Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-07 23:36
2016-08-21 22:20 NL, Handover to domestic sorting

Vervolgens ook een 3SRIMU9218649 nummer van Postnl gekregen.

Ik zou hem vandaag ontvangen tussen18:30 - 20:30. Alleen is nu opeens de bestelling niet meer te volgen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

DaYwaLkUr schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:42:
Alleen is nu opeens de bestelling niet meer te volgen? :(
Haha heb ik ook, ach komt vast goed en je kunt ze altijd nog bellen / Tweeten :)

Algemeen bericht: Er is helaas een storing, waardoor de status niet te
zien is in het trackingsysteem. Dit wordt zo snel mogelijk opgelost >>

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 22-08-2016 10:15 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-07 20:28
Je hebt ook kans dat ze hem omgenummerd hebben naar je lokale postnl afhaal punt.
Als je die postcode gebruikt zou je hem wel weer kunnen tracken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-07 18:16
Yes! ook eindelijk besteld via AE. een mede forumgebruiker kon mij een goede betrouwbare seller aanwijzen en zodoende de stap genomen. Ik ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

bk1985 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:29:
Yes! ook eindelijk besteld via AE.
Leuk :) Mooie prijs?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-06 08:44
Ik krijg net een update van Mi Fit via de Google Play Store binnen, versie 2.1.8, hetzelfde versienummer als de non-store versie :) Heeft wel opeens camera permissions nodig :? Nieuwe firmware is nu aan het laden!

Ben nu iets meer dan een week ik het bezit van de Mi Band 2 en best tevreden, zeker voor dit bedrag. Gebruik het icm Google Fit. Wel erg jammer dat er geen continue heart rate monitoring in de officiële app zit, maar dat kan wel geregeld worden met andere apps. Ik gebruik op dit moment de gratis "Mi Heart Rate - be fit" app, deze kan elke 5 minuten je hartslag meten met de gratis versie en naar Google fit sturen (misschien wel vaker voor de betaalde?).

Het op dit moment ook de "Notify & Fitness for Mi Band" app in gebruik, laat de statistieken wat overzichtelijker zien dan Google Fit. Gebruik nu de onbetaalde versie, misschien in de toekomst wel betalen, dan heb ik ook de losse Heart Rate app niet meer nodig.

Heb ook gekeken (niet geïnstalleerd) naar "Tools & Mi Band", maar volgens mij kan deze geen step en sleep data naar Google Fit syncen, alleen heart rate? Zag er voor de rest wel goed uit qua notificatie instellingen. Maar ik merk toch dat ik de meeste notificaties uit zet, zeker als het "druk" is op Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Ja 30 euro incl. screenprotector! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Ik krijg nu net een firmware update binnen...Iemand enig idee wat die doet?

www.reddit.com/r/miband zegt dat de hartslagmeting verbeterd is. Gaan we zo testen :)

edit: Firmware is v1.0.0.33 en ik kan inderdaad lopend mijn hartslag meten, terwijl dat bij de vorige echt alleen kon als ik stil zat. Goeie update!

[ Voor 68% gewijzigd door marrk op 22-08-2016 14:22 ]

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

bk1985 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:41:
Ja 30 euro incl. screenprotector! :)
Juiste prijs :)
Mijne is net binnen, vanavond even kloten met alle apps die beschikbaar zijn, ben benieuwd :)
Screenprotector is trouwens bullcrap, nam aan dat er uitsparing zat voor de knop, not the case O-)

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 22-08-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Heb hem zojuist binnengekregen :) Terwijl de tijd was om: 18:30 - 20:30 uur.

Ook de status is nog niet bijgewerkt op Postnl, beetje vaag allemaal daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-06 13:15
Xiaomi smartwatch said to arrive this week

The company will allegedly unveil its first smartwatch on August 25, according to reports spotted by GizChina on Chinese social network Weibo. The wearable device will allegedly offer new fitness tracking features beyond what the latest Mi Band is capable of.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Ik heb sinds gisteren mijn mi band 2 ontvangen. Ik heb een probleempje met hartslag meten.

Als ik mijn hartslag direct meet vanuit de band, dan gaat het prima, maar als ik dat doe via de app, dan doet ie ongeveer 10 seconden alsof hij aan het meten is en dan toont hij vervolgens mijn laatst gemeten hartslag ipv nieuwe meting.

Je hebt in de app een op datum gesorteerde geschiedenis van metingen, hij laat dus de bovenstaande meting uit de lijst zien en voegt geen nieuwe meting toe aan de lijst.

Hebben anderen hier last van?

Waar ik ook last van heb is dat de app bij het opstarten mij telkens vraagt of ik locatieservices aan wil zetten. Ik wil het niet aanzetten aangezien dat batterij vreet. Ik moet dus elke keer als ik de app start op CANCEL klikken in de popup.

[ Voor 18% gewijzigd door ObiTewodros op 23-08-2016 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
ObiTewodros schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:06:
Ik heb sinds gisteren mijn mi band 2 ontvangen. Ik heb een probleempje met hartslag meten.

Als ik mijn hartslag direct meet vanuit de band, dan gaat het prima, maar als ik dat doe via de app, dan doet ie ongeveer 10 seconden alsof hij aan het meten is en dan toont hij vervolgens mijn laatst gemeten hartslag ipv nieuwe meting.

Je hebt in de app een op datum gesorteerde geschiedenis van metingen, hij laat dus de bovenstaande meting uit de lijst zien en voegt geen nieuwe meting toe aan de lijst.

Hebben anderen hier last van?

Waar ik ook last van heb is dat de app bij het opstarten mij telkens vraagt of ik locatieservices aan wil zetten. Ik wil het niet aanzetten aangezien dat batterij vreet. Ik moet dus elke keer als ik de app start op CANCEL klikken in de popup.
De meting via de app is wel gedaan, maar het probleem ligt juist bij het doen van een meting via de band zelf. Hierbij wordt de verkeerde tijd meegegeven aan de app, namelijk één uur in de toekomst, waardoor deze altijd bovenaan staat (de "laatste" meting). Bekijk de tijden van de metingen maar eens goed ;) Als het goed is staan je nieuwe metingen via de app er wel in, maar dus niet bovenaan. Schijnt een bekende bug te zijn.

Zo'n popup voor permissies heb ik ook, maar dan voor de camera, locatie heb ik wel aanstaan. Geen idee of er een oplossing is, behalve de rechten toekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Micr0mega schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:41:
[...]

De meting via de app is wel gedaan, maar het probleem ligt juist bij het doen van een meting via de band zelf. Hierbij wordt de verkeerde tijd meegegeven aan de app, namelijk één uur in de toekomst, waardoor deze altijd bovenaan staat (de "laatste" meting). Bekijk de tijden van de metingen maar eens goed ;) Als het goed is staan je nieuwe metingen via de app er wel in, maar dus niet bovenaan. Schijnt een bekende bug te zijn.

Zo'n popup voor permissies heb ik ook, maar dan voor de camera, locatie heb ik wel aanstaan. Geen idee of er een oplossing is, behalve de rechten toekennen.
Je hebt gelijk. Hopelijk lossen ze het snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:06
Dat uur bugje was hier ook al opgevallen :) Hartslag uur in de toekomst als deze vanaf de band wordt gemeten. Apart..

Verder had ik er 2 tegelijkertijd (banggood) besteld. Eentje is nu binnen en bij de ander blijft status hangen dat ie de border voorbij is. Ook wel apart.. Hopelijk is ie niet van de kar gevallen en loopt iemand daar op het vliegveld oid met een nieuwe mi band 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjanus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 10:50
Kan je op deze een simpele countdown van bijvoorbeeld een seconde of 60 laten lopen zodat hij na het verstrijken van deze periode een tril geeft?

Zonder dat hier (tijdens het gebruik) een app of smartphone voor nodig is?

Zou makkelijk zijn voor rustperiode tussen de sets.

Dus
Klik,
Timer gaat lopen,
Klik.

Ik weet het hier zijn simpele stopwatches voor te vinden maar is handig als het in een klein bandje/horloge zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
gjanus schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:57:
Kan je op deze een simpele countdown van bijvoorbeeld een seconde of 60 laten lopen zodat hij na het verstrijken van deze periode een tril geeft?

Zonder dat hier (tijdens het gebruik) een app of smartphone voor nodig is?

Zou makkelijk zijn voor rustperiode tussen de sets.

Dus
Klik,
Timer gaat lopen,
Klik.

Ik weet het hier zijn simpele stopwatches voor te vinden maar is handig als het in een klein bandje/horloge zit.
Nee dat kan niet. Ik denk dat je hiervoor een smartwatch moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
ObiTewodros schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:26:
[...]

Nee dat kan niet. Ik denk dat je hiervoor een smartwatch moet kopen.
Of een simpel horloge met stopwatch functie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjanus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 10:50
Dank voor jullie reactie. Gaat inderdaad een simpele horloge worden.
(geonaut)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-07 13:51
Heb de mi band 2 vandaag ook ontvangen, weet iemand waar je de huidige firmware changelog kan vinden? ik zit nu op v1.0.0.23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlechim
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-04 22:06
Klein beetje offtopic, maar wel een interessante add-on voor je mi fit. De mi scale is voor $19 op geekbuying te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RosseRidder
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-06-2017
Hoi,
Ik heb vandaag mijn mi band ontvangen van een medetweaker, maar als ik probeer te pairen zegt ie already paired. Is er een hard reset? Engelse xiaomiforums zijn down en mijn chinees is niet te best ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
De andere tweaker moet nog even de band unpairen in zijn/haar Mi Fit app denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

wlechim schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:44:
Klein beetje offtopic, maar wel een interessante add-on voor je mi fit. De mi scale is voor $19 op geekbuying te krijgen :)
Met $30 bijkomende verzendkosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RosseRidder
Dus geen factory reset optie dan? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlechim
10-15 seconden de knop ingedrukt houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RosseRidder
Jammer genoeg doet dit niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlechim
CLB schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:05:
[...]

Met $30 bijkomende verzendkosten...
Ah sorry, boefjes hadden het verstopt 8)7

Had de mijne voor 35E op AliExpress inclusief verzenden (kwam uit Duitsland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlechim
Zo te zien moet die mede tweaker dan inderdaad eerst unpairen in zijn haar mifit account zoals RaptorRVL schreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:35
wlechim schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:15:
[...]

10-15 seconden de knop ingedrukt houden?
Volgens hun eigen forum is dit wel de manier bij de mi band 2, bij de vorige modellen moest idd de eerste eigenaar "unpairen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
Ik meen ergens te hebben gelezen dat je kan unpairen (factory reset?) door 15 seconden op de knop van de Mi Band 2 te drukken. Ik kan zo even geen bron geven, maar misschien het proberen waard.
spuit 11 }:O ik las het einde van de vorige topicpagina

[ Voor 8% gewijzigd door Micr0mega op 24-08-2016 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Met de nieuwe firmware heb ik problemen met de sleep tracking. Als ik de dochter s'Nachts terug in bed leg :P moet deze dit toch registreren als awake time?

Nu zie alleen: deep en light sleep. Ligt dat aan de sleep assistent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlechim
DaYwaLkUr schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:46:
Met de nieuwe firmware heb ik problemen met de sleep tracking. Als ik de dochter s'Nachts terug in bed leg :P moet deze dit toch registreren als awake time?

Nu zie alleen: deep en light sleep. Ligt dat aan de sleep assistent?
Ik heb de sleep assistent uit staan en wat 'awake' er nu tussen staan. Firmware V1.0.0.33

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-06 16:52
Ik heb de eerste MIband (1.0 met de multicolor leds) al geruime tijd in gebruik en heb de Miband2 in bestelling. Nu wil ik deze doorschuiven naar een gezinslid en zelf de MIband 2 gaan gebruiken. Nu begrijp ik dat het unpairen en opnieuw koppelen aan een Xiaomi account een lastig fenomeen is. Mijn huidige Miband was al een keer unpaired en het was een heel gedoe om hem weer te pairen.

Is er een proces bekend die gevolgd moet worden?

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:42
pandit schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 07:47:
Ik heb de eerste MIband (1.0 met de multicolor leds) al geruime tijd in gebruik en heb de Miband2 in bestelling. Nu wil ik deze doorschuiven naar een gezinslid en zelf de MIband 2 gaan gebruiken. Nu begrijp ik dat het unpairen en opnieuw koppelen aan een Xiaomi account een lastig fenomeen is. Mijn huidige Miband was al een keer unpaired en het was een heel gedoe om hem weer te pairen.

Is er een proces bekend die gevolgd moet worden?
Hier gewoon de oude MIS1 'unpaired' in de Mi Fit app. Vervolgens doorgegeven aan mn vriendin en deze gepaired zoals je dat bij de eerste keer zou moeten doen. Geen issues dusver.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• RaptorRVL
Ik heb mijn mi band 2 vandaag ontvangen. Na het opladen loop ik tegen een klein bugje aan, iemand hier meer last van? De batterij animatie lijkt vast te lopen en laat daarna geen percentage zien.

Op het xiaomi forum vond ik nog iemand die er last van had (helaas geen oplossing), zie filmpje:
https://gfycat.com/WellmadeAcademicHairstreakbutterfly

Ding is wel 100% vol geladen, misschien dat dit de glitch veroorzaakt. Duurt tot nu toe nogal lang voordat er een procentje af is ;)

edit: getest bij andere, doet het prima bij 100% opladen. Dus dat is het niet..

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorRVL op 25-08-2016 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Is toch raar dat je het eerst verplicht moet unpairen. Wat nou als de tel stuk is, of al gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
xileS schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:45:
Is toch raar dat je het eerst verplicht moet unpairen. Wat nou als de tel stuk is, of al gereset?
Zo ver ik begrepen heb is het voornamelijk de koppeling met je MI account. Dus als je tel stuk is of gereset dan is het een kwestie van inloggen in de app en gewoon pairen.

Ze zeggen zelf dat ze het zo gemaakt hebben om veiligheidsredenen. Waarschijnlijk omdat je je telefoon ermee kunt unlocken en dat het hierdoor minder goed mogelijk wordt om een mi band te gebruiken nadat ie gestolen is of iets in die richting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietProem
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-01-2024

PietProem

n/a

Ik ben bluetooth verbinding kwijt met de Mi band op mijn Nexus 6. Mijn Mi fit app wou ineens niet meer syncen hij zag de band niet meer.
Zonder de bluetooth verbinding heb ik de Mi band verwijdert uit de Mi fit app en sindsdien kan ik hem niet meer connencten. De Mi Fit app ziet hem niet.
Als ik een bluetooth scanner app Bluescan start dan ziet die hem wel. Heb de app ook op een Ipad mini geïnstalleerd maar die vindt hem ook niet.
Iemand nog tips of suggesties hoe weer te connencten? Of de Mi band te factory resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
12 tot 15 seconden de knop aangeraakt houden zou de mi band (2) moeten resetten. Wellicht dat het helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietProem

PietProem

n/a

Die handeling is voor de Mi band 1 zie de post van Micr0mega bovenaan de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
De Mi Band 1 heeft geen knop om 'ingedrukt' gehouden te worden.. ;)
En het doet ook wel wat, eerst kun je heel kort niks met de band. En daarna toont ie wel de tijd, maar gebeurt er niks als je verder door de items wilt gaan (knop drukken doet niks). En dan eventjes later werkt alles weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietProem

PietProem

n/a

Meerdere keren geprobeerd. Lukt niet. Ook nog FF met een Nexus 5 geprobeerd. Deze ziet de band wel maar wil niet connencten😣. Mi Fit wil dat ook niet op de Nexus 5.
Het lijkt wel of de band maar met een device geconnect wil zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saturn21
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:55
Volgens een poster op reddit is er in de nieuwe iOS versie 2.2.0 van Mi Fit de mogelijkheid de tijdsweergave op de Mi Band 2 te veranderen naar 'Tijd+Datum'.

https://www.reddit.com/r/...update_now_includes_date/

Iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-07 20:28
Zie hieronder

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/13hchV18AaeW3IDU9ersyO4U/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:23

mno

Nice, nu de Android app nog!

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Ik kan niet wachten tot mijn eerste miband binnenkomt, volgens AE is hij al in NL binnen een week. nu afwachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-07 22:17
Xiaomi Mi Band 2

Het werkt :-)

[ Voor 51% gewijzigd door Bever op 29-08-2016 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietProem

PietProem

n/a

PietProem schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:16:
Meerdere keren geprobeerd. Lukt niet. Ook nog FF met een Nexus 5 geprobeerd. Deze ziet de band wel maar wil niet connencten😣. Mi Fit wil dat ook niet op de Nexus 5.
Het lijkt wel of de band maar met een device geconnect wil zijn.
Ben niet de enige, http://en.miui.com/thread-298737-1-1.html heb hier ook een posting geplaatst en support gemaild wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Heb je ook de cache verwijderd van de app voordat je het verwijderd had? Lijkt alsof dat een aantal geholpen heeft.
Je kan ook contact opnemen met de verkoper indien het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 10:36
Ah die update om de datum weer te geven is erg handig, bedankt voor de tip!

Wat is jullie ervaring met de sleep tracker? Bij mij kom ik altijd uit op zo'n 1 a 1,5 uur diepe slaap op een totaal van 7 a 7,5 uur. Nou slaap ik inderdaad vrij licht, maar ik ben benieuwd of jullie op soortgelijke getallen uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-07 22:17
Can2 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:35:
Ah die update om de datum weer te geven is erg handig, bedankt voor de tip!

Wat is jullie ervaring met de sleep tracker? Bij mij kom ik altijd uit op zo'n 1 a 1,5 uur diepe slaap op een totaal van 7 a 7,5 uur. Nou slaap ik inderdaad vrij licht, maar ik ben benieuwd of jullie op soortgelijke getallen uitkomen?
Na 4 nachten heb ik een gemiddelde van 2.06 uur deep sleep op 6.55 uur slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
"Deep sleep" heb je bij een normale gezonde slaap nog geen 20 % dus dat zou kunnen kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandroe123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-05 12:52
Nog iemand hier de running feature van de mi band 2 gebruikt? Gisteren voor het eerst gebruikt maar de tijds- en snelheidsindicatie werd in het chinees doorgegeven in mijn oortjes, redelijk nutteloos dus :-)
In de settings vind ik er echter niets over terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietProem

PietProem

n/a

sandroe123 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:14:
Nog iemand hier de running feature van de mi band 2 gebruikt? Gisteren voor het eerst gebruikt maar de tijds- en snelheidsindicatie werd in het chinees doorgegeven in mijn oortjes, redelijk nutteloos dus :-)
In de settings vind ik er echter niets over terug...
Met het fietsen ook aanmoedigingen gehad van de Chinese dame. Ben wat harder gaan fietsen maar dan stopte ze ook niet. Het daarna het geluid maar uit gezet.

Een clear van de cache had ik hg gedaan voor het verwijderen.
Vanmorgen een email gehad van support. Je moet hem aan de pc hangen en dan gaat er een led flikkeren. Maar terug gemaild dat zijn mail waarschijnlijk voor de band1 is want de band2 heeft een display. Eens afwachten wat hij terug mailt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ratzz
Voor de ongeduldigen, op APKMirror staat Mi Fit 2.2.0 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk

marrk

marrk

ratzz schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:43:
Voor de ongeduldigen, op APKMirror staat Mi Fit 2.2.0 .
Thanks! Deze app heeft blijkbaar de mogelijkheid om je 'lift wrists to show info' uit te zetten tijdens do not disturb. Een van de domste dingen om er niet vanaf het begin in te zetten...

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:30
marrk schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:11:
[...]

Thanks! Deze app heeft blijkbaar de mogelijkheid om je 'lift wrists to show info' uit te zetten tijdens do not disturb. Een van de domste dingen om er niet vanaf het begin in te zetten...
Ze zijn erg goed bezig, dat je nu de datum kan zien is erg handig.
En die optie om t scherm tijdens DND uit te laten is ook super.
Verder zit er een 'check for updates' functie in de app, dat scheelt toekomstige apkmirror bezoeken.

Ik vind het wel jammer dat je bij e-mail (gmail app) ook gewoon het 'app' icoontje krijgt.
En had graag gezien dat ik hem kon linken aan Runkeeper maarja, ik wist vantevoren dat die optie er niet in zat. (ik blijf hopen dat het ooit wel inkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk

marrk

marrk

KlaasHof schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:55:
[...]

Ze zijn erg goed bezig, dat je nu de datum kan zien is erg handig.
En die optie om t scherm tijdens DND uit te laten is ook super.
Verder zit er een 'check for updates' functie in de app, dat scheelt toekomstige apkmirror bezoeken.

Ik vind het wel jammer dat je bij e-mail (gmail app) ook gewoon het 'app' icoontje krijgt.
En had graag gezien dat ik hem kon linken aan Runkeeper maarja, ik wist vantevoren dat die optie er niet in zat. (ik blijf hopen dat het ooit wel inkomt)
Als je andere icoontjes wilt: miband tools. Dan heb je de keuze uit wat meer icoontjes en kan je kiezen welke app welk icoontje krijgt.

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
De versie van APKMirror is overigens niet altijd precies hetzelfde als die in de Playstore terecht komt. Die versie is meestal nog aangepast en mist sommige functies weer t.o.v. die van de APKMirror. Ook de firmware is weer anders dan die van APKMirror.
Dit viel me op bij versie 2.1.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woesjah
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:09
Ik las ook dat de sync met Google fit nog niet zou werken in deze versie. Nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
Woesjah schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:30:
Ik las ook dat de sync met Google fit nog niet zou werken in deze versie. Nog niet getest.
Zover ik heb gelezen/begrepen, heeft nog geen enkele non-Play Store release ondersteuning gehad voor Google Fit. Daarom blijf ik er ook (nog) vanaf, ik vind Fit wel een fijn overzicht geven van m'n activiteit, vooral de automatisch detectie van bijvoorbeeld fietsen is een leuke feature.

Overigens heb ik voor m'n vriendin wel de APK versie geïnstalleerd, maar de firmware update faalt steeds. Heb de band in zo'n beetje alle posities naast de telefoon gelegd, BT uit-en ingeschakeld, telefoon gereboot ... Niks werkt. Soms faalt de update binnen enkele seconden, soms komt 'ie tot 60%. Lijkt wel of de BT verbinding wegvalt oid.

Ander probleempje dat misschien wel gerelateerd is, is dat bij haar de button niet goed meer werkt. Tijd weergeven lukt meestal wel, maar daarna kan je blijven drukken, hij cycled niet naar de stappen/calorieën/hartslag/battery... Heeft iemand dit ook gehad? Die van mij heeft er namelijk geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert8
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
Paar vragen over de Xiaomi Mi Band 2:

- Kun je hardlopen zonder je telefoon mee te nemen (registratie tijd, afstand, calorieën is dan voldoende)?
- Kun je notificaties instellen icm een iPhone?
- Heeft de verbinding via bluetooth een grote impact op de batterijduur van je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Micr0mega schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:40:
[...]

Ander probleempje dat misschien wel gerelateerd is, is dat bij haar de button niet goed meer werkt. Tijd weergeven lukt meestal wel, maar daarna kan je blijven drukken, hij cycled niet naar de stappen/calorieën/hartslag/battery... Heeft iemand dit ook gehad? Die van mij heeft er namelijk geen last van.
Mijn bandje heeft het probleem alleen met battery %. Ik heb deze uitgeschakeld op het bandje zelf en nu werkt het 99,9% van de tijd goed.
Op het moment dat ik battery ingeschakeld heb en door de opties druk, loopt hij daar dus vast (hij geeft 't % ook niet goed weer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
robbert8 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:09:
Paar vragen over de Xiaomi Mi Band 2:

- Kun je hardlopen zonder je telefoon mee te nemen (registratie tijd, afstand, calorieën is dan voldoende)?
- Kun je notificaties instellen icm een iPhone?
- Heeft de verbinding via bluetooth een grote impact op de batterijduur van je telefoon?
Hij registreert zonder telefoon alleen de stappen en rekent bij verbinding dan zelf de afstand en calorieën, dus geen tijd.
De hartslag controleren om de 5 minunten staan maar ik merk nagenoeg niks van vermindering van de batterijduur.
Ik heb geen Iphone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
Krullebol.nl schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:14:
[...]

Mijn bandje heeft het probleem alleen met battery %. Ik heb deze uitgeschakeld op het bandje zelf en nu werkt het 99,9% van de tijd goed.
Op het moment dat ik battery ingeschakeld heb en door de opties druk, loopt hij daar dus vast (hij geeft 't % ook niet goed weer).
Ah thanks, ik zal eens proberen het tonen van de stappen uit te schakelen, daar komt hij namelijk niet eens. Soms werkt het overigens wel zoals het hoort, is niet echt een pijl op te trekken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Krullebol.nl schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:14:
[...]

Hey, dat heb ik ook! Blijft hangen in menu op batterij percentage, haal je die er inderdaad tussenuit dan werkt het gewoon goed.

Hoopte dat het met de nieuwe firmware opgelost zou zijn, maar helaas.

Had al contact gehad met de xiaomi support, maar die komen met zulke generieke oplossingen daar heb je niks aan.

Heb wel filmpje gemaakt van het probleem:
YouTube: Mi Band 2 - Battery Percentage Glitch

Heb nu contact met Banggood en die nemen contact op met de leverancier (xiaomi neem ik aan). Ben benieuwd waar die mee komen..

Ergens hoop ik dat het iets softwarematigs is en het opgelost kan worden in een firmware update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Zo gaat dat bij mij inderdaad ook. Heb ook al support van Xiaomi aangeschreven, nooit wat gehoord...
Op zich heb ik er geen probleem mee, heb die weergave uitgeschakeld. Het ding gaat +/- 2 weken op de batterij mee, en je kan in de app ook het batterijpercentage zien.

Unpair/pair werkt niet, software/firmware update tot nu toe helaas ook nog niet.
12-15 sec ingedrukt houden dat hij (schijnbaar) reboot biedt ook geen soelaas..

[ Voor 16% gewijzigd door Krullebol.nl op 31-08-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Krullebol.nl schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:02:
[...]

Zo gaat dat bij mij inderdaad ook. Heb ook al support van Xiaomi aangeschreven, nooit wat gehoord...
Op zich heb ik er geen probleem mee, heb die weergave uitgeschakeld. Het ding gaat +/- 2 weken op de batterij mee, en je kan in de app ook het batterijpercentage zien.
Dat is uiteraard waar, zo doe ik het nu ook. Ik had er echter twee besteld, en die voor/van m'n vriendin die werkt helemaal perfect. Dus het kán wel goed werken :). Dus vandaar dat ik overal maar wat met de support bezig ben.. hopelijk komt er dan of een oplossing of krijg ik wellicht een nieuwe (of (gedeeltelijk) geld terug :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
Iemand toevallig ervaring met deze tracker i.c.m. (cardio) fitness?
Na 15 jaar volleybal ben ik nu fitness aan het overwegen, een simpele fitness-tracker lijkt mij wel geinig maar is geen vereiste, maar €30,- is natuurlijk geen geld voor zo'n leuk hebbeding.

Hoe goed reageert de Mi Band 2 bijv. bij activiteiten als rennen op een loopband, ''fietsen'' op een crosstrainer of bijv. tijdens het trainen met een roeimachine.

• xileS
  • Niet online
Turn on location access
Turn on location services to connect to Mi Band services faster.

Krijg ik heletijd op mijn nieuwe telefoon (OP3) in MI Fit. Lijkt mij niet nodig om GPS voortdurend aan te laten staan, maar deze melding vind ik wel irritant. Iemand enig idee hoe ik die weg krijg?

• german8
Ik heb geen van de issues (pairing/meldingen/screenglitch) welke hier voorbij komen.
Slaap tracking is bij mij verbazend accuraat na 5 nachten.
Hartslag meten tijden rennen heb ik nog niet getest.
Accu na 5 dagen op 75% bij intensief gebruik (3x hardlopen, accurate nachtmeting aan, regelmatig hartslagmeting en alles uittesten/spielerei)

Heb wel 2 bandjes besteld op gearbest;
http://www.gearbest.com/s...ccessories/pp_392107.html
http://www.gearbest.com/s...ccessories/pp_393831.html
Ze zullen waarschijnlijk tegenvallen en zie het meer als testje.

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-07 13:51
xileS schreef op donderdag 01 september 2016 @ 02:46:
Turn on location access

Krijg ik heletijd op mijn nieuwe telefoon (OP3) in MI Fit. Lijkt mij niet nodig om GPS voortdurend aan te laten staan, maar deze melding vind ik wel irritant. Iemand enig idee hoe ik die weg krijg?
Ben ik ook naar benieuwd, krijg ook die melding altijd op m'n OnePlus One. :|

• xileS
  • Niet online
Ja vreemd, kreeg deze melding namelijk niet op mijn oude telefoon.

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:51
Ik heb iets gekd, mijn Miband 2 wil niet meer opladen. Hij zit goed in de houder, denk niet dat dat het kan zijn. Zowel opladen via mijn laptop als via een USB oplader werkt niet.
Wat zou ik nog kunnen uitproberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
musicfreak schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:44:
Ik heb iets gekd, mijn Miband 2 wil niet meer opladen. Hij zit goed in de houder, denk niet dat dat het kan zijn. Zowel opladen via mijn laptop als via een USB oplader werkt niet.
Wat zou ik nog kunnen uitproberen?
Kras(niet te hard) eens over de laad contact puntjes. Misschien zijn ze lichtelijk aangetast door corossie?

• robcoenen
Ik ben benieuwd. :)
Afbeeldingslocatie: https://s12.postimg.org/cgahh4559/Bestand_01_09_16_23_22_22.jpg

• RaptorRVL
xileS schreef op donderdag 01 september 2016 @ 02:46:
Turn on location access

Ja, die melding krijg je inderdaad als je gps helemaal uit zet. Ik heb mijn OP3 altijd in gps op accubesparingsmodus staan. Gebruikt weinig stroom en geen gezeur meer (en altijd weerbericht/buienalarm waar je bent ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
RaptorRVL schreef op donderdag 01 september 2016 @ 23:41:
[...]

Ja, die melding krijg je inderdaad als je gps helemaal uit zet. Ik heb mijn OP3 altijd in gps op accubesparingsmodus staan. Gebruikt weinig stroom en geen gezeur meer (en altijd weerbericht/buienalarm waar je bent ;)).
Hmm, ik zie nu idd het verschil wat het gps schakelaartje doet in de Quick settings. Op mijn oude HTC ging als ik GPS uit deed, automatisch op "batterij sparen" modus en op mijn OP3 gaat het helemaal uit.. 1e heeft mijn voorkeur, maar hoe krijg ik dat ingesteld. Want als ik nu bv Google maps navigatie gebruik gaat die op "grote nauwkeurigheid" en als ik het daarna uit zet, gaat die volledig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
xileS schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:46:
[...]

Hmm, ik zie nu idd het verschil wat het gps schakelaartje doet in de Quick settings. Op mijn oude HTC ging als ik GPS uit deed, automatisch op "batterij sparen" modus en op mijn OP3 gaat het helemaal uit.. 1e heeft mijn voorkeur, maar hoe krijg ik dat ingesteld. Want als ik nu bv Google maps navigatie gebruik gaat die op "grote nauwkeurigheid" en als ik het daarna uit zet, gaat die volledig uit.
Ietwat offtopic, maar ik heb m'n OP3 geroot en gebruik de app Automate om automatisch gps naar hoge nauwkeurigheid te schakelen als bluetooth aan is en in besparingsmodus als deze uit is.
(Ik gebruik bluetooth als trigger omdat als ik bv ga navigeren toch altijd een carkit of de bluetoothheadset van m'n helm gebruik)

Overigens ook een regel aangemaakt dat er gevraagd wordt om bluetooth uit te zetten als ik Mi Fit sluit.

Maar de mogelijkheden zijn eindeloos met die app :)
(bluetooth aan en hogere helderheid bij opladen, gps aan bij bluetooth, bluetooth aan wanneer niet meer verbonden met wifi netwerk -> ik ben altijd met wifi verbonden, zo niet dan ben ik vast onderweg en wil ik bluetooth, en dus gps, voor carkit/headset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Zo'n dergelijke app is idd ook altijd nog een optie, maar thanks ik weet iig nu waarom ik altijd die melding krijg en voorheen niet.

Aangezien ik altijd Bluetooth aan laat staan voor de Mi Band zal jouw manier ook niet geschikt zijn voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Tja, dan kun je altijd nog op basis van apps, zoals Mi Fit en/of navigatie, op de voorgrond je gps aanpassen..

Maar het blijft natuurlijk ietwat omslachtig op die manier :)

Edit, want eigenlijk wil ik gewoon dat de Mi Fit mijn bluetooth aan zet en mij er niet om vraagt. En dan ook weer uit zet bij het afsluiten (tenzij de bluetooth al aan stond bij het starten van de app, dan moet bluetooth aan blijven staan).

[ Voor 41% gewijzigd door RaptorRVL op 02-09-2016 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Ik heb de Miband inmiddels een aantal dagen omdat nadat deze binnen 9 dagen via AE is geleverd. Wat een leuke gadget. ik gebruik heb icm mijn iphone 6s plus en verbaas me over de naukeurigheid van de data. Ik verwachte dat de slaapdata niet helemaal zou kloppen maar de band lijkt precies te merken wanneer je in slaap valt.
Ik moet me nog verder verdiepen in allerlei zaken maar tot nu toe erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
Er is een nieuwe app in de Playstore, de "Mi Band 2 Func Button", die extra functionaliteit aan de button geeft van de Miband zoals o.a. een timer en de mogelijkheid om je musicplayer te bedienen van je telefoon. Heb hem zelf nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
ratzz schreef op zondag 04 september 2016 @ 09:57:
Er is een nieuwe app in de Playstore, de "Mi Band 2 Func Button", die extra functionaliteit aan de button geeft van de Miband zoals o.a. een timer en de mogelijkheid om je musicplayer te bedienen van je telefoon. Heb hem zelf nog niet getest.
Deze functies zitten ook in de notify & fitness app. Werkt erg fijn. Alleen niet als je onder de douche staat.. :o https://youtu.be/feaZ6c94K8s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hebben jullie ook weleens nachten van meer dan 30 uur slaap?
Ik val op 3 september 02.30 in slaap, wat genoteerd wordt als 2 september.
Ook handmatig de dag aanpassen werkt dan niet, waardoor alle stats vernaggeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_Mastah
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
CLB schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:29:
Hebben jullie ook weleens nachten van meer dan 30 uur slaap?
Ik val op 3 september 02.30 in slaap, wat genoteerd wordt als 2 september.
Ook handmatig de dag aanpassen werkt dan niet, waardoor alle stats vernaggeld worden.
Er zit een fout in de MiFit app dat als je (bij handmatig aanpassen) een begintijd tussen 0.00 en 1.00 's nachts invult hij de dag met 1 vervroegt 8)7
Schijtirritant en zal wel door zomertijd foutje in hun app komen, hoop dat ze het *ooit* fixen (maar geen idee waar te rapporteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
Ik heb die tijdsfout niet bij mijn slaap. Hrb enkele nachten die begonnen na middernacht en die kloppen.

Ik zou trouwens wel een functie willen waarbij het schermpje altijd aanstaat.
Dat je kan instellen dat je bijvoorbeeld overdag tussen 08:00 en 20:00 altijd de tijd op t scherm ziet.
Kost wel wat batterij maar in de praktijk leg ik mn band toch 1x per week aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:04

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb gisteren ook een Mi Band 2 besteld. Ik ben benieuwd. Nu ben ik jammer genoeg een screen protector vergeten. Is dit wel echt nodig? Eigenlijk vind ik dat van de zotte voor een wearable. Zo'n ding moet toch redelijk kras vast zijn?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlechim
Bor schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:37:
Ik heb gisteren ook een Mi Band 2 besteld. Ik ben benieuwd. Nu ben ik jammer genoeg een screen protector vergeten. Is dit wel echt nodig? Eigenlijk vind ik dat van de zotte voor een wearable. Zo'n ding moet toch redelijk kras vast zijn?
Nee hoor, is niet nodig. Blijft ook niet goed zitten op zo'n klein scherm is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

KlaasHof schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:18:
Ik heb die tijdsfout niet bij mijn slaap. Hrb enkele nachten die begonnen na middernacht en die kloppen.
Ik ook genoeg, maar bij andere nachten is het dus opeens + 24 uur... :X
Bor schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:37:
Ik had er twee besteld, just in case... Aanbrengen was echt 'n crime.
Dacht wel dat er een uitsparing zat voor de button, maar die zat er niet op, oftewel niet goed aan te brengen.
Dan maar geen screenprotector, maar inmiddels zit er al wel een krasje op van een millimeter of 3 hierzo O-)

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 05-09-2016 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verkopen van een Mi Band, is een kwestie van de module 'unpairen' en klaar?
Tijd loopt nu nog door en zie ook nog wat stapjes staan, dat wil ik eigenlijk ook compleet weg hebben...

'Knop indrukken voor 15 seconden', resulteert in niks? :9

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 05-09-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
CLB schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:18:

Ik had er twee besteld, just in case... Aanbrengen was echt 'n crime.
Dacht wel dat er een uitsparing zat voor de button, maar die zat er niet op, oftewel niet goed aan te brengen.
Dan maar geen screenprotector, maar inmiddels zit er al wel een krasje op van een millimeter of 3 hierzo O-)
Welke heb je besteld? Is die van glas? Mijn screen protector is van plastic, met uitsparing, maar ik het het liefst een versie gemaakt van glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Suli schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:56:
Welke heb je besteld? Is die van glas?
Ik had deze besteld, looks like plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_Mastah
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
KlaasHof schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:18:
Het is iig in de Android versie en dus alleen als je hem handmatig aanpast. Als je de tijden niet handmatig aanpast gaat het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
CLB schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:59:
[...]

Die heb ik ook. Die heeft een cutout voor de touch gedeelte. Wslk was die van jou een fabrieksfout. Zaten er 2 in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Suli schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:10:
Die heb ik ook. Die heeft een cutout voor de touch gedeelte.
Wslk was die van jou een fabrieksfout. Zaten er 2 in?
Ja 2 stuks, geen cut-out... >:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1mhmO7i8NgP5bocriQnoBR3s/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 05-09-2016 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:04

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

CLB schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:59:
[...]

Ultrathin Anti-explosion Protective Screen Protector Film For Xiaomi Miband 2 :?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Bor schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:25:
Ultrathin Anti-explosion Protective Screen Protector Film For Xiaomi Miband 2 :?
Achja give it a name :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:42
kan je er met een perforator geen gaatje in maken?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor de Mi Band 2, de Mi Band 3 mag besproken worden in: [Xiaomi Mi Band 3] Ervaringen & Discussie.