Buitenlandse TV Series 2016-2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 146.153 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:50
Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:35:
[...]

Toevallig gisteravond mee begonnen, ik heb nog maar 1 aflevering gezien, maar dit is een steengoede serie. Werkelijk prachtig, niet alleen qua verhaal, maar ook qua geluid en beeld. Wat een parel.

Vanavond aflevering 2 kijken, nu zeg ik niet snel dat iets goed is, maar dit begint zo fantastisch. Toffe serie, jammer dat seizoen 1 maar 8 afleveringen heeft.
Inderdaad een zeer fraaie en goed geacteerde serie. Met plezier gekeken.

Wel ondertitels nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-05 22:07

zeroday

There is no alternative!

vandaag een van de beste afleveringen van Homeland gezien.. . Errug goede afsluiting

Ook even weer big little lies opgepakt, nog 1 aflevering. Muziek keuze uit de kunst .. en super acteerwerk

Better Call Saul blijft me nog steeds na 3 seizoenen niet echt boeien, dat verhaal gaat zooooooo traag . ja prachtig gefilmd maar het is een lange zit ..

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Outsiders is gecanceld door WGN America. Volgende week is de seizoensfinale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-05 12:38

Goner

What can I do you for ?

Bra-Jo schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:48:
[...]
Taboo: Tikje vaag, maar wel erg goed, goede 18e eeuwse sfeer en prima acteerwerk van Tom Hardy.
Ook aan begonnen (samen met m'n vriendin), na zien van een trailer/teaser ergens. Na 4 afleveringen helemaal hooked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:34

nwagenaar

God, root. What's the differen

Goner schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:11:
[...]
Ook aan begonnen (samen met m'n vriendin), na zien van een trailer/teaser ergens. Na 4 afleveringen helemaal hooked.
Als je Taboo goed vindt, dan denk ik dat je Peaky Blinders ook wel kunt waarderen.

Legaal te bekijken via BBC First en/of Netflix.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-04 16:30
Veefje schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 09:15:
Outsiders is gecanceld door WGN America. Volgende week is de seizoensfinale series finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hopelijk is het geen al te grote cliffhanger, de aankondiging van het einde van Outsiders was ook wel erg laat gedaan.

Hap and Leonard was een leuk tweede seizoen, daar mogen ze van mij mee verder gaan. Materiaal genoeg via de boeken.
Vond het slot van Homeland nou juist niet zo heel sterk, beetje voorspelbaar ook.

We zijn hier nu helemaal gek van This Is Us, hele mooie serie.
Bellevue maar snel een streep door gezet, het probeert een beetje mee te liften op wel tig succesformules en alle cliches zijn aanwezig maar het ontbreek aan originaliteit. En met enkel Anna Paquin redt je het dan ook niet.

[ Voor 45% gewijzigd door sambalbaj op 25-04-2017 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-05 12:50
nwagenaar schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:52:
[...]

Als je Taboo goed vindt, dan denk ik dat je Peaky Blinders ook wel kunt waarderen.

Legaal te bekijken via BBC First en/of Netflix.
En als je Peaky Blinders tof vind, dan vind je Boardwalk Empire ook gruwelijk vet.

Aangezien ik beide heb gezien ga ik Taboo kijken vanavond haha.

[ Voor 8% gewijzigd door Scrtz op 25-04-2017 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2022
Bra-Jo schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:48:
[...]
Iron Fist: sluit goed aan bij de eerdere drie Marvel Netflix-series imo. Niet beter of slechter dan die drie (Luke Cage, Daredevil, Jessica Jones).
Echt waar? Ik vond Iron First lachwekkend slecht geschreven, om nog maar te zwijgen van de acteer prestaties van de hoofdrolspeler. Slecht gecast wat mij betreft, de rest heb ik niets op aan te merken eigenlijk. Ik heb met moeite het eerste seizoen af weten te maken. Weet niet of ik wel verder ga kijken.

Daredevil, Jessica Jones en Luke Cage vond ik gewoon echt leuk, vooral die laatste twee omdat die afstappen van de standaard afgezaagde stripboek helden. Het zit ook gewoon beter in elkaar wat mij betreft.

My two cents. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:34

nwagenaar

God, root. What's the differen

Om eerlijk te zijn had ik meer problemen met Jessica Jones dan met Iron Fist.

Jessica Jones heeft mij 3 pogingen gekost om er doorheen te komen omdat ik het zo extreem saai vond. Naar MCU standaarden teveel gelul en te weinig actie.

Zeker als je het vergelijkt met Daredevil, Luke Cage en zelfs met Iron Fist.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 08-05 12:38

Goner

What can I do you for ?

nwagenaar schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:52:
[...]
Zal eens proberen.
En vergeet in dat genre ook Ripper Street niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Foxhound83 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:59:
[...]

Echt waar? Ik vond Iron First lachwekkend slecht geschreven, om nog maar te zwijgen van de acteer prestaties van de hoofdrolspeler. Slecht gecast wat mij betreft, de rest heb ik niets op aan te merken eigenlijk. Ik heb met moeite het eerste seizoen af weten te maken. Weet niet of ik wel verder ga kijken.

Daredevil, Jessica Jones en Luke Cage vond ik gewoon echt leuk, vooral die laatste twee omdat die afstappen van de standaard afgezaagde stripboek helden. Het zit ook gewoon beter in elkaar wat mij betreft.

Dat is wel ook hoe de serie door critici is ontvangen. De algemene consensus is eigenlijk wel dat het slechte serie is. Ik vond het zelf niet per se slecht, maar wel bijzonder matig en helaas wel eerder neigend naar slecht dan naar een voldoende. Finn Jones vond ik ook behoorlijk miscast. Om over zijn vechtkunsten (dat zeg ik als iemand die vanaf jongs af aan al martial arts films, kungfu films, etc, heeft verslonden) maar te zwijgen. De enige redding is eigenlijk Colleen Henwick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2022
Veefje schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:51:
[...]
Om over zijn vechtkunsten (dat zeg ik als iemand die vanaf jongs af aan al martial arts films, kungfu films, etc, heeft verslonden) maar te zwijgen. De enige redding is eigenlijk Colleen Henwick.
Helemaal mee eens. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lNGzzJyiLtneYUT03JtUf1LG/full.jpg

[ Voor 95% gewijzigd door zeroday op 26-04-2017 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:26

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Foxhound83 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:59:
[...]

Ik heb Iron Fist dan ook alleen maar (af)gekeken omdat het aansluiting heeft met de overige verhaallijnen en uiteraard de aangekondigde bundeling van krachten in The Defenders.

Maar het was verreweg de minste van de Marvel series.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nu maar hopen dat
(ook) eens een keer terugkomt :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:39

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Holy shit deze weeks episode van The Flash. Wat een einde :D

spoiler:
Geniaaaaal hoe het antwoord al die tijd recht voor onze neus zat!

"I am the future Flash" in plaats van wat wij allemaal dachten als: "I am the future, Flash"
Ik ben zooo benieuwd hoe het verder unfold. Nu maakt het zo veel sense wat ze allemaal gezegd hebben dit seizoen alleen heb ik nog wel vet veel vragen natuurlijk!

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:50
Yess !!

Shameless is epic !

Een van mijn favoriete series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:14

The_Scarabial

MTB for life!

Nog meer mensen die Billions volgen? Een mega gave voorlaatste aflevering, ik zag hem niet aankomen iig. zit echt leuk in elkaar deze serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-05 14:45
The_Scarabial schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 22:47:
Nog meer mensen die Billions volgen? Een mega gave voorlaatste aflevering, ik zag hem niet aankomen iig. zit echt leuk in elkaar deze serie.
Zeker, fantastische serie! Heb de voorlaatste nog niet gezien aangezien ik deze week The Man in the High Castle af heb gekeken, ook erg sterk. Dit weekend maar eens Billions weer opzetten dan :).

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Noppesnada schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:01:
[...]

Yess !!

Shameless is epic !

Een van mijn favoriete series
:Y :D _/-\o_

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Idd, het was zeker een mooie twist aan het einde!

Zijn er al mensen die American Gods gekeken hebben? Ik zie dat de eerste aflevering uit is, maar ik mag hem door "Service Area Restriction" niet kijken in NL via Amazon Video :(, dan toch maar via andere wegen kijken van het weekend.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Afgelopen weekend SS-GB afgerond IMDB: SS-GB (TV Mini-Series 2017– ). Had er wel meer van verwacht. Was nu behoorlijk een net niet serie van 5 afleveringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Woy schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 10:26:
[...]

Zijn er al mensen die American Gods gekeken hebben? Ik zie dat de eerste aflevering uit is, maar ik mag hem door "Service Area Restriction" niet kijken in NL via Amazon Video :(, dan toch maar via andere wegen kijken van het weekend.
JA _/-\o_ O+ :9~ *O* d:)b hij is geweldig!

[ Voor 6% gewijzigd door Poekie op 05-05-2017 13:09 ]

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Heb je hem wel via Amazon gekeken of niet?

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Woy schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:13:
[...]

Heb je hem wel via Amazon gekeken of niet?
Nee... ik reageerde meer op het al gezien hebben dan op t amazon gedeelte.

Serie is echt machtig mooi, (nu nog) behoorlijk trouw aan t boek en de casting is super. Ik ben altijd erg huiverig bij boekverfilmingen maar dit is echt :9~

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Nee, je zag het niet aankomen, maar als je dan weer achteraf gaat analyseren denk je, Damn .. dat ik dat niet zelf had bedacht .. want hoe wist die ene gast dat nou toch .. en op dat moment vraag je je dat niet af ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
zeroday schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:38:
[...]

Nee, je zag het niet aankomen, maar als je dan weer achteraf gaat analyseren denk je, Damn .. dat ik dat niet zelf had bedacht .. want hoe wist die ene gast dat nou toch .. en op dat moment vraag je je dat niet af ..
Mwah, hij zei dat hij het van maatjes bij Spartan Ives had, dus dat is ook niet heel onwaarschijnlijk bij een dergelijke IPO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-05 16:47
mag ik hieruit concluderen dat het het nog wel waard is om Billions te blijven volgen? Ik heb de eerste 3 afleveringen gezien van dit seizoen maar het kon me niet echt boeien. Ben echt aan het twijfelen of ik nog door moet gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

avec_style schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:14:
mag ik hieruit concluderen dat het het nog wel waard is om Billions te blijven volgen? Ik heb de eerste 3 afleveringen gezien van dit seizoen maar het kon me niet echt boeien. Ben echt aan het twijfelen of ik nog door moet gaan.
Zeer zeker wel. Vind hem erg sterk dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-05 08:17
Eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
[...]

Huh, hij staat toch gewoon op Prime NL, of mis ik wat? Ik heb het net aangeklikt en hier doet ie het gewoon. Ik heb de eerste afleveringen zelf al gezien, dus moet nog even wachten om verder te kijken maar zou vrij slordig zijn als het niet bekijkbaar is op Prime Video.

[ Voor 19% gewijzigd door Veefje op 05-05-2017 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-05 10:42
Eén van de betere series op het moment. De dialogen van Chuck. _/-\o_ Je voelt gewoon de intensiteit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Veefje schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 20:27:
[...]

Huh, hij staat toch gewoon op Prime NL, of mis ik wat? Ik heb het net aangeklikt en hier doet ie het gewoon. Ik heb de eerste afleveringen zelf al gezien, dus moet nog even wachten om verder te kijken maar zou vrij slordig zijn als het niet bekijkbaar is op Prime Video.
Ik heb een UK prime abo, blijkbaar mag je daarmee niet in NL naar deze serie kijken. Lekker vreemd, aangezien het wel een Amazon Original is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 22:14

The_Scarabial

MTB for life!

avec_style schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:14:
Echt wel, ik vond het ook wel wat moeizaam op gang komen dit seizoen, maar op een gegeven moment komen alle poppetjes in stelling en dan zit het verhaal echt goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:16

Trouble

Everything is awesome

Ricmaniac schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:34:

spoiler:

"I am the future Flash" in plaats van wat wij allemaal dachten als: "I am the future, Flash"
Ik ben zooo benieuwd hoe het verder unfold. Nu maakt het zo veel sense wat ze allemaal gezegd hebben dit seizoen alleen heb ik nog wel vet veel vragen natuurlijk!
Echt? Ik vond het te makkelijk :X

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49090

Ik zie hier weinig tot geen reacties​ ivm serie over Einstein. Tot nu toe machtige serie. ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 49090 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 11:45:
Ik zie hier weinig tot geen reacties​ ivm serie over Einstein. Tot nu toe machtige serie. ☺️
moet er nog even voor gaan zitten ..

other news .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QX5Y65ZMzjODdpZQfqiXur4s/full.jpg

emerald city: season 2: Nope . cancelled!

[ Voor 5% gewijzigd door zeroday op 07-05-2017 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-05 16:42
Anoniem: 49090 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 11:45:
Is dat deze?
IMDB: Genius. (TV Series 2017– )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 49090

Ja tot nu toe erg tevreden. Op deze manier mogen ze ook wel andere historische figuren neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-05 14:25

DizzyWeb

Ondertiteld

Ricmaniac schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:34:

spoiler:

Je was verbaasd? Dat was het allereerste wat ik dacht bij die opmerking... Ik vond het zwaar tegenvallen eigenlijk. Heb al die tijd gehoopt, laat het in godsnaam niet zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Blergh, wat een roteinde van NCIS L.A. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
[...]

eerste 2 eps nu gekeken.

Heeft iets belovends en ik blijf wel kijken.
Tot nog toe allemaal nog wat vaag. Volgens imdb zijn er maar 8 eps in S1 dus mag nu wel wat vooruit beginnen gaan.

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
DizzyWeb schreef op maandag 8 mei 2017 @ 07:29:
[...]

Je was verbaasd? Dat was het allereerste wat ik dacht bij die opmerking... Ik vond het zwaar tegenvallen eigenlijk. Heb al die tijd gehoopt, laat het in godsnaam niet zo zijn.
Dat was inderdaad de obvious choice. Tegenvaller inderdaad.
Arrow is verhaaltechnisch al helemaal een onsamenhangende zooi geworden, stop ik na dit seizoen nu echt mee. Al die nieuwe teamleden vind ik ook helemaal niks.

Americain Gods spaar ik even op.
Iemand The Son van AMC al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
sambalbaj schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 00:18:
Americain Gods spaar ik even op.
Zelfde hier.
Iemand The Son van AMC al gezien?
Nee maar staat nu wel op mijn lijstje. Hou wel van dit soort series, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-04 11:47
De serie is vaag, maar mijn aandacht blijft er wel bij.
Ik vind het echt een super serie.
Skimovic schreef op maandag 8 mei 2017 @ 23:36:
[...]

eerste 2 eps nu gekeken.

Heeft iets belovends en ik blijf wel kijken.
Tot nog toe allemaal nog wat vaag. Volgens imdb zijn er maar 8 eps in S1 dus mag nu wel wat vooruit beginnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 02:44

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ben sinds kort naar Sons of Anarchy aan het kijken. De setting sprak met totaal niet aan, maar toen ik op tv toevallig een aflevering had opstaan, greep het me. Ik heb in 1 week nu ep 1x1 tot en met 2x6 gezien (leve Netflix!) en het is echt geweldig :) _/-\o_ O+

Wat ik er heel bijzonder aan vind, is dat je uiteindelijk naar een stel moordenaars en ander tuig aan het kijken bent, maar dat je gewoon heel veel sympathie voor die gasten gaat voelen. Ook leuk om te zien dat ze het stadje Charming helemaal in hun greep hebben, maar dat als het erop aan komt ze ook opstaan om het stadje tegen ander gespuis te beschermen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
@Jorgen ik vond het ook heel mooi hoe ze de balans weten te houden tussen het gevoel dat het uitschot is, en het sympatieke. Toch dat kleine beetje morele van Jax wat je het gevoel geeft dat er een goed mens in schuilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Precies. Geen probleem om iemand af te maken als hij het verdiend heeft, maar als het zonder moorden kan, doen we dat liever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:59
Sons of Anarchy is inderdaad een geweldige serie. Ik had destijds ook even wat tijd nodug om erin te komen (duurde 3 afleveringen), maar dan zit je er ook echt in en blijf je kijken. Heb toen de eerste 3 seizoenen in 2 weken erdoor gejaagd. Gemma is fantastisch neergezet als 'love to hate' karakter, Jax en Opie beginnen als het morele compas van de club. Clay is gewoon keihard oldschool, geweld is zijn antwoord op elke vraag.

Denk dat ik de hele serie al minstens 3x opnieuw heb gekeken. Seizoen 2 en 3 zijn imo de beste seizoenen. S5 is een omslagpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ben benieuwd wanneer nu die pilot voor die SoA spin-off Mayans MC komt. Sporadisch wat casting nieuws maar verder weinig over te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05 11:53
Woy schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:48:
@Jorgen ik vond het ook heel mooi hoe ze de balans weten te houden tussen het gevoel dat het uitschot is, en het sympatieke. Toch dat kleine beetje morele van Jax wat je het gevoel geeft dat er een goed mens in schuilt.
Klinkt een beetje als Dexter, dat vind ik ook wel interessant. Misschien eens een kans geven.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
ph4ge schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:40:
[...]

Klinkt een beetje als Dexter, dat vind ik ook wel interessant. Misschien eens een kans geven.
Dexter vond ik dan weer helemaal niets maar Sons of Anarchy leek mij destijds ook niets en toen aan de kant gezet, misschien toch maar eens eerste seizoen uitzitten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
ph4ge schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:40:
[...]

SoA is wat dat betreft wel een stuk donkerder. Dexter vond ik ook leuk ( tot seizoen 4 iig ), maar dat was echt simpel vermaak. SoA greep mij veel meer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Ik zie de hele vergelijking met Dexter eigenlijk niet.
Ook pas met SOA begonnen en nu ergens in s3 beland. Vind het echt een hele goede serie.

Wel grappig dat Jerry Bruckheimer voor z'n CSI-achtige case-of-the-week een prima podium gecreëerd heeft in Lucifer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Er zijn dus meer mensen hier die het hebben laten liggen, vanwege de setting - net als ik. Het bevalt echt heel goed in elk geval. Groot voordeel van het nu pas kijken: ik kan 7 seizoenen achter elkaar zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 18:04
Rosewood is (helaas voor mij en de vrouw) gecancelled. Geen seizoen 3 dus :(

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05 12:42
Moet zeggen dat ik het ook wel jammer vind dat Rosewood niet meer doorgaat. Was nu niet echt een top serie maar was eens iets om samen met het vrouwtje te kijken. Niet nadenken en gewoon 40 minuten verstand op nul.

Vind ook wel dat er in dit topic bitter weinig wordt gesproken over nieuwe series van de laatste maanden. Daar leid ik beetje uit af dat er niet echt veel nieuwe series zijn die de moeite zijn. Ben beetje op zoek naar series in het genre van Castle, Bones,... en dus ook Rosewood. Gewoon relatief simpel, liefst wel beetje redelijke acteurs (en vooral actrices :9 ) en niet zo erg als je eens een aflevering mist.

Ik ben nu zelfs genoodzaakt om series als The Crown te bekijken met mijn vriendin zeg. Stel je dat voor ;)

Gelukkig kom ik nu en dan eens toevallig pareltjes zoals This Is Us tegen.
Ben ook eindelijk eens in actie geschoten met Bosch. Vind ik persoonlijk zeer goed maar ja, echt nieuw kan je het ook niet noemen aangezien er ook al drie seizoenen zijn

Net even beetje zitten zoeken. Dacht aan Prison Break maar zie dat die cijfers toch ook wel zeer snel achteruit gaan per aflevering. Begonnen met 3,8 miljoen kijkers om na vijf afleveringen op 2,3 miljoen uit te komen. Verwondert me een beetje dat Bull zo hoog staat aangeschreven. Je hebt waarschijnlijk wel een DiNozzo effect maar toch. Heb een aflevering of vier bekeken maar vond het beetje te saai. Was iedere keer echt hetzelfde

[ Voor 18% gewijzigd door Kenhas op 10-05-2017 11:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

het klopt dat er weinig over nieuwe series gesproken wordt. Er zijn dan ook bitter weinig series die de moeite waard zijn, of je moet je door het genre aangetrokken worden.

Ik zal een paar favo's (+ of - eruit toveren)

The Son: Western Achtig met Pierce Brosnan, Goede rol, waarin je hem in zijn jongere jaren bij de indianen ziet en het moment dat ie opa is en op zoek is naar olie. Het verhaal an sich is wat dun, maar je bent wel nieuwsgierig hoe zijn leven is opgebouwd. Blijf ik nog even kijken

Zoals geschreven: Rosewood cancelled: 1e seizoen grotendeels gezien en toen was het welletjes. Inderdaad dom zitten en kijken en niet bij nadenken.. Dat kun je bij een paar series doen maar dan houd het wel op

24 Legacy: viel me na een x aantal afleveringen erg tegen, even op hold voor mij

American Gods: weer een serie gebaseerd op een boek. Altijd lastig voor mij. Weet niet wat voor kant het op gaat, hou hem nog even aan.

A.P.B: inmiddels gecancelled volgens mij, kon ik ook niet volhouden was gewoonweg te rommelig en te simpel van opzet .. jammer maar helaas

Belleveu: tsja.. net zoiets als Riverdale.. leuk wellicht om een keer te bingwatchen maar dat je er nu een week echt op zit te wachten. Ik niet.

Big Little Lies: Geweldige serie !! Met Nicole Kidman en Reese Witherspoon .. Wellicht sprake van een S2 .. maar dat is nog erg vroeg, maar hoeft niet voor mij .. Verhaal was goed en einde was ok.

Blacklist Redemption .. Ik begin net weer een beetje the blacklist leuk te vinden nadat een x aantal afleveringen het verhaal drama was ..

Crashing: d.r.a.m.a. maar er zal een publiek voor zijn.

Emerald City: was so so .. en inmiddels dus gecancelled

Feud: nog niet naar gekeken, 10 minuten maar geloof ik en dat beviel niet.. dus moet er even voor gaan zitten .. eventueel iets inlezen

Frequency: kon me niet bekoren en ik had gelijk: gecancelled

Genius: zit op 20 minuten van de eerste aflevering ..

Good Behaviour: 1e seizoen afgelopen, jammer vond hem steengoed

The Good Fight: moet ik nog kijken

The Good Place: juist de plaats bevalt me niet .. dus niet 1-2-3 mijn serie ..

Guerrilla: eerste aflevering wat doorgeskipped, maar ik denk dat ik eerst wat verhalen van anderen moet horen, het is net niet mijn genre lijkt het zo.

The Handmaids Tail: hier al een en ander over geschreven door anderen, niet echt mijn serie, ik kijk wel, en soms lastig te volgen met duidelijke en onduidelijke flashbacks

Harlots: tsja.. verhaal is simpel maar ik hou wel van van kostuum drama's ..

High Maintenance: tsjsa.. vaag .. ook voor speciaal publiek.

Imaginary Mary: al een paar series met deze dame is vroegtijdig gecancelled. Vind dit ook niet wat.

Imposters: Leuk, ga kijken! .. kan als vervanger van Rosewood dienen ;-) (niet geheel zelfde genre, maar het is zitten en kijken )

Jamestown: nog niet gezien

Making History: weer een serie met tijdreizen, deze is enigszins grappig

Mary Kills People: nog niet gezien ..

Into the Mick: 1 woord: GEWELDIG

No Tomorrow: gecancelled. 1e aflevering was ok, maar daarna: nope.. ik had voor mezelf gelijk..

One Day at a time: so so .. beetje grappig

Outsiders: ook gecancelled, en seizoen 2 hebben ze geheel verkeerd aangepakt helaas. Misschien dat er nog een station deze serie wil oppakken, maar ik kijk niet verder.

Pitch: geheel niet naar gekeken en zou ook niet hoeven want gecancelled na 10 afleveringen

Prison Break: samen met vrouw kijken .. is so so .. beetje voorspelbaar allemaal lijkt het ..

Pure: Goed eerste seizoen, maar je moet er van houden (iets met streng gelovigen en drugs) ;)

Queen of the South: indien je het nog niet hebt gezien: gaan doen !

Ransom: mja .. mmmm .. zeg het maar ..

Riverdale: tsja.. eerste afleveringen ok, maar niet dat ik nou echt zit te wachten op de volgende aflevering. Zitten ook een paar acteurs bij waarvan ik denk: tsja.. muh..

Santa Clarita Diet, krijgt een seizoen 2, maar vond hem over de top .. Misschien dat ik hem nog verder ga kijken ..

Shots Fired: nog niet echt naar kunnen kijken. Zit een verhaal in en je moet opletten anders mis je dingen, daarom even op de plank

Shut Eye: doen !!

Superiour Donuts: leuk gewoon 24 minuten zitten en hier en daar lachen ..

The White Princess: mooie serie ! Maar je moet er van houden ;-)

Tot zover een greep uit mijn watch-list mbt nieuwe series ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Taken heeft wel een verlenging gekregen. Er komt dus een seizoen 2 met 16 afleveringen ipv de 10 van seizoen 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Carthrax schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:18:
Taken heeft wel een verlenging gekregen. Er komt dus een seizoen 2 met 16 afleveringen ipv de 10 van seizoen 1.
Ik ben gestopt met Taken, vond het maar een middelmaatse show. De films waren goed te pruimen, maar de serie... meh

Ik heb ook wel wat moeite met de hoofdacteur; een nadeel van 4 jaar lang Vikings kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
@zeroday mooi overzichtje. Heb er een drietal uitgepikt. En een drietal op het reserve lijstje gezet.
Blacklist Redemption laat ik bijvoorbeeld aan mij voorbij gaan. Heb het al niet zo voor zijsprongetjes en heb die titel hier nog niet veel zien voorbij komen. Daaruit concludeer ik dat het niet echt fantastisch is. Idem voor Prison Break
Genius vind ik persoonlijk wel goed. Gewoon al om iets meer te weten te komen over zijn leven. Blijkbaar een grotere flierefluiter dan ik dacht
In het genre van Castle en aanverwanten kan ik wel Private Eyes aanraden. Jason Priestley vind ik eigenlijk niet slecht. Pas beginnen appreciëren met Call Me Fitz
Verder kan ik wel een even lang lijstje typen zoals jij maar er moet ook nog gewerkt worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Timeless is helaas ook gecancelled. Ik begreep wel dat ze op zoek zijn naar een andere zender.
Maar dat is dus afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:10

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
RIP Last Man Standing :(. Toch wel erg onverwacht gezien het best goede ratings had voor een vrijdagavond serie

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Kenhas schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:39:
@zeroday mooi overzichtje. Heb er een drietal uitgepikt. En een drietal op het reserve lijstje gezet.
Blacklist Redemption laat ik bijvoorbeeld aan mij voorbij gaan. Heb het al niet zo voor zijsprongetjes en heb die titel hier nog niet veel zien voorbij komen. Daaruit concludeer ik dat het niet echt fantastisch is. Idem voor Prison Break
Genius vind ik persoonlijk wel goed. Gewoon al om iets meer te weten te komen over zijn leven. Blijkbaar een grotere flierefluiter dan ik dacht
In het genre van Castle en aanverwanten kan ik wel Private Eyes aanraden. Jason Priestley vind ik eigenlijk niet slecht. Pas beginnen appreciëren met Call Me Fitz
Verder kan ik wel een even lang lijstje typen zoals jij maar er moet ook nog gewerkt worden ;)
kuch .. ja werken ;-) Gelukkig is er een pauze en kan ik snel tikken ;)
Private Eyes heb ik een paar afleveringen van gezien. Was wel te pruimen, geen idee waarom ik het op de plank laat liggen nu ;-)

Wel laat ik me zelf een beetje verleiden om nu langzamerhand meer te gaan bingwatchen dus meer afleveringen van een serie achter elkaar te kijken .. dan continue elke dag 3 verschillende series .. (gisteren trouwens maar 1,5 (Prison Break op Fox) en een stuk The Americans ..
RIP Last Man Standing :(. Toch wel erg onverwacht gezien het best goede ratings had voor een vrijdagavond serie
na 6 seizoenen was gewoon de koek op .. ondanks redelijke cijfers, niet goed genoeg. Mij kon het in ieder geval niet bekoren. Zo heb ik dat wel met meer sitcoms of comedy's .. (Black-ish vind ik ook niet je van het).
Timeless is helaas ook gecancelled. Ik begreep wel dat ze op zoek zijn naar een andere zender.
Was een van de betere series en leuk verhaal en ook ietwat verbaasd dat ie gecancelled is. Zo ook de rest van de crew ;-) ben benieuwd of deze door kan gaan op een ander kanaal.

[ Voor 19% gewijzigd door zeroday op 11-05-2017 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 23:30

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Eindelijk een einde aan Once Upon a Time. Heb me er altijd wel mee vermaakt, maar echt denderend was het al tijden niet meer. Maar dit happy ever after einde was prima om de serie mee af te sluiten....

...of toch niet.. laten we helemaal van voren af aan beginnen, maar dan met die kiddo ipv Emma :F
Helemaal als de grote acteurs niet meer terug komen, laat het lekker. Enough is enough jongens...

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-05 16:59
Ik vond het ook altijd wel een leuke serie, maar ben wel 2-3 jaar geleden gestopt met kijken. Ik moest schrappen in mijn lijstje met series en ouat is daarbij gesneuveld :)

Maar het einde is dus wel de moeite waard om nog een keertje te kijken, of moet ik het er maar bij laten?

* Raymond had altijd wel een oogje op de boze heks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Als je al eentijd niet meer kijkt zou ik het lekker laten zo.
Sinds die was er weer een nieuwe big bad. Die is verslagen, Rumple heeft zich bewezen, Iedereen leeft en is gelukkig. Emma getrouwd, etc.. Iedereen blij. klaar.

Maar met een laatste scene die het begin van de serie echo't maar dan met een nieuwe generatie... :W

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:39

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vind Lucifer momenteel echt 1 van de leukste series die ik kijk.
Afgelopen aflevering vond ik ook weer erg leuk gedaan.

spoiler:
Van mij mag Chloe nu alleen wel echt gewoon gaan geloven dat hij de duivel is :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Quantico gaat naar 13 afleveringen in s3 ipv 22.
Scream Queens en The Odd Couple gecancelled
Voor Timeless is er blijkbaar toch nog hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 16:34
Carthrax schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:02:
sambalbaj schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:27:
Quantico gaat naar 13 afleveringen in s3 ipv 22.
Scream Queens en The Odd Couple gecancelled
Voor Timeless is er blijkbaar toch nog hoop.
The #TimeTeam went back 3 days, and changed history. @nbc picked us up for 10 episodes. Seriously. Airs next summer.
https://twitter.com/therealKripke/status/863438804970913792

[ Voor 11% gewijzigd door Nnoitra op 16-05-2017 15:45 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

zeroday schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:43:
Into the Mick: 1 woord: GEWELDIG
Ik wil nog even rustig naar de rest van jouw post kijken, maar ik las net dit en dacht: die ken ik niet en zoek ik op . Maar heet die serie niet The Mick in plaats van Into The Mick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Oehhhh, dat gaat een knallende season final worden voor Supergirl volgende week O+

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

MatHack schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 19:11:
Oehhhh, dat gaat een knallende season final worden voor Supergirl volgende week O+
Jaaaaa ik kan niet wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik vond het al lomp dat Supes niet vindbaar was. Nou lijkt hij National City wel vaker te negeren "zodat Kara kan leren om op zichzelf te staan" maar deze invasie negeren was wel heel erg out of character.
Toen dat kanon gesloopt werdt dacht ik "hey! daar is hij, net op tijd om ervoor te zorgen dat Kara niet gesloopt wordt...
Dat moment erna was dan weer even een totale verrassing :D

Also: Cat/Calista FTW! :P

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Spike_wolf schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:18:
Als je al eentijd niet meer kijkt zou ik het lekker laten zo.
Sinds die was er weer een nieuwe big bad. Die is verslagen, Rumple heeft zich bewezen, Iedereen leeft en is gelukkig. Emma getrouwd, etc.. Iedereen blij. klaar.

Maar met een laatste scene die het begin van de serie echo't maar dan met een nieuwe generatie... :W
Net de season finales gezien. Idd; die laatste 1.30 minuut hadden ze weg moeten laten :')

Weet niet of ik aan S07 ga beginnen met een dermate drastische omslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 18:05:
[...]

Ik wil nog even rustig naar de rest van jouw post kijken, maar ik las net dit en dacht: die ken ik niet en zoek ik op . Maar heet die serie niet The Mick in plaats van Into The Mick?
Klopt helemaal, over een tantje, het vriendje, een schoonmaakster en 2 kinderen ..

Better call saul:
spoiler:
Eindelijk na 2,5 seizoen: daar is Saul Goodman

[ Voor 10% gewijzigd door zeroday op 17-05-2017 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-05 12:28

GeeBee

Oddball

Gisteren Outlander S1 afgekeken.
Wat een nare laatste 2 afleveringen waren dat... als in: goor geweld/ mishandeling/ verkrachting/ verminking tussen Jamie en Jack, dus niet qua afleveringen. Die waren top hoewel een beetje voorspelbaar ;)

Komt dat brute geweld in S2 nog vaak voor?

[ Voor 12% gewijzigd door GeeBee op 17-05-2017 11:18 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

GeeBee schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:17:
Gisteren Outlander S1 afgekeken.
Wat een nare laatste 2 afleveringen waren dat... als in: goor geweld/ mishandeling/ verkrachting/ verminking tussen Jamie en Jack, dus niet qua afleveringen. Die waren top hoewel een beetje voorspelbaar ;)

Komt dat brute geweld in S2 nog vaak voor?
nope, wat dat betreft is S2 erg braaf

Trouwens, dat brute geweld komt uit het eerste boek .. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door zeroday op 17-05-2017 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeroday schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 07:17:
Klopt helemaal, over een tantje, het vriendje, een schoonmaakster en 2 kinderen ..
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:26
The Mick vind ik een leuke comedy, maar gezien de gebeurtenis aan het einde van de laatste aflevering vraag ik me af of er nog een nieuw seizoen komt.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

cbr600f4i schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:33:
The Mick vind ik een leuke comedy, maar gezien de gebeurtenis aan het einde van de laatste aflevering vraag ik me af of er nog een nieuw seizoen komt.
iets meer nieuws lezen ipv series kijken: ..;)

http://tvseriesfinale.com...n-two-renewal-fox-series/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:26
:) In dat artikel staat ook dat Carla Jimenez in Last Man Standing heeft geacteerd. Ik vond haar al ergens bekend van voorkomen.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:59
Blijkbaar ben ik een van de weinigen die het nog volgt, maar ik vind Prison Break: Resurrection toch wel goed gedaan. Er zitten aardig wat plotholes en duidelijke plotdevices in, maar ze weten de spanning behoorlijk goed vast te houden. Alleen jammer dat het zo voorspelbaar was wie Poseidon is, die was echt te makkelijk.

Wat ook erg jammer is, is dat het helaas zeer duidelijk is dat Wentworth Miller homo is.
Hij kan prima acteren, en de berekenende Michael Scofield speelt hij uitstekend, maar het ontbreekt hem aan chemie met een vrouwelijke tegenspeelster als het verder gaat dan smooth talking.
Ik wil zelfs wel een scene met hem en een andere man kijken, om te zien of hij dan wel chemie kan laten zien. Neil Patrick Harris is daar bijvoorbeeld echt veel beter in. Ook homo in werkelijkheid, maar een zeer overtuigende ladykiller in HIMYM.

Edit: En de season finale van Blindspot s2 ook gekeken. Heel duidelijk te zien dat ze tot een paar weken geleden nog niet wisten of er een derde seizoen ging komen, want als je de laatste 3 minuten niet kijkt dan was het een prima afsluiter geweest voor de serie.

[ Voor 13% gewijzigd door AcidBurn op 19-05-2017 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
The Mick hier paar keer voorbij zien komen en ook maar eens geprobeerd. Moet zeggen dat het een stuk beter is dan verwacht. Zeer veel van die series is gewoon recyclage van moppen en situaties. Dat zal hier ook wel zo zijn maar het valt zo niet op ;)
Wat ook erg jammer is, is dat het helaas zeer duidelijk is dat Wentworth Miller homo is.
Hij kan prima acteren, en de berekenende Michael Scofield speelt hij uitstekend, maar het ontbreekt hem aan chemie met een vrouwelijke tegenspeelster als het verder gaat dan smooth talking.
Is dat niet meer omdat je weet dat ie homo is ? Veel kans dat, mocht je dat niet weten, hij helemaal anders overkomt. Had onlangs zoiets met één of andere actrice (weet haar naam niet meer). Wist niet dat ze lesbisch was en prima scenes over zij en haar tv-echtgenote. Toen ik wist dat ze eigenlijk lesbisch is, kwam de scene helemaal anders over. Je weet gewoon dat het eigenlijk fake is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

AcidBurn schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 00:09:
Edit: En de season finale van Blindspot s2 ook gekeken. Heel duidelijk te zien dat ze tot een paar weken geleden nog niet wisten of er een derde seizoen ging komen, want als je de laatste 3 minuten niet kijkt dan was het een prima afsluiter geweest voor de serie.
De seizoensfinale van NCIS dan, alsof er een paar het contract nog niet hebben vernieuwd en ze een manier moesten vinden om ze eruit te schrijven. Zo kwam het op mij over :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Kenhas schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:02:
The Mick hier paar keer voorbij zien komen en ook maar eens geprobeerd. Moet zeggen dat het een stuk beter is dan verwacht. Zeer veel van die series is gewoon recyclage van moppen en situaties. Dat zal hier ook wel zo zijn maar het valt zo niet op ;)
ik heb een kleine en als je dan dat even doortrekt naar die kleine bij In The Mick dan tsja.. sommige dingen zijn echt over de top .. maar dan oh zo grappig, ik lig echt in de deuk met die kleine en zijn tong ..
(erg goede aflevering met opa en oma) ;)

moet zeggen dat ik zelf een goede score heb mogen noteren op het voorspellen van cancellations yes/no
en het besluiten om series wel of niet verder te blijven kijken ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:16

Trouble

Everything is awesome

Raven schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:42:
[...]

De seizoensfinale van NCIS dan, alsof er een paar het contract nog niet hebben vernieuwd en ze een manier moesten vinden om ze eruit te schrijven. Zo kwam het op mij over :P
Aangezien alle main-characters sowieso al voor seizoen 15 getekend hebben, zal dat wel meevallen denk ik :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 18:43

jmk

[YouTube: https://youtu.be/f8mesUEFjas]
Een beetje heel erg serieus...Hopelijk valt het mee en kunnen we nog een beetje lachen. Dat was met Data in the mix altijd wel te doen.

Dit najaar wordt het door CBS uitgezonden. Het eerste seizoen krijgt 15 afleveringen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik vind die trailer erg mooi, er zit vast ook wat humor in, de uniformen vind ik heerlijk om te zien en laten goed de vrouwelijke vormen zien, hulde!

Ben heel benieuwd, volgens mij wordt het genieten. Jammer van de maar 15 afleveringen. Ik wil terug naar de oudere series met 21+ afleveringen per seizoen. Ik hoop dat deze serie vele seizoenen mag krijgen, dat is toch alleen maar genieten. Gewoon 6+ seizoenen, hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:05
Begonnen met het kijken van Designated Survivor.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=N_f1v0Nx5Sw]

Kleine review (zit nog maar in ep 05).

Kijkt erg makkelijk weg en het script is zeer vermakelijk, er gebeurd veel per aflevering en Jack Bauer als president en Karen van Californication als First Lady O-)

Casting zit erg goed en heeft leuke bijrollen van bv FBI/USA Army en dergelijken.

[ Voor 27% gewijzigd door Minaaj op 20-05-2017 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 00:41
Zeker doorkijken, het wordt nog veel leuker.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 17:48:
Maar van andere orde: op die pagina ( http://season-zero.com/sc...ith-jane-the-virgin-team/ ) lees ik dat er een remake komt van dynasty? Maar die zou toch al jaren geleden komen? Ik weet niet precies wat ik hiervan moet denken, het moet wel heel goed worden dan.
Nou, het heeft een paar maand geduurd sinds ik ontdekte dat er een nieuw seizoen / remake of iets dergelijks komt van Dynasty en er is deze week een trailer uitgekomen:

YouTube: Dynasty | First Look Trailer | The CW

Maar even aanzien, vind de trailer niet heel sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Minaaj schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 00:39:
Begonnen met het kijken van Designated Survivor.

[video]

Kleine review (zit nog maar in ep 05).

Kijkt erg makkelijk weg en het script is zeer vermakelijk, er gebeurd veel per aflevering en Jack Bauer als president en Karen van Californication als First Lady O-)

Casting zit erg goed en heeft leuke bijrollen van bv FBI/USA Army en dergelijken.
Bij mij is ie heel goed gevallen. Vanaf aflevering 1. Elke aflevering direct gekeken. Had eerst moeite met 'Jack Bauer' te plaatsen als een politicus i.p.v. een doorgeslagen CTU agent die de weten aan z'n laars lapt. Maar het valt heel goed, hij past juist wel in deze serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
zeroday schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 07:17:
[...]

Better call saul:
spoiler:
Eindelijk na 2,5 seizoen: daar is Saul Goodman
Ik denk dat het einde van Better Call Saul nadert:

spoiler:
  • Saul Goodman.
  • Gus die de wasserette heeft uitgezocht die gebruikt wordt in Breaking Bad.
  • Het 'obvious' moment waar je weet dat Nacho die pil gaat gebruiken om Hector Salamanca te vergiftigen (waardoor hij dat oude irritante seniele mannetje in de rolstoel wordt met het belletje te pingelen.

Ze zijn heel wat referenties aan het vastknopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
xoniq schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:28:
[...]

Ik denk dat het einde van Better Call Saul nadert:

spoiler:
  • Saul Goodman.
  • Gus die de wasserette heeft uitgezocht die gebruikt wordt in Breaking Bad.
  • Het 'obvious' moment waar je weet dat Nacho die pil gaat gebruiken om Hector Salamanca te vergiftigen (waardoor hij dat oude irritante seniele mannetje in de rolstoel wordt met het belletje te pingelen.

Ze zijn heel wat referenties aan het vastknopen.
Er komen hierna nog twee seizoenen toch?
Althans dat wat het eerste idee en de cijfers zijn goed dus waarom niet.

Zie voor nu nog geen reden al te zeggen dat het einde nadert.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
xoniq schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:21:
[...]

Bij mij is ie heel goed gevallen. Vanaf aflevering 1. Elke aflevering direct gekeken. Had eerst moeite met 'Jack Bauer' te plaatsen als een politicus i.p.v. een doorgeslagen CTU agent die de weten aan z'n laars lapt. Maar het valt heel goed, hij past juist wel in deze serie.
Ik heb 24 nauwelijks gezien (geen behoefte aan ook) maar 'Jack Bauer' doet het inderdaad heel goed. Ik heb elke keer moeite te moeten wachten op de volgende ep :(

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 21-05-2017 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Donstil schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:47:
[...]

Er komen hierna nog twee seizoenen toch?
Althans dat wat het eerste idee en de cijfers zijn goed dus waarom niet.

Zie voor nu nog geen reden al te zeggen dat het einde nadert.
Vind persoonlijk dat ze in 1x heel snel naar Breaking Bad toe werken, en afgelopen seizoen en tot enkele afleveringen geleden helemaal niks. Maar ik kan het mis hebben hoor, vind het wel grappig om de relaties te zien ontstaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
schumi2004 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:48:
[...]

Ik heb 24 niet gezien (geen behoefte aan ook) maar 'Jack Bauer' (heb enkele 24's gezien) doet het inderdaad heel goed. Ik heb elke keer moeite te moeten wachten op de volgende ep :(
Vooral de laatste afleveringen vind ik het steeds sterker worden. Meer spanning, aflevering eindes die je motiveren om verder te kijken; terwijl het niet kan, etc. In het begin leek het een beetje op een zoveelste politiek gerichte serie, maar deze vind ik momenteel wel één van de betere series waar je ook een beetje bij moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
xoniq schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:49:
[...]

Vooral de laatste afleveringen vind ik het steeds sterker worden. Meer spanning, aflevering eindes die je motiveren om verder te kijken; terwijl het niet kan, etc. In het begin leek het een beetje op een zoveelste politiek gerichte serie, maar deze vind ik momenteel wel één van de betere series waar je ook een beetje bij moet blijven.
Inderdaad. Mij liggen politieke series sowieso wel en het kan snel stuk gaan maar deze is wel een blijvertje hier.
Er zijn momenten dat ik bepaalde zaken zich te snel vindt opvolgen maar dat is te behappen.
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.