Buitenlandse TV Series 2016-2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste
Acties:
  • 146.193 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 10:01
wontcachme schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 23:53:
Fuck. Het komende 6e seizoen van Grimm (met 13 eps ipv 22) zal de laatste zijn :( :(
Dat is zeker balen en hij begint ook pas in januari :'(

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Dat klopt. Maar, TNT is ook geen zender die zelf de lat heel erg hoog legt. Ik heb wel vertrouwen in deze serie, maar de meeste series van TNT komen toch niet verder dan 'degelijk'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Vreemd is dat toch eigenlijk. Elke zender zou toch kwaliteit willen leveren om zo kijkers en adverteerders te trekken.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Jorgen schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 07:41:
Vreemd is dat toch eigenlijk. Elke zender zou toch kwaliteit willen leveren om zo kijkers en adverteerders te trekken.
Het geld zit in de grote massa die niet willen nadenken, de couchpotato's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ook die willen toch vermaakt worden en dat wordt je toch niet met alleen maar rotzooi. Dan haak ik toch echt af na 2 uitzendingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Laatst online: 07:19

zeroday

There is no alternative!

Veefje schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 07:31:
[...]

Dat klopt. Maar, TNT is ook geen zender die zelf de lat heel erg hoog legt. Ik heb wel vertrouwen in deze serie, maar de meeste series van TNT komen toch niet verder dan 'degelijk'.
Nou .. .ja je hebt gelijk.. Ik vind op dit moment alleen Animal Kingdom eruit steken en natuurlijk Rizzoli & Isles, Murder in de first is afgegeleden, The Last Ship .. mja .. falling skies was een gruwel wel weer top vond ik The Closer en Franklin en Bash was even lachen, leverage was zeer goed en jammer dat ze niet verder gingen met Dallas .. verders .. inderdaad .. <=degelijk <grin>

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Jorgen schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:37:
Ook die willen toch vermaakt worden en dat wordt je toch niet met alleen maar rotzooi. Dan haak ik toch echt af na 2 uitzendingen.
joh die amerikanen zijn vaag hoor .. QVC wie kent het kanaal .. .nou .. al die huisvrouwen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die heeft nog maar één ep te gaan :|

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Raven schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:58:
[...]

Die heeft nog maar één ep te gaan :|
ik heb nog een paar seizoenen op de plank liggen ;-) Kijk ik meestal met de vrouw des huizes, maar die valt vaak in slaap tijdens het kijken ;-)

Zit sinds gisteren American Ninja Warrior te volgen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ziet er weer top uit, dit lijkt me toch wel de klapper van het najaar te worden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:34
Donstil schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:09:
[...]

Ziet er weer top uit, dit lijkt me toch wel de klapper van het najaar te worden.
Het is ook een beetje erop of eronder voor HBO. Als ze een waardig alternatief voor Game of Thrones willen hebben, moeten ze toch wel met een klapper komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

wontcachme schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 23:53:
Fuck. Het komende 6e seizoen van Grimm (met 13 eps ipv 22) zal de laatste zijn :( :(
Zat er al aan te komen. Dit seizoen was eigenlijk al trekken aan een spreekwoordelijk dood paard IMO.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zeroday schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:17:
[...]

ja, maar deze was van facebook ;-)
Niet iedereen heeft een FB-account, die op Twitter is tenminste publiekelijk beschikbaar. Althans, voor zover ik weet wel :P

Oscar Wilde

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-04 16:30
[...]

Erg dikke trailer.

Dit is de enige serie waar ik echt op zit te wachten _/-\o_ het hele mysterieuze en de combinatie van 2 meest van elkaar liggende genres op deze manier samen gevoegd spreekt me aan en biedt vele mogelijkheden.

En een goede cast natuurlijk.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Het lijken inderdaad 2 ver van elkaar verwijderde onderwerpen, maar die genres zijn wel vaker gekruist hoor: Firefly/Serenity en natuurlijk Cowboys vs Aliens zijn in het oog springende voorbeelden. Het kan in elk geval erg leuk worden.

[ Voor 22% gewijzigd door Jorgen op 01-09-2016 15:21 ]

• Veefje
Ik denk dat er sowieso weinig serieliefhebbers zijn die niet gulzig uitkijken naar Westworld. Dat moet em toch worden. Wat ook betekent dat de kans op een teleurstelling groot is.

• Veefje
Deze is ook lekker, trouwens. Echt een aanrader. One of Us, dinsdag om 22.00 uur op BBC One.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dark Matter krijgt een 3e seizoen, aldus Jodelle Ferland O+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Na een teleurstellend S2 van You are the Worst is S3 E01 toch wel weer erg lekker ..
24 minuutjes lekkere vage humor.
beste wel met S1 beginnen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
zeroday schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:22:
Na een teleurstellend S2 van You are the Worst is S3 E01 toch wel weer erg lekker ..
24 minuutjes lekkere vage humor.
beste wel met S1 beginnen ..
Dat heb ik niet vaak gehoord. Seizoen 2 had toch veel meer diepgang dan seizoen 1. Ben het wel met je eens dat seizoen 1 lekkerder was om te kijken door de lichtere toon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Raven schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:04:
Dark Matter krijgt een 3e seizoen, aldus Jodelle Ferland O+
Killjoys ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Veefje schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:24:
[...]

Dat heb ik niet vaak gehoord. Seizoen 2 had toch veel meer diepgang dan seizoen 1. Ben het wel met je eens dat seizoen 1 lekkerder was om te kijken door de lichtere toon.
Nu moet ik zeggen dat het vooral om de eerste afleveringen ging
En misschien kwam het door die diepgang dat het me minder trok, Vooral bij S1 was het zitten en kijken wat voor 'absurds' weer hadden bedacht om een relatie geen relatie te laten zijn ..

In de eerste afleveringen kwamen wat meer 'buitenstaanders' en dat trok me dus totaal niet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
zeroday schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 09:05:
[...]

Nu moet ik zeggen dat het vooral om de eerste afleveringen ging
En misschien kwam het door die diepgang dat het me minder trok, Vooral bij S1 was het zitten en kijken wat voor 'absurds' weer hadden bedacht om een relatie geen relatie te laten zijn ..

In de eerste afleveringen kwamen wat meer 'buitenstaanders' en dat trok me dus totaal niet ..
Ja, ik snap je, hoor. Thematisch vond ik het tweede seizoen in zijn geheel beter, maar ik heb ook meer plezier beleefd aan het eerste seizoen. Dat was idd absurder en lichter. Het tweede seizoen was een beetje een stijlbreuk en ging vaak meer de drama kant op dan waarmee ik rekening hield. Ook dat kon ik heel erg waarderen, hoor. Maar het was ook voor mij wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
De makers van Supernatural en The Shield komen met een nieuwe serie: "Time".
http://variety.com/2016/t...n-eric-kripke-1201685346/

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
Stukfruit schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 13:57:
De makers van Supernatural en The Shield komen met een nieuwe serie: "Time".
http://variety.com/2016/t...n-eric-kripke-1201685346/
De serie heet nu Timeless. Vanaf september op NBC. Daar wees ik net iemand anders op in het andere topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Veefje schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:16:
[...]

De serie heet nu Timeless. Vanaf september op NBC. Daar wees ik net iemand anders op in het andere topic.
Ah, cool, ik had niet door dat het om dezelfde serie ging, bedankt :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:35

Daniel36

vernieuwde formule

Ray Donovan op Netflix.
Het begint erg sterk, helaas wordt het gaandeweg minder.
Ben ni begonnen aan het tweede seizoen, maar het eerste was echt beter imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Daniel36 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:55:
Ray Donovan op Netflix.
ah .. dan moet je dit seizoen maar eens gaan kijken .. (S4) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Daniel36 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:55:
Ray Donovan op Netflix.
Ray Donovan wordt helemaal niet gaandeweg minder :)

Seizoen 3 en nu seizoen 4 zijn ijzersterk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:03

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Tori, Grant en Kari komen op 9 december naar Netflix met hun nieuwe show "The White Rabbit Project".
@DragonCon op Twitter:
The build team is coming back together! @ToryBelleci, @KariByron, @grantimahara on a @netflix original: #TheWhiteRabbitProject coming Dec 9!
Leif Anderson was there for the announcement and adds: “I was in the panel when they announced this. They described it as “Mythbusters in Wonderland”. The subjects they tackle are those that you find when you ‘go down the rabbit hole on the internet.’ Then they showed a hilarious teaser clip of Tory and Kari sitting down for some wine, except Tory is strapped up to a bunch of wires and Kari is attempting to control his arm movements remotely. You can imagine how well it turned out.”

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Donstil schreef op zondag 04 september 2016 @ 01:00:
[...]

Dat is dan goed om te horen, want het eerste seizoen was niet best. Het tweede seizoen was wel al beter. Moet nog beginnen aan seizoen 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Stranger Things renewed s2
Devious Maids cancelled na 4 seizoenen
Feed the Beast cancelled na 1 seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Geen buitenlandse serie, maar Vlucht HS13 was vrij aardig. Een goed begin in ieder geval. Ik ben all in voor het eerste seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

7 september.

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 05-09-2016 10:10 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:35

Daniel36

vernieuwde formule

Donstil schreef op zondag 04 september 2016 @ 01:00:
[...]

zeroday schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 18:53:
[...]

ah .. dan moet je dit seizoen maar eens gaan kijken .. (S4) ;-)
Gisteravond begonnen aan S3 en idd.

EN 4 volgt vanzelf... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Veefje schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:42:
Geen buitenlandse serie, maar Vlucht HS13 was vrij aardig. Een goed begin in ieder geval. Ik ben all in voor het eerste seizoen.
Ik hoor er ook veel over, zal hem even meepakken vanavond als dat lukt. Gisteren heel holland bakt gekeken namelijk en deze gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:32

TheVMaster

Moderator WOS
Veefje schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:42:
Inderdaad...erg goed verhaal enzo. Ergerde me wel lichtelijk aan de 'ouderwetse' politie outfits, de 'fake' 'FindmyPhone' interface toen ze de telefoon van Simon probeerde te traceren en de 4x3 beeldschermen...die gebruiken ze ook al tijden niet meer bij de politie.

Maar los van die 'kleine ergenissen' vond ik de 1 1/2 uur durende pilot superspannend!

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 05-09-2016 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05 20:06
Ik zie net pas dit topic. Moet zeggen dat ik de lijst niet heel erg interessant vind. Het lijkt wel alsof niemand zich wil branden aan een goede Fantasy serie nu GoT nog elk jaar terug komt.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lanithro schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:09:
Ik zie net pas dit topic. Moet zeggen dat ik de lijst niet heel erg interessant vind. Het lijkt wel alsof niemand zich wil branden aan een goede Fantasy serie nu GoT nog elk jaar terug komt.
Ik denk dat je wat gemist hebt aangezien dit jaar meerdere heel goede fantasy en sf series gaan uitkomen, ik heb er toch echt diverse gepost die gebasseerd zijn op boeken. En daar zitten meesterwerken tussen.

Dus ik zou je aanraden het hele topic door te lezen en niet af te gaan op de openingspost.
TheVMaster schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:23:
Ergerde me wel lichtelijk aan de 'ouderwetse' politie outfits
Er zit geen oud uniform in deze serie. De politie heeft 2 outfits, het operationele uniform en het ceremonieel tenue en wat je ziet is het laatste. Ik neem aan dat je het in iedergeval over de persconferentie hebt? Ik heb de serie zelf nog niet gezien, maar even doorheen geskipped om te zien wat je bedoelde. Bij veel balies draagt men trouwens ook het ceremoniele tenue zonder de jas (bijv. als je aangifte gaat doen). Op straat heeft men het operationele uniform aan.
TheVMaster schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:23:
en de 4x3 beeldschermen...die gebruiken ze ook al tijden niet meer bij de politie.
Jazeker wel. Bij de politie wordt juist geen 16x9 schermen gebruikt. Wellicht wel bij een ICT afdeling, maar niet op de bureau's e.d. Alleen de laptops van de politie zijn 16x9.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 06-09-2016 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:20:
[...]

Ik denk dat je wat gemist hebt aangezien dit jaar meerdere heel goede fantasy en sf series gaan uitkomen, ik heb er toch echt diverse gepost die gebasseerd zijn op boeken. En daar zitten meesterwerken tussen.

Dus ik zou je aanraden het hele topic door te lezen en niet af te gaan op de openingspost.

[...]

Er zit geen oud uniform in deze serie. De politie heeft 2 outfits, het operationele uniform en het ceremonieel tenue en wat je ziet is het laatste. Ik neem aan dat je het in iedergeval over de persconferentie hebt? Ik heb de serie zelf nog niet gezien, maar even doorheen geskipped om te zien wat je bedoelde. Bij veel balies draagt men trouwens ook het ceremoniele tenue zonder de jas (bijv. als je aangifte gaat doen). Op straat heeft men het operationele uniform aan.
Eh...ik heb het niet over de persconferentie, maar over een paar agenten die door het beeld lopen met het 'oude' jasje aan met wit/blauwe strepen op de rug. De nieuwe outfit is vooral met geel...aan het jasje :+
[...]

Jazeker wel. Bij de politie wordt juist geen 16x9 schermen gebruikt. Wellicht wel bij een ICT afdeling, maar niet op de bureau's e.d. Alleen de laptops van de politie zijn 16x9.
OHw....zo vaak kom ik niet op het bureau, laatste keer bij de IT afdeling was overigens ook alweer wat jaartjes terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheVMaster schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:40:
Eh...ik heb het niet over de persconferentie, maar over een paar agenten die door het beeld lopen met het 'oude' jasje aan met wit/blauwe strepen op de rug. De nieuwe outfit is vooral met geel...aan het jasje :+
ah ok, dat is inderdaad het oude uniform en klopt niet meer. Ik moet hem nog zien en wilde niet spoilen, dus heb wat zitten spoelen heen en terug. Het zijn nogal korte scenes allemaal. Ik ga hem binnenkort wel kijken, hoor er goede verhalen over.

Vreemde keuze inderdaad. In Flikken Maastricht zat meen ik wel het nieuwe uniform.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 06-09-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:59:
[...]

ah ok, dat is inderdaad het oude uniform en klopt niet meer. Ik moet hem nog zien en wilde niet spoilen, dus heb wat zitten spoelen heen en terug. Het zijn nogal korte scenes allemaal. Ik ga hem binnenkort wel kijken, hoor er goede verhalen over.

Vreemde keuze inderdaad. In Flikken Maastricht zat meen ik wel het nieuwe uniform.
Ja, erg raar..Flikken Maastricht (uitzendingen van begin dit jaar) hadden al het nieuwe uniform. Daarnaast vond ik het 'LocateMyPhone' waarmee Katja de telefoon van haar man traceerde ook redelijk DEBIEL. Weet niet waarom ze niet gewoon de Apple of Android variante gebruiken, maar een zelf gephotoshopte interface uit het jaar kruik. Maar goed....het weegt verder niet op tegen de spanning.....een aanrader iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Le Enfant! schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:58:
[...]

Het is ook een beetje erop of eronder voor HBO. Als ze een waardig alternatief voor Game of Thrones willen hebben, moeten ze toch wel met een klapper komen.
Hier kijk ik ook al een tijdje naar uit eigenlijk maar ik ben bang dat je dit verhaal niet lang kan volhouden zonder het vreemd of langdradig te gaan maken.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:28

FunkyTrip

Funky vidi vici!

WTF Son of Zorn :')
Wat een concept :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kPnlQTi8heM]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
wth 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:42
Toen ik Son of Zorn zag voorbij komen in de openingspost, heb ik deze gewoon genegeerd als zijnde ouderwetse tekenfilm of zo. Maar na het zien van de trailer heb ik het toch toegevoegd. Ben eens benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

iemand Harley & the Davidson met Michiel Huisman al gezien?

Best vermakelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

[...]
Deze stond al een tijdje in m'n Sickbeard/op het verlanglijstje. Die trailer ziet er zeker goed uit, ben -heel- erg benieuwd :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Begonnen met Atlanta. Moet zeggen dat die zeer positieve reviews wel terecht zijn. Erg leuk verhaal en alles is goed geacteerd. Ben normaal niet zo van de hip/hop of rap of wat dan ook, maar hier is het (voorlopig) gelukkig bijzaak.

Ben benieuwd hoe de rest van het seizoen zich zal afspelen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Quarry (van HBO) is gister begonnen, een interessante serie als ik de trailers zie, eerste aflevering is ook binnen gedruppeld zag ik net. Ga ik vanavond aan beginnen.

[ Voor 47% gewijzigd door xoniq op 11-09-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Spacey23 schreef op zondag 11 september 2016 @ 04:51:
Begonnen met Atlanta. Moet zeggen dat die zeer positieve reviews wel terecht zijn. Erg leuk verhaal en alles is goed geacteerd. Ben normaal niet zo van de hip/hop of rap of wat dan ook, maar hier is het (voorlopig) gelukkig bijzaak.

Ben benieuwd hoe de rest van het seizoen zich zal afspelen.
Atlanta is top nu toe top, idd. Ik denk dat jij uiteindelijk wel zal afhaken als je niks hebt met hiphop/rap. Het is toch een serie waar het grotendeels daarover gaat. Donald Glover (de hoofdrolspeler en bedenker) is zelf ook rapper (Childish Gambino) en dat is toch zijn cultuur. Hoe dan ook zal het vroeger of later meer doorsijpelen in de serie.
xoniq schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:55:
Quarry (van HBO) is gister begonnen, een interessante serie als ik de trailers zie, eerste aflevering is ook binnen gedruppeld zag ik net. Ga ik vanavond aan beginnen.
Quarry is top! Echt genoten van de eerste aflevering. Mensen die Banshee missen: Quarry is van dezelfde zender, heeft dezelfde uitvoerend producent en lijkt voor mij de vervanger van Banshee. Deze blijf ik volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Veefje schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:18:
[...]

Atlanta is top nu toe top, idd. Ik denk dat jij uiteindelijk wel zal afhaken als je niks hebt met hiphop/rap. Het is toch een serie waar het grotendeels daarover gaat. Donald Glover (de hoofdrolspeler en bedenker) is zelf ook rapper (Childish Gambino) en dat is toch zijn cultuur. Hoe dan ook zal het vroeger of later meer doorsijpelen in de serie.

[...]

Quarry is top! Echt genoten van de eerste aflevering. Mensen die Banshee missen: Quarry is van dezelfde zender, heeft dezelfde uitvoerend producent en lijkt voor mij de vervanger van Banshee. Deze blijf ik volgen.
Denk dat ik Atlanta wel lang blijf volgen. Vooralsnog gaat het met name over het het succesvol worden als rapper en niet zo zeer over de muziek zelf. Als ze dit blijven doen, dan is dit wel mijn serie.

Quarry staat in mijn lijst en ben ik benieuwd naar!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
[...]

[...]

Ik ben echt fan van Banshee, en baalde als een stekker dat ie stopte, dus dan ga ik zeker eens beginnen aan Quarry.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
Spacey23 schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:21:
[...]

Denk dat ik Atlanta wel lang blijf volgen. Vooralsnog gaat het met name over het het succesvol worden als rapper en niet zo zeer over de muziek zelf. Als ze dit blijven doen, dan is dit wel mijn serie.

Quarry staat in mijn lijst en ben ik benieuwd naar!
Mooi. Dan zijn series als You're the Worst, How to Make it in America, Casual, Love Sick, Hung, Better Things, Man Seeking Woman en Louie zeker ook wat voor jou.
xoniq schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:14:
[...]

Ik ben echt fan van Banshee, en baalde als een stekker dat ie stopte, dus dan ga ik zeker eens beginnen aan Quarry.
Mooi, zeker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem hier ook binnengehaald. Nu is een serie van HBO niet gelijk bij mij: downloaden (op wat uitzonderingen na), maar Cinemax is dat wel. Straks kijken, hij staat al klaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 12-05 21:22

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ben benieuwd naar Quarry, een opvolger voor Banshee is altijd welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Weer flink wat aflevering bijgewerkt van series. Last ship weer bij, nu mr robot en begonnen aan s04 van sopranos. En dan nog heb ik een hele berg klaar staan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-05 03:01
Paulus07 schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:51:
Weer flink wat aflevering bijgewerkt van series. Last ship weer bij, nu mr robot en begonnen aan s04 van sopranos. En dan nog heb ik een hele berg klaar staan :p
Bij mij gaat alles gelukkig automagisch, maar zomers ben ik niet zo'n serie kijker. Ik wacht wel weer totdat de herfst en winter met rotweer komt.
Ik neem mega veel series op van de Engelse free to air satelliet. Komen heel veel series enkele dagen tot weekjes na de Amerikaanse uitzending. Ben ik dus niet illegaal bezig.
Toch te veel om alles te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

xoniq schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:14:
[...]

American Gothic gaan kijken, speelt de hoofrolspeler van Banshee een (bij)/hoofd-rol in ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 738905 schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:38:
[...]

Ik heb hem hier ook binnengehaald. Nu is een serie van HBO niet gelijk bij mij: downloaden (op wat uitzonderingen na), maar Cinemax is dat wel. Straks kijken, hij staat al klaar :9
oohh Cinemax ..
Strike Back
Femme Fatales
Hunted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 13:08

The_Worst

Unox

zeroday schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:59:
[...]

American Gothic gaan kijken, speelt de hoofrolspeler van Banshee een (bij)/hoofd-rol in ;-)
Dat is ook de enige overeenkomst tussen beide series.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 12-05 21:22

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Met Quarry weet ik het nog niet helemaal, ik ben benieuwd waar het de volgende aflevering heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Coenen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 07:54:
Met Quarry weet ik het nog niet helemaal, ik ben benieuwd waar het de volgende aflevering heen gaat.
De Pilot is wat traag, maar als je de trailers kijkt zie je dat er nog wat in het verschiet zit.
Uiteraard hopen dat het niet zo traag blijft.
Nu hij belazerd is door dat wijf denk ik dat hij die klusjes gaat aannemen en gewoon een bad-ass hillbilly wordt die nergens meer om bekommert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
xoniq schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:19:
[...]

De Pilot is wat traag, maar als je de trailers kijkt zie je dat er nog wat in het verschiet zit.
Nu hij belazerd is door dat wijf denk ik dat hij die klusjes gaat aannemen en gewoon een bad-ass hillbilly wordt die nergens meer om bekommert.
Ik vond het dan weer juist een lekker tempo. Het nam de ruimte om het verhaal te vertellen en om ons op een geleidelijke manier te introduceren aan deze wereld en de bepalende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Veefje schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:36:
[...]

Ik vond het dan weer juist een lekker tempo. Het nam de ruimte om het verhaal te vertellen en om ons op een geleidelijke manier te introduceren aan deze wereld en de bepalende spelers.
Mee eens, daarom bedoelde ik met 'wat' meer 'een beetje'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

[...]

Best wel een lekker ding ;_)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
zeroday schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:06:
[...]

Best wel een lekker ding ;_)
Dat dan weer wel, was ook nogal niets-verhullend :+. Zoals ik mag verwachten van een Cinemax serie na het zien van Banshee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand son of zorn al gezien? Ik ga hem denk ik vanavond kijken als het wat koeler is, momenteel 27,5 graden in de woonkamer en dan trek ik tv kijken niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:02:
iemand son of zorn al gezien? Ik ga hem denk ik vanavond kijken als het wat koeler is, momenteel 27,5 graden in de woonkamer en dan trek ik tv kijken niet echt.
Heb het gezien. Was redelijk. Had er niet zo veel van verwacht, dus het heeft me ook niet teleurgesteld, ofzo. Het is echter geen serie waarvan ik denk: 'deze moet ik per se gaan volgen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mmm jammer, straks even zien wat ik ervan vind. Dacht eerst dat het een nieuwe he-man zou worden, maar dat idee had ik al uit mijn hoofd gezet toen ik zag dat het niet een 100% tekenfilm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:58:
Mmm jammer, straks even zien wat ik ervan vind. Dacht eerst dat het een nieuwe he-man zou worden, maar dat idee had ik al uit mijn hoofd gezet toen ik zag dat het niet een 100% tekenfilm is.
Ja, precies. Altijd zelf even proberen. Niks is voor iedereen. Vooral series niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Nieuwe Westworld trailer:

Wordt steeds vager en vager :+ maar dat wakkert wel steeds meer nieuwsgierigheid op.

[ Voor 35% gewijzigd door xoniq op 13-09-2016 23:35 ]

• Stukfruit
  • Niet online
xoniq schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 23:33:
Nieuwe Westworld trailer:

[video]

Wordt steeds vager en vager :+ maar dat wakkert wel steeds meer nieuwsgierigheid op.
Ik hou echt totaal niet van (normale) westerns, maar naar dit kijk ik verschrikkelijk uit :D

Dit is gewoon keihard Person of Interest, gemixt met een gemiddeld Neil Blomkamp-drama, gemixt met de realistische stijl van Christopher Nolan (jaja, ik weet, de broer van) en een redelijk budget om eindelijk ook eens wat meer mee te laten zien ipv dat er alleen de suggestie wordt gewekt dat er AI's onder ons zijn :Y

Van Luke Cage komt trouwens ook steeds meer info naar buiten:

Die framing is geweldig :) De mensen die de eerste afleveringen hebben gezien zouden deze serie al beter noemen dan Daredevil en Jessica Jones, dus dat maakt absoluut ook erg nieuwsgierig.

Het is in ieder geval een erg mooie tijd voor scifi-en-superhelden-op-tv-liefhebbers :Y

Dat zit wel Schnorr.

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb leuke dingen gehoord en gelezen over Quarry. Na Banshee (wat ik echt een meesterlijke serie vond) ga ik deze (wat een beetje in die trand moet zijn) toch maar eens even in de queue zetten xD

• xoniq
Stukfruit schreef op woensdag 14 september 2016 @ 01:38:
[...]

Ik hou echt totaal niet van (normale) westerns, maar naar dit kijk ik verschrikkelijk uit :D

Dit is gewoon keihard Person of Interest, gemixt met een gemiddeld Neil Blomkamp-drama, gemixt met de realistische stijl van Christopher Nolan (jaja, ik weet, de broer van) en een redelijk budget om eindelijk ook eens wat meer mee te laten zien ipv dat er alleen de suggestie wordt gewekt dat er AI's onder ons zijn :Y
Eens. Mij maak je echt niet blij met een Western, maar dit vind ik juist wel een interessant iets. En dan die stem erbij als voiceover van Anthony in de trailers.
Executor16 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 03:06:
Ik heb leuke dingen gehoord en gelezen over Quarry. Na Banshee (wat ik echt een meesterlijke serie vond) ga ik deze (wat een beetje in die trand moet zijn) toch maar eens even in de queue zetten xD
Zit veel potentie in. Bevat gelijk al de mate nudity die je mag verwachten van Cinemax. Niet dat het vanuit een puberaal oogpunt nodig is, maar dat zijn elementen die een serie wat minder gekuist laat aanvoelen en een rauw randje geeft wat Banshee ook heel erg had. Een beetje bad-ass alles kan en alles mag idee.

• Paulus07
  • Niet online
weer halverwege seizoen 4 van The Sopranos :) mijn god wat is dat personage van die zus f*king irritant :P

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:00

Goner

What can I do you for ?

Volgend seizoen Sherlock komt er toch echt aan ... was nogal vaag tot nu toe :
YouTube: Sherlock: Series 4 teaser trailer - BBC One

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Goner schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:35:
Volgend seizoen Sherlock komt er toch echt aan ... was nogal vaag tot nu toe :
YouTube: Sherlock: Series 4 teaser trailer - BBC One
Hier wordt ik toch een klein beetje opgewonden van :o

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• Veefje
Stukfruit schreef op woensdag 14 september 2016 @ 01:38:
[...]
Van Luke Cage komt trouwens ook steeds meer info naar buiten:
[video]

Die framing is geweldig :) De mensen die de eerste afleveringen hebben gezien zouden deze serie al beter noemen dan Daredevil en Jessica Jones, dus dat maakt absoluut ook erg nieuwsgierig.

Het is in ieder geval een erg mooie tijd voor scifi-en-superhelden-op-tv-liefhebbers :Y
Dat geloof ik graag. Seizoen 2 van Daredevil was toch een fikse teleurstelling. Jessica Jones begon sterk, zakte in in het midden en tegen het eind was er qua verhaal erg veel op aan te merken. Ik geloof meteen dat Luke Cage beter wordt dan deze twee series.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De nieuwe seizoenen van Blindspot, American Horror Story en
Afbeeldingslocatie: http://destadutrecht.nl/content/uploads/2016/09/Expo-1-800x300.jpg?9c030e
zijn vannacht begonnen :D

[ Voor 49% gewijzigd door Raven op 15-09-2016 09:30 ]

Oscar Wilde

oei, even meepakken, hoop dat de Amerikaanse verkiezingen ook veel aan bod komen :P

Edit: mmm, thetvdb is down, lastig.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 15-09-2016 09:34 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 738905 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:31:
oei, even meepakken, hoop dat de Amerikaanse verkiezingen ook veel aan bod komen :P
O-)

Oscar Wilde

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 09:33
Vanavond ook kijken, evenals naar nieuwe American Horror Story. :)

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Paulus07
  • Niet online
The gods have answered your pleas. The #Vikings will return Wednesday November 30th at 9/8c on HISTORY.

_/-\o_

ah, dat is meer dan tof, daar hoopte ik al op. Kan niet wachten. Heb hem gevonden, vanavond bekijken met een pot goed bier.

Waarom gaat hij dit nu eigenlijk doen terwijl die 30.000 dollar niet in zijn bezit is? In de steengroeve noemde hij dit ook niet tegen de broker, dat vond ik wat raar.

Edit: oeps, 2 posts onder elkaar, was niet de bedoeling. Begon inderdaad supertraag, haakte bijna af, maar dat werd wel goedgemaakt zeg, heerlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 15-09-2016 22:47 ]

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-05 17:46
Blindspot is back, oh hell yeah. Na de eerste aflevering weet ik direct weer waarom ik dit zo'n goede serie vond. Nu weten we wie Jane Doe echt is, maar de vraag is of dat hele verhaal wel klopt.
Het is wel een veilige gok om te stellen dat Jane en Kurt ergens in dit seizoen wel weer naar elkaar toe zullen groeien. Ze vertellen elkaar nu in elk geval de waarheid over wat ze gedaan hebben en zijn wantrouwen zal echt niet het hele seizoen overeind blijven.

Wat ik stukken minder vind: Weer iemand van een andere agency die van afstand heeft toegekeken en nu zogenaamd hun hulp nodig heeft, en weer een mol. Datzelfde gebeurde ook bijna elk seizoen wel bij 24, je zou bijna gaan denken dat de screening bij belangrijke overheids organen echt niks voorsteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Laatst online: 05-05 16:43
Ik zie dat ik inmiddels al 7 afleveringen heb gemist van Ice Road Truckers :z
Weet iemand of deze nog herhaald zullen worden op History ?

Op rtl7 zal het pas begin volgend jaar uitgezonden gaan worden denk ik.

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-05 23:13

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
TS is weer geupdate.

- Nieuwe series startdata bijgewerkt
- Terugkerende series nu ook compleet en niet alleen augustus+september

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:00

Goner

What can I do you for ?

Begint Veronica op 18 sep. pas met de eerste serie ?

EDIT: Red Dwarf season 11 ?!? http://www.reddwarf.co.uk/news/index.cfm

[ Voor 15% gewijzigd door Goner op 16-09-2016 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Laatst online: 05-05 16:43
Goner schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:54:
[...]

Begint Veronica op 18 sep. pas met de eerste serie ?
Ja :Y

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-05 17:46
Geen idee, ik kijk al jaren geen tv meer. Volg gewoon de Amerikaanse uitzendingen van de series die ik wil zien. Overigens koop ik alles achteraf alsnog op dvd of bluray als ik een serie de moeite waard vind, dus aan mij missen ze geen inkomsten. Behalve dan dat ik bijna alles uit Engeland bestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Son of Zorn is er weer af bij mij, man man man, ik had echt grote moeite uberhaupt de 20 minuten vol te maken. Het moet denk ik een comedy voorstellen, maar werkelijk waar, ik vond het helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 738905 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 22:31:
[...]

Waarom gaat hij dit nu eigenlijk doen terwijl die 30.000 dollar niet in zijn bezit is? In de steengroeve noemde hij dit ook niet tegen de broker, dat vond ik wat raar.

Edit: oeps, 2 posts onder elkaar, was niet de bedoeling. Begon inderdaad supertraag, haakte bijna af, maar dat werd wel goedgemaakt zeg, heerlijk.
ja dit vond ik ook apart.. momenteel weten we ook niet waar die 30K is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Af en toe kom je toch nog series tegen die ergens verstopt zijn ..

Iemand al een aflevering van Queen Sugar gekeken?
eerste 3 eps zijn geweest, druppelen nu hier binnen ..

oehh en wie komt er in Lucifer langs?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CsbpAniWIAAm2xe.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door zeroday op 16-09-2016 16:52 ]

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.