Als Haller dadelijk ook weg gaat, kan ik weer aan de gang 
Ik sta 10e zie ik, dat is dan weer beter nieuws.
Ik sta 10e zie ik, dat is dan weer beter nieuws.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
De omgeving van de mens is de medemens.
Inderdaad, erg fijn
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Welkom! Ik heb jou toegevoegd aan de lijst met deelnemersAerocivic schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:25:
Leuk! Ik heb me ingeschreven onder de naam Pianist. Ik ben benieuwd!
Nr. | Scorito User | Tweaker |
02 | Arjax | ???? |
04 | Ayyldiz | ???? |
06 | Brandus | ???? |
07 | Dappie | ???? |
09 | Dutchdeveloper | ???? |
13 | Fc bal op h… | ???? |
14 | FC Bal op ons dak | ???? |
15 | frank1313 | ???? |
18 | H3nki3 | ???? |
23 | Jeffa667 | ???? |
24 | JorGang | ???? |
25 | JorisIsGeenVis | ???? |
28 | k.fikenscher | ???? |
29 | Katrien79 | ???? |
35 | mercapto | ???? |
36 | Nighthawk | ???? |
48 | TimothyvanA | ???? |
49 | timvani | ???? |
50 | Tirzono | ???? |
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik heb gekozen voor spelers uit de lagere regionen. Blessures zullen er altijd zijn en daarom is het volgens mij beter om iemand op de tribune te hebben zitten die eventueel nog wat puntjes kunnen pakken wanneer de 'vaste waarden' er uit liggen met de blessure. Ook omdat het een grote gok blijft of de gekozen reserves op dat moment ook daadwerkelijk spelen. Beter een paar punten dan geen punten.Anakha schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:58:
• Is het beter om een tribuneklant te hebben die elke week speelt bij een degradatiekandidaat (om in te zetten bij blessures/schorsingen van basisspelers), of levert dat zo weinig op dat je dan beter helemaal een nobody kunt kiezen zodat je weer een half miljoen extra hebt voor je basis?
De verwachting van bepaalde wedstrijden tellen bij mij mee. Niet zo zeer van de spelers uit de top3 (tenzij tegen elkaar) maar zeker wel bij mijn andere spelers. Met name bij wedstrijden waarvan ik verwacht dat mijn verdedigende speler gaat verliezen kies ik voor een verdediger die een wedstrijd speelt waarbij de kans groter is dat er gewonnen wordt. Met name het uitblijven van winstpunten, het aantal te verwachten tegendoelpunten of (gele/rode) kaarten in een moeilijke wedstrijd spelen hierbij een rol;• Kies je voor spreiding over teams, zodat je wekelijks een basis kunt kiezen met teams waarvan je verwacht dat ze die week zullen winnen, of ga je voor een basis met 3 of 4x Ajax/PSV/Feyenoord?
Op de tribune is natuurlijk zonde, dan leveren ze geen punten op. Op bank is dat trouwens slechts de helft van de punten in tegenstelling tot een plek in het basisteam. Maar evenwicht is iets waar ik zeker naar gekeken heb. De grote namen staan bij mij in het veld (hopen dat ze fit blijven) en spelers waarvan ik verwacht dat ze het verrassend gaan doen, maar minder kosten, zitten bij mij op de bank. Daarnaast heb ik spelers uit de lagere regionen op de tribune zitten welke in verhouding tot hun waarde toch redelijk wat punten hebben gehaald in de eerste vier ronden (basisspelers).• Is het slim om je budget zo evenwichtig mogelijk te verdelen, zodat je het hele jaar kunt rouleren en weinig last hebt van blessures/schorsingen, of is het juist zonde om elke week relatief dure spelers op bank/tribune te hebben zitten?
Wanneer deze talentjes meer waard worden dan raak je ze kwijt in de winterstop. Dan moet je weer gaan schuiven met spelers om geld vrij te maken om ze weer te kunnen toevoegen. Dus dat is zinloos.• Kies je nu een paar talentjes die misschien nog niet elke wedstrijd spelen, maar waarvan je wel verwacht dat ze in de winterstop flink meer waard zijn geworden zodat je budget dan hoger is voor transfers?
Tja, dat is de vraag. Ik verwacht ook dat 60% van de basisspelers redelijk gelijk zullen zijn onder de deelnemers, met wat roze-brillen keuzes daar gelaten. Het verschil gaat hem zitten in de rest, wat doen jouw overige spelers, wie heb je als aanvoerder, welke van jouw spitsen scoort het meest. Stopt jouw keeper een penalty? Scoort jouw verdediger een eigen goal of pakt hij veel gele/rode kaarten? Er zijn genoeg factoren die bepalend zijn buiten de zogenaamde schijn-zekerheidjes.• Het middenveld dat Han al postte, Klaassen - Ziyech - Pröpper - Toornstra, is op dit moment heel logisch, op basis van de eerste 4 speelronden. Maar dat kiezen dus nu heel veel mensen, kun je dan niet beter juist wat anders kiezen als je niet tot de grijze middenmoot wilt behoren?
En dat gevoel ga je na elke speelronde hebben, tenzij je een mooie hoge score haalt. En dat team kan de week er op weer de laagste score halen ooit. Mooi he?Nou ja, genoeg redenen om mijn team nog 10x volledig opnieuw samen te stellen, in ieder geval.
[ Voor 5% gewijzigd door Han op 31-08-2016 12:32 ]
Mijn GoT nick. Moet het overigens wel wat beter gaan doen, want sta bijna laatsteHan schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:52:
[...]
Welkom! Ik heb jou toegevoegd aan de lijst met deelnemers
!!!!!!!!
Mocht je je eigen TopCoach profielnaam hieronder terugvinden, laat ons het dan even weten, dan zorgen wij dat jouw GoT nick achter jouw TopCoach profielnaam in de lijst komt te staan
!!!!!!!!
De incomplete profielnamen:
Nr. Scorito User Tweaker 43 RIPS10 RIPS10
ToegevoegdRips10 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:55:
Mijn GoT nick. Moet het overigens wel wat beter gaan doen, want sta bijna laatste
Ik vermoed dat hij de eerste wedstrijd sowieso vanaf de bank begint, maar daarna wel basis.Anakha schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:58:
- Staat Ziyech er meteen, of heeft hij wat maanden nodig om te wennen voor hij basisspeler wordt? Of wordt dit juist weer zo'n speler die geweldig lijkt bij aankoop, maar na een paar maanden alweer op de bank zit omdat 'ie de hooggespannen verwachtingen in Amsterdam niet aankan?
Speltip 6, spreid je kansen!
- Kies je voor spreiding over teams, zodat je wekelijks een basis kunt kiezen met teams waarvan je verwacht dat ze die week zullen winnen, of ga je voor een basis met 3 of 4x Ajax/PSV/Feyenoord?
Ja dat is een veel beter plan! Fijne vakantie
- Kan ik niet beter mijn vakantie gaan voorbereiden in plaats van suffe redenaties bedenken voor een dom spelletje?
[ Voor 9% gewijzigd door Qu3st op 31-08-2016 16:38 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Hupske op 31-08-2016 20:37 ]
Welkom en succesVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:36:
Hallo allemaal, ook mezelf toegevoegd, naam TimitoV.
Bel Hassani is inderdaad toegevoegd als middenvelder van AZ, spelerswaarde € 3.500.000. Was dit ook zijn waarde toen hij bij Heracles speelde?hupske schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:36:
Bel Hassani stapt over na AZ. Waarschijnlijk zal net als bij Ziyech de prijs niet veranderen.
In ieder geval zal ik Bel Hassani niet meer opnemen in mijn team, je weet nooit hoeveel hij gaat spelen. Grote kans dat hij telkens gaat afwisselen met van Overeem, die van het weekend wel erg goed speelde. Het geschuif kan weer beginnen helaasIk was zo tevreden
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hij is toch nog weggegaan, op de valreep nog verkocht aan Hull, wat al wel even speelde:martinusz schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:05:
Is Hendriksen bij AZ nu weg of is dat nog afgeketst?
Hmm jammer, hoopte dat het nog af zou ketsendutchgio schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:09:
[...]
Hij is toch nog weggegaan, op de valreep nog verkocht aan Hull, wat al wel even speelde:
http://www.nu.nl/sport/43...eep-van-az-hull-city.html
AZ heeft als vervanger Bel Hassani (Heracles) gehaald.
3-4-4? Die opstelling is in het echt ook onmogelijkCrysania schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:56:
oh zie dat mijn GoT nick er nog niet bij staat. ik ben FC bal op het dak en sta na de "eerste" rondes 4e
heb net nog wel even mijn hele selectie overhoop gehaald. ben benieuwd voor de rest van het seizoen.
je kunt geen 3-4-4 opstellen maken he? 3-4-3 is het aanvallendste wat mogelijk is?
Typo ik bedoelde natuurlijk 334 😉 aanvallers scoren nou eenmaal makkelijkermartinusz schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:57:
[...]
3-4-4? Die opstelling is in het echt ook onmogelijktenzij je zonder keeper gaat spelen.....
Nee is duurder geworden. Terwijl zijn kans op speeltijd minder is en dus minder punten zal opleveren.Han schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:44:
[...]
Bel Hassani is inderdaad toegevoegd als middenvelder van AZ, spelerswaarde € 3.500.000. Was dit ook zijn waarde toen hij bij Heracles speelde?
Life is what happens while you're busy making other plans
Nr. | Scorito User | Tweaker |
02 | Arjax | ???? |
04 | Ayyldiz | ???? |
06 | Brandus | ???? |
07 | Dappie | ???? |
09 | Dutchdeveloper | ???? |
14 | FC Bal op ons dak | ???? |
15 | frank1313 | ???? |
23 | Jeffa667 | ???? |
24 | JorGang | ???? |
25 | JorisIsGeenVis | ???? |
28 | k.fikenscher | ???? |
29 | Katrien79 | ???? |
36 | Nighthawk | ???? |
50 | timvani | ???? |
51 | Tirzono | ???? |
[ Voor 4% gewijzigd door Han op 05-09-2016 06:53 ]
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2016 20:56 ]
Welkom, je wordt toegevoegdVerwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:51:
Ik heb mezelf ook aangemeld (Zocolo86)!
Slechte beginscore met 1000pt maar heb mn team nu best veel aangepast
YesHan schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 18:36:
Ik hoop dat iedereen zijn of haar team voor elkaar heeft, de Scorito transfermarkt is gesloten
Dat had ik bij elke ronde, bij elke samenstelling... en die euforie duurde slechts 90 minutenmartinusz schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 19:06:
Yesik heb er zin in! Goed gevoel bij mijn team nu.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Hupske op 10-09-2016 19:31 ]
Guardado ookhupske schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 19:29:
Yes ben er klaar voor. Ik had Jahanbakhsh van de week op de tribune gezet omdat die ws geblesseerd was. Vandaag terug maar terug gezet in de basis en hop na 19 minuten heeft hij gescoord. Goed begin
Alleen zit Arias op de bank straks. Cocu waarom?
Troost je, ik heb Traoré als aanvaller in mijn basiselftal, die kost me een hoop punten;Rips10 schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:41:
Ik zat na de wedstrijd van PSV al te balen dat ik juist deze week de Jong niet meer als aanvoerder had.. Uiteindelijk toch nog heel wat punten binnen gesprokkeld. Hopelijk gaat dat vaker lukken
[ Voor 13% gewijzigd door Han op 12-09-2016 10:48 ]
Traoré is in ieder geval nog beter dan Weghorst die ik in de basis had staan van het weekend. Had beter El Azzouzi er in kunnen zetten.Han schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:49:
[...]
Troost je, ik heb Traoré als aanvaller in mijn basiselftal, die kost me een hoop punten;
Drie basisplaatsen en slechts 275 punten, om te janken. Als je dat vergelijkt met Luuk De Jong; 348 punten alleen al in de laatste wedstrijd
Dit zijn overigens de spelers waarmee ik het tot de winterstop mee moet doen;
[afbeelding]
PSN: Wahyu2304_
[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 18-09-2016 17:39 ]
Klaassen is wel gewoon gelukt, dat scheelt dan weer iets.Leon Zwiers schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:38:
Dit weekend is voor mij drama. Had ook op een overwinning van PSV gegokt. ADO verliest ineens met 4 goals tegen van Fc Fraude Twente, en ik heb 2 ado verdedigers in mijn basis. Tot nu toe 450 punten ofzo, en ik zie Ajax ook niet echt winnen van Heracles. Mijn enige kans voor nog wat puntjes is Klaassen. Tenzij hij er ineens 10 maakt ofzo zal ik wel onderaan belanden
[ Voor 9% gewijzigd door Hupske op 24-09-2016 21:14 ]
Jazeker!!! Hehe!!!hupske schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:11:
Iemand Ziyech als aanvoerder vandaag? Ik had hem wel eerst als aanvoerder, maar na vorig weekend maar niet gedaan. Foute keuze nummer 3000 alweer
Klaassen heb ik ook, helaas geen sanchez in mijn selectie. Die gaat nog veel punten opleveren voor jetoolkist schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:36:
Helaas geen Ziyech als captain maar Klaassen. Maar dan ook wel weer Sanchez, dus mag alsnog niet klagen
Oh donders ook dat nog. Ik heb Hendrix in de basistoolkist schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:44:
Arias en Hendrix op de bank, Riedewald geen punten doordat ie minder dan 45min gespeeld heeft. Zal uiteindelijk dus geen briljante score worden
[ Voor 12% gewijzigd door Timoth op 25-09-2016 09:31 ]
Hier 1309Lekkerboeie86 schreef op zondag 25 september 2016 @ 19:06:
Jones, Kongolo, de Jong en Propper deden goeie zaken voor mn team deze week. 1230 punten
Ja dat vind ik ook jammer dat je niet gewoon direct kan zien wat je tribune klanten hadden gescoord.mercapto schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:10:
1388 punten hier.
Hadden er 33 meer kunnen zijn door 1 bank<>basis wissel, bijna optimaal dus. (helaas kan je de tribune scores nooit zien, die feature mis ik wel, ben te lui om het handmatig te checken)
Haha, ja, ik 2x Go Ahead, maar Maatsen stond zomaar in de basis, maakt je toch nieuwsgierigmartinusz schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:14:
[...]
Ja dat vind ik ook jammer dat je niet gewoon direct kan zien wat je tribune klanten hadden gescoord.
Maar goed ik had er daar 2 van Roda zitten, dus ik hoef het niet persee te weten nu
Hoezo PSV weer de minste tegengoals? Die statistiek was afgelopen jaren in het voordeel van Ajaxdonleone83 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:38:
Met plek 22 doe ik voorlopig leuk mee in de middenmoot. Ik had volgens mij veel hoger kunnen staan als ik niet op het laatste moment Brad Jones vervangen had door Jeroen Zoet, vanuit de overtuiging dat PSV waarschijnlijk dit jaar wel weer de minste tegengoals te verwerken zou krijgen. Balen!
[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 03-10-2016 10:43 ]
Ik vond PSV kampioenskandidaat nummer 1 met de sterkste verdediging. Het loopt even wat andersmartinusz schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:41:
[...]
Hoezo PSV weer de minste tegengoals? Die statistiek was afgelopen jaren in het voordeel van Ajax
Feyenoord is wel bizar ja, pas 2 tegengoals, ik heb precies hetzelfde, ik had Jones als 2de keeper, later vervangen door een goedkopere keeper, maar had hem graag als 1ste keeper gehad
Dit weekend was een verrassing blijkbaar, want de scores zijn overal niet zo hoog, gelukkig heb ik aardig kunnen scoren nogben langzaam aan een opmars begonnen vanuit achterin het klassement naar nu de middenmoot (39 nu, dat was in het begin 58 ofzo).
Al zal ik mijn slechte eerste 4 ronden moeilijk nog kunnen goed maken
Pff ja wordt lastige keuzeQu3st schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:00:
Superweekend dit weekend! Je captain is 300% waard.
[ Voor 3% gewijzigd door Anakha op 21-10-2016 15:16 ]
Krijg je ook nog bonuspunten als het een penalty is?Qu3st schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:20:
Ach ik heb Luuk de Jong maar niet meer als mijn captain. Dus hij zal wel 3 er in schieten dit weekend.
Minpunten * 3 in dit gevaldutchgio schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:20:
[...]
Krijg je ook nog bonuspunten als het een penalty is?
[ Voor 1% gewijzigd door toolkist op 04-11-2016 09:31 . Reden: Typo ]
Ik heb alleen Zoet als geblesseerde, maar bij keepers is dat sowieso gelijk cruciaal, want dan vang je er ook niks voor op de bank.toolkist schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:30:
Dus.. daar gaat m'n keeper (Jones). Na Hendrix al de 2e langer geblesseerde
Only fools are enslaved by time and space.
Jep! Je hebt ook een mail gekregen of je selectiewaarde omhoog of omlaag is gegaan.hupske schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:20:
Zo te zien is de transfermarkt ook al open? Kan namelijk al mijn spelers verkopen en weer nieuwe kopen.
Tegenwoordig krijg ik zo veel mailtjes dat ik niet alles meer bekijk.martinusz schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:36:
[...]
Jep! Je hebt ook een mail gekregen of je selectiewaarde omhoog of omlaag is gegaan.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq