Hoezo niet, ik speel het spel gratis, ik mag niet klagen. Iedereen die betaald heeft najuist wel reden tot klagen, omdat zonder hun geld dit spel opgedoekt word. Ik neem aan dat de bedoeling is om de zakken goed te vullen met dit spel. En ik snap dat lucht argument niet echt? Dan is alles toch lucht?Flagg schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:14:
[...]
Iedereen moet idd zelf weten waar je je geld aan uitgeeft, maar als je je geld spendeert aan lucht (lucht is nog waardevoller eigenlijk) dan moet je niet gaan klagen dat je niks voor je geld krijgt.
Stwrker nog de mensen die hier geld aan uitgeven houden het in stand en hebben echt helemaal geen recht van klagen.
Nogmaals, als jij daar blij van word, wat je neem ik aan word. Moet je dat toch gewoon doen, hoef je echt niet te verantwoorden, vooral niet hier.JohnnyV76 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:18:
[...]
Oh.. dus jij hebt geen hobbies waar je geld aan uitgeeft?
Ik vind dat als je iets veel speelt en daar veel plezier aan beleeft je ook best wat geld mag investeren om er nog meer plezier uit te halen. Ik speel ook al jaren knights and dragons op android en heb daar een paar honderd euro in zitten. Dit lijkt veel maar is onder de fanatiekere spelers nog een schijntje... en zijn mensen en dan vooral Amerikanen die er duizenden en duizenden dollars in steken. Soms wel 500 per weekend war. Dat vind ik verslavingstechnisch niet helemaal verantwoord maar zo af en toe eens een paar tientjes hier of daar moet kunnen. Je hebt waarschijnlijk langer plezier dan een investering in een spelletje dan een avondje zuipen!
Hoe dan ook, ieder heeft recht op zen mening, laten we het daarop houden.