Ik snap de kritiek wel ja. Ik ben nog steeds wel aan het spelen hoor, maar merk ook dat het minder wordt.
Het is niet dat het me bijv nog geld kost bijv, ben uitgebreid qua opslag en bag, dus heel soms een incubator en dat is het nu wel.
Maar omdat je idd gewoon niet weet wat je tegen kan komen is het verzamelen van Pokemon ook gewoon lastig, al was het maar omdat ik van een heleboel soorten prima evolve kandidaten heb klaar staan om er zeker weer 10 nieuwe van te maken, maar ik gewoon bij lange na geen candy genoeg heb.
100 candy van een soort die je 2 keer per week een keer ziet, dat schiet natuurlijk niet op. En met de eggs moet je dan echt mazzel hebben.
Ik hoef geen mega Pokemon voor gymbattles per se, maar ik wil wel een beetje kans maken om de Pokedex vol te krijgen en dat gaat zo ook echt nog maanden duren.... dan moet je als bedrijf toch echt zorgen dat het leuker blijft dan Pidgeys en Weedles harvesten.
tl;dr: nog steeds best vermakelijk, maar dat gaat geen weken meer duren als het zo blijft en er niets bijkomt qua functies en fun

.