Boeken slijpen de geest zoals de slijpsteen het zwaard
Yes, I have. Ik vind het een sterke serie tot nu toe. Toegegeven, je moet wel wat hebben met familie georiënteerde dramaseries. En het helpt zeker ook als je geïnteresseerd bent in de onderliggende thema's die de serie bespreekt.zeroday schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:47:
Af en toe kom je toch nog series tegen die ergens verstopt zijn ..
Iemand al een aflevering van Queen Sugar gekeken?
eerste 3 eps zijn geweest, druppelen nu hier binnen ..
oehh en wie komt er in Lucifer langs?
[afbeelding]
Ik kom een datum van 19 september tegenHobbykok schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:57:
huh, is lucifer seizoen 2 er al?
[Voor 21% gewijzigd door MdO82 op 16-09-2016 19:56]
2250 WP Zuid PVoutput
IDEM! hij was ook supergrappig in Miranda!Coenen schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:21:
Ik heb wel weer zin in Lucifer, ik kon wel lachen om z'n opmerkingen.
Armande.net.schrijft een l33t blog en doet Nederlandse ondertiteling!
There are no secrets, only information you do not yet have

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Vinnu#2173 | Thats all folks!
Hooten & the Lady is best wel vermakelijk .. (zitten, kijken, gedachten op 0 .. )

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
van de zender 'Crackle'
IMDB: StartUp (TV Series 2016– )
En ik moet zeggen.. .wauw .. er wordt een mooie spanning opgebouwd en je hebt nog geen idee hoe de serie zich gaat ontwikkelen ..
Vanavond verder kijken ..
[Voor 5% gewijzigd door zeroday op 21-09-2016 09:37]
Anoniem: 373850
Ah dan moet ik NCIS nog even kijken, wel Lucifer weer gezien en dat was weer erg vermakelijk.Raven schreef op woensdag 21 september 2016 @ 07:59:
NCIS, NCIS NO en Scream Queens zijn weer begonnen
Bedankt voor de tip van de serie .... en Crackle.zeroday schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:37:
Gisteren 'hooked' geraakt aan de nieuwe serie: Startup (staat volgens mij niet in de intro post)
van de zender 'Crackle'
En ik moet zeggen.. .wauw .. er wordt een mooie spanning opgebouwd en je hebt nog geen idee hoe de serie zich gaat ontwikkelen ..
Had nog niet van Crackle gehoord, maar het lijkt me een interessant concept ... en voor zover ik kan vinden ook legaal.
Kende het ook nog niet, terwijl er in de cast toch een aantal toppers zitten.zeroday schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:37:
Gisteren 'hooked' geraakt aan de nieuwe serie: Startup (staat volgens mij niet in de intro post)
van de zender 'Crackle'
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Je kan je wel registeren, maar dan heb je nog een VPN provider nodig. Zonder VPN provider krijg je 1 serie voor je neus ..wiemelen schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:27:
[...]
Bedankt voor de tip van de serie .... en Crackle.
Had nog niet van Crackle gehoord, maar het lijkt me een interessant concept ... en voor zover ik kan vinden ook legaal.
Crackle is van Sony als ik het goed heb.
Zo speelde Dennis Quaid (en een andere paar leuke namen) in The Art of More (dat vond ik wel een mindere serie,, die ik (nog) niet af heb gekeken). ook van Crackle ..
Onze Fargo man speelt hier ook een mooie goede rol in ..Tijntje schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:42:
[...]
Kende het ook nog niet, terwijl er in de cast toch een aantal toppers zitten.
Als het iedere week een andere serie is, is dat ook goedzeroday schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:03:
Je kan je wel registeren, maar dan heb je nog een VPN provider nodig. Zonder VPN provider krijg je 1 serie voor je neus ..

Maar ik heb thuis wel een vpn draaien ... dus geen probleem ... even een US server kiezen en hopen dat ze hier niet op checken en blokkeren. Want blijkbaar doen ze dit wel voor o.a. Netflix en andere aanbieders heb ik ergens op deze site gelezen.

Oscar Wilde
huh? Scream queens was toch afgelopen? Erg apart, ik zal de serie gelijk weer even in mijn tooltje zetten. Ik snap alleen niet waarom er een seizoen 2 is gekomen. Het verhaal was ten einde.Raven schreef op woensdag 21 september 2016 @ 07:59:
NCIS, NCIS NO en Scream Queens zijn weer begonnen
Maar bedankt voor de tip, vond het wel een grappige serie namelijk.
Er leek een einde aan gemaakt te zijn, maar toch een s2, met 2 nieuwe bekende gezichten: Uncle "have mercy" Jesse en een gast die geen shirt bezit, hint voor de 2e:Hobbykok schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:42:
[...]
huh? Scream queens was toch afgelopen? Erg apart, ik zal de serie gelijk weer even in mijn tooltje zetten. Ik snap alleen niet waarom er een seizoen 2 is gekomen. Het verhaal was ten einde.
Maar bedankt voor de tip, vond het wel een grappige serie namelijk.
Oscar Wilde

:+
Ik ken hem nog steeds als Eyes OnlyKrusher schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:19:
Raar om DiNozzo in een andere serie dan NCIS te zien(Bull)

Oscar Wilde
Jorgen schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:23:
[...]
Was seizoen één leuk? Ik ben er zelf nog niet aan toegekomen namelijk.

Oscar Wilde
[Voor 28% gewijzigd door Hobbykok op 21-09-2016 22:08]
Dr. Bull vond ik erg leuk, weet alleen niet of dit een heel seizoen leuk blijft, vind dr. Bull zijn rol wat vaag. Maar acteerwerk was goes, leuk verhaal. Beetje het ncis luchtige gevoel.
Toevallig, ik ben pas weer eens begonnen met Dark Angel opnieuw te kijken. (Niet vanwege DiNozzo, maar zijn heerlijke tegenspeelsterRaven schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:21:
[...]
Ik ken hem nog steeds als Eyes Only, maar NCIS zal nooit meer hetzelfde zijn

Mazda CX-5 (2022)
Ik ben heel benieuwd wat mijn vrouw ervan vind, het was fijn om even heerlijk te lachen en goed te huilen.
Ik heb em ook gezien, maar goed ik kijk ook altijd bijna alle pilots en schrijf er recensies over (de laatste dagen Kevin Can Wait, Bull en This Is Us en er volgt nog 1 van The Good Place). Ik vond het ook een heerlijke pilot. Ik ga deze serie zeker volgen. Dit is een serie als Friday Night Lights en Parenthood: series met personages die voelen als echte mensen en met herkenbare menselijke verhalen. Nu hopen dat This Is Us een publiek weet te vinden op NBC, want een hit zal het niet worden. Daarvoor is dit niet 'flashy' genoeg. Maar ik hoop iig dat deze serie gaat slagen. Nu vanavond door naar Speechless, Lethal Weapon en Designated Survivor.Hobbykok schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:20:
This is us net gezien... ik begrijp niet hoe dit een serie kan worden, maar wat ik wel weet is dat dit één van de mooiste afleveringen / films is die ik ooit gezien heb. Misschien komt het door wat glazen wijn en omdat sommige zaken dichtbij komen, maar ik vond dit zo goed, ik heb er geen woorden voor. Ik hoop dat mijn nas nog een web-dl versie aan mij serveert omdat er 2 keer een kleine reclame onderin stond, maar het is zo prachtig. Zo is het leven, we hadden er vandaag nog een gesprek over op het werk, hier draait het om en niet alles wat ik de laatste tijd op sites en dergelijke hoor en lees. Puur, mooi, ik hoop echt dat deze pilot door iedereen gewaardeerd wordt zoals ik het nu ervaren heb. Een van de mooiste dingen die ik ooit op tv heb gezien, althans zo voelt het nu.
Ik ben heel benieuwd wat mijn vrouw ervan vind, het was fijn om even heerlijk te lachen en goed te huilen.
Raad eens wat ik laatst heb gedaanxoniq schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:22:
[...]
Toevallig, ik ben pas weer eens begonnen met Dark Angel opnieuw te kijken. (Niet vanwege DiNozzo, maar zijn heerlijke tegenspeelster)

Raven in "Buitenlandse TV series zomer 2016"

Oscar Wilde

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Falling Water (22 dagen te vroeg)
Lethal Weapon
Designated Survivor
Ik ga vanavond maar eens even kijken.
Hier ben ik ook best benieuwd naar, kijken waar Kiefer zijn personage als Jack Bauer voor inruilt i.p.v. dat die lul gewoon zijn rol op pakt in 24: Legacy.wontcachme schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:53:
Designated Survivor ziet er tot nu toe best leuk uit![]()
Mazda CX-5 (2022)
Ik kreeg de inspiratie omdat ik vorige week weer eens even 'Into the Blue' ging kijken ...Raven schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:26:
[...]
Raad eens wat ik laatst heb gedaan
Raven in "Buitenlandse TV series zomer 2016"
[afbeelding]

Mazda CX-5 (2022)
xoniq schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:07:
[...]
Ik kreeg de inspiratie omdat ik vorige week weer eens even 'Into the Blue' ging kijken ...![]()
![]()
[afbeelding]

Lang geleden dat ik die heb gezien

Oscar Wilde
Prima gelegenheid om die weer eens te kijken. Bij voorkeur tenminste 1080p

Wat is dat toch een heerlijke vrouw. En hedendaags nog steeds; goede genen, goed geconserveerd.
Mazda CX-5 (2022)
Anoniem: 819705
Ben eigenlijk wel benieuwd naar deze, onlangs nog eens een paar afleveringen van Full House gezien, was best leuk...
arsimo schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:00:
Bull was aardig, grote vraag is of er voldoende variatie en boeiende rode draad in zal zitten in de volgende afleveringen. Het doet me wat aan Lie To Me denken, met een alleen iets kalmere protagonist.
Bull ging er dan weer bij mij niet in. Dit is nou echt het prototype van een standaard serie. Dertien in een dozijn serie. Echt in alles voorspelbaar. Wel degelijk gemaakt, maar daar is alles mee gezegd. Van Bull en Kevin Can Wait hoef ik echt nooit meer een aflevering te zien.Hobbykok schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:55:
Kevin can wait vond ik afschuwelijk, niet grappig, lachband, ongeloofwaardig en zijn vrouw is heel irritant.
Dr. Bull vond ik erg leuk, weet alleen niet of dit een heel seizoen leuk blijft, vind dr. Bull zijn rol wat vaag. Maar acteerwerk was goes, leuk verhaal. Beetje het ncis luchtige gevoel.
arsimo schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:48:
Net de eerste aflevering van de gisteren gestarte serie This Is Us bekeken. Of het als serie echt wat gaat worden weet ik nog niet maar ik kan het aanraden om sowieso die eerste aflevering te kijken - zelfs als je de serie daarna niet verder gaat volgen. Die ene eerste aflevering kan je namelijk ook prima bekijken als een goeie mini-speelfilm met een mooi slot.
Bedankt voor de tip heren! Van de nieuwe lichting series is er nog niet veel dat mij echt aanspreekt, maar ik ben wel in voor een liefdesverhaal dat niet louter uit standaard romkom-dingetjes bestaat.Hobbykok schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:20:
This is us net gezien... ik begrijp niet hoe dit een serie kan worden, maar wat ik wel weet is dat dit één van de mooiste afleveringen / films is die ik ooit gezien heb. Misschien komt het door wat glazen wijn en omdat sommige zaken dichtbij komen, maar ik vond dit zo goed, ik heb er geen woorden voor. Ik hoop dat mijn nas nog een web-dl versie aan mij serveert omdat er 2 keer een kleine reclame onderin stond, maar het is zo prachtig. Zo is het leven, we hadden er vandaag nog een gesprek over op het werk, hier draait het om en niet alles wat ik de laatste tijd op sites en dergelijke hoor en lees. Puur, mooi, ik hoop echt dat deze pilot door iedereen gewaardeerd wordt zoals ik het nu ervaren heb. Een van de mooiste dingen die ik ooit op tv heb gezien, althans zo voelt het nu.
Verder zal ik Westworld en Luke Cage sowieso gaan zien. Ook worden de eerste afleveringen van Atlanta goed ontvangen, dus die gaat ook op m'n lijstje. Donald Glover vind ik sowieso een leuke acteur en het onderwerp spreekt me ook wel aan. Ten slotte is Channel Zero een kanshebber: ik hou wel van bizarre horror.
Speechless, The Good Place en Fleabag zijn drie nieuwe, goed ontvangen komedies, maar ik ben er nog niet uit of ik ze ga zien. Er zijn ook al genoeg terugkerende series om weer op te pakken de komende weken. Eerst verder met Narcos (recent pas gaan kijken, en de serie overtreft m'n al hoge verwachtingen).

Ik ga vanavond ook weer het nodige bekijken, nu eens proberen het bij te houden. Maar ze komen nogal snel binnen momenteel hier, het herstseizoen is heerlijk begonnen.
Ik kijk het nog even aan, maar er is 30% kans dat ik hem blijf doorkijken en 70% dat ik na episode 2 ermee stop (ik heb mijn mening wat herzien na meer pilots gezien te hebben, wil niet 100 nieuwe series hebben namelijk). Even zien wat mijn vrouw ervan vind. Vond het wel een leuke twist halverwege de aflevering wat ik niet verwacht had, dus ik geef het nog een kansje.Veefje schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:51:
Bull ging er dan weer bij mij niet in. Dit is nou echt het prototype van een standaard serie. Dertien in een dozijn serie. Echt in alles voorspelbaar. Wel degelijk gemaakt, maar daar is alles mee gezegd.
mijn kijklijst voor vanavond:
speechless
designated survivor
south park
lethal weapon
Even zien of ik het allemaal red, gisteren per ongeluk ook tot 02:00 aan de nieuwe series en de fles wijn gezeten , dat viel niet mee omdat ik vergeten was dat ik om 06:00 moest opstaan

[Voor 35% gewijzigd door Hobbykok op 22-09-2016 20:52]
Valt wel mee hier, op de usual suspects na zie ik maar een paar potentieel nieuwe leuke series (gelukkig maarHobbykok schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:49:
Man, we krijgen het druk de komende tijd
...

Het grootste deel valt al af door de omschrijving of type serie.
With ^, heb het al druk genoeg met school en doe niet eens het hele programma in een keerKrusher schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:55:
[...]
Valt wel mee hier, op de usual suspects na zie ik maar een paar potentieel nieuwe leuke series (gelukkig maar)
Het grootste deel valt al af door de omschrijving of type serie.

Overigens net de allerlaatste 2 ep's van Angel maar eens gekeken. Was vlak voor het schooljaar begon, begonnen met herkijken daarvan. Wat een einde

[Voor 3% gewijzigd door Raven op 22-09-2016 21:02]
Oscar Wilde
Ik heb zojuist Designated Survivor gekeken, deze bevalt me wel. Goed sfeertje.Hobbykok schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:49:
Ik ga vanavond ook weer het nodige bekijken, nu eens proberen het bij te houden. Maar ze komen nogal snel binnen momenteel hier, het herstseizoen is heerlijk begonnen.
[...]
Ik kijk het nog even aan, maar er is 30% kans dat ik hem blijf doorkijken en 70% dat ik na episode 2 ermee stop (ik heb mijn mening wat herzien na meer pilots gezien te hebben, wil niet 100 nieuwe series hebben namelijk). Even zien wat mijn vrouw ervan vind. Vond het wel een leuke twist halverwege de aflevering wat ik niet verwacht had, dus ik geef het nog een kansje.
speechless
designated survivor
south park
lethal weapon
Even zien of ik het allemaal red, gisteren per ongeluk ook tot 02:00 aan de nieuwe series en de fles wijn gezeten , dat viel niet mee omdat ik vergeten was dat ik om 06:00 moest opstaan
Tevens staan zometeen Falling Waters en Lethal Weapon op de planning.
Ah, ik ben laatst weer eens begonnen met Buffy. Ik kan nog goed herinneren toen Angel nog recent was, was zo'n vette serie. En toen had ik een crush op Charisma Carpenter (Cordelia Chase)Raven schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:01:
[...]
Overigens net de allerlaatste 2 ep's van Angel maar eens gekeken. Was vlak voor het schooljaar begon, begonnen met herkijken daarvan. Wat een einde

[Voor 17% gewijzigd door xoniq op 22-09-2016 21:38]
Mazda CX-5 (2022)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik heb dus dezelfde planning als veel van jullie. Lethal Weapon en Designated Survivor gezien. Ga nu door naar Speechless. De eerste twee bevielen mij wel. Ik weet niet of ik Lethal Weapon ga volgen, maar de pilot is gewoon degelijk. Goed gemaakt en leuke chemie tussen Crawford en Wayans.Hobbykok schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:49:
[...]
Ik kijk het nog even aan, maar er is 30% kans dat ik hem blijf doorkijken en 70% dat ik na episode 2 ermee stop (ik heb mijn mening wat herzien na meer pilots gezien te hebben, wil niet 100 nieuwe series hebben namelijk). Even zien wat mijn vrouw ervan vind. Vond het wel een leuke twist halverwege de aflevering wat ik niet verwacht had, dus ik geef het nog een kansje.
speechless
designated survivor
south park
lethal weapon
[...]
[...]
Het wordt zeker een drukke periode. September en oktober is altijd heel druk voor mij. Ik ga zeker niet alle nieuwe series volgen. Let's face it, zoveel tijd is er niet en iemand met een baan/school etc heeft hier echt geen tijd. Ik ga na veel pilots series laten vallen, maar misschien nog eens sommigen die wel interessant waren bingen wanneer het hele seizoen beschikbaar is.
[/quote]
Ik heb dus dezelfde planning als veel van jullie. Lethal Weapon en Designated Survivor gezien. Ga nu door naar Speechless. De eerste twee bevielen mij wel. Ik weet niet of ik Lethal Weapon ga volgen, maar de pilot is gewoon degelijk. Goed gemaakt en leuke chemie tussen Crawford en Wayans.
Het wordt zeker een drukke periode. September en oktober is altijd heel druk voor mij. Ik ga zeker niet alle nieuwe series volgen. Let's face it, zoveel tijd is er niet en iemand met een baan/school etc heeft hier echt geen tijd. Ik ga na veel pilots series laten vallen, maar misschien nog eens sommigen die wel interessant waren bingen wanneer het hele seizoen beschikbaar is.
[Voor 34% gewijzigd door Veefje op 22-09-2016 22:02]
Erg vermakelijk inderdaad, ik wil eigenlijk gelijk doorkijken, het kijkt heerlijk weg.xoniq schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:36:
Ik heb zojuist Designated Survivor gekeken, deze bevalt me wel. Goed sfeertje.
Tevens staan zometeen Falling Waters en Lethal Weapon op de planning.
falling water pak ik ook even mee, wel apart dat de pilot nu is en de rest van de serie pas eind oktober start.
[Voor 6% gewijzigd door Hobbykok op 22-09-2016 21:58]
Eindelijk weer eens een leuke onzin cop show met explosies, schietpartijen en andere domme fratsenwontcachme schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:38:
Lethal Weapon viel me reuze mee. Had een slechte reboot verwacht, maar hier kan ik zeker mee leven

Dus niet zo belachelijk slechts als Rush Hour?wontcachme schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:38:
Lethal Weapon viel me reuze mee. Had een slechte reboot verwacht, maar hier kan ik zeker mee leven
Mazda CX-5 (2022)
Kevin Can Wait - Als de serie blijft bestaan dan zal ik hem waarschijnlijk opsparen om te kijken buiten het tv seizoen en/of saaie avonden. Niet leuk genoeg om per se gelijk te zien
The Good Place - Een beetje "meh". Het idee is leuk, maar het kan snel ook heel erg flauw worden
Bull - Op zich een leuke serie, maar wil eerst meer eps zien om definitief te beslissen. Ligt een beetje aan de richting die ze op gaan.
This is Us - Heeft potentie, maar waarschijnlijk spaar ik deze op om in rustigere tijden te kijken
Designated Survivor - Tot nu toe mijn favoriet van de nieuwe series. Deze blijf ik wel kijken

Lethal Weapon - Deze blijf ik wel volgen. Vind het wel meer een vrijdag serie zoals Hawaii 5-0 bijvoorbeeld.
Speechless - Meh. Waarschijnlijk stop ik met deze.
Easy - Staat niet in de TS, maar kwam hem toevallig tegen. Nog niet echt bekeken, maar als je een trio wil zien van Malin Akerman, Orlando Bloom en Kate Micucci dan zit dat in deze serie

Die heb ik niet eens bekekenxoniq schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:13:
[...]
Dus niet zo belachelijk slechts als Rush Hour?

Overigens heb ik wel het gevoel dat MacGyver echt enorm slecht gaat worden

[Voor 3% gewijzigd door wontcachme op 22-09-2016 22:19]
Dat idee heb ik ook, dus ik hoop dat jullie hem allemaal gaan bekijken en beoordelen en dan wacht ik even jullie reacties afwontcachme schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:17:
Overigens heb ik wel het gevoel dat MacGyver echt enorm slecht gaat worden![]()

Sterkte allemaal binnenkort

Ik waag de gok niet eensHobbykok schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:20:
[...]
Dat idee heb ik ook, dus ik hoop dat jullie hem allemaal gaan bekijken en beoordelen en dan wacht ik even jullie reacties af
Sterkte allemaal binnenkort

Bull heeft potentie, maar er mogen wel complexere zaken komen.

Mij geeft het juist weer zo'n House gevoel. Of iig, het is weer een serie met een briljante hoofdpersoon die de problemen van iedereen kan oplossen, behalve die van zichzelf. Ik vond het er vrij standaard uit zien. Ja, ze hebben gadgets. Dat welJorgen schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:54:
Ik vond de trailer van Pure Genius erg intrigerend. Ik heb nog niet gekeken of-ie al ergens te zien is, maar die ga ik zeker proberen.
Van jouw lijstje gooi ik zelf Bull en Kevin Can Wait meteen in de prullenbak. Son of Zorn ook gezien en die schop ik bij mijzelf ook eruit. The Good Place vind ik tof en heeft potentie. Lethal Weapon is mij positief bevallen. Designated Survivor begint goed, maar ik weet vrijwel zeker dat deze uiteindelijk hard gaat ontsporen. Je kunt de samenzweringstheorieën, complotten en grote mate van ongeloofwaardigheid al zien aankomen. Maar ik ga de serie zeker dit seizoen volgen. Easy is van Netflix, daar ben ik benieuwd naar.wontcachme schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:17:
Mijn lijstje van de afgelopen dagen:
Kevin Can Wait - Als de serie blijft bestaan dan zal ik hem waarschijnlijk opsparen om te kijken buiten het tv seizoen en/of saaie avonden. Niet leuk genoeg om per se gelijk te zien
The Good Place - Een beetje "meh". Het idee is leuk, maar het kan snel ook heel erg flauw worden
Bull - Op zich een leuke serie, maar wil eerst meer eps zien om definitief te beslissen. Ligt een beetje aan de richting die ze op gaan.
This is Us - Heeft potentie, maar waarschijnlijk spaar ik deze op om in rustigere tijden te kijken
Designated Survivor - Tot nu toe mijn favoriet van de nieuwe series. Deze blijf ik wel kijken
Lethal Weapon - Deze blijf ik wel volgen. Vind het wel meer een vrijdag serie zoals Hawaii 5-0 bijvoorbeeld.
Speechless - Meh. Waarschijnlijk stop ik met deze.
Easy - Staat niet in de TS, maar kwam hem toevallig tegen. Nog niet echt bekeken, maar als je een trio wil zien van Malin Akerman, Orlando Bloom en Kate Micucci dan zit dat in deze serie
[...]
Die heb ik niet eens bekeken
Overigens heb ik wel het gevoel dat MacGyver echt enorm slecht gaat worden![]()
Ik ga voor de pilots van Speechless en This Is Us. Wat mij betreft de beste pilots van de Amerikaanse netwerkzenders tot nu toe. Ik heb ook het idee dat er weinig aankomende pilots van de netwerkzenders hierbij in de buurt gaan komen.
Cordy valt wel te begrijpen, met die toetersxoniq schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:36:
[...]
Ah, ik ben laatst weer eens begonnen met Buffy. Ik kan nog goed herinneren toen Angel nog recent was, was zo'n vette serie. En toen had ik een crush op Charisma Carpenter (Cordelia Chase)(Ook wel op Faith trouwens)

Maar al die potentials (waaronder Felicia Day

Overigens, what's the deal with Andrew, dacht dat ie gay was (niet willen kijken naar de lipactie van Willow+Kennedy

Oscar Wilde
Was idd zeker vermakelijk. Ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat, er zaten nu veel dingen in van de film, vraag me af of ze hun eigen weg ingaan.Krusher schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:01:
Net de 1e ep van Lethal Weapon gezien, was wel vermakelijk
Designated Survivor, deze serie wil ik wel blijven volgen, Zag er goed uit.
Bull moet ik nog kijken, ik heb even snel gekeken, zag er niet heel slecht uit.
This is us, heb ik geprobeerd, ik weet het nog niet. Ik heb mijn twijfels.
NCIS is ook weer begonnen

Vanavond The Blacklist, ook weer zin in. Ik heb op dit moment te veel series.....
Een probleem waar wij allemaal mee te maken hebben, haha. Het zijn er zoveel dat je onmogelijk alles kunt volgen. Keuzes, keuzes en nog eens keuzes.
Maar het zag er wel aardig uit, ben alleen wel bang dat het verhaaltechnisch al snel net zo'n drama wordt als Quantico.
Toch wel een vermakelijke 3 kwartier ..
Bedankt voor de tip ! Ik heb de serie toegevoegd. Samen met alle andere series die ik al volg vind ik dat even genoeg, er komt alleen deze bij. Designated survivor lijkt mij ook al snel plots te gaan krijgen die, of zeer onwaarschijnlijk zijn, of na meerdere seizoenen in herhaling vallen ( 24 anyone ?arsimo schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:25:
Goeie 10-delige mini-serie ook deze week begonnen met twee afleveringen: Berlin Station, een CIA-spionage-met-uitlekker-ala-Snowden verhaal met o.a. Richard Armitage, Rhys Ifans en andere bekende karakteracteurs. Mij beviel het wel.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Ik vond de trailer ¨wel aardig¨durian schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:20:
'k ben blijkbaar de enige die lethal weapon niet om aan te zien vond?
De serie is, wat iemand anders in dit draadje al zei, prima voor vrijdagavond, lekker schieten, explosies en foute grappen. Niet meer niet minder.
¨Wel aardig¨, maar niet genoeg om te gaan kijken.
Het is gewoon een 24, maar nu is Jack Bauer de president. Ik denk dat het een leuke serie gaat worden, het is niet echt een goedkope pilot en volgens imdb zijn er al 7 afleveringen klaar, dus ik vermoed dat hij meerdere seizoenen krijgt als de kijkcijfers goed zijn (wat vast het geval is).Ome Ernst schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:15:
Bedankt voor de tip ! Ik heb de serie toegevoegd. Samen met alle andere series die ik al volg vind ik dat even genoeg, er komt alleen deze bij. Designated survivor lijkt mij ook al snel plots te gaan krijgen die, of zeer onwaarschijnlijk zijn, of na meerdere seizoenen in herhaling vallen ( 24 anyone ?), of beide.
Die mini serie ga ik ook volgen, ben benieuwd, kende hem nog niet.
Ik ben bang dat je die serie in 6 woorden hebt samengevat.

En juist daardoor weerhoud me dat om hem te gaan volgen.

Nu weer 1 erbij in de que

IMDB: Peaky Blinders (TV Series 2013– )
De premiere kijkcijfers waren in elk geval wel goed. En de serie zal ook verspreid gaan worden door Netflix, maar ik weet alleen niet of dat ook internationaal is.Hobbykok schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:26:
[...]
Het is gewoon een 24, maar nu is Jack Bauer de president. Ik denk dat het een leuke serie gaat worden, het is niet echt een goedkope pilot en volgens imdb zijn er al 7 afleveringen klaar, dus ik vermoed dat hij meerdere seizoenen krijgt als de kijkcijfers goed zijn (wat vast het geval is).
Die mini serie ga ik ook volgen, ben benieuwd, kende hem nog niet.
Uit je queue halen en gelijk gaan kijken!Paulus07 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:49:
Heb te weinig tijd of te veel series liggen.
Nu weer 1 erbij in de que![]()
![]()
IMDB: Peaky Blinders (TV Series 2013– )
[afbeelding]
Het vervelende is dat dit gevaar de hele tijd wel op de loer ligt. Als die Tom Kirkman opeens verandert in Jack Bauer dan gaat deze bij mij ook meteen de prullenbak in.Ome Ernst schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:30:
[...]
Ik ben bang dat je die serie in 6 woorden hebt samengevat.![]()
En juist daardoor weerhoud me dat om hem te gaan volgen.
Eerst nog laatste paar afleveringen van Sopranos seizoen 6 wegwerken en daarna seizoen 2 van Narcos kijken. Daarna komt deze pasRobinFoot schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:14:
[...]
Uit je queue halen en gelijk gaan kijken!

Beschrijf het eens? Ik moet 'm nog kijken. Is 't wat trouwens?Hobbykok schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:49:
Ik zit Notorious te bekijken, maar weet iemand wat voor vet gordijnsysteem / verduisteringssysteem in de 1e minuut zit? Dat moet ik ook thuis hebben, man wat cool. Zou dat echt bestaan?
Mazda CX-5 (2022)
Ik heb de helft gezien, maar ik moet nu naar een verjaardag, dus de rest kijk ik vanavond.xoniq schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:40:
[...]
Beschrijf het eens? Ik moet 'm nog kijken. Is 't wat trouwens?
Het is zover ik het nu kan zien een soort show over een presentatrice van een nieuwsshow waar ze met elkaar sex hebben en iets met een advocaat van een rijk jochie.
Ik weet het niet, het was niet onaardig hoor, maar ik kan nog niet echt beoordelen of het wat is. Maar dat gordijn aan het begin is wel erg erg tof, Maarja, voor de rest, ik moet het vanavond eerst even afkijken. Ik denk dat het niet echt een serie is die ik ga volgen, het lijkt meer wat voor vrouwen tussen de 15 en 25 gemaakt.
Heb m wel in mn Sonarr staan. Dan is t wel wat voor mijn partner. Die is 22. (Ik ben te oud voor jouw gekozen leeftijd schaal; 29)Hobbykok schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:44:
[...]
Ik heb de helft gezien, maar ik moet nu naar een verjaardag, dus de rest kijk ik vanavond.
Het is zover ik het nu kan zien een soort show over een presentatrice van een nieuwsshow waar ze met elkaar sex hebben en iets met een advocaat van een rijk jochie.
Ik weet het niet, het was niet onaardig hoor, maar ik kan nog niet echt beoordelen of het wat is. Maar dat gordijn aan het begin is wel erg erg tof, Maarja, voor de rest, ik moet het vanavond eerst even afkijken. Ik denk dat het niet echt een serie is die ik ga volgen, het lijkt meer wat voor vrouwen tussen de 15 en 25 gemaakt.
Mazda CX-5 (2022)

Oscar Wilde
Maar zoals gezegd heb ik deze misschien gemist

2250 WP Zuid PVoutput
Die lange lijst met afbeeldingen en uitleg in de eerste post van dit topic bedoel je?MdO82 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:49:
Ik heb het denk ik gemist, maar er kwam toch ieder jaar een lijst met met nieuwe series ?
Maar zoals gezegd heb ik deze misschien gemist

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Onder andereSpike_wolf schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:52:
[...]
Die lange lijst met afbeeldingen en uitleg in de eerste post van dit topic bedoel je?

Maar ik meen mij te herinneren dat er een lijst per seizoen per zender geplaatst wordt, maar ik heb zoiets nog niet gezien

2250 WP Zuid PVoutput
Ik heb hem gezien, als je desperate housewives of sex and the city kan waarderen is dit een leuke serie.xoniq schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:40:
[...]
Beschrijf het eens? Ik moet 'm nog kijken. Is 't wat trouwens?
Ik heb hem echter geskipped net als the good place. Die is ook leuk in zijn genre, maar ik moet wat kritisch zijn omdat ik al veel te veel heb.
Ik vond Friends vroeger ook fantastisch. Ik heb een jaar of 6 geleden alle afleveringen achter elkaar bekeken.Jorgen schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:50:
Ik ben in een gat gevallen. Ik heb Friends eindelijk afgekeken. Ik vond het werkelijk fan-tas-tisch. Nu maar eens zien of ik andere series ook ga af kijken, of dat ik iets nieuws start.
The Big Bang Theory is misschien wel een goede vervanger. Combinatie humor en vriendschappendrama is heel leuk. De bijrollen zijn ook zeer goed geschreven en neergezet. Daarnaast is TBBT ook zeer binge-waardig. De uurtjes vliegen zo om als je flink wat afleveringen hebt staan.
Yippie kayak, other buckets!
Wat eensteengoede reeks. Op 2 dagen gebinge-watched. Ik wil meerzeroday schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:37:
van de zender 'Crackle'

Ik was nu wel benieuwd naar het verduisteringssysteem dat ik speciaal de eerste aflevering even gedownload heb (Het is een Serie van ABC dus daar begin ik persoonlijk niet eens meer aan).Hobbykok schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:49:
Ik zit Notorious te bekijken, maar weet iemand wat voor vet gordijnsysteem / verduisteringssysteem in de 1e minuut zit? Dat moet ik ook thuis hebben, man wat cool. Zou dat echt bestaan?
Die ramen bestaan zeker echt, is electric privacy glas. Wordt ook ceel gebruikt in dure chauffeur auto's.
Volgens mij had de laatste Maybach er een dak van wat de passagier ook met 1 knop kon blinderen.
Erg gaaf spul. Wel erg prijzig voor thuis trouwens, in deze scene is het fake btw.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
(Shame)
( /shame ) de serie "the last panthers" tegen.
Begin was iig super !

Evenals Van Helsing, MacGyver en The Exorcist, eens kijken of die wat zijn.
[Voor 55% gewijzigd door Raven op 24-09-2016 09:55]
Oscar Wilde

The Exorcist staat nu aan, maar dat is niet geschikt voor gevoelige mensen..
Dan moet je IMDB: Banlieue 13 (2004) en IMDB: Banlieue 13: Ultimatum (2009) eens zienKrusher schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:59:
parcour/free running toestand

Oscar Wilde
Is dat ook na een halve levertransplantatie?Raven schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:10:
[...]
Dan moet je IMDB: Banlieue 13 (2004) en IMDB: Banlieue 13: Ultimatum (2009) eens zien

Uhm, neeKrusher schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:12:
[...]
Is dat ook na een halve levertransplantatie?

Oscar Wilde
Comedy serie over "spacebugs" die op aarde terecht komen en politici in Washington infecteren.
Met Mary Elizabeth Winstead

Kan niet echt een trailer vinden op Youtube maar wel de geweldige "recap" songs die je aan het begin van elke aflevering krijgt, die zijn echt geweldig

Onderstaande is de "recap" die je krijgt voor aflevering 2, lichtjes spoilerig voor aflevering 1 natuurlijk maar geeft wel goed de toon aan van de hele serie.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HWSWVPbqqSc]
Smiling as the shit comes down...
Dit topic is gesloten.