[OS2016] Olympische spelen 2016

Pagina: 1 ... 19 ... 25 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Salvatron schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 07:56:
Schippers beetje lopen te janken dat ze geen goud heeft gehaald, dit is zó onnederlands waar gematigdheid, bescheidenheid en nuchterheid troef zijn (poldermodel), wees blij met je zilver zou ik zeggen. Dan ook nog die schoentjes gooien, ik kan wel begrijpen dat iemand de snelste wil zijn maar een realistische teleurstelling is dat niet. Nee, een zilveren medaille is niet iets waar je om moet gaan staan janken.
Juist door deze gedrevenheid en houding kun je alles uit je zelf halen om de top te kunnen bereiken.
Poldermodel mijn reet :>

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
azz_kikr schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:52:
[...]
Verder, Hoger, Sneller, Harder, Dieper,.... :+
Epke vloog hoog en snel, en viel hard en diep in ieder geval. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

P.O. Box schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:10:
Wat een onzin... of de teleurstelling nou realistisch is of niet... het toont alleen al aan waarom Dafne daar staat en jij niet... echte winnaars zijn alleen maar tevreden met het allerhoogste... en inderdaad, dat is niet heel Nederlands... ik word er daarom zelfs blij van als ik Schippers zo zie.. dat geeft me vertrouwen voor de toekomst...
Het is imo de bedoeling om je taak zo goed mogelijk uit te voeren, in het geval van Schippers zo snel mogelijk te zijn. Als je dan goud wint is dat mooi meegenomen maar als je het voor jou hoogst haalbare hebt gepresteerd maar je bent niet de beste kun je imo gewoon tevreden zijn. Daarom kan mevrouw Schippers gewoon tevreden zijn met die zilveren medaille aangezien ze het hoogst haalbare heeft gedaan.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
M a r c o schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:54:
[...]

En toen ging hij toch nog verder

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

[...]

Zo hard dat ie zelfs even buiten bewistzijn was zegt ie.
http://nos.nl/rio2016/art...en-bewustzijn-na-val.html

Epke Zonderland is even buiten bewustzijn geweest na zijn val tijdens de olympische rekstokfinale. Dat vertelt hij aan RTL Nieuws. "Achteraf bleek dat ik even out ben geweest, ik denk van de klap op mijn rug. Ik dacht dat ik meteen opstond, maar op de beelden zag ik dat ik toch even een paar seconden ben blijven liggen. Ik was toen ik bijkwam wel een beetje wazig."

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Audiowaste schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:55:
[...]

En toen ging hij toch nog verder
Misschien als ik doe of er niets gebeurd is, merkt niemand het :*)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

vhal schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:30:
[...]

Gelukkig zijn er wel enkele NL'ers die wel het uiterste er uit proberen te halen, zeker als je zelf weet dat je beter kan (en moet). De zesjescultuur is hier simpelweg niet aan de orde. Prima als een outsider zilver wint (bijv Büchli op de keirin) maar een topfavoriet wil domweg voor goud gaan en niets minder. Ik snap haar reactie wel, al helemaal als je slechts 1 x in de 4 jaar een kans krijgt (nou ja, 2 als je de 100m ook meerekent :P)

Misschien is het ook wel de reden waarom Hamilton/Rosberg in de F1 altijd zo zuur kijken als ze tweede worden. Winnaarsmentaliteit of zo iets...of in GoT termen te spreken "You Win or You Die"
Ik kan me prima verplaatsen in Schippers' teleurstelling.

Zelf heb ik nooit op topniveau gesport, maar wel aan wedstrijdzwemmen gedaan, en in mijn generatie/leeftijdscategorie was er één met meer aangeboren talent dan ik - en dan word je dus steeds 2e, of op een slechte dag 3e (of zelfs dat niet eens). Uiterst frustrerend, trainingsarbeid leveren tot je blauw ziet, en dan nog niet kunnen winnen, omdat iemand altijd net even beter is.

Tot hij een keer ziek was. *O* :+

Second place: first loser. :Y
[...]

Epke vloog hoog en snel (en net te ver), en viel hard en diep in ieder geval. :+
FTFY

[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 18-08-2016 08:58 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

azz_kikr schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:52:
[...]

Geen idee. Gymnastiek boeit me weinig of niets. Trouwens geen enkele sport waar de uitslag bepaald wordt door een jury.

Verder, Hoger, Sneller, Harder, Dieper,.... :+
een sport wordt interessanter als je er zelf aan doet imo...... wat dat betreft is het trouwens ook ironisch dat sommige mensen sport op tv kijken maar zelf nauwelijks aan sport doen lol.

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 21:36
azz_kikr schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:44:
[...]

Als ALs ALS... 8)7

Als Simone Biles geen klein foutjes maakte op de balk, had zij goud en niet Nederland.
Als de griek bij het zwemmen deftig aftikt, had hij goud en niet Nederland.
....

Hij is op zijn bek gegaan op het moment dat het prijzen worden uitgedeeld. Er is geen als...dan...

Voor zelfde geld kan je zeggen, omdat die Nederlander gevallen is, heeft de Duitser op safe geturnd en minder risico's genomen. Rechtstreekse concurrent was toch weggevallen
Lees nou eens rustig waarop ik reageer:

Volgens mij denkt ook bijna iedereen dat als Epke zijn oefening zonder val had kunnen afmaken dat het dan instant goud was.

Mijn stelling is dus dat het wel goud was geweest als Epke zijn normale oefening had kunnen turnen zonder val.

Daarnaast moest Hambüchen als eerste dus toen hij zijn oefening turnde, was Epke nog neit gevallen. Hambüchen kon dus niet op safe turnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Audiowaste
zetje01 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 03:21:
Martina 2e in de serie!
(ook wel een beetje omdat anderen naar elkaar keken, en hij gewoon keihard doorliep)
Finale dus voor hem!
Ik verheug mij overigens altijd meer op de interviews van hem, dan op zijn wedstrijden :D

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Salvatron schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:58:
[...]

een sport wordt interessanter als je er zelf aan doet imo...... wat dat betreft is het trouwens ook ironisch dat sommige mensen sport op tv kijken maar zelf nauwelijks aan sport doen lol.
Kan niet wachten tot tafelvoetbal een olympische sport wordt! :+

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Audiowaste schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:00:
[...]

Ik verheug mij overigens altijd meer op de interviews van hem, dan op zijn wedstrijden :D
Geweldige vent is het.
Ik moet altijd lachen wanneer hij aan het woord is.

• Señor Sjon
  • Laatst online: 15-09 10:31
Salvatron schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:54:
[...]

Het is imo de bedoeling om je taak zo goed mogelijk uit te voeren, in het geval van Schippers zo snel mogelijk te zijn. Als je dan goud wint is dat mooi meegenomen maar als je het voor jou hoogst haalbare hebt gepresteerd maar je bent niet de beste kun je imo gewoon tevreden zijn. Daarom kan mevrouw Schippers gewoon tevreden zijn met die zilveren medaille aangezien ze het hoogst haalbare heeft gedaan.
Het hoogst haalbare zou een verbetering van haar PR zijn geweest, dat is niet gebeurd.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Vlassie1980
  • Laatst online: 15-09 16:19
tlpeter schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:05:
[...]

Geweldige vent is het.
Ik moet altijd lachen wanneer hij aan het woord is.
Lache vent inderdaad, lekker Nederlands met een Suri accentje. Iedereen bedanken die de wekker heeft gezet om te kijken en ook nog even zeggen dat iedereen voor Dafne moet duimen.

• Audiowaste
En hij is altijd positief, want hij heeft altijd het maximale eruit gehaald voor hemzelf!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Señor Sjon schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:10:
[...]

Het hoogst haalbare zou een verbetering van haar PR zijn geweest, dat is niet gebeurd.
Ik ga er vanuit dat Schippers alles heeft gegeven en zo goed mogelijk getraind heeft, dus dit was op dat moment het hoogst haalbare. Als ze beter had gekund zou ze ontevreden kunnen zijn, maar ze kon niet beter op dat moment....

[ Voor 12% gewijzigd door Salvatron op 18-08-2016 09:13 ]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:25

JT

VETAK y0

Salvatron schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:13:
[...]

Ik ga er vanuit dat Schippers alles heeft gegeven en zo goed mogelijk getraind heeft, dus dit was op dat moment het hoogst haalbare. Als ze beter had gekund zou ze ontevreden kunnen zijn, maar ze kon niet beter op dat moment....
We komen er niet eens uit of ze nu het meeste eruit heeft gehaald, met een gouden medaille heb je daar een redelijk objectieve maatstaf voor. Ik snap haar reactie wel. Prima dat ze met haar kop boven het maaiveld uit durft te steken.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:05
Op die Jamaicaanse stond geen maat deze Os. Dat gezegd, zeer lullig voor Schippers (en Nike), die even de internationale ster moest worden, kom je daar met je zilver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Erg jammer dat Schippers niet gewonnen heeft, maar het is wel een heel bijzondere en knappe zilveren medaille. Ze is sprintster in een land waar die traditie niet leeft, in een veld dat zeer competitief is en ze heeft zich in een korte tijd omgeschoold naar de beste van de wereld - die wereldtitel pakken ze haar nooit meer af.

Ik zag dat ze 0,25s langzamer was dan in haar WK-race, dus dat geeft misschien aan dat ze toch niet helemaal de vorm heeft. Die tijd had haar hier goud gegeven.

Ze is nog jong en als ze, met name mentaal, wat kan groeien, dan kan het in Tokyo heel mooi worden.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Señor Sjon schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:10:
[...]

Persoonlijk Record én Public Relations. :+
Vlassie1980 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:11:
[...]

Lache vent inderdaad, lekker Nederlands met een Suri accentje. Iedereen bedanken die de wekker heeft gezet om te kijken en ook nog even zeggen dat iedereen voor Dafne moet duimen.
Kom op zeg... kunnen kaaskoppen nou anno 2016 nóg het verschil niet horen tussen een Surinamer en een Antilliaan? 8)7

Maar erg vermakelijk, verfrissend, optimistisch, dat wel.
Dr. Strangelove schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:16:
Ze is nog jong en als ze, met name mentaal, wat kan groeien, dan kan het in Tokyo heel mooi worden.
Dat.

[ Voor 62% gewijzigd door Ramzzz op 18-08-2016 09:19 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Señor Sjon
Ramzzz schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:16:
[...]

Kom op zeg... kunnen kaaskoppen nou anno 2016 nóg het verschil niet horen tussen een Surinamer en een Antilliaan? 8)7

Maar erg vermakelijk, verfrissend, optimistisch, dat wel.

[...]

Dat.
Dus... dus... er is een verschil. :? :$

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

}:|
Ramzzz schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:16:
Dat, ja :P

En dan nog, het is toch vrij bekend dat Martina voor de Antillen uitkwam tot opheffing ervan, dat Curaçao geen Olympisch Comité heeft (noch mag krijgen) en dat hij op basis van zijn paspoort (Koninkrijk der Nederlanden) nu voor Nederland uitkomt :?

Suriname, Curaçao, allemaal hetzelfde 8)7

/rant :+

[ Voor 64% gewijzigd door kenneth op 18-08-2016 09:24 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 15-09 16:19
NOFI boys...

• JT

JT

VETAK y0

:D _O-

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Señor Sjon schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:22:
[...]

Dus... dus... er is een verschil. :? :$
Er ligt zo'n 1500 km tussen, dat is pakweg van Rotterdam naar Barcelona, voor je beleving.

Maar ik vermoed dat ik nu de trol aan het voeren ben. :+

https://www.google.nl/map...m2!1d-68.99002!2d12.16957

• Blankinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06-2024
Sjah schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:15:
Op die Jamaicaanse stond geen maat deze Os. Dat gezegd, zeer lullig voor Schippers (en Nike), die even de internationale ster moest worden, kom je daar met je zilver.
Ik zie voldoende potentie vwb internationale ster status en voor NLse begrippen in ieder geval al een unicum.

- enige blanke vrouw in de top van sprinten
- finale was ze de enige Europese atlete volgens mij
- ze is pas 21
- ze is nog geen 2jaar fulltime met sprinten bezig.
- ??

• Señor Sjon
Ligt allebei ten zuidwesten van Nederland en qua vliegtijd scheelt het een uurtje. :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Blankinho schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:28:
[...]

Ik zie voldoende potentie vwb internationale ster status en voor NLse begrippen in ieder geval al een unicum.

- ze is pas 24
- ??
FTFY.
Señor Sjon schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:28:
Ligt allebei ten zuidwesten van Nederland en qua vliegtijd scheelt het een uurtje. :+.
Ik snap de verwarring wel, de vrouw en het gezin van Bouterse hebben lang op Curaçao gewoond. :+

[ Voor 23% gewijzigd door Ramzzz op 18-08-2016 09:31 ]

• JT

JT

VETAK y0

[...]

Volgens mij zelfs nog maar een jaar toch?
Señor Sjon schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:28:
In de kleine wereld van vandaag de dag is een uurtje niks 8)

Ecodan warmtepomp

• Sjah
[...]

- ze is pas 21
- ??
Zeker, voldoende potentie is er, maar het verschil tussen nu Goud en Zilver is immens, met het 1e was ze gearriveerd geweest, plus het scheelt d'r ook snel een miljoen (woorden v Wennemars).

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:41
Sjah schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:46:
[...]

Zeker, voldoende potentie is er, maar het verschil tussen nu Goud en Zilver is immens, met het 1e was ze gearriveerd geweest, plus het scheelt d'r ook snel een miljoen (woorden v Wennemars).
Op de lange termijn wel méér ook dan een miljoen.

Sponsorcontracten, reclames, tv-optredens, startgelden enzovoort.
En eeuwige roem.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:14
Sjah schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:46:
[...]

Gearriveerd was ze denk ik al wel na het behalen van de wereld titel vorig jaar. Neemt niet weg dat dit haar zeker inkomsten en bonussen van de sponsor zal schelen.

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Whaha, zo ben ik een keer clubkampioen in mijn sport geworden. Altijd tweede omdat er twee personen zijn die net beter zijn, maar niet altijd mee doen. Altijd doet er wel eentje mee. Behalve die ene keer dat ze allebei op vakantie waren *O*

Inmiddels dit jaar voor de 2e keer gelukt en dit keer was er wel weer eentje bij, maar eindelijk won ik (na jaren) *O* x2

Dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
[...]

- ze is pas 21
Welke finale heb jij gekeken? Er zaten nog een Bulgaar en een Brit in de finale. Of moet je tegenwoordig ook blank zijn om Europees te zijn?

Ze is trouwens 24

• Dennism
bvbal79 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:19:
[...]

Welke finale heb jij gekeken? Er zaten nog een Bulgaar en een Brit in de finale. Of moet je tegenwoordig ook blank zijn om Europees te zijn?

Ze is trouwens 24
Denk dat hij doelt op de finale van de 100m, daar was dat namelijk wel het geval.

• bvbal79
JT schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:31:
[...]

Volgens mij zelfs nog maar een jaar toch?
Wanneer werd ze Europees kampioen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Dennism schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:21:
[...]

Denk dat hij doelt op de finale van de 100m, daar was dat namelijk wel het geval.
Tja als je iets post na de 200m dan ga ik er vanuit dat het over DIE finale gaat, en niet die van 3 dagen geleden....

• Dennism
bvbal79 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:23:
[...]

Tja als je iets post na de 200m dan ga ik er vanuit dat het over DIE finale gaat, en niet die van 3 dagen geleden....
Daar ben ik het volledig mee eens :)

• Blankinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06-2024
bvbal79 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:23:
[...]
Dennism schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:31:
[...]
Daar ben ik het volledig mee eens :)
Ik had het indirect over het grote plaatje + de finale van afgelopen nacht. Door mijn slaap kon ik de bulgaarse en engelse niet plaatsen. Mijn reactie was ook puur vanuit mijn informatie uit mn hoofd, de wikipedia pagina onder mijn reactie gaf al veel meer duidelijkheid :)

Hoe dan ook een top prestatie en goed voor de Nederlandse atletiek.

Vandaag ook weer leuke sport, ik ga sowieso onderstaande vet gedrukt kijken.

16.20 uur: Atletiek, 4x 100 meter estafette vrouwen, eerste ronde
16.48 uur: Atletiek, 4x 100 meter estafette mannen, eerste ronde
17.00 uur: Hockey, mannen, wedstrijd om brons: Nederland-Duitsland
18.05 uur: Zeilen, 470 vrouwen medaillerace, Zegers/Van Veen
18.30 uur: BMX, mannen, kwartfinale
20.20 uur: Zeilen, 49er:FX medaillerace,
20.30 uur: Handbal, vrouwen, halve finale, Nederland-Frankrijk
03.00 uur: Beachvolleybal, mannen, wedstrijd om het brons
03.15 uur: Volleybal, vrouwen, halve finale, China-Nederland
03.30 uur: Atletiek, 200 meter mannen, finale (Churandy Martina)

• Señor Sjon
En de laatste NL tienkamper eruit: http://www.nu.nl/rio-2016...esseerd-af-tienkamp-.html

• JT

JT

VETAK y0

bvbal79 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:21:
[...]

Wanneer werd ze Europees kampioen?
Geen idee. Van Wikipedi over 2014:
Schippers stond nu voor het dilemma op welke onderdelen zij in actie zou komen op de naderende Europese kampioenschappen in Zürich, de zevenkamp of de sprint? Op 14 juli hakte zij de knoop door: in overleg met coach Bennema koos zij voor de sprint. Een definitief afscheid van de meerkamp was dit echter niet, zo verduidelijkte zij. "Ik bereid me verder voor op de meerkamp bij de WK Atletiek in 2015 in Beijing."[25] Haar trainingsaanpak voor de meerkamp offerde zij dus niet geheel op, wat bleek op de NK in Amsterdam. Daar won zij, naast de 100 m in 11,10, de snelste tijd waarmee een Nederlandse ooit nationaal kampioene was geworden, tevens het verspringen met 6,78, een verbetering van het Nederlandse record van Sharon Jaklofsky uit 1996 met drie centimeter.
En:
Schippers maakt keuze: alles wijst naar de sprint - 3 juni 2015

Edit:
Van haar persconferntie vannacht:
"Mijn liesblessure was vooral mentaal heel zwaar. Ik ben heel blij dat ik de 100 en 200 meter heb kunnen lopen en zilver heb. Op naar de volgende vier jaar. Ik ben pas een jaar officieel sprintster en ga nog harder werken."

[ Voor 11% gewijzigd door JT op 18-08-2016 10:55 ]

Ecodan warmtepomp

• bvbal79
Als je in 2014 beslist om op het EK niet op de meerkamp mee te doen maar wel aan de sprint afstanden, train je dan al anders denk ik, en wordt je niet ineens Europees Kampioen

• JT

JT

VETAK y0

Ja maar anders trainen != exclusief specialiseren.

Ecodan warmtepomp

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04

Martinspire

Awesomeness

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik moest wel even grinniken:
[YouTube: https://youtu.be/3hMLlqwFq5o]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Net even Taekwondo aan het kijken. Wat een vreemde sport. Lijkt wel potje straatvechten tussen boefjes. Veen zenuwachtig gehuppel en wat trappen. ( Ik weet dat er heel veel techniek komt bij kijken)

Accuraat filmpje :D

[ Voor 16% gewijzigd door SadisticPanda op 18-08-2016 15:40 ]

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08
Ja dat Taekwondo weet ik dat vrienden van mij het ook jaren hebben gedaan en dat er veel techniek bij zit, maar het ziet er lichtelijk knullig uit. Schop schop en weer terug, slag, terug, verder terug, naar voren, knuffelen, nee niet knuffelen we zijn aan het sporten! en weer terug. Schop, slag, arm omhoog gewonnen, jeey! Beetje lading rode kaarten sparen, misschien moet ik de regels eens gaan lezen van deze sport (of naar een ander live kanaal zappen).

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Raznov schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:56:
Ja dat Taekwondo weet ik dat vrienden van mij het ook jaren hebben gedaan en dat er veel techniek bij zit, maar het ziet er lichtelijk knullig uit. Schop schop en weer terug, slag, terug, verder terug, naar voren, knuffelen, nee niet knuffelen we zijn aan het sporten! en weer terug. Schop, slag, arm omhoog gewonnen, jeey! Beetje lading rode kaarten sparen, misschien moet ik de regels eens gaan lezen van deze sport (of naar een ander live kanaal zappen).
Op de Belgische sporza site maken ze van iedere mindere bekende sport een kort filmpje met de uitleg en regels in uitgelegd.

http://sporza.be/cm/sporz...o2016_taekwondo/1.2742804

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Handig van die Belgen... Werkt niet zonder Flash :X

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

MikeyMan schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:06:
Handig van die Belgen... Werkt niet zonder Flash :X
Publieke omroep, niet te veel verwachten he :+

Hmm, Nederland zware tegenstand op de 4*100m. Gaat niet simpel worden. Fingers crossed.

EDIT....Schippers verknalt het met een slechte wissel. Vertrekt veel te vroeg en moet dan wachten. Paf...6e plek

[ Voor 32% gewijzigd door SadisticPanda op 18-08-2016 16:23 ]

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:22
Die wissel van Samuel op Schippers was inderdaad waardeloos. :S :S

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ondertussen bij het badminton : Engeland 1 set tegen 0 voor en daarnet nog gelijk op tegen China 2 in de strijd om het brons. Nu wel een gat van 5 punte dus set 2 zal naar China gaan.
Denk niet dat ze hiervan hadden kunnen dromen om ook daadwerkelijk zo ver gekomen te zijn. Spelen nu wel tegen de twee dommekrachten van China dus op taktiek te kloppen ook al leg je het verder op elk ander vlak af (desire misschien ook nog meer).
Edit: toch alweer bijna gelijkstand met 4 punten op rij maar nu dan toch (twee) setpunt voor China.
azz_kikr schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:38:
Net even Taekwondo aan het kijken. Wat een vreemde sport. Lijkt wel potje straatvechten tussen boefjes. Veen zenuwachtig gehuppel en wat trappen. ( Ik weet dat er heel veel techniek komt bij kijken)
Hehe, dat zei ik gisteravond idd ook nog. Net een potje pimpslappen met je voeten O-)

[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 18-08-2016 16:27 ]

• apis29
  • Niet online
Vlgns mij schoot de kramp erin ofzo bij Felix :D. Ook raar dat ze niet op 3 is gezet voor de bocht .... (of ze zou de finale niet lopen en die daar wel stond wel)

Badminton tussenstand herendubbel om brons: 1-1 in sets en 8-2 in de derde en beslissende voor 'GB' (Engeland). 9-2 oOo 10-2 ...

[ Voor 86% gewijzigd door apis29 op 18-08-2016 16:39 ]

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Hahaha, de Amerikanen hun wissel was nog slechter....Proberen het stokje te smijten....Bots mis ^^

• apis29
  • Niet online
Boom! 21-10 brons voor Marcus Ellis en Chris Langridge :D oOo

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Nou, het is officieel een teleurstellende editie van de Spelen op atletiekgebied, ondanks die ene eerste medaille in 24 jaar ...

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:22
Nederlandse mannen op estafette ook uitgeschakeld, hadden betere wissels maar kwamen gewoon te kort ten opzichte van de andere landen.

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Jeezus, wat gingen die Japanners hard. Ok jamaica zonder bolt en met een 33-jarige powell. Maar wow

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, we hebben gewoon een te smalle selectie voor dergelijke exercities.
Als je een 400 meter loper op moet gaan stellen op een 4x100 moet je heel veel geluk hebben.

En Schippers zal niet echt in topvorm geweest zijn na vannacht. Zou fijn zijn als je die een dagje had kunnen sparen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het hockey gaat ook nog niet zo denderend. De Duitsers hebben de grootste kansen. Eigenlijk ongelofelijk dat het nog 0-0 staat.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, heel eerlijk; ik zou er ook geen zin in hebben.
Die wedstrijden om de derde plaats zijn toch niet te doen joh.

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 14:38
Na NL-Aus dacht ik nog: was NL zo goed, of was Aus zo slecht? Is nu wel duidelijk helaas

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 14:38
MikeyMan schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:17:
Tsjah, heel eerlijk; ik zou er ook geen zin in hebben.
Die wedstrijden om de derde plaats zijn toch niet te doen joh.
Maar bij hockey zijn ze dat juist gewend: die bepalen het tot de laatste plaats

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tinuz___ schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:17:
Na NL-Aus dacht ik nog: was NL zo goed, of was Aus zo slecht? Is nu wel duidelijk helaas
Dat was toch al duidelijk. Australië was niet goed. Hele toernooi al niet.

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Nederland komt er totaal niet aan te pas in de hockey. Hoe bizar dat het nog maar 0-0 is.

1 echte kans van de NL? Dit gaat niet echt de goede kant op :(

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

No shit... Das niet mis :D

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

:)F

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Lap; 1-0....wel een lucky goal. Wil over de keeper spelen en vliegt eronder. De goal tegen de belgen was ook al van datte.

Nuja, maakt niet uit. Resultaat telt. Hij zit erin

//EDIT: 1-1 welverdiende goal van de duitsers.

[ Voor 12% gewijzigd door SadisticPanda op 18-08-2016 17:58 ]

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Scheisse... Dat was snel over met de pret.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
dat verhaal van die Ryan Lochte en co is ook wel heel erg slecht.
Sta je dan met je 5 gouden OS plakken en 19 wereldtitels, en aan het einde van je carrière ga je de boeken in als een leugenaar en oplichter.

Klinkt als een tiener die zogenaamd in elkaar is geslagen is, terwijl hij eigenlijk thuis niet wil toegegeven dat hij met z'n zatte kop flink op z'n bek gegaan is. Zo'n verhaal lees je ook een paar keer per jaar.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wat een redding zeg!

PVOutput☀️

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Shootout!
Wat een plezier om die duitse coach bezig te zien. Leeft er helemaal voor. 'D

Edit'... "De weg naar goud ligt wijd open" .... Niet dus. Geen medaille in mannenhockey. Verdiende overwinning voor de duitsers. Imho

[ Voor 42% gewijzigd door SadisticPanda op 18-08-2016 18:37 ]

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:32
Daar gaan we weer

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Inderdaad, not again.

En verloren :(

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37

Rhapsody

In Metal We Trust

Gezien het wedstrijdbeeld ook wel verdiend. Heb niet alle wedstrijden gezien, maar Duitsland was vandaag beter.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nou doei hè.

De Duitsers waren beter.

PVOutput☀️

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:36
Ik heb geen verstand van hockey maar zowel de Nederlandse keeper als de spelers leken beroerd in die shootouts?

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ondertussen een heftige crash bij het BMX-en. Hopelijk gaat het goed met ze.

PVOutput☀️

• zetje01
Gelijk, win, win, win, verlies, win, verlies en verlies.
Toch nog vierde.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Einde tijdperk Caldas lijkt mij bij de nationale teams.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De Nederlandse mannen hockey presteren zoals verwacht :p Jammer, maar die had ik sowieso niet op een medaille staan.

• Sjurm
Oeioei, wat een klap. Kimmann doet een Froome

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cn8rorG.jpg

Loop je dan met je fietsie. :+

PVOutput☀️

• Sjurm
Of wat er van over is

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
Nou ja fiets, wat er van over is.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Ben geen BMX-kenner maar zijn die trucs die ze in de lucht doen dan verplicht?

Strava

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

vhal schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:02:
Nah, maar anders hang je daar toch maar wat stom te hangen in de lucht. Kan je beter trucje doen.

Wat een klap trouwens

• Sjurm
vhal schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:02:
Ik denk dat ze proberen hun fiets onder controle te krijgen in de lucht om zo goed de bocht in te kunnen. Misschien ook voor de wind, zoals de commentator zei

En ze staan er gewoon weer hoor :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sjurm op 18-08-2016 19:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En ik maar denken dat de NOS in een studiootje zit met uitzicht op het strand... blijkt het gewoon een filmpje op een video-wall te zijn. Om de 25 seconden zie je de loop en komen de zelfde golven weer :D :D

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04

Martinspire

Awesomeness

Toch blijft dat BMX wel erg gaaf. Goede prestatie van de Nederlanders ook. Doorzettingsvermogen +1
Kom op heren, gewoon even goud + zilver + brons halen :D _O-

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 18-08-2016 19:54 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• apis29
  • Niet online
Zozo, Servië bonjoured ook Amerika uit het damesvolleybaltoernooi :D 8) 15-13 in de 5e set die toen ik voor het laatst keek naar Amerika leek te gaan }:O .
Als Nederland twee keer het kunstje uit de poule herhaald hebben ze goud O-) (weer winnen van China straks en Servië in de finale)

[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 18-08-2016 20:17 ]

• zetje01
De Dameshandbalbikkels gaan beginnen!

• Hippocampus
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Zo, knappe rebound.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:19

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het wordt wat slordig. Wil je van Frankrijk winnen dan kan zoveel fouten niet.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sjah
Net teakwondo gekeken, de Belg Achab door , en JA ik vind het wel een leuke kijksport.

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gaat geen handbal finale worden voor de dames zo.

• zetje01
Te veel schoten worden geen doelpunt...

• bvbal79
tja...ergens eindigt het. Te veel missers

[ Voor 26% gewijzigd door bvbal79 op 18-08-2016 21:29 ]

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vind het wel jammer dat het om en om naar elkaars cirkel rennen en daar gaan staan rommelen. Verder wel een leuke sport hoor!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wordt moeilijk nu, jammer dat ze tot 2 keer toe niet gelijk konden maken.
Pagina: 1 ... 19 ... 25 Laatste