There are no secrets, only information you do not yet have
Als het niet al zo laat was, had ik nog verder gekeken.
Zag er veelbelovend uit ... staat straks zeker op het programma
Begon goed ... maar zakte daarna toch beetje in.
Niet zozeer wat het verhaal/plot betreft, maar meer een aantal scenes die ik vreemd/minder realistisch vond.
Maar blijft voorlopig wel nog even op mijn lijstje staan.
Verwijderd

maar ja NPH kan bij nooit stuk.
Verwijderd
Lol, is dat NPH? Ik dacht: huh, ik heb die serie gezien, maar hem niet. Blijkt het gewoon Olaf te zijn, meesterlijke make up zeg. Vind het een erg leuke serie, de aflevering met de slang en de aflevering in de bioscoop vond ik het leukst (misschien was dit 1 aflevering, is al een tijdje terug dat ik hem zag).Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:41:
Neil Patrick Harris en A series of Unfortunate Events is leuk
maar ja NPH kan bij nooit stuk.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2017 16:35 ]
Verwijderd
Zijn stem is heerlijk herkenbaar; Dat er snel maar een Doctor Horrible 2 komtVerwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:34:
[...]
Lol, is dat NPH? Ik dacht: huh, ik heb die serie gezien, maar hem niet. Blijkt het gewoon Olaf te zijn, meesterlijke make up zeg. Vind het een erg leuke serie, de aflevering met de slang en de aflevering in de bioscoop vond ik het leukst (misschien was dit 1 aflevering, is al een tijdje terug dat ik hem zag).

My Kitches Rules AU: Ik vraag mij steeds meer af of dit een staged show is

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
Zijn stem deed inderdaad een belletje rinkelen, maar ik sloeg er verder niet op aan. Weer wat geleerd vandaag.Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:42:
Zijn stem is heerlijk herkenbaar; Dat er snel maar een Doctor Horrible 2 komt![]()
Morgen begint ook Blacklist Redemption overigens.
Blacklist Redemption, weer veel van hetzelfde..M a r c o schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:38:
helemaal gemist, maar vanaf overmorgen Seizoen 2 van Stan Lee's Lucky Man.
Morgen begint ook Blacklist Redemption overigens.
Stan Lee's daar ben ik wel benieuwd naar .. S1 was goed
Dat betekent, stam + t .
Uiteraard is er al een topic voor zo'n goede serie: [Serie] - TabooApache4u schreef op zondag 26 februari 2017 @ 00:19:
Zojuist de laatste aflevering van de Britse serie Taboo gezien. Briljant. Beste serie sinds jaren. Sterk acteerwerk en goede cinematografie. Een echte aanrader en ben verbaasd dat er ie hier nog geen eigen topic heeft.
De eerste aflevering was dan ook niet best. Kijk er niet van op.zeroday schreef op zondag 26 februari 2017 @ 09:10:
Dat was een snelle: Doubt, gecancelled. Ok .. 2 afleveringen en nu stoppen ze met uitzenden en wellicht komt het nog een keer maar dan later dit jaar .. als niemand hoeft te kijken . .
Acteur Bill Paxton (61) overleden
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 26-02-2017 17:07 ]

Die begint binnenkort eindelijk weer
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Idd, wou het net posten. Serie zal wel stoppen. De kijkcijfers (voor CBS begrippen) waren al niet denderend, maar met dit nieuws zal de serie vast eindigen, ja.Martinspire schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:06:
Hmmm ik gok dat Training Day ook niet meer verder zal gaan?
Acteur Bill Paxton (61) overleden
Verwijderd
Veefje schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:27:
[...]
Idd, wou het net posten. Serie zal wel stoppen. De kijkcijfers (voor CBS begrippen) waren al niet denderend, maar met dit nieuws zal de serie vast eindigen, ja.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
....maar dan wel met onze Nederlandse Famke Janssen!zeroday schreef op Saturday 25 February 2017 @ 15:44:
[...]
Blacklist Redemption, weer veel van hetzelfde..
Stan Lee's daar ben ik wel benieuwd naar .. S1 was goed
ja .. maar dan heb ik liever Thekla .. stukker knapper dan Famke ;-)TheVMaster schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:39:
[...]
....maar dan wel met onze Nederlandse Famke Janssen!
oh .. SyFy heeft zojuist Incorporated gecancelled ..
[ Voor 10% gewijzigd door zeroday op 27-02-2017 21:43 ]
En zeker 20 jaar jonger denk ik?zeroday schreef op Monday 27 February 2017 @ 21:41:
[...]
ja .. maar dan heb ik liever Thekla .. stukker knapper dan Famke ;-)
Geboren: 5 november 1964 (52 jaar), Amstelveen
Geboren: 16 september 1975 (41 jaar), Bussum
nu jij weer ;_)
Oke jij wint...Thekla it is. Moet wel zeggen dat Famke er in die serie niet uitziet als 52....zeroday schreef op Monday 27 February 2017 @ 21:45:
[...]
Geboren: 5 november 1964 (52 jaar), Amstelveen
Geboren: 16 september 1975 (41 jaar), Bussum
nu jij weer ;_)
Verwijderd
Is famke 52?

Nee toch? Damn... echt? Man man man, bizar.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2017 22:19 ]
Famke is 52....ja...je zou het niet zeggen (helemaal niet in Blacklist Redeption), want wat ziet ze er lekker uit.
Verwijderd
Bizar zeg, famke 52...
Edit: mmm, zit nu aan een blik gulpener 10% bier en een zak chips, dat werkt niet mee in mijn voordeel.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2017 22:24 ]
lol, je weet dat de meerderheid na 3 maanden fitness er alweer mee ophoudtVerwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:20:
Jeetje, mijn vrouw en ik zien er in onze 40'ers niet zo goed meer uit als haar. Toch maar goed dat er voor de zomervakantie een fitnesszaal op mijn werk komt. Werk aan de winkel, als je er zo op die leeftijd uit kan zien...
Bizar zeg, famke 52...
Voor een goed resultaat is het van belang om het jaren vol te houden.
catch phrase:
"Tells the tale of three mothers of first graders, whose apparently perfect lives unravel to the point of murder."
Dat betekent, stam + t .
fijn dat dit even aangehaald word. Ik heb al 2 afleveringen staan maar door de naam even vergeten omdat ik dacht dat het een serie was die ik niet meer volgde.Net even de intro gekeken en de sfeer staat me nu al aan ..Apache4u schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 01:31:
Mijn vrouw en ik zijn "Big Little Lies" gaan volgen. Dat lijkt wel een aardige serie. Sterk acteerwerk van oa Reese Witherspoon en Nicole Kidman.
catch phrase:
"Tells the tale of three mothers of first graders, whose apparently perfect lives unravel to the point of murder."
Ben erg benieuwd gezien de grot namen

Ik ben opzoek naar een nieuwe serie voor mij om te kijken. Aantal dingen wat ik zoek in serie.
-Enige vorm van realiteit. Dus geen sciencefiction.
-vind het leuker als je echt gek wordt aan einde van aflevering omdat je wilt weten wat er gaat gebeuren.
-liefst een beetje in moderne tijd dus geen western oid.
Wat ik al gekeken heb. Al dan niet afgemaakt.
- prison break
- breaking bad
- sons of anarchy
- Dexter
- narcos
JustifiedDirk0s schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:43:
Weet niet of dit het goede topic hier voor is mar probeer het toch:
Ik ben opzoek naar een nieuwe serie voor mij om te kijken. Aantal dingen wat ik zoek in serie.
-vind het leuker als je echt gek wordt aan einde van aflevering omdat je wilt weten wat er gaat gebeuren.
- prison break
- breaking bad
- sons of anarchy
- Dexter
- narcos
IMDB: Justified (TV Series 2010–2015)
Die heb ik serieus gister 2 afleveringen gekeken maar vind nog niet echt dat het me trekt om door te kijken. Misschien te snel oordeel na 2 episodes maar dat was mijn eerste oordeel. Ik haak vaak snel af als het niet echt spannend genoeg is :-)
Zo heb ik ook ooit Suits gekeken maar is voor mij alleen maar praten praten en nog meer praten, komt voor mij weinig spanning in
Ik moest er ook even inkomen met die serie, maar daarna, geniaalDirk0s schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:56:
[...]
Die heb ik serieus gister 2 afleveringen gekeken maar vind nog niet echt dat het me trekt om door te kijken. Misschien te snel oordeel na 2 episodes maar dat was mijn eerste oordeel. Ik haak vaak snel af als het niet echt spannend genoeg is :-)
Zo heb ik ook ooit Suits gekeken maar is voor mij alleen maar praten praten en nog meer praten, komt voor mij weinig spanning in
Andere series eventueel:
Fargo: IMDB: Fargo (TV Series 2014– )
True Detective (1e seizoen): IMDB: True Detective (TV Series 2014– )
Sherlock: IMDB: Sherlock (TV Series 2010– )
Westworld: IMDB: Westworld (TV Series 2016– )
Fargo op het lijstje voor in toekomst.
True detective vergeten erbij te zetten maar seizoen 1 gezien. 2 niet maar is volgens mij met hele andere acteurs.
Dan ook the Night of: IMDB: The Night Of (TV Mini-Series 2016)Dirk0s schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:22:
Dan blijf ik nog even door kijken met justifed.
Fargo op het lijstje voor in toekomst.
True detective vergeten erbij te zetten maar seizoen 1 gezien. 2 niet maar is volgens mij met hele andere acteurs.
en misschien ook the Night Manager: IMDB: The Night Manager (TV Mini-Series 2016– )
"Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
The #Supergirl cast joins #TheFlash ensemblespoiler:, Tuesday, March 21 at 8/7c!for a special musical episode
Oscar Wilde
Oscar Wilde
Begonnen te kijken naar Beau Sejour, vlaamse reeks over meisje die wakker wordt naast haar eigen lijk en op zoek gaat naar haar moordenaar.
2 aflveringen ver en best toch wel toppertje hoor zo ver. Wel opassen met online hierover te lezen wat nogal spoilergevoelig in de kranten
[ Voor 7% gewijzigd door SadisticPanda op 09-03-2017 10:55 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Banshee !Dirk0s schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:43:
- prison break
- breaking bad
- sons of anarchy
- Dexter
- narcos
Suits, Homeland, Hannibal, House Of Cards, The Affair, The Americans, The Missing, True Detective.Dirk0s schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:43:
- prison break
- breaking bad
- sons of anarchy
- Dexter
- narcos
Veel plezier!
Season 2 is inderdaad erg goed. Had ik niet verwacht. Dit is echt een onderschatte serie.The_Worst schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:47:
Colony blijft een heerlijke serie. Ze melken verhaallijnen niet uit maar pakken direct door. Daarnaast een goede afwisseling tussen drama en actie.
Nu ook begonnen met Designated survivor. Op zich ook wel aardig, maar niet geheel realistisch. Tenminste, het voelt apart om te zien hoe e.e.a er aan toe gaat in de VS als het hele congres is opgeblazen.
'worst thing since 9/11' ...doh...worst thing since WO-2!
In aflevering 1 stond die zoon ook ergens in een disco te dansen. Ik denk dat het nachtleven ook even stil ligt na zo'n extreme daad. En de hele nasleep. Het hele congres is dood. Het is bijna alweer orde van de dag lijkt wel in de eerste paar afleveringen.
Dit dus.
Helemaal mee eens. S2 vind ik eigenlijk beter, juist omdat ze eindelijk eens wat meer laten zien dan het eeuwige "ja maar de mensen zelf zijn het probleem"-verhaal.FunkyTrip schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:36:
Season 2 is inderdaad erg goed. Had ik niet verwacht. Dit is echt een onderschatte serie.
Het blijft jammer dat Jack nu in DS zit ipv 24Nu ook begonnen met Designated survivor. Op zich ook wel aardig, maar niet geheel realistisch. Tenminste, het voelt apart om te zien hoe e.e.a er aan toe gaat in de VS als het hele congres is opgeblazen.
'worst thing since 9/11' ...doh...worst thing since WO-2!
In aflevering 1 stond die zoon ook ergens in een disco te dansen. Ik denk dat het nachtleven ook even stil ligt na zo'n extreme daad. En de hele nasleep. Het hele congres is dood. Het is bijna alweer orde van de dag lijkt wel in de eerste paar afleveringen.

24: Legacy mag dan best cool zijn, net als DS trouwens, maar je mist toch al snel uitspraken als "dammit Chloe!"
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 56% gewijzigd door RambOe op 10-03-2017 16:35 ]
Of de target weet net te ontsnappen:Stukfruit schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:08:
[...]
Het blijft jammer dat Jack nu in DS zit ipv 24
24: Legacy mag dan best cool zijn, net als DS trouwens, maar je mist toch al snel uitspraken als "dammit Chloe!"
*ramt op t stuur*
"DAMNIT!" *bliep bliep, bliep bliep, bliep bliep*
Gelukkig komt in de volgende aflevering Tony Almeida terug.
xoniq schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 23:02:
[...]
Of de target weet net te ontsnappen:
*ramt op t stuur*
"DAMNIT!" *bliep bliep, bliep bliep, bliep bliep*
Gelukkig komt in de volgende aflevering Tony Almeida terug.
Maar dat is inderdaad wel cool
Dat zit wel Schnorr.
Wow. ondanks het limburgse accent;...wat een reeks van eigen bodem.

Sterk verhaal, mooie beelden en prachtmuziek. Yaay TV
Degenen die hem ook willen, nog tot 4 arpil te bekijken op VRT site (https://www.vrt.be/vrtnu/...au-sejour-s1a1-het-lijk/#)
Voor HD versie, tsja
Eerste aflevering viel me beetje tegen. Dan vindt ik Time after Time boeiender.....al blijf ik Making History ook wel kijken voorlopig....RambOe schreef op Friday 10 March 2017 @ 16:34:
Wat vinden jullie van de serie "IMDB: Making History (TV Series 2017– )"?
Ik vond dit één van de meest verrassende nieuwkomers. Kijkt lekker weg, bevat genoeg spanning en drama.Paulus07 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 21:16:
Seizoen afgerond van Six. Best een aanrader
IMDB: Six (TV Mini-Series 2017– )
[afbeelding]
Six is helaas afgelopen met een verassende maar ook vervelende cliffhangeryeehaw schreef op maandag 13 maart 2017 @ 21:06:
Wat een geweldig einde van de nieuwe aflevering van Billions. Op dit moment naast SIX de enige serie die ik volg, maar wat is het goed gedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door CCJJVV op 13-03-2017 23:15 ]
Vond je? Ik vond hem erg tegenvallen. Tsja Marc Cuban komt even langs maar voor de rest .. het was erg slow en ik vond hem nou niet je van het. Dat ie weer terug wil slaan nadat ie een tik kreeg was te verwachten ..yeehaw schreef op maandag 13 maart 2017 @ 21:06:
Wat een geweldig einde van de nieuwe aflevering van Billions. Op dit moment naast SIX de enige serie die ik volg, maar wat is het goed gedaan.
Er word wel véél vlaai gegeten.....azz_kikr schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 19:59:
Net Laatste aflevering gezien van "Beau Sejour",
Wow. ondanks het limburgse accent;...wat een reeks van eigen bodem.
Sterk verhaal, mooie beelden en prachtmuziek. Yaay TV
Degenen die hem ook willen, nog tot 4 arpil te bekijken op VRT site (https://www.vrt.be/vrtnu/...au-sejour-s1a1-het-lijk/#)
Voor HD versie, tsja
Het accent is niet vervelend, soms ( in NL ) worden die zo aangedikt, dat het echt niet klopt ..
Maar inderdaad, een Vlaamse kwaliteitsserie ... afl4 onder de riem nu, morgen de rest
Mja is vooral omdat ik sommige acteurs al in andere stukken zien spelen heb, mn Roel Vanderstukken en nog een paar. En zoiezo Limburg klinkt voor niet Limburger te zijn, altijd beetje vreemdFreshMaker schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 19:20:
[...]
Er word wel véél vlaai gegeten.....
Het accent is niet vervelend, soms ( in NL ) worden die zo aangedikt, dat het echt niet klopt ..
Maar inderdaad, een Vlaamse kwaliteitsserie ... afl4 onder de riem nu, morgen de rest
Deze reeks komt voor bij bij de betere vlaamse reeksen zoals Quiz Me Quick, Van Vlees & Bloed, Clan, Matroesjkas (s1),...
Heb nog Callboys, Amigo's en Chaussee D'Amour te kijken.
Ben in Vlaamse Series Mood ( ook omdat ze meestal maar 10 afleveringen zijn, weinig of geen gemelk)
Verwijderd

Maar goed volgende week dus een crossover met The Flash met muziek en alles

There's no place like 127.0.0.1
Oscar Wilde
Verwijderd
Leuke ep verder ook, mooie opmaat voor volgende weekMatHack schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:22:
Victor Garber laat weer eens horen dat hij geweldig kan zingen in Legends of Tomorrow (geweldige liedkeuze trouwens)

#MasterchefJunior
Oscar Wilde
Is het wat?willempjuh schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:07:
Iemand Iron Fist al gekeken? Is sinds deze morgen beschikbaar op Netflix
Ik heb er geen haast mee denk ik. De recensies zijn om te janken.
https://www.rottentomatoes.com/tv/marvel_s_iron_fist/s01/
Humankind… be both.
Die reviews kan(en misschien ook stiekem wil) ik helaas niet echt serieus nemen. Dat hele SJW geneuzel weegt zwaar mee en sowieso zijn het alleen reviews over de 1e 6 afleveringen. Dus als de serie langzaam begint en pas na aflevering 6 echt tempo krijgt dan zijn de reviews ook niet helemaal goed. Ik had al wel een review gezien van iemand die de serie eerder deze week al had gezien en zei dat het allemaal wel mee viel(wel een comicboek nerd, dus of de mening helemaal objectief is weet ik niet).Spike_wolf schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:01:
[...]
Ik heb er geen haast mee denk ik. De recensies zijn om te janken.
https://www.rottentomatoes.com/tv/marvel_s_iron_fist/s01/
Maar ik ga nu starten, dus ik laat over 7 uur wel weten of het tempo omhoog gaat
[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 17-03-2017 12:12 ]
Ben zeer benieuwd, verwacht rond 20:00 vanavond een reviewTerranova schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:06:
[...]
Die reviews kan(en misschien ook stiekem wil) ik helaas niet echt serieus nemen. Dat hele SJW geneuzel weegt zwaar mee en sowieso zijn het alleen reviews over de 1e 6 afleveringen. Dus als de serie langzaam begint en pas na aflevering 6 echt tempo krijgt dan zijn de reviews ook niet helemaal goed. Ik had al wel een review gezien van iemand die de serie eerder deze week al had gezien en zei dat het allemaal wel mee viel(wel een comicboek nerd, dus of de mening helemaal objectief is weet ik niet).
Maar ik ga nu starten, dus ik laat over 7 uur wel weten of het tempo omhoog gaat
Dat wordt uitgezonden op AMC (in de pluspakketten van Ziggo en KPN) om 3.00u gelijk met US en om 22u herhaling.
Zie dat ze ook Hap & Leonard s1 uitzenden, daarvan is ook net het tweede seizoen begonnen. Leuke cultserie.
Ik ben geen betrouwbare interviewer, beetje een marvel fanboy. Maar ik zie het probleem echt nog niet na de 1e 2 afleveringen.willempjuh schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:11:
[...]
Ben zeer benieuwd, verwacht rond 20:00 vanavond een review
Zag het vandaag langskomen en er zijn een stel bagger rips uit om te downloaden. Ik wacht even tot het beschikbaar is om gewoon op Netflix te kijken. Ben net klaar met Luke Cage en Daredevil, dus er kan weer iets nieuws bijwillempjuh schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:07:
Iemand Iron Fist al gekeken? Is sinds deze morgen beschikbaar op Netflix

Valt mij wel op dat zowel in Luke Cage en nu Iron Fist, acteurs uit Banshee te vinden zijn. Doen ze niet slecht

Het is een Netflix original, dus al direct beschikbaar op Netflix, ook in NLNotna schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:01:
[...]
Zag het vandaag langskomen en er zijn een stel bagger rips uit om te downloaden. Ik wacht even tot het beschikbaar is om gewoon op Netflix te kijken.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Humankind… be both.

[ Voor 55% gewijzigd door Notna op 17-03-2017 15:21 ]
Yeuh ! Hap and Leonard,sambalbaj schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:50:
Into the Badlands s2 begint maandag ook.
Dat wordt uitgezonden op AMC (in de pluspakketten van Ziggo en KPN) om 3.00u gelijk met US en om 22u herhaling.
Zie dat ze ook Hap & Leonard s1 uitzenden, daarvan is ook net het tweede seizoen begonnen. Leuke cultserie.
Seizoen 1 was erg leuk !
Zijn toch maar 5 episodes geworden, maar ik ben er nu echt van overtuigd dat veel van de reviewers echte Social Justice Warriors zijn, ja het verhaal begint langzaam, maar dat is juist opbouwen naar het grotere verhaal. De actie is prima, het verhaal is spannender dan bijv. in Luke Cage. Maar het is wel leuk om te kijken.willempjuh schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:11:
[...]
Ben zeer benieuwd, verwacht rond 20:00 vanavond een review
Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe het verder gaat aflopen.
De meeste critics hebben echter vooral kritiek op het verhaal en de lead. Daarbij vallen ook een groot deel van de bijrollen niet in de smaak. Dat Iron Fist geen asian is speelt bij sommigen een rol, maar velen vinden Finn Jones ook gewoon miscast. Daarbij zie je veel mensen wijzen op zijn vechtkunsten die niet overtuigend zouden zijn. Dat was een van de redenen waarvan ik op voorhand huiverig was. Verwacht veel van de serie, maar had ergens wel het idee (de vrees) dat Finn Jones niet overtuigend zou zijn. Dit moet dé vechter bij uitstek zijn, als dat dus tegenvalt wordt het een moeilijke zaak. Maar ik ben nog steeds benieuwd en ga vanavond kijken.Terranova schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:16:
[...]
Zijn toch maar 5 episodes geworden, maar ik ben er nu echt van overtuigd dat veel van de reviewers echte Social Justice Warriors zijn, ja het verhaal begint langzaam, maar dat is juist opbouwen naar het grotere verhaal. De actie is prima, het verhaal is spannender dan bijv. in Luke Cage. Maar het is wel leuk om te kijken.
[ Voor 71% gewijzigd door Veefje op 17-03-2017 17:49 ]
Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb er nu nog maar 2 afleveringen op zitten, maar het valt op veel fronten best te vergelijken met de voorgaande series. Het verhaal gaat langzaam vooruit en ze focussen vooral op "realisme" ipv superkrachten (al was de scene die ik daarnet in ep 2 zag best coolTerranova schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:16:
[...]
Zijn toch maar 5 episodes geworden, maar ik ben er nu echt van overtuigd dat veel van de reviewers echte Social Justice Warriors zijn, ja het verhaal begint langzaam, maar dat is juist opbouwen naar het grotere verhaal. De actie is prima, het verhaal is spannender dan bijv. in Luke Cage. Maar het is wel leuk om te kijken.
En die Social Justice Warriors.. tja, als ik zo op IMDB kijk dan is uit de gebruikersnaam van de eerste review inderdaad al genoeg op te maken. Je kan ook doorslaan met dat gezeur over politieke correctheid. Net alsof mensen die kung-fu uitoefenen altijd maar een stereotype Aziaat moeten zijn. Als Annie (van de recente film) een donkere huidskleur moet kunnen hebben (en het een leuke film blijkt te zijn waarmee niets mis is), dan moet Iron Fist ook blank kunnen zijn.
Anyway, tot nu toe is het wel geinig. Nog geen hoogvlieger, maar geinig.
Dat zit wel Schnorr.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Voldoe je aan de volgende eisen?gielie schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:41:
Ik lees overal dat iron fist in 4K uitgezonden zou worden maar bij mijn Netflix is het gewoon HD en geen 4K.
https://help.netflix.com/en/node/13444
(let vooral op de browser: Edge)
Dat zit wel Schnorr.
Zeker voldoe ik aan de eisen, ik kijk het rechtstreeks op mijn 4K tv, HDR werkt wel en andere series in 4k ook, iron fist helaas geen 4kStukfruit schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:55:
[...]
Voldoe je aan de volgende eisen?
https://help.netflix.com/en/node/13444
(let vooral op de browser: Edge)
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Verwijderd
Het is niet echt een Marvel verhaal sofar.
http://www.metacritic.com/tv/feud
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Een serie van FX met Oscarwinnares Jessica Lange en Susan Sarandon. Dat zit sowieso goed. Dat wordt een van de beste series van dit jaar, ongetwijfeld.Nitai schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 09:36:
Iemand al Feud gezien, gisteren de pilot aflevering met m'n vrouw gezien en wow, ik had niet verwacht dat dit zo een goede serie is. Het acteerwerk, de set en de kostuums zijn geweldig (vandaar dat ik met m'n vrouw keek, zij houdt van kostuumdrama's).
Verwijderd
Niet als het niet je ding isVeefje schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 09:51:
[...]
Een serie van FX met Oscarwinnares Jessica Lange en Susan Sarandon. Dat zit sowieso goed. Dat wordt een van de beste series van dit jaar, ongetwijfeld.
Heb je helemaal gelijk in. Maar dan nog kunnen we over bepaalde dingen die niet ons ding zijn, zeggen dat het kwalitatief in orde is. Dat is zeker het geval bij Feud.
Verwijderd
Zelfs met een grote fanschare kan een dergelijke show snel gecancelled worden.Veefje schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 10:41:
[...]
Heb je helemaal gelijk in. Maar dan nog kunnen we over bepaalde dingen die niet ons ding zijn, zeggen dat het kwalitatief in orde is. Dat is zeker het geval bij Feud.
Probleem is dat er zoveel series zijn dat binding met een show erg lastig is, zeker als het nieuw is.
edit:
5 uur aan Iron Fist gekeken, en doei.
Ik trek die enorme traagheid niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2017 11:44 ]
Feud is een anthologieserie net als American Crime Story. Elk seizoen is anders. FX zal dit sowieso vernieuwen. Hetzelfde geldt voor American Crime Story. Je kunt namelijk alle kanten op met anthologieseries. Susan Sarandon en Jessica Lange zullen beiden wel genomineerd worden voor een Emmy.Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:23:
[...]
Zelfs met een grote fanschare kan een dergelijke show snel gecancelled worden.
Probleem is dat er zoveel series zijn dat binding met een show erg lastig is, zeker als het nieuw is.
edit:
5 uur aan Iron Fist gekeken, en doei.
Ik trek die enorme traagheid niet.
Ik kijk Iron Fist op dit moment. Of het moet in de resterende 7 afleveringen flink beter worden, of ik kan voor mijzelf gerust stellen dat dit de minste Marvel serie op Netflix is tot nu toe. Gelukkig doet Jessica Henwick mee, anders was ik net als jij afgehaakt. Danny's meester is trouwens Job (Hoon Lee) uit Banshee.
Ik kijk nu de eerste serie afleveringen en verheug me erop...:)Veefje schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 08:39:
De eerste vier afleveringen van Iron Fist gezien en ik vind het ook niet zo slecht als de reviews. Het is zeker niet heel sterk, maar het is niet slecht. Zelf ben ik ook niet echt overtuigd van Finn Jones. Hij doet het niet slecht, maar hij spat nou niet van het scherm. Ik mis charisma en aanwezigheid op het scherm. Wanneer de serie zich richt op Colleen Wing, vind ik het meteen interessanter. Zij is vooralsnog de reden voor mij om te blijven kijken. Het verhaal is nou niet hoogstaand of écht interessant. En ik moet eerlijk zeggen dat de vechtkunsten van Finn Jones niet heel denderend zijn. Het is niet zo slecht als de meeste reviews zeggen, maar ik ben het er wel mee eens dat het ook niet heel overtuigend overkomt. Dat zeg ik als groot martial arts fan die vroeger kung fu (Shaolin) films verslond met mijn moeder en het genre nog steeds een warm hart toedraagt. De vechtscenes waar Danny in betrokken zijn, zijn niet 'awesome'. Ik denk dat we allemaal nog wel dé twee vechtscenes uit Daredevil kunnen herinneren. Dat was geweldig en ik had gedacht ook iets van dat al te zien. Into the Badlands S2 begint bijna, en kijk... dat is pas overtuigend matten. Maar... ik vind Iron Fist dus zeker gewoon meevallen tot nu.
Verstand van 'Alles' van 'Niets'
Verwijderd
Bedankt, mijn vrouw kijkt ook graag kostuumdrama's.Nitai schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 09:36:
Iemand al Feud gezien, gisteren de pilot aflevering met m'n vrouw gezien en wow, ik had niet verwacht dat dit zo een goede serie is. Het acteerwerk, de set en de kostuums zijn geweldig (vandaar dat ik met m'n vrouw keek, zij houdt van kostuumdrama's).
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2017 22:36 ]
Dit topic is gesloten.