Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
spocy schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 23:04:

Mijn eerste Lapras!

Edit: Hmm das dan weer jammer, max 73.3% min 60.0% Maar nog steeds een prima attacker voor die 2k dragonites 8)
Hmm, das laag voor een egg, ik heb nog niks onder de 80% gehad...maar nog steeds heel netjes :D

edit: Had moeten afkloppen...krijg nu een Mr. Mime uit m'n 10km...77.8%... 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door mercapto op 07-08-2016 23:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Hoera! Vandaag een tweede 100% Eevee gevangen. De vorige werd een Jolteon... Deze nieuwe gelukkig een Vaporeon! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
spocy schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 23:04:
Hoppa, denk nog even met de GPS-jitter mijn 10km ei uitbroeden voor het slapen gaan (stond al op 10/10 dus tja dat kun je niet laten wachten)

Mijn eerste Lapras! en dan ook meteen mijn hoogste CP tot nu toe: 1632
Aanvallen Frost Breath en Blizzard :9~

Nu nog even snel IV checken 8)

Edit: Hmm das dan weer jammer, max 73.3% min 60.0% Maar nog steeds een prima attacker voor die 2k dragonites 8)
Neem aan dat gps jitter een hack is?
Ik snap niet dat mensen dat leuk vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Cache schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 23:20:
Hoera! Vandaag een tweede 100% Eevee gevangen. De vorige werd een Jolteon... Deze nieuwe gelukkig een Vaporeon! :Y)
Join the club :)

Afbeeldingslocatie: http://images.internix.be/files/tijdelijk/pokemon_vapereon.PNG

internix.be

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
AppieNL schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 22:40:
[...]

I see your 67CP and raise you 10CP met 100%
Wat win ik? :D
Een avondje Pokémon jagen met Poor Leno ( ͡° ͜ʖ ͡°) incl. gif vieruurtje (⊙ヮ⊙)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Bij jou werkt Pokeadvisor nog? (de Manager tab)

En netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Aggressor schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 23:28:
[...]

Je bent waarschijnlijk in de war met GPS spoofen, dan geef je handmatig een GPS-positie door.
Dat is inderdaad echt cheaten.

Jitter is dat je telefoon je echte positie niet altijd goed kan bepalen en daarom soms, vooral in gebouwen, wat meters afwijking heeft. Die afwijking verandert continu, daarom lijkt het voor PoGo dat je daadwerkelijk aan het lopen bent en komen je eieren dus uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:15
Uh! Hack of OMFGGGGGGG!!!!!!! Zapdos in Eindhoven!!!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/62377205/Foto%2007-08-16%2023%2052%2015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Gewoon een valse melding....

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:55
Dat zal wel vals zijn idd. Kan me niet voorstellen dat er daar nu nog een Zapdos gaat zitten en dat die ook nog eens available is voor alle mensen die er langs rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:15
Ik denk ook dat het niet echt is. De spawn is op dit moment aan het aftellen?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Mijn scanner ziet hem in elk geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:12

FREAKJAM

"MAXIMUM"

mikevdzanden schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 23:55:
Uh! Hack of OMFGGGGGGG!!!!!!! Zapdos in Eindhoven!!!

[afbeelding]
Lijkt me ook niet dat hij daar 55 minuten zal zitten.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Laatst online: 12-09 19:37
In Zwolle zou een Mew zitten nu... Apart dat er opeens legendaries zouden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

P.K. schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 00:17:
In Zwolle zou een Mew zitten nu... Apart dat er opeens legendaries zouden zijn
Ik zie meer meldingen op Twitter over legendaries die gespot zijn, niet alleen in Nederland. Maar of de info klopt, is een tweede. Het lijkt erop dat het toekomstige tijden zijn ook. Met andere woorden, die Zapdos moet misschien nog wel spawnen op die spot in Eindhoven. Vlakbij Standswandelpark, dus ik gok dat daar nu nog genoeg volk zit, was er vanmiddag druk genoeg toen ik er liep.

[ Voor 29% gewijzigd door FREAKJAM op 08-08-2016 00:30 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Nu ook Mewtwo bij het Winkelcentrum in Woensel.

Verdwijnt op: 01:38

Ik woon in de buurt, maar ik lig al op bed. Ik laat me niet gek maken en blijf liggen.

...tenzij iemand kan bevestigen of hij er daadwerkelijk zit...

[ Voor 65% gewijzigd door Kevaai op 08-08-2016 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Kevaai schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 00:43:
Nu ook Mewtwo bij het Winkelcentrum in Woensel.
Daar woon in 5 minuten vandaan :o

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
En dit "zien" jullie dus allemaal door dezelfde applicatie/site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Basxt schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 00:46:
En dit "zien" jullie dus allemaal door dezelfde applicatie/site?
Inderdaad via Go Radar

Zapdos is verdwenen, heeft iemand beet?

[ Voor 10% gewijzigd door Kevaai op 08-08-2016 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ga nu bij eentje in de buurt kijken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

poor Leno schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 00:50:
ik ga nu bij eentje in de buurt kijken :X
Ik denk dat Niantic een geintje aan het uithalen is ofzo. :P Dit ziet er ook vrij ongeloofwaardig uit.

[ Voor 18% gewijzigd door FREAKJAM op 08-08-2016 00:51 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:06
Ook aan de pokemon verslaving helaas... Pokemon Live Map geïnstalleerd om mijn server. Nu dus niet alleen pokemons zichtbaar, maar blijkbaar hatcht hij nu ook mijn eieren? :P ongeveer 100-150m per 10 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
FREAKJAM schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 00:51:
[...]

Ik denk dat Niantic een geintje aan het uithalen is ofzo. :P Dit ziet er ook vrij ongeloofwaardig uit.
Denk eerder dat die app niet klopt want ik zie ze niet op mijn eigen scanner (ja hij werkt eindelijk :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
sweebee schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 00:51:
Ook aan de pokemon verslaving helaas... Pokemon Live Map geïnstalleerd om mijn server. Nu dus niet alleen pokemons zichtbaar, maar blijkbaar hatcht hij nu ook mijn eieren? :P ongeveer 100-150m per 10 minuten.
Ik hoop voor je dat je niet je spel account gebruikt hebt voor die map want dan wordt je account zo geflagged met de sprongen die hij maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sta nu op een Moltres.. Maar helaasch ende pindakaasch..

Goeie grap :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Was zeker niet te zien op je nearby radar ingame?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Draadje op Reddit. Ik gok dat Niantic de mensen (die scanners etc gebruiken) hiermee wil terugpakken. Best grappig tbh.

Maar als ze dit ook met legendaries kunnen, kan dit vast ook met alle pokemons.

is everything cool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja nou, als dit een grap is van Niantic, dan is t gewoon niet grappig.

Want:
spoiler:
LAAT ZE EERST MAAR EENS DAT FACKING BRAKKE KUTSPEL FIXEN IN PLAATS VAN HIER TIJD IN TE STOPPEN, EN AL DIE MOIETE OM SCANNERS TEGEN TE HOUDEN. ALS HET SPEL ZOU WERKEN HAD DIT NIET GEHOEVEN. :( :(

Dit soort grapjes kun je doen als iedereen je tof vindt en een trouwe fanbase hebt. Nu is het gewoon nog wat zout op een smettende wond. |:(

Op t 10 min ritje toch lekker nog een dikke 91% Exeggcute opgepikt onderweg, en een laatste restje 10km ei uitgebroed met een Magmar, dus F#ckYou Niantic.

[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 08-08-2016 01:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:45
poor Leno schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 01:34:

Want:
spoiler:
LAAT ZE EERST MAAR EENS DAT FACKING BRAKKE KUTSPEL FIXEN IN PLAATS VAN HIER TIJD IN TE STOPPEN, EN AL DIE MOIETE OM SCANNERS TEGEN TE HOUDEN. ALS HET SPEL ZOU WERKEN HAD DIT NIET GEHOEVEN. :( :(

Dit soort grapjes kun je doen als iedereen je tof vindt en een trouwe fanbase hebt. Nu is het gewoon nog wat zout op een smettende wond. |:(

Op t 10 min ritje toch lekker nog een dikke 91% Exeggcute opgepikt onderweg, en een laatste restje 10km ei uitgebroed met een Magmar, dus F#ckYou Niantic.
Toch wel grappig

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik zeg, als je de credits hebt opgebouwd mag je dat soort grapjes maken..

Nu is het gewoon net als dat k#t buurjochie van vroeger die jouw speelgoed kapot maakt omdat hij t niet heeft.

Triest kind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• treative
  • Laatst online: 13:45
Er is geen speelgoed kapot gemaakt, zie het meer als belletje trekken.

Sig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
GoRadar heeft hier hele avond prima gewerkt.
Helaas lijkt hij nu te blijven scannen en komt er sporadisch nog eentje op de map.

Deze doen het nog wel: Fastpokemap.com en Pokegofind.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/e0V7u7C.jpg
Zucht...

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 10:18
Pokeadvisor:
Unfortunately, it appears Niantic has blocked PokeAdvisor from accessing your data. We will not be able to update your Trainer. The site is in read only mode, so you can search for your Trainer and download your Pokemon for a little while longer.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Next.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Hoe werkt dat precies met gyms?
Als ik bv in team blauw zit... En ik zie een gym die blauw is. Dan kan ik er geen Pokemon inzetten.....

Maar dan zitten er bv 4 trainers in.. 2 slechte en 2 sterke....

Maar dan moet ik ze alle 4 verslaan met 1 Pokemon? ... Ook nog mijn eigen kleur??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:06
Aggressor schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 07:11:
Hoe werkt dat precies met gyms?
Als ik bv in team blauw zit... En ik zie een gym die blauw is. Dan kan ik er geen Pokemon inzetten.....

Maar dan zitten er bv 4 trainers in.. 2 slechte en 2 sterke....

Maar dan moet ik ze alle 4 verslaan met 1 Pokemon? ... Ook nog mijn eigen kleur??
Als je er eentje verslaat met je ene Pokémon dan komen er ook punten bij maar de gym krijgt dan maar iets van 100 punten dus duurt het een eeuwigheid om de gym een level hoger te krijgen. Een goede methode is om een Pokémon te nemen met een lagere cp dan de laagste pokie in de gym en daarmee alleen die laagste verslaan. De gym krijgt er dan zo'n 600 punten bij per keer.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Mx. Alba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 07:24:
[...]

Als je er eentje verslaat met je ene Pokémon dan komen er ook punten bij maar de gym krijgt dan maar iets van 100 punten dus duurt het een eeuwigheid om de gym een level hoger te krijgen. Een goede methode is om een Pokémon te nemen met een lagere cp dan de laagste pokie in de gym en daarmee alleen die laagste verslaan. De gym krijgt er dan zo'n 600 punten bij per keer.
Maat het is niet zo als ik de laagste versla dat hij eruitgaat en ik erin kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Want:
spoiler:

huilie huilie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:50
Aggressor schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 07:36:
[...]

Maat het is niet zo als ik de laagste versla dat hij eruitgaat en ik erin kan?
Hij blijft er dan in. Jij kan er dan een Pokemon bij zetten! :)

Gister heb ik bijvoorbeeld op een level 5 gym alleen de 1e steeds verslagen.
Na een stuk of 7x dit doen werd het prestige level hoog genoeg om er iets bij te plaatsen.
Er zat iets van een 1000 Hypno, 1100 Venomoth, 1300 Nidoking en een 1400 Vaporeon. Daar heb ik een 1500 Vaporeon bovenop gezet. En een uur later was ie weer pleite haha :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-08 14:42
Nog even een vraag over het veroveren van gyms en het verkrijgen van pokecoins: per veroverde gym krijg je in de shop te zien hoeveel je er momenteel hebt veroverd en momenteel nog bezet houdt. Als je 1 gym hebt veroverd en momenteel nog bezet, dan zie je in de shop dus een "1" bij het schildje staan. Je kunt daar op klikken en 10 pokecoins innen en dan vervolgens weer een dag wachten.

Maar wat als je 1 gym veroverd/bezet en je hebt dus een "1" in de shop staan en diezelfde gym wordt weer veroverd door een ander team? Is je "1" dan weer weg uit de shop of blijft die er gewoon altijd staan en telt die gewoon zolang op totdat je de pokecoint pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:50
YinYang schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 07:46:
Nog even een vraag over het veroveren van gyms en het verkrijgen van pokecoins: per veroverde gym krijg je in de shop te zien hoeveel je er momenteel hebt veroverd en momenteel nog bezet houdt. Als je 1 gym hebt veroverd en momenteel nog bezet, dan zie je in de shop dus een "1" bij het schildje staan. Je kunt daar op klikken en 10 pokecoins innen en dan vervolgens weer een dag wachten.

Maar wat als je 1 gym veroverd/bezet en je hebt dus een "1" in de shop staan en diezelfde gym wordt weer veroverd door een ander team? Is je "1" dan weer weg uit de shop of blijft die er gewoon altijd staan en telt die gewoon zolang op totdat je de pokecoint pakt?
Die is weg zodra je Pokemon uit de gym wordt getrapt.
Dus de keuze maken om 10 muntjes te pakken of het risico dat ie weg is zodra jij een volgende gym pakt...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister eindelijk genoeg Magikarps gevonden.
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met het spel, gyms in de buurt zijn veel te hoog voor mij om iets mee te kunnen en het vangen heb ik ook wel gezien.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Sowieso, maar dat is uiteraard persoonlijk, stelt het veroveren van een gym ook niet zo heel veel voor. Het is niet alsof het een episch gevecht is of zo...

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Mad-Matt schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 07:58:
Gister eindelijk genoeg Magikarps gevonden.
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met het spel, gyms in de buurt zijn veel te hoog voor mij om iets mee te kunnen en het vangen heb ik ook wel gezien.
Daarom is het leuk als je met meerdere personen aanvalt... Maat van mij heeft ook bijna nooit tijd ....
Daarom probeer ik sterke Pokemon te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend was ik met mijn vriendin naar de IKEA (Delft), en naast deze IKEA is een leuk park dus we liepen samen nog een rondje door dit park. Naast een Dratini nog wat andere leuke Pokemon gevonden, en ook samen de Gym die daar staat overgenomen. Dit was leuk om samen te doen want je ziet elkaar tijdens die battle ook aan de overkant staan. Zonder moeite de gym overgenomen en voor het eerst samen een gym bezet! Leuk om een vriendin te hebben die dit spel ook speelt :)

En vanochtend op weg naar mijn werk een Dragonair gevonden van 86% :) Ik zie echt afgelopen dagen veel meer bijzondere Pokemon op mijn radar, dus het blijft wel leuk om te hunten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:17
Yay! Zojuist uit een 2km ei een 96-98% Magikarp! Jammer dat PokeAdvisor het niet meer doet.. via PokeAssistant toch nog een redelijk precieze calculatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 17:46

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 08:42:

En vanochtend op weg naar mijn werk een Dragonair gevonden van 86% :) Ik zie echt afgelopen dagen veel meer bijzondere Pokemon op mijn radar, dus het blijft wel leuk om te hunten!
Dan is het leuk ja. Hier op het werk spawnen alleen maar Drowzee's. Verder kom ik niet veel nieuws meer tegen. Dan is de lol er snel af. Verzamelen vind ik leuk, die gyms geen reet aan.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
ijdod schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 08:01:
Sowieso, maar dat is uiteraard persoonlijk, stelt het veroveren van een gym ook niet zo heel veel voor. Het is niet alsof het een episch gevecht is of zo...
Ik vind het wel episch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
schaapiej schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 07:46:
[...]

Hij blijft er dan in. Jij kan er dan een Pokemon bij zetten! :)

Gister heb ik bijvoorbeeld op een level 5 gym alleen de 1e steeds verslagen.
Na een stuk of 7x dit doen werd het prestige level hoog genoeg om er iets bij te plaatsen.
Er zat iets van een 1000 Hypno, 1100 Venomoth, 1300 Nidoking en een 1400 Vaporeon. Daar heb ik een 1500 Vaporeon bovenop gezet. En een uur later was ie weer pleite haha :+
Mijn 1300 Dewgong zit ondertussen al ruim 12 uur in de gym van Triavium en dat is echt een unicum want die gym werd tot nu toe altijd zwaar bevochten. Die gym heb ik gisteren eigenhandig van Level 5 naar Level 7 geschopt om mijn Dewgong erin te kunnen zetten en een vrij plekje te maken voor iemand anders. Dat vrije plekje is een paar uur daarna opgevuld met een 1100 Pidgeot. Bovenop die gym zitten als ik het me goed herinner een 1900 Gyarados en een 2400 Snorlax; mijn 1300 Dewgong zit op de derde plek van onderen met onder hem dus die 1100 Pidgeot en als onderste een 400 Cubone. Dankzij die Cubone kon ik hem zo snel twee levels omhoog schoppen want ik heb een 300 Chansey die die Cubone kan verslaan en vanwege het feit dat mijn Chansey een veel lagere CP heeft dan die Cubone komen er dan elke keer 600 punten bij. De stap van Level 7 naar Level 8 vond ik alleen wat te groot om nog door te trainen.

Anyway, de balans bij gyms is inderdaad een beetje zoek. Dat aanvallers een voordeel hebben zodat cheaters niet alle gyms compleet blokkeren is wel wat voor te zeggen, maar de aanvaller is nu wel heel erg veel in het voordeel. Om een vriendelijke gym een bepaald aantal punten omhoog te krijgen heb je minstens 3x zo veel tijd nodig als om een vijandige gym dat zelfde aantal punten omlaag te krijgen...

[ Voor 12% gewijzigd door Mx. Alba op 08-08-2016 08:53 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Ben wel een beetje klaar met Pokemon Go. Ik woon in een redelijk grote stad, maar alle gyms in mijn buurt zijn overgenomen door een lvl 31 gast die een oneindige voorraad dragonites van 2.5k+ lijkt te hebben.
Verder allemaal lvl 25-28 lui hier.

Als ik dan zie wat ik moet doen om van lvl 21 naar lvl 22 te moeten komen, dan heb ik de neiging om te stoppen. In dit tempo loop ik gewoon achter de feiten aan. Tegen de tijd dat ik lvl 25 ben is mijn omgeving allemaal +30...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Kaw schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 08:52:
Ben wel een beetje klaar met Pokemon Go. Ik woon in een redelijk grote stad, maar alle gyms in mijn buurt zijn overgenomen door een lvl 31 gast die een oneindige voorraad dragonites van 2.5k+ lijkt te hebben.

Als ik dan zie wat ik moet doen om van lvl 21 naar lvl 22 te moeten komen, dan heb ik de neiging om te stoppen. In dit tempo loop ik gewoon achter de feiten aan. Tegen de tijd dat ik lvl 25 ben is mijn omgeving allemaal +30...
Gelukkig zijn gyms maar een heel klein deel van het spel. Laat je je uit het veld slaan door één cheater? Dan kan je maar beter geen enkel spel meer spelen want valsspelers kom je altijd tegen. Zelfs in het echte leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 16:35
Hmm, daarstraks een Dragonair op mn werk tevoorschijn gekomen. Omdat ik eerst even wilde checken hoever dat beest eigenlijk staat (nog nooit tegen gekomen :+), gooide ik eerst een Great Ball. Schommel, schommel, poef. Gelijk helemaal weg. Volgende keer dus direct een Ultra Ball + Razz op een beest dat ik echt wil hebben.

Hij zou niet buiten zn timer moeten zitten. Ik had mn client al een tijdje aan, tikte hem gelijk aan toen mn telefoon trilde en ben niet verplaatst. Maar helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij boeien die gyms ook niet zo. Soms als ik een rondje doe pak ik 1 a 2 gyms, en als ze al van Instinct zijn zet ik er 1 bij. Daarna claim ik mijn 20 coins voor de dag, elke dag dit doen levert toch al gauw genoeg muntjes op voor een nieuwe incubator :+ Maar als het een lvl 5 gym is met een paar 2k+ pokemon erin dan laat ik 'm lekker voor wat het is, daar ben ik te lui voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fops
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Welke app gebruik je om die IV weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw

Kaw

Mx. Alba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 08:54:
[...]
Gelukkig zijn gyms maar een heel klein deel van het spel. Laat je je uit het veld slaan door één cheater? Dan kan je maar beter geen enkel spel meer spelen want valsspelers kom je altijd tegen. Zelfs in het echte leven.
Ja, je hebt gelijk. Het is ook heel leuk om samen quests te doen. Duels zijn ook geining. Ook het uitwisselen van pokemons is leuk.
Daarnaast zijn die speedruns hilarisch. Vandaag weer 5x 10km eitjes uit een daily quest gehad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 17:46

JB

Cédric roelt!

Kaw schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 08:58:
[...]

Ook het uitwisselen van pokemons is leuk.
Heb ik iets gemist?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
Huh wat, de pokestops op het perron van Rotterdam Centraal zijn weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mx. Alba
Kaw schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 08:58:
Ja, je hebt gelijk. Het is ook heel leuk om samen quests te doen. Duels zijn ook geining. Ook het uitwisselen van pokemons is leuk.
Daarnaast zijn die speedruns ook hilarisch. Vandaag weer 10x 10km eitjes uit een daily quest gehad!
Dus eigenlijk klaag je dat een gratis spel dat nog maar kort uit is nog niet alle features heeft die het volgens jou zou moeten hebben? Volgens Niantic zelf is het spel nog maar 10% van wat het zou moeten worden. Hadden ze dan nog een jaar lang moeten doorontwikkelen zonder dat er geld in het laatje komt? Sorry maar volgens mij heb je een verkeerd beeld van hoe zaken in de echte / zakelijke wereld gaan.

Voor een eerste release die meteen door vele tientallen zo niet honderden miljoenen mensen gespeeld wordt vind ik dat ze het niet slecht doen. Het is inderdaad nog lang niet alles wat het zou moeten zijn maar een goede eerste stap is er. De rest moeten we allemaal nog zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaw

Kaw

Nee, ik was cynisch. Behalve het vangen van pokemons kun je iets met die gyms doen. Verder niets.
Als het vangen van pokemons bestaat uit het grinden en evolven van pidgy en ratata dan blijft er weinig lol over. Alleen gyms gaven nog wat afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 16:35
Terranova schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:05:
Huh wat, de pokestops op het perron van Rotterdam Centraal zijn weg
Klopt. Volgens mij donderdag of vrijdag al. Wel jammer, want ik kon vaak nog tijdens het overstappen een paar stops spinnen. Iemand enig idee wat de oorzaak hiervan is? Dat je er alleen kan komen door middel van betaling (OV-poortjes) lijkt me onzin, want er staan genoeg stops/gyms in dierentuinen en pretparken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 16:32
mat.hi.as schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:09:
[...]

Klopt. Volgens mij donderdag of vrijdag al. Wel jammer, want ik kon vaak nog tijdens het overstappen een paar stops spinnen. Iemand enig idee wat de oorzaak hiervan is? Dat je er alleen kan komen door middel van betaling (OV-poortjes) lijkt me onzin, want er staan genoeg stops/gyms in dierentuinen en pretparken.
Wellicht verwijderd op verzoek van de NS?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaw

Kaw

Mx. Alba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:05:
[...]

Dus eigenlijk klaag je dat een gratis spel dat nog maar kort uit is nog niet alle features heeft die het volgens jou zou moeten hebben? Volgens Niantic zelf is het spel nog maar 10% van wat het zou moeten worden. Hadden ze dan nog een jaar lang moeten doorontwikkelen zonder dat er geld in het laatje komt? Sorry maar volgens mij heb je een verkeerd beeld van hoe zaken in de echte / zakelijke wereld gaan.

Voor een eerste release die meteen door vele tientallen zo niet honderden miljoenen mensen gespeeld wordt vind ik dat ze het niet slecht doen. Het is inderdaad nog lang niet alles wat het zou moeten zijn maar een goede eerste stap is er. De rest moeten we allemaal nog zien.
Grappig dat je dat zegt. Als ontwikkelaar kan ik je vertellen dat de applicatie zelf niet zoveel om hakken heeft. De animaties van de 151 pokemons is nog het meeste werk. Ik werk nu binnen een scrumteam van 8 man en we bouwen in 6 maanden meer features en content dan het hele pokemon go-verhaal. (Waaronder een webservice die wereldwijd 2 miljard requests per jaar ontvangt.) Voor een app die al meer dan 2 jaar ontwikkeld wordt is het meer dan onbehoorlijk kaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Kaw schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 08:52:

Woon je ook in Dordrecht, of is het gewoon in veel steden het geval :P
Gister 4 gyms met een cp 3000 Dragonite, lijkt me toch wel heel knap als je dat in je eentje in zo'n korte tijd voor elkaar krijgt.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Kaw schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:12:
[...]

Grappig dat je dat zegt. Als ontwikkelaar kan ik je vertellen dat de applicatie zelf niet zoveel om hakken heeft. De animaties van de 151 pokemons is nog het meeste werk. Ik werk nu binnen een scrumteam van 8 man en we bouwen in 6 maanden meer features en content dan het hele pokemon go-verhaal. (Waaronder een webservice die wereldwijd 2 miljard requests per jaar ontvangt.) Voor een app die al meer dan 2 jaar ontwikkeld wordt is het meer dan onbehoorlijk kaal.
Omdat je in een team van 8 man werkt wel even weten hoe je sneller een internationale game uit de grond stampt die massaal door miljoenen mensen tegelijk gespeeld wordt dan een bedrijf dat er al jaren research in heeft zitten en afgetakt is van Google :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Laatst online: 05-09 10:18
Thalaron schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:10:
[...]

Er was laatst wel een nieuwsbericht dat Niantic op verzoek van de overheid(?) bepaalde stops had verwijderd. Misschien heeft het hier iets mee te maken.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
John Rambo schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:14:
[...]

Er was laatst wel een nieuwsbericht dat Niantic op verzoek van de overheid(?) bepaalde stops had verwijderd. Misschien heeft het hier iets mee te maken.
"Nabij het spoor" zou het dan wellicht kunnen zijn.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-06 18:14
Deze morgen voor het eerst een dom gevoel gehad tijdens het spelen.. De bocht om gereden met de fiets en recht achter op een geparkeerde auto 7(8)7 :+ en hiervoor maar de hele tijd denken, dat overkomt me niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Ik ga rond middernacht altijd nog ff een rondje doen om pokemon in gyms te zetten. Ik hoef er maar 4 te plaatsen om 70 muntjes te hebben. Heb namelijk 3 gyms ondekt die zo verstopt zitten dat niemand ze kan ontdekken via de app. Heb ze 2 weken geleden gevonden en ze zijn sinds dan nog nooit aangevallen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Steffo78 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:17:
Heb ze 2 weken geleden gevonden en ze zijn sinds dan nog nooit aangevallen 😁
Waar ergens? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
mag je een account delen en tegelijkertijd gebruiken of geeft dit problemen?
Zit serieus te denken om 1 account te nemen samen met mijn vriendin omdat het nu bijna niet mogelijk is voor ons om nog veel verder te komen. aangezien vanaf leven 22 het niet meer leuk is hoeveel xp je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RNBakker
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-05 14:40
Speel nu twee weken Pokemon go. Maar de laatste 3 dagen loopt Pokemon steeds vast. Als ik wandel zie hè het poppetje wel verplaatsen. Maar bij schermaanraking gebeurd er niets.

Moet dan uit de game en opnieuw inloggen. Soms kan ik dan weer een paar minuten iets dien en daarna staat alles weer vast. Kan ik hier iets aan doen of is dit een algemeen probleem? Speel op een Samsung S5.

Alvast bedankt voor eventuele hulp/advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RNBakker schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:19:
Speel nu twee weken Pokemon go. Maar de laatste 3 dagen loopt Pokemon steeds vast. Als ik wandel zie hè het poppetje wel verplaatsen. Maar bij schermaanraking gebeurd er niets.

Moet dan uit de game en opnieuw inloggen. Soms kan ik dan weer een paar minuten iets dien en daarna staat alles weer vast. Kan ik hier iets aan doen of is dit een algemeen probleem? Speel op een Samsung S5.

Alvast bedankt voor eventuele hulp/advies.
Dit zou goed te maken kunnen hebben met de battery save mode. Als je die uitzet zal je er waarschijnlijk geen last meer van hebben (het kost alleen wat meer batterij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Hey Pokeadvisor werkt nu ook al niet meer :(

Kunnen ze al deze dingen niet gewoon inbouwen in de app zelf ?

Zoveel goede ideeen, allemaal worden ze down gehaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
[quote]Thalaron schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:17:
[...]

Waar ergens? :+
Dat is mijn geheimpje 😛

Gelderland heeft best veel van die uitgestorven gebieden waar dan plots een gym staat in the middle of nowhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:20:
[...]

Dit zou goed te maken kunnen hebben met de battery save mode. Als je die uitzet zal je er waarschijnlijk geen last meer van hebben (het kost alleen wat meer batterij).
Het probleem schijnt het volgende te zijn... In Battery Save Mode zijn de touch functies van het scherm uitgeschakeld. Als je dus het scherm aanraakt dan komt hij in een soort beveiliging. Als hij uit Battery Save Mode gaat terwijl die bescherming actief is dan blijft die bescherming hangen. Oftewel, als je ervoor zorgt dat je het scherm niet aanraakt terwijl je hem omdraait om Battery Save Mode uit te schakelen dan zou het goed moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
mercapto schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 23:07:
[...]

Hmm, das laag voor een egg, ik heb nog niks onder de 80% gehad...maar nog steeds heel netjes :D

edit: Had moeten afkloppen...krijg nu een Mr. Mime uit m'n 10km...77.8%... 8)7
Ja viel mij ook tgen voor een egg. Blijkbaar toch niet altijd hoge IV's, maar nog altijd betere odds dan in het wild vangen. Plus, de Pokemon uit de 10km eieren kom ik maar zelden in het wild tegen dus eigenlijk altijd wel de moeite waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Aggressor schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 23:28:
[...]

Je moet niet zoveel aannemen, een keer googlen wil nog wel eens het nodige inzicht verschaffen. 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:23:
[...]

Het probleem schijnt het volgende te zijn... In Battery Save Mode zijn de touch functies van het scherm uitgeschakeld. Als je dus het scherm aanraakt dan komt hij in een soort beveiliging. Als hij uit Battery Save Mode gaat terwijl die bescherming actief is dan blijft die bescherming hangen. Oftewel, als je ervoor zorgt dat je het scherm niet aanraakt terwijl je hem omdraait om Battery Save Mode uit te schakelen dan zou het goed moeten gaan.
Ah op die manier! iPhone heeft die hele functie op het moment niet meer (dus heb ik ook geen last meer van), mijn vriendin heeft hetzelfde probleem als RNBakker, waarbij het hielp om deze modus uit te zetten, de achterliggende reden wist ik nog niet.

Ik heb nu trouwens ook een Parasect met Solar Beam, deze was wel sterk voor gym fights toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
Thalaron schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:10:
[...]

Zou kunnen, maar wel heel raar. Waren gewoon stops op een perron, wel zo fijn als je toch moet wachten. Absoluut niet gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:54
Ik heb sinds de blokkering van de maps bijna niet meer gespeeld. Ik zag in de nearby een Eevee staan als eerste pokemon maar overal in de straat heen gelopen en niets tegengekomen. Voor mij is de lol er snel af als ik echt doelloos rond moet lopen en maar moet hopen op meer dan een achterlijke pidgey of weedle. Juist het spotten van een pokemon op de kaart er heen sjeezen en hopen dat je hem nog kunt pakken maakt het mooi.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RNBakker
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-05 14:40
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:20:
[...]

Bedankt voor je reactie. Helaas is het niet de oplossing. Heb geen save mode aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51

Want:
spoiler:

Toen ik deze spoiler tekst las...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4rC7pvo.gif

Komaan, dit is gewoon hilarisch van Niantic. Props to them!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:22
De stops bij Leiden Centraal zijn er ook al een paar dagen niet meer... Dus niet alleen Rotterdam Centraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw

Kaw

Radiant schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:14:
[...]

Omdat je in een team van 8 man werkt wel even weten hoe je sneller een internationale game uit de grond stampt die massaal door miljoenen mensen tegelijk gespeeld wordt dan een bedrijf dat er al jaren research in heeft zitten en afgetakt is van Google :')
Dat bedrijf heeft geen beste trackrecord wat betreft ontwikkelen van applicaties. Ingress stond ook niet bekend om de briljante kwaliteit van de applicatie. Ook daar ging de ontwikkeling tergend langzaam, was de applicatie buggy en zoop het kreng veel meer resources dan strikt noodzakelijk.

Neem nu bijvoorbeeld de pokemontracker. Niantic is niet eens in staat om fatsoenlijk weer te geven hoever de pokemon nog van de speler af is. Te veel stress op de servers zeggen ze. Toevallig werk ik in een branch waarin we veel doen met geo-informatie en die requests hoeven helemaal niet zoveel resources te kosten. Natuurlijk, het gaat om enorme aantallen. Maar met de aantallen komt ook de omzet. Er wordt ontzettend veel geld verdiend. Er is meer dan genoeg ruimte om met een fatsoenlijke cloud-oplossing te komen die met twee vingers in de neus die tracking afhandeld.
Maar wat doet het bedrijf? We halen het er gewoon uit...

Daarnaast hebben ze aangegeven dat de ontwikkeling zo goed als stil ligt. Ze concentreren zich op de uitrol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:27:
Ik heb nu trouwens ook een Parasect met Solar Beam, deze was wel sterk voor gym fights toch? :)
Vooral icm Fury Cutter als standaard aanval. Je moet alleen wel heel goed dodgen want een Parasect heeft relatief weinig HP. Terwijl hij bezig is met die Solar Beam is het niet vreemd als de Parasect de helft van zijn HP verliest... Dus best tricky maar als je timing OK is en je een beetje geluk hebt dan is het een echte killer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:32:
[...]

Vooral icm Fury Cutter als standaard aanval. Je moet alleen wel heel goed dodgen want een Parasect heeft relatief weinig HP. Terwijl hij bezig is met die Solar Beam is het niet vreemd als de Parasect de helft van zijn HP verliest... Dus best tricky maar als je timing OK is en je een beetje geluk hebt dan is het een echte killer. :)
Ah, hij heeft Bug Bite, maar lijkt me op zich ook wel oke aangezien het wel een Bug type is :) Toch maar blijven zoeken naar een nog perfectere Parasect dan :+ Vanavond maar eens deze uitproberen bij een gym!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb mijn geld mooi teruggevraagd. Ben benieuwd of ik het ook krijg ik krijg binnen 48 uur antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Ik hoop het voor je.
Maar ik zou het persoonlijk belachelijk vinden als ze geld terug geven.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08 14:27
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:35:
[...]

Ah, hij heeft Bug Bite, maar lijkt me op zich ook wel oke aangezien het wel een Bug type is :) Toch maar blijven zoeken naar een nog perfectere Parasect dan :+ Vanavond maar eens deze uitproberen bij een gym!
Is dat serieus een goede pokemon om een gym mee aan te vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Iemand die ergens een overzichtje heeft van factoren bij evolven? Gyarados is bijvoorbeel 12x? Lijkt mij wel handig, gezien ik niet iedere keer die kt calculator wil invullen. Als ik het ongeveer weet is het ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw

Kaw

Afvalzak schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:14:
[...]

Woon je ook in Dordrecht, of is het gewoon in veel steden het geval :P
Gister 4 gyms met een cp 3000 Dragonite, lijkt me toch wel heel knap als je dat in je eentje in zo'n korte tijd voor elkaar krijgt.
Andere stad. Zelfde problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Zelfs pokeadvisor.com hebben ze geblokkeerd. Ik merk zelf ook dat ik geen behoefte meer heb om het spel op te starten als ik naar buiten ga. Zit nu op lvl 23 met 110 pokedex registraties, de andere 30 pokemon zal ik volgens mij nooit tegenkomen.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
AFCAjax schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:47:
Iemand die ergens een overzichtje heeft van factoren bij evolven? Gyarados is bijvoorbeel 12x? Lijkt mij wel handig, gezien ik niet iedere keer die kt calculator wil invullen. Als ik het ongeveer weet is het ook prima.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DMYQnfz.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KdPkElY.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TyK2OaN.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eJwVQqc.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uffsRbS.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door AFCAjax op 08-08-2016 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw

Kaw

ricjuh schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:47:
Zelfs pokeadvisor.com hebben ze geblokkeerd. Ik merk zelf ook dat ik geen behoefte meer heb om het spel op te starten als ik naar buiten ga. Zit nu op lvl 23 met 110 pokedex registraties, de andere 30 pokemon zal ik volgens mij nooit tegenkomen.
Lvl 21, 53 gevangen. 55 gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Laryx schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:43:
Ik hoop het voor je.
Maar ik zou het persoonlijk belachelijk vinden als ze geld terug geven.
Dat vind ik niet, afhankelijk van de reden die is aangegeven om het geld terug te vragen kan het totaal normaal zijn om tot terugbetaling over te gaan. Niks belachelijks aan geld terug geven indien je zelf in gebreke bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:17
Iemand een alternatief om snel de IV te bekijken nu pokeadvisor uit ligt?
Was zo een handige tool... :(

Kan natuurlijk ook die van pokeassistant gebruiken maar dat is niet zo handig om snel te zien wat ik kan wegdoen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
spocy schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:49:
[...]

Dat vind ik niet, afhankelijk van de reden die is aangegeven om het geld terug te vragen kan het totaal normaal zijn om tot terugbetaling over te gaan. Niks belachelijks aan geld terug geven indien je zelf in gebreke bent.
het enige dat nu niet in het spel werkt wat toen wel werkte is de voetstapjes. Dat is een erkende bug en dat gaan ze verhelpen. en om duidelijk te zijn, ik gun het hem wel dat hij zijn geld terug krijgt. Maar als bedrijf zou ik het niet doen. Je hebt met je volle verstand die micro aankopen gedaan.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nichan schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:45:
[...]

Is dat serieus een goede pokemon om een gym mee aan te vallen?
Lees een paar posts boven deze post wat Albantar zegt ;) Volgens hem wel dus, en ik wil het ook graag uitproberen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

Zonde, ik was juist alle poli's aan het sparen om te kijken of ik ook een 100% poliwhirl kon krijgen.

Maar zonder die advisor zal ik het nooit weten :'(

[ Voor 21% gewijzigd door Amafi op 08-08-2016 09:56 ]

Pagina: 1 ... 94 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator