Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-06 14:13
Mx. Alba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:32:
[...]

Maar de data wordt uitgelezen op een manier die volgens Niantic niet is toegestaan. En direct de exacte gegevens uitlezen is iets heel anders dan op basis van de wel zichtbare data een berekening doen die in sommige gevallen meteen accuraat is maar in de meeste gevallen een range geeft waar je eigenlijk niets mee kan tenzij je de gegevens "refinet" wat dust en candy kost...
Dus eigenlijk heb jij een illegale 100% Poliwhirl, inleveren dus :9~

Je mag hem ook bij mij onderbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
[...]

Maar de data wordt uitgelezen op een manier die volgens Niantic niet is toegestaan. En direct de exacte gegevens uitlezen is iets heel anders dan op basis van de wel zichtbare data een berekening doen die in sommige gevallen meteen accuraat is maar in de meeste gevallen een range geeft waar je eigenlijk niets mee kan tenzij je de gegevens "refinet" wat dust en candy kost...
Klopt maar de berekening gebruikt ook gestolen data in de achtergrond om tot de range te komen. Het is indirecte data, en niet de directe data die gebruikt wordt als je direct met je eigen account erin gaat. Maar het blijft data die het heilig boontje niet tot zijn beschikking heeft.

Wat mij betreft overigens beide geen cheaten, maar dat is louter mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:03
[...]

Puntje bij paaltje komt het er op neer dat Niantic niet wil dat wij de IV weten. Het feit dat wij het wel weten en deze uit kunnen rekenen duidt er op dat er ergens een illegale handeling heeft plaatsgevonden en wij hier nu allemaal gretig gebruik van maken. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:18

Ryan1981

Je ne sais pas

zou de pakkans gelinked zijn aan IV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Ryan1981 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:35:
Grote kans, soms is het zo krom als je het bekijkt op CP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Dat vermoeden heb ik wel, maar kan dit niet bewijzen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor de duidelijkheid, persoonlijk zou ik heel graag willen praten over sites als PokéAdvisor etc. die nauwkeurig de IV-waardes van je Pokies uitlezen. Maar het moet dan wel 100% duidelijk zijn wat wel en niet mag en waar de grens ligt wat Tweakers betreft. Want zelfs een duidelijke grens wordt helaas niet altijd gerespecteerd - een onduidelijke grens wordt, hebben we de afgelopen tijd gezien, sowieso niet gerespecteerd, omdat er altijd discussie is over of het nou wel of niet mag.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Mx. Alba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:35:
Voor de duidelijkheid, persoonlijk zou ik heel graag willen praten over sites als PokéAdvisor etc. die nauwkeurig de IV-waardes van je Pokies uitlezen. Maar het moet dan wel 100% duidelijk zijn wat wel en niet mag en waar de grens ligt wat Tweakers betreft. Want zelfs een duidelijke grens wordt helaas niet altijd gerespecteerd - een onduidelijke grens wordt, hebben we de afgelopen tijd gezien, sowieso niet gerespecteerd, omdat er altijd discussie is over of het nou wel of niet mag.
Eensch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik vergooi 30 ballen op een Pokemon, loop weg en kom terug om hem in 1x te vangen...
En dat gebeurt best vaak, dus ik denk niet op IV gebasseerd, maar weer een andere onbekende factor, misschien zelfs een RNG factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:35:
Helemaal mee eens, bij wie moeten we zijn om hier uitsluitsel over te geven?
Ik denk dat het ons wel duidelijk is wat de verschillende zaken inhouden, nu nog iemand vinden die hierover kan beslissen. Grotman wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spocy schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:34:
[...]

Klopt maar de berekening gebruikt ook gestolen data in de achtergrond om tot de range te komen. Het is indirecte data, en niet de directe data die gebruikt wordt als je direct met je eigen account erin gaat. Maar het blijft data die het heilig boontje niet tot zijn beschikking heeft.

Wat mij betreft overigens beide geen cheaten, maar dat is louter mijn mening.
In hoeverre die data gestolen is of berekend is nog maar de vraag. In de oude Pokémon games op de Gameboy hadden Pokémon ook verborgen IV-stats. Met voorkennis over hoe het daar werkte is het denk ik voor een goede wiskundige (of een intelligente autist) niet moeilijk om het achterliggende mechaniek te ontdekken. Maar de kans is groot dat ze de formules inderdaad gewoon hebben ge-reverse-engineered uit de app...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mercapto schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:37:
[...]

Ik vergooi 30 ballen op een Pokemon, loop weg en kom terug om hem in 1x te vangen...
En dat gebeurt best vaak, dus ik denk niet op IV gebasseerd, maar weer een andere onbekende factor, misschien zelfs een RNG factor.
Dat heb ik inderdaad ook wel eens gemerkt. Als een beestje dus moeilijk doet dan loop ik gewoon weg en probeer ik het een minuut later nog een keer. Loopt hij dan weer te miepen dan is het :w tenzij het er eentje is die ik echt wil hebben.

Elke keer dat een Pokie uit je bal ontsnapt heb je immers ook een risico dat hij zelf wegrent en dan kan je het niet nog een keer proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:38:
[...]

In hoeverre die data gestolen is of berekend is nog maar de vraag. In de oude Pokémon games op de Gameboy hadden Pokémon ook verborgen IV-stats. Met voorkennis over hoe het daar werkte is het denk ik voor een goede wiskundige (of een intelligente autist) niet moeilijk om het achterliggende mechaniek te ontdekken. Maar de kans is groot dat ze de formules inderdaad gewoon hebben ge-reverse-engineered uit de app...
Gezien het individuele karakter lijkt het mij inderdaad niet dat ze voor elke pokemon de formule afgeleid hebben op basis van eigen verzamelde data in de game. Aangezien de volledige game data op straat ligt wordt het al een stuk makkelijker, bij wijze van spreken een simpel vlookup-je in een excel van de data om te vinden welke opties er zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-06 09:16
Ik ben de laatste tijd hier nogal advocaat van de duivel geweest. Ik heb me sterk uitgesproken tegen maps enzo. Zelfs heb ik termen als 'maphack' en 'cheaten' gebruikt om het wat extra gewicht te geven.

Het is niet dat ik pertinent tegen deze hulpmiddelen ben. Ik snap wel dat sommige het leuker vinden en ik vind het voordeel ook niet heel erg ofzo. Maar het is nu eenmaal tegen de regels van de makers, dus vind ik dat we het hier niet moeten bespreken. Dit heeft me nogal wat weerstand opgeleverd van verschillende users, maar het is heel simpel: als Niantic vindt dat het niet mag, mag het niet.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aicaramba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:42:
Ik ben de laatste tijd hier nogal advocaat van de duivel geweest. Ik heb me sterk uitgesproken tegen maps enzo. Zelfs heb ik termen als 'maphack' en 'cheaten' gebruikt om het wat extra gewicht te geven.

Het is niet dat ik pertinent tegen deze hulpmiddelen ben. Ik snap wel dat sommige het leuker vinden en ik vind het voordeel ook niet heel erg ofzo. Maar het is nu eenmaal tegen de regels van de makers, dus vind ik dat we het hier niet moeten bespreken. Dit heeft me nogal wat weerstand opgeleverd van verschillende users, maar het is heel simpel: als Niantic vindt dat het niet mag, mag het niet.
Klopt. En het algemene standpunt van Tweakers is dat als het van de maker niet mag, dan mag het hier ook niet besproken worden. Daarop zijn wel uitzonderingen maar die uitzonderingen zijn duidelijk afgebakend. Dus daar ligt hier voor de lokale moderators een leuke uitdaging. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik verduidelijk de topicwarning door 3rd party-sites toe te voegen waarop je met je account moet inloggen ivm datamining

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
aicaramba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:42:

En voor maps en dergelijke is dat nu ook duidelijk aangegeven in de topic warning.
De open vraag nu betreft de IVs. Ik weet niet zeker of Niantic vindt dat dit mag of juist niet, ik vermoed wel dat het ergens op een manier indruist tegen de EULA. Op basis hiervan zou ik denken dat ook dit niet meer besproken mag worden. Maar om het zeker te weten zou ik toch een korte studie aan de EULA en de betreffende calculators moeten wijden ben ik bang.

edit: En zojuist ook daar duidelijkheid in verschaft door de Mod, Hulde! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door spocy op 08-08-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339517

Ik heb het idee dat de populariteit van het naar buiten gaan en pokemon vangen al wat aan het afnemen is? Als je bijvoorbeeld op twitch kijkt en hoeveel mensen daar aan het Pokemon Go streamen zijn met die gps cheats, krijg ik het idee dat er meer mensen achter hun computer zitten om pokemon te vangen, dan er letterlijk op uit gaan om ze te vinden..

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik na de update ook niet zo heel veel meer zoek, maar vooral pogings doe om gyms over te nemen voor team instinct.. :D

Denken jullie dat Niantic nog actie gaat ondernemen tegen alle cheaters etc? want heb het idee dat groot percentage van de Pokemon Go spelers gewoon van af hun computer spelen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-06 20:26
Anoniem: 339517 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:46:
Ik heb het idee dat de populariteit van het naar buiten gaan en pokemon vangen al wat aan het afnemen is? Als je bijvoorbeeld op twitch kijkt en hoeveel mensen daar aan het Pokemon Go streamen zijn met die gps cheats, krijg ik het idee dat er meer mensen achter hun computer zitten om pokemon te vangen, dan er letterlijk op uit gaan om ze te vinden..

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik na de update ook niet zo heel veel meer zoek, maar vooral pogings doe om gyms over te nemen voor team instinct.. :D

Denken jullie dat Niantic nog actie gaat ondernemen tegen alle cheaters etc? want heb het idee dat groot percentage van de Pokemon Go spelers gewoon van af hun computer spelen..
Ik hoop op een grote banwave bij de volgende update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik hoop dat ze dat gaan doen! Achter de computer is er toch niks aan lijkt me??!!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-04 13:06
Anoniem: 339517 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:46:

Twitch heeft gister(?) aangegeven dat spoofers etc een ban kunnen verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Soundless schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:47:
[...]

Twitch heeft gister(?) aangegeven dat spoofers etc een ban kunnen verwachten
Bedoel je hier mee een ban van twitch of ook van Pokemon Go?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grotman schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:44:
Ik verduidelijk de topicwarning door 3rd party-sites toe te voegen waarop je met je account moet inloggen ivm datamining
Eigenlijk jammer - maar bekend zijnde met de algemene standpunten van Tweakers wel logisch. Bedankt voor de duidelijkheid in deze!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-04 13:06
Anoniem: 339517 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:48:
[...]

Bedoel je hier mee een ban van twitch of ook van Pokemon Go?
Lijkt me lastig voor Twitch om mensen van PoGo af te gooien :+
Twitch ban

Zie: https://blog.twitch.tv/on...g-83bb55ae0101#.2o108yx5q

[ Voor 12% gewijzigd door Soundless op 08-08-2016 11:50 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06 12:28
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/0laz5hq6t2ex.gif

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-06 09:14

TAA

Liever IRC

...en vervolgens wel naar de source linken van de gehackte api in een frontPage artikel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-06 12:48
Die is ontwikkeld voor educatieve doeleinden :+

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

Dat zou je hopen, maar helaas niet het geval in mijn ervaring. Gisteren een cp1020 dragonair pas na 18 ultra en 50 greatballs kunnen vangen. Bleek een iv waarde van slechts 57,8 te hebben. En zeker na de update weet je niet meer zeker waar het aan ligt, iv, cp of iv+cp of gewoonweg rng.

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:51
Het is toch wel grappig:
- Je mag niet weten welke Pokemon goed zijn want de IV waardes zijn verstopt.
- Je mag niet weten welke Pokemon waar zitten, want de tracking is uitgeschakeld.

Hoe kun je nu serieus dit spel spelen? Het eerste punt is compleet random geworden en het tweede punt is ook compleet random. Dus je hebt nu twee keer mazzel nodig om iets goeds voor elkaar te boksen.

Het is alsof je een potje gaat schaken. Vervolgens zet je in de EULA neer dat je met 2 dobbelstenen bepaalt welk stuk je gaat bewegen en vervolgens nog een derde dobbelsteen gebruikt om te bepalen waar jij je stuk neer gaat zetten. En als jij je daar niet aan houdt dan ben je een valsspeler want je speelt niet zoals de maker van het spel dit zo heeft bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Robkazoe schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:07:
Het is toch wel grappig:
- Je mag niet weten welke Pokemon waar zitten, want de tracking is uitgeschakeld.

Hoe kun je nu serieus dit spel spelen? Het eerste punt is compleet random geworden en het tweede punt is ook compleet random. Dus je hebt nu twee keer mazzel nodig om iets goeds voor elkaar te boksen.

Het is alsof je een potje gaat schaken. Vervolgens zet je in de EULA neer dat je met 2 dobbelstenen bepaalt welk stuk je gaat bewegen en vervolgens nog een derde dobbelsteen gebruikt om te bepalen waar jij je stuk neer gaat zetten. En als jij je daar niet aan houdt dan ben je een valsspeler want je speelt niet zoals de maker van het spel dit zo heeft bedacht.
Een spel voor als je gokken leuk vindt, zonder geld te verdienen.

Op een fruitmachine spelen zonder geld.

Dat je de IV's niet mag weten, tot daaraan toe. Want dat maakt het spelletje een beetje leuk, doordat je moet gokken hoe vol het balkje is en hoeveel candy etc. etc. maakt het nog wel leuk.

[ Voor 10% gewijzigd door AFCAjax op 08-08-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-04 14:25

Kaw

AFCAjax schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:13:
[...]
Een spel voor als je gokken leuk vindt, zonder geld te verdienen.
Met gokken verdient 99.9% van de mensen niets, dus dat klopt wel.

Wat ik helemaal van de zotte vind is dat ze zich niet concentreren om de ervaring van de gewetensvolle speler te verbeteren. Het is de afgelopen tijd alleen maar slechter geworden.

Ik speel een ander spel en daar was ook tooling geschreven om de spelervaring te verbeteren. Uiteindelijk is die tooling ook geblokkeerd, maar de makers hebben wel eerst de game verbeterd, zodat de tooling effectief niet meer nodig is. Zoiets zou je hier ook verwachten toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:05
Als Niantic stevig in hun schoenen stond, zouden ze gewoon toegeven dat het spel niet af is. Het had nooit mogen uitkomen in deze vorm.
Ze zouden misschien beter het spel offline halen voor een week om de zaken op orde te stellen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een nieuwe tracker oid toe te voegen?

Maar nee, hun half afgemaakt spel in nog meer landen uitbrengen krijgt voorrang. Daar valt natuurlijk geld te verdienen...

Ondertussen keuren ze wel alles en iedereen af die een poging lijken de doen om het spel speelbaar en leuk te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 16:33
Kaw schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:16:
[...]

Met gokken verdient 99.9% van de mensen niets, dus dat klopt wel.

Wat ik helemaal van de zotte vind is dat ze zich niet concentreren om de ervaring van de gewetensvolle speler te verbeteren. Het is de afgelopen tijd alleen maar slechter geworden.

Ik speel een ander spel en daar was ook tooling geschreven om de spelervaring te verbeteren. Uiteindelijk is die tooling ook geblokkeerd, maar de makers hebben wel eerst de game verbeterd, zodat de tooling effectief niet meer nodig is. Zoiets zou je hier ook verwachten toch?
Niantic wil eerst globaal het spel overal uitbrengen voordat ze aan bugfixing gaan doen, well imho is dit de verkeerde kant om. je leverd een half product om het product maar te kunnen verkopen en geld te kunnen innen en daar na ga je het pas fixen.
En het is niet dat Niantic niet genoeg geld heeft om de bugfixes te financieren sinds dat ze een onderdeel zijn van google.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:02
hneel schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:22:
Ik hoop nu toch echt dat ze snel die bugs gaan fixen. Met de ballen die je uit 1 stop kan halen kan je met mazzel net 1 pidgey of weedle vangen. En met een beetje pech komt er een wolkje en vliegt die weg.
Met maar 4 stops in het dorp ben je dan snel klaar.
Ik laat nu alle pidgey's, ratata's en weedle maar links liggen. Maar ja, dan bouw ik ook geen xp en stardust meer op.
Als je zo snel door je ballen heen gaat... hoe gooi je precies?

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-05 11:15
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/5b5r94.png

Gisteren uur lang lopen zoeken naar deze 2x Lickitungs. Maar Niantic-Inc bedankt hé dat jullie voetstappen weggehaald hebben, heb shit kunnen vinden :| :| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Laatst online: 16-06 20:26
ninasky11 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:24:
[afbeelding]

Gisteren uur lang lopen zoeken naar deze 2x Lickitungs. Maar Niantic-Inc bedankt hé dat jullie voetstappen weggehaald hebben, heb shit kunnen vinden :| :| :|
Cool, hoe hoog was de CP van je shit? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Laatst online: 02-03 18:11
[afbeelding]

Moet je voor de fun je game eens herstarten. Grote kans dat ze dan van je nearby lijstje zijn verdwenen. Had ik laatst met een dragonair. Ik vlieg naar buiten met het plan om het hele dorp af te fietsen. Toen ik buiten was liep het spel vast en nadat ik hem herstart had was de dragonair al verdwenen van het lijstje. Hij heeft dus ongeveer 2 minuten in dat lijstje gestaan, ik neem aan dat hij dan niet al gedespawned is want dat is wel heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

[afbeelding]

Na een kwartier had je het sowieso kunnen opgeven gezien Pokémon na 15 minuten weer despawnen.
Restart de app, en ze zijn dan ineens ook uit je nearby lijst verdwenen. Want ondanks al het gestrip en gepatch,w erkt die nearby feature zelfs in zijn magere vorm voor de klote niet goed.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 16:06
[afbeelding]

Op Nearby zou ik sowieso niet vertrouwen. Het kán een indicatie zijn, maar ten eerste zit er geen volgorde in, en ten tweede blijven Pokemon veel te lang staan daar. Dan zijn ze al lang gedespawnd, maar staan ze nog wel in dat lijstje.
Enige oplossing is regelmatig de app killen en opnieuw opstarten, dan ververst ie wel de Pokemon die op dat moment enigszins in de buurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-06 22:59
Cambrium91 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:27:
[...]

Moet je voor de fun je game eens herstarten. Grote kans dat ze dan van je nearby lijstje zijn verdwenen. Had ik laatst met een dragonair. Ik vlieg naar buiten met het plan om het hele dorp af te fietsen. Toen ik buiten was liep het spel vast en nadat ik hem herstart had was de dragonair al verdwenen van het lijstje. Hij heeft dus ongeveer 2 minuten in dat lijstje gestaan, ik neem aan dat hij dan niet al gedespawned is want dat is wel heel snel.
Als hij pas na 13 minuten na zijn spawn in je lijstje komt kan 2 minuten prima, meeste pokemon zitten er ongeveer een kwartier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-05 20:37
P.K. schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:28:
[...]

Op Nearby zou ik sowieso niet vertrouwen. Het kán een indicatie zijn, maar ten eerste zit er geen volgorde in, en ten tweede blijven Pokemon veel te lang staan daar. Dan zijn ze al lang gedespawnd, maar staan ze nog wel in dat lijstje.
Enige oplossing is regelmatig de app killen en opnieuw opstarten, dan ververst ie wel de Pokemon die op dat moment enigszins in de buurt zijn.
Nearby klopt bijna altijd, alleen er zit vaak een enorme vertraging in.
Er kunnen Pokemons in staan die 5 minuten geleden al verdwenen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ask! schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:30:
[...]

Dan klopt er toch geen hol van als er pokemon in staan die al verdwenen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
mark-k schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:29:
[...]

Als hij pas na 13 minuten na zijn spawn in je lijstje komt kan 2 minuten prima, meeste pokemon zitten er ongeveer een kwartier.
Met andere woorden: het werkt niet. Als hij pas na 13 minuten in dat lijstje verschijnt dan heb je er precies niks aan.
Dat wilde ik duidelijk maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 16:06
Ask! schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:30:
[...]

Als er Pokemon in blijven staan die al weer weg zijn klopt ie dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-05 20:37
mark-k schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:31:
[...]

Behalve de vertraging klopt het bijna altijd wel :)

Nu is dat wel een groot punt natuurlijk helaas.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Kaw schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:16:
[...]
Da's niet geheel waar. De servers zijn inmiddels een stuk stabieler dan ze in tijden waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-06 13:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mark-k schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:31:
[...]

Nope. Nearby is echt dramatisch en zonder andere manieren om die beesten te tracken is het gewoon kut met peren. Als je iets leuks in de buurt ziet moet je zoals het nu is altijd eerst de app even restarten en dan voor jezelf bedenken of het de moeite van doelloos rondfietsen/lopen waard is om 'm te vinden.
ijdod schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:33:
[...]

Da's niet geheel waar. De servers zijn inmiddels een stuk stabieler dan ze in tijden waren.
En dat hebben ze bereikt door het spel uit te kleden en door de fanatieke community tegen de schenen te schoppen. ;) Om vervolgens geen plan van aanpak of tijdlijn voor verbeteringen te posten en in alle officiële communicatie sindsdien alleen maar te praten over de uitrol in Zuid Amerika.

[ Voor 33% gewijzigd door NMe op 08-08-2016 12:35 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:15
spocy schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:24:
[...]

Je moet niet zoveel aannemen, een keer googlen wil nog wel eens het nodige inzicht verschaffen. 8)7 |:(
Modbreak: doe eens even dimmen. :/

En ik heb op google gezocht naar GPS Jitter.. maar kwamen niet veel resultaten uit.
Ik dacht dat het een hack is die automatisch loopt voor je en zo eieren laat uitkomen

[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 08-08-2016 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Cambrium91 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:31:
[...]

Met andere woorden: het werkt niet. Als hij pas na 13 minuten in dat lijstje verschijnt dan heb je er precies niks aan.
Dat wilde ik duidelijk maken ;)
Als jij pas in range komt terwijl de pokemon er nog maar 2 minuten zit klopt het prima, het is nearby he, niet nearby over een kwartier als je aan de andere kant van de stad bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Laatst online: 18-05 11:30

Rpower18

PSN: Rpower18

Aggressor schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:33:
[...]

*knip*

En ik heb op google gezocht naar GPS Jitter.. maar kwamen niet veel resultaten uit.
Ik dacht dat het een hack is die automatisch loopt voor je en zo eieren laat uitkomen
Je doet je naam wel eer aan zo..

Doe volgende keer gewoon een topic report in plaats van olie op het vuur gooien. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 08-08-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
mark-k schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:33:
[...]

Als jij pas in range komt terwijl de pokemon er nog maar 2 minuten zit klopt het prima, het is nearby he, niet nearby over een kwartier als je aan de andere kant van de stad bent.
Als ik in mijn huis ben en ik heb naast mij die pokémon app aan en opeens verschijnt hij in mijn nearby list. Herstart en gone :/ meer bewijs hoef ik niet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Evatar schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:30:
[...]

dat gaat echt niet :-) denk ook niet dat ik het nog eens zo ga opsparen (misschien alleen pidgey ofzo) de rest ga ik gewoon evolven/spelen want op deze manier gaat het zo traag.. :'(
Dat gaat zeker wel. Ik doe er 70 in een half uur. Nu schijnt het ook uit te maken hoe snel je Phone is ivm animaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Cambrium91 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:35:
[...]

Als ik in mijn huis ben en ik heb naast mij die pokémon app aan en opeens verschijnt hij op mijn radar. Herstart en gone :/ meer bewijs hoef ik niet te hebben.
Tja, dan wel idd, maar dat had je er niet bij gezegd ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mercapto
Ik ben wel heel blij dat ik m'n Trainer een andere pet heb kunnen geven, als vanaf de eerste minuut spelen keek ik zo uit naar een andere pet, dank je wel Niantic, dat is wat we nodig hadden :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k
mercapto schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:37:
Ik ben wel heel blij dat ik m'n Trainer een andere pet heb kunnen geven, als vanaf de eerste minuut spelen keek ik zo uit naar een andere pet, dank je wel Niantic, dat is wat we nodig hadden :D
Kun je tenminste huilen met de pet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
mark-k schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:35:
[...]

Tja, dan wel idd, maar dat had je er niet bij gezegd ;)
''Ik vlieg naar buiten met het plan om het hele dorp af te fietsen.'' Dacht dat dit duidelijk was excuus!

In other news; kijkduin, wat een drukte zaterdag avond. Ik vond het wel erg leuk om daar te zitten. Spawnt er opeens een arcanine op het strand. Iedereen sprinten voor zijn leven. Kom ik daar met wat maten beneden en hij was al weg helaas (rennen gaat mij wat te ver). Toen we op de trap liepen wilde een mannetje van een jaar of 12 weer naar boven, maar zag dat de trap vol was dus besloot hij via de duinen te gaan. Rent hij vol het prikkeldraad in 8)7

Kortom ik heb mij erg vermaakt daar, veel pokies en de tijd was zo om. Deze week ga ik nog maar eens langs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ask! schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:32:
[...]

Behalve de vertraging klopt het bijna altijd wel :)

Nu is dat wel een groot punt natuurlijk helaas.. |:(
Die vertraging is juist waardoor het niet werkt XD.
De Nearby feature doet op dit maar EEN ding:
Weergeven welke pokemon in jouw buurt (horen te) zijn

Pokemon bewegen niet.

Als ik thuis zit, en ineens verschijnt er iets in mijn nearby, wat vervolgens 2 minuten later niet meer is omdat de nearby feature met 13 minuten vertraging werkt, dan werkt de enige functie van dat ding dus niet meer.

Kun je net zo goed die hele nearby-tab weg halen.

Wat heb ik aan een tab met pokemon die 'in de buurt zijn' waarvan ik geen enkel idee heb:
Hoe dichtbij (in een straal van 70 meter!);
Welke kant op;
Of ze er nog 15, 10, of 5 minuten zitten.

Waardeloos :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:36
Kyumia schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:47:
[...]

Ik hoop op een grote banwave bij de volgende update :)
Ja, want dan kan je weer lekker in je eentje Pokemonnetjes vangen, aangezien de grote massa dan ook wel doorheeft dat je zonder externe maps nooit alle 151 bij elkaar kunt sparen |:(
Sjonge jonge wat een zeikerds heb je toch tegenwoordig :r
Laat mensen lekker spelen zoals ze willen. Wil je zelf het braafste jongetje van de klas zijn, prima, maar ga niet bij de conrector het sneue klikspaantje uithangen als iemand een map gebruikt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Aggressor schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:33:
[...]

[mbr]Modbreak: doe eens even dimmen. :/[/]

Jammer dat ik het voor de modbreak niet gezien heb, ik vermoed dat je je naam eer aan doet.
Bij deze voor de leek:
http://lmgtfy.com/?q=GPS+Jitter

Tadaaa plenty resultaten inclusief wikipedia entries die het allemaal prima uitleggen. Nu lekker je middagdutje gaan doen voor je mensen van allerhande zaken beschuldigt waar je de ballen verstand van hebt 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Laatst online: 18-05 11:30

Rpower18

PSN: Rpower18

matthijst schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:42:
[...]

Ja, want dan kan je weer lekker in je eentje Pokemonnetjes vangen, aangezien de grote massa dan ook wel doorheeft dat je zonder externe maps nooit alle 151 bij elkaar kunt sparen |:(
Sjonge jonge wat een zeikerds heb je toch tegenwoordig :r
Laat mensen lekker spelen zoals ze willen. Wil je zelf het braafste jongetje van de klas zijn, prima, maar ga niet bij de conrector het sneue klikspaantje uithangen als iemand een map gebruikt :D
Jezus wat ben jij salty zeg.. hij geeft alleen aan dat hij een ban wave wil, hij zegt toch niet dat hij mensen report ofs... Wat moet het leven moeilijk zijn om constant zo boos overal op te zijn.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:24
Darkfreak schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:40:
[...]

Die vertraging is juist waardoor het niet werkt XD.
De Nearby feature doet op dit maar EEN ding:
Weergeven welke pokemon in jouw buurt (horen te) zijn
Dat is wat de nearby functie op dit moment zou moeten doen. In werkelijkheid geeft Nearby weer welke pokemon misschien ergens in de tijd sinds de laatste keer dat je de app hebt opgestart mogelijk al dan niet in de buurt geweest kunnen zijn. Zwaar klote dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:26

Niku

Alagaesii

Oh men, ik word sinds de update echt helemaal gek van ontsnappende Rattatas en Pidgeys. Vijf pokeballs per Rattata van 200 drukt de pret toch wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:47

JB

Cédric roelt!

Niku schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:46:
Oh men, ik word sinds de update echt helemaal gek van ontsnappende Rattatas en Pidgeys. Vijf pokeballs per Rattata van 200 drukt de pret toch wel een beetje.
Ik doe geen moeite meer.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

JB schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:47:
[...]

Ik doe geen moeite meer.
Ik moet wel, want stardust :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-06 10:15
Dan moet je curveball gooien. ;-) Dan ontsnappen ze veel minder snel. Aangezien je verder in het spel komt is curveball een must. Simpelweg rechtuit gooien volstaat niet meer.

[ Voor 43% gewijzigd door FreqAmsterdam op 08-08-2016 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Rpower18 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:45:
Jezus wat ben jij salty zeg.. hij geeft alleen aan dat hij een ban wave wil, hij zegt toch niet dat hij mensen report ofs... Wat moet het leven moeilijk zijn om constant zo boos overal op te zijn.. ;w
Kunnen jullie je ego'tjes een beetje in toom houden, dit is een gaming forum..

GPS-jitter gebruiken om eieren te hatchen is ook gewoon cheaten natuurlijk. Of had je vooorheen je telefoon ook 24/7 aan staan met een app open :+

[ Voor 16% gewijzigd door Grotman op 08-08-2016 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede PokéLunch gehad. Ik heb de Gyms eens gelaten voor wat ze zijn en heb een route van ongeveer 1km uitgestippeld langs 10 PokéStops die ik op het scherm vanaf mijn werkplek kon zien naar mijn lunchlocatie.

Op de heenweg alle 10 aangedaan en inderdaad, bij de 10e kreeg ik 6 items.

Daarna kwamen er twee eieren uit. Een Bulbasaur uit een 2km-ei (candy om uiteindelijk mijn Ivysaur te evoluëren...) en uit een 5km-ei kwam een Oddish met genoeg candy dat ik mijn andere Oddish (met hogere CP) tot een Gloom kon maken. Weer eentje erbij in de PokéDex! Nu 95/95.

Na de lunch de zelfde route andersom terug gelopen - en wederom, de 10e en laatste stop van de route gaf me 7 items.

Onderweg ook twee Poliwags gevangen. Die 100% Poliwrath gaat een keer komen, jongens! Echt waar! :D

Wel apart trouwens, die Bulbasaur en de Oddish staan in mijn Journal beide als "ran away" terwijl ze uit een ei zijn gekomen... 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Mx. Alba op 08-08-2016 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:58
Niku schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:46:
Ik heb daar weinig last van. Meestal 2 a 3 pokeballs nodig voor een pidgey / rattata van CP300+. Niet heel gek. De lagere CP's (100 en lager) worden meestal met 1 pokeball gevangen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:48:
Goede PokéLunch gehad. Ik heb de Gyms eens gelaten voor wat ze zijn en heb een route van ongeveer 1km uitgestippeld langs 10 PokéStops die ik op het scherm vanaf mijn werkplek kon zien naar mijn lunchlocatie.

Op de heenweg alle 10 aangedaan en inderdaad, bij de 10e kreeg ik 6 items.

Daarna kwamen er twee eieren uit. Een Bulbasaur uit een 2km-ei (candy om uiteindelijk mijn Ivysaur te evoluëren...) en uit een 5km-ei kwam een Oddish met genoeg candy dat ik mijn andere Oddish (met hogere CP) tot een Gloom kon maken. Weer eentje erbij in de PokéDex!

Na de lunch de zelfde route andersom terug gelopen - en wederom, de 10e en laatste stop van de route gaf me 7 items.

Onderweg ook twee Poliwags gevangen. Die 100% Poliwrath gaat een keer komen, jongens! Echt waar! :D
100% Poliwrath? Heb jij al een 100% Poliwhirl dan? Wow :o vertel er eens wat meer over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Grootste uitdaging is nog om al die medailles "goud" te halen.
Pokemonnetje of 10.000 vangen gok ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
matthijst schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:48:
[...]

[mbr]Kunnen jullie je ego'tjes een beetje in toom houden, dit is een gaming forum.. [/]

GPS-jitter gebruiken om eieren te hatchen is ook gewoon cheaten natuurlijk. Of had je vooorheen je telefoon ook 24/7 aan staan met een app open :+
GPS-jitter cheaten... want het spel spelen is cheaten. Als jij de app open hebt staan omdat je bijvoorbeeld vanaf je bureau bij een pokestop kan die je elke 5 minuten kan draaien en in de tussentijd loopt het spel wat heen en weer, kan ik dit toch echt niet als cheaten bestempelen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
spocy schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:53:
[...]

GPS-jitter cheaten... want het spel spelen is cheaten. Als jij de app open hebt staan omdat je bijvoorbeeld vanaf je bureau bij een pokestop kan die je elke 5 minuten kan draaien en in de tussentijd loopt het spel wat heen en weer, kan ik dit toch echt niet als cheaten bestempelen hoor.
Ik heb thuis twee pokestops waar ik vanaf de bank aan kan draaien, en dan spawnen er ook nog geregeld pokemon op twee locaties die ik, wederom, vanaf de bank kan vangen :+

Edit: en dan op het werk ook nog 1 pokestop waar ik zo bij kan, en nog eentje waarbij ik een paar meter moet lopen.

[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 08-08-2016 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-06 13:25
matthijst schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:50:
Grootste uitdaging is nog om al die medailles "goud" te halen.
Pokemonnetje of 10.000 vangen gok ik?
wat kun je met die medailles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
RoD schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:54:
[...]

Ik heb thuis twee pokestops waar ik vanaf de bank aan kan draaien, en dan spawnen er ook nog geregeld pokemon op twee locaties die ik, wederom, vanaf de bank kan vangen :+
Ja dat is dus overduidelijk cheaten, want je zult vast ook in enige maten GPS-Jitter hebben, kan echt niet hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
BP14 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:54:
[...]

wat kun je met die medailles?
Niks, maar da's zon beetje de enige uitdaging als je ze allemaal hebt gevonden denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
spocy schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:54:
[...]

Ja dat is dus overduidelijk cheaten, want je zult vast ook in enige maten GPS-Jitter hebben, kan echt niet hoor :+
Klopt: scherm uit en aan doen zorgt ervoor dat mijn locatie enigszins verspringt.. zo pak ik steeds een paar honderd meter in een half uur ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GPS jitter kan ik met geen mogelijkheid cheaten noemen, tenzij je externe maatregelen neemt om de nauwkeurigheid van je GPS kunstmatig te verlagen.

Maar dan nog is het minder efficiënt dan gewoon van je luie reet komen en een eind gaan wandelen of (langzaam) fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

[...]

Edit: en dan op het werk ook nog 1 pokestop waar ik zo bij kan, en nog eentje waarbij ik een paar meter moet lopen.
Daar moet je idd mazzel mee hebben. Ik heb 1 stop thuis, 1 op het werk. Maar beiden zijn nogal zuinig qua spawns. Gisteren bij iemand anders thuis voetbal gekeken en daar spawnde soms letterlijk 5 pokies tegelijk.....

Ik heb mazzel als ik op 1 dag thuis 4 rattatas en 2 pidgeys vang :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
RoD schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:55:
[...]

Klopt: scherm uit en aan doen zorgt ervoor dat mijn locatie enigszins verspringt.. zo pak ik steeds een paar honderd meter in een half uur ofzo :P
Maddd Hackzz ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

[...]

Ik kan vanuit huis en vanuit het werk bij precies niks :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Wat ze naar mijn mening moeten verbeteren om het spel leuk te houden:
- reset gyms om de zoveel tijd: 50.000 XP gyms schiet niet meer op.
- zorg dat gyms en spots gelijk verdeeld zijn over de wereld. Op 't boerenland vind je niks, Central Park 50 Pokespots en de bijbehorende ladingen Pokemons.
- Zorg voor een offline functie (ja ja, ik weet het, het spel is bedoeld om naar buiten te gaan. Maak dan een offline spel ofzo, voor mensen die geen zin of tijd hebben om elke dag buiten te lopen).
- offline gymtrainingen, zodat je ene beetje met Pokemons kunt klooien als je niks te doen hebt (vliegtuig bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw

Kaw

Op mijn werk heb ik een weedle nest. Ik kan elke 30 minuten een weedle vangen. Cheatmaster...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:12

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Niku schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:56:
[...]

Ik woon in een complete dead zone... Moet 5 minuten lopen voor een pokertoernooi, verder moet ik er met de auto op uit.
Qua Pokemon ook helemaal niets in een straal van een paar straten.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
[...]

Dat is ook cheaten, want het spel is bedoeld om naar buiten te gaan en te lopen. Als jij dan ergens gaat wonen waar je stops kunt doen en pokemon kunt vangen vanaf de bank ben je gewoon een vuile cheater :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:15
Niku schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:56:
[...]

Idem en als ik dan in het dorp zelf iets wil vangen gaat dat niet lukken, omdat het een mobiel internet black hole is. Pas als ik het dorp verlaat heb ik mobiel internet :'( .

Dus nu maar naar een dorp verderop fietsen of iets eerder naar de film om ervoor/erna te capturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:51
Kan overigens wel bevestigen dat het Piet Mondriaanplein te Amersfoort wel min of meer een officiële Drowzee nest is. Zit nu op level 21 maar heb ruim 300 Drowzee candy op dit moment en het is by far de meest gevangen Pokemon daar. In 90% van de gevallen kun je daar iets vangen en er zitten er regelmatig 2 of 3 op hetzelfde plein (met heel soms een Hypno erbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:26
matthijst schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:58:
- Zorg voor een offline functie (ja ja, ik weet het, het spel is bedoeld om naar buiten te gaan. Maak dan een offline spel ofzo, voor mensen die geen zin of tijd hebben om elke dag buiten te lopen).
- offline gymtrainingen, zodat je ene beetje met Pokemons kunt klooien als je niks te doen hebt (vliegtuig bijvoorbeeld).
Het schijnt dat ze hier een oplossing voor hebben. Je hebt alleen een DS/3DS en een passende Pokémon cartridge nodig! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw

Kaw

- zorg dat gyms en spots gelijk verdeeld zijn over de wereld. Op 't boerenland vind je niks, Central Park 50 Pokespots en de bijbehorende ladingen Pokemons.
Offline vind ik geen goed idee. Cheaten is nu al zo wijd verspreid en offline is een eenvoudige memory hack al voldoende om je rijk te pokemonnen.
Een betere verdeling van pokestops en pokemons vind ik wel een goed idee. Sterker nog: ik zou het veel spannender vinden dat je juist de zeldzame pokemons moet vinden in afgelegen gebieden.
Gyms? Ik heb liever dat ze botters direct zouden bannen. Dan waren de gyms nog prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:38
Spike_wolf schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:58:
[...]

Ik woon in een complete dead zone... Moet 5 minuten lopen voor een pokertoernooi, verder moet ik er met de auto op uit.
Qua Pokemon ook helemaal niets in een straal van een paar straten.
Pokemon spelen buiten de (binnen)stad is inmiddels redelijk nutteloos ben ik wel achter. Als je ziet hoeveel lures, pokestops, pokemons, etc. er zijn in een binnenstad van een redelijke stad, dan is het spelen daarbuiten eigenlijk niet heel nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
ErikT738 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:01:
Het schijnt dat ze hier een oplossing voor hebben. Je hebt alleen een DS/3DS en een passende Pokémon cartridge nodig! :P
Been there done that, maar die heb je (ik) niet altijd bij je, telefoon wel. Dát is dan ook het hendige van deze versie van Pokemon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 12:24
Algemeen is bekend dat de API de locatie van de de pokemons die spawnen melden. Die data blijft de API uitzenden, al dan niet gecodeerd. Een tracking systeem zal dan door de client/app zelf afgehandeld kunnen en moeten worden? Hoge ballast op de servers heeft in mijn ogen geen invloed op het gehele tracking systeem. De app moet toch met een simpel rekensommetje de afstand zelf kunnen berekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nergens voor nodig. Ook zo'n mega-gym is wel neer te halen met wat teamwork. Het is ook heel veel werk om een gym tot 50.000 punten te krijgen hè, als dat gewoon zomaar gereset wordt zou dat heel zuur zijn.
Ook dat zou oneerlijk zijn want in steden heb je dan veel minder gyms per capita. Daardoor wordt het dus op het platteland veel makkelijker dan in de stad om gyms lang vast te houden.
Offline functie is niet eens nodig. Als de game op de achtergrond zou kunnen draaien, of zelfs alleen maar met het scherm gelockt zodat je niet continu de app open en vol in beeld moet hebben, zou dat al heel veel schelen...
Gevechten tussen je eigen Pokémon zou zeker wel een leuke toevoeging zijn! Je kan dan testen hoe bepaalde Pokémon zich onderling verhouden en je "fighting skills" verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:02
Fuuuuck er zit een Porygon superdicht bij mijn werkplek, maar ik kan em niet vinden :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:04:

Ook dat zou oneerlijk zijn want in steden heb je dan veel minder gyms per capita. Daardoor wordt het dus op het platteland veel makkelijker dan in de stad om gyms lang vast te houden.
Gyms hoeft niet, maar stops zou wel logisch zijn, net zoals spawns. Gyms zijn afhankelijk van het aantal mensen (als in, met 10 gyms kunnen maar max 100 mensen erin), maar pokestops en spawns kun je per persoon net zoveel halen of je nou met 10 of met 10 miljoen man bent.

Ik hoop dat trainer battles er nog in komen, maar dan met de oude turn based methode, dat is toch veel meer pokemon dan dit gedoe waar je in het voordeel bent als je parkinson hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Mx. Alba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:04:
[...]

Nergens voor nodig. Ook zo'n mega-gym is wel neer te halen met wat teamwork. Het is ook heel veel werk om een gym tot 50.000 punten te krijgen hè, als dat gewoon zomaar gereset wordt zou dat heel zuur zijn.
Een reset is erg drastisch, maar wat entropie zou wellicht kunnen. Wat niet wil zeggen dat ik dit een nuttige feature vind of niet. /neutral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Kaw schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:01:
Offline vind ik geen goed idee. Cheaten is nu al zo wijd verspreid en offline is een eenvoudige memory hack al voldoende om je rijk te pokemonnen.
Mja, kan, zelf speel ik het om ze allemaal te verzamelen. Lijkt me leuk als dat ook binnen kan (kan nu ook, lang leve de GPS-spoof, zit nog steeds veel tijd in 4000+ gevangen inmiddels).
Een betere verdeling van pokestops en pokemons vind ik wel een goed idee. Sterker nog: ik zou het veel spannender vinden dat je juist de zeldzame pokemons moet vinden in afgelegen gebieden.
Eens, maar dan zouden ze wel langer dan die 15-30 minuten nu op een plek moeten zitten :D
Gyms? Ik heb liever dat ze botters direct zouden bannen. Dan waren de gyms nog prima te doen.
Geen idee of die 50.000 punten gyms allemaal bots zijn. Zie ernaast ook wel gyms van 4000 bijvoorbeeld, zou denken dat een botter al die gyms volgooit... Een 3000CP Pokemon krijg je er wel uit, maar 10-12 van die dingen. Mweh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Robkazoe schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:07:
Het is toch wel grappig:

Ooit Pokémon gespeeld op de Gameboy? Daar zaten ook IV-waardes in verstopt en nog een stuk ingewikkelder dan in Pokémon Go want er waren volgens mij wel vijf variabelen ipv drie. En je kon ook niet zien welke Pokémon waar zat, je moest gewoon rondlopen en dan struikel je af en toe over een beestje.

"Hoe kun je nu serieus dit spel spelen?"

Volgens mij zit het probleem in het woordje "serieus". Dat valt in z'n algemeenheid niet te combineren met het woord "spel".

En je schaak-analogie raakt kant nog wal. Ik snap niet dat je zes Thumbs-Up hebt gekregen voor die post...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaw

Kaw

Even een waarschuwing over GPS spoofing en botting: Niantic kan dat eenvoudig zien. De GPS spoof geeft niet goed de altitude en de satelliet gegevens door, terwijl Niantic dit wel opslaat via de beruchte unknown 6 variabele. Botting is zelfs nog een slag erger. Veel variabelen zijn default gezet op iets wat totaal niet overeen komt met de echte client. Oftewel: je bent het bokje bij de eerste banwave wanneer je deze tooling gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaw schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:11:
Even een waarschuwing over GPS spoofing en botting: Niantic kan dat eenvoudig zien. De GPS spoof geeft niet goed de altitude en de satelliet gegevens door, terwijl Niantic dit wel opslaat via de beruchte unknown 6 variabele. Botting is zelfs nog een slag erger. Veel variabelen zijn default gezet op iets wat totaal niet overeen komt met de echte client. Oftewel: je bent het bokje bij de eerste banwave wanneer je deze tooling gebruikt.
Ben benieuwd als Niantic ze allemaal gaat perm bannen of resetten, want volgens mij valt een groot aantal van hun spelers momenteel onder deze categorie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06 21:49
Kaw schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:11:
Klinkt goed. Dan hoop ik dat ze daarmee gaan opschieten want steeds meer gyms hier raken bevolkt door bots met overdreven hoge levels 37-38.
Pagina: 1 ... 96 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator