Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Tweakers Topcoach Eredivisie 2016-2017 OverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 12.507 views

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 23:58
Jones, Kongolo, de Jong en Propper deden goeie zaken voor mn team deze week. 1230 punten :)

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23:48
quote:
Lekkerboeie86 schreef op zondag 25 september 2016 @ 19:06:
Jones, Kongolo, de Jong en Propper deden goeie zaken voor mn team deze week. 1230 punten :)
Hier 1309 :) Ziyech als aanvoerder 8)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 00:10
Karsdorp was ook niet mis.
Unal ook weer meer dan prima.

Mooie speelronde deze week. ;)

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• michelb86
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 15-08 15:25
1400 punten, met name door Feyenoord

• mercapto
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 18-10 12:27
1388 punten hier.
Hadden er 33 meer kunnen zijn door 1 bank<>basis wissel, bijna optimaal dus. (helaas kan je de tribune scores nooit zien, die feature mis ik wel, ben te lui om het handmatig te checken)

• Martinusz
quote:
mercapto schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:10:
1388 punten hier.
Hadden er 33 meer kunnen zijn door 1 bank<>basis wissel, bijna optimaal dus. (helaas kan je de tribune scores nooit zien, die feature mis ik wel, ben te lui om het handmatig te checken)
Ja dat vind ik ook jammer dat je niet gewoon direct kan zien wat je tribune klanten hadden gescoord.
Maar goed ik had er daar 2 van Roda zitten, dus ik hoef het niet persee te weten nu :+

• mercapto
quote:
martinusz schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:14:
[...]

Ja dat vind ik ook jammer dat je niet gewoon direct kan zien wat je tribune klanten hadden gescoord.
Maar goed ik had er daar 2 van Roda zitten, dus ik hoef het niet persee te weten nu :+
Haha, ja, ik 2x Go Ahead, maar Maatsen stond zomaar in de basis, maakt je toch nieuwsgierig :P

• Martinusz
Nieuwe ronde mensen :) Iedereen zijn team ready?!

• donleone83
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 20:13
Met plek 22 doe ik voorlopig leuk mee in de middenmoot. Ik had volgens mij veel hoger kunnen staan als ik niet op het laatste moment Brad Jones vervangen had door Jeroen Zoet, vanuit de overtuiging dat PSV waarschijnlijk dit jaar wel weer de minste tegengoals te verwerken zou krijgen. Balen!

• Martinusz
quote:
donleone83 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:38:
Met plek 22 doe ik voorlopig leuk mee in de middenmoot. Ik had volgens mij veel hoger kunnen staan als ik niet op het laatste moment Brad Jones vervangen had door Jeroen Zoet, vanuit de overtuiging dat PSV waarschijnlijk dit jaar wel weer de minste tegengoals te verwerken zou krijgen. Balen!
Hoezo PSV weer de minste tegengoals? Die statistiek was afgelopen jaren in het voordeel van Ajax ;)
Feyenoord is wel bizar ja, pas 2 tegengoals, ik heb precies hetzelfde, ik had Jones als 2de keeper, later vervangen door een goedkopere keeper, maar had hem graag als 1ste keeper gehad ;)

Dit weekend was een verrassing blijkbaar, want de scores zijn overal niet zo hoog, gelukkig heb ik aardig kunnen scoren nog :) ben langzaam aan een opmars begonnen vanuit achterin het klassement naar nu de middenmoot (39 nu, dat was in het begin 58 ofzo). 8) Al zal ik mijn slechte eerste 4 ronden moeilijk nog kunnen goed maken -O-

Martinusz wijzigde deze reactie 03-10-2016 10:43 (3%)

• donleone83
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 20:13
quote:
martinusz schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:41:
[...]

Hoezo PSV weer de minste tegengoals? Die statistiek was afgelopen jaren in het voordeel van Ajax ;)
Feyenoord is wel bizar ja, pas 2 tegengoals, ik heb precies hetzelfde, ik had Jones als 2de keeper, later vervangen door een goedkopere keeper, maar had hem graag als 1ste keeper gehad ;)

Dit weekend was een verrassing blijkbaar, want de scores zijn overal niet zo hoog, gelukkig heb ik aardig kunnen scoren nog :) ben langzaam aan een opmars begonnen vanuit achterin het klassement naar nu de middenmoot (39 nu, dat was in het begin 58 ofzo). 8) Al zal ik mijn slechte eerste 4 ronden moeilijk nog kunnen goed maken -O-
Ik vond PSV kampioenskandidaat nummer 1 met de sterkste verdediging. Het loopt even wat anders :P Voor mij halen in ieder geval wekelijks Klaassen, Ziyech en Jörgensen doorgaans veel punten binnen. Met een score deze ronde van 821 waarbij het gemiddelde maar 585 was ben ik ook 3 plaatsen gestegen.

• Martinusz
Iedereen weer uit de mottenballen kruipen, de eredivisie gaat weer starten morgen!!
Aantal lastige wedstrijden, waarbij je spelers van beide ploegen hebt en je geen idee hebt wat je kunt verwachten qua uitslag :o

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 23:16
Superweekend dit weekend! Je captain is 300% waard.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Martinusz
quote:
Qu3st schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:00:
Superweekend dit weekend! Je captain is 300% waard.
Pff ja wordt lastige keuze :o

• Anakha
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 16:29
Oef, dat had ik nog niet door. Dank voor de tip! Eens zien of ik mijn voorlopige koppositie kan behouden. Ik heb inmiddels al 2 spelers die langdurig geblesseerd zijn, dus niet zoveel mogelijkheden meer om te wisselen. :(

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 18-10 14:15

Baseman77

We move

Bij mij is het al weken drama na een prima begin...Ado, Sparta, AZ en Utrecht zijn vooral gaan verliezen en PSV krijgt het voor elkaar om wekelijks de beste kansen om zeep te helpen en de tegenstander de enige kans te laten benutten |:(

• Qu3st
Ach ik heb Luuk de Jong maar niet meer als mijn captain. Dus hij zal wel 3 er in schieten dit weekend. :+

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Anakha
Ik heb vooraf de strategische keuze gemaakt om relatief veel spelers te kiezen van teams die ik persoonlijk het liefst zie verliezen. Zo is mijn weekend altijd goed: als ik slecht scoor in Scorito dan heeft de voetbalsupporter in mij lol, en als het weekend tegenvalt qua uitslagen, dan betekent dat feest in Scorito. Wat dat betreft spreekt mijn positie in Scorito boekdelen over hoe blij ik ben met de stand op de ranglijst van de Eredivisie. :P

Anakha wijzigde deze reactie 21-10-2016 15:16 (3%)

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 00:10
quote:
Qu3st schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:20:
Ach ik heb Luuk de Jong maar niet meer als mijn captain. Dus hij zal wel 3 er in schieten dit weekend. :+
Krijg je ook nog bonuspunten als het een penalty is? :+

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Martinusz
quote:
dutchgio schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:20:
[...]

Krijg je ook nog bonuspunten als het een penalty is? :+
Minpunten * 3 in dit geval :+

• Anakha
Zo, dat was weer een prima weekend. Sta nu 27e van de 61.923 deelnemers op Scorito. Toch leuk. :)

• michelb86
Vierde plek, op naar het podium!

• Martinusz
Ik blijf langzaam paar plekjes winnen, nog steeds in middenmoot :)

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19:37
Dus.. daar gaat m'n keeper (Jones). Na Hendrix al de 2e langer geblesseerde

toolkist wijzigde deze reactie 04-11-2016 09:31 (1%)
Reden: Typo

• Martinusz
quote:
toolkist schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:30:
Dus.. daar gaat m'n keeper (Jones). Na Hendrix al de 2e langer geblesseerde
Ik heb alleen Zoet als geblesseerde, maar bij keepers is dat sowieso gelijk cruciaal, want dan vang je er ook niks voor op de bank.

• Timoth
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 13-10 21:31
Ik heb zoet en jones beide. Daarnaast zijn brogno en dijks op de bank terecht gekomen en had ik al een speler in mijn selectie die niet speelde. 5 afwezigen dus. Enige troost is dat ik (nog) wel 2e sta.

• LoneRanger
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
yay, rondje gewonnen met dank aan Ayoub, Wolfswinkel, Pröpper en de 2-2 in Alkmaar. :)

Only fools are enslaved by time and space.

• Martinusz
Ik heb ook weer aardig gescoord, blijf omhoog kruipen, maar nog steeds middenmoot. Heb keer een goeie klapper nodig, dan haal ik er een aantal in :)

• Martinusz
Het topic kan weer uit de mottenballen!! We gaan weer beginnen!!

Let op je team, er zijn heel wat vraagtekens onder de spelers!!
Dat wordt puzzelen en wellicht hier en daar gokken dat speler toch op tijd fit is en speelt...

• Martinusz
Voor alle medespelers, let op dit weekend is een Super weekend, dat betekend dat je aanvoerder 300% scoort!!!

Let ook op de blessures en schorsingen, er zijn heel wat spelers namelijk die niet mee doen dit weekend!!

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 00:14

Hupske

AFCA

Zo te zien is de transfermarkt ook al open? Kan namelijk al mijn spelers verkopen en weer nieuwe kopen.

• Martinusz
quote:
hupske schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:20:
Zo te zien is de transfermarkt ook al open? Kan namelijk al mijn spelers verkopen en weer nieuwe kopen.
Jep! Je hebt ook een mail gekregen of je selectiewaarde omhoog of omlaag is gegaan.

• Hupske

Hupske

AFCA

quote:
martinusz schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:36:
[...]

Jep! Je hebt ook een mail gekregen of je selectiewaarde omhoog of omlaag is gegaan.
Tegenwoordig krijg ik zo veel mailtjes dat ik niet alles meer bekijk.
Als ik mijn selectie zie is er geen enkele speler meer waard geworden. Wel is de helft minder waard geworden :9
Er staat mij veel werk te doen dus.

• Martinusz
Brrr bagger ronde voor mij, ongelukkige keuze voor aanvoerder waardoor ik zeker 250 punten ben misgelopen :(

• frank131331
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 16-10 20:26
Zo dat was de eerste competitie helft! Mooie 4e plek! Gelijk maar is even wat aanpassingen gedaan in mijn team. Deze week maar is even puzzelen hoe en wat.

• Anakha
Boven verwachting goed gegaan, deze eerste seizoenshelft. 1e van de Tweakers, en 24e van de 61.885 deelnemers in totaal. Voorafgaand aan Ajax - PSV stond ik zelfs even 13e, maar Ajax wilde de 2-0 die ik had voorspeld helaas niet scoren, en kreeg er toen zelfs eentje tegen.

Iets hoger budget dus ook nu. Bij de start 52 miljoen, na de winterstop 56,25 miljoen. Groot deel van die stijging komt van Jörgensen en Ziyech. Ben wel benieuwd, hoe is jullie totale transferwaarde nu? Wie heeft er het beste de talentjes gespot? Had iemand naast Jörgensen en Ziyech bijvoorbeeld ook Dolberg? Nog andere spelers die flink meer waard zijn geworden?

Nu ernstig twijfelen wat ik ga doen.

Optie 1: Jörgensen verkopen en met die 7 miljoen de selectie breed genoeg maken om ook bij blessures en schorsingen nog goede spelers in te kunnen zetten.

Optie 2: Alleen kleinere wijzigingen - spelers die minder speelden dan verwacht vervangen door spelers die zekerder lijken van speelminuten, en spelers van teams die niet goed draaien vervangen door spelers van teams die wel goed draaien.

Optie 3: Never change a winning team: dit ging goed, houden zo.

Gelukkig hebben we nog even de tijd om daar over na te denken.

• michelb86
Ik sta vijfde, ben dan ook goed tevreden. Ik heb al wat wijzigingen doorgevoerd. Ik heb een duurdere speler en wat bankzitters weggedaan. Verder blijft het redelijk hetzelfde.

Over Dolberg twijfel ik nog, ik vind die 6 miljoen eigenlijk te duur omdat hij nog jong is en er vast een dip zal komen. Aan de andere kant heb ik er ook geen vertrouwen in dat de rest het goed blijft doen en is het wel fijn een Ajaxspits in je selectie te hebben.

• Martinusz
Ik sta middenmoot, helaas slechte start gehad in het begin door veel wisselen van het team. Uiteindelijk redelijk stabiel team opgebouwd die elke week bovengemiddeld punten scoort. De klappers kun je maken door net de juiste aanvoerder te kiezen die er 2 inschiet of 5 assists geeft ;) en goede uitslagen te geven in de toto elke week. Helaas heb ik daar zo nu en dan ook pech mee.

Ga een paar spelers wisselen met de transfers, maar de grote basis blijft gelijk!

• Timoth
Bij mij gaat het ook lekker. 3e plek en 58,5 miljoen te besteden :)

Nog even kijken hoe ik mn team nu precies ga samenstellen de komende weken.

• Martinusz
Mijn selectie was 750.000 meer waard geworden (geen idee hoe ik totaal budget zie?).

• Timoth
Alles bij elkaar optellen. Mijne was 6,5 miljoen meer waard geworden, dus ik (en iedereen) begon met 52 miljoen.

• Leon Zwiers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 19:47
Mijn selectie ook ongeveer 5 miljoen meer waard. Ik heb echter na een goede start waarin ik in de top bivakkeerde nu helaas qua punten een grote achterstand opgelopen doordat ik veel PSVers en een paar Hagenezen in mijn selectie had. Ik heb het roer drastisch omgegooid en ongeveer de helft van mijn ploeg vervangen.

Kijken of het na de winterstop beter gaat!

• KingJulienXI
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 10-01-2017
Heeft iemand de lijst met spelers van het team dat in de eerste seizoenshelft de meeste punten (14.738) wist binnen te slepen? Een lijstje met meest waardevolle spelers zou ook handig zijn. Is in de app niet meer zichtbaar helaas.

• Martinusz
quote:
KingJulienXI schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:15:
Heeft iemand de lijst met spelers van het team dat in de eerste seizoenshelft de meeste punten (14.738) wist binnen te slepen? Een lijstje met meest waardevolle spelers zou ook handig zijn. Is in de app niet meer zichtbaar helaas.
Op de gewone site kun je zoeken op punten :)
quote:
N. Jørgensen

Aanvaller (1688 pt.)

D. Klaassen

Middenvelder (1532 pt.)

J. Toornstra

Middenvelder (1530 pt.)

R. Karsdorp

Verdediger (1392 pt.)

H. Moreno

Verdediger (1368 pt.)

D. Sánchez

Verdediger (1356 pt.)

€ 3.500.000
Team compleet

E. Botteghin

Verdediger (1320 pt.)
Etc.

• Anakha
Dat is in de app allebei wel zichtbaar.

Lijst met spelers van robin86fr: ga naar ranking en poules, selecteer Scorito, klik op de naam van robin86fr, dan zie je zijn opstelling van de laatste speelronde (dus alle spelers die hij de eerste seizoenshelft had). En als je dan 'totaaloverzicht' selecteert, zie je het totaal aantal punten per speler.

Meest waardevolle spelers: Ga naar 'spelers kopen', dan naar 'zoek speler' en selecteer dan onder het kopje 'eerste seizoenshelft' de categorie 'punten'. Krijg je per positie de spelers die de meeste punten gehaald hebben in de eerste seizoenshelft.

Anakha wijzigde deze reactie 10-01-2017 11:27 (7%)

• Martinusz
Het is wel goed te merken dat veel teams zijn aangepast deze winterstop naar de spelers met de hoogste scores. Je ziet dat terug in de hoge scores van iedereen dat dicht op elkaar zat.
Ook ik had gewijzigd hier en daar en prompt heb ik mijn hoogste score van dit seizoen :) beter dan 99,2% van de deelnemers, aldus Scorito.

Helaas zijn de gaten veel te groot om te overbruggen, mijn doel is om de top 15 nog te zien halen in de Tweakers poule, sta nu 30ste.

• Hupske

Hupske

AFCA

quote:
martinusz schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:03:
Het is wel goed te merken dat veel teams zijn aangepast deze winterstop naar de spelers met de hoogste scores. Je ziet dat terug in de hoge scores van iedereen dat dicht op elkaar zat.
Ook ik had gewijzigd hier en daar en prompt heb ik mijn hoogste score van dit seizoen :) beter dan 99,2% van de deelnemers, aldus Scorito.

Helaas zijn de gaten veel te groot om te overbruggen, mijn doel is om de top 15 nog te zien halen in de Tweakers poule, sta nu 30ste.
Het zal voor mij al een prestatie worden om de top 30 in te komen :+ 1e seizoenshelft wel veel pech gehad met spelers die geblesseerd waren en spelers niet opgenomen in de selectie en vervolgens schieten ze er 3 in :9

Nu de eerste wedstrijd goed begonnen met een 12e plaats, maar wederom een dure misser gemaakt door van Wolfswinkel niet op te stellen. 2 goals en 1 assist, dat is een hoop punten wat ik dan mis :'(

• Martinusz
Was weer een goed weekend voor mij :)
quote:
•Jouw score: 1.209 punten
•De hoogste score: 1.579 punten
•De gemiddelde score: 784 punten
•Je scoorde beter dan 97,9% van alle deelnemers
2de plek deze ronde in de tweakers poule, in de totaalstand weer wat plekken opgeschoven 8)

• mercapto
Twee directe rode kaarten...
Geluk bij een ongeluk zaten ze op de bank...2x -24 punten. :/

• Anakha
Tot 5 minuten voor het einde van de laatste wedstrijd leek ik op een middelmatige week af te stevenen. En toen scoorde mijn captain Jörgensen nog 2x, waardoor ik opeens een geweldige week had. Het kan snel veranderen.

Sta nu 11e van de 61.864 deelnemers, wel maar liefst 440 punten achter de nummer 1. Maar nu zijn de weken dat je elke week je team kon samenstellen op basis van de wedstrijden van die week weer voorbij, en moeten we uiterlijk vrijdag de definitieve selectie voor de rest van het seizoen samenstellen. Dus dat wordt nog flink puzzelen deze week, en de laatste transfers in de gaten houden. Dat worden moeilijke keuzes.

• Martinusz
quote:
Anakha schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:30:
Tot 5 minuten voor het einde van de laatste wedstrijd leek ik op een middelmatige week af te stevenen. En toen scoorde mijn captain Jörgensen nog 2x, waardoor ik opeens een geweldige week had. Het kan snel veranderen.

Sta nu 11e van de 61.864 deelnemers, wel maar liefst 440 punten achter de nummer 1. Maar nu zijn de weken dat je elke week je team kon samenstellen op basis van de wedstrijden van die week weer voorbij, en moeten we uiterlijk vrijdag de definitieve selectie voor de rest van het seizoen samenstellen. Dus dat wordt nog flink puzzelen deze week, en de laatste transfers in de gaten houden. Dat worden moeilijke keuzes.
Ja je staat echt heel hoog, ik sta iets van 3.000 punten achter je 8)7
400 punten is te overzien met een nummer 1, dat kan net 1 of 2x de goede captain kiezen zijn en je haalt zo iemand in. Je zag gisteren wel duidelijk welke spelers er veel Feyenoorders in hun team hebben :+
Ik had deze ronde een net iets beter dan gemiddeld ronde, en steeg ook nog 3 plekjes :) toch helemaal vanuit het achterveld (eerste 4 ronden beetje verprutst) opgekropen naar plek 22 nu in de Tweakers poule :)

Deze week beetje pech met de bank en had niet verwacht dat Kongolo niet zou spelen, dat scheelde dus mooi even 100 punten :(

• michelb86
De transfers zitten erop, nog een paar dagen je selectie definitief te maken :)

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:29
Nog tips? ;-)

Vind het maar lastig. Ik zie dat ik niet meer bij de tweakers competietie kan ;-(

Ik speel met de gedachte om mijn basis 11 te vullen met alle toppers en mijn bank met spelers die niet spelen maar dat kan weleens verkeerd uitpakken omdat je dan misschien best veel (halve) punten mist

wimpie007 wijzigde deze reactie 01-02-2017 16:18 (51%)

• Martinusz
quote:
wimpie007 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:58:
Nog tips? ;-)

Vind het maar lastig. Ik zie dat ik niet meer bij de tweakers competietie kan ;-(

Ik speel met de gedachte om mijn basis 11 te vullen met alle toppers en mijn bank met spelers die niet spelen maar dat kan weleens verkeerd uitpakken omdat je dan misschien best veel (halve) punten mist
Weet niet precies onder welke naam je speelt, maar ik heb zojuist nog iemand geaccepteerd in de poule :)

• Anakha
quote:
wimpie007 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:58:
Dat lijkt me niet verstandig. Op de bank haal je dan sowieso 0 punten en zodra er dan iemand uit je basis geblesseerd of geschorst is, levert dat ook automatisch meteen 0 punten op voor die positie.

Ik twijfel nog, maar ga denk ik juist voor 18 gemiddelde spelers die normaal gesproken elke week spelen (maar geen sterspelers zijn), zodat ik elke week kan rouleren op basis van welke teams ik denk dat het meeste kans hebben om die week te winnen, en er niets aan de hand is als er iemand geblesseerd of geschorst is.

Ben trouwens benieuwd of er nog mensen zijn die spelers van Roda durven te kiezen. Dat is wel lef hebben, nu het voor vrijwel geen enkele positie meer te voorspellen is wie daar basisspeler wordt na al die aankopen...

• wimpie007
Weinig activiteit hier zo net voor de deadline ;-(
quote:
Anakha schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:54:
[...]

Dat lijkt me niet verstandig. Op de bank haal je dan sowieso 0 punten en zodra er dan iemand uit je basis geblesseerd of geschorst is, levert dat ook automatisch meteen 0 punten op voor die positie.

Ik twijfel nog, maar ga denk ik juist voor 18 gemiddelde spelers die normaal gesproken elke week spelen (maar geen sterspelers zijn), zodat ik elke week kan rouleren op basis van welke teams ik denk dat het meeste kans hebben om die week te winnen, en er niets aan de hand is als er iemand geblesseerd of geschorst is.

Ben trouwens benieuwd of er nog mensen zijn die spelers van Roda durven te kiezen. Dat is wel lef hebben, nu het voor vrijwel geen enkele positie meer te voorspellen is wie daar basisspeler wordt na al die aankopen...
Hmz dat is inderdaad ook wel zo, maar ik zou graag en klaassen, toornstra, ziyech, v ginkel erin hebben maar 1 van die moet dan wijken ;-(

wimpie007 wijzigde deze reactie 03-02-2017 13:02 (90%)

• Martinusz
quote:
wimpie007 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:00:
Weinig activiteit hier zo net voor de deadline ;-(
Je kan niet verwachten dat iedereen zijn team hier bloot legt, anders kunnen we net zo goed allemaal dezelfde teams nemen :P

• wimpie007
quote:
martinusz schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:32:
[...]

Je kan niet verwachten dat iedereen zijn team hier bloot legt, anders kunnen we net zo goed allemaal dezelfde teams nemen :P
haha nee ok maar beetje discussie is toch leuk.

Bijvoorbeeld durf je toornstra te nemen voor het geval die geslachtofferd wordt door de terugkeer van el hamadi

• Martinusz
quote:
wimpie007 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:42:
[...]

haha nee ok maar beetje discussie is toch leuk.

Bijvoorbeeld durf je toornstra te nemen voor het geval die geslachtofferd wordt door de terugkeer van el hamadi
:? Toornstra speelt ook gewoon met El Hamadi hoor, samen met El Hamadi key spelers van Feyenoord dit seizoen, samen met Jorgenssen.

Martinusz wijzigde deze reactie 03-02-2017 14:44 (10%)

• wimpie007
quote:
martinusz schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:44:
[...]

:? Toornstra speelt ook gewoon met El Hamadi hoor, samen met El Hamadi key spelers van Feyenoord dit seizoen, samen met Jorgenssen.
En Elia?

• Anakha
Nu wisselen tot het einde van het seizoen niet meer kan, ben ik wel benieuwd welke wijzigingen jullie hebben aangebracht en waarom.

Ik heb mijn grootste troef uit de eerste seizoenshelft, Jörgensen, verkocht. Mocht hij de tweede helft van het seizoen net zo goed zijn als de eerste, dan krijg ik daar spijt van, maar ik verwacht op dit moment dat ik meer heb aan een brede selectie. Ik heb slechts 5 spelers behouden, de rest gewisseld. Never change a winning team, dat was ik even vergeten. We zullen zien hoe het uitpakt.

Links oud, rechts nieuw:

Keepers:
Zoet (PSV) > Onana (Ajax)
Delle (NEC) > Marsman (Twente)

Verdedigers:
Karsdorp (Feyenoord) > behouden
Veltman (Ajax) > Sanchez (Ajax)
Haps (AZ) > Moreno (PSV)
Kashia (Vitesse) > Marzo (Heerenveen)
Gosens (Heracles) > Troupée (Utrecht)

Middenveld:
Klaassen (Ajax) > behouden
Ziyech (Ajax) > Toornstra (Feyenoord)
Kuyt (Feyenoord) > behouden
Hendrix (PSV) > Van Ginkel (PSV)
Mokotjo (Twente) > Baker (Vitesse)
Van Hyfte (Roda JC) > Rienstra (AZ)

Aanval:
Jörgensen (Feyenoord) > Ghoochannejhad (Heerenveen)
Van Wolfswinkel (Vitesse) > behouden
Haller (Utrecht) > Jahanbaksh (AZ)
Mahi (Groningen) > behouden
Mayi (NEC) > Sol (Willem II)

Mijn plan was in eerste instantie om alleen maar spelers van de hoogst geplaatste clubs te kiezen, en dan alleen spelers die (vrijwel) zeker zijn van een basisplaats. En dan wel lekker breed, zodat ik goed kan wisselen op basis van welke clubs makkelijker of moeilijker wedstrijden hebben. Ik wilde 3x Feyenoord, 3x Ajax, 2x PSV, 2x Heerenveen, 2x Vitesse, 2x Twente, 2x AZ en 2x Utrecht. Dat is na veel puzzelen uiteindelijk bijna gelukt - alleen van Utrecht en Twente heb ik slechts 1 speler.

Heb al even gekeken wat de naaste belagers hebben gedaan:

Huizink (nummer 2) heeft flink andere keuzes gemaakt (we hebben slechts 6 spelers identiek), dus daar kan een hoop gebeuren. Hij zet zwaar in op de top 3 (4x Feyenoord, 4x Ajax, 4x PSV), maar kiest daarbij wel enkele spelers die wat minder zeker zijn van een voortdurende basisplaats (Schwaab en Schöne). Ook heeft hij enkele tribunespelers die waarschijnlijk geen punten zullen pakken, dus bij blessures/schorsingen is dat moeilijker op te vangen.

TimothyvanA (nummer 3) doet iets vergelijkbaars - 8 spelers identiek met mij, maar ook 4x Feyenoord en 4x Ajax, en 3x PSV. Ook Timothy gaat voor Jörgensen, en net als Huizink heeft hij ook Ziyech en Zoet die ik allebei verkocht heb, dus als die 3 spelers de tweede seizoenshelft gaan schitteren, dan ga ik voor de bijl. Timothy gokt slechts in 1 geval op een speler waarbij het de vraag is hoeveel speeltijd hij krijgt: Kluivert bij Ajax.

Zocalo, nummer 4, gokt op zijn basiself. Hij heeft de duurste aanvallers (Jörgensen en Dolberg) en de duurste middenvelders (Kuyt, Klaassen, Ziyech, Van Ginkel), maar compenseert dat met rommel op de tribune en geen al te sterke bank. Zolang iedereen fit blijft en niet teveel kaarten pakt, heeft hij een bijzonder sterk team staan.

Ik heb dus duidelijk een wat andere benadering gekozen dan mijn achtervolgers, door juist voor de breedte te gaan. Ben benieuwd hoe dat uitpakt. Vanavond begon in ieder geval goed voor me, met Van Wolfswinkel, die de nummers 2, 3 en 4 niet in hun team hadden. Ik sta nu zolang het duurt even in de top 10 in de totale Scorito-poule.

Succes allemaal!

• wimpie007
quote:
martinusz schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:44:
[...]

Echte kenner jij haha. Geen Toornstra wat ik al dacht. Had naar mijn gevoel moeten luisteren. Poule verneukt nu

• Martinusz
quote:
wimpie007 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:41:
[...]

Echte kenner jij haha. Geen Toornstra wat ik al dacht. Had naar mijn gevoel moeten luisteren. Poule verneukt nu
Misschien moet je wat vaker voetbal kijken, Toornstra heeft veel gespeeld, wisselt veel af met Kuyt.

• Timoth
Ik heb de eerste seizoenshelft echt heel veel punten met toornstra gepakt. Heb nu toch gekozen voor Kuijt nu. Dat lijkt tot nu toe dan zijn vruchten af te werpen :)
Daarnaast denk ik dat er gedurende dit seizoen veel gerouleerd gaat worden tussen kuijt en toornstra en berghuis en toornstra.

In navolging van anakha mijn wisselingen in de winterstop. (rechts oud, links nieuw):

Zoet (psv)- zoet (psv)
Jones (fey) - padt (gro)

Hoogma (her) - koppers (wil)
Dijks (aja) - Sanchez (aja)
Moreno (psv) - Willems (psv)
Haps (az) - marzo (hee)
Karsdorp (fey) - karsdorp (fey)

Klaassen (aja) - klaassen (aja)
Ziyech (aja) - ziyech (aja)
Propper (psv ) - v ginkel (psv)
Toornstra (fey) - kuijt (fey)
V hyfte (rod) - kadioglu (nec)
Wuijtens (az) - baker (vitesse)

Jorgensen (fey) - jorgensen
Larsson (hee) - larsson
Wolfswinkel (vit) - Elia (fey)
Den boomen (zwo) - kluivert (aja)
Brogno (spa) - jahanbaksh (az)

• Martinusz
Weer mooie ronde achter de rug, 6de in onze poule deze week en de top20 gehaald!! (Op 20 ;) )

• The_Ghost16
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 04-10 15:41
Ik heb flink gebruik gemaakt van de winter transferperiode met mijn team. Zolang de transferperiode er was eigenlijk iedere week een ander team neer gezet, gebaseerd op de wedstrijden van dat weekend.
Aan het eind van de transferperiode aardig zitten puzzelen om een sterk team neer te zetten met 18 spelers die allemaal ingezet kunnen worden. Hieronder de wissels die ik heb doorgevoerd ten opzichte van de eerste helft van het seizoen (dus voor de winter transfer periode).

Room (vit) -> Jones (fey) -- Heeft volgens mij het meest de 0 gehouden dit seizoen en scoort daar behoorlijk wat punten mee (meer dan een verdediger die de 0 houdt en geen assist of doelpunt heeft)
Ruiter (utr) -> Krul (az) -- Ruiter lange tijd geblesseerd, helaas gelijk 4 tegen doelpunten tegen psv :(

Leerdam (vit) -> Leerdam
Luckassen (az) -> Svensson (az)
Veltman (aja) -> Sanchez (aja)
Moreno (psv) -> Troupee (utr)
Willems (psv) -> Botteghin (fey) -- Helaas 2 doelpunten van Willems gemist hierdoor, wel 1 van Botteghin

Janssen (utr) -> Ziyech (aja)
Kuyt (fey) -> Vilhena (fey) -- Kuyt krijgt te weinig speeltijd om gevaarlijk te zijn
Klaassen (aja) -> Klaassen
Falkenburg (wil) -> Nathan (vit)
Propper (psv) -> van Ginkel (psv) -- Onzekerheid met mogelijke transfer
Duits (gae) -> Bouy (pec) -- Vorig jaar een goede 2e seizoenshelft bij pec zwolle. Nu weer opnieuw gehuurd

Larsson (hee) -> Ghoochannejhad (hee)
El Azzouzi (spa) -> El Azzouzi
Weghorst (az) -> Elia (fey) -- Na zijn blessure erg gevaarlijk
Havenaar (ado) -> Kluivert -- Zal voorlopig spelen totdat Traore en Neres weer inzetbaar zijn, is een goedkoop gokje
van Wolfswinkel (vit) -> Mahi (gro)

3 spelers maar behouden van mijn team. Scoor nu wel gelijk een vierde plek, waar ik voorheen een top 30 plaats had. Nu hopen dat dit zo door blijft gaan end at ik de top10 nog kan halen (sta nu 16e).

Speel zelf eigenlijk meestal in een 3-5-2 opstelling of een 3-4-3 opstelling.

• Martinusz
Oh oh oh had Toornstra ff op tribune gezet omdat ik dacht dat ie alleen zou invallen :@

• Anakha
quote:
martinusz schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:21:
Oh oh oh had Toornstra ff op tribune gezet omdat ik dacht dat ie alleen zou invallen :@
Ik had 'm 'slechts' op de bank gezet, en Kuyt in de basis. Dat heeft me een hoop punten gekost. Geen goede week, mijn voorsprong slinkt. En nu voor volgende week meteen de vraag: hoe groot is de kans dat Kuyt en/of Toornstra spelen? Lastig...

• Martinusz
quote:
Anakha schreef op zondag 12 februari 2017 @ 19:55:
[...]

Ik had 'm 'slechts' op de bank gezet, en Kuyt in de basis. Dat heeft me een hoop punten gekost. Geen goede week, mijn voorsprong slinkt. En nu voor volgende week meteen de vraag: hoe groot is de kans dat Kuyt en/of Toornstra spelen? Lastig...
Zet ik hem erin, zul je zien dat ie weer op de bank zit :+

Voor mij middelmatige ronde, ben op dezelfde plek blijven staan :) 20 dus, maar top 15 in het zicht.

Had deze ronde 1 speler met 0 in de basis, en 1 speler met minpunten in de basis en op de bank, desondanks toch boven gemiddeld gescoord :)

• Martinusz
NIeuwe speelronde!

Ik heb 2 geblesseerde spelers + 2 schorsingen in mijn selectie.
Dat betekent helaas dat ik 2 wisselspelers heb (kan ze niet wisselen naar tribune) die al geen punten gaan opleveren deze week...

Edit: toch ervoor kunnen zorgen dat ik maar 1 geschorste speler (keeper helaas) op de bank heb :)

Martinusz wijzigde deze reactie 17-02-2017 09:46 (18%)

• The_Ghost16
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 04-10 15:41
Zo de speel ronde zit er weer op. 7e positie behaald deze ronde. Weer fijn een plek gestegen, sta nu 18e. Met 4 spelers boven mij binnen de 200 punten kunnen we de top15 nog wel halen. Top10 is bijna een verschil van 1000 punten, dus dat wordt wat lastig. Alhoewel het niet onmogelijk is.

In de algemene poule weer 800 plekken gestegen :P Nu die stijgende lijn vast blijven houden. Maar met de spelers die ik heb moet dat vast wel lukken.

• Martinusz
Ik had een middelmatige ronde deze keer, nog wel bovengemiddeld, maar wel 1 plekje gezakt. (al komt dat volgens mij door het accepteren van een nieuwe speler in de poule)
Het was een lastige week voor mijn selectie, 2 geschorste spelers, 2 geblesseerde spelers en een speler in de basis die ineens niet bleek te spelen, dus eigenlijk nog best goed om bovengemiddeld uit te komen :)

• Anakha
Ik had een prima week, eerste in de Tweakers-poule deze week. Toch een plekje gezakt van 1 naar 2. Want die nieuwe aanmelding is iemand die afgelopen week nog 2e van heel Scorito stond. :)

De uitdaging voor komend weekend is wat te doen met FEY-PSV. Opties:
  1. Gokken: Feyenoord speelt thuis, PSV overtuigt me niet - vol inzetten op een overwinning voor Feyenoord. PSV'ers op de tribune. Als de gok goed uitpakt, levert dat een hoop punten op, maar als PSV verrast, is het ook meteen drama.
  2. Kansen spreiden: Voorspelling uitslag winst voor PSV, maar de spelers van PSV op de bank en de spelers van Feyenoord in de basis. Wint PSV, dan is dat weinig punten voor spelers, maar wat compensatie via de voorspelling. Wint Feyenoord dan is dat veel punten voor spelers, maar niets voor de voorspelling. Wordt het een gelijkspel, dan is het sowieso ellende.
  3. De onzekerheid er helemaal uithalen: Ik heb 'slechts' 5 spelers van deze 2 teams en kan in principe een team formeren met slechts 1 van die 5 spelers in de basis. Dan gok ik gewoon dat mijn spelers van AZ (tegen Zwolle), Utrecht (tegen Groningen), Vitesse (tegen GAE) en Heerenveen (tegen Roda) meer kans hebben op punten dan de spelers van Feyenoord en PSV.
Ben er nog niet uit wat de verstandigste strategie is, maar ik neig naar optie 3. Hoe pakken jullie het aan?

• Timoth
Kan het zijn dat ik uit de Tweakers poule ben gezet? Ik zie hem niet meer tussen mijn poules staan. TimothyvanA was mijn deelnemersnaam. Ik stond nog 4e, dus deed wel leuk mee ;)

• Martinusz
Daar moet iets mis zijn gegaan! Kun je je weer aanmelden?

• Timoth
Nee, als ik op de link klik staat er bij de poule: Verwijderd. Zie nergens dat ik me kan aanmelden.

• Qu3st
Bij mij staat de poule ook niet meer tussen de lijst.

• Hupske

Hupske

AFCA

Volgens hadden we eerst 62 deelnemers. Dat zijn er nu nog maar 48. Dus we zijn er een hoop kwijt geraakt....

• Martinusz
In de topicstart helemaal onderin staat de aanmeld link, hier lijkt die gewoon te werken, probeer die eens?

• Martinusz
quote:
Timoth schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 23:36:
Nee, als ik op de link klik staat er bij de poule: Verwijderd. Zie nergens dat ik me kan aanmelden.
Nu wel gelukt toch? :)

Was een goede ronde voor mij, ondanks dat Zoet zijn score is gecorrigeerd zie ik naar -20 nu door het eigen doelpunt :(
Deze ronde 4de *O* en in totaal nu naar plek 15 gestegen *O* nu dit vasthouden en ergens tussen plek 10 en 15 blijven hangen zou mooi zijn. Top 10 lijkt mij onhaalbaar, daar heb ik in de eerste ronden te veel punten voor laten liggen.

• Exterazzo
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 18-10 13:09
quote:
Timoth schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 23:36:
Volgens mij zit je nu weer bij de pool, waarschijnlijk heb je je vandaag weer aangemeld (klopt dat?). Je zit dan niet in de ranking van het afgelopen weekend, maar dat zal bij de eerst volgende speelronde (komend weekend) automatisch weer recht getrokken worden.

Audentia

• Timoth
Ik zit er inderdaad weer in. Via de mobiele situ aanmelden lukte niet, via de pc wel.

• Martinusz
Phoe dramatische speelronde voor mij, zelfs onder het gemiddelde, maar zo te zien hadden meer mensen daar last van. De mensen met PSV'ers in het team zullen goed gescoord hebben deze ronde ;)

• Martinusz
Nieuw weekend voor de boeg, iedereen er weer klaar voor?

Voor mij in ieder geval een hele puzzel vanwege alle blessures en schorsingen, ben bang dat ik weer 2 spelers op de bank heb die 0 punten gaan opleveren, plus ik mijn tribunespelers moet gaan inzetten (wat uiteraard niet de beste zijn ;) )

• Exterazzo
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 18-10 13:09
Ik heb Baker van Vitesse als captain, had gehoopt dat hij gisteren wel gescoord had bij de 5-0 overwinning. Maar helaas....

Audentia

• wimpie007
Je zou maar Toornstra als captain hebben gehad gisteren :*)

• Martinusz
quote:
wimpie007 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:38:
Je zou maar Toornstra als captain hebben gehad gisteren :*)
Ik zat er nog aan te denken, maar had uiteindelijk laten staan op Ziyech -O-

Sowieso geen sterke ronde voor mij, zit nu nog net boven gemiddeld, maar verwacht na vandaag eronder te zitten. Moet op dit moment heel erg puzzelen door blessures (3) en schorsingen. Mijn bankspelers hebben 2 punten gehaald deze ronde (3x0) en 2 basisspelers (noodgedwongen) haalden even -56 punten -O- en dan nog een 0 punten speler in de basis :'(

• Martinusz
Nou de laatste weken gaat het allemaal wat moeizamer, einde seizoen natuurlijk blessures en schorsingen of spelers die niet meer in de basis elf opduiken. De hoge scores die eerder makkelijker gingen, worden nu lastiger.

Zweef nog steeds ergens tussen plek 15 en 20 in de poule en dat zal ook zo blijven denk ik. Niet onaardig na een hele slechte start (eerste 4 rondes) van plek 50+ naar top 20.

Huidige top 10:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Plek (vorige plek) Username Puntentotaal, ronde totaal
 1 (1)  TwanVissers 31.720  805
 2 (2)  Anakha  30.582  770
 3 (3)  huizink 30.030  966
 4 (4)  RAYMANKAPEE&#8230;  29.386  872
 5 (5)  Zocalo86    29.226  893
 6 (6)  TimothyvanA 28.870  778
 7 (7)  Libbe81 28.758  820
 8 (8)  frank1313   28.338  838
 9 (9)  Tirzono 28.277  789
 10 (11)Roya2faces  28.092  834

Martinusz wijzigde deze reactie 24-04-2017 09:50 (32%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinusz
Laatste ronde mensen!! En ook nog eens een 300% weekend.
Wie gaat er Kampioen worden? Wordt het Feyenoord of alsnog Ajax?
WIe gaat er in de poule nog steigen of zakt toch nog een plekje?

Zorg dat je voor zondag je team hebt klaarstaan!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinusz
En de einduitslag top 3:
code:
1
2
3
TwanVissers 
Anakha  
huizink

Gefeliciteerd! d:)b *O* :)F oOo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Anakha
Dank! Heb mijn mooie klassering kunnen behouden, behalve dat Twan zich tussentijds aan onze poule heeft toegevoegd. Maar van de oorspronkelijke deelnemers heb ik iedereen achter me kunnen houden. Mede dankzij een goede laatste ronde, waarbij ik een kwartier voor de wedstrijden gisteren begonnen nog even keek naar de opstellingen, en zag dat Kuijt weer eens in de basis stond. Die heb ik toen in mijn team nog even gewisseld van bank naar basis. Gelukje.

Toch was de tweede seizoenshelft minder sterk dan de eerste - halverwege stond ik op een gegeven moment 10e van alle Scorito-deelnemers, maar ik ben nu geëindigd op plaats 55. Nog altijd best aardig met meer dan 60.000 deelnemers. Dank voor het organiseren, @Martinusz!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinusz
quote:
Anakha schreef op maandag 15 mei 2017 @ 14:23:
Dank! Heb mijn mooie klassering kunnen behouden, behalve dat Twan zich tussentijds aan onze poule heeft toegevoegd. Maar van de oorspronkelijke deelnemers heb ik iedereen achter me kunnen houden. Mede dankzij een goede laatste ronde, waarbij ik een kwartier voor de wedstrijden gisteren begonnen nog even keek naar de opstellingen, en zag dat Kuijt weer eens in de basis stond. Die heb ik toen in mijn team nog even gewisseld van bank naar basis. Gelukje.

Toch was de tweede seizoenshelft minder sterk dan de eerste - halverwege stond ik op een gegeven moment 10e van alle Scorito-deelnemers, maar ik ben nu geëindigd op plaats 55. Nog altijd best aardig met meer dan 60.000 deelnemers. Dank voor het organiseren, @Martinusz!
Ik had vooral een slecht begin met de eerste 4 rondes met heel veel wisselingen, waardoor ik al meteen flinke achterstand had -O- daarna redelijk stabiel gedraaid en in de winterstop wat verbeteringen aangebracht. Ik ben van plek 50 ongeveer, heel even 15de geweest en uiteindelijk 21ste geëindigd in deze poule :) de laatste wedstrijden had ik weer wat pech door spelers die rust werden gegund :/
quote:
Jouw score: 27.633 punten
De gemiddelde score: 21.043 punten
De hoogste score: 33.956 punten
Jij scoorde beter dan 79,7% van alle deelnemers!
Dikke prima d:)b (edit: bovenstaande krijg je in een email van Scorito)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wimpie007
quote:
Martinusz schreef op maandag 15 mei 2017 @ 08:36:
En de einduitslag top 3:
code:
1
2
3
TwanVissers 
Anakha  
huizink

Gefeliciteerd! d:)b *O* :)F oOo
Doe dan de Top 4 :9

1 TwanVissers 33.150
2 Anakha 32.863
3 huizink 31.878
4 RAYMANKAPEE…31.103

• Anakha
Scorito heeft het nieuwe Eredivisie-seizoen online gezet. Het startbudget is een paar miljoen lager dan vorig jaar, maar de prijzen van spelers zijn zo te zien niet lager, dus het wordt nog moeilijker kiezen.

In overleg met Martinusz heb ik een nieuwe subpoule voor 2017-2018 aangemaakt.

Via deze link kun je je aanmelden. Plaats hieronder even een berichtje als je gebruikersnaam bij Scorito anders is dan vorig jaar, of je voor het eerst meedoet.

Als er genoeg animo is, zal ik ook een nieuw topic starten. :)

• Martinusz
Heb alvast aangemeld, hopelijk vergeet ik het niet om op tijd in te vullen :P

Zie in ieder geval dat de prijzen aardig hoog zijn, dat wordt een hele puzzel om een complete selectie te krijgen! :o

Martinusz wijzigde deze reactie 21-07-2017 15:39 (44%)

• ParaDroid2
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 21:15
Ik heb me aangemeld. Vorig jaar deed ik ook al mee, maar ik was vergeten te melden wie ik was. Ik speel mee onder de naam JorGang (let niet op de naam, dat is een grapje met een aantal vrienden :P)

• mannetje19
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16:50
Ik doe graag mee met deze poule!
Heb mij aangemeld onder de naam kooijp1900

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 23:58
Ik ben er ook bij! Net een mooi team gemaakt.

Voor de liefhebber van spelletjes zie mijn Bio. Inmiddels hebben zich bijna 20 Tweakers zich aangemeld voor de voetbalpoule :)

• Grudgie
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 23:45

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik heb me ook aangemeld, onder de naam Grudgie.

LG OLED B6V - Denon AVR-X3300W - Dali Zensor 7 - Dali Zensor 3 - Dali Zensor Vokal - Nvidia Shield

• Anakha
Leuk dat jullie je aangemeld hebben! Inderdaad gaan we bijna van start. Ik ga even knutselen aan een nieuw topic. :)

Edit: we kunnen hier verder!

Anakha wijzigde deze reactie 07-08-2017 15:22 (30%)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True