Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
,

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2019 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Nog geen reacties zie ik. Heb de eerste aflevering nog niet gezien en was eigenlijk wel benieuwd naar reacties. Tom Hardy die meespeelt is natuurlijk een flink pluspunt! Binnenkort maar even kijken dan.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Spacey23 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:45:
Nog geen reacties zie ik. Heb de eerste aflevering nog niet gezien en was eigenlijk wel benieuwd naar reacties. Tom Hardy die meespeelt is natuurlijk een flink pluspunt! Binnenkort maar even kijken dan.
Heb de eerste ep ook al gezien en al wat over geschreven. Kon het wel waarderen. Hardy is natuurlijk een topacteur. Ik ben benieuwd iig naar de rest van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:31

nwagenaar

God, root. What's the differen

Deze stond al een behoorlijke lange tijd op mijn lijstje en afgelopen weekend de 1e aflevering gezien.

In één woord: Brilliant!

Tom Hardy is echt een super acteur en de sfeer van deze serie kan ik enorm waarderen, precies mijn smaak!

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:34
Echt een lekker begin ! Deze komt op mijn volglijstje.

Tom Hardy blijft een beetje een rare snuiter, maar juist daarom kijkt het zo lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Had er eerlijk gezegd niet heel veel van verwacht, maar wat een heerlijk begin van de serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aflevering 2 was zeer vermakelijk! Dat einde kwam lekker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:16
Waar is dit te bekijken?

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 21:42
Eerste twee afleveringen gekeken. Ik vind vooral de sfeer wel lekker en Hardy zet een interessant en sterk personage neer. Ben wel benieuwd of hij er dit seizoen nog op uit trekt of dat hij vooral in dat plaatsje gaat blijven. Als dat laatste het geval is ben ik wel benieuwd hoe lang het interessant blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel een beetje raar.. wat met zijn zus gaande is. Niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 21:42
Heb ook aflevering 3 gezien, persoonlijk vond ik eigenlijk de eerste aflevering het beste. Sfeer en setting zijn mooi en er zit nog iets mysterieus in, maar tot dusver weet het verhaal zelf me nog weinig te boeien. Het blijft beetje in hetzelfde hangen allemaal. Ik hoop dat de komende afleveringen wat verandering gaan brengen, maar ben wel bereid om het hele 1e seizoen af te kijken om te kijken waar het naar toe gaat ;)

[ Voor 12% gewijzigd door StygMa op 24-01-2017 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:46:
Ik vind het wel een beetje raar.. wat met zijn zus gaande is. Niet dan?
Wat vind je raar? Incest is niet normaal inderdaad, dat zorgt ook voor de gespannen verhoudingen. Een kind van je broer aborteren zal ook het nodige verstoord hebben. Wat er gaande is vind ik dus niet heel raar. Die verhoudingen zijn verknipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Sfeer is goed, maar de snelheid van het verhaal mag wat wel wat hoger. Verder toch wel een die ik zeker uit ga kijken.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Heerlijke aflevering weer! Vind ook Oona Chaplin een sterk karakter neerzetten. Bescheiden rol met weinig dialoog en, voor mij, erg overtuigend neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

En alweer afgelopen toch?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ja, afgelopen weekend is de laatste aflevering van het 1e seizoen uitgezonden.
Dit is echt een geweldige serie.. Prima acteerwerk, een goed verhaal en erg mooi gefilmd. Het valt me op dat ie hier zo weinig aandacht heeft gekregen want dat doet hem geen recht.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mee eens. Zojuist de finale gekeken. Prima conclusie, veel losse eindjes weer aan elkaar geknoopt! Ik heb mij erg vermaakt :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ja ik vond de finale erg sterk. Zat echt bomvol met allerlei scheming en alle karakters kwam mooi terug. Setting van de serie is echt goed gefilmd. Al met al een echte aanrader.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat vonden jullie van Delaney? Denken jullie dat 'ie echt voodoo/magische krachten heeft of gebruikt hij de aura van mysterie of ... is hij "gewoon" gek? Schizofreen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02:02

Hupske

AFCA

Ik vind het echt een geweldige serie. Helaas zit het seizoen erop :( De laatste zin; 'we are Americans now' kan er wel voor zorgen dat er nog een seizoen 2 gaat komen. Helaas moet BBC dat dan nog wel bekend maken.

Tom Hardy speelt het echt goed. Genot om naar te kijken. Zorgt voor een lekker sfeertje in de serie.
Wat hij als Delaney heeft zal ik niet weten. Ik heb het gevoel dat hij gewoon gek is, maar anderzijds hadden zijn zus en hij wel een connectie met elkaar dmv 'magische krachten'.

Ik zal daar nog graag achter willen komen in een 2e seizoen :)

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

MrVegeta schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:38:
Wat vonden jullie van Delaney? Denken jullie dat 'ie echt voodoo/magische krachten heeft of gebruikt hij de aura van mysterie of ... is hij "gewoon" gek? Schizofreen etc?
Ik denk persoonlijk dat het een combinatie is van beide. Hij zal in Afrika met de stam van z'n 'moeder' wel het één en ander hebben geleerd en gedaan. Maar duidelijk is het nog niet, die mysterie maakt het voor mij persoonlijk ook wel tof.
Hupske schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 01:06:
Ik vind het echt een geweldige serie. Helaas zit het seizoen erop :( De laatste zin; 'we are Americans now' kan er wel voor zorgen dat er nog een seizoen 2 gaat komen. Helaas moet BBC dat dan nog wel bekend maken.

Tom Hardy speelt het echt goed. Genot om naar te kijken. Zorgt voor een lekker sfeertje in de serie.
Wat hij als Delaney heeft zal ik niet weten. Ik heb het gevoel dat hij gewoon gek is, maar anderzijds hadden zijn zus en hij wel een connectie met elkaar dmv 'magische krachten'.

Ik zal daar nog graag achter willen komen in een 2e seizoen :)
Tom Hardy speelt het heerlijk :) Dat helpt de serie wel, met name de start van het seizoen. Het verhaal kon wel een stapje sneller.

Wachten op bevestiging van seizoen 2, al is het natuurlijk de vraag of die er komt. De makers hebben wel aangegeven ideeën te hebben voor zowel een seizoen 2 als seizoen 3.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Pagina: 1