Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-04 15:26

Pathogen

Shoop Da Whoop

Momenteel 32/94 pokémon 80% of hoger, en dat is na een schoonmaakbeurt. Ik mis 2-3 incubators tegelijkertijd hebben...
Ga alleen echt geen geld besteden aan dit spel zolang het me niet duidelijk is of het binnenkort nog steeds leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien bal of OS afhankelijk? Welk OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Die van mij bleef ook glinsteren (Android 6.1)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Pathogen schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:51:
Momenteel 32/94 pokémon 80% of hoger, en dat is na een schoonmaakbeurt. Ik mis 2-3 incubators tegelijkertijd hebben...
Ga alleen echt geen geld besteden aan dit spel zolang het me niet duidelijk is of het binnenkort nog steeds leuk is.
Hey kan je uitleggen wat voor schoonmaak je bedoeld? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-05 22:23

Amafi

Amafi

Alles naar de professor sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Idd, alles wat ik niet kan gebruiken voor evolves en waar ik er meerdere van heb, hop in de candy grinder. En dat zijn allemaal lage IV pokémon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dammit nu komt er niets voorbij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-04 22:08
Zo, xx:04 en de Pikachu staat hier terug aan het werk. Gaat leuk worden voor de candy :)

internix.be

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-04 11:44
Net een Eevee van 84% (451cp als lvl 21) gevangen. Niet bijzonder maar wel een pokemon die ik met een beestje dust toch naar de 1500 kan brengen. Drie hoogste die ik nu heb zijn 1022 Golbat, 997 Electabuzz en 947 Starmie... Twijfel nu of ik hem gewoon maar moet upgraden of dat ik geduldig moet wachten. Heb momenteel 35 candy dus duurt niet lang voordat ik een nieuwe kan evolueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-05 22:25
spocy schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:50:
[...]

Nou je kunt echt draaien tot je een ons weegt, bij mij blijft ie gewoon spinnen met sterren, eerst zien dan geloven :P
Hier stopte ie wel, maar ik kreeg geen curveball xp helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beltoni schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:10:
Net een Eevee van 84% (451cp als lvl 21) gevangen. Niet bijzonder maar wel een pokemon die ik met een beestje dust toch naar de 1500 kan brengen. Drie hoogste die ik nu heb zijn 1022 Golbat, 997 Electabuzz en 947 Starmie... Twijfel nu of ik hem gewoon maar moet upgraden of dat ik geduldig moet wachten. Heb momenteel 35 candy dus duurt niet lang voordat ik een nieuwe kan evolueren.
Vooral bij een Eevee... Eerst evolven en dan pas boosten!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
...ivm types Eevee evolved en aanvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-04 11:44
Mx. Alba schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:11:
[...]

Vooral bij een Eevee... Eerst evolven en dan pas boosten!
Ja dat snap ik, hangt natuurlijk af van de aanvallen die hij krijgt.

Bedoelde meer of het wel de moeite waard is om een 84% IV te evolueren of dat ik beter even kan wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sowieso een goede kandidaat, even tegen de tijd dat je genoeg candies hebt om evt een nieuwe te evolven en wat boosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-04 15:28
Terranova schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:11:
[...]

Hier stopte ie wel, maar ik kreeg geen curveball xp helaas.
Hmm ook android 6? of een ander OS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:16:
Sowieso een goede kandidaat, even tegen de tijd dat je genoeg candies hebt om evt een nieuwe te evolven en wat boosten
Exact. 84% is goed genoeg. Je gaat sowieso nog heel veel andere Eevees evolueren. Blijf niet wachten tot je die ene perfecte hebt gevonden maar maak gewoon nu die leuke *eon. Over een paar weken heb je vast een betere maar dan heb je de fun tussen nu en dan gemist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-05 15:51
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:37:
Interessant! :D

Reddit:
Probably nothing, but I wanted to mention it to the community for possible testing. I have discovered that when you are on the catch screen, if you keep spinning the ball (like you do for a curve ball) for about a minute 20 seconds the sparkle and spin animation stop. After a bit of time if you keep spinning it will start back up again, but then stop very quickly again after you have already made it stop once.

I have only tested this a few times, and the only odd thing I have noticed is that I get a spin bonus even when throwing the ball straight after this during the time when the spin is stopped.

https://www.reddit.com/r/...er_egg_or_just_a_useless/

Door paar mensen confirmed..

Hanke zei idd iets over Keep Spinning :D
Als je m gewoon even 2 keer draait en dan recht gooit raak je ook, met curveball bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice :) En ook de hogere curveball catchrate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Een standaard Pokemon met een hoog IV (bijv. 88%) maar erg laag CP (zoals 110 CP), kan ik toch ook beter vermalen tot snoepje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:21:
Nice :) En ook de hogere curveball catchrate?
Dat weet ik niet want ik merk niks van een hogere catchrate met curveballs, of ik nou curve of niet, alles kost 10 ballen om te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:20:
[...]

Als je m gewoon even 2 keer draait en dan recht gooit raak je ook, met curveball bonus.
Niet hier helaas dan blijft ie vrolijk door draaien en uit het beeld curven
En hou je hem langer stil na het draaien dan krijg je geen curvebal bonus.

[ Voor 11% gewijzigd door spocy op 05-08-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 03-05 22:25
spocy schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:16:
[...]

Hmm ook android 6? of een ander OS?
Gewoon de laatste android ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Eek2nd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:24:
Een standaard Pokemon met een hoog IV (bijv. 88%) maar erg laag CP (zoals 110 CP), kan ik toch ook beter vermalen tot snoepje?
Hangt van de zeldzaamheid af, maar over het algemeen wil je een hoog IV en CP hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:24:
[...]

Niet hier helaas dan blijft ie vrolijk door draaien en uit het beeld curven
En hou je hem langer stil na het draaien dan krijg je geen curvebal bonus.
Ik bedoel niet dat er sterretjes komen he. Gewoon heel langzaam met 1 rotatie per seconde 2 keer ronddraaien, eventjes wachten (je zie de bal onder in beeld nog een beetje draaien), en dan gewoon rechtdoor gooien. Vang je hem daarmee krijg je ook curveball bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eek2nd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:24:
Yup. Terwijl eentje met een hoge CP (bijna max level) maar relatief lage IV juist een goede evolutiekandidaat kan zijn - je hebt dan op de korte termijn een relatief goede pokémon zonder er dust in te hoeven steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
spocy schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:25:
[...]

Hangt van de zeldzaamheid af, maar over het algemeen wil je een hoog IV en CP hebben.
Gewoon standaard ratten en vogels bijvoorbeeld... maar die kunnen dus zo te zien idd weg (gooide standaard al al die lage cp van weg, maar nu zie ik dat ik op Pokeadvisor wel paar hoge IV met lage CP heb)

Thnx iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou hier op iOS werken ze allebei :)

Zowel ong 30 sec draaien dan stopt ie en gooi je recht, en na twee keer draaien ook, alleen dan wil ie nog wel eens een curve goien ipv recht.

Beide keren extra curve punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
:(
Mx. Alba schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:26:
[...]

Yup. Terwijl eentje met een hoge CP (bijna max level) maar relatief lage IV juist een goede evolutiekandidaat kan zijn - je hebt dan op de korte termijn een relatief goede pokémon zonder er dust in te hoeven steken.
Ok dan... speel ik het iig toch nog niet ' verkeerd' dan :p
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:30:
Nou hier op iOS werken t allebei :)

Zowel ong 30 sec draaien dan stopt ie en goi je recht, en na twee keer draaien ook, alleen dan wil ie nog wel eens een curve goien ipv recht.

Beide keren extra curve piunten :)
Weet je zeker dat je langzaam genoeg draait en even wacht met gooien? Zelf met ongeveer 1 rotatie per seconde 2 keer draaien, even wachten, en dan als hij nog 2 of 3 seconden over zn draai doet moet je m recht gooien, gaat prima bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah dan zal dat t wel zijn idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Feest, ben ik dit allemaal aan het vertellen, werkt het opeens niet meer bij me.... snap er geen zak van gisteren ging het prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-04 15:42
Pathogen schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:51:
Wat je ook kan gaan doen is het verzamelen van coins bij de gyms. Na het verdienen van de coins kan je een incubator kopen. Geduld is wel wenselijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-03 18:47
Iemand in Utrecht nu bij de oude gracht toevallig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Eek2nd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:30:
:(
[...]

Ok dan... speel ik het iig toch nog niet ' verkeerd' dan :p
Thnx
Tja... Wat maakt een goede Pokémon?

1) Hoge CP
2) Goede aanvallen
3) Hoge IV

Als je kijkt naar evolutiekandidaten, dan valt nummer 2 weg want de aanvallen weet je niet van tevoren. De allerbeste evolutiekandidaten zijn dus die met hoge CP en hoge IV.

Op de korte termijn is een pokie met hoge CP (maar lage IV) beter dan een met hoge IV (maar lage CP). Op de lange termijn is het omgekeerd. Bij relatief common beestjes ga je vast nog wel een keer een betere vinden, dus daar dust tegenaan gooien is sowieso niet handig, dus bij die kijk je voornamelijk naar de CP. Bij relatief zeldzame pokies is het juist beter om meer naar de IV te kijken.

Maar ja, eigenlijk is IV alleen belangrijk voor de pokies die je op de langere termijn als je beste wil hebben. Voor de fun op de korte termijn maak je gewoon lekker die CP1200 Pidgeot of CP1600 Vaporeon met crappy IV maar dat maakt dan geen bal uit want je hebt er geen korreltje dust aan besteed.

[edit] Trouwens, er zit ook "breeding" aan te komen, dus dat je kunt fokken met je eigen Pokémon. Het kan dan dus toch nuttig worden om pokies met hoge IV te behouden, ook al hebben ze een lage CP en ben je niet van plan om ze te upgraden - want je kan ermee gaan fokken...

[ Voor 12% gewijzigd door Mx. Alba op 05-08-2016 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:38:
[...]

1) Hoge CP
2) Goede aanvallen
3) Hoge IV

Als je kijkt naar evolutiekandidaten, dan valt nummer 2 weg want de aanvallen weet je niet van tevoren. De allerbeste evolutiekandidaten zijn dus die met hoge CP en hoge IV.

Op de korte termijn is een pokie met hoge CP (maar lage IV) beter dan een met hoge IV (maar lage CP). Op de lange termijn is het omgekeerd. Bij relatief common beestjes ga je vast nog wel een keer een betere vinden, dus daar dust tegenaan gooien is sowieso niet handig, dus bij die kijk je voornamelijk naar de CP. Bij relatief zeldzame pokies is het juist beter om meer naar de IV te kijken.

Maar ja, eigenlijk is IV alleen belangrijk voor de pokies die je op de langere termijn als je beste wil hebben. Voor de fun op de korte termijn maak je gewoon lekker die CP1200 Pidgeot of CP1600 Vaporeon met crappy IV maar dat maakt dan geen bal uit want je hebt er geen korreltje dust aan besteed.
Juist, ik verwacht niet dat je heel veel pokemon echt gaat max-en, dus bedenk een team waar je aan wilt werken, en probeer daar hoge IV's van te scoren en er je dust in te steken. De rest is leuk voor het evolven, en komt er iets redeljiks uit kun je er leuk mee spelen in de gyms zonder er dust tegenaan te hoeven smijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Amd RuLuzzz schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:37:
[...]

Wat je ook kan gaan doen is het verzamelen van coins bij de gyms. Na het verdienen van de coins kan je een incubator kopen. Geduld is wel wenselijk ;)
Doe ik ondertussen ook, maar thuis = geen gyms in de buurt, en werk = gyms worden gesniped waar je bij staat. De enige optie is vroeg vóór het werk even een gympie meepikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Handig! :D

https://buimichael.github.io/pokemongo-Stardust-Calculator/

Een Stardust Calculator!
(Nu nog eraan kopplen hoe hoog een specifieke Pokie dan wordt)

[ Voor 29% gewijzigd door poor Leno op 05-08-2016 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:49:

Een Stardust Calculator!
Hmm.. letten jullie veel op IV's van die POKIES? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een Stardust Calculator!
Die IV calculator waarvan het linkje in de Topic Warning staat heeft dat ook. Vul de gegevens van je Pokémon in en je kunt zo zien wat je ervan kunt verwachten bij welk level en hoeveel dust dat kost.

Trouwens.... w0000000t Magikarp uit een 2km-ei. Zo gaan we nog wel eens aan die 400 candy komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Mx. Alba schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:38:
[...]

1) Hoge CP
2) Goede aanvallen
3) Hoge IV

[edit] Trouwens, er zit ook "breeding" aan te komen, dus dat je kunt fokken met je eigen Pokémon. Het kan dan dus toch nuttig worden om pokies met hoge IV te behouden, ook al hebben ze een lage CP en ben je niet van plan om ze te upgraden - want je kan ermee gaan fokken...
Interessante uitleg en info..
Bedankt allemaal voor reactie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mx. Alba schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:51:
[...]

Die IV calculator waarvan het linkje in de Topic Warning staat heeft dat ook. Vul de gegevens van je Pokémon in en je kunt zo zien wat je ervan kunt verwachten bij welk level en hoeveel dust dat kost.

Trouwens.... w0000000t Magikarp uit een 2km-ei. Zo gaan we nog wel eens aan die 400 candy komen...
Nou, op Pokeassistant zie ik dat echt niet.. Alleen hoeveel tot level 40.. niet voor jouw trainer level..

Edit: Aan de slider sliden :D

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 05-08-2016 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

Een Stardust Calculator!
Maar berekent die dan tot aan je lvl of tot 1.5 erboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:55:
[...]

Nou, op Pokeassistant zie ik dat echt niet.. Alleen hoeveel tot level 40.. niet voor jouw trainer level..

Edit: Aan de slider sliden :D
Is zo'n schuifbalkje waarmee je info voor verschillende levels kan vinden

Dat dus :+

[ Voor 3% gewijzigd door spocy op 05-08-2016 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar ik zie nog niet hoeveel candy/dust het me gaat kosten om m de max voor mijn level te boosten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:42
De Skiplagged scanner lijkt het weer te doen...maar....
Hij doet alleen één of een paar (of heel veel in de US) centra van steden. In Nederland is dat alleen in Amsterdam binnen de ring A10.

https://skiplagged.com/pokemon/#52.373,4.904,14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-04 22:08
Zitten er echt zoveel magikarps in Amsterdam? :o

En terug xx:04, en terug een Pikachu op het werk. Lekker farmen de komende week (als het niet aangepast wordt).

[ Voor 56% gewijzigd door Jump op 05-08-2016 16:11 ]

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuws! :D

The hacking crew that promised to launch DDoS attacks on the Pokemon GO servers on August 1 suffered a minor setback yesterday, after someone hacked their site, dumped the database, and shared it with data breach index service LeakedSource.

http://news.softpedia.com...urity-breach-506910.shtml

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:52

HeatWave

Back to my tweakersroots!

poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:19:
Nieuws! :D

The hacking crew that promised to launch DDoS attacks on the Pokemon GO servers on August 1 suffered a minor setback yesterday, after someone hacked their site, dumped the database, and shared it with data breach index service LeakedSource.

http://news.softpedia.com...urity-breach-506910.shtml

_O-
Zo hoort het ook, aanpakken die scriptkiddies.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maquis
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-03 21:47

maquis

Maak je niet te sappel........

GruB God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:40

Mad-Matt

TheDoctor#2181

poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:12:
...ivm types Eevee evolved en aanvallen :)
want?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:10
mercapto schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:04:
Hij doet alleen één of een paar (of heel veel in de US) centra van steden. In Nederland is dat alleen in Amsterdam binnen de ring A10.

Ook vaag dat het alleen A'dam is
Waar zouden zij hun info dan vandaan halen, als de rest van de tools niet door de API komt?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maquis schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:34:
[...]

Zit je nog niet in het vliegtuig. _/-\o_
Ik was t wel bijna van plan! En dan zou ik ze wel eens even zeggen hoe ze t moeten doen! :7

..but then I got high..

--
Omdat (als je de 3x Eeveelution/name al hebt gedaan) je niet zeker weet welke t wordt.. en misschien heeft ie hele slechte aanvallen. Dat weet je niet van tevoren.
Daarom zonde als je al heel veel hebt geboost voordat je evolved.. Dan was het misschien beter geweest om een andere te evolven.

[ Voor 81% gewijzigd door poor Leno op 05-08-2016 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 15:16

Aaaahh, hij haalt net m'n huis niet. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-05 22:23

Amafi

Amafi

Arg, nice curveball. Met een greatball op een 38CP Caterpie.
Wat denk je? Ontsnappen en vluchten .....:(

Ja een greatball, omdat ik de normale pokeballs allemaal al verspeeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maquis
  • Laatst online: 31-03 21:47

maquis

Maak je niet te sappel........

poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:38:
[...]

Ik was t wel bijna van plan! En dan zou ik ze wel eens even zeggen hoe ze t moeten doen! :7

..but then I got high..
Ach dat is inderdaad jammer. Shit happends. Kan gebeuren, toch?
Afbeeldingslocatie: https://art.ngfiles.com/images/38000/38296_tangimikimi_towelie.png

GruB God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:56
14 hours ago
felipe ionda ‏@feionda
jonh please lock accounts using fake gps this very unfair they are with very strong pokemon here Brazil @johnhanke

John Hanke
John Hanke – ‏@johnhanke

@feionda that's coming.
5:28 PM - 4 Aug 2016
Banhammers inc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
maquis schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:49:
[...]

Ach dat is inderdaad jammer. Shit happends. Kan gebeuren, toch?
[afbeelding]
Towels are robots... ze leven dankzij een chip ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jaja daar komt de mythische Albantar met z'n Ban Hammer (10.000) charge move!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerst de belangrijke dingen! Hier die vervelende ventjes met al die gifjes en memes bannen, tsssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021

Coordinaten aanpassen helpt ook niet helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:13
Raar. Mijn Pokemon Go heeft geen GPS ontvangst op Schiphol. Terwijl andere GPS apps het wel doen..

Edit: gefixt. WiFi aanzetten hielp. Nu lekker bij de gate wachten bij een pokestop 8)

[ Voor 33% gewijzigd door Nat-Water op 05-08-2016 17:16 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Hoppa! Grote schoonmaak :)
Heb 5 Pokemon weggedaan, kan er nu weer 6 vangen...

...

Help! Ik ben een hoarder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:36
Damm. Dragonair van cp603 ontsnapt :( zelf ben ik level 15.

Meerdere razz berries, great balls en great throws, maar helaas.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:40

Mad-Matt

TheDoctor#2181

poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:38:
[...]

..but then I got high..

--

[...]

Omdat (als je de 3x Eeveelution/name al hebt gedaan) je niet zeker weet welke t wordt.. en misschien heeft ie hele slechte aanvallen. Dat weet je niet van tevoren.
Daarom zonde als je al heel veel hebt geboost voordat je evolved.. Dan was het misschien beter geweest om een andere te evolven.
klinkt enorm logisch idd!

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:25

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

een dikke blastoise van 1132cp gevangen net met 4 ultra balls/ berries.. helemaal happy!

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 18:45
Iemand belang bij een Electabuzz?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YSCggnKqH7q2YDPFCVgwqt8U/thumb.png
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-05 15:16
Haha zo typisch hé, lvl 25 en ben ooit 1x een electabuzz tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Tuttel schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 17:40:
Haha zo typisch hé, lvl 25 en ben ooit 1x een electabuzz tegengekomen.
Heb er 4, waarvan 3 uit een 10km ei :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Pokemon Go....vissen voor mensen die niet stil kunnen zitten...*gaap*, sta een beetje naar een Lure te turen...geen karper a.u.b.... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339517

Is PokeAdvisor betrouwbaar? sprak vandaag iemand die er fel tegen was..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
Anoniem: 339517 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 17:50:
Is PokeAdvisor betrouwbaar? sprak vandaag iemand die er fel tegen was..?
Lijkt mij wel betrouwbaar. Of Niantic het leuk vindt is een tweede, die houden de spelers het liefst zo dom mogelijk lijkt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:41
Wanneer krijg je 10km ei, nooit gehad nog.. ben lvl 18

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Laatst online: 15:49
SuperVeloce schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 18:05:
IK heb er een gekregen toen ik in level 8 zat, lijkt mij compleet random.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Wisten jullie al dat de punten in gyms die gescoord zijn om naar een volgend level te gaan, na een tijdje weer langzaam terug zakken naar het huidige level van de gym. Ben hier achter gekomen toen ik 's nachts een gym aanviel en toen maar besloot dat het geen zin had om verder te gaan, omdat mijn mijn potions op waren. Tot mijn verbazing zag ik dus na een paar minuten dat de punten gezakt waren. Dacht eerst dat de gym aangevallen werd, maar toen het punten niveau dus gelijk was aan het level niveau stopte het. Toeval?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
Ben wel een beetje klaar met 1000+ Pokemon, telkens weer na 2 ballen foetsie...in 3 dagen een stuk of 8 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
SuperVeloce schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 18:05:
Is helemaal random. Had er eerst 2 weken geen en toen kreeg ik er opeens 4 achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Steffo78 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 18:12:
Wisten jullie al dat de punten in gyms die gescoord zijn om naar een volgend level te gaan, na een tijdje weer langzaam terug zakken naar het huidige level van de gym. Ben hier achter gekomen toen ik 's nachts een gym aanviel en toen maar besloot dat het geen zin had om verder te gaan, omdat mijn mijn potions op waren. Tot mijn verbazing zag ik dus na een paar minuten dat de punten gezakt waren. Dacht eerst dat de gym aangevallen werd, maar toen het punten niveau dus gelijk was aan het level niveau stopte het. Toeval?
Denk toeval ja, nog nooit zoiets gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-05 21:56

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Nickrsd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 17:33:
een dikke blastoise van 1132cp gevangen net met 4 ultra balls/ berries.. helemaal happy!
Hier net eentje op mijn nearby in Eindhoven, maar kon hem niet vinden :(

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elagorn
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-03 08:41
Voor de echte Pokemon fan:

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Afbeeldingslocatie: https://imgflip.com/s/meme/Black-Girl-Wat.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-05 13:24
Haha, ik denk dat ik wel weet waar je die gevangen hebt. Dat was eerst een Magmar spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:55
Dit is vreemd, mijn vriendin speelt al weken op haar Samsung S4 Mini.

Echter kon ze gisteren avond niet meer inloggen, er gebeurde gewoon niets. Vandaag uit pure wanhoop de telefoon een reset naar fabriek settings gegeven en nu kan ze de app niet eens meer installeren.

"Uw apparaat is niet compatibel met deze versie"

Hebben meer mensen hier last van?
We zouden nog wel op poke jacht gaan dit weekend ;w :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Komt omdat ze de game oorspronkelijk heeft geinstalleerd via APK en niet via de store. Even opnieuw APK zoeken dus, maar deze keer de laatste versie als het via de store niet wil.

[ Voor 36% gewijzigd door FREAKJAM op 05-08-2016 18:41 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:55
FREAKJAM schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 18:40:
Komt omdat ze de game oorspronkelijk heeft geinstalleerd via APK en niet via de store. Even opnieuw APK zoeken dus, maar deze keer de laatste versie als het via de store niet wil.
Maar hij is een hele tijd gewoon officieel te downloaden geweest via de store. Nu opeens niet meer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Laatst online: 15:49
JayZeeTie schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 18:38:

Echter kon ze gisteren avond niet meer inloggen, er gebeurde gewoon niets. Vandaag uit pure wanhoop de telefoon een reset naar fabriek settings gegeven en nu kan ze de app niet eens meer installeren.

Probeer het eens met de APK van apkmirror.com, met een beetje mazzel wil die wel werken. Wel natuurlijk even het "sideloaden" aanzetten in de mobiel,

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
JayZeeTie schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 18:38:

Zal er wel aan liggen dat hij geen 2gb ram heeft, misschien met de laatste versie dat als harde requirement gezet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Kom ik net met het leasehok bij mijn garagebox om de MG op te halen, dus ik druk op de ab om de deur open te doen en zet de golf alvast schuin voor de deur.

Rij vervolgens de MG naar buiten en gooi het dakkie alvast open, loop vervolgens naar de golf om wat spullen over te laden, doos van coolblue met nieuwe koffiemasjien op de passagierstoel, loop weer terug om powerbank telefoon dashcam (hangt allemaal aan powerbank) dus graai alles van de stoel af waar het klaarligt en op dat moment het geluid van een verschijnende Pokemon....

Handen vol en dacht lekker laten gaan die Pidgey, maar keek tussen de rommel in mijn handen naar het scherm en zag iets wat iig geen Pidgey was... iets wat ik nog niet had.... daar sta je dan, tussen 2 auto's in, met wat later blijkt, een 1045cp Scyther...

Dus ik loop voorzichtig naar de auto om vooral niet per ongeluk het scherm aan te raken en alles af te sluiten, leg achter op de kofferklep al de meuk neer zonder mijn telefoon los te laten en terwijl ik nog met verschillende usb kabels over mijn arm mijn scherm bestudeer wordt ik aangekeken door een voor mij volledig onbekende groene creatuur..

Onze ogen ontmoeten elkaar en ik weet dat ik nu op een kruispunt ben aangekomen, ben je een spelletje aan het spelen of ga je naar the next level en commiteer je je volledig tot Trainer. Iedere pogo speler komt ooit op dit punt in zijn leven en zal dan moeten laten zien waardig te zijn.

Wanneer mijn rivaal even niet oplet graai ik een stuk fruit uit mijn rugzak en gooi hem naar het creatuur, je ziet zijn blik volledig gefocust op de framboos en voor hij weet wat er gebeurt heeft mijn andere hand een Ultra Ball te pakken.

Nu gaat alles in een stroomversnelling hij ziet dat ie een fout begaat door zijn aandacht ook maar iets af te zwakken en hij probeert zich te herpakken, ondanks dat alles zich in een oogwenk afspeelt lijkt de tijd voor mij stil te staan, volledig ontspannen en alles in een outerbody experience gadeslaand wacht ik het perfecte moment af en laat mijn Ultra Ball zijn werk doen. Nergens aan denkend, geen oog voor iets in mijn omgeving volledig Zen met de Ball laat ik hem los.

De bullseye is zo klein dat het vrijwel onmogelijk is om de sweet spot te raken, en ik leg me er al bij neer om heel wat ballen te spenderen aan....

....

Excellent!!

....

Het creatuur weet het nog voordat de bal weer dichtslaat, hier heeft hij zijn meerdere ontmoet en met een gelatenheid laat hij zich toevoegen aan mijn Pokedex.

Alsof er niets gebeurd is zet ik de auto in de garage druk achteloos op de ab om de garage dicht te doen en rij naar huis. 8)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:29
Leuk fictief verhaal. We weten allemaal dat hij na 56 ballen is gevlucht :D

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-05 16:22
ijdod schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 19:05:
bekijk het van de zonnige kant.

Je hebt in iedergeval weer ruimte in je inventory :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:56
mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 18:50:
[...]

Zal er wel aan liggen dat hij geen 2gb ram heeft, misschien met de laatste versie dat als harde requirement gezet.
Nope, speel 0.31 (of welk nummer de laatste versie ook is die woensdag door me stort werd geduwd) gewoon op een S3 (1gb ram). Moest wel van apkmirror, want van de playstore mag ik het spelletje niet downloaden ("not compatible"). S3 trekt het nog best, kan alleen echt niet switchen naar andere apps midgame, want dan start die PoGo opnieuw op als ik weer terug wil schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

ijdod schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 19:05:
Okay okay de eerste bal die ik gooide was een normale en volledig mis overigens, maar dat hoeft niemand te weten. :+ O-)

Helaas is ie max volgens de iv calc maar een 60%er. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 05-08-2016 19:16 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Flagg schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 19:10:
[...]

Okay okay de eerste bal die ik gooide was een normale en volledig mis overigens, maar dat hoeft niemand te weten. :+ O-)

Helaas is ie max volgens de iv calc maar een 60%er. :P
IV boeit geen zak want een scyther ga je toch niet maxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 19:16:
[...]

IV boeit geen zak want een scyther ga je toch niet maxen.
Scyther kan je gen2 evolven in de toekomst.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
FREAKJAM schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 19:19:
[...]

Scyther kan je gen2 evolven in de toekomst.
Nou proficiat, tegen die tijd heb je vast wel een betere, en misschien is de gen2 ervan ook kut en heb je er nog niks aan, of misschien is Niantic dan wel al opgeblazen omdat ze nog steeds geen tracking systeem hebben, of...

Je nu al gaan richten op wat in December misschien zou kunnen komen is echt volstrekt nutteloos.

Of ga je nu ook al je Lickytung en Tangela sparen met hoog IV omdat je dan in Gen 4 kunt evolven? Of een Eevee bewaren voor een Sylveon van Gen 6...

[ Voor 13% gewijzigd door mark-k op 05-08-2016 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 02-05 08:44
mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 19:27:
[...]

Nou proficiat, tegen die tijd heb je vast wel een betere, en misschien is de gen2 ervan ook kut en heb je er nog niks aan, of misschien is Niantic dan wel al opgeblazen omdat ze nog steeds geen tracking systeem hebben, of...

Je nu al gaan richten op wat in December misschien zou kunnen komen is echt volstrekt nutteloos.
Jezus, wat een opmerking weer, iets positiever mag wel hoor. Anders laat je ieder het gewoon doen op zijn eigen manier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-02 20:22
mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 19:27:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/500x/54378803.jpg
Pagina: 1 ... 87 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator