Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mede-auteur:
  • Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Dennischo

F1 2016: GoT Racing

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2gv7uro.jpg

Welkom in het GoT Racing topic voor race-events in F1 2016.
Dit topic is bedoeld voor het aankondigingen van race-events in F1 2016 voor de platformen Xbox One, PS4 en PC (Steam).

Aanmelden

GoT Racing is gescheiden over meerdere platformen. Het aanmelden kan als volgt:
PC, via Steam: F1 Dutch Drivers Association

Wanneer vinden race-events plaats?

Race-events worden in een post in dit topic aangekondigd (post #2), en eveneens op Steam via de F1 Dutch Drivers Association. Voor sommige platformen zijn er vaste mensen die dit zullen organiseren, maar het kan wel eens verschillen.

TeamSpeak

Discord: https://discord.gg/CauTx

In Discord kan worden gediscussieerd tijdens en/of tussen de races door.

Hoe moet ik een race-event aanmaken?

Voor elke race aankondiging is het handig om gebruik te maken van een vaste format. Deze is als volgt:

[platform] - [naam event] - [datum + tijdstip]

• Circuit(s)
• Zaken zoals kwalificatie, aantal laps
• Weeromstandigheden (dag/nacht, regen, mist, etc.)
• Overige zaken, zoals banden, fuel en realisme settings, etc.
Deelnemerslijst
  • ...
  • ...
  • ...

Afspraken binnen de groep

Er wordt verwacht dat je tijdens de races elkaar respecteert en geen rare fratsen gaat uithalen op het circuit. Gebeurt er een aanrijding door eigen fout, los deze goed op door bijvoorbeeld het 'slachtoffer' zijn plek terug te geven. Verder gaan we natuurlijk ook netjes met elkaar om, dus geen gescheld of ruzies in de chat.

Indien er andere vermeldingen zijn buiten het commentaar op events, dan is er dit algemene topic over F1 2016.

Mededelingen + tips

Alle mededelingen, afspraken en events worden gecommuniceerd via dit topic, de Steam group en via de Discord app. Houd het dus goed in de gaten en meld je indien nodig tijdig aan voor events.

[ Voor 30% gewijzigd door Jackson6 op 17-08-2016 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online

Stand en uitslagen F1 2016 (PC) League

De stand en resultaten vind je hier.

Deelnemers F1 2016 (PC) League

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/211034536971206658/220518907113504768/F1_TEAMS_2.png

De eerste race van het seizoen gaat van start op zondag 4 september om 20:00, lees alles hieronder goed door, als je vragen hebt stel ze zo snel mogenlijk a.u.b.!

Even ter verduidelijking: als je op een zondagrace niet aanwezig kan zijn laat dit dan uiterlijk die dag voor 12.00 weten zodat we reserves op tijd kunnen inlichten.

Tevens als je een auto toegewezen hebt gekregen verwachten we dat je a.s. zondag aanwezig bent. Als je er niet bent zonder dit tijdig te melden is je aanspraak op die auto voor de rest van het seizoen vervallen.

Regels F1 2016 (PC) League

Het uitgebreide regelement staat hier.
  • Volledige kwalificatie, 50% race.
  • Braking Assist: Niet toegestaan
  • Anti-Lock Brakes: Niet toegestaan
  • Traction Control: Medium toegestaan
  • Dynamic Racing Line: Toegestaan
  • Gearbox: Manual of Automatic
  • Pit Assist: Toegestaan
  • Parc Fermé: Aan
  • Vehicle Damage: Simulation
  • Safety Car: Aan
  • Corner Cutting: Strict
  • Race Starts: Auto of manual

Gedragsregels F1 2016 (PC) League

Het uitgebreide regelement staat hier.
  • Zorg dat je op tijd aanwezig bent (19.45), we starten om 20.00, te laat is pech (tenzij je bijtijds laat weten een paar minuten later te komen)
  • Blijf vriendelijk tegen elkaar
  • Geen ragequit
  • Let op wie er voor en achter je zit
  • Let op blauwe vlaggen
  • Aanvechten van incidenten kan alleen met beeldmateriaal (recorden kan dus handig zijn)
  • Wees voorzichtig aan het begin van de race (eerste bocht), je moet tenslotte nog +/- 30 laps rijden.
Om dit bovenstaande in goede banen te lijden zetten we een racecontrol op met 5 mensen die een incident onafhankelijk kunnen beoordelen bestaande uit:
V12 Legendary
Thory
Furidos
Nibbors
MRCL

Als iemand uit de racecontrol bij een incident betrokken is wordt diegene automatisch uit de racecontrol gezet voor dat betreffende incident.

Handige links

Aanmelden voor de F1 2016 (PC) League.
Discord voor chatten/praten met elkaar.
Steam group.
Setups
Algemeen F1 2016 topic.

LET OP! We restarten alleen een race als er 3 of meer spelers in de eerste ronde problemen hebben.
De aankomende events worden ook ALTIJD in post #2 gezet van dit topic.
Je hoeft niet persee aanwezig te zijn bij dit event om mee te doen met de league maar het is wel fijn om te weten hoe snel iedereen is.

[ Voor 255% gewijzigd door Jackson6 op 01-09-2016 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 00:20
Jackson6 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 19:56:

Afspraken binnen de groep

Er wordt verwacht dat je tijdens de races elkaar respecteert en geen rare fratsen gaat uithalen op het circuit. Gebeurt er een aanrijding door eigen fout, los deze goed op door bijvoorbeeld het 'slachtoffer' zijn plek terug te geven.

Indien er andere vermeldingen zijn buiten het commentaar op events, dan is er dit algemene topic over F1 2016.

Verder gaan we natuurlijk ook netjes met elkaar om, dus geen gescheld of ruzies in de chat en in dit topic ;)
Wordt dit als de regels op 'Strict' staan niet zelf al door de game aangegeven? Buiten hetgeen wat buiten het spel om gebeurd (Zoals in dit topic of Teamspeak) wordt het (in F1 2015) allemaal al geregeld en afgehandeld door de game, dus dat scheelt. :9

Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Yannick97 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 20:05:
[...]

Wordt dit als de regels op 'Strict' staan niet zelf al door de game aangegeven? Buiten hetgeen wat buiten het spel om gebeurd (Zoals in dit topic of Teamspeak) wordt het allemaal al geregeld en afgehandeld door de game, dus dat scheelt. :9
Jup dit gebeurd als het goed is automatisch maar het gaat er vooral om dat er netjes en sportief wordt gereden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Count me in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 15:02
Leuk gedaan Jackson6 !

En nu is het afwachten .. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:52
Teamspeak/Discord is er trouwens ook!

http://discord.gg/tEwa5cf

Eveneens heb ik gewerkt aan een multifunctionele spreadsheet waarin alle resultaten van het seizoen in komen te staan. Deze zal ik later met jullie delen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 19:16
Er is toch ook officiële ondersteuning voor een online championship (of zelfs carrière) in dit deel? Misschien wel leuk om na wat online testjes de teamverdelingen op niveau in te delen. Dus de mindere rijders de snellere auto's geven zeg maar zo dat de "talenten" ook een uitdaging hebben.Zal me ook even aanmelden bij de Steamgroep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Beakzz schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:30:
Er is toch ook officiële ondersteuning voor een online championship (of zelfs carrière) in dit deel? Misschien wel leuk om na wat online testjes de teamverdelingen op niveau in te delen. Dus de mindere rijders de snellere auto's geven zeg maar zo dat de "talenten" ook een uitdaging hebben.Zal me ook even aanmelden bij de Steamgroep.
Klopt, als er meer dan 22 mensen meedoen kunnen we twee leagues maken, F1 Pro en F1 Rookie Season ofzo :P

Ik zal hier vandaag een opzet van gaan maken en toevoegen aan het topic.

[ Voor 6% gewijzigd door Jackson6 op 09-08-2016 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Beakzz schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:30:
Dit is absoluut mogelijk, maar met die spreadsheet kan je op ieder moment kijken hoe de stand er voorstaat in plaats van alleen maar ingame.

Het is dus meer bedoeld als toevoeging op wat F1 2016 biedt.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik heb in post #2 een aantal polls gezet voor het bepalen van het raceformat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:34
Zijn er ook nog mensen die online willen racen op de Xbox One? Heb wel interesse namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Niet meer relevant.

[ Voor 99% gewijzigd door Jackson6 op 09-08-2016 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Readdy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 10:05
Ik heb hem gepreorderd voor Xbox en ga hem waarschijnlijk ook nog wel voor de pc ophalen, ik ben geïnteresseerd in beide :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Arrne schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:25:
Zijn er ook nog mensen die online willen racen op de Xbox One? Heb wel interesse namelijk. :)
Yep, ik verwacht er niet iedere dag hardcore voor te gaan zitten maar meer casual in voorbereiding op de race weekenden mee aan de slag te gaan. Ik stuur je wel een PM zodra ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Het is nog even afwachten hoe goed de online multiplayer is en wanneer de races zijn, maar als het goed uitkomt wil ik zeker wel meedoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Is er een reden waarom de PS4 uitgesloten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-08-2022
RedHat schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 04:32:
Denk dat er misschien weinig PS4 rijders hier zijn.
Ik rij in ieder geval wel mee met een NL PS4 competitie, zie je PM box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
Geen PS4 rijders hier verder aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
RedHat schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 04:32:
Oops foutje staat er nu wel bij ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:02
Bij mij werkt de discord uitnodiging niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
19Joost85 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 15:04:
Geen PS4 rijders hier verder aanwezig?
ik rij trouwens ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Laatst online: 04-09 20:40
Kunnen jullie je Time Trial ronde tijden plaatsen van [insert track] die jullie gehaald hebben in F1 2015, dan weet ik tenminste met wat voor kaliber spelers we te maken gaan hebben op de PC :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Gotcha89 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:12:
Bij mij werkt de discord uitnodiging niet :(
Nieuwe Discord invite link: http://discord.gg/tEwa5cf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Laatst online: 04-09 17:19
Ik zal het topic in de gaten houden voor de xbox one. Speel weinig online F1 omdat ik meestal met demolition derby coureurs in een lobby kom, misschien dat dit helpt :)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 15:10
Jackson6 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:36:
[...]

Klopt, als er meer dan 22 mensen meedoen kunnen we twee leagues maken, F1 Pro en F1 Rookie Season ofzo :P

Ik zal hier vandaag een opzet van gaan maken en toevoegen aan het topic.
Ik ben voor, vooral voor dat 'rookie season' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik denk dat als de game uit is we even een soort inventarisatie ronde moeten houden om te zien hoeveel mensen er daadwerkelijk mee willen doen (PC) en hoe snel iedereen ongeveer is. Ik denk dat ik vandaag of morgen daar even een "event" voor aanmaak.

Heb ook even de polls verwijderd, alles leek me wel vrij duidelijk en staat samengevat in post #2. Op/aanmerkingen mag natuurlijk altijd. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Jackson6 op 15-08-2016 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Jackson6 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:17:
Ik denk dat als de game uit is we even een soort inventarisatie ronde moeten houden om te zien hoeveel mensen er daadwerkelijk mee willen doen (PC) en hoe snel iedereen ongeveer is. Ik denk dat ik vandaag of morgen daar even een "event" voor aanmaak.

Heb ook even de polls verwijderd, alles leek me wel vrij duidelijk en staat samengevat in post #2. Op/aanmerkingen mag natuurlijk altijd. :P
Inderdaad ja, en of al die mensen dan op een woensdag kunnen racen. Denk dat het als graadmeter goed is om een ieder die mee wil doen een time trial te laten rijden. Zo kan je iedere persoon in de juiste competitie laten meedoen. Tenzij er zo weinig mensen zijn dat het weinig zin heeft om de boel in tweeën te hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Ik denk vooral iedereen op juiste moment er krijgen nog het lastigst wordt. Ik heb namelijk nooit echt vaste dagen dat ik kan gamen. vrouwtje wil ook wel is aandacht haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Joost1991 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:58:
[...]

Inderdaad ja, en of al die mensen dan op een woensdag kunnen racen. Denk dat het als graadmeter goed is om een ieder die mee wil doen een time trial te laten rijden. Zo kan je iedere persoon in de juiste competitie laten meedoen. Tenzij er zo weinig mensen zijn dat het weinig zin heeft om de boel in tweeën te hakken.
Klopt, eerst maar eens dan 22+ man zien te komen, als we echt genoeg mensen hebben voor twee leagues organiseer ik gewoon een 30 min practice waarin iedereen mee mag doen en dan de snelste tijd rijden in de snelste league etc.
Gotcha89 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:59:
Ik denk vooral iedereen op juiste moment er krijgen nog het lastigst wordt. Ik heb namelijk nooit echt vaste dagen dat ik kan gamen. vrouwtje wil ook wel is aandacht haha
Dat is inderdaad lastig maar ik denk toch dat er doordeweeks meer mensen kunnen. We kunnen ook altijd nog per week bekijken of we de zondag of woensdag pakken.

[ Voor 25% gewijzigd door Jackson6 op 15-08-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
zijn bij het racen alle auto's gelijk?
Jackson6 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:59:
[...]

Klopt, eerst maar eens dan 22+ man zien te komen, als we echt genoeg mensen hebben voor twee leagues organiseer ik gewoon een 30 min practice waarin iedereen mee mag doen en dan de snelste tijd rijden in de snelste league etc.

[...]

Dat is inderdaad lastig maar ik denk toch dat er doordeweeks meer mensen kunnen. We kunnen ook altijd nog per week bekijken of we de zondag of woensdag pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Gotcha89 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:02:
zijn bij het racen alle auto's gelijk?

[...]
Ja, performance staat op equal. Dat houdt in dat alle auto's hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Heb ook even een nieuwe poll neergezet in post #2 voor de corner cutting regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Jackson6 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:12:
Heb ook even een nieuwe poll neergezet in post #2 voor de corner cutting regels.
Ik vind dat de nieuwe poll heel snel de foute kant op gaat.

'Bedenkt dat strict erg streng is en in een 50% race al snel tot DSQ's leidt.'

Je hebt daar een punt maar als we come raceday niet op strikt gaan spelen dan heb je gauw een kans dat er oppeens hele nare wendingen naar voren komen.

Een paar voorbeelden;

GP van Australië: Bocht 11 / 12; Hier kan je op F1 2015 al gauw een exit maken met 255+ km/h als je regels niet op strict staan en dus net iets teveel curb pakt. Ineens is de gap van 1.200 seconden 0.900 seconden geworden. Doe dit de eerstvolgende bochten ook dan sta je oppeens in de DRS activation zone... Dit is natuurlijk killer als je voor iemand staat en dit op die manier doet.

GP van Malaisië: Bocht 7/8; Hier idem, clip de apex net iets meer en je hebt een VEEEEL betere exit en ja hoor, daar gaat je voorsprong. Wel lekker voor de valsspeler die dit natuurlijk doet.

En zo kan ik er voor het hele kalender ook nog wel een paar noemen.

Het ergste kwaad is dat je uiteindelijk bij een corner cut geeneens een popup krijgt die je waarschuwt, hey jongen je gaat te ver dus sommigen zullen zich van geen kwaad bewust zijn. De ene keer is het perongeluk, de andere keer wil je de gap toch net iets kleiner maken, nee liever niet ....

Nu kan je wel zeggen dat we gedragsregels op gaan stellen maar wie gaat de replay beelden uiteindelijk doorspitten om te garanderen dat de resultaten na een race wel eerlijk zijn verkregen?

Ik ben dan zo een mierenneu##r die zegt; leer de track, leer de racelijn, weet de apexes te raken en je zult niet eindigen met een DSQ achter je naam...

[ Voor 11% gewijzigd door dindr op 15-08-2016 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-09 18:41
Leuk dat dit topic is aangemaakt, ben ook wel van plan om deze game aan te schaffen.

@dindr, ben het wel met je eens, als sommigen de versoepelde regels gebruiken om wijdere lijnen te rijden, dat is zuur.
Aan de andere kant, mijn ervaring met Project Cars, is dat je daar soms een 5/10s penalty krijgt als je door iemand echt net buiten de baan wordt gedrukt, of een klein foutje maakt (overschrijding track limit, maar zeker geen tijdswinst). Hierdoor kan je race soms snel vervelend worden, zeker als dit bij F1 lijdt tot een DQ.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
yorkick schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:58:
Leuk dat dit topic is aangemaakt, ben ook wel van plan om deze game aan te schaffen.

@dindr, ben het wel met je eens, als sommigen de versoepelde regels gebruiken om wijdere lijnen te rijden, dat is zuur.
Aan de andere kant, mijn ervaring met Project Cars, is dat je daar soms een 5/10s penalty krijgt als je door iemand echt net buiten de baan wordt gedrukt, of een klein foutje maakt (overschrijding track limit, maar zeker geen tijdswinst). Hierdoor kan je race soms snel vervelend worden, zeker als dit bij F1 lijdt tot een DQ.
Dit soort dingen zouden voorkomen kunnen worden met een soort Race Control. Mocht je iets aan willen vechten kan je het videobestand aanleveren en kan een jury bepalen of de straf terecht of onterecht is. Dan moet je, als je hier aanspraak op wilt maken, wel tijdens het spelen de race opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Je krijgt wel 3 penalties (twee keer drie sec en één keer vijf sec) voordat je DSQ. Daartussen talloze warnings tenzij je echt off track 4x4 taferelen uit gaat spoken, dan is het meteen een time penalty.

Maar goed, niet dat het op elke track goed werkt..

Laten we hopen dat iedereen er zich aan houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Als dat het systeem is qua penalties klinkt het prima om het strict te houden inderdaad, denk dat het handig is omdat soort beslissingen te nemen als er hier een paar (oefen) races zijn gedaan.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Eerst ff oefenrace lijkt me het beste om het te bepalen.

@dindr, ben het in principe met je eens maar strict op zo'n lange afstand dan moet je wel echt op je tenen lopen (rijden). Het heeft allebei z'n voor en nadelen. Ik denk persoonlijk dat meer dan een kwart van het veld DSQ krijgt met strict regels.

[ Voor 69% gewijzigd door Jackson6 op 15-08-2016 20:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 15:10
Misschien iets minder fanatiek zijn en iets meer het plezier er van zien? Er vanuit gaande dat binnen de tweakers groep binnen redelijke mate met elkaar omgegaan wordt.. het is en blijft een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Jackson6 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:36:
Eerst ff oefenrace lijkt me het beste om het te bepalen.

@dindr, ben het in principe met je eens maar strict op zo'n lange afstand dan moet je wel echt op je tenen lopen (rijden). Het heeft allebei z'n voor en nadelen. Ik denk persoonlijk dat meer dan een kwart van het veld DSQ krijgt met strict regels.
Ik doe zelf niets anders dan 100% races en dat valt reuze mee. Zolang je de track limits respecteert en na een waarschuwing of twee gewoon wat minder suicidal de bocht in gaat kan je wellicht wat betere ronde tijden lopen (rijden). Net iets minder gas, slow in, fast out is gewoon het basis principe van racen toch?

Maar goed, ik dacht dat de insteek was om het zo realistisch mogelijk te maken nu we een uitgebreidere game voor onze kiezen hebben :)

@ghengis:

Het is al minder fanatiek, zie 50% races en korte kwalificaties.. Wat is de volgende concessie, auto braking en auto steering?

Het zal hoe dan ook wel leuk worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
dindr schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:47:
[...]

Ik doe zelf niets anders dan 100% races en dat valt reuze mee. Zolang je de track limits respecteert en na een waarschuwing of twee gewoon wat minder suicidal de bocht in gaat kan je wellicht wat betere ronde tijden lopen (rijden). Net iets minder gas, slow in, fast out is gewoon het basis principe van racen toch?

Maar goed, ik dacht dat de insteek was om het zo realistisch mogelijk te maken nu we een uitgebreidere game voor onze kiezen hebben :)

@ghengis:

Het is al minder fanatiek, zie 50% races en korte kwalificaties.. Wat is de volgende concessie, auto braking en auto steering?

Het zal hoe dan ook wel leuk worden!
Het komt heus wel goed hoor, ik heb gewon express polls aangemaakt zodat er later geen gezeur komt omdat de meeste stemmen gelden.

Er staat ook nog niks vast, ik ga zal z.s.m. een event aanmaken om een intro race te doen volgende week ergens. Ik neem aan dat iedereen eerst even de game wil spelen/wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 21:20
Zou inderdaad eerst kijken hoe F1 2016 met de regels omgaat.
Ben zelf ook wel eens met de baan leren kennen en netjes de baan nemen maar dit is typisch het zelfde verhaal wat er in F1 2016 (real life) aan de hand is. What are the track limits?
Gezien je bij sommige bochten met 4 wielen over de witte lijn gaat en op de curb komt en wel wordt goed gerekend (F1 2015 bijv. en Real life)

Intro event is idd het handigste om te houden en ook meerdere settings te gebruiken.

Hopelijk houdt F12016 ook rekening met meerdere aspecten (regen/gevecht dus dichtbij en weg downforce etc)

@dindr Next is gewoon de AI laten rijden. Kan je altijd nog je vingertje wijzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online

F1 2016 (PC) Intro Event Zondag 28 augustus - 20:00

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2yphhrn.png
  • Melbourne - Australian GP
  • 30 min training, 20 min kwalificatie, 50% race.
  • Braking Assist: Niet toegestaan
  • Anti-Lock Brakes: Toegestaan
  • Traction Control: Toegestaan
  • Dynamic Racing Line: Toegestaan
  • Gearbox: Manual of Automatic
  • Pit Assist: Toegestaan
  • Parc Fermé: Aan
  • Vehicle Damage: Simulation
  • Saftey Car: Aan
  • Corner Cutting: Regular
  • Race Starts: Auto of manual
De kwalificatie van dit event is tevens de volgorde waarin je het team mag kiezen waar je het aankomende seizoen mee wilt gaan rijden. Dus als je je als eerste kwalificeert mag je als eerste een team/auto kiezen voor het komende seizoen enzovoort enzovoort.

Ook willen we de intro race kijken of we nog wat willen veranderen aan de regels.

Het zal altijd gaan om een private sessie zodat alleen wij erin kunnen. Het bovenstaande is onder voorbehoud en kan in overleg met andere deelnemers later nog worden gewijzigd. Suggesties mogen altijd worden vermeldt in dit topic

De aankomende events worden ook ALTIJD in post #2 gezet van dit topic.
Je hoeft niet persee aanwezig te zijn bij dit event om mee te doen met de league maar het is wel fijn om te weten hoe snel iedereen is.

Handige links

Aanmelden voor de F1 2016 (PC) League.
Discord voor chatten/praten met elkaar.
Steam group.
Setups
Algemeen F1 2016 topic.

[ Voor 40% gewijzigd door Jackson6 op 18-08-2016 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 13:24
+1, Ik doe mee.

Kijken hoe ik het doe met m'n eerste stuur :D Vanavond 2015 maar ff kijken hoe het loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:43
Damn, had graag meegedaan. Maar zit dan op Spa. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Officieel aanmelden voor de league kan hier; https://goo.gl/forms/znrgMBsu7UNgwUP72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Had graag meegedaan, maar dan ben ik net op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ben ook op Spa dus beetje balen dat de autokeuze er gelijk van afhangt.

Daarnaast krijgen de snelste met deze regeling dus de beste bolides dus dat zal voor mij een reden zijn om een andere league te joinen. Of zijn alle auto's gelijk in mp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Auto's zijn natuurlijk wel gelijk, het moet wel eerlijk blijven voor iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 19:48:
Ben ook op Spa dus beetje balen dat de autokeuze er gelijk van afhangt.

Daarnaast krijgen de snelste met deze regeling dus de beste bolides dus dat zal voor mij een reden zijn om een andere league te joinen. Of zijn alle auto's gelijk in mp?
Het is zoals MRCL zegt puur de livery van de auto, de performance zal precies hetzelfde zijn dus iedereeen heeft gewoon gelijke kansen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TorbenTK
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-09-2017
Ben op Spa tijdens dat intro event. Hopelijk geen Manor-fanatics hier? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

TorbenTK schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 20:14:
Ben op Spa tijdens dat intro event. Hopelijk geen Manor-fanatics hier? ;)
Zéker wel, superleuk team ;)

Ik volg dit topic en zal eens joinen zodra m'n pc de graphics snapt! :)

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TorbenTK
Racing_Reporter schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 20:21:
[...]

Zéker wel, superleuk team ;)

Ik volg dit topic en zal eens joinen zodra m'n pc de graphics snapt! :)
Oh dear. Gaat toch strijd worden om wie de Manor krijgt. Ha ha ;)

In ieder geval welkom.

• Kaasdipje
TorbenTK schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 20:40:
[...]

In ieder geval welkom.
Oeps, ik zat ook te kiezen tussen Manor en Renault. Ben bereid om Renault te gaan, lekker in de banaan de baan over.

• Jackson6
  • Niet online
We moeten nog even kijken hoe we dat gaan doen met team kiezen enzo. Er komen natuurlijk twee competities en het lijkt me logisch dat je n.a.v. de kwalificatie event voor 1 competitie een team mag kiezen en daarna pas voor de andere league mag kiezen als iedereen met alleen voorkeur voor die dag heeft gekozen.

Klinkt dat logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Laatst online: 04-04 12:59
Nee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:34
Leg dan ook even uit hoe je het wel zou willen zien. Alleen nee zeggen is wel erg makkelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
Uiteraard als grapje bedoeld.

Op internet staan verschillende teamgenerators. Als je aan het groepnr, een team plakt, en je voegt een lijst in van de spelers, dan bepaalt de generator de teams voor de spelers.

Maar het andere idee is wat uitdagender en leuker, maar minder leuk voor de mindere driver, en daarentegen leuker voor de betere driver. Ik heb geen probleem met wat de oplossing wordt, ik probeer gewoon mijn steentje bij te dragen :9

[ Voor 39% gewijzigd door sjakie1945 op 19-08-2016 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Ik vind het wel logisch klinken. Zoals je nu op de sheet kan zien zijn er best verschillende voorkeuren, dus de kans dat bij je favoriete team komt is een stuk groter dan als je loot (ook al ben je een mindere rijder).

Of je moet natuurlijk loten op basis van 1e en 2e voorkeur, als dat niet te lastig is.

Ik heb geen persoonlijke voorkeur voor de toedeling verder, heb wel een kleine voorkeur voor bepaalde teams, maar uiteindelijk is het toch alleen de livery.

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmignolet
  • Laatst online: 10-09 15:02
Ik denk ook dat het alleen om de livery gaat .. eerlijk gezegd moest ik opeens in een team geraken waarvoor ik geen voorkeur heb.. Sjah, so be it. I'll do my best.

Ik heb tenminste een zitje in de grote F1 wereld. :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 21:34
hoeveel mensen speler er nu dan ?

laat maar begin post niet gezien 8)7

[ Voor 51% gewijzigd door taker1987 op 19-08-2016 07:58 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wotuu
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-09 20:52
Ik ben op dit topic gewezen door een vriend en heb hier best interesse in! Het enige probleem is dat ik niet zeker weet of ik er elke zondag bij kan zijn (of woensdag). Soms heb ik nu eenmaal andere verplichtingen. Ik doe even de wilde gok dat ik er zeker 75% van de races bij kan zijn, de rest is onzeker. Hoe wordt hiermee omgegaan? Ik vind het dan niet erg om niet mee te dingen voor de WDC als ik races mis, maar misschien willen jullie liever mensen die er vaker bij kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Laatst online: 10-09 21:20
Wotuu schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:31:
Ik ben op dit topic gewezen door een vriend en heb hier best interesse in! Het enige probleem is dat ik niet zeker weet of ik er elke zondag bij kan zijn (of woensdag). Soms heb ik nu eenmaal andere verplichtingen. Ik doe even de wilde gok dat ik er zeker 75% van de races bij kan zijn, de rest is onzeker. Hoe wordt hiermee omgegaan? Ik vind het dan niet erg om niet mee te dingen voor de WDC als ik races mis, maar misschien willen jullie liever mensen die er vaker bij kunnen zijn?
Nou ik kan je met zekerheid vertellen dat ik ook niet alle races mee kan doen.
Gezien nog niks gepland is kan je moeilijk rekening mee houden.

Je kan (spreek ik uit mezelf) gewoon mee doen met de competitie. gaat tenslotte om de fun.
En niet iedereen eraf beuken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wotuu
Nielsjuhz schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:04:
[...]

Nou ik kan je met zekerheid vertellen dat ik ook niet alle races mee kan doen.
Gezien nog niks gepland is kan je moeilijk rekening mee houden.

Je kan (spreek ik uit mezelf) gewoon mee doen met de competitie. gaat tenslotte om de fun.
En niet iedereen eraf beuken :P
Dan klinkt het alsof ik er gewoon bij kan, gezellig! Ja dat beuken is en blijft altijd een issue, als iedereen maar een beetje rustig de eerste bocht in gaat moeten we een eind komen toch? Word daar toch nog te vaak van achter geramd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

TorbenTK schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 20:40:
[...]

In ieder geval welkom.
Neem jij 'm maar joh, ik sluit toch de eerste paar weken nog niet aan ;)

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

wrong topic

[ Voor 95% gewijzigd door jin op 19-08-2016 11:40 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Heb me aangemeld, maar weet inderdaad ook niet of ik er altijd bij kan zijn. BIjvoorbeeld bij de eerste race ben ik net zoals waarschijnlijk enkele anderen hier, aanwezig bij Spa. Verwacht niet terug in Amsterdam te zijn rond 20.00u.

Maar goed, zag hierboven dat het niet erg is als je een aantal races mist. Mij maakt het niet heel veel uit met welk team ik ga rijden. Heb pas sinds kort een stuurtje, dus als ik gewoon rustig mijn rondjes mee kan doen ben ik al uitermate tevreden.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilvus
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-09 10:25
Erg interessant, leuke post!

Ik speel over het algemeen weinig online wegens de niet al te "sportieve" coureurs, dus wellicht dat hier aan deelnemen een goede uitkomst is. Lijkt me ontzettend leuk om mee te doen, alhoewel ik waarschijnlijk niet altijd kan deelnemen op vaste tijdstippen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Zilvus schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:30:
Erg interessant, leuke post!

Ik speel over het algemeen weinig online wegens de niet al te "sportieve" coureurs, dus wellicht dat hier aan deelnemen een goede uitkomst is. Lijkt me ontzettend leuk om mee te doen, alhoewel ik waarschijnlijk niet altijd kan deelnemen op vaste tijdstippen. :)
Ook de reden waarom ik liever in competitieverband rijd. Iedereen houdt rekening met elkaar in plaats van op elkaar in te rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
Mochten er nog PS4 rijders zijn die mee willen racen in een NL competitie.
Op www.psnracing.nl zijn nog 6 plekken vrij van de 22. Competitie start op 11 september, vanavond eerste test race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
We hebben inmiddels 22 aanmeldingen al, gaat lekker! Ik zal post #2 zo snel mogelijk updaten, vandaag druk met spelen haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:21
Leuk dit! Ik heb nog nooit online geracet, dus ben benieuwd of ik het een beetje bij kan benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 13:32
Mooi dit, ik doe ook graag mee! Ben gisteren begonnen met F1 2016, daarvoor veel F1 2015 gespeeld. Race online met Project Cars al met de GoT club mee, is wel zo prettig dat er keurig wordt gereden.

Is er voor F1 2016 ook een soort van spotter zoals voor Project Cars, komt e.e.a. wel ten goede.

Edit: zie dat de zondag groep vol is; heb me dus aangemeld voor de woensdag club. Hoe veel aanmeldingen zijn daar inmiddels?

[ Voor 17% gewijzigd door Barns op 22-08-2016 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Barns schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:01:
Mooi dit, ik doe ook graag mee! Ben gisteren begonnen met F1 2016, daarvoor veel F1 2015 gespeeld. Race online met Project Cars al met de GoT club mee, is wel zo prettig dat er keurig wordt gereden.

Is er voor F1 2016 ook een soort van spotter zoals voor Project Cars, komt e.e.a. wel ten goede.

Edit: zie dat de zondag groep vol is; heb me dus aangemeld voor de woensdag club. Hoe veel aanmeldingen zijn daar inmiddels?
Leuk dat je mee wil doen! Op dit moment hebben wij 16 aanmeldingen voor de woensdag, ook bijna vol dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanNL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09-2024

StefanNL

www.lowtac.nl

Had graag meegedaan maar op woensdag altijd voetbal training :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
StefanNL schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:07:
Had graag meegedaan maar op woensdag altijd voetbal training :'(
En de Zondag?

Voeg in ieder geval wat mensen toe (join de F1DDA-groep op Steam, staat in OP). We racen bijna elke avond al met groepen van 5-12 man.

[ Voor 26% gewijzigd door Kaasdipje op 24-08-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanNL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09-2024

StefanNL

www.lowtac.nl

Zondagen heb ik altijd een wedstrijd. Ik ben dan wel op tijd terug, maar we gaan meestal bij iemand de derde helft spelen en voetbal en/of films kijken. Kan niet iedere zondag om 20:00 thuis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
StefanNL schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:23:
[...]

Zondagen heb ik altijd een wedstrijd. Ik ben dan wel op tijd terug, maar we gaan meestal bij iemand de derde helft spelen en voetbal en/of films kijken. Kan niet iedere zondag om 20:00 thuis zijn.
Je bent ook nergens toe verplicht. Er is ook geen verplichting mbt hoeveelheid races dat je mee moet doen. Ik zou iig wat mensen toevoegen aangezien de online races erg clean en leuk zijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Lijkt me ook leuk om met een aantal Tweakers online te racen. Speel zelf ook op de PS4, dus als er een lijst komt met PS4 spelers zal ik me hier aanmelden.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Roept trouwens ook een vraag bij mij op;
Stel dat er op een gemiddelde zondag 50% van de aangemelde coureurs zich meld, is het event dan ook te joinen voor mensen die hier wel actief zijn maar zich niet hebben aangemeld voor die (of beide) dagen?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
yorkick schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 17:26:
Roept trouwens ook een vraag bij mij op;
Stel dat er op een gemiddelde zondag 50% van de aangemelde coureurs zich meld, is het event dan ook te joinen voor mensen die hier wel actief zijn maar zich niet hebben aangemeld voor die (of beide) dagen?
Ja.

• Wotuu
Gaan er nog gedragsregels opgesteld worden voor tijdens het racen? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen echt heel graag hun plek willen behouden en anderen gaan blocken. In F1 heb je de daar de 1x van je lijn af regel, gaan we hier zoiets nog invoeren? Ik kan me voorstellen dat niet iedereen op de hoogte is van de officiele regels die het racen een beetje leuk pogen te houden; ik probeer me er namelijk wel aan de houden ga er een beetje vanuit dat de rest dat ook doet. Als ik iemand naar rechts zie verdedigen en ik besluit er vervolgens links langs te gaan (want hij mag niet meer terug) en hij besluit ineens naar links te gaan, voorspel ik dat er zo nog wel eens wat crashes/frustratiemomenten gaan komen.

Kan btw de originele topic geupdate worden met alle aanmeldingen? Ik weet nu nog niet zeker of ik er officieel bij ben of niet, ik gok zo van wel maar wel fijn om zeker te weten dat ik op het rooster sta :)

• TorbenTK
Wotuu schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:07:
Gaan er nog gedragsregels opgesteld worden voor tijdens het racen? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen echt heel graag hun plek willen behouden en anderen gaan blocken. In F1 heb je de daar de 1x van je lijn af regel, gaan we hier zoiets nog invoeren? Ik kan me voorstellen dat niet iedereen op de hoogte is van de officiele regels die het racen een beetje leuk pogen te houden; ik probeer me er namelijk wel aan de houden ga er een beetje vanuit dat de rest dat ook doet. Als ik iemand naar rechts zie verdedigen en ik besluit er vervolgens links langs te gaan (want hij mag niet meer terug) en hij besluit ineens naar links te gaan, voorspel ik dat er zo nog wel eens wat crashes/frustratiemomenten gaan komen.

Kan btw de originele topic geupdate worden met alle aanmeldingen? Ik weet nu nog niet zeker of ik er officieel bij ben of niet, ik gok zo van wel maar wel fijn om zeker te weten dat ik op het rooster sta :)
Ik ben voorstander van een soort van 'race control' die gebruik kan maken van videobeelden gemaakt van de race. Per incident zouden er dan vijf mensen het ongeluk kunnen beoordelen: deze hebben geen relatie tot de crash of tot de teams waar de betrokken spelers bij horen.

Dit soort 'race control' principes worden wel lastiger als iemand zijn of haar spel niet op neemt, of als het om een massacrash gaat waar 13 mensen bij zijn betrokken. Daarnaast is het penalty systeem in 2016 drastisch verbeterd ten opzichte van 2015, maar als iemand uit valt buiten hun schuld om dan kan daar bijna geen penalty tegen op botsen.

Ik heb nu een aantal races meegedaan met deze groep, en iedereen doet serieus zijn of haar best om clean te rijden (dus niet full rambo divebomben of mensen geen ruimte laten). Er gebeuren uiteraard botsingen - we zijn nou eenmaal mensen - maar excuses worden wel aangeboden door de partijen, of de botsing wordt besproken.

EDIT: Ik schoot even de gedragsregels voorbij. Dat is een goede. Het aanhouden van de normale regels lijkt mij het makkelijkst? Eenmaal van je lijn af lijkt mij voor de hand liggend, net als illegal blocking bij blauwe vlaggen.

[ Voor 6% gewijzigd door TorbenTK op 25-08-2016 14:39 ]

• Kaasdipje
Veel van de standaard regels zullen bekend zijn, maar ik heb in de discord ook al aangeboden om iets op te gaan stellen. Ik zal dit dan ook gaan doen.

Met betrekking tot race control is dit zwaar gelimiteerd door het spel zelf. Er zit namelijk geen replay functie in. Het is dan ook van belang dat de racers zelf beelden maken. Dit zal dan ook nog voor de eerste (en desnoods opvolgende) races bekend worden gemaakt. Deze beelden zullen bij een crash of beschuldiging van het breken van de (gedrags)regels door een onafhankelijke groep mensen (race control) worden beoordeelt. Hierbij wordt uiteraard gezorgd dat dit niet door teammates/belanghebbenden wordt gedaan.

• Wotuu
Kaasdipje schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:46:
Veel van de standaard regels zullen bekend zijn, maar ik heb in de discord ook al aangeboden om iets op te gaan stellen. Ik zal dit dan ook gaan doen.
Dat zou fijn zijn! Dan hebben we in ieder geval een voet om op te staan zodra het fout gaat en kunnen we op voorhand iedereen erop wijzen de regels te lezen zodat hopelijk de meeste ongelukjes voorkomen kunnen worden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakie1945
YouTube: F1 2016 Online Tweakers Crash compilation Nr.1

Hopelijk gaat het met de league iets beter :D

[ Voor 114% gewijzigd door sjakie1945 op 25-08-2016 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik zal morgen de startposts updaten i.v.m. de intro event komende zondag.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 20:13
Ik heb me ook aangemeld, geen idee of ik aanwezig kan zijn. Kan ik iig wat mensen toevoegen om evt online mee te racen.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
skreppiedoe schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 23:50:
Ik heb me ook aangemeld, geen idee of ik aanwezig kan zijn. Kan ik iig wat mensen toevoegen om evt online mee te racen.
Join het Discord channel. Daar zitten genoeg mensen in die bijna elke avond wel met elkaar gaan racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 20:13
LuckyLukeNL schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 00:01:
[...]

Join het Discord channel. Daar zitten genoeg mensen in die bijna elke avond wel met elkaar gaan racen :)
Thnx voor de tip,zal maandag als ik thuis ben wel even joinen :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Beste mensen,

Ik heb alle aanmeldingen verwerkt een ben gekomen tot het onderstaande deelnemersveld.

- Inschrijven is nog steeds mogelijk via deze link.
- Staat je naam nergens bij maar heb je je wel ingeschreven, stuur mij een DM, je hebt dan geen voorkeursdag ingevuld.
- De deelnemerslijsten kunnen worden aangevuld met mensen die als voorkeur beide dagen hebben opgegeven.
- De teams worden bepaald n.a.v. het intro event komende zondag!

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/rwt405.png

Ook nog een paar polls m.b.t. het assist regelement, ik zou zeggen stemmen!
LET OP! Als een assist wordt aangelaten kan je er gewoon voor kiezen om zonder te rijden als je dat wilt.

[ Voor 212% gewijzigd door Jackson6 op 28-08-2016 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wotuu
Ok ik vraag me dan af waar mijn response is gebleven. Anyways, ik heb me weer ingeschreven voor de zondag league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Wotuu schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:30:
Ok ik vraag me dan af waar mijn response is gebleven. Anyways, ik heb me weer ingeschreven voor de zondag league.
Wordt bijgewerkt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wotuu
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Precies hetzelfde hier. Ook voor de zondag.

Maar even serieus...meer stemmen voor de racing line in corners? Ik hoop dat er iemand een veto heeft, want dat zorgt er alleen maar voor dat mensen zonder enige practice gaan racen met alle gevolgen van dien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
Er zijn nog 5 plekken vrij in een NL competitie op de PS4.
Dus wie mee wil doen met een volle grid, stuur ff PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Hmm ik heb me vorige week ofzo ergens ook aangemeld voor de zondag :)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Laatst online: 10:25
Nog geen league voor de Xbox One op Tweakers?

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wotuu
Beakzz schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:35:
[...]

Precies hetzelfde hier. Ook voor de zondag.

Maar even serieus...meer stemmen voor de racing line in corners? Ik hoop dat er iemand een veto heeft, want dat zorgt er alleen maar voor dat mensen zonder enige practice gaan racen met alle gevolgen van dien.
Hier ben ik ook wel een beetje bang voor stiekem. Gebruik de race lijnen voor eigen time trails oid, zorg dat je de baan redelijk goed kan berijden zodra je gaat racen. Moet best te doen zijn.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste