Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Tweakers Topcoach Eredivisie 2016-2017 OverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 12.508 views

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 23-10 16:32

Niku

Alagaesii

Als Haller dadelijk ook weg gaat, kan ik weer aan de gang :'(

Ik sta 10e zie ik, dat is dan weer beter nieuws.

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22:29

Hupske

AFCA

Ziyech fijn de zelfde prijs gebleven :) Ik heb mijn team rond met als topper Ard van Peppen.

• Aerocivic
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15-10 16:07
Leuk! Ik heb me ingeschreven onder de naam Pianist. Ik ben benieuwd! :9

De omgeving van de mens is de medemens.

• Han
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
quote:
hupske schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:07:
Ziyech fijn de zelfde prijs gebleven :)
Inderdaad, erg fijn :D

Ik heb mijn vaste middenveld gevonden:

Klaassen - Ziyech - Pröpper - Toornstra

Deze zijn gezamenlijk al goed voor ruim 1600 punten in de afgelopen 4 wedstrijden, exclusief aanvoerderschap van Klaassen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Han
  • Niet online
quote:
Aerocivic schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:25:
Leuk! Ik heb me ingeschreven onder de naam Pianist. Ik ben benieuwd! :9
Welkom! Ik heb jou toegevoegd aan de lijst met deelnemers :)

!!!!!!!!
De Tweakers Topcoach Eredivisie 2016-2017 telt nu 53 deelnemers. Helaas hebben we van 21 deelnemers geen Tweakers nick en blijven er vraagtekens staan. Mocht je je eigen TopCoach profielnaam hieronder terugvinden, laat ons het dan even weten, dan zorgen wij dat jouw GoT nick achter jouw TopCoach profielnaam in de lijst komt te staan :)
!!!!!!!!

De incomplete profielnamen:

Nr.Scorito UserTweaker
02 Arjax ????
04 Ayyldiz ????
06 Brandus ????
07 Dappie ????
09 Dutchdeveloper ????
13 Fc bal op h… ????
14 FC Bal op ons dak ????
15 frank1313 ????
18 H3nki3 ????
23 Jeffa667 ????
24 JorGang ????
25 JorisIsGeenVis ????
28 k.fikenscher ????
29 Katrien79 ????
35 mercapto ????
36 Nighthawk ????
48 TimothyvanA ????
49 timvani ????
50 Tirzono ????

En nu de proefperiode is afgelopen!

Dat betekend dat de score uit slechts één ronde overeind blijft; de hoogste rondescore. De overige scores zijn komen te vervallen, wat een nieuwe top10 oplevert:

Waar Anakha in ronde 4 vanaf de 9e plek nog de top3 in wist te stormen door zijn geweldige score van 1514 punten heeft hem dat nu de eerste plek opgeleverd. Zijn laatste score in de proefperiode was direct de hoogste uit de Tweakers TopCoach Eredivisie 2016-2017 poule, hulde _/-\o_

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Anakha
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 23:26
Hartelijk dank! Aangezien ik de komende 4 speelronden op vakantie ben, zal ik snel genoeg weer flink wegzakken, maar deze tijdelijke eer kunnen ze me niet meer afpakken. :)

Ik blijf overigens constant twijfelen:
  • Hendrix is relatief goedkoop en speelt nu alles, maar blijft dat zo wanneer Siem de Jong fit is en Ramselaar zijn draai gevonden heeft?
  • Kuyt scoort tot nu toe goed, maar gaat zijn leeftijd niet betekenen dat zijn inbreng steeds minder wordt naarmate het seizoen vordert?
  • Staat Ziyech er meteen, of heeft hij wat maanden nodig om te wennen voor hij basisspeler wordt? Of wordt dit juist weer zo'n speler die geweldig lijkt bij aankoop, maar na een paar maanden alweer op de bank zit omdat 'ie de hooggespannen verwachtingen in Amsterdam niet aankan?
  • Wie gaat bij PSV voortaan de strafschoppen nemen en moet ik die dan kiezen?
  • Is het beter om een tribuneklant te hebben die elke week speelt bij een degradatiekandidaat (om in te zetten bij blessures/schorsingen van basisspelers), of levert dat zo weinig op dat je dan beter helemaal een nobody kunt kiezen zodat je weer een half miljoen extra hebt voor je basis?
  • Kies je voor spreiding over teams, zodat je wekelijks een basis kunt kiezen met teams waarvan je verwacht dat ze die week zullen winnen, of ga je voor een basis met 3 of 4x Ajax/PSV/Feyenoord?
  • Is het slim om je budget zo evenwichtig mogelijk te verdelen, zodat je het hele jaar kunt rouleren en weinig last hebt van blessures/schorsingen, of is het juist zonde om elke week relatief dure spelers op bank/tribune te hebben zitten?
  • Kies je nu een paar talentjes die misschien nog niet elke wedstrijd spelen, maar waarvan je wel verwacht dat ze in de winterstop flink meer waard zijn geworden zodat je budget dan hoger is voor transfers?
  • Twente-spelers zijn nu relatief goedkoop omdat ze vorig jaar zo slecht waren - buitenkansje of alsnog weggegooid geld? Het omgekeerde geldt voor Heracles: relatief duur omdat ze vorig jaar boven verwachting presteerden - lukt dat nog een keer?
  • Het middenveld dat Han al postte, Klaassen - Ziyech - Pröpper - Toornstra, is op dit moment heel logisch, op basis van de eerste 4 speelronden. Maar dat kiezen dus nu heel veel mensen, kun je dan niet beter juist wat anders kiezen als je niet tot de grijze middenmoot wilt behoren?
  • Kan ik niet beter mijn vakantie gaan voorbereiden in plaats van suffe redenaties bedenken voor een dom spelletje?
Nou ja, genoeg redenen om mijn team nog 10x volledig opnieuw samen te stellen, in ieder geval. |:(

• Han
  • Niet online
quote:
Anakha schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:58:
  • Is het beter om een tribuneklant te hebben die elke week speelt bij een degradatiekandidaat (om in te zetten bij blessures/schorsingen van basisspelers), of levert dat zo weinig op dat je dan beter helemaal een nobody kunt kiezen zodat je weer een half miljoen extra hebt voor je basis?
Ik heb gekozen voor spelers uit de lagere regionen. Blessures zullen er altijd zijn en daarom is het volgens mij beter om iemand op de tribune te hebben zitten die eventueel nog wat puntjes kunnen pakken wanneer de 'vaste waarden' er uit liggen met de blessure. Ook omdat het een grote gok blijft of de gekozen reserves op dat moment ook daadwerkelijk spelen. Beter een paar punten dan geen punten.
quote:
  • Kies je voor spreiding over teams, zodat je wekelijks een basis kunt kiezen met teams waarvan je verwacht dat ze die week zullen winnen, of ga je voor een basis met 3 of 4x Ajax/PSV/Feyenoord?
De verwachting van bepaalde wedstrijden tellen bij mij mee. Niet zo zeer van de spelers uit de top3 (tenzij tegen elkaar) maar zeker wel bij mijn andere spelers. Met name bij wedstrijden waarvan ik verwacht dat mijn verdedigende speler gaat verliezen kies ik voor een verdediger die een wedstrijd speelt waarbij de kans groter is dat er gewonnen wordt. Met name het uitblijven van winstpunten, het aantal te verwachten tegendoelpunten of (gele/rode) kaarten in een moeilijke wedstrijd spelen hierbij een rol;
Per gele kaart: -24
Per rode kaart: -48
Per 2 tegendoelpunten verdediger: -24
Winst: +18
Gelijk: +6
quote:
  • Is het slim om je budget zo evenwichtig mogelijk te verdelen, zodat je het hele jaar kunt rouleren en weinig last hebt van blessures/schorsingen, of is het juist zonde om elke week relatief dure spelers op bank/tribune te hebben zitten?
Op de tribune is natuurlijk zonde, dan leveren ze geen punten op. Op bank is dat trouwens slechts de helft van de punten in tegenstelling tot een plek in het basisteam. Maar evenwicht is iets waar ik zeker naar gekeken heb. De grote namen staan bij mij in het veld (hopen dat ze fit blijven) en spelers waarvan ik verwacht dat ze het verrassend gaan doen, maar minder kosten, zitten bij mij op de bank. Daarnaast heb ik spelers uit de lagere regionen op de tribune zitten welke in verhouding tot hun waarde toch redelijk wat punten hebben gehaald in de eerste vier ronden (basisspelers).
quote:
  • Kies je nu een paar talentjes die misschien nog niet elke wedstrijd spelen, maar waarvan je wel verwacht dat ze in de winterstop flink meer waard zijn geworden zodat je budget dan hoger is voor transfers?
Wanneer deze talentjes meer waard worden dan raak je ze kwijt in de winterstop. Dan moet je weer gaan schuiven met spelers om geld vrij te maken om ze weer te kunnen toevoegen. Dus dat is zinloos.

Verhip, die passage had ik nog niet ontdekt in de reglementen:

• Als je spelers goed hebben gepresteerd kunnen ze in waarde zijn gestegen, waardoor je meer budget hebt!

Er is dus inderdaad een mogelijkheid om het transferbudget van 52 miljoen te laten stijgen. Echter waar je dan mee zit is of deze talentjes genoeg punten scoren om het gat niet te groot te laten worden welke je niet meer kunt dichten door die duurdere speler die je dan kunt kopen. Het blijft een gok :)
quote:
  • Het middenveld dat Han al postte, Klaassen - Ziyech - Pröpper - Toornstra, is op dit moment heel logisch, op basis van de eerste 4 speelronden. Maar dat kiezen dus nu heel veel mensen, kun je dan niet beter juist wat anders kiezen als je niet tot de grijze middenmoot wilt behoren?
Tja, dat is de vraag. Ik verwacht ook dat 60% van de basisspelers redelijk gelijk zullen zijn onder de deelnemers, met wat roze-brillen keuzes daar gelaten. Het verschil gaat hem zitten in de rest, wat doen jouw overige spelers, wie heb je als aanvoerder, welke van jouw spitsen scoort het meest. Stopt jouw keeper een penalty? Scoort jouw verdediger een eigen goal of pakt hij veel gele/rode kaarten? Er zijn genoeg factoren die bepalend zijn buiten de zogenaamde schijn-zekerheidjes.
quote:
Nou ja, genoeg redenen om mijn team nog 10x volledig opnieuw samen te stellen, in ieder geval. |:(
En dat gevoel ga je na elke speelronde hebben, tenzij je een mooie hoge score haalt. En dat team kan de week er op weer de laagste score halen ooit. Mooi he? :o

Han wijzigde deze reactie 31-08-2016 12:32 (5%)

• Rips10
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 20-10 21:49
quote:
Han schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:52:
[...]

Welkom! Ik heb jou toegevoegd aan de lijst met deelnemers :)

!!!!!!!!
Mocht je je eigen TopCoach profielnaam hieronder terugvinden, laat ons het dan even weten, dan zorgen wij dat jouw GoT nick achter jouw TopCoach profielnaam in de lijst komt te staan :)
!!!!!!!!

De incomplete profielnamen:

Nr.Scorito UserTweaker
43 RIPS10 RIPS10
Mijn GoT nick. Moet het overigens wel wat beter gaan doen, want sta bijna laatste :P

• Han
  • Niet online
quote:
Rips10 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:55:
Mijn GoT nick. Moet het overigens wel wat beter gaan doen, want sta bijna laatste :P
Toegevoegd d:)b

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 07:28
quote:
Anakha schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:58:
  • Staat Ziyech er meteen, of heeft hij wat maanden nodig om te wennen voor hij basisspeler wordt? Of wordt dit juist weer zo'n speler die geweldig lijkt bij aankoop, maar na een paar maanden alweer op de bank zit omdat 'ie de hooggespannen verwachtingen in Amsterdam niet aankan?
Ik vermoed dat hij de eerste wedstrijd sowieso vanaf de bank begint, maar daarna wel basis.
quote:
Speltip 6, spreid je kansen!
quote:
  • Kan ik niet beter mijn vakantie gaan voorbereiden in plaats van suffe redenaties bedenken voor een dom spelletje?
Ja dat is een veel beter plan! Fijne vakantie

Qu3st wijzigde deze reactie 31-08-2016 16:38 (9%)

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Hupske

Hupske

AFCA

Bel Hassani stapt over na AZ. Waarschijnlijk zal net als bij Ziyech de prijs niet veranderen.
In ieder geval zal ik Bel Hassani niet meer opnemen in mijn team, je weet nooit hoeveel hij gaat spelen. Grote kans dat hij telkens gaat afwisselen met van Overeem, die van het weekend wel erg goed speelde. Het geschuif kan weer beginnen helaas :9 Ik was zo tevreden :'(

Hupske wijzigde deze reactie 31-08-2016 20:37 (9%)

• TimitoV
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 27-05 10:49

TimitoV

TimitoV

Hallo allemaal, ook mezelf toegevoegd, naam TimitoV.

The One and Only

• Han
  • Niet online
quote:
TimitoV schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:36:
Hallo allemaal, ook mezelf toegevoegd, naam TimitoV.
Welkom en succes :)

Heb je toegevoegd aan de startpost
quote:
hupske schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:36:
Bel Hassani stapt over na AZ. Waarschijnlijk zal net als bij Ziyech de prijs niet veranderen.
In ieder geval zal ik Bel Hassani niet meer opnemen in mijn team, je weet nooit hoeveel hij gaat spelen. Grote kans dat hij telkens gaat afwisselen met van Overeem, die van het weekend wel erg goed speelde. Het geschuif kan weer beginnen helaas :9 Ik was zo tevreden :'(
Bel Hassani is inderdaad toegevoegd als middenvelder van AZ, spelerswaarde € 3.500.000. Was dit ook zijn waarde toen hij bij Heracles speelde?

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Nu online
Is Hendriksen bij AZ nu weg of is dat nog afgeketst?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23:08
quote:
martinusz schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:05:
Is Hendriksen bij AZ nu weg of is dat nog afgeketst?
Hij is toch nog weggegaan, op de valreep nog verkocht aan Hull, wat al wel even speelde:
http://www.nu.nl/sport/43...eep-van-az-hull-city.html

AZ heeft als vervanger Bel Hassani (Heracles) gehaald.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Martinusz
  • Nu online
quote:
dutchgio schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:09:
[...]

Hij is toch nog weggegaan, op de valreep nog verkocht aan Hull, wat al wel even speelde:
http://www.nu.nl/sport/43...eep-van-az-hull-city.html

AZ heeft als vervanger Bel Hassani (Heracles) gehaald.
Hmm jammer, hoopte dat het nog af zou ketsen :9

Zo heb nu de laatste wisselingen gedaan in mijn team, omdat de transfermarkt nu dicht is.
Ik had 2 dure keepers, daar heb ik er 1 van ingeruild voor een goedkopere keeper voor op de bank.
Daarnaast op het middenveld nog wat kunnen schuiven, heb zelfs mijn tribunespeler (die nooit punten gaat halen dit seizoen) kunnen inruilen voor een speler die wel punten haalt.
Kortom al mijn spelers in mijn selectie kunnen punten halen, dus mochten er blessuere/schorsingen zijn, dan kan ik altijd iemand inzetten die op zijn minst wat puntjes krijgt :*)

Ik ben tevreden 8) nu mijn achterstand gaan inhalen de komende periode!

• Crysania
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 19-10 19:43

Crysania

fka THE_CR0SS

oh zie dat mijn GoT nick er nog niet bij staat. ik ben FC bal op het dak en sta na de "eerste" rondes 4e :)

heb net nog wel even mijn hele selectie overhoop gehaald. ben benieuwd voor de rest van het seizoen.
je kunt geen 3-4-4 opstellen maken he? 3-4-3 is het aanvallendste wat mogelijk is?

Mijn .net development weblog | Xbox Live gamertag: CrysaniaNL

• Martinusz
  • Nu online
quote:
Crysania schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:56:
oh zie dat mijn GoT nick er nog niet bij staat. ik ben FC bal op het dak en sta na de "eerste" rondes 4e :)

heb net nog wel even mijn hele selectie overhoop gehaald. ben benieuwd voor de rest van het seizoen.
je kunt geen 3-4-4 opstellen maken he? 3-4-3 is het aanvallendste wat mogelijk is?
3-4-4? Die opstelling is in het echt ook onmogelijk ;) tenzij je zonder keeper gaat spelen.....

• Leon Zwiers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 20:59
potdorie. bel Hassani duurder geworden :(

• Crysania
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 19-10 19:43

Crysania

fka THE_CR0SS

quote:
martinusz schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:57:
[...]

3-4-4? Die opstelling is in het echt ook onmogelijk ;) tenzij je zonder keeper gaat spelen.....
Typo ik bedoelde natuurlijk 334 😉 aanvallers scoren nou eenmaal makkelijker

Mijn .net development weblog | Xbox Live gamertag: CrysaniaNL

• Hupske

Hupske

AFCA

quote:
Han schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:44:
[...]

Bel Hassani is inderdaad toegevoegd als middenvelder van AZ, spelerswaarde € 3.500.000. Was dit ook zijn waarde toen hij bij Heracles speelde?
Nee is duurder geworden. Terwijl zijn kans op speeltijd minder is en dus minder punten zal opleveren.
Als iemand hem nu nog neemt in zijn team durft die veel risico te nemen :o

• Arwintju
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 19-10 09:07
Ik doe ook mee met de poule. Ik doe mee onder de naam H3nki3. Sta nu op een mooie 14e plaats, geluk dat mijn laatste ronde mn beste was ;) . Ik had Ziyech als aanvoerder dus hengelde ik gelijk eventjes 412 puntjes binnen.

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• frumper
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 00:45
vijfde... ik stop ermee, beter wordt het toch niet meer ;)
Dat vaste middenveld... tja, ik twijfel nog tussen toornstra en el ahmadi...

en Luuk de Jong... is hij 7 miljoen waard.... dat is momenteel mijn grootste twijfelpunt... want als ik die verkoop voor een goedkopere aanvaller, heb ik weer extra geld ter beschikking voor mijn verdediging...

Life is what happens while you're busy making other plans

• mercapto
  • Registratie: augustus 2010
  • Nu online
Nou, even een kleine verrassing dan:

Ik ben mercapto, en in de poule ben ik... mercapto :D

Ja ja, ik zie al de verraste blikken, maar het is echt waar! :)

Na ronde 3 had ik wat aanpassingen gedaan, en dan komt dus dat gewraakte "Eerste ingeving" gevoel....want de verwijderde spelers deden het beter dan de nieuwe. Argh!
En nu twijfel ik weer...

• Anakha
Ik twijfel op dit moment vooral nog over Dolberg. Als die zoals in de laatste wedstrijd tegen Go Ahead regelmatig een basisplaats gaat krijgen, dan is 'ie zijn 3 miljoen wel waard (al is het maar dat hij dan in de winterstop flink duurder zal zijn geworden, waarschijnlijk). Aan de andere kant kan ik voor de helft van dat geld al een spits kopen die zeker iedere week speelt en met het verschil kan ik dan alsnog die ene verdediger van een middenmoter upgraden naar eentje van PSV of Ajax, waarmee ik sowieso meer punten ga scoren.

Geen Dolberg betekent dus waarschijnlijk meer punten in de eerste helft van het seizoen, tenzij hij echt al wekelijks in de basis staat. Maar wel Dolberg geeft meer kans op een flinke stijging van het transferbudget in de winterstop, is alleen nogal een gok. Twijfel, twijfel...

• Han
  • Niet online
Ik heb weer wat namen toegevoegd :)

We missen er echter nog 15 O-)

Nr.Scorito UserTweaker
02 Arjax ????
04 Ayyldiz ????
06 Brandus ????
07 Dappie ????
09 Dutchdeveloper ????
14 FC Bal op ons dak ????
15 frank1313 ????
23 Jeffa667 ????
24 JorGang ????
25 JorisIsGeenVis ????
28 k.fikenscher ????
29 Katrien79 ????
36 Nighthawk ????
50 timvani ????
51 Tirzono ????

Han wijzigde deze reactie 05-09-2016 06:53 (4%)

• LoneRanger
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Was bijna vergeten dat ik me hiervoor had ingeschreven vanwege de drukte.
Net even m'n selectie aangepast waar ik er in eerste instantie vanuit ging dat je van elke club een speler moest hebben, krijg je als je niet eerst leest.
M'n Scorito nick is dezelfde als hier op Got.
Thanks for the reminder Han. :)

Only fools are enslaved by time and space.

• michelb86
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 15-08 15:25
Ik heb mezelf ook aangemeld (Zocolo86)!
Slechte beginscore met 1000pt maar heb mn team nu best veel aangepast

michelb86 wijzigde deze reactie 05-09-2016 20:56 (47%)

• Timoth
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 21-10 21:57
Na veel gepuzzel eindelijk mijn team klaar! Kom maar op met het nieuwe seizoen! oOo

• Han
  • Niet online
LET OP!

Dit weekend begint TopCoach definitief, je hebt nog tot morgenavond 18:30 uur de tijd om je team wijzigen. Daarna is de transfermarkt gesloten, en moet je het tot aan de winterstop met gekozen 18 spelers doen.
quote:
michelb86 schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:51:
Ik heb mezelf ook aangemeld (Zocolo86)!
Slechte beginscore met 1000pt maar heb mn team nu best veel aangepast
Welkom, je wordt toegevoegd :)

En meteen een dilemma voor dit weekend; ik heb zowel Ajax als Vitesse spelers in mijn selectie... wie ga ik opstellen? Ik ga vermoedelijk kiezen voor waar mijn hart en hoop ligt; Ajax. Nu maar hopen dat deze gok goed uit valt en mijn Vitesse spelers op de tribune geen punten scoren O-)

• Han
  • Niet online
Ik hoop dat iedereen zijn of haar team voor elkaar heeft, de Scorito transfermarkt is gesloten :D

• Martinusz
  • Nu online
quote:
Han schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 18:36:
Ik hoop dat iedereen zijn of haar team voor elkaar heeft, de Scorito transfermarkt is gesloten :D
Yes :) ik heb er zin in! Goed gevoel bij mijn team nu.

• Han
  • Niet online
quote:
martinusz schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 19:06:
Yes :) ik heb er zin in! Goed gevoel bij mijn team nu.
Dat had ik bij elke ronde, bij elke samenstelling... en die euforie duurde slechts 90 minuten _O-

Het is volgens mij een kwestie van de lange adem, de ene week matig, de week er op top. Het gaat om het gemiddelde :)

• michelb86
Waarom sta ik op 0 punten, terwijl ik al 1000 punten heb/had? Ook in de ranking sta ik op 0.

• Hupske

Hupske

AFCA

Yes ben er klaar voor. Ik had Jahanbakhsh van de week op de tribune gezet omdat die ws geblesseerd was. Vandaag terug maar terug gezet in de basis en hop na 19 minuten heeft hij gescoord. Goed begin :)

Alleen zit Arias op de bank straks. Cocu waarom?

Hupske wijzigde deze reactie 10-09-2016 19:31 (11%)

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
quote:
hupske schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 19:29:
Yes ben er klaar voor. Ik had Jahanbakhsh van de week op de tribune gezet omdat die ws geblesseerd was. Vandaag terug maar terug gezet in de basis en hop na 19 minuten heeft hij gescoord. Goed begin :)

Alleen zit Arias op de bank straks. Cocu waarom?
Guardado ook :( , zal wel met de interland periode te maken hebben

• Niku

Niku

Alagaesii

Deh, ik sta gewoon eerste. Lekker.

• Martinusz
  • Nu online
Nou mijn eerste 1000 punten een feit :) helaas pech door verkeerde aanvoerder ;) en 2 spelers die zeer onverwacht niet genoeg minuten hebben gespeeld en dus 0 punten gaven.

Maar goed een solide 1000 punten zullen we maar zeggen :+

• Han
  • Niet online
Zo, ronde 5 zit er op :)

Iedereen heeft nu een selectie waarmee ze het moeten doen tot aan de winterstop. In ronde 5 was speler RIPS10 degene met het hoogst aantal behaalde punten; 1465 punten, gevolgd door TimitoV met 1446 en Niku met 1443 punten. De top10 van behaalde punten in ronde 5 ziet er als volgt uit:

met een score van 1267 punten heeft speler Niku zijn koppositie weten te behouden met een totaal van 2781 punten, echter is het gat met de nieuwe runner-up, Fc bal op het dak 13, slechts 69 punten, die een totaal heeft van 2712 punten. Niku maakt de top3 compleet met 2678 punten, 103 punten achter de nummer 1:

Op naar ronde 6, waarvan de deadline ligt op vrijdag 16 september om 20:00 uur :)

• Rips10
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 20-10 21:49
Ik zat na de wedstrijd van PSV al te balen dat ik juist deze week de Jong niet meer als aanvoerder had.. Uiteindelijk toch nog heel wat punten binnen gesprokkeld. Hopelijk gaat dat vaker lukken :p

• Han
  • Niet online
quote:
Rips10 schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:41:
Ik zat na de wedstrijd van PSV al te balen dat ik juist deze week de Jong niet meer als aanvoerder had.. Uiteindelijk toch nog heel wat punten binnen gesprokkeld. Hopelijk gaat dat vaker lukken :p
Troost je, ik heb Traoré als aanvaller in mijn basiselftal, die kost me een hoop punten;

Drie basisplaatsen en slechts 275 punten, om te janken. Als je dat vergelijkt met Luuk De Jong; 348 punten alleen al in de laatste wedstrijd ;(

Dit zijn overigens de spelers waarmee ik het tot de winterstop mee moet doen;

Han wijzigde deze reactie 12-09-2016 10:48 (13%)

• Niku

Niku

Alagaesii

Goed weekend voor mij, zelfs Koolwijk pikte zijn doelpuntje mee.

• TimitoV
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 27-05 10:49

TimitoV

TimitoV

Ik zeg prima score deze week....:)

The One and Only

• The_Ghost16
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23-10 16:16
quote:
Han schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:49:
[...]

Troost je, ik heb Traoré als aanvaller in mijn basiselftal, die kost me een hoop punten;

Drie basisplaatsen en slechts 275 punten, om te janken. Als je dat vergelijkt met Luuk De Jong; 348 punten alleen al in de laatste wedstrijd ;(

Dit zijn overigens de spelers waarmee ik het tot de winterstop mee moet doen;

[afbeelding]
Traoré is in ieder geval nog beter dan Weghorst die ik in de basis had staan van het weekend. Had beter El Azzouzi er in kunnen zetten.

Verder wel mijn 6e plaats kunnen behouden en alsnog 1241 punten. Dus mag eigenlijk niet klagen.

Wel lekker dat Falkenburg van Willem 2 en Kuyt als middenvelder in het spel staan. Deze zijn dusdanig aanvallend dat ze veel scoren. Falkenburg stond zaterdag tegen AZ zelfs in de spits :)

• WahyuSchmidt
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 09-10 12:02
Lekker weekend voor mij :D Vooral veel punten gescoord met: Feyenoord-Ado (646) en NEC-PSV (394).

Steam PSN: Wahyu2304_

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20:51
Aanmelden lukt niet bij de poule? Of moet ie geaccepteerd worden nog? In dat geval, de gebruikernaam is DannyL

• Han
  • Niet online
Pffff... wat een drama weekend voor mij :o

Ik had gegokt op een overwinning van PSV en al mijn feyenoorders op de tribune gezet ;(

• Niku

Niku

Alagaesii

Poeh, ik ga ook nog niet zo soepel. Wel nog 702 tot nu toe, maar blijf behoorlijk achter bij mijn eerdere scores.

• Leon Zwiers
Dit weekend is voor mij drama. Had ook op een overwinning van PSV gegokt. ADO verliest ineens met 4 goals tegen van Fc Fraude Twente, en ik heb 2 ado verdedigers in mijn basis :(. Tot nu toe 450 punten ofzo, en ik zie Ajax ook niet echt winnen van Heracles. Mijn enige kans voor nog wat puntjes is Klaassen. Tenzij hij er ineens 10 maakt ofzo zal ik wel onderaan belanden :)

Leon Zwiers wijzigde deze reactie 18-09-2016 17:39 (17%)

• Hupske

Hupske

AFCA

Nou heerlijk een waardeloos weekend. Gegokt op PSV wat door 1 doelpoging van Feyenoord verliest. Sol op de reservebank, terwijl ik Jahanbakhsh in de basis heb en die heeft geen minuut gespeeld.

Ziyech als aanvoeder, nou naar 64 minuten wordt hij al gewisseld. Het wordt voor mij een achterhoede gevecht.

Han, vanaf welke plek degradeer je? :+

• dutchgio
quote:
Leon Zwiers schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:38:
Dit weekend is voor mij drama. Had ook op een overwinning van PSV gegokt. ADO verliest ineens met 4 goals tegen van Fc Fraude Twente, en ik heb 2 ado verdedigers in mijn basis :(. Tot nu toe 450 punten ofzo, en ik zie Ajax ook niet echt winnen van Heracles. Mijn enige kans voor nog wat puntjes is Klaassen. Tenzij hij er ineens 10 maakt ofzo zal ik wel onderaan belanden :)
Klaassen is wel gewoon gelukt, dat scheelt dan weer iets. :)

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Leon Zwiers
Aslnog maar 900 punten :p

• Martinusz
  • Nu online
Minder weekend ook hier helaas,
Weer verkeerde aanvoerder (Ziyech ipv Klaassen) en wat ADO spelers.
Daarnaast bijv. Een Haps die elke keer geel pakt en dus onnodig punten inlevert :@

• The_Ghost16
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23-10 16:16
Hier op zich een prima weekend, 1268 punten. Vooral gescoord met Vitesse en Ajax. Ik had ook verwacht dat PSV zou winnen maar had toch uit voorzorg mijn PSV verdedigers gedegradeerd tot de bank en de tribune :)

Vorige wedstrijd Weghorst in de opstelling toen heeft hij geen minuut gemaakt. Nu start hij in de basis en scoort hij ook nog eens, geeft een assist en is niet gewisseld. Helaas had ik hem nu alleen verbannen naar de tribune :(

• Hupske

Hupske

AFCA

Iemand Ziyech als aanvoerder vandaag? Ik had hem wel eerst als aanvoerder, maar na vorig weekend maar niet gedaan. Foute keuze nummer 3000 alweer |:(

Hupske wijzigde deze reactie 24-09-2016 21:14 (9%)

• Martinusz
  • Nu online
quote:
hupske schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:11:
Iemand Ziyech als aanvoerder vandaag? Ik had hem wel eerst als aanvoerder, maar na vorig weekend maar niet gedaan. Foute keuze nummer 3000 alweer |:(
Jazeker!!! Hehe!!!

• toolkist
  • Niet online
Helaas geen Ziyech als captain maar Klaassen. Maar dan ook wel weer Sanchez, dus mag alsnog niet klagen

• Hupske

Hupske

AFCA

Ik had ook nog Gudelj in de basis :+

• toolkist
  • Niet online
Arias en Hendrix op de bank, Riedewald geen punten doordat ie minder dan 45min gespeeld heeft. Zal uiteindelijk dus geen briljante score worden

• Martinusz
  • Nu online
quote:
toolkist schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:36:
Helaas geen Ziyech als captain maar Klaassen. Maar dan ook wel weer Sanchez, dus mag alsnog niet klagen
Klaassen heb ik ook, helaas geen sanchez in mijn selectie. Die gaat nog veel punten opleveren voor je ;)

• Hupske

Hupske

AFCA

quote:
toolkist schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:44:
Arias en Hendrix op de bank, Riedewald geen punten doordat ie minder dan 45min gespeeld heeft. Zal uiteindelijk dus geen briljante score worden
Oh donders ook dat nog. Ik heb Hendrix in de basis 8)7 Ik ben straks de beste van onder

• Timoth
Ik had Dijks op de bank, maar dat wordt waarschijnlijk een hele dure tribuneklant. Ik bad niet verwacht dat hij het in Bosz zijn ogen zo slecht doet dat nota bene Sinkgraven nu zijn positie inneemt...

Edit: En zelfs viergever behoudt z'n basisplaats :P

Timoth wijzigde deze reactie 25-09-2016 09:31 (12%)

• Martinusz
  • Nu online
Eindelijk eens een toppertje gemaakt :) helaas in totaalscore schiet het nog niet geweldig op.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 23:24
Jones, Kongolo, de Jong en Propper deden goeie zaken voor mn team deze week. 1230 punten :)

• Martinusz
  • Nu online
quote:
Lekkerboeie86 schreef op zondag 25 september 2016 @ 19:06:
Jones, Kongolo, de Jong en Propper deden goeie zaken voor mn team deze week. 1230 punten :)
Hier 1309 :) Ziyech als aanvoerder 8)

• dutchgio
Karsdorp was ook niet mis.
Unal ook weer meer dan prima.

Mooie speelronde deze week. ;)

• michelb86
1400 punten, met name door Feyenoord

• mercapto
  • Nu online
1388 punten hier.
Hadden er 33 meer kunnen zijn door 1 bank<>basis wissel, bijna optimaal dus. (helaas kan je de tribune scores nooit zien, die feature mis ik wel, ben te lui om het handmatig te checken)

• Martinusz
  • Nu online
quote:
mercapto schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:10:
1388 punten hier.
Hadden er 33 meer kunnen zijn door 1 bank<>basis wissel, bijna optimaal dus. (helaas kan je de tribune scores nooit zien, die feature mis ik wel, ben te lui om het handmatig te checken)
Ja dat vind ik ook jammer dat je niet gewoon direct kan zien wat je tribune klanten hadden gescoord.
Maar goed ik had er daar 2 van Roda zitten, dus ik hoef het niet persee te weten nu :+

• mercapto
  • Nu online
quote:
martinusz schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:14:
[...]

Ja dat vind ik ook jammer dat je niet gewoon direct kan zien wat je tribune klanten hadden gescoord.
Maar goed ik had er daar 2 van Roda zitten, dus ik hoef het niet persee te weten nu :+
Haha, ja, ik 2x Go Ahead, maar Maatsen stond zomaar in de basis, maakt je toch nieuwsgierig :P

• Martinusz
  • Nu online
Nieuwe ronde mensen :) Iedereen zijn team ready?!

• donleone83
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 07:42
Met plek 22 doe ik voorlopig leuk mee in de middenmoot. Ik had volgens mij veel hoger kunnen staan als ik niet op het laatste moment Brad Jones vervangen had door Jeroen Zoet, vanuit de overtuiging dat PSV waarschijnlijk dit jaar wel weer de minste tegengoals te verwerken zou krijgen. Balen!

• Martinusz
  • Nu online
quote:
donleone83 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:38:
Met plek 22 doe ik voorlopig leuk mee in de middenmoot. Ik had volgens mij veel hoger kunnen staan als ik niet op het laatste moment Brad Jones vervangen had door Jeroen Zoet, vanuit de overtuiging dat PSV waarschijnlijk dit jaar wel weer de minste tegengoals te verwerken zou krijgen. Balen!
Hoezo PSV weer de minste tegengoals? Die statistiek was afgelopen jaren in het voordeel van Ajax ;)
Feyenoord is wel bizar ja, pas 2 tegengoals, ik heb precies hetzelfde, ik had Jones als 2de keeper, later vervangen door een goedkopere keeper, maar had hem graag als 1ste keeper gehad ;)

Dit weekend was een verrassing blijkbaar, want de scores zijn overal niet zo hoog, gelukkig heb ik aardig kunnen scoren nog :) ben langzaam aan een opmars begonnen vanuit achterin het klassement naar nu de middenmoot (39 nu, dat was in het begin 58 ofzo). 8) Al zal ik mijn slechte eerste 4 ronden moeilijk nog kunnen goed maken -O-

Martinusz wijzigde deze reactie 03-10-2016 10:43 (3%)

• donleone83
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 07:42
quote:
martinusz schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:41:
[...]

Hoezo PSV weer de minste tegengoals? Die statistiek was afgelopen jaren in het voordeel van Ajax ;)
Feyenoord is wel bizar ja, pas 2 tegengoals, ik heb precies hetzelfde, ik had Jones als 2de keeper, later vervangen door een goedkopere keeper, maar had hem graag als 1ste keeper gehad ;)

Dit weekend was een verrassing blijkbaar, want de scores zijn overal niet zo hoog, gelukkig heb ik aardig kunnen scoren nog :) ben langzaam aan een opmars begonnen vanuit achterin het klassement naar nu de middenmoot (39 nu, dat was in het begin 58 ofzo). 8) Al zal ik mijn slechte eerste 4 ronden moeilijk nog kunnen goed maken -O-
Ik vond PSV kampioenskandidaat nummer 1 met de sterkste verdediging. Het loopt even wat anders :P Voor mij halen in ieder geval wekelijks Klaassen, Ziyech en Jörgensen doorgaans veel punten binnen. Met een score deze ronde van 821 waarbij het gemiddelde maar 585 was ben ik ook 3 plaatsen gestegen.

• Martinusz
  • Nu online
Iedereen weer uit de mottenballen kruipen, de eredivisie gaat weer starten morgen!!
Aantal lastige wedstrijden, waarbij je spelers van beide ploegen hebt en je geen idee hebt wat je kunt verwachten qua uitslag :o

• Qu3st
Superweekend dit weekend! Je captain is 300% waard.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Martinusz
  • Nu online
quote:
Qu3st schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:00:
Superweekend dit weekend! Je captain is 300% waard.
Pff ja wordt lastige keuze :o

• Anakha
Oef, dat had ik nog niet door. Dank voor de tip! Eens zien of ik mijn voorlopige koppositie kan behouden. Ik heb inmiddels al 2 spelers die langdurig geblesseerd zijn, dus niet zoveel mogelijkheden meer om te wisselen. :(

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 22-10 16:04

Baseman77

We move

Bij mij is het al weken drama na een prima begin...Ado, Sparta, AZ en Utrecht zijn vooral gaan verliezen en PSV krijgt het voor elkaar om wekelijks de beste kansen om zeep te helpen en de tegenstander de enige kans te laten benutten |:(

• Qu3st
Ach ik heb Luuk de Jong maar niet meer als mijn captain. Dus hij zal wel 3 er in schieten dit weekend. :+

• Anakha
Ik heb vooraf de strategische keuze gemaakt om relatief veel spelers te kiezen van teams die ik persoonlijk het liefst zie verliezen. Zo is mijn weekend altijd goed: als ik slecht scoor in Scorito dan heeft de voetbalsupporter in mij lol, en als het weekend tegenvalt qua uitslagen, dan betekent dat feest in Scorito. Wat dat betreft spreekt mijn positie in Scorito boekdelen over hoe blij ik ben met de stand op de ranglijst van de Eredivisie. :P

Anakha wijzigde deze reactie 21-10-2016 15:16 (3%)

• dutchgio
quote:
Qu3st schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:20:
Ach ik heb Luuk de Jong maar niet meer als mijn captain. Dus hij zal wel 3 er in schieten dit weekend. :+
Krijg je ook nog bonuspunten als het een penalty is? :+

• Martinusz
  • Nu online
quote:
dutchgio schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:20:
[...]

Krijg je ook nog bonuspunten als het een penalty is? :+
Minpunten * 3 in dit geval :+

• Anakha
Zo, dat was weer een prima weekend. Sta nu 27e van de 61.923 deelnemers op Scorito. Toch leuk. :)

• michelb86
Vierde plek, op naar het podium!

• Martinusz
  • Nu online
Ik blijf langzaam paar plekjes winnen, nog steeds in middenmoot :)

• toolkist
  • Niet online
Dus.. daar gaat m'n keeper (Jones). Na Hendrix al de 2e langer geblesseerde

toolkist wijzigde deze reactie 04-11-2016 09:31 (1%)
Reden: Typo

• Martinusz
  • Nu online
quote:
toolkist schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:30:
Dus.. daar gaat m'n keeper (Jones). Na Hendrix al de 2e langer geblesseerde
Ik heb alleen Zoet als geblesseerde, maar bij keepers is dat sowieso gelijk cruciaal, want dan vang je er ook niks voor op de bank.

• Timoth
Ik heb zoet en jones beide. Daarnaast zijn brogno en dijks op de bank terecht gekomen en had ik al een speler in mijn selectie die niet speelde. 5 afwezigen dus. Enige troost is dat ik (nog) wel 2e sta.

• LoneRanger
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
yay, rondje gewonnen met dank aan Ayoub, Wolfswinkel, Pröpper en de 2-2 in Alkmaar. :)

Only fools are enslaved by time and space.

• Martinusz
  • Nu online
Ik heb ook weer aardig gescoord, blijf omhoog kruipen, maar nog steeds middenmoot. Heb keer een goeie klapper nodig, dan haal ik er een aantal in :)

• Martinusz
  • Nu online
Het topic kan weer uit de mottenballen!! We gaan weer beginnen!!

Let op je team, er zijn heel wat vraagtekens onder de spelers!!
Dat wordt puzzelen en wellicht hier en daar gokken dat speler toch op tijd fit is en speelt...

• Martinusz
  • Nu online
Voor alle medespelers, let op dit weekend is een Super weekend, dat betekend dat je aanvoerder 300% scoort!!!

Let ook op de blessures en schorsingen, er zijn heel wat spelers namelijk die niet mee doen dit weekend!!

• Hupske

Hupske

AFCA

Zo te zien is de transfermarkt ook al open? Kan namelijk al mijn spelers verkopen en weer nieuwe kopen.

• Martinusz
  • Nu online
quote:
hupske schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:20:
Zo te zien is de transfermarkt ook al open? Kan namelijk al mijn spelers verkopen en weer nieuwe kopen.
Jep! Je hebt ook een mail gekregen of je selectiewaarde omhoog of omlaag is gegaan.

• Hupske

Hupske

AFCA

quote:
martinusz schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:36:
[...]

Jep! Je hebt ook een mail gekregen of je selectiewaarde omhoog of omlaag is gegaan.
Tegenwoordig krijg ik zo veel mailtjes dat ik niet alles meer bekijk.
Als ik mijn selectie zie is er geen enkele speler meer waard geworden. Wel is de helft minder waard geworden :9
Er staat mij veel werk te doen dus.

• Martinusz
  • Nu online
Brrr bagger ronde voor mij, ongelukkige keuze voor aanvoerder waardoor ik zeker 250 punten ben misgelopen :(

• frank131331
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 16-10 20:26
Zo dat was de eerste competitie helft! Mooie 4e plek! Gelijk maar is even wat aanpassingen gedaan in mijn team. Deze week maar is even puzzelen hoe en wat.

• Anakha
Boven verwachting goed gegaan, deze eerste seizoenshelft. 1e van de Tweakers, en 24e van de 61.885 deelnemers in totaal. Voorafgaand aan Ajax - PSV stond ik zelfs even 13e, maar Ajax wilde de 2-0 die ik had voorspeld helaas niet scoren, en kreeg er toen zelfs eentje tegen.

Iets hoger budget dus ook nu. Bij de start 52 miljoen, na de winterstop 56,25 miljoen. Groot deel van die stijging komt van Jörgensen en Ziyech. Ben wel benieuwd, hoe is jullie totale transferwaarde nu? Wie heeft er het beste de talentjes gespot? Had iemand naast Jörgensen en Ziyech bijvoorbeeld ook Dolberg? Nog andere spelers die flink meer waard zijn geworden?

Nu ernstig twijfelen wat ik ga doen.

Optie 1: Jörgensen verkopen en met die 7 miljoen de selectie breed genoeg maken om ook bij blessures en schorsingen nog goede spelers in te kunnen zetten.

Optie 2: Alleen kleinere wijzigingen - spelers die minder speelden dan verwacht vervangen door spelers die zekerder lijken van speelminuten, en spelers van teams die niet goed draaien vervangen door spelers van teams die wel goed draaien.

Optie 3: Never change a winning team: dit ging goed, houden zo.

Gelukkig hebben we nog even de tijd om daar over na te denken.

• michelb86
Ik sta vijfde, ben dan ook goed tevreden. Ik heb al wat wijzigingen doorgevoerd. Ik heb een duurdere speler en wat bankzitters weggedaan. Verder blijft het redelijk hetzelfde.

Over Dolberg twijfel ik nog, ik vind die 6 miljoen eigenlijk te duur omdat hij nog jong is en er vast een dip zal komen. Aan de andere kant heb ik er ook geen vertrouwen in dat de rest het goed blijft doen en is het wel fijn een Ajaxspits in je selectie te hebben.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True