Mail Konrad direct op konrad@directsale.nlFabiandJ schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:56:
[...]
Ik heb ze eens een mail gestuurd, eens zien met welk voorstel ze komen en hoe snel ze reageren
Ik ben ook voornemens de 55b6v te bestellen maar het model van konrad, betreft dat dan wel een Nederlands model? Ik heb me weer aan laten praten dat webshops voornamelijk modellen uit het buitenland leveren en dat dat dan weer vervelend is bij aanspraak op eventuele garantie.
[ Voor 42% gewijzigd door StefanKelevra op 16-06-2017 10:29 ]
Ik zit in dezelfde batch als jij, enkel leveren ze jammer genoeg niet op zaterdag in België. Zal dus maandag worden (vandaag lukte niet meer, blijkbaar).Alexanderrr schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 22:50:
Op 7 juni de LG OLED 55B6V bij Audiovision gekocht. Keuze tussen Audiovision (1598, 6j garantie, opsturen) of Foka (1649, 5j, ophalen). De voorraad die hij had was er al doorheen, morgen komt een nieuwe lading, zaterdag wordt die van mij geleverd. Hij gaf aan dat het einde in zicht is voor de 55B6. Mogelijk dat hij alles al verkocht heeft, een belletje en je weet het.
Zal een dikke 2 weken worden tussen betaling en levering. Voor de rest wel tevreden van Audiovision, tot nu toe.
Keep on running
Ja, heb het net per email gevraagd. 3 jaar garantie en NL model.StefanKelevra schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:15:
Ik ben ook voornemens de 55b6v te bestellen maar het model van konrad, betreft dat dan wel een Nederlands model? Ik heb me weer aan laten praten dat webshops voornamelijk modellen uit het buitenland leveren en dat dat dan weer vervelend is bij aanspraak op eventuele garantie.
Bij Apollo Almere kreeg ik op aanvraag de prijs van de 55E7V door: € 2.750
Ik wacht echter nog even met bestellen. Onze huidige Philips 42PES0001d begon vreemd gekleurd beeld te geven
, maar helaas doet hij het nu weer normaal
(de vorige keer dat dat gebeurde moest er een nieuw LCD paneel in... warmte probleem waardoor een bepaalde chip kapot gaat)
(edit: was van 55E7N naar 55E7V? Nu nog begrijpen wat het verschil is)
edit 2: Bedankt Raymon89. Ik moet dus de V hebben! (Beneluxmodel)
Ik wacht echter nog even met bestellen. Onze huidige Philips 42PES0001d begon vreemd gekleurd beeld te geven

(de vorige keer dat dat gebeurde moest er een nieuw LCD paneel in... warmte probleem waardoor een bepaalde chip kapot gaat)
edit 2: Bedankt Raymon89. Ik moet dus de V hebben! (Beneluxmodel)
[ Voor 16% gewijzigd door BIM op 16-06-2017 15:50 ]
Ik heb net bericht gekregen van Konrad.Mrneo87 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:07:
[...]
Ja, heb het net per email gevraagd. 3 jaar garantie en NL model.
Ze hebben op dit moment geen 55B6v meer op voorraad.
Maandag weten ze meer.
Dan stuur ik direct een mail.
Edit: mail adres gebruikt in dit topic (paar reacties hierboven) kreeg binnen een half uur bericht terug!
[ Voor 13% gewijzigd door murphylee op 16-06-2017 13:30 ]
I bad beat my meat by busting my nuts!
nice. Eens voor de B6V informeren dan.Mrneo87 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:45:
[...]
Yes, ik ook. Dit zijn de prijzen die ik heb doorgekregen.
De 55B6V 1450.-
De 55C7V 2299.-
De 65B6V 3190.-
Toevallig Tweakers die reeds ervaringen hebben met Directsale (nooit eerder van gehoord nml)
Onderaan deze post staan de shopreview links.tolgaliya schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:25:
Toevallig Tweakers die reeds ervaringen hebben met Directsale (nooit eerder van gehoord nml)
DirectSale shopreviews
Mooie prijs voor de 55B6V!Mrneo87 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:45:
[...]
De 55B6V 1450.-
De 55C7V 2299.-
De 65B6V 3190.-
Die onderste twee zijn het vermelden niet waard. Vooral die 65" is bespottelijk hoog aan de prijs.
Ja, maar misschien kan je bellen en daarvoor ook een deal proberen te sluiten, zoals ik dat gedaan heb met de 55B6.ago schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:44:
[...]
Mooie prijs voor de 55B6V!
Die onderste twee zijn het vermelden niet waard. Vooral die 65" is bespottelijk hoog aan de prijs.
Dus de bovenste was een dealprijs en de prijzen van de andere twee tv's moeten nog uitonderhandeld worden?Mrneo87 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:47:
[...]
Ja, maar misschien kan je bellen en daarvoor ook een deal proberen te sluiten, zoals ik dat gedaan heb met de 55B6.
De V is het Benelux-model, de N niet. Ik raad je aan altijd een V model te kopen ivm garantie.BIM schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:16:
De 55E7N is gewoon Nederlands model. De voor de E7 serie: 55 inch eindigt op N en de 65 inch op V met modelnaam. Kijk maar op de LG site en in de pricewatch.Raymon89 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:44:
[...]
De V is het Benelux-model, de N niet. Ik raad je aan altijd een V model te kopen ivm garantie.
Ja, ik was al een tijdje bezig voor de 55B6. Ik vroeg vandaag pas naar de C7 en de 65B6. En heb niet geprobeerd te onderhandelen of Whatever.ago schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:52:
[...]
Dus de bovenste was een dealprijs en de prijzen van de andere twee tv's moeten nog uitonderhandeld worden?
Zou gewoon de goedkoopste nemen. Niets mis mee. Al die bangmakerij over garantie. Je koopt het in Nederland van een Nederlandse retailer en dus heb je Nederlandse garantie.
< dit stukje webruimte is te huur >
Nog even snel en daarna horen jullie denk ik snel meer van mij hier
Wifimedia had gezegd dat de bezorging morgen niet meer ging plaatsvinden. Werd ik net gebeld door de koerier met de vraag welke dag mij het beste uitkwam. Hoe fucking vet en heerlijk onverwacht.
Tomorrow!
Wifimedia had gezegd dat de bezorging morgen niet meer ging plaatsvinden. Werd ik net gebeld door de koerier met de vraag welke dag mij het beste uitkwam. Hoe fucking vet en heerlijk onverwacht.
Tomorrow!
Hoe kom je aan deze prijzen of waar bestel ik deze?Mrneo87 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:45:
[...]
De 55B6V 1450.-
De 55C7V 2299.-
De 65B6V 3190.-
Die van 1450 is wel erg scherp en ben daar zeer geinsteresseerd in.
Op de website van directsale.nl vind ik niet eens het 55b6v model.
Als je een paar posts terug had gekeken, dan had je dit gezien:illuvattarr schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 10:11:
[...]
Hoe kom je aan deze prijzen of waar bestel ik deze?
Die van 1450 is wel erg scherp en ben daar zeer geinsteresseerd in.
Op de website van directsale.nl vind ik niet eens het 55b6v model.
murphylee schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:29:
[...]
Ik heb net bericht gekregen van Konrad.
Ze hebben op dit moment geen 55B6v meer op voorraad.![]()
Maandag weten ze meer.
Dan stuur ik direct een mail.
Edit: mail adres gebruikt in dit topic (paar reacties hierboven) kreeg binnen een half uur bericht terug!
Overheen gelezen, bedankt!AMDminer schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 10:45:
[...]
Als je een paar posts terug had gekeken, dan had je dit gezien:
[...]
Kan iemand me uitleggen hoe dit zo gaat met rondmailen naar webshops?
Waarom staat het niet gewoon op de website?
Welke webshops kun je nog meer naartoe mailen?
Gewoon bellen/ mailen of langs gaan en vragen naar de laagste prijs. Proberen te onderhandelen. De grote winkels gaan klagen bij LG als ze zulke lagen prijzen hanteren. Dat werd me in ieder geval verteld door Radio von Burg in Rotterdam. En als ze 1450,- vragen op hun website, dan zullen de meeste proberen de tv voor 1200 mee te krijgenilluvattarr schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 10:49:
[...]
Overheen gelezen, bedankt!
Je kan Foka in Rotterdam en Smits in Arnhem proberen. De B6 kost daar als het goed is 1649,-. Of Audiovision in België. 1598,- inclusief verzendkosten en 6 jaar garantie. Veel tweakers hebben daar besteld volgens mij. Vrijdagochtend had Directsale 16 B6 op voorraad en vrijdagmiddag waren ze allemaal verkocht
[ Voor 21% gewijzigd door Mrneo87 op 17-06-2017 11:05 ]
Je kan naar elke webshop mailen of bellen met de vraag naar de scherpste prijs.illuvattarr schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 10:49:
[...]
Overheen gelezen, bedankt!
Waarom ze de bodemprijzen niet direct op hun website zetten, dat kan ik wel raden; marge. Ook de middenstand wil leuk op vakantie kunnen en de rekeningen betalen. Het merendeel van de mensen onderhandelen nooit over de prijs. Vooral niet als het al zogenaamd een aanbieding betreft.
Mocht je zelf rondbellen en mailen, dan zie ik je uitkomsten hier graag tegemoet natuurlijk.
Onderhandelings tactieken:
http://computerworld.nl/a...keiharde-onderhandelingen
Dan is TV-reus ondertussen toch ook al onder de €4000 gegaan.Napsju schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:51:
LG OLED65C7V @ TVreus voor 3800 inclusief levering en 2 jaar garantie.
LG OLED65C6V @ TVreus voor 3179 inclusief levering en 2 jaar garantie.
Scherper kon niet. Ik wacht nog even.
Heb de LG OLED65C7V daar een maandje geleden gekocht voor € 4000 op een zaterdagavond. Wel met nog €20 voor levering naar Belgie. Maar die levering was dan wel 's anderendaags op een zondag !
Goede service.
Ik heb de lg oled55b6v zojuist gekocht voor 1700 inclusief accesoires twv 70 euro bij de Apollo te Almere.
Heb graag een winkel als aanspreekpunt en directsale was dus nog wel 130 euro goedkoper (Kreeg de prijs van 1500 euro na mailen)
Straks maar even uitpakken en ophangen.
Heb graag een winkel als aanspreekpunt en directsale was dus nog wel 130 euro goedkoper (Kreeg de prijs van 1500 euro na mailen)
Straks maar even uitpakken en ophangen.
Ik ben ook aan het orienteren voor een nieuwe TV, nu heb ik een 60" plasma van LG (60pz950).
Wat mij opviel is het enorme verschil tussen led en oled, waardoor ik eigenlijk al een keuze heb gemaakt voor OLED. Nu het formaat nog, 65 is net te klein, 75 is te groot... Dan word het dus 70... Alleen waar kan ik er 1 vinden? Zie wel wat berichten dat LG in 2013 al een 70" aangekondigd had, maar er lijkt nergens iets te koop aangeboden te worden, of zoek ik bij de verkeerde winkels?(tv-reus,plattetv, mediamarkt)
Eventueel bij onze oosterburen kopen is geen probleem.
Wat mij opviel is het enorme verschil tussen led en oled, waardoor ik eigenlijk al een keuze heb gemaakt voor OLED. Nu het formaat nog, 65 is net te klein, 75 is te groot... Dan word het dus 70... Alleen waar kan ik er 1 vinden? Zie wel wat berichten dat LG in 2013 al een 70" aangekondigd had, maar er lijkt nergens iets te koop aangeboden te worden, of zoek ik bij de verkeerde winkels?(tv-reus,plattetv, mediamarkt)
lees de draad voordat je blaat
Verwijderd
Not! Als het geen NL model is, bijvoorbeeld een Duitse, kan jij fluiten naar fabrieksgarantie vanuit NL. CE Repair komt niet naar je huis en de importeur in NL heeft ook geen enkele verplichting naar jou. Je bent gewaarschuwd.aex351 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:40:
Zou gewoon de goedkoopste nemen. Niets mis mee. Al die bangmakerij over garantie. Je koopt het in Nederland van een Nederlandse retailer en dus heb je Nederlandse garantie.
OLED panelen worden momenteel alleen op 55, 65 en 77 inch gemaakt door LG. Dus die keus heb jeTheelepel88 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 18:07:
Ik ben ook aan het orienteren voor een nieuwe TV, nu heb ik een 60" plasma van LG (60pz950).
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Je hebt gewoon de wettelijke garantie. Zal soms wat meer werk zijn, maar je hebt het gewoon. Je kan altijd aankloppen bij de retailer. Want zij zijn verplicht de garantie te verlenen in NL, niet LG.Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 18:28:
[...]
Not! Als het geen NL model is, bijvoorbeeld een Duitse, kan jij fluiten naar fabrieksgarantie vanuit NL. CE Repair komt niet naar je huis en de importeur in NL heeft ook geen enkele verplichting naar jou. Je bent gewaarschuwd.
Dus ja, de wettelijke garantie geldt gewoon. De fabrieksgarantie (dat is altijd een extra) mag extra voorwaarden hebben.
Verwijderd
Dus geen CE Repair aan huis. Ik begin er niet aan. Genoeg gedonder met mijn tv's gehad.Adlermann schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:23:
[...]
Dus ja, de wettelijke garantie geldt gewoon. De fabrieksgarantie (dat is altijd een extra) mag extra voorwaarden hebben.
Je hebt gelijk. Echter, het wel of niet hebben van NL garantie is wel van wezenlijk belang als hier een aanbieding gepost wordt.stin00 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:59:
Weet iemand waar ik het OLED prijs-discussie topic kan vinden? Volgens mij zit ik verkeerd hier.
Your Friendly Neighborhood Moderator
In Nederland heb je gewoon 2 jaar garantie. Wat je nou precies bedoeld met 'CE Repair' geen idee, maar dat heeft weinig te maken met garantie. Klinkt eerder als een reparatie dienst, die uitvoering geeft aan je garantie.Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:39:
[...]
Dus geen CE Repair aan huis. Ik begin er niet aan. Genoeg gedonder met mijn tv's gehad.
Maar je moet niet gaan roepen dat je geen garantie hebt, want dat klopt gewoon niet.
< dit stukje webruimte is te huur >
Lg maakt ook geen enkel ondercheid tussen benelux en eu modellen voor hun garantie beleid.
Naar aanleiding van mijn mail of LG ook garantie biedt op een LG tv die gekocht is in (bv) Italië, zeggen zij het volgende:Bever! schreef op zondag 18 juni 2017 @ 09:28:
Lg maakt ook geen enkel ondercheid tussen benelux en eu modellen voor hun garantie beleid.
"Wij hanteren in de Benelux de Europese garantievoorwaarden. Dat betekent dat wij kunnen trachten een product wat is bedoeld voor de Europese markt en is aangeschaft in Europa binnen die garantievoorwaarden te repareren. Hierbij moet wel gemeld worden dat dit niet altijd mogelijk is als het product anders is dan de modellen welke in de Benelux verkocht worden. Als het product dan niet gerepareerd kan worden dan verwijzen wij u naar de winkel waar de koopovereenkomst mee gesloten is."
Ik heb dus een probleem hier mee ik heb mijn Oled in Duitsland gekocht en nl heeft de onderdelen niet ze komen hem dus niet maken...Hotwheels schreef op zondag 18 juni 2017 @ 09:58:
[...]
Naar aanleiding van mijn mail of LG ook garantie biedt op een LG tv die gekocht is in (bv) Italië, zeggen zij het volgende:
"Wij hanteren in de Benelux de Europese garantievoorwaarden. Dat betekent dat wij kunnen trachten een product wat is bedoeld voor de Europese markt en is aangeschaft in Europa binnen die garantievoorwaarden te repareren. Hierbij moet wel gemeld worden dat dit niet altijd mogelijk is als het product anders is dan de modellen welke in de Benelux verkocht worden. Als het product dan niet gerepareerd kan worden dan verwijzen wij u naar de winkel waar de koopovereenkomst mee gesloten is."
Laten we ervan uitgaan dat elke TV die je bij een Nederlandse winkel koopt, ook voorzien is van NL garantie. En het alleen duidelijk aangeven, wanneer dit niet zo is. Dan is de prijsdiscussie ook veel transparanter.
Dit klopt niet.Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 18:28:
[...]
Not! Als het geen NL model is, bijvoorbeeld een Duitse, kan jij fluiten naar fabrieksgarantie vanuit NL. CE Repair komt niet naar je huis en de importeur in NL heeft ook geen enkele verplichting naar jou. Je bent gewaarschuwd.
Ik heb de LG 55g910v van de MediaMarkt Duitsland en ik had een gele vlek in mijn scherm.
Gewoon online reparatie verzoek gedaan via LG en zijn hem zonder probleem komen repareren.
En ik had gewoon een foto van de bon van de Duitse mediamarkt gestuurd per mail.
Fly or Die
Al een hele tijd lees ik hier fijne berichten over een aantal leveranciers. Zelf heb ik erg goede ervaringen met Smits te Arnhem. Speakers en een receiver en nog wel meer.
Daarom daar de 55B6v gekocht voor 1649. Was in de aanbieding voor 1999 euro, zag ook enkele kopers voor dit bedrag de winkel uitlopen met een zelfde toestel.
Bedankt allemaal voor alle nuttige informatie. Nu m'n ps4 pro die ik d'r ook maar gelijk bij heb aangeschaft tip top configureren...😉
Beeld is trouwens epic😉👍
Daarom daar de 55B6v gekocht voor 1649. Was in de aanbieding voor 1999 euro, zag ook enkele kopers voor dit bedrag de winkel uitlopen met een zelfde toestel.
Bedankt allemaal voor alle nuttige informatie. Nu m'n ps4 pro die ik d'r ook maar gelijk bij heb aangeschaft tip top configureren...😉
Beeld is trouwens epic😉👍
Dit weekend ook eens geinformeerd bij Wifimedia en Audiovision voor een 65B6V.
Dit kreeg ik door (incl verzending):
Wifimedia: €2.749
Audiovision: €2.800 (incl 6j garantie)
Dit kreeg ik door (incl verzending):
Wifimedia: €2.749
Audiovision: €2.800 (incl 6j garantie)
Vanmiddag bij diverse zaken informeren naar een 55C7V, ben toe aan een nieuwe televisie. Zijn er mensen die een originele muurbeugel gebruiken bij de C7?
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
[LG OLED] Ervaringen & DiscussieRainesh schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:25:
Vanmiddag bij diverse zaken informeren naar een 55C7V, ben toe aan een nieuwe televisie. Zijn er mensen die een originele muurbeugel gebruiken bij de C7?
Iemand nog iets gehoord van Konrad/Directsale?
55B6V is daar niet meer leverbaar.tolgaliya schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:08:
Iemand nog iets gehoord van Konrad/Directsale?
Binnenkort wel de LG 55B7 voor 2399.
Jammer dat ze voor de 55B7 niet een scherpe prijs neerzetten itt de B6. Ik heb de 55C7 al voorbij zien komen voor 1999 euro >Link.illuvattarr schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:13:
[...]
55B6V is daar niet meer leverbaar.
Binnenkort wel de LG 55B7 voor 2399.
Link 2
[ Voor 10% gewijzigd door AMDminer op 19-06-2017 12:30 ]
Ik wou eigenlijk voor de B6 gaan maar met deze prijzen twijfel ik over de C7. Vooral vanwege de lage inputlag..AMDminer schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:29:
[...]
Jammer dat ze voor de 55B7 niet een scherpe prijs neerzetten itt de B6. Ik heb de 55C7 al voorbij zien komen voor 1999 euro >Link.
Link 2
1500 B6 vs 2000 C7. Toch nog wel een flink verschil in prijs.. maar wel model van dit jaar. Lastig..
Waar haal je 1500 voor de B6 dan vandaan?El_V schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:50:
[...]
Ik wou eigenlijk voor de B6 gaan maar met deze prijzen twijfel ik over de C7. Vooral vanwege de lage inputlag..
1500 B6 vs 2000 C7. Toch nog wel een flink verschil in prijs.. maar wel model van dit jaar. Lastig..
aantal berichten eerder in dit topic.illuvattarr schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:57:
[...]
Waar haal je 1500 voor de B6 dan vandaan?
Ik zie alleen bij Directsale voor 1450, maar daar is 'ie dus niet meer leverbaar.
Zouden vanaf vandaag weer op voorraad moeten zijn las ik. Ik heb vanmiddag een mail gestuurd dus wacht nog op reactie.illuvattarr schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:08:
[...]
Ik zie alleen bij Directsale voor 1450, maar daar is 'ie dus niet meer leverbaar.
Verder nog de twee websites gemaild die de 55c7 voor 2000 aan hebben geboden. Ik heb reviews zitten lezen en vergelijken en mocht ik de c7 voor 2000 kunnen krijgen dan denk ik toch dat ik daar voor ga.. voornamelijk vanwege de verbeterde input lag.
Volgens mij waren de verschillen te verwaarlozen toch?El_V schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:03:
[...]
Zouden vanaf vandaag weer op voorraad moeten zijn las ik. Ik heb vanmiddag een mail gestuurd dus wacht nog op reactie.
Verder nog de twee websites gemaild die de 55c7 voor 2000 aan hebben geboden. Ik heb reviews zitten lezen en vergelijken en mocht ik de c7 voor 2000 kunnen krijgen dan denk ik toch dat ik daar voor ga.. voornamelijk vanwege de verbeterde input lag.
Klopt ja, inputlag is een beetje beter, het is meer een psygologisch dingetje, want merken doe je het niet.ago schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:05:
[...]
Volgens mij waren de verschillen te verwaarlozen toch?
39
Ik ontving bevestiging van directsale dat de 55b6v niet meer gaat komen.El_V schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:03:
[...]
Zouden vanaf vandaag weer op voorraad moeten zijn las ik. Ik heb vanmiddag een mail gestuurd dus wacht nog op reactie.
Inputlag is volgenst hdtvtest de helft. Verder nog andere verbeterpunten als ik de review lees: http://www.hdtvtest.co.uk/news/oled55c7v-201706144480.htmago schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:37:
Dan zou €1450 een no brainer moeten zijn, 2016 model of niet.
En ik heb idd ook reactie ontvangen dat directsale hem niet meer gaat krijgen. 1750 vs 2000 is voor mij dan een nobrainer de andere kant op..
Ik kreeg deze prijzen door van DirectSale:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Dat is echt geen geld, als hij nog leverbaar was voor dat geld zou ik er bijna een kopen voor de slaapkamer.ago schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:37:
Dan zou €1450 een no brainer moeten zijn, 2016 model of niet.
In de huiskamer nog steeds zeer tevreden met de LG950V 65", maar nadeel is dat het scherm op de slaapkamer er nu erg slecht uitziet in de zwartwaardes
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Wanneer staan de nieuwe modellen gepland? Ik heb in mijn achterhoofd november / december?
Ik zit eraan te denken om de 55C7V te kopen maar als over een maand een nieuw model uitkomt waardoor deze in prijs zakt dan wacht ik vanzelfsprekend liever nog even.
Ik zit eraan te denken om de 55C7V te kopen maar als over een maand een nieuw model uitkomt waardoor deze in prijs zakt dan wacht ik vanzelfsprekend liever nog even.
Verwacht de officiële aankondiging van de 2018 modellen pas op de CES in januari 2018. Wellicht dat er in december 2017 al iets van naar buiten komt.ThePimpShrimp schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:52:
Wanneer staan de nieuwe modellen gepland? Ik heb in mijn achterhoofd november / december?
sorry fout topic
[ Voor 95% gewijzigd door harley2009 op 20-06-2017 14:39 ]
Ik heb zelf uit nieuwsgierigheid eens even gebeld met de leverancier van mijn hifi-spullen (iEar, Tilburg), omdat ik deze winkel nog niet voorbij heb zien komen in dit topic. Ik moest toch nog wat andere dingen met ze regelen/afspreken. De meneer van iEar "begrijpt" werkelijk niet hoe de 55C7 voor € 2000 tot € 2150 verkocht kan worden. Hij kan zelf niet lager dan 2500 Euro. Onder de 2150 zit er nog geen honderd Euro marge meer op volgens hem en kost elke garantie de winkel dus meer geld dan het ze opgeleverd heeft. Of de winkels het dan doen voor de goodwill, of bijverkoop (beugel? uhd blu-rayspeler?) of met andere redenen; iEar kan in elk geval niet mee.
Prijs voor dit topic: LG 55C7 bij iEar € 2500.
Miss omdat dit een zaak is die er geen 100en per jaar inkoopt/verkoopt.Jorgen schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:13:
Ik heb zelf uit nieuwsgierigheid eens even gebeld met de leverancier van mijn hifi-spullen (iEar, Tilburg), omdat ik deze winkel nog niet voorbij heb zien komen in dit topic. Ik moest toch nog wat andere dingen met ze regelen/afspreken. De meneer van iEar "begrijpt" werkelijk niet hoe de 55C7 voor € 2000 tot € 2150 verkocht kan worden. Hij kan zelf niet lager dan 2500 Euro. Onder de 2150 zit er nog geen honderd Euro marge meer op volgens hem en kost elke garantie de winkel dus meer geld dan het ze opgeleverd heeft. Of de winkels het dan doen voor de goodwill, of bijverkoop (beugel? uhd blu-rayspeler?) of met andere redenen; iEar kan in elk geval niet mee.
Hifi-Corner vraagt minimaal € 2389 voor de 55C7.
Weer een andere winkel dan de usual suspects dus.
Van Stassen heb ik nog niks gehoord. Op de website staat overigens de 7-serie nog niet, maar vragen kan geen kwaad.
De mensen die nog een goede deal zoeken, kunnen nog steeds terecht bij de Foka. € 2080 voor de tv + levering + 5 jaar garantie.
Ik hoop dat ik met deze post nog wat mensen blij heb kunnen maken en wat andere winkels aan het rijtje heb toe kunnen voegen.
Weer een andere winkel dan de usual suspects dus.
Van Stassen heb ik nog niks gehoord. Op de website staat overigens de 7-serie nog niet, maar vragen kan geen kwaad.
De mensen die nog een goede deal zoeken, kunnen nog steeds terecht bij de Foka. € 2080 voor de tv + levering + 5 jaar garantie.
Ik hoop dat ik met deze post nog wat mensen blij heb kunnen maken en wat andere winkels aan het rijtje heb toe kunnen voegen.
[ Voor 65% gewijzigd door Jorgen op 20-06-2017 18:17 ]
iEar en Bartels zijn mooie zaken met mooie luisterruimtes en zullen geen prijsvechter-prijzen hanteren. Zelf heb ik liever scherpe prijzen.Jorgen schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:13:
Ze maken idd een deal met de importeur waardoor ze betere prijzen hebben.alki schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:24:
[...]
Miss omdat dit een zaak is die er geen 100en per jaar inkoopt/verkoopt.
LG OLED55B6V
Ik verwacht dat ik de €1450 boot bij DirectSales heb gemist maar heb vandaag nog een prijsaanvraag gedaan, ook van bij wifimedia, audiovision, foka, smits (arnhem), DirectSales. Zal een updaten als ik meer weet. Nog suggesties over zaken die ik kan contacteren voor de LG OLED55B6V?
Reactie DirectSales / Konrad:
Reactie Frans de Smet:
Ik heb een aanvraag gedaan voor prijzen van de 55C6 / 55E6 en 55C7
EDIT: winkels in onderstaande post ook gecontacteerd.
Frans de Smet, Apollo, Hofma, Radio von Burg
wifimedia, audiovision, foka, smits (arnhem), DirectSales
Ik verwacht dat ik de €1450 boot bij DirectSales heb gemist maar heb vandaag nog een prijsaanvraag gedaan, ook van bij wifimedia, audiovision, foka, smits (arnhem), DirectSales. Zal een updaten als ik meer weet. Nog suggesties over zaken die ik kan contacteren voor de LG OLED55B6V?
Members only:
Inloggen
Reactie Frans de Smet:
Members only:
Inloggen
Ik heb een aanvraag gedaan voor prijzen van de 55C6 / 55E6 en 55C7
EDIT: winkels in onderstaande post ook gecontacteerd.
Frans de Smet, Apollo, Hofma, Radio von Burg
wifimedia, audiovision, foka, smits (arnhem), DirectSales
[ Voor 59% gewijzigd door NMorsink op 21-06-2017 09:17 ]
Frans de Smet, Apollo, Hofma, Radio von Burg.NMorsink schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:34:
LG OLED55B6V
Ik verwacht dat ik de €1450 boot bij DirectSales heb gemist maar heb vandaag nog een prijsaanvraag gedaan, ook van bij wifimedia/audiovision/foka/smits (arnhem)/DirectSales. Zal een updaten als ik meer weet. Nog suggesties over zaken die ik kan contacteren voor de LG OLED55B6V?
Updaten van je post zou ik erg waarderen!NMorsink schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:34:
LG OLED55B6V
foka: door verwezen naar sales afdeling. Morgen krijg ik bericht. Zal het hier ook posten.
smits (arnhem): vroegen mij om telefonisch contact op te nemen voor een "speciale aanbieding".
Nu heb ik gevraagd of ze de 55B6 nog op voorraad hadden waarop ze dus geen concreet antwoord op hebben gegeven. In de mail vroeg ik ook naar de 55C7
Morgen maar even bellen.
I bad beat my meat by busting my nuts!
Afgelopen vrijdag de LG 55B6V besteld voor €1450 bij DirectSale en meteen betaald, maar ik krijg maar geen Track & Trace code. Zojuist even gebeld met Konrad en uitleg gekregen, ze hebben er meer verkocht dan dat ze besteld (gebudgetteerd) hadden. De andere stonden bij de importeur gereserveerd voor Cooblue. Iedereen die een LG 55B6V besteld en betaald heeft bij DirectSale, zou vandaag een track & trace moeten krijgen, want gisterenavond zijn er tv's die voor Coolbue gereserveerd waren vrijgegeven voor DirectSale.
Vandaag de lg 65c7 besteld bij foka voor 3700+30 aan verzendskosten dat word genieten morgen
gisteren bij platte tv de 55C7 besteld met bezorgen en installeren A-Z Service Totaalpakket - OLED TV - uitbreiding naar 5 jaar garantie + A-Z Service Totaalpakket - OLED TV + de Vogels NEXT 7346 LG OLED muurbeugel + een goede HDMI kabel. dit alles samen voor 2599 euro.
nu wachten tot maandag...
nu wachten tot maandag...
In onze woonkamer kun je niet echt genieten van de tv, i.t.t. dat van vrienden/familie. Komt doordat we (teveel) hoekjes, deuren en ramen hebben. Beetje jammer van zo'n (relatief) oud huis (< 40j).BigDogg schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 22:30:
Vandaag de lg 65c7 besteld bij foka voor 3700+30 aan verzendskosten dat word genieten morgen
Willen jullie eens een foto maken van jullie paradepaardje? Ik ben wel eens benieuwd wat de opstelling is en hoe jullie de subwoofer van de soundbar bijvoorbeeld hebben weggewerkt.
[ Voor 4% gewijzigd door iApp op 22-06-2017 07:23 ]
An a day keeps the doctor away.
De 55c7v besteld voor 1999 bij directsale (via Konrad)! Wordt als het goed is morgen al geleverd
Middag,
Zojuist geïnformeerd bij TVQ store in Groningen bij afname van twee stuks Oled 65B6V is de prijs € 2750,-
Moet nog over nadenken of jet nu de 65B of de 65C7 gaat worden
Met vriendelijke groet,
Robert
Zojuist geïnformeerd bij TVQ store in Groningen bij afname van twee stuks Oled 65B6V is de prijs € 2750,-
Met vriendelijke groet,
Robert
Bij Smits is het 2649 voor één stuks, dan kun je hem laten bezorgen en nog steeds goedkoper uit zijn.Prostie34 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:04:
Middag,
Met vriendelijke groet,
Robert
Mijn keuze voor de 65B6 was dat de reviewers (waaronder een professionele ISF kalibreerder) aangeven het verschil niet te zien met de C7. Dan is in mijn ogen 40% meer betalen niet te rechtvaardigen.
[ Voor 5% gewijzigd door |sWORDs| op 22-06-2017 13:56 ]
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Grootste verschil is volgens mij dat de C7 dolby atmos over ARC terug kan geven en de input lag is minder|sWORDs| schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:51:
[...]
Bij Smits is het 2649 voor één stuks, dan kun je hem laten bezorgen en nog steeds goedkoper uit zijn.
Mijn keuze voor de 65B6 was dat de reviewers (waaronder een professionele ISF kalibreerder) aangeven het verschil niet te zien met de C7. Dan is in mijn ogen 40% meer betalen niet te rechtvaardigen.
Middag,
Bedankt voor de reactie's
Ik zal informeren bij Smits.
Met vriendelijke groet,
Robert
Bedankt voor de reactie's
Met vriendelijke groet,
Robert
Zo juist een 65b6 besteld bij Smits. De laagste prijs die ze konden bieden was 2749 incl. verzenden.Prostie34 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:59:
Voor de prijs van 2650 (excl. verzenden) konden ze hem niet meer aanbieden.
Navraag bij Wifimedia leverde ook een laagste prijs van 2749 incl. verzenden op.
Zojuist even contact gehad met PlatteTV over de LG OLED 55B6V maar zij kunnen momenteel niet verder zakken dan € 1699,-.
[ Voor 10% gewijzigd door Tovenaar op 23-06-2017 15:58 ]
Beste Tovenaar,
Misschien is het handig als je bij je berichtgeving alsnog het merk/ type OLED beschrijft.
Met vriendelijke groet,
Robert
Misschien is het handig als je bij je berichtgeving alsnog het merk/ type OLED beschrijft.
Met vriendelijke groet,
Robert
Beter laat dan nooit, maar vandaag is de tv geleverd, helaas niet gisteren door een fout bij de importeur afgelopen woensdag. Maar voor de €1450 wat ik voor de TV betaald heb ga ik niet klagenFabiandJ schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:57:
Afgelopen vrijdag de LG 55B6V besteld voor €1450 bij DirectSale en meteen betaald, maar ik krijg maar geen Track & Trace code. Zojuist even gebeld met Konrad en uitleg gekregen, ze hebben er meer verkocht dan dat ze besteld (gebudgetteerd) hadden. De andere stonden bij de importeur gereserveerd voor Cooblue. Iedereen die een LG 55B6V besteld en betaald heeft bij DirectSale, zou vandaag een track & trace moeten krijgen, want gisterenavond zijn er tv's die voor Coolbue gereserveerd waren vrijgegeven voor DirectSale.
Vandaag ook de 55B6V van DirectSale (€1450) ontvangen. Tijd om te gaan instellen
. De aanbiedingen zal ik nog steeds bijhouden en updaten.
Hulde! Die €1450 is jou het meest gegundResinman schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 17:34:
Vandaag ook de 55B6V van DirectSale (€1450) ontvangen. Tijd om te gaan instellen. De aanbiedingen zal ik nog steeds bijhouden en updaten.
LG OLED55B6V
Wifimedia:
55V6 uitverkocht, voor 55C7 mag ik bellen.
Foka:
Telefonisch bespreken
Radio von Burg
Apollo Almere
Video Smits
Telefonisch contact zoeken
Frans De Smet
Ik heb helaas geen telefonisch contact kunnen zoeken met elke winkel wegens omstandigheden. Alleen Ann van Frans De Smet aan de lijn gehad, zoals in bovenstaande overzicht te zien. Het ziet er naar uit dat de 55B6 bijna geheel uitverkocht is en alleen nog voor wat duurdere prijzen verkrijgbaar is zover ik nu weet.
Members only:
Inloggen
Wifimedia:
55V6 uitverkocht, voor 55C7 mag ik bellen.
Foka:
Telefonisch bespreken
Radio von Burg
Members only:
Inloggen
Apollo Almere
Members only:
Inloggen
Video Smits
Telefonisch contact zoeken
Frans De Smet
Members only:
Inloggen
Ik heb helaas geen telefonisch contact kunnen zoeken met elke winkel wegens omstandigheden. Alleen Ann van Frans De Smet aan de lijn gehad, zoals in bovenstaande overzicht te zien. Het ziet er naar uit dat de 55B6 bijna geheel uitverkocht is en alleen nog voor wat duurdere prijzen verkrijgbaar is zover ik nu weet.
Ik ben ook al geruime tijd zoekende naar een OLED , van de C6 en B6 naar de LG 55E6V, zoek het hele net af na de goede prijs, één maar mijn vrouw wil niet meer dan 2000 euro uitgeven, dan moet ik nog kijken hoe ik de ophang beugel er bij kan beunen..
mijn prijs is Foka met 5 jaar garantie 2199,- nou wachten dat de 200,- er af gaat, zag dat duitsland op 2039,- zit. dus het moet wel kunnen,
Ik had al vaker wat opgevraagd, oa met inruil, eerst 500 eraf en later toen de prijs zakte nog maar 300 eraf en als je op lette kreeg je ook zonder inruil die prijs van 2298,=
mijn prijs is Foka met 5 jaar garantie 2199,- nou wachten dat de 200,- er af gaat, zag dat duitsland op 2039,- zit. dus het moet wel kunnen,

Ik had al vaker wat opgevraagd, oa met inruil, eerst 500 eraf en later toen de prijs zakte nog maar 300 eraf en als je op lette kreeg je ook zonder inruil die prijs van 2298,=
[ Voor 18% gewijzigd door herman602 op 23-06-2017 22:20 ]
Het lijkt alsof er schaarste begint te komen in de 6 series, daarnaast is alleen de BTW al zo'n 40 euro meer. Het kan maar zo zijn dat als je nu wacht je bijna een jaar moet wachten voor de prijzen weer op dit prijspunt zitten.herman602 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:15:
Ik ben ook al geruime tijd zoekende naar een OLED , van de C6 en B6 naar de LG 55E6V, zoek het hele net af na de goede prijs, één maar mijn vrouw wil niet meer dan 2000 euro uitgeven, dan moet ik nog kijken hoe ik de ophang beugel er bij kan beunen..
Waarom koop je niet de C7V voor €1999? Dan spaar je nog een paar maanden door voor een beugel van €30.herman602 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:15:
Type zakken en nieuwer model is natuurlijk ook een goede optie, voor mij was het nog te vroeg om daar op te komen.ago schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 08:48:
[...]
Waarom koop je niet de C7V voor €1999? Dan spaar je nog een paar maanden door voor een beugel van €30.
De mediamarkten en consorten in duitsland bieden de b6v voor 1799, sommige voor 1649 met nog genoeg voorraden. Denk dat de prijs nog wel omlaag gaat als ze echt op gaan raken.
[ Voor 5% gewijzigd door alki op 24-06-2017 11:51 ]
Verwijderd
Of de prijzen stijgen als ze op raken...alki schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:46:
De mediamarkten en consorten in duitsland bieden de b6v voor 1799, sommige voor 1649 met nog genoeg voorraden. Denk dat de prijs nog wel omlaag gaat als ze echt op gaan raken.
Verwijderd
Wat zeg je tegen die mensen?Tovenaar schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:44:
Zojuist even contact gehad met PlatteTV over de LG OLED 55B6V maar zij kunnen momenteel niet verder zakken dan € 1699,-.
Ik heb ook net een offerte gevraagd, ze gingen tot €1749 voor een "importmodel" (enkel fabrieksgarantie via buitenland) met €59 voor het driejarig ondersteuningsplan.
Vandaag bericht van Foka.55B6V. Eur 1699,-
Is 2649 EUR voor de 65B6V bij Smits momenteel nog steeds de scherpste prijs? Laatste reacties door gelezen in dit topic maar kon zo snel niets scherpers vinden? Voor de geïnteresseerde deze link: http://m.ebay.de/itm/LG-6...-/272717073805?nav=SEARCH
Of even meebieden op deze:
http://m.ebay.de/itm/LG-O...id=p2349624.c100408.m2460
Is alleen de D versie en niet de V versie.
(Wat is er eigenlijk anders aan de Duitse versie?)
http://m.ebay.de/itm/LG-O...id=p2349624.c100408.m2460
Is alleen de D versie en niet de V versie.
(Wat is er eigenlijk anders aan de Duitse versie?)
[ Voor 198% gewijzigd door Hotwheels op 24-06-2017 21:27 ]
Als de voorraad bij de goedkoopste aanbieders op is blijven alleen de winkels met de hogere prijzen over, dus indirect wel ... (zo zie je regelmatig klagers voorbij komen hier dat de prijzen omhoog gegaan zijnalki schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 19:11:
[...]
Eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit gezien in tvland als ze t nieuwe model gaan pushen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
- Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"