Relax het is maar een spelletjemark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 19:27:
[...]
Nou proficiat, tegen die tijd heb je vast wel een betere, en misschien is de gen2 ervan ook kut en heb je er nog niks aan, of misschien is Niantic dan wel al opgeblazen omdat ze nog steeds geen tracking systeem hebben, of...
Je nu al gaan richten op wat in December misschien zou kunnen komen is echt volstrekt nutteloos.
Of ga je nu ook al je Lickytung en Tangela sparen met hoog IV omdat je dan in Gen 4 kunt evolven? Of een Eevee bewaren voor een Sylveon van Gen 6...
What the F, vanmiddag 6 Pokémon gevangen zónder dat ze ontsnapten uit great
De volledige video: YouTube: Geoff and Craig: 'Balls, Balls, Balls'
en ik heb niet eens berries gebruikt. Meeste dus in één keer gevangen, een enkeling vereiste nog een bal omdat ik eroverheen gooide...
De volledige video: YouTube: Geoff and Craig: 'Balls, Balls, Balls'

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik zou als ik jou was stoppen met het spelletje, je hebt moeite afstand te nemen...mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 19:27:
[...]
Nou proficiat, tegen die tijd heb je vast wel een betere, en misschien is de gen2 ervan ook kut en heb je er nog niks aan, of misschien is Niantic dan wel al opgeblazen omdat ze nog steeds geen tracking systeem hebben, of...
Je nu al gaan richten op wat in December misschien zou kunnen komen is echt volstrekt nutteloos.
Of ga je nu ook al je Lickytung en Tangela sparen met hoog IV omdat je dan in Gen 4 kunt evolven? Of een Eevee bewaren voor een Sylveon van Gen 6...
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Best wel veel misschien in je tekst niet?mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 19:27:
[...]
is everything cool?
Te vroeg gejuicht, daar is de ontsnapping en meteen ran away weer

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
hehehehehehe mijn evil plannetje, om mark-k's account te misbruiken om te zeiken, werkt!
Twee uur lang op een plek met drie lures zitten campen, beste vangst was een meowth...
Merk overigens wel dat curveballs veel beter werken!
Merk overigens wel dat curveballs veel beter werken!
Hmm ik zie nu dat er om het winkelcentrum waar ik boven woon precies 10 PokéStops zijn. Tchatching! Alleen is mijn tas nog steeds vol... Weinig kunnen spelen vandaag.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
De tas raakt snel vol, zolang je er geen geld aan besteed. Dat is zeker een punt wat jammer is, maar wel begrijpelijk.
Bij mij in de buurt zitten er 4 om mijn huis heen, en als ik van hoek naar hoek loop kan ik precies de pokestop bereiken
Bij mij in de buurt zitten er 4 om mijn huis heen, en als ik van hoek naar hoek loop kan ik precies de pokestop bereiken
Foei Leno, ik krijg een slechte naam zopoor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 19:56:
hehehehehehe mijn evil plannetje, om Mark-K's account te misbruiken om te zeiken, werkt!
Er wordt gewoon veel te veel naar die IV's gekeken terwijl ze voor de meeste pokemon niet eens relevant zijn. En als mensen dan als argument gaan gebruiken dat misschien 2nd gen er nog bij komt (niantic heeft het gezegd, maar ik geloof niks meer van hun voor ik het gezien heb) wordt het echt te ver gezocht.
Oh en Leno, lose the caps in my name
Ja, Aziaten, is een van de 4 region specificsVerwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 21:34:
Is iemand als is een Farfetchd tegen gekomen?
Net een uur of misschien wel anderhalf rondjes gefietst langs pokéstops. Qua pokémons niks nieuws, maar misschien wel een paar goeien uit eieren, zal zo de IV even berekenen. Viel best mee hoeveel pokémon irritant deden (wegrennnen/spastisch) vergeleken met eergister.
EDIT:
Dratini 445 CP met een IV van 96%
Charmander 539 CP met een IV van 95%
Best wel nice dus
EDIT:
Dratini 445 CP met een IV van 96%
Charmander 539 CP met een IV van 95%
Best wel nice dus
[ Voor 16% gewijzigd door Larkinzzz op 05-08-2016 21:49 ]
Verwijderd
Dus voor ons niet te krijgen?mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 21:36:
[...]
Ja, Aziaten, is een van de 4 region specifics

Iemand anders die ook vaak het gevoel heeft dat er op een magische wijze 2km eieren naar 5 of 10 veranderen? Vóór en tijdens het gebruik van een incubator lijk ik dit wel eens mee te maken..
Oh, en een 100% Rattata gevangen. Why thank you..
Nog niet gehad. Ze durven soms wel eens van volgorde veranderen als je de interface sluit en terug naar het Eggs gedeelte gaat.Basxt schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 21:53:
Iemand anders die ook vaak het gevoel heeft dat er op een magische wijze 2km eieren naar 5 of 10 veranderen? Vóór en tijdens het gebruik van een incubator lijk ik dit wel eens mee te maken..
de pokemon lijken vandaag inderdaad minder te ontsnappen en de bal te ontwijken.
Er zijn geruchten dat ze buiten de regio uit eiren komen, maar een enquete op Silphroad doet vermoeden dat dit niet het geval is. Eerder een 'excuus' hoe iemand zijn GPS-spoof recht lult.Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 21:51:
[...]
Dus voor ons niet te krijgen?Welke zijn nog meer region? en kun je ze ook niet uit een ei krijgen?
Tauros - North America
Kangaskhan - Australasia
Mr. Mime - Europe
Farfetch'd - Asia
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Verwijderd
Ok jammer, kan wel confirmen dat ik een Mr Mime uit een ei heb, word dus reisje naar azie voor men farfetchd..ijdod schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 22:00:
[...]
Er zijn geruchten dat ze buiten de regio uit eiren komen, maar een enquete op Silphroad doet vermoeden dat dit niet het geval is. Eerder een 'excuus' hoe iemand zijn GPS-spoof recht lult.
Tauros - North America
Kangaskhan - Australasia
Mr. Mime - Europe
Farfetch'd - Asia
Zodra er een ruil functie is gewoon ruilen met zo'n spleetoog.Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 22:04:
[...]
Ok jammer, kan wel confirmen dat ik een Mr Mime uit een ei heb, word dus reisje naar azie voor men farfetchd..
Aan de ene kant wil ik wel 10 euro uitgeven voor coins.. (egg incubator)d
Maar er zijn zoveel cheaters...
als ik het fok forum lees... daar wordt alles gewoon toegestaan...
ik hoop echt dat ze "cheaters" gaan aanpakken/bannen.
Eerst ga ik maar verder zonder te betalen
Ik zou eerder alle zeik bij Niantic als reden hebben om geen geld uit te geven ipv de cheaters. Het enige waar je daar last van hebt is bij de gyms en dat is maar een klein deel van het spel, vind het nauwelijks mn tijd waard behalve dan om de coins te kunnen claimen. Als je gewoon pokemon wilt sparen heb je niks met cheaters te maken.Aggressor schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 22:18:
Dit dus, het gym gedeelte is zo brak dat iedereen met een paar goede pokemons 1000/1500 eigenlijk elke gym wel kan neer halen zeker als je samen speelt. Kunst is meer om een gym te vinden die niet zo zwaar bevochten is en dan met 5 tal vrienden hem bezetten oid.mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 22:27:
[...]
Ik zou eerder alle zeik bij Niantic als reden hebben om geen geld uit te geven ipv de cheaters. Het enige waar je daar last van hebt is bij de gyms en dat is maar een klein deel van het spel, vind het nauwelijks mn tijd waard behalve dan om de coins te kunnen claimen. Als je gewoon pokemon wilt sparen heb je niks met cheaters te maken.
Achja.. Hier wordt ook heel veel over scanners gepraat... Zelfs de moderators doen vrolijk mee, terwijl er in de topic warning dit staat:Aggressor schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 22:18:
Volgens mij is het vrij duidelijk dat Niantic er tegen op treedt, dus zouden de tweakers moderators/admins er tegen moeten optreden.Zodra de bug gepatched wordt of Niantic begint er tegenop te treden staan wij het niet meer toe.
Ik snap wel dat het een andere orde van cheaten is, maar het is niet dat dit topic zo braaf is.
Voor je t weet hebben we dan regenboog en stroopwafel 'spleetogen'

Godver ik kon nog net mn bier binnenhoudenpoor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 22:32:
[...]

Achja veel cheaters zijn wel een gevolg van het beleid van Niantic. Praat het niet goed natuurlijk, maar met wat slimmer werken hadden ze veel kunnen voorkomen.aicaramba schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 22:30:
[...]
Achja.. Hier wordt ook heel veel over scanners gepraat... Zelfs de moderators doen vrolijk mee, terwijl er in de topic warning dit staat:
[...]
Volgens mij is het vrij duidelijk dat Niantic er tegen op treedt, dus zouden de tweakers moderators/admins er tegen moeten optreden.
Ik snap wel dat het een andere orde van cheaten is, maar het is niet dat dit topic zo braaf is.
Wij zijn al overgestapt van t bier naar de vodka, zo de stad inmark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 22:33:
[...]
Godver ik kon nog net mn bier binnenhouden

Dus bij voorbaat al excuses wat er evt vannacht/morgenochtend gepost wordt
[ Voor 36% gewijzigd door poor Leno op 05-08-2016 22:36 ]
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 22:32:
[...]
Nou, ik heb een 100% jigglypuff. Who wants to touch me?
Hoe moet je m noemen voordat ie daarin evolved?poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 22:32:
[...]
I do.assasinbats schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 22:37:
Nou, ik heb een 100% jigglypuff. Who wants to touch me?

Tja, je kan altijd wel redenen verzinnen om iets goed te praten.. (ik weet dat jij het nu niet doet hoor, maar veel hier doen dat wel).. Ik ben het niet eens met de region afhankelijke pokemon, dus ik ga spoofen? Meh.. Niet echt fair imo, maar je kan altijd wel iets verzinnen.mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 22:34:
[...]
Achja veel cheaters zijn wel een gevolg van het beleid van Niantic. Praat het niet goed natuurlijk, maar met wat slimmer werken hadden ze veel kunnen voorkomen.
Boh, een mooie pokemon gevangen maar toch een beetje teleurgesteld. Kom net een Snorlax tegen op mn nearby lijst, als een malle zoeken, gevonden, maar blijkt hij cp409 te zijn. Nja wel een snorlax, dat is noot verkeerd, maar had toch op hoger gehoopt.
wtf al 5 10km eieren gevonden vandaag. Helaas kwam uit mijn 10km van gister een fucking Jinx, die spawnen constant bij mij huis
Haha, die plek ken ik ook, daar heb ik er idd één gevangen. De rest bij een nieuwe spawn, zo'n beetje recht voor mn deur.Pazzie schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 18:31:
[...]
Haha, ik denk dat ik wel weet waar je die gevangen hebt. Dat was eerst een Magmar spawn.

Inmiddels alweer 1 Electrabuzz verder.
Inmiddels alweer 2 Electrabuzz'en verder.
[ Voor 12% gewijzigd door P.K. op 05-08-2016 23:31 ]
Is er een bug met de curve ball bonus? Ik gooide een curve ball die buiten mn scherm ging.. En toch een great throw, maar ik kreeg geen curve ball bonus.. Slechts 100xp.
PokéAdvisor kan al een tijdje niet de pokemonlijst laten zien? Iemand daar meer last van?
Xbox: Gulpener88
Ik vind met een curveball mikken zoveel moeilijker dat ik dan veel mis gooi en alsnog ballen kwijt ben. Het maakt voor mij dan haast niet uit of de pokie er een paar keer uitspringt of ik curves hoog over en opzij gooi 
Heeft iemand tips hoe je een goede Curve ball gooit?
minder dan een minuut geleden nog gecheckt en werkte prima. Misschien opnieuw inloggen?Gertjuhjan schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 23:41:
PokéAdvisor kan al een tijdje niet de pokemonlijst laten zien? Iemand daar meer last van?
Oefenen oefenen oefenen.gwystyl schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 23:43:
Ik vind met een curveball mikken zoveel moeilijker dat ik dan veel mis gooi en alsnog ballen kwijt ben. Het maakt voor mij dan haast niet uit of de pokie er een paar keer uitspringt of ik curves hoog over en opzij gooi
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Dankjewel voor je reactie. Dat heb ik al geprobeerd. De trainer gegevens kan ik wel zien. Maar de "Manager" geeft de volgende melding:mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 23:43:
[...]
minder dan een minuut geleden nog gecheckt en werkte prima. Misschien opnieuw inloggen?
Unspecified error:
Pokemon could not be loaded. Try refreshing your character. It's also possible the Pokemon Go servers are down.
Edit: Hmm, Na tab sluiten, naar de website gaan in een nieuw tab en dan inloggen, werkt weer.
[ Voor 9% gewijzigd door Gertjuhjan op 05-08-2016 23:47 ]
Hoe zat het ook alweer...
Het is toch bij hoog IV en laag CP, dan eerst zoveel mogelijk evolven en dan pas evolueren?
Of toch andersom?
Het is toch bij hoog IV en laag CP, dan eerst zoveel mogelijk evolven en dan pas evolueren?
Of toch andersom?
Evolven en evolueren is toch hetzelfde?readytoflow schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 23:49:
Of toch andersom?
Je kan beter eerst evolueren zodat je ziet welke aanvallen de pokemon heeft. Verder is hoge IV goed voor het maxen (toekomst) en hoge CP is goed om nu mee te spelen en gyms over te nemen etc.readytoflow schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 23:49:
Of toch andersom?
Het is al laat

De bal vasthouden en in de linkeronderkant van het scherm rond swipen. Dan als het rondje rondom de pokemon klein wordt swipe je onder een hoek van +- 45 graden naar rechts en zul je zien dat hij mooi op het hoofdje van de pokemon land.gwystyl schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 23:43:
Gertjuhjan schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 23:51:
[...]
Evolven en evolueren is toch hetzelfde?

Goed punt...
Maar beter eerst evolueren en dan power up dus...
Eindelijk 400 magikarp candy's gekregen en mijn 93% magikarp gevolueerd in een gyarados.
Helaas valt de moveset wat tegen..
Dragon Breath + Dragon Pulse...
Balen, maarja, niets aan te doen!
Helaas valt de moveset wat tegen..
Welk lvl ben jij dan en hoe is je gyarodus nu dan cp hp enZ?frye schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 01:01:
Eindelijk 400 magikarp candy's gekregen en mijn 93% magikarp gevolueerd in een gyarados.
Helaas valt de moveset wat tegen..Dragon Breath + Dragon Pulse...
Ik heb zonet ook een hoge cp magicarp geëvolueerd.
Hij is nu max voor mijn level. (Ik ben 22)
Cp 1783
Hp 132
Powerup 3500
Dragonbite 6
Hydropump 90
Ikzelf ben level 22 & Gyarados op level 22,5.Aggressor schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 01:13:
[...]
Welk lvl ben jij dan en hoe is je gyarodus nu dan cp hp enZ?
Ik heb zonet ook een hoge cp magicarp geëvolueerd.
Hij is nu max voor mijn level. (Ik ben 22)
Cp 1783
Hp 132
Powerup 3500
Dragonbite 6
Hydropump 90
CP 1715
HP 127
POWERUP 3000
DRAGON BREATH 6
DRAGON PULSE 65
Okee als het goed is kun je hem nog 2x uppen?frye schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 01:20:
[...]
Ikzelf ben level 22 & Gyarados op level 22,5.
CP 1715
HP 127
POWERUP 3000
DRAGON BREATH 6
DRAGON PULSE 65
Jup hij is nu op zijn max... 1792Aggressor schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 01:26:
[...]
Okee als het goed is kun je hem nog 2x uppen?
Ik heb een 100% magicarp van 150cp (ben lvl 22). Ik heb genoeg candies voor een evolve. Zal ik beter wachten totdat ik een magicarp heb die hoger is dan 150cp en boven 80% IV score, of gewoon mijn 100% magicarp van 150cp evolueren?
Evolueer die 150cp Magikarp. Het maximale CP wat een Magikarp kan worden is 262, maar dan moet je level 30 zijn. Ik ben zelf level 25 en zie zelden een Magikarp boven de 150, laat staan een Magikarp met 100%. Je moet alleen even duimen dat je een goede moveset krijgt na de evoluatiePhentaq schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 02:07:
Ik heb een 100% magicarp van 150cp (ben lvl 22). Ik heb genoeg candies voor een evolve. Zal ik beter wachten totdat ik een magicarp heb die hoger is dan 150cp en boven 80% IV score, of gewoon mijn 100% magicarp van 150cp evolueren?
Zo, Europa dagbundel aangezet. Ik ben onderweg naar Parijs. Oorspronkelijk om er even een dagje uit te zijn, rond te wandelen en te fotograferen. Maar als je dan vervolgens je camera in alle haast vergeet mee te nemen komt plan b vanzelf. Pokémon vangen in Parijs
Je hoeft voor ons geen excuses te verzinnen. "camera vergeten" uhuJoosie200 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 04:17:
Zo, Europa dagbundel aangezet. Ik ben onderweg naar Parijs. Oorspronkelijk om er even een dagje uit te zijn, rond te wandelen en te fotograferen. Maar als je dan vervolgens je camera in alle haast vergeet mee te nemen komt plan b vanzelf. Pokémon vangen in Parijs
Zo hier de dag maar eens begonnen met een evolve sessie, nu 65K exp erbij en goed halverwege in level 22 aangekomen.
Inmiddels op de pokedex 92-92, benieuwd wat eind van de dag Kijkduin gaat brengen hehe
zo meteen even opgeruimd en van 250 naar 111 pokemon teruggegaan haha
Inmiddels op de pokedex 92-92, benieuwd wat eind van de dag Kijkduin gaat brengen hehe
[ Voor 15% gewijzigd door spocy op 06-08-2016 09:13 ]
Joosie200 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 04:17:

Moet wel makkelijker zijn daar, franse pokemon staken continu en gaan het liefst op hun 25ste met pensioen dus veel pit zal er niet inzitten.
[ Voor 15% gewijzigd door Flagg op 06-08-2016 09:15 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Had je een Lucky Egg gebruikt? Of gewoon normaal gedaan? 65K is een goeie sessie geweestspocy schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 09:04:
Zo hier de dag maar eens begonnen met een evolve sessie, nu 65K exp erbij en goed halverwege in level 22 aangekomen.
https://techrvw.com/
Zo even de tussenstand tot nu toe (alle info via PokeAdvisor)
Gisteren een dikke evolve sessie gehouden met 9 nieuwe pokemon toegevoegd aan mijn
Pokedex. Had nog genoeg weedle/pidgey voor nog een sessie maar het duurde me te lang
Level 22 (71k / 100k)
capture rate 85% (stond op 89%)
Stardust: 273.000 and counting!
Eggs hatched 181
163km traveled
Pokedex:

Op CP:
Gisteren een dikke evolve sessie gehouden met 9 nieuwe pokemon toegevoegd aan mijn
Pokedex. Had nog genoeg weedle/pidgey voor nog een sessie maar het duurde me te lang
Level 22 (71k / 100k)
Eggs hatched 181
163km traveled
Pokedex:

Op CP:

I bad beat my meat by busting my nuts!
ff snel een vraagje over de IV calculator...
soms heb je ook dat je in een range tussen de 68%en98% zit ...
hoe kom je dan eigenlijk achter de echte waarde?
Door een power up verklein je de kansen. Dan vul je de nieuwe waarde in en gebruik je refine.Aggressor schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 10:08:
ff snel een vraagje over de IV calculator...
[ Voor 7% gewijzigd door Steffo78 op 06-08-2016 10:20 ]
ok dankjewelSteffo78 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 10:19:
[...]
Door een power up verklein je de kansen. Dan vul je de nieuwe waarde in en gebruik je refine.
ik heb nu bv deze magikark
https://pokemon.gameinfo....culator#129,153,33,3000,1
zit tussen 71 en 96 procent.
maar is de kans groot of klein dat die 96 is?
Wow start ff pokemon na een week vakantie, zit er een dewgong bij mijn huis!
Is er een alternatief voor pokevision of moet je nu gewoon ronddwalen en geluk hebben?
Is er een alternatief voor pokevision of moet je nu gewoon ronddwalen en geluk hebben?
Vraag me wat af als je een pokemon hebt met met lage iv en je evolved hem kan dat dan stijgen ? Ik de evolutie
Hoogste Magikarp is 263 op lvl 40, dat is met max cp. Op lvl 30 is max cp 225, dus dat is het hoogste dat je theoretisch gezien kunt krijgen.Kyumia schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 02:18:
[...]
Evolueer die 150cp Magikarp. Het maximale CP wat een Magikarp kan worden is 262, maar dan moet je level 30 zijn. Ik ben zelf level 25 en zie zelden een Magikarp boven de 150, laat staan een Magikarp met 100%. Je moet alleen even duimen dat je een goede moveset krijgt na de evoluatie
Oh en het is evolutie
De kans is zoiezo 50/50Aggressor schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 10:24:
[...]
ok dankjewel
ik heb nu bv deze magikark
https://pokemon.gameinfo....culator#129,153,33,3000,1
zit tussen 71 en 96 procent.
maar is de kans groot of klein dat die 96 is?
Gebruik deze IV calculator: Online IV calculator
Vul de huidige waarde in van je Magikarp, doe dan een power up en vul dan de nieuwe in en klik op refine. Blijf dit doen zolang je verschillende percentages ziet. Kost je wel wat stardust.
ok dankjewel.Steffo78 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 10:53:
[...]
De kans is zoiezo 50/50
Vul de huidige waarde in van je Magikarp, doe dan een power up en vul dan de nieuwe in en klik op refine. Blijf dit doen zolang je verschillende percentages ziet. Kost je wel wat stardust.
en ik heb ook een andere gyarados nu ... (deze magikarp zat tussen de 89% - 96%)
Hoe kan ik zien wat de waarde van de gyarodus is?
Want als ik alles invul vind die niks
Ik had via een feedback bericht op de Skiplagged map gister een berichtje gestuurd dat Kijkduin e.o. de populairste plek was van het land....deze locatie is vandaag al toegevoegd aan hun map...
He kan dus zomaar de moeite zijn om ook een verzoekje in te dienen voor andere populaire locaties...
(het is waarschijnlijk cached data, maar die data klopt wel, niks is heel random in PoGo, alles zit op een cyclus.)
He kan dus zomaar de moeite zijn om ook een verzoekje in te dienen voor andere populaire locaties...
(het is waarschijnlijk cached data, maar die data klopt wel, niks is heel random in PoGo, alles zit op een cyclus.)
[ Voor 16% gewijzigd door mercapto op 06-08-2016 11:03 ]
Ik word de laatste dagen elke ochtend om 7:05 wakker gemaakt door een Nidoran F die op mijn bed springt...
Geen Nicki?Mx. Alba schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:07:
Ik word de laatste dagen elke ochtend om 7:05 wakker gemaakt door een Nidoran F die op mijn bed springt...

Paar dagen geleden deze beest gevangen, ff doorsparen voor de candies en hopen op de beste attack moves. Daarna ga ik hem denk ik gelijk maxen aangezien ik genoeg star dust gespaard heb
[ Voor 8% gewijzigd door k1NG op 06-08-2016 11:20 ]
Lolwhut? 50/50 met 13 mogelijkheden??? Jij hebt je wiskundetoets vroeger ook afgekeken gok ikSteffo78 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 10:53:
[...]
De kans is zoiezo 50/50

Kans is dus 1 op 13 aangezien er 13 opties staan, en een van die 13 zal de juiste zijn. Je kunt op Pokeadvisor meteen de juiste zien aangezien die over meer data beschikken, maar is wel tegen de ToS dus op eigen risico.
Wiskunde was inderdaad niet mijn sterkste kantmark-k schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:16:
[...]
Lolwhut? 50/50 met 13 mogelijkheden??? Jij hebt je wiskundetoets vroeger ook afgekeken gok ik![]()
Kans is dus 1 op 13 aangezien er 13 opties staan, en een van die 13 zal de juiste zijn. Je kunt op Pokeadvisor meteen de juiste zien aangezien die over meer data beschikken, maar is wel tegen de ToS dus op eigen risico.
Sterker nog ik kreeg helemaal geen wiskunde op school.
Volgens een pokemon go species sheet heb jij de best mogelijke combinatie in offense attack (defense nog niet naar gekeken)k1NG schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:12:
[afbeelding]
ff doorsparen voor de candies en hopen op de beste attack moves.
I bad beat my meat by busting my nuts!
Wat was dat voor school dan?Steffo78 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:22:
[...]
Wiskunde was inderdaad niet mijn sterkste kant
Sterker nog ik kreeg helemaal geen wiskunde op school.
Verwijderd
Ik kwam er trouwens vandaag pas achter dat je bij Pokestops helemaal niet op alle bubbels hoeft te klikken, maar ook gewoon meteen op het kruisje kunt klikken om alle items te krijgen >_<
Fijn heh? Scheelt weer iets in de RSIVerwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:26:
Ik kwam er trouwens vandaag pas achter dat je bij Pokestops helemaal niet op alle bubbels hoeft te klikken, maar ook gewoon meteen op het kruisje kunt klikken om alle items te krijgen >_<
Sterker nog, je hoeft niet eens te wachten tot hij alles eruit gegooid heeft. Zodra hij paars wordt kun je m wegklikken en krijg je alles dat hij je zou geven.Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:26:
Zo kwam ik er gisteren achter dat ik de touch kan blokkeren terwijl het scherm gewoon aanblijft op m'n Xperia. Kan de telefoon veilig m'n zak in tijdens het jagen.
Altijd handig zo'n spawn voor je deurP.K. schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 23:10:
[...]
Haha, die plek ken ik ook, daar heb ik er idd één gevangen. De rest bij een nieuwe spawn, zo'n beetje recht voor mn deur.![]()
Inmiddels alweer 1 Electrabuzz verder.
Inmiddels alweer 2 Electrabuzz'en verder.
Ik gebruikte https://github.com/AHAAAAAAA/PokemonGo-Map om te zien wat er in de buurt spawnde (waaronder die Electrabuzz'en). Sinds de update speel ik niet zo heel actief meer.
Ja klopt, had al naar de moves gekeken. Twijfel om hem te evolueren hahamurphylee schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:25:
[...]
Volgens een pokemon go species sheet heb jij de best mogelijke combinatie in offense attack (defense nog niet naar gekeken)
Ohhh, ik heb zowaar ook iets met 100% 
Ik filter normaal m'n vangst op CP en mik alles met minder dan 3/4de CP boog meteen weg. Dit keer was ik te gehaast en heb een 400CP Eevee bewaard...
Ik heb genoeg Dust, maar heb geen haast, dus renamed en wachten maar
Ik filter normaal m'n vangst op CP en mik alles met minder dan 3/4de CP boog meteen weg. Dit keer was ik te gehaast en heb een 400CP Eevee bewaard...
Ik heb genoeg Dust, maar heb geen haast, dus renamed en wachten maar
welk programma is dat?k1NG schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:12:
[afbeelding]
Paar dagen geleden deze beest gevangen, ff doorsparen voor de candies en hopen op de beste attack moves. Daarna ga ik hem denk ik gelijk maxen aangezien ik genoeg star dust gespaard heb
Pokeadvisor, gebruik op geheel eigen risico.
ja iddk1NG schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:57:
[...]
Pokeadvisor, gebruik op geheel eigen risico.
had ergens op internet gelezen dat er bij je profiel "cheater" komt te staan
Er zijn op Reddit en omstreken ongeveer 30.000 Niantic insiders die alles weten wat er bij Niantic gebeurtAggressor schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:59:
[...]
ja idd
Ja want alles wat je ergens op internet leest is waar...Aggressor schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:59:
[...]
ja idd
waarom zou het niet mogelijk zijn?Mx. Alba schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 12:01:
[...]
Ja want alles wat je ergens op internet leest is waar...
officieel mag het toch ook niet?
"yeah the site just flag u are a botter/hacker , since the site is not official related to niantic , everyone should be fine. the only problem is if u happen to show off ur account to your friends, they can search up yor in game name to find your profile there. They will see you flagged as a cheater"
Dude, dat is als je als botter inlogt bij pokeadvisor, dan staat er bij je rank "suspected cheater" ofzo. Niet als je gewoon normaal speelt (of slim cheat).Aggressor schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 12:05:
[...]
waarom zou het niet mogelijk zijn?
"yeah the site just flag u are a botter/hacker , since the site is not official related to niantic , everyone should be fine. the only problem is if u happen to show off ur account to your friends, they can search up yor in game name to find your profile there. They will see you flagged as a cheater"
Het is een mogelijkheid, een theorie, maar die wordt verkondigd als waarheid en feit.Aggressor schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 12:05:
[...]
waarom zou het niet mogelijk zijn?
Die persoon bedenkt wat, zodat hij later kan zeggen "zie je wel!"
Zo liep ik hier vorige week constant te verkondigen dat de Zuid Amerika launch deze week was, zonder enig bewijs....en ik had gelijk, maar niet omdat ik het wist, het was een goede gok.
Waarschijnlijk zie ik iets simpels over het hoofd, maar hoe krijg je dat % (IV score?) te zien in je pokedex?
murphylee schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 09:58:
Zo even de tussenstand tot nu toe (alle info via PokeAdvisor)
Level 22 (71k / 100k)
Eggs hatched 181
163km traveled
Pokedex:
[afbeelding]
Op CP:
[afbeelding]
De eerste regel van de post die je quote geeft het antwoord tussen haakjes...Joortje schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 12:17:
Waarschijnlijk zie ik iets simpels over het hoofd, maar hoe krijg je dat % (IV score?) te zien in je pokedex?
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator