Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 14:43
Gisteren geappt met de Mediamarkt in Leeuwarden en die hadden er nog maar eentje staan. Gelijk gereserveerd en in de middag opgehaald.

Ze verkopen als zoete broodjes zei de medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:23
Ik heb zojuist een LG OLED 55B6V gekocht voor de actie prijs van 1619 8) straks lekker uitpakken!
Voor de geinteresseerden. dit was bij de Mediamarkt in Rotterdam (beijerlandse laan) en er staat nog 1 tv in doos en een show model. Ook bij de MM in rotterdam schijnt nog een kleine voorraad te zijn begreep ik van de dame aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Gisteren voor 1619 bij de Mediamarkt Venlo de 55B6V gehaald, ze hadden er nog 2 staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Op 13 mei bij AudioVision de LG 55B6V besteld (en vooruit betaald). Belde vandaag even met ze over de levering, zij verwachten pas donderdag 1 juni te kunnen gaan verzenden.

Persoonlijk baal ik hier wel beetje van, zeker als ik hoor dat de MediaMarkt inmiddels zakt tot 1619. Maarja, nog even geduld dus.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneljo82
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-10-2023

Sneljo82

PSN: Lord_John1982

Zojuist 2 55b6v tv's betaald. 1 voor mij en 1 voor een goede vriend. Zoals eerder genoemd voor 1450 euro per stuk. En zonder gedoe met cadeaubonnen oid. Het is wel degelijk mogelijk dus om een lage prijs te krijgen, maar daarvoor wel flink onderhandelt. Ik heb ze gekocht bij Direct Sale. Maar ook zij kunnen geen voorraad meer aanspreken bij de leverancier. Snel je kans grijpen Zolang het nog kan.

Ik kom ook van 40 inch naar 55. Dat was al een hele kluif om dat door de commissie te krijgen thuis. 65 inch vind ik en te duur en te groot met een afstand tussen 2,5 en 3 meter van de tv af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:55
Philips OLED 55POS901F aanbieden aan voor 2222 euro € (500 € cashback via Philips reeds afgetrokken)

Bij Audiovision

[ Voor 100% gewijzigd door sNielz123 op 26-05-2017 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrneo87
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-01-2022
luappul schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:13:
Net bij de lokale expert een wasmachine gekocht, en aangegeven interesse te hebben in de 55B6V.

Ze hadden hem staan voor de webpagina-prijs van €1.999. Toen ik vroeg wat er mogelijk was met de prijs, omdat Mediamarkt voor €1.619 verkoopt heeft verkoper even in het systeem gekeken en aangegeven tot €1.719 te kunnen zakken. Dit lijkt geen hele scherpe prijs, totdat je bedenkt dat hier nog wel 20% cadeaubonnen bijzitten. Netto kom ik dus uit op €1.375!

Ik koop er wel vaker en nam dit keer ook een wasmachine mee dus mogelijk speelde dit mee, maar de Expert kan dus zeker zakken. Let wel op dat ze alleen met fysieke winkels meezakken, dus nu de B6 bij de Mediamarkt in de aanbieding is maak je kans maar wanneer daar de actie over is zal dit ook niet meer mogelijk zijn.
Welke Expert is dit? De Expert bij mij in de buurt wou niet verder zakken dan 1899

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet gaan panikeren dat de B6 bijna uitverkocht is. LG wil wel hun OLED's buiten zeker met de nieuwe productieplant in het vooruitzicht. De B7 daalt sneller in prijs dan de B6, ik verwacht een scherpe prijs van de B7 wanneer het model van vorig jaar uitverkocht is. Het zal niet lang duren vooraleer deze op het zelfde prijsniveau zit.
Het blijft vingerdik kijken maar vele weken terug beweerde ik ook dat de B6 naar 1500 euro ging, en kijk!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSA
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-01-2023

JSA

Vandaag Bij de Media Markt de 55B6v opgehaald. :P (Emmen) Deze had ik online op Hemelvaartsdag besteld incl zelf afhalen. De Winkel was vandaag pas weer open en gelukkig het is goedgekomen. Ik zag dat er nog maar een paar winkels van de MM de 55B6 op voorraad hadden en inmiddels is het aanbod alweer geslonken zag ik net op de site.

Morgen of vanaaf de installatie, hopelijk gaat alles goed. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Modbreak:Zucht... wat is dit bij vlagen toch een volstrekt kansloos topic...

Ik heb een groot deel van de laatste posts naar de prullenbak gedaan omdat het alleen maar off-topic geneuzel is. Wanneer iemand een off-topic post plaatst, probeer er dan eens niet in mee te gaan maar plaats een topic report. Dat is beter dan pagina's lange onzin discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 18:26:
Ik zou niet gaan panikeren dat de B6 bijna uitverkocht is. LG wil wel hun OLED's buiten zeker met de nieuwe productieplant in het vooruitzicht. De B7 daalt sneller in prijs dan de B6, ik verwacht een scherpe prijs van de B7 wanneer het model van vorig jaar uitverkocht is. Het zal niet lang duren vooraleer deze op het zelfde prijsniveau zit.
Het blijft vingerdik kijken maar vele weken terug beweerde ik ook dat de B6 naar 1500 euro ging, en kijk!! :)
Dat zal weinig met de inkoopprijs te maken hebben maar eerder met het besef bij de paar usual suspect winkels dat ze met volume meer verdienen dan met die te hoge marge van de adviesprijzen en dus direkt op dezelfde voet zijn doorgegaan in de prijzenoorlog die eind vorig jaar/begin dit jaar hier is ontstaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 19:24

zerocool82

Ignorance causes chaos

De prijs van de LG OLED55B6V is bij de Mediamarkt inmiddels weer 1949 euro en ook in geen van de fysieke winkels meer op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulad.Amir
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-07 13:46
Smeldor schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:27:
Ik zou vandaag de 55 inch b6 bestellen loop ik toevallig de MM binnen en staat er een ks9000 65inch voor 1900 euro. Ik was er eindelijk uit en nu weer twijfels pff..
En welke MM was dat?
Ben namelijk geïnteresseerd in een 65KS7000 voor dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
Oulad.Amir schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:11:
[...]

En welke MM was dat?
Ben namelijk geïnteresseerd in een 65KS7000 voor dezelfde prijs.
Mijn excuses het was 1999 euro maar dat was MM Leeuwarden en dat ging om een 9000ks. Ik denk omdat de opvolgers er nu zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Smeldor op 27-05-2017 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wally21
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-09 20:10

wally21

psn: Wally224

De B6 gaat nu echt uitgefaseerd worden. Mijn B6 wordt door LG niet meer gerepareerd en vervangen door een C7 :*) (via de winkel). Dus degene die nog een B6 willen scoren zullen snel moeten zijn. Dit zullen dus de laatste voorraden zijn.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSA
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-01-2023

JSA

wally21 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 15:19:
De B6 gaat nu echt uitgefaseerd worden. Mijn B6 wordt door LG niet meer gerepareerd en vervangen door een C7 :*) (via de winkel). Dus degene die nog een B6 willen scoren zullen snel moeten zijn. Dit zullen dus de laatste voorraden zijn.... ;)
had je een defect?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-09 00:14
Nee joh, z'n TV zal voor de lol vervangen worden voor een C7... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-09 20:03
Zonder bijbetalen?
Geluksvogel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Klasse nieuws, Wally!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally21
  • Laatst online: 25-09 20:10

wally21

psn: Wally224

Raymon89 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 17:13:
[...]

Zonder bijbetalen?
Geluksvogel!
Wel een kleine bij bijbetaling van €150,- maar dat vindt ik te verwaarlozen op zo'n TV. En te bedenken dat ik de B6 al een dik half jaar in gebruik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 18:26:
Misschien moet ik dan echt even geduld hebben, al heb ik het liefst zsm weer een groot scherm. Enig idee ongeveer wanneer die B7 in prijs gaat verlagen? Zou echt shit zijn als ik aankomende maand een B7 voor bijvoorbeeld 2000 haal en een maandje later is hij ineens ook 1600.

Valt nooit echt met zekerheid te zeggen en blijft een gok zeker hé? Maar wat gok jij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:01
Ik verwacht niet dat het binnen een maand zo grote sprong gaat maken maar goed heb geen glazen bol natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
ppatrick schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 18:21:
Ik verwacht niet dat het binnen een maand zo grote sprong gaat maken maar goed heb geen glazen bol natuurlijk.
Zolang ik mijn schermpje maar heb wanneer MS de Scorpio uitbrengt. Ik moet maar gewoon even wat geduld hebben en hier goed in de gaten houden. Goed back on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Lijkt me een goed plan. Aan glazen bol posts heeft niemand iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:08
Voor welk prijs zouden jullie toch een 910 prefereren boven de B6? UHD zegt mij weinig, mijn ogen worden slechter, als ik thuis zonder bril zit, zie ik op die 3.20m amper verschil tussen 1080p en 576i (ja ik ziet het netaan dan). Als ik de bril opheb verbaas ik me nog altijd hoe scherp ik 1080 nog steeds vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:16
Expert heeft de LG OLED55B6V voor €1999 met €380 cadeaukaart. 1999 -380 =1619. Weet niet of dat een goede prijs is.

Ik twijfel echt nog tussen een led tv en deze tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smeldor
Evertt schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:42:
Expert heeft de LG OLED55B6V voor €1999 met €380 cadeaukaart. 1999 -380 =1619. Weet niet of dat een goede prijs is.

Dat is zeker een nette prijs. Aan die prijs stond hij afgelopen week ook bij MM.

Ik ben net afgestapt van een panasonic cx700 led naar een LGB6 en zou nooit meer terug willen naar een led tv. Enkel en alleen al omdat de zwart waardes fenomenaal zijn en ik vind dat daardoor ook de kleuren er meer uit springen. De kijkhoeken zijn veel beter en hij ondersteund ook nog dolby vision. Het enige waar ik vind dat led beter in is is in de hogere helderheid. Maar ik word dan weer persoonlijk misselijk van het zien van backlight bleeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:15

Ik heb bij expert nog meer korting gehad, check mijn​ eerdere​ post:
luappul schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:13:
Net bij de lokale expert een wasmachine gekocht, en aangegeven interesse te hebben in de 55B6V.

Ze hadden hem staan voor de webpagina-prijs van €1.999. Toen ik vroeg wat er mogelijk was met de prijs, omdat Mediamarkt voor €1.619 verkoopt heeft verkoper even in het systeem gekeken en aangegeven tot €1.719 te kunnen zakken. Dit lijkt geen hele scherpe prijs, totdat je bedenkt dat hier nog wel 20% cadeaubonnen bijzitten. Netto kom ik dus uit op €1.375!

Ik koop er wel vaker en nam dit keer ook een wasmachine mee dus mogelijk speelde dit mee, maar de Expert kan dus zeker zakken. Let wel op dat ze alleen met fysieke winkels meezakken, dus nu de B6 bij de Mediamarkt in de aanbieding is maak je kans maar wanneer daar de actie over is zal dit ook niet meer mogelijk zijn.
De actie met kortingsbonnen is ook de komende week nog geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
Ik heb de LG 65C6 besteld maar dit toch nog met twijfels.

Ten eerste of dat deze tv zoveel beter is dan die ik nu heb. (Sony 65x9005b 2014) Dit kan ik pas goed beoordelen als ik de LG in bezit heb. Ik kan hem daarna altijd nog terug brengen. Ten tweede zie ik nu prijzen van 1600 euro voor de 55 inch versie van de C6. Ter vergelijking, ik betaal nu 3000 voor de 65 inch versie. Dat scheelt 1400 euro. Ik heb het idee dat ik veel te veel betaal. Mijn vermoeden is ook dat er eigenlijk nog wel meer van die 3000 af kan. Nu of binnen een korte tijd. Wat denken jullie?

[ Voor 10% gewijzigd door MillanO op 28-05-2017 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09 12:47
Laagste prijs die ik in dit topic voorbij heb zien komen is 2700. Dus het zou nog iets scherper moeten kunnen.

Maar ja, de 55 verkoopt als een warm broodje, dus daar ligt denk ik de marge lager omdat ze dat met aantallen goed maken. De 65" is iets minder populair en daarom zal deze verhoudingsgewijs altijd duurder blijven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat je twijfelt. Ik heb nu nog een plasma (dagen kwestie want waarschijnlijk is het scherm niet herstelbaar) en heb nog nooit, maar dan ook nooit 1 led gezien die het beeld alleen al van mijn plasma verslaat, laat staan kijkhoeken. De opvolger kan dan ook niet anders dan een OLED zijn. Mocht jij geen hoge eisen stellen aan je beeld en kijkhoeken kies dan gewoon een goedkopere LED (wedden dat je spijt krijgt 8) ).

Wbt prijs lijkt me dat een hele nette. Ik zeg doen!

NB: hoe kom je aan zo'n cadeaukaart? Edit: gezien. Daar heb ik niets aan want die moet je daarna daar nog eens besteden. |:(

Geldt deze daar niet: Tot €500,- direct voordeel
De OLED TV's van LG zijn nu extra scherp geprijsd en u profiteert direct van uw voordeel! Bij aankoop van een promotiemodel LG 4K OLED TV ontvangt u tijdelijk tot €500,- direct voordeel. De hoogte van uw voordeel is afhankelijk van het model TV dat u aanschaft. Uw voordeel wordt direct verrekend in het winkelmandje. Deze actie is geldig in de periode van 21 april t/m 30 juni 2017 dus wees er snel bij!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2017 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
LearnDriver schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:54:
Laagste prijs die ik in dit topic voorbij heb zien komen is 2700. Dus het zou nog iets scherper moeten kunnen.

Maar ja, de 55 verkoopt als een warm broodje, dus daar ligt denk ik de marge lager omdat ze dat met aantallen goed maken. De 65" is iets minder populair en daarom zal deze verhoudingsgewijs altijd duurder blijven denk ik.
Klinkt logisch alleen de prijs voor de 65 inch is bijna het dubbele van de 55 inch. Dat is wel heel erg veel verschil. 2700 euro voor de C6 65 inch? Ik denk dat jij het over de B6 65 inch hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:20:
[...]

Ik snap niet dat je twijfelt. Ik heb nu nog een plasma (dagen kwestie want waarschijnlijk is het scherm niet herstelbaar) en heb nog nooit, maar dan ook nooit 1 led gezien die het beeld alleen al van mijn plasma verslaat, laat staan kijkhoeken. De opvolger kan dan ook niet anders dan een OLED zijn. Mocht jij geen hoge eisen stellen aan je beeld en kijkhoeken kies dan gewoon een goedkopere LED (wedden dat je spijt krijgt 8) ).

NB: hoe kom je aan zo'n cadeaukaart?
Inmiddels heb ik deze besteld ik kwam steeds weer terug bij Oled. De prijs is 1999 incl. cadeau kaart van 380. En kom je op €1610 uit https://www.expert.nl/lg-oled55b6v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
luappul schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:10:
[...]

Ik heb bij expert nog meer korting gehad, check mijn​ eerdere​ post:

[...]

De actie met kortingsbonnen is ook de komende week nog geldig.
Alleen is de B6 geen €1619 meer bij de MM ;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82

zerocool82

Ignorance causes chaos

[...]

De OLED TV's van LG zijn nu extra scherp geprijsd en u profiteert direct van uw voordeel! Bij aankoop van een promotiemodel LG 4K OLED TV ontvangt u tijdelijk tot €500,- direct voordeel. De hoogte van uw voordeel is afhankelijk van het model TV dat u aanschaft. Uw voordeel wordt direct verrekend in het winkelmandje. Deze actie is geldig in de periode van 21 april t/m 30 juni 2017 dus wees er snel bij!
Er is aangegeven 'Bekijk hieronder de deelnemende producten', maar vervolgens zijn er geen televisies opgenomen. Lijkt mij niet dat deze actie hiermee gecombineerd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09 12:47
MillanO schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:21:
[...]

Klinkt logisch alleen de prijs voor de 65 inch is bijna het dubbele van de 55 inch. Dat is wel heel erg veel verschil. 2700 euro voor de C6 65 inch? Ik denk dat jij het over de B6 65 inch hebt.
True, dat was idd de B6. Verwarrend soms met de B6 en C7.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:03
Afgelopen weekend bij Foka 2x de 55C7 gehaald (1 voor mij en 1 voor mijn oom :) ) voor de prijs van 2049,- inc. 5 jaar garantie. Erg goed en correct geholpen en contact gehad via tweakers.net (DM).
Bedrijfsleider wist tevens aan te geven dat de B6 er nu echt bijna uit gaat en dat zij een partij van rond de 100 stuks hebben ingekocht welke voor 1649,- te koop gaan worden gezet (inc. 5 jaar garantie). Als ik het mij goed herinner komen deze van de week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Groentenman schreef op maandag 29 mei 2017 @ 08:37:
Afgelopen weekend bij Foka 2x de 55C7 gehaald (1 voor mij en 1 voor mijn oom :) ) voor de prijs van 2049,- inc. 5 jaar garantie. Erg goed en correct geholpen en contact gehad via tweakers.net (DM).
Bedrijfsleider wist tevens aan te geven dat de B6 er nu echt bijna uit gaat en dat zij een partij van rond de 100 stuks hebben ingekocht welke voor 1649,- te koop gaan worden gezet (inc. 5 jaar garantie). Als ik het mij goed herinner komen deze van de week binnen.
Even voor de duidelijkheid: deze tv voor 2050 euro inclusief 5 jaar garantie? Want hij staat voor 2699 euro op de site momenteel. Dat is een fors verschil.

Ik ben momenteel aan het rondkijken voor een 55B7; maar een 55C7 voor die prijs doe ik het ook voor!

Edit: ik denk dat je doelt op de bovenstaande prijs met de '500 euro direct voordeel' voor geselecteerde LG promotie toestellen? Maar minus 500 kom ik nog steeds uit op 2199.

[ Voor 18% gewijzigd door Arrahant op 29-05-2017 17:33 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 18:15
Arrahant schreef op maandag 29 mei 2017 @ 17:20:
[...]

Even voor de duidelijkheid: deze tv voor 2050 euro inclusief 5 jaar garantie? Want hij staat voor 2699 euro op de site momenteel. Dat is een fors verschil.

Ik ben momenteel aan het rondkijken voor een 55B7; maar een 55C7 voor die prijs doe ik het ook voor!

Edit: ik denk dat je doelt op de bovenstaande prijs met de '500 euro direct voordeel' voor geselecteerde LG promotie toestellen? Maar minus 500 kom ik nog steeds uit op 2199.
Bel ze dan, dan krijg je ook een mooi prijsje.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Arrahant schreef op maandag 29 mei 2017 @ 17:20:
[...]

Volgens mij ben je nieuw in het topic? Ja de websites geven de normale prijs aan. Met doorvragen/verwijzing naar dit topic krijg de de laagste prijs.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Ik heb de B6 besteld bij Expert alleen de cadeaukaart van Expert van 380 zat een beetje in mij maag.
Ik kan hem wel besteden aan de producten die ik wil aanschaffen maar deze zijn duurder dan de concurrenten zoals MM of BCC. Ben toch duurder uit.

Nu heeft Radio Van Burg in Rotterdam voor €1999 maar hun kun je bellen voor een afhaalprijs.
Er werd verteld dat deze een afhaalprijs €1699 is vind een mooi prijsje lager dan dat kan ik nu niet vinden. Woensdag komen ze binnen.

Edit: de prijs vermeld

[ Voor 36% gewijzigd door Evertt op 29-05-2017 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Fietsbel schreef op maandag 29 mei 2017 @ 17:49:
[...]

Volgens mij ben je nieuw in het topic? Ja de websites geven de normale prijs aan. Met doorvragen/verwijzing naar dit topic krijg de de laagste prijs.
Ik ben idd nieuw in dit topic. Dank voor de uitleg! Morgenochtend maar eens een belletje plegen :)

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Evertt schreef op maandag 29 mei 2017 @ 17:50:
Ik ga hier niet het hele bedrag noemen omdat hun het alleen via de telefoon willen melden.
Topic waarschuwing gemist? Vage berichten zorgen voor ergernis en worden niet gewaardeerd. Als je geen concrete info wil posten, post dan liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
[...]

NB: hoe kom je aan zo'n cadeaukaart? Edit: gezien. Daar heb ik niets aan want die moet je daarna daar nog eens besteden. |:(

Het is een toffe aktie maar ik zou het zelf ook niet snel doen, tenzij je natuurlijk op zoek bent naar een home cinema set en die kan je dan met halen voor dat bedrag bijvoorbeeld. Nee ik moet hem echt hebben voor die 1600 als het even kan.

Ik hoop wel een shop te vinden die de tv naar Groningen wil brengen, maar dat zal vast geen probleem worden denk ik. Die prijzen van een paar pagina's terug voor de 6 en 7 modellen zijn allemaal nog hetzelfde ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 18:11
Vorige week toevallig even bij Stefaan (Audiovision) binnen gelopen in Mechelen. Hij vertelde me dat hij nog wel even 55B6 kan leveren, en dat de huidige partij uitverkocht was, maar dat de nieuwe levering deze week zal plaatsvinden.

Overigens een erg mooie zaak met veel Loewe producten.

Ik heb de 55B6V voor € 1598,- besteld. Levering zal wel volgende week zijn.
(Prijs incl 6 jaar garantie en transport)

[ Voor 5% gewijzigd door Geert2012 op 29-05-2017 19:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 29 mei 2017 @ 19:05:
[...]
Die prijzen van een paar pagina's terug voor de 6 en 7 modellen zijn allemaal nog hetzelfde ongeveer?
Kom, dit ga je toch niet serieus vragen? :N Check op zijn minst Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies" even en lees daarna zelf even die paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-09 16:52
Ben niet meer zo actief in dit topic dus misschien dat dit al vermeld is.

Ik zie op iBood de 55E6V voor €2049 staan, met soundbar dus.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludacrash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 12:57
RBN026 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 07:46:
Ben niet meer zo actief in dit topic dus misschien dat dit al vermeld is.

Ik zie op iBood de 55E6V voor €2049 staan, met soundbar dus.
En de 55B6J is er te koop voor 1699,95. Dit is Volgens mij het zelfde model als de 55B6V maar dan niet Benelux. Niet echt een goede deal dus vergeleken met Audiovision of Fokka ;w .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09 19:13
ludacrash schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:32:
[...]

En de 55B6J is er te koop voor 1699,95. Dit is Volgens mij het zelfde model als de 55B6V maar dan niet Benelux. Niet echt een goede deal dus vergeleken met Audiovision of Fokka ;w .
De B6 en E6 zijn verschillende modellen waarvan de E6 een duurder model.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ludacrash
ViNOK16Bit schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:36:
[...]

De B6 en E6 zijn verschillende modellen waarvan de E6 een duurder model.
Daar ben ik van op de hoogte, echter hebben ze bij ibood naast de 55E6V ook de 55B6J, wat dus het zelfde model is als de B6V maar de B6V is het benelux model waar de B6J bedoeld is voor ergens anders binnen Europa.

http://www.ibood.com/nl/n...hd-oled-tv-hdr-webos.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arrahant
Vanmorgen het 085 nummer van Foka gebeld voor een 55C7 voor 2050 euro en gerefereerd naar dit topic. De jongen aan de telefoon zei dat ik snel zou worden teruggebeld, maar vooralsnog radiostilte. Spannend!! :X

Edit: Ik ben zojuist teruggebeld door de bedrijfsleider van Foka. Aan de telefoon gerefereerd naar dit topic. LG oled55c7v voor 2050 euro. Middels Ideal direct betaald en vanmiddag uit het werk ophalen.

Nu maar eens kijken of ik morgen een daagje verlof kan scoren :)

[ Voor 41% gewijzigd door Arrahant op 30-05-2017 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09 19:13
ludacrash schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:39:
[...]

Daar ben ik van op de hoogte, echter hebben ze bij ibood naast de 55E6V ook de 55B6J, wat dus het zelfde model is als de B6V maar de B6V is het benelux model waar de B6J bedoeld is voor ergens anders binnen Europa.

http://www.ibood.com/nl/n...hd-oled-tv-hdr-webos.html
Sorry, ik dacht dat je de prijs van de 55E6V met de 55B6J vergelijkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groentenman schreef op maandag 29 mei 2017 @ 08:37:
Hij is er weer, maar niet voor dat bedrag, voor degenen (net als ik) die hier op zaten te wachten. https://www.foka.nl/product/122069513/lg-oled55b6v. Of hanteert men ook onderhandse prijzen bij afhalen in de winkel?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2017 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunnus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-07 21:51

Dunnus

PSN: Dunnus

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:44:
[...]

Hij is er weer, maar niet voor dat bedrag, voor degenen (net als ik) die hier op zaten te wachten. https://www.foka.nl/product/122069513/lg-oled55b6v. Of hanteert men ook onderhandse prijzen bij afhalen in de winkel?
Op de websites staan altijd andere prijzen dan hier in dittopic. Je zou FOKA eens even moeten bellen om te vragen of ze weer die prijs kunnen maken? (En uiteraard dan even hier posten!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:03
[...]

Prijzen op de website zijn niet de definitieve prijzen. Als je belt of een DM stuurt naar het Foka account is er meer mogelijk. Desnoods even bellen of langsgaan. Succes!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Ongeloofelijk, leest iemand überhaupt nog wel? Echt tot in de treure voorbij gekomen dat goedkopere prijzen ook gelden voor afhalen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Vandaag aardig bezig geweest kijken of het wat goedkoper kan dan €1699 van radio von burg in Rotterdam voor de 55B6V.

Mail gestuurd naar Audiovision met de vraag wat hun actieprijs is €1598 incl. verzending naar Nederland met 6 jaar garantie. Heb gevraagd of ik deze kan reserveren op dit moment nog geen reactie van gehad.

Heb om een uur of 12:00 Foka gebeld en gevraagd of hun de OLED55B6V kunnen leveren. De dame zij dat deze niet meer binnen komen. Nu net gezien dat Foka deze op voorraad en gelijk even mail achteraan wat hun afhaalprijs is. Ik wacht nog op antwoord van hun.

Morgen kan ik de "OLED55B6V" ophalen bij radio von burg ga vragen of er wat van de prijs af kan. Zo niet laat ik deze staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
[...]

Yes, is letterlijk hoe ik het vandaag heb geregeld. Foka stuurt een Ideal link waarmee je het afgesproken bedrag kunt overmaken, vervolgens ophalen.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• BaZZeHH
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb inmiddels al weer twee maanden geleden een 55B6 voor mijn vader en een 65B6 bij Audiovision besteld en geleverd gekregen (en dat is al weer twee maanden genieten!!!). Ik volg dit topic af en toe nog en lees dat zij nu de tv's aanbieden met 6 jaar garantie. Dit is mij destijds niet aangeboden. Ik heb hier een mail over gestuurd naar Audiovision en kreeg netjes een mail terug van Stefaan dat zij mij met terugwerkende kracht ook nog de 6 jaar garantie kunnen bieden. Daar ben ik natuurlijk op ingegaan en heb inmiddels een aangepast garantiebewijs ontvangen. Dit stukje uitstekende klantenservice wilde ik dan ook niet onvermeld laten gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 09:11
Fietsbel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:09:
[...]

Ongeloofelijk, leest iemand überhaupt nog wel? Echt tot in de treure voorbij gekomen dat goedkopere prijzen ook gelden voor afhalen
Denk aan je hart he :+
Maar ik ben het wel met je eens. Even een paar pagina's terug scrollen levert al een berg aan info op over de huidige prijs en hoe men eraan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Inmiddels de 55b6 gekocht bij Foka voor €1649. Mij eis was dat ik deze kon ophalen inplaats van versturen. Omdat ik soms weleens ziet hoe koeriers omgaan met pakketten.

Platte tv kon deze ook leveren voor die prijs moest wel voor betalen en kon hem alleen verzenden.

Het is wel bizar dat je moet mailen of bellen om deze goedkoper te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:25
Evertt schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:32:
Inmiddels de 55b6 gekocht bij Foka voor €1649. Mij eis was dat ik deze kon ophalen inplaats van versturen. Omdat ik soms weleens ziet hoe koeriers omgaan met pakketten.

Platte tv kon deze ook leveren voor die prijs moest wel voor betalen en kon hem alleen verzenden.

Het is wel bizar dat je moet mailen of bellen om deze goedkoper te krijgen.
Als de tv voor €1649 op de site stond, dan vroegen we allemaal om €1400. Zo gek is het dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 21:55
Ook ik ben morgenochtend een eigenaar van de LG OLED55B6V. Vandaag langs geweest bij Smits in Arnhem en heb hem voor 1650 inclusief bezorgen (mijn auto is te klein om zelf te vervoeren). De C7 kon ik voor 500 euro meer krijgen maar dat vond ik het zeker niet waard als ik kijk naar de verbeteringen van de 2017 lijn. Zeer vriendelijk personeel!

[ Voor 6% gewijzigd door sjaak88 op 31-05-2017 19:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Dinsdag is Michel van Smits Arnhem bij me langsgeweest en heeft in mijn nieuwe woning een 65B6V gehangen. Perfect service waarbij aan alles gedacht werd hoe het zo optimaal mogelijk op te hangen. Uiteindelijk inclusief Vogels beugel en montage 2950,- kwijt. Nu genieten van het mooie beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneljo82

Sneljo82

Vandaag zijn de 2 stuks OLED 55B6V bezorgd. 1 voor mij en 1 voor een goede vriend. Ik geniet nu van Skyrim op de PS4 pro icm de nieuwe OLED en het resultaat is fantastisch. Even wat last met instellen van HDR maar verder geen problemen.
Deze 2 tv's hebben ons 1450,- per stuk gekost en komen bij Direct Sale vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrneo87
Sneljo82 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:19:
Vandaag zijn de 2 stuks OLED 55B6V bezorgd. 1 voor mij en 1 voor een goede vriend. Ik geniet nu van Skyrim op de PS4 pro icm de nieuwe OLED en het resultaat is fantastisch. Even wat last met instellen van HDR maar verder geen problemen.
Oh dat is een zeer nette prijs. Heb je die recent besteld? Want ik zie niks meer op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneljo82

Sneljo82

Mrneo87 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:39:
[...]

Oh dat is een zeer nette prijs. Heb je die recent besteld? Want ik zie niks meer op hun site.
1,5 week geleden besteld en apart laten zetten. Afgelopen week betaald en deze week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrneo87
Sneljo82 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:51:
[...]

1,5 week geleden besteld en apart laten zetten. Afgelopen week betaald en deze week binnen.
Ja, ik heb ze net even gebeld, hij heeft niks meer op voorraad. Hij gaat even kijken of hij er misschien paar kan bestellen. Hij was sinds gisteren vaker gemaild met dezelfde vraag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09 15:50
Mrneo87 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:19:
[...]

Ja, ik heb ze net even gebeld, hij heeft niks meer op voorraad. Hij gaat even kijken of hij er misschien paar kan bestellen. Hij was sinds gisteren vaker gemaild met dezelfde vraag :D
Dan ga ik ook direct maar mailen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Ik zie dat Foka de 55b6 niet meer op voorraad heeft in de winkel. Alleen online nog.

MM heeft het ook niet meer op voorraad.
Denk dat nu de 55b6 op beginnen te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reputatio
  • Laatst online: 27-09 11:52
Sneljo82 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:19:
Was deze 1450,- gewoon de prijs die zij er voor vroegen? Want als dit het geval is, lijkt me dit toch ook wel een mooie deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
  • Laatst online: 18-07 11:49
mijn B6 komt morgen via de expert (almelo) 1899 + miele wasmachine 1199.
100 euro retour via miele en 620 euro aan waardebonnen te gebruiken tussen 01-07 en 31-12-2017 (wordt een miele wasdroger).
ik dacht trek even alvast een utpkabeltje erbij,schiet het los vd trekveer en zit nu samen met de coax vast in de muur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellFury
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-04 08:29
pwh53 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:59:
mijn B6 komt morgen via de expert (almelo) 1899 + miele wasmachine 1199.
100 euro retour via miele en 620 euro aan waardebonnen te gebruiken tussen 01-07 en 31-12-2017 (wordt een miele wasdroger).
ik dacht trek even alvast een utpkabeltje erbij,schiet het los vd trekveer en zit nu samen met de coax vast in de muur 8)7
Klinkt als een lekkere deal. Als ik die korting even procentueel mag verrekenen dan heb je... eh...... 1450 voor de TV betaald. Moet wel zeggen dat die wasmachine ook wel een dijk van een prijs heeft, dus ik gok dat je daar de meeste korting procentueel op hebt gehad, maar 't zet mensen hier misschien wel aan 't denken dat 't vrouwtje de prijs van de tv beter slikt als er een wasmachine/droger-combo in zit voor haar ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneljo82

Sneljo82

reputatio schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:24:
[...]

Was deze 1450,- gewoon de prijs die zij er voor vroegen? Want als dit het geval is, lijkt me dit toch ook wel een mooie deal :)
Dat was na stevige onderhandeling uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook plotseling een eigenaar van een B6. Had iets meer dan 3 jaar geleden de laatste serie plasma Pana gekocht, want zwart moet zwart zijn ;) , om zo de dure periode Oled te overbruggen. Helaas voortijdig overleden en niet meer te maken door gebrek aan onderdelen. Inclusief creditering van deze tv heb ik bij Plattetv een mooie deal kunnen maken en voor €1095,- de B6 staan, inclusief extra garantie en thuis brengen toestel. Had even wat voeten in de aarde maar de jongens in Breda zijn wbt super als het gaat over advies etc.
En ook fijn 4(!!!) weken omruilgarantie. Dan kan je nog eens even testen en mocht je twijfel hebben de tv omruilen voor iets anders.

Kost me toch weer geld wat ik niet begroot had, maar ik ga er denk ik toch qua beeld weer op vooruit. Moet ik dat ding nog wel laten kalibreren (ja, ik ben een zeurkous wat dat betreft) en komen er nog wat kosten bij.

Ach ja, ik leef maar 1 keer. oOo

NB: let wel op dat je een NL model koopt want anders kan je bij garantiekwesties wel eens van een koude kermis thuis komen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2017 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrneo87
Heeft iemand ervaring met TVreus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 13:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Mrneo87 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:28:
Heeft iemand ervaring met TVreus?
Als je ervaringen met winkels zoekt ben je in dit topic op de verkeerde plaats. En met het ontbreken van eigen inzet, zul je op het gehele forum weinig waardering of reactie kijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agima!
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-09 21:01
Resinman schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 13:08:
Prijsoverzicht OLED aanbiedingen:
LG 65B6V:
Electroworld (Veen): €2699 (link)
Ik had dit model bested bij Electroworld Veen en hij stond in bestelling maar bij levering bij Electroworld Veen bleek het een refurbished model te zijn. Dat is niet iets waar Electroworld zich mee bezighoud dus hebben ze hem terug gestuurd naar de leverancier. Deze kan dit model 'nieuw' niet meer leveren.

Ze Kunnen het model wel via een andere leverancier regelen maar dan is hij €200 euro duurder.. Dat is voor mij echt te gortig. Welicht handig om deze prijs (2899 ipv 2699 dus) ook in het overzicht aan te passen?

Ze Kunnen de andere modellen wel leveren met korting maar ik wil echt niet boven die 2699 euro uitkomen voor mijn nieuwe 65" OLED en dat zal zeker gebeuren bij die 2017 modellen.

Wel een mooie receiver bested maar dat is een ander verhaal! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dream800
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 16:34
Vreemd bij audiovision zijn LG tv (prijzen) opeens van de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 13:09
Agima! schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 21:44:
[...]

Welicht handig om deze prijs (2899 ipv 2699 dus) ook in het overzicht aan te passen?
Is aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludacrash
Dream800 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 22:43:
Vreemd bij audiovision zijn LG tv (prijzen) opeens van de site.
Stonden die er ooit op dan? Volgens mij geven ze daar alleen per mail of telefoon prijzen door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotwheels
  • Laatst online: 19-09 13:49
Mocht iemand nog interesse hebben in de Wallpaper OLED (65w7) en die op vakantie naar Italie gaat, dan kan doe deze daar ophalen... oOo
https://www.wireshop.it/lg-oled65w7v-65-4k-ultra-1610454.html

'Maar' 5280 EUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dream800
ludacrash schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:24:
[...]

Stonden die er ooit op dan? Volgens mij geven ze daar alleen per mail of telefoon prijzen door.
Ja zeker alle nieuwe types stonden er op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik wil iedereen hier hartelijk bedanken voor alle scherpe onderhandelingen en mooie prijzen! Dit maakt Tweakers toch echt een fantastisch forum met toffe gebruikers. Ik houd het topic al vrij lang in de gaten en heb de knoop doorgehakt om de 55B6V bij Audiovision in Belgie te bestellen. :)

Zojuist gebeld met de simpele mededeling dat ik graag van de Tweakers actie gebruik wilde maken. Daarna direct gemaild en kreeg alle details keurig binnen 10 minuten terug van Stefaan in een zeer duidelijke mail:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

De levertijd weet ik nog niet, ik hoop ergens volgende week! Leveringen zijn 'first come, first serve', op volgorde waarin de betalingen binnenkomen op hun rekening.

Edit: levering is inderdaad ergens volgende week!

[ Voor 3% gewijzigd door stin00 op 02-06-2017 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hotwheels schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:31:
Mocht iemand nog interesse hebben in de Wallpaper OLED (65w7) en die op vakantie naar Italie gaat, dan kan doe deze daar ophalen... oOo
https://www.wireshop.it/lg-oled65w7v-65-4k-ultra-1610454.html

'Maar' 5280 EUR!
Succes met vervoeren :X Als je die W7 nu kon oprollen als een schilderij of poster :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Hammetje schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:53:
Op 13 mei bij AudioVision de LG 55B6V besteld (en vooruit betaald). Belde vandaag even met ze over de levering, zij verwachten pas donderdag 1 juni te kunnen gaan verzenden.

Persoonlijk baal ik hier wel beetje van, zeker als ik hoor dat de MediaMarkt inmiddels zakt tot 1619. Maarja, nog even geduld dus.
Ter info:
13-5-2017: LG55B6V besteld bij audiovison voor 1598
2-6-2017: Verzendbevestiging met T&T code (DHL) ontvangen
3-6-2017: Verwachte bezorging

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZorbaR
  • Laatst online: 27-09 12:19
Ben ook voor de LG OLED55B6V gegaan, eerste contacten met Audiovision zijn uitstekend.

Moet nog overschrijven dus ik hoop dat ik nog in de huidige verzendbatch zit.

Keep on running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 17:52
Gisteren even gebeld met Stefan van Audiovision voor een LG 65B6V

Deze staat hier in prijsoverzicht OLED aanbiedingen LG voor 2700 euro

Audiovision: €2700 + beste deal garantie + incl. verzending + 6 jaar garantie (link)

Maar Stefan had over deze prijs slecht nieuws ,kon de 65BV niet meer leveren aan die prijs ,nieuwe prijs zou 2940 euro zijn !!!!

Dacht dat de prijs van een 65BV zou dalen maar nu gaat die omhoog :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardi1337
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-09 14:42
Ja, Stefaan verwacht dat de prijs van een 65" weer wat gaat stijgen.

Members only: prijs
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik had gehoopt dat de 65c7 ook richting de 3000 zou gaan.. maar gebeurt denk ik pas in het najaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dream800
guardi1337 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 16:04:
Ja, Stefaan verwacht dat de prijs van een 65" weer wat gaat stijgen.

***members only***

Ik had gehoopt dat de 65c7 ook richting de 3000 zou gaan.. maar gebeurt denk ik pas in het najaar.
Dat kan wel kloppen want de levertijd 65c7 bij LG momenteel 4 weken volgens Expert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro84
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-04 08:14
Foutje

[ Voor 86% gewijzigd door ro84 op 02-06-2017 17:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flintstone1961
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18-09 19:52
Gisteren gebeld met Plattetv voor Flintstone-senior (85). Hij heeft goede ervaringen hier en is sinds kort in de ban van oled. Na verwijzing naar dit forum ging de prijs voor een 55B6 naar € 1649,- en uit voorraad leverbaar. :)
Keurige informatie gekregen van Michael.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Foka vanavond een 55B6V aan kunnen kopen voor 1649 euro. Prima service, werd netjes teruggebeld na mijn mailbericht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
klada schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:55:
Gisteren even gebeld met Stefan van Audiovision voor een LG 65B6V

Deze staat hier in prijsoverzicht OLED aanbiedingen LG voor 2700 euro

Audiovision: €2700 + beste deal garantie + incl. verzending + 6 jaar garantie (link)

Maar Stefan had over deze prijs slecht nieuws ,kon de 65BV niet meer leveren aan die prijs ,nieuwe prijs zou 2940 euro zijn !!!!

Dacht dat de prijs van een 65BV zou dalen maar nu gaat die omhoog :'(
Je kunt Smits Arnhem proberen, die hebben hem inclusief beugel en montage voor 2950 geplaatst deze week nog. Los zal wel goedkoper zijn hopelijk nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-09 16:31
net door Smits Arnhem gebeld. en ik kan de Oled 65B6 inc bezorgen/installeren en muur beugel aankomen voor 2950 euro.

en de oled 55E6 met uittrekbare muur beugel voor 2350 euro. ik neig meer naar de 65 inch lijkt me top om films mee te kijken en mee te gamen.

Nu nog ff overleggen met het vrouwtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zhiyichen1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-04-2023
harley2009 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:32:
net door Smits Arnhem gebeld. en ik kan de Oled 65B6 inc bezorgen/installeren en muur beugel aankomen voor 2950 euro.

en de oled 55E6 met uittrekbare muur beugel voor 2350 euro. ik neig meer naar de 65 inch lijkt me top om films mee te kijken en mee te gamen.

Wat voor merk beugel? Hang liever geen tv van 3000 euro aan een goedkoop ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Laatst online: 27-09 14:32
Zie de philips 9002 staan voor 2499 bij apollo. Zijn de enige winkel met een prijs, maar vind hem opvallend laag als introductieprijs (lager dan de901F (zelfs met cashback, die gelden niet bij de goedkoopste winkels)).

pricewatch: Philips 55POS9002 Zwart

Al wacht ik sowieso tot begin volgend jaar voor de keuze van mijn aankoop (eerst trouwen enzo :+ ). Het gaat dan tussen de LG C serie (C7 of C8) en de Philips 9002 of 9003(waarvan ik vermoed dat die tijdens de IFA wordt aangekondigd)

[ Voor 32% gewijzigd door frankyboy707 op 03-06-2017 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
  • Laatst online: 27-09 16:41
harley2009 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:32:

zeker de 65 inch moet je hebben hoor als je een filmliefhebber bent. 55 te klein gewoon daarvoor,dan maar 1000 euro meer betalen.je leeft maar 1 keer;)
daarom ga ik ook dat formaat kopen aan het eind van het jaar voor hopelijk rond de 2600 (zonder muurbeugel).

[ Voor 5% gewijzigd door pennywise666 op 03-06-2017 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82

zerocool82

Ignorance causes chaos

zhiyichen1 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:04:
[...]

Wat voor merk beugel? Hang liever geen tv van 3000 euro aan een goedkoop ding
Ik denk een Vogel.
bvbal79 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:59:
Dinsdag is Michel van Smits Arnhem bij me langsgeweest en heeft in mijn nieuwe woning een 65B6V gehangen. Perfect service waarbij aan alles gedacht werd hoe het zo optimaal mogelijk op te hangen. Uiteindelijk inclusief Vogels beugel en montage 2950,- kwijt. Nu genieten van het mooie beeld.
Pagina: 1 ... 46 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"