Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Tweakers Topcoach Eredivisie 2017 - 2018 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1
Acties:

• Anakha
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 23:04
@Joster, ik heb jou en de andere nieuwe aanmeldingen toegevoegd.

@Wigwise: via de link onderaan de TS kun je je aanmelden voor de Tweakers-subpoule.

36 deelnemers nu, en @Lekkerboeie86 is na de eerste wedstrijd van het seizoen de trotse koploper. Ben benieuwd hoe het er voorstaat na morgenmiddag!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 23:56
quote:
wimpie007 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 02:03:
[...]

Ja maar ik dus ook wel pluspunten voor houden van de penal he ;-)

Scorito.com @scorito

Als Pasveer de bal niet had geraakt was het geen goal geweest. Dus eigen goal voor Pasveer en gemiste penalty voor Gustafson 2/2 #TopCoach
3h

Scorito.com @scorito

We krijgen veel vragen of de penalty bij Roda - Vitesse. Gustason schoot op de paal, via de rug van Pasveer ging de bal in het doel 1/2
Ik vind het erg genaaid. Vind het gewoon een goal van Gustafson :+

• Anakha
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 23:04
quote:
Vorige week was je derde, deze week tweede, goed bezig!

Maar @Joster is deze speelronde helemaal briljant: 10e van de 71.000 Scorito-spelers! Gefeliciteerd met die mooie prestatie!

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23:52
*O* keer een ronde gewonnen *O*

Float like a butterfly, sting like a bee.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Moederborden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True