Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Tweakers Topcoach Eredivisie 2016-2017 OverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 12.505 views

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 16:53
Mede-auteurs:
  • Han
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online

Han

• Anakha
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 16:45

Anakha

Welkom
Het nieuwe voetbalseizoen is al weer begonnen en daarmee is de tijd aangebroken om voorspellingen te doen en te speculeren over de tops en flops, voor het aankomende jaar. Denk jij het beter te weten dan de mede-tweaker of zelf Giovanni van Bronkhorst, Peter Bosz of Philip Cocu? Doe dan mee aan de Tweakers voetbalpoule en stel jouw winnende elftal samen!

Tweaker gallery: martinusz is een voetbalpoule gestart bij TopCoach. (www.scorito.com). Mee doen is simpel; maak een account aan op Scorito en klik op de uitnodiging onder aan deze startpost. Je wordt automatisch toegevoegd aan de Tweakers voetbalpoule.

Stel je eigen team samen!

Je begint met een budget van € 52 miljoen, waarmee je 18 spelers uit de Eredivisie kunt kopen (max. 4 spelers van één club).

Stel per ronde je spelers op

• Per ronde maak je jouw basisopstelling (4-4-2, 4-3-3, 3-4-3 of 3-5-2);
• daarnaast kies je 4 bankspelers;
• verwijs je 3 spelers naar de tribune; en
• benoem je één speler tot captain.

De wekelijkse deadline is gelijk aan de starttijd van de eerste wedstrijd van die speelronde.

Punten verdienen!

Per speelronde verdien je punten op basis van de werkelijke prestaties van je spelers in de Eredivisie (doelpunten, assists, de nul houden, minpunten bij gele/rode kaarten etc.).

• Basis 11 verdient 100% van de punten
• 4 bankspelers verdienen 50% van de punten
• 3 tribunespelers verdienen geen punten
• Normaal verdient je captain 200% van de punten
• Tijdens 4 Super Sundays verdient je captain 300% van de punten

Tot slot voorspel je de Wedstrijd van de Week waarmee je extra bonuspunten kunt scoren.

Proefperiode: ronde 1 t/m 4

Het spel begint met een proefperiode van speelronde 1 t/m 4. Tijdens deze periode kun je onbeperkt transfers doorvoeren. De beste rondescore die je behaalt tijdens de proefperiode telt mee voor het definitieve spel.

De eerste speelronde start op vrijdag 5 augustus om 20:00 uur, aanmelden voor TopCoach kan tijdens de gehele proefperiode.

BELANGRIJK: na speelronde 2 (op dinsdag 16 augustus) worden de waardes (en posities) van spelers definitief vastgesteld . Dat betekent dat er nog mutaties kunnen optreden binnen je team. In dat geval worden de betreffende spelers uit je team verwijderd en krijg je de oorspronkelijke waarde teruggestort op je rekening.

Sluiten transfermarkt

Op zaterdag 10 september om 18:30 uur, sluit de transfermarkt. Dat is gelijk aan de start van speelronde 5. Je kunt dan geen transfers meer doen tot aan de winterstop (speelronde 17).

Transfers in winterstop

In de winterstop zal de transfermarkt weer geopend zijn. Die begint na speelronde 17 en zal op vrijdag 3 februari weer sluiten. Je kunt tijdens deze periode weer onbeperkt transfers doorvoeren.

Speelschema Eredivisie 2016–2017

Dus denk jij dat jij een betere voetbalcoach bent dan jouw mede-Tweaker? Denk jij te weten welke opstelling het meest effectiefst is in de eredivisie 2016/2017? Meld je dan aan en ga de strijd aan! Maak dan een account aan op Scorito en klik op de uitnodiging voor de Tweakers voetbalpoule onderaan deze startpost!

Dit is dus jouw kans op eeuwige roem!

Deelnemers:
Nr.Scorito UserTweaker
01 Anakha Anakha
02 Arjax ????
03 Auw Leon Zwiers
04 Ayyldiz ????
05 BasClooney Baseman77
06 Brandus ????
07 Dappie ????
08 donleone83 donleone83
09 Dutchdeveloper ????
10 Dutchgio Dutchgio
11 Ephymerous Ephymerous
12 F.C. LB Lekkerboeie86
13 Fc bal op het dak Crysania
14 FC Bal op ons dak ????
15 frank1313 ????
16 frumper frumper
17 Gustavoo Gustavoo
18 H3nki3 Arwintju
19 Han_GoT Han
20 Heijmenberg99 Heijmenberg99
21 Hupske Hupske
22 Jean dn Oncle Exterazzo
23 Jeffa667 ????
24 JorGang ????
25 JorisIsGeenVis ????
26 Joster Joster
27 jurgen9021 Qu3st
28 k.fikenscher ????
29 Katrien79 ????
30 kidcassidy kidcassidy
31 Kimmutjuhhh LoneRanger
32 Libbe81 Martinusz
33 LoneRanger LoneRanger
34 Martinusz martinusz
35 mercapto mercapto
36 Nighthawk ????
37 Niku Niku
38 NokiaTelefo… blottle
39 Pianist Aerocivic
40 Peerke1979 Peerke1979
41 Prof_Napo Prof_Napo
42 Quad Quad
43 RIPS10 Rips10
44 RoricNormannum RoricNormannum
45 Roytoch Roytoch
46 Sargan Sargan
47 The_Ghost16 The_Ghost16
48 TimothyvanA Timoth
49 TimitoV TimitoV
50 timvani ????
51 Tirzono ????
52 Toolkist Toolkist
53 WahyuSchmidt WahyuSchmidt
54 XeNeRgY XeNeRgY
55 Zocolo86 michelb86

Top 10 na speelronde 04

Meld je nu aan speel mee!:

===================> Tweakers Topcoach Eeredivisie 2016-2017 <===================

Note:
Algemeen geklets over voetbal gewoon in het Voetbal Centraal topic: [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1

Han wijzigde deze reactie 09-09-2016 18:09 (187%)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 17:00

Niku

Alagaesii

Gelukkig zijn er proefrondes :+

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 15:49
Goed bezig! En het is inderdaad maar goed dat er proefrondes zijn :D

• Martinusz
Staar je niet blind, kijk als je deze ronde Elia had, dan had je direct meer dan 200 punten al. Maar wie weet raakt ie vervolgens geen pepernoot meer ;)

Ben nog wel aan het kijken wat tactisch is qua opstelling, met welke positie je de meeste punten kunt vergaren, dus of meer middenvelders dan aanvallers opstellen etc.

Met het budget is het toch puzzelen, gelukkig kun je voor de tribune wat goedkoper spelers kopen :+

• Niku

Niku

Alagaesii

Kun je je opstelling überhaupt wijzigen? Kon het laatst zo snel niet vinden. Volgens mij staat er bij mij standaard 352 nu.

• Martinusz
quote:
Niku schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:37:
Kun je je opstelling überhaupt wijzigen? Kon het laatst zo snel niet vinden. Volgens mij staat er bij mij standaard 352 nu.
De opstelling wijzigt automatisch mee, dus als jij 1 van de middenvelders aanklikt om te wisselen, zul je zien dat je niet alleen een andere middenvelder kunt kiezen, maar ook een aanvaller of verdediger. Doe je dat laatste, dan wijzigt je opstelling dus automatisch mee ;)

Zie ook spelregels:
quote:
Vier spelsystemen
Nadat je jouw team van 18 spelers hebt samengesteld, dan wordt automatisch een elftal opgesteld (4-3-3) en de bank en tribune gevuld. Per speelronde kun je vervolgens 11 spelers opstellen in je basisteam, hierbij kun je spelen in de volgende vier spelsystemen:
4-4-2
4-3-3
3-4-3
3-5-2

Martinusz wijzigde deze reactie 08-08-2016 13:43 (28%)

• Han
  • Niet online
quote:
Niku schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:37:
Dat ligt aan welke spelers je op stelt. Wissel je een middenvelder voor een verdediger bij 3-5-2 dan zal jouw systeem automatisch naar 4-4-2 veranderen. Maak je van die middenvelder een aanvaller dan wordt jouw systeem 4-3-3. Het rare aan het geheel is wel dat er niet gekeken wordt aan posities van spelers, dus je kan met drie echte spitsen spelen, drie middenvelders en 4 vleugelverdedigers. Niet echt reëel dus.

Maar ik ga voor minder verdedigers en meer middenvelders... dat is volgens mij de beste opstelling. Verdedigers maken bijna geen doelpunten, in tegenstelling tot middenvelders. Ook qua 'kaarten pakken' komen middenvelders beter uit, wat je weer strafpunten scheelt. Het geheel compenseren met één of twee doelgerichte spitsen om het één en ander te compenseren om toch aan genoeg doelpunten te komen. Wat wel belangrijk is dat je voldoende 'basisklanten' in de selectie hebt, ook wanneer het 'mindere goden' betreft. Iemand die met regelmaat bankzitter is of slechts 60 minuten speelt levert minder punten op.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Leon Zwiers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 15:16
Ik heb inderdaad Elia in mijn team zitten hence alle punten. Maar ik moet zeggen dat ik aardig way doelpuntenmakers in mijn ploeg had. Hopelijk gaan ze zo door

• Martinusz
quote:
Leon Zwiers schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:52:
Ik heb inderdaad Elia in mijn team zitten hence alle punten. Maar ik moet zeggen dat ik aardig way doelpuntenmakers in mijn ploeg had. Hopelijk gaan ze zo door
Had je hem ook nog als aanvoerder? 8)

De speler met de minste (meeste minpunten) punten dit weekend was de speler van Heerenveen, die inviel en binnen 5 minuten met rood het veld afging :+

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
quote:
Han schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:43:
Maar ik ga voor minder verdedigers en meer middenvelders... dat is volgens mij de beste opstelling.
Ik wil met 5 verdedigers spelen, maar dat mag dan weer niet helaas.

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Nu online

Baseman77

We move

Ik deed al mee met ons voetbalteam, maar heb me nu ook aangemeld bij de Tweakers subpool (als BasClooney).
Gelukkig telt de beste van de 4 voorrondes, want deze 1e was niet geweldig :D Al begin ik door mijn aanmelding vandaag toch op 0...

Baseman77 wijzigde deze reactie 08-08-2016 15:59 (17%)

• Martinusz
quote:
Baseman77 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:57:
Ik deed al mee met ons voetbalteam, maar heb me nu ook aangemeld bij de Tweakers subpool (als BasClooney).
Gelukkig telt de beste van de 4 voorrondes, want deze 1e was niet geweldig :D Al begin ik door mijn aanmelding vandaag toch op 0...
Ik denk dat hij je score uit de 1ste ronde gewoon mee gaat pakken hoor, want ik was ook een plaatsje gezakt, doordat iemand zich had aangemeld in de poule na de 1ste ronde :)

• Leon Zwiers
quote:
martinusz schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:41:
[...]

Had je hem ook nog als aanvoerder? 8)

De speler met de minste (meeste minpunten) punten dit weekend was de speler van Heerenveen, die inviel en binnen 5 minuten met rood het veld afging :+
Nee, ik heb Luuk de Jong als aanvoerder, maar die valt nog zo tegen na 1 ronde :P

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 15:00

Hupske

AFCA

Ik heb mij ook aangemeld bij de poule. Ik had nog geen poule naast de algemene poule van Scorito. De eerste speelronde 935 punten gescoord, dus ik zal in de tweakers poule op het moment 3e staan.

Maar goed dat de transfermarkt nog even open is. Had Rashica in mijn team, maar die is net zo duur als Jahanbakhsh.
Voor de tribune heb ik M. Hamdaoui van Go Ahead. Dat is ook echt de enige spelers die altijd op de tribune zal zitten, de rest kan altijd redelijk aantal punten opleveren in mijn selectie :)

• Sargan
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 14:45

Sargan

Filmfreak...

Dank voor het aanmaken van het topic martinusz d:)b

Ik sta gewoon 4e :o
Had binnen een kwartier een team samengesteld zonder wat uit te zoeken of iets dergelijks dus ben benieuwd :+

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• Martinusz
Willen de tweakers die een andere gebruikersnaam hebben op Scorito even vermelden bij wie ze horen? (zie deelnemerslijst in de openinspost)

Tussenstand na ronde 1:

RankUser
1 Auw
2 FC Bal op ons dak
3 XeNeRgY
4 Sargan
5 Anakha
6 Toolkist
7 Prof_Napo
8 Dutchgio
9 Peerke1979
10 Joster
11 Martinusz
12 Fc bal op het dak 13
13 F.C. LB
14 jurgen9021
15 Quad
16 Niku
17 Han_GoT
18 LoneRanger
19 Roytoch
20 donleone83
21 Ephymerous
- Hupske
- Jeffa667
- BasClooney

• Baseman77
  • Nu online

Baseman77

We move

quote:
martinusz schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:14:
Willen de tweakers die een andere gebruikersnaam hebben op Scorito even vermelden bij wie ze horen? (zie deelnemerslijst in de openinspost)
Ik ben BasClooney.

• Han
  • Niet online
Topicstart is aangepast, eventuele op/aanmerkingen en/of suggesties graag via de DM, dan pas ik het aan :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Niku

Niku

Alagaesii

quote:
Han schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:05:
Topicstart is aangepast, eventuele op/aanmerkingen en/of suggesties graag via de DM, dan pas ik het aan :)
Goed bezig!

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 15:49
quote:
Han schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:05:
Je bent zeker voor Feyenoord aangezien Kuijt in het midden staat?! :+

• Han
  • Niet online
quote:
Joster schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:13:
Je bent zeker voor Feyenoord aangezien Kuijt in het midden staat?! :+
Dat niet, gewoon een goede opvoeding gehad waarin ik heb geleerd dat je senioren respectvol moet behandelen :+

• RoricNormannum
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 14-10 22:52
ik heb me ook even aangemeld, uiteraard met dezelfde naam

• Leon Zwiers
Ik ben Auw! maar dat had je al gezien zie ik :+

Leon Zwiers wijzigde deze reactie 09-08-2016 21:52 (62%)

• Martinusz
quote:
Leon Zwiers schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 21:51:
Ik ben Auw! maar dat had je al gezien zie ik :+
Daar konden we niet omheen aangezien je 1ste staat en we dat erin gewreven krijgen :+ :+

• Leon Zwiers
Ja ach, nog een paar dagen en ik sta weer waar ik hoor...... 3e max

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Nu online
F.C. LB komt me bekend voor ;)

• Martinusz
quote:
Noteren we!!

Paar lastige wedstrijden, heb zowel az als PSV spelers, dusja kies je voor de spelers van de club waarvan je denkt dat die wint, of stel je ze gewoon van allebei op....keuzes keuzes keuzes

• Heijmenberg99
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 09:44
Ik heb me aangemeld als Heijmenberg99. Ik heb echt geen idee welke spelers allemaal goed zijn ( geen verstand van voetbal). Maar ik probeer mee te doen.

• Han
  • Niet online
quote:
Heijmenberg99 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 20:01:
Ik heb me aangemeld als Heijmenberg99. Ik heb echt geen idee welke spelers allemaal goed zijn ( geen verstand van voetbal). Maar ik probeer mee te doen.
Gezellig :)

Ik heb jou toegevoegd aan de lijst, succes d:)b

• Kidcassidy
  • Laatst online: 26-02-2017
Heb mij ook aangemeld met de naam kidcassidy :)

• Martinusz
quote:
Kidcassidy schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 07:40:
Heb mij ook aangemeld met de naam kidcassidy :)
Welkom!

Letten de mensen wel op dat ze hun team compleet maken voor vrijdagavond!!!

• Martinusz
Zo last minute toch nog even opstelling omgegooid naar een 3-4-3 opstelling, merkte wel dat ik heel veel rood-wit in mijn team heb staan op 2 geel-zwart na :+

Iedereen klaar voor de tweede speelronde?!!

Er zijn volgens mij nog 2 spelers die hun team niet compleet hebben:
- Ephymerous
- Jeffa667

Martinusz wijzigde deze reactie 12-08-2016 09:40 (19%)

• Niku

Niku

Alagaesii

quote:
martinusz schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:39:
Zo last minute toch nog even opstelling omgegooid naar een 3-4-3 opstelling, merkte wel dat ik heel veel rood-wit in mijn team heb staan op 2 geel-zwart na :+

- Ephymerous
- Jeffa667
Eens kijken of ik het er dit weekend wat beter vanaf breng.

• toolkist
quote:

- Ephymerous
- Jeffa667
Oeps :F Eerder deze week wel al een team en opstelling samengesteld, maar was van plan om die vandaag nog even te controleren.
Nou ja, de 1e doelpuntenmaker van 't weekend staat in ieder geval in m'n basis ;)

• Martinusz
quote:
toolkist schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 20:21:
[...]

Oeps :F Eerder deze week wel al een team en opstelling samengesteld, maar was van plan om die vandaag nog even te controleren.
Nou ja, de 1e doelpuntenmaker van 't weekend staat in ieder geval in m'n basis ;)
Ja ik heb ook een doelpuntenmaker erbij zitten nu :)

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Ik heb Ramselaar en Haller *O*

• Martinusz

• toolkist
quote:
2 van 1 team? da's knap!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
quote:
Je kan er zelfs 4 van 1 team doen :>

• toolkist
lol, ik zit in het verkeerde topic te posten... dacht dat dit die van Scorito was... |:(

• Lekkerboeie86
  • Nu online
quote:
toolkist schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:38:
lol, ik zit in het verkeerde topic te posten... dacht dat dit die van Scorito was... |:(
Dat is het ook.. :X

• toolkist
Dus.... tijd om te gaan slapen zo te zien.....

Ik ben dus braaf elke keer 1 speler per team aan het uitzoeken...

toolkist wijzigde deze reactie 12-08-2016 21:52 (45%)

• Martinusz
quote:
toolkist schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:43:
Dus.... tijd om te gaan slapen zo te zien.....

Ik ben dus braaf elke keer 1 speler per team aan het uitzoeken...
Haha ach je kan nog 2 rondes spelers wisselen ;)

• Exterazzo
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 12:38
Ik heb me ook aangemeld, mijn nickname op Scorito is Jean dn Oncle.

Audentia

• Gustavoo
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 15:46
Ook maar even aangemeld voor de subpoule! Eerste ronde een respectabele score van 1145.

• toolkist
quote:
martinusz schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:53:
[...]

Haha ach je kan nog 2 rondes spelers wisselen ;)
Ik mag vaker zo wazig zijn, 200 punten van de 1e wedstrijd ;)

• Hupske

Hupske

AFCA

111 door Ramselaar en Leeuwin :) Hopelijk worden de spelers in mijn team niet duurder na dinsdag, want dan raak ik ze kwijt en moet ik wat anders verzinnen :(

Ik ben verder nu op vakantie. Moeilijk om het voetbal nieuws te blijven volgen. Zal Cassierra vanavond spelen of zal Traore er al in staan? Anders moet ik nog eben andere aanvaller zien te scoren :p

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 08:49
quote:

- Ephymerous
- Jeffa667
Bedankt voor je PM, heb het tijdig gefixed d:)b

• Han
  • Niet online
Kun je dan nog spelers wisselen tijdens een speelronde? Ik dacht dat bij aanvang van een ronde, zoals gisteren bij aanvang Heerenveen-Utrecht, je daarna geen spelers meer kunt wisselen in de opstelling zoals je deze hebt gemaakt voorafgaande aan de speelronde...

• Hupske

Hupske

AFCA

Ik had mijn formulering fout. Anders 'had' ik nog een andere aanvaller moeten zien scoren. Vakantie hè :+ En waarschijnlijk wilde ik toen 'moest' typen. Mijn Nederlandse zinnen zijn vaak niet best. Heb al meerdere keren een taalalarm gekregen met een verslag op mijn opleiding :P

• Martinusz
quote:
Han schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 11:03:
Kun je dan nog spelers wisselen tijdens een speelronde? Ik dacht dat bij aanvang van een ronde, zoals gisteren bij aanvang Heerenveen-Utrecht, je daarna geen spelers meer kunt wisselen in de opstelling zoals je deze hebt gemaakt voorafgaande aan de speelronde...
Nee klopt tot vrijdag 20 uur :)

• Niku

Niku

Alagaesii

222 thanks to Ramselaar, Haller en Ayoub. Goed begin van het weekend :+

• Martinusz
Hmm...beetje pech deze ronde, hendriksen geblesseerd eruit (0 punten), Brenet er ineens weer uit (0 punten). Luuk de jong die nog steeds niet scoort (te weinig punten als aanvoerder in mijn team).
Ajax met te weinig punten en pech met Vitesse dit weekend in de verdediging.

Na dinsdag weer sleutelen!

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
198 dankzij Moreno :+
Verder nog Bel Hassani/Ramselaar met elk 102, niet verkeerd.
Verder ook 0 met Henriksen...
Ik ga denk ik niet eens wat aanpassen, kijk wel hoe ver ik kom met de eerste keus. ;)

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Han
  • Niet online
Ik ben ook wat gaan sleutelen aan mijn opstelling. Sowieso mijn aanvoerder veranderd, dat was een middenvelder (vanwege de garantie van spelen) maar dat is een spits geworden. De reden hiervan ligt in de verwachting dat deze spits er rond de 20 in gaat knallen dit seizoen en, omdat hij aanvoerder is geworden in mijn team, zijn scores worden verdubbeld en dus meer rendement op gaat leveren dan een middenvelder... :)

Voor de rest wat meer balans gebracht in de verhoudingen tussen mijn 'vaste, dure' spelers en mijn 'reserve/tribune' spelers. Het is puzzelen vanwege het budget, maar ik neem de gok dat mijn goedkopere spelers gaan verrassen. Doen ze dat niet dan hoop ik dat mijn dure spelers dat verlies gaan wegpoetsen. Keuzes, keuzes, keuzes :P

• The_Ghost16
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 04-10 15:41
Heb me ook aangemeld voor de subpoule.

Eerste wedstrijden is altijd lastig voorspellen omdat er nog wel wat gewisseld gaat worden met spelers die wel of niet in de basis starten. Beste score nu de eerste ronde met 708 punten. Daarna wissels doorgevoerd en die pakten erg ongunstig uit :P

• Martinusz
Ik ben ook aan het knutselen, het is sowieso lastig, omdat je je eigen niets moet aantrekken van de waan van de dag. Spelers die nu net 2 wedstrijden goed hebben gespeeld, kunnen ook hun laatst goed gespeelde wedstrijd hebben gespeeld :P
Spelers die nu wellicht zwak zijn gestart, kunnen de komende 15 wedstrijden super spelen. Het blijft puzzelen.

Iedereen wel opgelet dat morgen de prijzen van de spelers worden aangepast in het spel, het kan dus zijn dat je ineens een veel duurdere speler in je selectie hebt, waardoor deze incompleet wordt!

• Han
  • Niet online
quote:
The_Ghost16 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:27:
We hebben uiteraard een nieuwe top10 na speelronde 02. Gustavoo was de best scorende topcoach in ronde 02 met 1128 punten. Hier de top10 van speelronde 02

Na ronde twee ziet de overall top10 er als volgt uit;

Topcoach XeNeRgY was de hardste daler, van plek 3 naar plek 17 (-14), topcoach F.C. LB klom het hardst, van plek 13 naar plek 4 (+9). Op naar ronde 3 :)

Han wijzigde deze reactie 15-08-2016 11:00 (18%)

• Hupske

Hupske

AFCA

Ghehe tot nu toe presteert mijn team stabiel. Alleen het wordt tijd dat Ajax goed gaat presteren en met name Gudelj. Verder moet ik Cassierra gaan vervangen, die gaat niet heel veel meer spelen ben ik bang. Alleen de vraag is welke aanvaller dan verstandig is :P

Ik vind Sol van Willem II een redelijke aanvaller. Maar die speelt bij Willem II een degradatie kandidaat.
Van Wolfswinkel is weer te duur. Qua aanvallers is het sowieso erg lastig. Er loopt niet veel bijzonders rond in de Eredivisie :9

• Han
  • Niet online
quote:
The_Ghost16 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:27:
Onder welke naam? The_Ghost16 neem ik aan? :)

We zoeken naar naar de Tweakers die zich hebben aangemeld onder de volgende naam:

• FC Bal op ons dak
• Fc bal op het dak 13
• Jeffa667
• Dappie
• NokiaTelefoon

• blottle
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 14:48
Ik heb mijzelf ook aangemeld! Onder de naam NokiaTelefoon. Gelukkig zijn het nog proef rondes ^^.

Ben benieuwd hoe het gaat. Ben een groot voetbalfan (Feyenoord *O* *O* ) maar nog nooit met dit spelletje mee gedaan.

Moge de beste coaches winnen oOo

Kia e-Niro Aurora Black besteld op 27 maart 2019, verwachte levering J̶a̶n̶u̶a̶r̶i̶ ̶2̶0̶2̶0̶ December 2019

• Han
  • Niet online
quote:
martinusz schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:39:
Iedereen wel opgelet dat morgen de prijzen van de spelers worden aangepast in het spel, het kan dus zijn dat je ineens een veel duurdere speler in je selectie hebt, waardoor deze incompleet wordt!
Yep... in de mail van Scorito staat het volgende er over vermeld:
quote:
• Belangrijk: morgen worden de waardes van spelers in de database definitief bepaald!
• Spelers die meer waard worden, worden dan uit je team gehaald. Je krijgt de oorspronkelijke waarde toegevoegd aan je budget.
• Spelers die minder waard worden, blijven in je team. Het verschil in waarde, wordt toegevoegd aan je budget.
• Je ontvangt een mail van de mutaties in je team.
Je ontvangt dus een mail met daarin een overzicht van de veranderingen rondom de spelers binnen jouw selectie, mochten daar veranderingen in plaats vinden. Het kan dus zijn dat jouw selectie onveranderd blijft maar je wel extra geld te besteden hebt.

Naast de waardeveranderingen kunnen er ook nog transfers plaatsvinden die een negatief effect kunnen hebben. Heb je, zoals ik, Ramselaar van Utrecht in jouw selectie maar daarnaast ook nog het maximale aantal van vier spelers van PSV? Dan zou je voor de volgende speelronde wel eens een probleem kunnen hebben wanneer PSV Ramselaar overneemt van Utrecht. Ramselaar wordt dan automatisch verwijderd uit jouw selectie vanwege het maximale van vier spelers van de zelfde club (PSV in dit geval). Je krijgt dan wel zijn huidige waarde van € 3 miljoen terug gestort, maar het dan maar de vraag of Ramselaar voor dat zelfde bedrag nog is toe te voegen mocht je hem inruilen voor één van de vier spelers uit de selectie van PSV.

• Niku

Niku

Alagaesii

Nodige wijzigingen aangebracht in mijn selectie. Eens kijken of het helpt.

• The_Ghost16
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 04-10 15:41
quote:
Han schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:00:
[...]

We zoeken naar naar de Tweakers die zich hebben aangemeld onder de volgende naam:

• FC Bal op ons dak
• Fc bal op het dak 13
• Jeffa667
• Dappie
• NokiaTelefoon
Ja is daar ook The_Ghost16 :)

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:43
Oeh heel dit topic gemist, vanavond de poule maar eens joinen

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 16:50
quote:
Han schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:00:
[...]

• FC Bal op ons dak
• Fc bal op het dak 13
• Jeffa667
• Dappie
• NokiaTelefoon
Eeehm nog ff een verbetering, ik ben jurgen9021 dus niet tweaker jurgen9021 als hij bestaat :+

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Leon Zwiers
quote:
Leon Zwiers schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:41:
Ja ach, nog een paar dagen en ik sta weer waar ik hoor...... 3e max
Zo ik sta 3e, zoals verwacht :p

Ik heb ook nog wat aanpassingen gedaan. Hopen dat ik mijn team kan houden zoals het nu is, want ik heb mijns inziens wel een erg fijn team nu staan.

Leon Zwiers wijzigde deze reactie 15-08-2016 19:23 (34%)

• Han
  • Niet online
quote:
Qu3st schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:59:
Eeehm nog ff een verbetering, ik ben jurgen9021 dus niet tweaker jurgen9021 als hij bestaat :+
Fixed :P

Ik had twee mutaties in mijn team, twee middenvelders waren blijkbaar in waarde gestegen en heb ik moeten vervangen met twee andere middenvelders. Voor de rest is alles in tact gebleven.

• toolkist
3 of 4 wijzigingen, waardoor ik weer helemaal opnieuw kan beginnen

• Han
  • Niet online
quote:
toolkist schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:25:
3 of 4 wijzigingen, waardoor ik weer helemaal opnieuw kan beginnen
Het ergste is dat ik niet meer weet welke middenvelders het waren :o

Volgens mij was één van de twee Bel Hassani :|

• blottle
quote:
Han schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:32:
Het ergste is dat ik niet meer weet welke middenvelders het waren :o

Volgens mij was één van de twee Bel Hassani :|
Ik kreeg netjes in de mail welke zijn weggehaald:
quote:
Beste Pim,

Conform de spelregels zijn vandaag (na speelronde 2) de waardes en posities van de spelers binnen TopCoach, definitief vastgesteld.

Het grote puzzelen kan nu dus écht beginnen!

Spelers uit je team die duurder zijn geworden:
Calvin Verdonk

De bovenstaande spelers zijn uit je team verwijderd en de oorspronkelijke waarde is toegevoegd aan je budget.

Er zijn geen spelers goedkoper geworden binnen jouw team.

Tot slot is Dirk Kuyt van positie gewijzigd (van aanvaller naar middenvelder), zijn waarde blijft gelijk. Had je hem in je team, dan is hij verwijderd en is er € 4 miljoen teruggestort.
Dus maar 1 speler is weg gehaald. Even een andere verdediger zoeken :-)

blottle wijzigde deze reactie 16-08-2016 10:11 (3%)

Kia e-Niro Aurora Black besteld op 27 maart 2019, verwachte levering J̶a̶n̶u̶a̶r̶i̶ ̶2̶0̶2̶0̶ December 2019

• Martinusz
Ik heb nog geen mail, maar ben wel 2 middenvelders en een aanvaller kwijt.
Aanvaller was reserve aanvaller Dolberg (die is duurder dan 1 miljoen geworden :+ )
Middenvelders moet ik even checken, volgens mij 1 van Vitesse weg en een van Utrecht.

Dit moet ik nu recht breien met 4 miljoen budget -O-

Martinusz wijzigde deze reactie 16-08-2016 10:10 (10%)

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 16:50
Ik net een mail gehad. Waren 3 spelers weg, maar niet mijn basisklanten, meer mijn tribunespelers dus niet heel erg. Heb weer 3 nieuwe gehaald. Team wel helemaal omgegooid, hopelijk volgende ronde meer punten want het loopt nog niet zoals vorig seizoen :(

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Han
  • Niet online
Ik heb de mail ook zojuist ontvangen... de spelers waren Adil Auassar en Nathan. Ik kreeg € 4 miljoen teruggestort, dus ik begrijp het niet echt;

Adil Auassar: € 1.750.000,-
Nathan: € 2.500.000,-

Volgens mij is Nathan gelijk gebleven met € 2,5 miljoen, dus waarom deze is verwijderd weet ik niet. Alleen Adil Auassar is €2,5k duurder geworden. Vreemd maar helaas. Kasper Dolberg had ik in de eerste ronde in de aanval, echter had ik hem ingeruild voor Traore (met veel andere mutaties ivm de waarde). Ik zie echter dat Dolberg van € 1 miljoen naar € 3 miljoen is gegaan, een behoorlijke stijging, waardoor hij niet echt interessant is vanwege de verwachting dat hij Traore voor zich heeft dit seizoen. Een dure bankzitter dus :P

• Leon Zwiers
Ik had Dolberg ook op de bank samen met amrabat. ( En blijkbaar een van mijn willem 2 opvulspelers )

Allemaal te duur nu. Eens kijken voor vervanging

• Baseman77
  • Nu online

Baseman77

We move

Hahaha, ik had ook Auassar en Nathan :*)
En Rubin...alle 3 zijn duurder geworden en dus uit mijn team verwijderd.

Ik heb het nu aangepast, hopelijk ten goede.

• toolkist
Isimat, Sanchez en Auassar dus. En volgens mij daarbij nog 1 speler die weg is ofzo, volgens mij had ik 4 lege plekken. Budget was precies op.

• Martinusz
Ik had ook Nathan inderdaad, nu niet meer :+

Heb toch nog behoorlijk wat omgegooid, keeper vervangen, 2 verdedigers vervangen. Twee nieuwe middenvelders (omdat andere te duur waren geworden) en een nieuwe aanvaller, meer als tribuneklant, maar toch ook mogelijk als reserve rol.

Het blijft allemaal een gok :D

• Leon Zwiers
Wat denken jullie van de voorspelling Twente groningen. Vind m lastig. Normaal zou ik zeggen, twente kansloos. Maar als je ziet hoe Groningen de afgelopen 2 wedstrijden heeft gespeeld heeft zelfs twente een kans.

heb maar 2-1 groningen ingevuld

Leon Zwiers wijzigde deze reactie 16-08-2016 10:36 (7%)

• Han
  • Niet online
Ik kon niet kiezen, dus heb voor een brilstand gekozen, een bloedeloze 0-0 :D

• Martinusz
Ik heb 1-1 opgegeven, Groningen speelt waardeloos maar Thuis....Twente speelt waardeloos, maar heeft Ziyech :+

• Baseman77
  • Nu online

Baseman77

We move

Ik ben voor een 1-1 gegaan, allebei is het momenteel weinig...

• blottle
Ik heb het nu op 1-2 staan voor Twente. Marsman is toch wel een grabbelaar, en Ziyech loopt denk ik zo door de verdediging van Groningen heen. Als Ziyech nog weg gaat maak ik er 1-1 van.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
Ik heb ook 1-1, beiden niet veel soeps momenteel.
Team moet ik ook nog naar kijken als ik het zo lees is, er het een en ander verwijderd is...

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• toolkist
quote:
Han schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:36:
Ik kon niet kiezen, dus heb voor een brilstand gekozen, een bloedeloze 0-0 :D
Ik zie geen van beiden scoren, dus ook hier 0-0

• Martinusz
Zo ik heb een ingrijpende verandering genomen :O wat resulteerde in extra budget, heb nu een erg leuk elftal op papier staan met eigenlijk maar 1 speler waarbij de vraag is of die veel gaat spelen, dat wordt dus vaste tribune klant :+

• Han
  • Niet online
Ik heb ook een hoop omgegooid na gisteren. Heb mij verdiept in de scores uit 2015/2016 (assists, goals, kaarten, ect.) en huidige teamstatus (basis/bankzitter). Ik verwacht hiermee voor het sluiten van de transfermarkt nog mee in de top10 te komen. Zo niet, dan neem ik ontslag als topcoach :P

• toolkist
quote:
Han schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:45:
Ik heb ook een hoop omgegooid na gisteren. Heb mij verdiept in de scores uit 2015/2016 (assists, goals, kaarten, ect.) en huidige teamstatus (basis/bankzitter). Ik verwacht hiermee voor het sluiten van de transfermarkt nog mee in de top10 te komen. Zo niet, dan neem ik ontslag als topcoach :P
Of verandert je functie dan naar tobcoach? ;)

Ik heb mn team gisteren ook maar weer gemaakt, deze keer meteen met het oog op het volledige seizoen en dus niet alleen de komende speelronde. Viel me uiteindelijk best mee, heb veel spelers kunnen kiezen van teams waarvan ik verwacht dat ze het goed gaan doen.

• WahyuSchmidt
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 09-10 12:02
Hmm Elia 4-6 weken eruit. Even kijken of ik hem of ik hem op de tribune zet of vervang.

Steam PSN: Wahyu2304_

• Martinusz
Verdorie, ramselaar naar PSV, hebben ze hem ook gelijk duurder gemaakt dus uit selectie gevallen!

Let dus op mensen!!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ja erg jammer. Ik had de waarde veranderingen van afgelopen dinsdag overleefd. Niemand was duurder geworden.
Alleen nu valt dus Ramselaar weg. Die was redelijk zeker van veel punten, maar nu bij PSV niet meer natuurlijk. Zal niet altijd gaan spelen.

Wat anders gaan verzinnen nu voor dat geld :(

• toolkist
quote:
martinusz schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:52:
Verdorie, ramselaar naar PSV, hebben ze hem ook gelijk duurder gemaakt dus uit selectie gevallen!

Let dus op mensen!!
Aanpassing viel bij mij uiteindelijk mee, doordat ik toch niet heel zeker was over Kuijt. Hij eruit voor een goedkopere speler en sat gaf me qua budget voldoende ruimte om een fatsoenlijke vervanger voor Ramselaar te kiezen

• Han
  • Niet online
Het enige waar ik nu mee zit is de vraag of Ramselaar al direct een vaste waarde wordt bij PSV en of hij de zelfde scores weet te behalen als bij Utrecht. Ik vrees dat hij minder bepalend gaat worden als het gaat om assists en goals, als hij überhaupt als in de basis staat direct.

• Martinusz
quote:
toolkist schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:08:
[...]

Aanpassing viel bij mij uiteindelijk mee, doordat ik toch niet heel zeker was over Kuijt. Hij eruit voor een goedkopere speler en sat gaf me qua budget voldoende ruimte om een fatsoenlijke vervanger voor Ramselaar te kiezen
Ik heb het opgelost met een Utrecht speler, die goedkoper was dan Ramselaar, waardoor ik wat budget overhield. Mijn tribunespeler kunnen vervangen door een betere speler die waarschijnlijk zelfs wekelijks gaat spelen en ook punten kan opleveren :) uiteindelijk niet ontevreden. Maar wel irritant dat blijkbaar nu elke dag bij een transfer je team omgegooid kan worden. Ik dacht dat ze dat periodiek zouden doen zoals afgelopen dinsdag. 8)7

• ephymerous
Is het ook de bedoeling om alle wedstrijden te voorspellen? Zo ja, waar kan ik die vinden? :)

• Martinusz
quote:
ephymerous schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:25:
Is het ook de bedoeling om alle wedstrijden te voorspellen? Zo ja, waar kan ik die vinden? :)
Hoe bedoel je precies?
Ik denk dat je het andere spel op Scorito bedoeld, daar voorspel je iedere week alle uitslagen, soort toto dus.

• Han
  • Niet online
quote:
ephymerous schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:25:
Bij TopCoach dien je alleen maar één wedstrijd te voorspellen; de wedstrijd van de week.

Er is ook een andere competitie op Scorito waar je aan kan deelnemen; Match Duel NL. Bij die competitie moet je alle wedstrijden van de eredivisie voorspellen, inclusief goal makers. Daar doe ik ook aan mee :)

• ephymerous
Duidelijk, thanks :)

• Martinusz
Oke volgens Scorito zijn de spelers nu definitief geprijsd, let op, ik zie veel leden met een incompleet team!! (waarschijnlijk door Ramselaar)

Let op dat je voor vanavond 20 uur de boel fixt!!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ramselaar maakte ook mijn selectie incompleet, daardoor behoorlijk wat aanpassingen gemaakt uiteindelijk. Ga nu ook weer 352 spelen, overwoog even 442.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True