Hallo tweakers,
Omdat mijn oude Samsung Galaxy s4 de geest heeft gegeven ben ik opzoek naar een nieuwe smartphone.
Mijn oog is gevallen op de volgende 2 modellen:
1: Huawei P9 Lite
voordelen (vergeleken met LG g4):
• Lagere prijs
• Iets sneller volgends deze speed test
• Heeft wel een vingerafdruk scanner (klein voordeel)
2: LG G4
voordelen (vergeleken met P9 lite):
• Betere camera (geen referentie kunnen vinden)
• Hogere resolutie (Maakt alles iets scherper weet niet of dit mij opvalt)
• Iets groter scherm
Nu nijg ik een klein beetje richting de LG G4 omdat ik waarschijnlijk meer heb aan de betere camera van de LG G4 ten opzichte van de extra snelheid van de P9 lite.
Er rust nu wel het volgende probleem:
Ik zie hier en daar wat probleem topics rondom de LG G4, ik weet alleen niet of ik hier ook last van ga krijgen omdat ik een nieuwe wil gaan aanschaffen zonder een abonnement (prepaid)
Probleem topics met de LG G4:
Bootloop
Telefoon doet helemaal niks meer
Wat adviseren jullie?
Is de LG G4 een betere telefoon of is de P9 Lite de betere keuze?
Wat zijn jullie ervaringen? Is er misschien nog een ander model die er nog boven uitsteekt? (onder de 350 euro)
Overigens heb ik ook de OnePlus 2 tegen de LG G4 aangehouden.
Op papier zou de OnePlus 2 beter moeten zijn maar dat zie ik in het volgende filmpje niet terug
Kan iemand mij dit uitleggen? Of zijn er al verbeteringen aan de OnePlus2 aangebracht die deze performance problemen oplost die ik niet zo snel kan terug vingen?
Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite!
Met vriendelijke groet,
ManiakNL
Omdat mijn oude Samsung Galaxy s4 de geest heeft gegeven ben ik opzoek naar een nieuwe smartphone.
Mijn oog is gevallen op de volgende 2 modellen:
1: Huawei P9 Lite
voordelen (vergeleken met LG g4):
• Lagere prijs
• Iets sneller volgends deze speed test
• Heeft wel een vingerafdruk scanner (klein voordeel)
2: LG G4
voordelen (vergeleken met P9 lite):
• Betere camera (geen referentie kunnen vinden)
• Hogere resolutie (Maakt alles iets scherper weet niet of dit mij opvalt)
• Iets groter scherm
Nu nijg ik een klein beetje richting de LG G4 omdat ik waarschijnlijk meer heb aan de betere camera van de LG G4 ten opzichte van de extra snelheid van de P9 lite.
Er rust nu wel het volgende probleem:
Ik zie hier en daar wat probleem topics rondom de LG G4, ik weet alleen niet of ik hier ook last van ga krijgen omdat ik een nieuwe wil gaan aanschaffen zonder een abonnement (prepaid)
Probleem topics met de LG G4:
Bootloop
Telefoon doet helemaal niks meer
Wat adviseren jullie?
Is de LG G4 een betere telefoon of is de P9 Lite de betere keuze?
Wat zijn jullie ervaringen? Is er misschien nog een ander model die er nog boven uitsteekt? (onder de 350 euro)
Overigens heb ik ook de OnePlus 2 tegen de LG G4 aangehouden.
Op papier zou de OnePlus 2 beter moeten zijn maar dat zie ik in het volgende filmpje niet terug
Kan iemand mij dit uitleggen? Of zijn er al verbeteringen aan de OnePlus2 aangebracht die deze performance problemen oplost die ik niet zo snel kan terug vingen?
Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite!
Met vriendelijke groet,
ManiakNL