Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
DarkElement schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:08:
Snelkopeling naar je exe maken en achter het pad -ns zetten (achter de aanhalingstekens)

Nog een sporadisch werkende scanner:

http://www.pkgocatchem.com/
Dat ding heeft nooit lekker gewerkt, die gast probeert alleen zo lang mogelijk traffic naar z'n site te krijgen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12
Wow een 479cp Onix uit mijn 3e 10KM ei. De eerdere waren een 61CP Onix en een 400 Jinx :(

Wat is dit voor onzin, 479cp...ik ben lvl 21

[ Voor 21% gewijzigd door Terranova op 07-08-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 08:50
Leuk ja... Kan ik eindelijk mijn 96 % IV Magicarp evolueren, krijg ik een Gyarados met Bite (6) en Twister (25).

Hier heb ik dus helemaal geen klote aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Kalloewase schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:16:
Leuk ja... Kan ik eindelijk mijn 96 % IV Magicarp evolueren, krijg ik een Gyarados met Bite (6) en Twister (25).

Maar gelukkig kun je altijd nog 101 nieuwe Magicraps vangen voor poging 2 :+
Stiekem toch ook wel een beetje medelijden met je, echt klote man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024

Wachten tot ze de moves weer een keer aanpassen helaas.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
spocy schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:18:
[...]

Maar gelukkig kun je altijd nog 101 nieuwe Magicraps vangen voor poging 2 :+
Stiekem toch ook wel een beetje medelijden met je, echt klote man.
Als hij die garydos inlevert bij de professor hoeft ie er maar 100 te vangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57

Ik heb 2x zo'n Gyrados, een met bite en ander met dragon breath beiden 6

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Kyumia schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:12:
[...]

Die opmerking vond hij niet zo leuk, draaide zich om. Ik stapte af, deed m'n jas uit. Meneer schrok en draaide zich weer om om verder te fietsen :F. Als je dan zo stoer bent om ruzie te zoeken, haak dan niet af als je iemand ziet die wat groter is. Ik doe powerlifting/bodybuilding voor 4 jaar, ben 1m97 dus wat langer en breder dan gemiddeld persoon. Was wel een mooi overwinningsmomentje :9. Maar toch, triest figuur. ;w
Dus volgende keer heb je liever dat hij je slaat zodat je hem in elkaar kan meppen om een onzinnige opmerking? >:)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:13
Afvalzak schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:20:
[...]

Dus volgende keer heb je liever dat hij je slaat zodat je hem in elkaar kan meppen om een onzinnige opmerking? >:)
Nee ik heb liever dat die mensen zich met hunzelf bemoeien i.p.v. met anderen. ;) Ik heb nog nooit iemand in elkaar gemept fyi. Zo ver is het nog nooit gekomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Precies dit. Het was een uurtje of 5 in de middag, m'n maat en ik besloten wat gyms over te nemen voor wat coins. We stonden dus bij een gym. Kwamen er 2 gasten van ongeveer 25 langs fietsen, waarvan 1 een grote bek had (ik ben zelf 22).

Gast: "Zijn jullie Pokémon aan het spelen?"
Ik: "Jazeker"
Gast: "Aaaaaah homooooooooo's, stel flikkers"
Ik: "Oké kneus fiets maar snel door"

Die opmerking vond hij niet zo leuk, draaide zich om. Ik stapte af, deed m'n jas uit. Meneer schrok en draaide zich weer om om verder te fietsen :F. Als je dan zo stoer bent om ruzie te zoeken, haak dan niet af als je iemand ziet die wat groter is. Ik doe powerlifting/bodybuilding voor 4 jaar, ben 1m97 dus wat langer en breder dan gemiddeld persoon. Was wel een mooi overwinningsmomentje :9. Maar toch, triest figuur. ;w
Dit heb ik dan nog niet meegemaakt, hier gaat het meestal:

Gast: "Heb je pikachu?"
Ik: "Kijk en huiver"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:24:
[...]

Ja inderdaad, dit was ook de eerste keer dat iemand die het niet speelde vroeg :P. Normaal gesproken gaat het idd ook zo. Of 'welk team ben je?' of 'welk level ben je?'. Dit moment was gewoonweg te triest voor woorden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/13/14/7b/13147bcc002a5723bc79049c80b3fefc.jpg

You'll miss him when he's gone O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:24:
[...]

Pikachu heb ik genoeg :D

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, sommige mensen vergeten gewoon te genieten, of dat nou met Pokemon Go is of door ergens in het gras te liggen. Zag gister een opa, zijn zoon(?), en zijn (klein)kinderen met zen 5-en rond fietsen, heerlijk toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Pff hier nog steeds geen 1 pikachu gevonden, zelfs niet met mn middagje kijkduin :P inmiddels wel al 3 dratini verzamelt... das toch al bijna een dragonite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Terranova schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:14:
Wow een 479cp Onix uit mijn 3e 10KM ei. De eerdere waren een 61CP Onix en een 400 Jinx :(

Wat is dit voor onzin, 479cp...ik ben lvl 21
Dat is vrij hoog voor Onix, dat ding is echt te nutteloos voor woorden, Max cp op lvl 40 is volgens mij ergens in de 800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
spocy schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:37:
Pff hier nog steeds geen 1 pikachu gevonden, zelfs niet met mn middagje kijkduin :P inmiddels wel al 3 dratini verzamelt... das toch al bijna een dragonite...
Ik heb sinds vorige week elk uur eentje op het werk. Af en toe de app eens openen en vangen als ik de tijd er voor heb.

Dratini zelf nog niet gezien...

[ Voor 4% gewijzigd door Jump op 07-08-2016 15:39 ]

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
mark-k schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:37:
[...]

Dat is vrij hoog voor Onix, dat ding is echt te nutteloos voor woorden, Max cp op lvl 40 is volgens mij ergens in de 800.
Wat? Waarom?...
Ze wachten zeker op steelix ofzo

[ Voor 6% gewijzigd door Terranova op 07-08-2016 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Jump schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:38:
[...]

Ik heb sinds vorige week elk uur eentje op het werk. Af en toe de app eens openen en vangen als ik de tijd er voor heb.
Zou ik zeker doen, Raichu is toch 1 van de beste opties als het om Electric type gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Waarschijnlijk omdat Steelix straks ubersuperdiksterk wordt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
poor Leno schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:39:
[...]

Waarschijnlijk omdat Steelix straks ubersuperdiksterk wordt
Ja dat bedacht ik mij net ook >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Terranova schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:40:
[...]

Ja dat bedacht ik mij net ook >:)
Ik ben ook benieuwd hoe dat bijvoorbeeld met Scyther gaat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
spocy schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:39:
[...]

Zou ik zeker doen, Raichu is toch 1 van de beste opties als het om Electric type gaat.
Ik heb een hele rits aan Pikachu's, Hoogste CP is 488 maar IV is maar 42.4%. Toch evolven of hopen op een hogere? Er zit een nest hier in de buurt dus ik kan er wel een paar per dag vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 12:28
Peter_Aragorn schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:45:
[...]

Klopt, maar ik krijg een bepaalde map niet bij m'n documents. Terwijl dat wel zou moeten. Komt enkel een "readme" in te staan.

"# PokemonGo-Map

We've received a notice to cease and desist from Niantic Labs, and I've decided to comply with their requests. It was my intention to augment and improve the game experience of Pokemon Go, and we achieved just that! Without their blessing, I don't see myself having the motivation to continue this project.

It grew from a 2 hour weekend project to a robust 2-click server ready-for-deployment in a matter of days. The project has inspired ~5 million views (500k uniques), 44k clones, 160 contributors, translation into 10 languages, and a wonderful community all in the span of 2 weeks. It's also been featured on The Verge, Arstechnica, Lifehacker, Stern.de, Business Insider, and many others. What was most exciting was seeing the hundreds of online community-run maps in towns and cities across the world. Some coffee shops even hosted copies for their own customers!

It's been my pleasure to get to know each of you guys: the core development team, the contributors, and the thousands that have gotten in touch with me! Niantic, my offer still stands to help you build an official game map!

-Ahmed Almutawa
"
Dat is de readme van https://github.com/AHAAAAAAA/PokemonGo-Map. Die werkt niet meer. Je moet die hele "PokemonGo-Map" map even verwijderen en vervolgens deze (https://github.com/PokemonGoMap/PokemonGo-Map) binnenhalen met git clone https://github.com/PokemonGoMap/PokemonGo-Map.git.

Vervolgens moet je deze instructies uitvoeren: https://github.com/PokemonGoMap/PokemonGo-Map/wiki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Nedra schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:44:
[...]

Ik heb een hele rits aan Pikachu's, Hoogste CP is 488 maar IV is maar 42.4%. Toch evolven of hopen op een hogere? Er zit een nest hier in de buurt dus ik kan er wel een paar per dag vinden.
Ik heb dat ook.. steeds lage IV's dus ik hoop maar op een redelijke pika uit een ei, maar dat zit er helaas ook nog steeds niet in. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Nedra schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:44:
[...]

Dan zou ik nog even doorfarmen voor een betere, maar als je zo weer genoeg candy hebt kun je op korte termijn natuurlijk alleen evolven om te profiteren. Zou er iig geen dust in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
matthijst schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:57:
[...]

Tweede terminalvenster openen, regel kopiëren, andere user+ww invullen en -ns erachter plakken.
Ik veronderstel dat je een CMD venster bedoeld? Ik heb 3 batch files gemaakt met 3 verschillende inloggegevens, wel steeds dezelfde key gebruikt. Dan nog een batch file gemaakt om die 3 batch files mee op te starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
spocy schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:47:
[...]

Dan zou ik nog even doorfarmen voor een betere, maar als je zo weer genoeg candy hebt kun je op korte termijn natuurlijk alleen evolven om te profiteren. Zou er iig geen dust in steken.
De beste heb ik gehouden, en die is 20-53%. Dus gewoon farmen tot ik een goede heb en niks verspillen :)

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 04-09 13:02
Steffo78 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:47:
[...]

Ik veronderstel dat je een CMD venster bedoeld? Ik heb 3 batch files gemaakt met 3 verschillende inloggegevens, wel steeds dezelfde key gebruikt. Dan nog een batch file gemaakt om die 3 batch files mee op te starten :)
Welke branch / commit gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54
Steffo78 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:47:
[...]

Terminal op osx :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Pazzie schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:45:
[...]

Dat is de readme van https://github.com/AHAAAAAAA/PokemonGo-Map. Die werkt niet meer. Je moet die hele "PokemonGo-Map" map even verwijderen en vervolgens deze (https://github.com/PokemonGoMap/PokemonGo-Map) binnenhalen met git clone https://github.com/PokemonGoMap/PokemonGo-Map.git.

Vervolgens moet je deze instructies uitvoeren: https://github.com/PokemonGoMap/PokemonGo-Map/wiki.
Ik wacht wel gewoon tot er weer bronnen als pokevision beschikbaar zijn...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:06
Deze kwam net uit een 2km-ei:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3hPxvEkfkbhUlnqJ41Sia12l/full.png

Dat zou wel eens mijn Gyarados kunnen worden... Alleen heb ik dan nog wel zo'n 300 meer candy nodig :/

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

Mx. Alba schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:01:

[afbeelding]

Dat zou wel eens mijn Gyarados kunnen worden... Alleen heb ik dan nog wel zo'n 300 meer candy nodig :/
Heb jij een abonnement op hoge IV scores ofs? :P 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-08 14:53
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/23vcd9t.png

Deze kreeg ik gisteren uit een 5km ei, heb ik net de dag ervoor mijn veel lagere nidoran geevolved naar een 494cp Nidorana met 75.6% iv 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 21:39
Mx. Alba schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:01:

[afbeelding]

Deze moet je naar de professor sturen! Is niet eens 100%...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
JAAAAAA MIJN EERSTE 100%!!
spoiler:
Gastly van 107cp ;( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:55
[...]

[...]

Precies dit. Het was een uurtje of 5 in de middag, m'n maat en ik besloten wat gyms over te nemen voor wat coins. We stonden dus bij een gym. Kwamen er 2 gasten van ongeveer 25 langs fietsen, waarvan 1 een grote bek had (ik ben zelf 22).

Gast: "Aaaaaah homooooooooo's, stel flikkers"
Ik: "Oké kneus fiets maar snel door"

Ja triest is dat, ik ben totaal niet aggresief aangelegd maar mensen die echt solliciteren naar pakslaag ugh.

Oh well, het mottert hier weer de hele dag hopelijk kan ik vanavond nog een paar rondjes maken _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jump
Ambition88 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:12:
[...]

Ja triest is dat, ik ben totaal niet aggresief aangelegd maar mensen die echt solliciteren naar pakslaag ugh.

Oh well, het mottert hier weer de hele dag hopelijk kan ik vanavond nog een paar rondjes maken _/-\o_
Lees ook deze dan eens: https://www.reddit.com/r/...re_playing_a_game_in_the/

Dat zal een leuk staartje krijgen voor die gast :D

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:55
Jump schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:14:
[...]

Lees ook deze dan eens: https://www.reddit.com/r/...re_playing_a_game_in_the/

Dat zal een leuk staartje krijgen voor die gast :D
Ja mooi toch, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Compass for Pokemon Go komt ook niet meer terug:

https://twitter.com/PokemonCompass/status/762146124014637056

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
[...]

Ik heb gewoon die hele folder "PokemonGo-Map" gedownload als zip met dat groene knopje.

Vervolgens de installatie procedure gevolgd.

Om de worker te starten hoef je dus alleen een CMD venster te open in de folder PokemonGo-Map. Dat doe je met shift+rechts klikken in de folder en dan op "open command window here"

Vervolgens moet je in de command het volgende typen:

Met google account:

"d:\python27\python.exe" runserver.py -a google -u gebruikersnaam -p wachtwoord -l "52.068595, 4.220392" -st 4 -H 0.0.0.0 -L en -k apikey

- Check waar python geinstalleerd staat op jouw computer en pas het adres aan
- vul je eigen gegevens in bij gebruikersnaam en wachtwoord
- achter -l vul je de locatie in die je wil scannen tussen ""
- achter -st hoeveel stappen je willen scannen, aangeraden wordt niet hoger als 6 te gaan.
- en achter -k moet je een api key invullen. Die kan je aanvragen bij Google met deze link
- de rest is default en hoeft veranderd te worden

Als je worker draait kan je in je browser naar http://localhost:5000/ gaan en dan krijg je de map te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:32

FREAKJAM

"MAXIMUM"

[...]

Je hoeft de oude niet eerst te verwijderen. Set remote-url en nieuwe git pull werkt prima.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Steffo78 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:20:
[...]

Ik heb gewoon die hele folder "PokemonGo-Map" gedownload als zip met dat groene knopje.

Om de worker te starten hoef je dus alleen een CMD venster te open in de folder PokemonGo-Map. Dat doe je met shift+rechts klikken in de folder en dan op "open command window here"

Met google account:

"d:\python27\python.exe" runserver.py -a google -u gebruikersnaam -p wachtwoord -l "52.068595, 4.220392" -st 4 -H 0.0.0.0 -L en -k apikey

- achter -st hoeveel stappen je willen scannen, aangeraden wordt niet hoger als 6 te gaan.
- en achter -k moet je een api key invullen. Die kan je aanvragen bij Google met deze link

Als je worker draait kan je in je browser naar http://localhost:5000/ gaan en dan krijg je de map te zien.
Ik krijg een error als ik de installatie wil doen, dat hij command 'git' niet kent. geen idee hoe op te lossen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.reddit.com/r/pokemongodev/comments/4wkaeb/a_noobs_guide_to_setting_up_a_personal_radar/?st=irkovz2i&sh=c46b06dd

Draait op je pc, browser op mobiel.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2016 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:51
Steffo78 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:20:
[...]

Met google account:

Prima uitleg, dankjewel :) ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Goh zo ver was ik al, maar die heeft geen multi worker support dus is trager dan gewoon gaan fietsen om te zien wat er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:34:
[...]

Goh zo ver was ik al, maar die heeft geen multi worker support dus is trager dan gewoon gaan fietsen om te zien wat er is.
Tsja, ik ben gewoon lui. Plus City-Leicester komt zo. Dit icm met iets anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

mark-k schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:34:
[...]

Pokemongomap heeft weldegelijk multiworker support. Even goed lezen. (Beehive maken). Anders pokeminer proberen. (Forts branch).

Daarnaast is alles sowieso trager omdat er een scandelay is van 10 sec. Dit was ook al voor de nieuwe API.

[ Voor 14% gewijzigd door FREAKJAM op 07-08-2016 16:39 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
mark-k schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:31:
[...]

Ik krijg een error als ik de installatie wil doen, dat hij command 'git' niet kent. geen idee hoe op te lossen...
Heb je Git wel geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
FREAKJAM schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:36:
[...]

Pokemongomap heeft weldegelijk multiworker support. Even goed lezen. (Beehive maken). Anders pokeminer proberen. (Forts branch).
Gewoon een nieuw Cmd venster open andere login gebruiken en locatie aanpassen. Zo werkt dat perfect hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImmortalSoul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:36
Blastoise gezien, als een gek naartoe gefietst, stiekem gedroomd dat hij mijn nieuwe topper wordt ... en hij heeft maar 169CP en IV van 35,6% :'(

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3822426/blastoise.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door ImmortalSoul op 07-08-2016 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Steffo78 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:40:
[...]

Gewoon een nieuw Cmd venster open andere login gebruiken en locatie aanpassen. Zo werkt dat perfect hier.
Ik draai alles op linux in een enkel bash script hier. Werkt prima.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
  • Laatst online: 15-06 12:43
ImmortalSoul schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:40:
Blastoise gezien, als een gek naartoe gefietst, stiekem gedroomd dat hij mijn nieuwe topper wordt ... en hij heeft maar 169CP en IV van 35,6% :'(

[afbeelding]
Welk lvl ben je zelf dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
FREAKJAM schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:36:
[...]

Daarnaast is alles sowieso trager omdat er een scandelay is van 10 sec. Dit was ook al voor de nieuwe API.
Niet de one click .exe versie waar hij het over had, wel even de link ook echt checken voor je gaat wijzen.

Inmiddels inderdaad git geinstalleerd en als het goed is moet het zometeen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImmortalSoul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:36
Level 19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

mark-k schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:43:
[...]

Niet de one click .exe versie waar hij het over had, wel even de link ook echt checken voor je gaat wijzen.

Inmiddels inderdaad git geinstalleerd en als het goed is moet het zometeen werken.
Blijkbaar had je hem zelf ook niet goed gelezen anders had je git wel geinstalleerd. Je bent immers op github.com, en anders heb je nog vriend Google :)

[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 07-08-2016 16:47 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
Dat is inderdaad wel erg laag dan ja, bummer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronzz
Pff, onder OSX valt het niet mee. Ben echt een leek wat commands betreft :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
FREAKJAM schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:43:
[...]

Blijkbaar had je hem zelf ook niet goed gelezen anders had je git wel geinstalleerd.
Kerel lees gvd die ene link, dat is gewoon een one click setup, staat niks over git in en heb je er ook helemaal niet voor nodig.

Verder staat in de uitleg voor die die wel multi support heeft ook niet dat je git moet installeren, alleen dat je een git bash moest openen, whatever dat mocht zijn geen idee want had toen nog geen git. Er vanuit gegaan dat een command window ook wel goed genoeg was.
https://github.com/PokemonGoMap/PokemonGo-Map/wiki

Lekker makkelijk om nadat mensen zelf vertellen waar het fout ging te gaan wijzen....

Oh en om op je edit te reageren, meestal verwacht ik bij een site niet dat ik nog een gelijknamig programma moet installeren, ik doe verder nooit iets met github.

[ Voor 9% gewijzigd door mark-k op 07-08-2016 16:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

mark-k schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:47:
[...]

Kerel lees gvd die ene link, dat is gewoon een one click setup, staat niks over git in en heb je er ook helemaal niet voor nodig.

Verder staat in de uitleg voor die die wel multi support heeft ook niet dat je git moet installeren, alleen dat je een git bash moest openen, whatever dat mocht zijn geen idee want had toen nog geen git. Er vanuit gegaan dat een command window ook wel goed genoeg was.
https://github.com/PokemonGoMap/PokemonGo-Map/wiki

Lekker makkelijk om nadat mensen zelf vertellen waar het fout ging te gaan wijzen....
Je bent een tweaker of je bent het niet. Verder heb je best wel een kort lontje hè?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
FREAKJAM schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:47:
[...]

Je bent een tweaker of je bent het niet.
oh ja want ieder persoon die hier komt is een gigantische computernerd.... Geef me n schroevendraaier en een hamer en ik fix je auto, maar dit soort dingen heb ik wat meer instructies voor nodig.

En inderdaad tegen mensen die mij dingen gaan verwijten zonder eerst te checken of het klopt wat ze zeggen heb ik inderdaad een kort lontje.

[ Voor 16% gewijzigd door mark-k op 07-08-2016 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

mark-k schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:49:
[...]

oh ja want ieder persoon die hier komt is een gigantische computernerd.... Geef me n schroevendraaier en een hamer en ik fix je auto, maar dit soort dingen heb ik wat meer instructies voor nodig.
Proficiat. :)
De wiki die je trouwens paste is van de niet .exe versie.

[ Voor 10% gewijzigd door FREAKJAM op 07-08-2016 16:56 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
FREAKJAM schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:49:
[...]

Proficiat. :)

De wiki die je trouwens paste is trouwens van de niet .exe versie.
Goh, ik had het namelijk ook helemaal niet over de .exe versie, maar over die met multi support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

mark-k schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:56:
[...]

Goh, ik had het namelijk ook helemaal niet over de .exe versie, maar over die met multi support.
Ik ook, dus wat is dan je probleem? Ik zeg nergens in mijn post dat ik het over de desktop versie heb.

FREAKJAM in "\[iOS/Android] Pokémon Go - Deel 2"

Ik zal het je nog iets makkelijker maken. Let wel dat dit de wiki is waar nog de verwijzingen staan naar de oude repo, maar vrijwel alles wat daar staat beschreven zal je verder helpen.

[ Voor 45% gewijzigd door FREAKJAM op 07-08-2016 17:00 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk voor ons om die continental specials uit eggs te hatchen? zoals Farfetchd en Tauros etc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nerot1x
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:58:
Is het mogelijk voor ons om die continental specials uit eggs te hatchen? zoals Farfetchd en Tauros etc?
Nope, geheel region specifiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

Nerot1x schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:01:
[...]

Nope, geheel region specifiek.
Ik las dit gisteren op reddit, hier beweert een speler wel een region specifiek pokemon te hebben ontvangen uit een ei. Met bewijs en foto's etc.

https://www.reddit.com/r/...foreign_region_exclusive/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Lol, Niantic heeft signups uitgezet:

https://club.pokemon.com/us/pokemon-trainer-club/

-edit oh doet het alweer

[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 07-08-2016 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:58:
Ik heb wel vandaag een mr Mime uit een 10 km egg gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Zou me niet verwonderen als ze later een soort van captcha er bij gooien.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54
Rpower18 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:08:
[...]

Ik las dit gisteren op reddit, hier beweert een speler wel een region specifiek pokemon te hebben ontvangen uit een ei. Met bewijs en foto's etc.

https://www.reddit.com/r/...foreign_region_exclusive/
Bewijs?
Screenshots....
Ah, lading candy en maar 1 gezien :)

[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 07-08-2016 17:19 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik krijg het onder OS X niet werkend, krijg volgende fout. Git, Python is geinstalleerd. De stappen in de wiki gevolgd in combinatie met de nieuwe repo, alleen het laatste wil niet werken:

Commando:
code:
1
python runserver.py -a ptc -u USER -p PASSWORD -k APIKEY -l "LOCATIE" -st 10

Foutmelding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Traceback (most recent call last):
  File "runserver.py", line 29, in <module>
    import pgoapi
  File "/usr/local/lib/python2.7/site-packages/pgoapi/__init__.py", line 50, in <module>
    from pgoapi.pgoapi import PGoApi
  File "/usr/local/lib/python2.7/site-packages/pgoapi/pgoapi.py", line 34, in <module>
    from pgoapi.rpc_api import RpcApi
  File "/usr/local/lib/python2.7/site-packages/pgoapi/rpc_api.py", line 50, in <module>
    from POGOProtos.Networking.Envelopes_pb2 import RequestEnvelope
  File "/usr/local/lib/python2.7/site-packages/pgoapi/protos/POGOProtos/Networking/Envelopes_pb2.py", line 16, in <module>
    from POGOProtos.Networking import Requests_pb2 as POGOProtos_dot_Networking_dot_Requests__pb2
  File "/usr/local/lib/python2.7/site-packages/pgoapi/protos/POGOProtos/Networking/Requests_pb2.py", line 23, in <module>
    ENCOUNTER\x10\x91\x01\x12!\n\x1c\x43OLLECT_DAILY_DEFENDER_BONUS\x10\x92\x01\x12\x14\n\x0fUPGRADE_POKEMON\x10\x93\x01\x12\x19\n\x14SET_FAVORITE_POKEMON\x10\x94\x01\x12\x15\n\x10NICKNAME_POKEMON\x10\x95\x01\x12\x10\n\x0b\x45QUIP_BADGE\x10\x96\x01\x12\x19\n\x14SET_CONTACT_SETTINGS\x10\x97\x01\x12\x15\n\x10GET_ASSET_DIGEST\x10\xac\x02\x12\x16\n\x11GET_DOWNLOAD_URLS\x10\xad\x02\x12\x1c\n\x17GET_SUGGESTED_CODENAMES\x10\x91\x03\x12\x1d\n\x18\x43HECK_CODENAME_AVAILABLE\x10\x92\x03\x12\x13\n\x0e\x43LAIM_CODENAME\x10\x93\x03\x12\x0f\n\nSET_AVATAR\x10\x94\x03\x12\x14\n\x0fSET_PLAYER_TEAM\x10\x95\x03\x12\x1b\n\x16MARK_TUTORIAL_COMPLETE\x10\x96\x03\x12\x16\n\x11LOAD_SPAWN_POINTS\x10\xf4\x03\x12\t\n\x04\x45\x43HO\x10\x9a\x05\x12\x1b\n\x16\x44\x45\x42UG_UPDATE_INVENTORY\x10\xbc\x05\x12\x18\n\x13\x44\x45\x42UG_DELETE_PLAYER\x10\xbd\x05\x12\x17\n\x12SFIDA_REGISTRATION\x10\xa0\x06\x12\x15\n\x10SFIDA_ACTION_LOG\x10\xa1\x06\x12\x18\n\x13SFIDA_CERTIFICATION\x10\xa2\x06\x12\x11\n\x0cSFIDA_UPDATE\x10\xa3\x06\x12\x11\n\x0cSFIDA_ACTION\x10\xa4\x06\x12\x11\n\x0cSFIDA_DOWSER\x10\xa5\x06\x12\x12\n\rSFIDA_CAPTURE\x10\xa6\x06\x62\x06proto3')
TypeError: __init__() got an unexpected keyword argument 'syntax'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronzz
[ MainThread][ runserver][CRITICAL] It seems `pgoapi` is not installed. You must run pip install -r requirements.txt again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Ronzz schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:22:
[ MainThread][ runserver][CRITICAL] It seems `pgoapi` is not installed. You must run pip install -r requirements.txt again
Voer je dit uit in de Pokemon Go Map folder die je net git clone gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
Fab1Man schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:22:
[...]

Voer je dit uit in de Pokemon Go Map folder die je net git clone gedaan hebt?
Op windows moet je dit doen door rechts te klikken in de Pokemon Go Map folder en dan Git Bash Here te gebruiken. Misschien is dit onder OSX vergelijkbaar? Dan krijg je een console waar je dat commando moet uitvoeren.

[ Voor 14% gewijzigd door Steffo78 op 07-08-2016 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasya
ImmortalSoul schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:40:

[afbeelding]
I know the feeling...
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2a5nif.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik weet niet of het deze thread wel ten goede komt als iedereen nu zijn issues/problemen gaat posten met betrekking tot het installeren van de maps die tegen de ToS van Niantic zijn.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

In het wilden vangen levert helaas voor mij meestal lage IV's op.. Uit eieren komen dan meestal wel de hogere IV's. Heb zelden in het wild een hoge IV gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasya
Hier net zo, hoogste die ik heb gevangen was een 1024 Seaking,en ik ben lvl 21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Zo buiten maar eens iets anders gedaan dan jagen op Pokemon, toch blijft een rondje hardlopen ook altijd lekker. Helaas geen eieren uitgebroed want tablet mee met hardlopen zie ik niet zitten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:55
Weird, bij mij laat Pokeadvisor mijn mons niet zien om een of andere reden, moet nodig eens een evolve wave gaan doen maar dan wil ik niet per ongeluk mijn goede mons wegtransferen uiteindelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Rofl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/I7340TfWs6bZbAVYEwA3BJva/full.png

Daarom houdt geel dus geen gyms vast...

[ Voor 19% gewijzigd door Mx. Alba op 07-08-2016 17:38 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
*knip* oeps

[ Voor 94% gewijzigd door Mx. Alba op 07-08-2016 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08 14:27

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Snap dat dan, dit is om te trainen met alle 20CP magnemites uit Kijkduin ;) in no time level 10 gym jonguh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:20
Poliwrath... 1284 CP... 10 ultra balls...10 razz berries... verder wil ik er niet meer over praten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
eborn schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:49:
Poliwrath... 1284 CP... 10 ultra balls...10 razz berries... verder wil ik er niet meer over praten :(
Gevangen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-08 14:42
Eindelijk een 100% magikarp kunnen evolueren, krijg ik een Gyrados met Bite 6 en Twister 25. Ik begrijp dat dat niet goed is?
- Bij twister staan 5 blauw balkjes, wat houden die in?
- En kan ik beter niet power uppen, omdat zijn moveset niet goed is (wat ik uit eerdere reacties begrijp)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

eborn schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:49:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/500x/70608301.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
YinYang schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:51:
Eindelijk een 100% magikarp kunnen evolueren, krijg ik een Gyrados met Bite 6 en Twister 25. Ik begrijp dat dat niet goed is?
- En kan ik beter niet power uppen, omdat zijn moveset niet goed is (wat ik uit eerdere reacties begrijp)?
De quick move maakt bij Gyarados niet zoveel uit. Allebei 12 dps. Twister is de slechtste van de 3 moves die hij kan krijgen:
Hydro pump: 30.3 dps
Dragon pulse: 18.5 dps
Twister: 9.5dps

De blauwe balkjes houden in hoe snel je een special move kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 18:20
Uiteraard. 10 keer ;) En hij vond het nice, great en zelfs excellent. Maar 'm toch smeren... ondankbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
YinYang schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:51:
Die move met de blauwe balkjes is je supermove, als tijdens een gevecht die balk vol is kan je je vinger vasthouden op je enemy en voert hij de supermove uit.

edit typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Laatst online: 08-09 16:54
Me redelijk vermaakt op Kijkduin vanmiddag:

Doduo
Growlithe
Squirtle
Meowth
Tentacool
Clefairy
Rhyhorn
Magnemite
Pikachu
Paras
Seel
Oddish
Grimer
Cubone
Ekans
Shellder
Nidoran(f)
Abra
Voltorb
Magneton
Bellsprout
Exeggcute
Nidoran(m)
Jigglypuff
Wartortle
Kadabra
Ponyta
Sandshrew
Eevee
Diglett
Geodude
Vulpix
Kabuto
Electrode
Bulbasaur
Machop
Mankey
Machoke
Koffing
Cloyster
Onix
Omanyte
en de usual crap

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Sja, dat zijn er 4 die ik nog niet heb weten te vinden, evolven. Leuke lijst, maar daarvoor hoef ik dus niet per se naar Kijkduin :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
ijdod schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:56:
Me redelijk vermaakt op Kijkduin vanmiddag:
beste lijst en hoelang duurde de middag 2 of 5 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-08 14:42
Kyumia schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:53:
[...]

De quick move maakt bij Gyarados niet zoveel uit. Allebei 12 dps. Twister is de slechtste van de 3 moves die hij kan krijgen:
Hydro pump: 30.3 dps
Dragon pulse: 18.5 dps
Twister: 9.5dps

De blauwe balkjes houden in hoe snel je een special move kan doen.
DarkElement schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:54:
[...]

Die move met de blauwe balkjes is je supermove, als tijdens een gevecht die balk vol is kan je je vinger vasthouden op je enemy en voert hij de supermove uit.

edit typo
Oké duidelijk, dank jullie wel! Beter niet power uppen dan denk ik toch? Wellicht dat ik in de toekomst een betere krijg? :)

Heb nog een andere 100% IV magikarp, hopelijk krijgt die een betere moveset....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
YinYang schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 18:01:
[...]

[...]

Oké duidelijk, dank jullie wel! Beter niet power uppen dan denk ik toch? Wellicht dat ik in de toekomst een betere krijg? :)

Heb nog een andere 100% IV magikarp, hopelijk krijgt die een betere moveset....
Nog 1? :O Ja dan zou ik die eerst nog evolven en dan weer kijken of ie een betere moveset heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Laatst online: 08-09 16:54
hjvg schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:59:
[...]

beste lijst en hoelang duurde de middag 2 of 5 uur?
Uurtje of 5 :P

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

800 Magicarp candy, das een half uurtje werk man!

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Fab1Man schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:21:
Ik krijg het onder OS X niet werkend, krijg volgende fout. Git, Python is geinstalleerd. De stappen in de wiki gevolgd in combinatie met de nieuwe repo, alleen het laatste wil niet werken:

Commando:
code:
1
python runserver.py -a ptc -u USER -p PASSWORD -k APIKEY -l "LOCATIE" -st 10

Foutmelding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Traceback (most recent call last):
  File "runserver.py", line 29, in <module>
    import pgoapi
  File "/usr/local/lib/python2.7/site-packages/pgoapi/__init__.py", line 50, in <module>
    from pgoapi.pgoapi import PGoApi
  File "/usr/local/lib/python2.7/site-packages/pgoapi/pgoapi.py", line 34, in <module>
    from pgoapi.rpc_api import RpcApi
  File "/usr/local/lib/python2.7/site-packages/pgoapi/rpc_api.py", line 50, in <module>
    from POGOProtos.Networking.Envelopes_pb2 import RequestEnvelope
  File "/usr/local/lib/python2.7/site-packages/pgoapi/protos/POGOProtos/Networking/Envelopes_pb2.py", line 16, in <module>
    from POGOProtos.Networking import Requests_pb2 as POGOProtos_dot_Networking_dot_Requests__pb2
  File "/usr/local/lib/python2.7/site-packages/pgoapi/protos/POGOProtos/Networking/Requests_pb2.py", line 23, in <module>
    ENCOUNTER\x10\x91\x01\x12!\n\x1c\x43OLLECT_DAILY_DEFENDER_BONUS\x10\x92\x01\x12\x14\n\x0fUPGRADE_POKEMON\x10\x93\x01\x12\x19\n\x14SET_FAVORITE_POKEMON\x10\x94\x01\x12\x15\n\x10NICKNAME_POKEMON\x10\x95\x01\x12\x10\n\x0b\x45QUIP_BADGE\x10\x96\x01\x12\x19\n\x14SET_CONTACT_SETTINGS\x10\x97\x01\x12\x15\n\x10GET_ASSET_DIGEST\x10\xac\x02\x12\x16\n\x11GET_DOWNLOAD_URLS\x10\xad\x02\x12\x1c\n\x17GET_SUGGESTED_CODENAMES\x10\x91\x03\x12\x1d\n\x18\x43HECK_CODENAME_AVAILABLE\x10\x92\x03\x12\x13\n\x0e\x43LAIM_CODENAME\x10\x93\x03\x12\x0f\n\nSET_AVATAR\x10\x94\x03\x12\x14\n\x0fSET_PLAYER_TEAM\x10\x95\x03\x12\x1b\n\x16MARK_TUTORIAL_COMPLETE\x10\x96\x03\x12\x16\n\x11LOAD_SPAWN_POINTS\x10\xf4\x03\x12\t\n\x04\x45\x43HO\x10\x9a\x05\x12\x1b\n\x16\x44\x45\x42UG_UPDATE_INVENTORY\x10\xbc\x05\x12\x18\n\x13\x44\x45\x42UG_DELETE_PLAYER\x10\xbd\x05\x12\x17\n\x12SFIDA_REGISTRATION\x10\xa0\x06\x12\x15\n\x10SFIDA_ACTION_LOG\x10\xa1\x06\x12\x18\n\x13SFIDA_CERTIFICATION\x10\xa2\x06\x12\x11\n\x0cSFIDA_UPDATE\x10\xa3\x06\x12\x11\n\x0cSFIDA_ACTION\x10\xa4\x06\x12\x11\n\x0cSFIDA_DOWSER\x10\xa5\x06\x12\x12\n\rSFIDA_CAPTURE\x10\xa6\x06\x62\x06proto3')
TypeError: __init__() got an unexpected keyword argument 'syntax'
volgens mij had ik dezelfde melding vanmiddag, bleek dat ik nodejs nog niet had:
https://nodejs.org/en/download/

daarna nog even "npm install" draaien

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Pagina: 1 ... 92 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator