Pff lekker hoor. Dat shot 10 seconde voor de finish vertekende nogal
Dat doet er toch niet toe als "team"???M a r c o schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:40:
[...]
Wammes was op dat moment al uitgeschakeld toch???
Super zeg, erg knappe prestatie.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Die grap is elke keer bij het roeienPWM schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:40:
Pff lekker hoor. Dat shot 10 seconde voor de finish vertekende nogal
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
IOC of NOC?Quad schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:24:
Ik zou het wel leuk vinden als Yuri terug mocht en dat hij goud pakt.
Wel een dikke vinger naar het IOC toe.
Echter gaat dat wel een vrijbrief geven voor overige sporters.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Noc idd. Je wordt er gek van, van al die afkortingen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Terecht naar huis, aldus de rechter.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Mooi, hoofdstuk afgesloten. Next.
⏩ PVOutput☀️
Mooi, hoofdstuk afgesloten. Next.
⏩ PVOutput☀️
Hopelijk is het dan nu afgesloten, en gaat het op de NOS verder weer gewoon over de spelen ipv Yuri.kenneth schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:50:
Terecht naar huis, aldus de rechter.
https://twitter.com/RbGelderland / http://nos.nl/rio2016/art...-terecht-weggestuurd.html
Dus daag Yuri.
Dus daag Yuri.
[ Voor 47% gewijzigd door Outerspace op 12-08-2016 15:53 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
en een lijntje
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Tja uiteindelijk is Nederland de grote verliezer en zijn er in dit afgesloten hoofdstuk alleen maar verliezers.
Ik denk dat ze het Holland House veels te gezellig hebben gemaakt.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Het is zonde voor de sporter en mens Yuri die hier hard voor gewerkt heeft, maar kennelijk ook zijn eigen schuld en zijn eigen glazen ingegooid. Jammer, maar helaas.
Your Friendly Neighborhood Moderator
terecht naar huis of vordering afgewezen?
eigenlijk zeer vreemde uitspraak als het nocnsf gelijk zou krijgen. Even wachten op de motivering, ik verwacht dan ook eerder dat de vordering is afgewezen omdat die praktisch onuitvoerbaar is en een schadeclaim niet spoedeisend is en dus buiten het kort geding valt.
eigenlijk zeer vreemde uitspraak als het nocnsf gelijk zou krijgen. Even wachten op de motivering, ik verwacht dan ook eerder dat de vordering is afgewezen omdat die praktisch onuitvoerbaar is en een schadeclaim niet spoedeisend is en dus buiten het kort geding valt.
alles kan off-topic
Toch vind ik het een lastige kwestie. Van de ene kant heb ik zoiets van wat maakt het uit wat hij doet. Het gaat om zijn prestaties. Maar van de andere kant heeft hij wel een voorbeeld functie en als er afspraken zijn gemaakt die hij niet heeft nageleefd, dan moet hij worden bestraft.
Dan neem ik m'n woorden terugM a r c o schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:40:
[...]
Wammes was op dat moment al uitgeschakeld toch???
Ze hadden hem een boete op kunnen leggen van 25k en de financiele bonus bij het winnen van een medaille kunnen ontzeggen. Ik vraag me af of dat geen betere straf was geweest.aicaramba schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:58:
Toch vind ik het een lastige kwestie. Van de ene kant heb ik zoiets van wat maakt het uit wat hij doet. Het gaat om zijn prestaties. Maar van de andere kant heeft hij wel een voorbeeld functie en als er afspraken zijn gemaakt die hij niet heeft nageleefd, dan moet hij worden bestraft.
[ Voor 58% gewijzigd door JT op 12-08-2016 16:00 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Lekker Roy! En door
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Damn, die blik van Meyer na de winst. Die was nog lang niet uitgejudood
Die Roy, wat een beest, die Koreaan ook trouwens.
Over kwartier weer roeien, leuk.
tJa liefst zie je Schippers, maar komop, die loopt geloof ik enkel in krieken vd morgen, heel NL heeft zich verheugd, maar moet maar zien hoeveel haar live zien.
Over kwartier weer roeien, leuk.
tJa liefst zie je Schippers, maar komop, die loopt geloof ik enkel in krieken vd morgen, heel NL heeft zich verheugd, maar moet maar zien hoeveel haar live zien.
En het zijn de series die ze achteruit hinkelend nog gaat winnen. Maarja, de NOS en Dafne, die hebben het de hele dag alleen maar over haar en niet over de negen andere atleten die in actie komenSjah schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:10:

En nu mogen we kijken hoe een paard gedwongen wordt om voor lul te lopen.
Wat heeft dit met sport te maken?????
[ Voor 25% gewijzigd door Ankona op 12-08-2016 16:20 ]
alles kan off-topic
Schakel over naar NPO sport, Hockeydames aan het werk.
⏩ PVOutput☀️
Hun standpunt was dat hij van slechte invloed was op het team.JT schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:58:
[...]
Ze hadden hem een boete op kunnen leggen van 25k en de financiele bonus bij het winnen van een medaille kunnen ontzeggen. Ik vraag me af of dat geen betere straf was geweest.
Dan wil je die slechte invloed weghalen.
Over slechte invloed, gooi eens een rotte appel tussen een fruitschaal met allemaal gezonde appels, deze worden in no-time aangetast.
Dat wil je niet binnen de topsport hebben.
Dat wil je niet binnen de topsport hebben.
⏩ PVOutput☀️
Handbal dames Nederland - Zweden.. vind 't nu al leuk 
knetters wat een harde sport is dat toch eigenlijk!
[ Voor 32% gewijzigd door Mrkoekie op 12-08-2016 16:36 ]
PH-MRK request startup
In de slow mo herhalingen lijkt het soms of ze elkaar willen vermoorden.Mrkoekie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:29:
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ook erg leuk om naar te kijkenMrkoekie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:29:
* Outerspace vindt handbal sowieso erg leuk om naar te kijken. Heeft sowieso een paar raakvlakken met de sport die ik zelf beoefen (waterpolo).
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Je zet het wat cru neer, maar eigenlijk heb je wel gelijk. Het is tot zover ik weet de enige sport waarbij een dier gebruikt wordt om kunstjes te vertonen.Ankona schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:19:
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Eerste dag atletiek, meteen eerste WR voor Almaz Ayana uit Ethiopië op de 10km met een tijd van 29:17.45.
Vind het af en toe meer op ijshockey lijken hoor, het is dat vechten niet toegestaan is, maar anders waren die #7 van Zweden en (dacht) #6 van NL al wel bijna op de vuist gegaanOuterspace schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:44:
[...]
Heeft sowieso een paar raakvlakken met de sport die ik zelf beoefen (waterpolo).

De judoka's zijn aan het verzuipen om even twee faalsporten van deze spelen te benoemen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ja, zo lijkt het, maar het is natuurlijk wel de ultieme controle over een dier dat ook voor andere Olympische sporten gebruikt wordt. Er wordt niet meer gerend er wordt niet meer gesprongen er wordt enkel nog de basale band tussen mens en dier uitvergroot.Ankona schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:19:
Hetzelfde zou je kunnen zeggen van Formule 1; waarom is dat sport?
Are you kidding?
Die f1 gasten hebben het fysiek zwaarder dan 80% van de deelnemende sporters op de OS.
Die f1 gasten hebben het fysiek zwaarder dan 80% van de deelnemende sporters op de OS.
Formule 1 is volgens mij nog niet olympisch 
Ik geloof best dat het knap is om zo'n beest zo je wil op te leggen. Maar dan nog, het blijft hooguit een hobby, geen sport. (en om lekker cru door te halen, de enige rol die die beesten bij de spelen hebben zou zijn als olympische maaltijd
)
Ik geloof best dat het knap is om zo'n beest zo je wil op te leggen. Maar dan nog, het blijft hooguit een hobby, geen sport. (en om lekker cru door te halen, de enige rol die die beesten bij de spelen hebben zou zijn als olympische maaltijd
alles kan off-topic
Op OS is paardensport (en dan eigenlijk vooral dressuur) een van de weinige sporten waar ik echt niet naar kan kijken. 'Helaas' is Nederland er aardig goed in.
Zwemmen is één van die sporten die me niet zo boeit - al wel een hele hoop meer dan boogschietenDr. Strangelove schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:01:
[...]
Wat verwachtingspatroon betreft, had jij dan verwacht dat er in het zwembad na zes dagen precies nul medailles gescored zouden worden? Was dat reeël van tevoren? Makkelijk om nu te zeggen dat het allemaal moeilijk is om een medaille te winnen op de OS, dat weten we allemaal best. Feit is dat er een hoop kanshebbers van Nederland naast een medaille grijpen tot nu toe. Dat is gewoon jammer voor de Nederlandse supporter en triest voor de betreffende sporters.
Bij veel sporten, waaronder atletiek, staat een Olympische medaille aanmerkelijk hoger aangeschreven dan een wereldtitel. De kanshebbers/favorieten op een medaille zullen zich allemaal nog beter hebben voorbereid en de verschillen zullen in de details zitten. Op de 200 meter is Schippers denk ik wel de grootste kanshebber, ze is inderdaad wereldkampioen en heeft dit jaar de beste resultaten behaald. Ook in eerder onderlinge confrontaties met - naar ik denk - haar grootste concurrent, heeft ze Thompson zowel op het WK als dit jaar in Oregon achter zich weten te houden, maar dat ging om 3 respectievelijk 5 honderdsten van een seconde. We zullen het van de week wel zien hoe het kwartje valt. Of Schippers teleurgesteld is wanneer ze naast het goud grijpt, ik heb geen idee, ook dat zullen we eventueel wel zien. Op mijn gemoedstoestand zal het weinig invloed hebben, of ze nu goud, zilver, brons of helemaal geen medaille pakt.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:01:
[...]
Wat betreft 'fantastische prestatie als ze een medaille' pakt, tja. Klinkt heel Hollands. Laten we nou wel wezen, ze is wereldkampioen, ze gaat daar naar toe om goud te pakken. Een medaille op de 100m is fantastisch, maar alles minder dan goud op de 200m is voor mij in elk geval teleurstellend en ik vermoed voor haar ook. Maar als jij straks blij bent met brons of zilver, good for you.
Als Schippers goud pakt dan ga ik echt wel vier of vijf biertjes drinken hoor.
Wel op tijd thuis he, dalijk stuurt je baas je naar huis!kenneth schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 17:26:
Als Schippers goud pakt dan ga ik echt wel vier of vijf biertjes drinken hoor.
Het ging mij bij F1 niet erom dat het géén sport zou zijn (en ik weet dat het niet op de OS is), maar wat het verschil is tussen bijv. een auto besturen en een "paard besturen", aangezien iemand hierboven dressuur afdeed als geen sport.
Wat mij betreft zijn het allebei sporten namelijk.
Wat mij betreft zijn het allebei sporten namelijk.
Verschil is dus dat het besturen van die auto daadwerkelijk een fysieke uitdaging is.
Tegen de tijd dat de finale van de honderd meter is, denk ik dat ik wel aan mijn tax zit
Weet iemand waarom Tess Wester niet op goal staat bij handbal?
Ik denk dat het je tegen gaat vallen hoeveel uren trainen en hoeveel fysiek werk er bij komt kijken bij dressuur, polo, eventing, of welke hippische discipline dan ook. Dat kan ik geen hobby meer noemen.
Maar goed, let's agree to disagree.
Maar goed, let's agree to disagree.
Omdat Jankovic nu beter keept?Sjurm schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 17:34:
Weet iemand waarom Tess Wester niet op goal staat bij handbal?
Dat vond ik ook mooi aan het gesprek met Joost Luiten van de week. Hij gaf heel duidelijk aan dat hij blij was dat golf nu Olympisch is - en graag een medaille zou winnen, maar dat in de golfwereld een masterstitel veel hoger staat aangeschreven. Voor de rest van de wereld is het echter een medaille op de OS die onthouden wordt en dus telt.lateef schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 17:25:
[...]
Zwemmen is één van die sporten die me niet zo boeit - al wel een hele hoop meer dan boogschieten- dus zo heel intensief heb ik dat niet gevolgd. Wat ik wel begreep, is dat er Nederlandse kanshebbers op een medaille waren, maar geen favorieten. Op een sterk deelnemersveld, wat de Spelen per definitie zijn, kan je als kanshebber dan naast een medaille grijpen. Dat is voor de betreffende sporters natuurlijk sneu, maar daar houdt het voor mij dan wel een beetje op.
[...]
Bij veel sporten, waaronder atletiek, staat een Olympische medaille aanmerkelijk hoger aangeschreven dan een wereldtitel. De kanshebbers/favorieten op een medaille zullen zich allemaal nog beter hebben voorbereid en de verschillen zullen in de details zitten. Op de 200 meter is Schippers denk ik wel de grootste kanshebber, ze is inderdaad wereldkampioen en heeft dit jaar de beste resultaten behaald. Ook in eerder onderlinge confrontaties met - naar ik denk - haar grootste concurrent, heeft ze Thompson zowel op het WK als dit jaar in Oregon achter zich weten te houden, maar dat ging om 3 respectievelijk 5 honderdsten van een seconde. We zullen het van de week wel zien hoe het kwartje valt. Of Schippers teleurgesteld is wanneer ze naast het goud grijpt, ik heb geen idee, ook dat zullen we eventueel wel zien. Op mijn gemoedstoestand zal het weinig invloed hebben, of ze nu goud, zilver, brons of helemaal geen medaille pakt.
Oke, tactische wissel dus. Ze keept prima inderdaad, ik had de eerste helft gemist, dus vroeg me af waarom.
Ja en Jankovic kan ook goed keepen natuurlijkSjurm schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 17:41:
[...]
Oke, tactische wissel dus. Ze keept prima inderdaad, ik had de eerste helft gemist, dus vroeg me af waarom.
Het is wel Hagman vs Nederland.... Laat Nederland het nou niet weer weggeven.
Hmz je mag nu blij zijn met gelijkspel.
Oef
tactisch goed uitgespeeld.
Hmz je mag nu blij zijn met gelijkspel.
Oef
[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 12-08-2016 17:55 ]
Haha, lekker hoor. Knap inderdaad, toch jammer uiteindelijk, het leek zo goed te gaan.
op zwemmen livestream nu Dekker!
1ste in haar serie!
strakke tijd ook. 24,77
nu Kromo
gedeeld 3e in de serie op 24,57
deze serie ging behoorlijk sneller dan die van Dekker!
1ste in haar serie!
strakke tijd ook. 24,77
nu Kromo
gedeeld 3e in de serie op 24,57
deze serie ging behoorlijk sneller dan die van Dekker!
[ Voor 84% gewijzigd door M a r c o op 12-08-2016 18:32 ]
Wat was dat verhaal net op de meerkamp voor dames? Kenianen die extreem snel zijn?
Even gezocht: een Keniaanse liep 14s sneller dan het oude wereldrecord op de 10km. Hier waren wat twijfels over.
Even gezocht: een Keniaanse liep 14s sneller dan het oude wereldrecord op de 10km. Hier waren wat twijfels over.
[ Voor 41% gewijzigd door MikeyMan op 12-08-2016 18:40 ]
ging over een Ethiopische die >14 sec onder wereldrecord ging.
Nederlandse atlete sprak haar twijfels uit over betrouwbaarheid van dopingcontroles in Ethiopië.
Maar goed, ik neem aan dat er nu in Rio toch ook de nodige stalen worden afgenomen en gecontroleerd.
Overigens, kijkend naar de tijden bij het zwemmen, zit Kromo ver van een medaille weer.
Of ze moet nog een stuk sneller kunnen dan de serie net.
Kromo 8e tijd, en Dekker 13e.
Beiden wel in Halve Finales
Nederlandse atlete sprak haar twijfels uit over betrouwbaarheid van dopingcontroles in Ethiopië.
Maar goed, ik neem aan dat er nu in Rio toch ook de nodige stalen worden afgenomen en gecontroleerd.
Overigens, kijkend naar de tijden bij het zwemmen, zit Kromo ver van een medaille weer.
Of ze moet nog een stuk sneller kunnen dan de serie net.
Kromo 8e tijd, en Dekker 13e.
Beiden wel in Halve Finales
[ Voor 6% gewijzigd door M a r c o op 12-08-2016 18:41 ]
Dat voorspelt weer weinig goeds voor de medailles
Een wereldrecord dat 23 jaar oud is en waarvan al lang en breed bekend was dat de atleten stijf stonden van de doping, zelfs nog voordat Wang Junxia het begin dit jaar zelf toegaf.MikeyMan schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:34:
Wat was dat verhaal net op de meerkamp voor dames? Kenianen die extreem snel zijn?
Maarja, aan de ene kant is het indrukwekkend, aan de andere kant is in de vrouwenatletiek geen wereldrecord serieus te nemen nadat Oost-Europa massaal los ging in de jaren tachtig ...
Spannend tot de laatste pijl dat boogschieten.
Maar op naar de halve finale voor Van der Berg. 
En ik ben ook zeer benieuwd of het 10 km record blijft staan. Zo'n groot verschil t.o.v. een al onwaarschijnlijk dopingrecord... heb mijn ernstige twijfels. Maar goed, ik neem aan dat de nodige flesjes wel zijn gevuld na de wedstrijd.
En ik ben ook zeer benieuwd of het 10 km record blijft staan. Zo'n groot verschil t.o.v. een al onwaarschijnlijk dopingrecord... heb mijn ernstige twijfels. Maar goed, ik neem aan dat de nodige flesjes wel zijn gevuld na de wedstrijd.
[ Voor 54% gewijzigd door Bastien op 12-08-2016 20:15 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Wat. Een. Wedstrijd 
Koreanen uitschakelen, sowieso altijd knap.
Koreanen uitschakelen, sowieso altijd knap.
Bij het damesvoetbal een penaltyserie in de eerste kwartfinale, waarschijnlijk ondertussen al afgelopen, maar Kelly Morgan mistte de eerste penalty voor Amerika tegen Zweden
.
De stream is allang niet meer selecteerbaar maar ik had hem nog lopen
[aangezien niemand het kijkt, graag geen spoilers dan kan ik het straks nog op m'n gemak terugkijken
]
Al zie ik er nu wel een stream tussen staan met 'Voetbal - verlenging ...' en die laat inmiddels judo zien. Zogenaamd de NPO1 stream maar heb de tv ook aanstaan en geen voetbal gezien ...
De stream is allang niet meer selecteerbaar maar ik had hem nog lopen

Al zie ik er nu wel een stream tussen staan met 'Voetbal - verlenging ...' en die laat inmiddels judo zien. Zogenaamd de NPO1 stream maar heb de tv ook aanstaan en geen voetbal gezien ...
[ Voor 38% gewijzigd door apis29 op 12-08-2016 20:43 ]
De heren van het snelwandelen hebben het warm zo te zien.
Gaat nog behoorlijk rap trouwens...
Gaat nog behoorlijk rap trouwens...
Zo wat een kerel die Braziliaan bij judo
Precies de actie die ie moest doen (daarnet inmiddels), enige mogelijkheid die ik zie bij die Brazilliaan. Maar het is alweer voorbij
De voetbalstream doet het inmiddels wel goed en ik zie juichende Zweedse dames dus dat is altijd goed
.
In de praktijk betekent het dat wereldkampioen en tweevoudig verdedigend Olympisch kampioen Amerika is uitgeschakeld in de kwartfinales en dus niet eens meer om de medailles kan strijden
.
De vijfde werd gewoon door het midden over de lat geschoten door Amerika waarna Zweden het afmaakt (i.t.t. de handbaldames
)
In de praktijk betekent het dat wereldkampioen en tweevoudig verdedigend Olympisch kampioen Amerika is uitgeschakeld in de kwartfinales en dus niet eens meer om de medailles kan strijden
De vijfde werd gewoon door het midden over de lat geschoten door Amerika waarna Zweden het afmaakt (i.t.t. de handbaldames

[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 12-08-2016 20:54 ]
Dus van ons hele judoleger blijft er 1x brons achter... owkee... Die sport kan wel wat dynamiek gebruiken. De hele spelen heb ik voornamelijk laffe strafjes en 'boomduwen' gezien.
De 10 km was supersnel, 17 deelneemsters verbeterden hun PR. Apart
Is de atletiekbaan in Rio wel lang genoeg? - http://nos.nl/l/2125126
Alleen de laatste (halve) minuut bij die laatste judo partij was er een beetje actie...
Hup Sjef!!!!! 70 meter is best een eind, maar hij schiet bijna perfect.
Hup Sjef!!!!! 70 meter is best een eind, maar hij schiet bijna perfect.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Bij het judo schijnen ook nogal wat regels veranderd te zijn vertelde Henk Grol gisteren in de uitzending. Het "optillen en gooien" van je tegenstander, schijnbaar zijn specialiteit, mag tegenwoordig bijvoorbeeld niet meer. Reden: judo leek te veel op worstelen (?) en zou zonder aanpassingen zijn olympische status kunnen verliezen
Wel mooi dat die Fransman de Italiaan heeft uitgeschakeld, die leek me gevaarlijker als tegenstander bij het handboogschieten ...
Are you watching?lateef schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 00:37:
[...]
Maar wat ik me serieus afvraag, vind je bijvoorbeeld boogschieten echt interessant?
Man, wat een mooie sport. Maar net als vier jaar geleden weet ik nu al zeker dat ik pas in 2020 weer een wedstrijd kijk
Eigenlijk is elke sport mooi, als je je er een beetje in verdiept. Doe ik ook niet hoor, bij de meeste sporten, maar ik heb waarderoering en respect voor elke sporter.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
YouTube: World Archerykenneth schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:05:
[...]
Are you watching?
Man, wat een mooie sport. Maar net als vier jaar geleden weet ik nu al zeker dat ik pas in 2020 weer een wedstrijd kijk
Komt wel goed uit zeker dat die partijen voorbij vliegen voor het kijkplezier

[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 12-08-2016 21:14 ]
Zonde! Zoveel tienen, maar die paar zessen en zevens nekken Sjef.
Wat jammer dit. Een 6 had ik nog niet eerder gezien
Jammer, net als vier jaar geleden stranden we in de halve finale. Hopelijk nu wel het brons pakken!
Ik zag het inderdaad even langs komen, maar nee, het kon me niet boeien. Was maar weer wat anders gaan doen.
Zo vannacht eindelijk behoorlijk wat atletiek, toch de kern van de Spelen. Voetbal, tennis, golf etc., hoef ik niet te zien op de Spelen.
En volleybal uiteraard hopelijk komen de NL dames nog ver.
En volleybal uiteraard hopelijk komen de NL dames nog ver.

Vijf meter te kort en het gaat hard jaSjurm schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:00:
De 10 km was supersnel, 17 deelneemsters verbeterden hun PR. Apart
Jammer, zelfde scenario als 4 jaar geleden
[ Voor 76% gewijzigd door Sjurm op 12-08-2016 21:42 ]
Helaas, gewoon niet goed genoeg
[ Voor 67% gewijzigd door Exocet op 12-08-2016 21:43 ]
Yeah, weer goud in het surfen. Dorian is niet meer in te halen -;)
En dan zijn daar geen camera's bij, shame on IOC
Hij heeft een riante voorsprong, maar als hij meer dan 10 plaatsen achter Dempsey finisht komende zondag, verliest hij alsnog goudHoyden schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:08:
Yeah, weer goud in het surfen. Dorian is niet meer in te halen -;)
Medal race is zondag, dan is het officieel. Hij moet niet ziek worden of gediskwalificeerd. 
@ hierboven, medal race is alleen met top 10. Uit mijn hoofd dubbele punten, dus max 20 punten. De nummer 1 heeft max 2 punten. Hij heeft 21 punten voorsprong, dus houdt er altijd 3 over.
@ hierboven, medal race is alleen met top 10. Uit mijn hoofd dubbele punten, dus max 20 punten. De nummer 1 heeft max 2 punten. Hij heeft 21 punten voorsprong, dus houdt er altijd 3 over.
[ Voor 50% gewijzigd door Señor Sjon op 12-08-2016 22:15 ]
Dat wordt lastig want er doen er maar 10 mee aan de medal raceArtjuh schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:14:
[...]
Hij heeft een riante voorsprong, maar als hij meer dan 10 plaatsen achter Dempsey finisht komende zondag, verliest hij alsnog goud. Maar als hij achter die Brit aan gaat varen, kan het haast niet mis gaan nee
.
Social media melden dat hij al goud heeft als het ware. Lijkt me dan sterk dat het alsnog fout kan gaan.
[ Voor 11% gewijzigd door Hoyden op 12-08-2016 22:16 ]
Aha, dat had ik gemistBlauwschaap schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:14:
[...]
Dat wordt lastig want er doen er maar 10 mee aan de medal race
Pfff, baanwielrennen is nu niet te volgen, tijdverschil is nog geen tiende in beeld.
Ze gingen voor een 'snelle baan' a la schaatsen.
Daar is ook gewoon een stream voor, alleen de NOS heeft 'em niet ...Tinuz___ schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:13:
En dan zijn daar geen camera's bij, shame on IOC
Domme Duitse geeft een penalty weg in de 84e minuut tegen China dat met tien speelt ... wow die schiet de bal op de paalHoe kan het dat er bij andere omroepen (denk aan VRT, ARD, BBC) bepaalde sporten wel live te zien zijn, die de NOS nergens live laat zien?
We moeten ruim van te voren een pakket bestellen met zogenaamde internationale multi-verbindingen. Wij hebben gekozen voor de meest gangbare sporten; dat zijn de twaalf kanalen (sporten) die je bij ons op NOS.nl kunt volgen. Maar daarmee heb je nog niet alles. Er zijn daarnaast namelijk nog zo’n vijftig andere signalen, die niet standaard in ons pakket zitten (en die we dus ook niet live kunnen/mogen laten zien).
Niemand over het hockey eerder vanavond: Nederland verliest 2-1 van Duitsland en mag nu tegen wereldkampioen Australië in de kwartfinale
[ Voor 81% gewijzigd door apis29 op 12-08-2016 22:54 ]
Nee, de beelden zijn nog voor niemand beschikbaar, zeiden ze netapis29 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:37:
[...]
Daar is ook gewoon een stream voor, alleen de NOS heeft 'em niet ...
Tja, dat kan natuurlijk, als je deze wedstrijden niet spannend vond dan ligt het je gewoon niet. Heb ik altijd met jury- en vechtsporten. En dan toch kijken want sport is sportlateef schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:16:
[...]
Ik zag het inderdaad even langs komen, maar nee, het kon me niet boeien. Was maar weer wat anders gaan doen.

Judo vond ik vroeger best wel leuk om te kijken, maar met al die (belachelijke) wijzigingen in de regels vind ik er in ieder geval een heel stuk minder aan geworden. Volg die sport verder trouwens amper tot niet. Handboogschieten vind ik idd ook mooi.kenneth schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:57:
[...]
Tja, dat kan natuurlijk, als je deze wedstrijden niet spannend vond dan ligt het je gewoon niet. Heb ik altijd met jury- en vechtsporten. En dan toch kijken want sport is sport![]()
Ik heb wel regelmatig genoten van het schermen, een paar degen geleden. Ik bedoel, zwaardvechten, wie wil dat nou niet?