* knip *
Post dan niets...
Post dan niets...
[ Voor 100% gewijzigd door S1NN3D op 19-05-2017 13:08 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 100% gewijzigd door S1NN3D op 19-05-2017 13:08 ]
Wauw, dat is 150€ lager dan bij alle anderen.Flghter1982 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:00:
Zojuist per mail een aanbieding gehad voor een C7 55" voor €1999 bij Electro world veen
Misschien een idee om het topic even door te nemen, of door te zoeken met de zoekfunctie. Deze vraag en aanverwanten zijn al tig keer gesteld en beantwoord.SpeedingWilly schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:15:
[...]
1999 is een nette prijs als het waar is. Ik snap niet waarom ze de C7 dan voor 2999 op de site zetten. Dat verkoopt zo niet echt.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Dat klopt en ik kan het bij deze bevestigen. Ze willen dan een aankoop doen met een grote badge. Echter moet je wel wachten aangezien deze mondjes maat wordt geleverd. Dus vind je het niet erg om 2 weken te wachten dan zou ik er snel gebruik van maken.
Stay hungry, stay foolish!
Verwijderd
Dus ze willen groot aankopen maar je mag niets verklappen??RBN026 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 20:56:
[...]
Dat klopt en ik kan het bij deze bevestigen. Ze willen dan een aankoop doen met een grote badge. Echter moet je wel wachten aangezien deze mondjes maat wordt geleverd. Dus vind je het niet erg om 2 weken te wachten dan zou ik er snel gebruik van maken.
Er is mij gevraagd of ik dit niet wou vermelden, nou beste meneer van Electro World, bij deze vermeld ik het toch. Niks persoonlijks maar eigenlijk vind ik het niet kunnen om zoiets te vragen aan de consument!
Daar zou ik nooit kopen, heb ik zeer slechte ervaring mee en onlangs zijn ze hier op Tweakers betrapt op vals spel.Flghter1982 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:00:
Zojuist per mail een aanbieding gehad voor een C7 55" voor €1999 bij Electro world veen
Verwijderd schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:16:
[...]
Dus je bent binnengelopen bij je eigen werkgever? En vervolgens reageer je met een nieuw account op jezelf? Ik zou toch eens kijken naar een aantal dingen dan... (Laat het gelijk een waarschuwing voor anderen zijn...)
https://tweakers.net/voorwaarden
[...]
Als gebruikers onderling hier zaken delen, dan is dat voor users door users. Doe je dat als winkel en belanghebbende, dan is daar een commercieel belang.
Komt bij artikel 326 uit het Wetboek van Strafrecht, ten aanzien van het doen alsof je ergens binnenloopt terwijl je er werkt, en vervolgens op jezelf reageert:
http://maxius.nl/wetboek-van-strafrecht/artikel326
[...]
De meest relevante zaken even in bold. Het behoeft denk ik geen verdere uitleg wat er met je clone-account gebeurt of de gevolgen als je ooit nog eens zo'n kunstje flikt.
€1999 voor een 55" C7 is een leuke prijs. Zie inderdaad geen reden om €150 meer te betalen bij die andere ketens. Die geprobeerd hebben om de prijs vast te houden op €2150.
[ Voor 12% gewijzigd door aex351 op 20-05-2017 10:57 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Graag linkjes als het op een site staat. Na klikken op 'perfecte deal' idd €1999,-.aex351 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 10:48:
[...]
€1999 voor een 55" C7 is een leuke prijs. Zie inderdaad geen reden om €150 meer te betalen bij die andere ketens. Die geprobeerd hebben om de prijs vast te houden op €2150.
Edit: ik zie dat Hofma zojuist ook de prijs heeft verlaagd van €2145 naar €1999 op hun website.
[ Voor 5% gewijzigd door SpeedingWilly op 20-05-2017 12:25 ]
Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!
Verwijderd
Wil je de 'echte' prijs niet verklappen?Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:44:
Helemaal blij! Een nieuwe lg c7 65 inch gekocht bij de EP Back in Hardenberg. Volgende week dinsdag wordt hij geplaatst. Mooie is dat het ook voor zon beetje dezelfde scherpe prijs kan als bij de op tweakers bekende winkels.
Voordeel is, voor mij belangrijk, dat ik wanneer er een probleem zou zijn ik niet het een uur in de auto zit.
Daarnaast vind ik het ook leuk omdat de mensen die er werken zeer vriendelijk zijn en ik ze het verkopen van zo'n tv ook gun.
Fijn dat je de plaatselijk TV-boer ook zijn business gunt maar een prijs posten zou nog fijner zijn!Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:44:
Helemaal blij! Een nieuwe lg c7 65 inch gekocht bij de EP Back in Hardenberg. Volgende week dinsdag wordt hij geplaatst. Mooie is dat het ook voor zon beetje dezelfde scherpe prijs kan als bij de op tweakers bekende winkels.
5750Wp SE - LG OLED65C8 + SK10Y
Graag ook kopieën van facturen en integrale gespreksweergaves in FLAC van prijsonderhandelingen plaatsen. Graag ook in drievoud en genotariseerd.SpeedingWilly schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:23:
[...]
Graag linkjes als het op een site staat.
Verwijderd
Nickname does not reflect reality
[ Voor 98% gewijzigd door Fietsbel op 20-05-2017 13:49 ]
39
Verwijderd
Is alweer aangepast...Zal foutje geweest zijn.SpeedingWilly schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:23:
[...]
Graag linkjes als het op een site staat. Na klikken op 'perfecte deal' idd €1999,-.
https://www.hofma.nl/12358838/lg-oled-55c7v
Is idd weer aangepast, maar in het begin van de middag kreeg je echt €1000 korting. En dit was geen fout, want ik heb ze erover gebeld. Dus als je interesse hebt kan een telefoontje helpen. Ik denk dat ze de prijs weer omhoog gegooid hebben omdat ze geen of weinig voorraad meer hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 14:59:
[...]
Is alweer aangepast...Zal foutje geweest zijn.
Niet zo drama queenen, er zijn al duizenden prijzen gepost hier. Die ene geheimzinnige Harry is niet de norm.Brad Pitt schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 13:01:
Relatief zinloos topic blijft het op deze manier, imho.
Zogenaamd geheime en niet openlijke prijzen, allemaal leuke deals die niet besproken mogen worden.
Post dan ofwel niks of meld er een prijs/link bij. Maar goed, blijkbaar is het allemaal okay op deze manier
Laatste paar pagina's mijns inziens (te) veel "top secret" stuff.ago schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 15:18:
[...]
Niet zo drama queenen, er zijn al duizenden prijzen gepost hier. Die ene geheimzinnige Harry is niet de norm.
Nickname does not reflect reality
In de omschrijving staat anders nog steedsVerwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 14:59:
[...]
Is alweer aangepast...Zal foutje geweest zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door w8andc op 21-05-2017 01:03 ]
Die had je waarschijnlijk ruim 200 euro goedkoper kunnen vangen, voor zover de informatie op Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies" nog up to date is voor wat betreft de 65C7.w8andc schreef op zondag 21 mei 2017 @ 00:38:
Daarom heb ik deze avond beslist (misschien in een impulsief moment) om te gaan zoeken naar een goede prijs voor de LG OLED C7 65''.
Heb deze gevonden via TVREUS.NL aan de prijs van € 4000.
De prijs werd via een chat gesprek op hun website onderhandeld. Lager ging niet meer momenteel. Naar de zomer toe zouden de inkoopprijzen sowieso eerder gaan stijgen werd mij verteld.
[ Voor 33% gewijzigd door Koekiemonsterr op 21-05-2017 01:41 ]
Bedankt, dat hielp.W.Zijlstra. schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:45:
[...]
Ik heb ze verteld wat ik op Tweakers.net had gevonden en toen ging de prijs naar €1648 voor de B6 55 inch. Vervolgens nog wat door onderhandeld met de 5 Sony's
Ik ga de 55C7 vandaag ophalen en ik heb een nette orderbevestiging via mail voor €1999,-.Koekiemonsterr schreef op zondag 21 mei 2017 @ 01:30:
Moet wel zeggen dat Plattetv beetje teleurstellend was. Verkopen ze gister aan iemand anders hier de C7 voor 1999 euro: SpeedingWilly in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies", willen ze pardoes niet lager gaan dan 2500. Ze letten daarbij erg op die prijsfluctuatie van Hofma. Leuk dat ze je dan dus half voor de gek zitten te houden: net doen alsof ze niet weten van die eerdere verkoop van 1999 euro en dan ineens 500 erop klappen, kijkend naar een concurrent die em waarschijnlijk ook gewoon nog voor 1999 verkoopt. En dan ook maar blijven vragen hoe ik aan die informatie van 1999 euro kom, terwijl ie dondersgoed wist van het forum hier. Snel klaar mee dat soort verkopers.
[...]
VoegSneljo82 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 09:35:
Ik snap niet echt hoe dat werkt met de optie geheime prijs. Ik heb de 55B6V besteld en "mag" de prijs niet noemen maar wil die best hier neerzetten voor ingelogde Tweakers. Kan iemand mij vertellen hoe dat werkt?
[ Voor 12% gewijzigd door SpeedingWilly op 21-05-2017 09:56 ]
Haha ja ze waren ook meerdere keren aan het vissen hoe ik aan de informatie kwam, dus was me al snel duidelijk dat ze je hadden gevraagd niks te zeggen.SpeedingWilly schreef op zondag 21 mei 2017 @ 09:11:
[...]
Ik ga de 55C7 vandaag ophalen en ik heb een nette orderbevestiging via mail voor €1999,-.
Mijn gevoel is dat dit (op het moment) echt wel de bodemprijs is voor deze mooie TV. Ze hadden mij gevraagd om de prijs niet op een forum te posten, maar dat had ik al gedaan(plus dat ik vind dat ze dit niet mogen vragen).
Het is volgens mij ook een kwestie van vraag en aanbod. Als die TVs de deur uitvliegen en ze hebben er niet meer veel op voorraad, dan gaan ze niet meer zo laag zakken.
Maar zoals hier te lezen is zijn er minstens 2 andere winkels die met €1999 genoegen nemen.
Is het ook het benelux model ?SpeedingWilly schreef op zondag 21 mei 2017 @ 09:11:
[...]
Ik ga de 55C7 vandaag ophalen en ik heb een nette orderbevestiging via mail voor €1999,-.
Mijn gevoel is dat dit (op het moment) echt wel de bodemprijs is voor deze mooie TV. Ze hadden mij gevraagd om de prijs niet op een forum te posten, maar dat had ik al gedaan(plus dat ik vind dat ze dit niet mogen vragen).
Het is volgens mij ook een kwestie van vraag en aanbod. Als die TVs de deur uitvliegen en ze hebben er niet meer veel op voorraad, dan gaan ze niet meer zo laag zakken.
Maar zoals hier te lezen is zijn er minstens 2 andere winkels die met €1999 genoegen nemen.
Wat een prijs!?MilesD. schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:28:
Gistermiddag een 55E7N bij Radio Von Burg in Rotterdam gescoord die naam zie ik hier niet vaak voorbij komen maar ze doen keihard meein de markt!
Niet lullen maar poetsen...
Maaruhh...wat een tv en een geluid!!
Ik begin zo moe te worden van al die zinloze berichten hier... weer iemand die iets koopt en geen prijs noemt, daar heeft helemaal NIEMAND wat aan. Je zegt 'niet lullen maar poetsen', maar vervolgens noem je zelf niet eens een prijs en dus schiet helaas niemand wat op met je bericht. Ondanks alle warnings lapt iedereen de topicregels aan z'n laars, terwijl de essentie van dit topic prachtig is; samen opzoek gaan naar de béste OLED prijzen zodat iedereen geld bespaard op een toch forse aankoop.MilesD. schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:28:
Gistermiddag een 55E7N bij Radio Von Burg in Rotterdam gescoord die naam zie ik hier niet vaak voorbij komen maar ze doen keihard meein de markt!
[ Voor 4% gewijzigd door stin00 op 21-05-2017 17:46 ]
stin00 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:58:
[...]
Ik begin zo moe te worden van al die zinloze berichten hier... weer iemand die iets koopt en geen prijs noemt, daar heeft helemaal NIEMAND wat aan. Je zegt 'niet lullen maar poetsen', maar vervolgens noem zelf niet eens een prijs en dus schiet niemand wat op met je bericht. Ondanks alle warnings lapt iedereen de topicregels aan z'n laars, terwijl de essentie van dit topic prachtig is; samen opzoek gaan naar de béste OLED prijzen zodat iedereen geld bespaard op een toch forse aankoop.
Modereren lijkt me zwaar frustrerend in dit topic, dus chapeau voor het werk dat de admins verrichten. Maar er mag naar mijn mening wel wat strenger worden opgetreden voor zover dat mogelijk is, het topic wordt volgespammed met off-topic geneuzel en zinloze slowtalk berichten. Daar heb je andere topics voor, zoals [LG OLED] Ervaringen & Discussie .
In dit topic moeten gewoon dagelijks de beste & meest interessante deals worden besproken/gepost, that's it.
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
Bij de usual suspects is de prijs reeds enige tijd €2150. De €1999 is de laatste ontwikkeling, geen inruil voor zover ik kan lezen.BobbLeeSwaggr schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:28:
Ik krijg in de chat bij plattetv.nl € 2499 (€200 minder dan de standaard site prijs) aangeboden op de OLED55C7V
lager kon hij echt niet gaan zei hij.
is nog steeds wel goedkoper dan de pricewatch maar niet de 1999 die hier ook wordt genoemd.
Was dat wellicht de prijs na inruil?
5750Wp SE - LG OLED65C8 + SK10Y
Verwijderd
ben ook op zoek naar 2 stuks, waar heb je deze besteld?Sneljo82 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:51:
55B6V
["mo"]bij 2 stuks tegelijk 1450,- per stuk. 3 jaar garantie ["/mo"]
Ja, de 55C7V.
en wat is je bijdrage aan deze topic...poetsdoekMilesD. schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:28:
Serieus? Gebruik de zoekfunctie eens. Pfff, je zou toch zeggen dat je voor een paar honderd euro ook zelf een beetje moeite doet. Ik hoop dat ie overal uitverkocht is.Aeolas schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:59:
Hebben mensen ondertussen al ergens een goede prijs voor de LG 65c7 gezien?
Alvast bedankt
FirePuma142 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:31:
[...]
Serieus? Gebruik de zoekfunctie eens. Pfff, je zou toch zeggen dat je voor een paar honderd euro ook zelf een beetje moeite doet. Ik hoop dat ie overal uitverkocht is.
[ Voor 9% gewijzigd door Aeolas op 21-05-2017 18:45 ]
Als jij het online zet dan mag ik dit wel bevestigen denk ik. De verzendkosten zijn 47 euro. Goede service tegen de laagste prijs. Mijne was binnen een week leverbaar. Heb hem morgen 2 weken in huis.MillanO schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:15:
LG 65C7 3697,- bij Audiovision. Verschillende zaken gebeld en een lagere prijs is er nergens anders te vinden. @Resinman, je hebt weer wat te doen
Als je geen prijs noemt heeft hier posten dus geen enkele toegevoegde waarde en kun je dat beter achterwege laten.MilesD. schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:28:
Dit is al helemaal niet de bedoeling. Topic doornemen of zelf inventariseren en hier je bevindingen delen, is wat hier de bedoeling is.Aeolas schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:59:
Hebben mensen ondertussen al ergens een goede prijs voor de LG 65c7 gezien?
Alvast bedankt
Ik heb die van mij in Duitsland gekocht helaas nu een garantie kwestie en Nu wordt ik vanuit Lg Benelux maar Duitsland gestuurd omdat ze geen onderdelen hebben... dus hou daar rekening mee!alki schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:55:
Voor de grens bewoners duitse MM
1799 voor de 55b6d
https://www.mediamarkt.de...lg-oled55b6d-2103806.html
De 65 inch 2799
Geen probleem. De prijs is toegevoegdKoekiemonsterr schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:23:
@Resinman Excusez moi dat ik dit niet een paar uur eerder heb gepost, dan had je dit ook meteen kunnen meenemen
[ Voor 12% gewijzigd door SpeedingWilly op 22-05-2017 09:46 ]
Onder pixel garantie verstaan ze dan 3 kleuren kapot of ook als er een sub pixel kapot is?SpeedingWilly schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:31:
Ik heb gisteren de 55C7V bij PlatteTV.nl opgehaald. Ik heb in totaal €2119,- betaald. Ik heb me nog wel laten verleiden voor de A-Z service. Deze service houdt in t.o.v. de standaard garantie 1 jaar extra (dus 3 jaar), 4 weken proefperiode (omruilgarantie) en 100% pixelgarantie (i.p.v. 6 pixels die stuk mogen zijn bij standaard garantie) en 3 jaar service aan huis.
Het kan zijn dat die service nergens voor nodig is, maar toch maar gedaan voor €119,- (dit is overigens ook met korting, de 'normale' garantie kost €159 voor 4K OLED).
[ Voor 3% gewijzigd door Rerder op 22-05-2017 11:04 ]
Het zal wel 6 hele pixels zijn of 6 afzonderlijke subpixels. Weet ik niet, maakt niet uit want ik heb 100% pixelgarantieRerder schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:02:
[...]
Onder pixel garantie verstaan ze dan 3 kleuren kapot of ook als er een sub pixel kapot is?
Verder wel een goede prijs gefeliciteerd met de aankoop.
Geïnteresseerden kunnen beter asap toeslaan: vorige keer was ie bij Rentepuntenwinkel binnen paar uur alweer foetsie...ElDiosRubio schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:13:
De Philips 55" 4K OLED TV (55POS901F/12) is weer beschikbaar bij ING voor €2399 + 50.000 rente punten
De Cashback actie van €500 geldt hier ook voor (deze lijkt overigens verlengd tot 2 juli volgens de website van Philips)
Dat komt op hetzelfde neer. Incl verzending zullen ze op 1750-1800 zitten. En de aanbieding van Foka voor de 55c6v kan je wel weghalen, want die is uitverkocht bij Foka en ze gaan de tv ook niet meer bestellen. Radiovonburg zei deze nog wel bij Lg te kunnen bestellen.ppatrick schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:01:
Heb je hier al gekeken ? Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"
[ Voor 20% gewijzigd door JSTPS op 24-05-2017 16:49 ]
De LG OLED55C6V is daar ook niet slecht geprijsd met €2099 plus een €400 voucher.Pascal.A schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:42:
Voor wie graag bij expert wil kopen is de huidige actie misschien aardig. Ca. 20% vd prijs als tegoedbon. Ofwel 400 euro tegoed op de 55b6 met een prijs van 2000 euro.
https://www.expert.nl/lg-oled55b6v
Probeer eens media markt Roermond. Kreeg m daar aangeboden voor 1600,- maar zelf wil ik geen curved tv. B6v is daar uitverkocht.JSTPS schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:42:
Heeft iemand de 55c6v nog goedkoop gespot? Ik verwacht wel dat deze rond de 1600 euro eindigt, maar na een belronde blijkt deze nog steeds aan 1800 euro te zitten. De e6 aan 2100, terwijl ik deze in januari al voor deze prijs heb gekocht
Nieuw of demo?Sneljo82 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 19:57:
[...]
Probeer eens media markt Roermond. Kreeg m daar aangeboden voor 1600,- maar zelf wil ik geen curved tv. B6v is daar uitverkocht.
* knip *
[ Voor 31% gewijzigd door S1NN3D op 24-05-2017 13:38 ]
Geen idee, maar je kan altijd een belletje plegen.
[ Voor 20% gewijzigd door S1NN3D op 24-05-2017 13:39 ]
Er zal altijd wel een enkeling zijn die het koopt. Dus de winkelier maakt dan +1000 euro winst. En consumenten die zich niet gek maken worden gedreven naar andere modellen. Waar waarschijnlijk een vergelijkbare marge op zit.SpeedingWilly schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:15:
[...]
1999 is een nette prijs als het waar is. Ik snap niet waarom ze de C7 dan voor 2999 op de site zetten. Dat verkoopt zo niet echt.
< dit stukje webruimte is te huur >
Aanvullend hierop zijn trouwens cashbacks mogelijk. Bijv. 6% bij shopbuddies volgens mij. Afhankelijk van hoeveel waarde je aan de tegoedbon toekent wordt het dan:Pascal.A schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:42:
Voor wie graag bij expert wil kopen is de huidige actie misschien aardig. Ca. 20% vd prijs als tegoedbon. Ofwel 400 euro tegoed op de 55b6 met een prijs van 2000 euro.
https://www.expert.nl/lg-oled55b6v
[ Voor 9% gewijzigd door Bulldock op 24-05-2017 16:55 ]
Die Mediamarkt prijs is inderdaad wel lekker laagPascal.A schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 16:53:
[...]
Aanvullend hierop zijn trouwens cashbacks mogelijk. Bijv. 6% bij shopbuddies volgens mij. Afhankelijk van hoeveel waarde je aan de tegoedbon toekent wordt het dan:
55B6 (1999 euro) + iets van 1 euro = 2000 euro
Cashback = - 120 euro
Tegoedbon = - 400 euro
Netto wordt het dan 1480 euro.
Zelf kan ik niets met de tegoedbon, dus zou dit niet zo snel doen, maar wellicht voor de aanschaf een mooie receiver of geluidsset wel interessant.
EDIT:
Zie net bij de mediamarkt ook een goede prijs in de pricewatch: 1619 euro. Zijn ook cashbacks van 3% mogelijk, waardoor je netto 1570 euro betaald.
Hier zou je verder kunnen kijken: http://www.cashbacksvergelijken.nl/Korting/808/media-marktRequiem19 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:14:
[...]
Die Mediamarkt prijs is inderdaad wel lekker laag.
Weet je ook hoe die cash back van 3% werkt?
Beide acties zijn mooi. Nu is het nog maar de vraag waar te bestellen. Voordeel van Media Markt en Expert is in tegenstelling tot de overige aanbieders dat deze winkels dichterbij liggen zou ik er ooit problemen mee krijgen.Pascal.A schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 16:53:
[...]
Aanvullend hierop zijn trouwens cashbacks mogelijk. Bijv. 6% bij shopbuddies volgens mij. Afhankelijk van hoeveel waarde je aan de tegoedbon toekent wordt het dan:
55B6 (1999 euro) + iets van 1 euro = 2000 euro
Cashback = - 120 euro
Tegoedbon = - 400 euro
Netto wordt het dan 1480 euro.
Zelf kan ik niets met de tegoedbon, dus zou dit niet zo snel doen, maar wellicht voor de aanschaf een mooie receiver of geluidsset wel interessant.
EDIT:
Zie net bij de mediamarkt ook een goede prijs in de pricewatch: 1619 euro. Zijn ook cashbacks van 3% mogelijk, waardoor je netto 1570 euro betaald.
[ Voor 16% gewijzigd door mrphara op 24-05-2017 19:36 ]
[ Voor 22% gewijzigd door devilsnight op 24-05-2017 23:24 ]
Bedoel je niet 8%?ppatrick schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:27:
Via shopkorting.nl krijg je nu 12% cash back bij expert
[ Voor 60% gewijzigd door ppatrick op 25-05-2017 00:07 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 06:57:
Dinsdag de 55C7V bij Hofma besteld voor €1999. Ik hoop dat hij snel geleverd wordt, ik heb hoge verwachtingen. Het beste beeld wat ik in huis had was de Panasonic gt50. Die verkocht ik voor 80% wat ik ervoor had betaald na anderhalve jaar. Voetbal en formule 1 was nooit meer hetzelfde na die tv. Motion handling schijnt bij plasma tv's beter te zijn dan bij oled tv's op dit moment.
Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Op hun site is die 2999 namelijk.Sp00my schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:09:
Vandaag bij Electroworld Veen de 55c7v besteld voor 1999, met een beetje geluk zaterdag al in huis
[ Voor 15% gewijzigd door devilsnight op 25-05-2017 14:12 ]
Bellen/emailen. Dat zul je met meerdere verkopers zien (of het nu Hofma, Foka, FotoVideoSmits, Audiovision voor de Vlamingen heet) Op hun site adverteren ze met de adviesprijs van 2999 - 300 korting gedurende de periode tot eind juni. Maar informeer je naar hun prijs met vermelding van tweakers en je zult die 1999 euro kunnen krijgen bij iig Hofma, Electroworld. Bij Hofma was het zelfs mogelijk door op hun site op een bepaalde knop te klikken dacht ik hier gelezen te hebben.devilsnight schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:11:
[...]
Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Op hun site is die 2999 namelijk.
Mijn dank is zeer groot. Dit is zeer goed om te weten. Ik neem aan dat zoiets ook wel zal opgaan voor een B6 of C6?Joosie200 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:14:
[...]
Bellen/emailen. Dat zul je met meerdere verkopers zien (of het nu Hofma, Foka, FotoVideoSmits, Audiovision voor de Vlamingen heet) Op hun site adverteren ze met de adviesprijs van 2999 - 300 korting gedurende de periode tot eind juni. Maar informeer je naar hun prijs met vermelding van tweakers en je zult die 1999 euro kunnen krijgen bij iig Hofma, Electroworld. Bij Hofma was het zelfs mogelijk door op hun site op een bepaalde knop te klikken dacht ik hier gelezen te hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door devilsnight op 25-05-2017 15:15 ]
Check deze post van Resinman: Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"devilsnight schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:16:
[...]
Mijn dank is zeer groot. Dit is zeer goed om te weten. Ik neem aan dat zoiets ook wel zal opgaan voor een B6 of C6?
Al zal ik wel moeten kunnen zeggen dat mensen hier de B6/C6 daar goedkoper hebben kunnen krijgen. Uiteraard kan ik het altijd proberen.
Puur een kwestie van bellen dus en dan kijken wat zeggen dus? Sommige links zijn van maart, maar ik ga het absoluut proberen. Ik denk dat ik dan gewoon voor de B6 moet gaan, want 3D heb je in gaming vrijwel niet meer en Blu-Rays koop ik eigenlijk vrijwel niet. Daarnaast zie ik maar deels 3D, dus die C6 is het dan niet echt waard. Voor 200 euro zou ik absoluut wel die B7 of C7 halen maar zo te zien is het prijsverschil veel groter. B6 heeft weer een iets betere input lag dan de C6. Daarnaast heb ik niet echt vervoer en Roermond is niet om de hoek. Het liefst laat ik het bedrijf hier bezorgen.Joosie200 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 16:44:
[...]
Check deze post van Resinman: Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"
Vooral de B6 is populair en vanaf 1598 te krijgen. Laatste berichten las ik dat ze in de MM Roermond de C6 ook voor 1600 euro wel willen verkopen. Heb je curved en 3d te pakken als dat je ding is. Beide zijn wel uitlopende modellen dus in hoeverre er nog genoeg voorraad is. Je moet net mazzel hebben.
Zijn er ook nog cashback sites voor?Droid86 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 08:19:
Mediamarkt heeft de B6 in de aanbieding voor 1619.
http://www.mediamarkt.nl/...lg-oled55b6v-1439578.html
Hier staat meteen dat het uitverkocht is en bij bezorgopties voor andere filialen ook niets. Of ik zou geluk moeten hebben in de winkel hier in Groningen maar online noppes.Droid86 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 08:19:
Mediamarkt heeft de B6 in de aanbieding voor 1619.
http://www.mediamarkt.nl/...lg-oled55b6v-1439578.html
[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 26-05-2017 11:10 ]
Klopt Hij is niet meer leverbaardevilsnight schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:08:
[...]
Hier staat meteen dat het uitverkocht is en bij bezorgopties voor andere filialen ook niets. Of ik zou geluk moeten hebben in de winkel hier in Groningen maar online noppes.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq