Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Je snapt toch wel dat als je eerst lekker speelt, pidgyes, ratattas, weedles en caterpies kan sparen en daar dus elke keer evolves uit kan maken, en dus nieuwe Pokemon, dat dat leuker is dan nu puur en alleen voor de XP grinden?

MIjn echte doel is toch het volmaken van de Pokedex, en waar ik voorheen op een dag zo 10 nieuwe vond en evolvde, is mijn laatste nieuwe Pokemon al weer 2 dagen terug, puur omdat ik niets nieuws vind en ook geen genoeg Pokemon om de minder voorkomende te evolven.
Mijn nearby is op dit moment bijv weer alleen ratattas, pidgeys en 1 Onix.

En het is omdat ik een relatief hoog level heb, ook nog eens lastig om een simpele Weedle te vangen. Dus ja, kan je wel beweren dat het niet veranderd is, maar dat is het wel natuurlijk. De moeilijkheidsgraad is omhoog gegaan, maar de beloning is niet meegeschaald.

Mijn speldag is dus weldegelijk anders dan toen ik lvl 10 was bijv.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
HeatWave schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 10:33:
Je snapt toch wel dat als je eerst lekker speelt, pidgyes, ratattas, weedles en caterpies kan sparen en daar dus elke keer evolves uit kan maken, en dus nieuwe Pokemon, dat dat leuker is dan nu puur en alleen voor de XP grinden?

MIjn echte doel is toch het volmaken van de Pokedex, en waar ik voorheen op een dag zo 10 nieuwe vond en evolvde, is mijn laatste nieuwe Pokemon al weer 2 dagen terug, puur omdat ik niets nieuws vind en ook geen genoeg Pokemon om de minder voorkomende te evolven.
Mijn nearby is op dit moment bijv weer alleen ratattas, pidgeys en 1 Onix.

En het is omdat ik een relatief hoog level heb, ook nog eens lastig om een simpele Weedle te vangen. Dus ja, kan je wel beweren dat het niet veranderd is, maar dat is het wel natuurlijk. De moeilijkheidsgraad is omhoog gegaan, maar de beloning is niet meegeschaald.

Mijn speldag is dus weldegelijk anders dan toen ik lvl 10 was bijv.
Aan de andere kant, met 10 nieuwe per dag houdt het spel het ook maar 15 dagen vol natuurlijk. Dat het moeilijker wordt vind ik het probleem nog niet eens eigenlijk. Maar zonder maps/trackers is het nu zo goed als onmogelijk en dat zou wel aangepast moeten worden wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:33
Gewoon heel veel wandelen -> Eieren!
Heb helaas maar 1 incubator en weiger deze bij te kopen.
Heb nu 3.6KM van mijn 10KM ei en de volgende 10KM staat te wachten :)

De rest is helaas allemaal 5KM maja..

Hondjes vinden het wel erg leuk overigens haha :X

[ Voor 11% gewijzigd door Thalaron op 07-08-2016 10:44 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Tuurlijk is dat niet vol te houden, maar ik heb hier echt al veel te veel tijd in gestoken en zelfs dan heb ik pas in 2024 een venusaur als het zo doorgaat met de bulba spawns. Eieren erger ik me ook kapot aan, zo lang voor bezig en dan komt er de grootste troep uit, ik heb volgens mij pas 1x een starter uit n ei gehad en heb echt wel al 40+ 2km eieren uitgebroed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Een game waarbij je van je kont moet komen prima, een game waarbij je wat moet reizen prima, een game waarbij je ver buiten de landsgrenzen moet gaan om het "uit te spelen"....
De grootste markt voor deze game is de VS, en die staan erom bekend dat ze hun eigen land nooit uit komen, die gaan het dus lastig krijgen. (en dito ((niet ditto)) gaat op voor veel Europeanen en andere continenten) Hun uitreis statistieken variëren van de zwaar overdreven 50% tot een zeer conservatieve berekening van 3.5%....en daar ga je geen Mr Mime en Kangaskhan mee vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

spocy schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 10:41:
[...]

Aan de andere kant, met 10 nieuwe per dag houdt het spel het ook maar 15 dagen vol natuurlijk. Dat het moeilijker wordt vind ik het probleem nog niet eens eigenlijk. Maar zonder maps/trackers is het nu zo goed als onmogelijk en dat zou wel aangepast moeten worden wat mij betreft.
Tuurlijk, en ik hoef het ook niet deze week uit te spelen ofzo, maar een beetje meer balans is wenselijk. Neem idd die eieren, daarvan heb ik er 89 uitgebroed, de laatste 2 waren 5 en 10, een Weedle en Sandshrew.... nou, dat schoot lekker op :').

Ik vraag niet om alles lekker in mijn buurt tegen te komen hoor, maar iets meer shuffles in de spawnpunten zou al schelen.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik ben level 25, heb 150+ KM erop zitten en 61 eieren gehatched....ik vergeet het telkens :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vond t eigenlijk alleen leuk met Pokevision :/

Gister helemaal niet gespeeld.. Miste t ook niet.. Ik slinger m wel weer aan als er weer een beetje leuke scanner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
HeatWave schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 10:51:
[...]

Tuurlijk, en ik hoef het ook niet deze week uit te spelen ofzo, maar een beetje meer balans is wenselijk. Neem idd die eieren, daarvan heb ik er 89 uitgebroed, de laatste 2 waren 5 en 10, een Weedle en Sandshrew.... nou, dat schoot lekker op :').

Ik vraag niet om alles lekker in mijn buurt tegen te komen hoor, maar iets meer shuffles in de spawnpunten zou al schelen.
Zeker, en hier kan ik me ook helemaal in vinden hoor. wat meer variatie, en dan mogen de zeldzame nog steeds zeldzaam zijn. Maar continue dezelfde die je veel vindt is gewoon saai. Hier alleen maar pidgey en rattata, in Kijkduin zijn het de magnemite's en voltorbs die standaard zijn. Je kunt het ook wat meer mixen zodat de basis variatie al wat interessanter is en inderdaad om de zoveel tijd wat husselen om het leuk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonatic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 08:18
/[Mike Christopher ‏@Icer5k

Version 0.2.0 Of Pokemon GO Desktop Map is out! It works with the latest version of the API. #gottacatchemall /]

4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 20:54
detonatic schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:00:
/[Mike Christopher ‏@Icer5k

Version 0.2.0 Of Pokemon GO Desktop Map is out! It works with the latest version of the API. #gottacatchemall /]
ik heb 0.2.1 gepakt, maar ik krijg tekens de melding dat er iets mis is gegaan. Werkt nog niet echt goed van wta ik lees op reddit ook

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 15:06
Ik wacht wel tot Pokémon Go Radar voor Pebble weer werkt. Dat was echt leuk Pokémon jagen die twee dagen dat het werkte...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:11:
Ik wacht wel tot Pokémon Go Radar voor Pebble weer werkt. Dat was echt leuk Pokémon jagen die twee dagen dat het werkte...
Dat zag er in ieder geval wel prima uit wat je liet zien ja, helaas hier Pebble loos :+
Ik ben er trouwens eindelijk achter wat je signature betekend, fair point.

Overigens komen er steeds meer verschillende zaken weer online nu de API gekraakt is, maar ik denk dat het meeste hier niet besproken mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 100% Geodude de moeite om mijn dust erin te steken?
Hij is cp436
Met Rock throw en Dig als aanval
Ben level 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

De werking van de gymbattles is sowieso brak, maar kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat wanneer je nadat je een gym op 0 hebt gebracht er, nog voordat je je eigen pokemon erin kan zetten, al direct een gym lvl 3 van is gemaakt? En dit tot vier keer achterelkaar zonder dat er drommen mensen in de buurt van de gym staan? En je moet er echt irritant dichtbij staan. Wilde gisteren mijn 10 coins van de dag pakken, maar die gym ging van blauw naar geel naar rood en weer terug binnen enkele minuten. Plus op een gegeven moment veel lag in het eerste gevecht maar dus alleen in het eerste gevecht / pokemon van die gym. Er zou toch iets van een cooldown periode moeten komen (al is het maar 30 seconden ofzo) nadat een gym is overgenomen zodat je de kans krijgt om in ieder geval je eigen pokemon erin te zetten.

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Mx. Alba schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:11:
Dat lijkt me idd ook leuk jagen! Ik heb zelf een Apple watch, maar als je daar een soort van tracker op zou hebben zou dat misschien ook een boost voor alle smartwatches zijn. En ik denk dat je zoiets echt leuk kan implementeren.

Dus tracken met je horloge zonder dat je met je tel in je hand hoeft te lopen en dan wanneer je in de buurt komt je tel erbij. Lijkt me gaaf, volgens mij zag ik op reddit een soort van concept art van een Nederlandse dame. Het zag er super uit maar volgens mij is het vrij lastig te realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:38:
Hij is cp436
Ben level 18
Nee kost je veel te veel dust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

Hij is cp436
Ben level 18
Ik had een 100% Geodude er wel zeker bij gehouden voor de toekomst, is toch handig tegen electro en flying Poke's. Maar om het nou te maxen? Lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rpower18 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:42:
[...]

Ik had een 100% Geodude er wel zeker bij gehouden voor de toekomst, is toch handig tegen electro en flying Poke's. Maar om het nou te maxen? Lastig...
Ik ben nog nooit een Geodude tegen gekomen... (Kwam uit een eitje)
Dus het wordt dan ook te lastig voor de candy's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Hij is cp436
Ben level 18
In de geodude geen dust steken, wel kun je m evolueren en als je golem goede aanvallen krijgt kun je er over gaan denken om m te maxen.

Desktop map werkt inderdaad, geeft weer wat zicht, maar gaat zo traag met maar 1 scan account. Hopelijk zorgen ze voor multi ondersteuning dan ga ik erover denken om pokemon weer te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Traag of niet... een Mr. Mime op loopafstand met nog 13 minuten te gaan. En dan flee'd ie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 12:28
mark-k schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:28:
[...]

Zolang die gym niet volledig gevuld is met cp2k5+ dragonites is hij zo gesloopt hoor. Meestal heb ik net iets meer dan 1 vaporeon nodig om alles in een lvl4 gym een keer te slopen, dus lvl 8 moet met 6 pokemon wel lukken.
Ja, ik vermoed dat het komt dat de gym nog niet overgenomen is, omdat er een stukje verderop veel gyms bij elkaar liggen en die makkelijker over te nemen zijn.
mark-k schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:03:
[...]

Godver, dan heb ik dus echt voor Jan jul die map werkend gekregen. Halve dag zitten klooien, en een paar uur later ging de api op slot en was het einde oefening.
Ik weet niet of het van dezelfde developers is, of dat het een fork is, maar de map is nu hier te vinden:
https://github.com/PokemonGoMap/PokemonGo-Map

Ik kan bevestigen dat hij werkt, want ik heb er zojuist een 1117 CP Slowbro mee gevonden. Die map maakt het spel voor mij weer een beetje leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:45
Hmm bij mij zegt die dat google maps niet correct geladen is, iemand enig idee waar dit door kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
YouR schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:24:
Hmm bij mij zegt die dat google maps niet correct geladen is, iemand enig idee waar dit door kan komen?
Google maps API key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
YouR schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:24:
Verkeerde of geen Google Maps API ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 12:45
Ik heb nu sinds gisteren dat mijn map geen pokestops en gym's meer laad.
Kan wel mijn pokemon zien en transferen, lopen kan ook maar ik zie gewoon niks.

heb mn mobiel al opnieuw opgestart, reinstall van pogo.... zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:45
Drawer schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:26:
[...]

Verkeerde of geen Google Maps API ingevoerd.
Hmm dan weet ik niet wat ik verkeerd heb gedaan.

Edit: werkt al :)

[ Voor 4% gewijzigd door YouR op 07-08-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54
mark-k schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:00:
[...]

In de geodude geen dust steken, wel kun je m evolueren en als je golem goede aanvallen krijgt kun je er over gaan denken om m te maxen.

Desktop map werkt inderdaad, geeft weer wat zicht, maar gaat zo traag met maar 1 scan account. Hopelijk zorgen ze voor multi ondersteuning dan ga ik erover denken om pokemon weer te installeren.
Multiondersteuning werkt gewoon hoor :D

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik sprak gisteren een L27 speler die ook in de betaperiode gespeeld had. Toen kreeg je blijkbaar gewoon de afstand in meters tot een nearby Pokebeest te zien. Daar kun je tenminste wat mee.

Over de moeilijkere vangst. Ik ben meer op de kleur van de ring gaan letten. Dit is wat Niantic zegt:
To catch a Pokémon:

1. When a wild Pokémon is nearby, your device will vibrate, and the Pokémon will appear on the map. Touch the Pokémon to begin your attempt to catch it.

2. The Pokémon will appear in front of you.
Note: You may need to orient your device or switch out of camera mode.

3. Touch and hold your Poké Ball.

4. A target ring will appear around the Pokémon. The ring’s color indicates the difficulty level of capturing the Pokémon. A green ring indicates the capture is low difficulty, orange indicates intermediate difficulty, and red indicates extreme difficulty.

5. You have the greatest chance of capturing the Pokémon while the colored ring is at its smallest diameter. At the opportune moment, fling the Poké Ball toward the Pokémon.

6. If you are successful, the Poké Ball will capture the Pokémon. Watch out, though—Pokémon can escape from the Poké Ball.

Tip: Drag and rapidly spin the Poké Ball in a circular motion before you release it for a chance to receive a curveball bonus.
Nou zie ik volgens mij vier kleuren als je de bal 'pakt'. Groen, geel, bruin en rood. Bij bruin en rood kan een Berry voeren en/of een Great/Ultra Ball kiezen er toe leiden dat de kleur van de ring verandert naar geel of groen wat een hogere vangkans aangeeft. Daarmee kan je dus al vooraf zien of je een beetje een fatsoenlijke vangkans hebt. Door op die manier je inventaris efficiënter te gebruiken maak je betere vangkansen en vluchten er minder weg. Durf gewoon vaker Berries te voeren en Great/Ultra Balls te gebruiken maar zorg natuurlijk dat je er altijd genoeg van overhoudt om die 'speciale' Pokies te vangen als die je pad kruisen. Dan vluchten die ordinaire types maar weer even weg.

Als je op de bal drukt en je ziet een bruine of rode ring en je wilt van bal wisselen/framboosje voeren dan kun je de bal naar de onderkant van je scherm trekken voordat je hem loslaat om te voorkomen dat je die bal 'laat vallen'.

Gotta catch 'em all. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:40

hneel

denkt er het zijne van

spocy schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:19:
[...]

Dat lukt bij mij in de buurt geen enkel team haha. Hier blijven gyms eigenlijk nooit langer dan een dag van hetzelfde team.
Als het in handen is van een geel team, nooit langer dan een uurtje.

(locatie: Dinteloord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08 14:27
Apart, er is opeens allemaal afstand bij mijn eieren bijgekomen en dat terwijl ik niet eens uit huis ben geweest. Er kwam net zelfs een ei uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

nichan schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:44:
Apart, er is opeens allemaal afstand bij mijn eieren bijgekomen en dat terwijl ik niet eens uit huis ben geweest. Er kwam net zelfs een ei uit.
GPS-jitter noemen ze dat :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
Heb zojuist een 824cp mr. Mime uit een 10 km ei gekregen, eindelijk wat nuttigs :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
CaptJackSparrow schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:36:
Ik sprak gisteren een L27 speler die ook in de betaperiode gespeeld had. Toen kreeg je blijkbaar gewoon de afstand in meters tot een nearby Pokebeest te zien. Daar kun je tenminste wat mee.

Over de moeilijkere vangst. Ik ben meer op de kleur van de ring gaan letten. Dit is wat Niantic zegt:

[...]

Nou zie ik volgens mij vier kleuren als je de bal 'pakt'. Groen, geel, bruin en rood. Bij bruin en rood kan een Berry voeren en/of een Great/Ultra Ball kiezen er toe leiden dat de kleur van de ring verandert naar geel of groen wat een hogere vangkans aangeeft. Daarmee kan je dus al vooraf zien of je een beetje een fatsoenlijke vangkans hebt. Door op die manier je inventaris efficiënter te gebruiken maak je betere vangkansen en vluchten er minder weg. Durf gewoon vaker Berries te voeren en Great/Ultra Balls te gebruiken maar zorg natuurlijk dat je er altijd genoeg van overhoudt om die 'speciale' Pokies te vangen als die je pad kruisen. Dan vluchten die ordinaire types maar weer even weg.

Als je op de bal drukt en je ziet een bruine of rode ring en je wilt van bal wisselen/framboosje voeren dan kun je de bal naar de onderkant van je scherm trekken voordat je hem loslaat om te voorkomen dat je die bal 'laat vallen'.

Gotta catch 'em all. ;)
Ik gooi alleen nog maar curveballs. Heb toch het idee dat pokemons makkelijker in de bal blijven zitten als ik een curveball gooi. Het is even oefenen, maar als je curven eenmaal door hebt is het nog makkelijk gooien dan niet curveballs... Op non-rare pokemon gooi ik bijna altijd een normale pokeball, en met een curve zit ie er meestal ook in. Overigens wordt de curveball bonus op mijn telefoon (iPhone) niet consequent gegeven (meestal wel, soms niet). Maar al met al zou ik iedereen aanraden om de curve throw te oefenen.

Tip: gebruik je linker wijsvinger. tik de pokeball en dan draai hem dan rond zodat de pokeball gaat 'spinnen'. Haal hem dan rechts omlaag en dan links naar boven (allemaal onder de initiele positie van de pokeball). Als het goed is gooi je de pokeball dan links 'uit' het scherm en met een mooi boogje het scherm weer in, zo op de pokemon.

P.S. nieuw hoogtepunt in mijn pokemon carriere:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jgrtcJc.png

[ Voor 7% gewijzigd door FreqAmsterdam op 07-08-2016 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
matthijst schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:34:
[...]

Multiondersteuning werkt gewoon hoor :D
Hoe dan? Ik kan maar met 1 account inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Mijn vangst van een dagje door de stad te lopen: http://images.internix.be/files/tijdelijk/pokemon_160806.png

Even 166 stuks erbij. Ook een hoop nieuwe, 16 stuks, dus een ganse hoop xp gestegen.

En voor diegene die geen 10km eieren krijgen:
Afbeeldingslocatie: http://images.internix.be/files/tijdelijk/pokemon_10km.png

En nadien nog een vierde gekregen :)

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Jeej werkende scanners :)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
welke en legaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Zijn er alweer Android apps of websites die weer betrouwbare scans doen?
Die go map die ik zelf op mn desktop moet opzetten is me wat veel gedoe voor een mobile game.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
Nephalem schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:19:
Zijn er alweer Android apps of websites die weer betrouwbare scans doen?
Die go map die ik zelf op mn desktop moet opzetten is me wat veel gedoe voor een mobile game.
Dat is 3 minuten werk hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
nichan schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:20:
[...]

Dat is 3 minuten werk hahaha
Bedoel vooral dat dat ding dan ook hele dag aan moet staan ;)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 19:21
Pokestumble lijkt hier ook te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Pazzie schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:18:
[...]

Ik weet niet of het van dezelfde developers is, of dat het een fork is, maar de map is nu hier te vinden:

Ik kan bevestigen dat hij werkt, want ik heb er zojuist een 1117 CP Slowbro mee gevonden. Die map maakt het spel voor mij weer een beetje leuk.
Werkt dat ook op Mac toevallig :)?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Peter_Aragorn schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:27:
[...]

Zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Anton.net schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:25:
Heeft hier nog nooit iets laten zien in mijn omgeving. Wel in Bucharest of all places.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Dan ga ik maar eens ff kijken of ik dat, met mijn computerskills, weekend krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:14
Anton.net schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:25:
Hier ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
[...]

Hiervoor moet je met je account inloggen right? Dan doe ik het dus niet. Geen zin dat mijn account door Niantic wordt getagged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
FreqAmsterdam schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:37:
[...]

Hiervoor moet je met je account inloggen right? Dan doe ik het dus niet. Geen zin dat mijn account door Niantic wordt getagged.
Geen idee. Ik krijg het toch niet voor elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die kaart in de topicwarning: "Een verzameling van alle pokéstops, gyms en pokemon locaties."

Net eens bekeken in een browser die er niet van op de lip gaat. Hier in de buurt zijn tientallen stops, op die kaart maar liefst 5. Waar is de rest, aangezien beweert wordt daar ze er allen op staan? :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

Nephalem schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:29:
[...]

Heeft hier nog nooit iets laten zien in mijn omgeving. Wel in Bucharest of all places.
Pokestumble werkt volgens mij alleen in de grote steden. Adam en Den Haag werkt bijv wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik sta weer voor een rondje powerlevelen. Schuif ik weer een leuk stukje op binnen L24. Wel mijn laatste LE en pas bij L25 krijg ik er weer een. Misschien mijn Gym coins toch eerst aan een LE spenderen. Heb er al weer 90 na twee bag upgrades. :P

Ik heb twee telefoons en een tablet waarop PoGo draait en al wel gemerkt dat als ik het op die twee telefoons open heb dat wijzigingen die ik op de ene doorvoer (renamen met IV values) direct op de tweede foon worden doorgevoerd. Ik zou op drie devices elk een andere parallel kunnen proberen te evolueren. Dan zou het theoretisch drie keer zo hard kunnen gaan. Nou heb ik er maar 69 klaar staan wat genoeg is voor een normale powerlevel maar niet voor als dit werkt.

Iemand iets dergelijks al geprobeerd?

Ik denk dat ik eerst een zooi gewoon ga doen met de tweede foon uit en dat ik na 25+ min. de tweede aan zet en die er eens bij ga proberen. Gewoon om te kijken of het werkt. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Peter_Aragorn schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:39:
[...]

Geen idee. Ik krijg het toch niet voor elkaar...
$ python ./runserver.py --help
usage: runserver.py [-h] [-a AUTH_SERVICE] [-u USERNAME] [-p PASSWORD]
[-l LOCATION] [-st STEP_LIMIT] [-sd SCAN_DELAY]
[-ld LOGIN_DELAY] [-dc] [-H HOST] [-P PORT] [-L LOCALE]
[-c] [-d] [-m] [-ns] [-os] [-nsc] [-fl] -k GMAPS_KEY [-C]
[-D DB] [-cd] [-np] [-ng] [-nk] [--db-type DB_TYPE]
[--db-name DB_NAME] [--db-user DB_USER]
[--db-pass DB_PASS] [--db-host DB_HOST]
[--db-max_connections DB_MAX_CONNECTIONS]
[-wh [WEBHOOKS [WEBHOOKS ...]]]

Args that start with '--' (eg. -a) can also be set in a config file
(../config/config.ini).
The recognized syntax for setting (key, value) pairs is based on the INI and
YAML formats (e.g. key=value or foo=TRUE). For full documentation of the
differences from the standards please refer to the ConfigArgParse
documentation. If an arg is specified in more than one place, then commandline
values override config file values which override defaults.

optional arguments:
-h, --help show this help message and exit
-a AUTH_SERVICE, --auth-service AUTH_SERVICE
Auth Services, either one for all accounts or one per
account. ptc or google. Defaults all to ptc.
-u USERNAME, --username USERNAME
Usernames, one per account.
-p PASSWORD, --password PASSWORD
Passwords, either single one for all accounts or one
per account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Dit spel haat mij. Al 3 electrabuzz en 3 eevees uit 10km eieren........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Laatst online: 07-09 12:28
[...]

Zie: https://github.com/PokemonGoMap/PokemonGo-Map/wiki
[...]

Ik gebruik daar een ander account voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Klopt, maar ik krijg een bepaalde map niet bij m'n documents. Terwijl dat wel zou moeten. Komt enkel een "readme" in te staan.

"# PokemonGo-Map

We've received a notice to cease and desist from Niantic Labs, and I've decided to comply with their requests. It was my intention to augment and improve the game experience of Pokemon Go, and we achieved just that! Without their blessing, I don't see myself having the motivation to continue this project.

It grew from a 2 hour weekend project to a robust 2-click server ready-for-deployment in a matter of days. The project has inspired ~5 million views (500k uniques), 44k clones, 160 contributors, translation into 10 languages, and a wonderful community all in the span of 2 weeks. It's also been featured on The Verge, Arstechnica, Lifehacker, Stern.de, Business Insider, and many others. What was most exciting was seeing the hundreds of online community-run maps in towns and cities across the world. Some coffee shops even hosted copies for their own customers!

It's been my pleasure to get to know each of you guys: the core development team, the contributors, and the thousands that have gotten in touch with me! Niantic, my offer still stands to help you build an official game map!

-Ahmed Almutawa
"

[ Voor 66% gewijzigd door Peter_Aragorn op 07-08-2016 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Raven schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:39:
Die kaart in de topicwarning: "Een verzameling van alle pokéstops, gyms en pokemon locaties."

Net eens bekeken in een browser die er niet van op de lip gaat. Hier in de buurt zijn tientallen stops, op die kaart maar liefst 5. Waar is de rest, aangezien beweert wordt daar ze er allen op staan? :S
Dit zie ik nergens beweerd worden, die kaart is community driven, dus je moet er zelf bijzetten wat er mist om zo tot een volledige kaart te komen uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

spocy schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:46:
[...]

Dit zie ik nergens beweerd worden, die kaart is community driven, dus je moet er zelf bijzetten wat er mist om zo tot een volledige kaart te komen uiteindelijk.
Klik eens op de link die linksboven bij de kaart staat ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
[...]

krijg je daar problemen mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Haha ik snatch vanuit mijn huiskamer de gym buiten die net word overgenomen, hoor ik de kids buiten: gvd wie is donkeyballz ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:57:
Haha ik snatch vanuit mijn huiskamer de gym buiten die net word overgenomen, hoor ik de kids buiten: gvd wie is donkeyballz ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gDQk9GQ.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
nichan schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:56:
[...]

krijg je daar problemen mee dan?
Hoeft niet, maar kan wel. Die dingen gaan nog steeds tegen de ToS in. Het is 'officieel' dus niet toegestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 13:50
D2FValinor schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:42:
Dit spel haat mij. Al 3 electrabuzz en 3 eevees uit 10km eieren........
Van mijn 3 10km eieren; 3x Pinsir 8)7

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Pazzie schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:18:
[...]

Heb em hier ook draaiende met 3 accounts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Raven schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:55:
[...]

Klik eens op de link die linksboven bij de kaart staat ;)
Haha dat is wel een beetje te enthousiast van ze. Nou is dit makkelijk te ontkrachten als je ziet dat je zelf even geen locaties meer toe kan voegen omdat het er teveel werden. Dat is ook meteen duidelijk natuurlijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Pokegofind.net werkt weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Vind hier in Almelo niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sound Rush®
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02-2024
Leuke evolve sessie gehad net:

1 zubat
1 venonat
1 staryu (Starmie nieuw in Pokedex)
2 spearow
2 eevees (Vaporeon nieuw in Pokedex)
1 drowzee
1 caterpie
1 poliwag
28 pidgeys
10 rattatas
17 weedles
1 pidgeotto (Pidgeot nieuw in Pokedex)

En op het laatst nog 1 minuut over, net genoeg om 2 Kakuna's te transferren zodat ik genoeg candy had om nog een Weedle te evolven.

Al met al goed voor 67 Evolves, samen met 3 nieuwe in Pokedex goed voor zo'n 70k Exp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Maastricht ook niet. Ook weer Amsterdam en Den Haag zeker?

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
@peter dan doe je iets verkeerd bij mij werkt hij prima zelfs als ik Almelo scan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
DarkElement schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:31:
@peter dan doe je iets verkeerd bij mij werkt hij prima zelfs als ik Almelo scan
Wat kun je verkeerd doen aan locatie bepalen en op scan now klikken?

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 19:21
Nephalem schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:32:
[...]

Bij mij toont hij enkel pokemon die in het groene veld zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Geen idee. Even opnieuw getest en nu vind hij hier ook niets meer. Zonet geen problemen gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 13:50
Nephalem schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:32:
[...]

Verkeerde muisknop? :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik wil helemaal niet kloten met die Python en codes e.d.. :(

Gewoon een browser map of iOS app :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sound Rush®
Hoppaaa Bedankt! _/-\o_

Tentacruel van 1050 CP erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/mrpb4m.png

En ik woon niet bepaald in de Big City :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
Touche

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
DarkElement schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:31:
Vond net alleen een pidgey :+

Edit: Nu enkel een Rattata...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KxeC3fw.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Peter_Aragorn op 07-08-2016 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Bij mij in Heerenveen vind die scanner helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Sound Rush® schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:26:
Leuke evolve sessie gehad net:

1 zubat
1 venonat
1 staryu (Starmie nieuw in Pokedex)
2 spearow
2 eevees (Vaporeon nieuw in Pokedex)
1 drowzee
1 caterpie
1 poliwag
28 pidgeys
10 rattatas
17 weedles
1 pidgeotto (Pidgeot nieuw in Pokedex)

En op het laatst nog 1 minuut over, net genoeg om 2 Kakuna's te transferren zodat ik genoeg candy had om nog een Weedle te evolven.

Al met al goed voor 67 Evolves, samen met 3 nieuwe in Pokedex goed voor zo'n 70k Exp :D
Juist ook eentje gedaan.

2 Caterpie
3 Drowzee
1 Eevee (naar Vapereon) - 100% :)
1 Ghastly
30 Pidgey
1 Poliwag (geen 100% thou)
8 Rattata
1 Shellder
2 Spearow
11 Weedle

En omdat ik vergeten wat je ook nog 1 candy krijgt per evolve, nog een Kakuna gedaan ook. Dus juist 61 evolves gedaan. Al denk ik dat die laatste juist buiten de 30 minuten was. Van level 18.5 naar 20.5 gegaan ongeveer.

Meer dan 60 lukt hier niet, ook al zit ik volle aandacht te wachten om te evolven en zo...

[ Voor 4% gewijzigd door Jump op 07-08-2016 14:46 ]

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
DarkElement schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:36:
[afbeelding]

En ik woon niet bepaald in de Big City :+
Woon in Maastricht, heb niks gefilterd. Dus kennelijk in de hele wijk niet 1 pidgey of weedle?
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2zswj7a.png

Maar ja, blij dat het voor sommigen iig wel werkt :-)

[ Voor 7% gewijzigd door Nephalem op 07-08-2016 14:44 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:27
Je moet de cirkel een beetje verplaatsen. Er kan best geen pokemon zijn in het cirkeltje. :)

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sound Rush®
Hij vind bij mij ook alleen dingen binnen die groene radius om die marker heen. Dus dat is zegmaar een bereik van 50meter. Had toevallig geluk dat ik meteen die Tentacruel zag :) Maar wist dat dat wel een plek was waar vaak waterpokemons spawnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Tjiwa schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:46:
Je moet de cirkel een beetje verplaatsen. Er kan best geen pokemon zijn in het cirkeltje. :)
Gezien de andere screens hierboven ook ruim erbuiten. Maar heb dat ook al geprobeerd door stadscentrum te scannen, ook leeg.
Valt me ook op dat die scan knop binnen 2 seconden ofzo weer rood wordt alsof hij klaar is.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Tjiwa schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:46:
Volgens de beschrijving van de website scant hij in een 2km radius van die cirkel. Dus dat kan nooit dat er niks te vinden zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Ik heb het in Gent eens getest bij een hoop pokestops waar altijd wel iets zit. Kaart vind niks...

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:03
Hoe maken jullie extra PTC accounts aan voor je scanner? Maken jullie voor elke account een nieuw emailadres aan of een andere handige truc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Larkinzzz schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:48:
[...]

Volgens de beschrijving van de website scant hij in een 2km radius van die cirkel. Dus dat kan nooit dat er niks te vinden zou zijn.
Nou, als dat 2km is, dan had ik me toch een zooitje eieren uitgebroed! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelv
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Niantic is actief scanner aan het aanklagen. Zullen we hier ook stoppen met het bespreken van PokeVisions achtige tools?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Jelv schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:52:
Niantic is actief scanner aan het aanklagen. Zullen we hier ook stoppen met het bespreken van PokeVisions achtige tools?
Boehoe. Ze klagen niemand aan, sturen alleen mailtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Laatst online: 22:13
Dat moment wanneer je bijna op de vuist gaat met 25 jarigen omdat ze het niet aan kunnen zien dat je Pokémon speelt :9 Trieste figuren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Steffo78 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:03:
[...]

Heb em hier ook draaiende met 3 accounts :D
Hoe krijg je daar meer workers op? Ik kan maar met 1 inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja we moeten echt stoppen met het bespreken hier..
Kyumia schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:53:
Dat moment wanneer je bijna op de vuist gaat met 25 jarigen omdat ze het niet aan kunnen zien dat je Pokémon speelt :9 Trieste figuren 8)7
Had ik laatst ook.. zaten paar lui op een terrasje en riepen van alles. Ik heb toen gewoon geantwoord:
Ja gelukkig is bier drinken om 13:00 en naar vreemden schreeuwen ook totaal niet sneu.

_O-

[ Voor 117% gewijzigd door poor Leno op 07-08-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
mark-k schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:54:
[...]

Hoe krijg je daar meer workers op? Ik kan maar met 1 inloggen.
Tweede terminalvenster openen, regel kopiëren, andere user+ww invullen en -ns erachter plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 14:55
Kyumia schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:53:
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
matthijst schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:57:
[...]

Tweede terminalvenster openen, regel kopiëren, andere user+ww invullen en -ns erachter plakken.
Ehm, hebben we het over dezelfde? Want dat ding dat ik nu heb is een .exe en geen gedoe met terminals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
poor Leno schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:51:
[...]

Nou, als dat 2km is, dan had ik me toch een zooitje eieren uitgebroed! _O-
2km van die cirkel hé, niet binnen die cirkel. Zie nu trouwens 1 poliwag zo'n 400m bij mn huis vandaan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Snelkopeling naar je exe maken en achter het pad -ns zetten (achter de aanhalingstekens)

Nog een sporadisch werkende scanner:

http://www.pkgocatchem.com/

[ Voor 28% gewijzigd door DarkElement op 07-08-2016 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Laatst online: 22:13
poor Leno schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:55:
Ja we moeten echt stoppen met het bespreken hier..
[...]
Had ik laatst ook.. zaten paar lui op een terrasje en riepen van alles. Ik heb toen gewoon geantwoord:
Ja gelukkig is bier drinken om 13:00 en naar vreemden schreeuwen ook totaal niet sneu.

_O-
Precies dit. Het was een uurtje of 5 in de middag, m'n maat en ik besloten wat gyms over te nemen voor wat coins. We stonden dus bij een gym. Kwamen er 2 gasten van ongeveer 25 langs fietsen, waarvan 1 een grote bek had (ik ben zelf 22).

Gast: "Zijn jullie Pokémon aan het spelen?"
Ik: "Jazeker"
Gast: "Aaaaaah homooooooooo's, stel flikkers"
Ik: "Oké kneus fiets maar snel door"

Die opmerking vond hij niet zo leuk, draaide zich om. Ik stapte af, deed m'n jas uit. Meneer schrok en draaide zich weer om om verder te fietsen :F. Als je dan zo stoer bent om ruzie te zoeken, haak dan niet af als je iemand ziet die wat groter is. Ik doe powerlifting/bodybuilding voor 4 jaar, ben 1m97 dus wat langer en breder dan gemiddeld persoon. Was wel een mooi overwinningsmomentje :9. Maar toch, triest figuur. ;w
Pagina: 1 ... 91 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator