Soms weet ik het ook niet meer.........

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat klopt. Maar, TNT is ook geen zender die zelf de lat heel erg hoog legt. Ik heb wel vertrouwen in deze serie, maar de meeste series van TNT komen toch niet verder dan 'degelijk'.
Het geld zit in de grote massa die niet willen nadenken, de couchpotato's.Jorgen schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 07:41:
Vreemd is dat toch eigenlijk. Elke zender zou toch kwaliteit willen leveren om zo kijkers en adverteerders te trekken.
:+
Nou .. .ja je hebt gelijk.. Ik vind op dit moment alleen Animal Kingdom eruit steken en natuurlijk Rizzoli & Isles, Murder in de first is afgegeleden, The Last Ship .. mja .. falling skies was een gruwel wel weer top vond ik The Closer en Franklin en Bash was even lachen, leverage was zeer goed en jammer dat ze niet verder gingen met Dallas .. verders .. inderdaad .. <=degelijk <grin>Veefje schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 07:31:
[...]
Dat klopt. Maar, TNT is ook geen zender die zelf de lat heel erg hoog legt. Ik heb wel vertrouwen in deze serie, maar de meeste series van TNT komen toch niet verder dan 'degelijk'.
There are no secrets, only information you do not yet have
joh die amerikanen zijn vaag hoor .. QVC wie kent het kanaal .. .nou .. al die huisvrouwen ...Jorgen schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:37:
Ook die willen toch vermaakt worden en dat wordt je toch niet met alleen maar rotzooi. Dan haak ik toch echt af na 2 uitzendingen.
Die heeft nog maar één ep te gaanzeroday schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:31:
Rizzoli & Isles

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
ik heb nog een paar seizoenen op de plank liggen ;-) Kijk ik meestal met de vrouw des huizes, maar die valt vaak in slaap tijdens het kijken ;-)
Zit sinds gisteren American Ninja Warrior te volgen ;-)
Boeken slijpen de geest zoals de slijpsteen het zwaard
Ziet er weer top uit, dit lijkt me toch wel de klapper van het najaar te worden.Hobbykok schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:26:
Nieuwe trailer van Westworld:
YouTube: Westworld Trailer (HBO) - MATURE VERSION
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Oscar Wilde
ja, maar deze was van facebook ;-)
Het is ook een beetje erop of eronder voor HBO. Als ze een waardig alternatief voor Game of Thrones willen hebben, moeten ze toch wel met een klapper komen.Donstil schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:09:
[...]
Ziet er weer top uit, dit lijkt me toch wel de klapper van het najaar te worden.
Zat er al aan te komen. Dit seizoen was eigenlijk al trekken aan een spreekwoordelijk dood paard IMO.wontcachme schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 23:53:
Fuck. Het komende 6e seizoen van Grimm (met 13 eps ipv 22) zal de laatste zijn![]()
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Niet iedereen heeft een FB-account, die op Twitter is tenminste publiekelijk beschikbaar. Althans, voor zover ik weet wel

Oscar Wilde
Erg dikke trailer.Donstil schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:09:
[...]
Ziet er weer top uit, dit lijkt me toch wel de klapper van het najaar te worden.
Dit is de enige serie waar ik echt op zit te wachten

En een goede cast natuurlijk.
Mazda CX-5 (2022)
[Voor 22% gewijzigd door Jorgen op 01-09-2016 15:21]

Oscar Wilde
24 minuutjes lekkere vage humor.
beste wel met S1 beginnen ..
Dat heb ik niet vaak gehoord. Seizoen 2 had toch veel meer diepgang dan seizoen 1. Ben het wel met je eens dat seizoen 1 lekkerder was om te kijken door de lichtere toon.zeroday schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:22:
Na een teleurstellend S2 van You are the Worst is S3 E01 toch wel weer erg lekker ..
24 minuutjes lekkere vage humor.
beste wel met S1 beginnen ..
Killjoys ookRaven schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:04:
Dark Matter krijgt een 3e seizoen, aldus Jodelle Ferland

Nu moet ik zeggen dat het vooral om de eerste afleveringen gingVeefje schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:24:
[...]
Dat heb ik niet vaak gehoord. Seizoen 2 had toch veel meer diepgang dan seizoen 1. Ben het wel met je eens dat seizoen 1 lekkerder was om te kijken door de lichtere toon.
En misschien kwam het door die diepgang dat het me minder trok, Vooral bij S1 was het zitten en kijken wat voor 'absurds' weer hadden bedacht om een relatie geen relatie te laten zijn ..
In de eerste afleveringen kwamen wat meer 'buitenstaanders' en dat trok me dus totaal niet ..
Ja, ik snap je, hoor. Thematisch vond ik het tweede seizoen in zijn geheel beter, maar ik heb ook meer plezier beleefd aan het eerste seizoen. Dat was idd absurder en lichter. Het tweede seizoen was een beetje een stijlbreuk en ging vaak meer de drama kant op dan waarmee ik rekening hield. Ook dat kon ik heel erg waarderen, hoor. Maar het was ook voor mij wennen.zeroday schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 09:05:
[...]
Nu moet ik zeggen dat het vooral om de eerste afleveringen ging
En misschien kwam het door die diepgang dat het me minder trok, Vooral bij S1 was het zitten en kijken wat voor 'absurds' weer hadden bedacht om een relatie geen relatie te laten zijn ..
In de eerste afleveringen kwamen wat meer 'buitenstaanders' en dat trok me dus totaal niet ..
http://variety.com/2016/t...n-eric-kripke-1201685346/
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_
De serie heet nu Timeless. Vanaf september op NBC. Daar wees ik net iemand anders op in het andere topic.Stukfruit schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 13:57:
De makers van Supernatural en The Shield komen met een nieuwe serie: "Time".
http://variety.com/2016/t...n-eric-kripke-1201685346/
Ah, cool, ik had niet door dat het om dezelfde serie ging, bedanktVeefje schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:16:
[...]
De serie heet nu Timeless. Vanaf september op NBC. Daar wees ik net iemand anders op in het andere topic.

Het begint erg sterk, helaas wordt het gaandeweg minder.
Ben ni begonnen aan het tweede seizoen, maar het eerste was echt beter imho.
It is nice to be important, but more important to be nice.
ah .. dan moet je dit seizoen maar eens gaan kijken .. (S4) ;-)Daniel36 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:55:
Ray Donovan op Netflix.
Ray Donovan wordt helemaal niet gaandeweg minderDaniel36 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:55:
Ray Donovan op Netflix.

Seizoen 3 en nu seizoen 4 zijn ijzersterk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
@DragonCon op Twitter:
The build team is coming back together! @ToryBelleci, @KariByron, @grantimahara on a @netflix original: #TheWhiteRabbitProject coming Dec 9!
Leif Anderson was there for the announcement and adds: “I was in the panel when they announced this. They described it as “Mythbusters in Wonderland”. The subjects they tackle are those that you find when you ‘go down the rabbit hole on the internet.’ Then they showed a hilarious teaser clip of Tory and Kari sitting down for some wine, except Tory is strapped up to a bunch of wires and Kari is attempting to control his arm movements remotely. You can imagine how well it turned out.”
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Dat is dan goed om te horen, want het eerste seizoen was niet best. Het tweede seizoen was wel al beter. Moet nog beginnen aan seizoen 3.Donstil schreef op zondag 04 september 2016 @ 01:00:
[...]
Ray Donovan wordt helemaal niet gaandeweg minder![]()
Devious Maids cancelled na 4 seizoenen
Feed the Beast cancelled na 1 seizoen
Oscar Wilde
Donstil schreef op zondag 04 september 2016 @ 01:00:
[...]
Ray Donovan wordt helemaal niet gaandeweg minder![]()
Gisteravond begonnen aan S3 en idd.zeroday schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 18:53:
[...]
ah .. dan moet je dit seizoen maar eens gaan kijken .. (S4) ;-)
EN 4 volgt vanzelf...

It is nice to be important, but more important to be nice.
Ik hoor er ook veel over, zal hem even meepakken vanavond als dat lukt. Gisteren heel holland bakt gekeken namelijk en deze gemist.Veefje schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:42:
Geen buitenlandse serie, maar Vlucht HS13 was vrij aardig. Een goed begin in ieder geval. Ik ben all in voor het eerste seizoen.
Inderdaad...erg goed verhaal enzo. Ergerde me wel lichtelijk aan de 'ouderwetse' politie outfits, de 'fake' 'FindmyPhone' interface toen ze de telefoon van Simon probeerde te traceren en de 4x3 beeldschermen...die gebruiken ze ook al tijden niet meer bij de politie.Veefje schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:42:
Geen buitenlandse serie, maar Vlucht HS13 was vrij aardig. Een goed begin in ieder geval. Ik ben all in voor het eerste seizoen.
Maar los van die 'kleine ergenissen' vond ik de 1 1/2 uur durende pilot superspannend!
[Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 05-09-2016 11:24]
Ik denk dat je wat gemist hebt aangezien dit jaar meerdere heel goede fantasy en sf series gaan uitkomen, ik heb er toch echt diverse gepost die gebasseerd zijn op boeken. En daar zitten meesterwerken tussen.Lanithro schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:09:
Ik zie net pas dit topic. Moet zeggen dat ik de lijst niet heel erg interessant vind. Het lijkt wel alsof niemand zich wil branden aan een goede Fantasy serie nu GoT nog elk jaar terug komt.
Dus ik zou je aanraden het hele topic door te lezen en niet af te gaan op de openingspost.
Er zit geen oud uniform in deze serie. De politie heeft 2 outfits, het operationele uniform en het ceremonieel tenue en wat je ziet is het laatste. Ik neem aan dat je het in iedergeval over de persconferentie hebt? Ik heb de serie zelf nog niet gezien, maar even doorheen geskipped om te zien wat je bedoelde. Bij veel balies draagt men trouwens ook het ceremoniele tenue zonder de jas (bijv. als je aangifte gaat doen). Op straat heeft men het operationele uniform aan.TheVMaster schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:23:
Ergerde me wel lichtelijk aan de 'ouderwetse' politie outfits
Jazeker wel. Bij de politie wordt juist geen 16x9 schermen gebruikt. Wellicht wel bij een ICT afdeling, maar niet op de bureau's e.d. Alleen de laptops van de politie zijn 16x9.TheVMaster schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:23:
en de 4x3 beeldschermen...die gebruiken ze ook al tijden niet meer bij de politie.
[Voor 46% gewijzigd door Hobbykok op 06-09-2016 12:31]
Eh...ik heb het niet over de persconferentie, maar over een paar agenten die door het beeld lopen met het 'oude' jasje aan met wit/blauwe strepen op de rug. De nieuwe outfit is vooral met geel...aan het jasjeHobbykok schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:20:
[...]
Ik denk dat je wat gemist hebt aangezien dit jaar meerdere heel goede fantasy en sf series gaan uitkomen, ik heb er toch echt diverse gepost die gebasseerd zijn op boeken. En daar zitten meesterwerken tussen.
Dus ik zou je aanraden het hele topic door te lezen en niet af te gaan op de openingspost.
[...]
Er zit geen oud uniform in deze serie. De politie heeft 2 outfits, het operationele uniform en het ceremonieel tenue en wat je ziet is het laatste. Ik neem aan dat je het in iedergeval over de persconferentie hebt? Ik heb de serie zelf nog niet gezien, maar even doorheen geskipped om te zien wat je bedoelde. Bij veel balies draagt men trouwens ook het ceremoniele tenue zonder de jas (bijv. als je aangifte gaat doen). Op straat heeft men het operationele uniform aan.

OHw....zo vaak kom ik niet op het bureau, laatste keer bij de IT afdeling was overigens ook alweer wat jaartjes terug...[...]
Jazeker wel. Bij de politie wordt juist geen 16x9 schermen gebruikt. Wellicht wel bij een ICT afdeling, maar niet op de bureau's e.d. Alleen de laptops van de politie zijn 16x9.
ah ok, dat is inderdaad het oude uniform en klopt niet meer. Ik moet hem nog zien en wilde niet spoilen, dus heb wat zitten spoelen heen en terug. Het zijn nogal korte scenes allemaal. Ik ga hem binnenkort wel kijken, hoor er goede verhalen over.TheVMaster schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:40:
Eh...ik heb het niet over de persconferentie, maar over een paar agenten die door het beeld lopen met het 'oude' jasje aan met wit/blauwe strepen op de rug. De nieuwe outfit is vooral met geel...aan het jasje
Vreemde keuze inderdaad. In Flikken Maastricht zat meen ik wel het nieuwe uniform.
[Voor 4% gewijzigd door Hobbykok op 06-09-2016 13:01]
Ja, erg raar..Flikken Maastricht (uitzendingen van begin dit jaar) hadden al het nieuwe uniform. Daarnaast vond ik het 'LocateMyPhone' waarmee Katja de telefoon van haar man traceerde ook redelijk DEBIEL. Weet niet waarom ze niet gewoon de Apple of Android variante gebruiken, maar een zelf gephotoshopte interface uit het jaar kruik. Maar goed....het weegt verder niet op tegen de spanning.....een aanrader iig!Hobbykok schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:59:
[...]
ah ok, dat is inderdaad het oude uniform en klopt niet meer. Ik moet hem nog zien en wilde niet spoilen, dus heb wat zitten spoelen heen en terug. Het zijn nogal korte scenes allemaal. Ik ga hem binnenkort wel kijken, hoor er goede verhalen over.
Vreemde keuze inderdaad. In Flikken Maastricht zat meen ik wel het nieuwe uniform.
Hier kijk ik ook al een tijdje naar uit eigenlijk maar ik ben bang dat je dit verhaal niet lang kan volhouden zonder het vreemd of langdradig te gaan maken.Le Enfant! schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:58:
[...]
Het is ook een beetje erop of eronder voor HBO. Als ze een waardig alternatief voor Game of Thrones willen hebben, moeten ze toch wel met een klapper komen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Best vermakelijk !
Deze stond al een tijdje in m'n Sickbeard/op het verlanglijstje. Die trailer ziet er zeker goed uit, ben -heel- erg benieuwdDonstil schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:09:
[...]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ben benieuwd hoe de rest van het seizoen zich zal afspelen.
Tomorrow is not today!
[Voor 47% gewijzigd door xoniq op 11-09-2016 12:57]
Mazda CX-5 (2022)
Atlanta is top nu toe top, idd. Ik denk dat jij uiteindelijk wel zal afhaken als je niks hebt met hiphop/rap. Het is toch een serie waar het grotendeels daarover gaat. Donald Glover (de hoofdrolspeler en bedenker) is zelf ook rapper (Childish Gambino) en dat is toch zijn cultuur. Hoe dan ook zal het vroeger of later meer doorsijpelen in de serie.Spacey23 schreef op zondag 11 september 2016 @ 04:51:
Begonnen met Atlanta. Moet zeggen dat die zeer positieve reviews wel terecht zijn. Erg leuk verhaal en alles is goed geacteerd. Ben normaal niet zo van de hip/hop of rap of wat dan ook, maar hier is het (voorlopig) gelukkig bijzaak.
Ben benieuwd hoe de rest van het seizoen zich zal afspelen.
Quarry is top! Echt genoten van de eerste aflevering. Mensen die Banshee missen: Quarry is van dezelfde zender, heeft dezelfde uitvoerend producent en lijkt voor mij de vervanger van Banshee. Deze blijf ik volgen.xoniq schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:55:
Quarry (van HBO) is gister begonnen, een interessante serie als ik de trailers zie, eerste aflevering is ook binnen gedruppeld zag ik net. Ga ik vanavond aan beginnen.
Denk dat ik Atlanta wel lang blijf volgen. Vooralsnog gaat het met name over het het succesvol worden als rapper en niet zo zeer over de muziek zelf. Als ze dit blijven doen, dan is dit wel mijn serie.Veefje schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:18:
[...]
Atlanta is top nu toe top, idd. Ik denk dat jij uiteindelijk wel zal afhaken als je niks hebt met hiphop/rap. Het is toch een serie waar het grotendeels daarover gaat. Donald Glover (de hoofdrolspeler en bedenker) is zelf ook rapper (Childish Gambino) en dat is toch zijn cultuur. Hoe dan ook zal het vroeger of later meer doorsijpelen in de serie.
[...]
Quarry is top! Echt genoten van de eerste aflevering. Mensen die Banshee missen: Quarry is van dezelfde zender, heeft dezelfde uitvoerend producent en lijkt voor mij de vervanger van Banshee. Deze blijf ik volgen.
Quarry staat in mijn lijst en ben ik benieuwd naar!
Tomorrow is not today!
Ik ben echt fan van Banshee, en baalde als een stekker dat ie stopte, dus dan ga ik zeker eens beginnen aan Quarry.Veefje schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:18:
[...]
Atlanta is top nu toe top, idd. Ik denk dat jij uiteindelijk wel zal afhaken als je niks hebt met hiphop/rap. Het is toch een serie waar het grotendeels daarover gaat. Donald Glover (de hoofdrolspeler en bedenker) is zelf ook rapper (Childish Gambino) en dat is toch zijn cultuur. Hoe dan ook zal het vroeger of later meer doorsijpelen in de serie.
[...]
Quarry is top! Echt genoten van de eerste aflevering. Mensen die Banshee missen: Quarry is van dezelfde zender, heeft dezelfde uitvoerend producent en lijkt voor mij de vervanger van Banshee. Deze blijf ik volgen.
Mazda CX-5 (2022)
Mooi. Dan zijn series als You're the Worst, How to Make it in America, Casual, Love Sick, Hung, Better Things, Man Seeking Woman en Louie zeker ook wat voor jou.Spacey23 schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:21:
[...]
Denk dat ik Atlanta wel lang blijf volgen. Vooralsnog gaat het met name over het het succesvol worden als rapper en niet zo zeer over de muziek zelf. Als ze dit blijven doen, dan is dit wel mijn serie.
Quarry staat in mijn lijst en ben ik benieuwd naar!
Mooi, zeker doen!xoniq schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:14:
[...]
Ik ben echt fan van Banshee, en baalde als een stekker dat ie stopte, dus dan ga ik zeker eens beginnen aan Quarry.
Ik heb hem hier ook binnengehaald. Nu is een serie van HBO niet gelijk bij mij: downloaden (op wat uitzonderingen na), maar Cinemax is dat wel. Straks kijken, hij staat al klaarVeefje schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:18:

Bij mij gaat alles gelukkig automagisch, maar zomers ben ik niet zo'n serie kijker. Ik wacht wel weer totdat de herfst en winter met rotweer komt.Paulus07 schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:51:
Weer flink wat aflevering bijgewerkt van series. Last ship weer bij, nu mr robot en begonnen aan s04 van sopranos. En dan nog heb ik een hele berg klaar staan
Ik neem mega veel series op van de Engelse free to air satelliet. Komen heel veel series enkele dagen tot weekjes na de Amerikaanse uitzending. Ben ik dus niet illegaal bezig.
Toch te veel om alles te kijken.
American Gothic gaan kijken, speelt de hoofrolspeler van Banshee een (bij)/hoofd-rol in ;-)xoniq schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:14:
[...]
Ik ben echt fan van Banshee, en baalde als een stekker dat ie stopte, dus dan ga ik zeker eens beginnen aan Quarry.
oohh Cinemax ..Hobbykok schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:38:
[...]
Ik heb hem hier ook binnengehaald. Nu is een serie van HBO niet gelijk bij mij: downloaden (op wat uitzonderingen na), maar Cinemax is dat wel. Straks kijken, hij staat al klaar
Strike Back
Femme Fatales
Hunted
Dat is ook de enige overeenkomst tussen beide series.zeroday schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:59:
[...]
American Gothic gaan kijken, speelt de hoofrolspeler van Banshee een (bij)/hoofd-rol in ;-)
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
De Pilot is wat traag, maar als je de trailers kijkt zie je dat er nog wat in het verschiet zit.Coenen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 07:54:
Met Quarry weet ik het nog niet helemaal, ik ben benieuwd waar het de volgende aflevering heen gaat.
Uiteraard hopen dat het niet zo traag blijft.
Nu hij belazerd is door dat wijf denk ik dat hij die klusjes gaat aannemen en gewoon een bad-ass hillbilly wordt die nergens meer om bekommert.
Mazda CX-5 (2022)
Ik vond het dan weer juist een lekker tempo. Het nam de ruimte om het verhaal te vertellen en om ons op een geleidelijke manier te introduceren aan deze wereld en de bepalende spelers.xoniq schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:19:
[...]
De Pilot is wat traag, maar als je de trailers kijkt zie je dat er nog wat in het verschiet zit.
Nu hij belazerd is door dat wijf denk ik dat hij die klusjes gaat aannemen en gewoon een bad-ass hillbilly wordt die nergens meer om bekommert.
Mee eens, daarom bedoelde ik met 'wat' meer 'een beetje'.Veefje schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:36:
[...]
Ik vond het dan weer juist een lekker tempo. Het nam de ruimte om het verhaal te vertellen en om ons op een geleidelijke manier te introduceren aan deze wereld en de bepalende spelers.
Mazda CX-5 (2022)
Best wel een lekker ding ;_)xoniq schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:19:
[...]
De Pilot is wat traag, maar als je de trailers kijkt zie je dat er nog wat in het verschiet zit.
Dat dan weer wel, was ook nogal niets-verhullend

Mazda CX-5 (2022)
Heb het gezien. Was redelijk. Had er niet zo veel van verwacht, dus het heeft me ook niet teleurgesteld, ofzo. Het is echter geen serie waarvan ik denk: 'deze moet ik per se gaan volgen'Hobbykok schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:02:
iemand son of zorn al gezien? Ik ga hem denk ik vanavond kijken als het wat koeler is, momenteel 27,5 graden in de woonkamer en dan trek ik tv kijken niet echt.
Ja, precies. Altijd zelf even proberen. Niks is voor iedereen. Vooral series niet.Hobbykok schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:58:
Mmm jammer, straks even zien wat ik ervan vind. Dacht eerst dat het een nieuwe he-man zou worden, maar dat idee had ik al uit mijn hoofd gezet toen ik zag dat het niet een 100% tekenfilm is.
Wordt steeds vager en vager

[Voor 35% gewijzigd door xoniq op 13-09-2016 23:35]
Mazda CX-5 (2022)
Ik hou echt totaal niet van (normale) westerns, maar naar dit kijk ik verschrikkelijk uitxoniq schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 23:33:
Nieuwe Westworld trailer:
[video]
Wordt steeds vager en vagermaar dat wakkert wel steeds meer nieuwsgierigheid op.

Dit is gewoon keihard Person of Interest, gemixt met een gemiddeld Neil Blomkamp-drama, gemixt met de realistische stijl van Christopher Nolan (jaja, ik weet, de broer van) en een redelijk budget om eindelijk ook eens wat meer mee te laten zien ipv dat er alleen de suggestie wordt gewekt dat er AI's onder ons zijn

Van Luke Cage komt trouwens ook steeds meer info naar buiten:
Die framing is geweldig

Het is in ieder geval een erg mooie tijd voor scifi-en-superhelden-op-tv-liefhebbers

Eens. Mij maak je echt niet blij met een Western, maar dit vind ik juist wel een interessant iets. En dan die stem erbij als voiceover van Anthony in de trailers.Stukfruit schreef op woensdag 14 september 2016 @ 01:38:
[...]
Ik hou echt totaal niet van (normale) westerns, maar naar dit kijk ik verschrikkelijk uit
Dit is gewoon keihard Person of Interest, gemixt met een gemiddeld Neil Blomkamp-drama, gemixt met de realistische stijl van Christopher Nolan (jaja, ik weet, de broer van) en een redelijk budget om eindelijk ook eens wat meer mee te laten zien ipv dat er alleen de suggestie wordt gewekt dat er AI's onder ons zijn
Zit veel potentie in. Bevat gelijk al de mate nudity die je mag verwachten van Cinemax. Niet dat het vanuit een puberaal oogpunt nodig is, maar dat zijn elementen die een serie wat minder gekuist laat aanvoelen en een rauw randje geeft wat Banshee ook heel erg had. Een beetje bad-ass alles kan en alles mag idee.Executor16 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 03:06:
Ik heb leuke dingen gehoord en gelezen over Quarry. Na Banshee (wat ik echt een meesterlijke serie vond) ga ik deze (wat een beetje in die trand moet zijn) toch maar eens even in de queue zetten xD
Mazda CX-5 (2022)

YouTube: Sherlock: Series 4 teaser trailer - BBC One
Hier wordt ik toch een klein beetje opgewonden vanGoner schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:35:
Volgend seizoen Sherlock komt er toch echt aan ... was nogal vaag tot nu toe :
YouTube: Sherlock: Series 4 teaser trailer - BBC One

Dat geloof ik graag. Seizoen 2 van Daredevil was toch een fikse teleurstelling. Jessica Jones begon sterk, zakte in in het midden en tegen het eind was er qua verhaal erg veel op aan te merken. Ik geloof meteen dat Luke Cage beter wordt dan deze twee series.Stukfruit schreef op woensdag 14 september 2016 @ 01:38:
[...]
Van Luke Cage komt trouwens ook steeds meer info naar buiten:
[video]
Die framing is geweldigDe mensen die de eerste afleveringen hebben gezien zouden deze serie al beter noemen dan Daredevil en Jessica Jones, dus dat maakt absoluut ook erg nieuwsgierig.
Het is in ieder geval een erg mooie tijd voor scifi-en-superhelden-op-tv-liefhebbers
zijn vannacht begonnen

[Voor 49% gewijzigd door Raven op 15-09-2016 09:30]
Oscar Wilde

Edit: mmm, thetvdb is down, lastig.
[Voor 19% gewijzigd door Hobbykok op 15-09-2016 09:34]
Hobbykok schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:31:
oei, even meepakken, hoop dat de Amerikaanse verkiezingen ook veel aan bod komen

Oscar Wilde

Oh oh Mr. B, oh oh!

ah, dat is meer dan tof, daar hoopte ik al op. Kan niet wachten. Heb hem gevonden, vanavond bekijken met een pot goed bier.
Waarom gaat hij dit nu eigenlijk doen terwijl die 30.000 dollar niet in zijn bezit is? In de steengroeve noemde hij dit ook niet tegen de broker, dat vond ik wat raar.xoniq schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:19:
Edit: oeps, 2 posts onder elkaar, was niet de bedoeling. Begon inderdaad supertraag, haakte bijna af, maar dat werd wel goedgemaakt zeg, heerlijk.
[Voor 10% gewijzigd door Hobbykok op 15-09-2016 22:47]
Het is wel een veilige gok om te stellen dat Jane en Kurt ergens in dit seizoen wel weer naar elkaar toe zullen groeien. Ze vertellen elkaar nu in elk geval de waarheid over wat ze gedaan hebben en zijn wantrouwen zal echt niet het hele seizoen overeind blijven.
Wat ik stukken minder vind: Weer iemand van een andere agency die van afstand heeft toegekeken en nu zogenaamd hun hulp nodig heeft, en weer een mol. Datzelfde gebeurde ook bijna elk seizoen wel bij 24, je zou bijna gaan denken dat de screening bij belangrijke overheids organen echt niks voorsteld

Weet iemand of deze nog herhaald zullen worden op History ?
Op rtl7 zal het pas begin volgend jaar uitgezonden gaan worden denk ik.
2250 WP Zuid PVoutput
- Nieuwe series startdata bijgewerkt
- Terugkerende series nu ook compleet en niet alleen augustus+september
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Begint Veronica op 18 sep. pas met de eerste serie ?AcidBurn schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:09:
Blindspot is back, oh hell yeah.
EDIT: Red Dwarf season 11 ?!? http://www.reddwarf.co.uk/news/index.cfm
[Voor 15% gewijzigd door Goner op 16-09-2016 12:21]
JaGoner schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:54:
[...]
Begint Veronica op 18 sep. pas met de eerste serie ?

2250 WP Zuid PVoutput

ja dit vond ik ook apart.. momenteel weten we ook niet waar die 30K is..Hobbykok schreef op donderdag 15 september 2016 @ 22:31:
[...]
Waarom gaat hij dit nu eigenlijk doen terwijl die 30.000 dollar niet in zijn bezit is? In de steengroeve noemde hij dit ook niet tegen de broker, dat vond ik wat raar.
Edit: oeps, 2 posts onder elkaar, was niet de bedoeling. Begon inderdaad supertraag, haakte bijna af, maar dat werd wel goedgemaakt zeg, heerlijk.
Iemand al een aflevering van Queen Sugar gekeken?
eerste 3 eps zijn geweest, druppelen nu hier binnen ..
oehh en wie komt er in Lucifer langs?
[Voor 25% gewijzigd door zeroday op 16-09-2016 16:52]
Dit topic is gesloten.