[Voetbal] Tweakers Topcoach Eredivisie 2017 - 2018 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:54
Welkom
Het nieuwe voetbalseizoen staat voor de deur en daarmee is de tijd weer aangebroken om voorspellingen te doen en te speculeren over de tops en flops, voor het aankomende jaar. Denk jij het beter te weten dan de mede-tweakers of zelfs Giovanni van Bronckhorst, Marcel Keizer of Phillip Cocu? Kun jij de winnaar van vorig jaar, TwanVissers, verslaan? Doe dan mee aan de Tweakers voetbalpoule en stel jouw winnende elftal samen!

Tweaker Anakha is een voetbalpoule gestart bij TopCoach. (www.scorito.com). Meedoen is simpel; maak een account aan op Scorito en klik op de uitnodiging onder aan deze startpost. Je wordt automatisch toegevoegd aan de Tweakers voetbalpoule.

Stel je eigen team samen!

Je begint met een budget van € 49 miljoen, waarmee je 18 spelers uit de Eredivisie kunt kopen (max. 4 spelers van één club).

Spelers selecteren

Stel per ronde je spelers op

• Per ronde maak je jouw basisopstelling (4-4-2, 4-3-3, 3-4-3 of 3-5-2);
• daarnaast kies je 4 bankspelers;
• verwijs je 3 spelers naar de tribune; en
• benoem je één speler tot captain.

Opstelling

De wekelijkse deadline is gelijk aan de starttijd van de eerste wedstrijd van die speelronde.

Punten verdienen!

Per speelronde verdien je punten op basis van de werkelijke prestaties van je spelers in de Eredivisie (doelpunten, assists, de nul houden, minpunten bij gele/rode kaarten etc.).

• Basis 11 verdient 100% van de punten
• 4 bankspelers verdienen 50% van de punten
• 3 tribunespelers verdienen geen punten
• Normaal verdient je captain 200% van de punten
• Tijdens 4 Super Sundays verdient je captain 300% van de punten

Tot slot voorspel je de Wedstrijd van de Week waarmee je extra bonuspunten kunt scoren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fiYibqdxYEFreES15WGUK3Dy/full.png

Proefperiode: ronde 1 t/m 3

Het spel begint met een proefperiode van speelronde 1 t/m 3. Tijdens deze periode kun je onbeperkt transfers doorvoeren. De beste rondescore die je behaalt tijdens de proefperiode telt mee voor het definitieve spel.

De eerste speelronde start op vrijdag 11 augustus om 19:00 uur, aanmelden voor TopCoach kan tijdens de gehele proefperiode.

BELANGRIJK: na speelronde 2 (op dinsdag 22 augustus) worden de waardes (en posities) van spelers definitief vastgesteld. Dat betekent dat er nog mutaties kunnen optreden binnen je team. In dat geval worden de betreffende spelers uit je team verwijderd en krijg je de oorspronkelijke waarde teruggestort op je rekening.

Sluiten transfermarkt

Op zaterdag 9 september om 18:30 uur sluit de transfermarkt. Dat is gelijk aan de start van speelronde 5. Je kunt dan geen transfers meer doen tot aan de winterstop (speelronde 18).

Transfers in winterstop

In de winterstop zal de transfermarkt weer geopend zijn. Die begint na speelronde 18 en zal op vrijdag 2 februari weer sluiten. Je kunt tijdens deze periode weer onbeperkt transfers doorvoeren.

Speelschema Eredivisie 2017–2018

Dus denk jij dat jij een betere voetbalcoach bent dan jouw mede-Tweaker? Denk jij te weten welke opstelling het meest effectiefst is in de eredivisie 2017/2018? Meld je dan aan en ga de strijd aan! Maak dan een account aan op Scorito en klik op de uitnodiging voor de Tweakers voetbalpoule onderaan deze startpost!

Dit is dus jouw kans op eeuwige roem!

Deelnemers (per 4 september):
Nr.Scorito UserTweaker
01 AGee ????
02 Ajaxalex ajaxalex
03 Anakha Anakha
04 Bidetgooiers orejas
05 Blaiziq ????
06 Blurmeneer ????
07 Brakki ????
08 Bram1980 ????
09 F.C. LB Lekkerboeie86
10 FCNZ ????
11 frank1313 frank131331
12 frumper frumper
13 GEWA Gewal
14 Grudgie Grudgie
15 Han_GoT Han
16 HetFantoom mrbomb
17 Holkers ????
18 Hupske Hupske
19 ILCILA ILCILA
20 jaap.e ????
21 Jean dn Oncle Exterazzo
22 JorGang ParaDroid2
23 JorisIsGeenVis ????
24 Joster Joster
25 jurgen9021 ????
26 JuulVanIersel Juulleke
27 kevinbrock1987 ????
28 kooijp1900 mannetje19
29 Loetinho ????
30 Maartz Maartz
31 Martinusz Martinusz
32 mercapto mercapto
33 MonkNL m0nk
34 Mr.Black Mr. Black
35 mwessels Lorenzoaliandro
36 Njitram83 BSTNjitRam
37 PaniniR ????
38 Parelvandeandes hmr
39 r.crone ????
40 RAYMANKAPEENS wimpie007
41 red_bull_6 ????
42 Remco_1976 ????
43 RFFNCK ????
44 RIPS10 Rips10
45 runner15 ????
46 Sanderjcc ????
47 SpecialTwo ????
48 Spuugvuur ????
49 Stevie1971 ????
50 stokky ????
51 Tamarillo Tamarillo
52 thebeste ????
53 Thijskeuc ????
54 TimothyvanA Timoth
55 tluijf tluijf
56 WahyuSchmidt WahyuSchmidt
57 Zirtox ????
58 Zocalo86 ????
59 Zombie ????
60 Zuurtjesclub ????

Meld je nu aan speel mee!:

===================> Tweakers Topcoach Eeredivisie 2017-2018 <===================

Note:
Algemeen geklets over voetbal gewoon in het Centraal Voetbaltopic: [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018

Dank aan Martinusz voor de TS van vorig jaar, die ik heb mogen aanpassen voor het nieuwe seizoen. Wil je mede-TS worden of heb je op- of aanmerkingen? Laat het me weten!

[ Voor 27% gewijzigd door Anakha op 07-09-2017 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-06 12:38
_/-\o_ gaan we weer _/-\o_ dit jaar voor een top 5 notering!

[ Voor 23% gewijzigd door frank131331 op 07-08-2017 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-06 15:53
Nog niet zeker of ik mee blijf spelen i.v.m. tijdgebrek komende weken/maanden, maar zal een poging doen!

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-06 22:21
Vorig jaar 5e geworden in een poule van +- 40
Kijken of dat dit jaar ook lukt in de Tweakers poule :P

Merk wel dat de topspelers een stuk duurder zijn of dat er minder geld beschikbaar is.
Alle basisspelers uit de top 3 halen lukt dit jaar totaal niet meer (als je tenminste ook de toppers erbij wil hebben).

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Heb in ieder geval een team klaargezet compleet, maar zoals gezegd, weet niet of ik wekelijks mee kan gaan spelen helaas. Wel vond ik de selectie samenstellen inderdaad moeilijker dan vorig seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Yup, vorig jaar had je een paar miljoen meer aan budget, en toen waren volgens mij ook de spelers iets goedkoper. Nu zijn de keepers van de topclubs bijvoorbeeld 4 miljoen, vorig jaar 3,5 miljoen. Dus minder budget en duurdere spelers, betekent moeilijker keuzes...

Goed om de nieuwe aanmeldingen te zien, ik ga ze verwerken in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ben er weer bij... :)

Wederom als 'Han_GoT'

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:38

Hupske

AFCA

@Anakha Ik heb mij ook ingeschreven. Echter wel met 2 accounts, wat niet de bedoeling is. Account ‘huppelt’ mag je verwijderen uit de poule. Dacht dat ik met het juiste account was ingelogd, maar blijkbaar niet. Huppelt wordt alleen gebruikt voor een lowbudget team in de Giro, tour en Vuelta :)

Het account wat erin moet blijven is natuurlijk ‘hupske’.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• mrbomb
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-08-2021
Is er toevallig een lijst van vorig seizoen van de spelers die toen de meeste punten hebben gehaald, inclusief voetballers die nu naar het buitenland zijn vertrokken?

Edit: ik zie nu dat als je op de website inlogt met pc dat het erbij staat.

[ Voor 19% gewijzigd door mrbomb op 10-08-2017 12:38 ]

• Anakha
Leuk om weer een hoop nieuwe aanmeldingen te zien! Ik heb ze verwerkt in de TS. Morgenavond 19:00 is de deadline voor de eerste speelronde, alleen PaniniR heeft nog geen team opgesteld.

@Hupske, dank voor de melding, heb huppelt verwijderd.
@mrbomb, wat is jouw naam op Scorito?

Van onderstaande personen kom ik een GoT-naam tegen die overeenkomt met de Scorito-naam - mocht je niet meedoen aan deze poule, laat me dat dan even weten. Dan verwijder ik die naam uit het lijstje.
@Rips10
@Anoniem: 525709
@tluijf
@GeWa
@naitsoezn
@Maartz

Ook een aantal namen op Scorito waar ik geen Tweaker aan kan koppelen - wie zijn Zirtox, SpecialTwo, Brakki, jurgen9021, PaniniR, r.crone, FCNZ en JuulVanIersel?

En tot slot een aanmelding die niet via dit topic is binnengekomen. Mocht gerbenheerspink wel een Tweaker zijn, stuur me dan even een DM hier, dan accepteer ik je aanmelding.

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Had het hier inderdaad nog niet vermeld, maar ik doe weer mee :)
Het is wel wat lastiger om een team samen te stellen moet ik zeggen.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-06 13:35
Aangemeld!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Laat ik ook maar eens meedoen. Geeft toch net nog even een extra dimensie aan het voetbal kijken. :) Wel flink moeten puzzelen om een team samen te stellen zeg.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-06 10:38
Aangemeld, leuk idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:21

hmr

Ik doe ook mee! ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wigwise
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11-08-2017
Ik zou ook graag meedoen met de Tweakers subpoule! Leuk! Joosts. Is de naam op scorito!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Vanavond de eerste wedstrijd. Ik heb maar 1 speler die mee doet, dus veel punten zal ik nog niet hebben na vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
@Hupske: top-tip: je kunt de eerste 3 speelronden elke week je team helemaal omgooien. Je kunt dus nog snel even allemaal spelers kiezen die dit weekend wel gaan spelen, en dan na het weekend iedereen weer vervangen. Pas na de 3e speelronde staat je team vast tot aan de winterstop.

Inmiddels al 32 deelnemers in de poule, heb de lijst in de TS weer bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:44
Heb me - als het goed is - aangemeld voor de Tweakers poule, gewoon onder huidige username :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anakha
@Joster, ik heb jou en de andere nieuwe aanmeldingen toegevoegd.

@Wigwise: via de link onderaan de TS kun je je aanmelden voor de Tweakers-subpoule.

36 deelnemers nu, en @Lekkerboeie86 is na de eerste wedstrijd van het seizoen de trotse koploper. Ben benieuwd hoe het er voorstaat na morgenmiddag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:40
*O*

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Anakha schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:30:
36 deelnemers nu, en @Lekkerboeie86 is na de eerste wedstrijd van het seizoen de trotse koploper. Ben benieuwd hoe het er voorstaat na morgenmiddag!
Hoho... Groningen en Heerenveen moeten nog spelen. Forza Ghoochannejhad *O* :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Han schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:41:
[...]

Hoho... Groningen en Heerenveen moeten nog spelen. Forza Ghoochannejhad *O* :+
Ghoochannejhad heeft gescoord, maar dat heeft zo te zien niet genoeg voor je opgeleverd... Ik had 't in die post overigens over de koploper na de eerste wedstrijd, die van vrijdagavond. Maar @Lekkerboeie86 heeft die koppositie weten vast te houden! Mooi gedaan!

De top 10 na de eerste speelronde:

Nr.Scorito UserPunten
1 F.C. LB 1.053
2 AGee 1.046
3 RAYMANKAPEENS 1.023
4 Tamarillo 1.009
5 JorGang 1.002
6 Joster 990
7 NjitRam83 961
8 kooijp1900 957
9 SpecialTwo 953
10 Anakha 910

Maar:
Het spel begint met een proefperiode van speelronde 1 t/m 3. Tijdens deze periode kun je onbeperkt transfers doorvoeren. De beste rondescore die je behaalt tijdens de proefperiode telt mee voor het definitieve spel.
Dus was deze ronde een ramp? Geen paniek, volgende week weer een kans, en als je dan wel goed scoort telt deze ronde al niet meer mee voor je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Volgens mij blijven de punten wel staan. Wanneer de poule is gesloten (09 september) blijft alleen de beste rondescore die je behaalt tijdens de eerste 3 proefronden staan en telt deze mee voor het definitieve spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Volgens mij proberen we hetzelfde te zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ah, ok :)

En niet geheel onbelangrijk: na speelronde 2 (op dinsdag 22 augustus) worden de waardes van spelers definitief vastgesteld. Dat betekent dat er nog mutaties kunnen optreden binnen je team. Dus als je niet goed oplet kan de selectie plots niet meer compleet zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door Han op 13-08-2017 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Haha ik best tevreden hoor

Had Met Sanchez en Onona 8.5 mil en maar 12p ;-(

[ Voor 50% gewijzigd door wimpie007 op 13-08-2017 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Gewoon slecht gescoord door Ajax en Roda. 4 spelers met - punten. Dat schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Mager rondje voor mij, had Hahn als keeper in de basis...en een verdediger die niet gespeeld heeft en zo nog wat dingetjes.
Voor volgende week mijn selectie wat omgegooid, veel meer balans nu slangen goed is en zowel in de basis als op de bank goede spelers in elke linie :) alleen keepers niet helemaal super blij mee, maarja budget is krapjes dit jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Helaas ook niet lekker gescoord. Sanchez en Stengs 0 punten en de doelpuntenmakers van Heracles op de tribune. :(

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik doe ook weer mee. Na vorig jaar in de tweakers poule 5e of 6e geworden te zijn, ga ik het proberen dit jaar minimaal te evenaren. Vorig jaar werden foute transfers in de winterstop mij uiteindelijk fataal voor een +99% score en een gouden bekertje. Dat wordt dus het doel dit jaar.

Deze ronde gegokt en verloren. 900 punten waarvan 16 behaald met 4 ajax-spelers _O-
Volgende ronde ga ik het met mijn 'echte' opstelling proberen. Eens kijken of het dan beter uitpakt.

Succes allemaal!

@Anakha Scoritonaam is overigens TimothyvanA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
WahyuSchmidt schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:26:
Helaas ook niet lekker gescoord. Sanchez en Stengs 0 punten en de doelpuntenmakers van Heracles op de tribune. :(
Herkenbaar. Kuwas op de tribune, Sanchez in de basis en Onana als aanvoerder. :| Desalniettemin toch nog bijna 900 punten gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Mr. Black schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:24:
[...]

Herkenbaar. Kuwas op de tribune
Dat is eigenlijk gewoon nogal dom in de voorrondes he. No offence
2.000.000 uitgeven voor iemand op de tribune.
Gewoon 3 van die 500.000 losers nemen.

Want je hebt nu niet te maken met dat je reserves moet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
Ja, dat besef ik me nu ook. Gelukkig leverde een voorhoede van Dessers, Rashica en Jörgensen ook genoeg punten op. Anyway, voor de volgende ronde gaat m'n selectie nog wel even op de schop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gewal
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 24-06 14:40
GeWa moet Gewal zijn! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
De deadline voor de tweede speelronde is over 2 uur, om 20:00 vanavond. Succes met de keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik zat wat te spelen met spelers en m'n opstelling; die eruit want wordt waarschijnlijk nog wel verkocht, die eruit want eigenlijk te duur voor wat ie brengt, die erin want misschien toch wel een goeie keus, etc. Opeens had ik 18 spelers in m'n opstelling en 2.25ml op de bank :| Maar ik kon geen enkele nieuwe speler voor dat bedrag (+ de transfer-fee van één van m'n spelers) vinden waarvan ik dacht dat het een meerwaarde zou zijn 8)7 Heb uiteindelijk m'n tribune-klanten maar wat duurder gemaakt :')

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Haha zo mooi, had Pasveer erin.

Penal gestopt doordat ie op de paal ging. En toen minpunten vanwege eigen doelpunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
wimpie007 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:37:
Haha zo mooi, had Pasveer erin.

Penal gestopt doordat ie op de paal ging. En toen minpunten vanwege eigen doelpunt
Ik de strafschopnemer ;) ook minpunten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Martinusz schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:41:
[...]

Ik de strafschopnemer ;) ook minpunten!
Ja maar ik dus ook wel pluspunten voor houden van de penal he ;-)

Scorito.com @scorito

Als Pasveer de bal niet had geraakt was het geen goal geweest. Dus eigen goal voor Pasveer en gemiste penalty voor Gustafson 2/2 #TopCoach
3h

Scorito.com @scorito

We krijgen veel vragen of de penalty bij Roda - Vitesse. Gustason schoot op de paal, via de rug van Pasveer ging de bal in het doel 1/2

[ Voor 42% gewijzigd door wimpie007 op 19-08-2017 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 15:51

Exterazzo

Qeasy

Ik heb me ook aangemeld "Jean dn Oncle". Kom er vanavond na de eerste ranking berekening bij te staan.

Audentia

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
wimpie007 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 02:03:
[...]

Ja maar ik dus ook wel pluspunten voor houden van de penal he ;-)

Scorito.com @scorito

Als Pasveer de bal niet had geraakt was het geen goal geweest. Dus eigen goal voor Pasveer en gemiste penalty voor Gustafson 2/2 #TopCoach
3h

Scorito.com @scorito

We krijgen veel vragen of de penalty bij Roda - Vitesse. Gustason schoot op de paal, via de rug van Pasveer ging de bal in het doel 1/2
Ik vind het erg genaaid. Vind het gewoon een goal van Gustafson :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 15:51

Exterazzo

Qeasy

Han schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 19:08:
Ah, ok :)

En niet geheel onbelangrijk: na speelronde 2 (op dinsdag 22 augustus) worden de waardes van spelers definitief vastgesteld. Dat betekent dat er nog mutaties kunnen optreden binnen je team. Dus als je niet goed oplet kan de selectie plots niet meer compleet zijn.
Dit is overigens alleen bij positie wijzigingen of waarde verhogingen, dan wordt een speler uit je team gehaald. Bij waarde verlagingen blijft de speler uiteraard gewoon in je team, maar heb je feitelijk ruimte in je budget gekregen.

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:20
Ik heb hier nog nooit aan meegedaan, maar ik heb me aangemeld! Gebruikersnaam op Scorito is Spuugvuur! Het team net samengesteld, opstelling klaar. Helaas te laat voor ronde 2.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulleke
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-03 21:06

Juulleke

.nl

Mijn Scorito naam is JuulVanIersel.

Dit jaar zullen er overigens geen, of in hoge uitzondering, waardeverhogingen plaatsvinden. Spelers die daarom uit selecties gehaald worden, zullen dus (bijna) niet voorkomen.

Juulleke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Phoe... slechte speelronde gisteren. Heb Gustafson van Roda JC in mijn selectie. Twee tegendoelpunten, een gemiste penalty, dat hakt er in :o

In totaal -64 punten; speeltijd 28 punten, gemiste strafschop -80 punten, twee tegendoelpunten -12.

Moet je niet elke week hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
Dat is wel pijnlijk, ja. Had Gustafson gelukkig op het laatste moment toch maar uit m'n selectie gelaten. Had wel gegokt op Bijlow in de basis bij Feyenoord, dat is even jammer. Al wordt dat wel weer gecompenseerd met de punten die de goals van Bruns, Kashia en Til opleveren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Lekker dagje vandaag hoor ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anakha
Vorige week was je derde, deze week tweede, goed bezig!

Maar @Joster is deze speelronde helemaal briljant: 10e van de 71.000 Scorito-spelers! Gefeliciteerd met die mooie prestatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ja ik heb hem ook beter op de rit :) nog 1 wijziging voor volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Anakha schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:26:
[...]

Vorige week was je derde, deze week tweede, goed bezig!

Maar @Joster is deze speelronde helemaal briljant: 10e van de 71.000 Scorito-spelers! Gefeliciteerd met die mooie prestatie!
Thanks!

Ja idd zeg! Heel knap van Joster!

Ik had ook beter gekund want had 0p voor kerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05:00
Ik heb m'n team ook staan. Ben wat laat dus ronde 3 wordt m'n eerste resultaat. M'n tribune heeft 1 speler die te duur is, maar er valt geen voordeel te behalen met een andere aankoop, dus het is niet anders, wel handig mocht er blessureleed ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
TS weer even bijgewerkt met de nieuwe aanmeldingen, we hebben inmiddels 45 deelnemers. Wel een hoop onbekende namen, dus veel vraagtekentjes bij wie wie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Zo, heb ineens wat extra centen te spenderen, das balen, had het net geperfectioneerd : P
Hmm, 1 grote verandering of over de gehele linie...hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
mercapto schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:58:
Ik heb m'n team ook staan. Ben wat laat dus ronde 3 wordt m'n eerste resultaat. M'n tribune heeft 1 speler die te duur is, maar er valt geen voordeel te behalen met een andere aankoop, dus het is niet anders, wel handig mocht er blessureleed ontstaan.
Je mag nog steeds wisselen na ronde 3 he ;-) dus dure tribune is niet handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Snel even de stand ;-)

1 RAYMANKAPEE… 2.800
2 Joster 2.740
3 JorisIsGeen… 2.706

[ Voor 14% gewijzigd door wimpie007 op 27-08-2017 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbomb
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-08-2021
Alleen de beste score van de eerste drie ronden telt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
mrbomb schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 19:37:
Klopt, hoogste telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-06 20:51

orejas

Omelette du Fromage

Ik doe ook mee, met de Bidetgooiers!

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Vandaag m'n hele elftal maar eens omgegooid. Normaliter blijf ik bij mijn keuzes maar een speler als Dolberg kost mij in verhouding tot de prestaties erg veel geld, wellicht weer een optie na de winterstop. Veltman is mij ook te afwisselend en Dessers na wat schuiven met wisselspelers kunnen inruilen voor Lozano. Sowieso de tactiek veranderd van 4-4-2 naar 3-4-3.

Nu maar hopen op wat meer punten want afgelopen keren was het niet best ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:44
mrbomb schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 19:37:
Gelukkig wel :D Als eerbetoon aan mijn team van vorige week heb ik er deze week totaal niet naar omgekeken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-06 13:48
Het gevaar vind ik nu altijd door nu te kijken naar spelers die een paar goede wedstrijden gespeelt hebben om die snel te nemen. Zul je altijd zien dat ze hierna geen punt meer halen, en dat een Dolberg bijvoorbeeld wel gaat scoren... lastig lastig lastig... gelukkig hebben we nog even voordat het echt definitief klaar moet staan!

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 24-06 13:27
heb mij ook aangemeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Mooi om weer zoveel aanmeldingen te zien - ik heb de TS bijgewerkt. We zitten inmiddels op 60 deelnemers!

Eind deze week moet de definitieve selectie (tot de winterstop, tenminste) worden opgegeven. Dat wordt nog flink puzzelen. Welke aanvallers gaan bij Ajax de basis halen? Blijft Kluivert erin? Gaat Huntelaar vaker spelen? Wordt dit het jaar van Cerny? Wie je ook kiest, het is een risico.

Tot nu toe kies ik in elke linie voor één gokje - iemand van wie ik hoop dat 'ie basisspeler gaat worden, maar die toch goedkoop is. Voor hetzelfde geld spelen die allemaal niet, en dan is het weggegooid budget. En tot nu toe heb ik geen enkele speler die meer dan 4 miljoen kost - is dat wel verstandig? Tot slot slechts 1 PSV'er, ik gok op een dramatisch seizoen daar.

Maar goed, de weg tot vrijdag is nog lang, ik ga het vast nog 3x helemaal omgooien. Wat zijn jullie overwegingen?

• Lorenzoaliandro
Anakha schreef op maandag 4 september 2017 @ 17:51:
Mooi om weer zoveel aanmeldingen te zien - ik heb de TS bijgewerkt. We zitten inmiddels op 60 deelnemers!

Eind deze week moet de definitieve selectie (tot de winterstop, tenminste) worden opgegeven. Dat wordt nog flink puzzelen. Welke aanvallers gaan bij Ajax de basis halen? Blijft Kluivert erin? Gaat Huntelaar vaker spelen? Wordt dit het jaar van Cerny? Wie je ook kiest, het is een risico.

Tot nu toe kies ik in elke linie voor één gokje - iemand van wie ik hoop dat 'ie basisspeler gaat worden, maar die toch goedkoop is. Voor hetzelfde geld spelen die allemaal niet, en dan is het weggegooid budget. En tot nu toe heb ik geen enkele speler die meer dan 4 miljoen kost - is dat wel verstandig? Tot slot slechts 1 PSV'er, ik gok op een dramatisch seizoen daar.

Maar goed, de weg tot vrijdag is nog lang, ik ga het vast nog 3x helemaal omgooien. Wat zijn jullie overwegingen?
Kan ik nog toegevoegd worden? Heb mij al aangemeld. mwessels... mijn dank is groot _/-\o_

• Anakha
Lorenzoaliandro schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:33:
[...]
Kan ik nog toegevoegd worden? Heb mij al aangemeld. mwessels... mijn dank is groot _/-\o_
Ik heb je toegevoegd aan de TS!

• Lorenzoaliandro
Anakha schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:39:
[...]

Ik heb je toegevoegd aan de TS!
Ik zie mij nog niet staan in het score overzicht van scorito.. en het totaal aantal deelnemers staat nog op 60..

• Anakha
Lorenzoaliandro schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:45:
[...]
Ik zie mij nog niet staan in het score overzicht van scorito.. en het totaal aantal deelnemers staat nog op 60..
Je komt pas in het score-overzicht nadat je een keer punten hebt gescoord terwijl je lid van de poule was. Het klopt dus dat je daar nog niet staat, maar dat komt vanzelf goed. Je staat wel in mijn ledenoverzicht. :)

• Lorenzoaliandro
Anakha schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:36:
[...]

Je komt pas in het score-overzicht nadat je een keer punten hebt gescoord terwijl je lid van de poule was. Het klopt dus dat je daar nog niet staat, maar dat komt vanzelf goed. Je staat wel in mijn ledenoverzicht. :)
Dan was ik wat voorbarig... mijn excuses....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoth
Ik heb na lang puzzelen uiteindelijk een selectie waar ik achter sta. Ik heb er toch nog 1 speler van 7 miljoen weten in te fietsen. Hierdoor heb ik wel één aanvaller die (nog) geen basisplaats heeft, één onzekere speler in de verdediging, en mijn 2e keeper is van een middenmotor. Dit terwijl ik altijd voor 2 topkeepers ging, maar dat is met dit budget onmogelijk wil je één van de toppers van 7m.

Daarnaast zijn er bij veel clubs erg veel onzekerheden. Er zijn bij ajax 11(!!!) aanvallers en middenvelders die nog in de race zijn voor 6 basisplekken. Voor wie komt de nieuwe noorse middenvelder van az erin? Voor wie gaat Larsson bij feyenoord spelen, of blijft hij zelf wissel? Wie speelt er bij Utrecht eigenlijk überhaupt basis?

Dit overziend heb ik misschien wel meer onzekerheidjes dan je in eerste instantie zou denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Verkeerd topic :p

[ Voor 83% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 09-09-2017 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
De deadline is gesloten, je kunt nu kijken welke spelers de andere deelnemers hebben gekozen door in de ranglijst van Scorito op hun naam te klikken. Hieronder even mijn team en mijn overwegingen voor de keuzes:

Keepers
  • Onana - Ajax
  • ik wilde een eerste keeper van Ajax of Feyenoord. Waarde van Onana en Jones is gelijk, dus heb ik gekozen voor degene die het minste concurrentie heeft.
  • Padt - Groningen
  • deze zie ik vaker voorbij komen, dus ik was niet de enige die dacht dat Padt relatief goedkoop was voor de verwachte opbrengst.
Verdedigers
  • Viergever - Ajax
  • Ik wilde in elke linie een Ajacied, dus ik koos hier een verdediger die relatief zeker is van zijn basisplaats.
  • Diks - Feyenoord
  • Ik wilde ook in elke linie een Feyenoorder. Eerst had ik Botteghin, maar gistermiddag bleek die opeens niet in de basis te staan. Dat was kort voor de deadline, dus toen heb ik in enige paniek Botteghin vervangen door Diks. Gezien zijn spel in de wedstrijd van gisteren, vermoed ik dat ik daar nog wel eens spijt van zou kunnen gaan krijgen...
  • Büttner - Vitesse
  • Ik verwacht dat Vitesse het goed zal doen dit jaar, dus wilde in totaal 2 spelers van Vitesse. Büttner lijkt een vaste waarde en geeft nog wel eens een assist. Had eerst Kashia, maar die was duurder en lijkt verder geen meerwaarde te hebben.
  • Hoegh - Heerenveen
  • Heerenveen is het seizoen nog niet zo best begonnen, maar ik verwacht dat ze toch weer goed zullen meedoen in het linkerrijtje. Daarom wilde ik ook van Heerenveen 2 spelers. Hoegh was een betaalbare basisspeler, die bij zijn vorige club ook nog wel eens scoorde.
  • Dumic - Utrecht
  • Mijn gokje bij de verdedigers. Dumic deed het vorig jaar bij NEC goed, met ook een aantal doelpunten. Was goedkoop, want geen basisplaats. Ik gok erop dat hij die bij Utrecht wel gaat krijgen en dan in waarde stijgt. Mocht dat niet zo zijn, dan mag hij de tribune warmhouden.
Middenvelders
  • Van de Beek - Ajax
  • Zoals gezegd, elke linie een Ajacied en een Feyenoorder. Dan kun je qua budget niet de topspelers kiezen, dus hier gegaan voor iemand die relatief zeker is van zijn basisplaats (hoewel dat bij Ajax erg lastig is dit seizoen), maar toch betaalbaar.
  • El Ahmadi - Feyenoord
  • El Ahmadi is een stuk goedkoper dan Toornstra, maar wel redelijk zeker van een basisplaats.
  • Thorsby - Heerenveen
  • Ik wilde zoals gezegd 2 spelers van Heerenveen. Nagedacht over een gokje met Odegaard, maar Thorsby is goedkoper en is het seizoen erg goed begonnen, dus die gekozen. Zo te zien dachten meer mensen dat.
  • Labyad - Utrecht
  • Ik wilde ook 2 spelers van Utrecht, omdat ik verwacht dat die ook weer goed mee gaan doen dit jaar. Dumic is een gokje, Labyad veel minder. Gezien zijn verleden met doelpunten bij PSV en Vitesse, hoop ik nu dat hij dat bij Utrecht ook gaat doen.
  • Jensen - Twente
  • Jensen heb ik niet goed genoeg onderzocht, dus dit wordt duimen. Ik had hier geloof ik een speler van Heracles, maar toen kwam last minute de wijziging Botteghin - Diks en had ik opeens een miljoen over. Die heb ik toen gebruikt om een middenvelder te kiezen van een team dat hopelijk redelijk meekan dit seizoen en die de eerste wedstrijden basisspeler was. Verder weet ik niets van hem. Achteraf gezien sterk de vraag of dit slim was. Ik had Botteghin gewoon een wedstrijd op de tribune moeten zetten, en verder met mijn tengels van de knoppen af moeten blijven...
  • Leemans - VVV
  • Ik gok erop dat VVV het dit jaar relatief goed gaat doen, ten opzichte van de Scorito-waarde van hun spelers. Leemans is een vaste waarde en scoort ook wel eens, dus die mag spelen wanneer VVV een relatief makkelijke tegenstander treft. De rest van de tijd in principe mijn tribune-klant.
Aanvallers
  • Huntelaar - Ajax
  • De duurste gok. Hij doet het voorlopig beter dan Dolberg, dus ik gok erop dat hij een basisplaats gaat krijgen en in de winterstop veel meer waard gaat zijn. Maar goed, dan krijg je dus dingen zoals gisteren, dat ik er niet op durfde rekenen dat hij daadwerkelijk in de basis zou staan, dus ik had 'm op de bank gezet. Scoort ie 2 keer, en krijg ik maar de helft van die punten. Maar goed, verder wel goed nieuws: die doelpunten maken de kans weer groter dat hij basisspeler blijft en mijn gok goed gaat uitpakken.
  • Boëtius - Feyenoord
  • Elke linie een Feyenoorder - Boëtius was de meest betaalbare aanvaller met een relatief grote kans op een basisplaats. Had eerst Berghuis maar uiteindelijk gewisseld, dus baalde gisteren even toen Berghuis er meteen 2 inschoot. Gelukkig scoorde Boëtius daarna ook.
  • Matavz - Vitesse
  • Onbetwiste eerste spits bij Vitesse, ik hoop dat hij me net zoveel punten gaat opleveren als Van Wolfswinkel vorig jaar.
  • Weghorst - AZ
  • Ik wilde eerst 2 spelers van AZ, maar vanwege hun late aankopen vond ik het moeilijk in te schatten welke middenvelders of verdedigers een basisplaats zouden krijgen. Had bijvoorbeeld eerst Til als middenvelder, die de eerste wedstrijden een basisplaats had en goedkoop was, maar durfde er niet op te gokken dat hij die zou houden. Weghorst daarentegen is het seizoen uitstekend begonnen. Vorig seizoen had ik Jahanbaksh, die ik veel sympathieker vind, maar ik gok toch dat Weghorst dit seizoen meer punten gaat opleveren. Deze week mijn captain, in de hoop dat hij vanmiddag de NAC-verdediging helemaal zoekspeelt.
  • V. van Crooy - VVV
  • Je kunt maximaal 3 aanvallers opstellen. Als Huntelaar een basisplaats behoudt, dan heb ik in principe elke week een moeilijke keuze wie er op de bank moet plaatsnemen. De tribune zal makkelijker zijn: dat wordt Van Crooy, tenzij een van de anderen niet kan spelen.
Algemeen
  • Ik heb geen enkele speler van PSV. Dat is deels omdat ik verwacht dat dit seizoen bij PSV nogal gaat tegenvallen en deels omdat ik vanuit mijn Brabantse jeugd een zwak voor PSV heb. Door alleen maar spelers van concurrenten te kiezen, heb ik altijd een goed weekend: als PSV wint ben ik persoonlijk blij, maar valt mijn Scorito-score waarschijnlijk wat tegen, en als PSV verliest is het andersom.
  • Veel mensen kiezen 3 onbekende spelers van 500.000 voor op de tribune, om meer budget voor de overige spelers te hebben. Net als vorig jaar kies ik voor een systeem met wat meer roulatie-mogelijkheden voor als een speler geblesseerd of geschorst is of zijn basisplek verliest. Daarmee kan ik dan iets makkelijker gokken op spelers die relatief goedkoop zijn, maar waarvan ik hoop dat ze een basisplaats gaan krijgen, zoals Huntelaar en Dumic. Als het tegenvalt, gaan die op de tribune en is er geen man overboord.
Ben benieuwd naar jullie overwegingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Nou ik heb in ieder geval de slechtste week ooit, alle penaltymissers erin staan, lozano met rood, 2 basisspelers die niet speelden, keeper met minpunten...gaat lekker!!!
Vervalt deze week nog? Of was het de beste van afgelopen 3 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Pffff... hoeveel pech kun je hebben in één speelronde :|

J. van der Heijden <- geel + twee tegendoelpunten
E. Botteghin <- niet gespeeld, op de bank
D. van de Beek <- geel
T. Vilhena <- geel
H. Ziyech (aanvoerder) <- penalty gemist
R. Ghoochannejhad <- penalty gemist
H. Lozano <- rood + verlies

Dat zijn heel wat minpunten bij mijn basis elftal :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
Ha, dan ben ik gelukkig niet de enige. Was er sowieso niet aan toegekomen om m'n selectie goed klaar te zetten.

Botteghin, Haps en Kashia in de basis en allemaal nul punten. Lozano was nota bene captain, dus die kost mij deze ronde 96 punten. Om het nog even wat pijnlijker te maken zitten Dumfries en Thorsby op de tribune. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Han schreef op zondag 10 september 2017 @ 15:17:

D. van de Beek <- geel
T. Vilhena <- geel

Hier bijna hetzelfde, mijn slechtste ronde ooit! Loop gelijk achter de feiten aan, sta je gelijk achterin de stand :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mr. Black schreef op zondag 10 september 2017 @ 15:32:
Ha, dan ben ik gelukkig niet de enige. Was er sowieso niet aan toegekomen om m'n selectie goed klaar te zetten.

Botteghin, Haps en Kashia in de basis en allemaal nul punten. Lozano was nota bene captain, dus die kost mij deze ronde 96 punten. Om het nog even wat pijnlijker te maken zitten Dumfries en Thorsby op de tribune. |:(
Dumfries heeft toch de assist op de 2-0 gegeven? Thorsby speelde ook gewoon.

[Edit]laat maar, kwartje zat vast maar is nu alsnog gevallen

[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 10-09-2017 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Zo, de eerste 'serieuze' stand is er. Je beste score uit de eerste drie ronden, plus de score van dit weekend.

Deze speelronde deed jaap.e het met 1.418 punten het beste, op de voet gevolgd door F.C. LB met 1.404. Dat leidt tot de volgende top 10:

Nr.Scorito UserPunten
1 red_bull_6 2.665
2 JorisIsGeenVis 2.661
3 jaap.e 2.560
4 Tamarillo 2.515
5 Anakha 2.511
6 F.C. LB 2.457
7 Joster 2.424
8 SpecialTwo 2.416
9 kooijp1900 2.379
10 SeckNL 2.315

Ik had uiteindelijk geen slechte ronde, hoewel mijn angsten van hierboven meteen bewaarheid werden: Jensen, waar ik niet over nagedacht had, speelde niet. Sterker nog, hij zat niet eens bij de selectie van Twente. Datzelfde gold voor mijn tribunespits van VVV (Van Crooy): niet eens bij de selectie. Dat is niet handig nu ik met dit team nog door moet tot de winterstop. Tja.

Voor nu, felicitaties aan red_bull_6 met zijn voorlopige eerste plaats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-06 22:21
Anakha schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:57:
Ik had uiteindelijk geen slechte ronde, hoewel mijn angsten van hierboven meteen bewaarheid werden: Jensen, waar ik niet over nagedacht had, speelde niet. Sterker nog, hij zat niet eens bij de selectie van Twente. Datzelfde gold voor mijn tribunespits van VVV (Van Crooy): niet eens bij de selectie. Dat is niet handig nu ik met dit team nog door moet tot de winterstop. Tja.
Van Crooy stond volgens Scorito gewoon in de basis hoor (heb em zelf ook :P)

Had zelf een 1000+ score, dus niet heel ontevreden. Hele team op de valreep nog omgegooid, laten we hopen dat dat wat oplevert (Wel enkele basisspelers die niet speelden, Bottegin en Kashia...)

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik merkte helaas (zoals gewoonlijk) te laat dat mijn spreiding niet super is. Ik mis spelers van Utrecht en Vitesse, dat zijn heel wat gemiste kansen op punten.
Omdat ik pas met week 3 voor de boeg ingeschreven ben had ik ook geen 2 scores om te laten vervallen.

M'n tegenvallers deze week zijn net als bij vele anderen Lozano en Botteghin. M'n beste speler was Toornstra, maar eigenlijk Dumfries...maar die zat op de bank.
M'n Tribune klanten vallen nog mee, Stans helaas nog steeds kansloos, maar m'n andere twee hadden een basisplaats en 14 minuutjes speeltijd. Allemaal waardeloos, maar wel fijn als backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Nou inderdaad dat viel dit weekend even tegen..

Had 2 Vitesse spelers in de basis.. Rashica en Kashia... En dan was me captain Ziyech,..boort me even de extra punten door de neus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-06 20:51

orejas

Omelette du Fromage

Anakha schreef op zondag 10 september 2017 @ 11:10:
Hieronder even mijn team en mijn overwegingen voor de keuzes:
[...]
Ben benieuwd naar jullie overwegingen!
Komt ie, al zij het wat beknopter dan jouw post. Dit is de eerste keer dat ik meedoe aan TopCoach, dus was nog een beetje zoekende.

Overpeinzingen vooraf:
Ik wil maximaal één man opvulling in mijn team. Omdat je op het middenveld het makkelijkst kan schuiven met de opstelling, zal dat een middenvelder worden. Verder heb ik dit seizoen hogere verwachtingen dan de waarschijnlijk gemiddelde deelnemer aan Topcoach van AZ, Heerenveen en Heracles. Bovendien moet en zal ik minimaal twee NAC'ers in mijn team hebben, om enigzins aan mijn chauvinisme en clubvoorkeur tegemoet te komen. En ja, ik ben bereid daar punten voor in te leveren 8).

Ik vond het interessant om te zien wat de gemiddelde prijs per speler per linie is. Die heb ik tussen haakjes erbij gezet.

Keepers (gemiddeld EUR 1,6 miljoen);
Padt (Gro) en Castro (Her)
Twee verwachte middenmoters, die samen maar EUR 3,25 mio kosten. Ik heb natuurlijk ingecalculeerd dat dit geen hoogvliegers zijn, maar daar zijn de kosten dan ook naar. Beide clubs hebben een relatief eenvoudig programma tot aan de winterstop.

Verdedigers (gemiddeld EUR 2,1 miljoen);
Viergever (Aja), Van der Heijden (Fey), Paal (PSV), Dumfries (Hee) en Angelino (NAC).
Spreekt voor zich, lijkt me. Natuurlijk had ik liever Botteghin dan Van der Heijden gehad, maar zo hield ik 5 ton over voor Vejinovic, waar ik anders Bruns (Vit) had genomen. Een kleine overweging daarbij was dat AZ een makkelijker programma tot aan de winterstop heeft dan Vitesse.
De laatste kostte maar 750k, is basisspeler, vleugelverdediger en neemt de vrije trappen en corners. Money well spent, lijkt me.

Middenvelders (gemiddeld EUR 5,0 miljoen);
Hier heb ik me laten gaan. Allemaal toppers (hoop ik, natuurlijk) en een keer opvulling.
Ziyech (Aja), Toornstra (Fey), Labyad (Utr), Thorsby (Hee), Vejinovic (AZ) en Rutjes (Rod).
In ieder geval zorgt Rutjes voor het nodige relativeringsvermogen wanneer deze kneiters een keertje verliezen...

Aanvallers (gemiddeld EUR 1,6 miljoen);
Om eerlijk te zijn, was deze linie ook wel een beetje het sluitstuk van mijn elftal. Ik vemoed namelijk dat in deze linie de beste koopjes te krijgen zijn. Een verdediger houdt alleen maar de nul, wanneer zijn hele elftal de nul houdt. Een aanvaller scoort de doelpunten in zijn eentje... Daarom lijkt het me logischer om de verdedigers van Ajax en Feyenoord te pakken en de aanvallers van Heracles en VVV dan andersom.
Lozano (PSV), Matavz (Vit), Gladon (Her), Ambrose (NAC), Van Crooy (VVV).
De eerste twee heeft iedereen, lijkt me. Kosten niet veel, scoren wel veel. Gladon is een gokje, Ambrose gaat betrokken zijn bij erg veel NAC-doelpunten en Van Crooy kostte niet veel. Bovendien verwacht ik dat zowel NAC als VVV niet echt in de degradatieproblemen zullen komen en echt wel puntjes zullen gaan sprokkelen.

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Doe ik ook maar duit in het zakje :)

Keepers ;
Padt (Gro) en Castro (Her)
Goede keepers zijn heel duur, en het budget dit jaar lijkt veel krapper dan vorig jaar. Padt is een goede keeper, Castro ook wel, soms hebben deze clubs grote uitslagen tegen, maar meestal zijn het redelijk stugge ploegen. Het zal niet zo vaak punten opleveren met 0 tegendoelpunten als bij de topclubs, maar goed het is niet anders.

Verdedigers ;
Van der Heijden (Fey), Dumfries (Hee), Kashia (Vitesse),Haps (Feijenoord), Troupe (Utrecht).
Naja weinig aan toe te lichten, goede verdedigers of verdedigers die in een team zitten die vaak de nul gaan spelen of het zijn verdedigers met assist/doelpunten vermogen. Troupe talent, had verwacht dat hij meer zou spelen, tot nu toe echter veel wissel. Dumfries lijkt schot in de roos!

Middenvelders ;
Ziyech (Aja), Vilhena(Fey), Bruns(Vitesse), Gustafson(Rod), Rutjes (Rod), Messaoud (Exc.).
Ziyech voor de assists/goals, Vilhena stabiele factor, Bruns heeft ook goede assists/scoringsvermogen. Gustafson kan hopelijk uitblinken bij Roda en Rutjes gewoon omdat het een held is :+
Achteraf wellicht Vilhena beter kunnen vervangen door een middenvelder met meer scorend vermogen denk ik, maar goed.

Aanvallers ;
Lozano (PSV), Dessers (Utr), Weghorst (AZ), Ghoochannejhad(Hee), Bahebeck(Utr)

Lozano enige PSV'er die ik in mijn team wil hebben, die gaat flink scoren, helaas dit weekend negatief.
Dessers is een pareltje, gaat dit jaar hoge ogen gooien bij Utrecht. Weghorst bloed irritant ventje, maar maakt wel zijn doelpunten en penalties meestal. Ghoochannejhad goede speler met scorend vermogen. Bahebeck gokje en eigenlijk beetje spijt van, want het zal of hij of Dessers zijn die steeds speelt, maar het is niet zo dat de 1 meer zekerheid heeft van spelen dan de ander. Een verkeerde keuze in een week kan dus punten kosten. Ik had eigenlijk ook graag Linsen er nog in gehad, maar budget technisch moest er dan veel te veel veranderen in het team. Wellicht een winterstop transfer :)

Over het geheel gezien maar 2 opvulspelers, rest zijn prima spelers waar ik het in ieder geval tot de winterstop uit kan houden, alleen moeten weekenden zoals afgelopen weekend niet meer voorkomen :( :( :( :( :(

Grote verschil met vorig jaar?
Minder Ajax spelers, minder PSV spelers, meer Vitesse, Utrecht spelers in het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Hier mijn team..

Keepers ;
Jones (Fey) Jurjus ( Roda)

Verdedigers ;
de Ligt (Aja) Kashia (Vit) Warmerdam (Gro) Emanuelsson (Utr) Pieri (Hee)

Emanuelson wordt meestal als middenvelder opgesteld.( Kans op doelpuntje) En Pieri was mooi goedkoop.

Middenvelders ;
Ziyech (Aja), Toornstra(Fey),Veijnovic(AZ), Thorsby(Hee), Ndenge (Rod), Goodwin (Sparta.).
Ziyech voor de assists/goals, Ndenge was goedkoop maar maakt wel minuten. Goodwin een aanvaller en zal voornamelijk bij mij op de bank zitten.

Aanvallers ;
Lozano (PSV), Rachica(Vit), Weghorst (AZ), Kuwas(Her), Tisoudalli ( VVV)

Over het algemeen wel redelijk degelijk team. Met als grote verandering ten opzichte van vorig jaar; Niet teveel spelers van Ajax, PSV of Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Hierbij mijn team:

Keeper:

Onana (Ajax)

Verdedigers:

Botteghin (Feyenoord), van der Heijden (Feyenoord), Viergever (Ajax)

Middenvelders:

van de Beek (Ajax), Labyad (Utrecht), Vilhena (Feyenoord), Ziyech (Ajax)

Aanvallers:

Boëtius (Feyenoord), Ghoochannejhad (Heerenveen), Lozano (PSV)

Reserve/Tribune spelers:

Nienhuis (keeper, Sparta)
Dumic (verdediger, Utrecht)
Dekker (verdediger, VVV)
Ndenge (middenvelder, Roda)
Rutjes (middenvelder, Roda)
Buckley-Ricketts (aanvaller, Twente)
Respen (aanvaller, VVV)

Dit jaar duidelijk gekozen voor een sterk basiselftal en redelijk slechte bank/tribune spelers. Vorig jaar weinig succesvol geweest met reservespelers en met halve punten weinig tot geen rendement ten opzichte van de hogere prijs. Uiteraard riskant vanwege blessures maar ik kan schuiven vanwege Dumic, waardoor ik er mee weg kom wanneer er een middenvelder of aanvaller geschorst dan wel geblesseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Zo goed het in de eerste 3 ronden ging zo slecht ging het nu ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Jij scoorde beter dan 99,7% van alle deelnemers!

Dat zijn statistieken waar je mee thuis kan komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Toornstra capt... Speelde niet. Zo dom haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
wimpie007 schreef op zondag 24 september 2017 @ 02:35:
Toornstra capt... Speelde niet. Zo dom haha
Ik had hetzelfde... en de doelpunten makers van Vitesse op de tribune.... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Lekkerboeie86 schreef op maandag 11 september 2017 @ 23:21:
Jij scoorde beter dan 99,7% van alle deelnemers!

Dat zijn statistieken waar je mee thuis kan komen :p
Ik nu beter dan 90,8%, zo zie je maar de ene week bij de slechtste en andere week bij de beste, altijd leuk die eredivisie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Het was een speelronde met over het algemeen lage scores, vanwege de onverwachte uitslagen. Bij ons niemand met Locadia als aanvoerder. :)

Even een snelle update van de top 10. red_bull_6 doet het uitstekend en staat ruim 200 punten voor op de nummer 2, JorisIsGeenVis. Daarachter is het spannender, de nummers 2 tot en met 9 staan binnen 200 punten.

Nr.Scorito UserPunten
1 red_bull_6 4.047
2 JorisIsGeenVis 3.827
3 Anakha 3.819
4 Joster 3.807
5 jaap.e 3.684
6 Tamarillo 3.659
7 Bidetgooiers 3.641
8 Remco_1976 3.638
9 SpecialTwo 3.637
10 Ajaxalex 3.601

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Han schreef op zondag 10 september 2017 @ 15:17:

D. van de Beek <- geel
T. Vilhena <- geel

Mijn pech blijft maar aanwezig... zowel mijn twee basis verdedigers zijn langdurig geblesseerd (Botteghin en van der Heijden) en staat mijn wisselspeler Dumic in de basis. Tot overmaat van ramp mijn budget backup-verdediger ook langdurig geblesseerd (Dekker). Dus heb al enige tijd een geblesseerde wisselspeler en een geblesseerde basisspeler in mijn team.

Ook Lozano heeft een blessure (afgelopen speelronde en komende wellicht) en zou ik eigenlijk voor 4-4-2 moeten gaan aangezien ik slechts drie aanvallers van betekenis heb, maar dat systeem is onmogelijk met slechts twee fitte verdedigers en speel ik dus noodgedwongen in een 3-4-3 opstelling.

Naast mijn drie aanvallers heb ik geen aanvallers van waarde; mijn wisselspelers en tribune klanten spelen niet en scoren dus 0 punten. Dat geldt dus voor alle vier mijn wisselspelers nu aangezien Botteghin ook niet speelt en scoren mijn basisspelers van der Heijden en Lozano ook 0 punten. Dus van de 15 spelers waarmee punten kan behalen scoorden er de afgelopen weken sowieso 6 spelers 0 punten. Dat doet best zeer :o

Het is nog een wonder dat ik 4.546 punten heb weten binnen te halen, helemaal omdat Feyenoord plots meer goals tegen krijgt dan vorig seizoen, mijn spits rood weet te scoren, mijn middenvelders en aanvallers penalty's missen en minder scoren en/of assists geven dan verwacht.

[ Voor 11% gewijzigd door Han op 19-10-2017 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoth
Het niet hebben van Van Ginkel maakt iemand al überhaupt kansloos voor een + 80% algemeen score. Vandaag haalt hij als captain weer 690 punten. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Jij scoorde beter dan 8,9% van alle deelnemers! :')

KWAAAD! Stuur dan nix :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Lekkerboeie86 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:18:
Jij scoorde beter dan 8,9% van alle deelnemers! :')

KWAAAD! Stuur dan nix :p
Lol.... hier 14,3% :'( :'( :'( :'(
En dan had ik alleen maar 2 bankspelers die geen punten hadden wegens niet spelen, oftewel een enorm dramatisch weekend -O-

Maar ik ben blij dat er iemand nog slechter was :+ :+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Haha van Ginkel Captain was lekker hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Anakha schreef op zondag 10 september 2017 @ 11:10:
  • Ik heb geen enkele speler van PSV. Dat is deels omdat ik verwacht dat dit seizoen bij PSV nogal gaat tegenvallen en deels omdat ik vanuit mijn Brabantse jeugd een zwak voor PSV heb. Door alleen maar spelers van concurrenten te kiezen, heb ik altijd een goed weekend: als PSV wint ben ik persoonlijk blij, maar valt mijn Scorito-score waarschijnlijk wat tegen, en als PSV verliest is het andersom.
Scorito gaat dramatisch dit seizoen. Ik sta 30e. Jullie zullen begrijpen dat ik dat niet heel erg vind...

Remco_1976 en JorisIsGeenVis staan inmiddels wel dik los van de achtervolgers. Goed bezig, jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-06 12:33
Ik zie nu pas dit topic, leuk dat er ook zoveel tweakers scorito spelen. Kan ik nog meedoen met jullie poule, of is dat niet meer mogelijk? Ik zit wel al in twee andere poules en speel al vanaf het begin van het seizoen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Hoi Schildje, meld je even aan via de link in de TS en laat me weten wat je gebruikersnaam is, dan zal ik je accepteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-06 12:33
Hoi Anakha, heb me aangemeld, gebruikersnaam is MankinN
Pagina: 1 2 Laatste