Toon posts:

Vissers op GoT - Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• Mr. Detonator
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22-09 20:15
JB schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 13:28:

Wat wordt er overigens bedoeld met β€œvissen op commercials”? Is dat gewoonweg een visvijver? Gekke termen tegenwoordig :+
daar word denk ik mee bedoeld een betaalwater.....

x bedrag per dag/week en dan mag je er nachtvissen.... bestand is vaak volledig bekend qua dikke vissen wat er zitten....

hier zie ik totaal geen uitdaging in... dat is vissen in een dierentuin

afgelopen week weer een leuke sessie gehad op de maas..... totaal 16 runs, en 11 karpers gevangen waaronder deze perfecte rijenkarper van 14.5 kilo

de laatste dag vong ik een oude maas-schub van 23 kilo

[Voor 50% gewijzigd door Mr. Detonator op 07-08-2021 16:26]

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 09:46

JB

CΓ©dric roelt!

Deruxian schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 13:38:
[...]

Leuke vangsten! Hoe heb je hem gevangen, met een dobber?

En toevallig hengelsportzaak binnengelopen en snel netje gekocht?πŸ˜‰ ik snap dat je zoontje er moeite mee had. Ik zelf namelijk ook! Dat scharnier gaat super snel slijten en dan is het een crime om open te krijgen haha

Met die term bedoelt men volgens mij water dat in particulier beheer is en louter gebruikt wordt om tegen betaling te mogen vissen, meestal op karper.

Hier zwemmen meestal al die karpers die gevangen worden door die popi-jopies op YouTube maar dat wordt er dan vaak niet bijverteld.
Heb er niks op tegen, zie het als een stukje natuur dat mooi beheerd wordt. Daarnaast voorkomt het dat er weer kilo’s onnodig wordt voer gepleurd wordt in vrij natuurwater en daar veel rotzooi achtergelaten wordt.
Nee met een feeder? van Guru. Na 20 jaar is er veel veranderd. "Vroegah" als jongen, viste ik ook op karper met een korfje, maaien aan de haak etc. Nu allemaal hippe termen als feeders, wafters, pallets :z

Dat netje had ik een tijdje terug inderdaad gehaald, omdat mijn oude ook wel klaar was na zoveel jaren. Ik leg deze altijd uitgeklapt klaar evenals de onthaakmat. Het was meer dat hij een schrok van het spartelen icm de spanning :) 2e keer was ie al "geoefend" :P

OkΓ©, dus gewoon de visvijvers van visverenigingen :D Ook weer zoiets met die termen "commercials" :+

@Mr. Detonator ik snap jou heel goed, maar ik ben maar een beetje aan het "piele", wat jij doet is different koek...

[Voor 3% gewijzigd door JB op 07-08-2021 17:54]

Mijn boefje is liev!

• Mr. Detonator
er zijn genoeg viswateren van verenigen die geen ''commercials'' zijn.... waar je dus gewoon gratis mag vissen, tenzij je lid bent van de vereniging natuurlijk...

Zo liggen er hier in Weert ook enkele.... ijzeren man...noorderlaanvijver...graswinkelvijver..enz...

dit zijn gewoon openbare wateren..... er ligt maar een handvol betaalwaters in Nederland, de meeste liggen in Frankrijk

• JB

JB

CΓ©dric roelt!

Mr. Detonator schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:31:
er zijn genoeg viswateren van verenigen die geen ''commercials'' zijn.... waar je dus gewoon gratis mag vissen, tenzij je lid bent van de vereniging natuurlijk...

Zo liggen er hier in Weert ook enkele.... ijzeren man...noorderlaanvijver...graswinkelvijver..enz...

dit zijn gewoon openbare wateren..... er ligt maar een handvol betaalwaters in Nederland, de meeste liggen in Frankrijk
Ah ja dacht dat je dat bedoelde haha! Hier zitten zo ook veel visvijvers. Lid van de vereniging worden en je kunt een jaar vooruit. Ze hebben zelfs samenwerkingen zodat je met een losse extra jaarvergunning op alle vijvers mag vissen.

Mijn boefje is liev!

• Bouke-p
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 23:27
Mr. Detonator schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:31:

Ik ben nog wel eens door de ijzeren man gelopen/gezwommen toen ik op de KMS zat πŸ˜‚

• JB

JB

CΓ©dric roelt!

Hoe doen jullie dat met alle spullen? Als je maar 10m hoeft te lopen allemaal niet zo erg maar het is inmiddels best veel cq. onhandig;

- foedraal
- koffer
- stoel(en)
- brolly/shelter
- ...

Zie vaker van die karretjes, maar is dat echt zo handig? Lijken me ook erg prijzig.

Mijn boefje is liev!

• Mr. Detonator
JB schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:03:
Hoe doen jullie dat met alle spullen? Als je maar 10m hoeft te lopen allemaal niet zo erg maar het is inmiddels best veel cq. onhandig;

- foedraal
- koffer
- stoel(en)
- brolly/shelter
- ...

Zie vaker van die karretjes, maar is dat echt zo handig? Lijken me ook erg prijzig.
karretjes zijn wel handig soms... maar ik ga meestal met de boot vissen, Γ³f op een plek waar het maar hooguit 50-100 meter lopen is met spullen... dan loop ik maar enkele keren op en neer

laatste keer was ik met een kameraad gaan vissen...dit moet dan allemaal mee in de wagen + dakkoffer :>

• Racer89
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
Gisteren eerste keer vis wedstrijd mee gedaan ( koppel wedstrijd ) van de 13 koppels zijn we 3de geworden. In laatste half uur nog een karper van 9 kg binnen gehaald. Wat een bakbeest, hadden hier ook geen goed schepnet voor normaal vang je hier nooit zulke vissen in de vijver. Wel fijn om eens mee te maken. Wellicht in September nog een wedstrjid.

Toevallig ook Tweakers die met een pellet waggler vissen?

• Ysili
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 21-09 21:33
Leuk een vis topic!

Een kleine 4 jaar geleden ben ik met vissen begonnen. Vroeger weleens gevist met de vaste stok en de method feeder, maar het wachten en stilzitten was niet mijn ding. Tot het moment dat ik het roofvissen ontdekte, voor mij een uitkomst! Lekker lopen en zoeken, in de polder op snoek met grote shads en pluggen, in de stad met de UL op baarsjes en vanuit de bellyboat op snoekbaars.

Echter mis ik een belangrijk aspect en dat is iemand om mee te vissen. Af en toe gaan er eens vrienden mee maar deze zijn niet zo fanatiek als mij. Wellicht is er iemand in de omgeving Zwolle die wellicht net zo fanatiek is als mij, en het wat lijkt om samen te vissen?

Daarbij vind ik dat er teveel foto's zijn van karpers πŸ˜‰

• Meller
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 09:52

Meller

Much to learn, you still have

Ysili schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:50:
Leuk een vis topic!

Een kleine 4 jaar geleden ben ik met vissen begonnen. Vroeger weleens gevist met de vaste stok en de method feeder, maar het wachten en stilzitten was niet mijn ding. Tot het moment dat ik het roofvissen ontdekte, voor mij een uitkomst! Lekker lopen en zoeken, in de polder op snoek met grote shads en pluggen, in de stad met de UL op baarsjes en vanuit de bellyboat op snoekbaars.

Echter mis ik een belangrijk aspect en dat is iemand om mee te vissen. Af en toe gaan er eens vrienden mee maar deze zijn niet zo fanatiek als mij. Wellicht is er iemand in de omgeving Zwolle die wellicht net zo fanatiek is als mij, en het wat lijkt om samen te vissen?

Daarbij vind ik dat er teveel foto's zijn van karpers πŸ˜‰

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gave foto's hoor. Ik kom niet uit de regio, maar zou graag een keer op snoekbaars willen jagen op de IJssel.

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

• Mr. Detonator
Bouke-p schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:17:
[...]

Ik ben nog wel eens door de ijzeren man gelopen/gezwommen toen ik op de KMS zat πŸ˜‚
samen met Desi Bouterse zeker :o

• Bouke-p
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 23:27
Mr. Detonator schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:12:
[...]

samen met Desi Bouterse zeker :o
Zo oud ben ik nog niet ;) maar ja, die zal er ook wel eens doorheen gesjokt zijn.

• GaHard
  • Registratie: juli 2017
  • Nu online
Vandaag ook voor het eerst met de method feeder gevist.

Jaren geleden een keer een mooi karper setje gekocht. 2 keer serieus mee gevist en toen een leuke spiegel en een mooie zeelt mee gevangen maar sindsdien nog maar sporadisch gebruikt eigenlijk. En die keren dat ik ze nog gebruikt heb bleef het steeds akelig stil. Deed eigenlijk ook nooit een voerplek aanleggen o.i.d.

Maar laatst zag ik een maatje vissen met zo'n method feeder en dat systeem vond ik er wel interessant uit zien. Binnen een uurtje had hij ook een paar aanbeten een enkele vissen op de kant. Waren dan wel brasems maar hij kreeg iig wat actie, ik kon zonder ook maar een piepje gehoord te hebben me spullen weer opruimen.

Dus vanmiddag even langs de hengelsport zaak gereden en een paar van die Guru method feeders gehaald inclusief onderlijntjes. Natuurlijk ook wat grondvoer en wat mini pellets erbij gehaald voor op de feeders.

Heb het net even anderhalf uur geprobeerd op het Noord-Hollands kanaal en binnen anderhalf uur 5 aanbeten gehad. 2 gemist maar verder toch 3 flinke brasems op de kant.

Dus de eerste ervaring met dit systeem is in ieder geval goed. De brasems weten mijn aas nu in ieder geval goed te vinden dus met wat meer uurtjes langs de kant lijkt het me een kwestie van tijd voor er een keer een karper langs komt.

• Deruxian
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 08:39

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

GaHard schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:46:
Vandaag ook voor het eerst met de method feeder gevist.

Jaren geleden een keer een mooi karper setje gekocht. 2 keer serieus mee gevist en toen een leuke spiegel en een mooie zeelt mee gevangen maar sindsdien nog maar sporadisch gebruikt eigenlijk. En die keren dat ik ze nog gebruikt heb bleef het steeds akelig stil. Deed eigenlijk ook nooit een voerplek aanleggen o.i.d.

Maar laatst zag ik een maatje vissen met zo'n method feeder en dat systeem vond ik er wel interessant uit zien. Binnen een uurtje had hij ook een paar aanbeten een enkele vissen op de kant. Waren dan wel brasems maar hij kreeg iig wat actie, ik kon zonder ook maar een piepje gehoord te hebben me spullen weer opruimen.

Dus vanmiddag even langs de hengelsport zaak gereden en een paar van die Guru method feeders gehaald inclusief onderlijntjes. Natuurlijk ook wat grondvoer en wat mini pellets erbij gehaald voor op de feeders.

Heb het net even anderhalf uur geprobeerd op het Noord-Hollands kanaal en binnen anderhalf uur 5 aanbeten gehad. 2 gemist maar verder toch 3 flinke brasems op de kant.

Dus de eerste ervaring met dit systeem is in ieder geval goed. De brasems weten mijn aas nu in ieder geval goed te vinden dus met wat meer uurtjes langs de kant lijkt het me een kwestie van tijd voor er een keer een karper langs komt.
Heb precies dezelfde ervaring. Ook met de method feeder van Guru. Erg simpel maar doeltreffend. Heb er nu twee karpers mee gevangen. Hoewel ik brasem ook erg leuk vind om te vangen ben ik benieuwd of je ook gericht op karper kan vissen. Volgens mij azen beide vissen op de bodem op vrijwel hetzelfde voedsel en in de zelfde omstandigheden? Gebruik altijd van die mini boilies:

https://www.hengelsportfa...aits-band-um-wafters.html

Maar vang er dus net zoveel brasems mee. Zeelt heeft er ook al op gebeten.

• GaHard
  • Nu online
Deruxian schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 00:01:
[...]

Heb precies dezelfde ervaring. Ook met de method feeder van Guru. Erg simpel maar doeltreffend. Heb er nu twee karpers mee gevangen. Hoewel ik brasem ook erg leuk vind om te vangen ben ik benieuwd of je ook gericht op karper kan vissen. Volgens mij azen beide vissen op de bodem op vrijwel hetzelfde voedsel en in de zelfde omstandigheden? Gebruik altijd van die mini boilies:

Ik heb nu ook met van die mini boilies gevist idd. 10mm boilies en onderlijnen met haakmaat 10 heb ik gebruikt.

Ik ben natuurlijk alles behalve een expert maar dan zou ik misschien denken om het eens te proberen met grotere boilies en eventueel grotere haken ?

• Racer89
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
Grotere haak wilt niet altijd werken, wanttrouwen bij de vis kan hierdoor ook groter worden.

• JB

JB

CΓ©dric roelt!

Deruxian schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 00:01:
[...]

Hoe goed krijg jij die Sonubaits erop? Ik moet "dat pinnetje" onder de haak bijna door mijn duim duwen, wil ik deze erop krijgen... Heb ik een uitgedroogd doosje?

Een sample van Carp Zoom (Duo dumbells) druk ik er veel makkelijker op en daar had ik "meteen" beet mee. Was wel een andere vijver maar iets zegt me dat dat andere doosje gewoon niet goed is.

Het is sowieso dra-ma om dit spul te verkrijgen op dit moment, volgens mij is goud nog minder schaars :/

[Voor 25% gewijzigd door JB op 11-08-2021 08:36]

Mijn boefje is liev!

• Deruxian

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

JB schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:34:
[...]

Hoe goed krijg jij die Sonubaits erop? Ik moet "dat pinnetje" onder de haak bijna door mijn duim duwen, wil ik deze erop krijgen... Heb ik een uitgedroogd doosje?

[Afbeelding]

Een sample van Carp Zoom (Duo dumbells) druk ik er veel makkelijker op en daar had ik "meteen" beet mee. Was wel een andere vijver maar iets zegt me dat dat andere doosje gewoon niet goed is.

Het is sowieso dra-ma om dit spul te verkrijgen op dit moment, volgens mij is goud nog minder schaars :/
Ik boor er een gaatje in en druk vervolgens met zo’n boiliesteker het pinnetje er door. Volgens mij zijn ze eigenlijk bedoeld om vast te maken met een elastiekje (β€œband um”).

Volgens mij heeft elke viswinkel die boortjes en stekers wel liggen. Voor paar euro heb je ze.

Of je kan zo’n onderlijn nemen met ipv een pinnetje een bandje/elastiekje..

Of grotere bolies gerichter op karper zijn geen idee eigenlijk!
Maar ik hoor van iedereen dat je met de methodfeeder het best met een mini boilie (tot 10mm) kan vissen, of een korreltje mais.

[Voor 3% gewijzigd door Deruxian op 11-08-2021 08:43]

• JB

JB

CΓ©dric roelt!

Deruxian schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:42:
[...]

Ik boor er een gaatje in en druk vervolgens met zo’n boiliesteker het pinnetje er door. Volgens mij zijn ze eigenlijk bedoeld om vast te maken met een elastiekje (β€œband um”).

Volgens mij heeft elke viswinkel die boortjes en stekers wel liggen. Voor paar euro heb je ze.

Of je kan zo’n onderlijn nemen met ipv een pinnetje een bandje/elastiekje..

Of grotere bolies gerichter op karper zijn geen idee eigenlijk!
Maar ik hoor van iedereen dat je met de methodfeeder het best met een mini boilie (tot 10mm) kan vissen, of een korreltje mais.
Dus die dingen zijn ook zo hard bij jou? De Carp Zooms zijn een heel stuk zachter en druk je er zo in...

Mijn boefje is liev!

• Deruxian

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

JB schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:48:
[...]
Dus die dingen zijn ook zo hard bij jou? De Carp Zooms zijn een heel stuk zachter en druk je er zo in...
Ja klopt! Net steentjes:)

• Ysili
Meller schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:23:
[...]

Gave foto's hoor. Ik kom niet uit de regio, maar zou graag een keer op snoekbaars willen jagen op de IJssel.
Dat kan wat mij betreft altijd. Verkijk je niet op de mooie foto's, ik vang ze lang niet altijd van deze formaten.

Ik ga ervan uit dat jij vriend snoekbaars uit het Amsterdam rijnkanaal haalt?

• GaHard
  • Nu online
Een lading shadjes binnen gekregen van AliExpress.

Niets bijzonders maar er zal vast wel een visje mee te vangen zijn. Met een kortings coupon die ik nog had maar €1.85 hoeven betalen voor 50 shadjes. :)F

• KRGT
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

KRGT

Have a nice day!

GaHard schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:40:

[Afbeelding]

Niets bijzonders maar er zal vast wel een visje mee te vangen zijn. Met een kortings coupon die ik nog had maar €1.85 hoeven betalen voor 50 shadjes. :)F
Ik heb het niet zo op dat soort spulletjes van Ali, geen idee wat voor rotzooi ze verwerken in dat rubber/plastic, met die PE richtlijnen in EU zit het wel redelijk snor, daar is er geen :P

Maar niet duur :)

• Meller
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 09:52

Meller

Much to learn, you still have

GaHard schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:40:

[Afbeelding]

Is idd niet duur. Vandaag voor het tienvoudige ook een lading gehad. Zijn wel fox rage en super zacht met bewezen top actie.

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

• GaHard
  • Nu online
KRGT schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 16:42:
[...]

Ik heb het niet zo op dat soort spulletjes van Ali, geen idee wat voor rotzooi ze verwerken in dat rubber/plastic, met die PE richtlijnen in EU zit het wel redelijk snor, daar is er geen :P

Maar niet duur :)
Bang voor je eigen gezondheid ? Of voor het mileu ? Want in dat laatste geval kan je maar beter helemaal niet met kunstaas vissen denk ik dan.

De verkoper geeft wel aan dat er geen milieu schadelijke stoffen in zitten. Maar hoeveel dat waard is ? Tja geen idee. :P

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 10:00

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

GaHard schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 18:43:
[...]

Bang voor je eigen gezondheid ? Of voor het mileu ? Want in dat laatste geval kan je maar beter helemaal niet met kunstaas vissen denk ik dan.

De verkoper geeft wel aan dat er geen milieu schadelijke stoffen in zitten. Maar hoeveel dat waard is ? Tja geen idee. :P
Tja in shadjes zitten vaak weekmakers en die zijn vaak niet gezond. Met Alispul is de kans op vervelende weekmakers wat groter. Maar zeker ook lood(kopjes) zijn niet gezond. Lood is ook giftig.

Dus ik zorg er wel voor dat ik regelmatig even mijn handen was, vooral voordat ik ga eten.

(Ook omdat ik allergisch ben voor vis, ja echt 8)7 dus als ik dan vishanden heb krijg ik last }:| )

• robkrekel
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 09:58
Barrycade schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 20:30:

(Ook omdat ik allergisch ben voor vis, ja echt 8)7 dus als ik dan vishanden heb krijg ik last }:| )
Bij mij vinden ze het altijd al gek als ik als doorgewinterde visser zeg dat ik geen vis eet, maar het kan dus nog erger 8)7

11 september ga ik een dagje zeevissen op een kleinschalige (max 20) boot, kijken of ik nog wat mooie visjes mee naar huis kan nemen voor op de q. Maak ik vriendin weer gelukkig mee. Daarna wel even de q op standje cremeer om de luchtjes weer te verdrijven :+

• GaHard
  • Nu online
Vandaag even gezeten op het Noord-Hollands kanaal.

Stuk of 20 brasems gevangen. Op een gegeven moment zelfs 3 tegelijk.

Helaas geen karper gezien. :(

Aan het eind van de avond nog een klein snoekbaarsje gevangen.

• Vaal
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 09:35

Vaal

𝖁𝖆𝖓 π•­π–Žπ–“π–˜π–‡π–Šπ–—π–Œπ–Šπ–“, π–‘π–šπ–‘!

Gisteravond nog ff een goeie doodaas sessie gehad, maatje takelde nog een mooie 75cm snoekbaars naar boven!

π•Ύπ–π–”π–“π–“π–Žπ–Š, π–Ÿπ–Š π–‘π–Šπ–Œ 𝖔𝖕 π–π–Š π–œπ–†π–Œπ–Šπ–“!

• GaHard
  • Nu online
De snoeken lijken aardig los vandaag. Net vrij gauw achter elkaar 1 losser en 1 op de kant. Zo mischien nog ff proberen.

• Ysili
GaHard schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 18:04:
De snoeken lijken aardig los vandaag. Net vrij gauw achter elkaar 1 losser en 1 op de kant. Zo mischien nog ff proberen.

[Afbeelding]
Netjes hoor, het is wel iets meer snoek weer, bewolkt en wat wind is vaak positief.

PS: Vervelend he vissen zonder een fotobuddy 😘

• GaHard
  • Nu online
Ysili schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 18:22:
[...]

Netjes hoor, het is wel iets meer snoek weer, bewolkt en wat wind is vaak positief.

PS: Vervelend he vissen zonder een fotobuddy 😘
Haha ja een paar extra handen is wel fijn dan. Maar was alleen op pad dus dan maar ff zo :P

• Rene
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 09:06
Hier ook weer lekker wezen vissen vanaf land deze keer. Vangst was helemaal prima en ook voor de kids was het lekker genieten πŸ‘

Ik had zelfs bezigheidstherapie voor de vrouw gevonden. Welke een hekel aan vissen heeft :+

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt

• Ysili
Het was even geleden dat ik iets leuks ving. Maar deze snoek van 50/60cm op de UL met blinker 1 en 0.20 fluor onderlijn is dan toch weer leuk.

Snel teruggezet ivm de warmte dus niet gemeten.

[Voor 63% gewijzigd door Ysili op 08-09-2021 19:33]

• Ysili
Vanmiddag 2,5 uur in de polder gelopen. Alleen de UL mee op jacht naar baarsjes. Vaak doe ik dezelfde spots aan, vandaag maar eens gezocht naar nieuwe plekken.

En met redelijk succes ongeveer 15 baarsjes.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee