Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
BooYooToo schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:29:
De stops bij Leiden Centraal zijn er ook al een paar dagen niet meer... Dus niet alleen Rotterdam Centraal.
Alle stops op Amsterdam Sloterdijk zijn ook allemaal weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Is nu Niantic nu ook al Stops aan het verwijderen? Ze willen echt deze game slopen, is het niet?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:49
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:35:
[...]

Ah, hij heeft Bug Bite, maar lijkt me op zich ook wel oke aangezien het wel een Bug type is :) Toch maar blijven zoeken naar een nog perfectere Parasect dan :+ Vanavond maar eens deze uitproberen bij een gym!
Bug Bite laadt de charge move maar met 7 punten op, Fury Cutter laadt hem met 12 op, en je hebt 100 energiepunten nodig voor de Solar Beam... Dus na 9x Fury Cutter (drie salvo's want het is een heel snelle aanval) kan je al een Solar Beam loslaten terwijl je dat pas na 15 Bug Bites kan doen.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24
Wtf mijn vriendin had 3 eieren, 2 van 5 en 1 van 10. Ze waren totaal nog niet ver gevorderd opeens zet ze vanochtend de app aan en opeens komen ze alle 3 uit..

Dan denk je Oké mooi! Maar dan blijkt ook nog eens dat er een Staryu in haar 10km ei zat?! Hoe kan dat dan weer...
Gisteren deed haar iPhone ook al raar, verdween er ook opeens een ei zonder Pokémon etc....

Iemand herkenbaar of een oplossing ?

Nu zit ik met een chagrijnige vriendin, thanks Niantic :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:17
Jamesl schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:59:
Wtf mijn vriendin had 3 eieren, 2 van 5 en 1 van 10. Ze waren totaal nog niet ver gevorderd opeens zet ze vanochtend de app aan en opeens komen ze alle 3 uit..

Dan denk je Oké mooi! Maar dan blijkt ook nog eens dat er een Staryu in haar 10km ei zat?! Hoe kan dat dan weer...
Gisteren deed haar iPhone ook al raar, verdween er ook opeens een ei zonder Pokémon etc....

Iemand herkenbaar of een oplossing ?

Nu zit ik met een chagrijnige vriendin, thanks Niantic :')
Er kunnen uit een 10km ook Poke's uitkomen die ook uit een 2km kunnen komen, andersom niet.

Een oplossing? Nee, bad luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Laryx schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:52:
[...]

het enige dat nu niet in het spel werkt wat toen wel werkte is de voetstapjes. Dat is een erkende bug en dat gaan ze verhelpen. en om duidelijk te zijn, ik gun het hem wel dat hij zijn geld terug krijgt. Maar als bedrijf zou ik het niet doen. Je hebt met je volle verstand die micro aankopen gedaan.
Er is wel meer mis met het spel, waaronder de stabiliteit. Het is niet ondenkbaar dat je lures en incense hebt gebruikt terwijl de servers het begaven. In dit geval is restitutie niet meer dan normaal lijkt mij. Niantic maakt het zich niet makkelijk in ieder geval, er gaat op een hoop vlakken een hoop mis. Combineer dit met de gebrekkige communicatie en mensen zijn een stuk minder welwillend om de fouten over het hoofd te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:45

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wauw, nu hebben ze ook gvd gewoon pokeadvisor geblokkeerd.. Niantic is echt fout bezig zeg.
het manager gedeelte althans

[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 08-08-2016 10:02 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ok, ik weet het nog steeds niet 100% zeker, maar volgens mij verlies ik de laatste 2 dagen ook eieren.... Ik had er 2 die bijna moesten uitkomen, maar maar 1 animatie gezien. Kan zijn dat ik er dus nog 1 heb bijgekregen, maar zie hem zo 123 niet in recent....

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
nichan schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:45:
[...]

Is dat serieus een goede pokemon om een gym mee aan te vallen?
Een Parasect met Fury Cutter en Solar Beam is onder de juiste omstandigheden een heel goede aanvaller.

Fury Cutter doet maar 3 schade maar is een heel snelle aanval dus je kunt een salvo van 3x Fury Cutter doen op één aanval van de verdedigende Pokie. Na drie salvo's is je Solar Beam opgeladen, die doet 120 schade, maar hij heeft ook STAB erbij dus dat wordt een whopping 150. Als je toevallig ook nog een aanvalsbonus hebt vanwege een zwakte van je tegenstander tegen Grass Type dan komt daar nog eens 20% bovenop. Dat hakt er dus flink in!

Het is tricky want je moet echt zo veel mogelijk aanvallen van je tegenstander dodgen, vooral de charge moves, maar als je dat lukt en je kan die Solar Beam loslaten.......

[ Voor 12% gewijzigd door Mx. Alba op 08-08-2016 10:07 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Ze lijken de voornaamste cloudproviders te blokkeren, waaronder dus ook PokeAdvisor valt. Daar zitten geen "legale" (vanuit Niantec's perspectief) clients...

[ Voor 11% gewijzigd door ijdod op 08-08-2016 10:06 ]

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
HeatWave schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:02:
Ok, ik weet het nog steeds niet 100% zeker, maar volgens mij verlies ik de laatste 2 dagen ook eieren.... Ik had er 2 die bijna moesten uitkomen, maar maar 1 animatie gezien. Kan zijn dat ik er dus nog 1 heb bijgekregen, maar zie hem zo 123 niet in recent....
Heb ik ook gehad, kijk even in je recent en dan staat hij er opeens. Eieren lijken een beetje bugged op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:05:
[...]

Een Parasect met Fury Cutter en Solar Beam is onder de juiste omstandigheden een heel goede aanvaller.

Fury Cutter doet maar 3 schade maar is een heel snelle aanval dus je kunt een salvo van 3x Fury Cutter doen op één aanval van de verdedigende Pokie. Na drie salvo's is je Solar Beam opgeladen, die doet 120 schade, met STAB erbij 150. Als je toevallig ook nog een aanvalsbonus hebt vanwege een zwakte van je tegenstander tegen Grass Type dan komt daar nog eens 20% bovenop. Dat hakt er dus flink in!
Maar zoals je al eerder aangaf is het inderdaad wel zaak te dodgen, aanvallend is hij nog best sterk, maar hij incasseert echt niks helaas.

Desalniettemin een leuke en relatief makkelijk verkrijgbare aanvaller tegen al die suffe vaporeons in elke gym 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08 14:27
Mx. Alba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:05:
[...]

Fury Cutter doet maar 3 schade maar is een heel snelle aanval dus je kunt een salvo van 3x Fury Cutter doen op één aanval van de verdedigende Pokie. Na drie salvo's is je Solar Beam opgeladen, die doet 120 schade, maar hij heeft ook STAB erbij dus dat wordt een whopping 150. Als je toevallig ook nog een aanvalsbonus hebt vanwege een zwakte van je tegenstander tegen Grass Type dan komt daar nog eens 20% bovenop. Dat hakt er dus flink in!
Gaaf, ik zal eens kijken of ik een goede parasect heb en dan eens uitproberen als ik aanval.
Thanks voor de info :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PB-powell
  • Laatst online: 11:47

PB-powell

Mr. Laziness

Zeror schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:58:
Is nu Niantic nu ook al Stops aan het verwijderen? Ze willen echt deze game slopen, is het niet?
Of zoals eerder gemeld zijn ze misschien bezig met stops op en rond gevaarlijke plaatsen (spoorwegen, snelwegen, etc..) weg aan het halen.
Misschien heeft NS/ProRail gevraagd ze te verwijderen om hangjeugd tegen te gaan of gevaarlijke situaties te voorkomen.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Precies. Het was zelfs voor release al in de gewone media bekend dat je kon verzoeken een stop weg te halen. Een aantal organisaties zal dat zeker gedaan hebben. Een aantal beroepszeikerds idem voor stops waar ze formeel niets over te zeggen hebben... Ik denk niet dat Niantic er heel veel tijd in gestoken heeft om dat te checken.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
hoe werkt dat IV bereken eigenlijk? Ik heb een magikarp cp154 30hp en kost 3000 stardust voor upgrade..... maar ook een cp134 31hp en kost 3000 stardust.... is zijn HP erg van belang?

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
HeatWave schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:02:
Dat had ik laatst ook. Ik heb geregeld twee eieren die tegelijk uitkomen. Op een gegeven moment kreeg ik zo een Scyther uit een ei en die was nieuw; toen die aan de Pokédex werd toegevoegd zag ik daar onderin de Jynx ook al ingekleurd terwijl ik die nog niet had. Het tweede ei dat tegelijk uitkwam, daar kwam inderdaad een Jynx uit... En laatst ook zag ik één van de twee eieren wel uitkomen maar de andere niet; toen ik mijn Pokémon op Recent sorteerde zag ik de Pokie die uit dat tweede ei kwam er wel tussen staan. Misschien een keer je app sluiten en opnieuw openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
jurgenb1990 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:11:
hoe werkt dat IV bereken eigenlijk? Ik heb een magikarp cp154 30hp en kost 3000 stardust voor upgrade..... maar ook een cp134 31hp en kost 3000 stardust.... is zijn HP erg van belang?
HP hangt samen met de Stamina van de pokemon, dit is 1 van de IV's. Is uiteraard van belang, Maar attack en defense spelen ook een rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
spocy schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:13:
[...]

HP hangt samen met de Stamina van de pokemon, dit is 1 van de IV's. Is uiteraard van belang, Maar attack en defense spelen ook een rol.
hoe kom ik achter die attack en defense?

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
jurgenb1990 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:14:
[...]

hoe kom ik achter die attack en defense?
Niet, dat zijn verborgen stats. https://pokeassistant.com/main/ivcalculator hiermee kun je de rating uitrekenen.

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:07
Ik wil shiny pokemon! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:55
FastPokeMap Official @FastPokeMapCom 2 min.2 minuten geleden
3 hours without crash, yay me.

lol

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spocy
Dan moet je zo'n Samsung telefoon kopen, alles op die schermen shined de pan uit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
frye schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:51:
Iemand een alternatief om snel de IV te bekijken nu pokeadvisor uit ligt?
Was zo een handige tool... :(

Kan natuurlijk ook die van pokeassistant gebruiken maar dat is niet zo handig om snel te zien wat ik kan wegdoen of niet.
www.pgnexus.gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
AFCAjax schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:00:
[...]

Er kunnen uit een 10km ook Poke's uitkomen die ook uit een 2km kunnen komen, andersom niet.

Nog nooit gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:04

westergas

rikkie_pc

Beetje druk nu? "Error logging in".
Meer mensen hier last van?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphylee
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

AFCAjax schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:00:
[...]

Mij is dit nog niet overkomen! En heb al zkr 300 eggs uitgebroed. Waarvan minimaal 12X een 10km egg.

Zodra je 3 eggs tegelijkertijd uitbroedt kan het voorkomen dat je niet weet welke er eerst uit komt. Waarschijnlijk vergissen heel veel mensen zich daarin!

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Enige wat ik mis is een download wat wel goed was in excel via Pokeadvisor... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
westergas schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:26:
[...]

Beetje druk nu? "Error logging in".
Meer mensen hier last van?
Bij mij lijkt het nog te werken.
WestBoy_B schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:28:
[...]

Enige wat ik mis is een download wat wel goed was in excel via Pokeadvisor... :(
Je hebt hier wel weer features die je op pokeadvisor niet had.
Je kan namelijk sorteren op #Candy :+

[ Voor 41% gewijzigd door Soundless op 08-08-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Soundless schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:28:
[...]

Bij mij lijkt het nog te werken.

[...]

Je hebt hier wel weer features die je op pokeadvisor niet had.
Je kan namelijk sorteren op #Candy :+
Wat is handig hieraan dan? 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Heb er het nut nog niet van gevonden :P
Maar je zult zien dat het een onmisbare feature blijkt te zijn! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Nuttige info.

2x een Eevee uit een 10km ei gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Is al vaker gebeurd dat het ff duurde, maar heb nu ook geen notificatie/animatie gekregen dat ik lvl 24 ben geworden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

AFCAjax schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:34:
[...]

Nuttige info.

Eevee kan dan ook alleen uit 10km eieren komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:42
murphylee schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:28:
[...]

Mij is dit nog niet overkomen! En heb al zkr 300 eggs uitgebroed. Waarvan minimaal 12X een 10km egg.

Zodra je 3 eggs tegelijkertijd uitbroedt kan het voorkomen dat je niet weet welke er eerst uit komt. Waarschijnlijk vergissen heel veel mensen zich daarin!
Ook met mijn 65 eggs nog nooit gehad dat het niet klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Radiant schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:35:
[...]

Eevee kan dan ook alleen uit 10km eieren komen ;)
Meen mij te herinneren dat ik er ook 1 uit een 5km gekregen had. Maar dan zal het mijn vergissing zijn.

Overigens is het een (bevestigd) feit dat uit 10km eieren ook lagere poke's kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Soundless schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:33:
[...]

Heb er het nut nog niet van gevonden :P
Maar je zult zien dat het een onmisbare feature blijkt te zijn! :+
Enige wat ik kan vinden is dat je het nu beter kan zien ofzo, om in http://www.pidgeycalc.com/ te zetten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
WestBoy_B schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:37:
[...]

Enige wat ik kan vinden is dat je het nu beter kan zien ofzo, om in http://www.pidgeycalc.com/ te zetten. 8)7
Zelfs dat niet volgens mij. Ik heb 0 snorlax candy, maar hij staat bij mij bovenaan. Ik gok dat hij sorteert op aantal candy nodig voor upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Soundless schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:39:
[...]

Zelfs dat niet volgens mij. Ik heb 0 snorlax candy, maar hij staat bij mij bovenaan. Ik gok dat hij sorteert op aantal candy nodig voor upgrade?
Dan klopt er iets niet bij jou, want Snorlax staat bij mij onderaan helemaal... bij jou lijkt het omgekeerd? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
WestBoy_B schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:40:
[...]

Dan klopt er iets niet bij jou, want Snorlax staat bij mij onderaan helemaal... bij jou lijkt het omgekeerd? 8)7
Ik denk dat ik het al snap. Alles staat goed gesorteerd. Alleen staan de 0 candy pokemon helemaal bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Soundless schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:41:
[...]

Ik denk dat ik het al snap. Alles staat goed gesorteerd. Alleen staan de 0 candy pokemon helemaal bovenaan.
Bij mij is het juist anders om, dus pokémons met de meeste candies in bezit staan bij mij boven. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
WestBoy_B schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:43:
[...]

Bij mij is het juist anders om, dus pokémons met de meeste candies in bezit staan bij mij boven. >:)
Dat is ook bij mij. Maar de 0 candy zijn een uitzondering. Dus vb van wat ik heb:

- 0 candy
- 120 candy
- 100 candy
- 19 candy
- 1 candy

EDIT:
Nvm lijkt ook niet te kloppen. Niet alle bovenste zijn 0 candy pokemon :/
Ziet er precies zo uit:
- 0 candy
- 0 candy
- 0 candy
- 85 candy
- 120 candy
- 120 candy
- 118 candy
- rest klopt

[ Voor 22% gewijzigd door Soundless op 08-08-2016 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Soundless schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:44:
[...]

Dat is ook bij mij. Maar de 0 candy zijn een uitzondering. Dus vb van wat ik heb:

- 0 candy
- 120 candy
- 100 candy
- 19 candy
- 1 candy
Ja nice! Ik begrijp je!

Bij mij is dat een Hypno! Die helemaal vooraan staat zonder candy :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
WestBoy_B schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:49:
[...]

Ja nice! Ik begrijp je!

Bij mij is dat een Hypno! Die helemaal vooraan staat zonder candy :9~
Zie laatste edit.
404 - Logic not found 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-09 21:03
Laatste poging... Ga nu iedere dag Niantic hun mail, hun facebook en twitter (van zowel hun Niantic als pokemonGo app account) een bericht sturen met dat ik na de laatste update geen coins meer heb.
Kan geen refund krijgen, want heb ze 'gratis' gekregen. Waarom ik dan zeur? Heb er uren in gestoken om gyms te veroveren. Tijd=geld... Dat moest ik even kwijt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Raymon1988 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:51:
Laatste poging... Ga nu iedere dag Niantic hun mail, hun facebook en twitter (van zowel hun Niantic als pokemonGo app account) een bericht sturen met dat ik na de laatste update geen coins meer heb.
Kan geen refund krijgen, want heb ze 'gratis' gekregen. Waarom ik dan zeur? Heb er uren in gestoken om gyms te veroveren. Tijd=geld... Dat moest ik even kwijt :S
Hoeveel coins ben je kwijt?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:04

westergas

rikkie_pc

Blijf dit krijgen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HRtscRdEwZcFZMdOBphNMo2v/full.jpg

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaanBitch
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:13
werkt hier gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:47
Wat een ellende met al die bugs/glitches. En ze zijn meer bezig met 3rd party sites neerhalen dan hackers etc bannen.

Zou bijna zelf een bot aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
130, wou bijna een bag upgrade doen. Zullen vast mensen zijn die meer kwijt zijn (door grinden, gekochte moet je refunden via google) Het gaat erom dat het mij veel tijd en moeite heeft gekost en Niantic nergens over communiceert.
Misschien dat mij dat eigenlijk nog wel het meeste stoort, dat ik na weken nog niets van ze gehoord heb na hun standaard mailtje. En dat doen ze bij heel veel mensen. Als ik nou gewoon te horen zou krijgen dat ik pech heb en dat het ze niet lukt om de coins terug te geven... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Sja, ik snap de frustatie, maar er werken iets van 40 man ofzo? Miljoenen en miljoenen spelers, das lastig beantwoorden qua mail etc denk ik dan.

Geen excuus hoor, maar volgens mij zijn er een aantal mensen flink gestressed daar :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
AFCAjax schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:34:
[...]

Nuttige info.

Ja maar dat is volgens dat schema ook mogelijk :)
Ik heb nog nooit een lagere Pokémon uit een ei gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:58
De api is wel weer open. De map app die ik gebruikte werkt weer. Die kan ik alleen niet noemen hier, omdat je vanuit de app ook pokestops kunt looten en pokemon kunt vangen. Eerlijk gezegd vond ik het spel de afgelopen dagen weer leuker, omdat ik echt weer de straat op moest ;) Heb zelfs een dikke CP 1800 Lapras gevangen (IV 60%) in Zierikzee :)
Wel zijn nu al mijn pokeballs op. Dus lekker pokestops looten vanaf het werk is wel fijn, aangezien ik er hier geen in de buurt heb die ik vanuit Pokemon Go kan pakken :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
rolandos582 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:02:
Wat een ellende met al die bugs/glitches. En ze zijn meer bezig met 3rd party sites neerhalen dan hackers etc bannen.

Het zou mij niks verbazen als mensen die het zat zijn eerst nog even de Pokedex volspoofen voordat ze stoppen. Met Nintendo (kwaliteit) en Google (resources) achter je zou je toch een gestroomlijndere organisatie verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:12

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Mx. Alba schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:30:
I don't make the rules. Tenminste, in dit geval niet. Het staat er zwart op wit - uh, roze.
Misschien de tekst even aanpassen dan in deze roze tekst-box. (voornamelijk de laatste 2 regels, aangezien Pokevision inmiddels niet meer gedoogd wordt door Niantic).

is everything cool?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PB-powell
  • Laatst online: 11:47

PB-powell

Mr. Laziness

TheFes schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:05:
De api is wel weer open. De map app die ik gebruikte werkt weer. Die kan ik alleen niet noemen hier, omdat je vanuit de app ook pokestops kunt looten en pokemon kunt vangen. Eerlijk gezegd vond ik het spel de afgelopen dagen weer leuker, omdat ik echt weer de straat op moest ;) Heb zelfs een dikke CP 1800 Lapras gevangen (IV 60%) in Zierikzee :)
Wel zijn nu al mijn pokeballs op. Dus lekker pokestops looten vanaf het werk is wel fijn, aangezien ik er hier geen in de buurt heb die ik vanuit Pokemon Go kan pakken :)
Wat is dan nog het hele nut/fun van t spel als je niet hoeft rond te lopen? Jammer dat dit soort apps er zijn...

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
mercapto schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:06:
[...]

Het zou mij niks verbazen als mensen die het zat zijn eerst nog even de Pokedex volspoofen voordat ze stoppen. Met Nintendo (kwaliteit) en Google (resources) achter je zou je toch een gestroomlijndere organisatie verwachten.
En als ze dan achteraf een ban krijgen, hebben ze er nog niks aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:12

FREAKJAM

"MAXIMUM"

De api is wel weer open gekraakt.
De API is helemaal niet open en zal ook nooit open worden. De API is simpelweg gekraakt/reverse engineered, dat is iets heel anders.

is everything cool?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
rolandos582 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:02:

Als mensen nou eens niet zo massaal zouden cheaten, dan zou niantic die resources in het verbeteren van het spel kunnen stoppen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
Dat is ook wel zo, HeatWave. Iedere dag een mailtje sturen is misschien wel een beetje teveel van het goede inderdaad:P Maar voor nu wel eerst om een update gevraagd.
Verder ben ik blij met de stabiliteit van het spel momenteel. Al heb ik liever dat ze zich minder leggen op het plat leggen van sites als PokeAdvisor en meer op de de problemen van de hoge escape rate uit pokeballs, waarover ze (wauw, netjes!) hebben laten weten dat het een bug is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Je gebruikt die app nu om vanaf je werkplek Pokestops te looten waar je niet bij kan? Ik hoop dat je dan zo snel mogelijk gebanned wordt. Wat is er leuk aan om zo te spelen?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
Dit is echt driest. Wees maar trots op je progressie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
AFCAjax schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:08:
[...]

En als ze dan achteraf een ban krijgen, hebben ze er nog niks aan :P
Als je stopt dan boeit een ban toch niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Practics schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:18:
mag je een account delen en tegelijkertijd gebruiken of geeft dit problemen?
Zit serieus te denken om 1 account te nemen samen met mijn vriendin omdat het nu bijna niet mogelijk is voor ons om nog veel verder te komen. aangezien vanaf leven 22 het niet meer leuk is hoeveel xp je nodig hebt.
Of het echt mag weet ik niet. Kan (kon) wel.
Maar...je moet dan wel bij elkaar in de buurt blijven. Anders lijkt het alsof je aan GPS spoofing doet en vluchten al je Pokémon.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Dames en heren, vanaf nu wordt het bespreken van hacks, GPS-spoofing, dataminers etc direct gestopt.
Zoals in de topicwarning was te lezen zaten we tijdelijk in een grijs gebied, maar dat is nu voorbij. Niantic is duidelijk geweest en heeft maatregelen genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Grotman schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:16:
[modbreak]Dames en heren, vanaf nu wordt het bespreken van hacks, GPS-spoofing, dataminers etc direct gestopt.
Zoals in de topicwarning was te lezen zaten we tijdelijk in een grijs gebied, maar dat is nu voorbij. Niantic is duidelijk geweest en heeft maatregelen genomen. [/]
Ik ga er vanuit dat sites als pgnexus niet als hax wordt gezien? True?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
Soundless schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:17:
[...]

Is een dataminer, net als PokeAdvisor die ook uit de lucht is. Dus neem aan van wel. Als vind ik dit wel jammer, maar oké.

[ Voor 6% gewijzigd door AFCAjax op 08-08-2016 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
Yusss! Ik vang net een Weedle! CP71, die andere stat weet ik niet want de manier om die te berekenen is op illegale wijze verkregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
mercapto schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:18:
Yusss! Ik vang net een Weedle! CP71, die andere stat weet ik niet want de manier om die te berekenen is op illegale wijze verkregen :P
Dat hoeft niet perse, een IV calculator van PokeAssistant haalt geen data uit de servers van PoGo. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Grotman schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:16:
[modbreak]Dames en heren, vanaf nu wordt het bespreken van hacks, GPS-spoofing, dataminers etc direct gestopt.
Zoals in de topicwarning was te lezen zaten we tijdelijk in een grijs gebied, maar dat is nu voorbij. Niantic is duidelijk geweest en heeft maatregelen genomen. [/]
Dank voor de duidelijkheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:46
AFCAjax schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:18:
[...]

Is een dataminer, net als PokeAdvisor die ook uit de lucht is. Dus neem aan van wel. Als vind ik dit wel jammer, maar oké.
Zover ik hierboven begreep, is PokeAdvisor niet per se uit de lucht gehaald, maar heeft Niantic op netwerkniveau de toegang tot de gameservers geblokkeerd voor cloudproviders (begrijpelijk, aangezien daar toch geen legitieme game clients kunnen draaien). Is dus niet noodzakelijk een actie geweest tegen PAd, maar is misschien collateral damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
AFCAjax schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:18:
[...]

Zou wel retarded zijn. Het is gewoon dezelfde data als die je in de app ziet. Ik snap dan ook de ban van PokeAdvisor niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
AFCAjax schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:19:
[...]

Dat hoeft niet perse, een IV calculator van PokeAssistant haalt geen data uit de servers van PoGo. :9
Maar hoe weten ze hoe die berekening te maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Soundless schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:17:
[...]

Ik ken die site niet en kan het niet bekijken vanaf mijn werk. Is het iets om de stats van je eigen pokemon te achterhalen (IV etc) dan lijkt het me geen probleem. Als het iets is wat iets met de game doet wat eigenlijk niet kan (locatie pokemon-spawns tonen, net doen alsof je ergens bent waar je niet bent etc.) dan niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Soundless schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:20:
[...]

Zou wel retarded zijn. Het is gewoon dezelfde data als die je in de app ziet. Ik snap dan ook de ban van PokeAdvisor niet zo.
Hij moet het ergens vandaan halen, van hun servers dus, waar je geen toegang toe heb behalve met je PoGo-account.

Ik vind het ook irritant hoor, maar daar kan t.net niets aan doen verder natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Vang net een poliwhirl van CP730 met een Pokeball via een curve met great. Zo grappig dat het soms ineens zo makkelijk gaat. Terwijl je voor een simpele Pokemon je halve voorraad er doorheen gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:23

hneel

denkt er het zijne van

Ik hoop nu toch echt dat ze snel die bugs gaan fixen. Met de ballen die je uit 1 stop kan halen kan je met mazzel net 1 pidgey of weedle vangen. En met een beetje pech komt er een wolkje en vliegt die weg.
Met maar 4 stops in het dorp ben je dan snel klaar.
Ik laat nu alle pidgey's, ratata's en weedle maar links liggen. Maar ja, dan bouw ik ook geen xp en stardust meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Grotman schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

Ik ken die site niet en kan het niet bekijken vanaf mijn werk. Is het iets om de stats van je eigen pokemon te achterhalen (IV etc) dan lijkt het me geen probleem. Als het iets is wat iets met de game doet wat eigenlijk niet kan (locatie pokemon-spawns tonen, net doen alsof je ergens bent waar je niet bent etc.) dan niet.
Dat is het idd. Dan zitten we veilig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Grotman schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

Nou, het is dus wel iets wat in de game niet kan. De IV-stats zitten wel in de game maar die stats zijn opzettelijk verstopt. Aan de hand van de getalletjes die je ziet kan je wel een grove berekening maken (er zijn bijvoorbeeld ook sites waar je zelf de gegevens die je wel hebt over je Pokémon kunt invullen en die doet dan die grove berekening voor je), maar sites als PokéAdvisor (die nu door Niantic geblokkeerd is) en die nieuwe halen de exacte IV-stats direct uit de game data. Iets wat dus in-game niet mogelijk is.

Bovendien log je dus in met jouw account via een systeem dat niet is goedgekeurd (een third party app) wat in strijd is met de overeenkomst...

[ Voor 6% gewijzigd door Mx. Alba op 08-08-2016 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 19:21
MrBlueEyes schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:22:
Vang net een poliwhirl van CP730 met een Pokeball via een curve met great. Zo grappig dat het soms ineens zo makkelijk gaat. Terwijl je voor een simpele Pokemon je halve voorraad er doorheen gooit.
Gisteren: Pidgeot van 1373: 1 Pokéball. Weedle van 53: 7 Pokéballs waarna hij vlucht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-06 18:14
het heeft bijna bloed, veel zweet en een paar traantjes gekost maar vanavond kan ik eindelijk een lucky egg gaan gebruiken (heb 60 evoluties klaar staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Evatar schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:25:
het heeft bijna bloed, veel zweet en een paar traantjes gekost maar vanavond kan ik eindelijk een lucky egg gaan gebruiken (heb 60 evoluties klaar staan)
nice! Welk level ben je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Heb er intussen alweer 30 klaar, maar ik moet van 23 naar 24 125K xp 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Mx. Alba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:23:
[...]

Nou, het is dus wel iets wat in de game niet kan. De IV-stats zitten wel in de game maar die stats zijn opzettelijk verstopt. Aan de hand van de getalletjes die je ziet kan je wel een grove berekening maken (er zijn bijvoorbeeld ook sites waar je zelf de gegevens die je wel hebt over je Pokémon kunt invullen en die doet dan die grove berekening voor je), maar sites als PokéAdvisor (die nu door Niantic geblokkeerd is) en die nieuwe halen de exacte IV-stats direct uit de game data. Iets wat dus in-game niet mogelijk is.
Ja ok, maar de berekening is nou eenmaal bekend en kun je zelf ook doen toch? Dat lijkt mij dan geen groot probleem verder. Maar misschien dat een andere mod hier meer verstand van heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ik zou je aanraden om er nog wat meer bloed, zweet en tranen in te steken. Als je efficiënt werkt kan je ruim meer dan 60 evoluties doen in een half uur... 65 is zeker haalbaar, misschien zelfs 70, en dat scheelt dus toch 5-10k XP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:23:
[...]

Bovendien log je dus in met jouw account via een systeem dat niet is goedgekeurd (een third party app) wat in strijd is met de overeenkomst...
Dit blijft een lastige discussie, ergens is het een dataminer, want het haalt data uit de game, die je zelf niet direct zichtbaar hebt.

Aan de andere kant betreft het je eigen data uitlezen, en pas je in de game niks aan. Ook voor je geen handelignen/acties uit in de game die je niet zou moeten doen buiten de game om.

Uiteindelijk hebben die grove berekeningen ook de game data uitgelezen om te gebruiken in hun berekeningen. Alleen hebben ze dat 1 keer gedaan, en niet specifiek voor jou selectie pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
ik ben deze morgen lvl 13 geworden men pokemon zijn ook maar zwakjes, ben net 2 weken op vakantie geweest op plaatsten waar er niets te vangen viel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Grotman schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:26:
[...]

Ja ok, maar de berekening is nou eenmaal bekend en kun je zelf ook doen toch? Dat lijkt mij dan geen groot probleem verder. Maar misschien dat een andere mod hier meer verstand van heeft.
Nee, dit is niet mogelijk. Berekening geeft normaal een range op, pas na een of meerdere power ups, weet je wat het precies is. Terwijl die site direct je IV geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Grotman schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:26:
[...]

Maar als je die berekening zelf doet is hij in de meeste gevallen niet nauwkeurig. Dan komen er bijvoorbeeld 20 verschillende mogelijke stats uit met een perfectie van 30-90%. Om dat verder te verfijnen zou je de Pokémon enkele keren moeten evolueren en/of upgraden, wat stardust en candy kost.

Blijft nog het feit dat die site dus met jouw account inlogt op de servers van Niantic, wat in strijd is met de overeenkomst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
MrBlueEyes schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:27:
[...]

Nee, dit is niet mogelijk. Berekening geeft normaal een range op, pas na een of meerdere power ups, weet je wat het precies is. Terwijl die site direct je IV geeft.
Ook de berekening van die range is gebasseerd op data die uit de game getrokken is however...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

2 Magnemites, 300+ CP, 1 bal, no worries. 1 Ratata, 3 gewone, 1 great en weg...

Riiiiiiiiight :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
Mx. Alba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:26:
[...]

Ik zou je aanraden om er nog wat meer bloed, zweet en tranen in te steken. Als je efficiënt werkt kan je ruim meer dan 60 evoluties doen in een half uur... 65 is zeker haalbaar, misschien zelfs 70, en dat scheelt dus toch 5-10k XP...
dat gaat echt niet :-) denk ook niet dat ik het nog eens zo ga opsparen (misschien alleen pidgey ofzo) de rest ga ik gewoon evolven/spelen want op deze manier gaat het zo traag.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
spocy schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:28:
[...]

Ook de berekening van die range is gebasseerd op data die uit de game getrokken is however...
Misschien 1x, voor die andere website moet je ook echt inloggen op je account. Is toch een stapje verder.

Voor mij maakt dat niet uit hoor. Zolang je maar niet een bot gebruikt om Pokemon te vangen of GPS spoofing om niet van je plek af hoeft te komen. Dat is echt cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
Ik start PGO net op en is er een lucky egg actief, teller staat op 37 minuten en counting down. Ik had niet eens lucky eggs meer, laat staan twee. Raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 19:21
Ik denk dat ze het vangen van de Pidgeys, Rattata's, Weedles en Caterpies moeilijker hebben gemaakt om het farmen een beetje tegen te gaan. Klinkt logisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Gisteren een Pikachu van ca. 380. 1 berry, 1 ultra: Ontsnapt uit bal. 1 berry, 1 Nice ultra: Ontsnap uit bal, ran away.

Zou volgens mij mijn laatste geweest zijn voor Raichu, balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
spocy schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:27:
[...]

Dit blijft een lastige discussie, ergens is het een dataminer, want het haalt data uit de game, die je zelf niet direct zichtbaar hebt.

Aan de andere kant betreft het je eigen data uitlezen, en pas je in de game niks aan. Ook voor je geen handelignen/acties uit in de game die je niet zou moeten doen buiten de game om.

Uiteindelijk hebben die grove berekeningen ook de game data uitgelezen om te gebruiken in hun berekeningen. Alleen hebben ze dat 1 keer gedaan, en niet specifiek voor jou selectie pokemon.
Maar de data wordt uitgelezen op een manier die volgens Niantic niet is toegestaan. En direct de exacte gegevens uitlezen is iets heel anders dan op basis van de wel zichtbare data een berekening doen die in sommige gevallen meteen accuraat is maar in de meeste gevallen een range geeft waar je eigenlijk niets mee kan tenzij je de gegevens "refinet" wat dust en candy kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Kyumia schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:31:
Ik denk dat ze het vangen van de Pidgeys, Rattata's, Weedles en Caterpies moeilijker hebben gemaakt om het farmen een beetje tegen te gaan. Klinkt logisch :D
Yup, ze willen een Spartaanse game, langzaam en ouderwets is hun motto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
MrBlueEyes schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:30:
[...]

Misschien 1x, voor die andere website moet je ook echt inloggen op je account. Is toch een stapje verder.

Voor mij maakt dat niet uit hoor. Zolang je maar niet een bot gebruikt om Pokemon te vangen of GPS spoofing om niet van je plek af hoeft te komen. Dat is echt cheaten.
Klopt helemaal, en ik ben het ook nog eens met de rest 8)
Het is een stapje verder, het blijft ook beide grijs gebied wat mij betreft, de ene iets donkerder grijs. Maar geen van beide is echt 100% legaal wat mij betreft.
Pagina: 1 ... 95 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator