Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Larkinzzz schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:03:
Moet je bij al die radar apps op android ook inloggen met je gmail/pokemon go account? of hoef je alleen de app op te starten en GPS aan te zetten? En welke app raden jullie aan voor android?
De enige, voor zover ik weet, die op dit moment überhaupt iets toont is:

Google Play: Catch that! Map of something

Maar die werkt nu dus alleen maar in Amsterdam en Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
D2FValinor schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:03:
Zijn er al poke-clans :P
Heb er echt 1 nodig nu...... Mijn wijk is overgenomen door blauw en het een is een hele grote groep. Elke gym heeft 5-7 trainers :'(
Haalde ze elke keer in mijn eentje neer, maar kost me teveel potions en revives. Is nu zoveel werk geworden dat ik het niet meer wil doen :-(
De volgende dag zitten er toch weer 7 trainers in...
Hehe hier vermoedelijk het enige lid van de Instinct Clan in R'dam/Ridderkerk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:20
Nerot1x schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:06:
[...]

Maar eigenlijk is het ook van de zotte dat 36 man in 60 uur de gehele API heeft gekraakt terwijl Niantic al een maand bezig is met een werkende tracking system, das is eigenlijk puur de schuld van Niantic.
Die 36 man hoeven geen winst te maken en zijn 'gratis' ;) Dat scheelt een hoop.

[ Voor 16% gewijzigd door eborn op 06-08-2016 21:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 12:28
spocy schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:18:
[...]

Hehe hier vermoedelijk het enige lid van de Instinct Clan in R'dam/Ridderkerk :+
FTFY :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-06 12:43
eborn schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:22:
[...]

Die 36 man hoeven geen winst te maken en zijn 'gratis' ;) Dat scheelt een hoop.
Een maand is 744 uur, en ik denk dat ze wel meer mensen hebben dan 36 eerlijk gezegt. Winst krijg je door een goed spel te hebben waar mensen geld in willen stoppen. Dus door dat te fixen, komen er meer spelers dus meer geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:55
[...]

Nope hier nog 1, en bij mij in de wijk kleurt de gym regelmatig geel al is er meer blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Godver, dan heb ik dus echt voor Jan jul die map werkend gekregen. Halve dag zitten klooien, en een paar uur later ging de api op slot en was het einde oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:03:
[...]

Godver, dan heb ik dus echt voor Jan jul die map werkend gekregen. Halve dag zitten klooien, en een paar uur later ging de api op slot en was het einde oefening.
Ach ter lering ende vermaak was het nog altijd een halve dag goed besteed! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:04:
[...]

Ach ter lering ende vermaak was het nog altijd een halve dag goed besteed! :+
Nou geleerd heb ik er niet echt van, en vermaak zorgt het ook niet meer voor. Heb eigenlijk geen zin meer om te spelen. 3 uur door de stad gelopen met een vriend van me en zijn buiten het ongedierte misschien 3 pokemon tegen gekomen. Zorg voor goede tracking en verdeel de Spawns eens, ik snap niet dat drukte voor meer pokemon moet zorgen, iedereen kan ze afzonderlijk vangen dus dat is helemaal niet nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:06:
[...]

Nou geleerd heb ik er niet echt van, en vermaak zorgt het ook niet meer voor. Heb eigenlijk geen zin meer om te spelen. 3 uur door de stad gelopen met een vriend van me en zijn buiten het ongedierte misschien 3 pokemon tegen gekomen. Zorg voor goede tracking en verdeel de Spawns eens, ik snap niet dat drukte voor meer pokemon moet zorgen, iedereen kan ze afzonderlijk vangen dus dat is helemaal niet nodig...
Eens, maar drukte zorgt over het algemeen ook voor meer lures op spots, wat ook weer voor meer pokemon zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
wortelsoft schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:44:
[...]

Nope hier nog 1, en bij mij in de wijk kleurt de gym regelmatig geel al is er meer blauw.
Haha, dan had ik het toch verkeerd.

Lukt het jullie (Team Instinct) ook om een gym voor een langere periode vast te houden? Ik maak zelf deel uit van Team Valor en mijn record was ongeveer een week. Ik ben er toen (zo'n week geleden) uitgezet omdat mijn Pokémon de laagste CP had. De desbetreffende gym is momenteel nog steeds niet overgenomen door een ander team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:07:
[...]

Eens, maar drukte zorgt over het algemeen ook voor meer lures op spots, wat ook weer voor meer pokemon zorgt.
Nou zaten ook een half uur bij een spot met 3 lures, ook alleen maar ongedierte dat daar op af kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Pazzie schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:12:
[...]

Lukt het jullie (Team Instinct) ook om een gym voor een langere periode vast te houden? Ik maak zelf deel uit van Team Valor en mijn record was ongeveer een week. Ik ben er toen (zo'n week geleden) uitgezet omdat mijn Pokémon de laagste CP had. De desbetreffende gym is momenteel nog steeds niet overgenomen door een ander team.
Kan zo geregeld worden hoor :P Waar staat die gym?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
[...]

Dat lukt bij mij in de buurt geen enkel team haha. Hier blijven gyms eigenlijk nooit langer dan een dag van hetzelfde team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Nerot1x schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:41:
[...]

Een maand is 744 uur, en ik denk dat ze wel meer mensen hebben dan 36 eerlijk gezegt. Winst krijg je door een goed spel te hebben waar mensen geld in willen stoppen. Dus door dat te fixen, komen er meer spelers dus meer geld.
Niantic heeft zelf ook maar 40 man tot zijn beschikking ;)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

[...]

Ben zelf ook team Instinct, en zie hier in Einhoven toch wel aardig wat gele Gyms. Maar klopt dat we zwaar in de minderheid zijn. Game Theory heeft wel een leuke uitleg bij (vanaf 2:27) waarom de meeste spelers voor team Mystic hebben gekozen, gevolgd door team Valor en het minst dus voor team Instinct.

Ik heb wel wat met underdogs kennelijk, bij mij altijd hetzelfde liedje in dit soort gevallen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Weet iemand of de dagelijkse cap 10 gyms is? Ik had namelijk het idee dat ik 12 gyms had, maar ik kon "maar" 10 coins claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Rpower18 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:22:
Weet iemand of de dagelijkse cap 10 gyms is? Ik had namelijk het idee dat ik 12 gyms had, maar ik kon "maar" 10 coins claimen.
Ja dit is een bekende limiet voor het innen van coins. Max 10 gyms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phicoh
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 07:43
mark-k schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:17:
[...]

Nou zaten ook een half uur bij een spot met 3 lures, ook alleen maar ongedierte dat daar op af kwam.
Ja, die lures werken slecht. In het Vondelpark bij het Blauwe Theehuis zit het vol met lures maar vind je niets bijzonders en 100 meter verder zit een Magnemite nest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

spocy schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:22:
[...]

Ja dit is een bekende limiet voor het innen van coins. Max 10 gyms.
Aah oke dankjewel. Ik was al samen met een maatje aan het twijfelen of wij het nog wel goed hadden! Maar dit verklaart het dan wel weer.. Hoe was Kijkduin? Goed bevallen? Of zou jij er niet het halve land voor door rijden? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnevt2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:50
Kan iemand mij uitleggen hoe je met pokestumble scant? als ik de site laad ( en op een random plek terecht kom, zie ik wel pokemon, maar ik zie geen optie op om mijn eigen adres te scannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Weemism schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:21:
[...]

Ben zelf ook team Instinct, en zie hier in Einhoven toch wel aardig wat gele Gyms. Maar klopt dat we zwaar in de minderheid zijn. Game Theory heeft wel een leuke uitleg bij waarom de meeste spelers voor team Mystic hebben gekozen, gevolgd door team Valor en het minst dus voor team Instinct.

Ik heb wel wat met underdogs kennelijk, bij mij altijd hetzelfde liedje in dit soort gevallen :-).
Dat is echt de kutste kerel die ik ooit heb horen praten :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Rpower18 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:25:
[...]

Aah oke dankjewel. Ik was al samen met een maatje aan het twijfelen of wij het nog wel goed hadden! Maar dit verklaart het dan wel weer.. Hoe was Kijkduin? Goed bevallen? Of zou jij er niet het halve land voor door rijden? haha
Ik zelf zou er niet het halve land voor door rijden nee. Gelukkig woon ik vrij dichtbij.
Het is leuk zo voor een keer, en de gekte zien alleen is op zich de moeite waard. De variëteit aan pokemon is groter. Daarnaast raak je je pokeballs prima kwijt want ondanks veel stops gooi je nog veel meer naar alle pokemon die continue spawnen.

Overigens slecht eieren uitbroeden, want je hoeft nauwelijks te lopen, en wat je loopt pakt ie niet altijd goed op haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
arnevt2 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:29:
Kan iemand mij uitleggen hoe je met pokestumble scant? als ik de site laad ( en op een random plek terecht kom, zie ik wel pokemon, maar ik zie geen optie op om mijn eigen adres te scannen?
Gewoon niet gok ik, scanners zijn offline door veranderde api.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnevt2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:50
mark-k schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:30:
[...]

Gewoon niet gok ik, scanners zijn offline door veranderde api.
maar waarom zie ik dan bijvoorbeeld in den haag wel pokemon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
arnevt2 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:31:
[...]

Mensen melden de pokemon, en de map toont het, niet gescanned vanuit de API maar gebasseerd op user input bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

mark-k schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:29:
[...]

Dat is echt de kutste kerel die ik ooit heb horen praten :r
Ja, dat is vaker gehoorde kritiek haha. Maar even doorheen bijten, het het stukje met Pokérock wordt het interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Weemism schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:33:
[...]

Ja, dat is vaker gehoorde kritiek haha. Maar even doorheen bijten, het het stukje met Pokérock wordt het interessant.
Heb het grootste deel gekeken, maar echt wat een irritante zak. Sowieso is een voorstukje van 3 minuten dat totaal niet relevant is voor je verhaal te debiel voor woorden en zijn uitleg is echt op het niveau van een 11 jarige die graag in zn eigen anus graait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:45
mark-k schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:35:
[...]

Heb het grootste deel gekeken, maar echt wat een irritante zak. Sowieso is een voorstukje van 3 minuten dat totaal niet relevant is voor je verhaal te debiel voor woorden en zijn uitleg is echt op het niveau van een 11 jarige die graag in zn eigen anus graait.
Past dus precies bij je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

mark-k schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:35:
[...]

Snap wat je bedoelt, maar vind z'n kanaal persoonlijk wel amusant juist omdat ie zo over the top is, en de semi wetenschappelijke uiteenzettingen m.b.t. games zijn ook best interessant. Maar ieder z'n ding.

Back to on topic nu dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Weemism schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:41:
[...]

Snap wat je bedoelt, maar vind z'n kanaal persoonlijk wel amusant juist omdat ie zo over the top is, en de semi wetenschappelijke uiteenzettingen m.b.t. games zijn ook best interessant. Maar ieder z'n ding.

Back to on topic nu dan.
Tja en dan blijft het stil, niemand meer op jacht? of juist allemaal op jacht en daardoor niet meer op tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
arnevt2 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:31:
[...]

Pokestumble en Catch that! (Skiplagged) tonen beide ongeveer hetzelfde maar zijn volledig los van elkaar. Bij stumble zeiden ze op Twitter dat het cached data is, oude spawns dus, maar alle spawns kloppen en zijn ook op locatie te vinden. Dat zou dus betekenen dat alles op een vaste cyclus loopt...
Oude opnames van spawns zijn dan dus gewoon te hergebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:32
Hij heeft wel een logisch verhaal inderdaad. Ik had gekozen voor Mystic omdat toentertijd alle Gyms in de buurt of geel of rood waren (op vakantie). Nu thuisgekomen is alles blauw :( ik hoop dat ze ooit nog de mogelijkheid geven om van team te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Laatst online: 16-08 10:10
Sjurm schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:56:
Hij heeft wel een logisch verhaal inderdaad. Ik had gekozen voor Mystic omdat toentertijd alle Gyms in de buurt of geel of rood waren (op vakantie). Nu thuisgekomen is alles blauw :( ik hoop dat ze ooit nog de mogelijkheid geven om van team te wisselen.
Ik koos voor rood omdat ik op een Gym had geklikt na 5 minuten spelen en niet wist dat ik het kon cancelen door de app af te sluiten. Ik had geen idee hoeveel er van elke kleur hier in de buurt waren, het verhaaltje bij rood klonk we geinig en stoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Ik heb ook voor team Mystic gekozen. Ben ik toch wel heel blij om. Lekker cashen elke dag. Ik hoef geen muntjes te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
Nog een paar dagen of minder en poke maps zijn terug. Zoals ik eerder al had vermeld hebben ze de API volledig gekraakt en aanspraak kunnen maken op de API en ook kregen ze hier de correcte responses op. Dus ik verwacht binnen enkele dagen dat er nieuwe poke maps online zijn die de API gebruiken om te vertellen waar een pokemon zit, in plaats van crowdsourced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:32

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Weemism schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:21:
[...]

Ben zelf ook team Instinct, en zie hier in Einhoven toch wel aardig wat gele Gyms. Maar klopt dat we zwaar in de minderheid zijn. Game Theory heeft wel een leuke uitleg bij (vanaf 2:27) waarom de meeste spelers voor team Mystic hebben gekozen, gevolgd door team Valor en het minst dus voor team Instinct.

Hier ook Eindhoven + team geel :D
Nerot1x schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:00:
Nog een paar dagen of minder en poke maps zijn terug. Zoals ik eerder al had vermeld hebben ze de API volledig gekraakt en aanspraak kunnen maken op de API en ook kregen ze hier de correcte responses op. Dus ik verwacht binnen enkele dagen dat er nieuwe poke maps online zijn die de API gebruiken om te vertellen waar een pokemon zit, in plaats van crowdsourced.
Weet je dat wel zo zeker? De oorspronkelijke Pokemongo-map heeft zojuist een C&D gehad.
I just received a cease and desist this morning from Niantic labs for allegedly violating their ToS, CFAA, and DMCA and decided to shut down the project. I just wanted to thank you all for the support, you were the first place I posted and the reason it grew so much!

Ahmed

[ Voor 42% gewijzigd door FREAKJAM op 06-08-2016 23:04 ]

is everything cool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Dat was ook mijn reden, als ik op de map keek was alles juist geel of rood.
Ik wilde juist kunnen battlen en heb toen blauw gekozen, ook omdat het verhaaltje me meer aanstond.

Gelukkig switchen de gyms hier nog regelmatig van team, maar in het 'wild' kom je inderdaad veel meer spelers van team Mystic tegen dan van andere teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

Nerot1x schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:00:
Ik heb vandaag https://skiplagged.com/ gebruikt en dat werkte prima! Maar toch hoop ik eigenlijk dat het ze niet lukt.. beseft niemand dan eigenlijk dat door dit kat en muis spel met Niantic. Het personeel van Niantic gedwongen wordt om zich bezig te houden met API encryptie etc. in plaats van nieuwe features ontwikkelen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Rpower18 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:03:
[...]

Ik heb vandaag https://skiplagged.com/ gebruikt en dat werkte prima! Maar toch hoop ik eigenlijk dat het ze niet lukt.. beseft niemand dan eigenlijk dat door dit kat en muis spel met Niantic. Het personeel van Niantic gedwongen wordt om zich bezig te houden met API encryptie etc. in plaats van nieuwe features ontwikkelen.. 8)7
Ze zouden natuurlijk ook gewoon kunnen overwegen zelf een tracker te fixen zodat de enige enigsinds legit reden om de API open te breken verdwijnt en het aanpakken van de bots makkelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
FREAKJAM schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:00:
[...]

Hier ook Eindhoven + team geel :D

[...]

Weet je dat wel zo zeker? De oorspronkelijke Pokemongo-map heeft zojuist een C&D gehad.

[...]
Ja dat ik weet ik zeker. De API is gekraakt dus.. en ik denk niet dat een Rus gaat luisteren naar een C&D letter van wie van ook. Niantic weet ook dat het een onbegonnen zaak is om een Rus aan te gaan klagen en zo zijn er meerdere landen. Dus die zijn binnen no-time weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

spocy schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:06:
[...]

Ze zouden natuurlijk ook gewoon kunnen overwegen zelf een tracker te fixen zodat de enige enigsinds legit reden om de API open te breken verdwijnt en het aanpakken van de bots makkelijker is.
Ja maar zo blijf je dus in een vicieuze cirkel. Want als de servers overbelast raken door de aanvragen van alle bots, cheaters, mapping tools kan je dus niet uitrollen naar meer landen en kan je je dus niet bezig gaan houden met het oplossen van het tracking probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
Rpower18 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:03:
[...]

Sja maar wiens schuld is dat voor een groot gedeelte? Zij zelf.. zoeken naar een Pokemon in je nearby, good luck with that.Maar kijk maar naar blizzard/WoW daar worden al jaren bots voor gemaakt en gebruikt. Is gewoon niet te stoppen, op een gegeven moment moet je gewoon individueel gaan bannen en niet verwachten dat een techniek door mensen gemaakt niet te kraken is door andere mensen, pointless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
[...]

Hahaha, sterkte 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
mark-k schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:18:
[...]

Kan zo geregeld worden hoor :P Waar staat die gym?
Haha, laat ik dat maar niet zeggen. Alhoewel, misschien kan je hem net een level lager maken, zodat ik hem eenvoudig kan trainen en er een Pokémon van mij weer bij kan plaatsen ;). Het is een level 8 gym met 30550/40000.
spocy schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:19:
[...]

Dat lukt bij mij in de buurt geen enkel team haha. Hier blijven gyms eigenlijk nooit langer dan een dag van hetzelfde team.
Hier ook niet, op deze gym na.
Trasos schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:03:
[...]

Dat was ook mijn reden, als ik op de map keek was alles juist geel of rood.
Ik wilde juist kunnen battlen en heb toen blauw gekozen, ook omdat het verhaaltje me meer aanstond.

Gelukkig switchen de gyms hier nog regelmatig van team, maar in het 'wild' kom je inderdaad veel meer spelers van team Mystic tegen dan van andere teams.
Ik heb zelf voor rood gekozen omdat ik op de Gameboy Pokemon Red had.

Persoonlijk vind ik het aanvallen ook een stuk makkelijker dan het trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Wanneer ik goradar uit de appstore gebruik laat ie nog aardig wat zien. Niet heel veel, maar genoeg. Inclusief tijd.
Goradar

[ Voor 84% gewijzigd door Valinor op 06-08-2016 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

Nerot1x schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:11:
[...]

Sja maar wiens schuld is dat voor een groot gedeelte? Zij zelf.. zoeken naar een Pokemon in je nearby, good luck with that.Maar kijk maar naar blizzard/WoW daar worden al jaren bots voor gemaakt en gebruikt. Is gewoon niet te stoppen, op een gegeven moment moet je gewoon individueel gaan bannen en niet verwachten dat een techniek door mensen gemaakt niet te kraken is door andere mensen, pointless.
Dat is mijn punt juist.. Doordat mensen de API blijven slopen en ontcijferen kunnen ze zich niet eens bezighouden met het verbeteren van de tracking.... 8)7 Als de API met rust wordt gelaten dan kunnen die gasten bij Niantic eindelijk bezig met het uitrollen van nieuwe features oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
Rpower18 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:20:
[...]

Dat is mijn punt juist.. Doordat mensen de API blijven slopen en ontcijferen kunnen ze zich niet eens bezighouden met het verbeteren van de tracking.... 8)7 Als de API met rust wordt gelaten dan kunnen die gasten bij Niantic eindelijk bezig met het uitrollen van nieuwe features oid.
Dat is de ideale wereld maar als je daarin in gelooft, game je nog niet lang genoeg. Het is altijd een kat en muis spel en zal altijd zo blijven. Alsof blizzard stopte met developing omdat mensen botten en zij zich hiertegen verzetten, zo werkt dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
Rpower18 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:20:
[...]

Het is eigenlijk de schuld van Niantic zelf. De eerste weken waren ze meer bezig met het uitrollen van het spel in verschillende landen, dan het fixen van de problemen. Elke keer kwam er een land bij en gingen alle servers weer down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Had zelf ook voor rood gekozen. Maar zoontje vond Pikachu geel natuurlijk het beste en het is zijn account.

Vanavond samen een gym over en weer bevochten tegrn blauw. Tot er een ander blauw teamlid aankwam en er snel een 2600 Lapras ingooide...

Die kunnen we met 6 Pokémon wel aan. Alleen niet binnen de tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Pazzie schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:17:
[...]

Haha, laat ik dat maar niet zeggen. Alhoewel, misschien kan je hem net een level lager maken, zodat ik hem eenvoudig kan trainen en er een Pokémon van mij weer bij kan plaatsen ;). Het is een level 8 gym met 30550/40000.

[...]

Hier ook niet, op deze gym na.

[...]

Ik heb zelf voor rood gekozen omdat ik op de Gameboy Pokemon Red had.

Persoonlijk vind ik het aanvallen ook een stuk makkelijker dan het trainen.
Zolang die gym niet volledig gevuld is met cp2k5+ dragonites is hij zo gesloopt hoor. Meestal heb ik net iets meer dan 1 vaporeon nodig om alles in een lvl4 gym een keer te slopen, dus lvl 8 moet met 6 pokemon wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-08 14:42
Zo, net terug uit Kijkduin (1,5 uur rijden). Ben er 2 uurtjes geweest, omdat we in de middag toch al in Scheveningen moeten zijn. Van 20:00 tot 22:00 uur toch weer stuk of 10 nieuwe Pokemon geregistreerd in mijn pokedex! :D

Geweldig om te zien hoeveel mensen daar Pokemon spelen. Op een gegeven moment rende iedereen (man of 500 gok ik) naar het strand omdat daar een Gengar zat haha geweldig! XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 15:06
mark-k schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:28:
[...]

Zolang die gym niet volledig gevuld is met cp2k5+ dragonites is hij zo gesloopt hoor. Meestal heb ik net iets meer dan 1 vaporeon nodig om alles in een lvl4 gym een keer te slopen, dus lvl 8 moet met 6 pokemon wel lukken.
Hoeveel cp is die vap van jou dan wel niet?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 07:15
Ik zit in team geel. De reden is simpel. Zapdos is een badass. Hetzelfde geld voor Jolteon. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:30:
[...]

Hoeveel cp is die vap van jou dan wel niet?
1k9, 1k7, 1k6, en 1k5. Had vandaag eigenlijk minimaal een 2k+ bij gemoeten waren het niet dat het 2 flareons en een jolteon werden :(

Als iemand stras wil traden, heb 10 flareons in de aanbieding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

Nerot1x schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:22:
[...]

Dat is de ideale wereld maar als je daarin in gelooft, game je nog niet lang genoeg. Het is altijd een kat en muis spel en zal altijd zo blijven. Alsof blizzard stopte met developing omdat mensen botten en zij zich hiertegen verzetten, zo werkt dat niet.
Wat een frappante conclusie, ik ben het niet met je eens dus ik game niet lang genoeg? Tevens ook telkens de vergelijking met Blizzard, waar baseer jij dit op? Blizzard is ook qua gamestudio niet vergelijkbaar met Niantic.

Wat ik probeer te zeggen is dat alle mensen met de juiste en goede intenties die proberen de API te ontcijferen om te gebruiken voor de maps, zijn tevens ook diegene die de servers overbelasten en diegenen die het hackers en botters makkelijker maken. Desalniettemin ben ik het wel met je eens dat je het sowieso blijft houden dat mensen blijven hacken, maar dat Niantic nu moeite heeft met de tracking feature geeft naar mijn inziens geen vrijbrief om dan maar de API te slopen.

FIY: Ik ben 26 en ik game al sinds mijn jeugd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Rpower18 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:20:Als de API met rust wordt gelaten dan kunnen die gasten bij Niantic eindelijk bezig met het uitrollen van nieuwe features oid.
Komop nou, dan moeten ze maar meer mensen aannemen. Daarnaast zijn die footsteps een oude feature die ze uit hebben gezet. Ik snap niet wat ze als beweegreden hebben, maar iedereen die dit speelt wil gewoon een indicatie waar ze de pokemon nearby kunnen vinden. Dat ze dat zonder uitleg uitzetten is krankzinnig. Dat API verhaal is mooie smoes maar meer dan dat echt niet.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
Rpower18 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:34:
[...]

Wat een frappante conclusie, ik ben het niet met je eens dus ik game niet lang genoeg? Tevens ook telkens de vergelijking met Blizzard, waar baseer jij dit op? Blizzard is ook qua gamestudio niet vergelijkbaar met Niantic.

Wat ik probeer te zeggen is dat alle mensen met de juiste en goede intenties die proberen de API te ontcijferen om te gebruiken voor de maps, zijn tevens ook diegene die de servers overbelasten en diegenen die het hackers en botters makkelijker maken. Desalniettemin ben ik het wel met je eens dat je het sowieso blijft houden dat mensen blijven hacken, maar dat Niantic nu moeite heeft met de tracking feature geeft naar mijn inziens geen vrijbrief om dan maar de API te slopen.

FIY: Ik ben 26 en ik game al sinds mijn jeugd...
Uiteraard is dat geen vrijbrief om wel of niet de API te ontcijferen (niet slopen hoor) maar ik bedoel meer dat het gewoon geen zin heeft om er zoveel resources in te steken, iets wat toch niet tegen te houden is. Er zal een andere manier gevonden moeten worden om dat te kunnen doen zonder dat de rest van de spelers hier hinder van ondervind. Bijv accounts flaggen die verdacht zijn en banwaves met regelmaat, is een manier die door grote gamestudio's gebruikt word (ja ook blizzard:P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
mark-k schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:32:
[...]

1k9, 1k7, 1k6, en 1k5. Had vandaag eigenlijk minimaal een 2k+ bij gemoeten waren het niet dat het 2 flareons en een jolteon werden :(

Als iemand stras wil traden, heb 10 flareons in de aanbieding :+
Waar haal je zoveel Eevees vandaan??? :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Crap.. Ik wilde net een volteon evolueren.. Vergeet ik hem te hernamen.. Ik krijg een flareon die ik al had, maar beter.. 25 eevee candy down the drain.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

Nerot1x schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:38:
[...]

Uiteraard is dat geen vrijbrief om wel of niet de API te ontcijferen (niet slopen hoor) maar ik bedoel meer dat het gewoon geen zin heeft om er zoveel resources in te steken, iets wat toch niet tegen te houden is. Er zal een andere manier gevonden moeten worden om dat te kunnen doen zonder dat de rest van de spelers hier hinder van ondervind. Bijv accounts flaggen die verdacht zijn en banwaves met regelmaat, is een manier die door grote gamestudio's gebruikt word (ja ook blizzard:P).
Haha mijn ervaring met Blizzard is niet zo positief als die van jou merk ik al! :P Daarentegen heb ik ook nooit WoW gespeeld, wel weer Diablo, dus wat dat betreft ben ik niet vol lof :P maar ik denk dat ze bij Niantic nog niet de expertise hebben om het zo aan te pakken zoals Blizzard. Ook qua mankracht denk ik dat ze het zwaar onderschat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:43:
[...]

Waar haal je zoveel Eevees vandaan??? :D
Tja dat is de enige fatsoenlijke pokemon die hier vrij vaak spawnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
aicaramba schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:45:
Crap.. Ik wilde net een volteon evolueren.. Vergeet ik hem te hernamen.. Ik krijg een flareon die ik al had, maar beter.. 25 eevee candy down the drain.
Maar 24 he, krijgt er nog 1tje terug voor de evolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
mark-k schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:46:
[...]

Maar 24 he, krijgt er nog 1tje terug voor de evolutie.
ahh.. Dan maakt het niet uit :P

Maareh.. Ook een hoge IV eevee.

[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 06-08-2016 23:48 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

rnenator schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:38:
[...]

Komop nou, dan moeten ze maar meer mensen aannemen. Daarnaast zijn die footsteps een oude feature die ze uit hebben gezet. Ik snap niet wat ze als beweegreden hebben, maar iedereen die dit speelt wil gewoon een indicatie waar ze de pokemon nearby kunnen vinden. Dat ze dat zonder uitleg uitzetten is krankzinnig. Dat API verhaal is mooie smoes maar meer dan dat echt niet.
Ze hebben de feature uitgezet omdat het niet helemaal lekker werkte en te veel belasting gaf op de server, wss ook weer doordat de API niet helemaal goed was. Wat ze nu dus proberen op te lossen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Rpower18 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:47:
[...]

Ze hebben de feature uitgezet omdat het niet helemaal lekker werkte en te veel belasting gaf op de server, wss ook weer doordat de API niet helemaal goed was. Wat ze nu dus proberen op te lossen denk ik.
Tja en daardoor kregen ze honderdduizenden bot accounts voor de maps ervoor terug, dat is denk ik nog wel een hogere load dan die stapjes die prima client side kunnen worden berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
aicaramba schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:47:
[...]

ahh.. Dan maakt het niet uit :P

Maareh.. Ook een hoge IV eevee.
Krijg genoeg Eevees dus vanaf lvl 30 ga ik daar pas naar IV kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 20:47
Pfff net het dorp moeten rondrennen hier omdat er hier een Hitmonlee was gespawned.
Na 14 minuten rondrennen nog net aan kunnen vangen :D

Enige reden dat het gelukt was is trouwens omdat ik alle spawns binnen bereik gemapped had in de tijd dat pokevision het nog deed. Ik weet dus precies wanneer er ergens iets spawnt en hoefde daardoor maar 6 spawns te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Net terug van Kijkduin. Om 01:00 kwam er een fucking Charizard! Na 3 ultra ballen vluchtte hij helaas. Echt enorm balen! :(

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Ik liep hem net mis. was op een lure geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
POGOAPI is blootgelegd :) knap 3 dagen en 5 uur had men nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Gaat toch weer gewoon gepatched worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Hey, kan iemand mij uitleggen wat die lichte blauwe gloed achter de Pokémons zijn in de pokedex? Sommige hebben het, anderen niet? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:14
P-Nut schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 05:13:
POGOAPI is blootgelegd :) knap 3 dagen en 5 uur had men nodig
Dat is snel idd, benieuwd wanneer de eerste radars weer online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Inmiddels is de API gekraakt, dus ik verwacht dat vandaag of anders begin volgende week de eerste maps/bots ook wel weer terug zullen komen helaas. Wel knap om te zien hoe snel een team developers het weer opengegooid heeft. Beetje jammer dat hier ook de minder "grijs gebied" zaken van meeprofiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:14
spocy schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 08:23:
Inmiddels is de API gekraakt, dus ik verwacht dat vandaag of anders begin volgende week de eerste maps/bots ook wel weer terug zullen komen helaas. Wel knap om te zien hoe snel een team developers het weer opengegooid heeft. Beetje jammer dat hier ook de minder "grijs gebied" zaken van meeprofiteren.
Ach het was niet zo dat iemand die wou cheaten niks meer kon he. Alleen de echt luie cheaters die met vol automatische bots bezig gingen lagen eruit. Verder kon iedereen rustig nog cheaten wat die wou.

Al zag ik op marktplaats dat er mensen waren die dit soort accounts serieus verkochten level 30 €29,95. Inclusief advertenties op marktplaats. Of iemand die een bot verkocht voor €5. Iemand die aanbood om je eieren uit te lopen 8)7 en noem maar op. Gekke wereld en iedereen wil een graantje mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
WestBoy_B schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 08:15:
Hey, kan iemand mij uitleggen wat die lichte blauwe gloed achter de Pokémons zijn in de pokedex? Sommige hebben het, anderen niet? Alvast bedankt
Sorteer eens op Recent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:55
[...]

Nee die gym hier is net een flippercast, zat gisteravond een 2600CP dragonite lvl 31 in en nog twee duizend cp+ pokrmon die heeft het een uur volgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Practics schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 08:36:
[...]

Ach het was niet zo dat iemand die wou cheaten niks meer kon he. Alleen de echt luie cheaters die met vol automatische bots bezig gingen lagen eruit. Verder kon iedereen rustig nog cheaten wat die wou.

Al zag ik op marktplaats dat er mensen waren die dit soort accounts serieus verkochten level 30 €29,95. Inclusief advertenties op marktplaats. Of iemand die een bot verkocht voor €5. Iemand die aanbood om je eieren uit te lopen 8)7 en noem maar op. Gekke wereld en iedereen wil een graantje mee.
Ja inderdaad, gps spoofing etc heeft er nooit uitgelegen, de automatische bots wel. En helaas de maps ook, die op dit moment wel cheaten zijn maar bij gebrek aan een ingame tracker ook als noodzakelijk uitgelegd kunnen worden.

Het verkopen van accounts of bots op marktplaats moet je sowieso niet serieus willen nemen, komt nooit wat goeds van. Maar blijkbaar is er toch een markt voor, bijna bizar te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Ik zie dus al je recente Pokémons die je hebt gevangen thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
On a different note: Mijn vrouw is sinds deze week pokeballs aan het haken. De kleine variant vinden katten erg gaaf.

Gisteren in het Landal park rond aan het lopen geweest met twee telefoons. Wat heb ik gevangen in die 3 kwartier? 1 Weedle, 1 Poliwag en verder niets. Stond genoeg op de lijst, maar was niets in de buurt schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Ik gebruik ook pokeadvisor en daar heb je ook groene kleur achtergrond, maar ook donkere en lichte kleuren...dus:
Lichtgroen
Groen
Lichtblauw
Blauw

Dit zie je dus achter de Pokémons?
Weet jij ook hier meer van?

Thanks!😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
WestBoy_B schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 08:58:
[...]

Ik gebruik ook pokeadvisor en daar heb je ook groene kleur achtergrond, maar ook donkere en lichte kleuren...dus:
Lichtgroen
Groen
Lichtblauw
Blauw

Dit zie je dus achter de Pokémons?
Weet jij ook hier meer van?

Thanks!😎
Ook daar kan je op Recent sorteren. Kom op, een beetje eigen onderzoek is toch niet te veel gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Laatst online: 08-09 16:54
mark-k schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:48:
[...]

Tja en daardoor kregen ze honderdduizenden bot accounts voor de maps ervoor terug, dat is denk ik nog wel een hogere load dan die stapjes die prima client side kunnen worden berekend.
Protip: check te timeline van een aantal van dergelijke apps vs het uitzetten van de tracking feature. Ik geloof direct dat veel gebruikers dat als reden opgeven (for better or worse), maar een aanzienlijk deel van de makers was al bezig toen de tracking er nog gewoon in zat...

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Mx. Alba schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 09:39:
[...]

Ook daar kan je op Recent sorteren. Kom op, een beetje eigen onderzoek is toch niet te veel gevraagd?
Ja dat klopt wel...maar wat is he't verschil tussen groen en blauw hierin dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

Netjes, de scanners werken weer :Y) Niantic is wel een beetje een vervelend bedrijf hoor.
Jammeren over dergelijke maps, maar ondertussen zelf geen goede oplossing aanbieden. Vaag.

Nou ja, t'is weer opgelost voorlopig :) Hopelijk komen ze snel zelf met een release, zodat we effectief weer gericht kunnen gaan zoeken i.p.v. random beesten tegenkomen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Nou, ik heb t spel gedeinstaleerd. Kwam erachter dat ik er eigenijk geen plezier meer in had en dat het meer een verslaving was. Telkens hetzelfde doen, telkens hetzelfde tegen komen, en veel vaker ergerde ik me dan dat ik lol had. De pokemon die opeens veel lastiger te vangen zijn, de bonussen die opeens weg zijn, nog steeds veel crashes als je n gym opent, mensen met meerdere dragonites die je plek stelen nadat je n gym gesloopt hebt. Geen manier om pokemon te zoeken. Het beleid van Niantic erger ik me ook kapot aan, en het is gewoon een eentonige grind geworden. Volgens mij is er ook een bug met gym fights, want dodgen gaat de hele tijd prima, tot een dikke speciale aanval komt dan registreert hij mn dodge niet.

Al met al is het eigenlijk gewoon een kutspel geworden waar je maar 2 dingen kunt doen, je ergeren aan dat je niks kunt vangen zonder 10 ballen te gooien of je ergeren aan klojos die je plek in de gym jatten. Ik heb geen zin meer om voor de 100e keer een poliwag te moeten vangen, of voor de 500e keer een pidgey proberen te vangen die dan weer ontsnapt. Het is een saaie grind geworden waarbij je doelloos ronddwaalt. Misschien installeer ik het later wel weer eens, maar voor nu ga ik mijn tijd eens nuttig of leuk besteden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WestBoy_B
mark-k schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 09:56:
Nou, ik heb t spel gedeinstaleerd. Kwam erachter dat ik er eigenijk geen plezier meer in had en dat het meer een verslaving was. Telkens hetzelfde doen, telkens hetzelfde tegen komen, en veel vaker ergerde ik me dan dat ik lol had. De pokemon die opeens veel lastiger te vangen zijn, de bonussen die opeens weg zijn, nog steeds veel crashes als je n gym opent, mensen met meerdere dragonites die je plek stelen nadat je n gym gesloopt hebt. Geen manier om pokemon te zoeken. Het beleid van Niantic erger ik me ook kapot aan, en het is gewoon een eentonige grind geworden. Volgens mij is er ook een bug met gym fights, want dodgen gaat de hele tijd prima, tot een dikke speciale aanval komt dan registreert hij mn dodge niet.

Al met al is het eigenlijk gewoon een kutspel geworden waar je maar 2 dingen kunt doen, je ergeren aan dat je niks kunt vangen zonder 10 ballen te gooien of je ergeren aan klojos die je plek in de gym jatten. Ik heb geen zin meer om voor de 100e keer een poliwag te moeten vangen, of voor de 500e keer een pidgey proberen te vangen die dan weer ontsnapt. Het is een saaie grind geworden waarbij je doelloos ronddwaalt. Misschien installeer ik het later wel weer eens, maar voor nu ga ik mijn tijd eens nuttig of leuk besteden.
Jammer, geen echte Ash Ketchum 😑

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik snap de kritiek wel ja. Ik ben nog steeds wel aan het spelen hoor, maar merk ook dat het minder wordt.

Het is niet dat het me bijv nog geld kost bijv, ben uitgebreid qua opslag en bag, dus heel soms een incubator en dat is het nu wel.

Maar omdat je idd gewoon niet weet wat je tegen kan komen is het verzamelen van Pokemon ook gewoon lastig, al was het maar omdat ik van een heleboel soorten prima evolve kandidaten heb klaar staan om er zeker weer 10 nieuwe van te maken, maar ik gewoon bij lange na geen candy genoeg heb.

100 candy van een soort die je 2 keer per week een keer ziet, dat schiet natuurlijk niet op. En met de eggs moet je dan echt mazzel hebben.

Ik hoef geen mega Pokemon voor gymbattles per se, maar ik wil wel een beetje kans maken om de Pokedex vol te krijgen en dat gaat zo ook echt nog maanden duren.... dan moet je als bedrijf toch echt zorgen dat het leuker blijft dan Pidgeys en Weedles harvesten.

tl;dr: nog steeds best vermakelijk, maar dat gaat geen weken meer duren als het zo blijft en er niets bijkomt qua functies en fun :).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

tl;dr: nog steeds best vermakelijk, maar dat gaat geen weken meer duren als het zo blijft en er niets bijkomt qua functies en fun :).
Dit :)

Ben elke dag nog wel op pad hoor en vermaak me in principe nog prima, maar als ze op deze manier bezig blijven (verkeerde prioriteiten en verder niks doen aan bugs/requests), dan is het snel einde oefening. Zeker na de zomer.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Mja. Ik zie eerlijk gezegd het 'geworden' aspect van die rant niet zo. Dit spel is net zo grindy als toen het uitkwam. Het tracker argument is overigens niet eens heel sterk, dat heeft alleen in de begindagen even gewerkt. Toen was het spel hier nog niet eens uit, alleen de echte early adopters hebben dit meegemaakt De echte piek kwam ook in NL pas na het uitzetten (en voor officiele vrijgave :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ik zit inmiddels op 122 pokemon en kan er nog een paar bij krijgen door te evolueren. Heb denk ik 3k pokemon gevangen, maar sommige ga ik gewoon nooit krijgen. Heb nog niet eens genoeg candy om een ivysaur te maken en net genoeg voor een charmeleon, dus een venusaur of charizard zit er nooit in, evenals een paar andere die ik nooit tegen kom. Ben op best veel plaatsen geweest om dit bij elkaar te krijgen, maar nu wordt het gewoon echt te saai. Alles dat ik de buurt spawnt heb ik al minimaal 100 keertje gevangen, de wat meer common dingen 200 en pidgey enzo die ik al een tijd niet eens meer aantik staan op 400+. Te veel tijd in gestoken, nu het licht gezien dat het gewoon verslavend was ipv leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
ijdod schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 10:09:
Mja. Ik zie eerlijk gezegd het 'geworden' aspect van die rant niet zo. Dit spel is net zo grindy als toen het uitkwam. Het tracker argument is overigens niet eens heel sterk, dat heeft alleen in de begindagen even gewerkt. Toen was het spel hier nog niet eens uit, alleen de echte early adopters hebben dit meegemaakt De echte piek kwam ook in NL pas na het uitzetten (en voor officiele vrijgave :))
Ik heb prima een tijd met die tracker gelopen, dan was best aardig. Daarna met de maps kon je tenminste ook nog wat zoeken.
En ja het is een grind geworden, eerst kwam je nog nieuwe dingen tegen en ging je zoeken enzo, nu kun je niet meer zoeken en is het gewoon vang alles maar dat op je pad komt. Als je dat al zo vaak gevangen hebt is de lol van het vinden en vangen er wel af, plus dat je gewoon veel te veel ballen kwijt bent aan sommige pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Oh, dat deel begrijp ik volkomen. Ben zelf behoorlijk wat tijd in WoW gestoken, ook herhaaldelijk gestopt na een 'wtf am I doing?' moment :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

In het begin level je redelijk snel en is het vangen van Pidgeys en Ratattas nog heel erg lucratief, uurtje evolven en je was 4 levels hoger.

Nu moet je 125000 en oplopend XP grinden om weer eens een level te stijgen, dat is met evolve uurtjes zelfs pittig ook alleen maar omdat je dus ook geen nieuwe meer maakt voor extra XP. Je bent dus constant aan het transferren, evolven en als enige resultaat een hoger level, bijna geen nieuwe Pokemon meer. En echt leuk is een uur evolven nou ook weer niet.

Dus ja, het is wel degelijk "geworden" voor mij. Ik ben nu lvl 23, bijna 24, maar om nu mijn Pokedex aan te vullen moet ik bijv ergens 80 Squirtle Candy vinden, ik zie alleen nooit Squirltles meer. Dus mijn Wartortle blijft dat nog heel lang ;).

En ik wil op een saaie zondag bijv best ergens heengaan voor andere Pokemon hoor, maar ja, waar dan? Dat is niet te doen omdat je officieel geen idee hebt waar je moet zijn.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 20:54
So net een lapras gevangen van 1300, me happy :)
Nu heb ik wrl weer zin in het spelletje :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Nee, het spel is niet wezenlijk veranderd, alleen vind je de grind niet meer leuk. Snap ik, herken ik, en het spel had veel meer met de content kunnen doen... maar het spel is niet wezenlijk gewijzigd.

For the record: ik gebruikte ook een aantal map tools. Vind ik zelf ook leuker. Maar Ik denk dat alle claims dat met een tracker (niet zozeer op personen hier, maar in het algemeen) men de maps niet zou gebruiken, regelrechte BS zijn. Die waren er A. gekomen en B. gebruikt. Al was het maar omdat die naar alle waarschijnlijkheid beter (lees: groter bereik, exacter qua content) zijn dan de in-game scanner.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spocy
ijdod schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 10:21:
Nee, het spel is niet wezenlijk veranderd, alleen vind je de grind niet meer leuk. Snap ik, herken ik, en het spel had veel meer met de content kunnen doen... maar het spel is niet wezenlijk gewijzigd.

For the record: ik gebruikte ook een aantal map tools. Vind ik zelf ook leuker. Maar Ik denk dat alle claims dat met een tracker (niet zozeer op personen hier, maar in het algemeen) men de maps niet zou gebruiken, regelrechte BS zijn. Die waren er A. gekomen en B. gebruikt. Al was het maar omdat die naar alle waarschijnlijkheid beter (lees: groter bereik, exacter qua content) zijn dan de in-game scanner.
Ja dat heb ik ook al eerder aangegeven, eerst werkte de tracker en was iedereen hier mee aan de slag, toen ging het kapot en kwamen de maps. Deze bieden uiteraard meer functionaliteit, dus simpelweg het terugbrengen van de oude tracker gaat echt niet het gebruik van de maps tegen. Want de mens is immers verwend geworden inmiddels.

Wat ik graag zou zien is de mogelijkheid om gericht bepaalde pokemon te zoeken. Met dan een grove indicatie van de afstand. Ik zie bijvoorbeeld liever dat er een dratini op 3-5km westelijk zit. Dan dat ik 20 pidgeys op 100m omtrek zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Ik denk dat het altijd een zwak punt van geogames zal zijn. Je kan niet alles overal laten spawnen; tegelijk zul je mensen hebben die wel alles willen hebben maar daar niet voor willen reizen (wat het punt van het spel is). Gevolg is dat je op meer of mindere mate altijd spelers zal zien die op enigerlei wijze zullen proberen hun lokatie te spoofen.

In de huidige vorm is dan niet zo'n issue; het is in feite een single player game met een nogal beperkte gym functie er op geplakt. Met de toekomstige (aanname :D) content zoals trading en pvp kan dat echter WEL een issue worden.

Pagina: 1 ... 90 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator