het klopt dat er weinig over nieuwe series gesproken wordt. Er zijn dan ook bitter weinig series die de moeite waard zijn, of je moet je door het genre aangetrokken worden.
Ik zal een paar favo's (+ of - eruit toveren)
The Son: Western Achtig met Pierce Brosnan, Goede rol, waarin je hem in zijn jongere jaren bij de indianen ziet en het moment dat ie opa is en op zoek is naar olie. Het verhaal an sich is wat dun, maar je bent wel nieuwsgierig hoe zijn leven is opgebouwd. Blijf ik nog even kijken
Zoals geschreven: Rosewood cancelled: 1e seizoen grotendeels gezien en toen was het welletjes. Inderdaad dom zitten en kijken en niet bij nadenken.. Dat kun je bij een paar series doen maar dan houd het wel op
24 Legacy: viel me na een x aantal afleveringen erg tegen, even op hold voor mij
American Gods: weer een serie gebaseerd op een boek. Altijd lastig voor mij. Weet niet wat voor kant het op gaat, hou hem nog even aan.
A.P.B: inmiddels gecancelled volgens mij, kon ik ook niet volhouden was gewoonweg te rommelig en te simpel van opzet .. jammer maar helaas
Belleveu: tsja.. net zoiets als Riverdale.. leuk wellicht om een keer te bingwatchen maar dat je er nu een week echt op zit te wachten. Ik niet.
Big Little Lies: Geweldige serie !! Met Nicole Kidman en Reese Witherspoon .. Wellicht sprake van een S2 .. maar dat is nog erg vroeg, maar hoeft niet voor mij .. Verhaal was goed en einde was ok.
Blacklist Redemption .. Ik begin net weer een beetje the blacklist leuk te vinden nadat een x aantal afleveringen het verhaal drama was ..
Crashing: d.r.a.m.a. maar er zal een publiek voor zijn.
Emerald City: was so so .. en inmiddels dus gecancelled
Feud: nog niet naar gekeken, 10 minuten maar geloof ik en dat beviel niet.. dus moet er even voor gaan zitten .. eventueel iets inlezen
Frequency: kon me niet bekoren en ik had gelijk: gecancelled
Genius: zit op 20 minuten van de eerste aflevering ..
Good Behaviour: 1e seizoen afgelopen, jammer vond hem steengoed
The Good Fight: moet ik nog kijken
The Good Place: juist de plaats bevalt me niet .. dus niet 1-2-3 mijn serie ..
Guerrilla: eerste aflevering wat doorgeskipped, maar ik denk dat ik eerst wat verhalen van anderen moet horen, het is net niet mijn genre lijkt het zo.
The Handmaids Tail: hier al een en ander over geschreven door anderen, niet echt mijn serie, ik kijk wel, en soms lastig te volgen met duidelijke en onduidelijke flashbacks
Harlots: tsja.. verhaal is simpel maar ik hou wel van van kostuum drama's ..
High Maintenance: tsjsa.. vaag .. ook voor speciaal publiek.
Imaginary Mary: al een paar series met deze dame is vroegtijdig gecancelled. Vind dit ook niet wat.
Imposters: Leuk, ga kijken! .. kan als vervanger van Rosewood dienen ;-) (niet geheel zelfde genre, maar het is zitten en kijken )
Jamestown: nog niet gezien
Making History: weer een serie met tijdreizen, deze is enigszins grappig
Mary Kills People: nog niet gezien ..
Into the Mick: 1 woord: GEWELDIG
No Tomorrow: gecancelled. 1e aflevering was ok, maar daarna: nope.. ik had voor mezelf gelijk..
One Day at a time: so so .. beetje grappig
Outsiders: ook gecancelled, en seizoen 2 hebben ze geheel verkeerd aangepakt helaas. Misschien dat er nog een station deze serie wil oppakken, maar ik kijk niet verder.
Pitch: geheel niet naar gekeken en zou ook niet hoeven want gecancelled na 10 afleveringen
Prison Break: samen met vrouw kijken .. is so so .. beetje voorspelbaar allemaal lijkt het ..
Pure: Goed eerste seizoen, maar je moet er van houden (iets met streng gelovigen en drugs)
Queen of the South: indien je het nog niet hebt gezien: gaan doen !
Ransom: mja .. mmmm .. zeg het maar ..
Riverdale: tsja.. eerste afleveringen ok, maar niet dat ik nou echt zit te wachten op de volgende aflevering. Zitten ook een paar acteurs bij waarvan ik denk: tsja.. muh..
Santa Clarita Diet, krijgt een seizoen 2, maar vond hem over de top .. Misschien dat ik hem nog verder ga kijken ..
Shots Fired: nog niet echt naar kunnen kijken. Zit een verhaal in en je moet opletten anders mis je dingen, daarom even op de plank
Shut Eye: doen !!
Superiour Donuts: leuk gewoon 24 minuten zitten en hier en daar lachen ..
The White Princess: mooie serie ! Maar je moet er van houden ;-)
Tot zover een greep uit mijn watch-list mbt nieuwe series ;-)