Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:38
* knip *
Post dan niets...

[ Voor 100% gewijzigd door S1NN3D op 19-05-2017 13:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Flghter1982 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:00:
Zojuist per mail een aanbieding gehad voor een C7 55" voor €1999 bij Electro world veen
Wauw, dat is 150€ lager dan bij alle anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

SpeedingWilly schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:15:
[...]

1999 is een nette prijs als het waar is. Ik snap niet waarom ze de C7 dan voor 2999 op de site zetten. Dat verkoopt zo niet echt.
Misschien een idee om het topic even door te nemen, of door te zoeken met de zoekfunctie. Deze vraag en aanverwanten zijn al tig keer gesteld en beantwoord.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-09 16:52
ago schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:44:
[...]

Dat klopt en ik kan het bij deze bevestigen. Ze willen dan een aankoop doen met een grote badge. Echter moet je wel wachten aangezien deze mondjes maat wordt geleverd. Dus vind je het niet erg om 2 weken te wachten dan zou ik er snel gebruik van maken.

Er is mij gevraagd of ik dit niet wou vermelden, nou beste meneer van Electro World, bij deze vermeld ik het toch. Niks persoonlijks maar eigenlijk vind ik het niet kunnen om zoiets te vragen aan de consument!

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RBN026 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 20:56:
[...]

Dat klopt en ik kan het bij deze bevestigen. Ze willen dan een aankoop doen met een grote badge. Echter moet je wel wachten aangezien deze mondjes maat wordt geleverd. Dus vind je het niet erg om 2 weken te wachten dan zou ik er snel gebruik van maken.

Er is mij gevraagd of ik dit niet wou vermelden, nou beste meneer van Electro World, bij deze vermeld ik het toch. Niks persoonlijks maar eigenlijk vind ik het niet kunnen om zoiets te vragen aan de consument!
Dus ze willen groot aankopen maar je mag niets verklappen??
Rare gozers ginder 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel9970
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-02 10:28
Flghter1982 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:00:
Zojuist per mail een aanbieding gehad voor een C7 55" voor €1999 bij Electro world veen
Daar zou ik nooit kopen, heb ik zeer slechte ervaring mee en onlangs zijn ze hier op Tweakers betrapt op vals spel.
Verwijderd schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:16:
[...]

Dus je bent binnengelopen bij je eigen werkgever? En vervolgens reageer je met een nieuw account op jezelf? Ik zou toch eens kijken naar een aantal dingen dan... (Laat het gelijk een waarschuwing voor anderen zijn...)

https://tweakers.net/voorwaarden

[...]

Als gebruikers onderling hier zaken delen, dan is dat voor users door users. Doe je dat als winkel en belanghebbende, dan is daar een commercieel belang.

Komt bij artikel 326 uit het Wetboek van Strafrecht, ten aanzien van het doen alsof je ergens binnenloopt terwijl je er werkt, en vervolgens op jezelf reageert:
http://maxius.nl/wetboek-van-strafrecht/artikel326

[...]

De meest relevante zaken even in bold. Het behoeft denk ik geen verdere uitleg wat er met je clone-account gebeurt of de gevolgen als je ooit nog eens zo'n kunstje flikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04:11

aex351

I am the one

ago schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:44:
[...]

€1999 voor een 55" C7 is een leuke prijs. Zie inderdaad geen reden om €150 meer te betalen bij die andere ketens. Die geprobeerd hebben om de prijs vast te houden op €2150.

Edit: ik zie dat Hofma zojuist ook de prijs heeft verlaagd van €2145 naar €1999 op hun website.

[ Voor 12% gewijzigd door aex351 op 20-05-2017 10:57 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
aex351 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 10:48:
[...]

€1999 voor een 55" C7 is een leuke prijs. Zie inderdaad geen reden om €150 meer te betalen bij die andere ketens. Die geprobeerd hebben om de prijs vast te houden op €2150.

Edit: ik zie dat Hofma zojuist ook de prijs heeft verlaagd van €2145 naar €1999 op hun website.
Graag linkjes als het op een site staat. Na klikken op 'perfecte deal' idd €1999,-.
https://www.hofma.nl/12358838/lg-oled-55c7v

[ Voor 5% gewijzigd door SpeedingWilly op 20-05-2017 12:25 ]

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal blij! Een nieuwe lg c7 65 inch gekocht bij de EP Back in Hardenberg. Volgende week dinsdag wordt hij geplaatst. Mooie is dat het ook voor zon beetje dezelfde scherpe prijs kan als bij de op tweakers bekende winkels.
Voordeel is, voor mij belangrijk, dat ik wanneer er een probleem zou zijn ik niet het een uur in de auto zit.
Daarnaast vind ik het ook leuk omdat de mensen die er werken zeer vriendelijk zijn en ik ze het verkopen van zo'n tv ook gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:44:
Helemaal blij! Een nieuwe lg c7 65 inch gekocht bij de EP Back in Hardenberg. Volgende week dinsdag wordt hij geplaatst. Mooie is dat het ook voor zon beetje dezelfde scherpe prijs kan als bij de op tweakers bekende winkels.
Voordeel is, voor mij belangrijk, dat ik wanneer er een probleem zou zijn ik niet het een uur in de auto zit.
Daarnaast vind ik het ook leuk omdat de mensen die er werken zeer vriendelijk zijn en ik ze het verkopen van zo'n tv ook gun.
Wil je de 'echte' prijs niet verklappen? O-) Ongeveer 4200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kretek1305
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-09 17:03
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:44:
Fijn dat je de plaatselijk TV-boer ook zijn business gunt maar een prijs posten zou nog fijner zijn!

5750Wp SE - LG OLED65C8 + SK10Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

SpeedingWilly schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:23:
[...]

Graag linkjes als het op een site staat.
Graag ook kopieën van facturen en integrale gespreksweergaves in FLAC van prijsonderhandelingen plaatsen. Graag ook in drievoud en genotariseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ik heb minder dan 4000 betaald :) :)

Wanneer je de exacte prijs wilt bel ze dan gewoon even en verteld dat je dit berichtje hebt gelezen via tweakers.
Zijn vriendelijke mensen dus je krijgt ook antwoord.

Heb ook een Heos bar en sub gekocht met een wandsteun. Wanneer je dit ook wilt wie weet kan het net zo scherp als bij mij.

Succes

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:08
Relatief zinloos topic blijft het op deze manier, imho.

Zogenaamd geheime en niet openlijke prijzen, allemaal leuke deals die niet besproken mogen worden.

Post dan ofwel niks of meld er een prijs/link bij. Maar goed, blijkbaar is het allemaal okay op deze manier :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Nu online
Ik heb zojuist een LG OLED55C7V besteld bij PlatteTV.nl. Die ga ik morgen afhalen in Breda en dat kost mij 1999,- :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

*edit* :+

[ Voor 98% gewijzigd door Fietsbel op 20-05-2017 13:49 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeedingWilly schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:23:
[...]

Graag linkjes als het op een site staat. Na klikken op 'perfecte deal' idd €1999,-.
https://www.hofma.nl/12358838/lg-oled-55c7v
Is alweer aangepast...Zal foutje geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 14:59:
[...]
Is idd weer aangepast, maar in het begin van de middag kreeg je echt €1000 korting. En dit was geen fout, want ik heb ze erover gebeld. Dus als je interesse hebt kan een telefoontje helpen. Ik denk dat ze de prijs weer omhoog gegooid hebben omdat ze geen of weinig voorraad meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Brad Pitt schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 13:01:
Relatief zinloos topic blijft het op deze manier, imho.

Zogenaamd geheime en niet openlijke prijzen, allemaal leuke deals die niet besproken mogen worden.

Post dan ofwel niks of meld er een prijs/link bij. Maar goed, blijkbaar is het allemaal okay op deze manier :)
Niet zo drama queenen, er zijn al duizenden prijzen gepost hier. Die ene geheimzinnige Harry is niet de norm.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Brad Pitt
ago schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 15:18:
[...]
Niet zo drama queenen, er zijn al duizenden prijzen gepost hier. Die ene geheimzinnige Harry is niet de norm.
Laatste paar pagina's mijns inziens (te) veel "top secret" stuff.

Plus, blijkbaar denken er meer mensen zo. Dus sja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:15
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 14:59:
[...]

In de omschrijving staat anders nog steeds

LG OLED 55C7V

IS OP VOORRAAD VOOR 1999,-

Gewoon mailen idd :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Modbreak:Mensen, zullen we stoppen met de zogenaamde geheime prijzen. Als je geen concrete info wil melden, post dan niets. Velen ervaren deze vage posts als erg storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w8andc
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-04-2023
Even een reactie van mij.

Ik volg deze thread al geruime tijd.
Ook diverse andere threads in andere bekende audio/video forums sinds januari.

2017 zou het jaar worden om eindelijk ook een OLED beeldscherm te gaan kopen.

De beslissing was niet eenvoudig.
In eerste instantie was ik helemaal verkocht voor de nieuwe Sony A1.
Maar de prijs lijkt mij toch nog wat aan de hoge kant. Het ziet er ook niet naar uit dat deze prijs snel gaat dalen. Daarnaast is uit diverse reviews gebleken dat de Sony OLED niet significant beter presteert dan de LG OLED's. Nu dit beeldscherm van Sony al een paar gebruikers heeft gevonden en de bevindingen naar voren komen, ziet er ook naar uit dat deze Sony toch een aantal mankementen vertoont. Ook wat betreft de beeldverwerking. Daarnaast heeft de LG een aantal voordelen zoals de input lag die laag is en de ABL die veel later geactiveerd wordt. Daarnaast ondersteunt LG meer HDR mogelijkheden. De beeldverwerking zou toch ook wel verbeterd zijn.

Momenteel heb ik sinds 2 jaar een 60 '' UHD LCD van LG in gebruik, nl. de 60UH675V.
Eigenlijk viel dit toestel voor een LCD nog heel goed mee. In de plaatselijke MM indertijd gekocht voor een bedrag van net onder €1000 komende van € 1700. Goedkoop dus. De beeldverwerking via Trumotion was voor mij best OK mits goed ingesteld.

Maar ik kon niet meer wachten. Binnenkort is het ook mijn verjaardag.
Ik heb trouwens al een tijdje een kandidaat om mijn oude LG UHD LCD over te nemen voor een heel goed bedrag. Dit bedrag kan ik dan als een korting op het bedrag van mijn nieuw OLED toestel beschouwen.

Daarom heb ik deze avond beslist (misschien in een impulsief moment 7(8)7 ) om te gaan zoeken naar een goede prijs voor de LG OLED C7 65''.
Heb deze gevonden via TVREUS.NL aan de prijs van € 4000.
De prijs werd via een chat gesprek op hun website onderhandeld. Lager ging niet meer momenteel. Naar de zomer toe zouden de inkoopprijzen sowieso eerder gaan stijgen werd mij verteld.
De knoop doorgehakt en de bestelling geplaatst.
Tot mijn verrassing levert men elke dag ook in België en ook op zondag.
Dus morgen staat deze al hier bij mij!

Hopelijk heb ik hier een goede keuze gemaakt.

[ Voor 13% gewijzigd door w8andc op 21-05-2017 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Gisteren beetje aan het 'hengelen' geweest voor mogelijkheden omtrent de 55C7. Als ik de knoop doorhak zal ik daar waarschijnlijk hier ook even verslag doen van prijs etc.

Moet wel zeggen dat Plattetv beetje teleurstellend was. Verkopen ze gister aan iemand anders hier de C7 voor 1999 euro: SpeedingWilly in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies", willen ze pardoes niet lager gaan dan 2500. Ze letten daarbij erg op die prijsfluctuatie van Hofma. Leuk dat ze je dan dus half voor de gek zitten te houden: net doen alsof ze niet weten van die eerdere verkoop van 1999 euro en dan ineens 500 erop klappen, kijkend naar een concurrent die em waarschijnlijk ook gewoon nog voor 1999 verkoopt. En dan ook maar blijven vragen hoe ik aan die informatie van 1999 euro kom, terwijl ie dondersgoed wist van het forum hier. Snel klaar mee dat soort verkopers.
w8andc schreef op zondag 21 mei 2017 @ 00:38:
Daarom heb ik deze avond beslist (misschien in een impulsief moment 7(8)7 ) om te gaan zoeken naar een goede prijs voor de LG OLED C7 65''.
Heb deze gevonden via TVREUS.NL aan de prijs van € 4000.
De prijs werd via een chat gesprek op hun website onderhandeld. Lager ging niet meer momenteel. Naar de zomer toe zouden de inkoopprijzen sowieso eerder gaan stijgen werd mij verteld.
Die had je waarschijnlijk ruim 200 euro goedkoper kunnen vangen, voor zover de informatie op Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies" nog up to date is voor wat betreft de 65C7.

Maar goed, die 200 euro boeit je straks toch geen bal meer als je nieuwe aanwinst up and running is :) Dus gefeliciteerd met de aankoop :)

[ Voor 33% gewijzigd door Koekiemonsterr op 21-05-2017 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 01:21
W.Zijlstra. schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:45:
[...]

Ik heb ze verteld wat ik op Tweakers.net had gevonden en toen ging de prijs naar €1648 voor de B6 55 inch. Vervolgens nog wat door onderhandeld met de 5 Sony's :)
Bedankt, dat hielp.

Donderdag de tv bij Foka besteld voor 1649,- met gratis verzenden en vrijdag ochtend kreeg ik hem binnen. Wat een debiel mooi beeld, nooit meer terug naar een LED LCD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w8andc
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-04-2023
@Koekiemonsterr

Bedankt!

Tja. Dan heb ik dus pech gehad. 8)7 Dacht het nog wel.

Dat is een post van 1 april en staat op pagina 36 van deze thread.
Deze post heb ik toen wellicht wel gelezen, maar niet bijgehouden als belangrijk en zo te zien nu zaterdag werd dit dus aangepast. Net als ik wil bestellen.

Met "Smits" wordt "smitsarnhem.nl" bedoeld toch?
Ben gaan kijken. Officieel op hun website staat €4.999.
Dan hebben ze daar diep gegaan in hun prijs.

Het is wat het is.
Ik ga normaal € 600 voor mijn oude LG UHD LCD ontvangen.
Dat bekijk ik dan ook maar als een soort korting.

Kijk er toch naar uit.
Dit toestel moet voor mij toch een aantal jaren meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Nu online
Koekiemonsterr schreef op zondag 21 mei 2017 @ 01:30:
Moet wel zeggen dat Plattetv beetje teleurstellend was. Verkopen ze gister aan iemand anders hier de C7 voor 1999 euro: SpeedingWilly in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies", willen ze pardoes niet lager gaan dan 2500. Ze letten daarbij erg op die prijsfluctuatie van Hofma. Leuk dat ze je dan dus half voor de gek zitten te houden: net doen alsof ze niet weten van die eerdere verkoop van 1999 euro en dan ineens 500 erop klappen, kijkend naar een concurrent die em waarschijnlijk ook gewoon nog voor 1999 verkoopt. En dan ook maar blijven vragen hoe ik aan die informatie van 1999 euro kom, terwijl ie dondersgoed wist van het forum hier. Snel klaar mee dat soort verkopers.
[...]
Ik ga de 55C7 vandaag ophalen en ik heb een nette orderbevestiging via mail voor €1999,-.

Mijn gevoel is dat dit (op het moment) echt wel de bodemprijs is voor deze mooie TV. Ze hadden mij gevraagd om de prijs niet op een forum te posten, maar dat had ik al gedaan O-) (plus dat ik vind dat ze dit niet mogen vragen).

Het is volgens mij ook een kwestie van vraag en aanbod. Als die TVs de deur uitvliegen en ze hebben er niet meer veel op voorraad, dan gaan ze niet meer zo laag zakken.

Maar zoals hier te lezen is zijn er minstens 2 andere winkels die met €1999 genoegen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneljo82
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-10-2023

Sneljo82

PSN: Lord_John1982

Ik snap niet echt hoe dat werkt met de optie geheime prijs. Ik heb de 55B6V besteld en "mag" de prijs niet noemen maar wil die best hier neerzetten voor ingelogde Tweakers. Kan iemand mij vertellen hoe dat werkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Nu online
Sneljo82 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 09:35:
Ik snap niet echt hoe dat werkt met de optie geheime prijs. Ik heb de 55B6V besteld en "mag" de prijs niet noemen maar wil die best hier neerzetten voor ingelogde Tweakers. Kan iemand mij vertellen hoe dat werkt?
Voeg
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
toe.

zet de prijs tussen deze 2 codes: "["mo"]" "["/mo"]" (laat de dubbele quotes weg) :) mo staat voor members only

[ Voor 12% gewijzigd door SpeedingWilly op 21-05-2017 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

SpeedingWilly schreef op zondag 21 mei 2017 @ 09:11:
[...]

Ik ga de 55C7 vandaag ophalen en ik heb een nette orderbevestiging via mail voor €1999,-.

Mijn gevoel is dat dit (op het moment) echt wel de bodemprijs is voor deze mooie TV. Ze hadden mij gevraagd om de prijs niet op een forum te posten, maar dat had ik al gedaan O-) (plus dat ik vind dat ze dit niet mogen vragen).

Het is volgens mij ook een kwestie van vraag en aanbod. Als die TVs de deur uitvliegen en ze hebben er niet meer veel op voorraad, dan gaan ze niet meer zo laag zakken.

Maar zoals hier te lezen is zijn er minstens 2 andere winkels die met €1999 genoegen nemen.
Haha ja ze waren ook meerdere keren aan het vissen hoe ik aan de informatie kwam, dus was me al snel duidelijk dat ze je hadden gevraagd niks te zeggen.

Klopt, er zijn meer mogelijkheden voor 1999 euro voor de 55c7, en vraag en aanbod speelt vast een rol, maar ze waren bij Plattetv meer bezig te achterhalen hoe ik aan de informatie kwam dan dat ze me probeerden te verleiden tot het doen van een aankoop. Dan niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
SpeedingWilly schreef op zondag 21 mei 2017 @ 09:11:
[...]

Is het ook het benelux model ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:38
Gistermiddag een 55E7N bij Radio Von Burg in Rotterdam gescoord die naam zie ik hier niet vaak voorbij komen maar ze doen keihard mee :+ in de markt!

Niet lullen maar poetsen...

Maaruhh...wat een tv en een geluid!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:58
Maar de grote vraag wat heb je ervoor betaalt? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-09 17:28
MilesD. schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:28:
Gistermiddag een 55E7N bij Radio Von Burg in Rotterdam gescoord die naam zie ik hier niet vaak voorbij komen maar ze doen keihard mee :+ in de markt!

Wat een prijs!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sneljo82

Sneljo82

55B6V
["mo"]bij 2 stuks tegelijk 1450,- per stuk. 3 jaar garantie ["/mo"]

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online

Ik begin zo moe te worden van al die zinloze berichten hier... weer iemand die iets koopt en geen prijs noemt, daar heeft helemaal NIEMAND wat aan. Je zegt 'niet lullen maar poetsen', maar vervolgens noem je zelf niet eens een prijs en dus schiet helaas niemand wat op met je bericht. Ondanks alle warnings lapt iedereen de topicregels aan z'n laars, terwijl de essentie van dit topic prachtig is; samen opzoek gaan naar de béste OLED prijzen zodat iedereen geld bespaard op een toch forse aankoop.

Modereren lijkt me zwaar frustrerend in dit topic, dus chapeau voor het werk dat de admins verrichten. Maar er mag naar mijn mening wel wat strenger worden opgetreden voor zover dat mogelijk is, het topic wordt volgespammed met off-topic geneuzel en zinloze slowtalk berichten. Daar heb je andere topics voor, zoals [LG OLED] Ervaringen & Discussie .

In dit topic moeten gewoon dagelijks de beste & meest interessante deals worden besproken/gepost, that's it.

[ Voor 4% gewijzigd door stin00 op 21-05-2017 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
stin00 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:58:
[...]

Ik begin zo moe te worden van al die zinloze berichten hier... weer iemand die iets koopt en geen prijs noemt, daar heeft helemaal NIEMAND wat aan. Je zegt 'niet lullen maar poetsen', maar vervolgens noem zelf niet eens een prijs en dus schiet niemand wat op met je bericht. Ondanks alle warnings lapt iedereen de topicregels aan z'n laars, terwijl de essentie van dit topic prachtig is; samen opzoek gaan naar de béste OLED prijzen zodat iedereen geld bespaard op een toch forse aankoop.

Modereren lijkt me zwaar frustrerend in dit topic, dus chapeau voor het werk dat de admins verrichten. Maar er mag naar mijn mening wel wat strenger worden opgetreden voor zover dat mogelijk is, het topic wordt volgespammed met off-topic geneuzel en zinloze slowtalk berichten. Daar heb je andere topics voor, zoals [LG OLED] Ervaringen & Discussie .

In dit topic moeten gewoon dagelijks de beste & meest interessante deals worden besproken/gepost, that's it.
_/-\o_ amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Laatst online: 16-09 12:18
Ik krijg in de chat bij plattetv.nl € 2499 (€200 minder dan de standaard site prijs) aangeboden op de OLED55C7V
lager kon hij echt niet gaan zei hij.

is nog steeds wel goedkoper dan de pricewatch maar niet de 1999 die hier ook wordt genoemd.
Was dat wellicht de prijs na inruil?

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kretek1305
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-09 17:03
BobbLeeSwaggr schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:28:
Ik krijg in de chat bij plattetv.nl € 2499 (€200 minder dan de standaard site prijs) aangeboden op de OLED55C7V
lager kon hij echt niet gaan zei hij.

is nog steeds wel goedkoper dan de pricewatch maar niet de 1999 die hier ook wordt genoemd.
Was dat wellicht de prijs na inruil?
Bij de usual suspects is de prijs reeds enige tijd €2150. De €1999 is de laatste ontwikkeling, geen inruil voor zover ik kan lezen.
Je kunt dus veel beter scoren, bel ze eens zelf. Voor dat verschil kun je wel 5 telefoontjes plegen...?

5750Wp SE - LG OLED65C8 + SK10Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeolas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 22:23
Hebben mensen ondertussen al ergens een goede prijs voor de LG 65c7 gezien?

Alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneljo82 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:51:
55B6V
["mo"]bij 2 stuks tegelijk 1450,- per stuk. 3 jaar garantie ["/mo"]
ben ook op zoek naar 2 stuks, waar heb je deze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Nu online
Rerder schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:19:
[...]
Is het ook het benelux model ?
Ja, de 55C7V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:03
Voor de grens bewoners duitse MM
1799 voor de 55b6d
https://www.mediamarkt.de...lg-oled55b6d-2103806.html

De 65 inch 2799

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38

en wat is je bijdrage aan deze topic...poetsdoek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Aeolas schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:59:

Serieus? Gebruik de zoekfunctie eens. Pfff, je zou toch zeggen dat je voor een paar honderd euro ook zelf een beetje moeite doet. Ik hoop dat ie overal uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeolas
  • Laatst online: 21-09 22:23
Het merendeel van de posts heb ik bekeken. Ja, je hebt gelijk dat er 65c7 prijzen worden genoemd, maar die komen nog niet echt in de buurt van de 55c7 deals als je dit in verhouding bekijkt. Ook lijkt de advies prijs gezakt, was benieuwd of er dus nieuwe prijzen bekend waren bij andere Tweakers. Thoughts?
FirePuma142 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:31:
[...]

Serieus? Gebruik de zoekfunctie eens. Pfff, je zou toch zeggen dat je voor een paar honderd euro ook zelf een beetje moeite doet. Ik hoop dat ie overal uitverkocht is.

[ Voor 9% gewijzigd door Aeolas op 21-05-2017 18:45 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
LG 65C7 3697,- bij Audiovision. Verschillende zaken gebeld en een lagere prijs is er nergens anders te vinden. @Resinman, je hebt weer wat te doen ;)

[ Voor 54% gewijzigd door MillanO op 21-05-2017 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:49
MillanO schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:15:
LG 65C7 3697,- bij Audiovision. Verschillende zaken gebeld en een lagere prijs is er nergens anders te vinden. @Resinman, je hebt weer wat te doen ;)
Als jij het online zet dan mag ik dit wel bevestigen denk ik. De verzendkosten zijn 47 euro. Goede service tegen de laagste prijs. Mijne was binnen een week leverbaar. Heb hem morgen 2 weken in huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hotwheels
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-09 13:49
Van Foka gisteren de prijs gekregen voor de 65W7. Bij hen betaal je 5999 EUR incl. 5 jaar garantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

Als je geen prijs noemt heeft hier posten dus geen enkele toegevoegde waarde en kun je dat beter achterwege laten.
Aeolas schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:59:

Dit is al helemaal niet de bedoeling. Topic doornemen of zelf inventariseren en hier je bevindingen delen, is wat hier de bedoeling is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:16

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
alki schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:55:
Voor de grens bewoners duitse MM
1799 voor de 55b6d
https://www.mediamarkt.de...lg-oled55b6d-2103806.html

De 65 inch 2799
Ik heb die van mij in Duitsland gekocht helaas nu een garantie kwestie en Nu wordt ik vanuit Lg Benelux maar Duitsland gestuurd omdat ze geen onderdelen hebben... dus hou daar rekening mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

@Resinman Excusez moi dat ik dit niet een paar uur eerder heb gepost, dan had je dit ook meteen kunnen meenemen :)

Vandaag (gister inmiddels) bij Foka de 55C7 gehaald voor 2050 euro incl 5 jaar garantie; voor dat laatste moet je overigens een formulier op hun website invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:16
Koekiemonsterr schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:23:
@Resinman Excusez moi dat ik dit niet een paar uur eerder heb gepost, dan had je dit ook meteen kunnen meenemen :)
Geen probleem. De prijs is toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Nu online
Ik heb gisteren de 55C7V bij PlatteTV.nl opgehaald. Ik heb in totaal €2119,- betaald. Ik heb me nog wel laten verleiden voor de A-Z service. Deze service houdt in t.o.v. de standaard garantie 1 jaar extra (dus 3 jaar), 4 weken proefperiode (omruilgarantie) en 100% pixelgarantie (i.p.v. 6 pixels die stuk mogen zijn bij standaard garantie) en 3 jaar service aan huis.

Het kan zijn dat die service nergens voor nodig is, maar toch maar gedaan voor €119,- (dit is overigens ook met korting, de 'normale' garantie kost €159 voor 4K OLED).

[ Voor 12% gewijzigd door SpeedingWilly op 22-05-2017 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
SpeedingWilly schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:31:
Ik heb gisteren de 55C7V bij PlatteTV.nl opgehaald. Ik heb in totaal €2119,- betaald. Ik heb me nog wel laten verleiden voor de A-Z service. Deze service houdt in t.o.v. de standaard garantie 1 jaar extra (dus 3 jaar), 4 weken proefperiode (omruilgarantie) en 100% pixelgarantie (i.p.v. 6 pixels die stuk mogen zijn bij standaard garantie) en 3 jaar service aan huis.

Het kan zijn dat die service nergens voor nodig is, maar toch maar gedaan voor €119,- (dit is overigens ook met korting, de 'normale' garantie kost €159 voor 4K OLED).
Onder pixel garantie verstaan ze dan 3 kleuren kapot of ook als er een sub pixel kapot is?

Verder wel een goede prijs gefeliciteerd met de aankoop.

[ Voor 3% gewijzigd door Rerder op 22-05-2017 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Nu online
Rerder schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:02:
[...]
Onder pixel garantie verstaan ze dan 3 kleuren kapot of ook als er een sub pixel kapot is?

Verder wel een goede prijs gefeliciteerd met de aankoop.
Het zal wel 6 hele pixels zijn of 6 afzonderlijke subpixels. Weet ik niet, maakt niet uit want ik heb 100% pixelgarantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:31
Heeft iemand de 55c6v nog goedkoop gespot? Ik verwacht wel dat deze rond de 1600 euro eindigt, maar na een belronde blijkt deze nog steeds aan 1800 euro te zitten. De e6 aan 2100, terwijl ik deze in januari al voor deze prijs heb gekocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElDiosRubio
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-09 16:11
De Philips 55" 4K OLED TV (55POS901F/12) is weer beschikbaar bij ING voor €2399 + 50.000 rente punten

De Cashback actie van €500 geldt hier ook voor (deze lijkt overigens verlengd tot 2 juli volgens de website van Philips)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

ElDiosRubio schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:13:
De Philips 55" 4K OLED TV (55POS901F/12) is weer beschikbaar bij ING voor €2399 + 50.000 rente punten

De Cashback actie van €500 geldt hier ook voor (deze lijkt overigens verlengd tot 2 juli volgens de website van Philips)
Geïnteresseerden kunnen beter asap toeslaan: vorige keer was ie bij Rentepuntenwinkel binnen paar uur alweer foetsie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Net op de 55C7V € 2100 aangeboden gekregen bij Smits.
Maar nu met die rentepunten actie krijg ik toch twijfel. 8)7

Maar even een site topic geopend voor mensen met hetzelfde Dillema zodat we de verschillen tussen de LG en de Philips kunnen bespreken

BobbLeeSwaggr in "Aanschaf OLED Philips of LG"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Dat komt op hetzelfde neer. Incl verzending zullen ze op 1750-1800 zitten. En de aanbieding van Foka voor de 55c6v kan je wel weghalen, want die is uitverkocht bij Foka en ze gaan de tv ook niet meer bestellen. Radiovonburg zei deze nog wel bij Lg te kunnen bestellen.

[ Voor 20% gewijzigd door JSTPS op 24-05-2017 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:01
Voor wie graag bij expert wil kopen is de huidige actie misschien aardig. Ca. 20% vd prijs als tegoedbon. Ofwel 400 euro tegoed op de 55b6 met een prijs van 2000 euro.

https://www.expert.nl/lg-oled55b6v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Pascal.A schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:42:
Voor wie graag bij expert wil kopen is de huidige actie misschien aardig. Ca. 20% vd prijs als tegoedbon. Ofwel 400 euro tegoed op de 55b6 met een prijs van 2000 euro.

De LG OLED55C6V is daar ook niet slecht geprijsd met €2099 plus een €400 voucher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacspin
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 15:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Electroworld kon momenteel nog de € 1999 voor de LG OLED55C7V aanhouden.

Uit de mail begreep ik dat het tijdelijk nog mogelijk is op een partij welke ze a.s. vrijdag binnen krijgen.
Dus daar heb ik nu uiteindelijk besteld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneljo82

Sneljo82

JSTPS schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:42:
Heeft iemand de 55c6v nog goedkoop gespot? Ik verwacht wel dat deze rond de 1600 euro eindigt, maar na een belronde blijkt deze nog steeds aan 1800 euro te zitten. De e6 aan 2100, terwijl ik deze in januari al voor deze prijs heb gekocht :+
Probeer eens media markt Roermond. Kreeg m daar aangeboden voor 1600,- maar zelf wil ik geen curved tv. B6v is daar uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Sneljo82 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 19:57:
[...]

Probeer eens media markt Roermond. Kreeg m daar aangeboden voor 1600,- maar zelf wil ik geen curved tv. B6v is daar uitverkocht.
Nieuw of demo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sneljo82

Sneljo82

Nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludacrash
  • Laatst online: 19-09 12:57
Ik volg deze discussie al een tijdje en zojuist overstag gegaan en bij Audiovision de LG OLED55B6V besteld voor 1598 euro met 6 jaar garantie en de laagste prijs garantie.

Tijdje getwijfeld tussen LCD (Samsung van 1200) en LG OLED maar toch voor de OLED gekozen omdat het "maar" 400 scheelt.

Ga deze gebruiken in combinatie met mijn nieuwe Heos Homecinema soundbar :).

Kom van een LG Full HD 42" uit 2011 dus ben benieuwd :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zhiyichen1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-04-2023
* knip *
Kom, dit is wel erg makkelijk uitgevallen.

[ Voor 31% gewijzigd door S1NN3D op 24-05-2017 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneljo82

Sneljo82

Geen idee, maar je kan altijd een belletje plegen.

[ Voor 20% gewijzigd door S1NN3D op 24-05-2017 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04:11

aex351

I am the one

SpeedingWilly schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:15:
[...]

1999 is een nette prijs als het waar is. Ik snap niet waarom ze de C7 dan voor 2999 op de site zetten. Dat verkoopt zo niet echt.
Er zal altijd wel een enkeling zijn die het koopt. Dus de winkelier maakt dan +1000 euro winst. En consumenten die zich niet gek maken worden gedreven naar andere modellen. Waar waarschijnlijk een vergelijkbare marge op zit.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
Pascal.A schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:42:

Aanvullend hierop zijn trouwens cashbacks mogelijk. Bijv. 6% bij shopbuddies volgens mij. Afhankelijk van hoeveel waarde je aan de tegoedbon toekent wordt het dan:

55B6 (1999 euro) + iets van 1 euro = 2000 euro
Cashback = - 120 euro
Tegoedbon = - 400 euro

Netto wordt het dan 1480 euro.

Zelf kan ik niets met de tegoedbon, dus zou dit niet zo snel doen, maar wellicht voor de aanschaf een mooie receiver of geluidsset wel interessant.

EDIT:
Zie net bij de mediamarkt ook een goede prijs in de pricewatch: 1619 euro. Zijn ook cashbacks van 3% mogelijk, waardoor je netto 1570 euro betaald.

[ Voor 9% gewijzigd door Bulldock op 24-05-2017 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Pascal.A schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 16:53:
[...]

Aanvullend hierop zijn trouwens cashbacks mogelijk. Bijv. 6% bij shopbuddies volgens mij. Afhankelijk van hoeveel waarde je aan de tegoedbon toekent wordt het dan:

Cashback = - 120 euro
Tegoedbon = - 400 euro

Zelf kan ik niets met de tegoedbon, dus zou dit niet zo snel doen, maar wellicht voor de aanschaf een mooie receiver of geluidsset wel interessant.

EDIT:
Zie net bij de mediamarkt ook een goede prijs in de pricewatch: 1619 euro. Zijn ook cashbacks van 3% mogelijk, waardoor je netto 1570 euro betaald.
Die Mediamarkt prijs is inderdaad wel lekker laag :D.

Weet je ook hoe die cash back van 3% werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:15
Ik zou vandaag de 55 inch b6 bestellen loop ik toevallig de MM binnen en staat er een ks9000 65inch voor 1900 euro. Ik was er eindelijk uit en nu weer twijfels pff..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulldock
Requiem19 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:14:
[...]

Die Mediamarkt prijs is inderdaad wel lekker laag :D.

Weet je ook hoe die cash back van 3% werkt?
Hier zou je verder kunnen kijken: http://www.cashbacksvergelijken.nl/Korting/808/media-markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 27-09 18:32
Na lang rondgehangen hebben hier ga ik het topic verlaten en heb ik vandaag mijn slag geslagen bij MM met de OLED55B6 voor de prijs van 1619. Heb nog contact gehad met Plattetv maar konden dezelfde prijs bieden en toen ik vroeg om een combiprijs beugel + extra garantie schoot de prijs weer omhoog. Nou dan maar voor dit bedrag bij MM het vakantiegeld goed besteden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:20
Pascal.A schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 16:53:
[...]

Cashback = - 120 euro
Tegoedbon = - 400 euro

EDIT:
Beide acties zijn mooi. Nu is het nog maar de vraag waar te bestellen. Voordeel van Media Markt en Expert is in tegenstelling tot de overige aanbieders dat deze winkels dichterbij liggen zou ik er ooit problemen mee krijgen.

Kon overigens geen cashback vinden van 3%, alleen van 6%.

edit: Zie nu net dat die online is uitverkocht. Even gebeld met hoofdkantoor, hadden nog geen informatie of die uberhaupt nog binnen zou komen. (had ik weer lekker veel aan 8)7)

Daarna gebeld met de Media Markt in Heerlen en die hadden nog 1 staan dus direct gereserveerd en ga hem zo halen. :)

[ Voor 16% gewijzigd door mrphara op 24-05-2017 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
Via shopkorting.nl krijg je nu 12% cash back bij expert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Valt het te zeggen hoe lang MM nog die prijs zo laag zal houden voor de B6? Het gaat hem nu nog niet worden voor mij maar hoogstwaarschijnlijk eind volgende week of de week erop wel. Hopen dat er niet veel met die prijs gebeurd. 1600 is fantastisch.

Oh en wat houd precies dat pre-order in wat ik zie staan bij levertijd?

Nevermind. Ik zie het al. Niet meer op voorraad in MM Groningen.

[ Voor 22% gewijzigd door devilsnight op 24-05-2017 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:20
ppatrick schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:27:
Via shopkorting.nl krijg je nu 12% cash back bij expert
Bedoel je niet 8%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
Je hebt gelijk het is max 8% ging er vanuit omdat er stond dubbele dat het 6 *2 was dus 12 maar helaas

[ Voor 60% gewijzigd door ppatrick op 25-05-2017 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp00my
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-05 20:26
Vandaag bij Electroworld Veen de 55c7v besteld voor 1999, met een beetje geluk zaterdag al in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag de 55C7V bij Hofma besteld voor €1999. Ik hoop dat hij snel geleverd wordt, ik heb hoge verwachtingen. Het beste beeld wat ik in huis had was de Panasonic gt50. Die verkocht ik voor 80% wat ik ervoor had betaald na anderhalve jaar. Voetbal en formule 1 was nooit meer hetzelfde na die tv. Motion handling schijnt bij plasma tv's beter te zijn dan bij oled tv's op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
  • Laatst online: 19-02 10:28
Ik las op een Duits forum dat bij de Saturn in St. Augustin de 55b6d voor onder de €1500,- te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 06:57:
Dinsdag de 55C7V bij Hofma besteld voor €1999. Ik hoop dat hij snel geleverd wordt, ik heb hoge verwachtingen. Het beste beeld wat ik in huis had was de Panasonic gt50. Die verkocht ik voor 80% wat ik ervoor had betaald na anderhalve jaar. Voetbal en formule 1 was nooit meer hetzelfde na die tv. Motion handling schijnt bij plasma tv's beter te zijn dan bij oled tv's op dit moment.
Sp00my schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:09:
Vandaag bij Electroworld Veen de 55c7v besteld voor 1999, met een beetje geluk zaterdag al in huis :)
Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Op hun site is die 2999 namelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door devilsnight op 25-05-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
devilsnight schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:11:
[...]

Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Op hun site is die 2999 namelijk.
Bellen/emailen. Dat zul je met meerdere verkopers zien (of het nu Hofma, Foka, FotoVideoSmits, Audiovision voor de Vlamingen heet) Op hun site adverteren ze met de adviesprijs van 2999 - 300 korting gedurende de periode tot eind juni. Maar informeer je naar hun prijs met vermelding van tweakers en je zult die 1999 euro kunnen krijgen bij iig Hofma, Electroworld. Bij Hofma was het zelfs mogelijk door op hun site op een bepaalde knop te klikken dacht ik hier gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Joosie200 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:14:
[...]

Bellen/emailen. Dat zul je met meerdere verkopers zien (of het nu Hofma, Foka, FotoVideoSmits, Audiovision voor de Vlamingen heet) Op hun site adverteren ze met de adviesprijs van 2999 - 300 korting gedurende de periode tot eind juni. Maar informeer je naar hun prijs met vermelding van tweakers en je zult die 1999 euro kunnen krijgen bij iig Hofma, Electroworld. Bij Hofma was het zelfs mogelijk door op hun site op een bepaalde knop te klikken dacht ik hier gelezen te hebben.
Mijn dank is zeer groot. Dit is zeer goed om te weten. Ik neem aan dat zoiets ook wel zal opgaan voor een B6 of C6?

Al zal ik wel moeten kunnen zeggen dat mensen hier de B6/C6 daar goedkoper hebben kunnen krijgen. Uiteraard kan ik het altijd proberen.

[ Voor 12% gewijzigd door devilsnight op 25-05-2017 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
devilsnight schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:16:
[...]

Mijn dank is zeer groot. Dit is zeer goed om te weten. Ik neem aan dat zoiets ook wel zal opgaan voor een B6 of C6?

Al zal ik wel moeten kunnen zeggen dat mensen hier de B6/C6 daar goedkoper hebben kunnen krijgen. Uiteraard kan ik het altijd proberen.
Check deze post van Resinman: Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

Vooral de B6 is populair en vanaf 1598 te krijgen. Laatste berichten las ik dat ze in de MM Roermond de C6 ook voor 1600 euro wel willen verkopen. Heb je curved en 3d te pakken als dat je ding is. Beide zijn wel uitlopende modellen dus in hoeverre er nog genoeg voorraad is. Je moet net mazzel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneljo82

Sneljo82

Dat de B6 en C6 uitlopende modellen zijn is te merken. Waar ik m nu besteld heb kunnen ze ook al niet meer aan meer voorraad komen. Er waren nog 1 of 2 Tweakers die interesse hadden om daar te kopen. Benieuwd of die hun exemplaren daar nog hebben kunnen bemachtigen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Joosie200 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 16:44:
[...]

Check deze post van Resinman: Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

Vooral de B6 is populair en vanaf 1598 te krijgen. Laatste berichten las ik dat ze in de MM Roermond de C6 ook voor 1600 euro wel willen verkopen. Heb je curved en 3d te pakken als dat je ding is. Beide zijn wel uitlopende modellen dus in hoeverre er nog genoeg voorraad is. Je moet net mazzel hebben.
Puur een kwestie van bellen dus en dan kijken wat zeggen dus? Sommige links zijn van maart, maar ik ga het absoluut proberen. Ik denk dat ik dan gewoon voor de B6 moet gaan, want 3D heb je in gaming vrijwel niet meer en Blu-Rays koop ik eigenlijk vrijwel niet. Daarnaast zie ik maar deels 3D, dus die C6 is het dan niet echt waard. Voor 200 euro zou ik absoluut wel die B7 of C7 halen maar zo te zien is het prijsverschil veel groter. B6 heeft weer een iets betere input lag dan de C6. Daarnaast heb ik niet echt vervoer en Roermond is niet om de hoek. Het liefst laat ik het bedrijf hier bezorgen. :)

Gaat dan toch hoogstwaarschijnlijk die B6 worden, tenzij deze mooie deals eind volgende week er niet meer zijn of dat ze op zijn. In dat geval ga ik naar de 7 serie kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 12:16
Mediamarkt heeft de B6 in de aanbieding voor 1619.

http://www.mediamarkt.nl/...lg-oled55b6v-1439578.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:03
Zijn er ook nog cashback sites voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Hier staat meteen dat het uitverkocht is en bij bezorgopties voor andere filialen ook niets. Of ik zou geluk moeten hebben in de winkel hier in Groningen maar online noppes.

[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 26-05-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSA
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-01-2023

JSA

devilsnight schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:08:
[...]

Hier staat meteen dat het uitverkocht is en bij bezorgopties voor andere filialen ook niets. Of ik zou geluk moeten hebben in de winkel hier in Groningen maar online noppes.
Klopt Hij is niet meer leverbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 21:15
Net bij de lokale expert een wasmachine gekocht, en aangegeven interesse te hebben in de 55B6V.

Ze hadden hem staan voor de webpagina-prijs van €1.999. Toen ik vroeg wat er mogelijk was met de prijs, omdat Mediamarkt voor €1.619 verkoopt heeft verkoper even in het systeem gekeken en aangegeven tot €1.719 te kunnen zakken. Dit lijkt geen hele scherpe prijs, totdat je bedenkt dat hier nog wel 20% cadeaubonnen bijzitten. Netto kom ik dus uit op €1.375!

Ik koop er wel vaker en nam dit keer ook een wasmachine mee dus mogelijk speelde dit mee, maar de Expert kan dus zeker zakken. Let wel op dat ze alleen met fysieke winkels meezakken, dus nu de B6 bij de Mediamarkt in de aanbieding is maak je kans maar wanneer daar de actie over is zal dit ook niet meer mogelijk zijn.
Pagina: 1 ... 45 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"