Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mensen bedankt weer voor het meeracen gister, aangezien het wegens restarts best wel lang duurde stel ik voor dat we de aanvangtijd nog even herzien d.m.v. een poll, er zijn mensen die om half 11 echt klaar willen zijn dus misschien kunnen we voortaan wat eerder beginnen (uitslag is niet bindend):

Poll: Aanvang Race :
19:00
19:30
20:00
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=397569&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Kort ook mijn verhaal dan. Het was een zondag met leermomenten. Doordat de eerste bocht van Bahrein erg scherp ik, was ik voornemens uit het gedrang te blijven.

Dat lukte aardig, en al snel schoof ik op van een 14e plek naar volgens mij plek 7. Maar helaas, Thory riep om een restart omdat er problemen met benzine waren. Nu terugkijkend was dat onterecht; immers stel je zelf in aan het begin van de race hoeveel benzine je meeneemt. Heb je te weinig genomen? Dan ga je lean nemen.

Later werd er nog aangekaart dat door de ongelukken in de eerste bocht ook een herstart terecht was. Ook dat was niet echt waar naar mijn mening. Natuurlijk werden er rare fratsen uitgehaald, maar daarvoor hebben we het straffensysteem. Om dit na de race te regelen. Er was geen divebomb, er was maar 1 auto DNF (zelf schuld overigens) en verder kon iedereen volgens mij door.

Afijn, daarna kwam er dus nog een herstart omdat Codemasters opgefokt heeft met herstarts. We hadden andere banden en verschillende slijtagepercentages. Natuurlijk was dat na die herstart niet opgelost, maar gelukkig konden we dan eindelijk van start. Niels vloog al snel van de baan en ik kon zijn frustratie begrijpen, aangezien hij de eerste 2x wel gewoon netjes van start was gegaan.

Al met al duurde het erg lang voordat we eindelijk aan het racen waren, was er heel veel gezeik en vergaten een aantal mensen dat het ook maar gewoon voor de lol is allemaal. We kunnen hier genoeg van leren, en dat dit in het begin van het seizoen zo gaat is alleen maar goed. Persoonlijk zou ik zeggen dat we geen restarts doen, alleen als het spel iets opfokt, maar goed, ik laat dat verder over aan race control.

Dan eindelijk de race. Mijn kwalificatie had ik slecht gedaan, dus startte als 14e. Helaas was de derde herstart voor mij ook de slechtste. Zo remde ik te laat in bocht 4 of 5, waardoor ik mezelf van de baan stuurde om mijn voorganger niet te raken. Iets wat mensen volgens mij niet vaak genoeg doen, maar wel in de regels staat. Later had ik nog een incident met Yannick waardoor ik vroeg de pits inging voor een nieuwe voorvleugel. Hier deed ik mijn strategie op aanpassen, om te kijken of ik met hoge bandenslijtage door kon rijden en zo toch maar 2 stops zou kunnen doen. Dat lukte en door stops van anderen schoof ik steeds wat op.

Uiteindelijk de laatste paar ronden nog moeten pushen. Nor had namelijk geragequit (goed woord) en daardoor reed een AI in zijn plaats. Die lapte ik steeds, met grote moeite, maar besloot mn voorvleugel eraf te tikken bij een van de overtakes. Uiteindelijk de race uitgereden, 8e geeindigd. Redelijk tevreden na de slechte kwalificatie, maar ook een beetje teleurgesteld omdat het beter had kunnen zijn.

Op naar volgend weekend, waarbij we allemaal wat minder moeten zeiken, nog iets meer rekening houden met elkaar. En vergeet vooral niet dat het draait om de lol, er worden geen prijzen of geld uitgekeerd als je punten haalt in de race.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:46
Even hier; excuses voor mijn quit, ik had moeten retiren, niet aan gedacht tijdens het verlaten van de race.
Verder inderdaad jammer van de chaos, het was voor mij niet meer te doen de race uit te rijden.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:49
Xamsix schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:32:
Nibbors had namelijk geragequit (goed woord) en daardoor reed een AI in zijn plaats. Die lapte ik steeds, met grote moeite, maar besloot mn voorvleugel eraf te tikken bij een van de overtakes.
Knap, aangezien ik (Nibbors) de race uit heb gereden en 6e ben geëindigd :+ . Ik denk dat je n0r bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Kaasdipje schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:12:
[...]

Knap, aangezien ik (Nibbors) de race uit heb gereden en 6e ben geëindigd :+ . Ik denk dat je n0r bedoelt.
Haha excuus! Inderdaad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 21:34
Xamsix schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:32:
Kort ook mijn verhaal dan. Het was een zondag met leermomenten. Doordat de eerste bocht van Bahrein erg scherp ik, was ik voornemens uit het gedrang te blijven.

Dat lukte aardig, en al snel schoof ik op van een 14e plek naar volgens mij plek 7. Maar helaas, Thory riep om een restart omdat er problemen met benzine waren. Nu terugkijkend was dat onterecht; immers stel je zelf in aan het begin van de race hoeveel benzine je meeneemt. Heb je te weinig genomen? Dan ga je lean nemen.

Later werd er nog aangekaart dat door de ongelukken in de eerste bocht ook een herstart terecht was. Ook dat was niet echt waar naar mijn mening. Natuurlijk werden er rare fratsen uitgehaald, maar daarvoor hebben we het straffensysteem. Om dit na de race te regelen. Er was geen divebomb, er was maar 1 auto DNF (zelf schuld overigens) en verder kon iedereen volgens mij door.

Afijn, daarna kwam er dus nog een herstart omdat Codemasters opgefokt heeft met herstarts. We hadden andere banden en verschillende slijtagepercentages. Natuurlijk was dat na die herstart niet opgelost, maar gelukkig konden we dan eindelijk van start. Niels vloog al snel van de baan en ik kon zijn frustratie begrijpen, aangezien hij de eerste 2x wel gewoon netjes van start was gegaan.

Al met al duurde het erg lang voordat we eindelijk aan het racen waren, was er heel veel gezeik en vergaten een aantal mensen dat het ook maar gewoon voor de lol is allemaal. We kunnen hier genoeg van leren, en dat dit in het begin van het seizoen zo gaat is alleen maar goed. Persoonlijk zou ik zeggen dat we geen restarts doen, alleen als het spel iets opfokt, maar goed, ik laat dat verder over aan race control.

Dan eindelijk de race. Mijn kwalificatie had ik slecht gedaan, dus startte als 14e. Helaas was de derde herstart voor mij ook de slechtste. Zo remde ik te laat in bocht 4 of 5, waardoor ik mezelf van de baan stuurde om mijn voorganger niet te raken. Iets wat mensen volgens mij niet vaak genoeg doen, maar wel in de regels staat. Later had ik nog een incident met Yannick waardoor ik vroeg de pits inging voor een nieuwe voorvleugel. Hier deed ik mijn strategie op aanpassen, om te kijken of ik met hoge bandenslijtage door kon rijden en zo toch maar 2 stops zou kunnen doen. Dat lukte en door stops van anderen schoof ik steeds wat op.

Uiteindelijk de laatste paar ronden nog moeten pushen. Nor had namelijk geragequit (goed woord) en daardoor reed een AI in zijn plaats. Die lapte ik steeds, met grote moeite, maar besloot mn voorvleugel eraf te tikken bij een van de overtakes. Uiteindelijk de race uitgereden, 8e geeindigd. Redelijk tevreden na de slechte kwalificatie, maar ook een beetje teleurgesteld omdat het beter had kunnen zijn.

Op naar volgend weekend, waarbij we allemaal wat minder moeten zeiken, nog iets meer rekening houden met elkaar. En vergeet vooral niet dat het draait om de lol, er worden geen prijzen of geld uitgekeerd als je punten haalt in de race.
precies , DE LOL ! laat me dan zelf kiezen of ik met traction control aan of uit wil rijden ! ik heb persoonlijk geen tijd om zoveel tijd er in te stoppen als sommige van jullie. ik verlies nu eenmaal enorm veel tijd door stuur fouten/corrigeren waar door de LOL er voor mij snel afgaat .

zoals ik al eerder aan heb gegeven was deze regel mij ook niet bekend toen ik me aanmelde voor deze competitie , als ik dat eerder had geweten had ik me waarschijnlijk niet eens aangemeld . toen er later een poll kwam (waar ik niks van af wist ) werd het me pas duidelijk tijdens de oefen race , toen heb ik ook aangegeven dat ik het zal proberen maar ik niet de tijd heb om elke dag het spel aan te raken en even een uurtje te gaan oefenen .

door deze redenen zie ik er denk ik vanaf om door te gaan met de competitie , want heey het moet wel leuk blijven !

verder is dit niks persoonlijks naar wie dan ook en heb begrip voor alle keuzes die er gemaakt zijn !

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
taker1987 schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:42:
[...]

precies , DE LOL ! laat me dan zelf kiezen of ik met traction control aan of uit wil rijden ! ik heb persoonlijk geen tijd om zoveel tijd er in te stoppen als sommige van jullie. ik verlies nu eenmaal enorm veel tijd door stuur fouten/corrigeren waar door de LOL er voor mij snel afgaat .

zoals ik al eerder aan heb gegeven was deze regel mij ook niet bekend toen ik me aanmelde voor deze competitie , als ik dat eerder had geweten had ik me waarschijnlijk niet eens aangemeld . toen er later een poll kwam (waar ik niks van af wist ) werd het me pas duidelijk tijdens de oefen race , toen heb ik ook aangegeven dat ik het zal proberen maar ik niet de tijd heb om elke dag het spel aan te raken en even een uurtje te gaan oefenen .

door deze redenen zie ik er denk ik vanaf om door te gaan met de competitie , want heey het moet wel leuk blijven !

verder is dit niks persoonlijks naar wie dan ook en heb begrip voor alle keuzes die er gemaakt zijn !
Zonder dat ik mezelf te veel in deze discussie wil gaan gooien; als je gewoon terugleest in dit forum dan zie je steeds de updates voorbij komen. De regels zouden nog nader bepaald worden. Nou, dat is dan inderdaad gebeurd. Ikzelf reed ook met ABS en Traction aan, voor deze competitie. Maar vond het ook wel uitdagend om dan te kijken of ik het ook zonder zou kunnen. Net als jij heb ik niet elke avond de tijd om te oefenen, dus nee, ik zal geen race gaan winnen. Maar mijn plezier haal ik uit het meeracen en kijken of ik in de top 10 kan komen. Als je wilt winnen, dan kun je careermode gaan spelen toch?

Maar goed, dan kun je nu alsnog die keuze maken je blijkbaar ook hebt gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Ragequit is wel een tikkeltje overdreven; na 2 keer zelf van de baan getikt te zijn in de 1e 2 starts alsnog bij beide races een goede start weten te maken, tevergeefs helaas.

Start 3 begon ik op mediums met 30% slijtage. Had geen andere keuze, zat in bocht 1 in de drukte, kon vrij weinig en hierdoor onstond imo een raceincident waar niemand echt wat aan kon doen en waardoor 1 of 2 man eraf gingen. Vervolgens gaat het prima, maar kom ik achter 2 coureurs te zitten die echt extreem vroeg remmen met supersofts, door mijn slechte banden kon ik hem niet meer ontwijken. Vleugel aan gort, etcetera, en door al het gedoe ervoor vond ik het gewoon niet meer nodig om de race uit te rijden.

Ik vind het verder prima dat ik hiervoor een straf krijg e.d., maar in de race van gisteren hadden bepaalde mensen een groter nadeel dan anderen door de tirewear bug/herstarts, vandaar dat ik nog probeerde voor te stellen om gewoon een hele nieuwe verse race aan te maken met vliegende start.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
yorkick schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:54:
Ragequit is wel een tikkeltje overdreven; na 2 keer zelf van de baan getikt te zijn in de 1e 2 starts alsnog bij beide races een goede start weten te maken, tevergeefs helaas.

Start 3 begon ik op mediums met 30% slijtage. Had geen andere keuze, zat in bocht 1 in de drukte, kon vrij weinig en hierdoor onstond imo een raceincident waar niemand echt wat aan kon doen en waardoor 1 of 2 man eraf gingen. Vervolgens gaat het prima, maar kom ik achter 2 coureurs te zitten die echt extreem vroeg remmen met supersofts, door mijn slechte banden kon ik hem niet meer ontwijken. Vleugel aan gort, etcetera, en door al het gedoe ervoor vond ik het gewoon niet meer nodig om de race uit te rijden.

Ik vind het verder prima dat ik hiervoor een straf krijg e.d., maar in de race van gisteren hadden bepaalde mensen een groter nadeel dan anderen door de tirewear bug/herstarts, vandaar dat ik nog probeerde voor te stellen om gewoon een hele nieuwe verse race aan te maken met vliegende start.
Volgens de regels had er zelfs een nieuwe One-Shot kwalificatie moeten plaats vinden, maar zelfs Race Control was daarvan niet op de hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Laatst online: 04-04 12:59
Dennischo schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:54:
[...]

Volgens de regels had er zelfs een nieuwe One-Shot kwalificatie moeten plaats vinden, maar zelfs Race Control was daarvan niet op de hoogte ;)
En wat zijn de regels daarbij? Vertel verder?... 11.6? Dankjewel Dennis! Kom maar met goede inbreng(tell Codemasters, zoals V12 en ik al hebben gedaan over de issues die we vinden in een competitierace) ipv ons te gaan bekritiseren zonder inhoud.

We hebben de lobby kunnen houden zoals hij was in de kwalificatie. Wat de enige juiste optie was.

Heb je nog andere inbreng? Dan hoor ik het graag.

[ Voor 37% gewijzigd door sjakie1945 op 13-09-2016 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Laatst online: 04-04 12:59
yorkick schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:54:

Het idee van de vliegende start wordt meegenomen naar de volgende race. Bedankt voor de inbreng. Voordat deze race(China) zal gereden worden, zullen we eerst enkele tests moeten doen gedurende de week.

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik geef mijn stoeltje definitief op. Ik heb voor mijzelf moeten concluderen gewoon onvoldoende tijd te hebben om mij voor te bereiden op een race. Zonder die voorbereiding is het na 2 raceronden met mij gebeurd omdat ik de auto in een muur parkeer en dan is de lol er snel vanaf.

Ik blijf graag incidenteel mee doen aan races als mijn tijd dat toelaat (en als er plaats is natuurlijk), maar structureel aan de league meedoen ga ik tijdstechnisch helaas niet redden.

• Jackson6
  • Niet online
Skyaero schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:16:
Ik geef mijn stoeltje definitief op. Ik heb voor mijzelf moeten concluderen gewoon onvoldoende tijd te hebben om mij voor te bereiden op een race. Zonder die voorbereiding is het na 2 raceronden met mij gebeurd omdat ik de auto in een muur parkeer en dan is de lol er snel vanaf.

Ik blijf graag incidenteel mee doen aan races als mijn tijd dat toelaat (en als er plaats is natuurlijk), maar structureel aan de league meedoen ga ik tijdstechnisch helaas niet redden.
Je kan gewoon meerijden hoor, ik denk dat er maar een paar mensen zijn die zich "echt" voorbereiden erop. Dus laat maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:55
Ik rijd vanavond niet mee, heb een grote upload aan staan (bijna 400GB) en die moet aankomende nacht klaar zijn. Ben bang dat ik vette lag heb en dat wil ik jullie niet aan doen :)
Mijn spot is vrij voor vanavond! Volgende week ben ik er weer bij.

Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 08:06
Vanavond zal ik de race streamen, stream zal met half uurtje / uurtje online zijn.

https://www.twitch.tv/senslike

PSN: SensLike_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:51
Is er ook een soort gelijke race avond op de zaterdag avond voor de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Kan er vanavond helaas toch niet bij zijn ivm deadlines morgen. Succes met de race.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
SensLike schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:35:
Vanavond zal ik de race streamen, stream zal met half uurtje / uurtje online zijn.

https://www.twitch.tv/senslike
Zonde dat je de grip even kwijtraakte (niet heel erg, maar toch) en net voor het einde terminal damage had @ China.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
Luxicon schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:41:
[...]
Zonde dat je de grip even kwijtraakte (niet heel erg, maar toch) en net voor het einde terminal damage had @ China.
Helaas was het vandaag weer hetzelfde liedje als vorige week :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike

Hierbij de Races vanuit mijn perspectief.. 2x DNF trouwens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:34

Dazzler2120

FP ProMod
Dit ziet er wel echt fun uit! Wellicht als er een uitvaller is dat ik wel een keer wil meedoen :)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Laatst online: 16:49
Gisteren van mocht ik als 2e van achteren beginnen (mede doordat ik de baan nog geen een keer gespeeld had). Ik had er vrij weinig vertrouwen in maar door omstandigheden ben ik toch nog 10e geworden. Wel zat ik de laatste rondes ruim boven de 70% met m'n banden, maar gelukkig had ik een redelijke voorsprong op de nummer 11. Elke punt voor het team van Sauber is mooi meegenomen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wotuu
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-09 20:52
Ik wou dat mijn internet goed genoeg was voor streaming! Dan had ik het zeker gedaan. Voor nieuwe lezers, de league is nog actief! Sterker nog, we starten regelmatig met een mannetje of 18~ dus er zijn genoeg plekken over voor tijdelijke en misschien permanente stoeltjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:09
Lijkt me wel leuk een keer mee te racen, kan eigenlijk wel elke zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Woask schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:54:
Lijkt me wel leuk een keer mee te racen, kan eigenlijk wel elke zondag.
Is altijd wel plek, join even Discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:07
Lijkt me leuk spel. Heb net een steam controller aangeschaft en lijkt me heerlijk op de bank zitten en beetje racen. Ik zit naar F1 2016 te kijken en naar Project Cars. Zelf ben ik wel een noob qua race games. enige wat ooit in de buurt kwam was need for speed underground jaren terug.

Welke van de games kunnen jullie me aanraden en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Baelrog schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 21:24:
Lijkt me leuk spel. Heb net een steam controller aangeschaft en lijkt me heerlijk op de bank zitten en beetje racen. Ik zit naar F1 2016 te kijken en naar Project Cars. Zelf ben ik wel een noob qua race games. enige wat ooit in de buurt kwam was need for speed underground jaren terug.

Welke van de games kunnen jullie me aanraden en waarom?
F1 2016 is veel beter te spelen met een controller, en ook wat vriendelijker als je met assists speelt. Project Cars is veel meer een sim, waar in principe iedereen de beste tijden rijdt met een wheel. Ik heb 1 keer met een controller meegedaan aan een GoT Project Cars race, en heb meteen die week erna een stuurtje etc. gekocht ;) .

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TorbenTK
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-09-2017
Vanavond is Canada, race zeven alweer!

Moet zeggen dat ik nu alle zes races (soms met geluk) heb uitgereden en het bevalt me tot nu toe erg goed. Fair en clean racing, en er is altijd wel iemand die ongeveer hetzelfde niveau heeft als jij. Strategie komt ook heel duidelijk terug binnen de League: enkelen wagen zich op een wat meer conservatieve strategie, terwijl er ook mensen zijn die gaan voor meer stops en meer agressie.

Het weer is ook nog eens onvoorspelbaar: we hebben nu drie races gehad waarin de regen naar beneden kwam, en één kwalificatie in Spanje waardoor Q3 heel spannend werd. Van alle races waren Australië en Rusland echt races waar totale chaos ontstond in mijn optiek.

Voor mensen die nog interesse hebben om een keer mee te rijden: doe vooral mee! We komen niet meer voorbij de 18 deelnemers sinds China! De regels lezen is verstandig om te doen, maar neem van mij aan dat als je normaal rijdt er niemand zal klagen.

[ Voor 4% gewijzigd door TorbenTK op 16-10-2016 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

Netjes, klinkt goed :) Iemand nog in voor een late race?

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Aangezien er aankomende zondag een GP is om 21.00 stel ik voor om smiddags te racen. Hieronder even een poll:

Poll: Racen 23 oktober?
Nee
13.00
14.00
15.00
16.00
Anders, namelijk...
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=397723&layout=6&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wotuu
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-09 20:52
Ik kan maar 1 stem uitbrengen, maar 14:00/15:00/16:00 zouden prima zijn voor mij. 13:00 moet op zich ook wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forced
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-04 13:17
Same here 14:00-16:00 is geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-BE
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Voor mij een nee, omdat ik er niet bij kan zijn 's middags.
Mocht het toch doorgaan, dan meld ik mij dus bij dezen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Waarom niet week later? Was toch al eens afgesproken als er een race- of feestdag is? Kan anders ook niet meedoen.

[ Voor 28% gewijzigd door Dennischo op 17-10-2016 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TorbenTK
Ik ben ook voor een weekje rust als mensen lastig eerder kunnen. Anders zitten we straks met een heel klein deelnemersveld.

De andere optie, die ik niet aan raad, is dat de komende race een non-Championship wedstrijd word ivm verschuiven tijd.

[ Voor 34% gewijzigd door TorbenTK op 17-10-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Dennischo schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:29:
Waarom niet week later? Was toch al eens afgesproken als er een race- of feestdag is? Kan anders ook niet meedoen.
Een week later is er ook een race om 20.00..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forced
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-04 13:17
Dit is puur om te kijken of er animo is om het 's middags te doen ipv een week / 2 weken opschuiven.
Blijkbaar gaat dit voor een hoop mensen dus niet werken.

Ik verwacht dan dat we gewoon 2 weken geen races hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Per ongeluk op nee geklikt 8)7 , maar zo te zien wordt het twee weken niet racen. Ik stel voor dat we de komende weken gewoon af en toe wat fun races houden, lijkt mij ook weer eens leuk voor de afwisseling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Op welk platform wordt er gespeeld? Ik zou graag meedoen op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Mastasidaz schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:56:
Op welk platform wordt er gespeeld? Ik zou graag meedoen op de PS4.
Die poll gaat over de pc league en voor de ps4 loopt er op het moment volgens mij niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online

F1 2016 (PC) Race : Austin, USA Zondag 23 Oktober - 14:00

Aangezien we komende weekeinden F1 GP's hebben op de league race tijd wil ik graag non-league races organiseren de komende zondagen. Vandaar deze week USA en dan volgende week Mexico.

Assist regelement:
  • Volledige kwalificatie, 50% race.
  • Braking Assist: Niet toegestaan
  • Anti-Lock Brakes: Niet toegestaan
  • Traction Control: Medium toegestaan
  • Dynamic Racing Line: Toegestaan
  • Gearbox: Manual of Automatic
  • Pit Assist: Toegestaan
  • Parc Fermé: Aan
  • Vehicle Damage: Simulation
  • Safety Car: Aan
  • Corner Cutting: Strict
  • Race Starts: Auto of manual
Gedragsregels:
  • Zorg dat je op tijd aanwezig bent (13.45), we starten om 14.00, te laat is pech! (Tenzij je bijtijds laat weten een paar minuten later te komen)
  • Blijf vriendelijk tegen elkaar
  • Geen ragequit
  • Let op wie er voor en achter je zit
  • Let op blauwe vlaggen
  • Aanvechten van incidenten kan alleen met beeldmateriaal (recorden kan dus handig zijn)
  • Wees voorzichtig aan het begin van de race (eerste bocht), je moet tenslotte nog +/- 30 laps rijden.
Het uitgebreide regelement staat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
@Jackson, ik ga er niet voor vrij maken.. maar denk aanwezig te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
Wie helpt ons de grid weer compleet te maken? Over 2 weken gaan we weer, dus er is tijd om te oefenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
Ik zou met alle liefde meedoen. Helaas speel ik op de PS4 en ik geloof dat hier geen competities zijn voor de ps4. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
PowerEngine schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:56:
Ik zou met alle liefde meedoen. Helaas speel ik op de PS4 en ik geloof dat hier geen competities zijn voor de ps4. Klopt dat?
Zover ik weet zijn er (nog) geen PS4 competities van Tweakers F1 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 11:11
Ik zou ook wel graag willen mee doen voor de ps4. Mochten er nog meer liefhebbers zijn, laat het dan weten, dan kunnen we een competitie opzetten.

IG: @festenfotografie | Sony a7III + Tamron 28-75mm F/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

Ik wil ook wel meedoen met de ps4, heb nog 2 vrienden die ook best mee zouden willen doen.

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheIceWarrior
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-05 09:42
Ik zoek nog mensen om behalve de GoT Racing, ook een multiplayer kampioenschap te doen, daarvoor kun je me toevoegen op Steam:

TheIceWarrior
nick
Netherlands
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIceWarrior
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-05 09:42
SensLike schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:22:
Wie helpt ons de grid weer compleet te maken? Over 2 weken gaan we weer, dus er is tijd om te oefenen!

[video]
Ik doe graag mee, is lid worden van de groep voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
TheIceWarrior schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:37:
[...]

Ik doe graag mee, is lid worden van de groep voldoende?
We gebruiken Discord als communicatie middel,

Discord: https://discord.gg/CauTx

In Discord kan worden gediscussieerd tijdens en/of tussen de races door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TorbenTK
Jup! Steam en Discord zijn voldoende. Welkom!

Aanstaande zondag gaan we verder met het seizoen en staat Baku op de planning. Een lastig circuit, maar we verwachten een leuke race. De hoger de opkomst, de beter. We hebben recentelijk ook wat geschoven in auto's, dus de mogelijkheid is er om met een vriend samen een team te bezetten (op het moment McLaren).

De week daarop is Oostenrijk (weet even niet uit mijn hoofd of die race die week door gaat ivm GP van Brazilië).

[ Voor 7% gewijzigd door TorbenTK op 01-11-2016 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Die race begint om vijf uur, dus moet wel kunnen denk ik. Anders tegen die tijd er maar een poll tegenaan gooien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Even een reminder; vanavond gaan we weer verder met de league! Ik kan al niet wachten om klaar te zijn op deze baan, veel te veel muren. Monaco is er niets bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

SensLike schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 22:17:
[...]

We gebruiken Discord als communicatie middel,

Discord: https://discord.gg/CauTx

In Discord kan worden gediscussieerd tijdens en/of tussen de races door.
Kom er niet op :( Edit: gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TorbenTK
Baku gehad! Ik geloof helaas voor veel mensen één om snel te vergeten, gezien de 1e ronde al meteen zes uitvallers zag.

Oostenrijk is volgende week OF de week daar op ivm de Grote Prijs van Brazilië, afhankelijk van wat iedereen wil. Veel minder muren en een heel stuk makkelijker dan Baku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Helaas wel, zo zonde van de chaos! De wil was er, de schade ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Aangezien volgende week de GP van Brazilie om 17.00 van start gaat, is dat voor sommige mensen misschien wat krap om 20.00 aanwezig te zijn voor de league race, vandaar deze poll:

Poll: Racen op 13 november na de GP van Brazilie?
Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=397811&layout=6&sort=org

[ Voor 18% gewijzigd door Jackson6 op 07-11-2016 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

(Race begint om 17:00, twee uur erbij op en het is nog redelijk begin van de avond als je wil gaan simmen).

• MRCL
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=397811&layout=6&sort=org

Lijkt mij duidelijk.

[ Voor 99% gewijzigd door MRCL op 10-11-2016 15:34 ]

• Jackson6
  • Niet online
Ja, het hele schema is een week opgeschoven en is hier te vinden:

https://docs.google.com/s...OQrnE/edit#gid=1218992281

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
Na wederom een week niet gereden het hebben lijkt het er nu op dat we na onze race-pauzes echt weer aan de bak moeten!

Er zijn na mijn weten nog 2 plekken vrij om mee te doen, dus twijfel jij of je mee moet/wil doen? Join dan voor zondag onze discord en doe gewoon mee, het betreft hier trouwens de PC versie.

Austria/Oostenrijk is dit weekend aan de beurt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TorbenTK
Oostenrijk is next!
Voor wie nog twijfelt over deelname of nieuwsgierig is naar ons rijgedrag: hieronder een compilatie van alle starts en de eerste ronde van de afgelopen acht races, vanuit mijn perspectief.

[YouTube: https://youtu.be/H5m0nWa0kt0]

Stand aan einde van filmpje klopt overigens niet helemaal...aantal mensen hebben punten gescoord en daar staat dat ze er 0 hebben.

Ik moet zeggen dat de starts over het algemeen goed gaan en het racen close maar fair is. Natuurlijk is niet elke race of start volledig schadevrij, maar iedereen doet goed zijn best om anderen te laten leven, zowel voor- als achterin het veld. Ook ongeacht de weersomstandigheden, want enkele races begonnen in de regen (inters) en daar deed iedereen het wat rustiger aan.

Dit was eigenlijk een filmpje om een beetje te klooien met onscreen informatie in mijn videobewerkingsprogramma, dus let vooral niet op de informatie rechts in beeld. Ik had geen zin om deze info weer uit het projectbestand te halen, dus ik heb het laten zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door TorbenTK op 18-11-2016 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vriend van mij heeft mij deze link gestuurd en was wel benieuwd of mensen zijn die deze game op de Xbox One spelen en of er iets word georganiseerd GT:Lodex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:27
PS4-Banner(670)

F1 2016 (PS4) Race : Melbourne (AUS) Zondag 11 December - 19:00

Bij deze dan eindelijk de PS4 editie van de GoT F1 Racing League! Het is de bedoeling dat we eerst een circuit rijden zonder punten bij te houden maar meer om te kijken of settings goed staan en of het iedereen überhaupt wel bevalt. Mochten er wat zaken nog niet beschreven staan/onduidelijk zijn, DM mij dan even }:O

Event
  • Albert Park, Melbourne (Australia)
  • Practice Type: Single session (30 min.)
  • Qualifying: Short qualifying
  • Race Distance: 50%
De eerste 'race' doen we volop in het zonnetje (de beste weersomstandigheden).

Race Settings
  • AI Driver: HARD
  • Car Performance: Gelijkwaardig
  • Traction Control: Toegestaan
  • Formation Lap: Aan
  • Race Starts: Manual
Deelnemers

PSNTEAM
...Mercedes AMG Petronas
...Mercedes AMG Petronas
DefXtremeScuderia Ferrari
Draat505Scuderia Ferrari
kinairoy007Williams Martini Racing
BRK-LinkWilliams Martini Racing
TiS_x_ChaozZRed Bull Racing
Ra_ic-Jon98Red Bull Racing
iRoyalFlushhSahara Force India F1
Sasha1103Sahara Force India F1
...Renault
...Renault
MFIC-AlexScuderia Toro Rosso
attie80Scuderia Toro Rosso
...Sauber F1 Team
...Sauber F1 Team
Sup4rdurtMcLaren Honda
LoorbachMcLaren Honda
Tosapwnage4Manor Racing
Stanowic077Manor Racing
MvKesterenHaas F1 Team
...Haas F1 Team

Aanmelden/afmelden graag uiterlijk 12 uur voor race aanvang!

[ Voor 94% gewijzigd door Sup4rdurt op 12-12-2016 17:41 . Reden: fixes ]

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Laatst online: 18:28
Leuk idee! Heb de game zelf nu ook net op de PS4 en zou graag mee willen doen. Team maakt mij niet zoveel uit, zet mij maar bij een Haas of Manor als er nog plek is :)

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Def87 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:29:
Leuk idee! Heb de game zelf nu ook net op de PS4 en zou graag mee willen doen. Team maakt mij niet zoveel uit, zet mij maar bij een Haas of Manor als er nog plek is :)
Nou, plek is er zat! Dus je mag echt vrij kiezen voor welk team je wilt rijden :)

En geef even je PSN ID door dan update ik de lijst

[ Voor 7% gewijzigd door Sup4rdurt op 06-12-2016 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Chckdsk! schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:07:
[...]

Nou, plek is er zat! Dus je mag echt vrij kiezen voor welk team je wilt rijden :)

En geef even je PSN ID door dan update ik de lijst
Zet mij maar in een Ferrari dan als er genoeg plek is. :9

PSN ID = DefXtreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Ik zou wel graag willen mee doen, maar vrijdagavond is voor mij altijd een slechte avond. Is er animo voor een andere avond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
MJ23 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:32:
Ik zou wel graag willen mee doen, maar vrijdagavond is voor mij altijd een slechte avond. Is er animo voor een andere avond?
Voorlopig heeft alleen Def87 zich aangemeld, dus als hij er ook akkoord mee is, vindt ik het geen probleem. Wat heeft de voorkeur; doordeweeks of 's weekends?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Sup4rdurt schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:55:

F1 2016 (PS4) Race : Melbourne (AUS) Vrijdag 9 December - 20:30

Bij deze dan eindelijk de PS4 editie van de GoT F1 Racing League! Het is de bedoeling dat we eerst een circuit rijden zonder punten bij te houden maar meer om te kijken of settings goed staan en of het iedereen überhaupt wel bevalt. Mochten er wat zaken nog niet beschreven staan/onduidelijk zijn, DM mij dan even }:O

Event

Race Settings
Deelnemers

PSNTEAM
...Mercedes AMG Petronas
...Mercedes AMG Petronas
...Scuderia Ferrari
...Williams Martini Racing
...Red Bull Racing
...Red Bull Racing
...Sahara Force India F1
...Sahara Force India F1
...Renault
...Renault
...Scuderia Toro Rosso
...Scuderia Toro Rosso
...Sauber F1 Team
...Sauber F1 Team
Sup4rdurtMcLaren Honda
...McLaren Honda
...Manor Racing
...Manor Racing
...Haas F1 Team
...Haas F1 Team

Aanmelden graag uiterlijk 12 uur voor race aanvang!
Zet mij maar neer bij Red Bull!

Ik vraag nog aan 2 vrienden van mij die ook regelmatig F1 spelen of ze mee willen doen.

Ik kan vrijdag wel, maar misschien is zondag een betere dag om een race te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Oliwier30 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:04:
[...]
Ik kan vrijdag wel, maar misschien is zondag een betere dag om een race te doen.
Ik kan hem wel even op zondag zetten als anderen dat beter uitkomt. Zelf maakt het mij niet zo heel veel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:05

F1 2016 (PS4) Race : Melbourne (AUS) Vrijdag 9 December - 20:30

Bij deze dan eindelijk de PS4 editie van de GoT F1 Racing League! Het is de bedoeling dat we eerst een circuit rijden zonder punten bij te houden maar meer om te kijken of settings goed staan en of het iedereen überhaupt wel bevalt. Mochten er wat zaken nog niet beschreven staan/onduidelijk zijn, DM mij dan even

Hi! Ik zou graag ook willen meedoen. Team maakt mij niet zo veel uit. Force India lijkt me prima:)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Maurice079 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:52:
[...]
Hi! Ik zou graag ook willen meedoen. Team maakt mij niet zo veel uit. Force India lijkt me prima:)
Ik heb je er bij gezet! Heb ook de dag aangepast; hoop dat dat jou ook schikt? Ik heb ook van zowel jou als Oliwier30 nog even het PSN ID nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:05
Sup4rdurt schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:55:
[...]

Ik heb je er bij gezet! Heb ook de dag aangepast; hoop dat dat jou ook schikt? Ik heb ook van zowel jou als Oliwier30 nog even het PSN ID nodig
Thanks!
PSN: iRoyalFlushh
Stuur maar een verzoekje, dan accepteer ik hem z.s.m.!

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

[...]

PSN ID staat altijd onder in mijn berichten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-07 16:34

F1 2016 (PS4) Race : Melbourne (AUS) Zondag 11 December - 20:30

Event

Race Settings
Deelnemers

PSNTEAM
...Mercedes AMG Petronas
...Mercedes AMG Petronas
...Scuderia Ferrari
TiS_x_ChaozZRed Bull Racing
...Red Bull Racing
iRoyalFlushhSahara Force India F1
...Sahara Force India F1
...Renault
...Renault
...Scuderia Toro Rosso
...Scuderia Toro Rosso
...Sauber F1 Team
...Sauber F1 Team
Sup4rdurtMcLaren Honda
...McLaren Honda
...Manor Racing
...Manor Racing
...Haas F1 Team
...Haas F1 Team

Ik doe graag mee: Draat505
Als team graag Ferrari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Laatst online: 19:02

KRAI.7

Bwoah...

Ik wil ook wel meedoen! :) PSN = MvKesteren

Helaas zijn de Ferrari's al bezet, dus dan graag een Haas als het kan. :)

[ Voor 47% gewijzigd door KRAI.7 op 07-12-2016 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:02
Ik wil ook graag meedoen. Sasha1103 is mijn psn. Doe maar de force India indien er plek is. Anders vul maar zelf in.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Thanks voor het omzetten, ik ben er ook bij. Toro Rosso voor mij graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
MJ23 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 20:27:
Thanks voor het omzetten, ik ben er ook bij. Toro Rosso voor mij graag :)
Komt voor elkaar! Heb wel nog even je PSN ID nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Oh ja, dat is MFIC-Alex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

[...]

Misschien is 19:00 ook een betere tijd dan 20:30?

En de AI op Hard? Ik heb de AI zelf meestal op Master staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Oliwier30 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:26:
[...]
Misschien is 19:00 ook een betere tijd dan 20:30?
En de AI op Hard? Ik heb de AI zelf meestal op Master staan :P
Zelf maakt het tijdstip mij echt niet uit maar ik dacht juist aan wat latere uurtjes omdat sommigen misschien nog wat gezinsverplichtingen hebben.

En mijn niveau tegen de AI is Hard en daarmee kan ik aardig meekomen (dus je hebt van mij niets te vrezen ben ik bang). Maar zoals ik al aangaf in de startpost: laten we na de race even evalueren of er wat aan de instellingen gedaan moeten worden qua moeilijkheidsgraad. Zelf heb ik een stoel+stuurtje, jij misschien ook maar er zullen er vast bij zijn met controller. Voor hen moet het natuurlijk ook leuk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Misschien een idee om te stemmen? 19:00 vind ik zelf ook wel een betere tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Dat zet ik de race naar zondagavond 19:00 (definitief). Moet ik Studio Sport maar even opnemen :)

[ Voor 82% gewijzigd door Sup4rdurt op 08-12-2016 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Als het op een zondag is dan vind ik ergens tussen 19:00 en 20:30 wel prima. 21:30 is voor mij te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-07 16:34
Sup4rdurt schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:55:
[...]

Zelf maakt het tijdstip mij echt niet uit maar ik dacht juist aan wat latere uurtjes omdat sommigen misschien nog wat gezinsverplichtingen hebben.

En mijn niveau tegen de AI is Hard en daarmee kan ik aardig meekomen (dus je hebt van mij niets te vrezen ben ik bang). Maar zoals ik al aangaf in de startpost: laten we na de race even evalueren of er wat aan de instellingen gedaan moeten worden qua moeilijkheidsgraad. Zelf heb ik een stoel+stuurtje, jij misschien ook maar er zullen er vast bij zijn met controller. Voor hen moet het natuurlijk ook leuk blijven.
Als we een man of 10 hebben misschien zonder AI racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09 13:23
Ik wil ook wel meedoen psn attie80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
19:00 gaat hem voor mij niet worden. Iets met Kids die rond dat tijdstip naar bed gaan.

Edit: er zijn veel gasten trouwens supersnel met controller hoor. Dus vlak die niet zomaar uit. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Michaelg op 08-12-2016 19:46 ]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Sup4rdurt schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:18:
Dat zet ik de race naar zondagavond 19:00 (definitief). Moet ik Studio Sport maar even opnemen :)
Ik race momenteel nog met m'n contoller :P Maar ben wel van plan een stuurtje te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Attie schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:38:
Ik wil ook wel meedoen psn attie80
Dan heb ik ook even je PSN nodig. En weten voor wel team je wilt rijden.
Michaelg schreef op donderdag 8 december 2016 @ 19:45:
19:00 gaat hem voor mij niet worden. Iets met Kids die rond dat tijdstip naar bed gaan.
Edit: er zijn veel gasten trouwens supersnel met controller hoor. Dus vlak die niet zomaar uit. ;)
Jammer, dan haal ik je voor nu even van de lijst. Als het bevalt (deze opzet) kunnen we altijd nog wel bekijken wat geschikte tijden zijn voor we echt een league kunnen opzetten. En zelf rijdt ik helle beroerd met een controller, vandaar mijn assumptie ;)
Moes2 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:12:
Als we een man of 10 hebben misschien zonder AI racen?
Voorlopig wijzig ik even niets aan de opzet. Voor de wat mindere goden is het misschien ook wel leuker om wat posities te winnen in plaats van moederziel alleen achteraan rijden (in m'n achterhoofd houdende dat ik dat zelf wel eens zou kunnen zijn :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Is toch zo trouwens dat eerste half uur practise is? Zo ja, kan je dan niet joinen tijdens de practise? Of moet je dan echt al in de lobby zijn? 19:15 ofzo moet wel haalbaar zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Michaelg schreef op donderdag 8 december 2016 @ 21:20:
Is toch zo trouwens dat eerste half uur practise is? Zo ja, kan je dan niet joinen tijdens de practise? Of moet je dan echt al in de lobby zijn? 19:15 ofzo moet wel haalbaar zijn namelijk.
Ja, eerste half uur is practice, daarna qualifying (wel handig om daar bij te zijn). Ik zou even moeten bekijken in hoeverre het mogelijk is je later toe te voegen maar als het spel het toelaat, wil ik je best ergens gedurende de training aan de sessie toevoegen. Geen probleem :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Sup4rdurt schreef op donderdag 8 december 2016 @ 21:32:
[...]

Ja, eerste half uur is practice, daarna qualifying (wel handig om daar bij te zijn). Ik zou even moeten bekijken in hoeverre het mogelijk is je later toe te voegen maar als het spel het toelaat, wil ik je best ergens gedurende de training aan de sessie toevoegen. Geen probleem :)
In PC versie kan het wel, gewoon spectate en dan in game kun je de juiste auto kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09 13:23
Psn stond er al attie80
Doe maar red bull of torro rosso, team maakt me eigenlijk niet zoveel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingJelle
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 11:42
Ik wil mij aanmelden om mee te racen op de PC. Ik zie alleen geen data meer in de pagina's. Is het nog mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Kan je trouwens nog wel je setup aanpassen aangezien we met gelijkwaardige auto's rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Sup4rdurt schreef op donderdag 8 december 2016 @ 21:32:
[...]

Top. Zet mij er dan maar bij (onder voorbehoud of het gaat werken of niet:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
MJ23 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 07:16:
Kan je trouwens nog wel je setup aanpassen aangezien we met gelijkwaardige auto's rijden?
Goede vraag. Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Dat moeten we gaan ondervinden 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
MJ23 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 07:16:
Ja, dat kan. Is onderdeel van F1 he ;)
Equal cars zorgt er eigenlijk voor dat je qua specs allemaal in een Mercedes rijdt. Maar jouw eigen setup bepaald alsnog een deel van je eigen snelheid en wegligging.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste