Ik ben ook plotseling een eigenaar van een B6. Had iets meer dan 3 jaar geleden de laatste serie plasma Pana gekocht, want zwart moet zwart zijn

, om zo de dure periode Oled te overbruggen. Helaas voortijdig overleden en niet meer te maken door gebrek aan onderdelen. Inclusief creditering van deze tv heb ik bij Plattetv een mooie deal kunnen maken en voor €1095,- de B6 staan, inclusief extra garantie en thuis brengen toestel. Had even wat voeten in de aarde maar de jongens in Breda zijn wbt super als het gaat over advies etc.
En ook fijn 4(!!!) weken omruilgarantie. Dan kan je nog eens even testen en mocht je twijfel hebben de tv omruilen voor iets anders.
Kost me toch weer geld wat ik niet begroot had, maar ik ga er denk ik toch qua beeld weer op vooruit. Moet ik dat ding nog wel laten kalibreren (ja, ik ben een zeurkous wat dat betreft) en komen er nog wat kosten bij.
Ach ja, ik leef maar 1 keer.
NB: let wel op dat je een NL model koopt want anders kan je bij garantiekwesties wel eens van een koude kermis thuis komen.
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 01-06-2017 16:52
]