Ik krijg net een update van Mi Fit via de Google Play Store binnen, versie 2.1.8, hetzelfde versienummer als de non-store versie

Heeft wel opeens camera permissions nodig

Nieuwe firmware is nu aan het laden!
Ben nu iets meer dan een week ik het bezit van de Mi Band 2 en best tevreden, zeker voor dit bedrag. Gebruik het icm Google Fit. Wel erg jammer dat er geen continue heart rate monitoring in de officiële app zit, maar dat kan wel geregeld worden met andere apps. Ik gebruik op dit moment de gratis
"Mi Heart Rate - be fit" app, deze kan elke 5 minuten je hartslag meten met de gratis versie en naar Google fit sturen (misschien wel vaker voor de betaalde?).
Het op dit moment ook de
"Notify & Fitness for Mi Band" app in gebruik, laat de statistieken wat overzichtelijker zien dan Google Fit. Gebruik nu de onbetaalde versie, misschien in de toekomst wel betalen, dan heb ik ook de losse Heart Rate app niet meer nodig.
Heb ook gekeken (niet geïnstalleerd) naar
"Tools & Mi Band", maar volgens mij kan deze geen step en sleep data naar Google Fit syncen, alleen heart rate? Zag er voor de rest wel goed uit qua notificatie instellingen. Maar ik merk toch dat ik de meeste notificaties uit zet, zeker als het "druk" is op Whatsapp.