Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-09 21:46
Azaruc schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:28:
Dit was toch in de gameboy spellen al niet anders? Je hebt nu eenmaal zeldzame en minder zeldzame pokémon. Die pidgey's en ratata's en weedles werd ik in het spel ook gek van inderdaad. Maar je moest er toch tussendoor om dan in dat veldje de pokémon tegen te komen die je wel echt wilde hebben.
Nee, in de gameboy versie kon je al vrij simpel achterhalen dat in bepaalde gebieden andere Pokemon zaten en al vrij snel braken er periodes aan dat je helemaal niet zoveel Ratatas en Pidgeys meer zag. Mt. Moon had ze bijvoorbeeld al niet meer, maar de helft van de Pokemon die daar zitten ben ik nog nooit tegen gekomen (Clefairy, Geodude) Als je nog wat verder was in het spel dan vocht je al lang niet meer 99% van de tijd tegen Ratata's met een extreem lage XP zoals in PoGo.

En ook daar had je zeldzame Pokemon, maar tenminste nog een kans om ze tegen te komen. In het voorbeeld van Mt Moon had je een 4% kans op een Clefairy, ik heb honderden Pidgeys verslagen zonder maar 1 bijzondere tegen te komen, als 1 op de 25 eens een beetje een bijzondere was zou ik al heel gelukkig zijn.

Pikachu had een 5% kans in Veridian forrest trouwens, niet te vergelijken met de ratio's waar we nu mee te maken hebben. Volgens mij spawnen er in grote gebieden van het land uberhaupt nooit een rare Pokemon.

[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 04-08-2016 11:43 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 00:22:
[...]

Echt serieus.. Hebben die gasten totaal niet door hoe ze t spel verneuken???

Meer meer meer landen, meer meer meer geld, meer meer meer server problemen |:(

En dan ook nog zeggen "we heard loud and clear" over de battery saver?? Who gives a rattata's ass about the goddamn battery saver?? 8)7

Waarom horen ze niet loud and clear dat iedereen een werkende f#cking radar of scanner wil???? :(
Ja ja, na 10 posts is het wel genoeg geweest. Niemand vindt het leuk. Zelf sta ik ook op een laag pitje (hoop op Castlefest wel wat te vangen omdat er zoveel mensen zijn) maar iedere 15 posts een post van jou met dezelfde strekking tegenkomen is gewoon vervelend.

Als je zovele frustratie hebt, leg het spel weg. Wacht tot het weer redelijk draait, en kom dan terug. Het is pijnlijk dat iets wat we zo leuk vinden zo slecht draait en boosheid is begrijpelijk, maar er is ook een limiet aan hoeveel je moet gaan schuimbekken ;) Niet omdat ze het niet verdienen, maar omdat het slecht is voor jezelf en vervelend is voor anderen. Zoveel stress is een spelletje niet waard :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:22
ph4ge schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:40:
[...]

Nee, in de gameboy versie kon je al vrij simpel achterhalen dat in bepaalde gebieden andere Pokemon zaten en al vrij snel braken er periodes aan dat je helemaal niet zoveel Ratatas en Pidgeys meer zag. Mt. Moon had ze bijvoorbeeld al niet meer, maar de helft van de Pokemon die daar zitten ben ik nog nooit tegen gekomen (Clefairy, Geodude) Als je nog wat verder was in het spel dan vocht je al lang niet meer 99% van de tijd tegen Ratata's met een extreem lage XP zoals in PoGo.

En ook daar had je zeldzame Pokemon, maar tenminste nog een kans om ze tegen te komen. In het voorbeeld van Mt Moon had je een 4% kans op een Clefairy, ik heb honderden Pidgeys verslagen zonder maar 1 bijzondere tegen te komen, als 1 op de 25 eens een beetje een bijzondere was zou ik al heel gelukkig zijn.
Mijn broertje woont in Dubai en hij heeft daar geen pidgeys en rattatta's. Daar wordt hij overspoelt met geodudes en doduo's. Het is dus, net als in de GameBoy-games afhankelijk van de locatie. En zeldzame, ja die zijn er wel. Gisteren nog een Magmar gevangen tussen de 100-en pidgey's en rattatta's

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:30
Pranks zijn altijd kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maquis
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-05 11:08

maquis

Maak je niet te sappel........

Mx. Alba schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:45:
[...]

Het is net als met roken... :D
Zijn er al pokepleisers waarme je langzaam kunt afbouwen? 8)7

GruB God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-09 15:06

Ypho

Allround Nerd

Azaruc schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:38:
[...]
Ik voel een weekendje Den Helder aankomen :)
Krijg je geen spijt van denk ik. Dit was mijn opbrengst van gisteren in een anderhalf a 2 uur (heb er al een aantal getransferred, die staan er niet tussen), alleen de laatste 4 had ik al voor gisteren. Ik vang overigens geen Rattata, Voltorb, Magnemite en Pidgey meer, die zijn er in overvloed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NQXsqMjpWkzKYHlO86OjV0kc/thumb.png

/edit: ik zie dat m'n Nidoran F er niet meer tussen staan, die had ik getransferred voor de evo naar Nidoqueen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ypho op 04-08-2016 11:46 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
demo31051987 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:43:
Mijn broertje woont in Dubai en hij heeft daar geen pidgeys en rattatta's. Daar wordt hij overspoelt met geodudes en doduo's. Het is dus, net als in de GameBoy-games afhankelijk van de locatie. En zeldzame, ja die zijn er wel. Gisteren nog een Magmar gevangen tussen de 100-en pidgey's en rattatta's
Ja, maar locatie kan niet zijn dat je 8 uur in het vliegtuig moet zitten om wat anders te krijgen. Als ik naar een andere wijk loop verwacht ik daar al een iets andere verhouding commons. En waar ter wereld ik ook ben mag ik best verwachten dat tenminste 1 op de 10 Pokemon eens een beetje afwisseling geeft.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
maquis schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:44:
[...]

Zijn er al pokepleisers waarme je langzaam kunt afbouwen? 8)7
Zeker wel:

Afbeeldingslocatie: https://66.media.tumblr.com/tumblr_lojymr0Bu51qcamaso1_500.jpg

:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
Mx. Alba schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:35:
Dan maar leuke namen aan mijn toppertjes geven...

[afbeelding]
Je had me bij RastiRostelli _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
ph4ge schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:45:
[...]

Ja, maar locatie kan niet zijn dat je 8 uur in het vliegtuig moet zitten om wat anders te krijgen. Als ik naar een andere wijk loop verwacht ik daar al een iets andere verhouding commons. En waar ter wereld ik ook ben mag ik best verwachten dat tenminste 1 op de 10 Pokemon eens een beetje afwisseling geeft.
Dat is een verwachting die de makers van Pokemon Go nooit hebben bevestigd. Er zijn niet voor niets 'continent-vaste' pokemon toegevoegd (Mr. Mime alleen in europa). Wil je alles halen, dan moet je dus veel eieren uit laten komen of gaan reizen. Het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
Het kost nou eenmaal wat moeite to become the very best like no one ever was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:36

PB-powell

Mr. Laziness

ph4ge schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:45:
[...]

Misschien moet je dan bij Niantic gaan solliciteren en daar al je goede ideeën verspreiden. In het spel is het net zo dat je in de meeste gras gebieden dezelfde pokemon tegenkomt, ongeacht waar je in het spel bent.
Daarnaast merk ik bij mij, ik woon aan een gracht, komen veel waterpokemon. Loop ik vervolgens het park in (500 meter verderop) kom ik allemaal gras pokemon tegen. Dus genoeg variatie, maar je moet er misschien wat voor doen.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
demo31051987 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:46:
[...]

Dat is een verwachting die de makers van Pokemon Go nooit hebben bevestigd. Er zijn niet voor niets 'continent-vaste' pokemon toegevoegd (Mr. Mime alleen in europa). Wil je alles halen, dan moet je dus veel eieren uit laten komen of gaan reizen. Het is niet anders.
Meer dan 100 eieren uit laten komen en heb pas 1 of 2 pokemon gekregen die ik nog niet had. Schiet niet op zo.

Wel net voor de 4e keer een pokemon gevangen met een bal die al een keer op m gestuiterd had, ik wordt hier echt baas in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:03
Iemand die weet waar een tentacool nest is? :)
Heb een 100% tentacruel & wil deze vol boosten.

Ik heb ook nog eens het geluk de best mogelijke aanvallen te hebben... :D
Poisen Jab & Hydro Pump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
mark-k schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:49:
[...]

Meer dan 100 eieren uit laten komen en heb pas 1 of 2 pokemon gekregen die ik nog niet had. Schiet niet op zo.

Wel net voor de 4e keer een pokemon gevangen met een bal die al een keer op m gestuiterd had, ik wordt hier echt baas in :P
Dan heb je inderdaad geen geluk. Ik heb uit eieren al heel veel pokemon gehad die nog niet in mijn Pokedex stonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Lijkt me al aardig fake, als je kijkt naar hoe nep de eerste vent bij het water naar achter kukelt
Pranks, 0 reeten }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-09 18:28
nog mensen uit meppel hier die goede plekken hebben?

wil vanmiddag als het weer beetje mee werkt eens in meppel kijken na de afgelopen weken telkens naar hogeveen te zijn geweest.

mijn plan is om in wilhelminapark eens te kijken aangezien daar aardig wat stops moeten zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Stefan_99 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:49:
En om dat te doen: I will travel across the lands, searching far and wide (on pokevision with pin point locations and timers of all spawns)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
hjvg schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:51:
nog mensen uit meppel hier die goede plekken hebben?

wil vanmiddag als het weer beetje mee werkt eens in meppel kijken na de afgelopen weken telkens naar hogeveen te zijn geweest.

mijn plan is om in wilhelminapark eens te kijken aangezien daar aardig wat stops moeten zitten
Op het station in Steenwijk zijn bij de uitgang 2 Pokéstops, 's avonds zijn er bijna altijd wel lures actief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 13:36

Sevyx

Facta non verba!

Kunnen we niet een excel sheet aanmaken met coords van bepaalde nesten in nederland?

Psn - Sevyxs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan_99
Zullen we dit topic veranderen in een plaats voor het geven van tips over de beste spots en plekken van nests, in plaats van al het gezeur. Dat zou in ieder geval een stuk nuttiger zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiePie
  • Laatst online: 01-06-2022
Gisteravond een 10km ei gehatched; kwam een Snorlax uit met rond de 1800 CP.
Tot gisteren was mijn beste pokemon een Aerodactyl van 1100CP.
Jezus wat een upgrade is dit plots! Ben lvl 20.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Okay...uhm...

Nesten:
Sarphatipark, Amsterdam = Magmar
Vondelpark, Amsterdam = Magnemite
Java-Eiland, Amsterdam = Magnemite, Voltorb
Sloterplas Oostoever, Amsterdam = Bulbasaur
Sloterplas Westoever, Amsterdam = Eevee, Scyther
Erasmuspark, Amsterdam = Geodude

[ Voor 7% gewijzigd door mercapto op 04-08-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 16:59
WTF, dat is nog eens wat anders dan de zoveelste Pidgey. Een CP1121 Pidgeot in het wild. Ik weet dat het pure ballenverspilling is maar ik moest en zou hem vangen. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
JiePie schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:58:
Kom ik dan met Lvl 21 en een 1069 Scyther :P

Iemand een lijst met nests in Rotterdam?

[ Voor 5% gewijzigd door Extigo op 04-08-2016 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Sevyx schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:55:
Kunnen we niet een excel sheet aanmaken met coords van bepaalde nesten in nederland?
Hou zelf nog steeds een eigen Google Maps bij:

https://drive.google.com/...XzemlGSi3VhJA&usp=sharing

Helaas alleen interessant als je in Friesland woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
JiePie schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:58:
Ik kreeg een Eevee. Niet bepaald de vangst waar je op hoopt als je 10 km ei hebt.
Daarna nog 6x 2 km uitgebroeid. 2x caterpie, 2x ratatta, 1x pidgey en 1x squirttle.

Ik vind het loop systeem nogal naatje. Ik loop meer dan 1 km en uiteindelijk geeft die app maar 250 meter aan ondanks ik de app open heb staan.

Ik kreeg net een magicarp van 23 niet gevangen en een pidgey van 32 wilde ook niet in de pokeball blijven.
Ben zelf level 9. Dus ik snap dat ik niet bepaald veel XP heb maar kom op een magicarp. Na die update hebben ze ook heel veel dingen gesloopt.

[ Voor 17% gewijzigd door Aramiss op 04-08-2016 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-09 15:39
Loadichus schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:01:
[...]

kom je nog eens in de buurt van Burgum/Buitenpost O-) O-) O-)

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Aramiss schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:02:
[...]

Ik kreeg een Eevee. Niet bepaald de vangst waar je op hoopt als je 10 km ei hebt.
Daarna nog 6x 2 km uitgebroeid. 2x caterpie, 2x ratatta, 1x pidgey en 1x squirttle.

Ik vind het loop systeem nogal naatje. Ik loop meer dan 1 km en uiteindelijk geeft die app maar 250 meter aan ondanks ik de app open heb staan.
Dat komt omdat de app niet constant meet waar je bent, ik dacht ergens gelezen te hebben 1x per 60 seconden. En hij meet hemelsbreed, dus je kan het beste lange rechte stukken lopen :)

[ Voor 4% gewijzigd door PB-powell op 04-08-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 04:50
Aramiss schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:02:
[...]

Het is inderdaad echt vreselijk.. Gisteren was mijn 5km ei op 0.8. Heb ik nog 1-1,5 km naar huis gelopen. Kom is thuis: 0,8km... ;w
PB-powell schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:03:
[...]

Dat komt omdat de app niet constant meet waar je bent. En hij meet hemelsbreed, dus je kan het beste lange rechte stukken lopen :)
Sorry, maar als dat zo is vind ik het de grootste onzin die er bestaat. Wel je batterij leegzuigen voor de hoogste accurate GPS, maar niet normaal registreren. :(

[ Voor 26% gewijzigd door AFCAjax op 04-08-2016 12:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
IdieEasy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:43:
[...]

Ja ja, na 10 posts is het wel genoeg geweest. Niemand vindt het leuk. Zelf sta ik ook op een laag pitje (hoop op Castlefest wel wat te vangen omdat er zoveel mensen zijn) maar iedere 15 posts een post van jou met dezelfde strekking tegenkomen is gewoon vervelend.

Als je zovele frustratie hebt, leg het spel weg. Wacht tot het weer redelijk draait, en kom dan terug. Het is pijnlijk dat iets wat we zo leuk vinden zo slecht draait en boosheid is begrijpelijk, maar er is ook een limiet aan hoeveel je moet gaan schuimbekken ;) Niet omdat ze het niet verdienen, maar omdat het slecht is voor jezelf en vervelend is voor anderen. Zoveel stress is een spelletje niet waard :|
Afgezien van het feit dat ik dat in de kroeg typte vannacht, kan ik er gewoon niet tegen om zo 'behandeld' te worden door een bedrijf, waar ik ook nog eens geld aan heb gegeven.

Ja ik ben gewoon pissed ja. Ik wil niet iets wegleggen waar ik en tig duizenden mensen lol in hebben (hadden), omdat zij zo incompentent zijn? We kunnen toch niet zomaar accepteren en ons erbij neerleggen omdat Niantic met ons loopt te fucken en ondertussen maar binnen blijft harken?

We moeten protesteren, op de barricades! Maar iedereen legt zich er maar bij neer. :'(
Als mensen stoppen met spelen, helpt het toch niet, want de nieuwe landen beginnen toch wel weer.

En zij lachen in hun vuistje. Dat is gewoon onaanvaardbaar, sorry.
En t gaat me niet eens om PokeVision oid, het spel moet gewoon werken, klaar

Maar goed, ik ben blij voor je dat jij het luchtiger oppikt (dat meen ik) en ik hou dan wel op en ga weer uren op pad voor 3 pidgeys en weedles. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
Als iedereen nou alle nests hierin zet krijgen we hopelijk een lange lijst die we daarna evt in Google maps kunnen zetten
https://docs.google.com/s...Xz4pfE/edit?usp=drive_web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

AFCAjax schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:03:
[...]

Het is inderdaad echt vreselijk.. Gisteren was mijn 5km ei op 0.8. Heb ik nog 1-1,5 km naar huis gelopen. Kom is thuis: 0,8km... ;w

[...]

Sorry, maar als dat zo is vind ik het de grootste onzin die er bestaat. Wel je batterij leegzuigen voor de hoogste accurate GPS, maar niet normaal registreren. :(
Tsja vind het zelf ook niet de handigste methode, maar als ik lange rechte stukken loop worden die wel het beste gemeten. Daarentegen is de gps op mn werk nogal brak dus m'n poppetje loopt nogal wat rond terwijl ik stil zit. Dit wordt ook gemeten dus ongemerkt maak ik elke dag 2-3km terwijl ik gewoon aan m'n bureau zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
furian88 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:03:
[...]
kom je nog eens in de buurt van Burgum/Buitenpost O-) O-) O-)
Valt daar wat te vangen? Dan wellicht wel :+

Trouwens geeft de map alleen maar een indicatie wat ik op deze plekken heb gevangen.
Geen garanties wat jij op deze locaties vind natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:42
Als je het spelletje nu na enkele weken objectief bekijkt, zitten er gewoon te veel bugs en hacks in en wordt er te weinig aan gedaan om het leuk te houden als eerlijke speler. Wat mij betreft erg zonde van de energie en tijd.

[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 04-08-2016 12:09 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JiePie
  • Laatst online: 01-06-2022
Jumpman schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:08:
Als je het spelletje nu na enkele weken objectief bekijkt, zitten er gewoon te veel bugs en hacks in en wordt er te weinig aan gedaan om het leuk te houden als eerlijke speler. Wat mij betreft erg zonde van de energie en tijd.
De enige reden dat de app ook zo populair is, is vanwege het thema en dat het GPS element voor het eerst mainstream wordt gebruikt.
Bij elke andere app met dezelfde bugs and flaws, was het direct geflopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Loadichus schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:08:
[...]

Valt daar wat te vangen? Dan wellicht wel :+

Trouwens geeft de map alleen maar een indicatie wat ik op deze plekken heb gevangen.
Geen garanties wat jij op deze locaties vind natuurlijk. :)
haha naar mijn idee niet echt, maarja ik heb simpelweg niet de tijd om door alle straten te lopen.

Bij mij in de straat staan 9 van de 10x 2 pidgeys en 2 rattata's. Maar die ene keer vang je verschillend van abra tot poliwag tot squirttle tot ghastley.

niet veel "bijzonders"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
furian88 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:10:
[...]
haha naar mijn idee niet echt, maarja ik heb simpelweg niet de tijd om door alle straten te lopen.

Bij mij in de straat staan 9 van de 10x 2 pidgeys en 2 rattata's. Maar die ene keer vang je verschillend van abra tot poliwag tot squirttle tot ghastley.

niet veel "bijzonders"
Geen Squirtle nest of garantie spawn? Ik wil een Blastoise 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Jumpman schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:08:
Yup, heb 't spel al 3 dagen niet meer aangeraakt.

Ik heb gewoonweg geen tijd om drie uur door de stad te lopen, of bij een lure te hangen op een werkdag. En 's avonds door de wijk lopen levert me ook weinig meer op dan een paar pidgeys, rattata's en een vriendin die zich afvraagt wat ik in godsnaam doe.

Het was even leuk, maar ik ga de straat niet meer op om een gym te veroveren, die na 10 minuten alweer overgenomen is door een cheater/no-lifer van lvl 28+.... ;w

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Loadichus schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:11:
[...]

Geen Squirtle nest of garantie spawn? Ik wil een Blastoise 8)
die ving ik bij mij op t werk, wel via een insence want ja, hier spawnt gewoon om het kwartier 1 pokemon en verder niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:04:
[...]

Afgezien van het feit dat ik dat in de kroeg typte vannacht, kan ik er gewoon niet tegen om zo 'behandeld' te worden door een bedrijf, waar ik ook nog eens geld aan heb gegeven.

Ja ik ben gewoon pissed ja. Ik wil niet iets wegleggen waar ik en tig duizenden mensen lol in hebben (hadden), omdat zij zo incompentent zijn? We kunnen toch niet zomaar accepteren en ons erbij neerleggen omdat Niantic met ons loopt te fucken en ondertussen maar binnen blijft harken?

We moeten protesteren, op de barricades! Maar iedereen legt zich er maar bij neer. :'(
Als mensen stoppen met spelen, helpt het toch niet, want de nieuwe landen beginnen toch wel weer.

Maar goed, ik ben blij voor je dat jij het luchtiger oppikt (dat meen ik) en ik hou dan wel op en ga weer uren op pad voor 3 pidgeys en weedles. |:(
Amen _/-\o_

Ik ben het helemaal met je eens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jeroenneman schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:11:
[...]

Yup, heb 't spel al 3 dagen niet meer aangeraakt.

Ik heb gewoonweg geen tijd om drie uur door de stad te lopen, of bij een lure te hangen op een werkdag. En 's avonds door de wijk lopen levert me ook weinig meer op dan een paar pidgeys, rattata's en een vriendin die zich afvraagt wat ik in godsnaam doe.
Het vervelendste is vooral dat je buiten het stadscentrum in veel wijken gewoon niet genoeg pokéstops hebt om de grind die het spel vereist te onderhouden. Je moet dan ofwel rondjes lopen tussen het handjevol stops dat er wel is (waarbij je dus minder pokémon tegenkomt) ofwel kiezen voor meer pokémon en minder ballen om ze mee te vangen...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Stefan_99 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:06:
Als iedereen nou alle nests hierin zet krijgen we hopelijk een lange lijst die we daarna evt in Google maps kunnen zetten
Wellicht gekke vraag, maar met een nest, spawnen daar de hele dag door die pokes? Of op gezette tijden? Ik wil best wel even naar Sloterplas Oostoever voor wat Bulbasaurs en Eevees namelijk :)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:33
nieuws: Niantic haalt legendarische Pokémon weg bij Pokémon Go-spelers

De Fake legendaries enzo worden weg gehaald door niantic

[ Voor 13% gewijzigd door Martin0 op 04-08-2016 12:17 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elagorn
  • Laatst online: 25-09 22:07
NMe schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:14:
[...]

Het vervelendste is vooral dat je buiten het stadscentrum in veel wijken gewoon niet genoeg pokéstops hebt om de grind die het spel vereist te onderhouden. Je moet dan ofwel rondjes lopen tussen het handjevol stops dat er wel is (waarbij je dus minder pokémon tegenkomt) ofwel kiezen voor meer pokémon en minder ballen om ze mee te vangen...
Zucht, hier ook, op 4 km 3 stops. Ff snel met de auto gaat nog, maar zie sinds deze week dan ook geen pokemons meer verschijnen onderweg. Net te ver om ff over en weer te wandelen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 00:06

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Loadichus schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:01:
[...]

Waar vind je een een dergelijke layer zodat ik dat ik kan toepassen op mijn eigen gebied? (wil graag vanaf scratch beginnen).

[ Voor 20% gewijzigd door FREAKJAM op 04-08-2016 12:30 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

[...]

Volledig mee eens. We kunnen er met z'n allen twee dingen tegen doen:
1) Stoppen met ingame aankopen. Ik wilde er geld in steken voor incubators, maar op het moment vertik ik het. Sowieso omdat de afstand voor geen meter (900 meter om precies te zijn) klopt. Als ik een kilometer loop van huis naar de trein, registreert ie 100 meter.
2) Een gehackte versie installeren waarmee je je character over de kaart laat lopen (niet teleporten). Ik heb geen idee of dit gedetecteert kan worden, maar zo kun je in ieder geval verder lopen dan een paar uur voor een stomme Pidgey.

Overigens heb ik het "geluk" dat op een 15 minuten fietsen twee goede plekken zijn om pokemon te vangen, met genoeg afwisseling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
PB-powell schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:49:
Misschien moet je dan bij Niantic gaan solliciteren en daar al je goede ideeën verspreiden. In het spel is het net zo dat je in de meeste gras gebieden dezelfde pokemon tegenkomt, ongeacht waar je in het spel bent.
Daarnaast merk ik bij mij, ik woon aan een gracht, komen veel waterpokemon. Loop ik vervolgens het park in (500 meter verderop) kom ik allemaal gras pokemon tegen. Dus genoeg variatie, maar je moet er misschien wat voor doen.
Jullie missen het punt. Even los van dat het in het grootste gedeelte van het land niet zo werkt dat je andere common Pokemons tegenkomt als je naar het gras, bos, of water loopt (allemaal hier vlakbij), het punt is dat je nooit eens een uncommon of rare Pokemon tegen komt. Zoals ik al aan gaf, in het Viridian forrest in de orginele spellen kom je ook voornamelijk Weedles en Caterpies tegen, maar de kans is 5% dat je de zeldzamere Pikachu tegen komt. Het gaat er niet om dat je voornamelijk common Pokemon tegenkomt en dat dat vrijwel altijd dezelfde zijn, maar dat je nooit een rare tegenkomt.

Ik heb echt de indruk dat de mensen die dit makkelijk wegzetten zelf midden in de grote stad wonen of ergens anders waar toevallig wel veel variatie is. Voor een groot deel van de wereld is dat niet het geval en dat jullie het geluk hebben toevallig op een goede locatie te wonen wil niet zeggen dat het voor andere spelers een probleem is. En nee, het is onzin dat ik speciaal daarvoor naar Dubai zou moeten reizen want een spel wat in grote mate afhankelijk is van waar je woont is in essentie gewoon brak.

Overigens werk ik op de industrie en bezoek elke week wel 1 of 2 verschillende raffinaderijen. Je zou zeggen dat dat mooi gebied is om eens bijv. een Grimer tegen te komen. Nou nee hoor, gewoon dezelfde Pidgeys en Ratatas (kan natuurlijk niet de hele dag met mn telefoon lopen, kom om te werken). Toevallig waar ik nu zit ook een aantal Odish gevangen en gelijk weer het fijne gevoel van weer eens wat nieuws (ik had hem al, maar dagen niets anders tegengekomen dan Weedles, Pidgeys en Ratata's).

En sites zoals Pokevision zorgden er nog voor dat je ook als je in een slechte regio zat je tenminste nog een beetje gericht kon zoeken. Zo heb ik al een keer 10 km enkele reis gefietst omdat ik hoorde dat daar regelmatig Growlithe zaten. Geen garantie, maar in ieder geval een kans op wat anders en ja hoor na een uur wandelen in die omgeving had ik er 1. Ik zou nu geen idee hebben welke kan ik op zou moeten fietsen en 99% zeker alleen maar Pidgeys, Weedles en Ratatas vangen onderweg.
Stefan_99 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:49:
Het is gewoon nergens goed voor dat als je in regio A. 10 km loopt je blij mag zijn met een Pidgey, Ratata en Weedle terwijl je in regio B. ook een Squirtle, Lapras en Magmar tegen kan komen.

[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 04-08-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ypho schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:20:
[...]

Volledig mee eens. We kunnen er met z'n allen twee dingen tegen doen:
1) Stoppen met ingame aankopen. Ik wilde er geld in steken voor incubators, maar op het moment vertik ik het. Sowieso omdat de afstand voor geen meter (900 meter om precies te zijn) klopt. Als ik een kilometer loop van huis naar de trein, registreert ie 100 meter.
2) Een gehackte versie installeren waarmee je je character over de kaart laat lopen (niet teleporten). Ik heb geen idee of dit gedetecteert kan worden, maar zo kun je in ieder geval verder lopen dan een paar uur voor een stomme Pidgey.

Overigens heb ik het "geluk" dat op een 15 minuten fietsen twee goede plekken zijn om pokemon te vangen, met genoeg afwisseling.
Optie 2 heb je geen gehackte versie voor nodig, alleen een rooted telefoon met xposed framework en een gps spoof appje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Die screenshot van die Ditto in een Gym heeft nog mooie witte photoshop pixels van een slechte uitsnede....LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
mark-k schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:23:
[...]

Optie 2 heb je geen gehackte versie voor nodig, alleen een rooted telefoon met xposed framework en een gps spoof appje.
Zo moeilijk is het nog niet eens. Als je nu Bluestacks download zit alles er in om dit te kunnen doen. Gewoon van achter je pc en met je toetsenbord lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
The_Ghost16 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:26:
[...]

Zo moeilijk is het nog niet eens. Als je nu Bluestacks download zit alles er in om dit te kunnen doen. Gewoon van achter je pc en met je toetsenbord lopen ;)
Ja maar dan is het geen mobiele game meer he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Laatst online: 25-09 16:29
Heb er eentje aan toegevoegd!

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
ocwil schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:27:
[...]

Ik zie dat er al meer zijn, gaat goed zo. Als de link af en toe weer even omhoog wordt gehaald wordt ie hopelijk alleen maar groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefan_99 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:29:
[...]

Ik zie dat er al meer zijn, gaat goed zo. Als de link af en toe weer even omhoog wordt gehaald wordt ie hopelijk alleen maar groter :)
Vorige spreadsheet/google maps is hier ook leeg gegooid, kleine tip. Zet er iets van een lock op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-09 20:32
Ik ben ergens wel benieuwd wat de achtergrond is van de grote verschillen in tracking. Voor de patch was het brak, na de patch is het voor mij vrij close; 5km hardlopen was 4.8km in-game. De paar honderd meter naar het station worden ook geregisteerd. (Android Samsung S5). Voor die afstanden heb ik de telefoon overigens in mijn hand, in mijn broekzak of GSM houden (hardlopen) werkt niet goed door ongewenste input.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

ph4ge schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:23:
[...]

Jullie missen het punt. Even los van dat het in het grootste gedeelte van het land niet zo werkt dat je andere common Pokemons tegenkomt als je naar het gras, bos, of water loopt (allemaal hier vlakbij), het punt is dat je nooit eens een uncommon of rare Pokemon tegen komt. Zoals ik al aan gaf, in het Viridian forrest in de orginele spellen kom je ook voornamelijk Weedles en Caterpies tegen, maar de kans is 5% dat je de zeldzamere Pikachu tegen komt. Het gaat er niet om dat je voornamelijk common Pokemon tegenkomt en dat dat vrijwel altijd dezelfde zijn, maar dat je nooit een rare tegenkomt.

Ik heb echt de indruk dat de mensen die dit makkelijk wegzetten zelf midden in de grote stad wonen of ergens anders waar toevallig wel veel variatie is. Voor een groot deel van de wereld is dat niet het geval en dat jullie het geluk hebben toevallig op een goede locatie te wonen wil niet zeggen dat het voor andere spelers een probleem is. En nee, het is onzin dat ik speciaal daarvoor naar Dubai zou moeten reizen want een spel wat in grote mate afhankelijk is van waar je woont is in essentie gewoon brak.

Overigens werk ik op de industrie en bezoek elke week wel 1 of 2 verschillende raffinaderijen. Je zou zeggen dat dat mooi gebied is om eens bijv. een Grimer tegen te komen. Nou nee hoor, gewoon dezelfde Pidgeys en Ratatas (kan natuurlijk niet de hele dag met mn telefoon lopen, kom om te werken). Toevallig waar ik nu zit ook een aantal Odish gevangen en gelijk weer het fijne gevoel van weer eens wat nieuws (ik had hem al, maar dagen niets anders tegengekomen dan Weedles, Pidgeys en Ratata's).

[...]

Het is gewoon nergens goed voor dat als je in regio A. 10 km loopt je blij mag zijn met een Pidgey, Ratata en Weedle terwijl je in regio B. ook een Squirtle, Lapras en Magmar tegen kan komen.
Tjsa ik vervaar dat echt anders, in Utrecht kom ik andere zeldzame pokemon tegen (dratini's, dragonair's, bulbasaurs) die ik in Epe niet tegenkom. Maar daar heb ik bijvoorbeeld wel weer een growlith gevangen en aardig wat eevee's. Het neefje van m'n vriendin een pontyta en parasect daar. Ook niet bepaald common pokemon. In Utrecht heb ik die nog niet geizen. Ik merk dus echt wel verschil in waar je komt en bent met wat je tegenkomt. En dit is nog maar een handje vol van wat ik heb gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Ik heb zelf ook geen problemen met de tracking km's. Gisteren totaal 2,5km gelopen met mijn zoon en er was 2,4km geregistreerd in de app. Waar het verschil van 100m precies vandaan komt durf ik niet te zeggen, maar ik denk dat dit komt doordat ik doorloop terwijl ik een pokemon aan het vangen ben. Ik heb het idee dat hij dan van de locatie waar je pokemon tegenkwam, direct verplaatst naar waar je op het moment na het vangen bent. Dat resulteert in een hogere snelheid dan 25 km/h en dus geen registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:30:
[...]

Vorige spreadsheet/google maps is hier ook leeg gegooid, kleine tip. Zet er iets van een lock op.
Tja ik weet niet hoe of of dat kan maar ik geloof dat Google de vorige versies bewaart. Ik maak voor de zekerheid elke dag een paar keer een backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-09 18:28
misschien handig om iets met provincies te doen?

want nu moet je straks natuurlijk alles door zoeken

heb er 1 toegevoegd in hoogeveen maar heb zelf niet zo veel aan 1 uit amsterdam en anders om zal het zelfde zijn daarom denk ik aan iets met provincies mischien tabs of zo per provincie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
hjvg schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:41:
[...]

misschien handig om iets met provincies te doen?

want nu moet je straks natuurlijk alles door zoeken

heb er 1 toegevoegd in hoogeveen maar heb zelf niet zo veel aan 1 uit amsterdam en anders om zal het zelfde zijn daarom denk ik aan iets met provincies mischien tabs of zo per provincie?
Ga ik nu meteen doen, goed idee d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:16

sjaool

Every life should have 9 cats

JiePie schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:09:
[...]

De enige reden dat de app ook zo populair is, is vanwege het thema en dat het GPS element voor het eerst mainstream wordt gebruikt.
Bij elke andere app met dezelfde bugs and flaws, was het direct geflopt.
Je weet dat Ingress al een paar jaar bestaat? Die game is ook behoorlijk mainstream en is al meer dan 10 miljoen keer gedownload. De game is dan ook echt niet geflopt en vormt de basis voor Pokémon Go.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
sjaool schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

Je weet dat Ingress al een paar jaar bestaat? Die game is ook behoorlijk mainstream en is al meer dan 10 miljoen keer gedownload. De game is dan ook echt niet geflopt en vormt de basis voor Pokémon Go.
Je vergeet dat Ingress geen tracking systeem heeft... En laat dat nu juist het grote probleem van Pokemon Go zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
Ja hoor mijn broertje heeft het voor elkaar. Zit bij een Magikarp nest in Italië op dit moment en heeft nu een 100% Magikarp gevangen. Dat wordt dus een mooie Gyarados... :D Kan later nog wel een screenshot sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

demo31051987 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:51:
[...]

Je vergeet dat Ingress geen tracking systeem heeft... En laat dat nu juist het grote probleem van Pokemon Go zijn.
Het ging om het gebruik van GPS. Een Trackingsysteem heeft het spel niet ook al wordt er wel exotic matter gereleased door de portals en dit pik je ook onder het wandelen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt Pokeadvisor nu ook niet meer? Krijg een error.. Meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:55:
Werkt bij mij nog steeds. Wel iets trager dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 23:12
Werkt hier gewoon naar behoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:25
nu net geprobeert, werkte in 1x. Gisteren had ik dit af en toe ook, spontaan werkte het niet, moest ik de browser sluiten en het opnieuw doen voordat dat het weer werkte (alleen refresh was niet voldoende)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
2 seconden nog gedaan. Werkt prima. :)

P.S. M'n dikke Pinsir. O+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RopAmvA.png

En deze zijn ook leuk:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dqDw1e7.png

en deze is redelijk gelukt:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UFbeJl7.png

[ Voor 20% gewijzigd door FreqAmsterdam op 04-08-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
heb even geen zin om plaatjes te kopieren en plakken..

maarre voltorb 214 cp 100%

en mijn ster :( :( :( :( :( :( Blastoise cp 195 2.2%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
FreqAmsterdam schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:59:
[...]

2 seconden nog gedaan. Werkt prima. :)

P.S. M'n dikke Pinsir. O+

[afbeelding]

En deze zijn ook leuk:
[afbeelding]

en deze is redelijk gelukt:
[afbeelding]
Heeft hij ook een dikke aanval die Pinsir? Die van heeft namelijk ruk aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg 'enter valid username' op Pokeadvisor..:?

Doet t weer :)

[ Voor 20% gewijzigd door poor Leno op 04-08-2016 13:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kyumia
AFCAjax schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:03:
[...]

Heeft hij ook een dikke aanval die Pinsir? Die van heeft namelijk ruk aanvallen.
Rukaanvallen? Nu stel ik mij dus voor dat Pinsir tijdens de battles zichzelf aftrekt :/

"Pinsir! Use wankattack!"
*fapfapfap*
*splash*
"Enemy ran away".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
Kyumia schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:04:
[...]

Rukaanvallen? Nu stel ik mij dus voor dat Pinsir tijdens de battles zichzelf aftrekt :/

"Pinsir! Use wankattack!" *fapfapfap* *splash* "Enemy ran away".
Dus toch een goede aanval? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:04:
Ik krijg 'enter valid username' op Pokeadvisor..:?
Kreeg ik ook, toen een andere browser gepakt en werkt het weer wel...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

Oh fuck je bent serieus!?!?!

Ik dacht dat je zat te geinen. Mijn god zeg get a grip tis een ffing pokemon spelletje, who gives a flying fuck.

Mensen moeten eens hard gaan nadenken waar ze hun energie in stoppen. Ga op die barricades voor iets belangrijks mafkees.

Nuance zelf toevoegen naar behoefte.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-09 09:16

TricTrac

=;-)

Gisteravond eindelijk mijn laatste candy's binnengehaald om m'n 100% 150CP magikarp te evolven.
Het resultaat:
Gyarados

Hij heeft overigens wel al een keer of 4 een powerup gehad. Zit aan z'n max nu voor mijn level (23).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Kyumia schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:04:
[...]

"Pinsir! Use wankattack!"
*fapfapfap*
*splash*
"Enemy ran away".
Vind Pinsir niet echt op een lul lijken, het andere geslacht daarentegen. Dat maakt de tanden echt super eng :D #squirtattack :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:07:
[...]

Oh fuck je bent serieus!?!?!

Ik dacht dat je zat te geinen. Mijn god zeg get a grip tis een ffing pokemon spelletje, who gives a flying fuck.

Mensen moeten eens hard gaan nadenken waar ze hun energiegeld in stoppen. Ga op die barricades voor iets belangrijks mafkees.

Nuance zelf toevoegen naar behoefte.
Heb het effe gefixed voor je, want ik zou ook aardig pissed zijn als ik hier ~20,- euro of meer in had gestopt. Vandaar dat ik geen geld meer in F2P games stop, koop dan liever cosmetics voor games die ik sowieso volgend jaar nog speel, of een leuke DLC.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Kennelijk heeft de Ditto bezitter een mail gestuurd naar Niantic voor het een en ander en heeft hij een "surprise" egg en wat items als vergoeding gekregen.

Zie hier:

As for how he received the egg here is an excerpt of the email:

Trainer, We’re sorry to hear that you had an issue [using/purchasing] premium items. We’ve added the item in question to your inventory. Note that you may need to logout and log back into Pokémon GO before you see the item in your Bag. Also we gave you an egg with a surpruse Pokemon in it, enjoy! To logout and login: open Pokémon GO, touch the Main Menu > Settings and select "Sign out." Please try to use the item the next time you’re out playing Pokémon GO. -NianticOps"

Mocht dit waar zijn, dan is het echt bizar dat Niantic deze zeldzame pokemon als warme broodjes weggeeft. Zelfde geldt voor die Mewto die mensen hadden.

Gelukkig schijnen de Mewto's al weer ingenomen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Gebruikt iemand hier Smart Poke v2? Bij mij lijkt ie sinds deze ochtend niet meer te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:08:
[...]

Heb het effe gefixed voor je, want ik zou ook aardig pissed zijn als ik hier ~20,- euro of meer in had gestopt.
Mensen die hier geld aan spenderen moeten sowieso direkt onder curatele gesteld worden. Maar dat geldt voor alle microtransacties in games. :P

Wederom nuance etc etc. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basxt schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:09:
[...]

Kennelijk heeft de Ditto bezitter een mail gestuurd naar Niantic voor het een en ander en heeft hij een "surprise" egg en wat items als vergoeding gekregen.

Zie hier:

As for how he received the egg here is an excerpt of the email:

Trainer, We’re sorry to hear that you had an issue [using/purchasing] premium items. We’ve added the item in question to your inventory. Note that you may need to logout and log back into Pokémon GO before you see the item in your Bag. Also we gave you an egg with a surpruse Pokemon in it, enjoy! To logout and login: open Pokémon GO, touch the Main Menu > Settings and select "Sign out." Please try to use the item the next time you’re out playing Pokémon GO. -NianticOps"

Mocht dit waar zijn, dan is het echt bizar dat Niantic deze zeldzame pokemon als warme broodjes weggeeft. Zelfde geldt voor die Mewto die mensen hadden.

Gelukkig schijnen de Mewto's al weer ingenomen te zijn.
Kan ook een manier zijn om aan te kondigen dat er nieuwe eggs/pokemon/spawns komen? Glas is halfvol!
Flagg schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:10:
[...]

Mensen die hier geld aan spenderen moeten sowieso direkt onder curatele gesteld worden. Maar dat geldt voor alle microtransacties in games. :P

Ag, mensen mogen hun geld uitgeven aan wat ze willen, als zij dat leuk vinden of blij van worden. Ik denk alleen dat als je even rustig had gewacht en ff de oorspronkelijke hype had uitgezeten de meeste hier ook wel hadden beseft dat een 10tje toch wel het maximale is.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2016 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 28-09 00:06

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Nedra schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:09:
Gebruikt iemand hier Smart Poke v2? Bij mij lijkt ie sinds deze ochtend niet meer te werken.
Sinds gisteravond werkte geen enkele map/scanner meer door een API change.

is everything cool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Zojuist m'n 3e 10km ei uitgekomen: Aerodactyl :D Denk dat ik voor het power-uppen m'n Rattata maar bewaar.. :X

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vcWBEBe.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Beetje rare actie van Niantec dit:

TL:DR Ze hebben een 1km egg gegeven nadat iemand klaagde over een aankoop. Hier kwam een ditto uit.

Nadien is de ditto weer weggehaald (net zoals met de legendary's) en die persoon heeft 10 lucky eggs en 10 lures gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IdieEasy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:11:
Beetje rare actie van Niantec dit:

[video]

TL:DR Ze hebben een 1km egg gegeven nadat iemand klaagde over een aankoop. Hier kwam een ditto uit.

Nadien is de ditto weer weggehaald (net zoals met de legendary's) en die persoon heeft 10 lucky eggs en 10 lures gekregen.
Haha waar zijn ze daar mee bezig? Begint meer op een soap serie te lijken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:10:
[...]

Kan ook een manier zijn om aan te kondigen dat er nieuwe eggs/pokemon/spawns komen? Glas is halfvol!

[...]

Ag, mensen mogen hun geld uitgeven aan wat ze willen, als zij dat leuk vinden of blij van worden. Ik denk alleen dat als je even rustig had gewacht en ff de oorspronkelijke hype had uitgezeten de meeste hier ook wel hadden beseft dat een 10tje toch wel het maximale is.
Iedereen moet idd zelf weten waar je je geld aan uitgeeft, maar als je je geld spendeert aan lucht (lucht is nog waardevoller eigenlijk) dan moet je niet gaan klagen dat je niks voor je geld krijgt.

Stwrker nog de mensen die hier geld aan uitgeven houden het in stand en hebben echt helemaal geen recht van klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Dus ze maken 1KM eggs aan als goedmakertje maar waren vergeten om de Legendaries en Ditto die daar ook in kunnen zitten uit te zetten?
Oops :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

mercapto schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:14:
Dus ze maken 1KM eggs aan als goedmakertje maar waren vergeten om de Legendaries en Ditto die daar ook in kunnen zitten uit te zetten?
Oops :D
Ik weet niet zeker of de legendaries daar ook uit kwamen, maar het is heel goed mogelijk. En inderdaad, ze moeten even een stapje terug gaan doen en wat hulp inschakelen. Want op deze manier zijn ze zichzelf aan het schaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 14:36
Flagg schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:10:
[...]

Oh.. dus jij hebt geen hobbies waar je geld aan uitgeeft? :)
Ik vind dat als je iets veel speelt en daar veel plezier aan beleeft je ook best wat geld mag investeren om er nog meer plezier uit te halen. Ik speel ook al jaren knights and dragons op android en heb daar een paar honderd euro in zitten. Dit lijkt veel maar is onder de fanatiekere spelers nog een schijntje... en zijn mensen en dan vooral Amerikanen die er duizenden en duizenden dollars in steken. Soms wel 500 per weekend war. Dat vind ik verslavingstechnisch niet helemaal verantwoord maar zo af en toe eens een paar tientjes hier of daar moet kunnen. Je hebt waarschijnlijk langer plezier dan een investering in een spelletje dan een avondje zuipen!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
Ik gooi deze link er af en toe even doorheen als jullie t niet erg vinden
Voeg hier de nests aan toe die je kent.

[ Voor 14% gewijzigd door Stefan_99 op 04-08-2016 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 13:36

Sevyx

Facta non verba!

ocwil schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:27:
[...]

Heb het drowsee nest erbij gezet in Zuid-Holland. Hier spant ook af en toe Hypno en een Jinx

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
FREAKJAM schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:11:
[...]

Sinds gisteravond werkte geen enkele map/scanner meer door een API change.
Ah wat jammer, is er nu helemaal geen werkende tracker meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Nope, tenzij het maps zijn met user generated input.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Stefan_99 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:19:
Werkt niet ;)

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
Stefan_99 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:19:
Not found. Error 404.
Pagina: 1 ... 78 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator