Je snapt toch wel dat als je eerst lekker speelt, pidgyes, ratattas, weedles en caterpies kan sparen en daar dus elke keer evolves uit kan maken, en dus nieuwe Pokemon, dat dat leuker is dan nu puur en alleen voor de XP grinden?
MIjn echte doel is toch het volmaken van de Pokedex, en waar ik voorheen op een dag zo 10 nieuwe vond en evolvde, is mijn laatste nieuwe Pokemon al weer 2 dagen terug, puur omdat ik niets nieuws vind en ook geen genoeg Pokemon om de minder voorkomende te evolven.
Mijn nearby is op dit moment bijv weer alleen ratattas, pidgeys en 1 Onix.
En het is omdat ik een relatief hoog level heb, ook nog eens lastig om een simpele Weedle te vangen. Dus ja, kan je wel beweren dat het niet veranderd is, maar dat is het wel natuurlijk. De moeilijkheidsgraad is omhoog gegaan, maar de beloning is niet meegeschaald.
Mijn speldag is dus weldegelijk anders dan toen ik lvl 10 was bijv.
MIjn echte doel is toch het volmaken van de Pokedex, en waar ik voorheen op een dag zo 10 nieuwe vond en evolvde, is mijn laatste nieuwe Pokemon al weer 2 dagen terug, puur omdat ik niets nieuws vind en ook geen genoeg Pokemon om de minder voorkomende te evolven.
Mijn nearby is op dit moment bijv weer alleen ratattas, pidgeys en 1 Onix.
En het is omdat ik een relatief hoog level heb, ook nog eens lastig om een simpele Weedle te vangen. Dus ja, kan je wel beweren dat het niet veranderd is, maar dat is het wel natuurlijk. De moeilijkheidsgraad is omhoog gegaan, maar de beloning is niet meegeschaald.
Mijn speldag is dus weldegelijk anders dan toen ik lvl 10 was bijv.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!