Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanMeijerink
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-02 11:03
Beste Tweakerts,

Ik zit net op mijn LG G4 in Shazam, (Die app die muziek herkent via microfoon). En klik binnen de app op afspelen van een gevonden nummer. Mijn telefoon knalt op zwart en reageert op niks meer (Ik kon er niet eens uit opmaken of hij überhaupt nog aan stond want op de fysieke knoppen reageerde hij ook niet).

Wat je dan natuurlijk als eerste doet is, net als bij een laptop, even de accu er uit en er weer in. De "harde reset". Telefoon laat het LG opstartlogo zien en daarna verdwijnt weer het beeld en de feedback zoals trilfunctie en notificatie LED. Nog 3 keer het zelfde gedaan, de accu er uit en er in. De laatste keer bleef hij van zichzelf opnieuw het laadscherm tonen en tonen: LG, zwart, LG, zwart, LG, etc.

Google is meestal in deze gevallen je vriend, maar alle "oplossingen" bij zwarte schermen heeft knoppen nodig en laten die nou toevallig niet werken.

Kortom mijn telefoon stopt er ineens mee. Uit het niets. Bij gewoon gebruik, in fysieke nieuwstaat. :?

Zijn er hier LG/Android helden die mij misschien toch nog iets kunnen aanraden om te doen?

Vriendelijke groet, Stan

[Geprobeerd]
Accu er uit
Sim er uit
Micro SD er uit
Android safemode opstarten
Factory reset opstarten

Beste antwoord (via rens-br op 01-08-2016 11:03)

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:56
G4 boot loop. Hebben alle G4's van een bepaalde productieserie last van.

Anoniem: 378762 in "[LG G4] Ervaringen & Discussie"

Oftewel opsturen voor de garantie. Heb 't ook gehad. Via de T-mobile store binnen vijf dagen weer terug.

[ Voor 26% gewijzigd door PROnline op 27-07-2016 20:52 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:56
G4 boot loop. Hebben alle G4's van een bepaalde productieserie last van.

Anoniem: 378762 in "[LG G4] Ervaringen & Discussie"

Oftewel opsturen voor de garantie. Heb 't ook gehad. Via de T-mobile store binnen vijf dagen weer terug.

[ Voor 26% gewijzigd door PROnline op 27-07-2016 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanMeijerink
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-02 11:03
@Pronline

Dank voor je snelle reactie. Ik heb de telefoon een kleine 20 minuten laten liggen zonder accu en nu doet hij helemáál niks meer. Ook niet aan de lader. Ik zal morgen contact opnemen voor de garantie.