Vorig jaar voor de gein een middagje wezen vissen bij een forellenvijver met mijn zoontje van 12. Dat vonden we zo leuk samen en forel van de BBQ is ook lekker. Nu was dat vlak voor de winter, dus besloten om dit jaar vaak te gaan vissen samen of hij gaat met zijn maatje.
Nou vispassen gekocht, dat was simpel
Dan visspullen kopen....ppffff WTF.. ..HOEVEEL keus
We vinden roofvissen leuk, omdat dit lekker actief is.
2 spinhengels gekocht 12-35 Savage gear
Gunki molen en een andere
Gevlochten draad van 10, 12 en 15 kilo zwart
12 en 15cm Softbait, shadjes en kunstaas van 14.5cm en 45gr
Onthaker van 25cm,
Vismat
koffer
haakjes, lood, dreg , onderlijn etc
pfff was €500 verder
Ik ben nu nog wat extra aas aan het zoeken op visdeal, alleen nog geen idee wat.
Ben wat filmpjes aan het bekijken hoe te vissen met bepaald aas en water, knoppen maken enzo. Had geen idee hoe de lijn op te draaien op de molen hahaha, mjahh youtube 2 the rescue
Afgelopen vrijdag had mijn zoontje zijn eerste snoek gevangen. Aan de foto te zien rond de 50cm, hij was helemaal blij
Ik heb zondag mee kunnen vissen, maar helaas geen aanbeet, wel veel gelopen en overal geprobeerd. Ingooien en binnen halen met verschillend aas en plekken. Even bij de sluis, maar dat was geen suc6, want was ons duurste kunstaas kwijt, die zat vast en kreeg ik iet los :x
Ik moet even googlen, waar leuke visstekkies zijn bij ons in de buurt.
oohh is het niet de bedoeling dat je bij een 2 delige hengel de hengel ook weer uit elkaar kan halen? Ik krijg ze met geen mogelijkheid weer uit elkaar en dat is irritant als we op de fiets gaan..