Buitenlandse TV Series 2016-2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste
Acties:
  • 146.782 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Goner schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:02:
[...]

Een hoop ?! 4 seizoenen, 12 afleveringen (in 8 jaar) ... en 2 kerst/nieuwjaar specials om het wachten te verzachten.
Had wat mij betreft meer mogen zijn (mits zelfde kwaliteit).
Yup maar elke aflevering is wel 1,5 uur dus dat is wel weer netjes :) Meer zou natuurlijk beter zijn als ze dezelfde kwaliteit hanteren. Aan de andere kant is het wel weer elke keer feest als er een nieuw seizoen is :) (+ dan hou ik nog tijd over voor die andere berg series die ik nog heb liggen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlippervanTheB
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-09 02:24
Jorgen schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 02:02:
Kort geleden ben ik begonnen aan Sherlock. Wat een fantastische serie. Benedict Cumberbath en Martin Freeman zetten hun rollen echt ontzettend goed neer. De acteur die Jim Moriarty speelt doet zijn werk ook echt meer dan uitstekend. Hij had ook een doorsnee kantoorklerk kunnen spelen met dat voorkomen, en toch is hij op een bepaalde manier angstaanjagend. Ik vind dat Sherlock en Watson echt twee uitstekend vormgegeven personages zijn. Zelfs minder goede afleveringen zijn nog van heel hoog niveau. Op een paar mindere minuutjes na, vond ik The Woman bijv. ook geweldig. Ben nu bezig met S02E03 en het grijpt je vanaf het begin weer bij je lurven en je zit gewoon te wachten op prachtige dialogen, afgewisseld met kortstondige actie en vooral spannende en intelligente plots. Dit is echt een van de betere series ooit, wat mij betreft.
Helemaal met je eens. Zoals iemand anders ook al zei: vergeet de (bijv. kerst) specials ook niet van Sherlock. Ik bedenk me nu dat ik het laatste seizoen nog niet gezien heb. Thanks for reminding me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 06:23
SlippervanTheB schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 19:40:
[...]

Helemaal met je eens. Zoals iemand anders ook al zei: vergeet de (bijv. kerst) specials ook niet van Sherlock. Ik bedenk me nu dat ik het laatste seizoen nog niet gezien heb. Thanks for reminding me.
Dan heb je het toch over deze serie ?

IMDB: Sherlock (TV Series 2010– )

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ja, die

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 06:23
Moet ik ook weer eens mee beginnen.
Heb wel eens wat afleveringen gezien, maar hij was een beetje in de vergetelheid gekomen.
Al zie ik hem soms wel eens op BBC First voorbij komen

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Laatst online: 07:51

zeroday

There is no alternative!

Raven schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:49:
The Expanse en The 100 zijn weer begonnen :)
Eerste aflevering van het nieuwe seizoen van The 100 gekeken. Ik ben bang dat ik af ga haken. Het verhaal, het was al dun, is alleen nog maar dunner geworden, het verhaal met icenation is uitgemolken, Wanheda moet nu weer op een quest om ervoor te zorgen dat ze geen problemen krijgen met de kerncentrales

spoiler:
en dan laten ze aan het einde een soort van stralingsactie zien waarvan je dacht: fuck dat duurt nog toch 6 maand?, dus mja jammer

Clark.. je was een lekker ding maar nee ..

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
zeroday schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:23:
[...]

Eerste aflevering van het nieuwe seizoen van The 100 gekeken. Ik ben bang dat ik af ga haken. Het verhaal, het was al dun, is alleen nog maar dunner geworden, het verhaal met icenation is uitgemolken, Wanheda moet nu weer op een quest om ervoor te zorgen dat ze geen problemen krijgen met de kerncentrales

spoiler:
en dan laten ze aan het einde een soort van stralingsactie zien waarvan je dacht: fuck dat duurt nog toch 6 maand?, dus mja jammer

Clark.. je was een lekker ding maar nee ..
Jammer om dit te horen. Het derde seizoen vond ik al verschrikkelijk. Ik hoopte en hoop echt dat S4 beter is. Ik wacht gewoon af tot de eerste ep volgende week op Netflix staat en fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Veefje schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:40:
[...]

Jammer om dit te horen. Het derde seizoen vond ik al verschrikkelijk. Ik hoopte en hoop echt dat S4 beter is. Ik wacht gewoon af tot de eerste ep volgende week op Netflix staat en fingers crossed.
Mee eens; seizoen 3 ging behoorlijk van 't pad af. De eerste twee seizoenen hadden juist een sterke drive; het ging ergens naartoe. S3 voelde meer als wat losse plotlijnen die er niet allemaal toe deden of niet goed uit de verf kwamen. De problemen in seizoen 3 kwamen o.a. doordat de actrice die Lexa speelde vertrok naar Fear The Walking Dead, en de acteur die Lincoln speelt schijnt te zijn weggepest waardoor dat karakter nooit goed in de verhaallijn geweven is. Erg jammer, maar ik ga het nieuwe seizoen wel een paar afleveringen aanzien. Hopelijk komt de serie er bovenop. Een echte topserie was het toch al niet, maar wel gewoon vermakelijk, bij vlagen sterk, en boven verwachting voor een CW tiener-serie.

[ Voor 6% gewijzigd door geert1 op 03-02-2017 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
geert1 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 17:26:
[...]

Mee eens; seizoen 3 ging behoorlijk van 't pad af. De eerste twee seizoenen hadden juist een sterke drive; het ging ergens naartoe. S3 voelde meer als wat losse plotlijnen die er niet allemaal toe deden of niet goed uit de verf kwamen. De problemen in seizoen 3 kwamen o.a. doordat de actrice die Lexa speelde vertrok naar Fear The Walking Dead, en de acteur die Lincoln speelt schijnt te zijn weggepest waardoor dat karakter nooit goed in de verhaallijn geweven is. Erg jammer, maar ik ga het nieuwe seizoen wel een paar afleveringen aanzien. Hopelijk komt de serie er bovenop. Een echte topserie was het toch al niet, maar wel gewoon vermakelijk, bij vlagen sterk, en boven verwachting voor een CW tiener-serie.
Eens. Het was nooit een echte topserie, maar ik vond het tweede seizoen echt sterk. Het was toen wel echt een van de betere series op tv en zeker in het genre. Maar goed, het eerste seizoen was grotendeels matig en het derde seizoen een puinhoop. Dat kun je dan idd geen topserie noemen, nee. Ik vrees echt voor S4. Weinig series komen er bovenop na een slecht seizoen.

Ik las dat ook van Ricky Whittle, idd. Zonde! Ricky Whittle komt er echter wel bovenop met American Gods, een serie waar velen (ik ook) erg naar uit kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zo Santa Clarita Diet (met Drew Barrymore in de hoofdrol) kijken, zal mij benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 10:21
Aangezien de IMDB message boards plat gaan(stelletje idioten daar) en het hier ook niet echt super druk is met posts. Weet er iemand nog een goed forum voor series(en films evt), alles behalve reddit want dat is voor mij totaal niet prettig om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Terranova schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 18:27:
Aangezien de IMDB message boards plat gaan(stelletje idioten daar) en het hier ook niet echt super druk is met posts. Weet er iemand nog een goed forum voor series(en films evt), alles behalve reddit want dat is voor mij totaal niet prettig om te lezen.
drukte maakt toch niet uit? als je maar kan lezen wat je wil lezen? Hier zijn ze wel van het bij elkaar knuppen van verschillende onderwerpen in 1 .... ben ik niet zo van, maar goed.

Ik heb voor vandaag ook wat dingen op de planning, maar de vervraaide Flikken Maastricht zit er even tussen ..
vandaag voor mij dit lijstje (kuch).. keuzes en keuzes ..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cs4wYIqs39cKYYnj1wsRytEs/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
zeroday schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 19:29:
[...]

drukte maakt toch niet uit? als je maar kan lezen wat je wil lezen? Hier zijn ze wel van het bij elkaar knuppen van verschillende onderwerpen in 1 .... ben ik niet zo van, maar goed.

Ik heb voor vandaag ook wat dingen op de planning, maar de vervraaide Flikken Maastricht zit er even tussen ..
vandaag voor mij dit lijstje (kuch).. keuzes en keuzes ..

[afbeelding]
Ik las iig graag van elke serie die ik keek wel de imdb boards na een episode, altijd leuk om te lezen. Hier komen alleen series zoals Mr Robot, Westworld en Game of Thrones (van de series die ik kijk) regelmatig voor. Voor de rest zijn het 1 of 2 posts oid over een episode. Reddit staat dan vaak wel weer vol, maar ik vind het zo onprettig om te lezen op reddit, ik weet niet waarom. Maar dat is helaas zo.

Dus vandaar dat ik een imdb message board vervanger zoek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:29
Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 18:15:
Ik ga zo Santa Clarita Diet (met Drew Barrymore in de hoofdrol) kijken, zal mij benieuwen.
Zo juist net gebinged watched, heerlijk zo'n vrije dag.
Had op bepaalde momenten wel goed gelachen. Jammer dat het zo kort is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Xepos schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 20:19:
[...]

best wel vermakelijk slecht ..
super goor die eerste scene ;-) een beetje 'overdone' .. en ok . Mr. Castle was er ook even .. en die dame van Bones..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeroday schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:13:
[...]

best wel vermakelijk slecht ..
super goor die eerste scene ;-) een beetje 'overdone' .. en ok . Mr. Castle was er ook even .. en die dame van Bones..
Lekker over the top, prachtig _O-

Gelukkig kan ik goed tegen gore :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Powerlesss ----- Brrrrrrr ondanks Vanessa ..

Superiour Donuts .. Leuk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-08 18:53
[...]

Zitten idd wel wat goede lach momenten in The Santa Clarita diet maar ik zit me behoorlijk te ergeren aan het acteerwerk van Timothy Olyphant.
Het is niet echt overtuigend wat hij neerzet.
spoiler: bv in aflevering 1
op het moment dat hij denk dat zijn vrouw dood is lijkt het wel alsof hij blij is ipv angstig en verdrietig.

Hij zet voor mij zijn rol niet echt goed neer en het verpest voor mij de serie wel een beetje, zit nu in aflevering 4 en kijk nog ff of het beter gaat worden maar ik ben er bang voor.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb gisteren alle al uitgegeven afleveringen van 'the halcyon' bekeken.

Ik ben fan, geweldig de oude engelse sfeer, en het contrast tussen 'normaal' en aristrocracy is levensecht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:00
Ik zag vandaag per toeval een trailer van Legion. Het is weer een nieuwe marvel serie. Het begint komende week 9 februari. Het stond nog niet in de start post, dus bij deze de info voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komen ook al twee nieuwe Marvel films in de bios (vandaag trailers gezien), bizar hoeveel Marvel er de laatste tijd is.
Waar kan je de humor mee vergelijken (met welke serie)?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2017 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:29
Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2017 @ 23:03:
Er komen ook al twee nieuwe Marvel films in de bios (vandaag trailers gezien), bizar hoeveel Marvel er de laatste tijd is.

[...]

Hm ik denk dat je het beste kunt vergelijken met iZombie, soortgelijk thema en ook qua humor. Maar af en toe zitten er wel stukken (in de minderheid) waarbij je niet moet nadenken en gewoon meegaan (domme/flauwe humor om het een naam te geven).
zeroday schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:19:
Powerlesss ----- Brrrrrrr ondanks Vanessa ..

Superiour Donuts .. Leuk !
Herkende Vanessa eigenlijk helemaal niet, ze ziet er zo anders uit dan in haar Disney periode.
Toen ik Abed van Community zag was ik wel een beetje hyped. Maar hij heeft nu weer een soort gelijk character en het komt nu minder goed uit zonder zijn mede-acteur Donald Glover.

Serie is inderdaad meh, geef het nog een paar afleveringen om dan de beslissing te nemen of het een blijvertje is of niet.

[ Voor 34% gewijzigd door Xepos op 05-02-2017 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
LA-384 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 23:01:
Ik zag vandaag per toeval een trailer van Legion. Het is weer een nieuwe marvel serie. Het begint komende week 9 februari. Het stond nog niet in de start post, dus bij deze de info voor de liefhebbers.

[video]
Die is inderdaad erg interessant :)

Is een poging van FOX / FX om iets met het X-Men-universum op tv te doen. Er komt ook nog een andere serie die zou gaan inhaken op het universum van de films, maar daar is nog niet veel bekend over gemaakt.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

31 oktober begint S2.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:38

Tijntje

Hello?!

Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 18:15:
Bedankt, die kende ik nog niet. Gelijk even toegevoegd.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2017 @ 23:03:

[...]

3 films zelfs(en logan als Xmen film er nog bij). Bovendien de IMAX serie Inhumans(eerste 2 uur? in de bios en daarna op tv verder).

Maar je kan het ook beter zien als een genre. De films en series zitten in een zelfde universum, maar verschillen wel vaak heel erg van stijl

[ Voor 0% gewijzigd door Terranova op 06-02-2017 10:41 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Gisteren seizoen 4 van vikings afgesloten. Was een tof seizoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Daarnet premiere gezien van 24: legacy. De nieuwe main character is geen jack bauer, verre van. Maar oooooooh wat ben ik blij dat 24 terug is.
Nu hopen dat het ergens heen gaat. Vandaag al direct nog een aflevering!

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Laatst The Expanse en The 100 geprobeerd. Allebei na een paar afleveringen afgehaakt. The Expanse was veel te saai naar mijn idee, allemaal flauw geklets over niks. En The 100 was veel te nep qua effecten, te slecht geacteerd en de verhaallijn ging een kant op die me totaal niet boeide (en die ik ook niet had verwacht).

Daarentegen ben ik nog steeds wel druk met:
- Suits
- Designated Survivor
- Black Mirror (veel goeie afleveringen, een paar slechte)
- Sherlock seizoen 4
- Homeland

Ik wacht nog op nieuwe afleveringen van Better Call Saul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Première van 24: Legacy was typisch 24. Niet teveel bij nadenken anders wordt je gek. Was nou niet sterk te noemen. Blijf wel kijken, maar dit is eigenlijk een accident waiting to happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Tijntje schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:06:
[...]

Bedankt, die kende ik nog niet. Gelijk even toegevoegd.
d r a m a .. ben gestopt. Gaat werkelijk nergens over. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroederM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:36
WTF?

Okee okee Sci-fi junkie hier, maar The Expanse was echt lekker.

Maar als ik je andere series zie snap ik je mening

My life is in 2D, How about yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

azz_kikr schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:21:
Daarnet premiere gezien van 24: legacy. De nieuwe main character is geen jack bauer, verre van. Maar oooooooh wat ben ik blij dat 24 terug is.
Nu hopen dat het ergens heen gaat. Vandaag al direct nog een aflevering!
Ik had hetzelfde, te gek dat het weer terug is, de nieuwe Jack Bauer is nog even wennen, vanavond maar eens kijken hoe het verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07 16:39

neanderthaler

Are friends electric?

zeroday schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:54:
[...]

d r a m a .. ben gestopt. Gaat werkelijk nergens over. ;-)
Ach, het is niet slecht. Wel vermakelijk. Een snackje, maar geen goede maaltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Ik vond 24: Legacy erg goed te kijken. Ik ga deze blijven volgen, gelukkig heb ik niet mee gedaan aan het schaapjes gedrag 'Zonder Jack geen 24'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
BroederM schreef op maandag 6 februari 2017 @ 20:01:
[...]

WTF?

Okee okee Sci-fi junkie hier, maar The Expanse was echt lekker.

Maar als ik je andere series zie snap ik je mening
Plus 1 Sci-fi junkie, The Expanse is echt heerlijk. Ik wil meer space series :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
MLPN schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:09:
[...]

Plus 1 Sci-fi junkie, The Expanse is echt heerlijk. Ik wil meer space series :P
Heb je Dark Matter en Killjoys geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:42

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteravond even de episode van vrijdag van Vampire Diaries gekeken. ik zat wel ff met me bek open dat einde te kijken zeg :o was heftig

Ze hadden vorig seizoen ook gewoon zo goed moeten maken als dit seizoen dan hoefde de serie niet te stoppen. ben echt benieuwd hoe het gaat eindigen.

[ Voor 36% gewijzigd door Ricmaniac op 07-02-2017 10:52 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Did The CW Postpone New 'Charmed' Because Fans Want The Original Cast? | moviepilot.com
In early January, news of a Charmed prequel series broke, and the announcement received mixed reviews. The producers seemed eager to forge ahead with a new version of the Power of Three, which isn't what longtime fans expected or wanted.

But the plans have now derailed...at least temporarily.

TV Line has reported that the new Charmed series is being delayed until 2018. Several reasons were given for the change, including the current crop of renewed series and the producers' schedules. However, fans are paying closer attention to the report from The Hollywood Reporter, which indicated the "draft didn't come in the way the network had hoped."

The network is hoping to recapture the success of the original series, but fans around the world are not seeing that as a possibility without the original actresses. And though CW President Mark Pedowitz stated the show would involve the Power of Three element, it wasn't enough for hardcore fans.

The CW is already taking a big risk by alienating a fan base that is millions strong. Ignoring the input of these dedicated viewers could risk the success of any future series, despite the network's determination to do its own thing.

With the news of the production delay, fans of the original Charmed took to social media to express their relief and to continue the push for a Charmed movie or show with the original actresses.

Charmed Reunion, a Facebook page with over 31,000 followers and almost 22,000 Twitter followers, has been very vocal about not liking the idea of a Charmed reboot without the ladies that made the show a success for eight seasons. I reached out to the site to get their take on the delay. Here's their response:

"Living in the social media era gives us fans a stronger voice and the network definitely picked up on that."

The site administrators added what they feel the fans are looking for and are hoping the network will listen.

"I hope they [the network] realize the cast of Charmed is unique and the network finds a different approach that will honor and be true to the original show. Fans always want more Charmed. The network just has to find a way to intertwine the old with the new and keep in mind that at its heart Charmed is all about the strong bond of family."

With the production on hold until 2018, there is plenty of time for the producers and the network to do some recon to determine what the fans would enjoy. Although reaching new fans is always possible, enticing viewers who have been longtime fans of Charmed would go a long way toward assuring the reboot's success.
Afbeeldingslocatie: https://images.moviepilot.com/image/upload/c_fill,h_470,q_auto:good,w_620/aymrobjocqiw1kjokvzw.jpg

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

xoniq schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 08:10:
Ik vond 24: Legacy erg goed te kijken. Ik ga deze blijven volgen, gelukkig heb ik niet mee gedaan aan het schaapjes gedrag 'Zonder Jack geen 24'.
24 S1 op DVD thuis nimmer gekeken ..
nu deze wel gekeken en ik vond hem lekker wegkijken. Wel had ik elke keer als ik Miranda Otta voorbij zag komen dat ik dan dacht dat op dat moment Saul Berenson ook binnen moest komen wandelen .. ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
zeroday schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:04:
[...]

24 S1 op DVD thuis nimmer gekeken ..
nu deze wel gekeken en ik vond hem lekker wegkijken. Wel had ik elke keer als ik Miranda Otta voorbij zag komen dat ik dan dacht dat op dat moment Saul Berenson ook binnen moest komen wandelen .. ;-)
Ga jij eens even heel rap de oude 24 kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Veefje schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:59:
[...]

Heb je Dark Matter en Killjoys geprobeerd?
Jup. Dark matter vind ik heerlijk. Killjoys is ook leuk, maar vind ik minder dan dark matter en the expanse. Killjoys oogt ook alsof het meer voor kinderen is. Tenminste zo komt het voor mij over.

Ik wil dus eigenlijk nog meer echte sci fi series O-) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
MLPN schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:30:
[...]

Jup. Dark matter vind ik heerlijk. Killjoys is ook leuk, maar vind ik minder dan dark matter en the expanse. Killjoys oogt ook alsof het meer voor kinderen is. Tenminste zo komt het voor mij over.

Ik wil dus eigenlijk nog meer echte sci fi series O-) :9
Op Netflix staat iig Ascension en Travelers. Op Amazon Prime staan The Man in the High Castle en Falling Water. Misschien Colony van USA Network, of 12 Monkeys, Defiance en Childhood's End van Syfy? 11.22.63 van Hulu? Class van Channel 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Veefje schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:46:
[...]

Op Netflix staat iig Ascension en Travelers. Op Amazon Prime staan The Man in the High Castle en Falling Water. Misschien Colony van USA Network, of 12 Monkeys, Defiance en Childhood's End van Syfy? 11.22.63 van Hulu? Class van Channel 4?
Meestal ben ik wel goed op de hoogte van (sci fi) series via dit forum en imdb, ik ken/kijk/keek ze allemaal. Alleen Travelers en Colony kende ik nog niet. Zijn die goed? Bij Colony heb ik zo mijn twijfels. Daarnaast moet ik nog steeds aan Falling Water beginnen, is die goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 12:03

The_Worst

Unox

Colony is juist erg leuk, één van mijn favorieten van vorig seizoen. Dark Matter was daarentegen dramatisch: matig geacteerd en een zeer matig verhaal.

4 dagen geleden begonnen met Taboo. Mooie en aparte serie. Ze beginnen met een simpel probleem en deze wordt langzaamaan uitgebreid. Ik kan genieten van de English posh vs. de common man.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
De afleveringen van Colony waar ze ingaan op de aliens en de muur (it's huuuge..) zijn zeker interessant. En die laatste van vorige week ook.

De rest is vaak wat minder vanwege de overvloed aan drama.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

sjee dinsdag ..

Pure, 2-Broke Girls, Timeless, 24-Legacy, APB, Superiour Donuts, (en dan heb ik er nog een paar niet opgenoemd die ik niet kon kijken .... )

Zo ben ik inmiddels afgehaakt met Quantico .. wellicht verder bingwatchen net zoals Flash, Arrow, Vampire Diairies.. Ik vind de Flash (ik loop wat achter) ook ietwat dramatisch worden. Net bezig met een crossover tussen Flash, The Arrow, Supergirl .. sjonge jonge wat slecht.. ;-) ik kan veel keuzes maken maar oh oh oh .. doen ze bij abonnementen ook: niet goed geld terug? pfff ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:54
zeroday schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:08:
sjee dinsdag ..

Pure, 2-Broke Girls, Timeless, 24-Legacy, APB, Superiour Donuts, (en dan heb ik er nog een paar niet opgenoemd die ik niet kon kijken .... )

Zo ben ik inmiddels afgehaakt met Quantico .. wellicht verder bingwatchen net zoals Flash, Arrow, Vampire Diairies.. Ik vind de Flash (ik loop wat achter) ook ietwat dramatisch worden. Net bezig met een crossover tussen Flash, The Arrow, Supergirl .. sjonge jonge wat slecht.. ;-) ik kan veel keuzes maken maar oh oh oh .. doen ze bij abonnementen ook: niet goed geld terug? pfff ;-)
lol ... bovenstaande kon wel een quote van mezelf zijn ... of toch bijna :)
Pure, 2-Broke Girls, Timeless, APB ... en nog een aantal waar ik vooralsnog niet aan kan beginnen wegens overaanbod :N

En gisteren ook besloten af te haken bij Quantico ... had de laatste 2 afleveringen al half in fast forward gekeken ... nu volledig afgehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Stukfruit schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 03:50:
De afleveringen van Colony waar ze ingaan op de aliens en de muur (it's huuuge..) zijn zeker interessant. En die laatste van vorige week ook.

De rest is vaak wat minder vanwege de overvloed aan drama.
spoiler:
er moet een reden zijn dat ie aan de muur niet platgeschoten is, als ze dat niet gaan uitleggen hebben ze echt een geloofwaardigheids (Mwoahahah bij SciFi .. ) probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

zeroday schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:48:
[...]

spoiler:
er moet een reden zijn dat ie aan de muur niet platgeschoten is, als ze dat niet gaan uitleggen hebben ze echt een geloofwaardigheids (Mwoahahah bij SciFi .. ) probleem
spoiler:
Als ze die scene niet verder uit gaan leggen, dan hadden ze hem weg kunnen laten en was er niets aan de hand geweest. Juist het toevoegen doet denken dat er nog wel wat komt

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Martinspire schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:22:
[...]

spoiler:
Als ze die scene niet verder uit gaan leggen, dan hadden ze hem weg kunnen laten en was er niets aan de hand geweest. Juist het toevoegen doet denken dat er nog wel wat komt
Ben benieuwd .. ik ben op zich tevreden of het begin van het tweede seizoen. de Events volgen zich redelijk snel op. Het is niet dat ie eeuwen loopt te zoeken naar zijn zoon ..
en als ik Jessica Parker Kennedy zie dan mis ik toch wel dat accentje wat ze opzet in Black Sails ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 12:03

The_Worst

Unox

Inderdaad, was bang dat ze een seizoen lang op zoek zouden gaan naar de verloren zoon maar gelukkig doen ze dat dus niet. Ik vind de hoeveelheid drama juist wel in proportie bij Colony, naar mijn gevoel niks overdreven. In tegenstelling tot Dark Matter of Quantico :')

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ik snap je, maar een serie als Quantico slaat natuurlijk alles. Hele mooie vrouwen, prachtig zelfs. Maar zoveel onnodige twists dat je het idee hebt dat de makers zelf niet eens weten waar zij mee bezig zijn. Dat is een vrij slecht geschreven serie. Elke week is er weer iemand anders verdacht. Niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Veefje schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 18:04:
Ik snap je, maar een serie als Quantico slaat natuurlijk alles. Hele mooie vrouwen, prachtig zelfs.
Zelfs een voormalige Miss World O-)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Veefje schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 18:04:
Ik snap je, maar een serie als Quantico slaat natuurlijk alles. Hele mooie vrouwen, prachtig zelfs. Maar zoveel onnodige twists dat je het idee hebt dat de makers zelf niet eens weten waar zij mee bezig zijn. Dat is een vrij slecht geschreven serie. Elke week is er weer iemand anders verdacht. Niet te doen.
Een serie als "slecht geschreven" kenmerken omdat er veel plotwendingen in zitten is niet bepaald terecht. Kijk, dat je je er niet in kunt vinden is prima maar ik kan me in kringen van FBI of CIA best voorstellen dat je argwanend om je collega's bent en zeker met het complot wat ze daar voorstellen. Tuurlijk, ze nemen een loopje met de werkelijkheid, maar zo onrealistisch vind ik dat nou ook weer niet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
zeroday schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:55:
[...]

Ben benieuwd .. ik ben op zich tevreden of het begin van het tweede seizoen. de Events volgen zich redelijk snel op. Het is niet dat ie eeuwen loopt te zoeken naar zijn zoon ..
en als ik Jessica Parker Kennedy zie dan mis ik toch wel dat accentje wat ze opzet in Black Sails ;-)
Daar was ik wel even bang voor. Dat hij z'n zoon gaat zoeken, en dat er telkens situaties voorkomen dat ie 'm NET mist en dan tot eind van 't seizoen aan de andere kant van 'the wall'. Dat is wat ik had verwacht, ik was verrast dat ie z'n zoon gevonden had en twee afleveringen later terug was.

Dus wat dat betreft is Colony gelukkig niet zo cliché als ik dacht, en kan ik de serie waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

James May's Build a Car in 24 Hours Series 1

Leuke serie :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

RIP
Battle Star Galactica Star Richard Hatch

http://www.tmz.com/2017/0...-star-richard-hatch-dead/

Vandaag ook de eerste aflevering van Impastors gekeken .. die heeft ook potentie ..

maar ook hier weer: wat een brave series hebben we momenteel toch allemaal ..
Zelfs Outsiders is het 2e seizoen erg soft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeroday schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 22:25:
... ..

maar ook hier weer: wat een brave series hebben we momenteel toch allemaal ..
Zelfs Outsiders is het 2e seizoen erg soft
Agents of S.H.I.E.L.D. is dit season alles behalve braaf en soft.

Santa Clarita Diet ook niet (maar dat is een kwestie van smaak of wansmaak, ik vond het prachtig!)

/me wacht verder op Orange is the New Black en iZombie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 00:42:
[...]

Agents of S.H.I.E.L.D. is dit season alles behalve braaf en soft.

Santa Clarita Diet ook niet (maar dat is een kwestie van smaak of wansmaak, ik vond het prachtig!)

/me wacht verder op Orange is the New Black en iZombie.
toevallig allemaal series waar ik de brui aan heb gegeven. Shield heeft me vanaf het begin al niet kunnen bekoren. Geen idee waarom niet .. Clarita is te onwerkelijk, kan je vergelijken met iZombie min of meer ook dat vond ik na een paar afleveringen tegenvallen. Ik denk dat ik oud word ;-)
en Orange is the New black vond na 1 seizoen ok .. en daarna niet meer want dat is dan het verhaal om het verhaal .. Dat mens heeft weinig uitgevreten en zit nog steeds vast .. tsja..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:31

nwagenaar

God, root. What's the differen

Gisteren vernam ik dat de 1e aflevering van APB uit was en natuurlijk direct gekeken.

Ik moet zeggen; voorspelbaar maar ook zeker vermakelijk om te kijken!

En dat terwijl ik normaal gesproken cop-series links laat liggen :+

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 14:05

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 21:41:
Ah, eens kijken!
Toy stories, Man lab, Things you need to know waren ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Wat wat wat :o

Dit moet ik hebben O+

James may is mijn held.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
nwagenaar schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:58:
Gisteren vernam ik dat de 1e aflevering van APB uit was en natuurlijk direct gekeken.

Ik moet zeggen; voorspelbaar maar ook zeker vermakelijk om te kijken!

En dat terwijl ik normaal gesproken cop-series links laat liggen :+
Het trok mij zelf niet, maar wel een degelijke serie voor wie fan is van politieseries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Veefje schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:26:
[...]

Het trok mij zelf niet, maar wel een degelijke serie voor wie fan is van politieseries.
Ik vond de invalshoek wel grappig

Elon Musk plays cop

Er waren wel heel veel sidenote's naar Musk's zijn werk ( earospace, techniek )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Zo. En iedereen weer heeel veel dank voor de tips!
Timothy Oliphant (*swoon*) en Drew Barrymore, what's not to love!!1111 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elvhenk schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 19:58:
Zo. En iedereen weer heeel veel dank voor de tips!
Timothy Oliphant (*swoon*) en Drew Barrymore, what's not to love!!1111 :D
Right! Me likey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twerk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 13:59
Zojuist Legion gezien, als het niveau van de eerste episode kan worden vastgehouden kan dit een goede worden. Zijn er nog meer mensen die de eerste episode hebben gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
twerk schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 21:28:
Zojuist Legion gezien, als het niveau van de eerste episode kan worden vastgehouden kan dit een goede worden. Zijn er nog meer mensen die de eerste episode hebben gezien?
Ik heb de pilot net ook gezien en ben het volledig met je eens. Gezien de trailer voor de volgende episodes gaan ze het niveau op visueel gebied in ieder geval absoluut vasthouden. Hopelijk geldt dat ook voor de rest! (verhaal, acteerwerk, budget voor het aantal sfx in 1 aflevering, etc).

Het enige wat ik nu kan denken is: waren de films over de X-Men ook maar iets meer in de richting van deze kwaliteit...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Laatst online: 08:00
Legion mag van mij wel iets minder weird. Ik snap dat het past bij de gesteldheid van de hoofdpersoon, maar het was niet heel makkelijk te volgen. Ik moest telkens denken aan David Lynch, die heeft volgens mij ook een dergelijke stijl, met als uitzondering dat het bij Lynch nooit duidelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 06:46
Leuke eerste aflevering inderdaad, hoog wtf-gehalte, einde voelde wel een beetje meh. Volgende week kijk ik in ieder geval weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Legion vond ik perfect zo. En juist dat ie op het einde vroeg: "Is this real?", zorgde ervoor dat ik er ook aan begon te twijfelen. Die pilot heeft z'n doel meer dan goed neergezet. En goed uitgebeeld hoe de personage zich voelt.

Ik bleef juist kijken omdat ik nieuwsgierig werd, meer en meer. De volgende afleveringen minder 'weird' maar wel wat serieus houden, dan zit het wel snor. Ik vind dit één van de beste pilots afgelopen jaren.
FreshMaker schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:53:
[...]

Ik vond de invalshoek wel grappig

Elon Musk plays cop

Er waren wel heel veel sidenote's naar Musk's zijn werk ( earospace, techniek )
Ik ben iemand die echt de politie series zat wordt; maar ik vond deze ook wel leuk om naar te kijken. Eens wat anders. En ook een (enigszins flinterdunne) boodschap dat niet alles opgelost kan worden met technologie, maar dat de mens ook een belangrijke rol speelt.

Ik kijk die nog wel even aan, pilot was vermakelijk en ben ik goed doorheen gekomen.

[ Voor 41% gewijzigd door xoniq op 09-02-2017 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ik zat gisteren super geboeid te kijken naar Legion tot ik opeens in slaap viel, =D. Druk, druk, druk. Ga het vanavond meteen weer proberen! Heb hoge verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MasterChef US Junior is ook gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 21:55:
MasterChef US Junior is ook gestart.
:Y

* Raven is die nu aan 't kijken :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Raven schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 07:25:
[...]

* Raven is die nu aan 't kijken :)
maak dan even een sub-topic aan, de laatste keer waren jullie een beetje over de top bezig ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

zeroday schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 09:21:
maak dan even een sub-topic aan, de laatste keer waren jullie een beetje over de top bezig ;-)
Als hobbykok geef ik bij deze toestemming om hier te praten over lekker eten :+ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zeroday schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 09:21:
[...]

Dat was met de Aussies, die doen 5 ep's per week, US Junior maar 1 ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:25:
[...]

Dat was met de Aussies, die doen 5 ep's per week, US Junior maar 1 ;)
Al hadden ze beter de kandidaten in 1 lange show kunnen proppen.

Nu moeten we twee weken wachten voordat het echt start :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:55:
[...]

Al hadden ze beter de kandidaten in 1 lange show kunnen proppen.

Nu moeten we twee weken wachten voordat het echt start :P

Hoor ik nu een bekend deuntje in Hawaii Five-o? Bij die volleybal scene, lijkt wel dezelfde als in Top Gun bij eveneens een volleybal scene .... tunefind.com ..... Jep, bij beide Playing With the Boys van Kenny Loggins. Toeval dat het dezelfde soort scene is? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 11-02-2017 18:15 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 18:14:
[...]
...
Hoor ik nu een bekend deuntje in Hawaii Five-o? Bij die volleybal scene, lijkt wel dezelfde als in Top Gun bij eveneens een volleybal scene .... tunefind.com ..... Jep, bij beide Playing With the Boys van Kenny Loggins. Toeval dat het dezelfde soort scene is? :P
Het was wel een suffe aflevering :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 18:26:
[...]

Het was wel een suffe aflevering :/
Lili Simmons maakt gelukkig een hoop goed :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Raven schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:03:
[...]

Beide dames O+ O+ O+

Vond het wel een grappige aflevering. Vooral de eerste minuten waarop ze beiden op t balkon staan, met hun biertje. "Why?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Raven schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:03:
[...]

Oh ja, bijna vergeten in m'n reactie over Legion: de dames in deze serie zullen vast en zeker de befaamde Raven-stamp-of-approval krijgen. Am I right? :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Stukfruit schreef op zondag 12 februari 2017 @ 00:39:
[...]

Oh ja, bijna vergeten in m'n reactie over Legion: de dames in deze serie zullen vast en zeker de befaamde Raven-stampfap-of-approval krijgen. Am I right? :+
:+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stukfruit schreef op zondag 12 februari 2017 @ 00:39:
[...]

Oh ja, bijna vergeten in m'n reactie over Legion: de dames in deze serie zullen vast en zeker de befaamde Raven-stamp-of-approval krijgen. Am I right? :+
Legion volg ik niet, maar na het bekijken van wat pics... approved :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven is de NCIS -> NCIS NO crossover aan het kijken :)

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/NCIS.S14E15.jpgEvil Abby :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja arme Abby :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:42
Jeej, eindelijk een Marvel-serie voor mezelf! Mijn vriendin kan Legion echt niet volgen door die wisselingen van visioenen, herinneringen, waanbeelden enz :)

Ben wel benieuwd welke kant het op gaat want je weet echt niet wat de beweegredenen van alle partijen zijn

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
http://www.theladbible.co...in-looks-amazing-20170217

Zal het zoiets zijn als een "The Man in the High Castle" want dan is het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:51:
Zal het zoiets zijn als een "The Man in the High Castle" want dan is het prima :)
Dat zou goed kunnen , allebei alternate history, ben daar gek op, dus erg mooi dat dit eraan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

April Kepner die telkens als "Doctor Not Grey" aangesproken wordt _O-
D'r is blijkbaar iemand aan Meredith gehecht :P

[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 17-02-2017 19:31 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 08:25
Joarie schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:30:
Jeej, eindelijk een Marvel-serie voor mezelf! Mijn vriendin kan Legion echt niet volgen door die wisselingen van visioenen, herinneringen, waanbeelden enz :)
Ondanks dat ,intrigeert die serie mij wel .Terwijl ik helemaal geen fan ben van de meeste Marvel achtige series!

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
tita_tovenaar schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 11:37:
[...]

Ondanks dat ,intrigeert die serie mij wel .Terwijl ik helemaal geen fan ben van de meeste Marvel achtige series!
Dit is ook niet een typische 'kijk mijn fel gekleurde strakke maillot' serie, maar iets waar je meer bij na moet denken, en niet half dood te kijken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:54
SS-GB ... gelijkaardig plot als "The man in the high castle"?
maar speelt zich af in GB.
ben benieuwd ... zal voor ergens volgende week zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 13:38

Trouble

Everything is awesome

Ik word momenteel echt blij van Lethal Weapon, heerlijke serie. Niet te serieus, Riggs is echt mental maar dan op zo'n manier dat je dat als kijker kunt waarderen en tegelijkertijd zit er wel aardige actie en interessante achtergrond-verhaallijnen in d:)b

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Her-ontdekt ... X Company

In '15 de eerste afleveringen wel gezien, en omstandigheden, weer achter gelaten.
Ik dacht dat het een korte serie zou zijn, maar ze zijn al in het 3e jaar ...

Gister opnieuw begonnen, goed te doen, ik hou wel van de 'historische' series, net zoals ik uitkijk naar SS-GB, en kan genieten van The Halcyon ( en Downton Abby als guilty pleasure )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Trouble schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:22:
Ik word momenteel echt blij van Lethal Weapon, heerlijke serie. Niet te serieus, Riggs is echt mental maar dan op zo'n manier dat je dat als kijker kunt waarderen en tegelijkertijd zit er wel aardige actie en interessante achtergrond-verhaallijnen in d:)b
Yep, heerlijk om naar te kijken.

Gisteren ook naar Doubt zitten te kijken .. Mmmm tsja.. tis weer zo'n rechtbank serie, dus veel van het zelfde, ok ok.. er speelt een transgender in een van de hoofdrollen, dat noemt men dan in Amerika weer baanbrekend ;-) ..

Ook ICE gevonden, Die brengt ook wel wat spanning met zich mee

Black Sails vind ik tot nog toe dit seizoen erg tegenvallen, ja er zitten best wat heavy scenes in (blackbeard etc..), maar het gaat mij om het totale verhaal en dat is dun dun dun..

Walking Dead: afgeschreven, ik las vandaag dat ze een '80s inspired episode' willen gaan doen, als zulke dingen om de hoek kijken dan hoeft het voormij ook niet meer .. (zo dus ook bij The Flash, The Arrow, dat gaat nergens meer om), ok bij The Arrow zit er nog een rood draadje ivm zijn schipbreuk en waar die is geweest .. maar tsja dat is ook niet echt meer wat het was).

The Vampire Diaries, einde seizoen, moet toch deze even ietwat weer oppakken omdat het gewoonweg het einde is.. Me even ertoe zetten.

Pure: was vermakelijk om te kijken.

Taboo: vind het verhaal een beetje langzaam gaan, maar er gebeurt genoeg.

Homeland: dit seizoenbegin niet van wat ik ervan had verwacht

Colony: blijft goed

Riverdale: yep, twist hier, twist daar, leuk

Blacklist: mja.. ok iets wordt overduidelijk natuurlijk wie onze Reddington dwars zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven ziet een hele oude bekende uit JAG in NCIS LA :o :D

You people are a mess.
Nell: Welcome to NCIS Los Angeles. We be crazy.
_O-

[YouTube: https://youtu.be/r0IwfHdO36Y]
spoiler:
RICK AND MORTY Rickrolls Us All with New Season 3 Trailer :+

Part of what we love about Rick and Morty is how willing the show is to do just about anything for a laugh. The network and creators know that we’ll pretty much love whatever they decide to send our way. And while we’re all still waiting for any real glimpse of season three of Rick and Morty, Adult Swim thought it necessary to prank us in a manner that would make Rick Sanchez of dimension C-137 proud. And you know what? We kinda love them for it.

We never would have thought we’d enjoy getting Rickrolled… and yet, here we are. There’s no real footage of season three in the video above, but it’s impressive when you think about the effort applied just to mess with an eager audience. We can only imagine the nightmare of a workday(s) a team of editors must have had putting this together, but the final product is glorious. By taking bits and pieces of dialogue from past seasons, they were able to cut together the first verse and chorus of Rick Astley’s 1987 mega-hit “Never Gonna Give You Up.” Lots of these videos exist on the internet but this one is particularly special because it leans into the unique voice of the show. Or, rather, the unique manner of stuttered speech that its main characters share.

YouTube: Rick Astley - Never Gonna Give You Up

The Rick(and Morty)roll might be our favorite rendition, and although we can’t imagine how long it took to just make the 46 second clip, we hope someone out there (with a LOT of free time) cuts together the rest of the song.

Y-y-y-y-you mad about season three, Morty? Wh-why *BURP* don’t you wh-whine about it in the comments below!

Net 1e ep van Bellevue gezien, die blijf ik wel volgen :)

[ Voor 155% gewijzigd door Raven op 21-02-2017 15:55 ]

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.