Oh er is ook voor PS4 tegenwoordig. Nee voor PC inderdaad!Sup4rdurt schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:35:
[...]
PC of PS4? Het PS4 topic staat namelijk hier (en heeft nog een aantal vrije plekken).
PC heeft nog zat plek. Kom vooral langs op Discord. 
Ik geloof dat we komend weekend verder gaan op Italië, maar ik weet niet of dat al bevestigd was.
Ik geloof dat we komend weekend verder gaan op Italië, maar ik weet niet of dat al bevestigd was.
Morgen is het weer tijd voor een race, in dit geval Italië. Het is mij nog een raadsel wie er allemaal zijn, maar bij dezen: morgen gaan we weer verder.
We hebben sowieso één nieuwkomer, en helaas ook iemand die door omstandigheden het seizoen niet kan af maken, maar mocht je het eens een keer willen proberen en je hebt F1 2016 op je PC, kom dan langs op Discord. We won't bite.
Excuses voor de dubbelpost...
We hebben sowieso één nieuwkomer, en helaas ook iemand die door omstandigheden het seizoen niet kan af maken, maar mocht je het eens een keer willen proberen en je hebt F1 2016 op je PC, kom dan langs op Discord. We won't bite.
Excuses voor de dubbelpost...
Ik weet niet of er nog plek is,maar ik heb PS4 en wil graag mee doen.19Joost85 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 15:04:
Geen PS4 rijders hier verder aanwezig?
Er zijn nog een paar plekjesmachielvn schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:31:
[...]
Ik weet niet of er nog plek is,maar ik heb PS4 en wil graag mee doen.
Misschien een nieuw seizoen starten op pc?
Ik doe graag mee!TheSebastiaan schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:57:
Misschien een nieuw seizoen starten op pc?
Local Lead - Krijg meer leads voor je business!
Dat is mooi! Wie organiseerde het vorig seizoen?
Ik heb geen idee, zal wel graafwerk gaan wordenTheSebastiaan schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:20:
Dat is mooi! Wie organiseerde het vorig seizoen?
Prima! Ik ben bereid je te helpen, mocht je hulp nodig hebben.TheSebastiaan schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:31:
Zou ik hem anders organiseren?
Oke, zodra ik klaar ben met school maak ik een lijst voor aanmeldingen en teams.