
Oei die DirectSale prijs voor een mooie LG oled van 55 inch is wel heel erg aantrekkelijk. Die had ik even eerder moeten zien! Zal ze eens bellen of ze nog steeds die prijs hanteren, dan is het wel aantrekkelijk om mijn Samsung UE55KS75000 te verkopen en up te graden naar een OLED
Jammer. Ach, wat is fors. Ik denk dat ik hem met een max afschrijving van 150 euro nog wel kwijt kan. Net een maand oud, en dan was het bijleggen van een aantal 100 euro's nog wel acceptabel. Maar het hoeft allemaal niet, maak ik mijn meisje ook niet boosago schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:17:
[...]
Die hebben ze niet meer, stond al eerder hier vermeld. Hou rekening met een forse afschrijving op je Samsung, had je beter een paar maanden door kunnen sparen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 34% gewijzigd door Ambition88 op 28-06-2017 13:58 ]
Ja maar de LG C7 65'' kost 4999 en die kunnen ze voor 3750 leveren maar de panasonic 65'' met een adviesprijs van 5.499 kunnne ze niet scherper lever dan 4939 beetje scheve verhoudingen.Prostie34 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:08:
Dat de korting op een 65 inch model meestal in verhouding minder zal zijn komt ook omdat dit formaat minder wordt verkocht dan het 55 inch model. Aangezien dit het instap formaat is.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Niks vreemd, je hebt het over twee verschillende merken die ieder een eigen prijsbeleid hebben.Ambition88 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:56:
Net gemaild met Apollo voor de prijs van de Viera 65-TXEZW954.
De prijs die ik heb doorgekregen is €4939
Ik wacht nog lekker een paar maandjes of ga kijken voor een LG C7 want deze prijs vind ik echt veelste hoog.
Ze kunnen op de C7 van 2999 dus bijna 800 euro korting geven, aangezien deze voor circa 2150 worden verkocht.
maar op een 65'' zouden ze ''maar'' 500 euro korting kunnen geven? Vreemd. Ik ga nog ffe verder mailen
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Vreemd is wellicht niet het juiste woord, ben meer verbaasd.Señor Sjon schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:20:
[...]
Niks vreemd, je hebt het over twee verschillende merken die ieder een eigen prijsbeleid hebben.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik verhuis 20 juli pas dus ik kan hem sowieso nog niet bestellen, geen zin dat ik hem nu bestel en er na 3 weken achterkom dat er van alles mankeert aan het toestel en ik niet meer binnen de 14 dagen bedenktijd zit, maar ik moet zeggen het is wel tempting.
[ Voor 7% gewijzigd door Ambition88 op 28-06-2017 16:41 ]
[ Voor 15% gewijzigd door herman602 op 28-06-2017 18:54 ]
Foka is ook 2 jaar vanuit Lg en drie "extra" jaren vanuit consumentenrecht. Zal bij alle zaken zo zijn. Hooguit even vragen wat de voorwaarden zijn (afschrijving enzo).herman602 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 18:49:
Jammer voor Smits arnhem die was 1969,00 maar 2 jaar garantie!
[ Voor 18% gewijzigd door Rainesh op 28-06-2017 21:27 ]
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Heb ze telefonisch gesproken en verwezen naar het tweakers topicGovertNL schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:16:
Eigenlijk mij nooit zo bezig gehouden met de prijzen van een nieuwe televisie. Maar ik zie dat de LG OLED55C7V bij Foka voor 2999 te koop staat.
En ik zie hier dat Rainesh voor 2180 dezelfde tv scoort voor een beduidend lager bedrag en dan ook nog eens met een muurbeugel. Rainesh heb jij gewoon contact opgenomen met een Foka bij jou in de buurt?
Ik ben na 3,5 a 4 jaar ook wel weer toe aan een nieuwe tv. Tenminste dat praat ik mijzelf aan
Maar ik zie dat even rondbellen en mailen dus wel behoorlijk zin kan hebben.
Ik hou dit topic in de gaten. Ik zit te twijfelen ergens rond oktober / november een nieuwe tv aan te schaffen of te wachten tot volgend jaar. Een OLED-scherm heeft wel mijn voorkeur. Zeker nu ik een PS Pro in huis heb gehaald en de verschillen op YouTube en bij de Media Markt heb mogen zien.
[ Voor 23% gewijzigd door cangri op 29-06-2017 12:50 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2018 15:02 ]
Helemaal onderaan zie je een linkje naar Resinman met de goedkoopste prijzen per type oled. Doe er je voordeel mee. En blijf dit topic een paar weken volgen en sla dan als een adder toe. Bespaart je honderden euro'sGovertNL schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:16:
Eigenlijk mij nooit zo bezig gehouden met de prijzen van een nieuwe televisie. Maar ik zie dat de LG OLED55C7V bij Foka voor 2999 te koop staat.
En ik zie hier dat Rainesh voor 2180 dezelfde tv scoort voor een beduidend lager bedrag en dan ook nog eens met een muurbeugel. Rainesh heb jij gewoon contact opgenomen met een Foka bij jou in de buurt?
Ik ben na 3,5 a 4 jaar ook wel weer toe aan een nieuwe tv. Tenminste dat praat ik mijzelf aan
Maar ik zie dat even rondbellen en mailen dus wel behoorlijk zin kan hebben.
Ik hou dit topic in de gaten. Ik zit te twijfelen ergens rond oktober / november een nieuwe tv aan te schaffen of te wachten tot volgend jaar. Een OLED-scherm heeft wel mijn voorkeur. Zeker nu ik een PS Pro in huis heb gehaald en de verschillen op YouTube en bij de Media Markt heb mogen zien.
Goed om te weten.Rainesh schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:16:
[...]
Heb ze telefonisch gesproken en verwezen naar het tweakers topic
Bel je ook Hofma, Electroworld en Directsale?Steven Boers schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:17:
Zonet gebeld naar Foka voor de LG 55C7V en verwezen naar dit forum. Bedrijfsleider gaat terugbellen. Ben benieuwd!
Gisteren betaald, vandaag tv binnengekregen, morgen ophangenSteven Boers schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:17:
Zonet gebeld naar Foka voor de LG 55C7V en verwezen naar dit forum. Bedrijfsleider gaat terugbellen. Ben benieuwd!
Foka heeft niet teruggebeld maar via directsale lukte het wel. Ik heb net daar de tv gekocht voor 1999
< dit stukje webruimte is te huur >
En de prijs is??Jorgen schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:00:
Zelf was ik ook tevreden met de terugbelprijs.
Sorry, die prijs heb ik verschillende posts daarvoor al genoemd. Om het topic niet te vervuilen heb ik hem niet nog een keer genoemd, want het was de prijs van het moment dat ik belde natuurlijk. Even voor de volledigheid: Dat was € 2080 incl. bezorging en 5 jaar garantie bij Foka.A4-tje schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 22:16:
[...]
En de prijs is??
Wel handig om te melden zoals iedereen dat doet hier
netjes. een mooie prijs.Jorgen schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 22:40:
[...]
Sorry, die prijs heb ik verschillende posts daarvoor al genoemd. Om het topic niet te vervuilen heb ik hem niet nog een keer genoemd, want het was de prijs van het moment dat ik belde natuurlijk. Even voor de volledigheid: Dat was € 2080 incl. bezorging en 5 jaar garantie bij Foka.
Je kan italie niet zonder meer vergelijken met nederland. Garantie reikt hier verder en lg kan met kleinere marges werken omdat de schaal een stuk groter is in ita.aex351 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 21:36:
In ItaliëEr is nog voldoende marge in Nederland om de prijzen omlaag te krijgen. Het mag duidelijk zijn dat er in Italië meer concurrentie is gezien de historische prijsverloop van de B6 en hoe dat in Nederland ging.
- 55B7 - €1790: https://www.stockisti.com...d-uhd-4k-55-55b7v-eu.html
- 55C7 - €1890: https://www.stockisti.com...d-uhd-4k-55-55c7v-eu.html
En weer! die onzin! over garantie!Bever! schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 23:19:
[...]
Je kan italie niet zonder meer vergelijken met nederland. Garantie reikt hier verder en lg kan met kleinere marges werken omdat de schaal een stuk groter is in ita.
Italië trekt zich notoir niets aan van EU richtlijnen. Veel plezier aan de consument die gaat procederen. Misschien heeft hij dan na 7 jaar zn garantie.aex351 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 23:42:
[...]
En weer! die onzin! over garantie!
"In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen. Dit is een garantietermijn die als minimum is voorgeschreven aan de lidstaten van de EU. Elke lidstaat mag daar andere regels voor maken. Zolang deze regels maar voordeliger zijn voor de consument."
Oké nu hebben we vastgesteld dat er een minimale garantie is.
En dan nu over die marges. Nederlandse retailers werken met dubbele prijzen. En soms gaan ze zelfs zover dat op eBay het ze product voor een nog lagere prijs aanbieden dan hier of op hun eigen site. En wat je vervolgens ziet gebeuren is dat met wat druk de prijs makkelijk naar de nu in dit geval Italië als voorbeeld genoemde prijs kan. Dat komt echt niet doordat een handjevol Tweakers ervoor zorgt dat de inkoopprijs magisch omlaag kon. Dat komt omdat er al een flinke marge op zat en de verkoper genoegen neemt met minder marge voor een select groepje die zich hier bewust van is.
[ Voor 12% gewijzigd door Hotwheels op 01-07-2017 09:36 ]
Waarom zou je niet als consument nooit prijzen in het buitenland mogen vergelijken ?Requiem19 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 08:20:
[...]
Italië trekt zich notoir niets aan van EU richtlijnen. Veel plezier aan de consument die gaat procederen. Misschien heeft hij dan na 7 jaar zn garantie.
Daarnaast is zo'n supply chain dusdanig ingewikkeld, dat je niet kunt stellen dat LG dezelfde kosten maakt in Italië als in NL.
Een tip: nooit prijzen vergelijken met buitenland.
Nou wat ik bedoel is dat je hier een veel betere garantie hebt dan daar, en dat kost altijd geld. Ook is de prijs die LGE daar rekent aan hun klanten veel gunstiger, hier houdt LG de prijs redelijk hoog naar dealers en werkt dan met een aantal actiemomenten waarbij er "kassakorting" wordt gegeven. Ook de overhead bij LG ita is vele malen lager en kan dus scherper doorleveren naar italiaanse dealers.aex351 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 23:42:
[...]
En weer! die onzin! over garantie!
"In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen. Dit is een garantietermijn die als minimum is voorgeschreven aan de lidstaten van de EU. Elke lidstaat mag daar andere regels voor maken. Zolang deze regels maar voordeliger zijn voor de consument."
Oké nu hebben we vastgesteld dat er een minimale garantie is.
En dan nu over die marges. Nederlandse retailers werken met dubbele prijzen. En soms gaan ze zelfs zover dat op eBay het ze product voor een nog lagere prijs aanbieden dan hier of op hun eigen site. En wat je vervolgens ziet gebeuren is dat met wat druk de prijs makkelijk naar de nu in dit geval Italië als voorbeeld genoemde prijs kan. Dat komt echt niet doordat een handjevol Tweakers ervoor zorgt dat de inkoopprijs magisch omlaag kon. Dat komt omdat er al een flinke marge op zat en de verkoper genoegen neemt met minder marge voor een select groepje die zich hier bewust van is.
De 55B6J is Hongaars of Tsjechisch, volgens mij is die andere 55E6V gewoon de NL/BE versie.Danman87 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:19:
Momenteel heeft iBOOD ook wat oled tv's in de aanbieding! Maar het is het eu model?
[ Voor 7% gewijzigd door ulTimaS op 01-07-2017 13:09 ]
Waar baseer je op dat de garantie hier veel beter is dan daar?Bever! schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:31:
[...]
Nou wat ik bedoel is dat je hier een veel betere garantie hebt dan daar, en dat kost altijd geld. Ook is de prijs die LGE daar rekent aan hun klanten veel gunstiger, hier houdt LG de prijs redelijk hoog naar dealers en werkt dan met een aantal actiemomenten waarbij er "kassakorting" wordt gegeven. Ook de overhead bij LG ita is vele malen lager en kan dus scherper doorleveren naar italiaanse dealers.
En is die vandaag binnengekomen? Die van mij niet, stelletje prutsers bij DHL...Steven Boers schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 21:38:
Foka heeft toch nog gebeld voor de LG 55C7V. Ze bieden "ongeveer hetzelfde" toen ik zei dat ik de tv net heb gekocht voor 1999,- Maar bij Foka geven ze dat inclusief 5 jaar garantie. Dus doe er je voordeel mee! Ik hoop dat mijn tv morgen binnen komt.
Ik geloof idd niet dat het door de overhead van Lg komt als wel bij de retailers zelf.aex351 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:48:
[...]
Ik geloof ook niet dat LGE in Nederland meer overhead heeft en dat dit de verklaring is waarom de prijzen hier hoger zijn. De producten komen notabene waarschijnlijk hier in Rotterdam aan in grote containers en worden vervolgens doorgestuurd naar Italië in dit geval. En nu heb ik in mijn voorbeeld Italië gebruikt. Maar ook in andere landen geldt dit precies hetzelfde. De B6 was in Duitsland structureel goedkoper. En zo kan je nog een hele waslijst aan landen opzoeken waar dit het geval was.
Ik wil het je best uitleggen hoor. Daar is het gewoon twee jaar en klaar, hier kan je nog veel langer claimen bij een retailer. Ook moet je de overhead zo zien je hebt x man sowieso nodig om een bedrijf als lg of anderen te runnen en of je als marketeer (bijv) nou ene campagne bedenkt voor nederland of voor heel italie is kwa FTE hetzelfde, alleen je omzet ligt in ita veel hoger dan hier. Dus je kan met een stuk lagere marge rekenen als fabrikant om je organisatie kostendekkend te houden in zo'n groot land. Zelfde voor Duitsland en andere grote landen. En zoals ik al schreef het is niet de enige reden, ook bijv dat men hier werkt met "cashbacks" is een factor om de prijs naar een retailer hoog te houden. Het moet namelijk ergens van betaald worden. De producten komen vanuit Polen van LG, maar dat heeft er niets mee te maken. Een LG company "koopt" dmv transferprijzen intern van LG europa die tv's, daarbovenop zetten ze hun margestructuur.aex351 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:48:
[...]
Waar baseer je op dat de garantie hier veel beter is dan daar?
Ik geloof ook niet dat LGE in Nederland meer overhead heeft en dat dit de verklaring is waarom de prijzen hier hoger zijn. De producten komen notabene waarschijnlijk hier in Rotterdam aan in grote containers en worden vervolgens doorgestuurd naar Italië in dit geval. En nu heb ik in mijn voorbeeld Italië gebruikt. Maar ook in andere landen geldt dit precies hetzelfde. De B6 was in Duitsland structureel goedkoper. En zo kan je nog een hele waslijst aan landen opzoeken waar dit het geval was.
Het blijft verder dubieus dat de Nederlanders retailers wanneer je goed onderhandeld het ineens wel voor de 'buitenlandse' prijs kunnen verkopen. Ook dit zagen we met de B6. Dus die hele onzin van hier is meer overhead, is gewoon onzin. Retailers hier 'naaien' gewoon de consument. En al helemaal wanneer ze op Duitsland eBay exact hetzelfde 'Nederlandse' model verkopen voor een 'buitenlandse' prijs.
[ Voor 10% gewijzigd door Bever! op 01-07-2017 17:49 ]
Hmmmmm : Retailers hier 'naaien' gewoon de consument,doen wij als burgers niet het zelfde in de globalisering waarin we leven,velen maken daarin zorgvuldig gebruik van,zowel retailers als consument.aex351 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:48:
[...]
Waar baseer je op dat de garantie hier veel beter is dan daar?
Het blijft verder dubieus dat de Nederlanders retailers wanneer je goed onderhandeld het ineens wel voor de 'buitenlandse' prijs kunnen verkopen. Ook dit zagen we met de B6. Dus die hele onzin van hier is meer overhead, is gewoon onzin. Retailers hier 'naaien' gewoon de consument. En al helemaal wanneer ze op Duitsland eBay exact hetzelfde 'Nederlandse' model verkopen voor een 'buitenlandse' prijs.
Als Electroworld en Audiovision 'm al voor minder dan €1600 en Directsale zelfs voor €1450 aanbieden/aanboden, ga je toch geen €1700 meer neertellen? Het gat met de C7 wordt met de dag kleiner.Pascal.A schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 18:30:
Op de website van hofma staat de 55b6v voor 1699 en binnen 1 dag leverbaar:
https://www.hofma.nl/12329026/lg-oled-55b6
Weet dat er goedkopere aanbieders zijn of waren, maar vond het vermelden waard dat ze de prijs verlaagd hebben. Bovendien zijn de locatie van een winkel en de actuele voorraad voor velen hier ook mede bepalend voor de keuze... Maar graag gedaan.ago schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:06:
[...]
Als Electroworld en Audiovision 'm al voor minder dan €1600 en Directsale zelfs voor €1450 aanbieden/aanboden, ga je toch geen €1700 meer neertellen? Het gat met de C7 wordt met de dag kleiner.
Concurrentie en marktwerking. Maar het is tamelijk hypocriet om te veronderstellen dat we onze lokale ondernemers 'helpen' door de hoofdprijs te betalen, terwijl diezelfde ondernemers onder de toonbank andere prijzen hanteren.karper34 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 18:10:
[...]
Hmmmmm : Retailers hier 'naaien' gewoon de consument,doen wij als burgers niet het zelfde in de globalisering waarin we leven,velen maken daarin zorgvuldig gebruik van,zowel retailers als consument.
Kijk nu eens bij Pricewatch wat het meest bekeken wordt de 55B6 met stip al weken bovenaan ,dus zal deze genoeg winstmarge gaan opleveren ,en er nog genoeg mee verdiend wordt,zijn niet alleen de oleds van in deze LG die massaal nu over toonbank gaan en al die andere TV die er verloren bij staan .
Natuurlijk wil ik ook als consument de laagste prijs hebben,maar je ook beseffen dat wel fysieke winkels wel bestaansrecht moeten hebben en krijgen,anders ga je een oled kopen via een plaatje op het internet
En man man heb je dan je zin,bespaar mij deze ellende dus of kopen of niet.
Vergiet ook niet we naaien ons zelf ermee,massaal niet kopen = We maken elkaar werkloos= en dat is met alles vandaag de dag om ons heen gebeurt
Ja mijne staat dus vanaf zaterdagochtend bij DHL Rotterdam te wachten tot het maandag is...JDFS schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:16:
[...]
En is die vandaag binnengekomen? Die van mij niet, stelletje prutsers bij DHL...
Wat wil je dan ?aex351 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 22:50:
[...]
Concurrentie en marktwerking. Maar het is tamelijk hypocriet om te veronderstellen dat we onze lokale ondernemers 'helpen' door de hoofdprijs te betalen, terwijl diezelfde ondernemers onder de toonbank andere prijzen hanteren.
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2017 11:22 ]
ALtijd leuk met DHL en UPS, niet op zaterdag bezorgenSteven Boers schreef op zondag 2 juli 2017 @ 03:38:
[...]
Ja mijne staat dus vanaf zaterdagochtend bij DHL Rotterdam te wachten tot het maandag is...
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Heel jammer inderdaad vooral omdat ik gisteren de hele dag heb gewacht en een soort van toezegging had gekregen...Renegade666 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:16:
[...]
ALtijd leuk met DHL en UPS, niet op zaterdag bezorgen
Dat is de normale trend: eind augustus, eind november en dan eind maart/april.Prostie34 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 17:48:
Garantie, marge blabla bla prijzen / indicaties die willen we zien.
Zojuist medewerkers bij o.a. Foka gesproken. Eind augustus wordt er een prijsdaling verwacht betreffende de LG Oled schermen.
39
Daarom vermeld ik alle momenten en niet een enkele.Prostie34 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 19:15:
Dat klopt maar dat weet niet iedereen vandaar deze vermelding.
Vermeld het dan ook direct als je het allemaal al zo goed weet en breng geen halve informatie.Prostie34 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 19:34:
Heel goed Fietsbel!!!
[ Voor 34% gewijzigd door Fietsbel op 03-07-2017 21:46 ]
39
Verwijderd
Niet als je een 2016 model wil binnenslagen aan een scherpe prijs
Voor de 55eg960v krijg je wel rond de 1000 euro terug, dus dan betaal je voor de c7 2500 euro terwijl deze voor 2000 euro te koop is.MauT86 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:42:
Even wat offertes opgevraagd met inruil LG 55EG960.
PlatteTV:
55c7: 1500 eur
55e7: 2000 eur
Foka:
55c7: 1700 eur
Wat vinden jullie hiervan?
Ik zie dat op de prijslijst die wordt bijgehouden wordt het volgende staat:ppatrick schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:43:
De E6 is niet zo goede deal denk als je hier laatste paar pagina's even door kijkt zie je al dat ze hem voor die prijs aanbieden zonder inruil.
Het gaat in dit geval om de E7.ppatrick schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:43:
De E6 is niet zo goede deal denk als je hier laatste paar pagina's even door kijkt zie je al dat ze hem voor die prijs aanbieden zonder inruil.
Crap natuurlijk, ze bieden maar €500 voor je tv. Zet 'm op Marktplaats, alles boven de €500 is dus al voordeliger. Het is geen rocket science.MauT86 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:42:
Even wat offertes opgevraagd met inruil LG 55EG960.
PlatteTV:
55c7: 1500 eur
55e7: 2000 eur
Foka:
55c7: 1700 eur
Wat vinden jullie hiervan?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq