,
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2019 21:58 ]
Tomorrow is not today!
Heb de eerste ep ook al gezien en al wat over geschreven. Kon het wel waarderen. Hardy is natuurlijk een topacteur. Ik ben benieuwd iig naar de rest van het seizoen.Spacey23 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:45:
Nog geen reacties zie ik. Heb de eerste aflevering nog niet gezien en was eigenlijk wel benieuwd naar reacties. Tom Hardy die meespeelt is natuurlijk een flink pluspunt! Binnenkort maar even kijken dan.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
[ Voor 12% gewijzigd door StygMa op 24-01-2017 20:13 ]
Verwijderd
Wat vind je raar? Incest is niet normaal inderdaad, dat zorgt ook voor de gespannen verhoudingen. Een kind van je broer aborteren zal ook het nodige verstoord hebben. Wat er gaande is vind ik dus niet heel raar. Die verhoudingen zijn verknipt.Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:46:
Ik vind het wel een beetje raar.. wat met zijn zus gaande is. Niet dan?
Heeft geen signature.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ja, afgelopen weekend is de laatste aflevering van het 1e seizoen uitgezonden.MrVegeta schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:31:
En alweer afgelopen toch?
Dat betekent, stam + t .
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Heeft geen signature.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik denk persoonlijk dat het een combinatie is van beide. Hij zal in Afrika met de stam van z'n 'moeder' wel het één en ander hebben geleerd en gedaan. Maar duidelijk is het nog niet, die mysterie maakt het voor mij persoonlijk ook wel tof.MrVegeta schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:38:
Wat vonden jullie van Delaney? Denken jullie dat 'ie echt voodoo/magische krachten heeft of gebruikt hij de aura van mysterie of ... is hij "gewoon" gek? Schizofreen etc?
Tom Hardy speelt het heerlijkHupske schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 01:06:
Ik vind het echt een geweldige serie. Helaas zit het seizoen eropDe laatste zin; 'we are Americans now' kan er wel voor zorgen dat er nog een seizoen 2 gaat komen. Helaas moet BBC dat dan nog wel bekend maken.
Tom Hardy speelt het echt goed. Genot om naar te kijken. Zorgt voor een lekker sfeertje in de serie.
Wat hij als Delaney heeft zal ik niet weten. Ik heb het gevoel dat hij gewoon gek is, maar anderzijds hadden zijn zus en hij wel een connectie met elkaar dmv 'magische krachten'.
Ik zal daar nog graag achter willen komen in een 2e seizoen
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq