Zo, dat was een behoorlijke zit gister! Maar ik vond het voor een eerste opzet wel geslaagd.
Zelf denk ik dat in deze opzet de vrije training in principe wel af kan vallen; deze bood niet echt een meerwaarde (vond ik).
Toen ik in-game de invites wou sturen kwam ik op 14/16 players wat kan betekenen dat ik maar 16 extra spelers kan uitnodigen of dat het er maar 16 per keer kunnen zijn. Dit weet ik helaas nog niet zeker. Maar dit is misschien wel iets om rekening mee te houden.
Misschien is het wel handig om, net als bij de PC league, een Race Control te hebben die achteraf nog naar bepaalde situaties kan kijken aangezien er blijkbaar nog wat incidenten zijn geweest gister. Dus mochten er 2 of 3 personen zich geroepen voelen, laat dit dan even weten. We moeten dan ook bijvoorbeeld het regelement aanpassen.
Zonde... Heb je daarna ook geprobeerd van de zelfde invite gebruik te maken? Blijkbaar was dat Moes2 wel gelukt.
We kunnen misschien wel weer een geplande race doen voor aankomend weekend, aangezien het weekend daarna 1e kerstdag is en het weekend dáárna nieuwjaarsdag. In het nieuwe jaar kunnen we dan voor het echie met de league beginnen. Idee?