Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-05 17:39
Azaruc schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:30:
Ik zou nog best blij zijn met een Onix. Tot nu toe twee keer Electabuzz en één keer Chansey..
Maar niet als je m 2 keer uit een 10km ei hebt terwijl je al 3 onixen had.

Edit, had er al 4 trouwens, of ik heb m 3 keer uit n 10km ei gehad, seen 9 caught 6.

[ Voor 13% gewijzigd door mark-k op 05-08-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:03:
[...]

Maar niet als je m 2 keer uit een 10km ei hebt terwijl je al 3 onixen had.
Klopt. Maar dat heb ik dus niet gehad. Daarom zeg ik ook dat ik er wel blij mee zou zijn ;)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interessant! :D

Reddit:
So the theory I have been testing the last few days is that I find a spot where the in game radar can not find a single pokemon nearby (the ingame pokeradar must be completely blank), and pop incense. And BAM, rare Pokemons just start spawning. Doesn't matter where I am (near water, forest, etc), all different kind of Pokemons spawn.

The interesting thing, as SOON as a I got close to a big road and civilisation and "nearby pokemon" showed up I was back to only getting Pidgeys, Rattatas and Weedles. Move back to the area with no nearby pokemons, I start getting total random pokemons again.

https://www.reddit.com/r/...e_spawn_rare_and_totally/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-05 13:17
Laat ik nou net in de Randstad wonen ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:50
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:04:

Reddit:
So the theory I have been testing the last few days is that I find a spot where the in game radar can not find a single pokemon nearby (the ingame pokeradar must be completely blank), and pop incense. And BAM, rare Pokemons just start spawning. Doesn't matter where I am (near water, forest, etc), all different kind of Pokemons spawn.

The interesting thing, as SOON as a I got close to a big road and civilisation and "nearby pokemon" showed up I was back to only getting Pidgeys, Rattatas and Weedles. Move back to the area with no nearby pokemons, I start getting total random pokemons again.

Haha, allemaal de stad uit! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

Reddit:

Beetje lastig helaas hier in Nederland om echt buiten de bewoonde wereld te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:13
Beetje jammer alleen dat er in nederland waarschijnlijk maar bar weinig van dat soort lokaties te vinden zullen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
anboni schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:07:
[...]

Beetje jammer alleen dat er in nederland waarschijnlijk maar bar weinig van dat soort lokaties te vinden zullen zijn :+
De ontdekker is wel Nederlands/Vlaams dus het kan (tenzij hij/zij niet in NL/BE was toen hij/zij het testte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja het zou wel heel gaaf zijn!

Ik vond het al jammer dat het spel vooral mensen van buiten de steden naar de stad lokten, ipv andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
[...]

Ik woon aan een rand van een dorp en heb daar maar 1 of 2 Pokemon op mijn nearby radar.
Durf te wedden dat ik 150m verder in een weiland loop dat ik niks heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-05 14:35
Meeting in de Oostervaardersplassen dan maar? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
mercapto schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:09:
Meeting in de Oostervaardersplassen dan maar? :P
Of gewoon een bootje 10km de zee op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loadichus schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:09:
[...]

Ik woon aan een rand van een dorp en heb daar maar 1 of 2 Pokemon op mijn nearby radar.
Durf te wedden dat ik 150m verder in een weiland loop dat ik niks heb.
Nou probeer het zou ik zeggen!

En met rondlopen krijg je sowieso meer beestjes dan stilzitten met incense :)
(Wel zorgen dat het rondlopen niet ervoor zorgt dat er iets op je nearby komt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:10:
[...]

Of gewoon een bootje 10km de zee op :P
Dan krijg je alleen maar inheemse Magikarps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
[...]

Ga eens midden in de Veluwe lopen. Daar kom je echt geen pokemon tegen hoor. Heb ik al eens getest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steffo78 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:11:
[...]

Ga eens midden in de Veluwe lopen. Daar kom je echt geen pokemon tegen hoor. Heb ik al eens getest :)
Met incense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Steffo78 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:11:
[...]

Had je toen je Insence maar gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
Nee dat wist ik toen nog niet. Maar de nearby radar geeft dus geen pokemon weer daar. Dus als dit werkt zou dat de ideale plaats zijn om het te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:47

Reddit:

Ik had het van de week in Ottoland (zoek maar op). En met een inscence kwam ik een Dewgong, Dratini, Tangela tegen. Verder nog wel anderen, maar deze theorie lijkt te kloppen. Ben wel benieuwd als ik dit weekend in Maurik ben of het dan ook werkt :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Nou ga ik weer denken...

Utrecht, altijd druk, veel spawns en stops, 4 lures, veel standaard Pokemon.
Kijkduin, "afgelegen", veel stops maar weinig spawns, 4 lures, veel zeldzame Pokemon.

Zelfde principe als met het incense verhaal? Hoe meer standaard spawns in de buurt, hoe meer standaard Pokemon er op je incense afkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
CappieL schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:08:
[...]

De ontdekker is wel Nederlands/Vlaams dus het kan (tenzij hij/zij niet in NL/BE was toen hij/zij het testte).
Die Sionarra is Zweeds volgens mij?
http://imgur.com/a/UAk2o

Daar kan je iets makkelijk aan de pokemon ontsnappen dan hier gok ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-04 22:08
Lekker, al de vijfde Pikachu die hier verschijnt aan het werk op een paar dagen. Enkel jammer dathet lage IVs zijn.
P.K. schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:16:
[...]

Die Sionarra is Zweeds volgens mij?
http://imgur.com/a/UAk2o

Daar kan je iets makkelijk aan de pokemon ontsnappen dan hier gok ik. :+
Lees ook de reddit thread: "... Here in Sweden ..."

[ Voor 58% gewijzigd door Jump op 05-08-2016 13:17 ]

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Jump schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:16:
Lekker, al de vijfde Pikachu die hier verschijnt aan het werk op een paar dagen. Enkel jammer dathet lage IVs zijn.
Lijkt wel of de Spawns meer regelmaat vertonen. Dat idee heb ik tenminste.
De afgelopen dagen zit hier steeds een Elektrabuzz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pikachu is toch niet een Pokie die hoge IV's moet hebben toch? Zolang er maar een goede CP opzit en veel candy om te boosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-04 10:51
Hoezo niet? Als je toch an het kijken bent dan kan ook pikachu net zo goed maar hoge IV waardes hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Ik heb nog niet genoeg candy om hem te upgraden. Dus voorlopig spaar ik wat op en hou de beste bij. Als ik dan toch de keuze heb welke te upgraden, neem dan de beste :)

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:18:
Pikachu is toch niet een Pokie die hoge IV's moet hebben toch? Zolang er maar een goede CP opzit en veel candy om te boosten :)
Raichu is de beste elektro prokemon, of je dat belangrijk vindt moet je zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:21:
[...]

Raichu is de beste elektro prokemon, of je dat belangrijk vindt moet je zelf weten.
Ik heb al een Raichu gevangen van 91% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-04 15:28
[...]

Buiten Zapdos om.

Overigens heb ik nog een andere theorie: Als je een pokemon aan het vangen bent, en je loopt verder van hem weg, dan zal hij bjina altijd ontsnappen en meteen wegrennen.

Ik heb het idee, dat pokemon makkelijker te vangen zijn als je er dichterbij staat. Dus: Put your fat ass on that pidgey and it won't run ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ja zo.. (is dat zo?)

Maar ik zal toch sws een goede pikachu houden en die niet evolven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-05 09:53
Blijft toch mooi dat ontsnappen soms.. Pokemon van 400+ blijven na één normale ball direct zitten.
Kom ik een CP10 Onix tegen (heb ik nog niet) en die breekt uit en peert 'm meteen...
Volgende keer een berry met ultra ball om z'n bakkus! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:07:
[...]

Beetje lastig helaas hier in Nederland om echt buiten de bewoonde wereld te gaan.
Ha ha! Ben bij mijn ouders dit weekend(uitzondering van de bioscoop bezoeken) en dat is redelijk afgelegen en ook niet in het bezit van pokestops :> gewoon even wat geurtjes aanzetten en testen :D

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:08

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Reddit:

Mocht de theorie kloppen, dan kost je dat dus wel een lure en/of een incense dus elke keer.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:24:
[...]

Ja zo.. (is dat zo?)

Maar ik zal toch sws een goede pikachu houden en die niet evolven :)
http://pokemongo.gamepress.gg/highest-pokemon-dps-per-type

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:18

JB

Cédric roelt!

schaapiej schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:24:
Blijft toch mooi dat ontsnappen soms.. Pokemon van 400+ blijven na één normale ball direct zitten.
Kom ik een CP10 Onix tegen (heb ik nog niet) en die breekt uit en peert 'm meteen...
Volgende keer een berry met ultra ball om z'n bakkus! :+
Oh man inderdaad! Die weedles spannen helemaal de kroon met hun koppen :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-05 17:53
Vandaag mijn Poké administratie maar weer eens gedaan en een Lucky egg evolve rondje. Had 68 evolves klaar staan en had zowaar nog een kleine minuut over van mijn Lucky Egg, ondanks paar misklikjes. Lijkt erop dat het evolve proces iets sneller gaat ten opzichte van eerder.

Ook PokéAdvisor er op los gelaten, bleek een mooie 100% gastly te hebben welke ik maar eens naar een mooie Gengar heb getoverd met ook nog eens de juiste aanvallen. Mijn eerste pokémon die het me eventueel waard lijkt om dust in te stoppen. :)

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/2vswcmgajaquw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:24:
[...]

Buiten Zapdos om.

Overigens heb ik nog een andere theorie: Als je een pokemon aan het vangen bent, en je loopt verder van hem weg, dan zal hij bjina altijd ontsnappen en meteen wegrennen.

Ik heb het idee, dat pokemon makkelijker te vangen zijn als je er dichterbij staat. Dus: Put your fat ass on that pidgey and it won't run ! :+
Als Legendaries op dezelfde manier in het spel gebracht worden als de rest van de pokemon gaan ze na een tijdje toch relatief zwakker worden aangezien je er geen candy voor zult kunnen krijgen. Plus dat je Zapdos nu nog niet kunt krijgen dus op dit moment is Raichu sowieso de sterkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:26:
[...]

Als Legendaries op dezelfde manier in het spel gebracht worden als de rest van de pokemon gaan ze na een tijdje toch relatief zwakker worden aangezien je er geen candy voor zult kunnen krijgen. Plus dat je Zapdos nu nog niet kunt krijgen dus op dit moment is Raichu sowieso de sterkste.
Haha ik ga ook niet tegen je in, ik vul het slechts aan. Iedereen hier kent het verhaal van de legendaries inmiddels wel lijkt me, dus die snappen dat ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar in hoeverre staan de DPS/moves in verhouding tot de CP's? Want er zijn electric Pokemon die veel hoger kunnen in CP dan Raichu..

Hoe komt dat in het Damage model verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:32:
[...]

Haha ik ga ook niet tegen je in, ik vul het slechts aan. Iedereen hier kent het verhaal van de legendaries inmiddels wel lijkt me, dus die snappen dat ook wel.
Mwah, met alles dat ik tot nu toe gezien heb zie ik Niantic zelfs de legendaries nog wel verneuken, dat je met een Vaporeon simpel een mewtwo sloopt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:32:
[...]

Maar in hoeverre staan de DPS/moves in verhouding tot de CP's? Want er zijn electric Pokemon die veel hoger kunnen in CP dan Raichu..

Hoe komt dat in het Damage model verhaal?
http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-electric

Veel is ook wat overdreven he, buiten Zapdos scheelt het 120CP met de hoogste, Jolteon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:34:
[...]

http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-electric

Veel is ook wat overdreven he, buiten Zapdos scheelt het 120CP met de hoogste, Jolteon.
Ah ok, dan heb ik verkeerd gekeken..

Maar hoe zit het eigenlijk met de CP's.. waar komen die in beeld als damage enzo wordt uitgerekend?

Het zal natuurlijk met elkaar in verband staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-05 17:47

Rannasha

Does not compute.

Reddit:

Ik woon op 15-20 minuten lopen van de dichtstbijzijnde locatie waar er uberhaubt iets op de nearby-radar verschijnt. Ik heb even een Incense gepopt om te kijken of het wat oplevert.

De eerste spawn is een Pidgey, dus dat belooft nog niet veel goeds.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rannasha schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:38:
[...]

Ik woon op 15-20 minuten lopen van de dichtstbijzijnde locatie waar er uberhaubt iets op de nearby-radar verschijnt. Ik heb even een Incense gepopt om te kijken of het wat oplevert.

Aan het rondlopen en zeker van dat alles weg is van de nearby map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Rannasha schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:38:
[...]

Als je rond loopt of fietst kom je meer pokemon tegen met insence he, neem aan dat je nu gewoon binnen zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:35:
[...]

Ah ok, dan heb ik verkeerd gekeken..

Maar hoe zit het eigenlijk met de CP's.. waar komen die in beeld als damage enzo wordt uitgerekend?

Het zal natuurlijk met elkaar in verband staan..
CP is volgens mij een combinatie van atk, defense, stamina. dus algemener. Zegt ook niks over of de pokemon goede aanvallen of niet heeft. Het kan dus best zo zijn dat hoge CP met slechte aanvallen minder presteert als lage CP met goede aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:40:
[...]

Aan het rondlopen en zeker van dat alles weg is van de nearby map?
Ik loop niet rond, ben op de kids aan het passen. Iedere 5 min een spawn dus.

Maar alles is weg op de nearby map. Ik loop iedere werkdag 20 min naar de bushalte en pas als ik daar aan kom verschijnt er iets op mijn nearby-radar. De rest van de tijd is het 100% leeg, ondanks dat ik gewoon door een dorp loop.

Tweede spawn is een Raticate. Is al wat zeldzamer, maar nog steeds wel te vinden in het wild.

edit: nu weer een Pidgey...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja.. 30min = 6 pokies.. niet echt goede test helaas.. Hopelijk is de volgende geen weedle :X

Straks even lopen dan!

En als de theorie blijkt te werken, iedereen be like:

Afbeeldingslocatie: https://jokideo.com/wp-content/uploads/meme/2014/05/I-hate-nature---meme.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door poor Leno op 05-08-2016 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:58
Kyumia schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:23:
[...]

Hoe groot is jouw Pokéstorage wel niet? :o
500 op dit moment. Zat helemaal vol dus dacht gelijk goed opschonen.
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:24:
[...]

[afbeelding]

(was wel weer hoog tijd voor eentje)
Lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:50:
Hopelijk is de volgende geen weedle :X
En bedankt he! Een Weedle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 16:44

Amafi

Amafi

Volgende een snorlax dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:48
Practics schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:12:
Sterkte alle bots zijn nog steeds down en dat duurt ook nog wel even voor ze weer ruim beschikbaar zijn. :+
Dit weekend gok ik, duurt niet zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185331

Ik voel de trillingen van mijn smartphone in mijn broekzak niet. Iemand tips? Heb liever geluid uit staan en ook de officiele poke alert armband hoef ik niet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Jij gaat nog lang niet stoppen volgens mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 185331 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:01:
Ik voel de trillingen van mijn smartphone in mijn broekzak niet. Iemand tips? Heb liever geluid uit staan en ook de officiele poke alert armband hoef ik niet te hebben.
In je achterzak misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:54
Anoniem: 185331 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:01:
1 of 2 oortjes in ? Werkt hier perfect, met Apple oortjes hoor je de omgeving ook nog volledig. Alleen harde wind is wat storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nearby zal er wel niet komen ivm privacy, maar op basis van een ID / nickname zal meer waarschijnlijk en fijner zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, liever niet, als ik moet zitten is dat niet goed voor mijn smartphone. Niet dat ik zwaarlijvig ben, maar ik weeg wel zwaar.
BastiaanCM schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:04:
[...]

1 of 2 oortjes in ? Werkt hier perfect, met Apple oortjes hoor je de omgeving ook nog volledig. Alleen harde wind is wat storend.
Heb liever zonder gebruik van oortjes.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 185331 op 05-08-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 185331 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:05:
[...]

Nee, liever niet, als ik moet zitten is dat niet goed voor mijn smartphone. Niet dat ik zwaarlijvig ben, maar ik weeg wel zwaar.
Ja dan stop je m weer in je voorzak ;) Als je zit, voel je t toch wel?
Anders strakkere broek aan >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Anoniem: 185331 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:05:
[...]

[...]

Heb liever zonder gebruik van oortjes.
Doe 'm bij je Pokéballs!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:06:
[...]

Neen zo werkt het ook niet goed bij mij. Er moet een ander oplossing zijn. Strakke broeken dat staat me ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
JB schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:08:
[...]

Doe 'm bij je Pokéballs!
Kijk dat voel je vast wel trillen dan, ik zeg de gouden tip is gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-05 15:28
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:06:
[...]

Nu.nl headline: Pokemon Go zorgt voor vernieuwde populariteit skinny-jeans :+.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
EvilWhiteDragon schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:10:
[...]

Nu.nl headline: Pokemon Go zorgt voor vernieuwde populariteit skinny-jeans :+.
Strakke groene broeken!

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spocy schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:10:
[...]

Kijk dat voel je vast wel trillen dan, ik zeg de gouden tip is gevonden!
Dat zit echt niet makkelijk joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Anoniem: 185331 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:11:
[...]

Tuurlijk wel, gewoon lekker laten steunen op de pokeballs terwijl de telefoon in het verlengde van de lure met incense ligt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
M'n scherm reageert niet meer als ie een tijdje op battery safe mode heeft gestaan. Ik zie m'n avatar wel gewoon lopen en pokemons spawnen ook, maar ik kan niets binnen het spel doen. De homebutton werkt wel gewoon nog, en als ik het spel herstart is alles weer okay. Dit is op een Nexus 5x. Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Uiteindelijk is de vangst van een Incense in een gebied waar anders nooit Pokemon te vinden zijn:
2x Pidgey
2x Weedle
1x Raticate
1x Venonat

Precies wat ik in de nabijgelegen stad ook tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 185331 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:10:
[...]

Neen zo werkt het ook niet goed bij mij. Er moet een ander oplossing zijn. Strakke broeken dat staat me ook niet.
Aan je borst vastplakken!

Afbeeldingslocatie: https://images-eu.ssl-images-amazon.com/images/I/513%2BmqSOl0L._AC_UL160_.jpg

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Precies en de eerste keer amputeer je misschien een tepel met loshalen, maar daarna zit ie ook niet meer in de weg moet je maar denken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Anoniem: 185331 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:11:
[...]

Keer trekken aan de lure zodat je great balls niet meer blauw kijken. Kom je er zo mee klaar?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je telefoon in een soort van zelfgemaakte losse koker van aluminiumfolie? Dat resoneert wel mee denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JB schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:15:
[...]

Keer trekken aan de lure zodat je great balls niet meer blauw kijken. Kom je er zo mee klaar?
Dan krijg ik een wit scherm...

Mss moet ik toch maar gewoon aan de oortjes houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nedra schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:13:
M'n scherm reageert niet meer als ie een tijdje op battery safe mode heeft gestaan. Ik zie m'n avatar wel gewoon lopen en pokemons spawnen ook, maar ik kan niets binnen het spel doen. De homebutton werkt wel gewoon nog, en als ik het spel herstart is alles weer okay. Dit is op een Nexus 5x. Herkent iemand dit?
Dan tap je te snel op het scherm nadat het scherm weer volledig aan wordt gezet.

Heb daar laatst een bugreport over ingediend, mijn S4 heeft namelijk hetzelfde issue.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Klinkt eerder als roest in de pijp :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Nedra schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:13:
Ik heb dit op mijn S6 Edge ook met enige regelmaat gemerkt. Al moet ik wel zeggen dat, na de update, dit probleem minder optreedt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:50
demo31051987 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:21:
[...]

Ik heb dit op mijn S6 Edge ook met enige regelmaat gemerkt. Al moet ik wel zeggen dat, na de update, dit probleem minder optreedt.
Wel apart dat dit nu ook op Android telefoons gebeurd. In de IOS versie is de functie eruit gehaald door niantic om precies deze fout (al had ik hier geen last van met mijn iPhone)

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
RickS29 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:27:
[...]

Wel apart dat dit nu ook op Android telefoons gebeurd. In de IOS versie is de functie eruit gehaald door niantic om precies deze fout (al had ik hier geen last van met mijn iPhone)
Zoals ik zei is dit probleem minder vaak voorgekomen na de update. Dus ik denk dat ze het deels op hebben kunnen lossen voor Android, maar niet voor de iOS versie

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Ik kan het nu weer even niet reproduceren, maar ik had hier pas last van NA de update. Naja, ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-04 15:26

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik had dit ALTIJD als ik het scherm aangeraakt hield terwijl ik van zwart scherm naar normaal ging. Tegenwoordig let ik daar beter op en komt het eigenlijk niet meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Hier trouwens nog iets leuks ontdekt met een collega in de lunchwandeling: Je kunt gezamenlijk een gym aanvallen met iemand van het andere team, zo kunnen rood en geel bijvoorbeeld samenwerken om een blauwe gym over te nemen.

Uiteraard dient vervolgens fysiek uitgevochten te worden wie de lege gym mag claimen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-05 17:49

Hoogie2004

Whohooooo

spocy schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:32:
Hier trouwens nog iets leuks ontdekt met een collega in de lunchwandeling: Je kunt gezamenlijk een gym aanvallen met iemand van het andere team, zo kunnen rood en geel bijvoorbeeld samenwerken om een blauwe gym over te nemen.

Uiteraard dient vervolgens fysiek uitgevochten te worden wie de lege gym mag claimen ;)
Dat is een handige feature ja. Je kan de ander ook zien tijdens het gevecht. Leuk gedaan :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Hoogie2004 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:34:
[...]

Dat is een handige feature ja. Je kan de ander ook zien tijdens het gevecht. Leuk gedaan :)
Ja zeker leuk, overigens viel de defender wel met 1 aanval beide aan, dus het is niet zo dat je ook nog eens een soort van tag kan doen waar de ene aanvalt en de ander alles dodged :) leek mij wel een goed idee maar helaas dat ging niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reddit:
Probably nothing, but I wanted to mention it to the community for possible testing. I have discovered that when you are on the catch screen, if you keep spinning the ball (like you do for a curve ball) for about a minute 20 seconds the sparkle and spin animation stop. After a bit of time if you keep spinning it will start back up again, but then stop very quickly again after you have already made it stop once.

I have only tested this a few times, and the only odd thing I have noticed is that I get a spin bonus even when throwing the ball straight after this during the time when the spin is stopped.

https://www.reddit.com/r/...er_egg_or_just_a_useless/

Door paar mensen confirmed..

Hanke zei idd iets over Keep Spinning :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-05 16:53
Bedoel je dat je dan samen in de gym staat en tegelijkertijd vecht? Dus dat je met 2v1 ipv 1v1 in de gym staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-04 10:51
Ja 2v1 is mogelijk. Meer ook trouwens..
Wist wel dat dit met blauwblauw vs geel kon
Maar blauwrood vs geel wist ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-05 17:49

Hoogie2004

Whohooooo

Beltoni schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:37:
Bedoel je dat je dan samen in de gym staat en tegelijkertijd vecht? Dus dat je met 2v1 ipv 1v1 in de gym staat?
Jep

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Je kan toch gewoon met 30 tegen 1 een Gym aanvallen van twee gemixte teams...er is niet zoiets als "Sorry, too many players are attacking this Gym, try again later"...
Wat is er precies nieuw?

[ Voor 6% gewijzigd door mercapto op 05-08-2016 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Goemies schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:39:
Ja 2v1 is mogelijk. Meer ook trouwens..
Wist wel dat dit met blauwblauw vs geel kon
Maar blauwrood vs geel wist ik niet
Dat kan ook niet, alleen roodgeel vs blauw werkt :+
geintje natuurlijk

[ Voor 5% gewijzigd door spocy op 05-08-2016 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-02 11:50
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:37:

Reddit:
Probably nothing, but I wanted to mention it to the community for possible testing. I have discovered that when you are on the catch screen, if you keep spinning the ball (like you do for a curve ball) for about a minute 20 seconds the sparkle and spin animation stop. After a bit of time if you keep spinning it will start back up again, but then stop very quickly again after you have already made it stop once.

I have only tested this a few times, and the only odd thing I have noticed is that I get a spin bonus even when throwing the ball straight after this during the time when the spin is stopped.

Aantal keren heb ik een curveball bonus gekregen echter gooide ik geen curveball. Nog geen idee wat de oorzaak precies was gezien ik naar mijn idee gewoon recht gooide. Misschien gewoon een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:37:

Reddit:

The wheels on the bus go round and round, round and round, spin to win toch _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu even wachten totdat een Pokie hier komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Over 5 min. komt hier een Pokemon zoals elk uur, op het kantoor :P Dus ik ga het straks ook even proberen

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:42:
Nu even wachten totdat een Pokie hier komt.
Nou je kunt echt draaien tot je een ons weegt, bij mij blijft ie gewoon spinnen met sterren, eerst zien dan geloven :P
Pagina: 1 ... 86 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator