Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:14:
[...]

Iedereen moet idd zelf weten waar je je geld aan uitgeeft, maar als je je geld spendeert aan lucht (lucht is nog waardevoller eigenlijk) dan moet je niet gaan klagen dat je niks voor je geld krijgt.

Stwrker nog de mensen die hier geld aan uitgeven houden het in stand en hebben echt helemaal geen recht van klagen.
Hoezo niet, ik speel het spel gratis, ik mag niet klagen. Iedereen die betaald heeft najuist wel reden tot klagen, omdat zonder hun geld dit spel opgedoekt word. Ik neem aan dat de bedoeling is om de zakken goed te vullen met dit spel. En ik snap dat lucht argument niet echt? Dan is alles toch lucht?
JohnnyV76 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:18:
[...]

Oh.. dus jij hebt geen hobbies waar je geld aan uitgeeft? :)
Ik vind dat als je iets veel speelt en daar veel plezier aan beleeft je ook best wat geld mag investeren om er nog meer plezier uit te halen. Ik speel ook al jaren knights and dragons op android en heb daar een paar honderd euro in zitten. Dit lijkt veel maar is onder de fanatiekere spelers nog een schijntje... en zijn mensen en dan vooral Amerikanen die er duizenden en duizenden dollars in steken. Soms wel 500 per weekend war. Dat vind ik verslavingstechnisch niet helemaal verantwoord maar zo af en toe eens een paar tientjes hier of daar moet kunnen. Je hebt waarschijnlijk langer plezier dan een investering in een spelletje dan een avondje zuipen!
Nogmaals, als jij daar blij van word, wat je neem ik aan word. Moet je dat toch gewoon doen, hoef je echt niet te verantwoorden, vooral niet hier.

Hoe dan ook, ieder heeft recht op zen mening, laten we het daarop houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 16:59
Zo, leuke PokéLunch gedaan. Twee gyms overgenomen (in eentje heb ik NickiMinaj gezet en in de andere RastiRosteli), en mijn PokéDex weer met twee nieuwe aanwinsten uitgebreid namelijk Rapidash en Persian, dankzij een Ponyta en een Meowth die uit 5km-eieren kwamen.

(En een Pidgey uit een 2km-ei... Hrmph...)

De Rapidash heb ik trouwens Amerigo gedoopt. :D CP1223, 80% IV, de 4e van boven op het moment, niet slecht. En hij heeft Ember (10) en Fire Blast (100), ook geen slechte combo denk ik voor een vuurpokie.

[ Voor 24% gewijzigd door Mx. Alba op 04-08-2016 13:26 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flagg schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:07:
[...]

Oh fuck je bent serieus!?!?!

Ik dacht dat je zat te geinen. Mijn god zeg get a grip tis een ffing pokemon spelletje, who gives a flying fuck.

Mensen moeten eens hard gaan nadenken waar ze hun energie in stoppen. Ga op die barricades voor iets belangrijks mafkees.

Nuance zelf toevoegen naar behoefte.
Ja toch wel behoorlijk serieus ja, sorry. (lichtelijk overdrijven kan ik ook goed hoor ;))

Ik geef graag geld uit aan dingen die ik leuk vind en veel tijd in stop, en entertaining zijn.. Spelletjes, vriendin, auto, feestjes, vakanties. Totaal geen problemen mee.

Maar met al deze dingen:
Spelletjes - brak bugged spel - pissed
Vriendin- (insert iets hier) -pissed
Auto - kapotte nieuwe onderdelen - pissed
Feestjes/concerten - slechte muziek/optreden - pissed
Vakanties - klote reis, slecht geregeld - pissed.
(Zie je patroon? ;) )

Dus of t nou een spelletje is (of gewoon maar een spelletje voor jou) ga ik er 100% voor.

Je mag me een mafkees vinden, ook totaal geen problemen mee. Ik neem aan dat jij ook dingen hebt, waarvan mensen vinden dat je raar bent. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 13:36

Sevyx

Facta non verba!

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
Sorry, hij is nu goed 8)7
https://docs.google.com/s...Xz4pfE/edit?usp=drive_web

Denk er overigens wel aan dat met de laatste update de nests dus veranderd kunnen zijn en je geen oud nests invoert, bedankt :)

[ Voor 21% gewijzigd door Stefan_99 op 04-08-2016 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
DarkElement schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:20:
Nope, tenzij het maps zijn met user generated input.
Boo. Ik hoef niet persé een 1 op 1 map, maar ik had laatst bijv. een snorlax in de buurt en wel 10x een rondje gelopen maar niets gevonden. Daar wordt ik dan toch wel een beetje moe van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

JohnnyV76 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:18:
[...]

Oh.. dus jij hebt geen hobbies waar je geld aan uitgeeft? :)
Ik vind dat als je iets veel speelt en daar veel plezier aan beleeft je ook best wat geld mag investeren om er nog meer plezier uit te halen. Ik speel ook al jaren knights and dragons op android en heb daar een paar honderd euro in zitten. Dit lijkt veel maar is onder de fanatiekere spelers nog een schijntje... en zijn mensen en dan vooral Amerikanen die er duizenden en duizenden dollars in steken. Soms wel 500 per weekend war. Dat vind ik verslavingstechnisch niet helemaal verantwoord maar zo af en toe eens een paar tientjes hier of daar moet kunnen. Je hebt waarschijnlijk langer plezier dan een investering in een spelletje dan een avondje zuipen!
Tuurlijk maar nogmaals als je je geld uitgeeft aan lucht moet je niet gaan klagen dat je niks krijgt.

Volgende week gaat knights and dragons failliet en gaat de stekker eruit. Nou je hebt je lol gehad en het is klaar. Maar ga dan niet klagen dat je zoveel geld gespendeerd hebt want je hebt willen en wetens een virtueel zwaardje (of whatever) gekocht.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Stefan_99 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

Sorry, hij is nu goed 8)7
https://docs.google.com/s...Xz4pfE/edit?usp=drive_web

Denk er overigens wel aan dat met de laatste update de nests dus veranderd kunnen zijn en je geen oud nests invoert, bedankt :)
Heb een Pikachu nest toegevoegd in Amsterdam. Vraag me wel af of die nests niet weer allemaal veranderen bij een update oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
Nedra schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:26:
[...]

Heb een Pikachu nest toegevoegd in Amsterdam. Vraag me wel af of die nests niet weer allemaal veranderen bij een update oid.
Dat is inderdaad afwachten, maar laten we hopen dat we hier in ieder geval een paar weken wat aan hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:43

Nogne

>.<

Flagg schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:07:
[...]

Oh fuck je bent serieus!?!?!

Ik dacht dat je zat te geinen. Mijn god zeg get a grip tis een ffing pokemon spelletje, who gives a flying fuck.

Mensen moeten eens hard gaan nadenken waar ze hun energie in stoppen. Ga op die barricades voor iets belangrijks mafkees.

Nuance zelf toevoegen naar behoefte.
Ho ho ho, laat mensen aub zelf bepalen waar mensen hun energie in stoppen. Ik begrijp echt wel dat sommige mensen (die dus meerdere euro's hebben besteed) aardig pissig zijn geworden.

Niantic geeft alleen maar aan dat ze trots zijn op hun bugfixes en met man en macht bezig zijn om PG te lanceren in andere landen, maar de huidige spelers moeten het maar doen met minder functies.

Jij zal protesteren tegen TTIP, en de andere doet dat weer tegen de 3 steps bug in Pokemon Go.

Zelf vind ik 't niet tof dat ze de API eerst aanpassen en dan pas de 3 steps bug fixen (als ze die al fixen). Want het rondlopen vind ik echt leuk, maar doelloos rondlopen niet echt.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Flagg schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:25:
[...]

Tuurlijk maar nogmaals als je je geld uitgeeft aan lucht moet je niet gaan klagen dat je niks krijgt.

Volgende week gaat knights and dragons failliet en gaat de stekker eruit. Nou je hebt je lol gehad en het is klaar. Maar ga dan niet klagen dat je zoveel geld gespendeerd hebt want je hebt willen en wetens een virtueel zwaardje (of whatever) gekocht.
Falliet gaan is wat anders dan spelers willens en wetens, al lachend, zonder glijmiddel van achteren te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

Ja toch wel behoorlijk serieus ja, sorry. (lichtelijk overdrijven kan ik ook goed hoor ;))

Ik geef graag geld uit aan dingen die ik leuk vind en veel tijd in stop, en entertaining zijn.. Spelletjes, vriendin, auto, feestjes, vakanties. Totaal geen problemen mee.

Maar met al deze dingen:
Spelletjes - brak bugged spel - pissed
Vriendin- (insert iets hier) -pissed
Auto - kapotte nieuwe onderdelen - pissed
Feestjes/concerten - slechte muziek/optreden - pissed
Vakanties - klote reis, slecht geregeld - pissed.
(Zie je patroon? ;) )

Dus of t nou een spelletje is (of gewoon maar een spelletje voor jou) ga ik er 100% voor.

Je mag me een mafkees vinden, ook totaal geen problemen mee. Ik neem aan dat jij ook dingen hebt, waarvan mensen vinden dat je raar bent. d:)b
Ja dat ik uberhaupt pogo heb geinstalleerd vinden mensen nogal vreemd. :+

Maar het spel boeit me ook niet zoveel, het is wat het is, een simpel spelletje en ik was meer nieuwsgierig hoe en of het werkte dan wat anders.

Maar ik kan sowieso prima relativeren dus ik kan me over je hele lijstje niet echt druk maken. :P

If you can't change it accept it, if you can't accept it change it. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:23

Mad-Matt

TheDoctor#2181

12 master balls en 12 razz berries, maar geen beedrill :(

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:30
Mad-Matt schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:30:
Knap dat jij master balls hebt, die heeft verder nog niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Mad-Matt schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:30:
Huh, wat? Masterball? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ultraballs, sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Wat zijn er veel filosofen vandaag, doe mij dan maar Pidgeys en Weedles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Waarom zoveel verspillen aan een Beedrill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Ahhh dat is niet zo vreemd na de laatste update, sommige Pokemons zijn gewoon niet te pakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Arazogia schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:31:
Waarom zoveel verspillen aan een Beedrill?
Gotta catch em all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

precies, had hem nog niet :)
En nu nog steeds niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Genoeg Weedles vangen en je kan een mooie Beedrill maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Mwah, een Beedrill is toch relatief easy te krijgen, om daar nu zoveel ultraballs tegenaan te gooien gaat mij te ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Mad-Matt schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:32:
precies, had hem nog niet :)
En nu nog steeds niet :+
Haha had het gister met een Hypno. Heb al tig Hypno's maar ik moest 'm toch vangen. Denk al m'n ultra-balls verspilt. Uiteindelijk wel gevangen, maar toch een beetje zuur.

En inderdaad; gotta catch 'em all! (alhoewel ik rattata's nu meestal laat voor wat ze zijn)

[ Voor 12% gewijzigd door Nedra op 04-08-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Gisteren mijn eerste Pikachu, cp 104 maar toch :D

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ach, vandaag boeit het mij niet meer, vanmorgen eindelijk een Flareon, dus ik ben happy :D

Ook inmiddels 318 magikarp candy, bijna...
(Magikarp is 134)

[ Voor 26% gewijzigd door Mad-Matt op 04-08-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
DarkElement schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:35:
Nice! Ik heb, door het nest bij mij in de buurt, nu genoeg candy voor een Raichu, alleen zijn al m'n Pikachu's onder de 50% iv... weet dus nog niet of ik al moet upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Dat moment dat je je laatste ultraball hebt gegooid en je ball veranderd in a gewone....en die Klotémon wel blijft zitten....gggrrrr.....yay.....gggrrrr :( :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Flagg schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:30:
[...]

Maar het spel boeit me ook niet zoveel, het is wat het is, een simpel spelletje en ik was meer nieuwsgierig hoe en of het werkte dan wat anders.

Maar ik kan sowieso prima relativeren dus ik kan me over je hele lijstje niet echt druk maken. :P

If you can't change it accept it, if you can't accept it change it. ;)
Ja jij staat dus er totaal anders in dan ik, en de mensen die ik ken. Prima, dat mag.
Maar heb dan ook het inzicht en begrip dat anderen anders over dingen denken dan jij voordat je ze voor iets uitmaakt.

En "if you cant accept it, change it", nou geloof me, als ik ik wist hoe dan was het gister nog gefixed.
(als t kon zou ik bij ze op de stoep staan ja..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
mercapto schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:37:
Dat moment dat je je laatste ultraball hebt gegooid en je ball veranderd in a gewone....en die Klotémon wel blijft zitten....gggrrrr.....yay.....gggrrrr :( :P
Bekend verhaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mercapto schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:37:
En omdat ik toen ook geen gewone meer had, is Bulbasaur de enige seen, not caught :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-09 20:32
Arazogia schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:34:
[...]

Mwah, een Beedrill is toch relatief easy te krijgen, om daar nu zoveel ultraballs tegenaan te gooien gaat mij te ver :P
Da's net waar je komt. Ik heb ze in het wild nog niet gezien.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

In het wild niet inderdaad, maar de hoeveelheid Weedle's is echt niet normaal (omgeving Purmerend)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Rest assured, ik vond je hiervoor ook al wel een mafkees hoor *; *O*

Overigens schijnt het probleem met de nieuwe API te zijn dat ie encrypt is, dus ze moeten nog even uitvogelen hoe ze het moeten ontcijferen en dan begint het allemaal gewoon weer opnieuw 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steineken
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:51
Broken-mon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Hmm, twijfel, zal ik mn 95.6% CP146 magikarp evolueren, of mn 84.4% CP170 magikarp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Unspecified Errorclear
Pokemon could not be loaded. Try refreshing your character. It's also possible the Pokemon Go servers are down.

:{.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
mark-k schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:55:
Hmm, twijfel, zal ik mn 95.6% CP146 magikarp evolueren, of mn 84.4% CP170 magikarp...
Ik zou die eerste doen, die paar upgrades zijn ook niet zo duur wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
mark-k schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:55:
Choices!

That's life... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:56:
[...]

Ik zou die eerste doen, die paar upgrades zijn ook niet zo duur wel...
25k dust en 16 candy ofzo ja, misschien idd maar die doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiePie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-06-2022
sjaool schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

Je weet dat Ingress al een paar jaar bestaat? Die game is ook behoorlijk mainstream en is al meer dan 10 miljoen keer gedownload. De game is dan ook echt niet geflopt en vormt de basis voor Pokémon Go.
Yep, Ingress is de voorganger van Pokemon Go.
Ingress vind ik met 10 miljoen downloads wereldwijd ver van mainstream. Ik heb de app nog nooit ergens in een top zien staan op de Play store.
Pokemon Go met 100 miljoen echter wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:30:
[...]

Wat doe je dan in dit topic? Aandacht tekort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

ijdod schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:31:
Ik ben ergens wel benieuwd wat de achtergrond is van de grote verschillen in tracking. Voor de patch was het brak, na de patch is het voor mij vrij close; 5km hardlopen was 4.8km in-game. De paar honderd meter naar het station worden ook geregisteerd. (Android Samsung S5). Voor die afstanden heb ik de telefoon overigens in mijn hand, in mijn broekzak of GSM houden (hardlopen) werkt niet goed door ongewenste input.
Als er iets is dat ik graag zou zien in de opkomende updates is het een manier om de scherminput te blokkeren als hij omgekeerd in je (broek)zak gaat.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-09 18:44
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:02:
[...]

Wat doe je dan in dit topic? Aandacht tekort?
Waarschijnlijk de nieuwe ervaring ook mee willen pakken, net als veel mensen. Het is een nieuwe manier van een spel spelen, en veel mensen zijn bekend met Pokémon.
Daarnaast geeft hij eigenlijk alleen aan een casual speler te zijn en niet zoals heel veel mensen in het topic heel druk met spelen, alles focussen op "nog meer/ nog beter". Scheelt ook in de frustratie en druk die iemand zichzelf oplegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:50

sjaool

Every life should have 9 cats

JiePie schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:59:
[...]

Yep, Ingress is de voorganger van Pokemon Go.
Ingress vind ik met 10 miljoen downloads wereldwijd ver van mainstream. Ik heb de app nog nooit ergens in een top zien staan op de Play store.
Pokemon Go met 100 miljoen echter wel.
Noem meer dan 10 miljoen maar niet mainstream... :P

Als er een anomaly gehouden wordt komen er duizenden spelers op af. Pokémon Go is natuurlijk wel een heel ander verhaal en een heel grote uitzondering op de regel.

Dat er mensen zijn die nu klagen snap ik op zich wel maar de game bevindt zich nog volop in de ontwikkelfase. Het is nog niet eens een 1.0 versie. Dus ja, je moet er mee leren omgaan. :)

Ingress zit nu na zo'n 3 à 4 jaar pas op versie 1.105.1 :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
ijdod schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:31:
Ik ben ergens wel benieuwd wat de achtergrond is van de grote verschillen in tracking. Voor de patch was het brak, na de patch is het voor mij vrij close; 5km hardlopen was 4.8km in-game. De paar honderd meter naar het station worden ook geregisteerd. (Android Samsung S5). Voor die afstanden heb ik de telefoon overigens in mijn hand, in mijn broekzak of GSM houden (hardlopen) werkt niet goed door ongewenste input.
Ik had na de update inderdaad het idee dat hij het vrij goed deed. Tot aan vandaag, sinds Niantic de 'unkown6' heeft geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
HeatWave schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:56:
Unspecified Errorclear
Pokemon could not be loaded. Try refreshing your character. It's also possible the Pokemon Go servers are down.

http://ispokemongodownornot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HeatWave schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:56:
Unspecified Errorclear

Had ik ook net, tablad sluiten, PoGo uit en een nieuwe openenen, inloggen en t werkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
DarkElement schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:35:
Ik toevallig ook en dankzij mijn Pokedesktop. Ook deze Pikachu had een wonderbaarlijke 84cp >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:48

Zeror

Ik Henk 'm!

Was deze hier al gepost?

https://otakukart.com/ani...pdates-coming-pokemon-go/

Wat ideeen over het introduceren van Gen 2 Pokemon in Pokemon Go

Edit:

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/4c/e9/8f/4ce98f7de9ab7d9dc0745c80e59bd36c.jpg
Meer parts op die site...

[ Voor 43% gewijzigd door Zeror op 04-08-2016 14:17 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maquis
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-05 11:08

maquis

Maak je niet te sappel........

poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:37:
[...]

(als t kon zou ik bij ze op de stoep staan ja..)
2 Bryant St #220, San Francisco, CA 94105, Verenigde Staten

Have a good flight. :O

GruB God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:57
ph4ge schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:23:
Het gaat er niet om dat je voornamelijk common Pokemon tegenkomt en dat dat vrijwel altijd dezelfde zijn, maar dat je nooit een rare tegenkomt.
Het is vooral een heleboel pech als je nog nooit een rare pokemon hebt gezien in de landelijke gebieden. Ik woon zelf in een dorp van net 2000 inwoners in het zuid-oosten van brabant en ik zie vooral de usual suspects, maar heb ook al een paar keer een zeldzame verschijning gespot en zelfs kunnen vangen. Ze zijn er wel, zoals op iedere locatie waar iets spawned, maar het is gewoon een laag percentage.

-------------

En no offense, maar de bedoeling van het spel is om erop uit te gaan om pokemon te vangen. Een paar kilometer voor een mooie pokemon of stop etc moet dan echt geen probleem zijn. (ik heb er zelf al 171 geregistreerde kilometers opzitten en werk ook gewoon overdag).

[ Voor 17% gewijzigd door Hogader op 04-08-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:11:
Was deze hier al gepost?

Breeden en traden mogen ze wat mij betreft meteen uitbrengen, zou echt een heel stuk aan het Go universum toevoegen. Pokemon zoeken met hoge IV's, breeden met hoge IV's, traden tegen andere pokemon die ook gebreed zijn op dezelfde manier.

Ditto is dus een breeding machine, best leuk als ik het zo allemaal lees.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maquis schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:12:
[...]

2 Bryant St #220, San Francisco, CA 94105, Verenigde Staten

Have a good flight. :O
Zou echt een leuke documentaire van te maken zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:14
is Pokemon down?
Ik kom er niet in, iOs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Was deze hier al gepost?

Edit:

[afbeelding]
Meer parts op die site...
Ok dat ziet er eigenlijk wel vet uit, wil sowieso een cyndaquil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Was deze hier al gepost?

Lijkt mij wat uit de duim gezogen... Hierdoor zou Gen II alleen beschikbaar worden de serieuze spelers maar wordt Gen III helemaal een hel.

Lijkt mij dat de Pokemons gewoon toegevoegd worden aan de normale spawns.

Wil niet uitsluiten dat sommige pokemons alleen maar verkrijgbaar zijn via bijvoorbeeld breeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 14:36
Flagg schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:25:
[...]

Mijn punt is dat iedereen wel geld uitgeeft aan dingen die het, als je het puur zakelijk bekijkt, niet waard zijn. Ik zie het ook niet als het kopen van een virtueel item maar het kopen van plezier. Bovendien, als ik ergens geld in heb gestoken heb ik ook het recht gekocht om te gaan klagen als de stekker eruit getrokken zou worden. Nu weet ik dat het bedrijf achter knights and dragons erg veel geld binnen haalt maar ze zouden zomaar kunnen beslissen niet meer door te gaan met dat ene spel. Ik heb mijn fun sowieso al gehad in de tijd dat ik het speel dus ik zou wel balen en klagen maar ik ben me wel bewust dat ik geïnvesteerd heb in iets virtueels. Maar ja.. als ik een spel voor de pc of spelcomputer koop doe ik dat ook.

Wie heeft er nu niet in zijn/haar leven geld uitgegeven aan dingen/mensen waarvan anderen zeiden.. joh zou je dat nou wel doen?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Iemand in de regio achterhoek/twente nog leuke spots om te kijken :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:20

DropjesLover

Dit dus ->

JohnnyV76 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:25:
Wie heeft er nu niet in zijn/haar leven geld uitgegeven aan dingen/mensen waarvan anderen zeiden.. joh zou je dat nou wel doen?
Dat zei iedereen van mn eerste auto :P
Maar daar had ik nog redelijk wat aan.

Aan virtuele dingen geld uitgeven zou ik niet snel doen, ik vind het al vervelend om een game op steam te kopen, aangezien die alles gewoon in kunnen trekken

[ Voor 19% gewijzigd door DropjesLover op 04-08-2016 14:29 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:48
Hogader schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:15:
Het is vooral een heleboel pech als je nog nooit een rare pokemon hebt gezien in de landelijke gebieden. Ik woon zelf in een dorp van net 2000 inwoners in het zuid-oosten van brabant en ik zie vooral de usual suspects, maar heb ook al een paar keer een zeldzame verschijning gespot en zelfs kunnen vangen. Ze zijn er wel, zoals op iedere locatie waar iets spawned, maar het is gewoon een laag percentage.

-------------

En no offense, maar de bedoeling van het spel is om erop uit te gaan om pokemon te vangen. Een paar kilometer voor een mooie pokemon of stop etc moet dan echt geen probleem zijn. (ik heb er zelf al 171 geregistreerde kilometers opzitten en werk ook gewoon overdag).
Ik heb meer kilometers dan jou, maar het probleem is dat de radar alleen maar Pidgey's etc weergeeft en dat je ook niets anders tegekomt onderweg. Zoals ik aangeef in die post waar jij op reageert, ik heb er geen enkele moeite mee om 20km te fietsen en dan een uur te wandelen voor een nieuwe Pokemon, maar zonder enig idee waar je moet kijken heeft dat gewoon geen zin want dan kom je onderweg alleen maar Pidgey's etc tegen. En daarom is Pokevision of zn functionaliteit gewoon hard nodig om het spel speelbaar te houden. Op basis van niks loont uren lopen gewoon niet, dat is mijn ervaring de afgelopen dagen.

Beetje flauw dat jij de zoveelste bent die nu net doet alsof ik niet van mijn stoel wil komen. Dat is het punt helemaal niet, ik vang gemiddeld misschien wel 40 Pokemon op een dag en dat niet vanaf mn luie stoel want daar zit uberhaupt niks. En ik heb toen het nog kon heel wat tijd in Pokevision doorgebracht en dan zie je ook gewoon bij mij in de buurt nooit iets bijzonders gezien. Het is volgens mij geen kwestie van kansen. Er zitten door het land spawnpunten verspreid waar bijzondere Pokemon kunnen spawnen en los van dat die slecht verdeeld zijn zijn ze nu uberhaupt niet te vinden. Dat maakt niet uit als je in een buurt zit waar ze voldoende aanwezig zijn, maar voor velen van ons maakt het wel uit.

Overigens daarnet in de pauze wel een bijzondere ervaring toen ik mijn Pidgeys aan het evalueren was (alleen in Pidgeys genoeg voor een lucky egg). Tot 3 keer toe druk ik op evolve, geeft hij binnen 2 seconde een foutmelding, maar was de evolve wel gelukt. Zo een paar extra evolves kunnen sprokkelen. :)

[ Voor 27% gewijzigd door ph4ge op 04-08-2016 14:39 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

xamirz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:20:
is Pokemon down?
Ik kom er niet in, iOs.
App al afgesloten en opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
IdieEasy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:28:
[...]

[...]

App al afgesloten en opnieuw opgestart?
Thanks voor de link.
Meerdere malen app gesloten en geopend. ik kom wel in game maar zie geen pokemons en pokestops...

[ Voor 21% gewijzigd door xamirz op 04-08-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:15

Ypho

Allround Nerd

xamirz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:31:
[...]

Thanks voor de link.
Meerdere malen app gesloten en geopend. ik kom wel in game maar zie geen pokemons en pokestops...
Ik kom er wel in. Ik zie pokestops, gyms en pokemons. Zit ook op iOS.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Weet iemand hoe ik met andere account op het spel kan inloggen?

Als ik sign out druk en weer op Google login, logt ie mij automatisch weer op mijn account in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Ypho schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:36:
[...]

Echt vreemd, ik ga app verwijderen en opnieuw installeren. Kijken of dat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
ninasky11 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:36:

Als ik sign out druk en weer op Google login, logt ie mij automatisch weer op mijn account in.
Van Google account switchen op je telefoon zelf. Je kan wel op verschillende PTC accounts inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maquis
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-05 11:08

maquis

Maak je niet te sappel........

poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:18:
[...]

Zou echt een leuke documentaire van te maken zijn >:)
Ik wist dat ik je pokemon technisch nog wel kon uitdagen :9

[ Voor 5% gewijzigd door maquis op 04-08-2016 14:38 ]

GruB God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Omdat je Google account ook in je telefoon is ingesteld natuurlijk.

De makkelijkste manier om een ander account te gebruiken is om PTC te gebruiken maar dat is niet zo stabiel, is gebleken. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

Even dat andere Google account dat je wilt gaan gebruiken toevoegen aan je telefoon via Accounts/Sync (oid). En als je daarna uitlogt in PoGo en weer inlogt met Google krijg je normaal gezien een menutje met de 2 Gmail accounts waar je op kan inloggen.

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Ypho schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:36:
[...]

alles geprobeerd, niets lukt. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 23:12
xamirz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:48:
[...]

Herinstallatie van PGo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
ook gedaan. Niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:54

PB-powell

Mr. Laziness

xamirz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:48:
[...]

Telefoon uit/aan? Uberhaupt verbinding met netwerk? App opnieuw geinstalleerd? Uitgelogd/ingelogd in de app?
Ik heb gewoon verbinding op iOs.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:18
GPS reset?

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
PB-powell schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:53:
[...]

Telefoon uit/aan? Uberhaupt verbinding met netwerk? App opnieuw geinstalleerd? Uitgelogd/ingelogd in de app?
Ik heb gewoon verbinding op iOs.
Ja al die dingen geprobeerd. Helaas geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Wat bedoel je met GPS reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
ff inloggen met een andere account op je telefoon (of andersom)? dan kan je tenminste concluderen of het je telefoon is of je account...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:18
xamirz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:56:
[...]

Wat bedoel je met GPS reset?
Bij iPhone kun je via instellingen, privacy, locatievoorzieningen uit en aan zetten.

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:48

Zeror

Ik Henk 'm!

Loadichus schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:25:
[...]

Lijkt mij wat uit de duim gezogen... Hierdoor zou Gen II alleen beschikbaar worden de serieuze spelers maar wordt Gen III helemaal een hel.

Lijkt mij dat de Pokemons gewoon toegevoegd worden aan de normale spawns.

Wil niet uitsluiten dat sommige pokemons alleen maar verkrijgbaar zijn via bijvoorbeeld breeding.
Het verkrijgen van die starters en het unlocken van die gen 2 pokemon vind ik ook wat vreemd.
Maar ik zou het wel tof vinden als je eerst iets moet doen voordat je die gen 2 unlocked. Dat unlocken van die betere Pokedex zou in principe al genoeg moeten zijn om de gen 2 helemaal te unlocken. Het is best een aannemelijke eis om eerst 50 verschillende pokemon gezien te hebben alvorens je verder kan gaan naar gen 2.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
xamirz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:55:
[...]

Probeer eens een hard reset. Homeknop + Powerbutton net zolang indrukken totdat je het Apple logo weer ziet. Duurt ongeveer 10 seconden ofzo. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mx. Alba
En als dat niet werkt, je telefoon keihard op de grond gooien en een nieuwe kopen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 15:50
Wat is precies dat IV-percentage waar iedereen het over heeft? En waar kun je dit terugvinden bij je pokemons?

Probeer via dit forum beetje bij te blijven met alles maar heb dit even gemist ;-) Is dat belangrijker dan CP?

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

per ongeluk gepost

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2016 15:15 . Reden: dit was een fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:54

PB-powell

Mr. Laziness

xamirz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:55:
[...]

Even een uurtje wachten en het daarna nogmaals proberen? Anders weet ik het ook niet :?

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 00:06

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Mitchell-CWD schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:10:
Wat is precies dat IV-percentage waar iedereen het over heeft? En waar kun je dit terugvinden bij je pokemons?

Probeer via dit forum beetje bij te blijven met alles maar heb dit even gemist ;-) Is dat belangrijker dan CP?
http://pokemon.wikia.com/wiki/Individual_Values

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37

Login op https://pokeadvisor.com/ en check onder "Manager" om je IV (percentage) te zien. 100% is een Attack van 15, Defense van 15 en een Stamina van 15. Betere pokemons zijn er (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26

Je IV score is een samenvatting van allerlei belangrijke stats en staat eigenlijk los van je combat power.
Het geeft aan hoe goed je pokemon uiteindelijk kan worden.
Zo kan een weedle van 160CP een lagere IV hebben dan een van 20CP. Als je die van 20 CP evolved en powered up wordt ie uiteindelijk beter dan die andere ooit kan owrden.
Hoop dat mijn uitleg te volgen is.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:10
Wellicht binnenkort weer pokemaps beschikbaar van verschillende sites

https://m.facebook.com/pokemesh/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Oké het is al een aantal pagina's geleden dus vooruit...

Elke Pokémon heeft interne waarden (Internal Values) voor Attack, Defense en Stamina die medebepalen hoe sterk hij is. Elke waarde kan van 0 tot 15 gaan. Een Pokémon met IV 15/15/15 heeft 100% IV. Eentje met 0/0/0 is 0% IV.

Het level van de Pokémon bepaalt 80% van zijn CP, 100% IV kan daar de overige 20% bovenop leggen. IV-waardes veranderen niet als je een Pokémon evolueert of upgrade, die blijven altijd het zelfde.

IV-waardes zijn dus belangrijk als je een Pokémon helemaal tot zijn maximale potentiaal wil upgraden - het is immers niet erg nuttig om dat te doen bij een Pokémon die slechte IV-waardes heeft omdat hij dan toch niet de allerbeste kan worden. Een 100% IV Poliwhirl daarentegen kan de allerbestmogelijke Poliwrath worden. ;)

Anyway, een linkje naar een IV calculator (met ook heel veel uitleg daar) staat in de Topic Warning...

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:40

watercoolertje

Untertitel

ph4ge schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:28:
Beetje flauw dat jij de zoveelste bent die nu net doet alsof ik niet van mijn stoel wil komen. Dat is het punt helemaal niet, ik vang gemiddeld misschien wel 40 Pokemon op een dag en dat niet vanaf mn luie stoel want daar zit uberhaupt niks. En ik heb toen het nog kon heel wat tijd in Pokevision doorgebracht en dan zie je ook gewoon bij mij in de buurt nooit iets bijzonders gezien. Het is volgens mij geen kwestie van kansen. Er zitten door het land spawnpunten verspreid waar bijzondere Pokemon kunnen spawnen en los van dat die slecht verdeeld zijn zijn ze nu uberhaupt niet te vinden. Dat maakt niet uit als je in een buurt zit waar ze voldoende aanwezig zijn, maar voor velen van ons maakt het wel uit.
Je hebt helemaal gelijk!

Ik heb dat pokevision nog draaide alle vondsten voor mijzelf gelogd, totaal net geen 10k aan (re)spawns in ongeveer 24 uur in een gebied van 4,63 km² (broek op langedijk). Leuk feitje is dan wel weer dat er maar 600 plekken zijn waar ze spawnen.

Het spawnpercentage, het zijn maar 80 verschillende (waarschijnlijk was dat na dagen loggen wel opgelopen, maar van 90% van de gevonden pokemon is de spawnrate gewoon sub 1% en van 80% sub 0,01%):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
Rattata 18.69%
Pidgey 17.93%
Weedle 16.85%
Magikarp 6.31%
Goldeen 3.67%
Staryu 3.62%
Spearow 3.51%
Poliwag 3.33%
Psyduck 3.31%
Zubat 2.78%
Caterpie 2.39%
Slowpoke 1.68%
Eevee 1.65%
Paras 1.4%
Venonat 1.35%
Kakuna 1.14%
Pidgeotto 1.13%
Drowzee 1.12%
Horsea 0.58%
Krabby 0.55%
Gastly 0.52%
Dratini 0.44%
Meowth 0.4%
Shellder 0.4%
Raticate 0.37%
Tentacool 0.36%
Squirtle 0.33%
Jigglypuff 0.32%
Poliwhirl 0.32%
Seel 0.29%
Golbat 0.24%
Poliwrath 0.23%
Pidgeot 0.19%
Metapod 0.18%
Koffing 0.16%
Bellsprout 0.16%
Rhyhorn 0.16%
Tentacruel 0.13%
Golduck 0.13%
Beedrill 0.12%
Machop 0.1%
Magnemite 0.09%
Starmie 0.08%
Fearow 0.08%
Jynx 0.08%
Clefairy 0.08%
Hypno 0.06%
Vulpix 0.06%
Dragonair 0.06%
Oddish 0.06%
Ponyta 0.06%
Nidoran 0.05%
Kingler 0.04%
Nidoran 0.04%
Venomoth 0.04%
Slowbro 0.04%
Lickitung 0.04%
Omanyte 0.03%
Weepinbell 0.03%
Pikachu 0.03%
Bulbasaur 0.03%
Kadabra 0.03%
Butterfree 0.03%
Electabuzz 0.02%
Wigglytuff 0.02%
Parasect 0.02%
Haunter 0.02%
Ekans 0.02%
Diglett 0.02%
Gyarados 0.01%
Gengar 0.01%
Dewgong 0.01%
Wartortle 0.01%
Rhydon 0.01%
Geodude 0.01%
Kabuto 0.01%
Voltorb 0.01%
Growlithe 0.01%
Seadra 0.01%
Chansey 0.01%

[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 04-08-2016 15:22 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-09 23:48

Pathogen

Shoop Da Whoop

Als ik je daarvoor 2 thumbs-up had kunnen geven had je ze gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
YaaD schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:00:
[...]

Bij iPhone kun je via instellingen, privacy, locatievoorzieningen uit en aan zetten.
Wou ook niet, gps werkt wel. Als ik rondloop zie ik mijn avatar ook gewoon lopen. De wegen en de omgeving ziet er gewoon goed uit. Alleen ik zie geen Pokemons nearby en ook zie ik geen pokestops.
Heel vreemd dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 00:06

FREAKJAM

"MAXIMUM"

watercoolertje schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:15:
[...]
Je hebt helemaal gelijk!

Ik heb dat pokevision nog draaide alle vondsten voor mijzelf gelogd, totaal net geen 10k aan (re)spawns in ongeveer 24 uur in een gebied van 4,63 km² (broek op langedijk).
104 stuks hier in Eindhoven (paar dagen data gemined). Inclusief een wild Snorlax! (2x dacht ik). :9

[ Voor 5% gewijzigd door FREAKJAM op 04-08-2016 15:21 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:48
watercoolertje schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:15:
[...]
Je hebt helemaal gelijk!

Ik heb dat pokevision nog draaide alle vondsten voor mijzelf gelogd, totaal net geen 10k aan (re)spawns in ongeveer 24 uur in een gebied van 4,63 km² (broek op langedijk).

Het spawnpercentage, het zijn maar 80 verschillende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
Rattata 18.69%
Pidgey 17.93%
Weedle 16.85%
Magikarp 6.31%
Goldeen 3.67%
Staryu 3.62%
Spearow 3.51%
Poliwag 3.33%
Psyduck 3.31%
Zubat 2.78%
Caterpie 2.39%
Slowpoke 1.68%
Eevee 1.65%
Paras 1.4%
Venonat 1.35%
Kakuna 1.14%
Pidgeotto 1.13%
Drowzee 1.12%
Horsea 0.58%
Krabby 0.55%
Gastly 0.52%
Dratini 0.44%
Meowth 0.4%
Shellder 0.4%
Raticate 0.37%
Tentacool 0.36%
Squirtle 0.33%
Jigglypuff 0.32%
Poliwhirl 0.32%
Seel 0.29%
Golbat 0.24%
Poliwrath 0.23%
Pidgeot 0.19%
Metapod 0.18%
Koffing 0.16%
Bellsprout 0.16%
Rhyhorn 0.16%
Tentacruel 0.13%
Golduck 0.13%
Beedrill 0.12%
Machop 0.1%
Magnemite 0.09%
Starmie 0.08%
Fearow 0.08%
Jynx 0.08%
Clefairy 0.08%
Hypno 0.06%
Vulpix 0.06%
Dragonair 0.06%
Oddish 0.06%
Ponyta 0.06%
Nidoran 0.05%
Kingler 0.04%
Nidoran 0.04%
Venomoth 0.04%
Slowbro 0.04%
Lickitung 0.04%
Omanyte 0.03%
Weepinbell 0.03%
Pikachu 0.03%
Bulbasaur 0.03%
Kadabra 0.03%
Butterfree 0.03%
Electabuzz 0.02%
Wigglytuff 0.02%
Parasect 0.02%
Haunter 0.02%
Ekans 0.02%
Diglett 0.02%
Gyarados 0.01%
Gengar 0.01%
Dewgong 0.01%
Wartortle 0.01%
Rhydon 0.01%
Geodude 0.01%
Kabuto 0.01%
Voltorb 0.01%
Growlithe 0.01%
Seadra 0.01%
Chansey 0.01%
Interessante lijst. Het zijn er maar 18 die een kans groter dan 1 op 100 hebben. Doelloos zoeken in dat gebied, dus zonder Pokevision of similar, betekent dat je blij moet zijn als 1 op de 500 Pokemon iets leuks is. Alleen Pidgey, Ratata, Weedle en zn evoluties zijn 2/3 van de spawns.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-09 07:54

JB

Cédric roelt!

Ik lees niks meer over Pokeadvisor. Valt die ook onder hacks en/of cheats?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ah godver ben ik mn gyarados aan het poweren, heeft hij de verkeerde aanvallen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Sowieso ga je nooit alle Pokemon vinden. Ik sta nu op 69 caught, 73 seen. Maar door maar blijven vangen en sparen kan ik er nu met 1 sessie 14 evolven die ik nog niet heb.

En daarna weer door grinden en een aantal nogmaals evolven en ik kom een heel eind. Gaat allemaal wel lang duren,natuurlijk hou ik ook hoop op leuke pokemon uit eieren.

Heb wel wat geld uitgegeven uit luiheid, had geen zin om elke keer bij 250 Pokemon te moeten evolven omdat je anders volzit, dus uitgebreid, net als mijn bag.

Als ik nu nog geld uitgeef zal het aan incubators zijn, maar ik ga er vanaf niet al te veel meer aan besteden. Het begint idd toch een beetje op pay-to-win te lijken, want de enige manier buiten sparen en evolven om een redelijke Pokemon te krijgen is uitbroeden, en dat kan je doen met 1 incubator natuurlijk, maar dan ben je in 2090 nog bezig :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Pagina: 1 ... 79 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator