Buitenlandse TV Series 2016-2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste
Acties:
  • 146.674 views

Anoniem: 19894

ScrooLoose schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:15:
Ik zie dat deze serie nog niet besproken is maar ik kan BRAINDEAD wel aanraden.
...
Braindead was een zomerserie ;) De vraag is of er een vervolg komt.

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Anoniem: 19894 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:20:
[...]

Braindead was een zomerserie ;) De vraag is of er een vervolg komt.
Ja... en?
Kijkende naar de topic titel past het perfect in dit topic, en voor andere nieuwe series hier die besproken worden is het ook nog maar de vraag of er een vervolg komt dus ik zie het probleem niet :)

Smiling as the shit comes down...

We zitten in een nieuw TV seizoen. Braindead zit daar niet bij.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
ScrooLoose schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:23:
[...]

Ja... en?
Kijkende naar de topic titel past het perfect in dit topic, en voor andere nieuwe series hier die besproken worden is het ook nog maar de vraag of er een vervolg komt dus ik zie het probleem niet :)
Er zijn twee tv series topics. Deze is voor series die starten tussen 1 augustus tot 1 maart en er is een zomer topic voor series die starten tussen 1 maart en 1 augustus.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

wontcachme schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:35:
[...]

Er zijn twee tv series topics. Deze is voor series die starten tussen 1 augustus tot 1 maart en er is een zomer topic voor series die starten tussen 1 maart en 1 augustus.
Ok dan :)
Misschien handige info voor in de "topicwarning" want dat wist ik niet d:)b

Designated Survivor begint wel goed moet ik zeggen, alleen jammer dat de serie al weer vol zit met die steroetypische personages zoals bijvoorbeeld de "warmongering general" maar dat soort personages zijn dan ook inherent aan dit soort shows.

[ Voor 21% gewijzigd door ScrooLoose op 24-09-2016 10:46 ]

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nou, MacGyver... tja.... die gaat op de ignore list.... :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:12

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

jmk schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 23:11:
[...]

Ik vond Friends vroeger ook fantastisch. Ik heb een jaar of 6 geleden alle afleveringen achter elkaar bekeken.

The Big Bang Theory is misschien wel een goede vervanger. Combinatie humor en vriendschappendrama is heel leuk. De bijrollen zijn ook zeer goed geschreven en neergezet. Daarnaast is TBBT ook zeer binge-waardig. De uurtjes vliegen zo om als je flink wat afleveringen hebt staan.
Die ken ik al en daar moet ik nog tig seizoenen van kijken. Bedankt voor het meedenken in elk geval. Ik zal in het "ik zoek een nieuwe serie"-topic eens een uitgebreide vraag stellen voor een nieuwe comedy.
Spike_wolf schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:32:
Is het Scorpion-achtig? Dan ga ik het zeker kijken.

[ Voor 13% gewijzigd door Jorgen op 24-09-2016 11:55 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:27
Ik ben er bang voor... heb het nog niet gezien, maar ik vraag me af of ik niet met een verkeerd beeld maar de serie ga kijken en het hierdoor tegen gaat vallen.

Dat je de poging waagde is nou ja.. um ZONDE VAN JE TIJD :P

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

grote_oever schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:56:
[...]

Ik ben er bang voor... heb het nog niet gezien, maar ik vraag me af of ik niet met een verkeerd beeld maar de serie ga kijken en het hierdoor tegen gaat vallen.
Met het oog op vroeger zal het hoe dan ook tegenvallen. Dat is eigenlijk altijd wel het geval. Maar ook los staand is dit zeker geen hoogstandje :X
Het acteerwerk is wat slap, het camerawerk is ook niet geweldig. De special effects kun je zelf met after effects beter en het verhaal tot nu toe is belachelijk voorspelbaar en erg slap.

Uiteraard zijn alle "oplossingen" in de serie erg ver gegrepen, dat was te verwachten, maar dat gaat wel erg ongeloofwaardig ver. Voorbeeld: een computer zo sterk beveiligd is dat experts hem niet kunnen kraken, de nieuwe hacker pakt een hamer en mept de computer kapot zodat de hardeschijf er uit valt, hier trekt ze de dekplaat vanaf zodat het publiek kan zien dat het een HDD is, en vervolgens is haar oplossing "we lezen hem Read Only uit, op die manier omzeilen we alle beveiligingen en encripties" 8)7
Anoniem: 19894 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:01:
[...]

Dat je de poging waagde is nou ja.. um ZONDE VAN JE TIJD :P
Jup... die tijd had ik achteraf liever aan andere dingen besteed...

[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 24-09-2016 12:03 ]

Humankind… be both.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Shameless US S07E01 kwam net binnen :o , althans, als ik de filename moet geloven wel :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

The Exorcist (Fox) was.. meh. Wat leuke gore, maar het was enorm rommelig in het vertellen van het verhaal in de pilot. Teveel draadjes door elkaar en je raakt je publiek kwijt. Geen idee wat ze ooit willen doen met deze serie, gezien de filmreeks. Het enige leuke was eigenlijk het intro, herkenbaar uit de film. Alweer een serie die exit is, gaat snel zo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Raven schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:17:
Shameless US S07E01 kwam net binnen :o , althans, als ik de filename moet geloven wel :D
Yep ziet er uit als de real deal !

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

En ook Van Helsing staat op de ignore lijst, eventueel tot het grote publiek zegt dat hij daar weer vanaf mag, maar de eerste aflevering is verre van overtuigend.

Van de eerste lading nieuwe zooi kan ik bijna alles gelijk weer weg strepen.. scheelt me een hoop tijd zo (gelukkig) :P

Humankind… be both.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-07 18:40

Martinspire

Awesomeness

Op Usenet wordt McGuyver al "literally macgruber" genoemd _O-

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
MacGyver deed wat mij betreft wat het moet doen: de kijkers van CBS zullen er wel naar toe trekken. Ik sla 'em zelf ook over maar het is luchtig vermaak voor degenen die niet teveel willen nadenken. Soms is dat ook wel lekker. Ik zie zelf niet veel verschil tussen een serie als MacGyver en series als Hawaii Five-O, Scorpion, Bull en de NCIS-franchise.

• Veefje
Spike_wolf schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:02:
[...]

Met het oog op vroeger zal het hoe dan ook tegenvallen. Dat is eigenlijk altijd wel het geval. Maar ook los staand is dit zeker geen hoogstandje :X
Het acteerwerk is wat slap, het camerawerk is ook niet geweldig. De special effects kun je zelf met after effects beter en het verhaal tot nu toe is belachelijk voorspelbaar en erg slap.

Uiteraard zijn alle "oplossingen" in de serie erg ver gegrepen, dat was te verwachten, maar dat gaat wel erg ongeloofwaardig ver. Voorbeeld: een computer zo sterk beveiligd is dat experts hem niet kunnen kraken, de nieuwe hacker pakt een hamer en mept de computer kapot zodat de hardeschijf er uit valt, hier trekt ze de dekplaat vanaf zodat het publiek kan zien dat het een HDD is, en vervolgens is haar oplossing "we lezen hem Read Only uit, op die manier omzeilen we alle beveiligingen en encripties" 8)7

[...]

Jup... die tijd had ik achteraf liever aan andere dingen besteed...
toon volledige bericht
Haha, snap helemaal wat je bedoelt. Wel heel kritisch, though. Maar kwalitatief gezien heb je natuurlijk gelijk. Ik heb de serie benaderd uit het oogpunt 'biedt het vermaak voor de doelgroep waarvoor het bestemd is?' Dan denk ik ja.

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:52
Ik vind het jammer dat mijn engels niet al te best is ;w
Nu moet ik vaak eerst wachten tot er ondertitels zijn :D

Maar sommige series schieten lekker op ;)

2250 WP Zuid PVoutput

• zeroday
  • Laatst online: 12-07 13:01

zeroday

There is no alternative!

azz_kikr schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 23:29:
[...]

Wat eensteengoede reeks. Op 2 dagen gebinge-watched. Ik wil meer <3
Zeker.. die beste Martin Freeman .. wauw .. intense .. en ook super in beeld gebracht, niet ver af van zijn spelen in Fargo.

En een S2 moet er zeker komen. we zijn er nog niet klaar mee ;-)

There are no secrets, only information you do not yet have

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Heb het niet langer dan een half uur met Macgyver uitgehouden en 10 minuten met Van Helsing.

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 738905 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:20:
This is us net gezien... ik begrijp niet hoe dit een serie kan worden, maar wat ik wel weet is dat dit één van de mooiste afleveringen / films is die ik ooit gezien heb. Misschien komt het door wat glazen wijn en omdat sommige zaken dichtbij komen, maar ik vond dit zo goed, ik heb er geen woorden voor. Ik hoop dat mijn nas nog een web-dl versie aan mij serveert omdat er 2 keer een kleine reclame onderin stond, maar het is zo prachtig. Zo is het leven, we hadden er vandaag nog een gesprek over op het werk, hier draait het om en niet alles wat ik de laatste tijd op sites en dergelijke hoor en lees. Puur, mooi, ik hoop echt dat deze pilot door iedereen gewaardeerd wordt zoals ik het nu ervaren heb. Een van de mooiste dingen die ik ooit op tv heb gezien, althans zo voelt het nu.

Ik ben heel benieuwd wat mijn vrouw ervan vind, het was fijn om even heerlijk te lachen en goed te huilen.
Yep steengoed, vooral het einde dat brengt alles in het perspectief.. en zeer benieuwd hoe het verhaal zich verder gaat vormen (en dat kan alleen eigenlijk minder worden ben ik bang)

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

sambalbaj schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:20:
Designated Survivor, weten we meteen waar Jack Bauer (met bril) gebleven is en dat hij samen is met de vrouw van Hank Moody.

Maar het zag er wel aardig uit, ben alleen wel bang dat het verhaaltechnisch al snel net zo'n drama wordt als Quantico.
ik vind het erg een super zwak lijntje waarop de titel is gebaseerd. Zo begin ik inmiddels ook te twijvelen aan The Blacklist .. met moeite door de eerste aflevering van het nieuwe seizoen kunnen bijten.
Weer van hetzelfde.. er wordt aan het eind van de aflevering een nieuwe speler aangebracht en dan kan daar op voorborduurt worden. nah ..

• Veefje
zeroday schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:16:
[...]

ik vind het erg een super zwak lijntje waarop de titel is gebaseerd. Zo begin ik inmiddels ook te twijvelen aan The Blacklist .. met moeite door de eerste aflevering van het nieuwe seizoen kunnen bijten.
Weer van hetzelfde.. er wordt aan het eind van de aflevering een nieuwe speler aangebracht en dan kan daar op voorborduurt worden. nah ..
Designated Survivor gaat uiteindelijk ontsporen. Het is gewoon een kwestie van tijd.

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 738905 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:49:
Ik zit Notorious te bekijken, maar weet iemand wat voor vet gordijnsysteem / verduisteringssysteem in de 1e minuut zit? Dat moet ik ook thuis hebben, man wat cool. Zou dat echt bestaan?
zoiets
https://www.glass-apps.co...s/electric-privacy-glass/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Raven schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:17:
zekers.. en het is weer uitmuntend..

spoiler:
geen titties deze week

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Topicstarter
Jullie kunnen vast wel raden welke serie gisteravond de beste kijkcijfers heeft gehaald?

MacGyver :X :X

En de Exorcist heeft net zoals Notorious en Pitch vrij slechte premiere kijkcijfers behaald. Die zijn nu al op het randje van :w :w

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Veefje schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:23:
[...]

Designated Survivor gaat uiteindelijk ontsporen. Het is gewoon een kwestie van tijd.
Ik voorzie eerder een Burn Notice. Waarbij het na een seizoen al niet meer duidelijk was hoe het precies verder ging, alleen weten we dat ie een burn notice kreeg :+

Ik vond Macguyver trouwens nog wel prima. Niet te serieus kijken, dan valt het reuze mee. Beetje ala Scorpion dus. Karakters vond ik op zich prima maar ze moeten nog wel wat beter in hun rol komen. Ik vind de hoofdpersonage nog niet geweldig, maar wie weet gebeurd hetzelfde als met Arrow dat ie toch nog best wel awesome is.

Grootste minpunt vond ik vooral de voorspelbaarheid van het verhaal en dat de dingen die ze doen nogal standaard zijn. En ik mis de intromuziek :'(
wontcachme schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:31:
Jullie kunnen vast wel raden welke serie gisteravond de beste kijkcijfers heeft gehaald?

MacGyver :X :X

En de Exorcist heeft net zoals Notorious en Pitch vrij slechte premiere kijkcijfers behaald. Die zijn nu al op het randje van :w :w
Is dat niet een kwestie van op de populairste tv-zender beginnen? Het gaat er vooral om hoeveel er zijn afgehaakt en hoeveel er volgende week weer inschakelen. Maar gezien Scorpion ook nog verder gaat, sta ik er eigenlijk niet echt van te kijken. Of net als met Hawaii 5-0.

[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 24-09-2016 17:33 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Martinspire schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:08:
Op Usenet wordt McGuyver al "literally macgruber" genoemd _O-
Niet alleen daar, zo heten de files bij mijn t-bron :+
:/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Topicstarter
Martinspire schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:32:
[...]

Is dat niet een kwestie van op de populairste tv-zender beginnen? Het gaat er vooral om hoeveel er zijn afgehaakt en hoeveel er volgende week weer inschakelen. Maar gezien Scorpion ook nog verder gaat, sta ik er eigenlijk niet echt van te kijken. Of net als met Hawaii 5-0.
Deels wel. Echter had ik deze cijfers niet verwacht op een vrijdag ook al was het een premiere.

• Veefje
Martinspire schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:32:
[...]

Ik voorzie eerder een Burn Notice. Waarbij het na een seizoen al niet meer duidelijk was hoe het precies verder ging, alleen weten we dat ie een burn notice kreeg :+

Ik vond Macguyver trouwens nog wel prima. Niet te serieus kijken, dan valt het reuze mee. Beetje ala Scorpion dus. Karakters vond ik op zich prima maar ze moeten nog wel wat beter in hun rol komen. Ik vind de hoofdpersonage nog niet geweldig, maar wie weet gebeurd hetzelfde als met Arrow dat ie toch nog best wel awesome is.

Grootste minpunt vond ik vooral de voorspelbaarheid van het verhaal en dat de dingen die ze doen nogal standaard zijn. En ik mis de intromuziek :'(

[...]

toon volledige bericht
Ja, precies dat zei ik in m'n eigen recensie. Is het goed, nee. Ik heb ook zo mijn bedenkingen over de serie. Je wist ook wel van te voren dat de recensies over het algemeen vrij negatief zouden zijn. De pilot deed echter gwn wat het moet doen en biedt gwn luchtig vermaak voor de kijkers die houden van dit soort series. A la Scorpion, idd. Ik had daarom al wel het idee dat de serie sterk zou openen op een vrijdagavond op CBS met Hawaii Five-0 en Blue Bloods. Ik denk dat MacGyver nog zeker een aantal seizoenen gaat lopen. Zeer waarschijnlijk zijn de kijkcijfers volgende week lager, maar zet maar op een vrijdag een serie neer die veel hogere kijkcijfers gaat halen.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zeroday schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:44:
[...]

Frank en die verpleegster _O-

Oscar Wilde

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Raven schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:56:
[...]

Frank en die verpleegster _O-
oh ik vond Carl ook wel vermakelijk ;-) en dat olifantje was schattig ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

zeroday schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:44:
[...]

spoiler:
geen titties deze week
Beste spoiler EVER xD

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Veefje schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:56:
[...]

Ja, precies dat zei ik in m'n eigen recensie. Is het goed, nee. Ik heb ook zo mijn bedenkingen over de serie. Je wist ook wel van te voren dat de recensies over het algemeen vrij negatief zouden zijn. De pilot deed echter gwn wat het moet doen en biedt gwn luchtig vermaak voor de kijkers die houden van dit soort series. A la Scorpion, idd. Ik had daarom al wel het idee dat de serie sterk zou openen op een vrijdagavond op CBS met Hawaii Five-0 en Blue Bloods. Ik denk dat MacGyver nog zeker een aantal seizoenen gaat lopen. Zeer waarschijnlijk zijn de kijkcijfers volgende week lager, maar zet maar op een vrijdag een serie neer die veel hogere kijkcijfers gaat halen.
Mac Guyver zit echt in de range van Burn Notice.. Nu was burn notice de eerste 3 seizoenen leuk en vermakelijk omdat Fiona never nooit niet een BH droeg ;-) (waar let men op tijdens het kijken he.. )
dat werd later anders. .en meteen ook de verhaal lijnen ..
gewoon lekker zitten, gedachten op nul en gaan ..

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zeroday schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:09:
[...]

oh ik vond Carl ook wel vermakelijk ;-) en dat olifantje was schattig ;-)
Lol, Rick and Morty op de buis daar, dat zie je ook niet vaak :P
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Shameless.US.S07E01.jpg

.....

En daar is het olifantje _O-

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 24-09-2016 20:40 ]

Oscar Wilde

Anoniem: 738905

Dat is mooi spul zeg, staat alleen geen prijs bij en ik denk dat het komt omdat het volgens mij volstrekt onbetaalbaar is, maar damn, wat is dat mooi. Je kan gewoon een tv maken van je raam, zie YouTube: Glass Apps - BMW storefront

Nou, ik ga weer ontopic.

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
MacGuyver is idd nix. Het origineel nooit gezien, kende het alleen van de spreekwoordelijke reputatie.

Maar wat een goedkoop geproduceerde nonsens is dit. Nu is dat niet zo erg als de actie en spanning niet zo serieus bedoeld is - dan kan het zelfs heel goed zijn, zie bijvoorbeeld Chuck - maar bij MacGuyver proberen ze zowel heel serieus spannend als semi-relaxed grappig te zijn en dat werkt alleen als het heel goed gedaan wordt. Recent kan ik alleen in het spionage-actie-genre het onderschatte Human Target voor de geest halen die daar af en toe in slaagde.

De scenes in MacGuyver met de hack-truukjes gingen nog wel als je je hersens niet teveel liet draaien maar met name de grote actiescènes met het vliegtuig en de vrachtwagen-helikopter-achtervolging op de snelweg waren zo slecht dat zelfs met mijn suspension of disbelief op maximale toeren ik dat niet kon accepteren. Tel daar het houterige acteren en de zeer matige comic relief bij op en het oordeel is duidelijk: waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

arsimo schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:56:
MacGuyver is idd nix. Het origineel nooit gezien, kende het alleen van de spreekwoordelijke reputatie.

Maar wat een goedkoop geproduceerde nonsens is dit. Nu is dat niet zo erg als de actie en spanning niet zo serieus bedoeld is - dan kan het zelfs heel goed zijn, zie bijvoorbeeld Chuck - maar bij MacGuyver proberen ze zowel heel serieus spannend als semi-relaxed grappig te zijn en dat werkt alleen als het heel goed gedaan wordt. Recent kan ik alleen in het spionage-actie-genre het onderschatte Human Target voor de geest halen die daar af en toe in slaagde.

De scenes in MacGuyver met de hack-truukjes gingen nog wel als je je hersens niet teveel liet draaien maar met name de grote actiescènes met het vliegtuig en de vrachtwagen-helikopter-achtervolging op de snelweg waren zo slecht dat zelfs met mijn suspension of disbelief op maximale toeren ik dat niet kon accepteren. Tel daar het houterige acteren en de zeer matige comic relief bij op en het oordeel is duidelijk: waardeloos.
Nou .. ik zie het in het perspectief van: serie voor de jeugd zoals vroeger de A-Team, Night Rider, Dukes of Hazard, Mac Guyver.. Niet te moeilijk over doen, ookal is het 'slecht' .. wat dat betreft was voor mij de eerste aflevering van Scorpion al een dusdanig afknapper (onrealistischer als dat kan echt niet) ..
dat ik denk: mijn zoon zou deze serie leuk vinden, zou hij de leeftijd hebben om er naar te kijken.
Chuck is wat dat betreft (naar mijn bescheiding mening) daar niet mee te vergelijken. Chuck is meer 'cult' en heeft nimmer de echte waardering gekregen die het had moeten krijgen. Het is dat er een vaste fanbase was anders was die serie al veel eerder gekapt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

zeroday schreef op zondag 25 september 2016 @ 08:50:
[...]
Nou .. ik zie het in het perspectief van: serie voor de jeugd zoals vroeger de A-Team, Night Rider, Dukes of Hazard, Mac Guyver.. Niet te moeilijk over doen, ookal is het 'slecht' .. wat dat betreft was voor mij de eerste aflevering van Scorpion al een dusdanig afknapper (onrealistischer als dat kan echt niet) ..
dat ik denk: mijn zoon zou deze serie leuk vinden, zou hij de leeftijd hebben om er naar te kijken.
Chuck is wat dat betreft (naar mijn bescheiding mening) daar niet mee te vergelijken. Chuck is meer 'cult' en heeft nimmer de echte waardering gekregen die het had moeten krijgen. Het is dat er een vaste fanbase was anders was die serie al veel eerder gekapt).
Ik denk dat je het ook zo moet zien. Wij, omdat we het origineel door en door kennen, vinden wij dit absoluut niet te haggelen ( Heb de trailer bekenken, en ik weet dat het geen compleet beeld geeft, maar het glazuur knalde van mijn tanden af, wat slecht. )

Dat gezegd hebbende, het is een serie voor de jeugd van nu, en inmiddels zijn we 30 jaar verder sinds de originele serie begon, en in die tijd is er heel veel veranderd en de jeugd is qua humor ook anders dan toen.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
arsimo schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:56:

Zoals Zero Day en Ome Herst hierboven mij eigenlijk zeggen. Je hebt natuurlijk gelijk in je kritiek, dat zal niemand hier ontkennen. MacGyver is echter een serie die gewoon laagdrempelig is en ook niet de insteek heeft om een topper te zijn. Het gaat voor vermaak, een beetje humor en luchtigheid. Net als Scorpion. De meesten van ons zullen deze serie niet verder kijken dan de pilot, maar ik denk dat de pilot geslaagd is voor de mensen die op zoek zijn naar dit soort vermaak. Die niet al te kritisch zijn en er niet teveel bij willen nadenken. Dat is hun goed recht. Televisie is en blijft natuurlijk escapisme. Dus een ieder die het wel diggt, have fun ermee zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Spike_wolf schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:07:
En ook Van Helsing staat op de ignore lijst, eventueel tot het grote publiek zegt dat hij daar weer vanaf mag, maar de eerste aflevering is verre van overtuigend.

Van de eerste lading nieuwe zooi kan ik bijna alles gelijk weer weg strepen.. scheelt me een hoop tijd zo (gelukkig) :P
Ik vond 'em wel lekker eerlijk gezegd. Heb je de tweede aflevering ook geprobeerd? Die is meteen stukken beter dan de pilot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Als we het hebben over Mac Guyver ..

What about dit:

Reboot Magnum P.I.. (als sequel .. )

http://tvline.com/2016/09...eboot-abc-daughter-tommy/

[ Voor 14% gewijzigd door zeroday op 25-09-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MacGyver !!!!!

Net zoals het geen Nvidea of Micro$oft is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Nu online
zeroday schreef op zondag 25 september 2016 @ 10:13:
Als we het hebben over Mac Guyver ..

What about dit:

Reboot Magnum P.I.. (als sequel .. )

http://tvline.com/2016/09...eboot-abc-daughter-tommy/
NEE !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Iemand die deze BBC serie heeft gezien : The Living and the Dead ?
Zo ja, is het de moeite ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Goner schreef op zondag 25 september 2016 @ 14:06:
Iemand die deze BBC serie heeft gezien : The Living and the Dead ?
Zo ja, is het de moeite ?
Redelijk vermaakt, al was het einde wel wat voorspelbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Topicstarter
Het nieuwe seizoen van Longmire kijkt toch weer erg lekker weg :). Hopelijk komt er een 6e seizoen om de cliffhangers af te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:18

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Bij MacGyver moest ik steeds aan Mission Impossible denken en Scorpion. Ik vrees dat ik hem niet verder ga kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
en dat was de laatste aflevering van the sopranos. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
Veefje schreef op zondag 25 september 2016 @ 09:56:
[...]
Zoals Zero Day en Ome Herst hierboven mij eigenlijk zeggen. Je hebt natuurlijk gelijk in je kritiek, dat zal niemand hier ontkennen. MacGyver is echter een serie die gewoon laagdrempelig is en ook niet de insteek heeft om een topper te zijn. Het gaat voor vermaak, een beetje humor en luchtigheid. Net als Scorpion. De meesten van ons zullen deze serie niet verder kijken dan de pilot, maar ik denk dat de pilot geslaagd is voor de mensen die op zoek zijn naar dit soort vermaak. Die niet al te kritisch zijn en er niet teveel bij willen nadenken. Dat is hun goed recht. Televisie is en blijft natuurlijk escapisme. Dus een ieder die het wel diggt, have fun ermee zou ik zeggen.
Laagdrempelig tv-vermaek heeft ook zijn plaats, zeker. Maar dan mag het nog wel met kwaliteit gemaakt worden. Scorpion is (inderdaad) ook laagdrempelig maar vind ik binnen zijn context degelijk gemaakt, MacGyver echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

wontcachme schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:41:
Het nieuwe seizoen van Longmire kijkt toch weer erg lekker weg :). Hopelijk komt er een 6e seizoen om de cliffhangers af te maken :)
Ik heb net de tweede aflevering gezien, en het blijft een top serie :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Paulus07 schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:19:
en dat was de laatste aflevering van the sopranos. :(
Sopranos? Dit is het 2016-2017 topic hè. Niet het 2006-2007 topic :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Simpsons, NCIS LA (dubbel ep), Quantico en Family Guy zijn weer begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 26 september 2016 @ 00:52:
[...]

Sopranos? Dit is het 2016-2017 topic hè. Niet het 2006-2007 topic :+
Serie kan nog prima mee anno 2016 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
arsimo schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:48:
Net de eerste aflevering van de gisteren gestarte serie This Is Us bekeken. Of het als serie echt wat gaat worden weet ik nog niet maar ik kan het aanraden om sowieso die eerste aflevering te kijken - zelfs als je de serie daarna niet verder gaat volgen. Die ene eerste aflevering kan je namelijk ook prima bekijken als een goeie mini-speelfilm met een mooi slot.
Anoniem: 738905 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:20:
This is us net gezien... ik begrijp niet hoe dit een serie kan worden, maar wat ik wel weet is dat dit één van de mooiste afleveringen / films is die ik ooit gezien heb. Misschien komt het door wat glazen wijn en omdat sommige zaken dichtbij komen, maar ik vond dit zo goed, ik heb er geen woorden voor. Puur, mooi, ik hoop echt dat deze pilot door iedereen gewaardeerd wordt zoals ik het nu ervaren heb. Een van de mooiste dingen die ik ooit op tv heb gezien, althans zo voelt het nu.

Ik ben heel benieuwd wat mijn vrouw ervan vind, het was fijn om even heerlijk te lachen en goed te huilen.
Dit, heel erg dit :) Hij kwam bij ons in ieder geval heel erg binnen. Erg sterk geschreven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor de culinaire liefhebbers: Jamies Super Food S02 is ook begonnen.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Raven schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:34:
Voor de culinaire liefhebbers: Jamies Super Food S02 is ook begonnen.
Net zoals hell's kitchen S16 :( ... .zuig zooi ..

Ik vond zowel macguyver als van helsing niet goed, maar ook niet tegenvallen..

Mythbusters hebben veel Macguyver mythes al gebust .. er was te minste een "verhaal", bij van helsing vraag ik me af wie/wat/waar en WTF hoe ? toch vond ik wat er getoond werd wel ok..

Stargate Universe was bv veel slechter IMHO maar ja definitive oordeel komt pas later, andere shows wacht ik toch paar seizoenen mee,,,

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Spike_wolf schreef op zondag 25 september 2016 @ 21:15:
[...]

Ik heb net de tweede aflevering gezien, en het blijft een top serie :)
:Y yep, Longmire blijft echt een fijne serie ook in s5.

Enige wat ik een beetje jammer vind is dat ze niet meer in Wyoming maar in New Mexico filmen. Bos, bergjes en sneeuwlandschappen waren wel een onderdeel van de serie en tegenwoordig is het vooral de standaard zandbak die je al in teveel series al ziet. Is uiteraard budget, en ik ben allang blij dat ze serie nog loopt toen A&E er mee stopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

arsimo schreef op zondag 25 september 2016 @ 21:08:
[...]

Laagdrempelig tv-vermaek heeft ook zijn plaats, zeker. Maar dan mag het nog wel met kwaliteit gemaakt worden. Scorpion is (inderdaad) ook laagdrempelig maar vind ik binnen zijn context degelijk gemaakt, MacGyver echter niet.
Waar baseer je dat op?

De oude Mac Guyver was ook zo. Oplossingen bedenken waarvan je denkt.. ja ja ..
Trek dat door naar het huidige tijdperk en vele andere tv series kunnen ook inpakken. Ik vind het echt een jeugdserie. Ik zeg niet dat je het moet kijken, maar om het nu meteen af te branden .. Ik heb ergere TV series gezien.

Ga voor je plezier Hooten & the Lady kijken
IMDB: Hooten & the Lady (TV Series 2016– )

Ook een serie met een laagje die zo flinterdun is .. (hoezo diep onder de grond nog een GSM signaal opvangen en daarmee dan een uitgang vinden nadat je bijna levend begraven bent.. )
Maar voor de jeugd een leuke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeroday schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:58:
(hoezo diep onder de grond nog een GSM signaal opvangen en daarmee dan een uitgang vinden nadat je bijna levend begraven bent.. )
Nou, als ik aflevering 1 van Designated Survivor weet ik dat de Amerikaanse president een telefoon heeft die onder de grond werkt, dus tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
zeroday schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:58:
[...]
Waar baseer je dat op?

De oude Mac Guyver was ook zo. Oplossingen bedenken waarvan je denkt.. ja ja ..
Trek dat door naar het huidige tijdperk en vele andere tv series kunnen ook inpakken. Ik vind het echt een jeugdserie. Ik zeg niet dat je het moet kijken, maar om het nu meteen af te branden .. Ik heb ergere TV series gezien.
Mijn probleem is niet met de simpele plots en truuks - dat mag allemaal. Maar het moet wel goed gebracht worden: geen houterig acteren, geen slechte chemie tussen de hoofdpersonen, geen tenenkrommend slechte comic relief en last but not least geen beroerd en duidelijk zichtbaar goedkoop uitgevoerde actiescenes - en dat helemaal niet in een pilot.

Geloofwaardigheid kwa verhaal is niet zo relevant, geloofwaardigheid en kwaliteit van de uitvoering er van wel. En daar in schiet MacGuyver zwaar te kort en doet juist Scorpion het heel behoorlijk. Kwa geloofwaardigheid van het verhaal stellen ze allebei weinig voor, maar dat is geen punt bij dit soort series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 738905 schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:07:
[...]

Nou, als ik aflevering 1 van Designated Survivor weet ik dat de Amerikaanse president een telefoon heeft die onder de grond werkt, dus tja...
ahahahah .. ;-) mja.. goeie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Top secret Project

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CtSV_6bVUAEqDkE.jpg:large

http://www.tvguide.com/ne...reunion/?ftag=TVG_Twitter

[ Voor 107% gewijzigd door zeroday op 26-09-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

arsimo schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:25:
[...]

Mijn probleem is niet met de simpele plots en truuks - dat mag allemaal. Maar het moet wel goed gebracht worden: geen houterig acteren, geen slechte chemie tussen de hoofdpersonen, geen tenenkrommend slechte comic relief en last but not least geen beroerd en duidelijk zichtbaar goedkoop uitgevoerde actiescenes - en dat helemaal niet in een pilot.

Geloofwaardigheid kwa verhaal is niet zo relevant, geloofwaardigheid en kwaliteit van de uitvoering er van wel. En daar in schiet MacGuyver zwaar te kort en doet juist Scorpion het heel behoorlijk. Kwa geloofwaardigheid van het verhaal stellen ze allebei weinig voor, maar dat is geen punt bij dit soort series.
Nou sorry, maar die vliegtuigscene in Scorpion in de pilot was ook dramatisch. Maar ik volg je wel.;-)
Snap ook niet dat ze Tracy Spiridakos niet als hacker hebben gecast maar daarvoor een andere dame ..
naja ..
ok ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Anoniem: 738905 schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:07:
[...]

Buiten dat, lieten ze een 'ordinaire' sat-phone zien, die ondanks betere bereik ( niet alleen afhankelijk van gsmnet ) wél zicht op de satelliet moet hebben ;)

In Nederland hadden ze wel zo'n systeem, wat ondergronds werkte maar "dankzij" betere isolatie en veranderde bouwmaterialen werkte dat systeem niet meer ;)
Ik heb op verschillende posten gewerkt met het zgn landelijke noodnet, wat via die politie(hulpdiensten)-antenne's werkte, ism met het analoge netwerk van PTT/KPN )

Maar ook die zijn steeds meer aan het verdwijnen ( dankzij p2000 netwerken die in opmars kwamen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

FreshMaker schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:40:
[...]

Buiten dat, lieten ze een 'ordinaire' sat-phone zien, die ondanks betere bereik ( niet alleen afhankelijk van gsmnet ) wél zicht op de satelliet moet hebben ;)

In Nederland hadden ze wel zo'n systeem, wat ondergronds werkte maar "dankzij" betere isolatie en veranderde bouwmaterialen werkte dat systeem niet meer ;)
Ik heb op verschillende posten gewerkt met het zgn landelijke noodnet, wat via die politie(hulpdiensten)-antenne's werkte, ism met het analoge netwerk van PTT/KPN )

Maar ook die zijn steeds meer aan het verdwijnen ( dankzij p2000 netwerken die in opmars kwamen )
Toch vind ik het in de situatie van Designated Survivor nog wel aannemelijk dat ze iets hebben wat ook nog een afstandje onder de grond werkt omdat die zender gewoon kneitersterk is. Gevalletje "fuck de wettelijke limieten, nuke em!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Last Man on Earth had een briljante seizoensstarter. :Y)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-07 19:22

Don Quijote

El Magnifico

zeroday schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:13:
[...]

Yep steengoed, vooral het einde dat brengt alles in het perspectief.. en zeer benieuwd hoe het verhaal zich verder gaat vormen (en dat kan alleen eigenlijk minder worden ben ik bang)
+1. Het feit dat de serie begon met een nummer van een van mijn favoriete artiesten (Sufjan Stevens) en daarna mijn favoriete artiest langskwam (Damien Rice) hielp wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:01:
[...]
Toch vind ik het in de situatie van Designated Survivor nog wel aannemelijk dat ze iets hebben wat ook nog een afstandje onder de grond werkt omdat die zender gewoon kneitersterk is. Gevalletje "fuck de wettelijke limieten, nuke em!"
Oh ja,zeker wel
In dit soort series zijn details vaak niet accuraat te noemen, en stoor ik me er niet aan.
Er zijn vaker wat continuiteits-probleempjes, zoals het 'pingen van de telefoon' van zijn zoon, en die assistente die steeds dichterbij kwam, ondanks de beveiligingen.

Niet elke serie is in elkaar gevouwen als mr.robot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Mr Robot S02 ook weer afgerond. Blijft een lekker vage serie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zokiz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-07 22:13
Iemand al Lethal weapon gekeken? Wacht het even af voordat ik eraan begin.

IMDB: Lethal Weapon (TV Series 2016– )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zokiz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-07 22:13
En Quarry? is dat wat? Wel goede reviews voor nu.
IMDB: Quarry (TV Series 2016– )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-07 16:46
zokiz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:27:

Is al besproken op de afgelopen 2 pagina's. Is zeer goed ontvangen. Men was er huiverig voor, maar ook op metacritic.com wordt deze goed ontvangen. Vele malen beter dan verwacht.
Hetzelfde geldt voor Quarry, ik vind deze goed te doen. Een lekker rauw oude jaren serie, waar straks alles kan en mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Nu online

Vond het eigenlijk wel vermakelijk. Iets andere insteek dan de films, maar wel leuke aktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
Noppesnada schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:55:
[...Lethal Weapon..]

Vond het eigenlijk wel vermakelijk. Iets andere insteek dan de films, maar wel leuke aktie.
Misschien dat mijn herinneringen over de film(s) me ietswat in de steek laten maar welke iets andere insteek bedoel je? Naar mijn beeld volgde de pilot het concept van de eerste film compleet. Alleen het misdaadplotje is anders maar da's logisch want ze zullen er meerdere moeten afhandelen in de serie.

Overigens was de pilot best vermakelijk. Ik ga het zeker een paar afleveringen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021

Gewoon beetje mix van de films en het gestoorde van Tremors.

Simpel te kijken, maar wel leuk en zo vond ik.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Nu online
arsimo schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:52:
[...]

Misschien dat mijn herinneringen over de film(s) me ietswat in de steek laten maar welke iets andere insteek bedoel je? Naar mijn beeld volgde de pilot het concept van de eerste film compleet. Alleen het misdaadplotje is anders maar da's logisch want ze zullen er meerdere moeten afhandelen in de serie.

Overigens was de pilot best vermakelijk. Ik ga het zeker een paar afleveringen proberen.
Het leeftijdsverschil was m.i. minder dan in de films.
Murtaugh heeft in de serie een hartaanval gehad (in de film niet)
De vrouw van Riggs werd in de film vermoord (bleek in film 2 of 3), in de serie gaat ze dood door een ongeluk
Riggs komt in de serie uit het leger, in de film volgens mij niet, daar heeft Murtaugh juist een Vietnam verleden

Zomaar wat kleine dingen die me opvielen. De grote lijn is natuurlijk hetzelfde en al tig keer gedaan in politieseries. 2 tegenpolen die maatjes worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xoniq schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:06:
Hetzelfde geldt voor Quarry, ik vind deze goed te doen. Een lekker rauw oude jaren serie, waar straks alles kan en mag.
Quarry weet ik nog niet zo, heb nu 2 episodes gezien, maar die jaren 60 / 70 setting is niet mijn favoriet. Ook is het tot nu toe (voor zover ik het dus gezien heb) pas het laatste kwartier tof, daarvoor een boel saaie stukken. Hoop dat het wat aantrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:52
Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:33:
[...]

Quarry weet ik nog niet zo, heb nu 2 episodes gezien, maar die jaren 60 / 70 setting is niet mijn favoriet. Ook is het tot nu toe (voor zover ik het dus gezien heb) pas het laatste kwartier tof, daarvoor een boel saaie stukken. Hoop dat het wat aantrekt.
Ben ik het inderdaad mee eens.
Het is tot nu toe geen serie om ervoor te gaan zitten.
Je moet hem op de achtergrond aan hebben en ondertussen wat anders doen ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:33:
[...]

Nee, ep3 was erg taai ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
Noppesnada schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:06:
[. Lethal Weapon..]

Het leeftijdsverschil was m.i. minder dan in de films.
Zo goed als hetzelfde, zie ook gezin van Murtaugh
Murtaugh heeft in de serie een hartaanval gehad (in de film niet)
Dat klopt.
De vrouw van Riggs werd in de film vermoord (bleek in film 2 of 3), in de serie gaat ze dood door een ongeluk
Volgens mij niet. Ook in de film(s) is het een ongeluk. In film 2 wordt een vriendin van Riggs vermoord.
Riggs komt in de serie uit het leger, in de film volgens mij niet, daar heeft Murtaugh juist een Vietnam verleden
Klopt.
Zomaar wat kleine dingen die me opvielen. De grote lijn is natuurlijk hetzelfde en al tig keer gedaan in politieseries. 2 tegenpolen die maatjes worden.
Die verschilletjes maken toch het verhaal in geen enkel opzicht anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373850 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:51:
wel Lucifer weer gezien en dat was weer erg vermakelijk.
kwam er pas net aan toe, vond het wel een matige start van seizoen 2, hoop dat die moeder het wat beter maakt allemaal, want echt veel gebeurde er niet in deze aflevering. Het is nog wel vermakelijk, maar ik hoop wel dat het wel weer wat meer spanning of actie ofzo krijgt, dit was een tamme aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

iemand al een mening gevormd over 'Easy' ?

• Jorgen
  • Laatst online: 13:12

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

arsimo schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:32:
[...]

[...]

Dat klopt.

[...]

Volgens mij niet. Ook in de film(s) is het een ongeluk. In film 2 wordt een vriendin van Riggs vermoord.

[...]

Klopt.

[...]

toon volledige bericht
Riggs dacht dat het een ongeluk was, maar in deel 2 wordt uit de doeken gedaan dat het wel degelijk een moord was. Heel toffe franchise overigens. Hoop dat ze de serie niet verknoeien en dat de nieuwe Riggs en Murtaugh goede opvolgers zijn voor Gibson en Glover.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Bij mij is er vannacht weinig binnen gekomen. Hebben meer mensen daar last van?

• Veefje
Coenen schreef op woensdag 28 september 2016 @ 07:49:
Gebruik je Sonarr/Sickbeard dat soort dingen? Ik moet daar maar ook ff aan gaan. Vandaag zag ik wel de eerste afleveringen van twee nieuwe series. Damned en Afthermath (SyFy)

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik gebruik Sickbeard in combinatie met Newznab, het heeft af en toe wat onderhoud nodig, maar meestal komt alles netjes binnen.

Coenen schreef op woensdag 28 september 2016 @ 07:58:
Ik gebruik Sickbeard in combinatie met Newznab, het heeft af en toe wat onderhoud nodig, maar meestal komt alles netjes binnen.
Sickbeard wordt niet meer onderhouden, het is denk ik beter over te stappen. Als je nas het aankan zou ik sonarr kiezen, mijn nas kon het niet aan en ik draai met heel veel plezier sickrage. Had ik eerder moeten doen, werkt minimaal net zo goed, maar ziet er veel beter uit en hij download ook de covers die ik kan gebruiken voor mijn folders. Heerlijk. En vaak updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arsimo
Jorgen schreef op woensdag 28 september 2016 @ 01:31:
[...]
Riggs dacht dat het een ongeluk was, maar in deel 2 wordt uit de doeken gedaan dat het wel degelijk een moord was. Heel toffe franchise overigens. Hoop dat ze de serie niet verknoeien en dat de nieuwe Riggs en Murtaugh goede opvolgers zijn voor Gibson en Glover.
I stand corrected. Dank. Blijkbaar te lang geleden dat mijn orginele good old regio 1 import Lethal Weapon DVD box onder het stof vandaan heb gehaald. En ook nooit de moeite genomen heb HD versies van de film te bekijken.

Overigens belet natuurlijk niets om in de serie hetzelfde te doen. Over een paar afleveringen kan men ook komen met dat die aanrijding opzet bleek.

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Topicstarter
This is us is voorlopig voor mij toch wel een blijvertje d:)b d:)b . Ook vandaag weer een twist op het eind.

• Noppesnada
  • Nu online
arsimo schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:32:
[...]

[...]

Dat klopt.

[...]

[...]

Klopt.

[...]

toon volledige bericht
De grote lijn is natuurlijk hetzelfde zoals ik al aan gaf.

Overigens was de vrouw van Riggs wel vermoord. Dit kwam in film 2 of 3 naar voren. Ze hadden het op een ongeluk laten lijken.

Maakt ook eigenlijk allemaal niets uit. Zolang het maar leuk weg kijkt :)

wontcachme schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:49:
This is us is voorlopig voor mij toch wel een blijvertje d:)b d:)b . Ook vandaag weer een twist op het eind.
Kan je episode 2 los van 1 zien? Of zijn het dezelfde acteurs?

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Anoniem: 738905 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:53:
[...]

Sickbeard wordt niet meer onderhouden, het is denk ik beter over te stappen. Als je nas het aankan zou ik sonarr kiezen, mijn nas kon het niet aan en ik draai met heel veel plezier sickrage. Had ik eerder moeten doen, werkt minimaal net zo goed, maar ziet er veel beter uit en hij download ook de covers die ik kan gebruiken voor mijn folders. Heerlijk. En vaak updates.
I know, hij werkt opzich nog prima. Sonarr geprobeerd, was het niet voor mij.
Anyway, het meeste begint binnen te druppelen. Nu nog tijd om alles te kijken....

• Veefje
wontcachme schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:49:
Mooi! Meteen na werk kijken!
Anoniem: 738905 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:17:
[...]

Kan je episode 2 los van 1 zien? Of zijn het dezelfde acteurs?
Dezelfde cast.

Mmm, ik moet mijn vrouw even overtuigen deel 1 te zien, maar ze durft het niet echt aan omdat ze vermoed wat er gebeurd in aflevering 1 en dat wil ze niet zien. Ik zal het vanavond nog eens aanzwengelen, anders ga ik hem wel alleen kijken op mijn studeerkamer.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:49

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 738905 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:14:
[...]

Mmm, ik moet mijn vrouw even overtuigen deel 1 te zien, maar ze durft het niet echt aan omdat ze vermoed wat er gebeurd in aflevering 1 en dat wil ze niet zien. Ik zal het vanavond nog eens aanzwengelen, anders ga ik hem wel alleen kijken op mijn studeerkamer.
Damn, dacht dat ik de enige was, maar mijn vrouw heeft een hekel aan het beginnen aan een nieuwe serie. Moet echt met ervaringen van anderen (onder andere dit topic, of haar broertje) voordat ze er aan wil beginnen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Coenen schreef op woensdag 28 september 2016 @ 07:49:
Neuh, gedurende dag komt er genoeg binnen ..

Voor vandaag was het: Bull, Scream Queens, Marvel's Agents, This is us, Atlanta ..
Enige wat ik niet binnen krijg (ik denk door verkeerde naming convention) is Secret and Lies, maar eigenlijk niet erg omdat ik die serie toch niet kijk . (waarom ik hem dan binnen hengel? Wellicht .. ooit .. ga ik er nog naar kijken)

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 738905 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:53:
[...]

Ik ben zelf sinds het eerste uur gebruiker van Sonarr. Ik had het op een bepaald moment zo gehad met Sickbeard en de wijze waarop dingen geimporteerd werd dat ik naar nzbdrone ging (nu sonarr)
Ondanks wat vaagheden laat dat programma mij niet in de steek ;-)

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.