Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Tweakers Topcoach Eredivisie 2016-2017 OverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 12.578 views

• blottle
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 21:47
Hoe kan ik mijn systeem aanpassen? Ik heb nu 343.

Kia e-Niro Aurora Black besteld op 27 maart 2019, verwachte levering J̶a̶n̶u̶a̶r̶i̶ ̶2̶0̶2̶0̶ December 2019

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Door een middenvelder te wisselen voor een verdediger bijvoorbeeld

• blottle
Aha ik zie het. Bedankt!

Kia e-Niro Aurora Black besteld op 27 maart 2019, verwachte levering J̶a̶n̶u̶a̶r̶i̶ ̶2̶0̶2̶0̶ December 2019

• Leon Zwiers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 00:25
Ben inmiddels ook aardig tevreden over mijn team. Twijfel alleen over 1 speler. Ik heb Elia even op de tribune gezet vanwege blessure, en heb Mahi ( groningen ) op de bank laten plaatsnemen. Nou vraag ik me een beetje af hoeveel speeltijd mahi gaat krijgen, of dat ik toch voor iets anders moet gaan. Ik heb op mijn tribune een speler van GAE en excelsior voor opvulling, die hou ik graag buiten de basis/bank namelijk :p

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 13-11 16:19
Ik moest 4 mutaties doen vanwege waarde vermeerdering / transfer en heb nu heel m'n team omgegooid. Als dat maar goed gaat :D

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21:13

Hupske

AFCA

Zijn er mensen die Cillessen op goal hebben? Die gaan dit weekend geen punten met hem pakken :+

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 07:10
quote:
hupske schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:04:
Zijn er mensen die Cillessen op goal hebben? Die gaan dit weekend geen punten met hem pakken :+
Ik had hem vorige week er al uitgegooid ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• WahyuSchmidt
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 06-11 16:27
quote:
hupske schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:04:
Helaas wel en zal ook geen punten pakken met Gudelj :(

Steam PSN: Wahyu2304_

• Hupske

Hupske

AFCA

quote:
WahyuSchmidt schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 00:49:
[...]

Helaas wel en zal ook geen punten pakken met Gudelj :(
Ik ook niet met Gudelj :+ Maar die heeft ook nog bijna niks opgeleverd, dus mis er niet veel aan.

Hupske wijzigde deze reactie 20-08-2016 00:53 (18%)

• toolkist
  • Niet online
Hmm, ik zie nu pas dat door t wisselen van Kuijt en Ramselaar m'n tribune klant in de basis terecht is gekomen.

• mercapto
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 13-11 10:30
Ik kom ook maar weer even kijken of ik nog wat weloverwogen gokjes kan nemen :P
Aangemeld als mercapto.

Laatste keer dat ik meedeed moest je van elk team minimaal 1 speler kiezen...weet niet of dat moeilijker was of dit, maar team voor ronde 4 staat, nog even wachten dus.

• Leon Zwiers
Ik dacht dat ik door het verlies van Ajax ver afgezakt zou zijn, maar ik was zo te zien niet de enige met wat Ajacieden in mijn ploeg :P

De overige Ajacieden toch nog maar snel even verkopen

• Hupske

Hupske

AFCA

Haha zit ook te twijfelen om alle Ajacieden uit mijn team te halen. Gaat een slecht seizoen worden voor Ajax. Tenzij ze het geld van Milik en Cillessen goed gaan inverteerden inversteren.

Ik heb verder vandaag niet veel uitzicht op punten. Gelukkig wordt na 4 weken alleen je beste score gebruikt, deze mindere week is nog te overzien.

• Leon Zwiers
Ik heb nog 4 feyenoorders en een paar spelers van AZ ( en 1 groninger ). Ik kan vandaag nog flink wat pakken dus. Maar eens kijken

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 07:28
Nou, met Ajax spelers er naast, nu Twente dat 3-0 voor staat en het 1-1 voorspelde gelijkspel dus ook niet op gaat, gaat lekker. :)

Iemand die Unal al in z'n team heeft zitten? :)

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Martinusz
Ik heb wat Feyenoorders, utrechters en az'ers vandaag in actie.
Ik had de Jong er uitgehaald deze week, gaat ie toch scoren :+

Maja niet op 1 week je team samenstellen zeg maar...

• Han
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
quote:
dutchgio schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:15:
Nou, met Ajax spelers er naast, nu Twente dat 3-0 voor staat en het 1-1 voorspelde gelijkspel dus ook niet op gaat, gaat lekker. :)
Wordt het toch nog een gelijkspel :D
quote:
Waanzin in Groningen! Oosterwijk scoort de 3-4 voor FC Twente op aangeven van Jensen!
Niks zit mee ;(

Han wijzigde deze reactie 21-08-2016 14:19 (18%)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• blottle
Heb van de week cilissen vervangen door Zoet. Kies geen Feyenoord doelman omdat ik niet weet of Jones/Vermeer gaat keepen als Vermeer weer fit is en Zoet erg goed keept.

Gisteren Klaassen als captain gekozen en verder beugelsdijk die heeft gescoord lol

verder vandaag alleen nog 4 Feyenoorders in mijn team. Hopelijk halen zij nog een hoop punten binnen ^^

• mercapto
quote:
dutchgio schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:15:

Iemand die Unal al in z'n team heeft zitten? :)
Na ienemienemutte had ik Seys erin gezet...nou ja, op de tribune :P
Maar mijn team is nog niet geldig dus voor volgende ronde nog maar wat schuiven :)

• Han
  • Niet online
Ik heb na gisteren Bazoer gedumpt.. levert weinig op zo in deze vorm. Net als Marcellis, de mij alleen maar punten kost :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• toolkist
  • Niet online
Efmorfidis (AZ) in m'n basis opstelling ipv Hendrix, die dus bij mij op de tribune zat. Duur foutje

• Hupske

Hupske

AFCA

Het is zo verschrikkelijk lastig. Net ook maar aan het schuiven geweest met mijn team wat 4 veranderingen heeft opgeleverd. Mijn team iets meer variatie gegeven met spelers van andere clubs. Twijfel alleen heel erg om Bazoer er in te houden, maar als die zijn vorm snel vindt kan hij erg veel gaan opleveren. Kan hem vervangen voor Hendriksen, maar dan heb ik nog maar 1 speler van Ajax in mijn team zitten :9
Het liefste heb ik N.Foor in mijn team maar die is geblesseerd :'(

Verder dit weekend ook wel een foutje gemaakt door Duplan op de tribune te hebben zitten ipv M. Hamdaoui van GOA :D

• Martinusz
Mijn complete aanval niet gescoord, dat schiet niet op, maar goed is maar 1 ronde natuurlijk. Heb denk ik leuk elftal voor langere periode. Twijfel alleen over 1 aanvaller en 1 keeper.

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22:21

Niku

Alagaesii

Dankzij mijn persoonlijke recordscore van 1128 de top 10 binnen gestormd! Het wordt nog wat.

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• blottle
Volgensmij een aardige eerste score met 1237 punten. Op naar volgende week. Als ik het goed begrijp wordt de score dan de hoogste score van de eerste 4 rondes geteld?

• Han
  • Niet online
quote:
blottle schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:26:
Volgensmij een aardige eerste score met 1237 punten. Op naar volgende week. Als ik het goed begrijp wordt de score dan de hoogste score van de eerste 4 rondes geteld?
Ik kan alleen maar jaloers kijken, nog nooit zo hoog gescoord. Hoe krijg je zoiets voor elkaar? Een aanvoerder die scoort?

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 06:13
quote:
blottle schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:26:
Dat heb je helemaal goed ja.
Ik heb ook eindelijk redelijk gescoord! Goede keuze om alle Ajax spelers weg te doen. 1063 punten, mijn punten aantal verdubbeld :*)
quote:
Han schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:38:
[...]

Ik kan alleen maar jaloers kijken, nog nooit zo hoog gescoord. Hoe krijg je zoiets voor elkaar? Een aanvoerder die scoort?
Ik ga nu mijn eigen glazen ingooien natuurlijk, maar kies een speler die veel scoort, en assists geeft. Iemand die voor zijn club de penalty's neemt, daarmee heb je meeste kans dat je veel punten scoort. Als ik naar vorig jaar kijk, heb ik met Luuk de Jong heel erg veel punten gescoord.

Qu3st wijzigde deze reactie 21-08-2016 19:46 (37%)

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• blottle
quote:
Han schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:38:
[...]

Klopt, had Klaassen als aanvoerder. En beugelsdijk als verdediger en el ahmadi als middenvelder die hebben gescoord.

• mercapto
Mijn team was niet compleet bij sluiten van deze ronde (moest nog 1 verdediger toevoegen door wat te schuiven) dus ik krijg geen score, maar zo te zien was het +-1200...zal volgende week dus wel 3x niks worden :P

mercapto wijzigde deze reactie 21-08-2016 19:47 (5%)

• Martinusz
Had mijn hoogste score tot nu toe, maar dat is nog ruim onvoldoende, als er maar 1 score overblijft na 4 ronde sta ik ver onderaan.

Beetje pech met wisselingen, spelers die ik nu heb geselecteerd, maar net deze week moet scoren (hiervoor wel). Speler eruit die niet scoorde behalve vandaag natuurlijk ;)
Mijn aanvoerders elke ronde precies niet effectief, spelers die gele kaart pakken etc.

Maar op een kleine wijziging na die ik ga maken ben ik tevreden met de selectie, zeker voor langere tijd. (Als ik deze vanaf ronde 1 had gehad, dan stond ik er beter voor nu :+)

• Hupske

Hupske

AFCA

Ik heb iedere ronde in de 900 gescoord. Zeer stabiel. Helaas hebben menig tweaker al keer een uitschieter in de 1000+ gehad. Na speelronde 4 zal ik opeens en stuk lager staan in t klassement.

Hopelijk zorgen maar laatste aanpassingen er voor dat ik ook nog een 1000+ haal.

• Han
  • Niet online
Eredivisie speelronde 3 is geweest, tijd voor een nieuwe balans :)

In deze speelronde heeft NokiaTelefoon het hoogst gescoord, met in totaal 1237 punten;

De laatste speelronde heeft wat positiewisselingen binnen de top10 teweeg gebacht en zijn spelers Niku en BasClooney de top10 binnengetreden, ten koste van Jean dn Oncle en Sargan. Deelnemer Gustavoo blijft de ongenaakbare leider in het klassement met 3191 punten, een gemiddelde van 1063 punten per ronde (hulde _/-\o_ ). De grootste stijger door de laatste speelronde is Niku, die maarliefst 9 plekken wist te stijgen, van plek 19 naar plek 9 d:)b ;

Voor deelnemer Dutchgio is er werk aan de winkel, hij daalde maar liefst 9 plekken, van plek 10 naar plek 19... }:|

Han wijzigde deze reactie 22-08-2016 06:41 (8%)

• Martinusz
Pff....moet aardig knutselen weer, hopelijk nu de juiste keuzes :+
De Jong er toch maar terug ingezet, want volgens mij scoren de meeste mensen daarmee ;)
alleen daardoor van 1 naar 2-3 mindere spelers moeten inzetten in het team.

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 13-11 13:43

Baseman77

We move

Had ik net voor deze ronde Klaassen aanvoerder gemaakt ipv De Jong, scoren ze allebei maar verliest Ajax...scheelt toch een paar punten. Maar goed, met de enahoogste score deze ronde mag ik niet klagen 8)

En ik lever met alle plezier punten in doordat Ajax verliest O-)

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 13-11 16:19
Daarom gewoon spelers van Ajax kiezen, ben je linksom of rechtsom toch blij :+

• Niku

Niku

Alagaesii

quote:
Han schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 06:25:
De grootste stijger door de laatste speelronde is Niku
*O*

• Anakha
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 21:46
Ik heb tot nu toe iedere week grote veranderingen doorgevoerd, en scoor iedere week in de middenmoot, met ruim 800 punten iedere week. Dat is voor deze eerste weken natuurlijk niet handig - je moet juist één dikke uitschieter hebben, dan mag de rest prut zijn.

Wat je dan dus krijgt, is dat je ziet dat een bepaalde speler heeft gescoord, dat je dan denkt 'yay, die heb ik in m'n team!' en dat je er dan achterkomt dat dat vorige week was. Want ja, ik heb inmiddels de halve Eredivisie al wel in mijn team gehad. Unai in de verkeerde week? Check. Jahanbaksh in de verkeerde week? Check. Henriksen in de verkeerde week? Check. Sinkgraven in de verkeerde week? Check. Gudelj terwijl hij geblesseerd is? Check. Cillessen terwijl hij niet geselecteerd wordt? Check. Na Rostov bedenken dat die Traoré de verdediging van Willem II helemaal dol gaat spelen en die dus kopen en aanvoerder maken, terwijl hij vervolgens geen pepernoot raakt? Check. Die is dus weer uit m'n team nu, zul je zien dat hij de komende weken 3x per wedstrijd scoort...

Ik denk nu dat ik een best leuk team heb staan voor komend weekend, maar ja, dat dacht ik de vorige weken ook. :/

• blottle
Ik heb vanmorgen ook weer mijn team een beetje op de schop gegooid. Hoewel ik veel punten heb gescoord met Klaassen vond ik Ajax erg tegenvallen (Ook met het oog op het vertrek van Cillessen) en heb alle ajacieden uit mijn team gegooid. Vervangen door PSV'ers, Vitesse en Ado spelers.

Al met al ben ik best tevreden over mijn team op dit moment, dus laat het maar weer snel weekend zijn :-)

• Han
  • Niet online
quote:
Anakha schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:17:
Ik heb tot nu toe iedere week grote veranderingen doorgevoerd, en scoor iedere week in de middenmoot, met ruim 800 punten iedere week. Dat is voor deze eerste weken natuurlijk niet handig - je moet juist één dikke uitschieter hebben, dan mag de rest prut zijn.

Wat je dan dus krijgt, is dat je ziet dat een bepaalde speler heeft gescoord, dat je dan denkt 'yay, die heb ik in m'n team!' en dat je er dan achterkomt dat dat vorige week was. Want ja, ik heb inmiddels de halve Eredivisie al wel in mijn team gehad. Unai in de verkeerde week? Check. Jahanbaksh in de verkeerde week? Check. Henriksen in de verkeerde week? Check. Sinkgraven in de verkeerde week? Check. Gudelj terwijl hij geblesseerd is? Check. Cillessen terwijl hij niet geselecteerd wordt? Check. Na Rostov bedenken dat die Traoré de verdediging van Willem II helemaal dol gaat spelen en die dus kopen en aanvoerder maken, terwijl hij vervolgens geen pepernoot raakt? Check. Die is dus weer uit m'n team nu, zul je zien dat hij de komende weken 3x per wedstrijd scoort...

Ik denk nu dat ik een best leuk team heb staan voor komend weekend, maar ja, dat dacht ik de vorige weken ook. :/
Deze post had ik kunnen schrijven... zo herkenbaar. Ook ik had bijvoorbeeld dit weekend Traore als aanvoerder ingezet, ik dacht, kassa tegen Willem II |:( :P
Voor de rest vind ik het een loterij met betrekking tot de verdedigers; ik heb bijvoorbeeld Haps in de basis staan, basisspeler bij AZ, solide verdediger met weinig gekke kaarten. Alleen heeft hij mij 'slechts' 83 punten opgeleverd in drie wedstrijden;
quote:
UTR-AZ 30
PSV-AZ 1-0 36
AZ-HEE 2-2 18
Daar ga je de oorlog dus niet mee winnen. Een verdediger als Dario Dumic van NEC daar in tegen had al 282 punten kunnen opleveren, net zo veel als een Rick Karsdorp die het dubbele kost.

• Baseman77

Baseman77

We move

:D
Ik heb in het begin duidelijke keuzes gemaakt en heb alleen éénmalig enkele wijzigingen doorgevoerd nadat Scorito de prijzen van spelers had aangepast. Het enige dat ik wekelijks doe is proberen zo goed mogelijk in te schatten welke teams gaan winnen en aan de hand daarvan kijken of ik spelers wil wisselen tussen de basis/bank/tribune.

Baseman77 wijzigde deze reactie 22-08-2016 10:43 (35%)

• Martinusz
quote:
Anakha schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:17:

Alsof ik mijn eigen bevindingen lees....helaas....ik heb alle spelers die veel punten scoren in mijn team gehad 8) alleen steeds op verkeerde moment :X
Ik moet echt komend weekend een 1000 punter scoren, anders start ik onderin :(

Ik denk dat ik het team nu laat staan ondanks wat de score gaat zijn dit weekend.
Verdediging + keepers nu tevreden over heb 1 verdediger als opvulling moeten kiezen (verwacht ik weinig van, zal vaak tribune zijn), middenvelders voor de basis ook tevreden, wel 2 mindere aanvullingen moeten doen daar. Aanval heb ik 5 spelers waar ik tevreden over ben, 4 vaste waarden en 1 mogelijk verrassing dit seizoen.

Martinusz wijzigde deze reactie 22-08-2016 10:58 (12%)

• Leon Zwiers
quote:
Baseman77 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:42:
:D
Ik heb in het begin duidelijke keuzes gemaakt en heb alleen éénmalig enkele wijzigingen doorgevoerd nadat Scorito de prijzen van spelers had aangepast. Het enige dat ik wekelijks doe is proberen zo goed mogelijk in te schatten welke teams gaan winnen en aan de hand daarvan kijken of ik spelers wil wisselen tussen de basis/bank/tribune.
Dit heb ik ook gedaan. Gaat tot nu toe aardig :)
Ik heb toen op 1 na alle Ajacieden uit mijn team gegooid, en Vitesse/PSV/Sparta ervoor teruggehaald

Leon Zwiers wijzigde deze reactie 22-08-2016 11:43 (9%)

• Leon Zwiers
Nog iemand Klaassen over in zijn team? Denk dat ik die ook maar loos

• mercapto
quote:
Leon Zwiers schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:50:
Hij is m'n captain....en ik ben lekker eigenwijs en hou dat zo :D

• Martinusz
quote:
Leon Zwiers schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:50:
De enige die ik er juist in hou van Ajax, hij scoort tenminste nog.

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 06:13
quote:
mercapto schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:56:
[...]

Hij is m'n captain....en ik ben lekker eigenwijs en hou dat zo :D
Jij durft!
Ik had hem al vorige week gedumpt. Ik heb nog hoop op Traoré, hij is mijn enige Ajacied.

Qu3st wijzigde deze reactie 24-08-2016 23:27 (18%)

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Martinusz
:-( Verdorie Henriksen gaat waarschijnlijk ook verkassen

• Niku

Niku

Alagaesii

quote:
martinusz schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 20:15:
:-( Verdorie Henriksen gaat waarschijnlijk ook verkassen
Ja zuur inderdaad. Hij zal dit weekend toch nog wel meespelen?

• Timoth
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 02-11 20:55
Ik heb me ook voor de subpoule aangemeld! TimothyvanA is m'n naam op scorito. Voor deze week heb ik mijn team opgesteld zoals het tot de winterstop moet blijven. Totaal 18 spekers van 10 verschillende clubs. 2 clubs 4 spelers 2 clubs 2 spelers en 6 x 1 speler van 1 club.

• Martinusz
quote:
Niku schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:05:
[...]

Ja zuur inderdaad. Hij zal dit weekend toch nog wel meespelen?
Ik hoop het wel :o

Gelijk een reminder voor iedereen, voor 20:00 uur vanavond weer je team gereed hebben!!

• toolkist
  • Niet online
Normaliter wordt mn selectie die het tot de winterstop moet doen:

GK - Jones - Feyenoord
GK - Castro - Heracles

V - Sanchez - Ajax
V - Riedewald - Ajax
V - Woudenberg - Feyenoord
V - Arias - PSV
V - Haps - AZ

M - Klaassen - Ajax
M - Hendrix - PSV
M - Guardado - PSV
M - Vilhena - Feyenoord
M - Qazaisvilhi - Vitesse
M - Efmorfidis - AZ

A - Luuk de Jong - PSV
A - Havenaar - ADO
A - Van Wolfswinkel - Vitesse
A - Slagveer - Heerenveen
A - Maatsen - Go Ahead

2 budget spelers dus en verder alleen spelers van de teams die naar mijn verwachting hoog gaan eindigen.

• dutchgio
Is dat wel slim, je hele selectie delen? :)

Verder is Ajax momenteel nogal onzeker, geen zekerheidje dat spelers hoog gaan scoren.
Qazaisvilhi van Vitesse zit ook in een mindere periode, ligt niet goed bij Fraser.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• toolkist
  • Niet online
Ach, alsof ik bovenaan ga eindigen ;-)
Wat betreft Ajax ga ik er nog steeds gewoon vanuit dat t goedkomt, dus zie geen reden om in te grijpen. Idem met Qazaisvilhi. Beste speler bij Vitesse, Fraser wil gewoon even laten zien wie de baas is.

• Niku

Niku

Alagaesii

Uiteindelijk toch mijn halve selectie omgegooid, ondanks mijn recordscore van 1.128. Ben zeer benieuwd.

• Martinusz
Ik heb Henriksen alvast verkocht, heb het idee dat hij zondag niet meer gaat spelen en volgende week weg is, dus alvast maar voorbereiden hierop.
Heb er een leuke middenvelder voor terug kunnen zetten die ik al eerder had :) en 1 van de 2 tribuneklanten kunnen upgraden naar een wisselspeler. Heb nu zeg maar 1 tribuneklant die nooit punten zal gaan halen waarschijnlijk :+

Voor de rest allemaal spelers die in ieder geval punten halen in het seizoen :)

• Niku

Niku

Alagaesii

quote:
martinusz schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:10:
Ik heb Henriksen alvast verkocht, heb het idee dat hij zondag niet meer gaat spelen en volgende week weg is, dus alvast maar voorbereiden hierop.
Heb er een leuke middenvelder voor terug kunnen zetten die ik al eerder had :) en 1 van de 2 tribuneklanten kunnen upgraden naar een wisselspeler. Heb nu zeg maar 1 tribuneklant die nooit punten zal gaan halen waarschijnlijk :+

Voor de rest allemaal spelers die in ieder geval punten halen in het seizoen :)
Kan ik Henriksen nog op de tribune zetten als zondag blijkt dat hij ineens niet meer mee doet?

• Martinusz
quote:
Niku schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:44:
[...]

Kan ik Henriksen nog op de tribune zetten als zondag blijkt dat hij ineens niet meer mee doet?
Nope :) vanavond voor 20 uur moet je alles klaar hebben staan voor het gehele weekend!!
Vandaar ook mijn ingreep ;) hij is al aan het praten met Anderlecht, dus toch redelijke kans dat hij niet gaat spelen zondag. Doet hij dat wel, dan heb ik pech, maar voor lange termijn kan ik hem toch niet meer gebruiken.

al is het nog een beetje vaag allemaal:
quote:
Markus Henriksen van AZ staat volle bak in de belangstelling van Anderlecht. Een transfer lijkt eraan te komen, maar coach John van den Brom laat geïnteresseerde clubs weten dat ze vaart moeten maken.
Vervanger
AZ wil namelijk een vervanger halen als Henriksen vertrekt. ,,En daarvoor hebben we natuurlijk wat tijd nodig”, zegt Van den Brom tegen De Telegraaf. ,,Er zal de komende dagen dus een moment komen waarop het klaar is en we niet meer gaan meewerken aan een transfer.”
Edit, recenter nieuws:
http://www.vi.nl/nieuws/h...ssen-az-en-anderlecht.htm

Martinusz wijzigde deze reactie 26-08-2016 17:01 (39%)

• Niku

Niku

Alagaesii

quote:
martinusz schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:58:
[...]

Nope :) vanavond voor 20 uur moet je alles klaar hebben staan voor het gehele weekend!!
Vandaar ook mijn ingreep ;) hij is al aan het praten met Anderlecht, dus toch redelijke kans dat hij niet gaat spelen zondag. Doet hij dat wel, dan heb ik pech, maar voor lange termijn kan ik hem toch niet meer gebruiken.

al is het nog een beetje vaag allemaal:

[...]

Edit, recenter nieuws:
http://www.vi.nl/nieuws/h...ssen-az-en-anderlecht.htm
Kak, dan gooi ik hem er ook nog even uit.

• Martinusz
Oei ik zie dat nog wat mensen hun team niet compleet hebben voor deze ronde!!

Trouwens er is ook gewoon een app voor je smartphone mocht je die nog niet ontdekt hebben!!

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat een meesterzet om Kuijt deze week aan mijn team toe te voegen :o

• Hupske

Hupske

AFCA

Ik vorig weekend Hendriks aan mijn team toe gevoegd. Gelukkig wel op de bank gezet, want was verder te laat om hem eruit te halen.

Verder nog geen goed begin dit weekend met de poule. Hopelijk kunne PSV, Ajax, Heracles, ADO en AZ daar nog wat verandering in brengen:)

• Han
  • Niet online
Pffff... 483 punten tot nu toe (vrijdag en zaterdag). En dan kijk ik naar de hoogste score tor nu toe, 1188, en dan denk ik, wtf doe ik verkeerd :D

Zal wel te maken hebben dat ik Kuijt niet in de selectie heb, laat staan dat ie aanvoerder is :P

• Leon Zwiers
Heb je nog Ajacieden? Zo ja, dat is je probleem
:P. Vandaag spelen 2 topploegen, dan verwacht ik ook weer puntjes

• Han
  • Niet online
Ik heb Klaassen en Traore, waar Traore mijn aanvoerder is dit weekend, verwacht dat hij er minimaal twee in legt tegen GA. Cherny zit bij mij op de tribune aangezien ik verwacht dat hij later dit seizoen wel gaat spelen en relatief goedkoop was.

• toolkist
  • Niet online
Luuk als captain is niet handig...

• Martinusz
quote:
toolkist schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:59:
Ja idd gvd, deze week er weer ingezet en aanvoerder, mist die l*l een penalty dat is -128 :@

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 23:21
quote:
toolkist schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:59:
Man man.. Net Kuyt eruit gehaald omdat ik dacht dat zn beste tijd erop zat. Dus Luuk aanvoerder gemaakt.. :')

• Martinusz
Klaassen maakt veel goed nu :) !!

• Timoth
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 02-11 20:55
quote:
Heb hem helaas nu geen aanvoerder meer. Terwijl 50% van heel scorito dat wel heeft waarschijnlijk. Jammer

• dutchgio
Klaassen nog als aanvoerder inderdaad, de rest van de Ajacieden heb ik wel ingeruild. ;)
Kan ik nu weer wat gaan stijgen, toch aardig wat ver afgezakt.

• Hupske

Hupske

AFCA

Ik heb Gudelj. 1 assist en 1 doelpunt.

OP DE TRIBUNE |:( 8)7 :'(

• Han
  • Niet online
Eindelijk boven de 1000 punten gescoord; 1066. Dat ondanks het gelijke spel van PSV, anders was het hoger uit gevallen. Ik denk dat dit mijn team blijft tot aan de winterstop :)

• Anakha
Pijnlijk, hupske! Per ongeluk, neem ik aan?

Ik heb op de valreep dan toch eindelijk een goede week om mee te nemen naar de rest van het seizoen. Kom ik goed weg!

• Martinusz
quote:
Timoth schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:21:
[...]

Heb hem helaas nu geen aanvoerder meer. Terwijl 50% van heel scorito dat wel heeft waarschijnlijk. Jammer
Ik niet als aanvoerder helaas, de penalties doen mij deze ronde de das om :@ weer geen goede score, dus wordt starten ver onderin. Maar mijn elftal wel op orde nu, beetje pech alleen deze keer. (Luuk :@ )

• mercapto
quote:
Qu3st schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 23:24:
[...]

Jij durft!
Ik had hem al vorige week gedumpt. Ik heb nog hoop op Traoré, hij is mijn enige Ajacied.
460 puntjes voor Klaassen, goed gegokt :)
Oh, was niet alleen daarin zie ik :P

edit:
Maar we houden nu de hoogste score uit deze 4 rondes en de rest verdwijnt?

mercapto wijzigde deze reactie 29-08-2016 00:17 (18%)

• Han
  • Niet online
quote:
mercapto schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 00:07:
Maar we houden nu de hoogste score uit deze 4 rondes en de rest verdwijnt?
Yep;

• Dit weekend was de laatste speelronde van de proefperiode.
• De hoogste rondescore uit de proefperiode neem je mee naar het definitieve spel!
• Vanaf nu kun je niet meer onbeperkt transfers doorvoeren!
• Vanaf nu kunnen er geen nieuwe deelnemers zich meer aanmelden voor TopCoach, de poule is gesloten!

Ook belangrijk:

• Bij aanvang van speelronde 5, sluit de transfermarkt en gaat deze pas weer open in de winterstop!
• Van speelronde 5 t/m 17 moet je het dus met je team van 18 spelers doen!

Speelronde 4 zit er op. Deelnemer Anakha heeft deze ronde de hoogste score gehaald (1.514), bijna 150 punten meer dan de nummer twee JorisIsGeenVis (1.365). Het resulteerde in de volgende top10 van deze ronde:

Deze speelronde heeft een flinke verandering veroorzaakt in de over-all top10. Niet alleen vanwege de behaalde scores maar ook vanwege de nieuwe deelnemers die al wel meededen met TopCoach maar nog niet deelnamen aan de Tweakers poule.

Na speelronde 4 hebben we een nieuwe koploper; TimothyvanA met 4.383 punten. Op nummer twee staat de koploper uit de vorige ronde; deelnemer Gustavoo met 4.198 punten en op plek drie vinden we Anakha, die dankzij zijn hoge rondescore van 1.514 op een totaal van 4.029 punten is gekomen.

De top10 ziet er als volgt uit:

De stijgers van deze week (nieuwe deelnemers niet meegenomen):

1) 6 plekken; Anakha, van plek 9 naar plek 3.
2) 3 plekken; Fc bal op het dak 13, van plek 15 naar plek 12.

Vanwege het groot aantal nieuwe deelnemers waren dit ook de enige stijgers :o

De hardste dalers van deze week (nieuwe deelnemers niet meegenomen):

1) 15 plekken; FC Bal op ons dak, van plek 8 naar plek 23 en Sargan, van plek 14 naar plek 29
2) 14 plekken; jurgen9021, van plek 16 naar plek 30.
3) 10 plekken; F.C. LB, van plek 5 naar plek15 en BasClooney, van plek 7 naar plek 17.

De Tweakers Poule telt nu in totaal 49 deelnemers. Ik zal proberen in de loop van de dag alle nieuwe deelnemers in de startpost :)

• Martinusz
quote:
Han schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 07:01:

• Vanaf nu kun je niet meer onbeperkt transfers doorvoeren!
Hoe zit dit precies? :?

Ah, maar op de site staat:
quote:
Transferperiode 1

Op dit moment is de transfermarkt geopend t/m 10 september. Tot dat moment kun je onbeperkt transfers doorvoeren. Vanaf ronde 5 t/m 17 is de markt gesloten!
quote:
• Vanaf nu kunnen er geen nieuwe deelnemers zich meer aanmelden voor TopCoach, de poule is gesloten!
Is dat zo? Ik dacht dat ik had gelezen tot 10 september?

Goh ik sta niet bij de hardste dalers, omdat ik de eerste 4 ronde consequent matig heb gescoord :+ Ach nu met een vast elftal over langere periode, kan alleen maar beter gaan! Goede leer voor volgend jaar, niet zoveel switchen op basis van de waan van de week ervoor. :F

Martinusz wijzigde deze reactie 29-08-2016 08:57 (14%)

• Han
  • Niet online
quote:
Geen idee, ga ik even uitzoeken. In de e-mail van Scorito stond het volgende er over vermeld:
quote:
• Tijdens de proefperiode kun je nog onbeperkt transfers doorvoeren!
• Tip: als je slim bent dan selecteer je nu nog spelers, die een gemakkelijke tegenstander treffen!
Blijkbaar veranderd er iets qua transfers en mogen deze na de einde proefperiode blijkbaar niet meer onbeperkt worden doorgevoerd, zo lees ik het :)
quote:
martinusz schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 08:47:
Is dat zo? Ik dacht dat ik had gelezen tot 10 september?
Wederom uit de e-mail van Scorito:
quote:
Proefperiode:

• Dit weekend is de laatste speelronde van de proefperiode.
+
• Tijdens de proefperiode kunnen nieuwe deelnemers zich nog aanmelden voor TopCoach.
Aangezien de proefperiode nu is afgelopen maak ik hier op uit dat er zich geen nieuwe deelnemers meer kunnen aanmelden. Of ik moet het verkeerd lezen :o

• Martinusz
quote:
Han schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:00:
[...]
Geen idee, ga ik even uitzoeken. In de e-mail van Scorito stond het volgende er over vermeld:
[...]

Blijkbaar veranderd er iets qua transfers en mogen deze na de einde proefperiode blijkbaar niet meer onbeperkt worden doorgevoerd, zo lees ik het :)

[...]
Wederom uit de e-mail van Scorito:
[...]

Aangezien de proefperiode nu is afgelopen maak ik hier op uit dat er zich geen nieuwe deelnemers meer kunnen aanmelden. Of ik moet het verkeerd lezen :o
Ze bedoelen denk ik dat dit de laatste speelronde met westrijden was in de proefperiode (aangezien er nu interlands komen) en dat je dus tot de volgende speelronde 5 nog kunt aanmelden en transfereren.
Want de transferwindow sluit woensdagavond hier, en in sommige landen nog later. Dan kun je denk ik nog tot 10 september 18:30 uur je team wijzigen, dan start de eerste wedstrijd van speelronde 5!

• FunkXual
  • Laatst online: 24-09-2016
Toch mooi dat ik deze ronde op de derde plek sta qua behaalde punten. Hakim als aanvoerder gekozen. Dat heeft wel zijn vruchten afgeworpen. ;)

• Leon Zwiers
Ja, helaas was mijn aanvoerder Luuk de Jong. Dus - 128 punten. Helaas mijn slechtste week tot nu toe met niet eens 1 k punten. Gelukkig reset!

• dutchgio
quote:
FunkXual schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:18:
Toch mooi dat ik deze ronde op de derde plek sta qua behaalde punten. Hakim als aanvoerder gekozen. Dat heeft wel zijn vruchten afgeworpen. ;)
Totdat hij straks bij Ajax zit en te duur is. :Y)

• Han
  • Niet online
quote:
dutchgio schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:05:
Dan komt Ziyech er bij mij direct in ten koste van Guardado, die mij, afgezet tegen zijn waarde, vrij weinig oplevert qua punten. Ik zal wel nog het nodige moeten gaan schuiven aangezien Ziyech nu al € 4.500.000 moet kosten, € 500.000 meer dan Guardado. Ik vermoed dat Ziyech na zijn eventuele transfer duurder gaat worden dan de duurste middenvelder op dit moment; Klaassen, € 5.000.000. Ziyech zal dan wel richting Traore gaan, rond de € 6.000.000.

• FunkXual
  • Laatst online: 24-09-2016
quote:
dutchgio schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:05:
[...]

Dan heb ik er in ieder geval deze rond toch profijt van gehad. ;) Heb daar overigens al rekening mee gehouden. Als hij bij Ajax komt is hij waarschijnlijk max 7 miljoen en ik weet al welke spelers ik dan wil omwisselen, zodat ik hem in de opstelling kan houden. :)

• Hupske

Hupske

AFCA

quote:
Anakha schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:30:
Pijnlijk, hupske! Per ongeluk, neem ik aan?

Ik heb op de valreep dan toch eindelijk een goede week om mee te nemen naar de rest van het seizoen. Kom ik goed weg!
Was idd perongeluk. Ik dacht dat ik hem op de bank had zitten. PSV moest tegen Groningen, dus had hem vervangen voor een PSV'er in de basis, maar niet gied gezien dat het de tribune werd. Tevens was ik ook te laat met Hendriksen te wisselen. Was geen goed weekend zo.
quote:
Han schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:12:
[...]

Dan komt Ziyech er bij mij direct in ten koste van Guardado, die mij, afgezet tegen zijn waarde, vrij weinig oplevert qua punten. Ik zal wel nog het nodige moeten gaan schuiven aangezien Ziyech nu al € 4.500.000 moet kosten, € 500.000 meer dan Guardado. Ik vermoed dat Ziyech na zijn eventuele transfer duurder gaat worden dan de duurste middenvelder op dit moment; Klaassen, € 5.000.000. Ziyech zal dan wel richting Traore gaan, rond de € 6.000.000.
Waren niet alle prijzen al definitief? Dan moet een transfer naar een andere club daar geen verandering in brengen.

• Han
  • Niet online
quote:
hupske schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:17:
Waren niet alle prijzen al definitief? Dan moet een transfer naar een andere club daar geen verandering in brengen.
Dat gold voor alle spelers, dus ook voor de spelers zonder transfer. Voor de rest gaat deze regel op:
quote:
Indien een speler van club verhuist tijdens een van de proefperiodes, zijn er drie mogelijkheden betreft de waarde van de speler oude en nieuwe club is/was:

• Waarde blijft gelijk
• Waarde stijgt
• Waarde daalt

Als je een speler in je team hebt die tijdens een proefperiode naar een andere competitie vertrekt (buitenland, Eerste divisie, tweede elftal), dan wordt deze speler automatisch uit je team verwijderd. Indien een speler transfereert tussen twee Eredivisieclubs, dan kan de waarde van deze speler wijzigen. Ook in dat geval wordt de speler uit je team verwijderd.

• Hupske

Hupske

AFCA

Oké, bedankt voor de opheldering. Straks even puzzelen voor de laatste keer en dan hopen dat ik een topteam heb wat mee kan doen met de top van de Tweakers Topcoach :)

Weet iemand trouwens een goede website waar je kan zien of spelers geblesseerd zijn of weer wedstrijd fit worden? Ik heb namelijk een speler op het oog wat ik er graag bij wilt hebben en was laatst nog geblesseerd. Echter moet hij nu weer fit zijn dacht ik, maar kan er niks over lezen :9

Hupske wijzigde deze reactie 29-08-2016 13:10 (47%)

• Han
  • Niet online
Als een speler nog geblesseerd is dan heeft hij ook die status in zijn profiel van TopCoach. Echter fit is geen garantie dat ie ook daadwerkelijk speelt. Je zou via Voetbal Headliner op de desbetreffende club kunnen klikken aan de rechterzijde en het laatste nieuws kunnen na struinen voor zijn laatste ontwikkelingen :)

• Baseman77

Baseman77

We move

Ik had Henriksen nog in mijn basis staat en ik kreeg zaterdagochtend pas mee dat hij uit de selectie was gehouden, minder handig. En mijn beslissing om van aanvoerder te wisselen pakte echt 'top' uit, ik had Klaassen en koos deze keer voor De Jong :X

Nou ja, shit happens.
In ieder geval heb ik in de 1e 4 rondes een keer een dikke score neergezet en dat telt :P

• Martinusz
quote:
Han schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:43:
Als een speler nog geblesseerd is dan heeft hij ook die status in zijn profiel van TopCoach. Echter fit is geen garantie dat ie ook daadwerkelijk speelt. Je zou via Voetbal Headliner op de desbetreffende club kunnen klikken aan de rechterzijde en het laatste nieuws kunnen na struinen voor zijn laatste ontwikkelingen :)
Soms staat er ook een vraagteken ? bij een speler, maar ik heb nog geen uitleg kunnen ontdekken wat dat nu precies betekent :? Bij Zoet stond bijvoorbeeld vorige week een vraagteken :?

• Han
  • Niet online
quote:
martinusz schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:20:
Soms staat er ook een vraagteken ? bij een speler, maar ik heb nog geen uitleg kunnen ontdekken wat dat nu precies betekent :? Bij Zoet stond bijvoorbeeld vorige week een vraagteken :?
Dat is een twijfelgeval zoals een lichte blessure of net hersteld van een blessure.

Ik vermoed dat je naar Riemstra kijkt van AZ;

Bij hem staat een vraagteken, wanneer je dan op zijn profiel klikt dan zie je dat zijn clubstatus 'twijfelachtig' is :)

Han wijzigde deze reactie 30-08-2016 10:28 (24%)

• Martinusz
quote:
Han schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:22:
[...]

Dat is een twijfelgeval zoals een lichte blessure of net hersteld van een blessure.
Klinkt logisch inderdaad :)

Ben benieuwd wanneer de scores worden aangepast na de eerste 4 ronden? Bij iedereen staat nog het totaal op dit moment, niet de beste score.

Overigens wordt ik er niet blij van, zal ongeveer laatste staan dan :'(

• Anakha
Ben benieuwd wat er nog wijzigt vandaag en morgen. Vandaag al Ziyech en Qazaishvili van club gewisseld en Locadia voor 2 maanden uitgeschakeld, dat zal al weer impact hebben op flink wat Scorito-teams...

• frumper
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 20:48
Ik had Ziyech al in mijn team, en pas 3 Ajacieden, dus die kan ik probleemloos overnemen, Ik neem tenminste aan dat zijn waarde nu niet ineens verandert daar de definitieve bedragen na ronde 2 al waren vastgesteld :D

Life is what happens while you're busy making other plans

• Martinusz
quote:
frumper schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:41:
Ik had Ziyech al in mijn team, en pas 3 Ajacieden, dus die kan ik probleemloos overnemen, Ik neem tenminste aan dat zijn waarde nu niet ineens verandert daar de definitieve bedragen na ronde 2 al waren vastgesteld :D
Uh jawel, bedragen wijzigen op basis van transfers, dus reken er maar op dat Ziyech heel wat duurder gaat zijn :) Was bij Ramselaar ook het geval, ook na die bewuste dinsdag.
quote:
Han schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:22:
[...]

Ik vermoed dat je naar Riemstra kijkt van AZ;

[afbeelding]

Bij hem staat een vraagteken, wanneer je dan op zijn profiel klikt dan zie je dat zijn clubstatus 'twijfelachtig' is :)
Nee ik heb die niet in mijn team :) het stond er vorige week bij Zoet bij, toen ik keek in ieder geval, op vrijdag was het vraagteken toen weer weg :?

Martinusz wijzigde deze reactie 30-08-2016 11:50 (37%)

• Han
  • Niet online
quote:
martinusz schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:48:
Nee ik heb die niet in mijn team :) het stond er vorige week bij Zoet bij, toen ik keek in ieder geval, op vrijdag was het vraagteken toen weer weg :?
Ben je niet een weekje in de war? Zoet heeft op 16 augustus 2016 een training overgeslagen omdat hij ziek was. Daarna is hij telkens fit geweest, hij is bij de eerste keeper en heb sinds die 16e geen meldingen meer gezien over een blessure o.i.d. :)

• Martinusz
quote:
Han schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:48:
[...]

Ben je niet een weekje in de war? Zoet heeft op 16 augustus 2016 een training overgeslagen omdat hij ziek was. Daarna is hij telkens fit geweest, hij is bij de eerste keeper en heb sinds die 16e geen meldingen meer gezien over een blessure o.i.d. :)
Dat zou ook kunnen :o

• Exterazzo
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 06:57
De hoogste rondes van de proefperiode zijn inmiddels berekend. Het is niet best van mijn kant :)

Audentia

• Baseman77

Baseman77

We move

Zo, ik sta met toch een hele mooie topscore ´slechts´ 15e :D
De lat ligt hoog!

• Martinusz
quote:
Exterazzo schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:22:
De hoogste rondes van de proefperiode zijn inmiddels berekend. Het is niet best van mijn kant :)
:'( :'( :'( :'( sta nu 48 van 50 |:(

Maar komt goed >:)

Er zijn ook veel nieuwe leden blijkbaar, hopelijk komen ze zich wel melden hier, is wel zo netjes :)

Martinusz wijzigde deze reactie 30-08-2016 16:31 (15%)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True