Gisteravond was de kerstspecial er ook op, beiden met nl subs.Dj Neo Ziggy schreef op zondag 1 januari 2017 @ 22:03:
Sherlock op bbc first. Wtf en gewoon zonder op bbc one. Dus.... snel overschakelen
Verwijderd
Lekker blijven doorkijken! Word alleen maar beter.Stukfruit schreef op zondag 1 januari 2017 @ 22:09:
[...]
Net de eerste aflevering gezien. Ziet er inderdaad interessant uit!
Ik dacht eerst dat het een standaard tienerdrama zou worden, maar dit lijkt toch (na het beetje wat er wel van aanwezig is) meer om het lijf te hebben.
Het is meer een (beetje) tienerdrama meets Heroes meets Stranger ThingsHopelijk houden ze er meer van dat laatste in met de volgende afleveringen!
Die special, was dat een oude of een nieuwe? Ik ken alleen The Abominable Bride van precies 1 jaar geleden.Verwijderd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 22:14:
[...]
Gisteravond was de kerstspecial er ook op, beiden met nl subs.
Yippie kayak, other buckets!
Verwijderd
Het was inderdaad the abonimable bride, is die al een jaar oud? Dat wist ik niet.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2017 23:51 ]
Heb er nu de eerste 2 afleveringen op zitten, kwam het toevallig tegen doordat jullie het erover hadden.Verwijderd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 22:20:
[...]
Lekker blijven doorkijken! Word alleen maar beter.
Absolute aanrader als je het mij vraagt! Ben benieuwd welke kant ze hiermee precies op gaan.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Verwijderd
Net de laatste aflevering gezien, en 200% genoten van deze serie. Het is geen allemansvriend, het is een redelijk rustige serie op wat kleine momenten na en is voor een groot deel dialoog gedragen.Gekkenhuis schreef op maandag 2 januari 2017 @ 00:21:
[...]
Heb er nu de eerste 2 afleveringen op zitten, kwam het toevallig tegen doordat jullie het erover hadden.
Absolute aanrader als je het mij vraagt! Ben benieuwd welke kant ze hiermee precies op gaan.
Of er een 2e seizoen komt? Geen idee. Waarschijnlijk niet.
Vandaag door wat "toplijstjes" heen geklikt en daar kwam ik best vaak "Search Party" tegen, gelijk maar eens een aflevering gekeken en ondertussen de hele serie gebinged
. Wat mij betreft een absolute aanrader, eerste aflevering is niet geweldig maar daarna wordt het een hele vreemde mix van mysterie, zwarte komedie, flauwe humor en wat drama. Beviel me erg goed. Zijn ook maar tien afleveringen van 20 minuten, dus je bent er snel doorheen.
[ Voor 9% gewijzigd door Don Quijote op 02-01-2017 04:09 ]
Toffe serie, idd. Maar wel een serie die je of tof vindt, of haat. Veel van de personages zijn namelijk niet echt likable en de hoofdrolspeelster gaat vrij ver in haar obsessie om die vermiste meid te vinden. Doet daardoor de meest vreemde en aparte dingen. Dat moet je als kijker maar net liggen.DivWhis schreef op maandag 2 januari 2017 @ 04:09:
Vandaag door wat "toplijstjes" heen geklikt en daar kwam ik best vaak "Search Party" tegen, gelijk maar eens een aflevering gekeken en ondertussen de hele serie gebinged. Wat mij betreft een absolute aanrader, eerste aflevering is niet geweldig maar daarna wordt het een hele vreemde mix van mysterie, zwarte komedie, flauwe humor en wat drama. Beviel me erg goed. Zijn ook maar tien afleveringen van 20 minuten, dus je bent er snel doorheen.
Gisteren is op het Belgische Een Beau Sejour gestart. Interessante opener. Een jonge meid is overleden, maar een aantal mensen kunnen har wel zien. Sixth Sense-ish.
The Mick is ook gestart
[YouTube: https://youtu.be/MQ6Jg5i_pqc]
En Ransom
En Riphagen is gestart op NPO3. Bioscoopfilm die in drie delen is gehakt voor tv.
Een aantal andere interessante series die deze maand starten. Waaronder deze knaller met Tom Hardy.
[YouTube: https://youtu.be/8AMiwKhm3uI]
[YouTube: https://youtu.be/Zp8KwOATaAk]
[YouTube: https://youtu.be/WKeRnyFIHWs]
[YouTube: https://youtu.be/3pp81gPQbdM]
[ Voor 6% gewijzigd door Veefje op 02-01-2017 07:49 ]
En bedankt, weer een waslijst toegevoegd aan mijn toch al uit z'n voegen barstende schema.Veefje schreef op maandag 2 januari 2017 @ 06:54:
[...]
Toffe serie, idd. Maar wel een serie die je of tof vindt, of haat. Veel van de personages zijn namelijk niet echt likable en de hoofdrolspeelster gaat vrij ver in haar obsessie om die vermiste meid te vinden. Doet daardoor de meest vreemde en aparte dingen. Dat moet je als kijker maar net liggen.
Gisteren is op het Belgische Een Beau Sejour gestart. Interessante opener. Een jonge meid is overleden, maar een aantal mensen kunnen har wel zien. Sixth Sense-ish.
[video]
The Mick is ook gestart
[video]
En Ransom
[video]
En Riphagen is gestart op NPO3. Bioscoopfilm die in drie delen is gehakt voor tv.
[video]
Een aantal andere interessante series die deze maand starten. Waaronder deze knaller met Tom Hardy.
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
Nomen nescio
Wow, zitten echt vette dingen tussen. Jammer dat niets hier van op NetFlix komtVeefje schreef op maandag 2 januari 2017 @ 06:54:
[...]
Toffe serie, idd. Maar wel een serie die je of tof vindt, of haat. Veel van de personages zijn namelijk niet echt likable en de hoofdrolspeelster gaat vrij ver in haar obsessie om die vermiste meid te vinden. Doet daardoor de meest vreemde en aparte dingen. Dat moet je als kijker maar net liggen.
[video]
The Mick is ook gestart
[video]
En Ransom
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Jawel, A Series of Unfortunate Events en Frontier zijn te zien op Netflix deze maand. Taboo is gewoon te zien op BBC 1. Sneaky Pete zou op Amazon Prime te zien moeten zijn, maar als The Man in the High Castle S2 niet op Amazon Prime NL staat, ga ik er van dat Sneaky Pete er ook wel niet op zal staan.DennusB schreef op maandag 2 januari 2017 @ 12:42:
[...]
Wow, zitten echt vette dingen tussen. Jammer dat niets hier van op NetFlix komt
Graag gedaan, señor!Bra-Jo schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:56:
[...]
En bedankt, weer een waslijst toegevoegd aan mijn toch al uit z'n voegen barstende schema.
SIX ziet er ook wel heel goed uit. Die had ik al toegevoegd uit de start post, maar nog geen trailer gezien. Maar die trailer zit strak in elkaar zeg.
SIX lijkt me wel wat ; wordt weer eens tijd voor een echte actie-serie
En Frontier, ziet er mooi uit. Tweede seizoen is al besteld zie ik.
En Frontier, ziet er mooi uit. Tweede seizoen is al besteld zie ik.
Ik zit nu bij aflevering 6 en het is inderdaad nog goed kijkbaarVerwijderd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 22:20:
[...]
Lekker blijven doorkijken! Word alleen maar beter.
Enige minpuntjes:
• iedereen heeft een telefoon en deze op trilstand staan, maar op een of andere manier is die trilstand altijd een kilometer verderop nog te horen
• green screen-scenes (gelukkig zijn deze inderdaad beperkt.. dit is bij Stranger Things beter gedaan door alles "echt" te houden)
• het is niet erg geloofwaardig dat de hoofdrolspeler binnen 6 afleveringen al 3 dames heeft versleten om mee te daten
• niet op Netflix
Maar ik moet toegeven, het is leuker dan het ubervage en te pretentieuze The OA. Dit mag best op nummer 2 staan in de rij met soortgelijke series, met Stranger Things natuurlijk op nummer 1.
Dat zit wel Schnorr.
The Mick: humor, vooral het einde bij aflevering 1.. oh wat grappig
Ransom: tsja.. ok . te doen, maar tis erg dun
There are no secrets, only information you do not yet have
Vond Ransom verschrikkelijk. Om te huilen dit niveau series. The Mick begint aardig. Kan een toffe comedy worden. Nu maar ook begonnen met Beyondzeroday schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:33:
The Mick: humor, vooral het einde bij aflevering 1.. oh wat grappig
Oke, na aflevering 7 van Beyond ben ik om. Dit is best cool
Dat zit wel Schnorr.
Beyond ben ik aan begonnen, maar toen begon darten .. dat kon ik even niet laten om te kijken ;-)Veefje schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:54:
[...]
Vond Ransom verschrikkelijk. Om te huilen dit niveau series. The Mick begint aardig. Kan een toffe comedy worden. Nu maar ook begonnen met Beyond
En klaar met Beyond 
Ik heb er een gemixt gevoel bij. Het is echt overduidelijk dat dit gefilmd is in de periode waarin Stranger Things een hit was. Vooral de laatste uren schreeuwen nog net niet "hallo raad eens wat ik probeer na te doen!?!?".
Maar ondanks de tekortkomingen is het zeker wel "beter" dan The OA. Dat was echt een Ontzettende Afknapper. En hier zitten meer pretty blue lights in
Op naar seizoen 2 dan maar?

Ik heb er een gemixt gevoel bij. Het is echt overduidelijk dat dit gefilmd is in de periode waarin Stranger Things een hit was. Vooral de laatste uren schreeuwen nog net niet "hallo raad eens wat ik probeer na te doen!?!?".
Maar ondanks de tekortkomingen is het zeker wel "beter" dan The OA. Dat was echt een Ontzettende Afknapper. En hier zitten meer pretty blue lights in
Op naar seizoen 2 dan maar?
Dat zit wel Schnorr.
Silent Witness is weer begonnen
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Nu ook de tweede ep van Beyond gezien. Vind het wel aardig tot nu toe. Houdt iig wel mijn aandacht vast. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Wel ok .. zit nu op aflevering 5, het houd de spanning en het ongrijpbare erin.Veefje schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 07:56:
Nu ook de tweede ep van Beyond gezien. Vind het wel aardig tot nu toe. Houdt iig wel mijn aandacht vast. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Het nieuwe (en tevens laatste) seizoen van Bones is begonnen
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
Eerder de Channel 4 serie Utopia.Stukfruit schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 00:45:
En klaar met Beyond
...
Yellow jacket?
spoiler:
Maar kijk bv die scene waarin de auto over de kop vliegt.. dat is gewoon keihard een ST-ripoff
(wel een toffe trouwens).
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Alsof we dat niet eerder gezien hebben in een totaal andere serieStukfruit schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 22:58:
[...]
Yellow jacket?
spoiler:Maar kijk bv die scene waarin de auto over de kop vliegt.. dat is gewoon keihard een ST-ripoff(wel een toffe trouwens).

Gisteren s02 gekeken, het was zelfs beter dan s01!wiemelen schreef op zondag 18 december 2016 @ 20:55:
Man in the high castle - seizoen 2 is uit ... hopelijk even goed als seizoen 1.
Ik ben ook net klaar met s02. Het blijft voor mij een boeiende serie. Ik ben benieuwd naar s03, ik neem aan dat die komt toch?Dacuuu schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 06:23:
[...]
Gisteren s02 gekeken, het was zelfs beter dan s01!
Een tijdje na s01 werd pas bekend dat s02 zou komen. Ik weet niet hoe het zit met s03, ik hoop van wel!Timminator schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 07:56:
[...]
Ik ben ook net klaar met s02. Het blijft voor mij een boeiende serie. Ik ben benieuwd naar s03, ik neem aan dat die komt toch?
De serie is officieel vernieuwd met een derde seizoen. Aantal dagen geleden werd dat bekend.Dacuuu schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 08:13:
[...]
Een tijdje na s01 werd pas bekend dat s02 zou komen. Ik weet niet hoe het zit met s03, ik hoop van wel!
Goed om te horen! Ik moet zelf seizoen 1 opnieuw kijken want ik kan veel karakters niet meer plaatsen.Dacuuu schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 06:23:
[...]
Gisteren s02 gekeken, het was zelfs beter dan s01!
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
SCOOP: The CW eyes Charmed prequel with Jane The Virgin team 
More than three years after CBS passed on the Charmed reboot they were working on -which is still talked about a lot by fans all over the world- The CW has landed a prequel to the cult WB series produced by the team of critically acclaimed dramedy Jane The Virgin.
Jane The Virgin creator Jennie Snyder Urman, as well as producer Brad Silverman, are behind the project which will follow three witches who fight evil in a small New England town during the seventies/eighties (1976), possibly the Halliwells’ ancestors from the Warren Line, the most powerful line of witches in history introduced in the original show. The pilot script is written by Amy Rardin & Jessica O’Toole who already know a thing or two about the 80s and prequel series since they wrote for The Carrie Diaries, prequel of Sex & The City. They also worked on Jane The Virgin, Selfie & Greek.
Brad Silberling, who directed the pilot of Jane The Virgin and also A Series of Unfortunate Events movie (not the upcoming Netflix show) is attached to direct this one as well. CBS Television is the studio, with Propagate Content and Reveal Entertainment.
So don’t expect Alyssa Milano, Shannen Doherty, Holly Mary Combs or Rose McGowan to comeback, at least initially.
It’s not the only series reboot The CW is developing for next season. A Dynasty remake is also in the works.

Oscar Wilde
Verwijderd
So don’t expect Alyssa Milano, Shannen Doherty, Holly Mary Combs or Rose McGowan to comeback, at least initially.
Laat maar

IK denk dat Shannon Doherty wel wat anders aan haar hoofd heeft. Die is druk bezig met het vechten tegen kanker.Verwijderd schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:07:
[...]
Laat maar
vond de serie vermakelijk. van mij mag er een S2 komen.Verwijderd schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 04:06:
[...]
Alsof we dat niet eerder gezien hebben in een totaal andere serie
Reboot hoeft van mij ook niet zozeer inderdaad...Verwijderd schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:07:
[...]
Laat maar
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Gisteren Medici: Masters of Florence afgekeken. Het is een echte aanrader heb genoten. Top verhaal en top cast.
Niet beschikbaar blijkbaar in België....ofwel doe ik iets mis -_-heplam schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:08:
Gisteren Medici: Masters of Florence afgekeken. Het is een echte aanrader heb genoten. Top verhaal en top cast.
Grmbl...kan er medebelg eens kijken of hij deze vind op zijn netflix?
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
In Nederland staat hij op videoland.azz_kikr schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:38:
[...]
Niet beschikbaar blijkbaar in België....ofwel doe ik iets mis -_-
Verwijderd
Ze heeft vandaag 2 bestralingen gehad.Lanithro schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 20:20:
IK denk dat Shannon Doherty wel wat anders aan haar hoofd heeft. Die is druk bezig met het vechten tegen kanker.
Maar van andere orde: op die pagina ( http://season-zero.com/sc...ith-jane-the-virgin-team/ ) lees ik dat er een remake komt van dynasty? Maar die zou toch al jaren geleden komen? Ik weet niet precies wat ik hiervan moet denken, het moet wel heel goed worden dan.
Grimm S06 en Sleepy Hollow S04 zijn begonnen
Oscar Wilde
Dit is inderdaad niet te vinden in België.azz_kikr schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:38:
[...]
Nieuwe reeks met tom hardy , Taboo, was gisteren eerste aflevering. Straks es kijke nemen
Begint komende week op Een.azz_kikr schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:38:
[...]
Volgens mij komt die vanavond pas.azz_kikr schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:45:
Nieuwe reeks met tom hardy , Taboo, was gisteren eerste aflevering. Straks es kijke nemen
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Merkte het ook net. Verdorie
grmbl .. ik haat het dat er scenes in een tv serie zitten die gewoonweg niet kloppen
sneaky pete 10.00 wordt er naar een kledingstuk gevraagd, je ziet niets op het kledingstuk, dan na wat conversatie zie je de camera, nix aan het handje
dan hop .. zit er ineens een sticker, 2e scene, sticker zit nog steeds op, maar nu op een andere plek
Pffff ik let op detail maar dit was wel dramatisch slecht gedaan door het team ..
sneaky pete 10.00 wordt er naar een kledingstuk gevraagd, je ziet niets op het kledingstuk, dan na wat conversatie zie je de camera, nix aan het handje
dan hop .. zit er ineens een sticker, 2e scene, sticker zit nog steeds op, maar nu op een andere plek
Pffff ik let op detail maar dit was wel dramatisch slecht gedaan door het team ..
Kan er over mee praten, continuity is soms erg slecht in sommige series.zeroday schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 20:44:
grmbl .. ik haat het dat er scenes in een tv serie zitten die gewoonweg niet kloppen
Zag er laats ook zo eentje: Hardloper valt, modder en gras op zijn linkerbeen, broek en shirt, hij staat op en loopt verder, alles nog zo als het was. Dan even een ander camerastandpunt en hij is weer brandschoon.

apollo13
Ja, storend om te zien. Maar Prison Break spant echt de kroon!
I don't have dreams, I have goals!!
Vandaag eindelijk de eerste twee afleveringen van Emerald City gekeken. Die serie heeft wel 2 jaar in mijn queue gestaan voordat er ook maar een aflevering kwam ..
Ben benieuwd of ik het vol kan houden en dat het verhaal niet te langdradig wordt. Bij Once Upon a Time begon ik op den duur ook af te haken ..
Ben benieuwd of ik het vol kan houden en dat het verhaal niet te langdradig wordt. Bij Once Upon a Time begon ik op den duur ook af te haken ..
So Grimm ook weer begonnen, raken we Eve nu kwijt en komt Juliette weer terug ?
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik lees er hier weinig over, maar The Man In The High Castle is eigenlijk best goed.
Seizoen 2 heeft ook wat meer scifi-elementen. Niet het standaardwerk, maar meer Twilight Zone (lite)-achtige dingen.
Hoewel het soms wat traag gaat is het best een toffe serie.
Seizoen 2 heeft ook wat meer scifi-elementen. Niet het standaardwerk, maar meer Twilight Zone (lite)-achtige dingen.
Dat zit wel Schnorr.
Dat klopt. De serie was meteen tot serie besteld, dus heeft het pilotproces overgeslagen. Vervolgens is de serie toen gecanceld voordat er zelfs een aflevering van was uitgezonden. Creatieve verschillen achter de schermen. NBC heeft de serie maanden later toch weer nieuw leven ingeblazen. Bijna 2.5 jaar later dus toch op de buis. Ben nu de eerste afleveringen aan het kijken.zeroday schreef op zondag 8 januari 2017 @ 09:57:
Vandaag eindelijk de eerste twee afleveringen van Emerald City gekeken. Die serie heeft wel 2 jaar in mijn queue gestaan voordat er ook maar een aflevering kwam ..
http://tvline.com/2015/04...v-show-nbc-not-cancelled/
Ik ga op aanraden van hier is starten met Quarry. Banshee was toen een toffe serie. Hopelijk komt dit in de buurt!
Erg goede serie! Seisoen 2 was een stuk sneller dan seizoen 1. Op naar seizoen 3!Stukfruit schreef op zondag 8 januari 2017 @ 10:44:
Ik lees er hier weinig over, maar The Man In The High Castle is eigenlijk best goed.
even een spoiler, je kan zelf bepalen of je het wil lezenGovertNL schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:50:
Ik ga op aanraden van hier is starten met Quarry. Banshee was toen een toffe serie. Hopelijk komt dit in de buurt!
spoiler:
in geen velden of wegen komt het in de buurt
Doen! Topserie, ongetwijfeld een van de beste series van 2016. Laat de vergelijking met Banshee wel meteen vallen. Het enige wat zij gemeen hebben is dat het gemaakt is door de dezelfde zender en het dezelfde uitvoerend producent heeft. Laten we trouwens niet vergeten dat het vierde seizoen van Banshee een misbaksel van een seizoen is. Dat seizoen had, als afsluiter, moeten knallen. Het werd echter een van de serieteleurstellingen van 2016.GovertNL schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:50:
Vergeet La Femme Nikita ( originele ), Chuck en momenteel Agents of Shield niet.Redondo1982 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 00:11:
Ja, storend om te zien. Maar Prison Break spant echt de kroon!
Vechtende dames, die een hele aflevering op (stevige) hakken lopen, en in de actiescenes 'even' platte schoenen dragen.
Ik snap best dat salto's op zulke laarzen lastig zijn, maar kom op ... de benen van Peta Wilson, Yvonne Strahovski en Ming-Na Wen waren veelal wel de eye catchers ( iig de eerste twee
Quarry is fantastisch al kan ik me wel voorstellen dat de doelgroep beperkt is. De vergelijking met Banshee gaat eigenlijk nergens op, Quarry is iets heel anders.GovertNL schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:50:
Fantastisch trouwens het minuten durende tracking shot in de laatste aflevering. Erg fraai gemaakt.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Iemand Emerald City al gezien?
Soort van Wizard of Ozz meets Game of Thrones aan de trailer te zien
Ik heb de eerste twee eps gezien, maar weet nog niet echt wat ik er van moet denken. Het had geen wow gevoel. Ik kijk het nog een aflevering of twee aan, maar verwacht geen denderende serie.wiemelen schreef op zondag 8 januari 2017 @ 14:59:
Iemand Emerald City al gezien?
Ik heb net ook de eerste aflevering van Mythbusters The Search gezien. Een Masterchef-like show waarin ze een nieuwe Mythbusters team gaan samenstellen... m'n verwachtingen waren laag, en die zijn waargemaakt
Wat een onzin tot nu toe zeg. De host was een pluspunt, Kyle kan heel leuk en interessant zijn, maar er werdt hier niet echt optimaal gebruik van hem gemaakt. De kandidaten zelf... tja.... een beetje een stel wannabe's die niet veel meer doen dan one-liners naar buiten gooien in de hoop dat ze leuk over komen. Maargoed, het is nog allemaal nieuw voor ze en er komt ook een berg editing bij kijken natuurlijk, dus dat kunnen we ze (nog) niet kwalijk nemen.. Ook hier geef ik het nog een paar kansen, maar ik vrees dat dit en de nieuwe show straks niet veel soeps gaan zijn.
Ik denk dat ze Mythbusters beter hadden kunnen laten rusten.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Een hele beperkte doelgroep dan, want er was geen ruk aan. En er moet echt veel gebeuren wil ik iets afzetten en het niet meer kijken. Waardeloze serie, kan niet begrijpen hoe je daar naar kunt kijken.Donstil schreef op zondag 8 januari 2017 @ 14:52:
[...]
Quarry is fantastisch al kan ik me wel voorstellen dat de doelgroep beperkt is. De vergelijking met Banshee gaat eigenlijk nergens op, Quarry is iets heel anders.
Fantastisch trouwens het minuten durende tracking shot in de laatste aflevering. Erg fraai gemaakt.
Is/was Outcast de moeite ?
Las in Empire een interviewtje met Brent Spiner (Data in StartTrek) die vertelt dat hij erin speelt.
Las in Empire een interviewtje met Brent Spiner (Data in StartTrek) die vertelt dat hij erin speelt.
Jawel. Moet de serie nog afzien, maar het is een aardige serie (tot waar ik gebleven was, dan). Is wel echt typisch een serie die voor een kleine doelgroep aantrekkelijk is.Goner schreef op zondag 8 januari 2017 @ 17:52:
Is/was Outcast de moeite ?
Niet alles is voor iedereen hè.Redondo1982 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 17:11:
[...]
Een hele beperkte doelgroep dan, want er was geen ruk aan. En er moet echt veel gebeuren wil ik iets afzetten en het niet meer kijken. Waardeloze serie, kan niet begrijpen hoe je daar naar kunt kijken.
Dat is erg cliché. Vertel me eens wat je zo goed vindt aan deze serie? Ik kan het niet ontdekken namelijk en heb toch een paar delen gekeken om het een kans te geven. Ik vind het inspiratieloos, stroperig en waanzinnig slecht in elkaar zitten. Zat ook echt de tijd om te kijken.
Haha, ik snap dat jij het kut vond. Maar we hoeven niet alles te begrijpen, toch? Er zullen series zijn die jij sterk vindt, die Donstil of een ander weer kut zal vinden. Dus idd, niet alles is voor iedereen.Redondo1982 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 18:39:
[...]
Dat is erg cliché. Vertel me eens wat je zo goed vindt aan deze serie? Ik kan het niet ontdekken namelijk en heb toch een paar delen gekeken om het een kans te geven. Ik vind het inspiratieloos, stroperig en waanzinnig slecht in elkaar zitten. Zat ook echt de tijd om te kijken.
Ik vond het fantastisch, prachtig gefilmd, muziek top, geloofwaardig geacteerd maar zoals ik al zeg in mijn eerste post begrijp ik dat de doelgroep hiervoor beperkt is en dat is mij verder prima, dat bedoel ik met niet alles is voor iedereen.Redondo1982 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 18:39:
[...]
Jij hebt een andere mening zo te lezen en dat is je goed recht maar ik zie geen enkele noodzaak mezelf verder te verdedigen in deze.
[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 08-01-2017 19:09 ]
Ik snap dat ieder zijn eigen ding heeft, maar ik ben gewoon benieuwd naar wat de beweegredenen zijn om deze serie door te kijken. En waarom schiet je gelijk in de verdediging, want het was gewoon een normale vraag. Dat een genre je niet raakt dat kan, maar dat meningen zo sterk verschillend zijn dat roept bij mij vragen op.
Verwijderd
Er zijn ook goede Europese series, zoals de Deense; folow de money, de Italiaanse serie; Medici, de Franse serie ; Braque 4 seizoen.
Nu een discovery docu aan het kijken: after hitler.
http://www.discovery.nl/programmas/after-hitler/
Zeer goede docu die uit 2 delen bestaat en laat goed zien dat de ellende lang na einde van WO2 doorging. (Vandaag de dag heeft de mens er overigens nog geen hol van geleerd).
Ook verrassend goede beeldkwaliteit van de oude beelden. En veel beelden die ik nog niet eerder voorbij heb zien komen in andere docus (en heb er toch een hele berg gezien).
Dus als je interesse ligt in WO2, zeker een must see dit.
http://www.discovery.nl/programmas/after-hitler/
Zeer goede docu die uit 2 delen bestaat en laat goed zien dat de ellende lang na einde van WO2 doorging. (Vandaag de dag heeft de mens er overigens nog geen hol van geleerd).
Ook verrassend goede beeldkwaliteit van de oude beelden. En veel beelden die ik nog niet eerder voorbij heb zien komen in andere docus (en heb er toch een hele berg gezien).
Dus als je interesse ligt in WO2, zeker een must see dit.
Endeavour (Morse) S04 begint vandaag
Oscar Wilde
Quarry gebeurde juist een heleboel in. Ze nemen alleen ook echt de tijd om iets op te bouwen en uit te werken met context en al. Beetje als in True Detective of Fargo.Redondo1982 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 17:11:
[...]
Een hele beperkte doelgroep dan, want er was geen ruk aan. En er moet echt veel gebeuren wil ik iets afzetten en het niet meer kijken. Waardeloze serie, kan niet begrijpen hoe je daar naar kunt kijken.
Het is geen van hot naar her en constante actieserie.
Ze nemen inderdaad ruimschoots de tijd! Het is maar van welke kant je het bekijkt. Jij ziet het als mooie opbouw en ik zie het als tijdvulling om een serie vol te maken.sambalbaj schreef op zondag 8 januari 2017 @ 21:03:
[...]
Quarry gebeurde juist een heleboel in. Ze nemen alleen ook echt de tijd om iets op te bouwen en uit te werken met context en al. Beetje als in True Detective of Fargo.
Het is geen van hot naar her en constante actieserie.
Verwijderd
Quarry vond ik ook niks, maar ik had op een banshee 2.0 gehoopt, dus heb het ook daarop beoordeeld en dat was het helaas absoluut niet. Ik heb ook echt niks met de vietnam oorlog, dus toen dat ter sprake kwam haakte ik af.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2017 22:33 ]
iemand die Broad City kijkt? ben even wat aan het bingewatchen .. als er 3 seizoenen van zijn moet je er toch naar kunnen kijken? ;-)
Blindspot is weer begonnen, en het was zeker geen slechte aflevering. Wel erg voorspelbaar, maar dat is nooit anders geweest. De acteur die Roman speelt, doet het lang niet slecht. Ik vind hem in ieder geval beter dan Weller, die heeft eigenlijk maar 1 manier van acteren.
Dus... Net de laatste aflevering van Man in the High Castle S2 gekeken. Het was een lange rit, maar een paar van de laatste scenes geven je behoorlijke (niet erg fijne) kriebels.
Uitspraken die echt niet kunnen worden zo verteld dat ze bijna redelijk of "normaal" lijken te zijn (zoals nu in het echt ook veel te vaak gebeurt) en het is echt te bizar om hele legers met nazi's in duistere gebouwen hun groet te zien brengen.
Uitspraken die echt niet kunnen worden zo verteld dat ze bijna redelijk of "normaal" lijken te zijn (zoals nu in het echt ook veel te vaak gebeurt) en het is echt te bizar om hele legers met nazi's in duistere gebouwen hun groet te zien brengen.
Dat zit wel Schnorr.
De tweede aflevering was weer een hele mooie! , gelukkig maar want ik was toch wel teleurgesteld na de vorige aflevering.Paulus07 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:08:
Net sherlock S04E042 zitten kijken en: W T F. Dat einde
JaaaPaulus07 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:08:
Net sherlock S04E04 zitten kijken en: W T F. Dat einde
was idd E02 (blijft lastig typen op een telefoonAfvalzak schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:23:
[...]
JaaaEcht jammer dat het maar 3 afleveringen zijn per 2 jaar. Dit was toch 4e02 overigens?
Vorig jaar volgens mij was er nog sherlock abominable bride. Officieele benaming iets van S00E09 dacht ik.
Dit was een Christmas special (Eind 2015 uitgezonden) welke aansluit op S03E03. Heb 'm ook als S03E04 zien staan en zelfs als S04E00.slommer schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:20:
Vorig jaar volgens mij was er nog sherlock abominable bride. Officieele benaming iets van S00E09 dacht ik.
Ik vond het een erg goede aflevering welke aansloot uit 'de comeback' van Moriarty.
Verwijderd
26 april komt dit moois eraan:
En dit is ook onderweg: Taboo
YouTube: TABOO Season 1 Promo "Mad" (HD) Tom Hardy Series
YouTube: Taboo: Trailer - BBC One
Tabboo komt volgens mij 7 juli op BBC UK, maar vanavond 7 januari al op het FX kanaal.Tom Hardy moet fantastisch spelen.
YouTube: The Handmaid's Tale First-Look Teaser (Official) • The Han...The Handmaid's Tale is an upcoming American television series based on the book of the same name by Margaret Atwood. It has been ordered by streaming service Hulu with a straight-to-series order. It was also announced that the TV series would premiere on April 26, 2017.
Wikipedia: The Handmaid's Tale (TV series)
En dit is ook onderweg: Taboo
YouTube: Taboo Trailer (HD) Tom HardyThe series reunites Hardy with his Peaky Blinders and Locke collaborator Steven Knight who created the period adventure based on an original story by Hardy and his father Chips.
Hardy plays James Keziah Delaney who returns to 1814 London after 10 years in Africa to discover that he has been left a mysterious legacy by his father. Driven to wage war on those who have wronged him, Delaney finds himself in a face-off against the East India Company, whilst playing a dangerous game between two warring nations Britain and America.
Joining him are House Of Cards Kelly as American doctor Dumbarton; Pryce as Sir Stuart Strange, the head of the East India Company and Delaneys nemesis; Oona Chaplin as Zilpha Geary, Delaneys half-sister; and David Hayman (Macbeth) as Brace, the trusted man-servant.
Further cast includes Jessie Buckley (Shades of Love); Ashley Walters (Get Rich Or Die Tryin); Jefferson Hall (Vikings); Ed Hogg (White Lightnin); Leo Bill (Alice In Wonderland); Christopher Fairbank (Guardians Of The Galaxy); Richard Dixon (The Kings Speech); Jason Watkins (The Lost Honour Of Christopher Jefferies); and Nicholas Woodeson (Rome).
As Deadline previously reported, Kristoffer Nyholm (The Killing) is directing. Talent behind the camera also includes Director of Photography Mark Patten whose work includes upcoming sci-fi thriller Morgan for 20th Century Fox; Production Designer Sonja Klaus (Mr. Selfridge); Costume Designer Joanna Eatwell (Wolf Hall) and Casting Director Nina Gold (Star Wars: Episode VII: The Force Awakens).
YouTube: TABOO Season 1 Promo "Mad" (HD) Tom Hardy Series
YouTube: Taboo: Trailer - BBC One
Tabboo komt volgens mij 7 juli op BBC UK, maar vanavond 7 januari al op het FX kanaal.Tom Hardy moet fantastisch spelen.
Hij speelt precies genoeg 'crazy' , beetje zoal Johnny Depp in Pirate's, maar dan nuchter.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:55:
Ik vond E01 geweldig
Sleepy Hollow s4 moet ik echt even aan wennen. Abbie Mills is vervangen door een andere FBI meid, ze zitten nu grotendeels in Washington en hebben er een Warenhouse 13-achtig iets bijgekregen met bijbehorende figuren. Kijk het nog een paar afleveringen aan, maar m'n indruk is nu dat het niet meer zo hoeft van mij. Het is ook maar een 13 afleveringen seizoen.
1 van die figuren kwam mij heel erg bekend voor: Penny van IMDB: Dumb and Dumber To (2014)sambalbaj schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:57:
met bijbehorende figuren.
En die sprakeloze kid aan het einde is bekend van Masterchef Junior.
Oscar Wilde
Deze keek ik gisteren. Pure, een serie over een Mennonitische priester die in actie komt tegen de Mennonitische maffia. Eerste aflevering was wel goed, iig heel degelijk. Is toch een wereld die je niet vaak tegenkomt op televisie. Niet in alles heel origineel, maar vooralsnog lijkt het de moeite waard te worden.
[YouTube: https://youtu.be/5DtRH7eGVRg]
[YouTube: https://youtu.be/5DtRH7eGVRg]
ik ga nog wat kritischer kijken .. Gisteren de kans gegeven om naar Chance te kijken met Laurie in de hoofdrol, ookal speelt ie prachtig, het thema is mijn te depressief en staat me niet echt aan. Dus na 1 afleveringen er maar de brui aan gegeven. Dus nu maar verder met Halt and Catch fire .. ;-)Veefje schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 07:55:
Deze keek ik gisteren. Pure, een serie over een Mennonitische priester die in actie komt tegen de Mennonitische maffia. Eerste aflevering was wel goed, iig heel degelijk. Is toch een wereld die je niet vaak tegenkomt op televisie. Niet in alles heel origineel, maar vooralsnog lijkt het de moeite waard te worden.
[video]
bovenstaande vind ik dan wel weer interessant. Voor mezelf de afgelopen paar maand er wel achter gekomen dat een serie echt een goed verhaal moet hebben om de rit vol te kunnen zitten. Zo gaat dat mis met Blindspot, bijna met The Blacklist, Conviction, Bull, etc..
Ik zit bij die trailer van Pure gewoon te wachten tot Ulrich Thomsen het beeld in loopt en zich ermee komt bemoeien. De knipoog naar Banshee is duidelijk aanwezig.
Thanks, die gaat op de lijst
Punctuality is the politeness of kings
Snap je helemaal. Het is ook gewoon allemaal niet bij te houden. Je zult gwn steeds sneller series moeten laten vallen die je niet helemaal pakken. Er zijn simpelweg teveel goede series om te blijven hangen bij series die je niet echt pakken.zeroday schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:23:
[...]
ik ga nog wat kritischer kijken .. Gisteren de kans gegeven om naar Chance te kijken met Laurie in de hoofdrol, ookal speelt ie prachtig, het thema is mijn te depressief en staat me niet echt aan. Dus na 1 afleveringen er maar de brui aan gegeven. Dus nu maar verder met Halt and Catch fire .. ;-)
bovenstaande vind ik dan wel weer interessant. Voor mezelf de afgelopen paar maand er wel achter gekomen dat een serie echt een goed verhaal moet hebben om de rit vol te kunnen zitten. Zo gaat dat mis met Blindspot, bijna met The Blacklist, Conviction, Bull, etc..
Ik wist dat de Banshee vergelijking gemaakt zou worden. Dit lijkt echter op een veel 'serieuzere' serie. Banshee was toch meer pulp. Maar deze Mennonieten hebben natuurlijk zeker wel wat weg van de Amish gemeenschap in Banshee.dreamscape schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:38:
Ik zit bij die trailer van Pure gewoon te wachten tot Ulrich Thomsen het beeld in loopt en zich ermee komt bemoeien. De knipoog naar Banshee is duidelijk aanwezig.
Zijn er hier mensen die Traveler al hebben gezien? Ik vind het tot nu toe goed te doen. Het begint ook lekker vaag, en ze proberen er een uniek iets van te maken.
Yup goede serie inderdaad, hopen dat het niet bij een seizoen blijftxoniq schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:53:
Zijn er hier mensen die Traveler al hebben gezien? Ik vind het tot nu toe goed te doen. Het begint ook lekker vaag, en ze proberen er een uniek iets van te maken.
Dit topic is gesloten.