Buitenlandse TV Series 2016-2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste
Acties:
  • 146.779 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 09:53

zeroday

There is no alternative!

Nitai schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:26:
[...]

Damn, dacht dat ik de enige was, maar mijn vrouw heeft een hekel aan het beginnen aan een nieuwe serie. Moet echt met ervaringen van anderen (onder andere dit topic, of haar broertje) voordat ze er aan wil beginnen.
Die van mij wil nog steeds Bones, Royals pains afkijken... pas dan een nieuwe serie.. <zucht> ';-_)

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:26:
Damn, dacht dat ik de enige was, maar mijn vrouw heeft een hekel aan het beginnen aan een nieuwe serie. Moet echt met ervaringen van anderen (onder andere dit topic, of haar broertje) voordat ze er aan wil beginnen.
Lol, dat is wel heel herkenbaar. Toevallig gisteren nog tegen haar gezegd. Ik zat wat te scrollen door mijn series, ziet ze Victoria staan en vraagt ze: wat is dat. Leg ik haar uit dat het volgens mij een soort Downton Abbey is (haar smaak), maar zegt ze: daar heb ik nog nooit van gehoord.

100% zeker dat over een paar maand / half jaar het op de Nederlandse tv komt en dan leest ze het in de Linda of hoort ze het van vriendinnen en dan vraagt ze of ik de serie heb. Dan zeg ik: ja, die heb ik je 6 maand terug al laten zien, we hebben heel seizoen 1 met nederlandse ondertiteling al klaar staan. En dan kan ze nog zeggen: dat wil ik niet, ik wil ze kijken op tv met reclame, want dan kan ik er met mijn vriendinnen over praten en anders kijk ik vooruit en dat is niet leuk 8)7

Verder wil ze nooit meer dan 3 series tegelijk zien, dus alles wat nieuw is gaat ze niet kijken. Dan wil ze eerst afkijken wat ze nu ziet en we zijn nu bezig met Grimm, maar dat is gigantisch veel seizoenen en we zitten nog maar in seizoen 1... Dus momenteel kijk ik veel alleen, nadeel is we dat ik nooit weet of ik het kan wissen na het kijken en er komt een moment dat de harde schrijf vol staat. Dat vind mijn vrouw geen probleem, dan moet ik maar een nieuwe nas kopen...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2016 12:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat een moeite moeten jullie doen zeg om met je vrouw te kijken.

Ik kijk een hoop series apart. Als er iets is waarvan ik denk dat ze het leuk vind dan begin ik erover en wil ze de pilot daarna niet kijken is dat haar probleem :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 06:23
Hier gelukkig geen last van ;)
Zij heeft haar series en ik de mijne en we hebben nog een voorraad die we samen kijken als er geen zak op de tv is

Wat overigens heel vaak is...

[ Voor 14% gewijzigd door MdO82 op 28-09-2016 16:29 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:45:
[...]
Dus momenteel kijk ik veel alleen, nadeel is we dat ik nooit weet of ik het kan wissen na het kijken en er komt een moment dat de harde schrijf vol staat. Dat vind mijn vrouw geen probleem, dan moet ik maar een nieuwe nas kopen...
Totaal geen problemen daarmee als de ballotage commissie op deze manier de investering goedkeurd _/-\o_

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

Donstil schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:02:

Ik kijk een hoop series apart. Als er iets is waarvan ik denk dat ze het leuk vind dan begin ik erover en wil ze de pilot daarna niet kijken is dat haar probleem :)
Ja ik kijk ook een hoop zelf, maar dan krijg je weer te horen dat je asociaal bent :+
Vaak gaat het dan zo: "Zij: hey kun je die serie downloaden? Een collega zei dat het leuk was! Ik: Eh ja wel aardig, die volg ik zelf al en ben al 3 seizoenen verder.
MdO82 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:12:
Hier gelukkig geen last van ;)
Zei heeft haar series en ik de mijne en we hebben nog een voorraad die we samen kijken als er geen zak op de tv is

Wat overigens heel vaak is...
Oh het gaat met name over de series die we samen kijken. Zij heeft ook haar series: The New Girl, Jane the Virgin, Mom, Once upon a Time, Pretty Liars. (die volg ik allemaal niet) en ik mijn guilty pleasures (Supernatural, The Preacher, Arrow, The Flash, etc.)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Haha, allemaal heel herkenbaar. Ik kijk zelf ook weinig series met mijn dame. Zij kijkt voornamelijk zelf. Ze is van de NCIS, Hawaii Five-0, Criminal Minds en de comedy's van ABC. Soms kijkt ze met me mee (vaak pilots) maar meestal doet ze haar eigen ding. Ze heeft meer met series waarmee ze gewoon even kan ontspannen, niet teveel nadenken. Neem ik haar niet kwalijk, trouwens. Daar is het kleine scherm toch voor gemaakt, tenslotte.

• Veefje
Ooh, god. HBO Nederland stopt ermee

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Donstil schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:02:

Geen last van, wij hebben echt een gescheiden serie lijstje. Sowieso kijk ik alles wel, maar momenteel vooral de nieuwe series. Zij kijkt die van haar, en ga ik werken op mijn laptop.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Mijn Sickbeard/the webs gaf 2 oktober aan als datum, vond het wat apart dat ie toch binnenkwam: eerste ep van seizoen 2 van Ash vs Evil Dead was weer epic :D Lekker fout, lekker veul blood 'n gore, me likey :+

wel weer grappig hoe in een scene er met bloed en co wordt gestrooid, en dan als ze tegen elkaar praten dat bloed wel erg snel opgedroogd lijkt op een gezicht..lange pauze gehad tussen shoots blijkbaar :+

[ Voor 34% gewijzigd door 2Dutch op 30-09-2016 10:38 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Huh! Ga gelijk kijken of ik hem ook heb.
Bull net eraf gegooid, ik vind het niks.

Edit: hier is hij er nog niet. Hoop morgen wel.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2016 21:46 ]

• Veefje
This Is Us is echt mijn serie. Mijn favoriete pilot tot nu toe en ik heb alle netwerkpilots gezien. Er zijn vandaag 5 afleveringen bij besteld, wat het aantal brengt op 18 afleveringen voor dit seizoen. Goed nieuws is altijd welkom.

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Ook nieuw is de door Sky uitgezonden Britse serie Hooten & the Lady. Een jonge dame van Britse semi-adel werkt voor the British Museum en is op jacht naar historische artefacten e.d. voor het museum. Ze loopt tijdens haar avonturen een Amerikaanse avonturier tegen het lijf waarmee ze de overbekende haat-liefde connectie krijgt. Luchtig vermaak, en met hersens op halve kracht onderuit op de bank best wel leuk. Er zijn nu twee afleveringen beschikbaar.

Zie IMDB: Hooten & the Lady (TV Series 2016– )

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Veefje schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:00:
This Is Us is echt mijn serie. Mijn favoriete pilot tot nu toe en ik heb alle netwerkpilots gezien. Er zijn vandaag 5 afleveringen bij besteld, wat het aantal brengt op 18 afleveringen voor dit seizoen. Goed nieuws is altijd welkom.
vond de laatste scene wel tenenkrommend.. en dan met name de wijze hoe de grime gedaan was ..
bar bar bar slecht.

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Begonnen (eindelijk) aan S02 van Narcos. Vanavond verder met aflevering 4 alweer :P Heerlijke serie.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 16:00
Paulus07 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:16:
Begonnen (eindelijk) aan S02 van Narcos. Vanavond verder met aflevering 4 alweer :P Heerlijke serie.
Ben er bijna doorheen, inderdaad heerlijke serie ;)

• Veefje
zeroday schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:03:
[...]

vond de laatste scene wel tenenkrommend.. en dan met name de wijze hoe de grime gedaan was ..
bar bar bar slecht.
Haha, idd. Dat had idd niet gehoeven. Had gewoon andere acteurs ingehuurd.

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
sambalbaj schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:15:
[...]

:Y yep, Longmire blijft echt een fijne serie ook in s5.

Enige wat ik een beetje jammer vind is dat ze niet meer in Wyoming maar in New Mexico filmen. Bos, bergjes en sneeuwlandschappen waren wel een onderdeel van de serie en tegenwoordig is het vooral de standaard zandbak die je al in teveel series al ziet. Is uiteraard budget, en ik ben allang blij dat ze serie nog loopt toen A&E er mee stopte.
Ze filmden altijd al in New Mexico blijkbaar. Gelukkig, anders had ik er geen zin meer in na zo'n locatieverandering.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Veefje schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:42:
[...]

Haha, idd. Dat had idd niet gehoeven. Had gewoon andere acteurs ingehuurd.
Had gekund, maar ik kan ook wel begrijpen waarom ze het zo gedaan hebben. Nu herkende je ze gelijk uit eerdere scene's. Anders had je daar opeens een vreemde acteur staan die er heel erg anders uit ziet en was de "big reveal" alleen maar een naam zeggen en niet iemand ook herkennen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

wontcachme schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:13:
[...]

Had gekund, maar ik kan ook wel begrijpen waarom ze het zo gedaan hebben. Nu herkende je ze gelijk uit eerdere scene's. Anders had je daar opeens een vreemde acteur staan die er heel erg anders uit ziet en was de "big reveal" alleen maar een naam zeggen en niet iemand ook herkennen.
Volgens mij miste ik wel wat want ik had geen idee wie die gozer nu was ..
Dus ergens heb ik een minuutje gemist of zo ..

spoiler:
het is miquel, maar wie miquel nu is, was dat die gast aan de telefoon? ..

• Veefje
zeroday schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:46:
[...]

Volgens mij miste ik wel wat want ik had geen idee wie die gozer nu was ..
Dus ergens heb ik een minuutje gemist of zo ..

spoiler:
het is miquel, maar wie miquel nu is, was dat die gast aan de telefoon? ..
spoiler:
Miguel is de beste vriend van haar man. De man die al zo lovend sprak over zijn vrouw in de bar en dus nu met zijn vrouw is geëindigd. Zal wel later blijken dat Milo Ventimiglias personage is gestorven. Anders is Miguel de laagste man alive

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Veefje schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:34:
[...]

spoiler:
Miguel is de beste vriend van haar man. De man die al zo lovend sprak over zijn vrouw in de bar en dus nu met zijn vrouw is geëindigd. Zal wel later blijken dat Milo Ventimiglias personage is gestorven. Anders is Miguel de laagste man alive
Thanks.
Ja, daar zal wel een twist in zitten, (maar eentje die je wel aan ziet komen) zo had ze haar ketting nog om, anders doe je dat niet ;-)

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:42:
Huh! Ga gelijk kijken of ik hem ook heb.
Bull net eraf gegooid, ik vind het niks.

Edit: hier is hij er nog niet. Hoop morgen wel.
Bull nu de 2e aflevering gezien. Tsja.. zolang hij niet een keer een zaak verliest is voor mij de kracht er snel uit. Want wat ze doen is in feite elke aflevering hetzelfde
en als ze dat 4 of 5 keer doen .. dan gaat ie bij mij ook on hold ..

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

arsimo schreef op woensdag 28 september 2016 @ 23:54:
Ook nieuw is de door Sky uitgezonden Britse serie Hooten & the Lady. Een jonge dame van Britse semi-adel werkt voor the British Museum en is op jacht naar historische artefacten e.d. voor het museum. Ze loopt tijdens haar avonturen een Amerikaanse avonturier tegen het lijf waarmee ze de overbekende haat-liefde connectie krijgt. Luchtig vermaak, en met hersens op halve kracht onderuit op de bank best wel leuk. Er zijn nu twee afleveringen beschikbaar.

Zie IMDB: Hooten & the Lady (TV Series 2016– )
Ik heb deze al 1 of 2 keer benoemd. Inderdaad een leuke serie zoals je hierboven beschrijft..

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Miley Cyrus valt in voor Ellen DeGeneres tijdens talkshow

Miley als talkshowhost, keer wat anders :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Veefje
zeroday schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:43:
[...]

Bull nu de 2e aflevering gezien. Tsja.. zolang hij niet een keer een zaak verliest is voor mij de kracht er snel uit. Want wat ze doen is in feite elke aflevering hetzelfde
Bull is toch wel een van de meest standaard series die ik in dit herfstseizoen tot nu toe gezien heb. Pilot bracht niks, maar dan ook niks op een enigszins frisse manier. Ik zelf zet Bull niet on hold, maar op the blacklist. Geen James Spader.

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 17:50
zeroday schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:43:
[...]

Gisteren de eerste aflevering gezien. Wel in paar keer want ben paar keer in slaap gevallen. Tot nu toe is mijn mening "de beste omschrijving van de serie is de titel, eventueel gevolgd door het woordje sh*t"

Maar ga het nog wel een kans geven. Dinozzo heeft toch wel een beetje krediet opgebouwd ;)
zeroday schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:45:
[...]

Ik heb deze al 1 of 2 keer benoemd. Inderdaad een leuke serie zoals je hierboven beschrijft..
Deze ook toegevoegd in Sonarr. Komt bij de rest van "series die ik ooit eens wil bekijken" :) Een mens zou bijna verlangen om eens enkele dagen ziek te zijn om eens alles in te halen

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:45
Impastor is ook weer begonnen. De humor moet je liggen, beetje flauw, maar prima om 20 minuten mee te vullen. Zelfde soort als Angie Tribeca.

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

marcelmg2 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:28:
Impastor is ook weer begonnen. De humor moet je liggen, beetje flauw, maar prima om 20 minuten mee te vullen. Zelfde soort als Angie Tribeca.
Gaan we even meenemen, ik zie dat S1 nog goed beschikbaar is dus ... here we go ..

• xoniq
NIEUWS:

'The Italian Job' Reboot in the Works at NBC

Ik ben terughoudend, maar de film was erg tof, en na 'Lethal Weapon' heb ik hoop.

• arsimo
xoniq schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:43:
NIEUWS:

'The Italian Job' Reboot in the Works at NBC

Ik ben terughoudend, maar de film was erg tof, en na 'Lethal Weapon' heb ik hoop.
Welke van de twee films bedoel je? ;)

(de recentste was niet onaardig, de orginele oude is echter zelfs nu nog steeds beter)

• xoniq
arsimo schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:56:
[...]

Welke van de twee films bedoel je? ;)

(de recentste was niet onaardig, de orginele oude is echter zelfs nu nog steeds beter)
Ik weet dat er twee varianten zijn. Echter heb ik de oude nooit gezien. Ik vind de combinatie van acteurs in de 'nieuwe' gewoon sterk. En 'zij' is gewoon erg leuk om naar te kijken :+

• arsimo
Overigens, dank voor het melden want in het artikeltje dat je linkte las ik dat er ook een Taken-serie komt - dat wist ik nog niet. Als ze daarin de kwaliteit van de eerste film (en de tweede ging ook nog, de derde was bagger) halen dan ben ik erg blij. Een van de beste actiethrillers van de laatste jaren.

• xoniq
arsimo schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:00:
Overigens, dank voor het melden want in het artikeltje dat je linkte las ik dat er ook een Taken-serie komt - dat wist ik nog niet. Als ze daarin de kwaliteit van de eerste film (en de tweede ging ook nog, de derde was bagger) halen dan ben ik erg blij. Een van de beste actiethrillers van de laatste jaren.
Taken staat gewoon in de start post.

• arsimo
xoniq schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:01:
[...]

Taken staat gewoon in de start post.
Oh, sorry. Later toegevoegd misschien? Het is al even geleden dat ik die hele lijst doorliep. Ik kan hem ook vergeten zijn.

• xoniq
arsimo schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:04:
[...]

Oh, sorry. Later toegevoegd misschien? Het is al even geleden dat ik die hele lijst doorliep. Ik kan hem ook vergeten zijn.
Zou kunnen heb die al enige tijd in mijn lijstje staan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bij Taken moet ik telkens aan die 10-delige alien abduction mini-serie denken:
IMDB: Taken (TV Mini-Series 2002)

Scully komt weer op de buis, komende nacht The Fall s03e01 :)

[ Voor 32% gewijzigd door Raven op 29-09-2016 20:52 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lethal Weapon was weer lekker, precies what the doctor ordered *O* _O-

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

marcelmg2 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:28:
erg grappig .. ik mag dat wel . .vanavond maar de eerste helft van s1 gekeken ;-)

Verwijderd

Episode 2 van designated survivor begon naar mijn idee matig, maar halverwege de aflevering vond ik hem heel sterk worden, mooi einde ook. Daarma this is us gekeken en dat is wel een klasse beter, ik zag op imdb dat er 8 episodes zijn, ik kijk uit naar de overige 6 afleveringen.

Ash vs evil death seizoen 2 komt hier nog niet binnen. Morgen maar eens induiken waarom iemand hem hier al wel heeft en ik nog niet. Daar heb ik ook weer zin in.

Lethal weapon ga ik in het weekeinde zien, kijk daar ook naar uit en dan hopelijk ook westwood.

• wontcachme
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:48:
Episode 2 van designated survivor begon naar mijn idee matig, maar halverwege de aflevering vond ik hem heel sterk worden, mooi einde ook. Daarma this is us gekeken en dat is wel een klasse beter, ik zag op imdb dat er 8 episodes zijn, ik kijk uit naar de overige 6 afleveringen.
Eergisteren hebben ze er meer besteld. Er komen dit seizoen 18 eps van This is us. Overigens heeft DS ook een volledige seizoensorder gekregen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Verwijderd

18? Wow, uitstekend nieuws. en DS ook, erg fijn. ook leuk dat netflix nederland hem al heeft, wel jammer dat ze een week achterlopen, dus ik kijk hem maar zonder ondertiteling.

Waarom kan netflix hem eigenlijk zo snel uitzenden? Is het een programma dat deels door netflix gemaakt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
... Dubbelpost. (Tweakers werkt vaak nog best brak op mobiel)...

[ Voor 90% gewijzigd door xoniq op 30-09-2016 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Episode 2 van designated survivor begon naar mijn idee matig, maar halverwege de aflevering vond ik hem heel sterk worden, mooi einde ook.
Deze blijft me nog steeds boeien. Ik blijf 'm volgen.

Op 't einde toen die donkere jongen bij die bijeenkomst kwam voor het gedenken van die slachtoffers, had ik ergens de verwachting dat ze 'm zouden afsluiten met een schok door hem te laten ombrengen ivm met dat Michigan geneuzel en wat hij al meemaakte die ochtend.

Voelde wel een beetje alsof het zo aan kwam omdat de President hem nog wou laten weg brengen, maar dat sloeg ie af: "be careful.."

Gelukkig niet zo gelopen, anders was het een flater, om het op die manier op te bouwen, en dus die twist met die bewaker die eerst dreigend aan kwam lopen.

[ Voor 47% gewijzigd door xoniq op 30-09-2016 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:54
Iemand 'Falling water' al gezien?
1ste aflevering was inleiding tot verhaal en niet heel spannend ... maar plot lijkt me wel iets dat je ver kan uitbouwen.
Blijft nog even op mijn kijklijstje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:54
geenwindows schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 22:13:
Let the Right One, Trailer heeft mij voor nu aardig overtuigd. deze ga ik dus de komende tijd in de gaten houden.
De film 'Let Me In' heb ik ook gezien, deze is me persoonlijk erg goed bevallen.. ben benieuwd naar de release van de pilot :D
Voor de geinteresseerden, de film "Let me in" wordt vanavond uitgezonden op de Belgische zender Q2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ash vs evil death seizoen 2 komt hier nog niet binnen. Morgen maar eens induiken waarom iemand hem hier al wel heeft en ik nog niet. Daar heb ik ook weer zin in.
Hij kwam via nzbgeek binnenwaaien (gebruik usenet). Snap nog steeds niet waarom ie er eerder was..mgoed was wel gewoon een volledige ep. DM me even als je em niet boven water krijgt
Had wel Sickbeard de serie laten updaten, omdat er nog weinig info over s2 stond (heeft SB wel eens, irritant), misschien dat ie toen geforceerd ook naar eps gaat zoeken en em toch gewoon oppikte zonder dat de datum van de ep was bereikt :)

Longmire wil ik ook aan beginnen, al was het maar om een stoere chicka met gun te bekijken, me likey that. Sowieso: Katee Sackhoff :9

[ Voor 20% gewijzigd door 2Dutch op 30-09-2016 10:49 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Dutch schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:42:
Hij kwam via nzbgeek binnenwaaien (gebruik usenet). Snap nog steeds niet waarom ie er eerder was..mgoed was wel gewoon een volledige ep. DM me even als je em niet boven water krijgt
ik heb ook nzg geek en nzb geek vip of hoe die ook heet (dat adres met al die 000111110001111 erin). Zal vanavond even aan de slag. Ik gebruik nu sickrage en die werkt kennelijk anders dan sickbeard als iets eerder online komt. Als hij daar staat komt het wel goed :)
wiemelen schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:27:
Voor de geinteresseerden, de film "Let me in" wordt vanavond uitgezonden op de Belgische zender Q2.
In Nederland kan je dat kanaal volgens mij niet ontvangen. Ik zal mijn vrouw eens vragen, ik meen dat zij hem gekocht heeft namelijk. Kijk ik ook weer eens een dvd :D , ik meen trouwens dat ze ook let the right one in had, maar ik moet maar even zien vanavond in de kast.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2016 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:46:

[...]

In Nederland kan je dat kanaal volgens mij niet ontvangen. Ik zal mijn vrouw eens vragen, ik meen dat zij hem gekocht heeft namelijk. Kijk ik ook weer eens een dvd :D , ik meen trouwens dat ze ook let the right one in had, maar ik moet maar even zien vanavond in de kast.
Die film was vorige week op SBS9. Toen heb ik 'm nog gezien toevallig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Ash vs evil death aflevering 1 van seizoen 2 (home) is bij mij de 28e binnengekomen, dat terwijl sickbeard bij mij aangeeft dat ie pas 2 oktober wordt uitgezonden :|

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luke Cage druppelt hier binnen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven is naar een wat oudere Scully aan 't kijken :)

The Fall s03e01

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 18:10
Raven schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:28:
* Raven is naar een wat oudere Scully aan 't kijken :)

The Fall s03e01
Die staat hier klaar voor straks - seizoen 1 en 2 waren erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ash vs evil dead heb ik nu, vanavond even genieten.

The fall moet ik nog helemaal zien, maar we kijken ook the x-files opnieuw, maar dat tempo zit er nog niet lekker in... zijn ook een boel episodes.

Voor de rest maar even de nieuwe series die ik nog niet gezien heb dit weekeinde er even doorheen jassen, mijn nog-te-kijken-lijstje wil ik nog wat kleiner hebben eigenlijk voordat westworld begint.

Ik ga proberen morgen een tv kijkdag te houden, volgens mij heb ik tot 10:00 in de ochtend allemaal kinderen in huis, maar daarna gaan mijn kinderen naar verjaardagsfeestjes en heb ik het rijk denk ik alleen. Heb ook nog wat films liggen, popcorn staat klaar, bockbiertje erbij.... heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 23:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Stofzuigen kan altijd maandag nog ;)

Veel plezier morgen Hobbykok!

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
wiemelen schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:49:
1ste aflevering was inleiding tot verhaal en niet heel spannend ... maar plot lijkt me wel iets dat je ver kan uitbouwen.
Staat bij mij ook op t lijstje. Heb aflevering 1 klaar staan, moet er nog aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
en dat was alweer S02 van Narcos. Nog beter dan S01 en wat een opbouw (ook al weet je hoe het verhaal zal lopen). Meer van dit graag! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Paulus07 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:25:
en dat was alweer S02 van Narcos. Nog beter dan S01 en wat een opbouw (ook al weet je hoe het verhaal zal lopen). Meer van dit graag! :D
Ik vond seizoen 2 ook nog net iets beter dan seizoen 1. Ben benieuwd of seizoen 3 net zo vermakelijk kan zijn, ondanks de afwezigheid van Escobar.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

hij staat wel in mijn Sonarr, maar nog niet gekeken, soms komen series binnen en heb je het, ondanks alle whistles die ik inbouw niet in de gaten ..

Zal eens kijken of ik een gaatje kan vinden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:53:
ash vs evil dead heb ik nu, vanavond even genieten.

The fall moet ik nog helemaal zien, maar we kijken ook the x-files opnieuw, maar dat tempo zit er nog niet lekker in... zijn ook een boel episodes.

Voor de rest maar even de nieuwe series die ik nog niet gezien heb dit weekeinde er even doorheen jassen, mijn nog-te-kijken-lijstje wil ik nog wat kleiner hebben eigenlijk voordat westworld begint.

Ik ga proberen morgen een tv kijkdag te houden, volgens mij heb ik tot 10:00 in de ochtend allemaal kinderen in huis, maar daarna gaan mijn kinderen naar verjaardagsfeestjes en heb ik het rijk denk ik alleen. Heb ook nog wat films liggen, popcorn staat klaar, bockbiertje erbij.... heerlijk
de Fall is veel 'darker' met scully.;-) Eerste seizoen is erg goed. Ik poog nu te starten met S2, maar is taai ivm het verhaal en de psychologie daarin .. je moet het niet even erbij kijken zoals ik dat gisteren wel met Blindspot kon doen. Deze laatste serie is kapot geschreven. En mag van mij down the drain . In ieder geval zijn de eerste afleveringen (voor mij) dramatisch ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Spacey23 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 05:13:
[...]

Ik vond seizoen 2 ook nog net iets beter dan seizoen 1. Ben benieuwd of seizoen 3 net zo vermakelijk kan zijn, ondanks de afwezigheid van Escobar.
Dat kan alleen maar minder zijn. Het gaat dan om een ander cartel en dan zal het verhaal 'min of meer' hetzelfde zijn. Soms moet je gewoon een einde kunnen maken aan een serie.

Enerzijds wil je de huidige fan-base houden anderzijds nieuwe aanboren. Het verhaal moet daarin en hele andere twist krijgen. Om het kijkbaar te laten zijn. Gelukkig zullen het dan maar 10 afleveringen zijn. Maar mark my words: het wordt een hell of a job.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

geenwindows schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:10:
Ash vs evil death aflevering 1 van seizoen 2 (home) is bij mij de 28e binnengekomen, dat terwijl sickbeard bij mij aangeeft dat ie pas 2 oktober wordt uitgezonden :|
dat kan.. Er komen wel vaker pre-airs online. Die worden dan bijv. al op het internet voor abonnees beschikbaar gemaakt

Zo ook laatst Shameless.
Dan lees je bijv. op de website:
Season 7 Premieres October 2 at 9 PM Only on Showtime
WATCH THE SEASON 7 PREMIERE FOR FREE

Geen probleem hoor. Tis alleen dat als je de eerste aflevering hebt gezien en het dan premiere dag is dat jij dan nog een week mag wachten op de volgende .. dus zit je te verheugen op een aflevering, is tie al geweest ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 11-09 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

geenwindows schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:10:
Bij mij ook, en meteen gekeken. Het was weer flink genieten! :)

Ook van de muziek trouwens.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:10:
Lethal Weapon was weer lekker, precies what the doctor ordered *O* _O-
Zouden ze in de hele serie die rekening blijven bijhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Hier kwam ie binnen als een tank :+

Maar dit lijkt inderdaad weer een goed kijkbare Netflix-original te worden, woei! *O*

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

‘Let The Right One In’: Kristine Froseth Set To Star In TNT Vampire Drama Pilot
Afbeeldingslocatie: https://pmcdeadline2.files.wordpress.com/2016/09/kristine-forseth.jpg?w=446&h=299&crop=1
Kristine Froseth has been cast as the female lead in Jeff Davis’ TNT drama pilot Let the Right One In, based on the best-selling novel by Swedish author John Ajvide Lindqvist.

Let the Right One In is an eerie drama about Henry, a young boy, long tormented by his classmates, who finds solace in a friendship with a charismatic vampire, Eli (Froseth), who appears to be near his age. Thin and pale, Eli’s actual age is unknown. Lonely and friendless (for obvious reasons), Eli lands in an apartment building in Vermont, and soon begins a strange friendship with Henry, an equally lonely 16-year-old boy who has no idea what kind of creature he’s dealing with.

Teen Wolf creator Davis wrote the script and serves as executive producer with Marty Adelstein and Becky Clements of Tomorrow Studios and Simon Oakes of Hammer Films. The pilot is being produced by Tomorrow Studios in association with Turner’s Studio T.

Lindqvist’s debut novel was an instant bestseller in Sweden. He adapted his book into a screenplay for the 2008 Swedish film of the same name, which earned international awards. In it, Eli was played by Lina Leandersson.

TNT’s pilot will draw from the original source material. Carl Molinder, who produced the original screenplay, and Alex Brunner also serve as executive producers on the TNT adaptation.

Froseth recently wrapped Zoe Cassavetes’ upcoming web series Junior and will next be featured in Danny Strong’s Rebel in the Rye opposite Nicholas Hoult and Kevin Spacey. Froseth also plays the female lead in Prey for Blumhouse opposite Logan Miller. She’s repped by WME, Anonymous Content and Hansen Jacobsen.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

let the right one in kan ik dus wel skippen... lijkt me gezien de keuze voor Kristine een serie voor 12 tot 16 jarigen. Jammer, had wel zin in een goed vampire verhaal, maar dit gaat het niet worden. TNT is sowieso al niet echt denderend voor dit soort series. Young Adult, voor de liefhebber dus.

Dit is een betere foto van haar:

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/M/MV5BMjE2ODE1NzkxMl5BMl5BanBnXkFtZTgwNzk3ODk3ODE@._V1_.jpg
Jij moet toch eens nodig aan de netflix ook al wil je dat niet, heb je ruimte op de harde schrijf voor andere series :D

Heb je hem al bekeken? Ik ben niet zo van de Marvell, maar deze leek me wel leuk. Al zegt een trailer ook niet alles. Ik hoop dat hij wat duister is, zo ziet de trailer er wel uit.
zeroday schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 07:26:
de Fall is veel 'darker' met scully.;-) Eerste seizoen is erg goed. Ik poog nu te starten met S2, maar is taai ivm het verhaal en de psychologie daarin .. je moet het niet even erbij kijken zoals ik dat gisteren wel met Blindspot kon doen. Deze laatste serie is kapot geschreven. En mag van mij down the drain . In ieder geval zijn de eerste afleveringen (voor mij) dramatisch ..
Blindspot was al nooit mijn favoriet, had hem ook gewist. Maar na reacties hier over seizoen 2 toch weer opgehaald. Ik bewaar hem wel even, de hoofdrolspeelster vind ik wel een knappe meid, maar de verhaallijn vind ik wat matig (afgaande op de 2 episodes die ik gezien heb). Ben niet echt een case of the week fan namelijk en dat is deze volgens mij wel.

The fall trekt me veel meer, een serie die ik hier gevonden heb net als andere series, toch een mooi topic. Anders had ik dat nooit zelf gezien.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Moest bij Let the right one in eigenlijk aan een Zweedse horrorfilm denken die best ok was.

Net als bij Taken aan Spielbergs abduction miniserie, een aanrader overigens!

The Fall spaar ik op, dat wil ik vlot achterelkaar kijken. Uitstekende serie, al vraag ik me erg af of ze on s3 nog steeds met hetzelfde bezig zijn.

High Maintenance bevalt ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:45:

[...]

Jij moet toch eens nodig aan de netflix ook al wil je dat niet, heb je ruimte op de harde schrijf voor andere series :D

Heb je hem al bekeken? Ik ben niet zo van de Marvell, maar deze leek me wel leuk. Al zegt een trailer ook niet alles. Ik hoop dat hij wat duister is, zo ziet de trailer er wel uit.

...
Netflix is meh, ze gooien zomaar dingen weg. En leuke dingen bewaar ik graag.

Dus ja, Luke Cage bevalt tot nu toe prima, goede muziek, 70's sfeertje maar wel in een moderne setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:29:
[...]

Netflix is meh, ze gooien zomaar dingen weg. En leuke dingen bewaar ik graag.

Dus ja, Luke Cage bevalt tot nu toe prima, goede muziek, 70's sfeertje maar wel in een moderne setting.
Netflix originals staan er altijd op. Zijn de 3th party series die er afgaan. Netflix heeft een contract hoelang ze erop mogen staan, wat dus niet het geval is bij Luke Cage.

Ik neem aan dat je jessica jones ook gezien hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:Y O+
sambalbaj schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:27:
Moest bij Let the right one in eigenlijk aan een Zweedse horrorfilm denken die best ok was.
Låt den rätte komma in :D
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qrIcYgS8nRc]
Die uiteraard ook een Amerikaanse remake heeft gekregen....
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8h39ikMdei4]
Met Chloë Grace Moretz (a.k.a. Kick Ass' Hit-Girl) i.p.v. Lina Leandersson als vampier.
sambalbaj schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:27:
Net als bij Taken aan Spielbergs abduction miniserie, een aanrader overigens!
:D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grote_oever schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:42:
[...]

...

Ik neem aan dat je jessica jones ook gezien hebt?
Nee, daar was ik snel klaar mee. Niet mijn ding. Waar ik wel van baal is dat NBC de stekker uit Agent Carter heeft getrokken, terwijl zij juist nou een belangrijke rol speelde in de oprichting van S.H.I.E.L.D. 8)7

Ik heb nog een kleine hoop op een reboot via Netflix..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 23:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Agent Carter was erg tof en een leuke uitbreiding op Agents of S.H.I.E.L.D. en de MCU. Als Netflix het oppikt met al die andere Marvel-series, zou mij dat ook erg blij maken.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 14:05

Goner

What can I do you for ?

zeroday schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:47:
Ben niet zo van de engelse series maar ...

Hooten & the Lady is best wel vermakelijk ..
Yep, aanrader. Niks serieus, gewoon vermaak. Indiana Jones meets Lara Croft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
Is The Fall nou echt oké? heb nu de eerste 2 afleveringen gekeken van seizoen 1 maar kan er nog niet echt in komen, aanrader om door te kijken of toch maar achterwegen laten?

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

The Fall is super :Y

Luke Cage daarentegen... ik krijg meer en meer moeite om de afleveringen door te komen.
De serie gaat mij wat te langzaam.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de helft van de pilot gezien, vind het een vaag gedoe, ik stop ermee. Teveel leukere series die ik liever kijk.
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:29:
The Exorcist (Fox) was.. meh. Wat leuke gore, maar het was enorm rommelig in het vertellen van het verhaal in de pilot. Teveel draadjes door elkaar en je raakt je publiek kwijt. Geen idee wat ze ooit willen doen met deze serie, gezien de filmreeks. Het enige leuke was eigenlijk het intro, herkenbaar uit de film. Alweer een serie die exit is, gaat snel zo :P
The exorcist vind ik juist fantastisch. In de top 5 van de nieuwe series. Heerlijk, echt goed gemaakt, goed verhaal, geluidseffecten zijn beter dan welke serie dan ook (virtuele surround en alles). Heerlijk. Hoop alleen wel dat ze het seizoen afmaken, de kijkcijfers waren wel gedaald. En fox... die gooien meestal snel een serie weg.

Het einde van aflevering 2 was wel heftig, beantwoord wel welke kant het opgaat en dat is iets heel anders dan de films. Echt heel tof.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2016 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
In dat geval ga ik m nog een kans geven..

Ook heb ik dit weekend weer een lading series op het "te volgens lijstje" gezet:
- Dark matter
- Black mirror
- bloodline
- IZombie
- lucifer
- narcos
- outcast
- Orphan black
- Quantico
- Quarry
- Shameless (us)
- The Shannara Chronicles
- Westworld
- Banshee
- The Bastard Executioner
- Bored to death
- continuum
- defiance
- Justified
- The returned
- The tomorrow people
- Person of interest
- prison break (in ieder geval het nieuwe seizoen/vervolg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
ScrooLoose schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 15:08:
Luke Cage daarentegen... ik krijg meer en meer moeite om de afleveringen door te komen.
De serie gaat mij wat te langzaam.
Hoewel ik begrijp dat sommige mensen alleen maar actie willen zien, vind ik het eigenlijk wel tof dat ze er wat meer verhaal in hebben gestopt :) Dat is juist een van de sterkere punten van de Marvel-series op Netflix.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geenwindows schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:44:
Ook heb ik dit weekend weer een lading series op het "te volgens lijstje" gezet:
Veel mooi spul, een winter lang plezier.

Tip: start met Banshee, werkelijk fantastisch op het laatste seizoen na. Man man man, wat heb ik en volgens mij iedereen hier daarvan genoten. Wat een geluk dat jij dat nog niet gezien hebt, ga je echt veel plezier aan beleven als je tegen wat hardere shows kan, maar aangezien je prison break seizoen 1 kon waarderen zit je wel goed denk ik.

De helft van die shows staat ook al op mijn to watch list, izombie leek me nooit wat (maar velen vonden het hier mooi), nu het op netflix staat vind ik het ook leuk, afgaan op wat foto's van de afleveringen gaf een verkeerd beeld.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2016 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Goner schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:03:
[...]

Yep, aanrader. Niks serieus, gewoon vermaak. Indiana Jones meets Lara Croft :+
ep3 komt maar niet ;-)

nou nou lara croft ... die had nog een voorgevel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

The Romeo section .. S2 .E01 .. niet om door te komen .. laterzzzz ;0(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 18:31:
[...]

Veel mooi spul, een winter lang plezier.

Tip: start met Banshee, werkelijk fantastisch op het laatste seizoen na. Man man man, wat heb ik en volgens mij iedereen hier daarvan genoten. Wat een geluk dat jij dat nog niet gezien hebt, ga je echt veel plezier aan beleven als je tegen wat hardere shows kan, maar aangezien je prison break seizoen 1 kon waarderen zit je wel goed denk ik.

De helft van die shows staat ook al op mijn to watch list, izombie leek me nooit wat (maar velen vonden het hier mooi), nu het op netflix staat vind ik het ook leuk, afgaan op wat foto's van de afleveringen gaf een verkeerd beeld.
thnx voor de tip :)
Ik heb nog genoeg om te kijken deze winter, dus dat gaat wel goed komen :P

en wat bedoel je met de wat hardere shows? bedoel je daarmee; actie/grof geweld etc? zo ja, heb je Sons of Anarchy gezien? <- deze serie heb ik echt op nummer 1 staan in 't lijst favoriete series, wat was dat een prachtige serie. zo'n eentje waarbij je na het kijken van de laatste aflevering gewoon even compleet stil bent..

[ Voor 5% gewijzigd door geenwindows op 02-10-2016 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
geenwindows schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:29:
[...]

thnx voor de tip :)
Ik heb op m'n PlexMediaServer bak nu zo'n 80 tv shows staan (+/- 5000 afleveringen.) dus ben voor de komende winter (en die daarna) echt wel goed voorzien :P

en wat bedoel je met de wat hardere shows? bedoel je daarmee; actie/grof geweld etc? zo ja, heb je Sons of Anarchy gezien? <- deze serie heb ik echt op nummer 1 staan in 't lijst favoriete series, wat was dat een prachtige serie. zo'n eentje waarbij je na het kijken van de laatste aflevering gewoon even compleet stil bent..
Banshee staat bol van geweld, naakt en veel seks. Gewoon een lekker rauwe serie, niet zo gekuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
xoniq schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:26:
[...]

Banshee staat bol van geweld, naakt en veel seks. Gewoon een lekker rauwe serie, niet zo gekuist.
Ik vind helemaal mooi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Is je geraden. Ik wist niet dat ik de series final aan 't kijken was, en toen was 't voorbij. Ik was best wel boos. Echt een lekkere rauwe Cinemax serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou even weghalen hoeveel je hebt aangezien het niet geheel legaal is om series te downloaden. Trek je alleen maar aandacht mee die je niet wilt hebben ;)

Sons of anarchy heb ik zelf niet gezien, net de pilot op netflix gezien waar 7 seizoenen staan. Bedankt, ik had nog helemaal niet genoeg op mijn to watch lost :D , deze komt erbij.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2016 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:43:
[...]

Ik zou even weghalen hoeveel je hebt aangezien het niet geheel legaal is om series te downloaden. Trek je alleen maar aandacht mee die je niet wilt hebben ;)

Sons of anarchy heb ik zelf niet gezien, net de pilot op netflix gezien waar 7 seizoenen staan. Bedankt, ik had nog helemaal niet genoeg op mijn to watch lost :D , deze komt erbij.
done O-)

Toen ik eerst zelf de trailer keek was ik ook niet echt overtuigd, maar op aanraden van een kennis toch maar aan begonnen, geen spijt van gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

xoniq schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:26:
[...]

Zijn er momenteel lopende series die aan bovenstaande voldoen? (en die ik nog niet kijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:14
Spartacus wellicht, wel een heel ander genre maar bovenstaande komt er wel in terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Weekend ook weer de 1e 2 afleveringen van big bang theory zitten kijken maar humor is er nu wel echt af voor mij. Was al paar seizoenen stukken minder. Weet niet of ik hem nog zal gaan uitkijken dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

dutchgio schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 07:56:
Spartacus wellicht, wel een heel ander genre maar bovenstaande komt er wel in terug.
die is oud .. ;-)
Rome zou ook nog kunnen, maar die kan ik niet 1-2-3 vinden .. ;-_)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Paulus07 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:31:
Weekend ook weer de 1e 2 afleveringen van big bang theory zitten kijken maar humor is er nu wel echt af voor mij. Was al paar seizoenen stukken minder. Weet niet of ik hem nog zal gaan uitkijken dit seizoen.
Ben een nerd, maar ik kan echt niet lachen om dat soort vage humor .. ;-)
zelfde geldt met Angi Tribeca, zo absurd dat ik het niet meer leuk vind.

Daarentegen vind ik Impastor wel weer erg goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Wat vinden jullie van Penny Dreadful? Twee afleveringen gezien en het was wel vermakelijk. Maar hoop dat het wat sneller gaat met de actie.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 10:37
kevinl schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:22:
Wat vinden jullie van Penny Dreadful? Twee afleveringen gezien en het was wel vermakelijk. Maar hoop dat het wat sneller gaat met de actie.
Penny dreadful is gruwelijk goed, blijf maar gewoon verder kijken je zal niet teleurgesteld worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 14:05

Goner

What can I do you for ?

Veefje schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:16:
[...]
De serie heet nu Timeless. Vanaf september op NBC.
Zou vandaag uitgezonden zijn/worden ? (werd thuis naar gevraagd, dus zat even te zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Laatst online: 11-09 06:23
Goner schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:38:
[...]

Zou vandaag uitgezonden zijn/worden ? (werd thuis naar gevraagd, dus zat even te zoeken)
Als het goed is vanavond (volgens de catalogus over 16 uur)

2250 WP Zuid PVoutput

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.