Ja, travelers was leuk -- al ging het ineens wel erg snel in de laatste aflevering.
New Series Dark/Web Deals With the Dangers of the Digital Age
However you feel about living in the digital age, you have to admit the fact that the government can now track your every move is unsettling. The new series “Dark/Web” will explore the darker side of today’s connected world.
Here are more details plus a few exclusive images from the “Eat. Prey. Love.” episode!
From the Press Release:
“Dark/Web,” a new eight-part anthology series, combines a serialized narrative with stand-alone sci-fi/thriller segments.
“Dark/Web” is the brainchild of brothers Michael and Tim Nardelli and Mario Miscione, creators of last year’s cult hit Circle; and each episode deals with the dangers of a totally connected world.
“Dark/Web’s” cast includes Gabriel Luna (“Agents of Shield’s” new Ghost Rider) and “Buffy the Vampire Slayer” alums Nicholas Brendan and Clare Kramer, along with Hannah Marks (“Dirk Gently’s Holistic Detective Agency”), Zelda Williams, and Sully alums Molly Hagan and Graham Sibley. Brian Elerding (“Mad Men”), Brandon Scott, Siobhan Fallon Hogan (“Wayward Pines”), Michael Nardelli, and Shannon Collins (Inherent Vice) also appear in the show.
About the Show:
Each episode of “Dark/Web” explores themes related to the Internet and the dangers present in the murky, unexplained layers of the web. Paranoia, isolation, vanity, loss of identity, the viral nature of ideas, and social media pressures are just a few of the subjects the show tackles. Socially, the Internet is as unifying and divisive as it’s ever been; only now, when the entire world is connected, it’s never been harder to unplug. In order to showcase diverse and varied points of view, each episode comes from different writers, directors, and actors.
Episodes & filmmakers:
“EAT. PREY. LOVE” (director/writer Roxy Shih (2017’s The Tribe))
“RIDESHARE” (director/writer Boman Modine)
“HACKED” (director Eric Salberg, writer Christopher Webster)
“ZERO” (director/writer Zelda Williams (TV’s “Dead of Summer”))
“BLACKHEART” (director/writer Mario Miscione (Circle))
“VIRAL” (director/writer Michael Nardelli (Circle))
“Dark/Web” is set to premiere later in 2017. Keep tabs on its progress via the “Dark/Web” Facebook page.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
5 April begint Archer weer! Zin an! Kijken altijd heerlijk weg die afleveringen.
Yippie kayak, other buckets!
Lijkt mij ook wel een serie met potentie. Zolang ze maar, net als in Mr. Robot de computer termen maar houden zoals ze zijn, en niet wat uitdrukkingen eruit gooien, omdat ¨het technisch klinkt¨.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Ja, ook gekeken. Een hele pakkende docu en stukje vergeten geschiedenis. Er waren een hoop dingen waarvan ik geen weet had.Paulus07 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 20:53:
Nu een discovery docu aan het kijken: after hitler.
http://www.discovery.nl/programmas/after-hitler/
Zeer goede docu die uit 2 delen bestaat en laat goed zien dat de ellende lang na einde van WO2 doorging. (Vandaag de dag heeft de mens er overigens nog geen hol van geleerd).
Ook verrassend goede beeldkwaliteit van de oude beelden. En veel beelden die ik nog niet eerder voorbij heb zien komen in andere docus (en heb er toch een hele berg gezien).
Dus als je interesse ligt in WO2, zeker een must see dit.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Lijkt mij ook wel interessant. Hoop dan wel dat het inderdaad van niveau Mr. Robot wordt en niet CSI: Cyber, hoewel dat laatste ook prima wegkeek maar technisch niet zo accuraat was.Ome Ernst schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 19:52:
[...]
Lijkt mij ook wel een serie met potentie. Zolang ze maar, net als in Mr. Robot de computer termen maar houden zoals ze zijn, en niet wat uitdrukkingen eruit gooien, omdat ¨het technisch klinkt¨.
Net de eerste aflevering van 'Taboo' gekeken, had wel wat, mysterieus en spannend sfeertje.
Ga zeker de volgende afleveringen kijken als die uitkomen, normaal morgen episode 2.
Trailer:
Nu al jammer dat het er maar 8 lijken te zijn.
Losse scene:
IMDB: Taboo (TV Series 2017– )
Ga zeker de volgende afleveringen kijken als die uitkomen, normaal morgen episode 2.
Trailer:
Losse scene:
[ Voor 24% gewijzigd door Skimovic op 13-01-2017 23:42 ]
Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache
Misschien kan Wontcatchme een update uitvoeren als dat mogelijk is. Even de lijst opfrissen. Als dat niet teveel moeite is, natuurlijk. Ik maak voor m'n eigen blog ook dit soort lijsten en het kost altijd veel tijd.
Eens kijken wat de nieuwe homeland gaat doen 
Edit: was weer aardig. Benieuwd wat ze gaan doen.
Nu verder met Taboo
Edit: was weer aardig. Benieuwd wat ze gaan doen.
Nu verder met Taboo
[ Voor 45% gewijzigd door Paulus07 op 15-01-2017 14:52 ]
traveler of travelers?xoniq schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:53:
Zijn er hier mensen die Traveler al hebben gezien? Ik vind het tot nu toe goed te doen. Het begint ook lekker vaag, en ze proberen er een uniek iets van te maken.
bedoel je die met die gast van Will & Grace? Ja leuke serie ..
Niet deze week 2 seizoenen van Halt & Catch Fire afgekeken .. pfhhhheewww.. stevige zit . .maar door de nostalgie goed te doen ;-) nu nog een laatste 4e seizoen en dan ist klaar ... Leuk !
There are no secrets, only information you do not yet have
Hmm, tot vorig jaar kon je nog gewoon via de website van BBC sherlock kijken. Nu niet meer i.v.m. rechten (zelfde als wat Nederland doet met npogemist ofzo). Moet ik daaruit concluderen dat je moet wachten tot de series te koop zijn of toegevoegd worden op Netflix?
Via kodi zijn er mogelijkheden, maar weet niet welke zender het is.Tehh schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:04:
Hmm, tot vorig jaar kon je nog gewoon via de website van BBC sherlock kijken. Nu niet meer i.v.m. rechten (zelfde als wat Nederland doet met npogemist ofzo). Moet ik daaruit concluderen dat je moet wachten tot de series te koop zijn of toegevoegd worden op Netflix?
Wil je meer weten stuur dan even een DM
2250 WP Zuid PVoutput
Is denk regio afgeschermd bij de bbc. Als je eventueel via de website wil kijken zal je iets als een vpn nodig hebben. Zijn bijvoorbeeld voor chrome plugins voor als een "Hola"Tehh schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:04:
Misschien heeft het er iets mee te maken dat BBC het internationaal uit zend op BBC first (Ziggo 22). Daardoor zullen ze wel de regiosettings op de player aangepast hebben.Tehh schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:04:
Edjt: verkeerd topic
[ Voor 93% gewijzigd door Pepper92 op 15-01-2017 21:34 ]
Ik kon van de week NPO live tv kijken niet aanzetten met een VPN, waarbij Amsterdam als de server was geselecteerd...
Waar bemoeien ze zich mee. Maak eens wat goede programma's en laat die in goede kwaliteit zien zou ik zeggen.

Waar bemoeien ze zich mee. Maak eens wat goede programma's en laat die in goede kwaliteit zien zou ik zeggen.
[ Voor 35% gewijzigd door jmk op 15-01-2017 23:06 ]
Yippie kayak, other buckets!
Lol, eindelijk is Stiles zijn echte naam vrijgegeven in Teen Wolf, werd eens tijd 
http://teenwolf.wikia.com/wiki/Stiles_Stilinski
"During The Tell, Coach Bobby Finstock made fun of Stiles’ first name. He said it amounted to child abuse."
"The joke was revived in the Season 3 episode Riddled when the doctor performing the MRI says he's unsure how to pronounce Stiles' first name or believes it to be a misspelling. "
En na 6 seizoenen:
http://teenwolf.wikia.com/wiki/Stiles_Stilinski
"During The Tell, Coach Bobby Finstock made fun of Stiles’ first name. He said it amounted to child abuse."
"The joke was revived in the Season 3 episode Riddled when the doctor performing the MRI says he's unsure how to pronounce Stiles' first name or believes it to be a misspelling. "
En na 6 seizoenen:
spoiler:
"In Blitzkrieg, his name is revealed to be Mieczyslaw which is a combination of the Polish words for "Sword" and "Glory." As a child, Stiles had trouble pronouncing his name and instead called himself "mischief" which his mother adopted as a nickname. "

"In Blitzkrieg, his name is revealed to be Mieczyslaw which is a combination of the Polish words for "Sword" and "Glory." As a child, Stiles had trouble pronouncing his name and instead called himself "mischief" which his mother adopted as a nickname. "

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Gisteren deel 1 en 2 gekeken en ik vind hem heerlijk, Goede vervanger voor Penny DreadfulSkimovic schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:37:
Net de eerste aflevering van 'Taboo' gekeken, had wel wat, mysterieus en spannend sfeertje.
Trailer:
[video]
Losse scene:
[video]
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
voor de fans:
#ThisIsUs. The series has been renewed for two more seasons.
weet zelf niet waarom ie al na 3 afleveringen afgehaakt is .. want die waren best wel goed ;-)
weet zelf niet waarom ie al na 3 afleveringen afgehaakt is .. want die waren best wel goed ;-)
Topserie, wat mij betreft de beste netwerkserie van het seizoen 2016-2017. By far.zeroday schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 07:18:
voor de fans:
Na het zoveelste positieve bericht ga ik This Is Us ook maar eens bekijken.
En na het zien van de trailer gaat Taboo ook zeker op mijn lijstje.
Al heb ik wel een backlog van te bekijken materiaal waar je akelig van wordt en met een grondige verbouwing in het verschiet zijn de vrije avonden het komend halfjaar ook schaars...
En na het zien van de trailer gaat Taboo ook zeker op mijn lijstje.
Al heb ik wel een backlog van te bekijken materiaal waar je akelig van wordt en met een grondige verbouwing in het verschiet zijn de vrije avonden het komend halfjaar ook schaars...
Punctuality is the politeness of kings
Weer begonnen aan seizoen 2 van "The Man in the High Castle". Deel 1 was destijds wel nice. beetje raar en abrupt einde (was toen volgens mij ook niet bekend of seizoen 2 door ging).
Maar ben nu weer beetje in de war mbt het verhaal.
Maar ben nu weer beetje in de war mbt het verhaal.
spoiler:
Ze hebben dus die filmrollen met verhalen erop. maar gisteren in S04E05 liep Nobusuke Tagomi een boekenwinkel in en haalde daar een ww2 boek uit het rek. En daar stonden dus de foto's van oa atoombom op japan etc. Maar waarom wil iedereen die filmrollen hebben als die boeken gewoon in een winkeltje staan? En wat is nu het hele verhaal daarachter? is ook weer tijdje geleden dat ik S01 heb gezien dus dat is ook een beetje weg uit het geheugen

Met iPlayer ??Tehh schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:04:
Hmm, tot vorig jaar kon je nog gewoon via de website van BBC sherlock kijken.
Die heb ik nog nooit kunnen gebruiken, al sinds jaaaaren ... vreemd dat dat werkte bij jou.
Paulus07 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:14:
Net de laatste sherlock zitten kijken....
[afbeelding]
Blijft een geniale serie. Zat op het puntje van mijn stoel deze aflevering.
FCG
Misschien kan jij me helpen bij het volgende (gaat over die episode van Teen Wolf gisteren)Raven schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 19:17:
Lol, eindelijk is Stiles zijn echte naam vrijgegeven in Teen Wolf, werd eens tijd
spoiler:
Hoezo weet iedereen gewoon dat die mensen zeg maar zijn verdwenen? ze horen toch altijd zogenaamd uit het bestaan te verdwijnen ? maar hun hebben gewoon alles door dat er een paar nu verdwenen zijn. Ondertussen had Mason gewoon de telefoon van Corey met al zijn foto's erop terwijl in het begin van het seizoen duidelijk werd dat die persoon helemaal verdwijnt.. ook van foto's en ze spullen zouden ook moeten verdwijnen toch. Ik vraag me af of dit een reden heeft of dat het gewoon slecht in elkaar gezet is.
buiten dat dat me dwars zit een hele toffe episode
Ricmaniac schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:55:
[...]
Misschien kan jij me helpen bij het volgende (gaat over die episode van Teen Wolf gisteren)
spoiler:Hoezo weet iedereen gewoon dat die mensen zeg maar zijn verdwenen? ze horen toch altijd zogenaamd uit het bestaan te verdwijnen ? maar hun hebben gewoon alles door dat er een paar nu verdwenen zijn. Ondertussen had Mason gewoon de telefoon van Corey met al zijn foto's erop terwijl in het begin van het seizoen duidelijk werd dat die persoon helemaal verdwijnt.. ook van foto's en ze spullen zouden ook moeten verdwijnen toch. Ik vraag me af of dit een reden heeft of dat het gewoon slecht in elkaar gezet is.
buiten dat dat me dwars zit een hele toffe episode
spoiler:
Misschien zit er vertraging in? Of omdat ze al iemand herinnerd hadden werkt dat niet meer op hun?
Maar aangezien het nummer van mrs McCall niet meer werkt, is er dus wel iets gebeurt.
Maar aangezien het nummer van mrs McCall niet meer werkt, is er dus wel iets gebeurt.
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 19-01-2017 10:09 ]
Oscar Wilde
hmm zou kunnen. naja ik vond het maar raarRaven schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:05:
[...]
spoiler:Misschien zit er vertraging in? Of omdat ze al iemand herinnerd hadden werkt dat niet meer op hun?
NCIS LA is een personage kwijt
Oscar Wilde
Ja bizar, maar wat wel mooi is gedaan dat het karakter precies hetzelfde had als de acteur en de acteur gewoon tot het einde doorwerkte.
RIP
Lucifer is weer begonnen! Leuke aflevering
Ben benieuwd hoe lang dat goed gaat tussen hem en Chloe.
Hey, een nieuw seizoen van Fortitude ?? Begint 26 januari ...
http://www.radiotimes.com...er-for-fortitude-series-2
http://www.radiotimes.com...er-for-fortitude-series-2
[ Voor 46% gewijzigd door Goner op 20-01-2017 14:28 ]
Ja vond hem al zo vreemd klinken kwa stem enzo in dit seizoen en op 1 of ander manier veranderen, nu is dus duidelijk waarom.Terranova schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:57:
[...]
Ja bizar, maar wat wel mooi is gedaan dat het karakter precies hetzelfde had als de acteur en de acteur gewoon tot het einde doorwerkte.
RIP
RIP.
Wat vind men hier van SIX? Beetje Amerikaans, maar ik denk dat het wel een mooie Navy SEAL's drama serie kan worden. Wat minder over de top, meer drama.
Vond het een slechte eerste aflevering. Walton Goggins onwaardig, snap echt niet dat hij voor deze serie heeft gekozen. Het zijn maar zes afleveringen maar ga het denk ik wel afkijken.xoniq schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:36:
Wat vind men hier van SIX? Beetje Amerikaans, maar ik denk dat het wel een mooie Navy SEAL's drama serie kan worden. Wat minder over de top, meer drama.
En dat was seizoen 2 van The man in the high castle 
Zaten weer toffe stukken en scenes in. Maar ben er nog niet helemaal uit mbt de tijdlijn en events etc. Of het is gewoon weer te laat op de avond
Meer mensen die de serie hebben gezien?
Zaten weer toffe stukken en scenes in. Maar ben er nog niet helemaal uit mbt de tijdlijn en events etc. Of het is gewoon weer te laat op de avond
Een rijtje om even door te nemen (met dank aan iemand die dit bijhoud)
Renewals
Sneaky Pete (Amazon) renewed for a 2nd season.
his Is Us (NBC) renewed for 2 additional seasons, its 2nd and 3rd.
Major Crimes (TNT) renewed for a shorter (13-episode) 6th season.
*** NBC has ordered a 10-episode revival of sitcom Will & Grace for next season.
Portlandia (IFC) will return for an 8th and final season in 2018.
*** Good Behavior (TNT) renewed for a 2nd season, to air this fall.
Nobodies (TV Land) renewed for a 2nd season ahead of its series debut in March.
Mars (Nat Geo) renewed for a 2nd season.
StartUp (Crackle) renewed for a 2nd season.
Drunk History (Comedy Central) renewed for a 5th season.
FX has extended the renewal for American Horror Story by two additional seasons, meaning the show will now run through season 9 in 2019.
The 2nd season of Atlanta (FX) has been delayed to 2018 due to Donald Glover's film schedule.
Empire (Fox) renewed for a 4th season.
Fox has picked up an extra 4 episodes for new comedy The Mick.
Fox announced that both Wayward Pines and X-Files could return in the future, though neither will air this year.
The Affair (Showtime) renewed for a 4th season.
Beyond (Freeform) renewed for a 2nd season.
Cancellations
Show canceled 2017 so far:
BROADCAST
“American Gothic” (CBS)
“Aquarius” (NBC)
“BrainDead” (CBS)
“Celebrity Name Game” (syndicated)
CABLE/STREAMING
“Any Given Wednesday” (HBO)
“Blunt Talk” (Starz)
“Brad Neely’s Harg Nallin Sclopio Peepio” (Adult Swim)
“Girl Meets World” (Disney Channel)
“Good Girls Revolt” (Amazon)
“Guilt” (Freeform)
“Impastor” (TV Land)
“Marco Polo” (Netflix)
“Million Dollar Extreme Presents: World Peace” (Adult Swim)
“Murder in the First” (TNT)
“Not Safe with Nikki Glaser” (Comedy Central)
“Salem” (WGN America)
en in 2017 of verder kunnen we hier naar kijken:
Shows renewed for 2017 and beyod so far:
BROADCAST
“America’s Got Talent” (NBC)
“American Grit” (FOX)
“Arrow” (The CW)
“Bachelor in Paradise” (ABC)
“Better Late Than Never” (NBC)
“Big Brother” (CBS) – through Season 20
“Bob’s Burgers” (FOX)
“The Bold and the Beautiful” (CBS)
“Celebrity Family Feud” (ABC)
“Crazy Ex-Girlfriend” (The CW)
“The Flash” (The CW)
“Hell’s Kitchen” (FOX) – through Season 18
“Jane the Virgin” (The CW)
“Lauren Lake’s Paternity Court” (Syndicated)
“Legends of Tomorrow” (The CW)
“Live with Kelly” (Syndicated) – through 2019-20
“Masters of Illusion” (The CW)
“Match Game” (ABC)
“NCIS” (CBS)
“The Night Shift” (NBC)
“The $100,000 Pyramid” (ABC)
“Penn & Teller: Fool Us” (The CW)
“The Real” (Syndicated)
“The Simpsons” (FOX) – through 2018-19
“Supergirl” (The CW)
“Supernatural” (The CW)
“To Tell the Truth” (ABC)
“The Voice” (NBC) – through Season 13 in fall 2017
“The Wendy Williams Show” (Syndicated) – through 2019-20
“Whose Line Is It Anyway?” (The CW)
“Zoo” (CBS)
CABLE/STREAMING
“12 Monkeys” (Syfy)
“The A Word” (Sundance)
“American Dad” (TBS) – through 2018
“American Horror Story” (FX)
“The Americans” (FX) – through sixth and final season in 2018
“Angie Tribeca” (TBS)
“Animal Kingdom” (TNT)
“Another Period” (Comedy Central)
“Archer” (FX) – through Season 10 in 2018-19
“Ash vs. Evil Dead” (Starz)
“Baby Daddy” (Freeform)
“Ballers” (HBO)
“Berlin Station” (Epix)
“Big Freedia Bounces Back” (Fuse)
“Black Sails” (Starz) – final season in 2017
“Bloodline” (Netflix) – final season in 2017
“BoJack Horseman” (Netflix)
“Bosch” (Amazon) – through Season 4
“Botched” (E!)
“Broad City” (Comedy Central) – through Season 5
“Chance” (Hulu)
“Channel Zero” (Syfy)
“Chelsea” (Netflix)
“Chrisley Knows Best” (USA)
“Daredevil” (Netflix)
“Dark Matter” (Syfy)
“Deutschland 83” (Sundance)
“Difficult People” (Hulu)
“Dirk Gently’s Holistic Detective Agency” (BBC America)
“Divorce” (HBO)
“Doc McStuffins” (Disney Junior) – Season 5 in 2018
“Documentary Now!” (IFC) – through Season 3
“Elena of Avalor” (Disney)
“Fear the Walking Dead” (AMC)
“Flaked” (Netflix)
“Full Frontal with Samantha Bee” (TBS)
“The Girlfriend Experience” (Starz)
“Girlfriends’ Guide to Divorce” (Bravo) – through Season 5
“Good Witch” (Hallmark)
“Graves” (Epix)
“Greenleaf” (OWN)
“Haters Back Off” (Netflix)
“Homeland” (Showtime) – through Season 8
“Idiotsitter” (Comedy Central)
“Ink Master” (Spike)
“Insecure” (HBO)
“Inside Amy Schumer” (Comedy Central)
“Killjoys” (Syfy)
“Lady Dynamite” (Netflix)
“The Last Ship” (TNT)
“Last Week Tonight with John Oliver” (HBO)
“Lopez” (TV Land)
“Making a Murderer” (Netflix)
“The Man in the High Castle” (Amazon)
“Martha & Snoop’s Potluck Dinner Party” (VH1)
“MECH-X4” (Disney X D)
“Mr. Robot” (USA)
“Narcos” (Netflix) – through Season 4
“Odd Mom Out” (Bravo)
“One Mississippi” (Amazon)
“Orange Is the New Black” (Netflix) – through Season 7
“Outcast” (Cinemax)
“Outlander” (Starz) – through Season 4
“People of Earth” (TBS)
“Portlandia” (IFC)
“Power” (Starz) – through Season 5
“Preacher” (AMC)
“Project Runway” (Lifetime) – through Season 18
“Project Runway All Stars” (Lifetime) – through Season 7
“Project Runway Junior” (Lifetime)
“Queen Sugar” (OWN)
“Ray Donovan” (Showtime)
“Real Rob” (Netflix)
“Real Time with Bill Maher” (HBO) – through 2018
“RuPaul’s Drag Race” (Logo)
“School of Rock” (Nickelodeon)
“Scream” (MTV)
“Search Party” (TBS)
“South Park” (Comedy Central) – through 2019
“Stan Versus Evil” (IFC)
“Still the King” (CMT)
“Stranger Things” (Netflix)
“The Strain” (FX) – final season in 2017
“Suits” (USA)
“Survivor’s Remorse” (Starz)
“Too Close to Home” (TLC)
“Top of the Lake” (Sundance)
“Transparent” (Amazon) – through Season 4
“Turn” (AMC) – final season in 2017
“Unbreakable Kimmy Schmidt” (Netflix)
“UnReal” (Lifetime)
“Van Helsing” (Syfy)
“Westworld” (HBO)
“Workaholics” (Comedy Central)
“Wrecked” (TBS)
“Young & Hungry” (Freeform)
“Younger” (TV Land)
“You’re the Worst” (FXX)
“Z Nation” (Syfy)
*** hier ben ik zelf erg blij mee
Renewals
Sneaky Pete (Amazon) renewed for a 2nd season.
his Is Us (NBC) renewed for 2 additional seasons, its 2nd and 3rd.
Major Crimes (TNT) renewed for a shorter (13-episode) 6th season.
*** NBC has ordered a 10-episode revival of sitcom Will & Grace for next season.
Portlandia (IFC) will return for an 8th and final season in 2018.
*** Good Behavior (TNT) renewed for a 2nd season, to air this fall.
Nobodies (TV Land) renewed for a 2nd season ahead of its series debut in March.
Mars (Nat Geo) renewed for a 2nd season.
StartUp (Crackle) renewed for a 2nd season.
Drunk History (Comedy Central) renewed for a 5th season.
FX has extended the renewal for American Horror Story by two additional seasons, meaning the show will now run through season 9 in 2019.
The 2nd season of Atlanta (FX) has been delayed to 2018 due to Donald Glover's film schedule.
Empire (Fox) renewed for a 4th season.
Fox has picked up an extra 4 episodes for new comedy The Mick.
Fox announced that both Wayward Pines and X-Files could return in the future, though neither will air this year.
The Affair (Showtime) renewed for a 4th season.
Beyond (Freeform) renewed for a 2nd season.
Cancellations
BROADCAST
“American Gothic” (CBS)
“Aquarius” (NBC)
“BrainDead” (CBS)
“Celebrity Name Game” (syndicated)
CABLE/STREAMING
“Any Given Wednesday” (HBO)
“Blunt Talk” (Starz)
“Brad Neely’s Harg Nallin Sclopio Peepio” (Adult Swim)
“Good Girls Revolt” (Amazon)
“Guilt” (Freeform)
“Impastor” (TV Land)
“Marco Polo” (Netflix)
“Million Dollar Extreme Presents: World Peace” (Adult Swim)
“Murder in the First” (TNT)
“Not Safe with Nikki Glaser” (Comedy Central)
“Salem” (WGN America)
en in 2017 of verder kunnen we hier naar kijken:
Shows renewed for 2017 and beyod so far:
BROADCAST
“America’s Got Talent” (NBC)
“American Grit” (FOX)
“Arrow” (The CW)
“Bachelor in Paradise” (ABC)
“Better Late Than Never” (NBC)
“Big Brother” (CBS) – through Season 20
“Bob’s Burgers” (FOX)
“The Bold and the Beautiful” (CBS)
“Celebrity Family Feud” (ABC)
“Crazy Ex-Girlfriend” (The CW)
“The Flash” (The CW)
“Hell’s Kitchen” (FOX) – through Season 18
“Jane the Virgin” (The CW)
“Lauren Lake’s Paternity Court” (Syndicated)
“Legends of Tomorrow” (The CW)
“Live with Kelly” (Syndicated) – through 2019-20
“Masters of Illusion” (The CW)
“Match Game” (ABC)
“NCIS” (CBS)
“The Night Shift” (NBC)
“The $100,000 Pyramid” (ABC)
“Penn & Teller: Fool Us” (The CW)
“The Real” (Syndicated)
“The Simpsons” (FOX) – through 2018-19
“Supergirl” (The CW)
“Supernatural” (The CW)
“To Tell the Truth” (ABC)
“The Voice” (NBC) – through Season 13 in fall 2017
“The Wendy Williams Show” (Syndicated) – through 2019-20
“Whose Line Is It Anyway?” (The CW)
“Zoo” (CBS)
CABLE/STREAMING
“12 Monkeys” (Syfy)
“The A Word” (Sundance)
“American Dad” (TBS) – through 2018
“American Horror Story” (FX)
“The Americans” (FX) – through sixth and final season in 2018
“Angie Tribeca” (TBS)
“Animal Kingdom” (TNT)
“Another Period” (Comedy Central)
“Archer” (FX) – through Season 10 in 2018-19
“Ash vs. Evil Dead” (Starz)
“Baby Daddy” (Freeform)
“Ballers” (HBO)
“Berlin Station” (Epix)
“Big Freedia Bounces Back” (Fuse)
“Black Sails” (Starz) – final season in 2017
“Bloodline” (Netflix) – final season in 2017
“BoJack Horseman” (Netflix)
“Bosch” (Amazon) – through Season 4
“Botched” (E!)
“Broad City” (Comedy Central) – through Season 5
“Chance” (Hulu)
“Channel Zero” (Syfy)
“Chelsea” (Netflix)
“Chrisley Knows Best” (USA)
“Daredevil” (Netflix)
“Dark Matter” (Syfy)
“Deutschland 83” (Sundance)
“Difficult People” (Hulu)
“Dirk Gently’s Holistic Detective Agency” (BBC America)
“Divorce” (HBO)
“Doc McStuffins” (Disney Junior) – Season 5 in 2018
“Documentary Now!” (IFC) – through Season 3
“Elena of Avalor” (Disney)
“Fear the Walking Dead” (AMC)
“Flaked” (Netflix)
“Full Frontal with Samantha Bee” (TBS)
“The Girlfriend Experience” (Starz)
“Girlfriends’ Guide to Divorce” (Bravo) – through Season 5
“Good Witch” (Hallmark)
“Graves” (Epix)
“Greenleaf” (OWN)
“Haters Back Off” (Netflix)
“Homeland” (Showtime) – through Season 8
“Idiotsitter” (Comedy Central)
“Ink Master” (Spike)
“Insecure” (HBO)
“Inside Amy Schumer” (Comedy Central)
“Killjoys” (Syfy)
“Lady Dynamite” (Netflix)
“The Last Ship” (TNT)
“Last Week Tonight with John Oliver” (HBO)
“Lopez” (TV Land)
“Making a Murderer” (Netflix)
“The Man in the High Castle” (Amazon)
“Martha & Snoop’s Potluck Dinner Party” (VH1)
“MECH-X4” (Disney X D)
“Mr. Robot” (USA)
“Narcos” (Netflix) – through Season 4
“Odd Mom Out” (Bravo)
“One Mississippi” (Amazon)
“Orange Is the New Black” (Netflix) – through Season 7
“Outcast” (Cinemax)
“Outlander” (Starz) – through Season 4
“People of Earth” (TBS)
“Portlandia” (IFC)
“Power” (Starz) – through Season 5
“Preacher” (AMC)
“Project Runway” (Lifetime) – through Season 18
“Project Runway All Stars” (Lifetime) – through Season 7
“Project Runway Junior” (Lifetime)
“Queen Sugar” (OWN)
“Ray Donovan” (Showtime)
“Real Rob” (Netflix)
“Real Time with Bill Maher” (HBO) – through 2018
“RuPaul’s Drag Race” (Logo)
“School of Rock” (Nickelodeon)
“Scream” (MTV)
“Search Party” (TBS)
“South Park” (Comedy Central) – through 2019
“Stan Versus Evil” (IFC)
“Still the King” (CMT)
“Stranger Things” (Netflix)
“The Strain” (FX) – final season in 2017
“Suits” (USA)
“Survivor’s Remorse” (Starz)
“Too Close to Home” (TLC)
“Top of the Lake” (Sundance)
“Transparent” (Amazon) – through Season 4
“Turn” (AMC) – final season in 2017
“Unbreakable Kimmy Schmidt” (Netflix)
“UnReal” (Lifetime)
“Van Helsing” (Syfy)
“Westworld” (HBO)
“Workaholics” (Comedy Central)
“Wrecked” (TBS)
“Young & Hungry” (Freeform)
“Younger” (TV Land)
“You’re the Worst” (FXX)
“Z Nation” (Syfy)
*** hier ben ik zelf erg blij mee
Topangazeroday schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 08:11:
Cancellations
CABLE/STREAMING

Oscar Wilde
Paulus07 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 00:36:
En dat was seizoen 2 van The man in the high castle
spoiler:
Ik denk in ieder geval dat Trudy uit het andere universum komt. Wordt het zo duidelijker? 
En die ene scene met die grote zaal was bizar he?
Goede serie idd!
Dat zit wel Schnorr.
Geen buitenlandse serie, maar iemand Klem al gezien? Nieuwe NL serie van de VARA met Barry Atsma, Georgina Verbaan en Jacob Derwig. Een heel goed begin. Ik hoop dat ze het niveau vast kunnen houden.
[ Voor 3% gewijzigd door Veefje op 21-01-2017 12:52 ]
Goed nieuws. Beste serie sinds lange tijd.zeroday schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 07:18:
voor de fans:
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Stukfruit schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 10:49:
[...]
spoiler:Ik denk in ieder geval dat Trudy uit het andere universum komt. Wordt het zo duidelijker?
Goede serie idd!
spoiler:
ik weet dat er 2 verschillende universums door het verhaal lopen. Maar zijn er dan ook mensen die kunnen tijdreizen tussen die 2? of hoe komen die films, boeken in de winkel etc bij elkaar in de universums? Scene met die zaal was idd nice gedaan. Zeker ziek met in het achterhoofd dat dit destijds op zulke schaal ging (videos met de speeches in het berlijnse olympisch stadion. Zeker als je daar zelf met stedentrip hebt gestaan)
Net de 1e aflevering gezien. Voelde nog een beetje meh aan. Niet echt hoogstaand of knap geschoten etc. Einde was wel weer een punt waar ze iets mee kunnen met E02. Even afwachten wat het gaat doen.Veefje schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:53:
[...]
Vond het een slechte eerste aflevering. Walton Goggins onwaardig, snap echt niet dat hij voor deze serie heeft gekozen. Het zijn maar zes afleveringen maar ga het denk ik wel afkijken.
Paulus07 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:23:
[...]
spoiler:ik weet dat er 2 verschillende universums door het verhaal lopen. Maar zijn er dan ook mensen die kunnen tijdreizen tussen die 2? of hoe komen die films, boeken in de winkel etc bij elkaar in de universums? Scene met die zaal was idd nice gedaan. Zeker ziek met in het achterhoofd dat dit destijds op zulke schaal ging (videos met de speeches in het berlijnse olympisch stadion. Zeker als je daar zelf met stedentrip hebt gestaan)
spoiler: Man in the High Castle S2
Volgens mij is het niet echt reizen door de tijd, gezien de omgeving en gebeurtenissen van de verschillende universums
(bv. de cuba-crisis in het universum waar de Japanse minister naartoe ging was rond dezelfde periode als waarin het nazi-imperium zich zou afspelen).
Ik denk dat er gewoon meerdere mensen zijn die heen en weer kunnen. Het moment waarop die Japanse minister een film met de gevolgen van een atoombom vanuit het ene naar het andere universum meenam lijkt er duidelijk op te wijzen dat de resterende films ook op zo'n soort manier in de nazi-wereld zijn beland. Waarschijnlijk door Trudy#2 of die "man in the high castle" himself (die kerel met bril). En als er meerdere mensen zijn die dat kunnen, dan zullen er in het volgende seizoen vast ook wel een paar tevoorschijn komen die voor de nazi's werken en op die manier ook nog wat meer films meenemen. Heck, misschien doet John Smith zelf het wel!
(die laatste gedachte kreeg ik doordat ze aan het begin van de laatste episode een scene met hem en z'n vrouw bij de ontploffing van een atoombom lieten zien die niet helemaal in de bijbehorende periode leek te passen)
Ik denk dat er gewoon meerdere mensen zijn die heen en weer kunnen. Het moment waarop die Japanse minister een film met de gevolgen van een atoombom vanuit het ene naar het andere universum meenam lijkt er duidelijk op te wijzen dat de resterende films ook op zo'n soort manier in de nazi-wereld zijn beland. Waarschijnlijk door Trudy#2 of die "man in the high castle" himself (die kerel met bril). En als er meerdere mensen zijn die dat kunnen, dan zullen er in het volgende seizoen vast ook wel een paar tevoorschijn komen die voor de nazi's werken en op die manier ook nog wat meer films meenemen. Heck, misschien doet John Smith zelf het wel!
(die laatste gedachte kreeg ik doordat ze aan het begin van de laatste episode een scene met hem en z'n vrouw bij de ontploffing van een atoombom lieten zien die niet helemaal in de bijbehorende periode leek te passen)
Maar het is zeker spul waar je hoofdpijn van krijgt als je er te lang over gaat zitten nadenken
Dat zit wel Schnorr.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=W3o2VYR0wDg]
The Blacklist - Redemption
official trailer
The Blacklist - Redemption
official trailer
[ Voor 25% gewijzigd door zeroday op 24-01-2017 08:56 ]
Inderdaad een rare serie, maar wel lekker origineel.heplam schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:02:
Gisteren begonnen aan The Young Pope damn wat een serie.
Vreemder kan het bijna niet qua paus zijn.
Afgelopen weekend de laatste aflevering gekeken, verveelt niet
Supernatural vernieuwd? Pfff wanneer geven ze het eens op 
Ik kijk het nog steeds....vreemd eigenlijk gezien er sinds seizoen 5 geen enkel goed seizoen meer tussen zit, en toch kijk ik het....

Ik kijk het nog steeds....vreemd eigenlijk gezien er sinds seizoen 5 geen enkel goed seizoen meer tussen zit, en toch kijk ik het....
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
We kijken allemaal series waar we achteraf spijt van hebben...Deathchant schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:56:
Verwijderd
Valt best mee, ik heb laatst alles nog eens weer opnieuw gezien, leuke wegkijker voor op de achtergrondDeathchant schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:56:
Ik kijk het voor de camp-afleveringen. Een paar keer per seizoen gaan ze totaal uit hun dak en zetten ze zichzelf en het hele genre te kakken.Deathchant schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:56:
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
in welk opzicht? Moet nog gaan starten ..heplam schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:02:
Gisteren begonnen aan The Young Pope damn wat een serie.
Vreemder kan het bijna niet qua paus zijn.
Riverdale
[YouTube: https://youtu.be/8AMiwKhm3uI]
nog 1
[YouTube: https://youtu.be/us4I_Ej0ABUp]
nog 1
APB
[YouTube: https://youtu.be/KtJMI1yGc2o]
Prison break
[YouTube: https://youtu.be/Tr9ESD9YGGo]
[YouTube: https://youtu.be/8AMiwKhm3uI]
nog 1
[YouTube: https://youtu.be/us4I_Ej0ABUp]
nog 1
APB
[YouTube: https://youtu.be/KtJMI1yGc2o]
Prison break
[YouTube: https://youtu.be/Tr9ESD9YGGo]
Uhm lastig uit te leggen dat moet je zelf bekijken, laat ik het zo formuleren Jude law zet hier echt een ijzersterke rol neer net zoals de rest van de cast.zeroday schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:07:
[...]
in welk opzicht? Moet nog gaan starten ..
Het is echt meegluren in het vaticaan maar dan met een eigenzinnige paus als leider
Ik ben je lotgenoot...dit seizoen gebeurt er ook weer helemaal geen bal.Deathchant schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:56:
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Net de pilot gekeken.xoniq schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:36:
Wat vind men hier van SIX?
Lijkt me een goeie serie, ga 'm zeker volgen. Van History, dus verwacht wat meer 'realistische' actie dan gemiddeld.
En ook net 1e ep. van Frontier gekeken. Erg goed. Ik hou wel van historische series, dit heeft een beetje Black Sails sfeertje (maar dan op land).
[ Voor 20% gewijzigd door Goner op 25-01-2017 17:32 ]
Mary Kills People
6 delige miniserie op Global TV over euthanasie als business.
Zag er best goed uit, was mijn eerste indruk.
Had ook nog niemand gehoord over het Britse The Halcyon op ITV.
Is alweer 4 van de 8 eps oud. Weer een echt Brits drama over een hotel in 1940.
Voor de rest ben ik helemaal klaar met Sleepy Hollow en Quantico. De eerste hebben ze helemaal omgegooid met nieuwe locatie en nieuwe mensen en in de tweede maken ze het verhaal maar gekker en gekker en wordt het plot steeds weer op 2 lagen omgedraaid en weer terug.
Het derde en laatste seizoen van The Leftovers start op 16 april.
[ Voor 5% gewijzigd door sambalbaj op 25-01-2017 21:56 ]
Heb pas 2 afleveringen van Sherlock gezien, maar dat is tof!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Van Gotham, laatste aflevering:
Blijft toch wel de enige serie die ik zsm wil zien (al ging dat nu dus even niet, maar och)
spoiler:
Wat zet die Jerome een geweldige rol neer. 
Hopelijk houden ze hem er toch in.
Blijft toch wel de enige serie die ik zsm wil zien (al ging dat nu dus even niet, maar och)
[ Voor 54% gewijzigd door Martinspire op 26-01-2017 01:06 ]
Martinspire schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:48:
Van Gotham, laatste aflevering:
spoiler:Wat zet die Jerome een geweldige rol neer.
spoiler:
hij heeft in ieder geval goed gekeken naar die joker uit the dark knight. Zelfde stem, trekjes in gezicht, bewegen etc 
En holy crap dat einde van E19 van Vikings
Zojuist de laatste aflevering van Incorporated gezien (lijkt me laatste van het seizoen?) en kan hem aanraden. Of in ieder geval moet je hem een kans geven. Erg interessante sci-fi serie met wat leuke wendingen. Even dacht ik dat het erg de fiction-kant op ging, maar er zit toch nog best wat (realistische) science achter die ook nog prima in beeld wordt gegeven.
Aantal goede rollen ook dus probeer hem in ieder geval.
Man man, wat een slechte aflevering van Greys Anatomy. Laten ze ons hangen net voor de kerstpauze, stellen ze het verhaal van Karev nog eens uit met zo'n nietszeggende 3 man aflevering.
Oke, beter. Goed om te horen dat het nog beter wordt. Ben zelf afgehaakt na de eerste afl. Vond het niet pakkend genoeg om door te kijken. Mocht het op Netflix of Amazon komen, dan kijk ik wellicht ook verder.Martinspire schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 20:43:
Zojuist de laatste aflevering van Incorporated gezien (lijkt me laatste van het seizoen?) en kan hem aanraden. Of in ieder geval moet je hem een kans geven. Erg interessante sci-fi serie met wat leuke wendingen. Even dacht ik dat het erg de fiction-kant op ging, maar er zit toch nog best wat (realistische) science achter die ook nog prima in beeld wordt gegeven.
Hoezo uitstellen? Er is verteld hoe het verder gaat, zei het beperkt tot de laatste minuut.Xepos schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 20:59:
Man man, wat een slechte aflevering van Greys Anatomy. Laten ze ons hangen net voor de kerstpauze, stellen ze het verhaal van Karev nog eens uit met zo'n nietszeggende 3 man aflevering.

Oscar Wilde
Er is niets veranderd, los van het feit dat die twee het nu ook weten. Niet echt een noemenswaardige vooruitgang op de vorige. En met de tijd die ze er aan besteed hadden, hadden ze die minuut ook achter de vorige aflevering kunnen zetten (in een andere setting dan, dat welRaven schreef op zondag 29 januari 2017 @ 09:32:
[...]
Hoezo uitstellen? Er is verteld hoe het verder gaat, zei het beperkt tot de laatste minuut.
Of had het aan het begin gedaan, dan had Wilson er de hele aflevering mee kunnen zitten en kunnen discussiëren met Bailey, Robbins en die patient. Dat was veel interessanter geweest dan haar alleen het gevangenisleven alten zien en er dan pas achter komen.
Ik heb gisteren ook de eerste aflevering van Riverdale gezien. Oi.. Twin Peaks rip off met bekende namen?
Nja, tot zover wel geinig, eens kijken hoe dat uitpakt.
[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 29-01-2017 10:16 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Kon de eerste ep erg waarderen. Geen hoogvlieger, maar leuke serie met 'tieners' (het zijn natuurlijk allemaal twintigers) die geen modderfiguur slaan. Goed gemaakte eerste aflevering ook. Pakkend, tikkeltje mysterieus en zet een goede basis neer voor de rest van het seizoen. Plus dat het elke week gwn te volgen is op Netflix, maakt het ook makkelijker om het te volgen.Spike_wolf schreef op zondag 29 januari 2017 @ 09:46:
[...]
Ik heb gisteren ook de eerste aflevering van Riverdale gezien. Oi.. Twin Peaks rip off met bekende namen?
Maar uiteindelijk in de vorige aflevering zat Karev te twijfelen of die toch wel de deal moest aannemen of niet. Bailey had ook alleen maar oud nieuws.Raven schreef op zondag 29 januari 2017 @ 09:32:
[...]
Hoezo uitstellen? Er is verteld hoe het verder gaat, zei het beperkt tot de laatste minuut.
Riverdale .. = Leuk !!
ICE == lijkt me leuk maar nergens te vinden
The Magicians S2 begonnen
Suits ook weer verder ..
Nu nog iets met tieten en iedereen hier blij ..
Suits ook weer verder ..
Nu Victoria aan het kijken maar ondanks dat dat gewoon goed BBC ITV niveau is, steekt het erg matig af in dat genre bij The Crown wat we daarvoor gekeken hebben. Ook Jenna Coleman is niet erg geloofwaardig in die rol.
Bij Portlandia is de rek er ook aardig uit nu.
Bij Portlandia is de rek er ook aardig uit nu.
[ Voor 2% gewijzigd door sambalbaj op 30-01-2017 22:15 . Reden: ITV dus, verklaart al een hoop ]
Spike_wolf schreef op zondag 29 januari 2017 @ 09:46:
[...]
De namen in de serie kwamen mij de hele tijd zo bekend voor. De serie is gebaseerd op karakters uit deze comics: Wikipedia: Archie ComicsVeefje schreef op zondag 29 januari 2017 @ 10:43:
[...]
Kon de eerste ep erg waarderen. Geen hoogvlieger, maar leuke serie met 'tieners' (het zijn natuurlijk allemaal twintigers) die geen modderfiguur slaan. Goed gemaakte eerste aflevering ook. Pakkend, tikkeltje mysterieus en zet een goede basis neer voor de rest van het seizoen. Plus dat het elke week gwn te volgen is op Netflix, maakt het ook makkelijker om het te volgen.
Ik vond het juist een hele sterke aflevering. Het is juist mooi dat er in Grey's Anatomy ruimte is voor wat alternatieve afleveringen ipv de standaard meuk in het ziekenhuis.Xepos schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 20:59:
En dat Karev-verhaaltje, ach, daar wordt straks gewoon weer een truuk uit de hoge hoed getoverd zodat hij gewoon weer verder kan als arts. Dat komt vanzelf wel, minst boeiende aan de serie eigenlijk.
In Black Sails komen er af en toe wel een paar voorbij gedeind ... dus iedereen happy momenteelzeroday schreef op maandag 30 januari 2017 @ 21:50:
Riverdale .. = Leuk !!
Suits ook weer verder ..
WED / February 1
*>The 100 Drama/Sci-fi CW 9p
Aurora - Fire in the Sky SPECIAL Documentary/Nature PBS 10p
The Carbonaro Effect Reality truTV, 10p
*>The Expanse Drama/Sci-fi Syfy, 10p 2 EP's
Madiba MINISERIES Drama BET, 9p
Three-part, six-hour biographical miniseries stars Laurence Fishburne as Nelson Mandela.
The Quad NEW Drama BET, 10p
Showtime at the Apollo SPECIAL Variety Fox 8p
Spy in the Wild MINISERIES Documentary/Nature PBS 8p
*>The 100 Drama/Sci-fi CW 9p
Aurora - Fire in the Sky SPECIAL Documentary/Nature PBS 10p
The Carbonaro Effect Reality truTV, 10p
*>The Expanse Drama/Sci-fi Syfy, 10p 2 EP's
Madiba MINISERIES Drama BET, 9p
Three-part, six-hour biographical miniseries stars Laurence Fishburne as Nelson Mandela.
The Quad NEW Drama BET, 10p
Showtime at the Apollo SPECIAL Variety Fox 8p
Spy in the Wild MINISERIES Documentary/Nature PBS 8p
Soms weet ik het ook niet meer.........
Ja, vanaf 7 februari is The 100 te zien op Netflix. Dus wel een week later gaat de serie bij ons in première. Ondanks dat ik het derde seizoen puin vind, kijk ik zeker uit naar S4.
Dan heb jij de eerste aflevering van het nieuwe seizoen nog niet gezien <snifff> ;-)wiemelen schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:40:
[...]
In Black Sails komen er af en toe wel een paar voorbij gedeind ... dus iedereen happy momenteel
Jessica Parker Kennedy?wiemelen schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:40:
[...]
In Black Sails komen er af en toe wel een paar voorbij gedeind ... dus iedereen happy momenteel

Oscar Wilde
Bellevue met True Blood star Anna ..
Ik vond haar eigenlijk het minst in TrueBlood, vooral richting het einde.
Trailer is verder erg weinig zeggend, het is meer een teaser.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Lees net dat er een vierde seizoen komt van: The Librarians
http://tvline.com/2017/01...ans-renewed-season-4-tnt/
Leuk om te zien, ik mag deze serie wel.
http://tvline.com/2017/01...ans-renewed-season-4-tnt/
Leuk om te zien, ik mag deze serie wel.
apollo13

Hij was weer nice die nieuwe Black Sails
Cassandra is inderdaad leuk om te zienapollo13 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 21:12:
Leuk om te zien
Vannacht begint Switched at Birth weer
Oeh, een oude bekende van Las Vegas in Bones
[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 01-02-2017 12:07 ]
Oscar Wilde
Fauda op Netflix is een echte aanrader. Het is een geweldige serie over een Israëlische elitegroep die beide kanten van het Palestina-conflict laat zien in hun zoektocht naar een Hamasstrijder. Het blijft constant spannend.
IMDB: 8,5
In Fauda wordt het verhaal verteld van Doron, een legercommandant in de Mista’arvim eenhed, en zijn team. Zij hebben als speciale groep undercoveragenten maar een doel: een (fictieve) Hamasterrorist, beter bekend als ‘De Panter’, op te pakken.
Fauda (betekent ‘chaos’ in het Arabisch) werd bedacht door Fauda Lior Raz en Avi Issacharoff die de serie baseerden op hun eigen ervaringen in militaire diens in de Duvdevan speciale eenheid (ook wel eenheid 217 genoemd).
Maar verwacht geen Israëlische oorlogspropaganda. Fauda kreeg na de premiëre in Israël begin 2015 veel lof voor het realistische scenario, het acteerwerk, het gebruik van de Arabische taal én dat de Hamasleden niet als gewetenloze terroristen werden neergezet. Integendeel, met veel empathie worden de personages gepresenteerd. Lees: beide kanten van het verhaal worden verteld. En dat levert een evenwichtig oorlogsdrama op. Bron: Scriptgirl
In Fauda wordt het verhaal verteld van Doron, een legercommandant in de Mista’arvim eenhed, en zijn team. Zij hebben als speciale groep undercoveragenten maar een doel: een (fictieve) Hamasterrorist, beter bekend als ‘De Panter’, op te pakken.
Fauda (betekent ‘chaos’ in het Arabisch) werd bedacht door Fauda Lior Raz en Avi Issacharoff die de serie baseerden op hun eigen ervaringen in militaire diens in de Duvdevan speciale eenheid (ook wel eenheid 217 genoemd).
Maar verwacht geen Israëlische oorlogspropaganda. Fauda kreeg na de premiëre in Israël begin 2015 veel lof voor het realistische scenario, het acteerwerk, het gebruik van de Arabische taal én dat de Hamasleden niet als gewetenloze terroristen werden neergezet. Integendeel, met veel empathie worden de personages gepresenteerd. Lees: beide kanten van het verhaal worden verteld. En dat levert een evenwichtig oorlogsdrama op. Bron: Scriptgirl
wel grappig dat film.nl zodat je kan zien waar je TV series gekeken kan worden, maar nergens wordt gerept over hoe actueel de serie dan wel niet is. Dus lopen we sync met wat er op dat moment uitgezonden wordt ?
Verwijderd
NessaRaven schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 22:56:
[...]
Oeh, een oude bekende van Las Vegas in Bones

En die spinnen, proest

Heb de serie in korte tijd erdoorheen gejaagd. Goede serie! Wel klein budget denk ik, sommige gfx zijn echt after effect voor beginners.SlippervanTheB schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:47:
Fauda op Netflix is een echte aanrader. Het is een geweldige serie over een Israëlische elitegroep die beide kanten van het Palestina-conflict laat zien in hun zoektocht naar een Hamasstrijder. Het blijft constant spannend.
[video]
Bedankt voor de tip. Dit genre is ¨right up my alley¨SlippervanTheB schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:47:
Fauda op Netflix is een echte aanrader.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Verwijderd
Fauda ga ik ook op de te bekijken lijst zetten, maar die wordt helaas wel heel lang op deze manier. Hoop dat dit er nog een tijdje op blijft.
Dit gfx-punt doet me direct denken aan een scene met een granaat en twee auto's 😂Dacuuu schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 19:17:
[...]
Heb de serie in korte tijd erdoorheen gejaagd. Goede serie! Wel klein budget denk ik, sommige gfx zijn echt after effect voor beginners.
Dat ja. Echt zo van. Boem! Rookpluimje er bij. Haha.SlippervanTheB schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 21:01:
[...]
Dit gfx-punt doet me direct denken aan een scene met een granaat en twee auto's 😂
iemand ..
One Day at a time al gezien? wel vermakelijk de eerste aflevering. Dun maar leuk ..
oh en waar gaat deze vrouw in spelen?
One Day at a time al gezien? wel vermakelijk de eerste aflevering. Dun maar leuk ..

[ Voor 23% gewijzigd door zeroday op 01-02-2017 22:19 ]
Laatste seizoen (5) van Bates Motel.zeroday schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:18:
iemand ..
[afbeelding]
Kort geleden ben ik begonnen aan Sherlock. Wat een fantastische serie. Benedict Cumberbath en Martin Freeman zetten hun rollen echt ontzettend goed neer. De acteur die Jim Moriarty speelt doet zijn werk ook echt meer dan uitstekend. Hij had ook een doorsnee kantoorklerk kunnen spelen met dat voorkomen, en toch is hij op een bepaalde manier angstaanjagend. Ik vind dat Sherlock en Watson echt twee uitstekend vormgegeven personages zijn. Zelfs minder goede afleveringen zijn nog van heel hoog niveau. Op een paar mindere minuutjes na, vond ik The Woman bijv. ook geweldig. Ben nu bezig met S02E03 en het grijpt je vanaf het begin weer bij je lurven en je zit gewoon te wachten op prachtige dialogen, afgewisseld met kortstondige actie en vooral spannende en intelligente plots. Dit is echt een van de betere series ooit, wat mij betreft.
Your Friendly Neighborhood Moderator
The Expanse en The 100 zijn weer begonnen
Oscar Wilde
Oeh, expanse!
* Raymond kijkt graag naar series die zich in de ruimte afspelen.
* Raymond kijkt graag naar series die zich in de ruimte afspelen.
Dan ga je nog een hoop goede afleveringen krijgenJorgen schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 02:02:
Kort geleden ben ik begonnen aan Sherlock. Wat een fantastische serie. Benedict Cumberbath en Martin Freeman zetten hun rollen echt ontzettend goed neer. De acteur die Jim Moriarty speelt doet zijn werk ook echt meer dan uitstekend. Hij had ook een doorsnee kantoorklerk kunnen spelen met dat voorkomen, en toch is hij op een bepaalde manier angstaanjagend. Ik vind dat Sherlock en Watson echt twee uitstekend vormgegeven personages zijn. Zelfs minder goede afleveringen zijn nog van heel hoog niveau. Op een paar mindere minuutjes na, vond ik The Woman bijv. ook geweldig. Ben nu bezig met S02E03 en het grijpt je vanaf het begin weer bij je lurven en je zit gewoon te wachten op prachtige dialogen, afgewisseld met kortstondige actie en vooral spannende en intelligente plots. Dit is echt een van de betere series ooit, wat mij betreft.
Een hoop ?! 4 seizoenen, 12 afleveringen (in 8 jaar) ... en 2 kerst/nieuwjaar specials om het wachten te verzachten.Paulus07 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:58:
[...]
Dan ga je nog een hoop goede afleveringen krijgen
Had wat mij betreft meer mogen zijn (mits zelfde kwaliteit).
Dit topic is gesloten.