Buitenlandse TV Series 2016-2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste
Acties:
  • 146.174 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:30
Ik heb net heel Iron Fist gezien, maar vond het niet heel hoogstaand. Hij zou zogenaamd een krachtige martial arts vechter zijn maar ik vind dat niet direct terugkomen in de serie. Verhaal komt langzaam op gang, maar ik heb het idee dat er veel wordt klaargezet voor The Defenders. Tot nu toe de minste van de marvel series naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-05 22:07

zeroday

There is no alternative!

Iedereen vol van Iron Fist en Feud, ik kijk nu even 'Snatch' een humoristische engelse serie waarbij er van alles mis gaat bij een roof .. tot in het absurde met hier en daar wat verrassende wendingen en scenes die over de top zijn ..

Erg leuk !

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
MADG0BLIN schreef op zondag 19 maart 2017 @ 21:00:
Ik heb net heel Iron Fist gezien, maar vond het niet heel hoogstaand. Hij zou zogenaamd een krachtige martial arts vechter zijn maar ik vind dat niet direct terugkomen in de serie. Verhaal komt langzaam op gang, maar ik heb het idee dat er veel wordt klaargezet voor The Defenders. Tot nu toe de minste van de marvel series naar mijn mening.
Heb ook het hele seizoen gezien en het is zeker de minste Marvel serie op Netflix. Zonder twijfel. De vechtkunsten laten zeker te wensen over en dat is een van de grootste zondes van de serie: je kijkt naar Danny Rand en krijgt nergens het idee dat dit een extreem goede vechter is. Daarbij is Finn Jones eerder Danny Bland dan Danny Rand. Een typisch gevalletje van miscasting. Echt, als Colleen Wing niet meedeed was ik al veel eerder afgehaakt.
zeroday schreef op maandag 20 maart 2017 @ 07:47:
Iedereen vol van Iron Fist en Feud, ik kijk nu even 'Snatch' een humoristische engelse serie waarbij er van alles mis gaat bij een roof .. tot in het absurde met hier en daar wat verrassende wendingen en scenes die over de top zijn ..

Erg leuk !
De serieversie van de film met Brad Pitt. Ik ga em deze week ook even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:50:
Zijn al een tijdje verslaafd aan NCIS (s5 zijn we nu :P ) ...
Zitten inmiddels in seizoen 12, en we blijven het leuk vinden. Elke week een aantal avonden een epje of 2, 3 :P Wel enorm grappig om in korte tijd door de Thanksgiving/Kerst-tijd te zappen en de gebruikte apparatuur te zien moderniseren, soort trage timelapse :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zaterdag in 1 keer van episode 1 t/m 8 gekeken van Iron Fist. Het bevalt mij erg goed. Denk niet dat ik hem beter vind dan Daredevil en Jessica Jones maar hij is wel gewoon tof.

spoiler:
vind het vooral erg tof dat "The hand" er in zit en Madame Gao en leuke reverenties naar Luke Cage en Daredevil etc. Dan merk je dat het allemaal in dezelfde wereld en tijd is.

ben wel heel benieuwd waar die serie naartoe gaat though. maar misschien zie ik dat al wel in de laatste afleveringen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-05 09:16

Nitai

Live the life you love.

2Dutch schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:13:
[...]

Zitten inmiddels in seizoen 12, en we blijven het leuk vinden. Elke week een aantal avonden een epje of 2, 3 :P Wel enorm grappig om in korte tijd door de Thanksgiving/Kerst-tijd te zappen en de gebruikte apparatuur te zien moderniseren, soort trage timelapse :+
Het huidige seizoen (14) is wel veel minder en daar is een reden voor die ik maar niet zal spoileren voor je, dus geniet er van!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lol, Netflix in de zeik genomen door Family Guy :P
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1NtkPGzmfWI]

[ Voor 35% gewijzigd door Raven op 20-03-2017 10:44 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Nitai schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:20:

Het huidige seizoen (14) is wel veel minder en daar is een reden voor die ik maar niet zal spoileren voor je, dus geniet er van!
Weet het al en al wist ik het niet..kon ik het afleiden uit de serie 'groepsfoto'
spoiler:
no more Tony :/
Maar we gaan het zien, en heb toch nog genoeg ander leuks liggen tho :+ Nog steeds niet begonnen met een aantal steengoede/coole series omdat we zo NCIS-verslaafd zijn :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Big Little Lies ben ik eindelijk aan toe gekomen. Was te verwachten met zo een goede cast, maar tot nu toe echt een aanrader. Goede serie. Sterk geacteerd en goed gestructureerd. Interessant verteld ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:17

Trouble

Everything is awesome

2Dutch schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:19:
[...]

Weet het al en al wist ik het niet..kon ik het afleiden uit de serie 'groepsfoto'
spoiler:
no more Tony :/
Maar we gaan het zien, en heb toch nog genoeg ander leuks liggen tho :+ Nog steeds niet begonnen met een aantal steengoede/coole series omdat we zo NCIS-verslaafd zijn :P
NCIS is gewoon tof, ook het huidige seizoen. De nieuwe personages moesten wat wennen, aan elkaar en aan hun rol, maar ze groeien er steeds meer in en ik heb het idee dat de humor ook weer terug is in de serie.

Mijn vriend en ik kijken 2 series samen: NCIS en NCIS LA, en we zijn er nog lang niet zat van.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Veefje schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:47:
Big Little Lies ben ik eindelijk aan toe gekomen. Was te verwachten met zo een goede cast, maar tot nu toe echt een aanrader. Goede serie. Sterk geacteerd en goed gestructureerd. Interessant verteld ook.
Het is alsof Kidman uit eigen ervaring speelt zo goed ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-05 08:29

jmk

Na het huidige seizoen van The Big Bang Theory komen er nog zeker 2 nieuwe seizoenen. Een aantal acteurs heeft 1 ton per jaar aan salaris ingeleverd zodat iets nieuwere acteurs een iets hoger loon krijgen. Daarnaast komt er een spinoff van de serie: Young Sheldon. Die gaat over...Een jonge Sheldon!

bron verlenging
bron young sheldon
young Sheldon

[ Voor 13% gewijzigd door jmk op 21-03-2017 01:15 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Argh! Stomme teaser bij Supergirl voor morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:16
Ik ben nu The Patriot aan het kijken. Super serie! Heel komisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

jmk schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 01:08:
Een aantal acteurs heeft 1 ton per jaar aan salaris ingeleverd zodat iets nieuwere acteurs een iets hoger loon krijgen.
Ook bizar gewoon, even een ton salaris inleveren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 18:17:
[...]

Ook bizar gewoon, even een ton salaris inleveren :D
Zeker, maar 900.000 is ook niet mis. Daarbij zijn Melissa Rauch en Mayim Bialik een heel belangrijk van de show. Het is wel zo eerlijk dat ook zij profiteren van het succes van de show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Young & Hungry is mijn guilty pleasure geworden, lekker makkelijk om te kijken en korte afleveringen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had iets meer verwacht van de Supergirl Flash musical.

Wat een domper :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat krijg je als je Once More, With Feeling kent, geen enkele andere musical ep haalt het daarbij :P
( * Raven heeft die crossover nog niet gezien)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:34

heuveltje

KoelkastFilosoof

Trouble schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:37:
[...]

NCIS is gewoon tof, ook het huidige seizoen. De nieuwe personages moesten wat wennen, aan elkaar en aan hun rol, maar ze groeien er steeds meer in en ik heb het idee dat de humor ook weer terug is in de serie.

Mijn vriend en ik kijken 2 series samen: NCIS en NCIS LA, en we zijn er nog lang niet zat van.
Ik heb ze toch vrij lang religieus gevolgd, maar ben halverwege dit seizoen ook afgehaakt.
Ik heb het idee dat ze behalve een nieuwe cast ook nieuwe schrijvers hebben ofzo.
spoiler:
geen tony. Mcgee is opeens macho agent, Gibs is geen Macho hardass meer. Bischop is wel aardig maar kan kwa karakter niet tippen aan ziva of Kate, en die 2 nieuwe voegen al helemaal niks toe. Ik mis zwaar de humor en luchtigheid van de eerdere seizoenen

Mochten ze er volgend seizoen nog zijn, geef ik ze wel een nieuwe kans

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
peppie71 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 18:11:
Ik heb hem gisteren uitgekeken. Onbegrijpelijk dat niemand het er nog over gehad heeft.
Heel veel mensen weten niet wat ze missen. Ik hoop op een tweede seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:16
Dat dacht ik ook al. Ik ben nu bij deel 5, maar ben helemaal hooked. Geweldige serie! Super geacteerd. Heel komisch.
Deze gaat zeker in mijn persoonlijke top 10. Misschien wel top 5.

Lastig om ook in een genre in te delen. Ik zie elementen van Breaking Bad, met name in de eerste scènes steeds. Schijnt ook wat weg te hebben van Fargo, maar die heb ik nooit gezien.

Ik hoop zeker op een vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 14:54
Ik lees Breaking Bad en Fargo en bekijk dus maar meteen de trailer. Ziet er erg cool uit. Dank voor de tip!

* dreamscape zet Patriot ook heel snel op zijn lijstje :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:43
peppie71 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 18:11:
De serie blijkt Patriot te heten (zonder the), kon hem al niet vinden in Sonarr. Ik ga hem binnenkort eens kijken. Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 19894 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 06:00:

Op het moment dat ze zulke thematische afleveringen bedenken is er wat mis met de show.

Zelfde met de cross-overs .. zit je arrow te kijken en zie je staan: het vervolg kun je zien bij Supergirl of whatever.. tsja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:22:
Dat krijg je als je Once More, With Feeling kent, geen enkele andere musical ep haalt het daarbij :P
( * Raven heeft die crossover nog niet gezien)
Doctor Horrible :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Patriot van Amazon. Dat is idd een aardige serie. Ga het de komende tijd ook even afkijken. Zullen nu wel echt hig quality streams van zijn. Of ik wacht tot Amazon Prime de serie toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-04 09:10
Ik vond Luke Cage al minder dan Daredevil. Is Iron Fist nog minder? Jammer. Ben op aanraden van hier wel aan Taboo begonnen. Toffe serie. Alleen zo door die 8 afleveringen heen haha. Ik lees hier wel iets over Patriot daar maar is aan beginnen/poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
GovertNL schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:09:
Ik vond Luke Cage al minder dan Daredevil. Is Iron Fist nog minder? Jammer. Ben op aanraden van hier wel aan Taboo begonnen. Toffe serie. Alleen zo door die 8 afleveringen heen haha. Ik lees hier wel iets over Patriot daar maar is aan beginnen/poging wagen.
Ik persoonlijk vind het de minste Marvel serie van Netflix. Het kijkt op zich wel weg, maar het is geen goede serie. Ik zou wel altijd het zelf gewoon proberen. Wie weet vindt jij het tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lekkere cliffhanger van Bones :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:19

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Valt mee toch? No way dat er iemand dood is :P
Nouja, op naar de laatste aflevering volgende week, dan kunnen we dat hoofdstuk ook afsluiten. Zou tijd worden. Heb me er altijd prima mee vermaakt, maar de pap was wel een beetje op.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike_wolf schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:07:
[...]

Valt mee toch? No way dat er iemand dood is :P
Ik wacht op een Joss Whedon momentje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anoniem: 19894 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:13:
[...]

Na die fake out van de vorige aflevering*? Nee, dit wordt meer een happily ever after ending denk ik.

*De kijker de hele aflevering laten denken dat Bones er genoeg van heeft en wat anders wil gaan doen, en dan op het laatste moment: Nope! ze zag dat die intern er niets aan vond en die moet maar wat anders gaan doen :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Legends of Tomorrow einde was ook weer grrr :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05 09:58

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

ik vond m juist hilarisch _O- maar ja ieder zo zijn ding. Plotwise was het nie tal te best mo idd :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Ik heb alleen The Flash-ep gekeken. Teeeering wat slecht. Glee meets The Flash, letterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Laatst online: 11-05 09:58

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Trouble schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:25:
[...]

Ik heb alleen The Flash-ep gekeken. Teeeering wat slecht. Glee meets The Flash, letterlijk.
je hebt in de bijpassende supergirl episode vrijwel niets gemist , alleen de laatste scene van de episode hoort er bij en die voegt eigenlijk nog vrijwel niets toe. Glee heb ik nooit gezien maar ik kan me wel voorstellen nu waarom niet :+ Ach heb eens goed kunnen lachen om een belabberde west side story wannabe :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:30:
[...]

je hebt in de bijpassende supergirl episode vrijwel niets gemist , alleen de laatste scene van de episode hoort er bij en die voegt eigenlijk nog vrijwel niets toe. Glee heb ik nooit gezien maar ik kan me wel voorstellen nu waarom niet :+ Ach heb eens goed kunnen lachen om een belabberde west side story wannabe :+
Die Music Meister heeft een rol in Glee (gespeeld) :P En Supergirl kijk ik niet, heb al genoeg series om te volgen, had geen zin om voor deze cross over dat te veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Trouble schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:32:
[...]

Die Music Meister heeft een rol in Glee (gespeeld) :P En Supergirl kijk ik niet, heb al genoeg series om te volgen, had geen zin om voor deze cross over dat te veranderen.
Supergirl/Kara (Melissa Benoist) en Flash/Barry (Grant Gustin) hebben beiden ook in Glee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
gisteren weer aflevering homeland zitten kijken. Is weer erg nice en irritante cliffhangers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 13:08

The_Worst

Unox

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-05 11:54
Paulus07 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:45:
gisteren weer aflevering homeland zitten kijken. Is weer erg nice en irritante cliffhangers :P
Meest waardeloos seizoen ooit van Homeland. Iig laatste seizoen wat wij kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
baronruud schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:22:
[...]

Meest waardeloos seizoen ooit van Homeland. Iig laatste seizoen wat wij kijken.
Ik heb niet zozeer een mening over dit seizoen, maar wat wil je als een serie met een beperkt gegeven seizoenen te lang door gaat. Het Showtime probleem. De zender weet niet wanneer te stoppen. Weeds, The Affair, Californication, Homeland, Dexter en Nurse Jackie: het aantal seizoenen wat deze series hebben gehad is niet nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Homeland had best door kunnen gaan maar het huidige verhaallijn is meh. Had liever Carrie bij de CIA gezien zonder kind en dat ze met CIs bezig was zoals ze dat deed in voorgaande seizoenen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-04 16:30
The_Worst schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:21:
Homeland had best door kunnen gaan maar het huidige verhaallijn is meh. Had liever Carrie bij de CIA gezien zonder kind en dat ze met CIs bezig was zoals ze dat deed in voorgaande seizoenen.
Ja voorgaande seizoenen waren veel spannender en memorabeler, zoals de aanslag op de CIA HQ etc. Nu is het een beetje kijken hoe Quinn steeds irritanter wordt (hij was ooit gewoon bad-ass), Carrie die alleen maar alles bij elkaar jankt, Dar Adal heeft ook een schijt personage gekregen en er gebeurt gewoon verdomt weinig.

Toen ik de trailer zag, leek 't allemaal spectaculair, alsof er allemaal aanslagen zouden komen op Amerikaans grond gebied, nu hebben we in één aflevering een ontploffing gezien, en volgende aflevering niks meer over gehoord, en draait het alleen maar om een complot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Zeg, hebben jullie deze gemist?
Ga daar lekker verder over Homeland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

@dreamscape Oeps, gemist. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zag ik nou net Apophis (minus de gloeiende ogen en rare stem :P ) in The Expanse? :o

....

Jup :)

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 23-03-2017 19:24 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 11-05 09:52
Djeez, oid geworden :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-05-2022
Mensen die hier Rectify kijken? Een van de betere series die ik gezien heb de afgelopen jaren. Leunt wel veel op drama en is vast niet voor iedereen. Maar vind het persoonlijk ontzettend goed gedaan. Dus als je van een Six Feet Under houd of een film als The Shawshank Redemption. Dan zou ik hem zeker eens checken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-05 12:51
+1 voor Rectify. Een echte slow-burn, waar enorm veel in zit maar het niet zomaar in je gezicht gegooid wordt. Veel subtiele emotie en karakterontwikkeling, enorm sterk acteerwerk, een unieke blik op lief en leed, misdaad en gerechtigheid in small town America.

De serie vereist wel inlevingsvermogen in een erg getraumatiseerd en introvert hoofdpersonage, en daarnaast geduld: het is een erg rustige serie, zonder actie en met slechts zelden spanning. Het misdaad-element is er vrij dun doorheen verspreid. Er gebeurt best veel, maar dan vooral in de zin van gesprekken, karakterontwikkeling, openbaringen en onderhuidse emotie. Een karakterstudie dus, en eentje van de bovenste plank wat mij betreft.

De serie telt 4 seizoenen van 6 tot 10 afleveringen, wat ik een erg goede lengte vond, en is in december vorig jaar beëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Gisteren meteen afgevoerd: "you are wanted".
Het leek heel wat maar oh wat heb ik een hekel aan duits en dan nagesynchroniseerd in het engels. Het klopt niet dat werkt niet en dat gaat hem nooit worden..

Dan trial and error .. uhmpff .. weet nog niet wat ik daar van moet vinden ..

Bellevue .. moet er even in komen ..

Crashing: toch wel een tegenvaller

Imposters: leuke twist in het verhaal. Leuk !

The Mick: ja leuk !

One day at a time: grappig op zijn tijd

shots fired: weet nog niet wat ik daar van moet denken. (Tis dat Mr. True Blood erin speelt .. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
zeroday schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 16:49:
Gisteren meteen afgevoerd: "you are wanted".
Het leek heel wat maar oh wat heb ik een hekel aan duits en dan nagesynchroniseerd in het engels. Het klopt niet dat werkt niet en dat gaat hem nooit worden..

Dan trial and error .. uhmpff .. weet nog niet wat ik daar van moet vinden ..

Bellevue .. moet er even in komen ..

Crashing: toch wel een tegenvaller

Imposters: leuke twist in het verhaal. Leuk !

The Mick: ja leuk !

One day at a time: grappig op zijn tijd

shots fired: weet nog niet wat ik daar van moet denken. (Tis dat Mr. True Blood erin speelt .. )
You Are Wanted kun je op Amazon gewoon in originele versie zien. Best aardige serie vind ik het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:18
ghighoegha schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 20:02:
Mensen die hier Rectify kijken? Een van de betere series die ik gezien heb de afgelopen jaren. Leunt wel veel op drama en is vast niet voor iedereen. Maar vind het persoonlijk ontzettend goed gedaan. Dus als je van een Six Feet Under houd of een film als The Shawshank Redemption. Dan zou ik hem zeker eens checken

[video]
Ik kwam er niet door heen en ben afgehaakt.

De hoofdpersoon kan mijn aandacht niet vast houden en hoewel ik een traag verhaal en langzame opbouw niet erg vind was dit wel erg langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
Noppesnada schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 19:26:
[...]

Ik kwam er niet door heen en ben afgehaakt.

De hoofdpersoon kan mijn aandacht niet vast houden en hoewel ik een traag verhaal en langzame opbouw niet erg vind was dit wel erg langzaam.
Het is idd niet voor iedereen. Kan mij iig goed vinden de omschrijving van geert1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
True Detective season 3 revived, David Milch joins team

http://ew.com/tv/2017/03/...ive-season-3-david-milch/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Whehe, Supergirl en BACONNNN!! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Zitten we daar op te wachten na seizoen 2? Ondanks dat David Milch natuurlijk een topschrijver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Veefje schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 18:00:
[...]

Zitten we daar op te wachten na seizoen 2? Ondanks dat David Milch natuurlijk een topschrijver is.
Als het weer gaat worden zoals het 1e seizoen, prima. Seizoen 2 vergeten we gewoon even. Doen net of die er niet was ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:08

Grudgie

PSN: Grudgie7

Vond seizoen 2 stukken minder dan seizoen 1. Seizoen 1 was echt spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-05 08:29

jmk

Belangrijker in je artikel vind ik nog wel de opmerking van Matthew McConaughey dat hij graag zijn rol wil hernemen. Want was dat een episch memorabele rol van deze top acteur demi God in Seizoen 1!
Matthew McConaughey

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-05 15:19
Zolang Alexandra Daddario weer mee doet, mogen ze van mij nog tien seizoenen maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kenhas schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:38:
Zolang Alexandra Daddario weer mee doet, mogen ze van mij nog tien seizoenen maken 8)
Zij zit in de Baywatch remake-film :9 O-)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anoniem: 19894 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:13:
[...]

Nou, zoals verwacht, eind goed al goed. Iedereen okay, happy end zonder veel bijzondere fratsen.

Nog even een fake-out momentje door na Bones zonder geheugen ook Booth schijnlijk zijn pols/arm te laten breken waardoor ze beiden hun werk niet meer zouden kunnen doen en dus geforceerd met pensioen zouden moeten en hun leventje uit leven zonder dat Bones helemaal in de stress zit, maar die twee situaties werden natuurlijk ook min of meer direct weer ongedaan gemaakt.

Maargoed, eind goed al goed :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Balen, geen seizoen 3 van The Knick, vond het zo'n toffe serie :( Vooral zuur omdat er eerst wel plannen waren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
2Dutch schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 19:57:
Balen, geen seizoen 3 van The Knick, vond het zo'n toffe serie :( Vooral zuur omdat er eerst wel plannen waren :/
Sh*t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:51

Martinspire

Awesomeness

Gezien het alweer maart is, komt er binnenkort dus weer een groot moment voor veel series of ze verlengd worden of niet. Dit jaar toch aardig wat series gaan kijken (Designated Survivor, 24, APB, Macgyver, Lethal Weapon en nog een paar). Ben benieuwd welke over blijven. De meesten lijken het redelijk te doen als ik TV By The Numbers mag geloven. Enige waar ik niet zo snel een cancellation van had verwacht is Incorporated (al vind ik dat ook geen ramp. Hij was vermakelijk, maar niet iets om voor thuis te blijven).

Laatste weken geïntrigeerd geraakt van The Expanse. Interessante setting met een verhaal wat erg interessant aan het worden is. En met mn ouders zag ik een wending bij Designated Survivor ook niet aankomen (kijk vanwege mam met NL-subs en lopen wat achter). Vind dat ook wel iets waarvan ik hoop dat ie niet alleen het seizoen kan afmaken, maar ook nog kan doorgaan.

Sowieso heb ik het idee dat er van een aantal series toch wat beter is nagedacht over niet alleen het nabije plot, maar ook de algehele setting en vind ik dat er wat minder irritante hoofdpersonen zijn dan vorig jaar.

Enige wat me wat tegenvalt dit jaar zijn de nieuwe Netflix series. De meesten heb ik niet eens afgekeken en van een paar de pilot niet eens.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Martinspire schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:40:
Gezien het alweer maart is, komt er binnenkort dus weer een groot moment voor veel series of ze verlengd worden of niet. Dit jaar toch aardig wat series gaan kijken (Designated Survivor, 24, APB, Macgyver, Lethal Weapon en nog een paar). Ben benieuwd welke over blijven. De meesten lijken het redelijk te doen als ik TV By The Numbers mag geloven. Enige waar ik niet zo snel een cancellation van had verwacht is Incorporated (al vind ik dat ook geen ramp. Hij was vermakelijk, maar niet iets om voor thuis te blijven).

Laatste weken geïntrigeerd geraakt van The Expanse. Interessante setting met een verhaal wat erg interessant aan het worden is. En met mn ouders zag ik een wending bij Designated Survivor ook niet aankomen (kijk vanwege mam met NL-subs en lopen wat achter). Vind dat ook wel iets waarvan ik hoop dat ie niet alleen het seizoen kan afmaken, maar ook nog kan doorgaan.

Sowieso heb ik het idee dat er van een aantal series toch wat beter is nagedacht over niet alleen het nabije plot, maar ook de algehele setting en vind ik dat er wat minder irritante hoofdpersonen zijn dan vorig jaar.

Enige wat me wat tegenvalt dit jaar zijn de nieuwe Netflix series. De meesten heb ik niet eens afgekeken en van een paar de pilot niet eens.
MacGyver en Lethal Weapon zijn al vernieuwd met een tweede seizoen. Voor APB is de kans op S2 heel klein. Geen buzz, geen goede kijkcijfers en geen denderende reviews: dan houdt het vaak wel op. 24 is niet de hit geworden waar Fox op gehoopt had dus ben ook wel benieuwd wat ze daarmee gaan doen. Designated Survivor verwacht ik wel een tweede seizoen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Voor zover het hier nog niet is aangegeven. The Brigde (Broen) seizoen 4 (en tevens laatste) start op 1 januari 2018.
PREMIERE DATES FOR SEASON 4 REVEALED!
The Bridge will air on DR1 and SVT January 1st 2018. What better way to kickstart the new year than in the company of your favourite detective?

More international release dates will follow.
Bron: https://www.facebook.com/.../1393802317350639/?type=3

[ Voor 36% gewijzigd door Kecin op 30-03-2017 00:08 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:51

Martinspire

Awesomeness

Veefje schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:55:
[...]

MacGyver en Lethal Weapon zijn al vernieuwd met een tweede seizoen. Voor APB is de kans op S2 heel klein. Geen buzz, geen goede kijkcijfers en geen denderende reviews: dan houdt het vaak wel op. 24 is niet de hit geworden waar Fox op gehoopt had dus ben ook wel benieuwd wat ze daarmee gaan doen. Designated Survivor verwacht ik wel een tweede seizoen van.
Ja dat had ik ook zo'n beetje wel gevonden. Alleen van APB hoop ik eigenlijk nog wel even een verhoging, want ik vind het wel een aardige serie. Maar vooral wat het kan doen voor vernieuwing in de politiebranche lijkt het me wel aardig (of op zijn minst als ideeënbox).

In ieder geval lijken er genoeg series door te gaan die ik leuk vindt, al raak je toch altijd wel van 1 a 2 series teleurgesteld :P

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Veefje schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:55:
[...]

APB ben ik al gestopt met het kijken erna, zo zijn er nog een hele stel

Zojuist is bekend geworden dat Time after Time gecancelled is na 5 afleveringen

https://goo.gl/eJZ1QH

dat is dan weer een andere uiterste door een serie niet eens de kans te geven (goede cast, maar verhaallijn super smal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
zeroday schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 07:29:
[...]

dat is dan weer een andere uiterste door een serie niet eens de kans te geven (goede cast, maar verhaallijn super smal)
Ja, las het van Time after Time. Maar daar valt weinig aan te doen. Als de kijkcijfers tegenvallen, de buzz er niet is en de critici er niet lovend over zijn, dan is een langer verblijf op onze schermen niet gerechtvaardigd. Hoe vervelend dat ook is van fans van de desbetreffende serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:52
Van time after time had ik het wel verwacht.Was een opvullertje voor mij.
APB ... mmm twijfel geval ... maar Natalie Martinez kijkt wel lekker weg ;)

Net gisteren naar de pilot van Oasis gekeken.Weet nog even niet wat er van te denken.
Was niet supergoed en de plot is voorlopig ook nog wat onduidelijk ... de setting dan weer niet :)

Misschien straks ook eens naar de pilot van "Shots Fired" kijken. Plot lijkt me goed, benieuwd naar de uitwerking ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Los Pollos Hermanos From ‘Breaking Bad’ Pops up in Los Angeles Arts District

http://ktla.com/2017/03/2...os-angeles-arts-district/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C8G9aSUVsAAklS6.jpg

:+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
zeroday schreef op Thursday 30 March 2017 @ 07:29:
[...]

Hmm..dat suckt! Time after Time vond ik best een goeie serie, maar de 'time travel' concurrent 'Making History' is voor mijn gevoel vele malen beter en die loopt volgens mij wel gewoon door....pfff...zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Veefje schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:32:
[...]

Ja, las het van Time after Time. Maar daar valt weinig aan te doen. Als de kijkcijfers tegenvallen, de buzz er niet is en de critici er niet lovend over zijn, dan is een langer verblijf op onze schermen niet gerechtvaardigd. Hoe vervelend dat ook is van fans van de desbetreffende serie.
maar straks wel als hoofdprijs als bluray of DVD te koop en te huur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Paulus07 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:00:
Los Pollos Hermanos From ‘Breaking Bad’ Pops up in Los Angeles Arts District

http://ktla.com/2017/03/2...os-angeles-arts-district/

[afbeelding]

:+ _/-\o_
Ik zie net op Facebook de melding 'Breaking Bad heeft het webadres bijgewerkt': http://www.lphishiring.com

Ben benieuwd of ze nog meer van die streken gaan uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
dreamscape schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 21:43:
[...]

Ik zie net op Facebook de melding 'Breaking Bad heeft het webadres bijgewerkt': http://www.lphishiring.com

Ben benieuwd of ze nog meer van die streken gaan uithalen.
Ik ben eerder benieuwd wat er gaat gebeuren op die locaties en data zoals ze op die site zijn vermeld bij de openingstijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo weer wat series afgelopen.
DC Legends blijft toch echt zo vreselijk matig. Leuk dat Laurel nog even opdook, als ze nou 1 karakter weer levend mogen maken in Arrow ....
Sleepy Hollow was ondanks de andere setting en veel nieuwe karakters toch best ok. Alleen is het allemaal wel erg dun geworden qua verhaal. Zal mij benieuwen of dat nog terugkomt.
Portlandia was ook weer aardig, maar de koek is wel zo ongeveer op en het is prima dat volgend seizoen het laatste wordt.

Moest er weer even inkomen maar Into the Badlands is wel weer mooi. Outsiders ben ik na 3 eps in S2 mee gestopt, kon me niet meer boeien. Quantico zit ondanks de mooie dames ook nog op de schopstoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Laat nu laurel het grootste kakpersonage ooit geweest zijn in een serie, (buiten sara uit prison break of lory uit twd).

Legends vind ik dan weer geweldig. 100x beter als arrow van tegenwoordig. Legends neemt zichzelf niet te serieus en ja...Mick :-)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Mick Rory is inderdaad uitgegroeid tot een leuk en goed karakter :)

En die laatste scène in Legends of Tomorrow.. cool.. kom maar op met S3!! :o

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stukfruit schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 06:27:
Mick Rory is inderdaad uitgegroeid tot een leuk en goed karakter :)

En die laatste scène in Legends of Tomorrow.. cool.. kom maar op met S3!! :o
"Guys, I think we broke time"

Dino's!!!! _O_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Mooi einde voor Colony en Colony krijgt een derde seizoen! Momenteel een van mijn favoriete series naast Broadchurch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:29
Ik vond de finale van Legends eigenlijk een enorme cop-out. Steeds zeggen dat de Spear realiteit veranderd en die veranderingen permanent zijn, en het dan toch net zo oplossen als de andere dingen die ze veranderd hebben... Het einde was wel grappig ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Fragmenten uit de laatste aflevering van Colony deden behoorlijk veel denken aan het werk van Neil Blomkamp. Volgens mij best wel een compliment voor een serie die in het begin toch net iets teveel bezig was met onzindingen en de scifi-elementen er alleen maar voor de sfeer leken te zijn (een verschijnsel waar veel series en films last van hebben).

Ik begreep alleen niet helemaal wat dat met die bol was. Waarom werd er een "nieuwe" in gezet aan het begin van de aflevering en wat is er het praktisch nut van? Is dat een "goede" alien / host? Is het een gemanipuleerde?

En die Sawyer toch.. heeft ie het toch weer geflikt om van een "eiland" af te komen :+

[ Voor 7% gewijzigd door Stukfruit op 10-04-2017 07:47 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

azz_kikr schreef op donderdag 6 april 2017 @ 18:51:
Laat nu laurel het grootste kakpersonage ooit geweest zijn in een serie, (buiten sara uit prison break of lory uit twd).

Legends vind ik dan weer geweldig. 100x beter als arrow van tegenwoordig. Legends neemt zichzelf niet te serieus en ja...Mick :-)
Laurel is na de foto leak van 2017 toch wel in in niveau gedaald bij mij ;-) Voor sommige actrices is dat trouwens andersom ;-)

The mick is echt super.. grappen zo goed en doordacht en 'over de top' ..

Wat ik nog steeds kinderachtig vind is dat als je die de loshermanos site opent en de video wil kijken dat er dan staat: retricted for your country .. bah.

Ook grappig hier te lezen dat er meer mensen bij Outsiders afhaakt. Hier ook ..

Niemand hier gehoord over het einde van Black Sails .. vond het einde een beetje te veel aan de verbeelding over latend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
zeroday schreef op maandag 10 april 2017 @ 07:41:
[...]

Laurel is na de foto leak van 2017 toch wel in in niveau gedaald bij mij ;-) Voor sommige actrices is dat trouwens andersom ;-)
Dat wel, maar pfoe die ziet er zeker niet verkeerd uit zonder de Black Canary outfit. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Stukfruit schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 08:11:
Fragmenten van de laatste aflevering van Colony deed behoorlijk veel denken aan het werk van Neil Blomkamp. Volgens mij best wel een compliment voor een serie die in het begin toch net iets teveel bezig was met onzindingen en de scifi-elementen er alleen maar voor de sfeer leken te zijn (een verschijnsel waar veel series en films last van hebben).

Ik begreep alleen niet helemaal wat dat met die bol was. Waarom werd er een "nieuwe" in gezet aan het begin van de aflevering en wat is er het praktisch nut van? Is dat een "goede" alien / host? Is het een gemanipuleerde?

En die Sawyer toch.. heeft ie het toch weer geflikt om van een "eiland" af te komen :+
'our host is online' .. mja . ik weet ook niet hoe we dat moeten plaatsen. Zo is ook niet duidelijk waarom die 2 mannen niet neergeknald werden .. Tsja ze staan op een lijst? ze zijn nog nodig? Daar kwam niet echt veel duidelijkheid m.i. over.

Genoeg open eindjes om er wat van te maken in S3 .. In ieder geval op tijd uit LA verdwenen .. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veefje
Morgen Better Call Saul _/-\o_ *O* d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinalien
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:54
[...]

Wat ik nog steeds kinderachtig vind is dat als je die de loshermanos site opent en de video wil kijken dat er dan staat: retricted for your country .. bah.

Ook grappig hier te lezen dat er meer mensen bij Outsiders afhaakt. Hier ook ..

Niemand hier gehoord over het einde van Black Sails .. vond het einde een beetje te veel aan de verbeelding over latend
Ik hoop nog op een vervolg (bv. 10 jaar later met een eigen verhaal) of het verhaal van schateiland met een aantal van dezelfde acteurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-05 07:24
Vraagje tussendoor, ik heb nog zo extreem veel dingen staan waar ik nog niet aan begonnen ben.
Geen idee of het de moeite is om te gaan kijken (buiten de dingen om die we al volgen):

Black Sails (laatste seizoen --> veel negatieve signalen)
Marvel's Iron Fist --> Is het echt zo slecht? Vergeleken met de voorgaande series?
Outsiders --> De moeite?
SIX --> De moeite?
Sneaky Pete --> ?
StartUp --> ?
Taboo --> ?
The Americans --> ?
Westworld --> ?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:08
Protax schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:36:
Vraagje tussendoor, ik heb nog zo extreem veel dingen staan waar ik nog niet aan begonnen ben.
Geen idee of het de moeite is om te gaan kijken (buiten de dingen om die we al volgen):

The Americans --> ?
Westworld --> ?

Ja en ja!

De rest is mij onbekend of gewoon middelmatig in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
Voor het serieuzere werk zou ik voor the americans of westworld gaan. Waarvan the americans misschien een beetje doorbijten is aan het begin.

Voor wat luchtiger vermaak zou ik sneaky pete doen

Taboo schijnt ook wel tof te zijn maar ken ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

[...]

Amen! :Y
Kleindochter: "You ruined my shirt!"
Oma: "The only thing ruining that shirt is your inability to fill it out."
_O-

Black Sails (laatste seizoen --> veel negatieve signalen)
Marvel's Iron Fist --> Is het echt zo slecht? Vergeleken met de voorgaande series?
Outsiders --> De moeite?
SIX --> De moeite?
Sneaky Pete --> ?
StartUp --> ?
Taboo --> ?
The Americans --> ?
Westworld --> ?

Iron Fist: sluit goed aan bij de eerdere drie Marvel Netflix-series imo. Niet beter of slechter dan die drie (Luke Cage, Daredevil, Jessica Jones).
Taboo: Tikje vaag, maar wel erg goed, goede 18e eeuwse sfeer en prima acteerwerk van Tom Hardy.
The Americans: dikke aanrader, zeker gaan kijken.
Westworld: idem, hoewel het een heel ander genre is.

Rest heb ik niet gezien, ook te veel andere dingen op mijn bord.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Outsiders --> De moeite?
SIX --> De moeite?
Sneaky Pete --> ?
StartUp --> ?
Taboo --> ?
The Americans --> ?
Westworld --> ?

Black Sails (laatste seizoen --> Vond het zelf een erg sterk seizoen. Audio visueel ook erg sterk en aanrader. Mooie afsluiting ook van deze serie.
SIX -> Aanrader. 1e aflevering is ff inkomen maar bouwt het daarna er goed op en sterk 1e seizoen.
Taboo -> erg nice in beeld gebracht en toffe serie.
Westworld -> geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05 20:06
Ik moet de laatste aflevering van Black Sails nog zien (waarschijnlijk vanavond) maar hij begint sterk kakt daarna een beetje in waar niet heel veel spannends gebeurd om later wat beter te worden. Zo goed als Seizoen 2 zal het niet worden vrees ik. Maar als je de rest hebt gezien zou ik het laatste seizoen ook kijken als ik jou was. Het feit dat series af worden gemaakt volgens planning is zeldzaam de laatste paar jaren.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-05 07:24
Bedankt voor de reacties, Outsiders en Startup gaan de prullenbak in (de rest gaan we nog eens kijken) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

ghighoegha schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:45:
Taboo schijnt ook wel tof te zijn maar ken ik niet
Toevallig gisteravond mee begonnen, ik heb nog maar 1 aflevering gezien, maar dit is een steengoede serie. Werkelijk prachtig, niet alleen qua verhaal, maar ook qua geluid en beeld. Wat een parel.

Vanavond aflevering 2 kijken, nu zeg ik niet snel dat iets goed is, maar dit begint zo fantastisch. Toffe serie, jammer dat seizoen 1 maar 8 afleveringen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Protax schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:13:
Bedankt voor de reacties, Outsiders en Startup gaan de prullenbak in (de rest gaan we nog eens kijken) :)
Outsiders begrijp ik, maar StartUp is een aardige serie, hoor. Zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Outsiders vind ik anders prima te pruimen hoor. bij elke aflevering wil ik graag de volgende zien.
kom alleen tijd te kort om alles bij te houden. :+

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.